Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
Heeft iemand Lucifer S5B al afgekeken? Ik heb nu 3 afleveringen gekeken, maar kan nog niet bepaald zeggen dat ik van mijn stoel geblazen ben. Dat had ik bij S5A ook al behoorlijk, S4 was echt stukken beter.
Het is steeds meer drama en minder goede grappen op een enkele one-liner na.
Dieptepunt was voor mij (buiten de musical aflevering in zijn geheel) de scene met de familie maaltijd, ik kwam daar echt niet zonder skippen doorheen. tering wat cringe.

Over de musical aflevering zal ik het verder niet hebben. Daar zullen vast veel fans van genoten hebben, maar ik heb een grondige hekel aan musicals. Het komt naar mijn idee altijd zo nep en geforceerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
AcidBurn schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:09:
Heeft iemand Lucifer S5B al afgekeken? Ik heb nu 3 afleveringen gekeken, maar kan nog niet bepaald zeggen dat ik van mijn stoel geblazen ben. Dat had ik bij S5A ook al behoorlijk, S4 was echt stukken beter.
Het is steeds meer drama en minder goede grappen op een enkele one-liner na.
Dieptepunt was voor mij (buiten de musical aflevering in zijn geheel) de scene met de familie maaltijd, ik kwam daar echt niet zonder skippen doorheen. tering wat cringe.

Over de musical aflevering zal ik het verder niet hebben. Daar zullen vast veel fans van genoten hebben, maar ik heb een grondige hekel aan musicals. Het komt naar mijn idee altijd zo nep en geforceerd over.
Oei, dit biedt niet veel goeds. De musical aflevering was ik al weer vergeten. Was niet echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Lucifer S5B was awesome.
Ja, er waren enkele episodes waarbij ik zoiets had van meh, maar all in all is het gewoon een goede serie.
Veel beter dan de andere DC series op dit moment.

S6 kan mij niet te snel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 04:00:
Lucifer S5B was awesome.
Ja, er waren enkele episodes waarbij ik zoiets had van meh, maar all in all is het gewoon een goede serie.

Ik ga deze snel weer kijken.
Is mijn quilty pleasure samen met Legends of Tomorrow, die ik ook schitterend vind omdat het zo slecht is en de acteurs er echt plezier in hebben :)

Was het een DC serie? Wist ik niet, wist je wel dat Lucifer echt zelf de piano speelt en een goede artiest is? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Arjantje72 op 30-05-2021 04:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lucifer zit in de arrowverse. Al is het wel maar heel zijdelings.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Arjantje72 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 04:11:
[...]

Ik ga deze snel weer kijken.
Is mijn quilty pleasure samen met Legends of Tomorrow, die ik ook schitterend vind omdat het zo slecht is en de acteurs er echt plezier in hebben :)

Was het een DC serie? Wist ik niet, wist je wel dat Lucifer echt zelf de piano speelt en een goede artiest is? :)
Tom Ellis is gewoon een veelzijdig acteur en ‘Michael’ is daar een voorbeeld van.
Yep.

Hij was ook enkele seconden te zien in Crisis om Infinite Earths, als een soort van Easter Egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vermaak me prima met lucifer. moet E15 en 16 nog kijken.
Ja die 2e episode met dat zingen/musical gebeuren was wat minder, maar ach was wel flauwe humor voor 1 episode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Paulus07 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:54:
Vermaak me prima met lucifer. moet E15 en 16 nog kijken.
Ja die 2e episode met dat zingen/musical gebeuren was wat minder, maar ach was wel flauwe humor voor 1 episode :)
Deze aflevering vond ik echt dramatisch. Gelukkig via de iPad gekeken waarin je lekker makkelijk 10 sec. kunt doorspelen. Elke keer dacht van ik van ‘het zal toch niet weer?’.
Ik ben blij om te horen dat hierbij gebleven is.

O ja, ik kijk regelmatig via de iPad en stop ook vaak halverwege de aflevering. Het valt me op dat de voortgang niet goed wordt bijgehouden. Op een gegeven moment heb ik een aflevering gezien, ga gelijk door met de volgende aflevering. Wat later zie ik dat eerdere aflevering niet is afgerond. Geen ramp, maar kan daar niet goed tegen. Ik loop dan alle aflevering nog even langs en verplaats de voortgangsbalk gelijk naar het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Ragnarok seizoen 2 wat een geweldige serie. Helaas maar 6 afleveringen, kan nu al niet wachten tot seizoen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hellboy! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:49:
Ragnarok seizoen 2 wat een geweldige serie.
Idd; het was boeiend. :Y Maar ook zo voorbij. :-(
Tegenwoordig, met dit soort series, denk ik wel eens, had er nou niet wat meer verhaal gekund in al die afleveringen. Had net zo goed in een wat langere film gepast.

Leuke twist om actuele onderwerpen (grootindustrie/-kapitaal versus de gewone burger, milieuvervuiling en all-inclusive mensen thema) er allemaal in te persen. ;)
Helaas maar 6 afleveringen, kan nu al niet wachten tot seizoen 3.
Dat valt nog maar te bezien:
https://netflixlife.com/2...ason-3-release-date-cast/

Op deze manier kijk je het in een paar middagen uit en moet je weer een jaar wachten (of langer).

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:02
Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 04:00:
Lucifer S5B was awesome.

