Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 19:48
wimpie007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:01:
[...]

Heb liever goeie 1080P dan 4K met bagger bitrate
Ik betwijfel ten zeerste of je überhaupt het verschil zou merken, ik daag je uit een blinde test te doen ;)

En dat was overigens geen antwoord op mijn vraag. Maar dat ter zijde.

[Voor 12% gewijzigd door Hahn op 22-03-2020 17:02]

The devil is in the details.

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:43
Hahn schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:02:
[...]

Ik betwijfel ten zeerste of je überhaupt het verschil zou merken, ik daag je uit een blinde test te doen ;)
Jij onderschat mijn getrainde ogen ;-)

• Hahn
wimpie007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:02:
[...]

Jij onderschat mijn getrainde ogen ;-)
Of jij overschat ze, waar ik vanuit ga *D

Anyway, vraag het aan Netflix of je gecompenseerd wordt, wij weten het niet. Het lijkt mij zeer sterk dat ze dat gaan doen, en ik vind het ook overdreven om het te vragen/eisen/willen of anders op te zeggen, maar hé, vrij land en vragen staat vrij.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
wimpie007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:58:
Krijgen we hiervoor iets van compensatie denken jullie?
Anders zeg ik het tijdelijk op en ga ik weer downloaden ;-)
Hear hear, Netflix moet die 4 euro compenseren, en aangezien ik mijn abonnement deel met vier anderen is dat toch al gauw één euro per persoon. Zo niet dan ga ik weer lekker downloaden in plaats van 20 euro betalen voor een bluray. Kom op zeg, ik laat me niet uitbuiten door zo'n bedrijf dat schaamteloos de coronacrisis misbruikt om hun eigen zakken te vullen.

• wimpie007
  • Laatst online: 01:43
Droefsnoet schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:15:
[...]

Hear hear, Netflix moet die 4 euro compenseren, en aangezien ik mijn abonnement deel met vier anderen is dat toch al gauw één euro per persoon. Zo niet dan ga ik weer lekker downloaden in plaats van 20 euro betalen voor een bluray. Kom op zeg, ik laat me niet uitbuiten door zo'n bedrijf dat schaamteloos de coronacrisis misbruikt om hun eigen zakken te vullen.
Ik deel het abbo niet, dus voor mij is het 4 euro ;-)

Acties:
  • +23Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:52
[...]

Ik word wat onpasselijk van de toon van dit bericht.
Een ieder doet zijn best om mee te denken, mee te werken met deze COVID-19 crisis.
Iedereen doet zijn best (ik blijf positief). Netflix, Youtube en anderen zijn gevraagd door overheden om het internet niet te zwaar te belasten.
Door hier gehoor aan te geven , zorgen streaming diensten er voor dat het Internet niet overbelast wordt, met alle gevolgen van dien.
Ik lees over mensen die dood gaan, zwaar ziek zijn, en hier lees ik iemand die beweerd illegale praktijken te doen als hij niet wordt vergoed voor zijn/haar zwaar leed @1 euro per maand (pp). ;w
First world problems :X

Ik blijf betalen voor mijn Netflix diensten die ik afneem, en als ik hier en daar wat minder pixels zie (als ik ze al zou zien) dan denk ik aan iedereen die daarbij gebaat is.
Welterusten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ricardo246 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:06:
[...]

Een ieder doet zijn best om mee te denken, mee te werken met deze COVID-19 crisis.
Iedereen doet zijn best (ik blijf positief). Netflix, Youtube en anderen zijn gevraagd door overheden om het internet niet te zwaar te belasten.
Door hier gehoor aan te geven , zorgen streaming diensten er voor dat het Internet niet overbelast wordt, met alle gevolgen van dien.
Ik lees over mensen die dood gaan, zwaar ziek zijn, en hier lees ik iemand die beweerd illegale praktijken te doen als hij niet wordt vergoed voor zijn/haar zwaar leed @1 euro per maand (pp). ;w

Ik blijf betalen voor mijn Netflix diensten die ik afneem, en als ik hier en daar wat minder pixels zie (als ik ze al zou zien) dan denk ik aan iedereen die daarbij gebaat is.
Welterusten.
Als je dan o.a. hier op GoT/T.NET leest dat mensen een goedkoop abo afsluiten via een 'vage' VPN zodat ze zichzelf voordoen als 'buitenlander' om een 4K abo voor amper €4,- te kunnen krijgen én daarmee de data welke ze afnemen over de wereldwijde IX'en laten komen in plaats van die data vanuit het 'eigen provider netwerk' te laten komen....

Waar is 't smiley symbool met de 'middelvinger' hier?

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
[...]

Welterusten.
Is er een mogelijkheid om tien duimpjes (omhoog) te geven?
Het is tekenend hoe egoïstisch en weinig tolerant de mens is. Ik lees regelmatig de opmerking over geld terug, of we gaan maar weer downloaden, of ze moeten het gratis aanbieden (tja dan gaat iedereen streamen...), etc. En dat om een wat mindere bitrate? Het is echt niet te geloven. Sowieso het gedrag van de mens in deze tijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:17
[...]

