Ik was toevallig met seizoen 4 bezig van Gomorra. Dus de film kwam als sequel van seizoen 3 voor mij op een handig moment op Netflix. Alleen bij de serie was de prik er na 2 seizoenen eigenlijk er al wel uit. De film doet het nog minder goed dan de serie, ik vond het verhaal niet echt aangrijpend, laat staan dat ik het in een langer serie-format wil zien. Als je niet bekend bent met de serie dan zou ik ook zeker bij de film wegblijven.Martinusz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:42:
Gisteren L'Immortale (2019) gekeken, heerlijk die sfeer die rond Ciro hangt.
Alleen mja ik vind het geen format voor een film (in een film moet alles kort en snel etc.), dit had beter in een vervolg serie gedaan kunnen worden denk ik.
Wel mooi om het levensverhaal van Ciro zo te zien, maakt wel een hoop duidelijk
En het einde vraagt natuurlijk om een vervolg! (het liefst in serie-format!)
Eens, het verhaal pakt niet omdat het allemaal in 1:50 uur moet. Eigenlijk boeit vooral het verleden verhaal van Ciro echt. Op zich daarom wel de moeite om te kijken na S3 van de serie.ikbenerniet schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:28:
[...]
Ik was toevallig met seizoen 4 bezig van Gomorra. Dus de film kwam als sequel van seizoen 3 voor mij op een handig moment op Netflix. Alleen bij de serie was de prik er na 2 seizoenen eigenlijk er al wel uit. De film doet het nog minder goed dan de serie, ik vond het verhaal niet echt aangrijpend, laat staan dat ik het in een langer serie-format wil zien. Als je niet bekend bent met de serie dan zou ik ook zeker bij de film wegblijven.
De Serie zelf ook S4 ben ik gewoom fan van, ik hou ervan
Net als Suburra bijvoorbeeld!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ben One Punch Man voor de derde keer aan het kijken
Erg leuke en absurde tekenfilm over een overpowered persoon die voor de lol een held is.
Jammer dat het tweede seizoen niet op Netflix staat.
Erg leuke en absurde tekenfilm over een overpowered persoon die voor de lol een held is.
Jammer dat het tweede seizoen niet op Netflix staat.
Voor mij was de prik er ook uit. Ik ben ergens in S3 afgehaakt.ikbenerniet schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:28:
[...]
Ik was toevallig met seizoen 4 bezig van Gomorra. Dus de film kwam als sequel van seizoen 3 voor mij op een handig moment op Netflix. Alleen bij de serie was de prik er na 2 seizoenen eigenlijk er al wel uit. De film doet het nog minder goed dan de serie, ik vond het verhaal niet echt aangrijpend, laat staan dat ik het in een langer serie-format wil zien. Als je niet bekend bent met de serie dan zou ik ook zeker bij de film wegblijven.
Suburra vond ik toch langer blijven boeien. Dat had volgens mij te maken met kleurrijke hoofdpersonages waar je echt een band mee kreeg. In Gomorra had je dat niet. In het begin met Ciro, maar dat verdween snel. Ik had geen enkele voeling met die personages.
Helemaal bij met Lucifer, misschien maar weer verder met Vikings. Daar ben ik in seizoen 3, aflevering 10 blijven hangen.
Slecht idee... Hoe laat?
Als je Vikings leuk vindt, is the Last Kingdom ook een aanrader (voor zover je hem nog niet hebt gezien).GSX-MAN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:16:
Helemaal bij met Lucifer, misschien maar weer verder met Vikings. Daar ben ik in seizoen 3, aflevering 10 blijven hangen.
In Vikings zie je een jonge koning Alfred, in the Last Kingdom is Alfred volwassen en wordt het verhaal vanuit het perspectief van de inwoners van Wessex en omgeving verteld.
Iemand al naar Transformers: War For Cybertron gekeken? Ik vond deze serie leuker dan de meuk die Michael Bay de laatste jaren op ons los heeft gelaten. Qua sfeer lijkt het meer op de oude tekenfimserie.
Uiteraard is het niet perfect.