Moet dus even door de zure appel heen dus ?
Had hem gisteren al opgezet maar na 10 minuten had ik alweer zoiets dat het weer een herhaling van zetten zou zijn maar nu met meer betrokkenen en na de eerste zeur scene van zoey? had ik er alweer genoeg van :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Bossie schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:46:

Had hem gisteren al opgezet maar na 10 minuten had ik alweer zoiets dat het weer een herhaling van zetten zou zijn maar nu met meer betrokkenen en na de eerste zeur scene van zoey? had ik er alweer genoeg van :+
To each their own I guess.
Ik vond de hele serie vanaf het begin al goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Tartarus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:52:
[...]

To each their own I guess.
Ik vond de hele serie vanaf het begin al goed.
Duivels goed idd :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:08
ehtweak schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:24:
[...]

Idd; het was boeiend. :Y Maar ook zo voorbij. :-(
Tegenwoordig, met dit soort series, denk ik wel eens, had er nou niet wat meer verhaal gekund in al die afleveringen. Had net zo goed in een wat langere film gepast.

Leuke twist om actuele onderwerpen (grootindustrie/-kapitaal versus de gewone burger, milieuvervuiling en all-inclusive mensen thema) er allemaal in te persen. ;)
Vind het juist wel sterk hier dat het niet zo snel gaat, bij films over dit soort onderwerpen gaat het altijd (te) heel snel. Je ziet nu de ontwikkeling van verschillende personages, hoe ze tot bepaalde zaken komen en er zit veel diepgang in (mijn mening).
Net ook seizoen 2 gekeken, maar echt blij dat het niet in een (langere) film is gestopt.

spoiler: Diepgang
In een film had je nooit zo goed weer kunnen geven wat Magne doormaakt met alle veranderingen (fysiek/ psychisch) en hetgeen hij uitvindt.
Ook Laurits zijn veranderingen zijn gewoon erg goed uitgewerkt, daar heb je wel wat tijd voor nodig. En dan vergeet ik bijna nog de ingewikkelde releatie die onze Jötnar (de Jutuls) met elkaar hebben, met name Fjor en Saxa die beiden vinden dat zij de baas mogen zijn. Ook bij de Jutuls staat de tijd niet stil en wordt voorzichtig een verandering (Feministisch) geprobeerd, maar dat wordt hardhandig de hand omgedraaid.

Alleen al deze 'zij-stories' zoals ik ze noem, en karakter ontwikkelingen passen niet in 1 film van 3 uur. Let wel, het zijn afleveringen van gemiddeld (ruim) 45 minuten, waarvan er nu 12 zijn geweest in seizoen 1 en 2. Dat is (nu al) 9 uur. In een flim denk k dat deze zaken vooral onderbelicht zouden zijn en de meeste tijd in mooie (actie) shots zou gaan zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn mening: Slechtste, meeste overhypte film van dat jaar. Brrr wat een gedrocht

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 17:06
Jorgen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Slechtste, meeste overhypte film van dat jaar. Brrr wat een gedrocht
Totaal niet mee eens, maar oke. Meningen verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:50:
[...]

Deze ga ik even bookmarken (al zie ik er wel tegenop als ik alles moet overzetten :P )
Misschien offtopic maar wat vind jij de voordelen tov MijnSeries?

Gebruik je dat autotracking ook?
Plus trakt kan je integreren in Kodi en dan wordt alles wat je daar kijkt automatisch verwerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Poulske schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:33:
[...]

Totaal niet mee eens, maar oke. Meningen verschillen.
Dat is waar. Ik vond 'm vreselijk, maar anderen vinden 'm mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
Bossie schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Heb je uberhaupt een aflevering volledig gekeken? Want ik gok dat je Chloë bedoelt, en na 5 seizoenen zou ik het wel heel slecht vinden om nog steeds niet te weten hoe een van de belangrijkste hoofdpersonen heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
AcidBurn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:47:
[...]

Heb je uberhaupt een aflevering volledig gekeken? Want ik gok dat je Chloë bedoelt, en na 5 seizoenen zou ik het wel heel slecht vinden om nog steeds niet te weten hoe een van de belangrijkste hoofdpersonen heet...
Klinkt hetzelfde :)
Dit is niet een serie die ik kijk vanwege het verhaal maar meer als entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Iemand Jupiter's Legacy tot het einde gekeken? Ik heb 'm nog op mijn lijstje staan, maar hij is blijkbaar alweer gecancelled en ik heb niet zo'n zin om met een open einde te blijven zitten... Anders begin ik er net zo lief niet meer aan.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 10:06
Bra-Jo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:27:
Iemand Jupiter's Legacy tot het einde gekeken? Ik heb 'm nog op mijn lijstje staan, maar hij is blijkbaar alweer gecancelled en ik heb niet zo'n zin om met een open einde te blijven zitten... Anders begin ik er net zo lief niet meer aan.
Het is eigenlijk een lange proloog met aan het eind een plottwist en een cliffhanger. Ik had het gevoel dat we nog steeds niet begonnen waren en toen waren de aflevingen al op. Het is veel soapdrama met zo nu en dan wat actie en dat dan afgewisseld met flashbacks voor de Origin Story. Het was ook soms wat verwarrend omdat er opeens personages opdoken die nooit echt geintroduceerd waren.

