Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:08

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Paulus07 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:47:
Was helemaal vergeten dat Fargo S04 helemaal niet op netflix kwam....... (https://www.manners.nl/fargo-seizoen-4-videoland-netflix/)
Maar omdat het wel een erg sterke serie is laatst dus maar alsnog via andere weg S04 zitten kijken. En wat was die weer goed :D

Dikke aanrader (maar helaas niet op netflix te vinden dus)
oh damn, komt die niet op netflix... zit ik dus mooi voor niks te wachten.. ook maar eens kijken naar alternatieven

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:35:
Gisteren Sophie: A Murder in West Cork afgekeken. Maar het was nogal meh en heel erg lang gerekt.

Het gaat over de moord op Sophie Toscan Du Plantier. Een Franse vrouw die op vakantie was in het zuidwesten van Ierland. In een klein dorpje is haar lichaam destijds in 1996 gevonden. De eerste episode gaf nog wel een wow-gevoel en een kleine cliffhanger, daarna kabbelt 't lekker voort en weet je uiteindelijk niet veel meer. Om dat helemaal uit te smeren over drie uur, dat was wel te veel van 't goede.
spoiler:
Daarnaast wordt er heel erg gefocusd op één persoon als verdachte, Ian Bailey. En ondanks dat hij inderdaad niet helemaal een sluitend verhaal had. Van "was thuis en lag in bed" naar "lag toch niet in bed, was zelfs uit 't huis geweest die nacht naar zijn atelier". Is al 't bewijs wat wordt geleverd nogal onsamenhangend. Hij moest 't zijn omdat hij anders was dan de rest van het dorpje daar. Een vrouw heeft 'm om 3 uur bij de brug gezien, oh nee, wacht, toch niet. Sowieso, wat doet die vrouw om drie uur in de nacht nog buiten?

En toch doen ze hun best om Ian Bailey als hoofdverdachte of zelfs schuldige aan te merken. Dan was er nog een schijnproces in Frankrijk, waarbij er cherry picked getuigeverklaringen worden gebruikt. Niet de verklaring dat hij niet bij de brug was om 3 uur in de nacht, maar die ene verklaring die eigenlijk al is ingetrokken, die gebruiken we. Dat komt ons het beste uit.

Matig, uitgerekt en ontzettend sturend. 2 sterren, voor de moeite en de mooie plaatjes van Ierland.
Ik heb deel 1 en 2 gezien. En dit is weer zo'n typische Netflix product, geen idee of het een netflix original is trouwens, het heeft er iig. alle schijn van. Weinig inhoud en ontzettend langdradig. Zoals bijna alles wat Netflix produceert.

Ik heb nu Amazon Prime, Disney+, Discovery+ en Netflix. En ik moet bekennen dat ik Netflix eigenlijk niet meer aanraak.
Dat komt ook mede door de enorme hoeveelheid buitenlandse "rommel" die mijn overzicht vertroebeld.

Ik neem aan dat er nog steeds geen filtermogelijkheden zijn die alle Nederlandse, Duitse, Franse, Spaanse, Aziatische, Oost Europese en Zuid Europese content weghalen uit mijn overzicht?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 13:14
JanW schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:35:
Gisteren Sophie: A Murder in West Cork afgekeken. Maar het was nogal meh en heel erg lang gerekt.

Het gaat over de moord op Sophie Toscan Du Plantier. Een Franse vrouw die op vakantie was in het zuidwesten van Ierland. In een klein dorpje is haar lichaam destijds in 1996 gevonden. De eerste episode gaf nog wel een wow-gevoel en een kleine cliffhanger, daarna kabbelt 't lekker voort en weet je uiteindelijk niet veel meer. Om dat helemaal uit te smeren over drie uur, dat was wel te veel van 't goede.
spoiler:
Daarnaast wordt er heel erg gefocusd op één persoon als verdachte, Ian Bailey. En ondanks dat hij inderdaad niet helemaal een sluitend verhaal had. Van "was thuis en lag in bed" naar "lag toch niet in bed, was zelfs uit 't huis geweest die nacht naar zijn atelier". Is al 't bewijs wat wordt geleverd nogal onsamenhangend. Hij moest 't zijn omdat hij anders was dan de rest van het dorpje daar. Een vrouw heeft 'm om 3 uur bij de brug gezien, oh nee, wacht, toch niet. Sowieso, wat doet die vrouw om drie uur in de nacht nog buiten?

En toch doen ze hun best om Ian Bailey als hoofdverdachte of zelfs schuldige aan te merken. Dan was er nog een schijnproces in Frankrijk, waarbij er cherry picked getuigeverklaringen worden gebruikt. Niet de verklaring dat hij niet bij de brug was om 3 uur in de nacht, maar die ene verklaring die eigenlijk al is ingetrokken, die gebruiken we. Dat komt ons het beste uit.

Matig, uitgerekt en ontzettend sturend. 2 sterren, voor de moeite en de mooie plaatjes van Ierland.
Ik ben de eerste aflevering afgehaakt.
Elke keer weer hoop ik weer op een true-crime docu van het niveau ‘Making a murder’, maar meestal wordt het onnodig lang gerekt, met veel herhaling en weinig feiten, bewijsvoeringen of ontknopingen om meerdere afleveringen te rechtvaardigen.

Zeker bij de Europese zaken.
Vaak amper genoeg om 45 minuten boeiend te houden. Laat staan 4-5 afleveringen.

