Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
ArthurMorgan schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:40:
Iets niet aanzien komen is zo persoonlijk. Ik heb zo vaak dat ik iets wel of niet zie aankomen en dat mijn vrouw het precies andersom heeft. Zo een opmerking valt volgens mij echt niet binnen dat begrip. Ook in reviews van film websites zie je dit soort opmerkingen gewoon benoemd worden.
Dat was een deel van mijn punt: al waren we hier in een reviewtopic, dan had ik het ook gezeur gevonden. Maar dit topic gaat niet over 'wat vond je van deze film/serie?', maar over Netflix in het algemeen.

Een review op een reviewsite moet je ook niet gaan lezen als je niks gespoiled wilt hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:07
Wat een gezeur allemaal zeg! Een opmerking als ‘ik zag het niet aankomen’ is al een spoiler. Wees blij dat dit gezegd wordt. Dan kijk je er toch meer naar uit? Laat ik het op me zelf betrekken: voor mij zal het juist een reden zijn om te gaan kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
meesje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:59:
Wat een gezeur allemaal zeg! Een opmerking als ‘ik zag het niet aankomen’ is al een spoiler. Wees blij dat dit gezegd wordt. Dan kijk je er toch meer naar uit? Laat ik het op me zelf betrekken: voor mij zal het juist een reden zijn om te gaan kijken.
En doordat je er 'meer naar uitkijkt' is het minder een verrassing :z Maar goed, ik ben er klaar mee, beetje inleven in anderen is inderdaad blijkbaar heel erg veel gevraagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Hahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:13:
[...]

En doordat je er 'meer naar uitkijkt' is het minder een verrassing :z Maar goed, ik ben er klaar mee, beetje inleven in anderen is inderdaad blijkbaar heel erg veel gevraagd.
Je kunt ook overdrijven hè? Er wordt niks over het verhaal verteld. Alleen dat het verrassend is. Oei, oei, straks vertelt er iemand dat het een spannende film is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
En ze leefden nog lang en gelukkig....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
NoahAmber schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:54:
En ze leefden nog lang en gelukkig....
Nee, niet weer een spoiler. :)

Als dit overigens echt gezegd zou worden over een film, zou ik het wel als een spoiler ervaren hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door meesje op 07-04-2021 07:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chento12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-04 05:06
Roodey schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:27:
Wij zijn op zoek naar een nieuwe comedyserie op Netflix. Iemand goede tips?
Wat hebben we gezien en vonden we leuk:
- New Girl
- How I Met Your Mother
- Friends From College
- Sex Education
- Atypical

Friends hebben we vroegah al via de tv gekeken.
Modern family
Brooklyn nine nine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
chento12 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:36:
[...]

Modern family
Brooklyn nine nine
Modern family vind ik ook een aanrader. Geen lachband. En ook een serie die netjes is geëindigd, niet abrupt de stekker er uit. Voor een comedy is dat wellicht wat minder belangrijk, maar menig serie stopt opeens (vanwege bv tegenvallende kijkcijfers). Dat vind ik best zonde. Dan begin ik er liever niet meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:37
Al is Modern Family wel qua niveau gekelderd naar een heel matige comedyserie. De laatste seizoenen zijn echt ontzettend slecht en soms tegen het slaapverwekkende aan. De formule is steeds 't zelfde. Persoon A in relatie zegt iets niet, persoon B in die relatie wordt er boos om. Persoon A biedt zijn/haar excuses aan. Persoon B vergeeft persoon A als ie 't belooft nooit meer te doen. En dit format een heel seizoen lang.

Van de comedyseries kan ik Love nog wel aanraden. 3 seizoenen en is inmiddels ook al afgerond. Ash vs Evil Dead als je over de top ranzigheid kan waarderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
meesje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:59:
Nee dat is geen gezeur, mensen ervaren spoilers als zeer vervelend daarom:

Modbreak:Zet spoilers voor dit topic in spoiler tags aub!

Verdere discussie mag hierover in tweakduke in "Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic"

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 07-04-2021 14:25 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:00
- New Girl
- How I Met Your Mother
- Friends From College
- Sex Education
- Atypical

Er zijn een aantal Scandinavische comedy series die we hier wel leuk vinden waaronder :
- Rita
- Hjordis (spinoff van Rita)
- Hjem til Jul

Daarnaast vind ik Bonding ook wel een aanrader en mogelijk The crew (al vindt mijn vrouw die minder)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

JanW schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:15:
Al is Modern Family wel qua niveau gekelderd naar een heel matige comedyserie. De laatste seizoenen zijn echt ontzettend slecht en soms tegen het slaapverwekkende aan. De formule is steeds 't zelfde. Persoon A in relatie zegt iets niet, persoon B in die relatie wordt er boos om. Persoon A biedt zijn/haar excuses aan. Persoon B vergeeft persoon A als ie 't belooft nooit meer te doen. En dit format een heel seizoen lang.
Als dat je samenvatting is, vraag ik me af of je naar dezelfde serie hebt zitten kijken.
Modern Family heeft echt veel meer lagen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:17

Shabbaman

Got love?

