Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
hhoekstra schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:27:

@albantar: volgens mij zijn de codes tot april 2014 geldig. Dus weet niet of het gaat werken wat je nu hebt gedaan :-0
je moet de codes voor april 2014 claimen zodra je ze ingevoerd hebt en geclaimd worden ze pas actief wanneer je huidige kortingscode afloopt.

Mensen met veel codes hebben volgens mij een tv gekocht samsung of lg en kunnen oneindig codes claimen wat uiteraard niet de bedoeling is maar gewoon een foutje is mijn conclusie na een rondje "googlen" zit ik in de buurt Ultradog???

[ Voor 23% gewijzigd door Michel242186 op 24-12-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:57
Adres van de verkoper staat in de mail. Dus mochten ze niet kloppen halen we ons geld toch gewoon terug ? :)

(hopen dat zijn adres wel klopt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:43:
[...]

je moet de codes voor april 2014 claimen zodra je ze ingevoerd hebt en geclaimd worden ze pas actief wanneer je huidige kortingscode afloopt.

Mensen met veel codes hebben volgens mij een tv gekocht samsung of lg en kunnen oneindig codes claimen wat uiteraard niet de bedoeling is maar gewoon een foutje is mijn conclusie na een rondje "googlen" zit ik in de buurt Ultradog???
LG en Samsung? Nope. Tenzij je een hoop streepjescodes en bonnen hebt natuurlijk.. En LG is volgens mij alleen voor Amerika en vereist ook serienummers e.d. De actie is sowieso al afgelopen nu, dus bespaar je de moeite ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:58
Het is me opgevallen dat ik in de Windows 8 app van Netflix witte ondertiteling heb i.p.v. gele, wat voorheen zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand uitleggen hoe ik witte subs krijgt op de ipad?

Ik heb hier weleens gelezen dat het een instelling is, ook in de appstore staat bij de commentaren dat je dat kan instellen, maar ik ben kennelijk blind en zie niet hoe of waar. Ik zou ook graag grotere subs krijgen dan wat het standaard is, ze zijn wel heel klein.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:34:
Kan iemand uitleggen hoe ik witte subs krijgt op de ipad?

Ik heb hier weleens gelezen dat het een instelling is, ook in de appstore staat bij de commentaren dat je dat kan instellen, maar ik ben kennelijk blind en zie niet hoe of waar. Ik zou ook graag grotere subs krijgen dan wat het standaard is, ze zijn wel heel klein.

Iemand een tip?
Instellingen, toegankelijkheid, ondertiteling en bijschriften, stijl, maak nieuwe stijl aan

Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar op de appletv werkte dit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt helaas niet op de ipad... Ze blijven geel en klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 12:50
Klopt het dat je met de Windows 8 app geen keyboard controls hebt voor bijvoorbeeld forward en reverse? Dit had ik in de webbrowser wel.

Oh en nog een vraagje. Als je een 720p TV hebt zal de stream dan nooit boven de 3000 komen? Op mijn laptop (1920x1080) haal ik wel de 5800.

[ Voor 34% gewijzigd door frankpaul1 op 25-12-2013 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu op https://movies.netflix.com/ChangePlan ook kiezen voor een abonnement voor 6,99, waarbij je op 1 scherm te gelijk kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:45:
Ik kan nu op https://movies.netflix.com/ChangePlan ook kiezen voor een abonnement voor 6,99, waarbij je op 1 scherm te gelijk kan kijken.
Handig, zelf wil ik er 2 behouden, maar zal het even aanpassen voor mijn schoonouders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:45
Ik krijg alleen de keus tussen 2 of 4 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op je link geklikt maar ik kan alleen maar voor 2 schermen kiezen a 7.99

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K8zZCzA.png

Ik zie nu ook dat ik ondertitels kan instellen kon ik eerst nog niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FkHYqSI.png

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 22:14 ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik hou 2 schermen. Kan mijn dochter ook tegelijkwat kijken...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik vermoed dat het individueel abonnement er alleen staat bij mensen die een profiel hebben oid. Hier blijft ie ook lekker op twee staan.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
De codes zijn overigens afkomstig van Samsung, waarbij je gewoon een random serienummer kon invoeren en je daarna gewoon de code kreeg. 8) Of ze wat er wat aan gaan doen weet ik niet, maar om ze voor 30 euro weer te verkopen gaat voor mij wel erg ver, vooral omdat je niet weet wat ermee gaat gebeuren.

[ Voor 236% gewijzigd door NotSoSteady op 26-12-2013 04:23 ]

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:10:
Vreemd.
[afbeelding]

Ik zie nu ook dat ik ondertitels kan instellen kon ik eerst nog niet.
[afbeelding]
Wat vet! _/-\o_ Dat eerste kan ik nog niet maar die ondertitels instellen wel. Dat is wel heel fijn zeg! Eens even mee spelen en straks eens kijken of het op de playstation werkt :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Teckna schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:33:
Ik vermoed dat het individueel abonnement er alleen staat bij mensen die een profiel hebben oid. Hier blijft ie ook lekker op twee staan.
Ik had 2 profielen, maar betaal nog steeds 7.99... Vreemd.....

