Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:08
Afzender is makkelijk te spoofen.
Waar gaan de links naartoe? Liefst niet op klikken natuurlijk, maar bekijken in de 'rauwe' e-mail.
Lijkt me een phishing poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:30
Vanaf nu ook een aantal films die je ook zonder Netflix abo kan kijken. Blijkbaar als 'vervanger' voor de eerste gratis maand die nu niet meer wordt aangeboden. Zelf ooit begonnen met 1 jaar gratis Netflix, en daarna nog eens 6 maanden voor 12 euro ofzo. Dat waren nog eens tijden ;)

https://www.netflix.com/nl-en/watch-free

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:15

snmght

imho dan he

Droefsnoet schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:14:
[...]

Hebben jullie wellicht een andere taal ingesteld als standaard? volgens mij las ik enkele maanden geleden in dit topic dat er verschil zat tussen je taal op Engels of Nederlands zetten.
Dat laatste kan ik bevestigen. Kwam in mijn lijst een keer een Engels filmpje voor kinderen tegen om het alfabet in het Engels te leren. Kon het bij mijn zoon niet vinden; zat hem er dus in dat ik alles op Engels heb staan en hij in het Nederlands.

Ik kwam gisteren de trailer tegen van The Haunting of Bly Manor. Was eigenlijk alweer een beetje vergeten hoe sterk ik de Haunting of Hill House vond dus heb hier stiekem wel veel zin in!

YouTube: The Haunting of Bly Manor | Teaser Trailer | Netflix

Ben op dit moment even Undercover opnieuw aan het kijken, heerlijk toch die Lammers en zijn campingmeisje. Heel veel zin in seizoen 2 hiervan.

Er breken goede tijden aan, op Netflix. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

snmght schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:08:
[...]

Ben op dit moment even Undercover opnieuw aan het kijken, heerlijk toch die Lammers en zijn campingmeisje. Heel veel zin in seizoen 2 hiervan.

Er breken goede tijden aan, op Netflix. ;)
Wij kunnen lekker al kijken op TV nu zondag naar undercover S2 :)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
TripleQ schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:15:
Geen idee waarom, vind het ook niet erg.
Maar tijdelijke BTW verlaging?

[Afbeelding]
Ziet er eigenlijk best legitiem uit, maar zelfs al zou het fake zijn: ze vragen je nergens echt op te klikken, dus voor een phishing mail is het wel een hele slechte (of klantgericht..?) :D

Je merkt het vanzelf in je afschrijvingen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
TripleQ schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:15:
Geen idee waarom, vind het ook niet erg.
Maar tijdelijke BTW verlaging?

[Afbeelding]
staat je account geregistreerd in een land waar tijdelijk BTW verlaagd is door corona?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
avotar schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 07:00:
[...]
De druppel was voor mij toen ze die zwerver op een gegeven moment lieten zien en suggereerden dat het God was. Toen heb ik het afgezet.
Leg me die even uit: Dat iemand de duivel is kan nog, maar suggereren dat iemand god is, dat gaat te ver?
Waar zit het verschil voor jou tussen die 2 figuren? Voor mij zijn het allebei fictieve karakters, net als een profeet of Allah of Budha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hahn schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 17:29:
[...]

Ziet er eigenlijk best legitiem uit, maar zelfs al zou het fake zijn: ze vragen je nergens echt op te klikken, dus voor een phishing mail is het wel een hele slechte (of klantgericht..?) :D

Je merkt het vanzelf in je afschrijvingen :)
'tijdelijke btw-wijzinging in de btw' niet een zin die helemaal lekker lekker loopt. vandaar dat ik wel m'n twijfels heb over of het echt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 01-09-2020 21:10 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gunner schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:10:
[...]

'tijdelijke btw-wijzinging in de btw' niet een zin die helemaal lekker lekker loopt.
Ah ja, dan is het sowieso fake natuurlijk!

:+

Ik ben het met je eens dat dat geen heel lekker lopende zin is, maar verder zie ik geen fouten en niks waarvan mijn alarmbellen afgaan. En zoals ik al zei: als dit een phishing mail is, dan is het er wel eentje die niemand ertoe zet om z'n gegevens buit te geven. Dus ik zou de mail gewoon lekker archiveren en verder gaan met m'n leven.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 01-09-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hahn schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:12:
Dus ik zou de mail gewoon lekker archiveren en verder gaan met m'n leven.
Natuurlijk. Maar even buiten het feit dat het er niet op lijkt dat iemand anders deze ontvangen heeft en er in NL geen sprake is van een verlaging van de btw op luxe goederen (als zijn er politieke partijen die dat willen op de lagere btw) :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou.. toen ik vanavond de Netflix app opende op de telefoon zag ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWXR9gUEJhpOakb7gaGy5kgobek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lKor5I7uWUD4c3sGKfAZ00Ri.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij heb ik heel in het begin ooit een Amerikaanse account gehad (ongeveer 10 jaar terug?), deze werd ooit omgezet naar een NL iets? Betaal iig al jaren in euro's en heb gewoon Nederlandse content.

Ach, zie wel wat de volgende afschrijving wordt. Grappig dat niemand anders het hier kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

AcidBurn schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:03:
[...]

Leg me die even uit: Dat iemand de duivel is kan nog, maar suggereren dat iemand god is, dat gaat te ver?
Waar zit het verschil voor jou tussen die 2 figuren? Voor mij zijn het allebei fictieve karakters, net als een profeet of Allah of Budha.
Voor mij is het een grens.
Persifleren tot op zekere hoogte, prima. Zeker als je Lucifer zo lachwekkend en onbeholpen weg zet, als ze hem doen. Maar met God ga je niet zo om.
Maar voor mij zijn het dan ook geen fictieve figuren. Daar zit het verschil tussen ons. :)

Mohammed of Budha, daar heb ik geen mening over. Ik ben geen islamiet of Budhist.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Gisteren 2 nieuwe series beginnen kijken.

Master of None: De eerste scene van EP 1 geeft al meteen de toon.Een ongemakkelijk gesprek tijdens de sex over het al dan niet gebruik van een condoom. Googlen of voorvocht 'little guys' kan bevatten. Tripje naar de apotheek voor de morning after pil. "This one's on me!". Heerlijk geinige situatie. Nog meer van dit soort humor in de rest van de aflevering. Goed voorteken voor de rest van de serie.