Effecten waren niet echt bijzonder en ik vond het er soms gewoon slecht uitzien zoals de pruik van Utopian en de rubberkop van blackstar. Het verbaasd me niet dat ze het gecanceld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Tnx voor de heads-up, die hoeven we dus ook niet meer te kijken :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Destiny schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Het is eigenlijk een lange proloog met aan het eind een plottwist en een cliffhanger. Ik had het gevoel dat we nog steeds niet begonnen waren en toen waren de aflevingen al op. Het is veel soapdrama met zo nu en dan wat actie en dat dan afgewisseld met flashbacks voor de Origin Story. Het was ook soms wat verwarrend omdat er opeens personages opdoken die nooit echt geintroduceerd waren.

Effecten waren niet echt bijzonder en ik vond het er soms gewoon slecht uitzien zoals de pruik van Utopian en de rubberkop van blackstar. Het verbaasd me niet dat ze het gecanceld hebben.
Tnx voor de review. :) Gaat 'm niet worden dan.

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 17-09 14:51
Ik zag gisterenavond laat dat de serie "Startup" er op Netflix bij was gekomen.
Ik dacht ik kijk heel even wat het is. Inmiddels zit ik al bij aflevering 6, ben helemaal hooked:). Het heeft een beetje een Ozark-vibe. En vooral Martin Freeman/FBI agent Phil Rask (die ik me voornamelijk nog herinner uit Fargo en Sherlock) speelt erg sterk. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:12
sverzijl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:08:
Ik dacht ik kijk heel even wat het is. Inmiddels zit ik al bij aflevering 6, ben helemaal hooked:). Het heeft een beetje een Ozark-vibe. En vooral Martin Freeman/FBI agent Phil Rask (die ik me voornamelijk nog herinner uit Fargo en Sherlock) speelt erg sterk. Aanrader.
Merci voor de tip! Ozark is heel erg mijn ding en Martin Freeman zie ik ook wel graag acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het klinkt goed inderdaad :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ja, en ik vond 't verschrikkelijk. Had ik 't niet al gepost hier toevallig? Maar 't blijkt dat seizoen één een heel proloog is dat door de TV makers er min of meer bij verzonnen is. De comics schijnen heel anders te starten. Maar ik vond 't nogal onzin allemaal, afgezien van het concept op zich, en een cool gevecht in aflevering één.
Maar wel opvallend dat ze nu al de stekker er uit trekken.

Ik ben overigens ook één van die mensen die Joker echt absoluut verschrikkelijk vond. Echt achterlijke character development dat nergens op slaat, van wat ik me kan herinneren. Enige positieve was de cinematografie.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sméagol schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Ik ben overigens ook één van die mensen die Joker echt absoluut verschrikkelijk vond. Echt achterlijke character development dat nergens op slaat, van wat ik me kan herinneren. Enige positieve was de cinematografie.
Ik vind dat soort films wel tof. Tuurlijk het is een karakterontwikkeling die er achteraf bijbedacht is maar soms is dat best goed gedaan. Ik moet het trouwens van The Joker nog kijken, maar in Better Call Saul is het best goed gedaan.

De karakterontwikkeling van Batman zelf slaat ook nergens op als je het gaat analiseren. En volgens mij is die er ook later bijbedacht. Al kan het zijn dat ik me vergis, ik ken niet alle originele films.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Marzman schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:35:

De karakterontwikkeling van Batman zelf slaat ook nergens op als je het gaat analiseren. En volgens mij is die er ook later bijbedacht. Al kan het zijn dat ik me vergis, ik ken niet alle originele films.
Probleem is dat Joker als een serieuze film gebracht werd, en 't verder eigenlijk alleen maar lachwekkend is. Bij een superhero film kijk je (o.a) voor de superhero actie, je kijkt er anders naar. Joker werkt niet als een superhero (of nou ja, super villain) film, maar zeker ook niet als drama.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:15

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik weet niet of je dat karakterontwikkeling kunt noemen bij Joker. Het is eerder een serie gebeurtenissen van een persoon met geestelijke stoornissen die hard worden getriggerd aan alle kanten, en een aanklacht tegen slechte opvang van personen met mentale problemen, wat met name in de VS een groot probleem is. Dat ligt er nog best wel dik bovenop zelfs.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Zit nu Sweet Tooth te bingen, een serie (weer) over een wereld met een virus, maar kinderen worden geboren met kenmerken van dieren.

Het is eigenlijk best goed. Aanrader.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 09:44
Er zijn (eindelijk) weer nieuwe afleveringen van The Walking Dead. Wat mij opviel is dat aflevering 20 mist. Iemand enig idee waarom ?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXId6hdVLiFq0NcYhVv9xR3XZcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gw5t8CXqdlQvx8DliwNaUkfW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Frieks schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:13:
Er zijn (eindelijk) weer nieuwe afleveringen van The Walking Dead. Wat mij opviel is dat aflevering 20 mist. Iemand enig idee waarom ?[Afbeelding]
Hier geen last van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUCjug51sBbKzcD39L9i1bMdXD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TO8qFexjmf35BhzJXxwZWq9G.png?f=fotoalbum_large

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Sméagol schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Probleem is dat Joker als een serieuze film gebracht werd, en 't verder eigenlijk alleen maar lachwekkend is. Bij een superhero film kijk je (o.a) voor de superhero actie, je kijkt er anders naar. Joker werkt niet als een superhero (of nou ja, super villain) film, maar zeker ook niet als drama.
Je moet het kijken als een drama die niks te maken heeft met al die saaie superhelden series en dan (vind ik) het een hele goede film.
Je moet het niet kijken als een superhero maar zien als drama dat iemand langzaam gek wordt van de maatschappij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
loekf2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:21:
Zit nu Sweet Tooth te bingen, een serie (weer) over een wereld met een virus, maar kinderen worden geboren met kenmerken van dieren.