Ik neem toch aan dat zijn bericht sarcastisch bedoeld was.

• Commendatore
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Dat mensen meteen beginnen over geld terug en dergelijke begrijp ik ook niet zo goed. Dit neemt echter niet weg dat ik het niet eens ben met deze maatregel van de streamingdiensten, omdat er op veel plaatsen een probleem wordt 'opgelost' dat er niet is. Dat de bitrate wordt verlaagd bij aanbieders die momenteel ernstige capaciteitsproblemen hebben, ok, dat lijkt me prima, maar niet meteen met de botte bijl voor heel Europa. Problemen met het internet zijn er namelijk maar op een heel beperkt aantal plekken.

Vergeet ook niet dat streaming voor veel mensen in deze tijd een belangrijk middel is om even aan de nogal nare actualiteit te ontsnappen. Niet iedereen houdt het vol om zestien uur per dag met Covid-19 en de maatschappelijke gevolgen daarvan bezig te zijn. Daarnaast is het aantal alternatieve afleidingsmogelijkheden momenteel ook nog eens wat beperkter dan anders.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
[...]

Je moet de Europese Commissie hiervoor aanspreken, zij doen dit.

Echter zijn er wel grotere problemen dan een kwaliteit van een videostream op dit moment..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:52
Commendatore schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:53:
Dat mensen meteen beginnen over geld terug en dergelijke begrijp ik ook niet zo goed. Dit neemt echter niet weg dat ik het niet eens ben met deze maatregel van de streamingdiensten, omdat er op veel plaatsen een probleem wordt 'opgelost' dat er niet is. Dat de bitrate wordt verlaagd bij aanbieders die momenteel ernstige capaciteitsproblemen hebben, ok, dat lijkt me prima, maar niet meteen met de botte bijl voor heel Europa. Problemen met het internet zijn er namelijk maar op een heel beperkt aantal plekken.

Vergeet ook niet dat streaming voor veel mensen in deze tijd een belangrijk middel is om even aan de nogal nare actualiteit te ontsnappen. Niet iedereen houdt het vol om zestien uur per dag met Covid-19 en de maatschappelijke gevolgen daarvan bezig te zijn. Daarnaast is het aantal afleidingsmogelijkheden momenteel ook wat beperkter dan anders.
Je bent correct als je zegt dat:

Vergeet ook niet dat streaming voor veel mensen in deze tijd een belangrijk middel is om even aan de nogal nare actualiteit te ontsnappen. Niet iedereen houdt het vol om zestien uur per dag met Covid-19 en de maatschappelijke gevolgen daarvan bezig te zijn. Daarnaast is het aantal afleidingsmogelijkheden momenteel ook wat beperkter dan anders.

Dat betekend ook dat veel meer mensen gebruik maken van de streaming diensten, en dat gaat allemaal over dezelfde pijplijn die internet heet. Is het erg dat de bijna on-zienbare kwaliteitsvermindering toegepast wordt om resources te sparen?

Ten tweede:
Ik zou graag jouw bron willen zien dat de problemen met het internet maar heel lokaal zijn.
Lijkt me dat overheden dat niet zomaar vragen, en ik twijfel aan jouw inzicht daar in (no offence intended).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 01:17
Commendatore schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:53:
Vergeet ook niet dat streaming voor veel mensen in deze tijd een belangrijk middel is om even aan de nogal nare actualiteit te ontsnappen. Niet iedereen houdt het vol om zestien uur per dag met Covid-19 en de maatschappelijke gevolgen daarvan bezig te zijn. Daarnaast is het aantal alternatieve afleidingsmogelijkheden momenteel ook nog eens wat beperkter dan anders.
Je kán nu juist nog steeds streamingsdiensten gebruiken. Anders wellicht niet meer. En dat het dan even met de botte bijl over heel Europa zo gedaan (moet) worden, terwijl het misschien niet in ieder land even hard nodig is, soit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
sverzijl schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:14:
[...]

Je kán nu juist nog steeds streamingsdiensten gebruiken. Anders wellicht niet meer. En dat het dan even met de botte bijl over heel Europa zo gedaan (moet) worden, terwijl het misschien niet in ieder land even hard nodig is, soit.
Helemaal mee eens. Aanvullend, het gaat ook alleen maar om een bitrate verlaging. We gaan echt niet opeens massaal van HD naar SD.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
ricardo246 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Je bent correct als je zegt dat:

Dat betekend ook dat veel meer mensen gebruik maken van de streaming diensten, en dat gaat allemaal over dezelfde pijplijn die internet heet. Is het erg dat de bijna on-zienbare kwaliteitsvermindering toegepast wordt om resources te sparen?