- New Girl
- How I Met Your Mother
- Friends From College
- Sex Education
- Atypical

Lovesick vind ik echt een aanrader. Community ook, mocht je dat om een of andere reden nog niet gezien hebben.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
avotar schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:25:
[...]

Als dat je samenvatting is, vraag ik me af of je naar dezelfde serie hebt zitten kijken.
Modern Family heeft echt veel meer lagen.
Had veel meer lagen, in mijn ogen. Die lagen zijn met de laatste seizoenen eraf gehaald. Vooral 't laatste seizoen vond ik echt slaapverwekkend. Mitch en Cam die iedere episode wel dingen voor elkaar aan 't verzwijgen waren om 't op 't einde weer goed te maken. Voor mijn gevoel leek iedere episode wel op elkaar en was 't qua niveau en verrassingselement heel erg beroerd.

Waar ze met Alex heen gingen in de laatste seizoenen vond ik ook al heel beroerd. Manny was echt moeilijk om naar te kijken, was echt een onuitstaanbaar jong geworden. Luke was leuk in de eerste seizoenen, maar in de laatste seizoenen was de grap er wel af en wisten ze niet meer wat ze met 'm aan moesten. Lilly, mja, ook die was leuker in de eerste seizoenen.

Vooral de kinderen die in de eerste seizoenen leuk waren, waren in hun puberteit of als jongvolwassenen gewoon geen goede acteurs meer, en voor mijn gevoel wisten de schrijvers niet zo goed wat ze met een paar van hen aan moesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:56
JanW schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:10:
[...]

Had veel meer lagen, in mijn ogen. Die lagen zijn met de laatste seizoenen eraf gehaald. Vooral 't laatste seizoen vond ik echt slaapverwekkend. Mitch en Cam die iedere episode wel dingen voor elkaar aan 't verzwijgen waren om 't op 't einde weer goed te maken. Voor mijn gevoel leek iedere episode wel op elkaar en was 't qua niveau en verrassingselement heel erg beroerd.

Waar ze met Alex heen gingen in de laatste seizoenen vond ik ook al heel beroerd. Manny was echt moeilijk om naar te kijken, was echt een onuitstaanbaar jong geworden. Luke was leuk in de eerste seizoenen, maar in de laatste seizoenen was de grap er wel af en wisten ze niet meer wat ze met 'm aan moesten. Lilly, mja, ook die was leuker in de eerste seizoenen.

Vooral de kinderen die in de eerste seizoenen leuk waren, waren in hun puberteit of als jongvolwassenen gewoon geen goede acteurs meer, en voor mijn gevoel wisten de schrijvers niet zo goed wat ze met een paar van hen aan moesten.
Lilly was vanaf het moment dat ze ging praten al niet leuk meer. Wat een onuitstaanbaar personage en slechte actrice is dat zeg. Kan totaal geen emoties weergeven.

De andere 'kind'acteurs vond ik eigenlijk wel prima.Het klopt wel dat de latere seizoenen duidelijk minder zijn dan de eerdere, maar slecht vond ik het allemaal niet.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:35

Honesty

kattenneus!

Gaargod schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:43:
Gisteren de eerste aflevering van The Serpent gekeken, trailertje hier: YouTube: The Serpent | Official Trailer | Netflix

Heerlijk sfeertje, goede eerste indruk.
Gisteren de eerste drie afleveringen gezien en inderdaad lekker sfeertje. Enige nadeel vind ik dat ze vaak vooruit en achteruit in de tijd gaan(dit in combinatie dat het al in het verleden speelt dus je weet niet wanneer vandaag is) maar halverwege aflevering 2 wordt dit beter en je krijgt vaak terugblikken waardoor je terugdenk o dat was hij of zij.
Spannende serie en zeker met series uit het verleden doet netflix het goed.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:01
Honesty schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:56:
[...]

Gisteren de eerste drie afleveringen gezien en inderdaad lekker sfeertje. Enige nadeel vind ik dat ze vaak vooruit en achteruit in de tijd gaan(dit in combinatie dat het al in het verleden speelt dus je weet niet wanneer vandaag is) maar halverwege aflevering 2 wordt dit beter en je krijgt vaak terugblikken waardoor je terugdenk o dat was hij of zij.
Goeie tip, ga ik zeer binnenkort ook eens aanzwieren.

Tijdssprongen kan ik wel mee om na Dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05:48
Honesty schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:56:
[...]

Zelf had ik niet echt last van de veranderingen qua tijd. Waar ik wel last van had was de '.. weeks ago' en de '.. days ago'. Daarvan raakte ik wel helemaal de kluts kwijt, dus als dat soort scenes voorkwamen deed ik net alsof dat er niet stond.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

RazorMaron schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:51:
[...]

