Bedankt heb deze ook toegevoegd.XanderDrake schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:00:
http://www.netflix.com/WiMovie/From_Dusk_Till_Dawn/70304245
Jajaja.. Daar is tie dan, de From Dusk Till Dawn serie![]()
Van Robert Rodriguez *himself* dus kan alleen maar goed zijn!
Hopla, in de lijst.
apps niet dat ik weet, Windows software wel.Zeror schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:27:
[...]
Naar zoiets zat ik eigenlijk ook al wel te zoeken. Jammer dat dit er niet is in Netflix. Hopelijk komt het ooit nog.
Zijn alternatieve apps die dit voor je zouden kunnen doen?
[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2014 14:46 . Reden: blijkbaar overbodige info, link naar software verwijderd. ]
Testing, one, two ...
Iemand opgevallen dat From Dusk Till Dawn Franse ondertiteling heeft? Eerste keer dat ik dit op Netflix zie, toch een Belgische lancering?
Franse ondertitels is beschikbaar als optie
Denk dat polo bedoelt dat er _ook_ franse ondertiteling is voor deze serie. Dat is normaal niet het geval
edit: net te laat;)
[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 13-03-2014 18:17 ]
Verwijderd
misschien voor netflix canada?
daar spreekt toch een deel van de mensen Frans
daar spreekt toch een deel van de mensen Frans
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 18:47 ]
Verwijderd
Lol, schoonmoeder van 75+ was hier net, heb ik een maand of twee terug een mediaspeler, router en netflix cadeau gedaan. Komt ze met een verhaal dat ze in een zwart gat is gevallen.
Reden: ze heeft alle seizoenen van lost bekeken op netflix en mist nu haar serie
Ze kijkt nu trouwens een andere serie, maar ik weet niet welke. Netflix had haar gezegd wat ze nu kon kijken.
Dit had ik niet verwacht
Reden: ze heeft alle seizoenen van lost bekeken op netflix en mist nu haar serie
Ze kijkt nu trouwens een andere serie, maar ik weet niet welke. Netflix had haar gezegd wat ze nu kon kijken.
Dit had ik niet verwacht
Ik heb een tijdje geleden een film gezien waar Spaanse ondertiteling een optie was. Ik denk dat dit gewoon normaal issverzijl schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:17:
Denk dat polo bedoelt dat er _ook_ franse ondertiteling is voor deze serie. Dat is normaal niet het geval
Mooi verhaalVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:18:
Lol, schoonmoeder van 75+ was hier net, heb ik een maand of twee terug een mediaspeler, router en netflix cadeau gedaan. Komt ze met een verhaal dat ze in een zwart gat is gevallen.
Reden: ze heeft alle seizoenen van lost bekeken op netflix en mist nu haar serie![]()
Dit had ik niet verwacht
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Van de week ook mijn ouders aan de Netflix geholpen door een Chromecast achter hun TV te hangen. Mijn pa werkt veel, maar moeders zit 's avonds lekker series te kijken.
Ik ben zelf ook zeer tevreden met Netflix. Een koopje voor wat je krijgt, erg blij mee
Ik ben zelf ook zeer tevreden met Netflix. Een koopje voor wat je krijgt, erg blij mee
Gister avond From Dusk till Dawn gekeken, beetje een traag en generiek begin... Niet het beste, heul veel dialoog en typische archetypes. Ben benieuwd naar de volgende, maar nog niet overtuigd.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
^^
Ik ook niet (overtuigd), heb daarna maar de film bekeken en sja, dat is toch effe wat beter om naar te kijken. :-).
Ik zag wel dat de trekjes/het gedrag/de manier van spreken van Clooney worden nagespeeld, Seth vond ik ook wel aardig getypecasted, trouwens.
Ik ook niet (overtuigd), heb daarna maar de film bekeken en sja, dat is toch effe wat beter om naar te kijken. :-).
Ik zag wel dat de trekjes/het gedrag/de manier van spreken van Clooney worden nagespeeld, Seth vond ik ook wel aardig getypecasted, trouwens.
[ Voor 43% gewijzigd door NaN op 14-03-2014 10:35 ]
Het tempo kan natuurlijk ook niet zo hoog liggenXanderDrake schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:27:
[...]
