Droefsnoet schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:15:
[...]
Hear hear, Netflix moet die 4 euro compenseren, en aangezien ik mijn abonnement deel met vier anderen is dat toch al gauw één euro per persoon. Zo niet dan ga ik weer lekker downloaden in plaats van 20 euro betalen voor een bluray. Kom op zeg, ik laat me niet uitbuiten door zo'n bedrijf dat schaamteloos de coronacrisis misbruikt om hun eigen zakken te vullen.
Ik word wat onpasselijk van de toon van dit bericht.
Een ieder doet zijn best om mee te denken, mee te werken met deze COVID-19 crisis.
Iedereen doet zijn best (ik blijf positief). Netflix, Youtube en anderen zijn gevraagd door overheden om het internet niet te zwaar te belasten.
Door hier gehoor aan te geven , zorgen streaming diensten er voor dat het Internet niet overbelast wordt, met alle gevolgen van dien.
Ik lees over mensen die dood gaan, zwaar ziek zijn, en hier lees ik iemand die beweerd illegale praktijken te doen als hij niet wordt vergoed voor zijn/haar zwaar leed @1 euro per maand (pp).
First world problems
Ik blijf betalen voor mijn Netflix diensten die ik afneem, en als ik hier en daar wat minder pixels zie (als ik ze al zou zien) dan denk ik aan iedereen die daarbij gebaat is.
Welterusten.
I have no special talent. I am only passionately curious.