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

meesje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:41:
[...]

Instellingen, toegankelijkheid, ondertiteling en bijschriften, stijl, maak nieuwe stijl aan

Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar op de appletv werkte dit in ieder geval.
werkt nu opeens wel, de subs waren nog wel geel, maar ik heb op netflix usa net gezegd dat ik witte subs wil en dat zal denk ik werken.

De usa subs zijn nu ook wit op mijn mediaspelers _/-\o_

Heb nog niet geprobeerd wat het fijnste qua instellingen werkt, maar dat doe ik wel even als de kerstvisite die zo komt weer weg is vanavond.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 11:23 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Ik moet zeggen ik ben steeds meer onder de indruk van NetFlix. Echter wat ik nog wel een leuke feature zou vinden is dat we je , net als spotify, voor zeg 30 dagen offline kunt zijn. Dus dan zet je wat series op je tablet en dan kun je die zonder inet verbinding kijken.

Maar ik denk dat daar geen plannen voor zijn in de near future.

Strava | AP | IP | AW

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je merkt toch duidelijk het aanbod verschil in de diverse landen. Hoop dat ze ook wat meer documentaires gaan toevoegen. Zitten wel aardige bij, maar jammer genoeg te weinig interessante op dit moment.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Er is zeker verschil in aanbod, maar soms weet de Nederlandse Netflix toch wel te verbazen, zo staat seizoen 7 van Doctor Who compleet op Netflix, inclusief de kerst special die gisteren(!) is uitgezonden. Op de Amerikaanse Netflix echter geen seizoen 7 te bekennen :+ , dit tot ongenoegen van veel Amerikaanse fans (en een persoon verwijst ook nog naar 'dutch netflix' :P ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
KillerBee schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:33:
Er is zeker verschil in aanbod, maar soms weet de Nederlandse Netflix toch wel te verbazen, zo staat seizoen 7 van Doctor Who compleet op Netflix, inclusief de kerst special die gisteren(!) is uitgezonden. Op de Amerikaanse Netflix echter geen seizoen 7 te bekennen :+ , dit tot ongenoegen van veel Amerikaanse fans (en een persoon verwijst ook nog naar 'dutch netflix' :P ).
Misschien omdat ze een overeenkomst met de BBC hebben hier?
Of omdat wij gewoon BBC One en BBC Two in NL kunnen kijken via de TV, Doctor Who werd namelijk op BBC One uitgezonden.

• mystie
  • Niet online
Ik ben zeker niet ontevreden over de nederlandse Netflix. Voor het bedrag is het mij zeker waard om het de komende tijd aan te houden. Het is makkelijk als je kunt switchen tussen de diverse landen om te zien welk aanbod ze hebben. Voor mij is ondertiteling niet zo belangrijk en kan ik dus makkelijk het engels volgen. Ben nu nog alleen aan het twijfelen of ik een Ouya of dergelijks zal aan gaan schaffen. Speel het nu nog af via HDMI vanaf een laptop.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
mystie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:43:
[...]

Ik ben zeker niet ontevreden over de nederlandse Netflix. Voor het bedrag is het mij zeker waard om het de komende tijd aan te houden. Het is makkelijk als je kunt switchen tussen de diverse landen om te zien welk aanbod ze hebben. Voor mij is ondertiteling niet zo belangrijk en kan ik dus makkelijk het engels volgen. Ben nu nog alleen aan het twijfelen of ik een Ouya of dergelijks zal aan gaan schaffen. Speel het nu nog af via HDMI vanaf een laptop.
Ik denk dat een chromecast beter bij je past als je een smartphone of tablet heb in bezit. Ouya is best slecht als het gaat om video materiaal.

Verwijderd

erg vet, zag gistereren veel vragen hierover, maar dat heeft netflix dus heel snel geregeld voor mij persoonlijk O-) (en wat andere fans die gisteren het niet gezien hebben :P )

Zelf vanochtend op netflix usa de documentaire burn gekeken, erg mooi, over brandweermannen in detroit (met al die leegstaande huizen):

http://www.detroitfirefilm.org/

Erg mooi, zeker de beelden van (ik denk) helmcamera's die de brandweermannen op hebben.

