Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ligt dat aan Netflix of aan de films zelf?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 97% gewijzigd door JB op 22-12-2013 17:11 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:10
Negakinu schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:22:
[...]

Ik denk hoe Netflix ze aangeboden krijgt.. Dus dat de leveranciers van de films zo nog wel wat kwaliteitsverschil houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12

Wimmel

Hello

Ik lees in het topic dat het niet mogelijk zou zijn meerdere cadeaubonnen te verzilveren. Aangezien ik op MP iemand vond die 12 maanden cadeaubonnen voor €12,50 aanbood heb ik contact opgenomen met Netflix support die mij wisten te vertellen dat je meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd kan verzilveren en dat wanneer de ene verloopt de volgende automatisch actief wordt. * Wimmel heeft voor €37,50 drie jaar lidmaatschap geactiveerd.

Ook ik ben wel eens door support gevraagd om mijn wachtwoord tijdelijk te wijzigen. In mijn geval werd verteld dat dit nodig was om even een device (TV) aan mijn account te kunnen koppelen om op deze wijze te kunnen onderzoeken of mijn problemen accountgebonden waren.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Negakinu schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:22:
[...]

Aan Netflix, zijn gewoon nieuwe films die je via b.v een piraten baai gewoon met DTS of beter kan downloaden.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wimmel schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:21:
Ik lees in het topic dat het niet mogelijk zou zijn meerdere cadeaubonnen te verzilveren. Aangezien ik op MP iemand vond die 12 maanden cadeaubonnen voor €12,50 aanbood heb ik contact opgenomen met Netflix support die mij wisten te vertellen dat je meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd kan verzilveren en dat wanneer de ene verloopt de volgende automatisch actief wordt. * Wimmel heeft voor €37,50 drie jaar lidmaatschap geactiveerd.
...
Bedankt voor de tip!
Ene melvin doet ze nu voor 10,- weg en heb er inmiddels een aantal geactiveerd.
Navraag leert dat hij er nog erg veel heeft dus heb nu 4 jaar aangekocht voor mezelf.
Daarnaast nog 4 codes om weg te geven aan familie, had zelf nooit aan MP gedacht!

[ Voor 14% gewijzigd door arjants op 22-12-2013 19:16 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 12:57
Ik wil bij m'n ouders Netflix installeren. Ze hebben een LG smart tv een 55lw650, hoe installeer je de netflix app op deze tv? Er staan flink wat apps op, maar die van Netflix zie ik er zo niet tussen staan. Wel Rtl gemist enzo, maar hoe krijg ik die Netlix app ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Helaas is de netflix app niet beschikbaar daarop, zie hieronder de LG tv's waar het wel beschikbaar op is.

http://www.lg.com/nl/onde...-CT20182005-1379514583050

Als het echt puur en alleen voor netflix is kan je een WD live kopen voor 39 euro, daar zit netflix op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Hier mijn ervaringen met Netflix:

- Nexus 4: App werkt vloeiend maar audio stottert random, herinstalleren etc. mocht helaas niet baten. Gelukkig niet bij alle films.

- Surface RT: Zodra er ondertiteling in beeld komt flikkert het beeld, app lijkt problemen te hebben met grafische kaart.

- iPad: Gebruikersaccounts werken niet, je drukt op een naam, maar krijgt altijd hetzelfde account te zien. Na volledige wipe iPad werkte het weer.

- Panasonic TV (VT60): Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
arjants schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:16:
[...]

Bedankt voor de tip!
Navraag leert dat hij er nog erg veel heeft dus heb nu 4 jaar aangekocht voor mezelf.
Daarnaast nog 4 codes om weg te geven aan familie, had zelf nooit aan MP gedacht!
Ik heb er 2 gekocht bij hem. Ze lijken te werken, ook al zie ik nog niets bij mijn billing info staan.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 12:57
Rockvee2 schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:24:
Helaas is de netflix app niet beschikbaar daarop, zie hieronder de LG tv's waar het wel beschikbaar op is.

http://www.lg.com/nl/onde...-CT20182005-1379514583050

Als het echt puur en alleen voor netflix is kan je een WD live kopen voor 39 euro, daar zit netflix op
Bedankt voor het antwoord. Dat gaat hem niet worden dus en nog een afstandsbediening erbij willen ze niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Negakinu schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:45:
Ik heb er 2 gekocht bij hem. Ze lijken te werken, ook al zie ik nog niets bij mijn billing info staan.
offtopic:
Huh, dus 1 iemand die privé recent >7 TV's-met-cadeaubon heeft gekocht? Hoe groot is de kans dat dit geen diefstal of fraude is waarbij je tussen nu en 2016 problemen krijgt bij Netflix? Of zijn er andere manieren om die cadeaubonnen te verkrijgen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
F_J_K schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:46:
[...]

offtopic:
Huh, dus 1 iemand die privé recent >7 TV's-met-cadeaubon heeft gekocht? Hoe groot is de kans dat dit geen diefstal of fraude is waarbij je tussen nu en 2016 problemen krijgt bij Netflix? Of zijn er andere manieren om die cadeaubonnen te verkrijgen?
Ja, dit vraag ik me inderdaad ook af. Aan de andere kant, aanbieders op eBay hebben op de één of andere manier ook vaak grote voorraden van die bonnen voor de VS, en die schijnen ook meestal te werken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Misschien dat ie TV's reviewt voor z'n werk? :P
(Google z'n naam maar)

[ Voor 31% gewijzigd door Pistolebob op 22-12-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

D-TECH schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:30:
Hier mijn ervaringen met Netflix:

- Nexus 4: App werkt vloeiend maar audio stottert random, herinstalleren etc. mocht helaas niet baten. Gelukkig niet bij alle films.