Ten tweede:
Ik zou graag jouw bron willen zien dat de problemen met het internet maar heel lokaal zijn.
Lijkt me dat overheden dat niet zomaar vragen, en ik twijfel aan jouw inzicht daar in (no offence intended).
In Nederland hebben in elk geval KPN en Ziggo aangegeven dat er geen problemen zijn en vanuit Duitsland hoor ik vergelijkbare verhalen. (Zie de nieuwsberichten over dit onderwerp op Computerbase.de.) De enige concrete problemen waarover ik gehoord heb zijn die bij Swisscom in Zwitserland. (Zie eveneens Computerbase.) In Frankrijk schijnen er ook problemen te zijn, maar daar heb ik minder over voorbij zien komen.

Je moet ook niet vergeten dat de eurocommissaris die dit gevraagd heeft een voormalig chef is van een Franse telecomaanbieder. Het kan heel goed zijn dat hij op dit punt nog een beetje opereert met z'n 'Franse bril' op, wat betekent dat hij dingen doet die vanuit dat standpunt logisch zijn, maar niet per se vanuit bijvoorbeeld Nederlands of Duits perspectief. Het is niet dat omdat het vanuit een overheidsorgaan komt, het ook meteen juist is, zoals sommigen lijken te denken.

Daarom moet je als bedrijf voorzichtig zijn met het ingaan op dit soort verzoeken en dat alleen doen in gevallen waar dat echt zin heeft. Hier is dat alleen maar op een paar plekken zo, voor de rest is het een bij oppervlakkige observatie goede geste, die als je wat preciezer kijkt toch negatief uitpakt voor het overgrote deel van de gebruikers, ook al heeft niet iedereen dat direct door.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:15

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

[...]

Je hebt het mis, ze geven gehoor aan de wens van de Europese commissie.
En als je 1 Blueray per maand bekijkt, dan klopt het wel qua kosten. Kijk je meer dan die ene film (met z'n vieren), dan ben je met Netflix goedkoper uit, zelfs al was het Blueray kwaliteit (wat het niet is). Eigenlijk is je post op elk punt fout.

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sonaya
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-03 11:41
mr.JamesBond schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:54:
Heeft iemand hoop dat John Wick 2 ook op Netflix komt? Deel 1 staat er al op en deel 3 komt, maar wat zou ik het fijn vinden als deel 2 ook komt.

Er kwamen ook meer delen van The Matrix dan aangekondigd *O*
Zou wel handig zijn ja, als elk deel een vervolg is.
Zetten ze alleen deel 1 en 3 erop..... 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 26-05 14:06
[...]

Wat een vreselijke mentaliteit zeg. Ongelooflijk.

Er spelen net iets zwaardere zaken in de wereld dan een aangepaste videokwaliteit. Doe eens normaal.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Z'n reactie was niet serieus ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 06:25
Zojuist ‘Angel has fallen’ gekeken.
Die hele ‘serie’ is gewoon leuk…

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:12

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Serena schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:55:
Zojuist ‘Angel has fallen’ gekeken.
Die hele ‘serie’ is gewoon leuk…
Net aan begonnen, morgen kijk ik verder. Tot nu toe gewoon weer een prima film.

रातो चटनीमा ती बलहरू, तपाईलाई थाहा छ?

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

paragon schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:49:
@jaydenjarno heb precies het zelfde met die serie. Wel in aflevering 2 want m'n vriendin vindt het leuk.

4K is hier nu standaard 7.62Mbps wat dus een halvering is. En 1080P heeft in sommige gevallen minder dan de helft over. Hoe bedoel je 25% verlaging...
Als ik dit lees ben ik blij dat ik dat het net op tijd opgezegd hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Ik heb nog geen klachten over de kwaliteit. Scheelt dat ik alles op 1080P kijken en de schermen thuis (24" en 39") niet supergroot zijn.

• meesje
  • Nu online
shadow4thedark schreef op maandag 23 maart 2020 @ 07:23:
[...]

Als ik dit lees ben ik blij dat ik dat het net op tijd opgezegd hebt.
Naast de 'cijfertjes', heb je de verslechtering van beeldkwaliteit ook zelf gezien (zonder met je neus op het scherm te gaan zitten ;))?

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

meesje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 09:37:
[...]

Naast de 'cijfertjes', heb je de verslechtering van beeldkwaliteit ook zelf gezien (zonder met je neus op het scherm te gaan zitten ;))?
Als ze 50% goedkoper deden dan had ik het getest. :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het niet geweten had had ik het niet gezien...

nu ik het wel weet... zie ik het nog steeds niet. (ok, ik kijk nu gewoon series en films die vooral om het verhaal draaien, Night on Earth zou ik uitstellen als ik hem niet al gezien had ;) )

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Het ziet er hier op m'n 65" 4K OLED TV nog prima uit. En mensen die lopen te piepen over even wat minder pixels : Doe niet zo f***ing egoistisch alsjeblieft. Iedereen moet z'n steentje nu even bijdragen!

Mijn LinkedIn!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Ik ben vooral heel blij dat ik Netflix heb. Op de reguliere televisie is het vermaak ver te zoeken, op Netflix heb ik nog bergen films en series die ik nog een keer moet zien.