Wat ik bij de Amerikaanse zaken nu zo boeiend vind, is hoeveel er is vastgelegd en de persoonlijkheden sterker worden uitgelicht. Buiten een interessante zaak mag het ook wel vermakelijk zijn om te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 13:14
Mars18 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:30:
Ben bezig met Cecil Hotel , wie heeft dit nog meer bekeken?
Bizar hotel
Gezien. Echt een bizarre zaak en hotel.
Niet voor niets dat er zo veel verhalen / urban myths over zijn.
Meerdere keren een wtf moment gehad bij het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:29
Jurgen69 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:19:
Sinds een paar dagen heb ik een belabberde beeld kwaliteit bij Netflix, vooral in dolby vision content. Ik zie voortdurend artifacts in beeld en ook is alles in 1080p dit terwijl ik een ultra HD abonnement heb. Ik heb geen instellingen of zo gewijzigd. Ik stream vanaf een Samsung galaxy s6 tablet via een chromecast ultra. De playback instelling staat gewoon nog op high en ik heb 200mb internet.
Dit probleem is dus enkel bij Netflix, bij andere streaming diensten werkt alles goed.
Ik begrijp er niets van... Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Heb precies hetzelfde als jij. Bij dolby vision max 1080p en 5.53 Mbits. Dit is bij de film fear street part two 1978 via een sony tv die ik recent gekocht heb. Heb ook nog een google chromecast tv paar maanden gelden.

Die heb ik bewust even op hdr10 gezet en zonder problemen 4k hdr en 15.25 Mbit. Dus het lijkt een netflix probleem met dolby vision. Alle tweede apparaten ondersteunen wel gewoon dolby atmos soundtrack.

Bij Disney plus geen problemen met dolby vision. Schitterend beeld en geluid.

Moet het nog bij meerdere series en films is bekijken, maar je bent dus niet de enige die dit probleem heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door blueface op 15-07-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:05
Bedankt voor je reactie. Ik heb het idee inderdaad dat Netflix iets veranderd heeft. ik las dat ze minder bandbreedte zijn gaan gebruiken. Dat kan ook een reden zijn dat we nu maar1080p krijgen bij dolby vision met een beroerde beeldkwaliteit. Als dit zo blijft dan zet ik mijn abonnement ook wel een stap lager want dit voelt als een prijsverhoging. Gewoon hd ziet er beter uit dan de dolby vision op dit moment. Het kan zijn dat ze oudere chromecast niet meer ondersteunen en dat mensen met andere apparatuur geen problemen hebben. Ik ga er niet in investeren voor enkel Netflix, de andere streaming diensten werken goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Jurgen69 op 15-07-2021 22:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Laatst online: 21:23
Week geleden begonnen met Lucifer serie. Ben normaal niet van misdaad series, maar lucifer is buitengewoon goed.
Zit inmiddels bijna in seizoen 3 en kan gewoon niet stoppen met kijken.

Wat speelt Tom Ellis en Lauren German het goed zeg.
Ben blij dat ik nog 4 seizoenen kan gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
blueface schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:49:
[...]

Heb precies hetzelfde als jij. Bij dolby vision max 1080p en 5.53 Mbits. Dit is bij de film fear street part two 1978 via een sony tv die ik recent gekocht heb.
Bij deze film heb ik dat ook, maar bij Lucifer heb ik wel 4k + DV. LG C9

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2021 07:03 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 07:02:
[...]

Bij deze film heb ik dat ook, maar bij Lucifer heb ik wel 4k + DV. LG C9
Heb zelf de sony A83J. Je hebt gelijk Biohackers is ook gewoon 4k+DV. Misschien dat bepaalde films en series dan niet goed gecodeerd op Netflix worden gezet. Aangezien dus fear street 1978 dus wel in 4k hdr10 te zien is. Zal dus wel een foute codering zijn van films of series in DV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:31

Sorcerer8472

Mens sana?

blueface schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:34:
[...]

Heb zelf de sony A83J. Je hebt gelijk Biohackers is ook gewoon 4k+DV. Misschien dat bepaalde films en series dan niet goed gecodeerd op Netflix worden gezet. Aangezien dus fear street 1978 dus wel in 4k hdr10 te zien is. Zal dus wel een foute codering zijn van films of series in DV.
Bij welke andere films zie je dit nog behalve bij fear street 1978? En is het bij die films ook specifiek een Dolby Vision probleem (HDR10 wel okee)?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:18:
[...]

Bij welke andere films zie je dit nog behalve bij fear street 1978? En is het bij die films ook specifiek een Dolby Vision probleem (HDR10 wel okee)?
Was eigenlijk meer een reactie op Jurgen69. Hij schreef dat hij belabberd beeldheeft bij Dolby Vision. Heb zelf de Sony TV sinds afgelopen dinsdag. Heb nog niet veel kunnen kijken en testen. Maar de eerste film die ik aanslingerde was fear street 1978 en daar viel het mij dus ook bij op. Ga deze komende tijd nog meer testen en last weten of ik met meerdere films of Series Dolby Vision beeldkwaliteit problemen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Zag net behind de scenes beelden voorbij komen van Sex Education seizoen 3, maar ik hoop toch niet dat we nu in elke serie mondkapjes gaan krijgen.. jemig wat gaan veel series daarin mee :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
fevo-1190 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 05:51:
Week geleden begonnen met Lucifer serie. Ben normaal niet van misdaad series, maar lucifer is buitengewoon goed.
Zit inmiddels bijna in seizoen 3 en kan gewoon niet stoppen met kijken.

Wat speelt Tom Ellis en Lauren German het goed zeg.
Ben blij dat ik nog 4 seizoenen kan gaan kijken
Het nieuwe seizoen is ook geweldig.
Daarna komt seizoen 6 en is schijnbaar het laatste seizoen. Zo jammer, dit is echt mijn serie om te ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Arjantje72 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 09:16:
[...]

Het nieuwe seizoen is ook geweldig.
Daarna komt seizoen 6 en is schijnbaar het laatste seizoen. Zo jammer, dit is echt mijn serie om te ontspannen.
Ja bizar het word zo goed gespeeld.
Ben gister begonnen met seizoen 3 , maar elke keer als je iets verwacht dan loopt het totaal anders met lucifer.
Heb nog geen serie meegemaakt waar ik echt avonden achter elkaar naar kan kijken.