- Surface RT: Zodra er ondertiteling in beeld komt flikkert het beeld, app lijkt problemen te hebben met grafische kaart.

- iPad: Gebruikersaccounts werken niet, je drukt op een naam, maar krijgt altijd hetzelfde account te zien. Na volledige wipe iPad werkte het weer.

- Panasonic TV (VT60): Werkt perfect :)
Mijn ervaringen:

Dell E6410, windows 7, Firefox : op wat initiële problemen met Silverlight na werkt het perfect.

Imac, safari: werkt perfect.

Samsung Galaxy Tab 2, CyanogenMod 9 : werkt perfect.

Samsung Galaxy S2, originele Android versie : werkt perfect.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:35:
[...]

Goed punt. De oude was inderdaad prima. Als ze het daarmee soepel kunnen houden inderdaad maar goed ook. Als de super hd ook soepel loopt dan ben ik voor die prijs heel tevreden. Ik kijk de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar netflix en youtube en om daar nu elke keer de slurpende playstation voor aan te zetten.
Hij ondersteunt GEEN super HD.
Wikipedia: List of Netflix compatible devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Bij WD TV Play staat 1080p, en dat is blijkbaar de hoogste kwaliteit in het lijstje op die wiki?
Of wat bedoel je met super HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:36:
[...]

Bij WD TV Play staat 1080p, en dat is blijkbaar de hoogste kwaliteit in het lijstje op die wiki?
Of wat bedoel je met super HD?
Als je goed het gekeken zie je dat er bij andere apparaten op de wiki 1080p Super HD staat en bij de WD TV Play 1080p. 1080p Super HD is 1080p maar dan met een hogere bitrate en dus betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:03
http://www.ebay.nl/itm/Ne...ash=item19e69ca938&_uhb=1

Betrouwbaar?

Edit:
of deze?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 41% gewijzigd door linkje op 22-12-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:43:
[...]

Als je goed het gekeken zie je dat er bij andere apparaten op de wiki 1080p Super HD staat en bij de WD TV Play 1080p. 1080p Super HD is 1080p maar dan met een hogere bitrate en dus betere kwaliteit.
Ah nee ik werd hierheen gestuurd: Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Daar staat alleen '1080P'
Deze lijst heeft idd wel super HD: Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Leuk misverstand :P
Edit: en nu zijn ze allebei hetzelfde, opgelost

[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 22-12-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:04
Op m'n Samsung tv heb ik het probleem dat bij Family guy het geluid soms halverwege stopt. Als je dan een stukje terug spoelt dan gaat het geluid weer verder. Het beeld gaat wel gewoon verder.

Een hele tijd heeft het gewerkt maar sinds +- 2 maanden niet meer.

Op de PC en telefoon kan ik probleemloos Familiy Guy kijken.
Ook andere films, series alles gaat probleemloos behalve Family guy.

TV is ook al geupdate naar de nieuwste firmware etc.

Samsung UE40F5500

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
bij de marktplaats verkoper heb ik ook 4 codes gekocht en geactiveerd en nu maar hopen dat ze ook 4 jaar geldig blijven (heb je ze alle vier geactiveerd in mijn account) bedankt voor de tip in de topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 22-12-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 23:09
arjants schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:16:
[...]

Bedankt voor de tip!
offtopic:
en die advertentie is zojuist verdwenen van MP.

Ik ben tot nu toe wel tevreden over Netflix, had 1 aflevering van Twin Peaks het probleem dat de ondertiteling niet te activeren was, maar Breaking Bad en Lie To Me doen het goed. Het film aanbod is nog niet heel interessant, maar de series doen het prima!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Michel242186 schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:15:
[...]

bij de marktplaats verkoper heb ik ook 4 codes gekocht en geactiveerd en nu maar hopen dat ze ook 4 jaar geldig blijven (heb je ze alle vier geactiveerd in mijn account) bedankt voor de tip in de topic.
Ik zou wel voorzichtig zijn met dit soort dingen. In het verleden heb ik van dichtbij gezien hoe makkelijk het geld verdienen is met het verkopen van cadeaubonnen die gekocht zijn met gestolen creditcardinformatie. Creditcardgegevens kocht je in die tijd voor $2 per stuk. Koop met die info 50 cadeaubonnen, verkoop die door, en tel uit je winst. Het was echt een gouden handel, en dat is het nu misschien nog steeds.

Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefyu schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:47:
[...]