Zelf had ik niet echt last van de veranderingen qua tijd. Waar ik wel last van had was de '.. weeks ago' en de '.. days ago'. Daarvan raakte ik wel helemaal de kluts kwijt, dus als dat soort scenes voorkwamen deed ik net alsof dat er niet stond.
Dat bedoelde ik ook,. Eerst 4 maanden eerder dan weer maanden later etc etc maar dat wende snel.

Festina lente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28
wiemelen schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:44:
[...]

Er zijn een aantal Scandinavische comedy series die we hier wel leuk vinden waaronder :
- Rita
- Hjordis (spinoff van Rita)
- Hjem til Jul

Daarnaast vind ik Bonding ook wel een aanrader en mogelijk The crew (al vindt mijn vrouw die minder)
In die reeks is love & anarchy ook wel een scandinavische aanrader. Ida Engvoll is erg prettig om naar te kijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poehee
  • Laatst online: 09:46
chento12 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:36:
[...]

Modern family
Brooklyn nine nine
Ik vond Norsemen hilarisch. Maar is niet voor iedereen. Het is "intelligente" (plat, maar bedoeld) absurde, overdreven humor met vele knipogen naar ons boring leventje.

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:02
poehee schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:03:
[...]

Ik vond Norsemen hilarisch. Maar is niet voor iedereen. Het is "intelligente" (plat, maar bedoeld) absurde, overdreven humor met vele knipogen naar ons boring leventje.
Dan zou ik wel het laatste seizoen niet kijken... dat haalde lang niet het niveau van de eerdere seizoenen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gisteren 'Two distant strangers' gekeken. Het is een korte film van een half uur over een zwarte man die wordt neergeschoten door een blanke agent en dan weer wakker wordt en dan begint het weer opnieuw.

Ik had hem aangezet omdat Netflix er zelf mee kwam als tip op mijn Android TV met als eerste tekst dat ze een oscar nominatie hebben. En ik vind time loop films meestal wel tof. Bij deze film druipt de boodschap er natuurlijk wel heel niet subtiel van af en is denk ik vooral bedoeld om de discussie aan te zwengelen (of aangezwengeld te houden) in de VS. Dat het Oscar materiaal is lijkt me zwaar overdreven. Timeloop films is niet echt iets nieuws wat nooit eerder is gedaan in films en zwarte mannen die worden neergeschoten films zijn ook niet nieuw. Bovendien is het niet een heel realistisch absurd verhaal (zelfs zonder het time loop gedeelte).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zie opeens 5 seizoenen van Luther. Is dat een foutje van Netflix? Ik had alleen een tweede seizoen verwacht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQ9c64gzfrgx_Tp9-SLnsmVhda4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1Aae0Tct5AwGeBlHUC2bW0YA.png?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 09:04
Nee volgens mij staan die er al even op die van Luther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
Ik heb nu op de Xbox de bug dat het Xbox "we zien dat je niets aan het doen bent dus je console gaat over een aantal minuten op standby" scherm naar boven komt in de Netflix app als ik niet vaak genoeg iets met de controller doe om te laten weten dat ik er nog ben. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Annie1980 schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:35:
Nee volgens mij staan die er al even op die van Luther
Ik weet het al, ik verwarde het met Lupin :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

Snabba Cash gisteren afgekeken kwam naar boven bij mijn favorieten,is een beetje het scandinavische mocro mafia. Lekker hard en rauw en het taaltje(lijkt op Zuid-Afrikaans) went ook snel.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
‘Bridgerton’ Renewed For Seasons 3 & 4 By Netflix
Netflix heeft Bridgerton verlengd met een derde en vierde seizoen.
Wel fijn om een keer een Netflix-serie te hebben die niet na 3 seizoenen of zelfs 1 seizoen stopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:48
Love and Monsters
Prima popcornfilm :)
7/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ikbenerniet schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:08:
Love and Monsters
Prima popcornfilm :)
Nou... het was af en toe wel tenenkrommend belabberd hoor... :w

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:29:
[...]

Nou... het was af en toe wel tenenkrommend belabberd hoor... :w
belabberd ja.. tenenkrommend? nah, er is echt veel erger op de markt :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37

Vrijdag

De Zwarte

Deze lijkt me echt hilarisch 8)

21 mei op Netflix.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Die lijkt me best lache inderdaad.

Afgelopen week trouwens compleet wat anders zitten kijken:

This Is a Robbery: The World's Biggest Art Heist

Best mee vermaakt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:16
Afgelopen week met designated survivor begonnen op Netflix. Een serie waarvan ik links en rechts van een beetje het idee had gehoord, maar moet eerlijk bekennen, vind het een aangenaam leuk verhaal, met veel spanning en verraad. Positieve dat er veel afleveringen zijn van 45 min lang, dus vult de tijd goed! Net S1 achter de rug met 21 afleveringen dus seizoen 2 en 3; Here I come😋
YouTube: Designated Survivor - Official Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:39

Matis

Rubber Rocket

Paulus07 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:12:
Die lijkt me best lache inderdaad.