Snowpiercer: sterke scifi/actie/drama. 2 EP's gezien. Er gebeurt wel al heel wat in deze 2 EP's, ik vraag me af of de rest van de serie aan dit tempo kan blijven voortgaan.
avotar schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:59:
[...]
Maar voor mij zijn het dan ook geen fictieve figuren. Daar zit het verschil tussen ons. :)
Ik wist niet dat er nog mensen in de duivel geloofden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TripleQ schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:43:
Nou.. toen ik vanavond de Netflix app opende op de telefoon zag ik:

[Afbeelding]

Volgens mij heb ik heel in het begin ooit een Amerikaanse account gehad (ongeveer 10 jaar terug?), deze werd ooit omgezet naar een NL iets? Betaal iig al jaren in euro's en heb gewoon Nederlandse content.

Ach, zie wel wat de volgende afschrijving wordt. Grappig dat niemand anders het hier kreeg.
Heb je geen Duits account, als ik iets probeer te vinden is er een link over een tax reduction in Duitsland.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

teaser schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:17:

[...]

Ik wist niet dat er nog mensen in de duivel geloofden?
De grootste prestatie van de satan is dat hij de wereld overtuigd heeft dat hij niet bestaat (al moet ik je de eigenaar van de quote even schuldig blijven).

Maar hoewel ik graag evangeliseer, lijkt me dit topic niet de juist plek ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gisteren A Cure for Wellness gekeken.

https://www.netflix.com/nl/title/80103726

Ik moet zeggen, filmisch fraai en redelijk ijzingwekkend in beeld gebracht!
Zoals altijd valt er op de logica van het geheel wel wat aan te merken. Maar toch; je valt er niet bij in slaap! 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
avotar schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:24:
[...]

De grootste prestatie van de satan is dat hij de wereld overtuigd heeft dat hij niet bestaat (al moet ik je de eigenaar van de quote even schuldig blijven).
Quote is van Charles Boudelair, maar onsterfelijk gemaakt door Kevin Spacey in The Usual Suspects.

Als je dat leuk vind, zou zeggen: maak een topic aan in leefsovertuigingen (of hoe dat subforum ook heet) en stuur me even een dm ofzo. Ik vind het altijd erg leuk om een goed gesprek aan te gaan, kijken waarom iemand iets aanhangt of waarom juist niet. Heb ook weleens een uur met iemand over de Islam en interpretatie vd Koran gesproken.

Einde off-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28

gws24

Thinking is hard!

AcidBurn schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:49:
[...]

Quote is van Charles Boudelair, maar onsterfelijk gemaakt door Kevin Spacey in The Usual Suspects.

Als je dat leuk vind, zou zeggen: maak een topic aan in leefsovertuigingen (of hoe dat subforum ook heet) en stuur me even een dm ofzo. Ik vind het altijd erg leuk om een goed gesprek aan te gaan, kijken waarom iemand iets aanhangt of waarom juist niet. Heb ook weleens een uur met iemand over de Islam en interpretatie vd Koran gesproken.

Einde off-topic ;)
offtopic:
Doe maar niet. Religie topics zijn al een aantal keer geprobeerd in awm maar liepen steeds uit de hand en werden daarom gesloten. Ik denk niet dat de mods zo'n topic weer willen ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
avotar schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:24:
[...]

De grootste prestatie van de satan is dat hij de wereld overtuigd heeft dat hij niet bestaat
Nog een hoop te doen voor god dus.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:16
Ik gebruik sinds kort de Google Chrome extensie ''Trim: IMDB Ratings on Netflix''. Daarmee krijg je in een oogopslag, in het gehele aanbod van Netflix, de IMDB en/of rotten tomatoes rating te zien. Erg fijn. Kan deze extensie zeker aanraden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqfuB5D4P-7wWqP1fHI111wWhx0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KJ2HfQvjgv6aF9jCPeTnZEqr.png?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
  • Laatst online: 21:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Cheezborger schreef op donderdag 3 september 2020 @ 00:08:
Ik gebruik sinds kort de Google Chrome extensie ''Trim: IMDB Ratings on Netflix''. Daarmee krijg je in een oogopslag, in het gehele aanbod van Netflix, de IMDB en/of rotten tomatoes rating te zien. Erg fijn. Kan deze extensie zeker aanraden!
[Afbeelding]
Oh.. met The 100 zijn we ergens in seizoen 3 gestopt.

spoiler:
Nadat ze die AI Alie hadden vernietigd, we konden het verhaal nog moeilijk volgen en onze concentratie erbij houden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik vond Cobra Kai erg leuk om te kijken :))

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Knights of Sidonia seizoen 3 (of eigenlijk een film ipv seizoen 3) komt er ook aan, volgend jaar!
YouTube: Movie [Knights of Sidonia: Ai Tsumugu Hoshi] Trailer #1 (2021) | Ano...

Echt goeie anime is dat, vond ik iig.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

De eerste drie afleveringen van Young Wallander gekeken, verrassend goed eigenlijk wel.
Het enige waar ik wat moeite mee heb, is dat het een jonge Wallander is in de huidige tijd/maatschappij.
En wat ik ook niet goed begrijp is dat het engelstalig is met Scandinavische acteurs.
Maar dit doet gelukkig niets af aan het verhaal, wat verder gewoon goed in elkaar steekt.
Vanavond de laatste drie afleveringen kijken :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat is de Android app van Netflix eigenlijk bar slecht, op een chromebook alleen 480p ivm DRM dus moet in Chrome gedraaid worden.
Was me aan het afvragen waarom het er in de app niet uitzag terwijl de pixel tablet wel perfect beeld liet zien, gelukkig is Netflix er wel eerlijk over op hun hulp pagina, maar is eigenlijk toch niet meer van deze tijd?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:56:
[...]

...

De film heeft iig een prijs gewonnen op Sundance (dat doe je niet zomaar) en is geregisseerd door een vrouw: https://www.imdb.com/name/nm5057444/
Kan me voorstellen dat het promotiemateriaal nogal anders is dan de daadwerkelijke inhoud en toon van de film.
En de oprichter van Sundance is opgepakt wegens kindermisbruik: https://www.hln.be/showbi...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:54
Omnia love schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:36:
[...]

