monaldo schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:10:
[...]
Nee maar dat is m'n punt, ze weten ongeveer wat het einde zal zijn maar adv het succes gaan ze het onnodig verlengen. Je geeft nu zelf aan dat the 100 te ver is gegaan terwijl je eerst aangaf dat het goed was dat ze zo lang door bleven gaan

Ik zei niet dat The 100 te ver door is gegaan. Ik zei dat het laatste seizoen verkloot is door een ruzie tussen een producer en een acteur. Dat zijn 2 totaal verschillende zaken.
Ik weet zeker dat ze eigenlijk een ander einde in gedachten hadden, want veel acties die Clarke in de laatste afleveringen deed waren compleet out of character.
On another note: Zojuist heel Lucifer s6 afgekeken. Tering wat zitten daar veel onnodige plotdevices en plotholes in zeg, niet te geloven. Hebben ze het hele schrijvers team vervangen, of hadden ze het einde al vast staan en moesten ze alleen nog een manier vinden om daar naartoe te schrijven?
Wat een cop-outs zeg. Deze verhaallijn is ook al gedaan in The Flash S5.
Serieus echt enorme spoiler hieronder
spoiler:Grootste onzin die je kan bedenken: Hoezo kan Amenadiel wel de hemel combineren met zijn gezin, maar kan Lucifer datzelfde niet doen met de hel? Rory's verhaallijn is al veranderd doordat ze teveel mensen heeft gezien en gesproken. Dus "niks veranderen" klopt allang niet meer. En daarnaast had Rory prima al veel eerder haar vader op kunnen zoeken in de hel, om uitleg te vragen.
[
Voor 36% gewijzigd door
AcidBurn op 19-09-2021 04:49
]