Afgelopen week trouwens compleet wat anders zitten kijken:

This Is a Robbery: The World's Biggest Art Heist

[YouTube: This Is a Robbery: The World's Biggest Art Heist | Documentary Trailer | Netflix]
Vind de documentaires / waargebeurde verhalen de laatste tijd erg interessant op Netflix.

Heb deze ook gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 16-04-2021 20:37 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
¿Quién mató a Sara?
spoiler:
Wtf, dat einde... Hoezo we gooien er even een twist in.

Erg leuke serie om te kijken in elk geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

TripleQ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:37:
¿Quién mató a Sara?
spoiler:
Wtf, dat einde... Hoezo we gooien er even een twist in.

Erg leuke serie om te kijken in elk geval
Zeker! Net mee begonnen. Beetje simpel begin met dat casino, ik bedoel hoe de fuck regel je zoiets maar okee :D

Nu trouwens ook begonnen met A Sabor das Margaridas. Seizoen 1, erg goed!, lang geleden gezien, nu een nieuw seizoen. Het grote probleem: we hebben geen idee waar en hoe S1 eindigde en kennen vrijwel geen karakters meer :X

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb vandaag film KIN gekeken. Beter dan ik had verwacht. Smaakt naar meer. Ik hoop dat er vervolg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Net hacksaw ridge gekeken, maar wat een bagger film is dat. Is dat er nog wat leuke beelden zijn.
Maar verhaal is echt over de top Amerikaans van schlemiel naar held. Ook het verschil in acteurs is vreselijk. Sommige zijn echt heel goed. Maar sommige zou ik niet eens in een basisschool musical mee laten doen

4/10 voor mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Binnenkort deze topper op netflix zag ik :)
Must see voor de mensen die geinteresseerd zijn in ww1 en ww2 etc:

https://www.netflix.com/title/81048455

IMDB: They Shall Not Grow Old (2018)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qd-lZJ-Gpn2_ozrrTrZ04sdgiAU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3MfPa0QeJCNaczRZYzdPLoZ5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De trailer van het 2e seizoen van Love, Death & Robots stond kortstondig online. Geen idee waarom ie nu weer verwijderd is maar je kunt hem hier nog terugzien via Reddit

Vond het eerste seizoen geweldig, deed me denken aan de Animatrix en die Halo anthalogy van een aantal jaren geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
kazuka schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:34:
De trailer van het 2e seizoen van Love, Death & Robots stond kortstondig online. Geen idee waarom ie nu weer verwijderd is maar je kunt hem hier nog terugzien via Reddit

Vond het eerste seizoen geweldig, deed me denken aan de Animatrix en die Halo anthalogy van een aantal jaren geleden.
Ik kan niet wachten! Naast Black Mirror is Love, Death & Robots toch wel mijn favoriete serie op Netflix :D Trailer ziet er veelbelovend uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51

Ah leuk. Niet alles was even goed van season 1, maar er zaten wel pareltjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Colony S3 komt 2 mei op Netflix.
https://delagarde.nl/colo...tste-seizoen-naar-netflix
Ik weet niet of deze serie netjes tot een einde komt of dat er abrupt de stekker uit getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738

Yes! Ik hou wel van dit soort conceptuele animatie one-shots! Ik ben benieuwd of er dit keer weer verhalen in zitten waarvan ik er halverwege de aflevering achter kom dat ik ze ooit al eens in een sci-fi anthologie heb gelezen (zoals met Beyond the Aquila Rift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oeh gaaf! Ik vond het eerste seizoen erg tof. Hou wel van die setting. Net als inderdaad Animatrix en de Halo mini's.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

meesje schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:15:
Colony S3 komt 2 mei op Netflix.
https://delagarde.nl/colo...tste-seizoen-naar-netflix
Ik weet niet of deze serie netjes tot een einde komt of dat er abrupt de stekker uit getrokken is.
Wat ik gelezen heb, was het niveau / budget van S3 dermate minder dat ze niet veel meer konden dan hem cancellen.
Dus ik vrees met grote vrezen.

Jammer, want ik vond de wereld die ze schetsten wel heel gaaf.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Zojuist in de Netflix app gezien dat DC’s Legends of Tomorrow op 4 mei start met seizoen 6.
En op 28 mei Lucifer nieuwe afleveringen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738

De trailer staat weer op Youtube. Wat ik in de post op reddit volgens mij niet zag is dat ze voor 2022 ook al een deel 3 hebben aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Hebben mensen hier ook het probleem dat je pas na een herstart van de apple TV bepaalde content (bijv. nieuwe aflevering van een tvserie) ziet terwijl het wel meteen zichtbaar via de website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 10:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is Ultra Legends het laatste seizoen vn Pokémon Sun & Moon of komt er nog een vervolg of is Journeys het vervolg? Want wij hebben het bijna uitgekeken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:05
Eerste review van Shadow & bone die ik tegenkom van IGN, een 8 ben erg benieuwd naa deze serie!

https://www.ign.com/artic...e-season-1-review-netflix

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
G_Dragon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:34:
Is Ultra Legends het laatste seizoen vn Pokémon Sun & Moon of komt er nog een vervolg of is Journeys het vervolg? Want wij hebben het bijna uitgekeken :)
Ja, dit is de laatste in de Sun & Moon serie. Helaas is Journeys nog niet te zien in NL (wel in de VS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb een stukje van The Irregulars gekeken, maar kan de serie niet helemaal plaatsen :p Ik ben denk ik gaan kijken omdat ik Sherlock Holmes en Watson in de omschrijving zag maar ze zullen er niet veel in voorkomen waarschijnlijk (het is een soort spin-off).