Het is eigenlijk best goed. Aanrader.
Het schreeuwt alleen om een seizoen 2.

Ook eindelijk seizoen 1 van Ragnarok gezien. Ook dat is een goeie serie. Mooi dat er ook al een derde seizoen is besteld. Verwacht geen Marvel en wie is wie in de Noorse mythologie is soort ietsje verwarrend, maar Wikipedia helpt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 07:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

We zijn met Lucifer bezig maar aflevering 11 van Seizoen 5, wauw..

spoiler:
Wat kan ik de concentratie er slecht bijhouden door dat gezang, vreselijk gedaan! Ik had juist gehoopt op een mega spannende grote finale, dit is wel een grote bummer..

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2021 18:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 09:44
Kijk je gewoon vanuit Nederland? Bij mij staat ie er nog steeds niet tussen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Frieks schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:09:
[...]

Kijk je gewoon vanuit Nederland? Bij mij staat ie er nog steeds niet tussen ;(
Yep, Nederland, geen VPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik vond hem eigenlijk best aardig. Ik kwam er na 7 afleveringen achter dat hij gecanceld was.
Als ik dat had geweten, had ik hem na 2 afleveringen afgezet, zeker als ik had geweten dat de hele opbouw het volledige seizoen zou duren.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh, jammer. Als opbouw naar meer vond ik het goed gedaan, smaakte naar meer. Maar als er geen seizoen 2 komt zou ik zeggen, laat maar onderaan je lijst staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 13:47
Helemaal eens v.w.b. Jupiter's Legacy. Vond em best tof, maar wel vanuit de context dat dit een 'investering' was naar volgende seizoenen toe. Zoals je wel vaker series hebt waarbij het loont om het eerste seizoen door te komen, omdat het daarna veel vetter wordt. Hoop dan ook dat een zender als Syfy ofzo de serie nog oppikt en vervolgt.
Begreep trouwens wel dat Netflix een serie gaat maken die zich in hetzelfde universum afspeelt, maar dan gaat over de 'bad-guys'. Compleet andere cast, maar wellicht helpt het dan toch als je JL gekeken hebt. Hoop ik dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52

Louw Post

Cerenas

G_Dragon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:48:
We zijn met Lucifer bezig maar aflevering 11 van Seizoen 5, wauw..

spoiler:
Wat kan ik de concentratie er slecht bijhouden door dat gezang, vreselijk gedaan! Ik had juist gehoopt op een mega spannende grote finale, dit is wel een grote bummer..
Aflevering 10 bedoel je denk ik?

spoiler:
Lijkt soms een beetje een moetje bij sommige series, dat ze er een soort van muscial/zang episode tussen gooien. Ik vind het voor de serie Lucifer het er niet echt tussen passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Louw Post schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:45:
[...]

Aflevering 10 bedoel je denk ik?

spoiler:
Lijkt soms een beetje een moetje bij sommige series, dat ze er een soort van muscial/zang episode tussen gooien. Ik vind het voor de serie Lucifer het er niet echt tussen passen.
Oh my bad, ik bedoel inderdaad aflevering 10 :)
Ja gewoon erg storend zo'n aflevering, haalt je compleet uit de concentratie van de serie |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jammer. Richting het einde toe werd het toch wel gaaf.

Alleen die dochter was zo'n ontiegelijke zeiksnor, die hadden ze eruit mogen laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ja, inderdaad. Heb die serie met plezier gekeken. Niet hoogdravend, maar wel leuk vermaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Black Lightning seizoen 4 (en tevens laatste seizoen) verschijnt 29 juni op Netflix.
https://delagarde.nl/blac...seizoen-komt-naar-netflix

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sverzijl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:08:
Ik ben die nu aan het kijken. Toffe serie, zit halverwege seizoen 1 nu (en het zijn er drie)

Het duurde een paar afleveringen voor ik door had dat Little Haiiti gewoon een wijk in Miami was, ik hoop dat het flink aangedikt is voor de serie en dat je niet echt dat soort wijken hebt in de VS. WTF :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 17-09 14:51
Marzman schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:06:
[...]

Ik ben die nu aan het kijken. Toffe serie, zit halverwege seizoen 1 nu (en het zijn er drie)

Het duurde een paar afleveringen voor ik door had dat Little Haiiti gewoon een wijk in Miami was, ik hoop dat het flink aangedikt is voor de serie en dat je niet echt dat soort wijken hebt in de VS. WTF :p
Bijna uitgekeken inmiddels. Het wordt wel een beetje meer van hetzelfde in S2/S3, maar nog steeds leuk genoeg om af te kijken. Is niet gecancelled, maar ook nog niet opgepakt voor een eventuele S4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Seizoen 9, en tevens laatste seizoen, van Suits verschijnt 17 juli op Netflix.
https://delagarde.nl/suit...eert-half-juli-op-netflix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
mefjoew schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:09:
Helemaal eens v.w.b. Jupiter's Legacy. Vond em best tof, maar wel vanuit de context dat dit een 'investering' was naar volgende seizoenen toe. Zoals je wel vaker series hebt waarbij het loont om het eerste seizoen door te komen, omdat het daarna veel vetter wordt. Hoop dan ook dat een zender als Syfy ofzo de serie nog oppikt en vervolgt.
Begreep trouwens wel dat Netflix een serie gaat maken die zich in hetzelfde universum afspeelt, maar dan gaat over de 'bad-guys'. Compleet andere cast, maar wellicht helpt het dan toch als je JL gekeken hebt. Hoop ik dan maar :+
Ja, anime series of toch live action ?? over “Supercrooks”:

