Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:24
ehtweak schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:17:
Heb Shadow and Bone in 3 dagen afgekeken.
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb shadow & bone na 10 minuten weer uitgezet. Nou vond ik game of thrones na een aflevering ook wel genoeg. Dus het ligt idd vast aan mij, gewoon niet mijn kopje thee.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

On_E schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:06:
The Mitchells vs The Machines is echt tof zeg, misschien wel de leukste animatiefilm die ik heb gezien. :)
Vond hem ook super, je merkt wel dat die van zelfde makers is als into the spider verse is, als is die echt wel nog stukken beter.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
mekkieboek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:17:
[...]

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb shadow & bone na 10 minuten weer uitgezet. Nou vond ik game of thrones na een aflevering ook wel genoeg. Dus het ligt idd vast aan mij, gewoon niet mijn kopje thee.
Na 10 minuten kan je toch nog niet in een serie zitten? :)

Ik kijk meestal als het mij wat lijkt een hele aflevering om daarna te beslissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:10
Rockvee2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Na 10 minuten kan je toch nog niet in een serie zitten? :)

Ik kijk meestal als het mij wat lijkt een hele aflevering om daarna te beslissen.
Mijn ervaring is dat je soms zelf een aflevering of drie moet zien voor je er een beetje in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
The Mitchells vs The Machines is echt tof zeg, misschien wel de leukste animatiefilm die ik heb gezien. :)
Vond ik ook! Het verhaal is in sommige opzichten nog cliché (een disconnecte familie die door een avontuur dichter bij elkaar komt). Maar de karakters, humor en het artistieke vleugje wat over deze film zit maakt het helemaal goed! :) Lange tijd geleden dat ik zo om een film heb kunnen lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 17:02
Gisteravond deze ook gezien en zitten inderdaad heel veel leuke stukken in, ik kon mij op sommige dingen wel voorstellen dat men de epilepsie waarschuwing gaf ;)
Voor mij zeker niet de leukste of beste maar keek wel lekker weg.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Sinds een paar dagen was er een hele lijst met content verdwenen en waren alleen nog maar Netflix orginals te zien. Een aantal series waar we nog mee bezig waren zonder aankondiging weg. Een beetje balen, maar ach, het zijn maar series... Tot bleek dat vrienden wel die content beschikbaar hadden.

Contact gezocht met Netflix. Ik zou achter een VPN zitten. Nou, die heb ik niet. Vreemde was wel dat het op mijn telefoon over 4G wel werkt. Ik kreeg het advies en een mailtje met gegevens waarmee ik contact moest zoeken met de ISP. Dus contact gezocht met de ISP, bleek het een bekend probleem te zijn waar veel klanten last van hadden. Er zou een reeks adressen zijn geblokkeerd door Netflix.

Dus ik weer contact gezocht met de chat van Netflix. Lang verhaal kort: ik zou achter een VPN zitten, dat moet ik regelen met mijn ISP en Netflix is niet verantwoordelijk voor de blokkade. Iedere keer als ik zei dat ik geen VPN gebruik, kreeg ik het advies om mijn VPN uit te zetten en opnieuw in te loggen |:(. Vervolgens werd er nog gezegd dat Netflix mensen met een VPN niet meer blokkeert. Nou, schiet mij maar lek.

Goede service. Mijn abonnement loopt sinds 2013 en zojuist opgezegd, daar betaal ik geen 15,- euro per maand voor...

Ik had gezocht in dit topic naar soortgelijke ervaringen maar niet gevonden. En nee, ik gebruik echt geen VPN. Er staat op dit moment zelfs een melding op de website van mijn ISP dat een deel van hun IP-adressen is geblokkeerd. Misschien moet ik nu toch maar aan de VPN? })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

-MD- schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:49:
Misschien moet ik nu toch maar aan de VPN? })
Ik zou het gewoon doen! Je hebt toch al opgezegd... })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

En daar is 'ie dan; S3 van Colony.

https://www.netflix.com/nl-en/title/80077417

Kan ik eindelijk verder kijken.
Tot nu toe 2 afleveringen gezien. Vind het nog steeds interessant genoeg om uit te kijken naar een volgende episode. Change-of-scenery is altijd goed. Veel groen i.p.v. beton nu. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:30:

Tot nu toe 2 afleveringen gezien. Vind het nog steeds interessant genoeg om uit te kijken naar een volgende episode. Change-of-scenery is altijd goed. Veel groen i.p.v. beton nu. :)
Is dit een nieuw seizoen, of komt het laatste seizoen nu pas op Netflix?

Want op CBS had het geen bevredigend einde dacht ik, omdat het toen gecanceld werd. Maakt Netflix dat nu af?

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-05-2021 11:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Donstil schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:22:
[...]

of komt het laatste seizoen nu pas op Netflix?
Voor zover ik kan vinden, is dit het laatste seizoen en nu pas beschikbaar via Netflix.

https://colony.fandom.com/wiki/Season_3

A thirteen episode third season of Colony was announced in April 2017; The new season airs on May 2nd, 2018. It was filmed in Vancouver from Sept 07 to Feb 19 2018.[1]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:44:
[...]

Voor zover ik kan vinden, is dit het laatste seizoen en nu pas beschikbaar via Netflix.

