KillerBee schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:33:
Er is zeker verschil in aanbod, maar soms weet de Nederlandse Netflix toch wel te verbazen, zo staat seizoen 7 van Doctor Who compleet op Netflix, inclusief de kerst special die gisteren(!) is uitgezonden. Op de Amerikaanse Netflix echter geen seizoen 7 te bekennen

, dit tot ongenoegen van veel Amerikaanse fans (en een persoon verwijst ook nog naar 'dutch netflix'

).
erg vet, zag gistereren veel vragen hierover, maar dat heeft netflix dus heel snel geregeld voor mij persoonlijk

(en wat andere fans die gisteren het niet gezien hebben

)
Zelf vanochtend op netflix usa de documentaire burn gekeken, erg mooi, over brandweermannen in detroit (met al die leegstaande huizen):
http://www.detroitfirefilm.org/
Erg mooi, zeker de beelden van (ik denk) helmcamera's die de brandweermannen op hebben.
Maar ik baal soms ook wel van netflix, had 3 maand terug allemaal films in mijn lijst gezet, maar een paar weken niet op netflix usa gezeten. Kijk ik nu weer en heb ik verdorie 39 films die per 1 januari verdwijnen, daar kan ik niet tegenop kijken
dus de lijst gebruik ik niet meer voor een berg van 100+ films, maar meer voor een paar zaken die ik wil bekijken (denk maximaal 20 ofzo). Er komt natuurlijk gigantisch veel bij, zeker bij de usa versie, maar het is wel balen dat er ook dingen weggaan (zoals alle star trek films, maar de series blijven wel op de usa versie).