https://deadline.com/2021...cast-released-1234768204/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik begrijp iets even totaal niet.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A7 2020. Netflix app staat geïnstalleerd. Nergens kan ik de "coming soon" sectie vinden. Ik had echter een notificatie gekregen van Netflix die mij wel naar deze sectie bracht. Ik ging uit de sectie en daarna kan ik hem wederom niet zelf vinden. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
devilsnight schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:53:
Ik begrijp iets even totaal niet.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A7 2020. Netflix app staat geïnstalleerd. Nergens kan ik de "coming soon" sectie vinden. Ik had echter een notificatie gekregen van Netflix die mij wel naar deze sectie bracht. Ik ging uit de sectie en daarna kan ik hem wederom niet zelf vinden. Wtf?
Bedoel je de New & Popular section? Daar staan zowel net beschikbare series en films, als zaken die er nog aan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hahn schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:54:
[...]

Bedoel je de New & Popular section? Daar staan zowel net beschikbare series en films, als zaken die er nog aan gaan komen.
Maar ook die sectie kan ik niet vinden in de app op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:59:
[...]

Maar ook die sectie kan ik niet vinden in de app op mijn tablet.
Zit er volgens mij niet op. Heb het wel op de website, maar niet op mijn android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
ArthurMorgan schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:46:
[...]

Zit er volgens mij niet op. Heb het wel op de website, maar niet op mijn android tablet.
Raar zeg. Want via een notificatie in de app werd ik naar coming soon gebracht in de app. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

devilsnight schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:55:
[...]

Raar zeg. Want via een notificatie in de app werd ik naar coming soon gebracht in de app. Heel raar.
In mijn app op mijn Samsung S20 FE heb ik onderin 3 knoppen: "homepagina" , "Binnenkort beschikbaar" en "downloads"
Die middelste is dan toch wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
avotar schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:08:
[...]

In mijn app op mijn Samsung S20 FE heb ik onderin 3 knoppen: "homepagina" , "Binnenkort beschikbaar" en "downloads"
Die middelste is dan toch wat je zoekt?
Die heb ik wel op mijn telefoon, maar niet op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
Vaag. Is de app up to date? En ook niet als je je tablet draait om de app te laten wisselen van/naar portrait mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dan ook niet. Maar afgezien dat het vaag is dat die optie er niet is, is het niet zo vaag dat de tabletversie anders is dan de telefoonversie. Heel veel apps zijn behoorlijk anders op de telefoon dan op de tablet. Dat bouwen makers gewoon in. En dan kan de een dus opties hebben die de ander niet heeft. Terwijl de app op zichzelf hetzelfde is.

Ik herinner me uit een wat verder verleden dat ik ooit een programma op mijn geroote telefoon/tablet had die tegen de app in kwestie kon zeggen of hij de telefoon of de tabletversie moest laten zien.

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
Heb even gekeken en zie hier hetzelfde: wel op telefoon en niet op tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het is best krom, want de sectie is er wel als je een link of notificatie krijgt van hun maar je kan er zelf niet komen.

Gelukkig op de tv app wel, maar toch is het stupide.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 18:11
I'm late to the party, maar wat is Luther een dijk van een serie! Ga deze kijken als je hem nog niet gezien hebt ❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brammos85 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:46:
I'm late to the party, maar wat is Luther een dijk van een serie! Ga deze kijken als je hem nog niet gezien hebt ❤️
Vond die ook tof, ben nog even bezig met the startup voor ik met deel 2 kan beginnen :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:32
Seizoen 2 van Lupin. _/-\o_
Nog beter dan het eerste seizoen

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 18:11
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:52:
Seizoen 2 van Lupin. _/-\o_
Nog beter dan het eerste seizoen
Voor mij toch een soort derderangs Sherlock. Probeert heel vindingrijk te zijn, maar hangt van foute aannames en ongeloofwaardigheden aan elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:56
Brammos85 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:58:
[...]

Voor mij toch een soort derderangs Sherlock. Probeert heel vindingrijk te zijn, maar hangt van foute aannames en ongeloofwaardigheden aan elkaar.
Het was, vond ik, prima vermakelijk, maar je moet inderdaad niet te lang nadenken over de trucjes en vindingrijkheid. Het hangt allemaal van toevalligheden aan elkaar en 9 van de 10 zie je ook van mijlenver aankomen.

spoiler:
Zoals die nieuwe accountant van Pellegrini. Je ziet 'm daar zitten en eigenlijk weet je al meteen dat 't een mannetje van Assane is en dus in 't complot zit

Ook jammer dat ze 't einde zo open laten. Wat mij betreft had het prima kunnen eindigen hier. Twee seizoenen, het was leuk. Maar het is wel af voor mijn gevoel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Weer iets nieuws ontdekt.
't Speelt op IJsland. Een mix van sf/mysterie/thriller achtig. Weer eens wat anders als het standaard Europese of USofA gebeuren. 8)

Daarnaast speelt het zich af in een extreem landschap; wij vinden het prachtig om te zien.
't Is wel nogal donker en somber; maar dat hoort er bij.

https://www.netflix.com/nl-en/title/81133094

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-09 17:08

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

ehtweak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:13:
't Speelt op IJsland. Een mix van sf/mysterie/thriller achtig. Weer eens wat anders als het standaard Europese of USofA gebeuren. 8)

Daarnaast speelt het zich af in een extreem landschap; wij vinden het prachtig om te zien.