Maar wat ik het gekste vind is dat de serie zich afspeelt in het Londen in het tijdstip van Sherlock Holmes en dat de hoofdrolspelers er zo uit zien en dat niemand in Londen dat gek lijkt te vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGsvKwpQBbxQmgosjudH4cQLUbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SUXbd3DwLTp0rYMH7gcUB5mn.png?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:00
Marzman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 06:25:
Ik heb een stukje van The Irregulars gekeken, maar kan de serie niet helemaal plaatsen :p Ik ben denk ik gaan kijken omdat ik Sherlock Holmes en Watson in de omschrijving zag maar ze zullen er niet veel in voorkomen waarschijnlijk (het is een soort spin-off).
spoiler:
In het begin van serie komen Sherlock en Watson minder voor, maar naar het einde wel prominent erbij.
Maar wat ik het gekste vind is dat de serie zich afspeelt in het Londen in het tijdstip van Sherlock Holmes en dat de hoofdrolspelers er zo uit zien en dat niemand in Londen dat gek lijkt te vinden.
Die bedenking had ik ook een beetje, maar daar kon ik wel doorheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjan.verhoe
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-05-2021
alienfruit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:11:
Hebben mensen hier ook het probleem dat je pas na een herstart van de apple TV bepaalde content (bijv. nieuwe aflevering van een tvserie) ziet terwijl het wel meteen zichtbaar via de website?
Ja heb ik zelf ook last van gehad! Van de ene op de andere dag was het weg dus ik zou helaas niet weten hoe je het op kan lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08

[Afbeelding]
Hier de serie uiteindelijk afgekeken. Was wel aardig en het zijn niet zoveel afleveringen maar ik had er zeker meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

Bloodclot

Jawier!

Paulus07 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:54:
Binnenkort deze topper op netflix zag ik :)
Must see voor de mensen die geinteresseerd zijn in ww1 en ww2 etc:

https://www.netflix.com/title/81048455

IMDB: They Shall Not Grow Old (2018)

[Afbeelding]
Tnx! Ik wacht al een tijdje hierop. Trailer gezien... Heftige docu denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bloodclot schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:50:
[...]

Tnx! Ik wacht al een tijdje hierop. Trailer gezien... Heftige docu denk ik zo.
Yup, maar wel erg goed. En zeker de moeite het kijken waard. Geeft toch een heel ander beeld van WW1 dan de films en videos die we normaal zien.

Viel me vooral op hoe goed de audio ook gedaan is. Met stukken waar ze artillery tonen etc, dat klapt er goed hard in soms :)

Hopelijk is dat in de netflix versie ook nog goed overeind gebleven :)

6 Mei komt die trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:01

Spooksel

Spooksel!

Stowaway nu uit op Netflix... Nog geen 5 minuten erin en ik irriteer me al zo al alles wat er niet klopt aan de raketlancering, dat belooft wat :F

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Paulus07 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:30:
[...]

Yup, maar wel erg goed. En zeker de moeite het kijken waard. Geeft toch een heel ander beeld van WW1 dan de films en videos die we normaal zien.
Nederland heeft sowieso weinig beeld van WW1, ook geen grote begraafplaatsen enzo. We deden niet mee als bufferstaatje.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

wiemelen schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:14:
[...]

spoiler:
In het begin van serie komen Sherlock en Watson minder voor, maar naar het einde wel prominent erbij.
Ik heb nu twee afleveringen gezien, Watson is al een paar keer in beeld geweest.
[...]

Die bedenking had ik ook een beetje, maar daar kon ik wel doorheen kijken.
Ik heb het niet over de multi-culti cast daar kan ik ook wel doorheen kijken (en misschien was Londen wel zo, Amsterdam heeft ook altijd redelijk wat buitenlanders gehad vanwege de haven). Ik stoor me aan de kapsels, die lijken me te modern. Strakke baardje van Watson. De kapsels van de hoofdpersonen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Spooksel schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:38:
Stowaway nu uit op Netflix... Nog geen 5 minuten erin en ik irriteer me al zo al alles wat er niet klopt aan de raketlancering, dat belooft wat :F
Beeldkwaliteit is zo slecht dat ik het heb afgezet. Wtf :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 06:16:
[...]
Ik heb nu twee afleveringen gezien, Watson is al een paar keer in beeld geweest.

[...]