Ik schijn ook Amazon Prime op mijn TV-ontvanger te hebben, dat ga ik ook maar eens checken.

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 08:34
Zojuist De Bende van Jan de Lichte afgerond en een pareltje! Vooral de acteur die Baru speelt, ijzersterk. Erg toffe miniserie (10 afleveringen) over de ''Belgische'' bokkenrijder Jan de Lichte. Zeker kijken!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

CryptoNL schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:17:
Zojuist De Bende van Jan de Lichte afgerond en een pareltje! Vooral de acteur die Baru speelt, ijzersterk. Erg toffe miniserie (10 afleveringen) over de ''Belgische'' bokkenrijder Jan de Lichte. Zeker kijken!
Hmm, die staat in Belgie niet op Netflix, zal nog wel rechten bij de omroep hebben die het uitzond. Undercover hebben we ook pas net het eerste seizoen van.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CryptoNL
Marzman schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Hmm, die staat in Belgie niet op Netflix, zal nog wel rechten bij de omroep hebben die het uitzond. Undercover hebben we ook pas net het eerste seizoen van.
Vreemd, aangezien het een Belgische productie is. Thieves of the Wood is de Engelse naam.

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 26-05 18:37
paragon schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:49:
@jaydenjarno heb precies het zelfde met die serie. Wel in aflevering 2 want m'n vriendin vindt het leuk.

4K is hier nu standaard 7.62Mbps wat dus een halvering is. En 1080P heeft in sommige gevallen minder dan de helft over. Hoe bedoel je 25% verlaging...
Hier idem en dat is dus inderdaad een halvering en geen 25% minder.
4K blijft wel 4K maar op halve streamrate.
Gisterenavond ook even vergeleken met US Netflix en daar geen afknijpen te zien.

Mi 9T Pro - V11.0.6.0. - QFKEUXM

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 26-05 20:05
Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zo veel van. Je kan wel 4K streamen, maar de downloadsnelheid is iets minder?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:27
mr.JamesBond schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:25:
Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zo veel van. Je kan wel 4K streamen, maar de downloadsnelheid is iets minder?
Dat heeft met compressie te maken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

mr.JamesBond schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:25:
https://tweakers.net/i/mr3lxvgj1o8nq6cLE1r8DXz1qQ0=/f/image/n62nAVqLxxhWgvdpY8qYtVJt.jpg https://tweakers.net/i/XdLVlVjDc8qPD2nh8wFOmGc6k_0=/f/image/usrOi6IVKaKrmntn39UGv2nl.jpg
De een is 40% kleiner dan de ander (klik voor groter en verbaas je over mijn prachtige teken-skills. Beide evenveel pixels ("beide 4k").
edit:
nu -met- link.. En natuurlijk heb ik het verschil in het extreme getrokken. Bij minder compressie zou je geen verschil zien :P

Wat mij betreft: voor de komende tijd prima om het wat te verlagen en onzinnig om er geld voor terug te vragen. Of andersom: stop en neem dan nooit een 4K abo, het haalt het nooit in een vergelijking met 4K blurays.

[Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 23-03-2020 12:55]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ArnoutV
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 26-05 14:40
Hellboy! schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:19:
De serie Ragnarok is wel een aanrader. Had er geen hoge verwachtingen van, maar vond deze leuk en creatief. Kan niet wachten op seizoen 2
Heb nu de 1e drie afleveringen gezien en het valt me niet tegen!

Net als die kleine pareltjes "The Rain" en "Dark", gewoon lekker om naar te kijken
En de series kijken in hun moers taal en niet in nagesynchroniseerd Engels.

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:56
ArnoutV schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:37:
[...]

Heb nu de 1e drie afleveringen gezien en het valt me niet tegen!

Net als die kleine pareltjes "The Rain" en "Dark", gewoon lekker om naar te kijken
En de series kijken in hun moers taal en niet in nagesynchroniseerd Engels.
Het wordt alleen maar beter 👌
The rain en Dark staan in mijn verlanglijstje.

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:05
ben begonnen met the walking dead, maar weet het nog zo net niet.
Heb een beetje het gevoel dat elke aflevering beetje zelfde opbouw heeft. Wordt het na een aflevering of 5 a 6 beter in opbouw of is het anders gewoon niks voor mij?

Zoek weer een leuke serie. Net The Missing afgekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

jaydenjarno schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:15:
ben begonnen met the walking dead, maar weet het nog zo net niet.
Heb een beetje het gevoel dat elke aflevering beetje zelfde opbouw heeft. Wordt het na een aflevering of 5 a 6 beter in opbouw of is het anders gewoon niks voor mij?

Zoek weer een leuke serie. Net The Missing afgekeken.
Wat bedoel je met dezelfde opbouw? Het is een doorlopend verhaal, een soort soap in een zombi-wereld.