Gister avond From Dusk till Dawn gekeken, beetje een traag en generiek begin... Niet het beste, heul veel dialoog en typische archetypes. Ben benieuwd naar de volgende, maar nog niet overtuigd.
De film durude 90 min, nu alleen al 45 min voor de eerste scene lol.
Ik verwacht wel iets anders dan de film. Het vette daar van was dat Tarantino de eerste helft deed (spannende bloederige crime thriller) en Rodriguez de tweede helft (complete over-the-top vampire-killing in een striptentAdlermann schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:04:
[...]
Het tempo kan natuurlijk ook niet zo hoog liggen
De film durude 90 min, nu alleen al 45 min voor de eerste scene lol.

Dat kan je ook niet verwachten. Ik denk dat we nu meer vampire verhalen krijgen.
Ja, ik denk dat je meer achtergrond verhaal ziet. Dus volgende aflevering gewoon een willekeurig moment in de striptent ofzo? Of introduceren van andere characters etc.XanderDrake schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:30:
[...]
Ik verwacht wel iets anders dan de film. Het vette daar van was dat Tarantino de eerste helft deed (spannende bloederige crime thriller) en Rodriguez de tweede helft (complete over-the-top vampire-killing in een striptent).
Dat kan je ook niet verwachten. Ik denk dat we nu meer vampire verhalen krijgen.
Willekeurig moment in de striptent, zou mooi zijnAdlermann schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Ja, ik denk dat je meer achtergrond verhaal ziet. Dus volgende aflevering gewoon een willekeurig moment in de striptent ofzo? Of introduceren van andere characters etc.
Nee ik verwacht meer lore en geschiedenis. Die leipe vampieren die praten tegen Seth, die zitten daar voor een reden. Ik ben vooral benieuwd of ze het tempo weten hoog te houden zoals in de film, anders kap ik ermee.
https://www.netflix.com/ is down?
verwijst mij door naar site van NHL
android app werkt hier ook niet meer (foutcode -201)

[ Voor 66% gewijzigd door spartacusNLD op 14-03-2014 15:21 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nee... Werkt hunky dory hier.spartacusNLD schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:19:
Ook leuk: http://movies2.netflix.com/WiMovie/Carnage/70206132
Kijken met het vrouwtje!
Hier niet in ieder geval (zowel http/https)
http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.netflix.com
It's just you. http://www.netflix.com is up.
Bij mij ook. Na het uitschakelen van de extensie media hint werkte het wel weer...spartacusNLD schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:19:
Weer een enorme update zeg! Hoop (Amerikaanse) horror films en wat thrillers. Very nice
http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all
Heeft iemand deze al gezien: Justified
http://movies.netflix.com...Mj40fWslL0CFeKWtAodYRYAWA
Ziet er goed uit, 8.7 op IMDB. Kende hem niet. Moeite waard?
Op flixfilms kan je zien wat er allemaal wordt toegevoegd per dag, sommige staan er al meer dan een week opDaFrenk schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 07:47:
Weer een enorme update zeg! Hoop (Amerikaanse) horror films en wat thrillers. Very nicehttp://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all
I know, die bekijk ik regelmatig! Echter op de link die ik postte stond toen ik vanmorgen keek een flinke update die nog niet op Flixfilms stond. Inmiddels is Flixfilms bij ja.Rockvee2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:52:
[...]
Op flixfilms kan je zien wat er allemaal wordt toegevoegd per dag, sommige staan er al meer dan een week op
Maar ik heb al meermaals ontdekt dat die pagina niet hetzelfde is voor iedereen. Mensen die vaak op de site van Netflix zitten zien heel wat anders op die pagina dan mensen die dat niet doen.
Heb Netflix ook geïnstalleerd op de tablet van de kids, maar het vage is dat een of andere cars film op de app van de tv gewoon in het Nederlands was terwijl die op de tablet nu in het Engels wordt afgespeeld..?
Argh en nu staat op mijn tv de ondertiteling ineens blijvend bovenin bij in ieder geval één film (die ik nu wilde en maar blijf kijken).