Ik heb het niet over de multi-culti cast daar kan ik ook wel doorheen kijken (en misschien was Londen wel zo, Amsterdam heeft ook altijd redelijk wat buitenlanders gehad vanwege de haven). Ik stoor me aan de kapsels, die lijken me te modern. Strakke baardje van Watson. De kapsels van de hoofdpersonen.
Die toelichting was wel handig ja. Voor mezelf heb ik bedacht dat zodra een serie niet geschiedkundig correct probeert te zijn het me niks meer boeit. Daarvoor is m'n kennis van alle tijdperken toch te beperkt, weet ik veel welke kapsels ze hadden.

En gezien veel series iets doen met fantasy of gaven en dergelijke dan kan ik ook wel door dat soort zaken heen kijken. Idem voor The Nevers op HBO.

M'n vrouw keek Bridgerton en die stoorde het multiculturele beeld ook niet. Vanuit de gedachte dat kinderen en tieners ook dat soort tv gaan zien is het alleen maar goed dat je eens iets anders ziet dan een roomblanke cast. Of enkel typecasting. Na een paar afleveringen kijk je enkel nog of je de series leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 21:30

[Afbeelding]
Met zorgvuldig verzorgd haar bedoel je? :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:05:
[...]

Die toelichting was wel handig ja. Voor mezelf heb ik bedacht dat zodra een serie niet geschiedkundig correct probeert te zijn het me niks meer boeit. Daarvoor is m'n kennis van alle tijdperken toch te beperkt, weet ik veel welke kapsels ze hadden.

En gezien veel series iets doen met fantasy of gaven en dergelijke dan kan ik ook wel door dat soort zaken heen kijken. Idem voor The Nevers op HBO.

M'n vrouw keek Bridgerton en die stoorde het multiculturele beeld ook niet. Vanuit de gedachte dat kinderen en tieners ook dat soort tv gaan zien is het alleen maar goed dat je eens iets anders ziet dan een roomblanke cast. Of enkel typecasting. Na een paar afleveringen kijk je enkel nog of je de series leuk vindt.
Het ligt er een beetje aan waar je voor wilt gaan als serie. Bij Bridgerton is het duidelijk dat de makers geen enkele rekening hebben gehouden met historische accuraatheid, en daar is het dan ook prima dat huidskleur volledig wordt genegeerd. Als ze zoiets zouden proberen in een serie als Downton Abbey dan zou het denk behoorlijk afdoen aan de sfeer.

Zo maak ik me in een Disney film ook geen zorgen dat een middeleeuws dorpje net zo divers is als een hedendaagse metropool, maar zou ik me er wel aan storen als dit in een serieuze fantasy serie wordt gedaan. The Nevers pakt dit (voor zover ik in twee afleveringen heb kunnen zien dan) vrij goed op. Het merendeel van de bevolking van Victoriaans Londen is blank (zoals je in die tijd zou verwachten) maar er lopen ook genoeg karakters met een ander kleurtje rond, waarschijnlijk allemaal met hun eigen achtergrondverhaal wat uitlegt hoe ze in Londen terecht zijn gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Shadow and Bone is uit

https://www.netflix.com/t...9?s=a&trkid=13747225&t=cp

Met positieve recensies
https://www.rottentomatoes.com/tv/shadow_and_bone

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.nightmarishconjurings.com/wp-content/uploads/2021/04/EN-US_SAB_Main_Ensemble_Vertical_27x40_RGB_EN-US.jpg?w=800&ssl=1

[ Voor 30% gewijzigd door Exocet op 23-04-2021 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Spooksel schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:38:
Zoveel negatieve recensies, ik start hem niet eens op. En het begin zou nog wel ok zijn, als je dat al slecht vond :)
De meest positieve was geloof ik "well.. it was a movie"
Is er al een Netflix original _movie_ geweest die wel goed was ? Volgens mij lukt ze dat totaal nog niet. En dat terwijl er best aardig wat goede Netflix Original _series_ zijn (vind ik dan)

[ Voor 18% gewijzigd door sverzijl op 23-04-2021 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb nu 2 afleveringen gekeken en ik moet zeggen, gewoon prima.
Lekker veel fantasy en het gaat redelijk vlot allemaal. Gewoon uitstekend entertainment. d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:05
Ook 2 afleveringen gekeken nu best goede serie tot ju toe! Zeker geen GoT niveau maar wel prima!

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Stylze schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:40:
[...]

Ook 2 afleveringen gekeken nu best goede serie tot ju toe! Zeker geen GoT niveau maar wel prima!
Probleem is dat ik het met GOT ga vergelijken. Eerst dacht ik dat het een kinderserie was, scènes in een bordeelhuis en geen functioneel naakt :?
Vind het verhaal ook best simplistisch, maar heb net aflevering 4 bekeken en denk dat het nu ga beginnen. Zeker niet zoveel lagen als GOT.
Haalt GOT niveau niet, maar zeker vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Stylze schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:40:
[...]