A thirteen episode third season of Colony was announced in April 2017; The new season airs on May 2nd, 2018. It was filmed in Vancouver from Sept 07 to Feb 19 2018.[1]
Aah shit. Dat dacht ik al kon zelf ook niet echt iets vinden over een nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ehtweak schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:30:

Gave serie! Jammer dat deze serie (waarschijnlijk) abrupt eindigt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:41
G0dsamme wat is The Serpent een goeie serie. Heb niet vaak dat ik me slecht voel bij het kijken van een serie, maar bij The Serpent heb ik dat wel.
Next serie to watch, Quicksand! Want The Serpent heb ik vandaag of morgen wel afgekeken (nog 3 afleveringen te gaan) :)

[ Voor 5% gewijzigd door technoaddict op 04-05-2021 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:53
meesje schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:11:
[...]

Gave serie! Jammer dat deze serie (waarschijnlijk) abrupt eindigt.
Eindigt ook abrupt is gecanceld, en je blijft met een hoop vragen zitten :/
Wat erg jammer is want het was een mooie serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ErwinJ schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:54:
[...]

Eindigt ook abrupt is gecanceld, en je blijft met een hoop vragen zitten :/
Wat erg jammer is want het was een mooie serie.
Ik twijfel daardoor om te kijken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

ehtweak schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:44:
[...]

deze had ik compleet gemist, bedankt voor de tip die gaat op mijn mijnserie watchlist :)
een eventueel abrupt einde neem ik op de koop toe...

[ Voor 4% gewijzigd door ColdStone op 04-05-2021 15:53 ]

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Zijn ze nu een beetje doorgeschoten bij Netflix? In de app (op mijn iPad) is bijna 80 procent van het scherm reclame voor nieuwe content. Dit mag van mij best wel een beetje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 14:46
meesje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:19:
Zijn ze nu een beetje doorgeschoten bij Netflix? In de app (op mijn iPad) is bijna 80 procent van het scherm reclame voor nieuwe content. Dit mag van mij best wel een beetje minder.
Hoe bedoel je reclame? Het zijn geen Amazon Prime-praktijken met korte commercials ervoor.
Bij mij (ook op een iPad) is de interface nog steeds hetzelfde. Enige verschil met paar jaar terug is dat ik meer content van Netflix zelf zie maar dat heeft te maken met het enorm aantal films en series dat Netflix zelf uitbrengt. Op mijn Apple TV en LG TV is dit niet anders.

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 04-05-2021 23:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Net The live of David Gale gekeken. Een film uit 2003 maar had er nog nooit van gehoord. Echt van genoten, lang geleden dat ik zo in een film zat. Goed verhaal met een goed plot. Kevin Spacey speelt een van de hoofdrollen. Hij zit in een dodencel in Amerika en doet zijn verhaal aan een journalist. Aanradertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

VirinR schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:10:
[...]

Hoe bedoel je reclame? Het zijn geen Amazon Prime-praktijken met korte commercials ervoor.
Bij mij (ook op een iPad) is de interface nog steeds hetzelfde. Enige verschil met paar jaar terug is dat ik meer content van Netflix zelf zie maar dat heeft te maken met het enorm aantal films en series dat Netflix zelf uitbrengt. Op mijn Apple TV en LG TV is dit niet anders.
En dat het hun minder geld kost aan licenties om die af te spelen zal ook een reden zijn dat je die content eerst ziet. Je zou het reclame kunnen noemen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
VirinR schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:10:
[...]

Ik bedoel bij het openen van de app. Zie onderstaande screenshot. Bijna beeldvullend reclame voor (in dit geval) DC’s Legends. Van mij mag dit best wel wat kleiner.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giXuA7lulJf1-5CbVEngnfcQ-Vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eBVfuLxIaWqa73XhHbEkOR8S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
meesje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:35:
[...]

Ik bedoel bij het openen van de app. Zie onderstaande screenshot. Bijna beeldvullend reclame voor (in dit geval) DC’s Legends. Van mij mag dit best wel wat kleiner.
[Afbeelding]
Ah op die manier. Dit is al jaren zo (voor zover ik mij kan herinneren).
Als ik bij Netflix inlog op een desktop krijg ik een soortgelijke grote banner voor Shadow & Bone. Op mijn iPhone, Apple TV en LG TV is dit niet anders. Op die apparaten heb ik ook een soortgelijke banner en als je naar beneden scrollt, zie je de rest van de content maar dan veel kleiner dan de banner zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Marzman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:17:
[...]

En dat het hun minder geld kost aan licenties om die af te spelen zal ook een reden zijn dat je die content eerst ziet. Je zou het reclame kunnen noemen :)
Niet alles met een Netflix-logo is daadwerkelijk van Netflix zelf.
Van heel veel series en films heeft Netflix de zogeheten 'exclusive international distribution rights'. Dus Netflix betaalt gewoon voor een licentie maar mag het wel een Netflix Original noemen (zoals Dirty John, Riverdale en The Good Place).
Op Wikipedia is er een handig, maar incompleet, lijstje van dit soort series en films.

Of dit minder geld kost is denk ik niet het geval, ook omdat de meeste content eigenlijk in bezit is van zogeheten distributors waarvoor Netflix gewoon moet betalen. Daarnaast is er al een voorbeeld van een serie die oorspronkelijk op Netflix werd uitgebracht, maar nu niet meer op Netflix staat.
The Killing S4 kwam in 2014 uit op Netflix maar werd in 2018 van Netflix verwijderd. Omdat 20th Television (een televisieproductiemaatschappij van Disney) de rechten bezit, staat de serie nu op Disney+. Daarom ben ik benieuwd hoelang het zal duren voordat de meeste 'Netflix Original' series niet meer op Netflix staan maar op andere streamingdiensten. Maar goed, het kan natuurlijk zo zijn dat we dit effect pas over 5 of 10 jaar zullen zien :P

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 05-05-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
VirinR schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:13:
[...]