[YouTube: Katla | Official Trailer | Netflix]
Bedankt voor de tip! toegevoegd aan mijn lijst,

Ben altijd wel een fan van Scandinavische series, deze trailer doet me een beetje denken aan Jordskott.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoi,

Hebben jullie (Nederlanders) hier toegang tot oa Jeopardy! en Wheel of Fortune? (Zonder trucjes.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:21:
Hoi,

Hebben jullie (Nederlanders) hier toegang tot oa Jeopardy! en Wheel of Fortune? (Zonder trucjes.)
Ja, respectievelijk 1 en 4 seizoenen. Dus niet heel veel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 14:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLyASLMsF9gBfKBQEZQosSa_LUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4YkLpGjehXcLmt1sG2ln39AJ.png?f=fotoalbum_large

Net ontdekt tijdens het scrollen: seizoen 5 van Rick & Morty begint morgen (maandag 21 juni) op Netflix.
We krijgen dus elke week een aflevering en kijken zonder grote vertraging. In de VS begint het vijfde seizoen vanavond al op Adult Swim.

[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 20-06-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:31
ehtweak schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:13:

[YouTube: Katla | Official Trailer | Netflix]
Gisteravond begonnen, prima serie tot nu toe 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Black Summer Seizoen 2 staat ondertussen ook op netflix.
Nu vond ik seizoen 1 al een beetje meuh.. maar seizoen 2 vond ik al helemaal teleurstellend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mijn vrouw vertelde dat Manifest naar Netflix zou komen?
Gisteren wel gelezen dat ze stoppen na 3 seizoenen.

https://www.mijnserie.nl/...ien-in-seizoen-2021-2022/

Hier staat wel over Netflx en een gerucht

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:41
Ik vond deel 2 van Lupin wel leuk, maar je moet er niet teveel bij nadenken :) neem het met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ColdStone schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:50:
Black Summer Seizoen 2 staat ondertussen ook op netflix.
Nu vond ik seizoen 1 al een beetje meuh.. maar seizoen 2 vond ik al helemaal teleurstellend..
Helemaal mee eens. Het is zoals The Walking Dead: men laat voornamelijk zien hoe slecht de levenden zijn. Dat is niet interessant. Ik wil een serie waarin ze de werkelijke oorzaken en gevolgen van zo'n virus laten zien. Of dat ze er een Nolan-twist aan geven ofzo waaruit blijkt dat de zombies eigenlijk buiten de tijd leven. Doe eens iets origineels :P

Van het tweede seizoen heb ik 2 afleveringen gekeken. Lijkt een herhaling van het eerste seizoen te worden. Weet iemand of dit nog gaat verbeteren?

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 07:23:
Ik vond deel 2 van Lupin wel leuk, maar je moet er niet teveel bij nadenken :) neem het met een korrel zout.
Het is inderdaad leuk om naar te kijken, maar dat komt vooral door Omar Sy en zijn enthousiasme :)

Zonder hem had het vast geen "tweede" seizoen gekregen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:41
Stukfruit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:43:
[...]

Het is inderdaad leuk om naar te kijken, maar dat komt vooral door Omar Sy en zijn enthousiasme :)

Zonder hem had het vast geen "tweede" seizoen gekregen.
Mee eens, leuke acteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Stukfruit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:43:
[...]

Helemaal mee eens. Het is zoals The Walking Dead: men laat voornamelijk zien hoe slecht de levenden zijn. Dat is niet interessant. Ik wil een serie waarin ze de werkelijke oorzaken en gevolgen van zo'n virus laten zien. Of dat ze er een Nolan-twist aan geven ofzo waaruit blijkt dat de zombies eigenlijk buiten de tijd leven. Doe eens iets origineels :P

Van het tweede seizoen heb ik 2 afleveringen gekeken. Lijkt een herhaling van het eerste seizoen te worden. Weet iemand of dit nog gaat verbeteren?

Het antwoord is nee, seizoen 2 is naar mijn mening echt een stuk slechter ook nog eens.
Slechts een paar 'zombie' acties en verder zijn het vooral vertellingen van de personages en verhaallijnen wat eigenlijk net nergens over gaat.

In de walking dead zat tenminste nog een goede verhaallijn met daarin uitgediepte personages.
alleen jammer dat ze die op sommige plekken zo hebben laten slepen..

[ Voor 8% gewijzigd door ColdStone op 22-06-2021 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mars18 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:55:
Mijn vrouw vertelde dat Manifest naar Netflix zou komen?
Gisteren wel gelezen dat ze stoppen na 3 seizoenen.

https://www.mijnserie.nl/...ien-in-seizoen-2021-2022/

Hier staat wel over Netflx en een gerucht
Oeh dat zou mooi zijn, hebben seizoen 1 en 2 al gezien en zitten al een tijd te wachten op seizoen 3.
Via netflix is nog beter kijken, alleen jammer dat dit het finale seizoen word. Ben nu ook erg benieuwd wat de oorzaak van alles is O-)

Wanneer gaat Seizoen 3 trouwens live ?