Maar ik baal soms ook wel van netflix, had 3 maand terug allemaal films in mijn lijst gezet, maar een paar weken niet op netflix usa gezeten. Kijk ik nu weer en heb ik verdorie 39 films die per 1 januari verdwijnen, daar kan ik niet tegenop kijken 8)7

dus de lijst gebruik ik niet meer voor een berg van 100+ films, maar meer voor een paar zaken die ik wil bekijken (denk maximaal 20 ofzo). Er komt natuurlijk gigantisch veel bij, zeker bij de usa versie, maar het is wel balen dat er ook dingen weggaan (zoals alle star trek films, maar de series blijven wel op de usa versie).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:41:
[...]
Maar ik baal soms ook wel van netflix, had 3 maand terug allemaal films in mijn lijst gezet, maar een paar weken niet op netflix usa gezeten. Kijk ik nu weer en heb ik verdorie 39 films die per 1 januari verdwijnen, daar kan ik niet tegenop kijken 8)7
Dat is echt jammer inderdaad. Zo heb je wel een hoog 'videotheek' gevoel ipv je eigen video library.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
polopolo150 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:34:
[...]

Ik denk dat een chromecast beter bij je past als je een smartphone of tablet heb in bezit. Ouya is best slecht als het gaat om video materiaal.
Chromecast is wel puur land waar je bent. Dus, om even binnen de lijntjes van de topicwarning te blijven, als je met je chromecast op bezoek gaat in een ander land dan is het alleen met echte omwegen en bepaalde routers te doen om toegang te krijgen tot de Nederlandse netflix content. De DNS van de chromecast is namelijk vrij hard gecoded.

:)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

ja irritant van die chromecast.

Die mediaspelers gaan trouwens heel goedkoop worden, check deze bijvoorbeeld:

https://shop.nowtv.com/

Nu heeft deze meen ik geen netflix, maar wel spotify e.d. en hij kost nog geen 10 pound, omgerekend een euro of 12,50 voor dat hele apparaat ?

Bizar gewoon.

Je krijgt zelfs voor iets van 5 euro per maand ook gewoon hbo series enzo erbij, zie http://www.theguardian.co...ix-now-tv-game-of-thrones

Worden we dan genaaid door Ziggo en UPC e.d. of heb ik het nu mis? 8)7

Als je dat doosje naast een netflix afspeel apparaat aan je tv hebt ben je voor pakweg 12 euro per maand klaar en heb je netflix, hbo en heel veel tv kanalen 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 14:37 ]

• mystie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:34:
ja irritant van die chromecast.

Die mediaspelers gaan trouwens heel goedkoop worden, check deze bijvoorbeeld:

https://shop.nowtv.com/

Nu heeft deze meen ik geen netflix, maar wel spotify e.d. en hij kost nog geen 10 pound, omgerekend een euro of 12,50 voor dat hele apparaat ?

Bizar gewoon.

Je krijgt zelfs voor iets van 5 euro per maand ook gewoon hbo series enzo erbij, zie http://www.theguardian.co...ix-now-tv-game-of-thrones

Worden we dan genaaid door Ziggo en UPC e.d. of heb ik het nu mis? 8)7

Als je dat doosje naast een netflix afspeel apparaat aan je tv hebt ben je voor pakweg 12 euro per maand klaar en heb je netflix, hbo en heel veel tv kanalen 8)7
Interessant :) Kijk haast geen televisie meer op een aantal programma's na als ik thuis ben of tijd heb,

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:46
Als ik series op mijn iPad kijk dan schakelt Netflix aan het einde van een aflevering naar de volgende.
Op de TV via AppleTV moet ik als een aflevering afgelopen is, handmatig de volgende aflevering selecteren.

Is dit niet mogelijk op de AppleTV of ergens te enablen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Gisteren even uitgeprobeerd, best handig in gebruik maar ik kreeg het niet voor elkaar om surround geluid uit de PC te krijgen. Is er een mogelijkheid om surround geluid te krijgen met netflix op een windows 7 pc? Er hangt een reciever aan via SPDIF maar bij diverse (HD) films waren er geen opties voor het geluid. Zoeken hiernaar op google levert tegenstrijdige resultaten, is het hier iemand gelukt? en zo ja hoe?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:15
Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:48:
Gisteren even uitgeprobeerd, best handig in gebruik maar ik kreeg het niet voor elkaar om surround geluid uit de PC te krijgen. Is er een mogelijkheid om surround geluid te krijgen met netflix op een windows 7 pc? Er hangt een reciever aan via SPDIF maar bij diverse (HD) films waren er geen opties voor het geluid. Zoeken hiernaar op google levert tegenstrijdige resultaten, is het hier iemand gelukt? en zo ja hoe?
Veel materiaal is ook in stereo. Weet je zeker dat je eenfilm met surround hebt grkozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam...

[ Voor 101% gewijzigd door Mx. Alba op 27-12-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ik heb er een aantal geprobeerd, kan je een voorbeeld noemen dan kan ik het met zekerheid testen
heb jij surround geluid bij netflix op je PC?
Adlermann schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:09:
[...]

Veel materiaal is ook in stereo. Weet je zeker dat je eenfilm met surround hebt gekozen?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:26:
ik heb er een aantal geprobeerd, kan je een voorbeeld noemen dan kan ik het met zekerheid testen
heb jij surround geluid bij netflix op je PC?