Ik zou wel voorzichtig zijn met dit soort dingen. In het verleden heb ik van dichtbij gezien hoe makkelijk het geld verdienen is met het verkopen van cadeaubonnen die gekocht zijn met gestolen creditcardinformatie. Creditcardgegevens kocht je in die tijd voor $2 per stuk. Koop met die info 50 cadeaubonnen, verkoop die door, en tel uit je winst. Het was echt een gouden handel, en dat is het nu misschien nog steeds.

Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.
Alleen zijn het in dit geval geen cadeaubonnen maar promotiecodes, die zijn dus niet met gestolen creditcards te verkrijgen. Ik heb de codes zelf ook. Er zit een trucje achter, daar zou iedereen in principe iedereen achter kunnen komen. Je ziet ze de laatste tijd niet voor niets steeds opduiken op Marktplaats. Ik heb er hier een paar uitgedeeld in het kortingsbonnen topic. Meer codes heb ik niet, dus bespaar je de moeite voor een PM :). En nee, het trucje vertel ik ook niet. Dat is iets waar je zelf achter mag komen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ligt netflix eruit? Ipad krijgt verbinding

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Falcon schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:24:
Werkt hier normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 17-09 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Na een update werkte hij weer :?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vind wel dat er vaak problemen zijn met de ondertiteling. Zowel op m'n wd tv play als m'n ps3. Of de ondertiteling begint na verloop van tijd achter te lopen of gedeeltelijk weg te vallen, of deze stopt in zijn geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 02:02:
[...]

Alleen zijn het in dit geval geen cadeaubonnen maar promotiecodes, die zijn dus niet met gestolen creditcards te verkrijgen. Ik heb de codes zelf ook. Er zit een trucje achter, daar zou iedereen in principe iedereen achter kunnen komen. Je ziet ze de laatste tijd niet voor niets steeds opduiken op Marktplaats. Ik heb er hier een paar uitgedeeld in het kortingsbonnen topic. Meer codes heb ik niet, dus bespaar je de moeite voor een PM :). En nee, het trucje vertel ik ook niet. Dat is iets waar je zelf achter mag komen ;)
Ik heb zojuist ook twee van die codes ingewisseld. 2 jaar Netflix voor wat je normaal voor 3 maanden zou betalen, goede deal. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Het is wel super dat die codes erzijn, zit zelf al poosje op mijn code van samsung te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Mx. Alba schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:55:
[...]

Ik heb zojuist ook twee van die codes ingewisseld. 2 jaar Netflix voor wat je normaal voor 3 maanden zou betalen, goede deal. :)
WTF dat moet ik ook hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Weet iemand of je bijvoorbeeld in Thailand, als je op vakantie bent, ook gebruik kunt maken van Netflix? Moet een kerstcadeau voor m'n vrouw worden zodat ze op vakantie ook nog gewoon lekker d'r series kan kijken. ...... maar dan moet het wel werken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ijzere-rinus schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:04:
Weet iemand of je bijvoorbeeld in Thailand, als je op vakantie bent, ook gebruik kunt maken van Netflix? Moet een kerstcadeau voor m'n vrouw worden zodat ze op vakantie ook nog gewoon lekker d'r series kan kijken. ...... maar dan moet het wel werken :-)
In Marokko werkte Netflix niet zonder DNS wijziging. Een klant van mij vroeg laatst of je vanuit Spanje ook NL Netflix zou kunnen kijken, ik ga er van uit dat dit met VPN moet lukken maar heb het nog niet uitgezocht.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Daar heb ik inderdaad ook al van zitten balen... Als je op reis in het buitenland bent doet Netflix het natuurlijk niet. Tenzij in die regio wel Netflix beschikbaar is maar dan krijg je het lokale aanbod. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Beetje jammer. Dus ik moet dat dns of vpn erbij nemen. Werkt dat überhaupt wel op een Samsung galaxy tab3?!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

ijzere-rinus, ik wijs je graag op de topic warning (dat roze veldje "Let op:" boven het reply veld).

Het omzeilen van de geografische beperkingen van Netflix is in strijd met de voorwaarden ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Falcon schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:24:
Gisteravond kon ik geen Netflix streamen via mijn Apple TV. Via de PS3 werkte het prima. Een reset van de Apple TV hielp ook niet. Ik had blijkbaar wel verbinding, want ik kon in principe alle afleveringen selecteren, alleen bij afspelen een fout ''kan bronmateriaal niet afspelen'' na lang laden.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Okee. Maar ik doe toch niks fout dan. Ik heb een, althans, neem een abonnement in Nederland. Ik wil alleen in het buitenland daar ook gebruik van maken. Volgens mij adverteren ze zelf met "kijk altijd en overal" :-) het gaat mij namelijk niet om bijvoorbeeld de Amerikaanse content, maar gewoon om het Nederlandse aanbod, waar ik dus volgens mij gewoon gebruik van mag maken. Ik ga ze wel ff bellen. Dan is dat ook meteen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het klopt dat het om Nederlandse content gaat. Maar de licentie die Netflix voor die content heeft is om het uit te zenden in Nederland. Als je in Verweggistan bent, ben je niet in Nederland en mogen ze het dus niet naar je uitzenden. Als je jouw televisie mee zou nemen naar Verweggistan dan zou je daar toch ook geen Nederlandse kanalen ontvangen? :)

Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben - als ik in het buitenland ben zou ik ook graag willen kunnen Netflixen en mijn favoriete films en series kijken - maar het is nou eenmaal zoals het is in medialand, helaas...