De pluspunten: het speelt zich af op Cybertron, dus geen last van irritante mensen, mooi geanimeerd, goede sfeer, veel herkenbare karakters.
Minpunten: niet de originele stemacteurs gebruikt (dus geen Peter Cullen), Cybertron voelt ietwat `leeg' aan, er wordt vrij weinig getransformeerd, soms een wat laag tempo
Onlogisch: de Ark is nog niet op de Aarde geland en kan dus geen weet hebben van Aardse voertuigen. En toch wordt er getransformeerd in Aardse voertuigen...
De pluspunten: het speelt zich af op Cybertron, dus geen last van irritante mensen, mooi geanimeerd, goede sfeer, veel herkenbare karakters.
Minpunten: niet de originele stemacteurs gebruikt (dus geen Peter Cullen), Cybertron voelt ietwat `leeg' aan, er wordt vrij weinig getransformeerd, soms een wat laag tempo
Onlogisch: de Ark is nog niet op de Aarde geland en kan dus geen weet hebben van Aardse voertuigen. En toch wordt er getransformeerd in Aardse voertuigen...
doe jezelf in dat geval een plezier en stop na S2 met kijken.De_Bastaard schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:33:
Ik ga helemaal stuk hier op Norsemen. Geweldig die droogheid.
hou dat goede gevoel
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
In de categorie Guilty Pleasure overigens.... eindelijk iZombie S5 online.
Snel kijken voordat het nieuwe seizoen van Jane the Virgin komt.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Gisteren gelijk aan I Zombie S5 begonnen en binnenkort inderdaad ook Jane te Virgin. Die serie is alleen al de moeite waard voor de rol van Rogelio.avotar schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:11:
In de categorie Guilty Pleasure overigens.... eindelijk iZombie S5 online.
Ik zie een combinatie van die twee series ook wel zitten: Jane the Zombie.
Volgens mij wordt er niet getransformeerd in aardse voertuigen. Zeker de Decepticon seekers veranderen in 'alien' jets. De Autobots herinner ik me zo snel even niet.ruftman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:57:
Iemand al naar Transformers: War For Cybertron gekeken? Ik vond deze serie leuker dan de meuk die Michael Bay de laatste jaren op ons los heeft gelaten. Qua sfeer lijkt het meer op de oude tekenfimserie.
Maar ik vond het een leuke throwback naar vroeger. Wel weinig afleveringen helaas. Hopen dat deel 2 en 3 snel volgen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik vond het vooral voor de Autobots gelden. Ik kijk ook uit naar deel 2 en 3.Malfunctions schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:02:
[...]
Volgens mij wordt er niet getransformeerd in aardse voertuigen. Zeker de Decepticon seekers veranderen in 'alien' jets. De Autobots herinner ik me zo snel even niet.
Maar ik vond het een leuke throwback naar vroeger. Wel weinig afleveringen helaas. Hopen dat deel 2 en 3 snel volgen.
Is Undercover S2 op Netflix NL/BE met Engelse audio? Ik wacht er nog steeds op voor Netflix UK
[ Voor 34% gewijzigd door alienfruit op 21-09-2020 12:11 ]
Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een na gesynchroniseerde film of serie willen kijken.alienfruit schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:11:
Is Undercover S2 op Netflix NL/BE met Engelse audio? Ik wacht er nog steeds op voor Netflix UK
Op BE staat dit nog niet, wel bij VRT te bekijken in de app.alienfruit schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:11:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zo gek, ik heb twee profielen op Netflix.
Via het ene profiel kan ik gemakkelijk de serie El Final Del Paraiso vinden, via het andere profiel simpelweg niet.
Beide profielen staan ingesteld op de categorie volwassen.
Hebben jullie enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Via het ene profiel kan ik gemakkelijk de serie El Final Del Paraiso vinden, via het andere profiel simpelweg niet.
Misschien de een ingesteld op een andere taal? Dat wilt wel eens verschillen opleveren.Pindasaus schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:48:
Zo gek, ik heb twee profielen op Netflix.
Dat was het inderdaad, bedankt voor de oplossing.ArniD schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:53:
[...]
