There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Wat is er mis met 'mijn lijst' ?Tsjipmanz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:21:
Waarom is bij Nederlandse accounts eigenlijk niet de mogelijkheid tot het toevoegen van titels aan een "to watch"-list? Dat lijkt me vrij basale functionaliteit voor een dergelijke dienst.
Heb je de laatste update van de app (ook kijken of een mogelijke update niet een nieuwe versie van iOS nodig heeft)?Alcje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:18:
@ rlkz. Die staat uiteraard op wit. Op me pc als ik kijk is het wel wit. Op me Iphone dus geel.
Waar vind ik die optie? Ik zal er wel overheen kijken dan?
- Soulseek rulez -
- Soulseek rulez -
Verwijderd
dit hangt af van het land waar je een abonnement hebt, ik heb een Amerikaanse account en alleen daar een lijst. Mijn schoonouders hebben een Nederlandse account en daar de lijst.Tsjipmanz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:21:
Waarom is bij Nederlandse accounts eigenlijk niet de mogelijkheid tot het toevoegen van titels aan een "to watch"-list? Dat lijkt me vrij basale functionaliteit voor een dergelijke dienst.
- Soulseek rulez -
Hier zouden meer klanten erg gelukkig van worden denk ik. Temeer omdat ik moe wordt van het DL'en, unrarren, kopiëren van de DVD ISO's naar de media player om ze vervolgens te starten. Netflix is in dat opzicht ideaal voor de 'luie tv kijker'. Blijft wel jammer dat de eerste seizoenen nooit in HD zijn uitgezonden van 24. Ik geloof pas vanaf seizoen 6.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:18:
Ik zit al maanden te wachten op 24, die serie is al met nederlandse omschrijving te vinden op netflix usa (ook al tijden), waarom zou die niet komen?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik heb gewoon IOS 7.0.4Mithrildor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:45:
[...]
Heb je de laatste update van de app (ook kijken of een mogelijke update niet een nieuwe versie van iOS nodig heeft)?
En netflex vandaag gedownload op de Iphone dus lijkt me de meest recentse.
Bij updates geeft hij ook geen updates aan,
Verwijderd
je kan seizoen 1 wel op amazon.com op bluray kopen, dus wie weet... zal het even checken deze week als ik eraan denk.Royeboi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:05:
Blijft wel jammer dat de eerste seizoenen nooit in HD zijn uitgezonden van 24. Ik geloof pas vanaf seizoen 6.
Edit: dit blijkt een 1 april grap te zijn van een 24 fanwebsite. Ik had dit toendertijd gelezen, maar niet dat het een 1 april grap was. Wel een trieste grap, maar afijn, seizoen 1 is niet op bluray te krijgen, pas de latere seizoenen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 07:03 ]
ZIjn er meerdere mensen die dit hebben?
Verwijderd
ik krijg het op de ipad 2 en air ook niet wit, op mijn wd mediaspelers wel.Alcje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:
Ipad Air heeft ook gewoon gele text. Alleen op de PC geeft hij fatsoenlijke witte text.
ZIjn er meerdere mensen die dit hebben?
[ Voor 17% gewijzigd door ChuckyDevil op 31-12-2013 20:28 ]
Verwijderd
De ipad trekt daarin helaas zijn eigen weg, maar dat werkte wel voor mijn mediaspelers.ChuckyDevil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:27:
Volgens mij kun je nu al een paar weken de ondertiteling kleur regelen via je account per apparaat, check even via de browser. <edit> Misschien hebben jullie dat al geprobeerd
Ga naar Instellingen ---> Algemeen ---> Toegankelijkheid ---> Ondertiteling en bijschriften ---> Stijl ---> Maak nieuwe stijl aan. Maak de stijl naar jouw smaak, sla deze op en zorg dat deze actief is. Gaat als het goed is automatisch maar controleer het voor de zekerheid. Probleem zou dan opgelost moeten zijn.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door DaFrenk op 01-01-2014 10:42 ]
Verwijderd
helaas nog niet op de sites zoals flixfilms te zien. Hoe heb jij een overzicht verkregen? Gewoon zelf op netflix kijken ofzo?DaFrenk schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:40:
Zoals beloofd weer een hoop nieuw aanbod vandaag! Naast die series die werden aangekondigd (Weeds, Blue Mountain State, Boss) ook enkele films zoals The Truman Show, Saving Private Ryan, wat Nederlandse films: Simon en Wit Licht en een aantal docu's van Moving Art.