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 23-12-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Geen idee. Nooit geprobeerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zit regelmatig in het buitenland en kan dan niet met mijn Nederlandse abonnement kijken op mijn tablet of laptop. Er wordt een melding getoond dat Netflix in dat land niet beschikbaar is en daarna wordt ik afgemeld. Ik zit eraan te denken om mijn VPN-verbinding naar huis ook gewoon te gebruiken daarvoor, al ben ik dan wel beperkt tot een wat lagere kwaliteit vanwege de beperkte upload van mijn kabelverbinding thuis. Geen idee of dat mag eigenlijk, zal daar nog eens een mailtje naar de Netflix support aan wagen.

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 23-12-2013 11:51 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

AtleX schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:50:
Ik zit regelmatig in het buitenland en kan dan niet met mijn Nederlandse abonnement kijken op mijn tablet of laptop. Er wordt een melding getoond dat Netflix in dat land niet beschikbaar is en daarna wordt ik afgemeld. Ik zit eraan te denken om mijn VPN-verbinding naar huis ook gewoon te gebruiken daarvoor, al ben ik dan wel beperkt tot een wat lagere kwaliteit vanwege de beperkte upload van mijn kabelverbinding thuis. Geen idee of dat mag eigenlijk, zal daar nog eens een mailtje naar de Netflix support aan wagen.
Licentietechnisch gezien mag het niet.

Zoals gezegd is het in medialand zo dat uitzendlicenties simpelweg geografisch gebonden zijn. Een medianetwerk (of dat nu ouderwetse televisie is of streaming) koopt licenties om films of series uit te zenden in een bepaald geografisch gebied. Ze mogen het dus niet uitzenden naar toestellen die zich buiten dat gebied bevinden.

Toen ik in Frankrijk woonde kon ik ook geen Nederlandse televisie ontvangen, op BVN na dan (de Nederlands/Vlaamse "wereldomroep"). Nederland 1 t/m 3, RTL4, RTL5, SBS6 etc. zijn buiten Nederland op geen enkele manier (legaal) te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Mx. Alba schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:58:
[...]
Nederland 1 t/m 3, RTL4, RTL5, SBS6 etc. zijn buiten Nederland op geen enkele manier (legaal) te ontvangen.
Offtopic: Op Curacao kan je via maatschappij TDS wel Nederland 1,2 en 3 ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Swoosh schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:02:
[...]

Offtopic: Op Curacao kan je via maatschappij TDS wel Nederland 1,2 en 3 ontvangen ;)
Ja, en via de ouderwetse hark op het dak kan je in stukjes België en Duitsland niet al te ver van de grens ook NL 1 t/m 3 ontvangen. De publieke zenders zijn een beetje de uitzondering op de regel. Vandaar dat in Nederland ook BBC, RAI, ARD, ZDF etc. te ontvangen zijn.

Een beetje offtopic is het inderdaad wel, maar het heeft wel degelijk een doel: om duidelijk te maken waarom Netflix NL alleen op Nederlands grondgebied te "ontvangen" is. Weer een voorbeeld van hoe de grote mediabedrijven constant achter de feiten aan blijven lopen. Waarom zou iemand die in Nederland woonachtig is op reis in het buitenland niet gewoon op zijn laptop of tablet zijn favoriete films en series mogen blijven kijken? 8)7

Dura lex sed lex, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Net netflix gesproken. Zij kwamen zelf al met de optie om vpn te gebruiken. Dit wordt door hun gedoogd :-) typisch Nederlands. Wij gedogen dat gewoon. Niet zeiken, gewoon gedogen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

ijzere-rinus schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:19:
Net netflix gesproken. Zij kwamen zelf al met de optie om vpn te gebruiken. Dit wordt door hun gedoogd :-) typisch Nederlands. Wij gedogen dat gewoon. Niet zeiken, gewoon gedogen ;-)
Heb je dat ook zwart op wit en zou je dat hier kunnen plaatsen?

Als Netflix dat namelijk toestaat dan zal het bespreken van manieren om dat te kunnen doen hier immers wat mij betreft ook toegestaan moeten zijn. (Dus om als Nederlander vanuit het buitenland toch Netflix NL te kunnen kijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Tuurlijk gaan ze dat niet zwart op wit geven. Ze sluiten hun oogjes voor ons en dat is aardig, maar als ze zwart op wit gaan zetten dat het mag komen ze in de problemen met de contentleveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb de topicwarning aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kakkk , misfits bij jullie er ook uit? Wilde er net mee gaan begnnen :(

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Mx. Alba schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:45:
Het klopt dat het om Nederlandse content gaat. Maar de licentie die Netflix voor die content heeft is om het uit te zenden in Nederland. Als je in Verweggistan bent, ben je niet in Nederland en mogen ze het dus niet naar je uitzenden. Als je jouw televisie mee zou nemen naar Verweggistan dan zou je daar toch ook geen Nederlandse kanalen ontvangen? :)

Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben - als ik in het buitenland ben zou ik ook graag willen kunnen Netflixen en mijn favoriete films en series kijken - maar het is nou eenmaal zoals het is in medialand, helaas...
Toch zou het mooi zijn als Netflix, zoals Spotify, een offline functie zou hebben. Waarin je een beperkt aantal films / series zou kunnen opslaan voor gebruik onderweg, op een locatie waar geen internet is, of in het buitenland. Alhoewel video natuurlijk veel meer opslagruimte vraagt dan muziek, zou je het bijvoorbeeld alleen met lagere bitrates aan kunnen bieden.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Toch staat in de app zelf wel SuperHD bij de titels. Mogelijk is dat dan later in een update toegevoegd? Al is SuperHD niets anders dan een wat hogere bitrate natuurlijk.

Overigens ben ik nog niet overtuigt van de WD TV Play. Lijkt erg buggy! YouTube crashte net na nog geen minuut video en de HDMI poort is ook erg gevoelig. Ik wilde hem al eerst DOA sturen totdat ik het apparaat oppakte en ineens beeld kreeg. Collega die hetzelfde apparaat gekocht had had hetzelfde probleem. Zometeen maar eens film kijken op Netflix. Kijken hoe die dat vol houdt.

Edit: nog een paar crashes. Ding gaat dus terug. Dan maar wachten op de Chromecast.

[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 23-12-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Ik heb het helaas niet zwart op wit en ik denk dat Swoosh gelijk gaat krijgen als ik een bevestiging ga vragen. En als ze het zwart op wit zouden geven....is het dan niet gewoon toestaan ipv gedogen?

Maar nu ik toch bezig ben, weet iemand of je dat dns-gebeuren ook op een tablet kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 02:02:
[...]

Het verkrijgen van promotiecodes door middel van een 'trucje' klinkt anders niet als een erg legitieme manier om die codes in handen te krijgen...
degroot schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:51:
Kakkk , misfits bij jullie er ook uit? Wilde er net mee gaan begnnen :(
Staat er nog gewoon tussen hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Arrne op 23-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrne schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:04:
[...]

Het verkrijgen van promotiecodes door middel van een 'trucje' klinkt anders niet als een erg legitieme manier om die codes in handen te krijgen...

[...]

Trucje zou ik het ook niet eens willen noemen, het is een kwestie van je mailadres invullen en dat herhalen. Vergelijkbaar met de Skype Premium actie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:14:
[...]

Trucje zou ik het ook niet eens willen noemen, het is een kwestie van je mailadres invullen en dat herhalen. Vergelijkbaar met de Skype Premium actie.
Nu wordt ik nieuwsgierig. Tell me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijzere-rinus schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:16:
[...]

Nu wordt ik nieuwsgierig. Tell me
Haha, nee daarvoor mag je zelf op zoek gaan :) Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Arrne schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:04:
[...]

[...]

Hier in NL en US store allebei niet meer Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/71r6ue9d3/image.jpg

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 11:56
degroot schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:32:
[...]

Hier in NL en US store allebei niet meer [afbeelding]
Dan kijk je toch echt verkeerd, in NL staan alle 4 seizoenen

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Net gecheckt op mijn Netflix:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JRNLtJKHkTi5W2Hou3crZ68E/full.png

En bedankt hè... Weer een extra serie op mijn lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:53:
[...]

Ah nee ik werd hierheen gestuurd: Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Daar staat alleen '1080P'
Deze lijst heeft idd wel super HD: Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Leuk misverstand :P
Edit: en nu zijn ze allebei hetzelfde, opgelost
die lijsten kloppen voor geen ene meter, er moeten trouwens meer dan 1000 devices zijn die netflix afspelen, maar dat haalt die lijst ook bij lange na niet. Wordt ook amper geupdate (al is het kennelijk nu wel wat aangepast).

Zou er niet teveel op vertrouwen. Of helemaal niet, zitten veel fouten in waaronder die van de wd mediaspelers. Lijsten zijn trouwens inmiddels niet meer gelijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:55:
[...]

Zie je ook ergens dat hij geactiveerd is? Ik zit in de gratis maand, maar kan nergens zien dat de code bijgeschreven is in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Christoph schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:15:
[...]

Zie je ook ergens dat hij geactiveerd is? Ik zit in de gratis maand, maar kan nergens zien dat de code bijgeschreven is in mijn account.
Dat had ik dus ook, ik heb net even net de klantenservice gebeld (engels, maarja). Het (lieve) meisje daar vertelde me dat ik het inderdaad niet zag staan, maar dat het wel gewoon actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat is inderdaad wel een verbeterpuntje voor Netflix. Ik kreeg bij elke code wel een bevestiging dat het was geaccepteerd maar het is daarna niet zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Same, dacht al zoiets te lezen maar wilde het even controleren. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Michel242186 schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:15:
[...]

Ik heb net een code gekocht van de Ebay verkoper ( CC, wel zo makkelijk ) daarnet binnen 5 minuten m'n code mogen ontvangen.

Betrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Fatal Mind schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:58:
[...]