Misschien de een ingesteld op een andere taal? Dat wilt wel eens verschillen opleveren.
Eerste aflevering van Ratched gekeken, en holy cow. De filmografie... het schreeuwt gewoon Technicolor en Stanley Kubrick
Nog geen idee waar het heen gaat qua verhaal, maar als Kubrick fan ben ik nu al hooked.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Onlangs toch maar eens Vis a Vis opgestart. Vrouwenserie dacht ik. Nou is dat in essentie wellicht ook zo, maar kijkt toch wel erg leuk weg met wat lugubere acties die ik totaal niet had verwacht! Helaas iriteer ik me wel vaak aan de "dit zou in het echt absoluut niet kunnen" situaties.. seizoen 2 net gestart eens zien hoe dit verder gaat.
Haha, wacht maar af tot je de rest zietFlowChef schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:28:
Onlangs toch maar eens Vis a Vis opgestart. Vrouwenserie dacht ik. Nou is dat in essentie wellicht ook zo, maar kijkt toch wel erg leuk weg met wat lugubere acties die ik totaal niet had verwacht! Helaas iriteer ik me wel vaak aan de "dit zou in het echt absoluut niet kunnen" situaties.. seizoen 2 net gestart eens zien hoe dit verder gaat.
Spinoff? Zal wel een spoiler zijn als ik hoor hoe die heet zeker? Ik kom hier nog op terug haha. Mijn probleem is altijd wel, als ik eraan begin kijk ik het af. Maar tot nu toe vind ik de serie erg leuk op zijn tijd.Sunfalls schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:40:
[...]
Haha, wacht maar af tot je de rest zietGeintje natuurlijk. Ik zal niets spoileren. Ik heb me goed vermaakt met de serie. Alleen die spinoff die ze gemaakt hebben om het verhaal af te ronden was niet zo boeiend.
Nee, geen spoiler. Althans niet als je alleen de titel hoort: vis a vis el oasis. Je moet alleen niet gaan zoeken op dit titel want dan krijg je wel een enorme spoiler. Het is ook niet echt een spinoff maar meer een vervolg. Al is het geen nieuw seizoen en vandaar dus spinoff.FlowChef schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:41:
[...]
Spinoff? Zal wel een spoiler zijn als ik hoor hoe die heet zeker? Ik kom hier nog op terug haha. Mijn probleem is altijd wel, als ik eraan begin kijk ik het af. Maar tot nu toe vind ik de serie erg leuk op zijn tijd.
Nee, dat wil ik niet, ik vroeg mij af of het al wel in het Engels beschikbaar is op Netflix NL/BE gezien het nog niet beschikbaar is op Netflix UK.jongetje schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:35:
Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je een na gesynchroniseerde film of serie willen kijken.
Engels, Spaans, Duits en Frans kan ik o.a. kiezen bij seizoen 2 van Undercover.alienfruit schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:35:
[...]
Nee, dat wil ik niet, ik vroeg mij af of het al wel in het Engels beschikbaar is op Netflix NL/BE gezien het nog niet beschikbaar is op Netflix UK.
Flauw dat het dan nog niet beschikbaar is in de UK
Voorlopig is Undercover enkel te bekijken in BE via VRT en NL wekelijks via Netflix.
De overige internationale gebieden (waaronder UK) moeten wachten tot 8 november omdat dan de wekelijkse run van het seizoen voorbij is. Op dat moment wordt het hele seizoen online gezet.
De overige internationale gebieden (waaronder UK) moeten wachten tot 8 november omdat dan de wekelijkse run van het seizoen voorbij is. Op dat moment wordt het hele seizoen online gezet.
Young Wallander afgekeken, wat een vette serie! Thanks voor de tip @KillerBee.
Ook heerlijke beeldkwaliteit met Dolby Vision trouwens
Ook heerlijke beeldkwaliteit met Dolby Vision trouwens
@Gaargod We zijn net begonnen met Young Wallander.
Het zit op zich goed in elkaar en is spannend genoeg als het welbekende scandinavische politiegebeuren.