Ah op die manier. Dit is al jaren zo (voor zover ik mij kan herinneren).
Als ik bij Netflix inlog op een desktop krijg ik een soortgelijke grote banner voor Shadow & Bone. Op mijn iPhone, Apple TV en LG TV is dit niet anders. Op die apparaten heb ik ook een soortgelijke banner en als je naar beneden scrollt, zie je de rest van de content maar dan veel kleiner dan de banner zelf.
In portrait modus oogt het overigens wel wat subtieler. Maar ja Netflix kijk ik altijd in landscape.
Mijn geheugen kan me ook in de steek laten hoor, het viel me nu pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Shadow Bone S01 gezien. Werd er toevallig op gewezen door m'n zus anders had ik 'm niet gekeken maar gave serie. Wel een beetje voorspelbaar:
spoiler:
In die scene ergens halverwege(?) bij dat graf van the heretic had ik gelijk al het idee dat die generaal eigenlijk the heretic was. En het einde vond ik wat voorspelbaar toen dezelfde generaal uit the fold kwam lopen.

Desalniettemin best van genoten!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

temp00 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:39:
Shadow Bone S01 gezien. Werd er toevallig op gewezen door m'n zus anders had ik 'm niet gekeken maar gave serie. Wel een beetje voorspelbaar:
spoiler:
In die scene ergens halverwege(?) bij dat graf van the heretic had ik gelijk al het idee dat die generaal eigenlijk the heretic was. En het einde vond ik wat voorspelbaar toen dezelfde generaal uit the fold kwam lopen.

Desalniettemin best van genoten!
Inderdaad, het is een beetje een typische netflix serie.. wat ik doorgaans een 7tjes serie noem.. enigsinds voorspelbaar maar zeker wel leuk waardoor je er prima de tijd mee om krijgt.

Ben zelf net begonnen met The Serpent, vond de eerste afleveringen wat vaag door het hak op de tak door de tijd.. maar vanaf afl 3 zit ik er toch echt wel goed in.

[ Voor 10% gewijzigd door ColdStone op 05-05-2021 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Mocht iemand nog tips zoeken m.b.t. Tweede Wereldoorlog films. Ik heb een lijstje gemaakt met films, de volgende films staan daarvan op Netflix:
  • Schindler's List
  • Saving Private Ryan
  • The Pianist
  • Downfall (Der Untergang)
  • The Wind Rises (風立ちぬ)
  • Hacksaw Ridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXK1jDON7z4H3pv8Vq4PdkkEcPI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nDL0CNNw4glrLve7NtkheCvk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:48
robcoenen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:19:
Mocht iemand nog tips zoeken m.b.t. Tweede Wereldoorlog films. Ik heb een lijstje gemaakt met films, de volgende films staan daarvan op Netflix:
  • Schindler's List
  • Saving Private Ryan
  • The Pianist
  • Downfall (Der Untergang)
  • The Wind Rises (風立ちぬ)
  • Hacksaw Ridge
[Afbeelding]
Deze zijn ook wel de moeite waard:

• Fury
• Midway
• Enemy at the Gates
• Unbroken

En natuurlijk de mooie documentaire: Greatest Events of WWII in Colour met narrator Robert Powell.
T-34 is ook wel een aardige film, maar sinds kort helaas niet meer op Netflix te zien.
En een mooie alternatieve film is Under Sandet (alt. Land of Mine), helaas niet beschikbaar op Netflix maar echt de moeite waard!

[ Voor 6% gewijzigd door Cheezborger op 05-05-2021 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Paulus07 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:54:
Binnenkort deze topper op netflix zag ik :)
Must see voor de mensen die geinteresseerd zijn in ww1 en ww2 etc:

https://www.netflix.com/title/81048455

IMDB: They Shall Not Grow Old (2018)

[Afbeelding]
Is vandaag toegevoegd! :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vanochtend de laatste aflevering van S3 Colony gekeken.
https://www.netflix.com/nl/title/80077417

En ik moet zeggen; een interessant einde!
Wel heel jammer :-( dat het verhaal niet verder gaat. Dit heeft echt potentie.

spoiler:
Intrigerend dilemma hoe de bad guys wel bad zijn, maar toch ook weer niet? En wie staat nu eigenlijk aan wiens kant? En waarom zou je individueel belang al dan niet laten prevaleren boven de mensheid/gemeenschap als geheel, of niet?
En ja; de realiteit is eigenlijk altijd verrot en ellendig; hoe je het ook wendt of keert. En vanuit wiens standpunt kun je überhaupt bepalen of iets goed is of slecht is?

Kortom; de schrijvers/makers stellen een aantal intrigerende denkbeelden ter discussie. En dat verpakt in een SF-jasje!