Ja inderdaad. In de "Onlangs toegevoegd" categorie. Aangezien ik eerst gekeken heb op Flixfilms vallen afwijkende titels me dan meestal wel snel op. Al staat bij mij in de Onlangs toegevoegd dan weer geen Weeds of Boss. Maar een snelle zoekopdracht bevestigde dat die er wel degelijk op staan.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:45:
[...]
helaas nog niet op de sites zoals flixfilms te zien. Hoe heb jij een overzicht verkregen? Gewoon zelf op netflix kijken ofzo?
Edit: bovendien valt het me op dat vaak nog niet goed verwerkte titels (qua aanbevelings-algoritme, dus de nieuwste titels) ook vaak helemaal onderaan staan.
[ Voor 18% gewijzigd door DaFrenk op 01-01-2014 10:56 ]
Verwijderd
mijn onlangs toegevoegd bevat nog steeds king kong enzo, dat loopt bij mij altijd weken achter.,,, maar ben blij dat je deze info post, zit mooi spul tussen namelijk en anders kom ik daar nooit achter.DaFrenk schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:54:
Ja inderdaad. In de "Onlangs toegevoegd" categorie. Aangezien ik eerst gekeken heb op Flixfilms vallen afwijkende titels me dan meestal wel snel op. Al staat bij mij in de Onlangs toegevoegd dan weer geen Weeds of Boss. Maar een snelle zoekopdracht bevestigde dat die er wel degelijk op staan.
Hmm. Dat is vreemd. Had een collega laatst ook van me. Die zei wel dat hij nauwelijks gebruikt maakt van de site. Toen hij dat wel deed en een paar uur later nog eens keek was alles wel bijgewerkt.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:55:
[...]
mijn onlangs toegevoegd bevat nog steeds king kong enzo, dat loopt bij mij altijd weken achter.,,, maar ben blij dat je deze info post, zit mooi spul tussen namelijk en anders kom ik daar nooit achter.
Heb je de volledige categorie geopend? (http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all) Bij mij staan een aantal nieuwe titels helemaal onderaan (zie mijn edit van het eerdere bericht).
Verwijderd
Ik ga hem even in de bookmarks gooien. En nu ga ik de neverending story kijken, die zou er ook komen en zie ik nu staan.
Je kunt op de naam van de categorie/genre klikken om naar een groter overzicht te gaan. Waaronder dus op "Onlangs toegevoegd".Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:00:
ah, ik keek ergens anders, dat is een mooie link. Ik scrolde op de pagina die je krijgt bij het begin naar beneden en dan naar recent toegevoegd, maar die bevat ouder materiaal.
Ik ga hem even in de bookmarks gooien. En nu ga ik de neverending story kijken, die zou er ook komen en zie ik nu staan.
De lijst die je in eerste instantie ziet is gesorteerd op "suggesties voor jou" vandaar dat die mogelijk nog niet de meest nieuwe titels toont. Ik heb me eens laten vertellen dat Netflix die suggesties op gezette tijden berekend. Ook om te zorgen dat niet elke keer de site anders uitziet nadat je een paar beoordelingen hebt gedaan.
Veel plezier met Neverending Story!
[ Voor 4% gewijzigd door DaFrenk op 01-01-2014 11:04 ]
Heel veel nieuwe content zie ik.
zie http://www.flixfilms.nl/
O.A
102 afleveringen van Weeds
23 afleveringen van Arrow...