Ik vind het ook zeker vermakelijk. Mijn probleem was echter dat de eerste twee afleveringen ik het gevoel had dat ik de hele eerste seizoen heb geskipt en nu zit tweede te kijken. Vanaf derde aflevering ging het wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 22:10
Boekenlezers lijken wel fan van Shadow and Bone maar anderen lijken te wijzen op een generisch fantasy verhaal waar je niet van achterover valt. Ik heb het uitgekeken, bij het verhaal hoef je niet zo goed op te letten als bij GoT. En het is idd vermakelijk, dat woord past er het best bij.

Ik vond de special FX nog OK, heb al veel slechter gezien. Een aantal locaties zijn genomen van prachtige locaties in Budapest, dus dat ziet er dan wel authentiek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Seizoen afgekeken. Ik vind 'm toch wel tegenvallen. Heb het gevoel dat ik een kinderserie aan het kijken ben. Als een 2e seizoen komt, dan ga ik het niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Voor degene die Bumblebee nog in hun watchlist hebben staan: deze kun je nog kijken tot en met 30 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Russel88 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:46:
Seizoen afgekeken. Ik vind 'm toch wel tegenvallen. Heb het gevoel dat ik een kinderserie aan het kijken ben. Als een 2e seizoen komt, dan ga ik het niet volgen.
Ik vond die juist met iedere aflevering beter worden. Ik hoop van harte dat er tweede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
algalid schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:49:
bij het verhaal hoef je niet zo goed op te letten als bij GoT.
Ik heb pas één aflevering gezien, maar ik heb wel het idee dat ik een kaart nodig heb om de hele situatie beter te begrijpen. Een opening zoals die van GoT had wel handig geweest :p

Verder wel cool dat de setting geen generieke fantasy lijkt te zijn vooralsnog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb Shadow and Bone in 3 dagen afgekeken. En ik moet zeggen; ik bleef nieuwsgierig naar de volgende aflevering.

Voor mij hoeven er echt geen gruwelijke in stukken gehakte vleeshompen of grove sex in iedere aflevering te zitten, zoals bij GoT. M.a.w. daarmee vergelijk ik het ook helemaal niet.

Heb wel het idee, dat net zoals b.v. bij de Witcher en Tribes of Europa de eerste serie een soort begin c.q. introductie is. Want dan is de situatie geschetst, de hoofdrolspelers zijn neergezet, de verhaallijn gestart... en dan... is het wachten op het vervolg...
Hopende dat dat vervolg er ook komt. :Y

BTW: eigenlijk is het helemaal niet zo slecht als er van dit soort series er slechts 1 of 2 afleveringen per week beschikbaar komen. Anders ben je er te snel doorheen. ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Het derde seizoen van Master of None, met de titel Master of None Presents: Moments of Love, komt op 23 mei uit. Dit seizoen met vijf afleveringen zal focussen op Denise (Lena Waithe) in plaats van Dev (Aziz Ansari).

Alle afleveringen zijn geschreven door Lena Waithe en Aziz Ansari. Daarnaast zijn alle afleveringen geregisseerd door Aziz Ansari.
Ondanks de shift van hoofdpersonage, ben ik wel benieuwd naar dit seizoen.

[YouTube: Master of None S3 | Official Trailer | Netflix]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Daarnaast heeft Netflix ook een preview uitgebracht van de films die deze zomer uitkomen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

meesje schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:25:
Voor degene die Bumblebee nog in hun watchlist hebben staan: deze kun je nog kijken tot en met 30 april
Die film was kinderachtiger dan ik me voorstelde (ik heb nooit echt transformers gezien vroeger, maar het was natuurlijk ook een tekenfilm, ik weet niet of alle transformersfilms zo zijn, de plaatjes die gebruikt worden als in de catalogus geven de indruk niet). Een beetje Herbie/Lassie stijl :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
VirinR schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:24:
Het derde seizoen van Master of None, met de titel Master of None Presents: Moments of Love, komt op 23 mei uit. Dit seizoen met vijf afleveringen zal focussen op Denise (Lena Waithe) in plaats van Dev (Aziz Ansari).

Alle afleveringen zijn geschreven door Lena Waithe en Aziz Ansari. Daarnaast zijn alle afleveringen geregisseerd door Aziz Ansari.
Ondanks de shift van hoofdpersonage, ben ik wel benieuwd naar dit seizoen.
Ah ben benieuwd. Vond S1/S2 in ieder geval de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Marzman schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:10:
[...]

Die film was kinderachtiger dan ik me voorstelde (ik heb nooit echt transformers gezien vroeger, maar het was natuurlijk ook een tekenfilm, ik weet niet of alle transformersfilms zo zijn, de plaatjes die gebruikt worden als in de catalogus geven de indruk niet). Een beetje Herbie/Lassie stijl :p
Ik vond de film wel leuk. Maar inderdaad wat kinderachtiger dan de andere Transformer films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De eerste tekenfilm van Transformers heeft me toch wat tissues gekost als kleine Vrijdag. Met de dood van Optimus :'(

Bumblebee was inderdaad wel een beetje kinderachtig. Aan de andere kant ook wel een beetje zoals je als twaalfjarige een Transformersfilm verwacht.

spoiler:
Ik heb net Haunting of Bly Manor afgekeken. Vergeleken met Haunting of Hill House vond ik het toch een stuk tammer. Verhaallijn was wel okee en (achteraf) wel mooi dat ze het gebaseerd hebben op het werk van de schrijver. Maar vergeleken met het eerste seizoen was het veel minder spannend. Wat natuurlijk ook niet helpt is dat het min of meer gewoon dezelfde formule is, dus de verrassing is er wel af.