MAAR... er zijn een aantal storende zaken imho:
Het zit op zich goed in elkaar en is spannend genoeg als het welbekende scandinavische politiegebeuren.
MAAR... er zijn een aantal storende zaken imho:
- De originele versie is in het Engels?!? Ik dacht in Netflix ff de originele Zweedse taal te kiezen, met Engelse ondertitels, maar dat kan dus niet. Jammer; dat vind ik een minpunt.
- Het zou het 'ontstaan' van de figuur Wallander moeten uitbeelden. Waarom speelt het dan anno nu? Dat klopt toch voor geen meter?
Dat is op zich niet zo erg, alleen jammer dat VRT nog geen Android TV app heeft (ik denk dat dit wel snel komt als de nieuwe chromecast er isalgalid schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:45:
Voorlopig is Undercover enkel te bekijken in BE via VRT en NL wekelijks via Netflix.
/▌
@ehtweak
De Engelse taal is hier idd een vreemde keuze, helemaal mee eens. Maar deed verder geen afbreuk aan mijn kijkplezier
Ik was onbekend met (Young) Wallander dus door geen enkele kennis gehinderd.
De Engelse taal is hier idd een vreemde keuze, helemaal mee eens. Maar deed verder geen afbreuk aan mijn kijkplezier
Ik was onbekend met (Young) Wallander dus door geen enkele kennis gehinderd.
Ah nee, meen je niet. Dat had ik niet verwacht. Jammer.Sunfalls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:36:
https://deadline.com/2020...eason-netflix-1234581520/
Helaas. Had me er wel mee vermaakt.
Ontzettend jammer voor de fans!Sunfalls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:36:
Wij zijn zelf na de 2e episode gestopt, konden er niet aan wennen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De Romeinen spreken Italiaans en de Germanen spreken Duits. Op zich wel grappig effect.
Hier sluit ik mij wel bij aan. De humor is perfect en de typetjes. Hoe kom je er op.GovertNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:00:
Ik wilde hier even de mensen bedanken die de serie Brooklyn Nine-Nine aan hebben geraden. Of gewoon de naam van deze serie genoemd hebben in dit topic.
Die droge humor is wel mijn ding namelijk. Ben nu bijna klaar met seizoen 4.
Wat ben ik blij dat mensen van mening kunnen en mogen verschillen.GovertNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:00:
Ik wilde hier even de mensen bedanken die de serie Brooklyn Nine-Nine aan hebben geraden. Of gewoon de naam van deze serie genoemd hebben in dit topic.
Die droge humor is wel mijn ding namelijk. Ben nu bijna klaar met seizoen 4.
Ik vind het juist een enorme butt serie. Kon niet wennen aan de “humor”
Dat is echt extreem zonde, ik heb in tijden niet zo'n uniek project gezien.Sunfalls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:36:
Gelukkig stond de afloop van de serie al een soort van vast.
Deze populaire serie komt uit op 9 oktober:
[YouTube: The Haunting of Bly Manor | Official Trailer | Netflix]
Er komt ook een Oscars-kandidaat van Aaron Sorkin (maar die zal veel minder bekeken worden dan bovenstaande):
[YouTube: The Haunting of Bly Manor | Official Trailer | Netflix]
Er komt ook een Oscars-kandidaat van Aaron Sorkin (maar die zal veel minder bekeken worden dan bovenstaande):
Vanaf vandaag is ook Elona Holmes te zien. Ga hem vanavond kijken. De reacties zijn wat wisselend maar ik wil hem zelf zien om te oordelen.
YouTube: Enola Holmes | Official Trailer | Netflix
Ik heb de tip van jullie opgevolgd om met The Umbrella Academy te beginnen. Onlangs het eerste seizoen afgekeken en kan inderdaad bevestigen dat dit een topper is. Zo op het eerste gezicht lijkt het een ordinaire Heroes verhaallijn te volgen maar er ligt toch wel een interessant achtergrondverhaal achter, het verhaal intrigeerde mij steeds meer per aflevering en is eigenlijk belangrijker dan de superpowers naar mijn idee.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Behoorlijk positiefSunfalls schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:54:
Vanaf vandaag is ook Elona Holmes te zien. Ga hem vanavond kijken. De reacties zijn wat wisselend maar ik wil hem zelf zien om te oordelen.
https://www.rottentomatoes.com/m/enola_holmes
Vandaag zijn er vijf nieuwe afleveringen uitgebracht van The Chef Show met Jon Favreau.