[ Voor 27% gewijzigd door Rockvee2 op 01-01-2014 14:07 ]
Thanks! Was een hoop geklooi. uiteindelijk was hij wit maar was de ondertiteling veranderd in engels.CrazyRooster schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 22:49:
Had ik op de iPad ook maar ik heb het opgelost door een nieuwe style aan te maken voor ondertitels.
Ga naar Instellingen ---> Algemeen ---> Toegankelijkheid ---> Ondertiteling en bijschriften ---> Stijl ---> Maak nieuwe stijl aan. Maak de stijl naar jouw smaak, sla deze op en zorg dat deze actief is. Gaat als het goed is automatisch maar controleer het voor de zekerheid. Probleem zou dan opgelost moeten zijn.
Dus netflix opnieuw geinstalleerd en nu is die wit. Of het komt omdat ik die ODS aangevinkt had.
MAargoed hij lijkt het nu te doen! THanks!
Ben benieuwd of die nu op mijn Chromecast ook wit is
WeedsRockvee2 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:07:
Arrow staat er ook op !
Heel veel nieuwe content zie ik.
zie http://www.flixfilms.nl/
O.A
102 afleveringen van Weeds
23 afleveringen van Arrow...
Na wat zoekwerk hier op Tweakers las ik dat een aantal van jullie al succesvol gebruik hebben kunnen maken van bijvoorbeeld een 1 year subscription. Wat ik interessant vond aan deze Marktplaats advertentie is de Lifetime subscription voor 50 euro. Iemand hier ervaring mee (voordelen/nadelen)? Als dat echt zo is, dan zou ik daar erg blij van worden
Nog nooit gehoord van een lifetime abonnement. Ook niks kunnen vinden via google. Bestaat dit wel?Nostordici schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:00:
Even een vraagje, ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Na wat zoekwerk hier op Tweakers las ik dat een aantal van jullie al succesvol gebruik hebben kunnen maken van bijvoorbeeld een 1 year subscription. Wat ik interessant vond aan deze Marktplaats advertentie is de Lifetime subscription voor 50 euro. Iemand hier ervaring mee (voordelen/nadelen)? Als dat echt zo is, dan zou ik daar erg blij van worden
Of hij voegt 50 codes van een jaar abonnement toe aan dat account.
[ Voor 4% gewijzigd door Fivel op 01-01-2014 18:17 ]
Idd, ik heb die gast op Skype.Fivel schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:17:
[...]
Nog nooit gehoord van een lifetime abonnement. Ook niks kunnen vinden via google. Bestaat dit wel?
Of hij voegt 50 codes van een jaar abonnement toe aan dat account.
Hij voegt gewoon een aantal codes toe
Ik ben benieuwd wanneer Netflix hier wat aan gaat doen. Ze missen enorme inkomsten door al die codes.Pistolebob schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Idd, ik heb die gast op Skype.
Ik betwijfel het. Ik gok dat hooguit 1% coupons gebruikt voor meer dan 3 maanden, en die mensen zorgen wel weer voor veel mond tot mond reclame.Fivel schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:21:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer Netflix hier wat aan gaat doen. Ze missen enorme inkomsten door al die codes.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Ik gebruik het naast downloaden, dat is eigenlijk een gouden combi. Je pakt nu zelf seizoen 2 dan op een andere manier, maar kan andere zaken nog op netflix bekijken / ontdekken.iChaos schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:15:
Over een paar maanden kijk ik wel hoe het er voor staat, maar voor nu is het gewoon jammer dat de series die er op staan niet allemaal zijn bijgewerkt.
Ik moet zeggen dat ik sinds ik Netflix heb eigenlijk niets meer heb gedownload. Ja, er is nog veel dat ik wil zien dat nog niet op Netflix staat, maar voorlopig is mijn "to watch list" op Netflix nog lang genoeg om de komende maanden onder de pannen te zijn - en tegen die tijd is er vast weer nieuw spul toegevoegd dat het kijken waard is.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:26:
[...]