Argh en nu staat op mijn tv de ondertiteling ineens blijvend bovenin bij in ieder geval één film (die ik nu wilde en maar blijf kijken).
[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 16-03-2014 00:17 ]
Dubbel.
[ Voor 94% gewijzigd door Joster op 16-03-2014 00:17 ]
Sinds gisteren toch maar eens een Chromecast in huis gehaald. Moet zeggen dat dit toch wel een stuk fijner/sneller werkt dan met de Netflix app op m'n Samsung TV en BluRay speler. En bediening gewoon via iPad, wat mij betreft ook een stuk plezieriger werkt dan via a.b. rondscrollen op het scherm.
Enige nadeel is dat ie bij series niet automatisch doorgaat met de volgende aflevering. Hopelijk komt dit nog bij een volgende update.
Enige nadeel is dat ie bij series niet automatisch doorgaat met de volgende aflevering. Hopelijk komt dit nog bij een volgende update.
LOL mooie
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zo veel nieuwe films die er vandaag zijn bijgekomen dat ik niet weet waar ik moet beginnen
Ik heb gisteren Death Proof zitten kijken. Een heerlijke low budget Tarrantino. Van die typische dialogen, plot holes waar je een kudde olifanten doorheen kunt drijven, maar puur vermaak van begin tot eind... Het mooiste is nog dat een van de meiden een Kill Bill ringtone op haar telefoon heeft. 
Ze timmeren inderdaad aardig aan de weg met "nieuwe" releases op Netflix NL...
Ze timmeren inderdaad aardig aan de weg met "nieuwe" releases op Netflix NL...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
geweldige serie! iig tot seizoen 4, dan word het bij vlagen wat minder. Heb de eerste drie seizoenen non-stop kunnen kijken zoals ik ooit ook kon bij the Unit.XanderDrake schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:40:
Heeft iemand deze al gezien: Justified
Edit: Oeps
[ Voor 23% gewijzigd door wildcardxl op 18-03-2014 09:58 ]
Blijft inderdaad vervelend. Heb speciaal een HP dm1 aangeschaft om Netflix te kunnen kijken, slikt de GPU van de E-450 het niet... zowel geen SD als HD.
Dit probleem speelt blijkbaar al lang en er is nog niemand met een oplossing. (Zonder dus over te stappen op Windows 8 )...
Dit probleem speelt blijkbaar al lang en er is nog niemand met een oplossing. (Zonder dus over te stappen op Windows 8 )...
Euh das vreemd. Mijn oude MSI U230 heeft slechts een HD 3200 (een stuk lager dan de E-450, en nog minder video mogelijkheden dan de AMD HD 4200) en die slikt Netflix als een held. Zowel SD als HD.BlueLed schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:07:
Blijft inderdaad vervelend. Heb speciaal een HP dm1 aangeschaft om Netflix te kunnen kijken, slikt de GPU van de E-450 het niet... zowel geen SD als HD.
Dat is wel op Windows 8, met de (sublieme) Netflix app. Als jij speciaal een Dm1 hebt gekocht voor Netflix, misschien moet je dan toch Win8 overwegen, anders moet je er zonder doen.
Je gebruikt de Webbased Silverlight Neflix app toch?
Heeft iemand toevallig antwoorden / redenen voor bovenstaande 2 issues? De eerste is belangrijker dan de tweede, want die heb ik tot nog toe maar bij 1 film gehad..Joster schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:47:
Heb Netflix ook geïnstalleerd op de tablet van de kids, maar het vage is dat een of andere cars film op de app van de tv gewoon in het Nederlands was terwijl die op de tablet nu in het Engels wordt afgespeeld..?
Lees de topicwaarschuwing voor je post!
[ Voor 92% gewijzigd door Mx. Alba op 19-03-2014 07:06 ]
Verwijderd
volgens mij los je dit het eenvoudigste op door een kids profiel aan te maken, dan is hij Nederlands. Al snap ik niet waarom je niet van taal kan wisselen.Joster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:14:
[...]
Heeft iemand toevallig antwoorden / redenen voor bovenstaande 2 issues? De eerste is belangrijker dan de tweede, want die heb ik tot nog toe maar bij 1 film gehad..