En de oprichter van Sundance is opgepakt wegens kindermisbruik: https://www.hln.be/showbi...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Eén van de oprichters van filmfestival Sundance gaat voor minimaal zes jaar achter de tralies voor kindermisbruik. Sterling Van Wagenen had eerder al schuld bekend.
De rechter in de zaak sprak dinsdag een straf uit van zes jaar tot levenslang cel, en gaf daarbij volgens The Hollywood Reporter aan dat hij hoopt dat de 72-jarige langer zit dan het minimum.

Van Wagenen stond samen met Robert Redford aan de wieg van Sundance, dat in 1978 z’n eerste editie beleefde. Redford is nog altijd betrokken bij het filmfestival, Van Wagenen vertrok in de jaren 90.
Dit noemen we in goed Nederlands spijkers op laag water zoeken.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

snmght schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:08:
Ik kwam gisteren de trailer tegen van The Haunting of Bly Manor. Was eigenlijk alweer een beetje vergeten hoe sterk ik de Haunting of Hill House vond dus heb hier stiekem wel veel zin in!

YouTube: The Haunting of Bly Manor | Teaser Trailer | Netflix
Zeker eentje om naar uit te kijken! Vond The Haunting of Hill House erg goed en hoopte op een volgend seizoen, maar het zal dus een nieuwe serie zijn (met ook 1 seizoen?). Wat niet erg is natuurlijk, maar ze hadden het misschien zoals American Horror Story kunnen doen (elk seizoen met een eigen verhaal). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omnia love schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:36:
[...]

Het gedoe en de standaard reflex was precies wat de regisseuse wilde aankaarten aldus een artikel in de Volkskrant
Netflix heeft het alleen verprutst / ingewikkeld gemaakt door de bewust sensationele campagne aan te passen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Louw Post schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:32:
[...]

Zeker eentje om naar uit te kijken! Vond The Haunting of Hill House erg goed en hoopte op een volgend seizoen, maar het zal dus een nieuwe serie zijn (met ook 1 seizoen?). Wat niet erg is natuurlijk, maar ze hadden het misschien zoals American Horror Story kunnen doen (elk seizoen met een eigen verhaal). :9
Ah.. Het was in 2019 al bekend dat er een volgend seizoen zou komen met de naam 'The Haunting of Bly Manor', ik was het alleen al helemaal vergeten. En het wordt ook weer een nieuw verhaal, met wel een aantal dezelfde acteurs als The Haunting of Hill House, maar dan in andere rollen. Denk dus wel enigszins vergelijkbaar met American Horror Story (al heb ik deze zelf nooit gezien, maar mn vrouw wel).

De vorige was erg sterk, dus ik ben benieuwd of ze dit weten vast te houden, of dat het nu over-the-top gaat worden (door uitspraken als : Ontwikkelaar Mike Flanagan belooft dat het volgende seizoen, The Haunting of Bly Manor "veel enger zal zijn dan het eerste seizoen." )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

sverzijl schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:51:
[...]

Ah.. Het was in 2019 al bekend dat er een volgend seizoen zou komen met de naam 'The Haunting of Bly Manor', ik was het alleen al helemaal vergeten. En het wordt ook weer een nieuw verhaal, met wel een aantal dezelfde acteurs als The Haunting of Hill House, maar dan in andere rollen. Denk dus wel enigszins vergelijkbaar met American Horror Story (al heb ik deze zelf nooit gezien, maar mn vrouw wel).

De vorige was erg sterk, dus ik ben benieuwd of ze dit weten vast te houden, of dat het nu over-the-top gaat worden (door uitspraken als : Ontwikkelaar Mike Flanagan belooft dat het volgende seizoen, The Haunting of Bly Manor "veel enger zal zijn dan het eerste seizoen." )
Ah, dat wist ik niet! Wel leuk dat ze (net zoals AHS) acteurs hergebruiken. Haunting of Hill House was niet altijd eng, maar de sfeer was erg goed. Dan mag Bly Manor wel enger zijn, ook leuk, maar ik hoop dat sfeer minstens net zo sterk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

janvanduschoten schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:41:
[...]

Het gedoe en de standaard reflex was precies wat de regisseuse wilde aankaarten aldus een artikel in de Volkskrant
Netflix heeft het alleen verprutst / ingewikkeld gemaakt door de bewust sensationele campagne aan te passen.
De seksualisering van prepubers (en niet gedoe / standaardreflex) wilde ze aankaarten maak ik op uit internationale interviews. Kan ook opgemaakt worden uit de Volkskrant maar hun taalgebruik is te onprecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:27:
Wat is de Android app van Netflix eigenlijk bar slecht, op een chromebook alleen 480p ivm DRM dus moet in Chrome gedraaid worden.
Was me aan het afvragen waarom het er in de app niet uitzag terwijl de pixel tablet wel perfect beeld liet zien, gelukkig is Netflix er wel eerlijk over op hun hulp pagina, maar is eigenlijk toch niet meer van deze tijd?
In de iOS app krijg je alleen de hoogste kwaliteit te zien als je de video eerst download. Streamen geeft een lagere kwaliteit, ongeacht je data savings instellingen. Echt bizar, ik vroeg mij vaak al af waarom ik zoveel compressie zag.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

kamerplant schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:58:
[...]

In de iOS app krijg je alleen de hoogste kwaliteit te zien als je de video eerst download. Streamen geeft een lagere kwaliteit, ongeacht je data savings instellingen. Echt bizar, ik vroeg mij vaak al af waarom ik zoveel compressie zag.
Als ik https://help.netflix.com/en/node/296 goed lees
Resolution

Up to 1080p on Google Chrome

Up to 480p on the Netflix app from the Google Play Store
Dan maakt het niet uit of je download of niet, maar kan het zeker een keer proberen, moet ik alleen de app weer eens installeren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:37:
[...]

Als ik https://help.netflix.com/en/node/296 goed lees

[...]

Dan maakt het niet uit of je download of niet, maar kan het zeker een keer proberen, moet ik alleen de app weer eens installeren.
Ik heb over iOS. Wie weet werkt het daar anders. Dat dit zo werkt is zeker, de kwaliteitsverschil is dramatisch.

🌞🍃

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Al sinds ik Cobra Kai in de lijsten voorbij zag komen schoof ik deze opzij onder het mom van: “het zal wel weer zo’n afgezaagde 80s reboot worden.” Maar je kent het wel wellicht, zo nu en dan blijft je oog telkens weer opnieuw vallen op die ene afbeelding van de cover.