M.a.w. ik vind het een aanrader! d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@ehtweak Top! Ik heb er zin in. Ik heb een tijdje geleden al S1 en S2 gezien. Is er aan het begin van S3 nog een kleine terugblik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

meesje schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:02:
@ehtweak Top! Ik heb er zin in. Ik heb een tijdje geleden al S1 en S2 gezien. Is er aan het begin van S3 nog een kleine terugblik?
Ja, die was er.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Tijdens het scrollen door de content kwam ik een tijdje geleden de miniserie 'Pretend it's a City' tegen.
De korte intro welke automatisch afspeelt wekte mijn interesse dus toegevoegd aan mijn lijst.
Toen ik van de week Stranger Things s3 klaar had (laat deel 4 maar komen!) ben ik eraan begonnen en het is echt ontzettend vermakelijk! Ik ken(de) Fran Lebowitz niet en nu ik een aantal afleveringen gezien heb weet ik zeker dat ik meer van haar ga bekijken; wat een heerlijke dame met fantastische humor en een heerlijk ironische kijk op alles.
Het gaat over New York en haar inwoners maar is op vrijwel elke (grote) stad projecteerbaar, wat het gelijk zo ontzettend herkenbaar maakt. Een dikke aanrader als je van humor, scherpe oneliners en ironie houdt.

Iets anders: ik wilde laatst aan Black Sails beginnen.... staat alleen het laatste seizoen erop :/

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2021 19:50 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Stowaway net gekeken en ik begrijp echt niet wat iedereen er over te klagen heeft. De film is gewoon dikke prima met goed acteerwerk en imo spannend verhaal. Het enige minpunt is dat sommige zaken niet helemaal uitgeklaard worden maar dit doet verder weinig afbreuk aan de film zelf.
Ja klopt er zitten wat eigenaardigheden in die niet stroken met de wetenschap maar dit is dan ook science fiction of wat had je anders verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09:28
Wel tof weer een nieuwe reeks superhelden serie. Nu 1 episode gezien en smaakt naar meer.

Schijnt wel een goede comic te zijn.
Netflix koopt Millarworld
Qua superhelden kennen we natuurlijk Marvel en DC Comics. Toch is er nog een andere speler op de markt. Met Millarworld heeft Netflix een van de meest talentvolle comic-uitgevers binnengehaald. Eigenaar Mark Millar heeft het talent van superhelden-strips van geen vreemde. Hij werkte voordat hij zijn eigen uitgeverij begon onder andere voor Marvel en DC Comics. Door Millarworld van hem te kopen heeft Netflix goud in handen.
Bron: https://www.want.nl/jupit...verpulvert-marvel-disney/

[YouTube: Jupiter’s Legacy | Official Trailer | Netflix]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
The Stranger (y)

Het verhaal draait om Adam Price (gespeeld door Richard Armitage). Hij is een liefdevolle vader van twee kinderen en een lieve echtgenoot. Zijn vrouw Corinne Price (Dervla Kirwan) is lerares op school en penningmeester van de voetbalclub. Wanneer Adam wordt aangesproken door een vreemdeling, die hem vertelt dat zijn vrouw een paar jaar geleden een miskraam heeft gehad die niet echt is geweest, stapelen de problemen zich op. Even later lijkt zijn vrouw van de aardbodem verdwenen te zijn.
Deze serie is losjes gebaseerd op het populaire en gelijknamige boek van thrillerschrijver Harlan Coben.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:45

Mach

[END]Avengers

Dagarkin schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:29:
Wel tof weer een nieuwe reeks superhelden serie. Nu 1 episode gezien en smaakt naar meer.

Schijnt wel een goede comic te zijn.

[...]

Bron: https://www.want.nl/jupit...verpulvert-marvel-disney/

[YouTube: Jupiter’s Legacy | Official Trailer | Netflix]
Ik heb 4 eps gezien en ben zeer aangenaam verrast, met name vanwege de dubbele tijdlijnen, waarvan de lijn uit het verleden wel een stuk interessanter en intrigerender is.

Niet alles is even goed, zoals de special effects, maar zeker een aanrader

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:25
Vraagje aan de Vlamingen;
Is Crimi Clowns The Movie (deel 1 en/of 2) beschikbaar op Netflix in België?

Ik kan de serie kijken via VTMgo. Maar de films horen eigenlijk tussen de seizoenen in.
Maar die kan ik (in Nederland) zo snel niet vinden op stream.
Als ik Google, krijg ik als resultaat dat ze op Netflix staan.
Maar... In NL is dat niet het geval (kan me ook niet herinneren ze er eens in het aanbod gezien te hebben).
Dus wellicht in België dan...?

Of weet iemand toevallig een andere bron? (streamen, geen koop, betaald geen probleem)

Overigens; Ik heb een VPN in België via werkgever (vandaar kan ik VTM en veel Vlaamse content online kijken), maar Netflix blijft NL content laten zien. (misschien moet ik daar dan toch die DNS truc voor gebruiken als ik toegang wil?)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

[quote]Chillz schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:30:
Vraagje aan de Vlamingen;
Is Crimi Clowns The Movie (deel 1 en/of 2) beschikbaar op Netflix in België?

Ik kan de serie kijken via VTMgo. Maar de films horen eigenlijk tussen de seizoenen in.
Maar die kan ik (in Nederland) zo snel niet vinden op stream.
Als ik Google, krijg ik als resultaat dat ze op Netflix staan.
Maar... In NL is dat niet het geval (kan me ook niet herinneren ze er eens in het aanbod gezien te hebben).
Dus wellicht in België dan...?

Of weet iemand toevallig een andere bron? (streamen, geen koop, betaald geen probleem)

Overigens; Ik heb een VPN in België via werkgever (vandaar kan ik VTM en veel Vlaamse content online kijken), maar Netflix blijft NL content laten zien. (misschien moet ik daar dan toch die DNS truc voor gebruiken als ik toegang wil?)
Aflevering 4 en 5 van 2de seizoen is de film in 2 stukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:56
Gister geprobeerd de eerste aflevering van Teenage Bounty Hunters te kijken, maar óf mijn tv is kapot, óf die serie is veel te donker opgenomen.
Het idee sprak me wel aan, maar de uitvoering is matig. Dat gekoppeld aan de duisternis maakt dat ik de eerste aflevering niet eens uit heb gezeten.