Homeland seizoen 2 komt binnenkort op Netflix NL. Bron Netflix NL facebook
En ik heb even bij Netflix aangegeven over de ondertiteling van Minority Report, die loopt achter namelijk.
En ik heb even bij Netflix aangegeven over de ondertiteling van Minority Report, die loopt achter namelijk.
[ Voor 58% gewijzigd door Rockvee2 op 20-03-2014 02:24 ]
Tjeez, dit heb ik zo'n 2 weken geleden ook al gemeld, maar hier is dus nog niets aan gedaan tot nu toeRockvee2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 02:20:
Gelukkig staat er ook Engelse ondertiteling bij, die loopt wel netjes sync.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
De kids zitten op een kids profiel. Op de TV app komt Cars in het Nederlands zonder ondertitel, op de Android app komt Cars in het Engels met ondertitelVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:32:
[...]
volgens mij los je dit het eenvoudigste op door een kids profiel aan te maken, dan is hij Nederlands. Al snap ik niet waarom je niet van taal kan wisselen.

Verwijderd
op de ipad werkt het wel, maar ik heb ook wat gedonder, op de computer met windows 7 is de ondertiteling opeens bovenaan gekomen en krijg ik ook niet meer naar benedenJoster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:15:
De kids zitten op een kids profiel. Op de TV app komt Cars in het Nederlands zonder ondertitel, op de Android app komt Cars in het Engels met ondertitel

Ik kijk zelf 99 van de 100 keer met de mediaspelers en dat zit gelukkig wel goed. Snap alleen niet waarom het opeens anders kan worden in het nadeel van ons. Zo had ik eerst gele subs bij netflix usa, toen kon ik die wit maken en dat werkte en nu zijn ze weer geel

En de subs op de ipad kan ik nooit groter maken dan mini formaat, wat ik ook aanpas. En andere gebruikers hebben daar weer geen last van... maar afijn, het stoort me niet echt verder.
Weet iemand trouwens wanneer nu eens midsomer murders beschikbaar komt in Nederland? Die teksten bij de afleveringen op netflix usa zijn al maanden geleden vertaald naar het Nederlands, maar het komt maar niet. Die zou ik graag voor mijn vrouw en schoonouders erop willen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 10:35 ]
Ondertiteling bovenaan had ik bij 1 film en die kreeg ik niet omlaag. Bij de rest is dit tot nog toe nooit een probleem geweest.
99 van de 100 keer doet de TV app het goed (zolang die app trouwens goed werkt hoef ik niet per se een mediaspeler daar voor, misschien de Chromecast als die Netflix rechtstreeks ondersteund), en ach, de kinderen merken amper dat sommige dingen op de tablet in het Engels zijn. Klagen doen ze in ieder geval niet.
99 van de 100 keer doet de TV app het goed (zolang die app trouwens goed werkt hoef ik niet per se een mediaspeler daar voor, misschien de Chromecast als die Netflix rechtstreeks ondersteund), en ach, de kinderen merken amper dat sommige dingen op de tablet in het Engels zijn. Klagen doen ze in ieder geval niet.
In april komt er een Fargo serie die 1 dag na release in US op Netflix wordt uitgezonden. Schijnt wel in deElfde setting te zijn maar wel een nieuw verhaal. Ben erg benieuwd iig.
Goede zaak ook dat het zo snel te zien os na de uitzending in US.
Het 'mooie' is dat er geen NL distributeur is voor dit soort series. Vrij veel series die in de VS uitkomen komen niet uit in NL dus heeft Netflix vrij baan. En vanaf nu zie ik veel meer dat Netflix nieuwe series gaat brengen naar ons, zodat het niet hoeft te vechten om licenties van grote, langerlopende series.Schimanski81 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:22:
Dit zou mijn inziens inderdaad een erg goede ontwikkeling zijn. Voor Netflix zelf natuurlijk ook goed voor het imago dat ze meteen een serie uitzenden nadat het in de US uitgezonden is. Helaas zal dat voor films wel blijven maar ik moet eerlijk zeggen dat ik redelijk weinig films kijk. 90% zijn series
Lijkt me ook een mooie. Als Netflix een beetje aan gaat slaan in NL kunnen ze natuurlijk ook meer gaan investeren.....en misschien ook juist series wegkopen voordat de standaard zenders ze gaan inkopenChrosser schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:49:
Dit zou mijn inziens inderdaad een erg goede ontwikkeling zijn. Voor Netflix zelf natuurlijk ook goed voor het imago dat ze meteen een serie uitzenden nadat het in de US uitgezonden is. Helaas zal dat voor films wel blijven maar ik moet eerlijk zeggen dat ik redelijk weinig films kijk. 90% zijn series
Breaking Bad staat nu helemaal op Netflix. Ik zie dat de laatste helft van het laatste seizoen nu ook toegevoegd is.