Hoorde van een collega dat seizoen 5&6 in zijn ogen het minst zijn , maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:56
fevo-1190 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:15:
[...]
Hoorde van een collega dat seizoen 5&6 in zijn ogen het minst zijn , maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.
Zou knap zijn als die collega in de toekomst kan kijken.
Seizoen 6 is al wel opgenomen, maar moet nog uitkomen.
Ik denk dat hij seizoen 5a en 5b bedoelt, in dat geval geef ik hem gelijk. Op een aantal belangrijke scenes na is de tweede helft van seizoen 5 toch wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Jurgen69 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:19:
Sinds een paar dagen heb ik een belabberde beeld kwaliteit bij Netflix, vooral in dolby vision content. Ik zie voortdurend artifacts in beeld en ook is alles in 1080p dit terwijl ik een ultra HD abonnement heb. Ik heb geen instellingen of zo gewijzigd. Ik stream vanaf een Samsung galaxy s6 tablet via een chromecast ultra. De playback instelling staat gewoon nog op high en ik heb 200mb internet.
Dit probleem is dus enkel bij Netflix, bij andere streaming diensten werkt alles goed.
Ik begrijp er niets van... Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Dolby Vision hoeft niet persé 4K te zijn. Kan ook 1080p, al is dit wel een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
AcidBurn schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Zou knap zijn als die collega in de toekomst kan kijken.
Seizoen 6 is al wel opgenomen, maar moet nog uitkomen.
Ik denk dat hij seizoen 5a en 5b bedoelt, in dat geval geef ik hem gelijk. Op een aantal belangrijke scenes na is de tweede helft van seizoen 5 toch wat minder.
Zal die inderdaad dat wel bedoelen. Hij had het erover maar goed moet het nog allemaal meemaken.

Als het zo doorgaat ben ik eind volgende week klaar met kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nieuw op BloodFlix:

Afbeeldingslocatie: https://thecinemaholic.com/wp-content/uploads/2021/07/FireShot-Capture-567-Netflix-www.netflix.com_-e1626273395211.jpg

https://www.netflix.com/nl-en/title/81248435

Ik vond 'm helemaal top! d:)b

SPOILER (letterlijk en figuurlijk, maar dat weet je pas als je 'm helemaal gezien hebt ;) )
spoiler:
Prachtig; vooral die laatste paar minuten.
En vergeet niet nog ff door te kijken, als de aftiteling al begint. Anders mis je de clou!
Heerlijk hoe de makers zichzelf op de hak nemen

Don't read this:
https://thecinemaholic.co...r-story-ending-explained/

Afbeeldingslocatie: https://www.heavenofhorror.com/wp-content/uploads/2021/07/a-classic-horror-story-netflix-review.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 19-07-2021 21:47 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Om nog ff door te gaan in horror genre. ;)

Afgelopen drie dagen, elke dag een deel uit 'The Fear Street Trilogy' gekeken op Netflix.
Wikipedia: The Fear Street Trilogy

En ik moet zeggen, met ieder volgend deel wordt het beter! Je gaat terug in de tijd, maar zeker vooruit in (horror) kwaliteit.

https://www.netflix.com/nl-en/title/81325689
Afbeeldingslocatie: https://occ-0-607-769.1.nflxso.net/dnm/api/v6/6AYY37jfdO6hpXcMjf9Yu5cnmO0/AAAABf0qKuvPgiVnhzeYRLDTVoVUm9OmabwI6_-vsAEjNQqw4VwDjuxtR_GqtlMx14BLuOiG3T6rFWDh3y5zzj94hloyKsNd.jpg?r=30f

Waarschuwing: zeer zeker niet beginnen bij deel 3. :N

spoiler:
Altijd leuk, een behind-the-scenes:

[video]https://youtu.be/PEtQVad0QPY[/video]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 17:27
De laatste afleveringen van Suits staan sinds kort ook online maar het was duidelijk merkbaar dat het woord “fuck” met grote regelmaat was toegevoegd in diverse conversaties. Ik heb er geen bezwaren tegen maar het was zo overduidelijk onnatuurlijk toegevoegd dat het een beetje afbreuk deed..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Afgelopen week alle seizoen Startup gekeken. Geweldige serie met ge-wel-di-ge acteurs.
Edi Gathegi (Ronald Dacey in de serie) is waaaaaaanzinnig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:34
Rivanov schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:40:
Afgelopen week alle seizoen Startup gekeken. Geweldige serie met ge-wel-di-ge acteurs.
Edi Gathegi (Ronald Dacey in de serie) is waaaaaaanzinnig.
Mee eens, de acteurs zijn erg goed!

Maar dan hebben we ook bijna alle pluspunten wel gehad. Het verhaal had totaal geen visie, een hoop karakters/elementen blijven onbenut, het is het allemaal net niet. Dat zal ook wel de reden zijn dat het gecanceld is. In plaats van deze middelmatige tech-drama serie kan je beter een goede serie kijken (The Wire, Game of Thrones, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:53:

Afgelopen drie dagen, elke dag een deel uit 'The Fear Street Trilogy' gekeken op Netflix.

En ik moet zeggen, met ieder volgend deel wordt het beter! Je gaat terug in de tijd, maar zeker vooruit in (horror) kwaliteit.

https://www.netflix.com/nl-en/title/81325689
[Afbeelding]

Waarschuwing: zeer zeker niet beginnen bij deel 3. :N

spoiler:
Altijd leuk, een behind-the-scenes:

[video]https://youtu.be/PEtQVad0QPY[/video]
Ja lekkere serie, beetje de oude Scream vibe. Heel tof!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:07
ikbenerniet schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Maar dan hebben we ook bijna alle pluspunten wel gehad. Het verhaal had totaal geen visie, een hoop karakters/elementen blijven onbenut, het is het allemaal net niet. Dat zal ook wel de reden zijn dat het gecanceld is. In plaats van deze middelmatige tech-drama serie kan je beter een goede serie kijken (The Wire, Game of Thrones, etc.)
Ook gekeken de afgelopen week. Prima serie. Inderdaad goed geacteerd. Kwa verhaal een soort kruising tussen the Wire, Ozark en Silicon Valley. Die 3 series zijn beter uitgewerkt maar Startup is prima vermaak voor als je even niet weet wat te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
ikbenerniet schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Eens. Eerste seizoen is dan nog wel aardig. Maar daarna valt het wel heel erg door de mand qua verhaal.