Next up, Sexify.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Laatst online: 17-09 20:12
@Chillz de eerste film (uit 2013) kan ik hier vinden op Netflix ja.

[ Voor 11% gewijzigd door teaser op 12-05-2021 09:10 . Reden: verkeerde mention ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
SadisticPanda schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:29:
Aflevering 4 en 5 van 2de seizoen is de film in 2 stukken
Ah, didn't know that...
Dan voldoet S2 kijken gewoon

Geldt dat ook voor de 2e film, dat die in S3 verwerkt is?
teaser schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:09:
@Chillz de eerste film (uit 2013) kan ik hier vinden op Netflix ja.
Thanks!
Helaas, gezien bovenstaand bericht is dat dan niet meer zo dringend.
Dan moet ik nu op zoektocht naar deel 2... :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
HereIsTom schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:23:
The Stranger (y)

Het verhaal draait om Adam Price (gespeeld door Richard Armitage). Hij is een liefdevolle vader van twee kinderen en een lieve echtgenoot. Zijn vrouw Corinne Price (Dervla Kirwan) is lerares op school en penningmeester van de voetbalclub. Wanneer Adam wordt aangesproken door een vreemdeling, die hem vertelt dat zijn vrouw een paar jaar geleden een miskraam heeft gehad die niet echt is geweest, stapelen de problemen zich op. Even later lijkt zijn vrouw van de aardbodem verdwenen te zijn.
Deze serie is losjes gebaseerd op het populaire en gelijknamige boek van thrillerschrijver Harlan Coben.

[YouTube: The Stranger | Officiële trailer | Netflix]
Ik vond deze echt heul matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
SemperFidelis schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Ik vond deze echt heul matig.
Smaken verschillen, wij vonden ‘m geweldig!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:53

OMD

HereIsTom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Smaken verschillen, wij vonden ‘m geweldig!
Wij vonden hem ook echt heel erg goed!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
  • Laatst online: 17-09 20:12
The Stranger heb ik ook gezien, helemaal vergeten maar die trailer kwam me bekend voor 8)7 Gezien het al vrij ver zit in mijn geheugen zal ik het ook maar matig gevonden hebben.

We zijn hier al enkele weken bezig met The Serpent, gaat niet echt vooruit. Ligt niet volledig aan de serie zelf, ik kijk momenteel vrij weinig Netflix (in tegenstelling tot mijn vrouw die The Flash aan het bingen is). Het verhaal van The Serpent is op zich intrigerend, de manier waarop het onderzoek wordt uitgevoerd en tegengewerkt geeft een voorheen nooit belicht inzicht over een specifiek stukje wereld in een interessante tijdsperiode. De muziek is ook gewoonweg top trouwens.
Maar ik stoor me zo hard aan het slechte acteerwerk van sommige personages en hoe deze soms op een ongeloofwaardige manier reageren of beslissingen nemen. 'Klumpie' bijvoorbeeld die regelmatig uit het niets opeens zich opeens heel erg kwaad maakt. De reden waarom begrijp ik, maar de manier waarop oogt zeer kinderlijk. Of deze:
spoiler:
Nadine die beweging ziet in het huis van Alain, nadat Alain, Monique en Ajay zijn opgepakt. In plaats van veilig thuis te blijven gaat ze toch kijken. Waarna ze uiteraard Ajay tegen het lijf loopt die ondertussen was vrijgelaten.

Geen topper voor mij.
Chillz schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:48:
Geldt dat ook voor de 2e film, dat die in S3 verwerkt is?
Afgaande op een review van de 2de film (die ik zelf nooit gezien heb) op IMDB, is dit een samenvatting van het einde van S2 en ongeveer de helft van S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
teaser schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:10:
Afgaande op een review van de 2de film (die ik zelf nooit gezien heb) op IMDB, is dit een samenvatting van het einde van S2 en ongeveer de helft van S3.
Inderdaad. Bedankt d:)b
Toevallig zojuist hetzelfde zitten lezen

the second feature film (summarizing parts of season two's finale and approximately half of season three)

Dus gewoon s3 kijken, dan hebben we alles (weer) gezien :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
begonnen aan de serie "chambers". Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar echt een top serie. Kijkt lekker weg en je wilt aan het einde van elke aflevering weer doorkijken.

IMDB: Chambers (TV Series 2019)

Goede rol ook van Uma Thurman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Net shadow and bonen afgekeken. Het is een mwah..
Gebaseerd op een boek maar dan toch zulke slechte tekst scènes. Meeste beelden zijn wel heel mooi gedaan.
Er gaat een volgens seizoen komen. Zal.die vast gaan kijken maar is niet 1 van mijn prios.

Geef het een
6/10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:30
Ben benieuwd naar het nieuwe Castlevania seizoen. Staat er nu op.

De laatste tijd is er echt zo goed als niks bij gekomen dat me interesseert, dus this better be good!

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben Il Innocente aan het kijken. Staat op de 2e plaats in de top 10 in België momenteel. Ik heb nu drie afleveringen gezien en het zijn veel personages en veel onwetendheid (ik denk dat ze nog gewoon personages aan het introduceren zijn maar voor een serie van 8 aflevering duurt dat meestal korter). Ik ben wel benieuwd welke kant het op gaat, dus dat is wel positief voor een serie.