Ja dat is al weer sinds eind februari
[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-03-2014 06:38 ]
Ze mogen van mij ook wat meer aanbieden en van sommige series de content eens aanvullen.VFRRijder schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:
[...]
Lijkt me ook een mooie. Als Netflix een beetje aan gaat slaan in NL kunnen ze natuurlijk ook meer gaan investeren.....en misschien ook juist series wegkopen voordat de standaard zenders ze gaan inkopen. Ik ga nu m'n eerste betaalde maand in, maar blijf het top vinden!
Verder vind ik het nog steeds top, het kost niet al te veel en met gebruik van een chromecast werkt het super.
Hmm, dat heb ik dan kennelijk gemist. Gisteren stond Breaking Bad in een lijst met de melding 'nieuwe afleveringen' dus ik dacht dat dat nog maar zeer recent toegevoegd is.ChuckyDevil schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:37:
Ja dat is al weer sinds eind februari
Via flixfilms.nl kan je zien wat er per dag wordt toegevoegd.engessa schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Hmm, dat heb ik dan kennelijk gemist. Gisteren stond Breaking Bad in een lijst met de melding 'nieuwe afleveringen' dus ik dacht dat dat nog maar zeer recent toegevoegd is.
Maar niet zo goed wat er aan nieuwe afleveringen bij een serie bijkomt volgens mij.Rockvee2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:17:
[...]
Via flixfilms.nl kan je zien wat er per dag wordt toegevoegd.
Daarvoor werkt deze beter: http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/
Je ziet niet precies wat er inderdaad bijkomt maar wel als er een heel nieuw seizoen van een bepaalde tv serie .Wybo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:20:
[...]
Maar niet zo goed wat er aan nieuwe afleveringen bij een serie bijkomt volgens mij.
Ik gebruik ook die website.
Die loopt best ver achter volgens mij.Rockvee2 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:17:
[...]
Via flixfilms.nl kan je zien wat er per dag wordt toegevoegd.
Bedankt, die zal ik ook eens opslaan.Wybo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:20:
[...]
Maar niet zo goed wat er aan nieuwe afleveringen bij een serie bijkomt volgens mij.
Deze is ook best snel: http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Waarmee loopt flixfilms dan mee achter, zijn precies dezelfde lijstjes volgens mij .Joster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Die loopt best ver achter volgens mij.
[...]
Bedankt, die zal ik ook eens opslaan.
Deze is ook best snel: http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Crash Drama 2005 2014-03-20
The Forbidden Kingdom Actie 2008 2014-03-20
Arthur en de Minimoys Kinderfilm 2006 2014-03-20
Staan er pas net op, vanmorgen nog niet. Op de link die ik postte stonden ze gisteren al.
The Forbidden Kingdom Actie 2008 2014-03-20
Arthur en de Minimoys Kinderfilm 2006 2014-03-20
Staan er pas net op, vanmorgen nog niet. Op de link die ik postte stonden ze gisteren al.
Ik snap er niks meer van, wellicht dat mijn mede tweakers deze problemen herkennen of mij een tip zouden kunnen geven.
Ik heb toen Netflix in Nederland kwam een gratis proefaccount gehad. De app op mijn tv geïnstalleerd en verdorie wat werkte dat allemaal fantastisch. Proef account voorbij, aanbod was niet toereikend. Stopgezet
Nu gisteren mijn netflix account verlengd want mijn vrouw zit zwanger thuis en verveeld zich toch wel af en toe. Dus hop netflix op de tv opstarten. En de app zegt bekijk het maar...