[...]
Suits heeft 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Ah, nou hier niet dus. Ik kan ook niets kiezen qua geluid het is alleen 'english' dat kan worden gekozen bij audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:43
Vreemd, ik kan kiezen tussen een abo voor 2 schermen (7,99) of voor 4 schermen (11,99)...

Aangezien ik alleen woon heb ik aan 1 scherm genoeg (ik neem aan dat het 1 scherm tegelijkertijd is), zou dan wel willen overstappen naar 6,99 per maand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:11
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:41:
[...]

Ah, nou hier niet dus. Ik kan ook niets kiezen qua geluid het is alleen 'english' dat kan worden gekozen bij audio.
Ik kan via de pc ook alleen maar stereo krijgen. Via de PS3 heb ik wel surround.

Blijkbaar werkt surround wel via de app voor windows 8

[ Voor 8% gewijzigd door ToWi1989 op 28-12-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ToWi1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:51:
[...]

Ik kan via de pc ook alleen maar stereo krijgen. Via de PS3 heb ik wel surround.

Blijkbaar werkt surround wel via de app voor windows 8
Ik probeer ondertussen windows media center zo ver te krijgen dat ie netflix afspeelt, vooralsnog zonder resultaat. Dat zit er dan weer alleen in de VS standaard op. Stomme beperkingen, ik wil gewoon een film kijken met surround geluid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:44:
[...]

Ik probeer ondertussen windows media center zo ver te krijgen dat ie netflix afspeelt, vooralsnog zonder resultaat. Dat zit er dan weer alleen in de VS standaard op. Stomme beperkingen, ik wil gewoon een film kijken met surround geluid :(
Er zit denk ik weinig anders op dan een externe mediaspeler aan te schaffen voor netflix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Adlermann schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:47:
[...]

Er zit denk ik weinig anders op dan een externe mediaspeler aan te schaffen voor netflix :)
Dat is geen echte oplossing, op de PC is het prima mogelijk om films en series te kijken met surround geluid. Als dat met netflix niet gaat stop ik het na de gratis maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
via IE11 al geprobeerd? Die ondersteund HTML5 ipv silverlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
xippie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:32:
via IE11 al geprobeerd? Die ondersteund HTML5 ipv silverlicht.
Ja, maar als ik hem in IE11 start en preference HTML5 kies in Netflix pakt ie toch Silverlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:45:
[...]

Ja, maar als ik hem in IE11 start en preference HTML5 kies in Netflix pakt ie toch Silverlight
Bij mij pakt ie in de metro variant HTML5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
D-TECH schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:20:
[...]

Bij mij pakt ie in de metro variant HTML5.
dat klinkt windows 8-ig. Dat surround geluid wel wil in windows 8 heb ik ook hier en daar voorbij zien komen. De bedoeling is surround geluid in windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Ik vind vooral de Max-feature erg leuk van Netflix. Tot nu toe heeft ie het voor elkaar gekregen dat ik heel wat meer films heb gekeken dan eigenlijk de bedoeling voor me was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat bedoel je met die "Max-feature?"

Iemand die even kan kijken of de film year one afspeelbaar is bij jullie. Ik krijg een foutmelding als ik die wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wybo schreef op zondag 29 december 2013 @ 07:27:
Wat bedoel je met die "Max-feature?"

Iemand die even kan kijken of de film year one afspeelbaar is bij jullie. Ik krijg een foutmelding als ik die wil kijken.
werkt niet. Even bellen met netflix lijkt me

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Lilyhammer krijgt 3e seizoen

Heerlijk! Seizoen 1 en 2 keken zo lekker weg. Erg fijn dat er een nog een derde bij komt. Hopelijk betekend het dubbel budget ook een dubbel aantal afleveringen.

[ Voor 7% gewijzigd door DaFrenk op 29-12-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Webgnome schreef op zondag 29 december 2013 @ 08:58:
[...]

werkt niet. Even bellen met netflix lijkt me
Dank je, stop ik hier met van alles proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Sjoan schreef op zondag 29 december 2013 @ 04:41:
Ik vind vooral de Max-feature erg leuk van Netflix. Tot nu toe heeft ie het voor elkaar gekregen dat ik heel wat meer films heb gekeken dan eigenlijk de bedoeling voor me was :D
Is dit al beschikbaar bij Netflix Nederland?