Opvallend genoeg spreekt Netflix over 'seizoen 2 - volume 1'. Hopelijk betekent dit dat er meer volumes komen, ik heb namelijk erg genoten van dit kookprogramma.
Opvallend genoeg spreekt Netflix over 'seizoen 2 - volume 1'. Hopelijk betekent dit dat er meer volumes komen, ik heb namelijk erg genoten van dit kookprogramma.
En op 21 oktober komt er een nieuw seizoen van My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman. Ditmaal vier nieuwe afleveringen.
En de volgende die (na het aankomende seizoen) afgelopen is:
https://www.cnet.com/news...%20will%20be%20its%20last.
https://www.cnet.com/news...%20will%20be%20its%20last.
Weet iemand of Fargo seizoen 4 dat zondag begint ook gelijk op de nederlandse Netflix komt?
Gaat in ieder geval op Videoland komen. Geen idee of de rechten exclusief zijn voor NL, maar lijkt me wel.Nodgic schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:28:
Weet iemand of Fargo seizoen 4 dat zondag begint ook gelijk op de nederlandse Netflix komt?
Heb je een bron? Ik kan het niet zo snel vinden, zou het apart vinden, de overige seizoenen staan ook niet op Videoland, wel op Netflix.robhof schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:51:
[...]
Gaat in ieder geval op Videoland komen. Geen idee of de rechten exclusief zijn voor NL, maar lijkt me wel.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ah nee niet op Videoland met hun stereogeluid alstublieft.
Ja ik dacht ook dat de rechten bij Netflix lagen, de andere seizoenen staan inderdaad ook alleen op Netflix. Kan er verder ook niet echt wat over vinden dus maandag maar afwachten dan...
Fargo seizoen 4 staat niet op Netflix
. Zover ik lees komt deze waarschijnlijk ook niet naar Netflix.
Ja helaas. Dan maar via een andere weg kijken
Ik twijfelde ook aan het bericht van @robhof maar Fargo gaat naar Videoland inderdaad, zie ook https://www.rtlnieuws.nl/...o-verhuist-naar-videoland
Zie het ook net in hun nieuwsbrief. Nu ben ik abonnee dus ik vind het wel prima, maar wel een verassing.
Zie het ook net in hun nieuwsbrief. Nu ben ik abonnee dus ik vind het wel prima, maar wel een verassing.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Eindelijk komt het een keer snel op Netflix, ben benieuwd of dit seizoen nog interessant zal zijn.
Kijk het alleen nog om de hoop dat de serie snel weer beter word.
spoiler:
Gelukkig is Rick wel al doodgegaan in seizoen 9 , duurde ook veel te lang voordat hij de pijp uitging.
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 02-10-2020 08:58 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vreemd dat ik die serie niet kan vinden in de Netflix app zelf. Had hem graag aan mijn lijst toegevoegd om te voorkomen dat ik hem weer vergeet.
Klopt kreeg hem daar ook nog niet terug. Via de website weer wel en heb via daar de reminder maar ingesteldMaZo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:29:
[...]
Vreemd dat ik die serie niet kan vinden in de Netflix app zelf. Had hem graag aan mijn lijst toegevoegd om te voorkomen dat ik hem weer vergeet.
https://www.netflix.com/title/81024039
Nee, alleen op Videoland. Leve de versplintering. Ik zal hem wel kijken, maar had het liever op Netflix gezien.luxzenburcht schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:53:
Fargo seizoen 4 staat niet op Netflix. Zover ik lees komt deze waarschijnlijk ook niet naar Netflix.
https://www.manners.nl/fargo-seizoen-4-videoland-netflix/
Wel 69 nieuwe series/films in oktober : https://www.manners.nl/nieuw-op-netflix-oktober/
Klinkt als aardig wat, maar het overgrote deel is (ouwe) troep.