Wat doet de app nog wel: Laden -> zwart scherm -> terug in hoofdmenu...
Al geprobeerd, vaste kabel richting router. Netflix app resetten dmv speciale toetsencombinatie
Tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen, ik krijg het niet voor elkaar. Wat te doen?
Iemand anders hier ook al deze problemen gehad?
(Ik heb vierra connect btw (type tv: TX-L42E5E))
Ik heb toen Netflix in Nederland kwam een gratis proefaccount gehad. De app op mijn tv geïnstalleerd en verdorie wat werkte dat allemaal fantastisch. Proef account voorbij, aanbod was niet toereikend. Stopgezet
Nu gisteren mijn netflix account verlengd want mijn vrouw zit zwanger thuis en verveeld zich toch wel af en toe. Dus hop netflix op de tv opstarten. En de app zegt bekijk het maar...
Wat doet de app nog wel: Laden -> zwart scherm -> terug in hoofdmenu...
Al geprobeerd, vaste kabel richting router. Netflix app resetten dmv speciale toetsencombinatie
Tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen, ik krijg het niet voor elkaar. Wat te doen?
Iemand anders hier ook al deze problemen gehad?
(Ik heb vierra connect btw (type tv: TX-L42E5E))
Weet iemand of er een rss feed beschikbaar is met alle nieuwe films en series?
http://www.flixfilms.nl/ heeft er wel één maar daarin mist de cover en genre.
http://www.flixfilms.nl/ heeft er wel één maar daarin mist de cover en genre.
Netflix al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd?? ( je hebt fabrieksinstellingen teruggezet zie ik)
Helaas kan ik op mijn tv een app na het installeren weer verwijderen. De app was zelfs nog aanwezig nadat ik de tv had gerest (Panasonic)..
Kan je niet uitloggen en weet inloggen?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hebben mensen hier ook wel is problemen dat de silverlight plugin crasht ? Dan kun je helemaal niks in beeld en film loopt door maar subs en geluid stoppen der mee.
Verwijderd
ik heb even uitgezocht hoe je dit doet (heb zelf ook een Panasonic en was nieuwsgierig). Het kan als volgt (al weet ik niet of het lukt in dit geval).Mx. Alba schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:45:
Kan je niet uitloggen en weet inloggen?
Open netflix en druk deze toetsen in:
Up, up, down, down, left, right, left, right, up, up, up, up
volgens mij heb ik dat een tijdje terug hier ook voorbij zien komen. Nog wat andere oplossingen:
http://www.fixya.com/support/t7753920-delete
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 09:18 ]
Yep allemaal geprobeerd, zelfs netflix gecontacteerd maar die hebben mij uiteindelijk ook niet kunnen helpen.. Echt heel vreemd, wel een grote ergernis. Kan nu dus blijkbaar op zoek naar een losse media speler puur voor de netflix app
Verwijderd
en starten zonder internet kabel erin? Misschien krijg je dan een foutmelding en vanuit daar weer wat dingen proberen? Althans, even aangenomen dat er een foutmelding komt.
Gelukig is de chromecast nu beschikbaar in NL, en krijg je je TV weer aan de praat dan kan je die alsnog prima in een monitor oid stoppen (alhoewel je dan geen geluid heb realiseer ik me nu).
edit:// Maar je account doet het er niet op of kan je sowieso niet inloggen? Evt kan je een anders account gebruiken om te testen?
edit:// Maar je account doet het er niet op of kan je sowieso niet inloggen? Evt kan je een anders account gebruiken om te testen?
[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 22-03-2014 18:52 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
.com doet 't met de NL content ook maar beperkt. http://www.netflix.com/WiHome?locale=nl-NL
We're currently experiencing a technical issue.
While we get things back to normal, some features aren't available - but you can play select titles on this page
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je eens is vervuld, staat er nu bij :-)Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:33:
[...]
Weet iemand trouwens wanneer nu eens midsomer murders beschikbaar komt in Nederland? Die teksten bij de afleveringen op netflix usa zijn al maanden geleden vertaald naar het Nederlands, maar het komt maar niet. Die zou ik graag voor mijn vrouw en schoonouders erop willen.