En ondanks dat ik meestal niet heel veel waarde hecht aan reviews, kon ik het toch niet laten even snel op IMDB te spieken. 8.8! Play!

Hoewel hier en daar toch enigszins cliché: oei oei. Continu een lach op mijn gezicht. :+

Niet alleen vanwege dezelfde hoofdrolspelers, waarvan overigens William Zabka de show steelt, maar ook omdat het eigenlijk heel slim in elkaar zit. Ze hebben echt de sfeer van oude, goede 80s series, die allen in ons geheugen gegrift staan, op een behoorlijk subtiele manier in deze serie weten te verwerken, van de ex/huwelijksproblemen naar de verliefde pubers en bemoeizuchtige ouders, tot de vrij cheesy gechoreografeerde vecht scènes aan toe. Met een goede muziekmix door de afleveringen heen.

Niet top. Wel zéér vermakelijk, al helemaal als je de 80s weleens mist. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik houd van documentaires over dieren maar ik heb nog nooit zo'n slechte/tenenkrommende documentaire gezien als Tiny Creatures.

Soms vraag je af hoe iets gefilmd wordt maar hier zie je aan alles dat het is opgezet en dat het nabewerkt is.

Erg jammer.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:37
dawg schreef op maandag 7 september 2020 @ 04:11:
Al sinds ik Cobra Kai in de lijsten voorbij zag komen schoof ik deze opzij onder het mom van: “het zal wel weer zo’n afgezaagde 80s reboot worden.” Maar je kent het wel wellicht, zo nu en dan blijft je oog telkens weer opnieuw vallen op die ene afbeelding van de cover.

En ondanks dat ik meestal niet heel veel waarde hecht aan reviews, kon ik het toch niet laten even snel op IMDB te spieken. 8.8! Play

Hoewel hier en daar toch enigszins cliché: oei oei. Continu een lach op mijn gezicht. :+

Niet alleen vanwege dezelfde hoofdrolspelers, waarvan overigens William Zabka de show steelt, maar ook omdat het eigenlijk heel slim in elkaar zit. Ze hebben echt de sfeer van oude, goede 80s series, die allen in ons geheugen gegrift staan, op een behoorlijk subtiele manier in deze serie weten te verwerken, van de ex/huwelijksproblemen naar de verliefde pubers en bemoeizuchtige ouders, tot de vrij cheesy gechoreografeerde vecht scènes aan toe. Met een goede muziekmix door de afleveringen heen.

Hier ook binnen 2 dagen verslonden. Heerlijke serie!!!
Wax on, wax off!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
Voor de crime liefhebbers: Fear City, een mini-docuserie over de maffia in New York eind jaren '70, begin '80. Het draait er vooral om hoe de FBI te werk ging om de kopstukken van de verschillende maffiafamilies aan te klagen. Met interviews van de originele speurders en voormalige 'wise guys'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind de serie ook leuker dan ik verwachte. Het is vooral door de extra laag inderdaad van de Karate Kid film, maar er zijn meer series die dat geprobeerd hebben waarvan ik de vervolgen minder tof vond (Fuller House, 90210)

De niet al te lange afleveringen helpen ook.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En ondanks dat ik meestal niet heel veel waarde hecht aan reviews, kon ik het toch niet laten even snel op IMDB te spieken. 8.8! Play

Niet alleen vanwege dezelfde hoofdrolspelers, waarvan overigens William Zabka de show steelt, maar ook omdat het eigenlijk heel slim in elkaar zit.
Yup, ik vermaak me er ook erg mee. Naast de twee leads nog heel wat andere dezelfde acteurs uit de originele films.
spoiler:
Incl. de aflevering die ik van de week zag, met de oude vrienden van Johnny die ook door de originele cast is gespeeld. Die Tommy is na filmen ook IRL overleden..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sverzijl
Serena schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:32:
[...]

Hier ook binnen 2 dagen verslonden. Heerlijke serie!!!
Wax in, wax out!
Wax on, wax off.. Ken je klassiekers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Mijn persoonlijkste leukste aflevering...

spoiler:
In himym is Barney fan van William Zabka/Johnny Lawrence. Barney ziet Johnny ook als "de goeie" uit de film The karate kit.
Bij Cobra Cay heb je 1 aflevering waarin Johhny vertelt hoe hij alles ervaren heeft.
Barney had dus gelijk :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

streamnl schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:13:
[...]

Mijn persoonlijkste leukste aflevering...

spoiler:
In himym is Barney fan van William Zabka/Johnny Lawrence. Barney ziet Johnny ook als "de goeie" uit de film The karate kit.
Bij Cobra Cay heb je 1 aflevering waarin Johhny vertelt hoe hij alles ervaren heeft.
Barney had dus gelijk :+
Dat is niet echt een spoiler denk ik, de serie begint vanuit het perspectief van 'de slechte' en het is vanaf het begin al duidelijk dat het niet zo zwart/wit is wie goed is en wie slecht. Hij doet goede dingen en slechte dingen, maar dat doet 'de goede' ook.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
8)7 Aangepast!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25

Spooksel

Spooksel!

Ik heb Cobra Kai ook gekeken, 't is inderdaad wel redelijk vermakelijk al is het 'teen drama' gehalte eigenlijk net een tikje te hoog. Maargoed, wel geinig om de originele castleden zo te zien, ook omdat ze allemaal hun rollen hiervoor herhalen.

Ondertussen net de eerste aflevering van Undercover seizoen 2 gezien en omfg... did not see that coming :X

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zag hem al in mijn list staan Undercover S2, maar ik wacht wel tot ik alle afleveringen achter elkaar kan kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:06:
Ik zag hem al in mijn list staan Undercover S2, maar ik wacht wel tot ik alle afleveringen achter elkaar kan kijken :)
Dat is dan wel wachten tot november...
Maar ik wacht ook zeker, wekelijkse afleveringen vind ik helemaal niks meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 08-09-2020 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
G_Dragon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:06:
[...]