/▌

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Net Ferry gekeken. Voor een film die in het verleden afspeelt is de productie wel zo dom geweest om een Bentley met 2020 kenteken te gebruiken :X

Ik heb iets met kentekens 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 14-05-2021 23:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:00
Superkiwi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:04:
Tijdens het scrollen door de content kwam ik een tijdje geleden de miniserie 'Pretend it's a City' tegen.
De korte intro welke automatisch afspeelt wekte mijn interesse dus toegevoegd aan mijn lijst.
Toen ik van de week Stranger Things s3 klaar had (laat deel 4 maar komen!) ben ik eraan begonnen en het is echt ontzettend vermakelijk! Ik ken(de) Fran Lebowitz niet en nu ik een aantal afleveringen gezien heb weet ik zeker dat ik meer van haar ga bekijken; wat een heerlijke dame met fantastische humor en een heerlijk ironische kijk op alles.
Het gaat over New York en haar inwoners maar is op vrijwel elke (grote) stad projecteerbaar, wat het gelijk zo ontzettend herkenbaar maakt. Een dikke aanrader als je van humor, scherpe oneliners en ironie houdt.
Mijn vrouw vond dit niets ... ik daarentegen vond dit heerlijk. Leuke verhalen, gevatte antwoorden, humor, ironie en sarcasme ten top. Aanradertje wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:06
Gunner schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:17:
Net Ferry gekeken. Voor een film die in het verleden afspeelt is de productie wel zo dom geweest om een Bentley met 2020 kenteken te gebruiken :X

Plus de Mercedes en Jack Daniels Tennessee Honey waren ook te nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Joster schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:36:
[...]

Toen ik die JD zag was dat m’n eerste reactie naar m’n vrouw maar ik wist het niet zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
[...]

Nog steeds minder erg dan een kop Starbucks in een fantasy serie O-)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hier ditto.

Was aardig, maar ook niet meer dan dat. :|
Zo tegen het einde, in de de loods waar ze aan het 'koken' waren, dat gaf dan aan hoe de latere serie 'Undercover' zou gaan worden (?).
Maar dan nog, het verhaal had naar mijn idee nog wel ietsje verder mogen gaan. Net alsof de helft van het verhaal onbrak of zoiets. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Arjan90 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:52:
[...]

Is die is niet meer zichtbaar op de BR (/DVD) en versies online.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik las zojuist op Nu.nl dat Vincenzo inmiddels ook uit is op Netflix NL: https://www.nu.nl/film/61...henen-afgelopen-week.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Het is me opgevallen dat is sindskort (paar dagen?) geen 4k en/of HDR meer in Safari op mijn MacBook pro heb. Sinds Big Sur afgelopen najaar werkte het prima, maar nu zegt Netflix geen 4K content meer te hebben. Wellicht een OSX update geweest oid?

Anderen dit ook opgevallen?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Love, Death + Robots S2.
Er zaten wel een paar juweeltjes tussen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jaaa heel gaaf weer. Animatie boeit me normaal nooit zo maar deze serie is erg fijn. Hopelijk niet te lang wachten voor S03 :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
avotar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:03:
Love, Death + Robots S2.
Er zaten wel een paar juweeltjes tussen.
Jammer dat het seizoen korter was, en dit keer kreeg ik hem in volgorde voorgeschoteld ipv random zoals de eerste reeks. Maar erg goed verder, wel een aantal die ik best zou willen zien uitgewerkt als volledige film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mbt de animaties en het niveau ervan was het dik in orde. Wel stuk korter inderdaad als het 1e seizoen + dat 1e seizoen had wel wat betere verhalen had ik het idee. Miste die hier nu wel een beetje.

Verder wel prima mee vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
[...]

En de zuidas langs de ring A10 bestond ook nog niet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
joderoo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:16:
[...]

En de zuidas langs de ring A10 bestond ook nog niet 8)7
En de euro's op de kermis ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:06
Paulus07 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:24:
[...]

En de euro's op de kermis ook niet
Jawel toch :) Het speelt zich af ~ 2005 / 2006 toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Joster schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:47:
[...]

Jawel toch :) Het speelt zich af ~ 2005 / 2006 toch?
Ja, zoiets inderdaad. Dus de euro's kloppen wel. dat zou immers nog een dommere fout zijn dan een kenteken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ehtweak schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:30:
[...]

Hier ditto.

Was aardig, maar ook niet meer dan dat. :|
Zo tegen het einde, in de de loods waar ze aan het 'koken' waren, dat gaf dan aan hoe de latere serie 'Undercover' zou gaan worden (?).
Maar dan nog, het verhaal had naar mijn idee nog wel ietsje verder mogen gaan. Net alsof de helft van het verhaal onbrak of zoiets. :-(
Wat moest er verder gaan in het verhaal dan? Het is een opzetje naar de startsituatie in de serie. Die is nu ingevuld. Nadeel van dit soort films is dat je al weet hoe het eindigt, maar dat was ook niet heel erg. Gelukkig zat er niet heel veel tijd tussen met de serie, want je hebt ook nog vaak dat acteurs er ineens een stuk ouder uitzien. Aan een niet kloppend kenteken of te moderne drankfles kan ik me niet zo storen.