Ik gebruik het naast downloaden, dat is eigenlijk een gouden combi. Je pakt nu zelf seizoen 2 dan op een andere manier, maar kan andere zaken nog op netflix bekijken / ontdekken.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Game of thrones en banshee download ik in iedergeval, maar ik kijk zelf ook voornamelijk netflix, ik heb nu wel een probleem dat mijn nas volloopt omdat ik meestal netflix kijk.Mx. Alba schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Ik moet zeggen dat ik sinds ik Netflix heb eigenlijk niets meer heb gedownload. Ja, er is nog veel dat ik wil zien dat nog niet op Netflix staat, maar voorlopig is mijn "to watch list" op Netflix nog lang genoeg om de komende maanden onder de pannen te zijn - en tegen die tijd is er vast weer nieuw spul toegevoegd dat het kijken waard is.
Hier nog 1Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:44:
ik heb nu wel een probleem dat mijn nas volloopt omdat ik meestal netflix kijk.
Dus deze persoon is betrouwbaar?Pistolebob schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Idd, ik heb die gast op Skype.
Dan maar verder met Lie To Me en/of Fringe...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mooi ruk.
Ik wil straks in Thailand mijn Nederlandse Netflix-account aanspreken via een galaxy tab3.
Wat is de makkelijkste opzet hiervoor?
- Een VPN opzetten? En hoe doe ik dat?!?!? Totaal geen kaas van gegeten.
- Via DNS. Kan ik daar ook unblock-us.com voor gebruiken? Of is dat alleen om een amerikaanse IP te krijgen?
Of heb ik de klepel horen luiden maar weet ik niet waar de klok hangt?!?!
Alvast bedankt voor de hulp! Ik heb alle vertrouwen in jullie
Het makkelijkst de (nu nog gratis) unlocator.com DNSijzere-rinus schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:24:
Wie kan mij helpen??
Ik wil straks in Thailand mijn Nederlandse Netflix-account aanspreken via een galaxy tab3.
Wat is de makkelijkste opzet hiervoor?
- Een VPN opzetten? En hoe doe ik dat?!?!? Totaal geen kaas van gegeten.
- Via DNS. Kan ik daar ook unblock-us.com voor gebruiken? Of is dat alleen om een amerikaanse IP te krijgen?
Of heb ik de klepel horen luiden maar weet ik niet waar de klok hangt?!?!
Alvast bedankt voor de hulp! Ik heb alle vertrouwen in jullie![]()
Gratis klinkt altijd goedPistolebob schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:43:
[...]
Het makkelijkst de (nu nog gratis) unlocator.com DNS
Maar de kwaliteit? Ik neem aan dat je daar inmiddels ervaring mee hebt?
Werkt meestal goed, alleen lees ik nu op de siteijzere-rinus schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:50:
[...]
Gratis klinkt altijd goed![]()
Maar de kwaliteit? Ik neem aan dat je daar inmiddels ervaring mee hebt?
'Service Update January 1th, 17:35 CET:Netflix Netherlands is having issue at the moment. We are working to solve it.'

Ik zag het ook al staan. Maar wel al een pluspunt dat ze het netjes melden. Ik ga het gewoon proberenPistolebob schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:02:
[...]
Werkt meestal goed, alleen lees ik nu op de site
'Service Update January 1th, 17:35 CET:Netflix Netherlands is having issue at the moment. We are working to solve it.'
Tnx voor de tip!
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 01-01-2014 23:34 . Reden: Referrals zijn ongewenst ]
Ik heb ergens gelezen dat ze de 'blue prints' van de opnames wel in HD hebben opgenomen, maar dat het een vrij ingewikkeld proces was om alles te upgraden naar High Definition. Blijkbaar zijn ze daar dan toch mee gestart gezien dat de BluRay versie van S1 op Amazon te koop is. Hopelijk gaat Netflix deze dan ook in HD aanbieden!Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:25:
[...]
je kan seizoen 1 wel op amazon.com op bluray kopen, dus wie weet... zal het even checken deze week als ik eraan denk.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik zet een VPN verbinding naar mijn nas op dan.