Oh.. met The 100 zijn we ergens in seizoen 3 gestopt.

spoiler:
Nadat ze die AI Alie hadden vernietigd, we konden het verhaal nog moeilijk volgen en onze concentratie erbij houden.
Ik zit nog bij de meest recente aflevering in het slotseizoen.
Is zeker 2 seizoenen te lang doorgegaan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
Mars18 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:
[...]
Ik zit nog bij de meest recente aflevering in het slotseizoen.
Is zeker 2 seizoenen te lang doorgegaan
Waarom kijk je dan nog? Als ik een serie niet leuk meer vind, stop ik gewoon met kijken.
Dieptepunt van The 100 was zonder twijfel het derde seizoen. S4 was weer beter, S5 nog beter.
S6 begon wat traag maar had een paar hele goede plot twists, plus zeer goed acteerwerk van enkele castleden. S7 kwam wat mij betreft veel te traag op gang. Maar dat heeft er ook mee te maken dat Echo, Hope en Diyoza mij totaal niet interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:54
Spooksel schreef op maandag 7 september 2020 @ 23:09:
Ik heb Cobra Kai ook gekeken, 't is inderdaad wel redelijk vermakelijk al is het 'teen drama' gehalte eigenlijk net een tikje te hoog. Maargoed, wel geinig om de originele castleden zo te zien, ook omdat ze allemaal hun rollen hiervoor herhalen.
Ik vond alle clichés echt zo tenenkrommend dat ik me afvroeg of het nou gewoon echt zo slecht was of dat er toch stiekem een geniale parodie is gemaakt.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

AcidBurn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:43:
[...]

Waarom kijk je dan nog? Als ik een serie niet leuk meer vind, stop ik gewoon met kijken.
Dieptepunt van The 100 was zonder twijfel het derde seizoen. S4 was weer beter, S5 nog beter.
S6 begon wat traag maar had een paar hele goede plot twists, plus zeer goed acteerwerk van enkele castleden. S7 kwam wat mij betreft veel te traag op gang. Maar dat heeft er ook mee te maken dat Echo, Hope en Diyoza mij totaal niet interesseren.
er is altijd een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: blijf kijken, misschien is deze aflevering niet leuk maar komen er leuke afleveringen. Elke serie heeft immers afleveringen die niet zo denderend zijn. Dat maakt het lastig om te stoppen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:22:
[...]

Dat is dan wel wachten tot november...
Maar ik wacht ook zeker, wekelijkse afleveringen vind ik helemaal niks meer.
Dat komt omdat hij in samenwerking is gemaakt met de Belgische omroep VRT .

Die zenden het eerst op TV uit en daarna komt hij op Netflix.

Waarschijnlijk waren de kosten te duur om het puur voor NL of BE te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Mag hopen dat Undercover seizoen 2 snel beschikbaar komt voor het VK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:27

En ondanks dat ik meestal niet heel veel waarde hecht aan reviews, kon ik het toch niet laten even snel op IMDB te spieken. 8.8! Play!

Ik had net hetzelfde, in mijn gedachten had ik nog die bagger remake van 'Karate Kid' in mijn hoofd.
Maar ook stiekem op mijn lijst gezet om te bekijken.
Gisteren er aan toegekomen om aan te zetten, en ja hoor, we zijn al een paar afleveringen verder.

Heerlijk die flash backs, jammer dat 'Karate Kid' niet op Netflix België staat. Daar had ik na een paar afleveringen al zin in, door die flash backs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:34

PinusRigida

I put the p in pool.

Salvatron schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:09:
[...]

er is altijd een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: blijf kijken, misschien is deze aflevering niet leuk maar komen er leuke afleveringen. Elke serie heeft immers afleveringen die niet zo denderend zijn. Dat maakt het lastig om te stoppen.
Ik heb dat ook, behalve dan dat stemmetje in je hoofd, daarin sta je moederziel alleen maar er bestaat professionele begeleiding voor. >:) sorry sorry sorry, kon het niet tegenhouden. >:)

Alle gekheid op een stokje: ik heb het ook wel, als ik iets begonnen ben... dat ik het wil afkijken, ook als ik het niet zo goed meer vind. Het moet echt al slecht worden wil ik halverwege en serie stoppen... En idd, het besef dat het ook zomaar een mindere aflevering kan zijn blijft ook wel aanwezig...

Zodoende...

...kijk ik, nu ik gedaan heb met Gotham te bingewatchen, naar Away... die serie waarin een team astronauten naar Mars gaat.

spoiler:
Ik heb net aflevering 5 van seizoen 1 uit en... ik weet het niet...
Ik weet niet of ik het nog lang zal volhouden... "slecht" is dan niet echt de reden dat ik zou stoppen maar... Hoe ze er inshemelsnaam in slagen om een onderwerp als dit, zo ont-zet-tend saai te maken door 95% van de tijd te focussen op het familiedrama van een mama (en haar collega's alhoewel zij een pak minder screentime krijgen) dat een paar jaar weg zal zijn op een gevaarlijke missie... Het gebroken hart van het kind en daarbij een vader die in het ziekenhuis geraakt en yaddieyaddieyaddie...

...en als het niet over familymatters gaat, is het wel de disfunctionele relatie tussen de crewleden dat overdreven langdurig in beeld wordt gebracht met overdreven langdurige saaie gesprekken...

(en het besef dat irl, een team dat ZO slecht met elkaar om kan en zo weinig vertrouwen in elkaar heeft NOOOOOOOIT zou geselecteerd worden voor zo'n missie)

Ik besef ondertussen al dat ik fout was om te denken dat dit over de heenreis naar Mars zou gaan, dat is dan wel de reden dat ik ernaar ben beginnen kijken... en dan vraag ik me nog steeds af waarom ik verder kijk...
Niks tegen emoties maar ieder z'n smaak en ik heb het nooit gehad voor tearjerkers en emotionele familiedrama's... Dat komt ook niet voor in m'n lijst omdat dat een genre is waarvan ik tot nu toe 0 films of series gekeken heb via Netflix, maar door het sci-fi onderwerp komt dit dus wel tussen m'n suggesties te staan.

...maar dan komen sporadisch de voor mij aanlokkelijke beelden van het ruimteschip in beeld, of scenes binnenin het schip, technische problemen zoals in aflevering 1 die EVA vereisen... allemaal wel dingen die me wel liggen en waarvan ik steeds denk: met wat geluk komt er nog wel vaart in de serie... én wil ik ze zien toekomen op Mars...

...misschien moet ik nu alleen nog de laatste aflevering bekijken en klaar... :D

[ Voor 13% gewijzigd door PinusRigida op 09-09-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Salvatron schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:09:
[...]
Er is altijd een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: blijf kijken, misschien is deze aflevering niet leuk maar komen er leuke afleveringen. Elke serie heeft immers afleveringen die niet zo denderend zijn. Dat maakt het lastig om te stoppen.
Na een paar afleveringen begrijp ik dat nog. Maar als je een heel seizoen tegen je zin in kijkt moet er toch een punt komen dat je denkt: En nu ben ik er klaar mee.