Verwijderd
Fantastisch
Ik mis trouwens nog wel een stuk of 60 episodes, maar die vullen ze vast wel aan een keer. Dit is al een mooie start. Gelijk even schoonmoeder gebeld, maar die ging gelijk vragen welke detective erin speelde en wat al niet meer. Dus dat mag ze zelf uitzoeken.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 14:33 ]
haha ik vond het ook wat weinig afleveringen, maar dacht dat het misschien net als bij Sherlock was... maar dat is dus niet zo?
(Overigens zocht ik ook verkeerd, ik dacht dat het midden zomer (midsummer) murders was
)
(Overigens zocht ik ook verkeerd, ik dacht dat het midden zomer (midsummer) murders was
Verwijderd
op de usa netflix zijn er meen ik 83 episodes ofzoWybo schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:13:
(Overigens zocht ik ook verkeerd, ik dacht dat het midden zomer (midsummer) murders was)
maar die komen vast ook nog, heeft ook geen haast, vond het alleen zo lang duren omdat ze maanden terug al met de nederlandse omschrijving in amerika te zien waren. Kennelijk was er nog iets niet rond met de rechten.
hoop dat er meer oude tv dingen komen zoals magnum.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 15:29 ]
Verwijderd
Ik tel 81 episodes tot en met seizoen 13Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:28:
[...]
op de usa netflix zijn er meen ik 83 episodes ofzo
Leuk dat Midsomer er op staat, maar dit zijn wel maar een handvol afleveringen van 15 jaar geleden...
Je moet ergens beginnen.XanderDrake schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:24:
Leuk dat Midsomer er op staat, maar dit zijn wel maar een handvol afleveringen van 15 jaar geleden...
Verwijderd
Ik kan al tijden geen gift card kopen. Nu lees ik hier de oorzaak:
http://www.reddit.com/r/n...ilable_for_purchase_meta/
http://www.reddit.com/r/n...ilable_for_purchase_meta/
Maar hoe doen jullie dit nu? Ik wil mijn schoonzus in april voor verjaardag waarschijnlijk een chromecast geven met 2 maand netflix, maar hoe doe ik dat laatste? Netflix zelf zegt dat ik een account voor haar moet aanmaken en mijn creditcard daar moet invullen, maar dat lijkt me toch niet wenselijk? Kan je ook netflix kaarten in de supermarkt ofzo kopen hier in Nederland?Here is the reason why you cannot buy Netflix gift cards anymore.
40 million customer records containing debit and credit card information were stolen from Target.
Quite a few of these stolen credit cards were used to purchase gift cards on netflix and then sold online such as ebay, so for now you can only redeem a code and not buy one.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 09:26 ]
Ik zou zeggen, geef haar 16 euro en laat haar via ideal een account maken
Verwijderd
Dit is natuurlijk wel het probleem nog van Netflix. Dat wat er op staat is gewoon oud. Als je een beetje enthousiast die series volgt loopt Netflix hopeloos achter.
Er zou nog wel wat te winnen zijn voor "de industrie" om content eerder te authoriseren voor Netflix.
Je hebt twee soorten oud. Je hebt "alleen laatste seizoen staat er niet op"-oud en je hebt "deze afleveringen werden uitgezonden toen Wim Kok nog premier was"-oudVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:07:
Dit is natuurlijk wel het probleem nog van Netflix. Dat wat er op staat is gewoon oud. Als je een beetje enthousiast die series volgt loopt Netflix hopeloos achter.
Er zou nog wel wat te winnen zijn voor "de industrie" om content eerder te authoriseren voor Netflix.
Dat eerste begrijp ik in veel gevallen nog wel. Die laatste een heel stuk minder.
Zo zijn ze met From Dusk till Dawn daar toch al mee bezig? Vandaag uitgezonden in de VS , morgen op netflix. Dus het begin is er!
www.degroot-it.nl
Als er maar genoeg mensen Netflix nemen en de inkomsten gaan stijgen zal je dit vast meer gaan zijn. Nu dus hopen dat er niet nog heel veel van dit soort platformen komen waarbij je content per aanbieder krijgtdegroot schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:03:
Zo zijn ze met From Dusk till Dawn daar toch al mee bezig? Vandaag uitgezonden in de VS , morgen op netflix. Dus het begin is er!