Kijk ik ook nog eens via mijn eigen IP adres, weet je zeker dat je geen gezeik met netflix krijgt.
Ik had Netflix al gesproken over hoe ik in Thailand m'n Nederlandse account kon benaderen. Zij kwamen zelf al met de opties VPN en DNS. Dit wordt gedoogd. Dus beide oplossingen "mag". Alleen wat is het makkelijkst en werkt het best.xippie schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:24:
Ik gebruik gewoon mij Synology Nas om als ik in het buitenland ben de Nederlandse netflix te kijken.
Kijk ik ook nog eens via mijn eigen IP adres, weet je zeker dat je geen gezeik met netflix krijgt.
Verwijderd
Ik heb mijn bericht helaas moeten aanpassen, het bleek een 1 april grap te zijn waar ik ingetrapt was. Leuke grap om te melden dat alles op bluray komt en dan later zeggen: 1 aprilRoyeboi schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:21:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat ze de 'blue prints' van de opnames wel in HD hebben opgenomen, maar dat het een vrij ingewikkeld proces was om alles te upgraden naar High Definition. Blijkbaar zijn ze daar dan toch mee gestart gezien dat de BluRay versie van S1 op Amazon te koop is. Hopelijk gaat Netflix deze dan ook in HD aanbieden!

Excuus
Heb je hier een korte uitleg van hoe dit te doen? Niet zozeer voor netflix, maar ik wil dit gebruiken om via vpn ziggo tv op de ipad te kijken. En ik heb twee synology nassen, alleen geen idee hoe ik dit doe. Afgelopen week op vakantie in een park en daar was upc business verbinding in het huisje en ik wilde toen tv kijken op de ipad, maar dat pikt ziggo niet en upc ook niet omdat ik dan een inlognaam voor de ipad app moest hebben van upc. Zo'n vpn klinkt als een prima oplossing.xippie schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:24:
Ik gebruik gewoon mij Synology Nas om als ik in het buitenland ben de Nederlandse netflix te kijken.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 07:24 ]
Bij package center VPN server installeren van Synology zelf.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:21:
Heb je hier een korte uitleg van hoe dit te doen? Niet zozeer voor netflix, maar ik wil dit gebruiken om via vpn ziggo tv op de ipad te kijken. En ik heb twee synology nassen, alleen geen idee hoe ik dit doe. Afgelopen week op vakantie in een park en daar was upc business verbinding in het huisje en ik wilde toen tv kijken op de ipad, maar dat pikt ziggo niet en upc ook niet omdat ik dan een inlognaam voor de ipad app moest hebben van upc. Zo'n vpn klinkt als een prima oplossing.
En ik heb een PPTP verbinding gemaakt.
Poort openzetten in je router.
Dan kan je inloggen met je Synology username en password vanaf in mijn geval android tablet en telefoon.
Het mooie is ook dat je dan alle apparaten op je thuisnetwerk kan wijzigen, zoals je router. Makkelijk als je een poort op afstand moet doorsturen.
[ Voor 9% gewijzigd door xippie op 02-01-2014 07:43 ]
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Bears and Bulls
Misschien heb je hier wat aan?mindcre8r schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:29:
iemand ervaring met de D-link movie nite plus? (DSM 312) die heb je via e-bay voor 40 euro thuis. (48 dollar) en dan nog wat taxxes. wil een goedkoop netflix spelertje bij mijn ouders plaatsen.
http://www.amazon.com/D-L..._acr_txt?showViewpoints=1
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik ben ook wel benieuwd!falcon123 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:29:
[...]
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn namelijk...
En iemand die ook de optie met spotify heeft gekozen toevallig?
overall een goede speler voor netflix dus.Nitai schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:37:
[...]