Ik heb net een code gekocht van de Ebay verkoper ( CC, wel zo makkelijk ) daarnet binnen 5 minuten m'n code mogen ontvangen.

Betrouwbaar dus.
Waarschijnlijk had je de laatste. Is inmiddels uitverkocht. And it's back. Als ik zo'n code koop, kan ik dan maximaal 2 apparaten naar netflix kijken?

[ Voor 12% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-12-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
ijzere-rinus schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:00:
Ik heb het helaas niet zwart op wit en ik denk dat Swoosh gelijk gaat krijgen als ik een bevestiging ga vragen. En als ze het zwart op wit zouden geven....is het dan niet gewoon toestaan ipv gedogen?

Maar nu ik toch bezig ben, weet iemand of je dat dns-gebeuren ook op een tablet kan gebruiken?
DNS kan volgens mij alleen als je geroot hebt.
Ik maak als ik bij mijn zus in België ben altijd een VPN verbinding naar mijn eigen Synolgy NAS, werkt ook super voor de Ziggo TV app, kan je NL TV kijken in BE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Untouchablezz20 schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:13:
[...]

Waarschijnlijk had je de laatste. Is inmiddels uitverkocht. And it's back. Als ik zo'n code koop, kan ik dan maximaal 2 apparaten naar netflix kijken?
Max 2 streams tegelijk. Maar je kan inloggen op zoveel apparaten als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:13:
[...]

Je kan je abo naar het 4 streams abo switchen, en dan kijk je op 4 apparaten tegelijk max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ah oke bedankt. Inmiddels code voor 12 maanden geactiveerd, maar is dat ook ergens te zien wanneer dit afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:49:
Ah oke bedankt. Inmiddels code voor 12 maanden geactiveerd, maar is dat ook ergens te zien wanneer dit afloopt?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nou dan gaan we ervan uit dat ik ook 12 maanden plezier kan beleven van de code. Nu opzoek naar nieuwe releases, al weer een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over pakweg 5 weken kan je wel zien dat de code geactiveerd is.

Je krijgt dan zoiets te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/aw28p4.png

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:07:
over pakweg 5 weken kan je wel zien dat de code geactiveerd is.

Je krijgt dan zoiets te zien:

[afbeelding]
Oh ?

Edit: Plaatje toevoegen hé, we gaan afwachten, ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 24-12-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:57
2x netflix code gekocht op ebay. Werkt uitstekend :)

Weet alleen niet of het legaal is wat hij daar doet. Maar ik handel ter goede trouw toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:43:
Edit: Plaatje toevoegen hé, we gaan afwachten, ben benieuwd.
Je kan ook de chat gebruiken, dan kunnen ze het ook bevestigen als je het zeker wilt weten, maar het komt vast goed als de code geaccepteerd is.
hhoekstra schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:53:
Je kan maar 1 code per keer gebruiken, dus de 2e kan je pas na de 1e gebruiken. Het is dus handiger om 1 code per keer te kopen omdat je die andere moet bewaren totdat de 1e code opgebruikt is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
hhoekstra schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:53:
De NL Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Link staat ergens op de vorige pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Merci, is uitverkocht. Wacht wel tot de volgende ronde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
You are now chatting with: Doug
You
Hello there this stormy winter !
Netflix Doug
Hello there!
You
I have a quick question for you!
Netflix Doug
haha it is warm over here in California!
You
Is it legal to buy a netflix code on ebay and use it on a dutch account
You
I am very jealous. We have had stormy weather the past few days
Netflix Doug
ahh well I will send you some sunny weather! And good question!
You
I dont want to break TOS
Netflix Doug
Buying on eBay can often be very sketchy although it is not illegal
Netflix Doug
but in my time here at Netflix I have seen many codes on there not work properly
You
from what I understood most codes on ebay are from like someone that bought a tv or so
Netflix Doug
Possibly, I am not sure how they get them. But we do always recommend buying them from our website, for security reasons
You
Yeah ofcourse. But in general the netflix stance on this is, it is not illegal but on your own risk as there are dubious sellers out there that sell fake codes if I am correct?
Netflix Doug
Exactly!
Netflix Doug
That was better than how I could have worded it haha
You
Ahh okay then I understood you correctly :D
Netflix Doug
We have people here at Netflix that try and get those scammers off ebay
Netflix Doug
but they do get through at times and scam people
Het is dus niet illegaal om te gebruiken, maar op eigen risico van wat ik hieruit haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:04:
[...]

Je kan ook de chat gebruiken, dan kunnen ze het ook bevestigen als je het zeker wilt weten, maar het komt vast goed als de code geaccepteerd is.

[...]