We zijn nu opnieuw begonnen aan Gomorra als opmaak voor Seizoen 4 en L'Immortale. Dat is echte kwaliteit _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Joost.B schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:31:
De laatste afleveringen van Suits staan sinds kort ook online maar het was duidelijk merkbaar dat het woord “fuck” met grote regelmaat was toegevoegd in diverse conversaties. Ik heb er geen bezwaren tegen maar het was zo overduidelijk onnatuurlijk toegevoegd dat het een beetje afbreuk deed..
Suits is altijd qua taalgebruik vrij grof geweest.

Hoe vaak met niet gvd zegt is stuitend. Ze hebben nu vervangen door fuck.
Bijzonder dat het dan wel opvalt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Hoedje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:19:
[...]

Eens. Eerste seizoen is dan nog wel aardig. Maar daarna valt het wel heel erg door de mand qua verhaal.

We zijn nu opnieuw begonnen aan Gomorra als opmaak voor Seizoen 4 en L'Immortale. Dat is echte kwaliteit _/-\o_
Gomorra is echt 1 van de beste series die ik gezien heb, wat een bazenserie is dat _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:19
Slotseizoen (S06) van Lucifer verschijnt op 10 september op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
meesje schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:08:
Slotseizoen (S06) van Lucifer verschijnt op 10 september op Netflix.
Owjeej, nog meer! :o
Ik ben 2 maanden terug begonnen met seizoen 1, en zit net aan het begin van seizoen 3. Heb nog heeeeel veel afleveringen te gaan! Dacht altijd dat ik het niks vond. Maar tot nu toe vind ik elke aflevering nog geweldig om te kijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
TripleQ schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Owjeej, nog meer! :o
Ik ben 2 maanden terug begonnen met seizoen 1, en zit net aan het begin van seizoen 3. Heb nog heeeeel veel afleveringen te gaan! Dacht altijd dat ik het niks vond. Maar tot nu toe vind ik elke aflevering nog geweldig om te kijken :+
Ik zit inmiddels in S5 A8 en kan je vertellen het begin net bij jou. Word enkel maar beter.
Gelukkig komt S6 er al snel aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Blood Red Sky is echt super gaaf! Ik had niet verwacht dat een vampieren film nog iets zou kunnen voorstellen. Maar deze is echt moeite waard. Er zit nodige originaliteit en onvoorspelbaarheid in. Echt wauw voor mij. Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

Honesty

kattenneus!

Olga2000 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:22:
Blood Red Sky is echt super gaaf! Ik had niet verwacht dat een vampieren film nog iets zou kunnen voorstellen. Maar deze is echt moeite waard. Er zit nodige originaliteit en onvoorspelbaarheid in. Echt wauw voor mij. Aanrader
Mee eens en dat voor een Duitse film:)

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:48
Arjantje72 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Gomorra is echt 1 van de beste series die ik gezien heb, wat een bazenserie is dat _/-\o_
Het mooie is dat iedereen dood kan in die serie. Niemand is heilig. Echt een top serie inderdaad! _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:16
Het laatste seizoen van Gomorra komt er binnenkort aan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

Ik heb zelf nooit zo veel met documentaires maar kwam op heist en vind dit toch wel goed gemaakt. Zeker het derde deel over bourbon vond ik verfrissend.
Vind het wel een beetje subjectief gemaakt maar goed in elkaar gedraaid en nu merk je pas wat peter r de vries deed al goed was, laat staan

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:07
ehtweak schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:53:

....
Zeer vermakelijk ja, bedankt voor de tip (y)

De muziek is ook erg leuk (ik ben wel benieuwd hoe dat in 1666 gaat zijn, die moet ik nog kijken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Moet ik Lucifer nog een kans geven?

Ik kwam er maar niet in. (3 afleveringen gezien)
Ik irriteerde me mateloos aan zijn accent en aan zijn acteertalent.
Het laatste zal vast wel beter worden (kijk maar naar alle grotere series) maar zijn accent… :X

En toch als ik de reacties lees van heel veel mensen, kriebelt het weer voor een nieuwe poging.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
streamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:10:

Het laatste zal vast wel beter worden (kijk maar naar alle grotere series) maar zijn accent… :X

En toch als ik de reacties lees van heel veel mensen, kriebelt het weer voor een nieuwe poging.
Aflevering 3 van het 1e seizoen?
Zou zeggen kijk seizoen 1 dan af. Als je er dan nog niet doorheen komt dan gaat het lastig worden. maar geef het een kans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dit is zo herkenbaar! Had precies hetzelfde, ergerde me kapot aan zijn gedrag.
Wou niet verder kijken maar achteraf toch ontzettend blij dat ik me door die zure appel heb heen gebeten, ik raad je aan door te kijken en na seizoen 1 nogmaals te kijken wat je ervan vind. Want het is een geweldige serie en zijn gedrag is nou eenmaal hoe Lucifer is _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Nee, het wordt echt alleen maar slechter.
Onterechte gehypte serie. :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

avotar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:17:
[...]

Het is een serie die zichzelf niet te serieus neemt. Als je dat als kijker niet doet, dan word hij ook echt een stuk leuker om te kijken. Juist daarom kon ik bijvoorbeeld de musical aflevering wel waarderen (terwijl ik dat bij soortgelijke afleveringen in andere series juist niet doe).

Maar ja, het is zeker wel een serie die je moet liggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:10

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Gropah schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Het is een serie die zichzelf niet te serieus neemt. Als je dat als kijker niet doet, dan word hij ook echt een stuk leuker om te kijken. Juist daarom kon ik bijvoorbeeld de musical aflevering wel waarderen (terwijl ik dat bij soortgelijke afleveringen in andere series juist niet doe).

Maar ja, het is zeker wel een serie die je moet liggen.
Iedereen weet dat er maar één musicalaflevering met bestaansrecht is, en dat is Once more... with feeling (Buffy the Vampire Slayer).