@schaapje_blaat: via de browser is het niet mogelijk vanwege beperkingen in silverlight, kan Netflix niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Damn, Misfits is echt goed. Zit vol met ongelofelijk grote plot holes waar ik me normaal altijd heel erg aan erger maar op de een of andere manier zitten die me bij Misfits helemaal niet in de weg... Uit de comments blijkt alleen dat het 4e seizoen lang niet zo goed is als de eerste 3 seizoenen, helaas...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:57
Mx. Alba schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:27:
Damn, Misfits is echt goed. Zit vol met ongelofelijk grote plot holes waar ik me normaal altijd heel erg aan stoor maar op de een of andere manier zitten die me bij Misfits helemaal niet in de weg... Uit de comments blijkt alleen dat het 4e seizoen lang niet zo goed is als de eerste 3 seizoenen, helaas...
Ik heb binnen paar dagen ook al het eerste seizoen uitgekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat misfits een soort heroes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:56:
is dat misfits een soort heroes ofzo?
Ja maar dan meer anti-heroes. Low budget, vol met Engelse humor en veel impliciete en expliciete seks - en vol plot holes. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 29-12-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Misfits was een van de eerste series die ik bekeek op Netflix. Echt de moeite waard. Vooral seizoen 1 en 2, en 3 was ook nog best goed. Seizoen 4 vond ik niet veel meer. (Toch zal ik een vijfde seizoen zeker wel gaan kijken als die beschikbaar komt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:40:
[...]

Ja maar dan meer anti-heroes. Low budget, vol met Engelse humor en veel impliciete en expliciete seks - en vol plot holes. :D
ah, dat is veel meer dan ik had gehoopt, ik knapte wat af op die cover op netflix, maar dit ga ik toevoegen aan mijn te kijken lijstje (nouja, mega lijst :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Kijk ook even de teaser na seizoen 3 op Youtube
spoiler:
het gaat over het lot van Nathan in Las Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
polopolo150 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:01:
[...]

@schaapje_blaat: via de browser is het niet mogelijk vanwege beperkingen in silverlight, kan Netflix niks aan doen.
Ah, en hoe zit het dan met andere methoden? Via windows media center is vooralsnog ook nog geen succes en de XBMC plugin doet het ook al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:34:
[...]

Die 3.0 app werkt hier best redelijk op de Ouya (zowel beeld als controller support), maar een 1080p film ziet er natuurlijk vele malen beter uit via XBMC. Probleem ligt niet bij de Ouya, het is meer brakke support van die app zelf. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom dat ding persé voor je moet bepalen welke resolutie het beste is en je niet ala youtube gewoon zelf kan kiezen in welk format je het videosignaal doorkrijgt. Die Netflix app op de Ouya begint in een zwaar brakke resolutie en past zich na 10 of 20 seconden aan naar iets wat fatsoenlijk te kijken valt terwijl die Ouya prima 1080p kan verwerken. (op mijn 720p TV)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
polopolo150 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:01:
[...]

Zie nu dat dit inderdaad nog niet beschikbaar is voor Netflix Nederland. Jammer, ik vind het echt een goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sinds een week of twee heb ik behoorlijke problemen met subtitles op andere devices dan PC's. Op mijn PS3 blijft de ondertiteling regelmatig hangen en gaat pas weer werken na een keertje pauzeren en weer verder gaan. De app op mijn Nexus 7 heeft nog steeds last van gedeeltelijk wegvallende ondertiteling. Ook vind de Android app niet meer dat als je het afspelen stopt zodra de ondertiteling begint dat je klaar bent met het kijken, dat item blijft dan op "hervatten staan".

Een ander vervelend issue op Android is dat 'ie niet doorgaat naar de volgende aflevering als je een serie kijkt. Als je een aflevering is afgelopen keer je terug naar "bladeren" maar daar staat de net gekeken aflevering klaar om afgespeeld te worden in plaats van de volgende. De kwaliteitsbeleving is op deze manier wel even behoorlijk minder geworden in vergelijking met de eerste weken.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:25:
Die Netflix app op de Ouya begint in een zwaar brakke resolutie en past zich na 10 of 20 seconden aan naar iets wat fatsoenlijk te kijken valt terwijl die Ouya prima 1080p kan verwerken. (op mijn 720p TV)
Dit wordt bepaald door netflix, heeft ouya geen invloed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 16:55

Nakebod

Nope.

Maar misschien dat je via de Netflix website wel onder Account, de Playback settings op High kan zetten, ipv Auto.
Al denk ik dat die instelling alleen voor de website is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ook kan werken is even vooruit en weer terugspoelen, dan pakt hij meestal de hoogste resolutie gelijk. Althans dat lees ik vaak als tip, bij mijn mediaspeler moet je gewoon tussen de 20 en 50 seconden wachen en dan heb je perfect beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Kan iemand mij uitleggen hoe ik (in de browser) iets aan een watchlist kan toevoegen? Iets dergelijks is mij nog niet gelukt.