Als standalone film is het verhaal denk ik te mager (voor mensen die de serie niet hebben gezien)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
josh-hill schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:56:
Ben benieuwd naar het nieuwe Castlevania seizoen. Staat er nu op.

De laatste tijd is er echt zo goed als niks bij gekomen dat me interesseert, dus this better be good!
Afgelopen weekend heb ik seizoen 4 van Castlevania gekeken. Het was mijn bedoeling om de afleveringen over enkele weken uit te smeren om er zo wat langer van te kunnen genieten, maar het keek zó lekker weg dat het er in anderhalve dag doorheen is gegaan. O+ Mooie animaties, interessante karakters en een nieuw hoofdstuk in het grotere verhaal. d:)b

spoiler:
(de allerlaatste aflevering hadden ze wat mij betreft weg mogen laten, maar het sluit het verhaal er wel redelijk mee af)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:30
Arjan90 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:52:
[...]

Of een SuitSupply advertentie in de Dominee als hij een cafe binnengaat, dit was echter bewust aangezien ze sponsor waren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Na een tip van hier 'The Colony' gekeken... ondanks dat ik wist dat hij gecanceld was na season 3 toch maar aan begonnen..

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. zeer goed verhaal die steeds op een goede wijze doorontwikkeld. Binnen een week de drie seizoenen uitgekeken en ik hoop stiekem toch echt dat er nu ooit nog een reboot komt met seizoen 4 ect. Helaas veel open eindjes nu, maar vooral ook erg veel potentieel om verder te gaan.!

Daarnaast Love, Death + Robots S2 gekeken. Deze vond ik iets wisselvalliger, paar goede afleveringen maar sommigen hadden van mij niet gehoeven...

Ondertussen begonnen aan Castlevania S4.. eens kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen :)

oh en een feitje die ik ineens zag..
ik heb over een jaar aan kijktijd afgevinkt ondertussen

Tijd besteed aan series
367 dagen, 3 uren en 13 minuten

[ Voor 10% gewijzigd door ColdStone op 18-05-2021 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@ColdStone Ik heb het derde seizoen van Colony ook gezien. Een erg goede serie. Inderdaad hopen dat iemand deze serie weer wil oppakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Voor degene die The Mule nog in hun watchlist hebben staan: deze film verdwijnt per 11 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand hier die de Transformers War for Cybertron Trilogy kijkt? Moet je nu de Transformers Prime Wars Trilogy eerst kijken? Of staan die verhaallijnen los van elkaar? Wiki zegt: "Following the conclusion of the Prime Wars Trilogy" Elders lees ik "een fresh take on the origin"

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Voor de Filipino's onder ons:

(ook in het Engels hoor)

Edit:

Overigens vond ik de eerste 6 afleveringen van Love, Death + Robots wel tof. 5de was saai (maar grafisch wel goed), laatste had veen potentie maar maakte 't niet waar. Verder vond ik 8 afleveringen te weinig.

[ Voor 34% gewijzigd door Sméagol op 21-05-2021 13:53 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
ColdStone schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:44:
Na een tip van hier 'The Colony' gekeken... ondanks dat ik wist dat hij gecanceld was na season 3 toch maar aan begonnen..

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. zeer goed verhaal die steeds op een goede wijze doorontwikkeld. Binnen een week de drie seizoenen uitgekeken en ik hoop stiekem toch echt dat er nu ooit nog een reboot komt met seizoen 4 ect. Helaas veel open eindjes nu, maar vooral ook erg veel potentieel om verder te gaan.!

Daarnaast Love, Death + Robots S2 gekeken. Deze vond ik iets wisselvalliger, paar goede afleveringen maar sommigen hadden van mij niet gehoeven...

Ondertussen begonnen aan Castlevania S4.. eens kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen :)

Tijd besteed aan series
Jeetje en ik dacht dat ik al hoog zat:
3 maanden 29 dagen 8 uur 16 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17-09 21:32
ColdStone schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:44:

Tijd besteed aan series
Sunfalls schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:44:
[...]

Jeetje en ik dacht dat ik al hoog zat:
3 maanden 29 dagen 8 uur 16 minuten
Waar zien jullie de kijktijd? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

WATCHED TV SHOWS
445d 13h 38m
12,869 episodes

WATCHED MOVIES
76d 17h 2m
804 movies

Movies mogen er nog heel wat bij, maar later beginnen tracken ^^

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
De film Joker verschijnt 5 juni op Netflix.
https://delagarde.nl/joke...coophit-komt-naar-netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hahn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:51:
[...]

[...]

Ik hou het bij op wwww.mijnserie.nl..
Dan weet ik tenminste waar ik gebleven ben bij mijn huidige serielijst en welke weer gestart zijn.
enige nadeel is dat je series niet dubbel kan afvinken :P
Band of Brothers bijvoorbeeld heb ik al meerdere keren gezien.. maar so be it :)

films houd ik niet bij..

Qua series: deze week naast de standaard opvolgende episodes.. netflix's: Money Explained en Sex Explained beide behoorlijk op de Amerikaanse markt gericht maar best oke en informaties in hoofdlijnen
Qua films: Gister Ferry gekeken maar ik moet zeggen dat ik die toch wel een beetje vond tegenvallen zeker tov Undercover

[ Voor 25% gewijzigd door ColdStone op 22-05-2021 09:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
[...]

[...]