The Flash S1 en S2 vond ik goed, S3 al wat minder. S4 heb ik met moeite afgekeken en toen ik de eerste aflevering van S5 niet zonder skippen doorkwam, ben ik ermee gestopt.
Arrow na de eerste aflevering van S3 gestopt, Legends of Tomorrow begon ik in S3 stukken minder te vinden toen dat steeds meer standalone afleveringen werden zonder een echt overkappende verhaallijn. Na 3 afleveringen van S4 gestopt met kijken. Zo kan ik nog wel even doorgaan....

Er zijn ook genoeg (langlopende) series die ik wel volledig heb afgekeken ondanks een paar slechte afleveringen, maar dan was het te rechtvaardigen door karakter ontwikkeling of het vooruit helpen van een doorlopende verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
AcidBurn schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:43:
[...]

Omdat ik een serie toch wel wil afkijken om te zien wat het einde is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Mars18 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:31:
[...]
Serieus? Jij blijft een serie nog seizoenen lang kijken nadat je het zat bent, puur om te zien hoe het ooit eindigd? Als het einde al duidelijk in zicht is op het moment dat mijn interesse begint te verslappen, wil ik dat nog wel doen. Blindspot S5 vond ik niet denderend, maar was vooraf al bekend gemaakt als laatste - verkorte - seizoen dus inderdaad die 11 afleveringen nog volgehouden. Maar als dat niet duidelijk is, blijf ik niet om die reden kijken. Kan altijd alsnog een serie afkijken als achteraf blijkt dat het snel na mijn afhaken gestopt is.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:17
[...]
Zo heb ik ook wel een paar series gehad. Maar ik kan me er dan niet toe zetten alle afleveringen af te kijken. Wat ik dan wel eens gedaan heb is enkel de laatste aflevering kijken. Of nadat alle afleveringen uitgezonden zijn, via sommige websites de korte samenvatting lezen van de afleveringen die je niet gezien hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Gisteren begonnen met Undercover S2. Mijn eerste reactie:

WTF!! Ik wil meer :9~

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AcidBurn schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:21:
[...]

Serieus? Jij blijft een serie nog seizoenen lang kijken nadat je het zat bent, puur om te zien hoe het ooit eindigd? Als het einde al duidelijk in zicht is op het moment dat mijn interesse begint te verslappen, wil ik dat nog wel doen. Blindspot S5 vond ik niet denderend, maar was vooraf al bekend gemaakt als laatste - verkorte - seizoen dus inderdaad die 11 afleveringen nog volgehouden. Maar als dat niet duidelijk is, blijf ik niet om die reden kijken. Kan altijd alsnog een serie afkijken als achteraf blijkt dat het snel na mijn afhaken gestopt is.
Ik had dat vroeger bij Sliders, dat begon sterk maar zwakte flink af maar ik was toch benieuwd hoe het eindigde. Persoonlijk vind ik nog steeds dat ze hadden moeten stoppen bij het hekje dat niet meer kraakte omdat het geolied was.

/▌

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:43
The Babysitter: Killer Queen staat sinds vandaag op Netflix.
Op IMDb een 8,4 op basis van 5 recensies. Dat cijfer zal vast snel naar beneden gaan :-P

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:00
Roodey schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:20:
The Babysitter: Killer Queen staat sinds vandaag op Netflix.
Op IMDb een 8,4 op basis van 5 recensies. Dat cijfer zal vast snel naar beneden gaan :-P
Deel 1 was prima te doen. Ook al zakt die naar een 6.5 is het voor zo'n film een hoge score.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
Marzman schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:23:
[...]

Ik had dat vroeger bij Sliders, dat begon sterk maar zwakte flink af maar ik was toch benieuwd hoe het eindigde. Persoonlijk vind ik nog steeds dat ze hadden moeten stoppen bij het hekje dat niet meer kraakte omdat het geolied was.
Sliders, yay, is die serie ergens te zien eigenlijk?

Series niet afkijken hou ik niet van maar soms gebeurd het toch, bijv met serie Heroes, op gegeven moment echt klaar mee, jaren later nog eens begonnen met nog eens te kijken, ik ben gewoon op zelfde aflevering toen weer afgehaakt. :D

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:43
baronruud schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:43:
[...]

Deel 1 was prima te doen. Ook al zakt die naar een 6.5 is het voor zo'n film een hoge score.
Eens, zelfde geldt voor genre comedy.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:17
Marzman schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:23:
[...]

Grappig, dat was nu net wat door mijn hoofd schoot toen ik "Sliders" las :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Begonnen met The Social Dilemma.

Interessant.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

John Was Trying To Contact Aliens. Aparte docu van maar 16min (kan je het eigenlijk wel een docu noemen?). Ik had voordat ik er aan begon niet door dat deze titel maar 16min duurde en was verbaasd toen het alweer zo snel was afgelopen. Vond 'm ook niet heel erg boeiend.

Verder nog Startrek Enterprise afgerond en hoewel ik de crew/acteurs in het begin niet kon uitstaan vond ik 'm toch wel aardig te pruimen en was het later toch best wel een interessante crew. Jammer dat het zo abrupt eindigt, altijd een beetje een gemis als je een Startrek serie afrond en je de avonturen van de crew niet meer kan volgen omdat de serie eindigt. Ik heb de meeste Star Trek series gezien en dit schijnt één van de slechtste te zijn maar daar kan ik me niet echt in vinden, alhoewel Voyager natuurlijk het beste blijft :P

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 10-09-2020 15:52 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
temp00 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:51:
John Was Trying To Contact Aliens. Aparte docu van maar 16min (kan je het eigenlijk wel een docu noemen?). Ik had voordat ik er aan begon niet door dat deze titel maar 16min duurde en was verbaasd toen het alweer zo snel was afgelopen. Vond 'm ook niet heel erg boeiend.