Alleen doet de muziek industrie aan royalty's (betaalt achteraf precies voor wat je gebruikt) vs licenties (betaalt vooraf voor content dat gebruikt kan worden binnen een bepaalde tijd).
Verwijderd
ja nou, leuk is anders... maarja.Wybo schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
Ik zou zeggen, geef haar 16 euro en laat haar via ideal een account maken
Je kan wel cadeauabonnementen invoeren maar niet geven dus?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
yepQuad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:05:
Je kan wel cadeauabonnementen invoeren maar niet geven dus?
Dat is wel krom.
⏩ PVOutput☀️
Zondag begonnen met de series Justified. Maar na 3 afleveringen houd ik het voor gezien, vind er niks aan.
Ja lekker is dat.Poulske schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:25:
Homeland seizoen 2 is toegevoegd.
Was paar weken geleden begonne met seizoen 1.
Vond het zon gave serie dat ik 2 maar gedownload( zwaar tegen mijn principes , kut kwaliteit en subs zoeken etc)heb.
Zit ik net in de laatste 2 afleveringen , komt ie op netflix. haha. Als ik dat geweten had had ik die week nog even even gewacht:)
Iets van een "Coming Soon" ofzo had ook wel leuk geweest. Wat er ongeveer allemaal de komende tijd erop gaat komen.
www.degroot-it.nl
Geen optie tot kopen op de pagina https://www.netflix.com/GiftRockvee2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:43:
[...]
https://help.netflix.com/nl/node/410
Een Netflix-cadeaubon kopen
⏩ PVOutput☀️
Je kunt deze site in de gaten houden, die hebben een schatting van wanneer serie's uitkomen.degroot schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:45:
[...]
Ja lekker is dat.
Was paar weken geleden begonne met seizoen 1.
Vond het zon gave serie dat ik 2 maar gedownload( zwaar tegen mijn principes , kut kwaliteit en subs zoeken etc)heb.
Zit ik net in de laatste 2 afleveringen , komt ie op netflix. haha. Als ik dat geweten had had ik die week nog even even gewacht:)
Iets van een "Coming Soon" ofzo had ook wel leuk geweest. Wat er ongeveer allemaal de komende tijd erop gaat komen.
http://www.flixfilms.nl/s...or-netflix-nederland.html
Ik ben zondag ook begonnen. Nu al halverwege seizoen 2. Ik kan het wel waarderenHellboy! schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:32:
Zondag begonnen met de series Justified. Maar na 3 afleveringen houd ik het voor gezien, vind er niks aan.
Dat is niet het grootste obstakel.polopolo150 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:55:
Alleen doet de muziek industrie aan royalty's (betaalt achteraf precies voor wat je gebruikt) vs licenties (betaalt vooraf voor content dat gebruikt kan worden binnen een bepaalde tijd).
De TV wereld heeft een lange traditie van exclusieve deals. Als RTL bijvoorbeeld de uitzendrechten koopt op Game Of Thrones dan eisen ze ook dat de serie niet ook aan een concurrent wordt verkocht.
Dat zijn vaak deals die worden afgesloten voor seizoen 1. En daarna elk jaar verlengd met dezelfde voorwaarden.
De serie mag dan niet verkocht(gelicenceerd) worden aan de NPO of SBS. Maar dus ook niet aan Netflix NL.
Tegenwoordig zullen de grote netwerken wel een provisie opnemen dat streaming diensten niet onder de exclusiviteit vallen. Maar alle series die al langer lopen zitten nog op de contractvoorwaarden van het 1e seizoen.
Word het nog beter na aflevering 3? Vind het niet spannend of verrassend.Adlermann schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:25:
[...]
Ik ben zondag ook begonnen. Nu al halverwege seizoen 2. Ik kan het wel waarderen
Naja, de karakters van de serie ontwikkelen zich wel goed. Vooral Boyd.Hellboy! schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:47:
[...]
Word het nog beter na aflevering 3? Vind het niet spannend of verrassend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.