In ieder geval weer een nieuw seizoen van Star Trek: Discovery en The Haunting of Bly Manor. Daar heb ik wel weer zin in.
In Belgie staat er ook nog niks over een 4e seizoen, ik ben benieuwd waarom dat is. Er zit wel onderscheid in met Nederland want bijvoorbeeld het tweede seizoen van undercover heeft VRT in Belgie en komt daarom (voorlopig) niet naar Netflix.sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:14:
[...]
Nee, alleen op Videoland. Leve de versplintering. Ik zal hem wel kijken, maar had het liever op Netflix gezien.
https://www.manners.nl/fargo-seizoen-4-videoland-netflix/
Wel 69 nieuwe series/films in oktober : https://www.manners.nl/nieuw-op-netflix-oktober/
Klinkt als aardig wat, maar het overgrote deel is (ouwe) troep.
In ieder geval weer een nieuw seizoen van Star Trek: Discovery en The Haunting of Bly Manor. Daar heb ik wel weer zin in.
/▌
Is er een manier om die Netflix da..dum intro uit te zetten? Soms laten de kinderen het tv volume goed openstaan en dan schrik ik mij de pleuris.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Nope.Cobb schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:49:
Is er een manier om die Netflix da..dum intro uit te zetten? Soms laten de kinderen het tv volume goed openstaan en dan schrik ik mij de pleuris.
I see red pixels.
Fffuuuuuu. Ze kunnen toch wel iets 'fijners' bedenken dan een keiharde da..dum!
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Vast wel, maar het is nu zo herkenbaar als Netflix als je dat hoort.Cobb schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:01:
[...]
Fffuuuuuu. Ze kunnen toch wel iets 'fijners' bedenken dan een keiharde da..dum!
Ik vrees dat je kinderen 'opvoeden' de snelste fix is
/▌
En HD zonder Dolby VisionArjantje72 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:37:
Ah nee niet op Videoland met hun stereogeluid alstublieft.
Dat wordt weer “andere manieren zoeken”. De eerste reviews zijn matig, andere kant Chris Rock.. zeker kijken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja zit niks anders op. Helaas.Marzman schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:11:
[...]
Vast wel, maar het is nu zo herkenbaar als Netflix als je dat hoort.
Ik vrees dat je kinderen 'opvoeden' de snelste fix is
Mijn ptss piekt de laatste tijd weer en dit soort onverwachte geluiden zijn echt ruk.
Ik ben schaamteloos ‘Emily in Paris’ aan het kijken nu. Guilty pleasure 😂
Minder relevante vraag t.b.v. daadwerkelijke content maar meer functies. Ik vind de watchlist van Netflix echt bagger. Het is niet altijd heel duidelijk wanneer er een nieuwe show geaired is. En als ik die lijst open zie ik ook niet wat ik nog moet kijken (bij plex zag ik duidelijk dat er bijv nog 3 nieuwe shows waren).
Is er een eventuele ios app die dit wel bied? Of gebruik ik de netflix client niet goed?
Is er een eventuele ios app die dit wel bied? Of gebruik ik de netflix client niet goed?
Volgens mij ben ik redelijk laat (de nieuwsberichten zijn van even geleden), maar ik heb nu ook de optie om versneld af te spelen. Gebruikt iemand dat ook echt? Misschien als je ziet dat je net het einde van een film niet gaat halen in een trein ofzo
/▌
Zojuist de allerlaatste aflevering van The 100 gekeken.
Tja... wat moet je daar nou van denken?
Aan de ene kant, het verhaal moet een keer stoppen. (toch?) Dus breien ze er een eind aan.
Aan de andere kant (uiteraard) de moralistische boodschap van dat oorlog en geweld eigenlijk nooit iets oplost.
...to be never continued...
Aan de ene kant, het verhaal moet een keer stoppen. (toch?) Dus breien ze er een eind aan.
Aan de andere kant (uiteraard) de moralistische boodschap van dat oorlog en geweld eigenlijk nooit iets oplost.
spoiler:
en ze leefden nog lang/kort en gelukkig.
Toch?
Toch?