/▌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jaydenjarno
gebeurd iets, zombies komen in de buurt, ze redden het net en dat de volgende aflevering weer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

jaydenjarno schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:42:
gebeurd iets, zombies komen in de buurt, ze redden het net en dat de volgende aflevering weer
Ze redden het niet altijd. Kijk maar in de startpost naar de rode kruisjes in het TWD topic als je tegen spoilers kan. De zombies worden ook steeds minder belangrijk omdat ze die op een gegeven moment vrij gemakkelijk aankunnen. Het gaat meer om de mensen en hoe die leven in zo'n scenario.

[Voor 20% gewijzigd door Marzman op 23-03-2020 16:48]

/▌

• jaydenjarno
Dank je. Dan ga ik toch verder kijken

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 25-05 22:44
jaydenjarno schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:42:
Laat je niks wijsmaken, het is een domme serie over domme zombies en nog dommere mensen.
Als je de domheid bij de 5de aflevering nog kan verdragen, kun je doorkijken.
Just my 2 cents, imho enz. enz.

• jaydenjarno
Uuuhhhhh.geloof toch dat doorkijken niet gaat gebeuren..dan maar wat anders zoeken. Gouden tips van verborgen parels?

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 07:48
Wilde net aan Angel has Fallen beginnen. Maar dat zag er zo slecht uit. Dus ik denk check het even. Is het gewoon 0.87Mbps 1080P. Leuk hoor, maar nu vind ik toch echt dat ik voor de gek wordt gehouden. Deze bitrate gebruiken ze normaliter nog niet eens voor 480P volgens mij. Edge of Tomorrow bijna net zo erg maar nu een whopping 1.7Mpbs.

• meesje
  • Nu online
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:26:
Wilde net aan Angel has Fallen beginnen. Maar dat zag er zo slecht uit. Dus ik denk check het even. Is het gewoon 0.87Mbps 1080P. Leuk hoor, maar nu vind ik toch echt dat ik voor de gek wordt gehouden. Deze bitrate gebruiken ze normaliter nog niet eens voor 480P volgens mij. Edge of Tomorrow bijna net zo erg maar nu een whopping 1.7Mpbs.
Heb je een Speedtest gedaan? Ligt het aan Netflix of je internet verbinding?

• paragon
meesje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:35:
[...]

Heb je een Speedtest gedaan? Ligt het aan Netflix of je internet verbinding?
Ja wat denk je zelf. Gewoon Max snelheid. En al was veel minder dan nog zou het ruim voldoende moeten zijn.

En om even aan te geven 4K doet nogsteeds 7.62Mbps. Dus ze knijpen die HD streams gewoon zwaar...

[Voor 14% gewijzigd door paragon op 23-03-2020 18:43]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:40:
[...]

Ja wat denk je zelf. Gewoon Max snelheid. En al was heel minder dan nog zou het ruim voldoende moeten zijn.
Nou sorry hoor, iets vriendelijker mag ook wel. Succes verder!

• paragon
meesje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:43:
[...]

Nou sorry hoor, iets vriendelijker mag ook wel. Succes verder!
Sorry, ik was even vergeten dat dat soort dingen niet meer vanzelf sprekend zijn op GoT.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 26-05 09:58
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:47:
[...]

Sorry, ik was even vergeten dat dat soort dingen niet meer vanzelf sprekend zijn op GoT.
Zoals beleefdheid en respect voor elkaar bedoel je? :+ ;w :F

• paragon
ctrlaltdelbe schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:50:
[...]

Zoals beleefdheid en respect voor elkaar bedoel je? :+ ;w :F
Het verlagen van de bitrate wordt in meerdere posts hierboven besproken.

Vragen of het aan mn internet verbinding ligt is bijna het zelfde als vragen of de stekker van mn PSU er wel inzit als ik hier een topic open als mn computer niet boot.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:54:
[...]
Het verlagen van de bitrate wordt in meerdere posts hierboven besproken.
In het Ziggo topic zijn al meerdere reacties voorbij gekomen dat de snelheid erg laag is...
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:47:
[...]
Als je om slechte beeldkwaliteit gefrustreerd bent, heb ik alle begrip voor. Maar dan kun je hier toch nog steeds fatsoenlijk gedrag vertonen?

[Voor 47% gewijzigd door meesje op 23-03-2020 19:42]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik krijg 2.76 op die film, dus zo gek is die vraag niet.

Ik bedoel, je krijgt 0.8 en je denkt serieus dat het niet ergens aan jouw kant fout gaat? Vraag dan op zijn minst of anderen willen kijken of het bij hun ook zo heel erg laag ligt. in plaats van een normale vraag te bekritiseren.

[Voor 67% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-03-2020 19:45]

• meesje
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:41:
Ik krijg 2.76 op die film, dus zo gek is die vraag niet.