Buffy, Giles, Anya, Willow, Tara & Xander:What can't we face if we're together.
(Giles: What can’t we face?)
Buffy, Giles, Anya, Willow, Tara & Xander: What's in this place that we can't weather?
(Giles: If we’re together)
Buffy, Giles, Anya, Willow, Tara & Xander: There’s nothing we can’t face!
...
...
Anya: ...except for bunnies.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Uiteindelijk blijft het toch altijd een smaak/voorkeur ding.
Ook al scoort een serie overal hoog kan het alsnog niks zijn voor je (zo was voor mij heel dat game of thrones niks. Niet mijn ding, niet boeiend, vreemde opbouw van seizoen etc etc).

Maar dit is gewoon een smaak ding.
Bij de ene valt lucifer wel goed, bij de andere niet.

Al probeer ik bij elke serie wel altijd door het 1e seizoen heen te komen en daarna beslis ik of het wel/geen kans gaat verdienen voor seizoen 2 en verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Paulus07 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:44:
Uiteindelijk blijft het toch altijd een smaak/voorkeur ding.
Ook al scoort een serie overal hoog kan het alsnog niks zijn voor je (zo was voor mij heel dat game of thrones niks. Niet mijn ding, niet boeiend, vreemde opbouw van seizoen etc etc).

Maar dit is gewoon een smaak ding.
Bij de ene valt lucifer wel goed, bij de andere niet.

Al probeer ik bij elke serie wel altijd door het 1e seizoen heen te komen en daarna beslis ik of het wel/geen kans gaat verdienen voor seizoen 2 en verder.
Precies, ik heb hetzelfde met Breaking Bad. Eerste seizoen gekeken, vond er geen hol aan. Eerste aflevering S2 was ook niks, dus niet verder gekeken. En dat is volgens velen een van de beste series ooit.. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Malfunctions schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:02:
[...]

Precies, ik heb hetzelfde met Breaking Bad. Eerste seizoen gekeken, vond er geen hol aan. Eerste aflevering S2 was ook niks, dus niet verder gekeken. En dat is volgens velen een van de beste series ooit.. :)
S1 en S2 van breaking bad vond ik zelf ook niks speciaals. Traag en de vrouw van Walter kon ik echt niet uitstaan.

Je noemt nu net echt een serie die vanaf seizoen 3 echt heel goed is en elke seizoen steeds beter wordt.
Ik zou zeker doorzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik zag gisteren voorbij komen dat ze serieus nog een seizoen van Lucifer gaan maken?
Dacht dat we de finale al hadden gehad van het laatste seizoen en dat ze ermee zouden stoppen.
Weet niet of ik zo blij met een 6e seizoen moet zijn ..

EDIT:

Wij hebben Sex Life helemaal gekeken, een aparte serie met op zich wel een interessant verhaal.
Maar dan het eind:

spoiler:
Het eind is zo niet logisch, het verpest het hele verhaal van de serie. Want de hele serie vecht ze tegen haar verlangens die ze voor Brad heeft, zelfs bijna ten koste van haar huwelijk. Tegen het eind lijkt alles weer goed te zijn na een lange strijd, maar dan komt toch opeens die twijfel en dan dat einde waarbij we elkaar aan keken en dachten waarom dan zo'n een lang verhaal met veel strijd als het einde toch zo is? O-)

Want mevrouw besluit na alles toch naar Brad te gaan voor een goede beurt nu haar huwelijk gered is |:(

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 04-08-2021 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Weet iemand wanneer S2 van Into the night komt? Daar zit ik met smart op te wachten. Ik vond S1 een van de beste series ooit gezien. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:56
avotar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:17:
[...]
Ik denk dat jouw mening hierover mede veroorzaakt wordt doordat je gelovig bent.
Dat is geen aanname van mijn kant, je hebt het zelf ergens gezegd met betrekking tot deze serie.
Je zei toen er niet goed tegen te kunnen dat ze het geloof zoveel op de hak nemen.

Ik vind dat als atheist zijnde juist een van de mooiste punten van de serie.
Lucifer neemt zichzelf inderdaad niet al te serieus en de sneren naar god zijn niet van de lucht.
Een van de mooiste opmerkingen uit het eerste seizoen:
"What in gods name are you doing here? Nothing in His name, here on my own actually."

Dat is ook te merken aan hoe sommige bijbelse figuren enigzins verdraaid worden. Want afhankelijk van welke christelijke stroming je verkiest, zijn Samael en Lucifer vaker niet dan wel dezelfde persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ik vind het echt zo lastig te kiezen wat ik wil kijken. Zoals gisteravond, mn vrouw en ik willen een romantische comedy kijken. Maar jeetje, het voelt dan net zoals vroeger, je stapt een videotheek binnen en je ziet allemaal videobanden (hoesjes). Hoe maak je daar een goede keuze in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
deBennie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:46:
Ik vind het echt zo lastig te kiezen wat ik wil kijken. Zoals gisteravond, mn vrouw en ik willen een romantische comedy kijken. Maar jeetje, het voelt dan net zoals vroeger, je stapt een videotheek binnen en je ziet allemaal videobanden (hoesjes). Hoe maak je daar een goede keuze in?
Zelf kijk ik altijd even op IMDB. Dit geeft mij een redelijke indicatie of je niet twee uur van je tijd verspilt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Dat probleem ken ik. Heb laatst maar zo'n overzichtssite erbij gepakt met het Nederlandse aanbod inclusief IMDb-rating en dan daarop gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat gevoel heb ik ook steeds meer. En het gevoel wordt verder versterkt doordat Netflix de ene dag andere preview-afbeeldingen laat zien dan op de andere dag.

Zelf probeer ik dat effect tegen te werken door zo goed mogelijk de watchlist ("mijn lijst") te gebruiken. Alles wat mogelijk interessant wordt gaat er meteen in (natuurlijk in combinatie met IMDb). Maar helpen doet het niet echt :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Stukfruit schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:54:
[...]