Ik moet hem nog kijken, toch in je spoiler gekeken, maar ik heb nog geen ideeehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:09:
spoiler:en ze leefden nog lang/kort en gelukkig.
Toch?
/▌
Dus eigenlijk zet je gewoon een spoiler in je post buiten de spoilertag? (heb hem weggelaten in mijn quote van jouw post) .....ehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:09:
Toch?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Je hebt alleen de laatste zin weggelaten?Sorcerer8472 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Dus eigenlijk zet je gewoon een spoiler in je post buiten de spoilertag? (heb hem weggelaten in mijn quote van jouw post) .....
/▌
Ja, want da's de spoiler die niet in een spoilertag staat. Heb onder de spoilertag niet gelezen.
Nee, het is wel een mooi gesloten einde.ehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:09:
Toch?
Het is een "mooi gesloten einde" alleen slaat het helemaal nergens op.
En als je kijkt wat er de afgelopen afleveringen gebeurd is, slaat de algemene stemming op het einde nergens op. Die van Clarke al helemaal niet.
En als je kijkt wat er de afgelopen afleveringen gebeurd is, slaat de algemene stemming op het einde nergens op. Die van Clarke al helemaal niet.
Kort geleden Bumperkleef gekeken via Netflix.
Ik had er niet al te veel verwachtingen van, maar voor een Nederlandse productie viel het helemaal niet tegen.
Op zich een bekend thema, maar toch treffend in beeld gebracht in het Nederlandse landschap.
https://www.moviemeter.nl/film/1123387
https://www.netflix.com/nl/title/81147746
https://www.filmfestival.nl/archief/bumperkleef
Ik had er niet al te veel verwachtingen van, maar voor een Nederlandse productie viel het helemaal niet tegen.
Op zich een bekend thema, maar toch treffend in beeld gebracht in het Nederlandse landschap.
Die hele einde van The 100 klopt gewoon niet.
Vond het heel stom.
Vond het heel stom.

Ik heb het nu ook gezien, het einde is een beetje raar.Tartarus schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:59:
Die hele einde van The 100 klopt gewoon niet.
Vond het heel stom.
spoiler:
Kennelijk wilden ze een happy end, het is ook begonnen als tienerserie. De volwassenen kwamen later en gingen een voor een dood en de tieners zijn dan iets ouder geworden elk seizoen
.
Ze hadden beter iedereen in een steen laten veranderen of in sterrestof of gewoon Clarke met die hond alleen en klaar.
Ze hadden beter iedereen in een steen laten veranderen of in sterrestof of gewoon Clarke met die hond alleen en klaar.
/▌
Het lijkt een beetje op zo'n 12 steden 13 ongelukken verhaal. Is het zoiets?ehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:58:
Kort geleden Bumperkleef gekeken via Netflix.
[YouTube: BUMPERKLEEF trailer]
/▌
Haha, nou niet bepaald nee...Marzman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Het lijkt een beetje op zo'n 12 steden 13 ongelukken verhaal. Is het zoiets?
Tenzij je 12steden/13ongelukken onder verkeershorror schaart?
op mij kwam het over alsehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:09:
Toch?
spoiler:
het is allemaal in het hoofd van clark gebeurt en ze zitten nog gewoon op de ark
De allerlaatste fade out seconden verwijzen wel naar de eerste scene van de serie.
spoiler:
De eerste zin die Clarke in de serie spreekt voordat ze uit haar cel wordt gehaald, gaat over het ademen van verse lucht terwijl ze een bos tekent, dromend over niet gevangen zijn in de ruimte. Dus het kan idd een droom zijn, of een verhaal dat ze bedenkt om de tijd te doden.
[ Voor 34% gewijzigd door AcidBurn op 07-10-2020 00:05 ]
Nee, als het horror is dan is het echt iets andersehtweak schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Haha, nou niet bepaald nee...
Tenzij je 12steden/13ongelukken onder verkeershorror schaart?