Ik bedoel, je krijgt 0.8 en je denkt serieus dat het niet ergens aan jouw kant fout gaat? Vraag dan op zijn minst of anderen willen kijken of het bij hun ook zo heel erg laag ligt. in plaats van een normale vraag te bekritiseren.
Bedankt voor deze reactie en dat je het even getest hebt. Bij jou dus geen probleem. En inderdaad zo had de vraag ook geformuleerd kunnen worden. Volgende keer wel even de poster (@paragon) noemen. ;)
We zijn hier toch om elkaar te helpen? Je wil toch zsm zaken uitsluiten en tot de oorzaak van het probleem komen?
Straks mag je niet eens meer vragen of iemand gebruik maakt van een VPN (wellicht ligt het daar aan), want dat is hier op GoT toch ‘vanzelf sprekend’??? Sorry, ik sla door. ;)

[Voor 8% gewijzigd door meesje op 23-03-2020 19:56]

• milenko79
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:27
Is de beeldkwaliteit nog verslechterd sinds gisteren? Het is echt niet meer om aan te zien. Ik wilde Lost city of z kijken, maar het is een grote pixel brei. Zelfs de gratis NPO start die volgens mij 480p doet ziet er een stuk beter uit. Volgens de Netflix app op mijn tv en mijn shield, die beiden dezelfde brakke kwaliteit tonen, haal ik 220mbps.
Ik snap het hele bandbreedte beperken verhaal, maar nu lijkt er toch echt iets mis te gaan.

• paragon
@meesje hier nog steeds dezelfde bitrate. Alles voor de zekerheid even gereboot etc.

Als ik nu @milenko79 z'n post lees ben ik niet de enige. Dat iemand anders nog een hogere bitrate haalt hoeft nogsteeds niet te beteken dat het probleem aan mijn kant ligt @ArthurMorgan
Las gisteren ook nog dat mensen 15Mbps haalde op 4K terwijl die bij mij al op 7.xxMbps zat.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 02:04
Is het niet zo dat er actief gekeken wordt naar netwerkcapaciteit maar dan per wijkcentrale oid. Het kan best zo zijn dat er daardoor verschillen zitten in bitrates.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:09:
@meesje hier nog steeds dezelfde bitrate. Alles voor de zekerheid even gereboot etc.
Dat durfde ik niet meer te vragen. :+ (grapje hoor, ik zag je duimpje)
paragon schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:09:
Als ik nu @milenko79 z'n post lees ben ik niet de enige. Dat iemand anders nog een hogere bitrate haalt hoeft nogsteeds niet te beteken dat het probleem aan mijn kant ligt @ArthurMorgan
Las gisteren ook nog dat mensen 15Mbps haalde op 4K terwijl die bij mij al op 7.xxMbps zat.
Hoe zien jullie deze cijfers terug komen? Via jullie tv of zie je dit in een browser? Mijn Next box en Apple TV bieden die mogelijkheid niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• milenko79
meesje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:56:

Hoe zien jullie deze cijfers terug komen? Via jullie tv of zie je dit in een browser? Mijn Next box en Apple TV bieden die mogelijkheid niet.
In de Netflix app op mijn tv en op mijn shield kan ik een bandbreedte test doen. Het huidige verkeer kan ik zien in de interface van mijn router (bandbreedte gebruik per device. 1080p streams zitten bij mij nu inderdaad onder de 1mbit. 4k hdr zit rond de 8mbit max.

1080p is echt te slecht om nog naar te kijken.

• paragon
meesje schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:56:
[...]

Dat durfde ik niet meer te vragen. :+ (grapje hoor, ik zag je duimpje)

[...]

Optie op m'n TV idd. Maar via de windows 10 app kan je het ook zien. Crtl-Alt-Shift-D volgens mij.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 14:47

avotar

P0werd by Black Coffee

jaydenjarno schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:12:
Uuuhhhhh.geloof toch dat doorkijken niet gaat gebeuren..dan maar wat anders zoeken. Gouden tips van verborgen parels?
twee compleet verschillende genres: Breaking Bad of Travelers

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 26-05 20:05
Ik wilde net vragen hoe jullie de bitrate weten, maar gelukkig is het een paar posts hierboven uitgelegd. Ik heb het gevonden bij (het is de netflix-app op de LG-tv) instellingen > ondersteuning > controleer je netwerk.

Verbindingssnelheid: 92,85 Mbps, wel een stuk hoger dan een aantal andere tweakers hier. Ik heb de tv bekabeld aangesloten (gigbit glasvezel)

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Marzman
  • Niet online

Marzman

avotar schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 06:23:
[...]

twee compleet verschillende genres: Breaking Bad of Travelers
Breaking Bad is inderdaad wel een stuk hoger niveau dan TWD als je die nog niet gezien hebt. Een van de beste series.

/▌

Acties:
  • +2Henk 'm!

• milenko79
mr.JamesBond schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:46:
Ik wilde net vragen hoe jullie de bitrate weten, maar gelukkig is het een paar posts hierboven uitgelegd. Ik heb het gevonden bij (het is de netflix-app op de LG-tv) instellingen > ondersteuning > controleer je netwerk.

Verbindingssnelheid: 92,85 Mbps, wel een stuk hoger dan een aantal andere tweakers hier. Ik heb de tv bekabeld aangesloten (gigbit glasvezel)
Nee, mijn snelheid is 220Mbps naar Netflix toe met die test.
In mijn router zie ik vervolgens dat een 1080p steam naar mijn tv onder de 1Mbps blijft en een 4k hdr stream onder de 8Mbps.
Het zijn 2 zaken die los van elkaar staan. Ja, er zou geknepen worden, maar het is nu echt extreem.