Dat gevoel heb ik ook steeds meer. En het gevoel wordt verder versterkt doordat Netflix de ene dag andere preview-afbeeldingen laat zien dan op de andere dag.
Ja idd! Irritant! Het maakt de herkenbaarheid nog lastiger
Zelf probeer ik dat effect tegen te werken door zo goed mogelijk de watchlist ("mijn lijst") te gebruiken. Alles wat mogelijk interessant wordt gaat er meteen in (natuurlijk in combinatie met IMDb). Maar helpen doet het niet echt :p
Je doe ik ook, ik heb vanalles in mn watchlist staan. Maar ik heb het gevoel dat ik mss 10% van Netflix 'zie' ('zie' alsin waar ik doorheen zit te scrollen tijdens het zoeken) en 90% voor me verstopt blijft.

Vroegah, toen ik films nog via NZB downloadde, zocht ik gericht binnen spotweb. Bijna alles was altijd wel voorhanden. Bij netflix is het aanbod 'de berperking' + ik weet niet goed hoe ik gewoon even (spontaan) een leuke film op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb het vermoeden dat ze zich steeds meer richten op de incidentele kijker. De mensen die bv. ook de TV aanzetten en gewoon kijken wat de pot schaft.

De nieuwe films die ze toevoegen wijzen daar ook steeds meer op: lage kwaliteit en vooral opvulling voor de catalogus.

Maar als dat echt zo is dan zou dat wel ironisch zijn...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dit weekend Aftermath gezien op Netflix, en hoewel niet verwacht (want Netflix films zijn wel vaker van mindere kwaliteit) was dit echt een hele goede, spannende thriller :) Aanrader!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kijk vaak op een app / site als justwatch wat er nieuw / trending is.

En ook zoek ik regelmatig via de laptop eerst op Netflix en gebruik ik een chrome extensie (ik dacht Trim) om de imdb en rotten tomato score gelijk bij de films en series te kunnen zien. Is het wat, dan kijk ik op de tv verder.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik kijk altijd op moviemeter en zoek naar een film met een goede waardering.

About Time uit 2013 is een leuke romantische comedy

Lovebirds ook .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvdWerfhorst
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-07 19:57
Ik zit met een probleem, waar ik niet helemaal mee weet hoe te handelen. Sinds een paar dagen ontbreekt er een hoop content op mijn Netflix als ik thuis ben.

Afgelopen maandag wou ik de nieuwste aflevering van Rick and Morty bekijken. Dus Netflix open, zoeken op Rick and Morty. De hele serie niet gevonden. Op diverse apparaten getest... Dinsdag terwijl ik op het werk aan het pauzeren was, zag ik op mijn telefoon de serie wel weer verschijnen. Dus die avond thuis weer voor de TV gedoken. En ja hoor, weer was de serie weg.

Na wat testen kwam ik er achter dat ik, op dezelfde telefoon, series wel zag via het mobiele netwerk, maar niet via mijn eigen Wifi. Dus vervolgens heb ik naar Netflix gebeld. Zou komen doordat ik volgens hun een VPN gebruikte. Ik kreeg een email dat ik een test moest doen op fast.com en dan vooral op moest letten dat mijn IP gegevens en woonplaats correct werden getoond. En ja hoor, daar stond netjes mijn IPv4 adres, echter een naburige woonplaats ipv mijn eigen (maar zo dichtbij dat ik me het kan voorstellen) en als provider Ziggo.

Met deze resultaten zou ik contact moeten opnemen met mijn provider om die voor Netflix een formulier in te laten vullen dat het adres klopt. Nu geeft de medewerker daar aan dat ze dat niet mogen doen. (En dat ik in mijn geval, vanwege gebruik van een eigen router, niet echt heel duidelijk in hun systeem te vinden ben).

Ik voel me dus door Netflix in een hoek gedreven, waarvan ik niet weet hoe ik er uit moet komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

• AvdWerfhorst
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-07 19:57
Update over de hoek waarin ik werd gedreven. Ik was bezig met Ziggo om te proberen ze een signaal richting Netflix te laten geven. Toen ik plots tot de conclusie kwam dat, na twee dagen, via mijn thuisnetwerk het aanbod ineens wel weer volledig beschikbaar was. Geen idee wat men heeft gedaan/verholpen, maar voor mij is het weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

DennusB schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:23:
Dit weekend Aftermath gezien op Netflix, en hoewel niet verwacht (want Netflix films zijn wel vaker van mindere kwaliteit) was dit echt een hele goede, spannende thriller :) Aanrader!
De sfeer was goed maar laatste half uur maakte voor mij meer kapot dan goed. Laatste shot vond ik wel leuk gedaan.

Festina lente

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Kijken wat je reeds gezien hebt en goed vond.

Zo ben ik nu al voor de 3e keer Friends achter elkaar aan het kijken. :+ Ik ben er zo een ja. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
dawg schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:26:
[...]

Kijken wat je reeds gezien hebt en goed vond.

Zo ben ik nu al voor de 3e keer Friends achter elkaar aan het kijken. :+ Ik ben er zo een ja. 8)
Haha, ik vroeg me al af voor wie de ‘opnieuw bekijken’ categorie was. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Iemand vroeg boven naar Into The Night S2 geloof ik?

(08-09 voor wie niet de video wilt klikken)

Ik vond 't zelf niet bijzonder, maar misschien geef ik S2 nog een kans.

[ Voor 9% gewijzigd door Sméagol op 12-08-2021 18:17 ]

Make lovecraft not warcraft.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat is al een stuk sneller dan verwacht. Vond seizoen 1 wel goed te doen. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Daarna direct La Casa di Papel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
AvdWerfhorst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:00:
Update over de hoek waarin ik werd gedreven. Ik was bezig met Ziggo om te proberen ze een signaal richting Netflix te laten geven. Toen ik plots tot de conclusie kwam dat, na twee dagen, via mijn thuisnetwerk het aanbod ineens wel weer volledig beschikbaar was. Geen idee wat men heeft gedaan/verholpen, maar voor mij is het weer goed.
Daar schijnen toch meer mensen last van te hebben gehad ? Schijnt iets te maken te hebben met Netflix' acties tegen het omzeilen van geoblocking, waarbij ze soms iets te enthousiast IP adressen eruit pikken die niets met VPN te maken hebben.