Je kan maar 1 code per keer gebruiken, dus de 2e kan je pas na de 1e gebruiken. Het is dus handiger om 1 code per keer te kopen omdat je die andere moet bewaren totdat de 1e code opgebruikt is.
Stacken die codes niet dan? Volgens mij kan je met 2 codes gewoon twee jaar kijken. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Teckna schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:17:
Het is dus niet illegaal om te gebruiken, maar op eigen risico van wat ik hieruit haal :)
Bedankt voor het uitzoeken in ieder geval! :)

Ik heb voor €25 twee jaarcodes op Marktplaats gekocht. Er was inderdaad risico dat het bogus was maar de verkoper was al jarenlang op Marktplaats en had goede feedback - als het niet had gewerkt dan was het leergeld geweest. Maar voor zo ver ik kan zien heeft het wel gewerkt dus lekker twee jaar Netflixen voor €25. :)

@hierboven: Wat ik gelezen heb is dat ze wel stacken. Dus als je twee jaarcodes invoert, dan wordt eerst de eerste opgemaakt en daarna wordt de tweede gebruikt. Och, en als het toch niet zou werken, dan heb ik één jaar Netflix voor €25 in plaats van 2 jaar, is nog steeds goedkoop.

[ Voor 19% gewijzigd door Mx. Alba op 24-12-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:57
ik heb niet 2x voor mezelf gekocht :-) maar voor een familielid.

Codes van die ebay gast werken perfect 2x met succes

@albantar: volgens mij zijn de codes tot april 2014 geldig. Dus weet niet of het gaat werken wat je nu hebt gedaan :-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

hhoekstra schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:27:
ik heb niet 2x voor mezelf gekocht :-) maar voor een familielid.

Codes van die ebay gast werken perfect 2x met succes

@albantar: volgens mij zijn de codes tot april 2014 geldig. Dus weet niet of het gaat werken wat je nu hebt gedaan :-0
Och, zoals ik al zei, als dat tweede jaar niet werkt dan heb ik nog steeds één jaar Netflix voor €25. Is ook al goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 16-09 10:52
Ik zou maar oppassen. Ook al lijkt het te werken en heeft de verkoper een goede feedback. Netflix kan je over een paar weken of maanden jou account alsnog deactiveren. Wat waarschijnlijk ook wel zal gebeuren. Deze prijzen zijn 'to good to be true'

Zie ook http://community.ebay.com...odes-on-ebay/td-p/1414506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmm... Maar dat lijkt niet te stroken met wat Teckna van Netflix te horen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Mja wat hij te horen krijgt is typisch een antwoord in het midden als je het mij vraagt. Als straks je playtime wordt afgenomen dan kan hij zeggen 'luister we hebben je gewaarschuwd, wij hebben liever dat je bij ons koopt dan weet je 100% dat het in orde is"

Dit soort codes zijn meestal codes die zijn aangekocht met gestolen creditcards. Het kan even duren voordat Netflix en de CC company dat door hebben. Daardoor lijken deze codes nu te werken voor jullie. Maar zodra Netflix hier achter komt dan zullen ze die blokkeren. En ben jij je playtime en geld kwijt en de verkoper die lacht het hardst ;)

Anyway ik kan het ook fout hebben maar ik ken dit soort praktijken dat ik hier niet meer in trap. Ben zelfs ooit in zoiets ingetrapt voor WoW gametime. De seller had ook goede feedback en de codes werkten meteen. Maar na een tijd kwam Blizzard erachter en was ik alsnog genaait. Laten we eerlijk zijn, nieman kan zoveel Netflix codes in bulk verkopen ;)

just my 2 cents

[ Voor 59% gewijzigd door Raven__NL op 24-12-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven__NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:40:
Ik zou maar oppassen. Ook al lijkt het te werken en heeft de verkoper een goede feedback. Netflix kan je over een paar weken of maanden jou account alsnog deactiveren. Wat waarschijnlijk ook wel zal gebeuren. Deze prijzen zijn 'to good to be true'

De meeste codes die op eBay worden aangeboden zijn allemaal gekocht met gestolen creditcards. Daar moet je wel mee uitkijken, want die worden na 2 maanden gewoon van je account afgehaald. Er zijn ook een aantal codes en dat zijn promotiecodes, waar ik zelf ook een aantal van heb gehad. Deze codes zijn gewoon legaal en werken gewoon 12 maanden lang, daar hoef je je niet zoveel zorgen om te maken. Promotiecodes kun je ook herkennen aan dat ze beginnen met het cijfer '3'. De andere codes beginnen vaak met een G en dat zijn gewoon cadeaubonnen die in winkels of online zijn aangeschaft. Bij die codes kan ik je 100% verzekeren dat die met gestolen creditcard gekocht zijn, zeker als je ze voor minder dan 30 euro koopt. Niemand koopt voor 96 euro een cadeaubon om hem vervolgens met 80% verlies te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Raven__NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:40:

Dat bericht is al bijna een jaar oud. Je zou verwachten dat Netflix het wel binnen een jaar opgelost zou hebben als ze het echt zo erg vonden.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Negakinu schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:58:
[...]

Dat bericht is al bijna een jaar oud. Je zou verwachten dat Netflix het wel binnen een jaar opgelost zou hebben als ze het echt zo erg vonden.
Kan je nagaan hoelang deze scam al bestaat. Tis overigens niet alleen bij Netflix hoor. Tis overal waar je codes online koopt met gestolen creditcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:58:
[...]
Promotiecodes kun je ook herkennen aan dat ze beginnen met het cijfer '3'.
Net even gechecked, heb idd 12mnd code die met '3' begint. Zal het in februari/maart wel gaan zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De codes die ik heb gekregen begonnen ook met '3'.