Verder nog Startrek Enterprise afgerond en hoewel ik de crew/acteurs in het begin niet kon uitstaan vond ik 'm toch wel aardig te pruimen en was het later toch best wel een interessante crew. Jammer dat het zo abrupt eindigt, altijd een beetje een gemis als je een Startrek serie afrond en je de avonturen van de crew niet meer kan volgen omdat de serie eindigt. Ik heb de meeste Star Trek series gezien en dit schijnt één van de slechtste te zijn maar daar kan ik me niet echt in vinden, alhoewel Voyager natuurlijk het beste blijft :P
Het probleem van Enterprise was dat er niet echt een heel goed verhaal in zat. De Xindi arc kwam eigenlijk net iets te laat opgang waardoor ze op het eind allemaal rare fratsen moesten doen om het nog interessant te houden ( kan mij een rare aflevering herinneren met een aarde in Nazi tijdperk oid? ) Tenenkrommend slecht. MAar verder was het in principe een leuk experiment.

Strava | AP | IP | AW

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat Nazi thema vond ik ook niet heel erg interesant alhoewel zeker niet slecht, maar op zichzelf vind ik een gebrek aan een diepere of lange verhaallijn niet erg in Star Trek. Random afleveringen met wisselende thema's en verhalen, leuk!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Intussen is de film Cuties uitgekomen en is #CancelNetflix trending op Twitter:
https://twitter.com/search?q=%23CancelNetflix

Heel erg benieuwd hoe dit verder gaat en wat er gaat gebeuren in het publieke discours!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sorcerer8472 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:33:

Heel erg benieuwd hoe dit verder gaat en wat er gaat gebeuren in het publieke discours!
Die Amerikanen overdrijven altijd zo ontzettend. Tis niet mijn cup of tea, maar je zou 'm bijna gaan kijken of het nou echt allemaal zo erg is.

Nomen nescio

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
#cancelcancelculture

de enige nuttige cancel hashtag

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Over stoppen met series gesproken:
Ik ben groot fan van The 100, maar het einde van aflevering S7E13 doet mij zeer sterk twijfelen of ik het nog af wil kijken :o (nog 3 afleveringen te gaan), Waar the fuck is Jason Rothenberg mee bezig, dit levert zeker weten een teringbende op om mee te eindigen.

• Serena
AcidBurn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:34:
Ik ben groot fan van The 100, maar het einde van aflevering S7E13 doet mij zeer sterk twijfelen of ik het nog af wil kijken :o (nog 3 afleveringen te gaan), Waar the fuck is Jason Rothenberg mee bezig, dit levert zeker weten een teringbende op om mee te eindigen.
Ik zit bij aflevering 5 van seizoen 7 maar kom er niet meer doorheen. Ben gestopt, niet meer te volgen.

• sverzijl
Ben blij dat het stopt hierna. Wil het nog wel even zien, maar wat een zooitje dat laatste seizoen. Vraag me soms af of ik nog wel naar The 100 zit te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome
Sorcerer8472 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:33:

Ik durf te wedden dat 90% die deze hashtag gebruiken de hele film niet gezien hebben.
Bra-Jo schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:54:
[...]

Die Amerikanen overdrijven altijd zo ontzettend. Tis niet mijn cup of tea, maar je zou 'm bijna gaan kijken of het nou echt allemaal zo erg is.
Zojuist Cuties gekeken. En om heel eerlijk te zijn als er al opschudding moet zijn over deze film dan zeker niet om die 5 minuten die er in wordt getwerkt......

[ Voor 60% gewijzigd door Webgnome op 10-09-2020 19:46 ]

Strava | AP | IP | AW

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
KillerBee schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:05:
De eerste drie afleveringen van Young Wallander gekeken, verrassend goed eigenlijk wel.
Het enige waar ik wat moeite mee heb, is dat het een jonge Wallander is in de huidige tijd/maatschappij.
En wat ik ook niet goed begrijp is dat het engelstalig is met Scandinavische acteurs.
Maar dit doet gelukkig niets af aan het verhaal, wat verder gewoon goed in elkaar steekt.
Vanavond de laatste drie afleveringen kijken :)
Aangezien we niet goed wisten wat we wilden gaan kijken, deze serie per toeval opgezet. Verrassend goed verhaal. Kijkt makkelijk weg en niet zo voorspelbaar als de doorsnee politie series. Positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Serena schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:23:
[...]
Ik zit bij aflevering 5 van seizoen 7 maar kom er niet meer doorheen. Ben gestopt, niet meer te volgen.
Wat is er zo moeilijk aan?
spoiler:
Ze wisselen tussen 3 planeten, met alle 3 een andere snelheid van tijdsverloop.
Wat op Sanctuary 1 minuut is, is op Bardo enkele weken, en op Sky Ring maanden.
Dit levert een groot verschil in tijdsduur op, waardoor de dingen die je ziet niet lineair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik wacht nog een paar weken met The 100, dan kan ik het in een keer doorkijken.

Net Cobra Kai afgemaakt, wel heel tof. Ik hoop dat er meer seizoenen van komen.

Ik ben Community aan het kijken, maar die Subway sponsoring ligt er wel heel dik bovenop zeg (zit in het derde seizoen). Een karakter heet subway en twee afleveringen achter elkaar continu een subway op de achtergrond met leds en alles. Blijft dat zo? Ik vind die thema-afleveringen ook niet zo tof (kleipoppetjes, oorlogsthema), het leukste is eigenlijk de gewone situaties op die school.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
AcidBurn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 05:14:
[...]

Wat is er zo moeilijk aan?
spoiler:
Ze wisselen tussen 3 planeten, met alle 3 een andere snelheid van tijdsverloop.
Wat op Sanctuary 1 minuut is, is op Bardo enkele weken, en op Sky Ring maanden.
Dit levert een groot verschil in tijdsduur op, waardoor de dingen die je ziet niet lineair zijn.
Ik ben niet onnozel hoor… Man man man.
Vind het gewoon allemaal heel onlogisch. Het was natuurlijk al heel ongeloofwaardig, maar dit vind ik gewoon belachelijk. Dus gestopt…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
Marzman schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:52:
Ik wacht nog een paar weken met The 100, dan kan ik het in een keer doorkijken.
Klopt het dat de laatste paar afleveringen vertraagd zijn? misschien ivm corona? Want huidige manier van releases haalt wel de hele fun uit het kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:37

Net Cobra Kai afgemaakt, wel heel tof. Ik hoop dat er meer seizoenen van komen.
Er komt sowieso een seizoen 3, deze is al klaar en komt in 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:29

Releases

Ja maar!

grote_oever schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:15:
[...]