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.amazon.com/D-L..._acr_txt?showViewpoints=1
Bears and Bulls
Die beste meneer van Marktplaats heeft nog niet gereageerd helaas.mindcre8r schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:08:
[...]
overall een goede speler voor netflix dus.
Verwijderd
apple tv, wd tv live, wd play en de roko 3
zou wel graag een snelle nieuwe device zien. misschien in een quadcore android tv oid
Bears and Bulls
Ik snap dat het niet mogelijk is met een NL Netflix account in NL naar de UK Netflix te kijken vanwege de licenties die per land geregeld zijn en zo zou ik dus ook niet in de UK naar de NL Netflix kunnen kijken met mijn NL account. Maar is het dan wel mogelijk om als je je in de UK bevind met een NL account de UK Netflix content te kijken?
HD4Life @ Full-HD
[ Voor 29% gewijzigd door Mx. Alba op 02-01-2014 21:13 ]
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Als het goed is zitten ze al ruim 2 jaar in de UK, 9 januari 2012 meen ik.Freeaqingme schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:06:
Als je in de VS zit dan krijg je VS content te zien, in de UK UK content (zit Netflix al in de UK?) en in Nederland krijg je Nederlandse content te zien. In welk land je je account registreert is niet relevant.
Maar mooi dat het zo kan dan kan ik ook gewoon makkelijk een NL account afsluiten en via iDeal betalen
[ Voor 14% gewijzigd door Mx. Alba op 02-01-2014 21:13 ]
HD4Life @ Full-HD
Verwijderd
En dat gaat dan waarschijnlijk omgerekend €9.99 p/m kosten voor die 3 streams? Het verschil tussen 2 en 4 streams /2.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:42:
Ik lees op engadget dat een aantal mensen in de USA nu 3 streams kunnen kopen , straks dus keuze uit 1 stream sd en 2,3 of 4 streams hd
Testing, one, two ...
Je kan toch al tegelijk kijken met een normaal abbo ?.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:42:
Ik lees op engadget dat een aantal mensen in de USA nu 3 streams kunnen kopen , straks dus keuze uit 1 stream sd en 2,3 of 4 streams hd
Hij maakt een nieuw account voor je - lijkt mij een beetje fishy!Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:16:
http://link.marktplaats.nl/743762933
Iemand al een jaar abonnement gekocht via deze link?
Indien je ouders beschikken over een tablet of smartphone, dan kun je ook een Chromecast overwegen. Werkt ook prima i.c.m. Netflix en is niet al te duur.mindcre8r schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:29:
iemand ervaring met de D-link movie nite plus? (DSM 312) die heb je via e-bay voor 40 euro thuis. (48 dollar) en dan nog wat taxxes. wil een goedkoop netflix spelertje bij mijn ouders plaatsen.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Heb hem gisteren een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:16:
http://link.marktplaats.nl/743762933
Iemand al een jaar abonnement gekocht via deze link?
Pistolebob heeft een keer succesvol een code bij hem gekocht.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 03-01-2014 13:42 ]
Hij reageert nu ook niet meer op Skype dus ik denk dat de codes op zijnVos schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:42:
[...]
Heb hem gisteren een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie.
@Ahlersfr: ja werkt nog steeds
[ Voor 5% gewijzigd door Pistolebob op 03-01-2014 13:58 ]
Verwijderd
Bij jou werkt het account nog steeds Pistolebob?Vos schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:42:
[...]
Heb hem gisteren een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie.
Met 2.25MB/s moet het toch zeker lukken om dezelfde kwaliteit als de gedownloade versie te kunnen bieden. Heb dus het vermoeden dat Netflix een lagere bitrate gebruikt dan ik met mijn 2.25MB/s kan binnenhalen. Als dat kwaliteitsverschil ook goed genoeg opvalt is er nog minder reden voor mij om Netflix te gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door iChaos op 03-01-2014 14:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zeker, maar 3 streams nog niet, wel 2. Drie is wel fijn voor ouders met 1 kind, dan heeft ieder een eigen stream.Mektheb schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:17:
[...]