Het probleem is natuurlijk dat je pas na aankoop ziet wat voor code het precies is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracula schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:18:
Stacken die codes niet dan? Volgens mij kan je met 2 codes gewoon twee jaar kijken. Dacht ik.
Op mijn netlflix usa account stacken ze helaas niet. Als je de 2e code wilt gebruiken krijg ik de melding dat ik eerst mijn huidige gift moet opmaken en daarna de nieuwe code pas mag invoeren.

Ik had 2 keer 3 maanden gekocht. De 2e code werkte echter niet meer nadat ik hem na iets van 3,5 maand wilde gebruiken (wilde ze natuurlijk stacken, maar dat wilde netflix niet en in de chat vertelden ze mij toen ook dat ik moest wachten). Heb toen wel het geld teruggekregen van de verkoper op ebay nadat het na 3,5 maand nog niet werkte. Maar sindsdien koop ik gewoon een gift voor een jaar van mijn eigen creditcard en gebruik die (kan ook wel per maand betalen, maar een jaar kopen is wat handiger voor mijn begroting). Ben dan wel duurder uit, maar dan werkt het ook gewoon zeker en dat vind ik persoonlijk wel fijn na de ergernis die ik heb gehad met die 2x 3 maanden code.

Dus ik doe het niet meer en koop ook maar 1 code van 12 maand voor mijzelf als gift van mijn eigen creditcard, maar de vorige keer dat ik aangaf dat er op ebay veel scammers zitten vond iedereen dat ik onzin aan het praten was, gelukkig is er hier nu een log file van een netflix chat waarin die netflix medewerker ook aangeeft dat het vaak mis kan gaan.

Je kan de gok nemen, gaat vaak goed, maar voor 100% zekerheid kan je beter zelf elke maand betalen of net als mij jezelf een jaartje giften.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:08:
[...]
Op mijn netlflix usa account stacken ze helaas niet. Als je de 2e code wilt gebruiken krijg ik de melding dat ik eerst mijn huidige gift moet opmaken en daarna de nieuwe code pas mag invoeren.
Bij NL kan het zo te zien wel. Ik had/heb een 3mnd code en heb gisteren een 12mnd code toegevoegd. Er staat nu :
Je hebt momenteel een speciaal programma, dus we brengen niets in rekening.
..
Je beschikt over in behandeling zijnde kortingen die worden toegepast nadat de huidige cadeaubonnen of kortingen volledig zijn verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:13:
Bij NL kan het zo te zien wel. Ik had/heb een 3mnd code en heb gisteren een 12mnd code toegevoegd. Er staat nu :
Ah, tof geregeld van die gasten. Wellicht is het voor de usa accounts nu ook zo, ik heb het zelf omstreeks halverwege 2012 geprobeerd.

Handige info voor iedereen hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb ook staan '' Je hebt momenteel een speciaal programma, dus we brengen niets in rekening. '' maar bij volgende facturatie datum staat wel '' 12 - 01 - 2014 ''

Dus of dat is nog van deze maand, of die code werkt niet ? Ik snap et ieder geval niet, ieder geval niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Fatal Mind schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:18:
Ik heb ook staan '' Je hebt momenteel een speciaal programma, dus we brengen niets in rekening. '' maar bij volgende facturatie datum staat wel '' 12 - 01 - 2014 ''

Dus of dat is nog van deze maand, of die code werkt niet ? Ik snap et ieder geval niet, ieder geval niet duidelijk.
Staat bij mij ook, maar dan 26-12. Daarna gaat echter (in mijn geval) de volgende maand van korting in. Zo ging het vorige maand tenminste ook. Het staat er inderdaad erg verwarrend/incompleet op.

Toen ik hier een tijdje terug naar vroeg via Netflix chat konden ze wel bevestigen dat de volgende korting gewoon in hun systeem stond en dat ik die pas zou zien als de huidige korting afgelopen was.

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 24-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dit is misschien duidelijker,

Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/netflix.png~original

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
Mx. Alba schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:25:
[...]

Bedankt voor het uitzoeken in ieder geval! :)

Ik heb voor €25 twee jaarcodes op Marktplaats gekocht. Er was inderdaad risico dat het bogus was maar de verkoper was al jarenlang op Marktplaats en had goede feedback - als het niet had gewerkt dan was het leergeld geweest. Maar voor zo ver ik kan zien heeft het wel gewerkt dus lekker twee jaar Netflixen voor €25. :)

@hierboven: Wat ik gelezen heb is dat ze wel stacken. Dus als je twee jaarcodes invoert, dan wordt eerst de eerste opgemaakt en daarna wordt de tweede gebruikt. Och, en als het toch niet zou werken, dan heb ik één jaar Netflix voor €25 in plaats van 2 jaar, is nog steeds goedkoop.
Weet je nog bij wie je dat gekocht heb? Dan ga ik het daar ook maar aanschaffen.

quote]UltraDogg schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:18:
[...]

Haha, nee daarvoor mag je zelf op zoek gaan :) Google is je vriend.
[/quote]
Google is helaas niet mijn vriend |:(
Pagina: 1 ... 26 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.