Ik had gister een raar iets met de tvOS app:

- De "new" optie in het menu werkte al een paar dagen niet
- Geluid leek zachter en/of niet Atmos of DD.

Herinstallatie... problem solved. :?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 20:49
ehtweak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:13:
Weer iets nieuws ontdekt.
't Speelt op IJsland. Een mix van sf/mysterie/thriller achtig. Weer eens wat anders als het standaard Europese of USofA gebeuren. 8)

Daarnaast speelt het zich af in een extreem landschap; wij vinden het prachtig om te zien.
't Is wel nogal donker en somber; maar dat hoort er bij.

https://www.netflix.com/nl-en/title/81133094

[YouTube: Katla | Official Trailer | Netflix]
Prima serie tot nu toe. Moet zeggen dat ik de personages heel goed vindt spelen. Ben pas bij aflevering 3, maar vooralsnog kijkt het lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
technoaddict schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:49:
[...]

Prima serie tot nu toe. Moet zeggen dat ik de personages heel goed vindt spelen. Ben pas bij aflevering 3, maar vooralsnog kijkt het lekker weg!
Ohh, ik had zoveel moeite met deze serie kijken. Tuurlijk is het wat anders dan het vlugge Amerikaanse gebeuren maar dit is wel echt next level traag. Ik was halverwege aflevering 3/4 dat ik twijfelde of ik zou stoppen. Ik heb hem wel uitgekeken maar ga een 2e seizoen zeker niet aanzetten.

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
Ik probeer een Netflix account aan te maken.
Maar op het punt dat Netflix mij een SMS ter verificatie van mijn 06 nummer gaat sturen ontvang ik niks.
Verificatie op basis van Email werkt wel, maar om Netflix te kunnen activeren moet je ook een verificatie per SMS doen.

Heb het al tientallen keren geprobeerd sinds gisteren.

Iemand hier ervaringen mee en hoe dit op te lossen?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
@Gabriel_Knight Je nummer anders proberen in te voeren? 00316.... +316... 06.... als die drie niet werken Netflix support.

• Gabriel_Knight
Netflix support kan het SMS verificatie probleem niet oplossen.
Advies van de support "Probeer het later nogmaals"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het format dat ik heb staan is 06 00000000 en die zal toentertijd zijn aangekomen.

Maar er zijn meer betrouwbare communicatiemanieren dan sms, inderdaad een uurtje of wat later nog eens proberen zou kunnen helpen. Nadeel daarvan: als de eerdergestuurde alsnog aankomt wordt het verwarrend.

Voor de zekerheid: Netflix.nl en Nederlandse 06?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gabriel_Knight
Nederlandse Netflix en nederlands 06 nummer
Kan proberen wat ik wil, maar er komt geen verificatie SMS.

Via mijn TV kan ik via de Netflix app een SMS met URL laten sturen, deze komt wel per SMS, alleen de verificatie SMS dus niet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3hl-JxUM_npTdFIE6DC2DNAP50=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QHkmRrv2uV0VNz8pgwnqMzQQ.png?f=fotoalbum_large

Heb nu een ander account aangemaakt met ander 06 nummer
Zelfde probleem, geen SMS verificatie. :(

[ Voor 27% gewijzigd door Gabriel_Knight op 19-08-2021 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Probleem opgelost.
Wat ik in eerste instantie deed was account aanmaken en deze proberen te verifiëren per SMS.
Dit werkt blijkbaar niet.

Je moet eerst de betaling doen en dan de SMS verificatie.
Andersom werkt niet.
Jammer dat support dit niet weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16
Sinds een paar dagen op Netflix, het komt wel uit 2015-2016: BattleBots. Er staan twee seizoenen op Netflix. Heerlijk om naar te kijken!

https://www.netflix.com/nl/Title/81470327

Volgens mij komt niet alles terug in de serie, maar je krijgt er wel een idee van

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Drive To Survive Season 4 Confirmed :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wv7VKtmzvfK-j6d8SxGVShIeEPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7m8IpqJ8YIPvfHDDt70gGgIE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
_O-

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Yeeey vanaf vandaag weer verder met Money Heist (La Casa de Papel) oOo *O*
Ben zeer benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Minneyar
  • Laatst online: 16-09 09:02
Voor diegenen die een lekkere ontspannen comedie zoeken voor tussen door, sinds een paar weken staat Kim's Convenience op Netflix.
We zijn nu halverwege seizoen 1, en tot nu toe erg leuk.
Edit: Wel alleen Engelse ondertiteling trouwens :?

[ Voor 9% gewijzigd door Minneyar op 03-09-2021 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Minneyar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:16:
Voor diegenen die een lekkere ontspannen comedie zoeken voor tussen door, sinds een paar weken staat Kim's Convenience op Netflix.
We zijn nu halverwege seizoen 1, en tot nu toe erg leuk.
Edit: Wel alleen Engelse ondertiteling trouwens :?
Die serie is alleen te vinden als je als taal Engels instelt bij je profiel. Waarschijnlijk is er geen nederlandse ondertiteling beschikbaar en is hij dus normaal niet zichtbaar. Blijft irritant van Netflix dat ze dit zo doen, geef gewoon een waarschuwing bij een titel als er geen ondertiteling beschikbaar is zou ik zo zeggen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

G_Dragon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:13:
Ben zeer benieuwd!
Ik ook, ik vond het tof, maar hoop dat ze het wel afronden dit keer.

Brooklyn Nine-Nine heeft ook een nieuw seizoen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 03-09-2021 14:05 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Marzman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]

Niet direct, nu een 5-tal afleveringen en dan in december nog een deel.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]

seizoen 1-6 verdwijnen per 20 september (nederland iig, seizoen 7 zie ik ook niet dus neem aan dat jouw post over Belgie ging)

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-09-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:34:
[...]

seizoen 1-6 verdwijnen per 20 september (nederland iig, seizoen 7 zie ik ook niet dus neem aan dat jouw post over Belgie ging)
Ah, wilde net hetzelfde vragen. Ik zie ook geen seizoen 7.
gws24 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:34:
[...]