Oh, en nog iets. Bij het fullscreen Netflix kijken gaat mn browser gemiddeld zo'n 1 x per uur 'spontaan' van fullscreen af. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:46
Een kat op je escape toets? Een ander programma dat je aandacht nodig heeft? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

mat.hi.as schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:14:
Een kat op je escape toets? Een ander programma dat je aandacht nodig heeft? Ik heb het nog niet meegemaakt.
Haha nee. Het is me eigenlijk ook nog nooit overkomen wanneer ik een "gewone" mediaspeler, zoals de KMPlayer fullscreen heb, alleen vanuit de browser.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Een andere applicatie die je focus steelt vermoed ik. Het kan ook nog power management zijn natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Teckna op 30-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
AtleX schreef op maandag 30 december 2013 @ 07:03:
Sinds een week of twee heb ik behoorlijke problemen met subtitles op andere devices dan PC's. Op mijn PS3 blijft de ondertiteling regelmatig hangen en gaat pas weer werken na een keertje pauzeren en weer verder gaan. De app op mijn Nexus 7 heeft nog steeds last van gedeeltelijk wegvallende ondertiteling. Ook vind de Android app niet meer dat als je het afspelen stopt zodra de ondertiteling begint dat je klaar bent met het kijken, dat item blijft dan op "hervatten staan".

Een ander vervelend issue op Android is dat 'ie niet doorgaat naar de volgende aflevering als je een serie kijkt. Als je een aflevering is afgelopen keer je terug naar "bladeren" maar daar staat de net gekeken aflevering klaar om afgespeeld te worden in plaats van de volgende. De kwaliteitsbeleving is op deze manier wel even behoorlijk minder geworden in vergelijking met de eerste weken.
Ik heb ook regelmatig last van ondertitelingsissues op de PS3. Al is dit sinds een dag of 2, 3 niet meer zo vaak voorgekomen als de afgelopen weken.

Heb je dit al aan Netflix gemeld? Ze vertelden mij dat op hun testopstellingen er niks mis leek te zijn en dachten dat het aan mijn specifieke PS3 lag. Ze vroegen dus of iedereen met dergelijke problemen zich wilde melden zodat ze een beter idee krijgen van de schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Enkele pagina's terug had ik deze probleem ook al gemeld, ook bij Netflix. Moet wel zeggen dat het sinds gisteren wel goed gaat met ondertiteling op Netflix op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 07:38:
[...]

Dit wordt bepaald door netflix, heeft ouya geen invloed op
Zo ver was ik ook. :) Maar ik heb ergens gewoon liever een selector of iets dergelijks waarbij ik gewoon zelf kan bepalen welk signaal ik doorkrijg, maar de aan te passen opties in de netflix app zijn bijzonder beperkt.
Ik zou er niet zo'n groot "probleem" mee hebben als die auto-scale functie er niet zo vervelend lang over zou doen om zich aan te passen maar het werkt gewoon niet lekker. (in de context van het probleem) Ik heb een 150mbit Ziggo lijn en die Ouya hangt gewoon aan een gigabit UTP dus dat mag de issue niet zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Iemand hier ook ervaring met de netflix actie van samsung? Hoelang hebben jullie moeten wachten totdat je de code binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:16

tomk94

Developer

DaFrenk schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:39:
[...]

Ik heb ook regelmatig last van ondertitelingsissues op de PS3. Al is dit sinds een dag of 2, 3 niet meer zo vaak voorgekomen als de afgelopen weken.

Heb je dit al aan Netflix gemeld? Ze vertelden mij dat op hun testopstellingen er niks mis leek te zijn en dachten dat het aan mijn specifieke PS3 lag. Ze vroegen dus of iedereen met dergelijke problemen zich wilde melden zodat ze een beter idee krijgen van de schaal.
Had er gister ook last van (gebruik netflix op ps3 maar heel sporadisch, dus niet eerder opgemerkt). Zal vanavond ook even melding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:34:
[...]

Zo ver was ik ook. :) Maar ik heb ergens gewoon liever een selector of iets dergelijks waarbij ik gewoon zelf kan bepalen welk signaal ik doorkrijg, maar de aan te passen opties in de netflix app zijn bijzonder beperkt.
Ik zou er niet zo'n groot "probleem" mee hebben als die auto-scale functie er niet zo vervelend lang over zou doen om zich aan te passen maar het werkt gewoon niet lekker. (in de context van het probleem) Ik heb een 150mbit Ziggo lijn en die Ouya hangt gewoon aan een gigabit UTP dus dat mag de issue niet zijn.
Dat de kwaliteit in het begin zo slecht is, is eerder een keuze van Netflix. Ze willen dat je snel begint met je Film ipv te laten bufferen (dit model scheelt 1 miljard dollar voor streaming bedrijven).

Ook lig het volgens mij ook aan het apparaat dat je kijkt. Op mijn platstations begint elke stream al in hd. Op mijn samsung duurt het ook een halve minuut voor je fatsoenlijk kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
polopolo150 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:22:
[...]

Dat de kwaliteit in het begin zo slecht is, is eerder een keuze van Netflix. Ze willen dat je snel begint met je Film ipv te laten bufferen (dit model scheelt 1 miljard dollar voor streaming bedrijven).