/▌
De eerste 30 seconden van de serie van meer dan zes jaar geleden. YouTube: The 100 - Clarke's opening scene 1x01AcidBurn schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:58:
De allerlaatste fade out seconden verwijzen wel naar de eerste scene van de serie.
spoiler:De eerste zin die Clarke in de serie spreekt voordat ze uit haar cel wordt gehaald, gaat over het ademen van verse lucht terwijl ze een bos tekent, dromend over niet gevangen zijn in de ruimte. Dus het kan idd een droom zijn, of een verhaal dat ze bedenkt om de tijd te doden.
Ik vind het nog niet heel sterk, en ik denk dat weinig mensen dat onthouden hebben maar daar zal het inderdaad wel naar refereren.
/▌
Die zijn wij ook gaan kijken. Best leuk eigenlijk. Ik had alleen niet tegen zwangere vrouwlief moeten zeggen dat ik die Emily wel mooi vindTartarus schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:42:
Ik ben schaamteloos ‘Emily in Paris’ aan het kijken nu. Guilty pleasure 😂

Dat had wel een erg einde a la Lost geweest.odan schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:39:
[...]
op mij kwam het over als
spoiler:het is allemaal in het hoofd van clark gebeurt en ze zitten nog gewoon op de ark
Dat zou ook een treurige manier zijn om the walking dead te eindigen. Dat Rick wakker wordt in het ziekenhuis na zijn ongeluk.avotar schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 07:31:
[...]
Dat had wel een erg einde a la Lost geweest.
/▌
Gelukkig kan dat niet meer door de spin-offs met andere characters in de hoofdrol. Dan vermoord je de hele franchise.Marzman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
Dat zou ook een treurige manier zijn om the walking dead te eindigen. Dat Rick wakker wordt in het ziekenhuis na zijn ongeluk.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zouden jullie je eigen The 100 topic willen beginnen waar je wel kunt gaan discussiëren over het einde van de serie, iets wat overduidelijk een spoiler is?
[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 07-10-2020 08:36 ]
@Sorcerer8472 Een topic over een serie beginnen, die >6 jaar geleden begonnen is, en inmiddels voltooid?
Lijkt me een beetje laat...

Lijkt me een beetje laat...
Lijkt me op zich wel plausibel.AcidBurn schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:58:

spoiler:
Mission accomplished. Voor Clarke dan...
[ Voor 57% gewijzigd door tweakduke op 07-10-2020 20:09 . Reden: Gelieve zaken even in een spoiler tag plaatsen ]
Ik ben sinds gisteravond klaar met seizoen 2. Wat een teleurstelling was dat zeg... Ik ben er dus niet heel rouwig om dat deze niet wordt voortgezet. Hopelijk krijgen we er een nieuwe toffe science fiction serie voor terug.algalid schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:50:
Variety - ‘Altered Carbon’ Canceled After Two Seasons at Netflix
Nog een serie die in het stof bijt bij Netflix.
4K scherm gekocht voor de PC, maar ik heb Netflix nog niet zover dat 'ie ook 4K afspeelt.
Intussen wel veel plezier van Netflix, nu ik meer tijd in en om het huis doorbreng. Undercover seizoen 2 is leuk, ik kom eindelijk toe aan Breaking Bad (halverwege seizoen 3 inmiddels), ik ben bij met Lucifer en ik ben weer verder aan het kijken naar Arrow (seizoen 5). Ik zit nog te twijfelen over Black Sails en Snowpiercer.
Intussen wel veel plezier van Netflix, nu ik meer tijd in en om het huis doorbreng. Undercover seizoen 2 is leuk, ik kom eindelijk toe aan Breaking Bad (halverwege seizoen 3 inmiddels), ik ben bij met Lucifer en ik ben weer verder aan het kijken naar Arrow (seizoen 5). Ik zit nog te twijfelen over Black Sails en Snowpiercer.
Slecht idee... Hoe laat?
Gebruik je dan wel de Netflix app?GSX-MAN schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:20:
4K scherm gekocht voor de PC, maar ik heb Netflix nog niet zover dat 'ie ook 4K afspeelt.
Zeker. Ik hoop dat het eraan ligt dat ik mijn abo gisteren pas geüpgraded heb.
Slecht idee... Hoe laat?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.