Die serie is alleen te vinden als je als taal Engels instelt bij je profiel. Waarschijnlijk is er geen nederlandse ondertiteling beschikbaar en is hij dus normaal niet zichtbaar. Blijft irritant van Netflix dat ze dit zo doen, geef gewoon een waarschuwing bij een titel als er geen ondertiteling beschikbaar is zou ik zo zeggen.
Ik wist niet dat ze dit deden. Goed om te weten. Mijn profiel is in het Engels en andersom krijg ik soms wel series die dan enkel Nederlandse ondertiteling blijken te hebben. Die tonen ze dus wel.

[ Voor 50% gewijzigd door erwn op 03-09-2021 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

erwn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:46:
[...]

Ik wist niet dat ze dit deden. Goed om te weten. Mijn profiel is in het Engels en andersom krijg ik soms wel series die dan enkel Nederlandse ondertiteling blijken te hebben. Die tonen ze dus wel.
Dan ligt het dus blijkbaar niet aan de ondertiteling die wel/niet in het nederlands beschikbaar is, misschien iets met rechten dan :? . Naja, blijft irritant dat sommige content alleen beschikbaar is als je de taal op engels instelt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:34:
[...]

Ja klopt, ik zit in Belgie.
erwn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:46:
[...]

Ja dat werkt een beetje vreemd. Ik heb mijn profiel ook op Engels gezet en krijg ook alle content voor wallonie denk ik daardoor (of Netflix snapt Belgie niet dat kan ook, frans met alleen franse subtitles :) )

[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 04-09-2021 08:47 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het rare is dat ook in Belgie B99 seizoen 1-6 per 20 september lijken te verdwijnen.

https://www.streamwijzer....n-netflix-september-2021/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed heb is Engels wereldwijd de taal die gebruikt wordt om alles wat er in dat land te zien is te tonen, ongeacht taalinstellingen.

(Ik heb alleen geen idee of dat in Canada ook zo is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ArthurMorgan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:49:
Het rare is dat ook in Belgie B99 seizoen 1-6 per 20 september lijken te verdwijnen.

https://www.streamwijzer....n-netflix-september-2021/
Dat is inderdaad wel vreemd, maar dan heb ik ze wel gezien. Het zijn maar een paar korte afleveringen.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:14

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

G_Dragon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:13:
Ben zeer benieuwd!
Gisteren één nieuwe aflevering gekeken, het boeit mij allemaal niet echt meer eigenlijk. Nu las ik hier net dat we in december nog meer afleveringen krijgen? Prffffd brei er in godsnaam een einde aan. Vond het vorige seizoen ook al "lastig". Het is dat ik met m'n vrouw kijk, anders was ik gestopt :P terwijl ik eerste twee seizoenen wel top vond

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Shadow_Agent schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:30:
[...]

Gisteren één nieuwe aflevering gekeken, het boeit mij allemaal niet echt meer eigenlijk. Nu las ik hier net dat we in december nog meer afleveringen krijgen? Prffffd brei er in godsnaam een einde aan. Vond het vorige seizoen ook al "lastig". Het is dat ik met m'n vrouw kijk, anders was ik gestopt :P terwijl ik eerste twee seizoenen wel top vond
Dat vind ik ook, ik had verwacht dat het de vorige keer stopte. Ik denk dat ik dan gewoon alles in December kijk.

Het was een tof verhaal, maar ik dacht dat ze 3 of 4 seizoenen gingen doen hooguit. Het hoeft geen soapserie te worden :)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravedek
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Zojuist de documentaire "Rohwedder" gezien op Netflix. Zeer verrassende Duitse documentaire en alle vier de afleveringen achter elkaar uitgekeken (dat was eigenlijk niet de bedoeling :)).
Ook erg interessant als je meer wilt weten over de hereniging van Duitsland na de val van de Berlijnse muur en de manier waarop de economische transitie voor Oost-Duitsland heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Marzman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:39:
[...]

Dat vind ik ook, ik had verwacht dat het de vorige keer stopte. Ik denk dat ik dan gewoon alles in December kijk.

Het was een tof verhaal, maar ik dacht dat ze 3 of 4 seizoenen gingen doen hooguit. Het hoeft geen soapserie te worden :)
Het is beetje rekken en uitmelken, maar ook seizoen 5 blijft geweldige over the top actie TV met geweldige karakters. Alleen jammer dat we nu 5 afleveringen krijgen en 3 december weer 5. Daarna is het over en uit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Waarom kappen ze dat seizoen ook in 2 en tonen ze het einde pas in december?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:34:
[...]

Het is beetje rekken en uitmelken, maar ook seizoen 5 blijft geweldige over the top actie TV met geweldige karakters. Alleen jammer dat we nu 5 afleveringen krijgen en 3 december weer 5. Daarna is het over en uit.
Gisteren alles gekeken, maar wat mij betreft hebben ze de grens tussen over-the-top en slecht overschreden. Langdradige dialogen, kraters in het plot, overbodig veel actie, ik ga deel 6 waarschijnlijk wel kijken om het af te ronden, maar het viel me echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
zacht schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:15:
[...]

Gisteren alles gekeken, maar wat mij betreft hebben ze de grens tussen over-the-top en slecht overschreden. Langdradige dialogen, kraters in het plot, overbodig veel actie, ik ga deel 6 waarschijnlijk wel kijken om het af te ronden, maar het viel me echt tegen.
Wat dat betreft zijn die Spaanse regisseurs/producenten niet echt beter geworden S1 van Sky Rojo was origineel. S2 heb ik na 10 minuten uitgezet. White Lines vond ik best ok, maar er kwam geen tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

zeroday

There is no alternative!

There are no secrets, only information you do not yet have

Pagina: 1 ... 190 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.