• ArthurMorgan
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:46:

op mijn b7 kan ik het met de standaard afstandsbediening niet zien. (Wel via de LG TV app op de telefoon, daar het knopje info zoeken) op mijn C9 heb ik rechtsonder de cijfers een knopje met 3 puntjes, als ik daarop klik krijg ik de optie info en kan ik de bitrate zien van het programma dat ik dan kijk. (overigens is dat echt een netflix feature, bij videoland, prime etc werkt dat niet.)

• CryptoNL
Letter For The King is wel tof. Dat paard _/-\o_ _/-\o_ Wel weer jammer dat je opnieuw opgedrongen moet worden met een donkere acteur, 1 blonde, 1 Aziatische etc etc. Houd het toch gewoon bij het origineel aub. ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paragon
CryptoNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:56:
Letter For The King is wel tof. Dat paard _/-\o_ _/-\o_ Wel weer jammer dat je opnieuw opgedrongen moet worden met een donkere acteur, 1 blonde, 1 Aziatische etc etc. Houd het toch gewoon bij het origineel aub. ;(
Dat je je er aan kan storen wat de afkomst van een acteur is.

• CryptoNL
paragon schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:13:
[...]

Dat je je er aan kan storen wat de afkomst van een acteur is.
Omdat het opgedrongen wordt en totaal geen rekening houd met de boeken. Dan valt zoiets veel sneller op. Bijvoorbeeld de Disney film Lady en de Vagebond. Als je de tekenfilm meerdere malen hebt gezien weet je dat moeder geen donkere vrouw is. Het is gewoon irritant en onnodig.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is fictie... er is zoveel anders in deze serie dan in de boeken, en waar gaat het weer over.... jahoor huidskleur en dat soort dingen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• paragon
CryptoNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:17:
[...]

Omdat het opgedrongen wordt en totaal geen rekening houd met de boeken. Dan valt zoiets veel sneller op. Bijvoorbeeld de Disney film Lady en de Vagebond. Als je de tekenfilm meerdere malen hebt gezien weet je dat moeder geen donkere vrouw is. Het is gewoon irritant en onnodig.
Zou best kunnen dat day te maken heeft met het door blanken gedomineerde wereldbeeld op het moment van schrijven. Hou vooral vast aan dat soort achterhaalde denkbeelden.

• CryptoNL
paragon schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:32:
[...]

Zou best kunnen dat day te maken heeft met het door blanken gedomineerde wereldbeeld op het moment van schrijven. Hou vooral vast aan dat soort achterhaalde denkbeelden.
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen in een post 8)7

• paragon
CryptoNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:34:
[...]

Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen in een post 8)7
Want lady en de vagebond is geschreven in een tijd dat dat niet zo was?

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Al iemand begonnen aan nieuwe serie Freud?
Trailertje hier; YouTube: Freud | Official Trailer | Netflix

Gisteren seizoen 1 van How to get away with murder afgekeken, vanavond maar eens beginnen met Freud.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
CryptoNL schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:56:
Houd het toch gewoon bij het origineel aub. ;(
Wat ik gehoord heb (bij DWDD), zou indien het origineel gevolgd wordt, de film er heel anders (minder spektakel) uit hebben gezien. Invanhoe zou er trouwens nu ook heel anders uitzien.

[Voor 8% gewijzigd door meesje op 24-03-2020 13:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien moeten jullie voor The Letter of the King maar een separaat topic bouwen in Film, TV & Muziek ;)

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• paragon
Best bizar. Van Helsing(1080P) doet nu gewoon 7500Kbps . Snap er niks meer van...

• MoldyInko
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 08:23
Waarom is How I Met Your Mother zo aanstekelijk leuk. :D
Toch wel een van mijn favoriete comedy series. De karakters zijn zo goed.

Beetje a la Friends maar persoonlijk vind ik ‘m beter.

[Voor 18% gewijzigd door MoldyInko op 25-03-2020 08:27]

• ArnoutV
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 26-05 14:40
chulin schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:49:
[...]

Het wordt alleen maar beter 👌
The rain en Dark staan in mijn verlanglijstje.
Voor mij doen s1 van Ragnarok snel afgekeken.
Zeer de moeite waard, prima serie.

• Anoniem: 49090
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Als tip Arrested development.

Briljante serie. Het script is extreem goed. Voor mij als schaker de grootmeesters betreft humor. als je de serie opnieuw kijkt zul je veel referenties ontdekken. De serie voorspelt zichzelf en qua ironie nu veel thuis zitten. Arrested development

Seizoen 1 tm 3 en hierna stoppen. Kwaliteit gaat dan drastisch omlaag, doordat er jaren en jaren en veel maanden is gewacht met een nieuw seizoen en dat voel je direct.