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 22-06-2021 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ColdStone schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:13:
Het antwoord is nee, seizoen 2 is naar mijn mening echt een stuk slechter ook nog eens.
Slechts een paar 'zombie' acties en verder zijn het vooral vertellingen van de personages en verhaallijnen wat eigenlijk net nergens over gaat.
Dank u! Dan gooi ik de serie meteen uit mijn lijst.
En ik zie pas net in je vorige reactie dat je het hele seizoen hebt gekeken. Dat moet een tegenvaller zijn geweest... :X
In de walking dead zat tenminste nog een goede verhaallijn met daarin uitgediepte personages.
alleen jammer dat ze die op sommige plekken zo hebben laten slepen..
Dat is waar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 22-06-2021 09:23 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Stukfruit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:22:
[...]

Dank u! Dan gooi ik de serie meteen uit mijn lijst.
En ik zie pas net in je vorige reactie dat je het hele seizoen hebt gekeken. Dat moet een tegenvaller zijn geweest... :X

[...]

Dat is waar :)
Tja ik ben vaak van het afmaken waar ik aan begin 8)7 .. dus als ik eenmaal een seizoen begin maak ik hem ook af meestal. Heb hem ondertussen wel van mijn kijklijst gehaald, dus als er een seizoen 3 komt laat ik die wel aan mij voorbij gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ColdStone schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:24:
[...]

Tja ik ben vaak van het afmaken waar ik aan begin 8)7 .. dus als ik eenmaal een seizoen begin maak ik hem ook af meestal. Heb hem ondertussen wel van mijn kijklijst gehaald, dus als er een seizoen 3 komt laat ik die wel aan mij voorbij gaan :)
Deed ik ook, maar sinds ik bekend ben met de sunk cost fallacy en ouder begin te worden probeer ik het niet meer te doen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op aanraden van een collega verleden week begonnen met The Norsemen. Me echt enorm vermaakt met de serie, heb net de laatste episode af. Helaas maar drie seizoenen en een onafgemaakt verhaal..heel erg zonde, hoop dat het ooit nog wordt opgepikt maar dat zal een utopie zijn :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij hebben Shadow And Bone nu helemaal gezien, ik ben positief verrast door de serie. Had niet verwacht dat er zo'n goed verhaal achter zat en hoop dat het vervolg seizoen geen jaren op zich laat wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Exorcist schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 21:44:
Op aanraden van een collega verleden week begonnen met The Norsemen. Me echt enorm vermaakt met de serie, heb net de laatste episode af. Helaas maar drie seizoenen en een onafgemaakt verhaal..heel erg zonde, hoop dat het ooit nog wordt opgepikt maar dat zal een utopie zijn :(
Als je die leuk vond moet je ook eens kijken naar 'Au la service de France'.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:10
The WItcher S2 op 17 december:

The Witcher Nightmare of the wolf animation op 23 augustus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Nice, The Witcher S2 zit ik wel op te wachten..
ben stiekem ook wel benieuwd naar de animation maar heb nog wat gemengde gevoelens zo na de trailer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

dawg schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:35:
[biohackers]
Van mij mag er een seizoen 2 komen, het heeft een open einde dus de mogelijkheid is er.
ehtweak in "Netflix Nederland en België"

En idd, het tweede seizoen van Biohackers is er!

Zojuist de 1ste aflevering van S2 gekeken. Wederom vind ik het interessant genoeg om weer verder te kijken. Gaat redelijk vlot allemaal en, ook al blijft het fictie, leuk om te zien/horen wat de schrijvers nou allemaal weer verzonnen hebben.
Bovendien speelt het zich weer eens ergens anders af dan dat we gewend zijn van de standaard Hollywood producties. :)

https://www.netflix.com/nl-en/title/81011660

[ Voor 14% gewijzigd door ehtweak op 11-07-2021 10:19 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

gws24 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Als je die leuk vond moet je ook eens kijken naar 'Au la service de France'.
Die heeft alleen Duitse en Franse ondertitels.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Marzman schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:39:
[...]

Die heeft alleen Duitse en Franse ondertitels.
Dat is raar want ik heb wel Nederlandse ondertitels, had de serie anders ook niet gekeken want mijn Frans is echt niet goed genoeg daarvoor :P en engelse ondertitels vind ik vaak maar irritant omdat ze meestal gericht zijn op slechthorenden en je dus ook geluiden er in leest. Net even gechecked op pc, lg tv (zowel via lg app als kpn decoder app kanaal 200) omdat het een tijd geleden was dat ik hem gekeken had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mnrPjBZDR8_EcJvQYXSau_ZSgc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t314iNe7mo5sSzc1TKvn9XF4.png?f=fotoalbum_large

Mogelijke oorzaken die bij mij te binnen schieten maar die zal je zelf moeten onderzoeken:
- Ingestelde weergave taal <== dit heeft sowieso een effect op sommige series of je ze ziet of niet dus misschien ook op beschikbare ondertitelingen
- Account van een ander land (Belgisch misschien?) en dus andere opties
- Je zit nu in een ander land en daarom niet beschikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 11-07-2021 16:26 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

gws24 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Dat is raar want ik heb wel Nederlandse ondertitels, had de serie anders ook niet gekeken want mijn Frans is echt niet goed genoeg daarvoor :P en engelse ondertitels vind ik vaak maar irritant omdat ze meestal gericht zijn op slechthorenden en je dus ook geluiden er in leest. Net even gechecked op pc, lg tv (zowel via lg app als kpn decoder app kanaal 200) omdat het een tijd geleden was dat ik hem gekeken had.