Daar gebruik ik trakt.tv voor.
Gaat net iets verder dan MijnSeries.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1sreVffxMZjRjJPaLFtpC_7NAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoOzWFHTRiZWUF9FkQwujNct.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Tartarus op 22-05-2021 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Tartarus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Deze ga ik even bookmarken (al zie ik er wel tegenop als ik alles moet overzetten :P )
Misschien offtopic maar wat vind jij de voordelen tov MijnSeries?

Gebruik je dat autotracking ook?

[ Voor 4% gewijzigd door ColdStone op 22-05-2021 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:50:
[...]

Deze ga ik even bookmarken (al zie ik er wel tegenop als ik alles moet overzetten :P )
Misschien offtopic maar wat vind jij de voordelen tov MijnSeries?

Gebruik je dat autotracking ook?

Ik gebruik geen autotracking nee. Ik markeer een episode als bekeken wanneer ik begin met kijken of aan het einde. Vind ik iets fijner werken.

Trakt is een website waar, naast vele anderen, ook mijnseries van gebruik maakt. Als je op trakt een episode als bekeken heb gemarkeerd wordt die ook op mijnseries als bekeken gemarkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Tartarus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:58:
[...]

Ik gebruik geen autotracking nee. Ik markeer een episode als bekeken wanneer ik begin met kijken of aan het einde. Vind ik iets fijner werken.

Trakt is een website waar, naast vele anderen, ook mijnseries van gebruik maakt. Als je op trakt een episode als bekeken heb gemarkeerd wordt die ook op mijnseries als bekeken gemarkeerd.
Oh dat klinkt handig, ik zal er eens induiken dit weekend.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Ik hou het bij op wwww.mijnserie.nl..
Dan weet ik tenminste waar ik gebleven ben bij mijn huidige serielijst en welke weer gestart zijn.
enige nadeel is dat je series niet dubbel kan afvinken :P
Band of Brothers bijvoorbeeld heb ik al meerdere keren gezien.. maar so be it :)

films houd ik niet bij..

Qua series: deze week naast de standaard opvolgende episodes.. netflix's: Money Explained en Sex Explained beide behoorlijk op de Amerikaanse markt gericht maar best oke en informaties in hoofdlijnen
Qua films: Gister Ferry gekeken maar ik moet zeggen dat ik die toch wel een beetje vond tegenvallen zeker tov Undercover
[...]

[Afbeelding]
Aah, omdat jullie beiden begonnen over kijktijd, dacht ik dat dat misschien een (nieuwe) functie was binnen Netflix zelf :P Geen zin om alles zelf bij te gaan houden, maar toch bedankt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:55:
[...]

[...]

Aah, omdat jullie beiden begonnen over kijktijd, dacht ik dat dat misschien een (nieuwe) functie was binnen Netflix zelf :P Geen zin om alles zelf bij te gaan houden, maar toch bedankt :+
Haha, dat dacht ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Hahn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:55:
[...]

[...]

Als je net zoals ik heel erg veel shows volgt gedurende het jaar, dan moet je haast wel grijpen naar dit soort services/apps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Tartarus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Als je net zoals ik heel erg veel shows volgt gedurende het jaar, dan moet je haast wel grijpen naar dit soort services/apps.
Ik volg flink wat series, maar doordat Netflix bijhoudt wat ik heb gezien, heb ik daar nooit problemen mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Nu online

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hahn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Ik volg flink wat series, maar doordat Netflix bijhoudt wat ik heb gezien, heb ik daar nooit problemen mee :P
zolang je op 1 platform blijft wil dat prima idd,
Persoonlijk zit ik regelmatig op meerdere platformen of switch ik tussen platformen zo heb ik nu Amazon Prime erbij gepakt waar ik weer een hele lading oudere series kan kijken waar ik ooit mee bij was, (Supernatural, Criminal minds, Mr Robot) dan blijft het toch wel handig als je weet waar je ooit gebleven bent (bij sommige loop ik nu namelijk 6+ seizoenen achter wat toch al gauw 6+ jaar is...) zo goed is mijn geheugen niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
[...]

[...]

Ik doe het via seriesfeed maar denk dat er idd meerdere opties zijn. Trakt.tv ga ik toch eens induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Sunfalls schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:08:
[...]

Ik doe het via seriesfeed maar denk dat er idd meerdere opties zijn. Trakt.tv ga ik toch eens induiken.
Zoals ik al zei: doordat er meerdere mensen tegelijk over begonnen, dacht ik dat het ging om een nieuwe feature binnen Netflix zelf ;) Ik weet dat er tig sites zijn waar je het zelf bij kan houden, maar ik hoopte op een automatische functie binnen Netflix zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er is overigens wel een plug-in voor Chrome, dan zit het nog steeds niet native in Netflix maar hoef je het ook niet allemaal handmatig af te vinken :)

Die draai ik zo nu en dan even met de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 23-05-2021 12:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:17:

Haha ik heb diezelfde tik helaas. Zo zag ik ook een Kia E-Nero staan in de “dit is Amsterdam montage”. Die er natuurlijk nog niet was in 2008 :)

Verder wel prima vermakelijk overigens voor een Nederlandse film. De eerste Nederlandse film die ik kijk na VetHard overigens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 23-05-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Hier ook Trakt. Jaren ook al overigens.
Films iets later mee gestart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEW3EsB9XajRna38rsbsax3lVU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLR9d8FQ2MMBOv8LDIEOXlkr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zie bij toeval dat het derde seizoen van Master Of None uit is. Eerste twee seizoenen waren wel een aanrader.

[YouTube: Master of None S3 | Official Trailer | Netflix]

Pagina: 1 ... 188 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.