Je kan toch al tegelijk kijken met een normaal abbo ?.
*Niet bedoelt als spam, maar als bron. Ik ben niet de eigenaar van de site
[ Voor 31% gewijzigd door ChuckyDevil op 03-01-2014 15:52 ]
Bedankt. Houd deze site net als flixfilms in de gaten.ChuckyDevil schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:46:
Volgens een onofficiële Netflix site* begin 2014. Die schatting is gebaseerd op vaste tijden, aldus de bron. Theorie hier op het forum is dat als er Nederlandse vertaling zichtbaar is in "andere landen", dat het binnenkort verschijnt op de Nederlandse Netflix.
Dit doen ze toch al?Boomster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:14:
Heeft iemand misschien een idee wanneer netflix HD gaat streamen met Android?
Doen ze al, werkt prima op mijn nexus 7 2012 versieBoomster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:14:
Heeft iemand misschien een idee wanneer netflix HD gaat streamen met Android?
Uhuh daar zou ik het niet voor gebruiken maar goed dat is oftopic en niet bespreekbaarVerwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Zeker, maar 3 streams nog niet, wel 2. Drie is wel fijn voor ouders met 1 kind, dan heeft ieder een eigen stream.
Bijna alles medio 2014. Lekker duidelijk.ChuckyDevil schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:46:
Volgens een onofficiële Netflix site* begin 2014. Die schatting is gebaseerd op vaste tijden, aldus de bron. Theorie hier op het forum is dat als er Nederlandse vertaling zichtbaar is in "andere landen", dat het binnenkort verschijnt op de Nederlandse Netflix.

Trouwens staat er dat House of Cards een 3e seizoen krijgt, maar ik dacht dat ze na seizoen 2 stopte.
Netflix content chief Ted Sarandos stated that they are in negotiations for a third season and beyond.[5][6]Poulske schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:03:
[...]
Bijna alles medio 2014. Lekker duidelijk.![]()
Trouwens staat er dat House of Cards een 3e seizoen krijgt, maar ik dacht dat ze na seizoen 2 stopte.
Dat klopt, maar dit is alleen op de nexus, niet op andere android apparaten. Lees: minix neo x5Rockvee2 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Doen ze al, werkt prima op mijn nexus 7 2012 versie
[edit] Via browser of iPhone geen last van, alleen met de Netflix app op m'n BluRay speler. Vreemd. Net nog een stuk of 10 andere series geprobeerd, die draaien perfect af. Alleen Lilyhammer niet voor de eerste minuut, daarna wel vloeiend. Nou ja, ben inmiddels alweer over de helft van S2
[ Voor 39% gewijzigd door sverzijl op 03-01-2014 23:23 ]
Hier werkt season 2 prima!sverzijl schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:18:
Net met Lilyhamer season 2 begonnen. Geweldige serie, maar de eerste 1-2 minuten van iedere aflevering enorm schokkerig beeld. Vraag me af of ik de enige ben die hier last van heeft. (Met andere series geen last van overigens)
En de ondertiteling daarvan van ook, er is geen normale meer te selecteren, heb ze persoonlijk niet nodig, maar voor savonds laat vind ik ze vaak wel handig.DaFrenk schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:49:
Er is audiocommentaar toegevoegd aan alle afleveringen van House of Cards seizoen 1.
Vind het dan ook geen slimme zet van netflix om de normale niet meer weer te geven.
Kan bij het audiocommentaar de daarbij behorende subs kiezen, en bij de normale audiotrack ook. Je kan niet bij het audiocommentaar de subs van het origineel selecteren, maar dat lijkt me geen groot gemis.Fatal Mind schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:52:
[...]
En de ondertiteling daarvan van ook, er is geen normale meer te selecteren
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.