[Afbeelding]

Mogelijke oorzaken die bij mij te binnen schieten maar die zal je zelf moeten onderzoeken:
- Ingestelde weergave taal <== dit heeft sowieso een effect op sommige series of je ze ziet of niet dus misschien ook op beschikbare ondertitelingen
- Account van een ander land (Belgisch misschien?) en dus andere opties
- Je zit nu in een ander land en daarom niet beschikbaar
Thanks.

Ik denk dat het is omdat ik in België woon. Het zal wel content voor Wallonië zijn. Hetzelfde met Taxi 5.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ben een fan van Stephen King.
En het waanzinnige 'The Shining' met Jack Nicholson en Shelly Duvall kan ik me, na al die jaren nog steeds herinneren. Dat heeft ooit indruk gemaakt! :Y
Net zoals 'Carrie'. Heerlijk; wat een bloedbad. ;) (wel de versie met Sissy Spacek)
En 'Christine' en 'It' natuurlijk.
'1922' zit er dan weer zo'n beetje tussenin.

De afgelopen jaren op Netflix o.a. 'The Mist' (serie) gekeken; maar dat is dan een tegenvaller. Niet zozeer qua verhaal, maar wel qua acteurs en hoe het in beeld gebracht is.
'In the Tall Grass' vond ik zo/zo, ja/nee.
'Under the Dome' vond ik dan weer te lang uitgerekt.

Maar nu ik 'Doctor Sleep' heb gekeken, weet ik waarom ik de verhalen van Stephen King zo goed vind. 8)
https://www.netflix.com/nl-en/title/80233020

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Was helemaal vergeten dat Fargo S04 helemaal niet op netflix kwam....... (https://www.manners.nl/fargo-seizoen-4-videoland-netflix/)
Maar omdat het wel een erg sterke serie is laatst dus maar alsnog via andere weg S04 zitten kijken. En wat was die weer goed :D

Dikke aanrader (maar helaas niet op netflix te vinden dus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:56
Gisteren Sophie: A Murder in West Cork afgekeken. Maar het was nogal meh en heel erg lang gerekt.

Het gaat over de moord op Sophie Toscan Du Plantier. Een Franse vrouw die op vakantie was in het zuidwesten van Ierland. In een klein dorpje is haar lichaam destijds in 1996 gevonden. De eerste episode gaf nog wel een wow-gevoel en een kleine cliffhanger, daarna kabbelt 't lekker voort en weet je uiteindelijk niet veel meer. Om dat helemaal uit te smeren over drie uur, dat was wel te veel van 't goede.
spoiler:
Daarnaast wordt er heel erg gefocusd op één persoon als verdachte, Ian Bailey. En ondanks dat hij inderdaad niet helemaal een sluitend verhaal had. Van "was thuis en lag in bed" naar "lag toch niet in bed, was zelfs uit 't huis geweest die nacht naar zijn atelier". Is al 't bewijs wat wordt geleverd nogal onsamenhangend. Hij moest 't zijn omdat hij anders was dan de rest van het dorpje daar. Een vrouw heeft 'm om 3 uur bij de brug gezien, oh nee, wacht, toch niet. Sowieso, wat doet die vrouw om drie uur in de nacht nog buiten?

En toch doen ze hun best om Ian Bailey als hoofdverdachte of zelfs schuldige aan te merken. Dan was er nog een schijnproces in Frankrijk, waarbij er cherry picked getuigeverklaringen worden gebruikt. Niet de verklaring dat hij niet bij de brug was om 3 uur in de nacht, maar die ene verklaring die eigenlijk al is ingetrokken, die gebruiken we. Dat komt ons het beste uit.

Matig, uitgerekt en ontzettend sturend. 2 sterren, voor de moeite en de mooie plaatjes van Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:04
Sinds een paar dagen heb ik een belabberde beeld kwaliteit bij Netflix, vooral in dolby vision content. Ik zie voortdurend artifacts in beeld en ook is alles in 1080p dit terwijl ik een ultra HD abonnement heb. Ik heb geen instellingen of zo gewijzigd. Ik stream vanaf een Samsung galaxy s6 tablet via een chromecast ultra. De playback instelling staat gewoon nog op high en ik heb 200mb internet.
Dit probleem is dus enkel bij Netflix, bij andere streaming diensten werkt alles goed.
Ik begrijp er niets van... Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
ehtweak schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:18:
[...]

ehtweak in "Netflix Nederland en België"

En idd, het tweede seizoen van Biohackers is er!

Zojuist de 1ste aflevering van S2 gekeken. Wederom vind ik het interessant genoeg om weer verder te kijken. Gaat redelijk vlot allemaal en, ook al blijft het fictie, leuk om te zien/horen wat de schrijvers nou allemaal weer verzonnen hebben.
Bovendien speelt het zich weer eens ergens anders af dan dat we gewend zijn van de standaard Hollywood producties. :)

https://www.netflix.com/nl-en/title/81011660

[YouTube: Biohackers S2 | Official Trailer | Netflix]
Ben nu bezig met de laatste aflevering van s02.
Het is een interessante serie die geen enkele seconde verveeld.
Van mij mogen er meerdere zulke series uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tartarus schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:35:
[...]

Ben nu bezig met de laatste aflevering van s02.
Het is een interessante serie die geen enkele seconde verveeld.
Van mij mogen er meerdere zulke series uitkomen.
Mee eens. Ik heb alles van S2 gezien en het kijkt fijn weg.

Maar S2 is niet echt scifi meer. Het is nu meer een thriller geworden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ben bezig met Cecil Hotel , wie heeft dit nog meer bekeken?
Bizar hotel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 189 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.