Klopt het dat de laatste paar afleveringen vertraagd zijn? misschien ivm corona? Want huidige manier van releases haalt wel de hele fun uit het kijken.
Er was een pauze van 2 weken zo even uit mijn hoofd.
Aflevering 13 is gisteren gekomen, 14 en 15 zijn de eerste 2 opvolgende weken ook beschikbaar.
Daarna is het gedaan met dit seizoen, tevens ook laatste seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Releases schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:
[...]

Aflevering 13 is gisteren gekomen, 14 en 15 zijn de eerste 2 opvolgende weken ook beschikbaar.
Ahh, zie het nu. ze hebben 2x pauze van 2 weken gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Ik ben Community aan het kijken, maar die Subway sponsoring ligt er wel heel dik bovenop zeg (zit in het derde seizoen). Een karakter heet subway en twee afleveringen achter elkaar continu een subway op de achtergrond met leds en alles. Blijft dat zo? Ik vind die thema-afleveringen ook niet zo tof (kleipoppetjes, oorlogsthema), het leukste is eigenlijk de gewone situaties op die school.
Subway komt er anders niet zo positief uit 8)7 Maar neen, dat blijft niet zo expliciet. Maar het komt nog af toe nog terug.
De thema afleveringen zijn anders vaak de besten. Verwacht er nog maar enkele. Pillow fortress, the floor is lava, een paar paintball-afleveringen, 8-bit videogame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
[...]
Heb ik ook hoor, daarom wel blij dat dit het laatste seizoen is:) Had ik vroeger ook met Lost, het werd steeds minder, maar toch wil je graag weten hoe het afloopt als je het al zo lang volgt. Dat dit soms een verkeerde keuze is (zoals bij Lost), ach.. :)
Er zijn ook wel series waar ik dit dan weer niet bij heb, House of Cards bijvoorbeeld. Zonder Kevin Spacey hoefde ik hem sowieso niet meer te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 11-09-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Releases schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:22:
[...]
Er dit seizoen 2x een pauze geweest. 13 is woensdag uitgezonden (donderdag voor ons), 14 t/m 16 volgen nu gewoon elke week. Ja, 16. Daarmee is de serie inderdaad afgelopen na 100 afleveringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik ben groot fan van The 100, maar het einde van aflevering S7E13 doet mij zeer sterk twijfelen of ik het nog af wil kijken
Aflevering 13? :?

Blijkbaar heb jij een andere Netflix dan ik. ;) Want S7 E13 staat aangekondigd voor 15 september...
(en het is nu 11 september)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
ehtweak schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:04:
[...]

Aflevering 13? :?

Blijkbaar heb jij een andere Netflix dan ik. ;) Want S7 E13 staat aangekondigd voor 15 september...
(en het is nu 11 september)
Ik kijk The 100 niet op Netflix, heb geen zin om elke keer een week te wachten voor ik het kan kijken.
Gewoon vpn naar Amerika, kun je het direct kijken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hahn
AcidBurn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:29:
[...]

Ik kijk The 100 niet op Netflix, heb geen zin om elke keer een week te wachten voor ik het kan kijken.
Gewoon vpn naar Amerika, kun je het direct kijken.
...we zitten alleen wel letterlijk in het Netflix-topic, dus men gaat er hier eigenlijk standaard vanuit dat je het hebt over zaken die op Netflix staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik reageer op die serie in 2 verschillende topics, zowel Netflix als Buitenlandse series.
Geen zin om mijn reactie aan te passen omdat Netflix standaard 1 aflevering achterloopt.
So sue me.....

Toch hier het vriendelijke verzoek om op te letten waar je zaken post, wij kunnen er ook niks aan doen dat Netflix achter loopt. En bovendien is geografische omzeiling niet toegestaan. Dat gaan we hier niet promoten of bespreken.

[ Voor 38% gewijzigd door tweakduke op 13-09-2020 10:56 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:27
AcidBurn schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:33:
Ik reageer op die serie in 2 verschillende topics, zowel Netflix als Buitenlandse series.
Geen zin om mijn reactie aan te passen omdat Netflix standaard 1 aflevering achterloopt.
So sue me.....
Ah, we hoeven dus niet meer na te denken in welk topic we berichten plaatsen.... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wist niet dat Cobra Kai bestond, wel even lekker weggekeken. Ben wel benieuwd waar het nu heengaat.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 21:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ben weer begonnen met Sons Of Anarchy, zag dat ze de serie er weer op hadden gezet *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Ik ga helemaal stuk hier op Norsemen. Geweldig die droogheid.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Gisteren L'Immortale (2019) gekeken, heerlijk die sfeer die rond Ciro hangt.
Alleen mja ik vind het geen format voor een film (in een film moet alles kort en snel etc.), dit had beter in een vervolg serie gedaan kunnen worden denk ik.

Wel mooi om het levensverhaal van Ciro zo te zien, maakt wel een hoop duidelijk :)
En het einde vraagt natuurlijk om een vervolg! (het liefst in serie-format!)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• sverzijl
De_Bastaard schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:33:
Ik ga helemaal stuk hier op Norsemen. Geweldig die droogheid.
Je zou dan ook eens het Noorse "Dag" moeten zien. Die was ook heerlijk droog

Oh, die staat er niet meer op zie ik. Blijkbaar al verwijderd in 2018 (https://www.netflix-neder...dag-kinderseries-en-meer/). Jammer, dit was best een goede serie.
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:01:
[...]

Wel een andere aanrader in die categorie: Lilyhammer. Spelen zelfs een aantal dezelfde acteurs in als in Norsemen, aangevuld met Lilltle Steven (muzikant, bekend van Bruce Springsteen en acteur in the Sopranos).
Die was ook wel leuk ja.

[ Voor 56% gewijzigd door sverzijl op 16-09-2020 13:02 ]

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
sverzijl schreef op woensdag 16 september 2020 @ 12:21:
[...]

Je zou dan ook eens het Noorse "Dag" moeten zien. Die was ook heerlijk droog

Oh, die staat er niet meer op zie ik. Blijkbaar al verwijderd in 2018 (https://www.netflix-neder...dag-kinderseries-en-meer/). Jammer, dit was best een goede serie.
Wel een andere aanrader in die categorie: Lilyhammer. Spelen zelfs een aantal dezelfde acteurs in als in Norsemen, aangevuld met Lilltle Steven (muzikant, bekend van Bruce Springsteen en acteur in the Sopranos).

No matter the age, never lose the Kramer inside

Pagina: 1 ... 179 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.