Ook lig het volgens mij ook aan het apparaat dat je kijkt. Op mijn platstations begint elke stream al in hd. Op mijn samsung duurt het ook een halve minuut voor je fatsoenlijk kan kijken.
Het ligt zeker aan het apparaat waar je op kijkt. Op mijn laptop (chrome) en tablet (native android ) heb ik altijd HD echter op onze LG bluray hebben we de eerste paar seconden lagere kwaliteit. Gelukkig is het bij films meestal goed nadat alle studio promo's zijn geweest.

Over films gesproken. Ik moet zeggen dat dat toch best goed werkt. Vandaag Twee films via netflix gekeken en geen enkele keer een timeout. Gisteren een film gekeken via pathe-thuis en wel tot twee keer toe een time out.

Wat ons trouwens nog opviel was het volgende. Mijn vrouw en ik hebben beide een eigen profiel binnen netflix. Nu zagen we dat toen we via de bluray speler keken de beschrijvingen van de series/films van mijn profiel in het Nederlands waren en die van haar in het Engels?

Iemand enig idee waar dat in te stellen valt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Bij haar Netflix account ga je naar Mijn Account en dan kiezen voor "Taalvoorkeuren".

[ Voor 13% gewijzigd door polopolo150 op 31-12-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:22:
Waarom scheelt dat geld eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Minder dataverkeer. :) Op de Netflix techblog is het ooit uitgelegd waarom ze het ook technisch zo doen. Door eerst een minuutje (want zo lang is het ongeveer) op 480P te streamen kunnen ze vrij nauwkeurig bepalen welke kwaliteit je aankan om daarna op te schalen of zelfs als het echt beroerd gesteld is terug te gaan naar 240P. Van mindere kwaliteit naar hogere kwaliteit gaan levert ook een betere kwaliteitsperceptie op dan hoog beginnen en dan terugschakelen.

Ook kan je echt direct beginnen met streamen, in plaats van dat je eerst moet gaan bufferen. Dat scheelt ook alweer in de beleving van de dienst. :) En is dat ene minuutje een iets lagere kwaliteit nu echt zo erg? Vaak zit je dan toch nog naar de intro te kijken en mij valt het negen van de tien keer niet eens op dat ik dan nog geen HD zit te kijken.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op op de FP ook al iemand die het verschil tussen SD en HD niet zo snel ziet, dan denk ik, gevalletje opticien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 16:55

Nakebod

Nope.

Dat goedkopere abonnement is zo te zien niet interessant voor mij.
Ik kan toch maar 1 serie/film tegelijk bekijken. Maar als het geen HD is dan hoeft het niet :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
HD zegt eigenlijk alleen iets over de resolutie, niets over de bitrate. 480p kan er beter uitzien dan 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 11:56
In het nieuws topic op de frontpage wordt gesproken in de commentaar over dat er morgen veel nieuwe series bijkomen. Ik heb daar nergens een bron van gevonden. Iemand een Linkje toevallig

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Met google had ik binnen 10 seconden dit nieuwsbericht:Netflix sluit deal met Lionsgate; series te zien vanaf Nieuwjaarsdag

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Nee hoor; niet een gevalletje opticien maar een gevalletje kijkafstand!
Bijna iedereen zit veel te ver van z'n mooie Full-HD tv af zonder dit te beseffen.
Ik heb onlangs eens uitgerekend welk formaat TV voor mijn situatie ideaal zou zijn wil ik uberhaupt het HD-beeld kunnen zien.
Bij mijn kijkafstand van ruim 4 meter zou ik mijn 50" Full-HD plasma dus weg moeten gooien en een 110" TV ervoor in de plaats moeten zetten 8)7

zie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/hdtv-kijkafstand-grafiek.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:40:
Ik zag op op de FP ook al iemand die het verschil tussen SD en HD niet zo snel ziet, dan denk ik, gevalletje opticien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:28:
En is dat ene minuutje een iets lagere kwaliteit nu echt zo erg? Vaak zit je dan toch nog naar de intro te kijken en mij valt het negen van de tien keer niet eens op dat ik dan nog geen HD zit te kijken.
Meestal niet, maar soms begint iets gelijk met veel actie (tv serie) en dan is het heel irritant omdat ik iets niet goed zie.

Hoe je trouwens het verschil tussen SD en HD niet kan zien, bizar.