Merkte dat ik eigenlijk vooral "Waar is Wally" aan het doen was bij de shots. En sommige geesten waren gewoon net even teveel duidelijk.

Nuja, ben wel benieuwd of er nog een derde seizoen komt. Het trucje is inmiddels wel bekend.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 28-04-2021 16:20 . Reden: Spoiler tags erin geknald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:28
@Vrijdag Waarom niet even tussen spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, nuja, zoveel spoiler zit er toch niet in :? Nou lijkt het alsof ik iets zeg over de Transformers film :')

Ik vond Haunting of Bly Manor in elk geval een stuk minder indrukwekkend dan het eerste seizoen. Vergeleken met American Horror Story heeft Haunting of Bly Manor ook veel minder eigen smoel omdat de setting vrijwel hetzelfde is. Vond het niet slecht, maar waar ik HoHH een 8,5 zou geven, vond ik HoBM een magere 7.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 28-04-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Kan dit niet gewoon in het andere topic? Beetje onzinnig om een apart netflix topic te maken imho...

Buitenlandse TV Series 2020-2021

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JanW
Damian schreef op donderdag 29 april 2021 @ 07:34:
Kan dit niet gewoon in het andere topic? Beetje onzinnig om een apart netflix topic te maken imho...

Buitenlandse TV Series 2020-2021
Ik vind het wel fijn dat er een apart Netflix topic is. Ook met series/films die verschijnen of verdwijnen van Netflix. Als we alle streaming diensten in één centraal topic gaan plaatsen, dan wordt het daar een flinke brei om doorheen te filteren. Dan ben ik blij met een apart topic voor de verschillende streamingdiensten.
Het Disney+ topic [streamingdienst]
[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
[Apple TV+] Ervaringen & Discussie

Kom je trouwens, na ruim 18000 posts wel laat mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ziet er zo op 't eerste gezicht een beetje uit als een teen-drama in fantasy setting. Doelgroep is waarschijnlijk jongvolwassenen?

Recent The Serpent afgekeken. Ondanks het soms belabberde Nederlandse accent, wat je er af en toe uit haalt, wel een hele fijne serie. Zitten een paar ontzettend spannende afleveringen tussen, echt van genoten.

Daarna nog Quicksand gekeken. Lijkt qua idee een beetje op The Sinner, maar speelt zich af in een luxe voorstad van Stockholm, waarin een jonge meid terecht staat voor een paar moorden op school. Dit gebeurt al in de eerste minuut van de serie, en gaandeweg ontvouwt het verhaal zich.

Nu begonnen met Ozark, daar is een apart topic voor, maar de eerste aflevering had me al heel erg verrast. Ik zag Jason Bateman staan en verwachtte iets luchtigers, maar daar moest ik na ruim een half uur toch al van terugkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gisteren Stowaway gekeken. Veel klachten over fouten zie ik overal, ik heb er zelf niet genoeg verstand van om te klagen al vond ik sommige dingen ook wel vreemd. Maar het is ook science fiction natuurlijk, dus je moet daar een beetje doorheen kijken.

Het dilemma waar ze mee zaten was op zich nog best interessant.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Iemand de nieuwste aflevering van Lucifer al gezien?
Ik kom er net achter dat die te zien is vanaf 28 April :o
Dat word vanavond kijkennnnnn _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:00:
Iemand de nieuwste aflevering van Lucifer al gezien?
Ik kom er net achter dat die te zien is vanaf 28 April :o
Dat word vanavond kijkennnnnn _/-\o_
:o vanavond dan ook maar ff kijken >:)

Oh maar zie nu nog niks staan op netflix trouwens mbt nieuwe episode. Of komt die later online?

[ Voor 13% gewijzigd door Paulus07 op 29-04-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Paulus07 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:30:
[...]

Oh maar zie nu nog niks staan op netflix trouwens mbt nieuwe episode. Of komt die later online?
Ik las het hier 28-4-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:58

Spotmatic

Ken sent me

Paulus07 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:30:
[...]

Op Netflix staat: vanaf 28 mei.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Spotmatic schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:46:
[...]

Op Netflix staat: vanaf 28 mei.
Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/26AHteTfafcdKC6ys/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Klopt, zie mijn eerdere bericht.
meesje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:33:
Zojuist in de Netflix app gezien dat DC’s Legends of Tomorrow op 4 mei start met seizoen 6.
En op 28 mei Lucifer nieuwe afleveringen krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17-09 22:32

On_E

Housemusic

The Mitchells vs The Machines is echt tof zeg, misschien wel de leukste animatiefilm die ik heb gezien. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 187 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.