Ik wacht liever een paar seconden voor HD beeld trouwens, maar wij zijn als Nederlanders natuurlijk wel verwend met onze snelle verbindingen hier, maar ze mogen van mij dit wel aapassen voor de NL markt.
lowo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:08:
Bij mijn kijkafstand van ruim 4 meter zou ik mijn 50" Full-HD plasma dus weg moeten gooien en een 110" TV ervoor in de plaats moeten zetten 8)7
volgens mij is dit de juiste grafiek:

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/ultra-hdtv-kijkafstand.png

Dus je moet denk ik voor een nieuwe tv straks op 200 inch gaan zitten met jouw afstand :+
Grafiek van niks, komop zeg, voor 2100p nog geen 2 meter vanaf een 100 inch tv zitten? Krijg je een zere nek van het bewegen als je de ondertiteling wil lezen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zit inderdaad op ongeveer 1 meter 50 vanaf mijn 40 inch tv. Moet zeggen dat ik dat echt prettig vind. Veel meer bioscoop gevoel tijdens het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op zo'n 50cm vanaf m'n 32" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:35:
Ik zit inderdaad op ongeveer 1 meter 50 vanaf mijn 40 inch tv. Moet zeggen dat ik dat echt prettig vind. Veel meer bioscoop gevoel tijdens het kijken.
dat werkt niet echt fijn in een gezin, ik kan dan amper languit gestrekt liggen op de bank omdat mijn voeten dan in het scherm komen.

Ik zit er zelf 3 meter vanaf een 47 inch tv, maar dat is prima.
In de slaapkamer zitten we wat dichter op de tv, maar die is meen ik ook 45 inch ofzo.

volgens mij is die grafiek door iemand gemaakt met heel slechte ogen, ik heb echt totaal geen moeite om het goed te zien namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik heb van een vriend een gift code gekregen hij heeft deze code via de US site gekocht via netflix zelf en nu wil ik deze code ingeven in mijn account maar krijg toch de melding:

"The code you entered may have been entered incorrectly or has already been used. Please try again."

En zodra de code wel wordt gevonden door Netflix krijg ik:

"You may only redeem a gift code in the country from which it was issued."

Krijg de melding zowel op de US als de NL site. Mijn account zelf is NL die van vriend is US.

Waarschijnlijk toch geval dat de US codes niet voor NL werken en vice versa? Kortom voor de mensen die via Ebay gift codes kopen je moet waarschijnlijk echt een US account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Andso schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:34:
Waarschijnlijk toch geval dat de US codes niet voor NL werken en vice versa? Kortom voor de mensen die via Ebay gift codes kopen je moet waarschijnlijk echt een US account hebben?
Klopt, maar dat was toch al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ben zelf erg benieuwd hoe snel wel in 2014 iets gaan merken met de deal met Disney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al maanden te wachten op 24, die serie is al met nederlandse omschrijving te vinden op netflix usa (ook al tijden), waarom zou die niet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Er zijn volgens mij een hoop films en series die een Nederlandse beschrijving hebben op de amerikaanse versie van Netflix die nog niet verschenen zijn op de Nederlandse versie. Het kan zijn dat ze de populaire series alvast van een beschrijving willen voor zien, om als ze een deal sluiten voor die serie em meteen er op te kunnen gooien, het kan bedoeld zijn voor Nederlanders in Amerika of het kan zo zijn dat ze die serie toch niet zo makkelijk binnen kregen als ze dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:22:
het kan bedoeld zijn voor Nederlanders in Amerika of het kan zo zijn dat ze die serie toch niet zo makkelijk binnen kregen als ze dachten.
Als dat eerste het geval was zijn ze helaas wel vergeten de nl subs online te zetten :+

Maar ik zou die serie graag weer zien, te meer omdat ze hem in HD hebben en ik hier alleen dvd versies heb. Maar kan hem natuurlijk ook op netlflix usa kijken ,maar heb zoveel nog te zien dat ik wel even wacht totdat hij hier (ooit) komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik ben tot dusver nogsteeds tevreden over netflix. Sinds vandaag kijk ik het via me Chromecast. Ook geweldig. Maar 1 ding waar ik me toch wel aan stoor is de gele ondertiteling op me iphone. En als ik hem dan doorstuur naar me chromecast.. juist ook geel.

Op me laptop is de ondertiteling wel gewoon wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:
Ik ben tot dusver nogsteeds tevreden over netflix. Sinds vandaag kijk ik het via me Chromecast. Ook geweldig. Maar 1 ding waar ik me toch wel aan stoor is de gele ondertiteling op me iphone. En als ik hem dan doorstuur naar me chromecast.. juist ook geel.

Maar goed dat wij Nederlanders zijn dan en gemiddeld 4 talen spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Alcje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:

Heb je al gekeken onder Netflix "Mijn account", daar kun je nu ondertiteling voorkeuren aanpassen (zie voorgaande posts). Geen idee als het ook voor Chromecast (en/of Android / iPhone) devices werkt, maar het is het proberen waard :)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
@ GuysThatGame, ik weet niet waar jij op doelt? ;) maar heb je het wel goed gelezen?

@ rlkz. Die staat uiteraard op wit. Op me pc als ik kijk is het wel wit. Op me Iphone dus geel. :)
Pagina: 1 ... 27 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.