Zelf helaas meeste series gezien. Tenminste de toppers.

• Wingie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:31
<bericht verwijderd> genoemde probleem lijkt specifiek aan serie te liggen en niet aan netflix in het algemeen.

[Voor 76% gewijzigd door Wingie op 26-03-2020 20:06]

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:41
EDIT schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:38:
Het lijkt er op dat Netflix op een of andere manier tegenwoordig standaard de Engelse audio selecteert bij niet-Engelstalige shows. Ik vind dit echt zwaar irritant omdat ik graag standaard de originele taal wil horen, maar ik kan, noch in de app, noch op de website ook maar een optie vinden om dit te wijzigen. Wel kan ik een voorkeurstaal kiezen, maar die staat (al jaren) op Nederlands. Iemand toevallig enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten naar standaard de originele audio afspelen?
Dit is me bij films inmiddels ook opgevallen. Irritant om daar na een paar scenes achter te komen, om dit vervolgens te moeten wijzigen. Ik heb ook geen optie kunnen vinden voor het "standaard met originele audio afspelen". Met wat gegoogle ben ik er wel achter gekomen dat Netflix bewust de dub selecteert, omdat hun eigen statistieken zeggen dat mensen dan vaker een film/serie uitkijken. Alleen jammer dat er dan geen voorkeurskeuze is voor opties die best persoonlijk kunnen zijn.

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 22-05 20:11
Weet iemand hoe het nou precies met die lagere bitrate in Netflix zit? Eergisteren keek ik Go Karts (heerlijke feel good movie a la The Karate Kid, maar dan met Go Karts) en het zag er prima uit op mijn 65" Sony tv. Gisteravond keek ik Angel has Fallen en dat was echt een drama.

Verder begrijp ik dat er maatregelen worden getroffen, maar waarom niet alleen tussen bijv. 8.00 en 18.00? En daarna de bitrate weer omhoog. Het kijkgedrag en internetgebruik zal in de avonduren niet heel anders zijn dan voor de crisis.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MoldyInko
Misschien even de aankomende een paar posts over een andere boeg gooien. Iedereen zit bijna thuis. Misschien helpen we zelfs de persoon aan een nieuwe leuke serie.

Vraagstelling:

*Welke series staan op dit moment in jouw top 3?

1. How I Met Your Mother.
2. Man To Man.
3. Mr. Sunshine.

Ja, ik ben ook gek op de Koreaanse series.
De nummer 2 en 3 zijn Koreaanse series met Nederlandse ondertiteling.

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 26-05 11:17
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:07:
Weet iemand hoe het nou precies met die lagere bitrate in Netflix zit? Eergisteren keek ik Go Karts (heerlijke feel good movie a la The Karate Kid, maar dan met Go Karts) en het zag er prima uit op mijn 65" Sony tv. Gisteravond keek ik Angel has Fallen en dat was echt een drama.

Verder begrijp ik dat er maatregelen worden getroffen, maar waarom niet alleen tussen bijv. 8.00 en 18.00? En daarna de bitrate weer omhoog. Het kijkgedrag en internetgebruik zal in de avonduren niet heel anders zijn dan voor de crisis.
Dat denk ik wel. Alle sport/sociale activiteiten zijn geannuleerd. Dus veel meer mensen blijven thuis en kijken Netflix in de avonduren.

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 14:47

avotar

P0werd by Black Coffee

Nou ik denk het wel.
Wij hebben ook videoland. Als je kijkt hoeveel problemen die hebben om hun app en streams stabiel te houden de laatste dagen.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:31
Boss baby S3 staat erop, kids blij.
Alleen 1 groot irritatiefactor de stem van de hoofdrolspeler is veranderd :-(

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
MoldyInko schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:17:
Misschien even de aankomende een paar posts over een andere boeg gooien. Iedereen zit bijna thuis. Misschien helpen we zelfs de persoon aan een nieuwe leuke serie.

Vraagstelling:

*Welke series staan op dit moment in jouw top 3?

1. How I Met Your Mother.
2. Man To Man.
3. Mr. Sunshine.

Ja, ik ben ook gek op de Koreaanse series.
De nummer 2 en 3 zijn Koreaanse series met Nederlandse ondertiteling.
In navolging van jou. :)

1. The Big Bang Theory
2. Vagabond
3. Secret City

Nummer 2 ook Koreaans, nummer 3 Australisch. V.w.b. Australische series zijn Wanted & Pine Gap ook aanraders.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07:40

Net ook poging willen doen voor angle has fallen. Maar na 3 minuten uitgezet. Heb idee dat ik naar een Divx aan kijken ben. Anders films zelfde. Eerste keer dat me dit opvalt sinds laatste paar dagen.

• aapelite
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 00:47

aapelite

Do the kirby!

grote_oever schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:18:
[...]

Net ook poging willen doen voor angle has fallen. Maar na 3 minuten uitgezet. Heb idee dat ik naar een Divx aan kijken ben. Anders films zelfde. Eerste keer dat me dit opvalt sinds laatste paar dagen.
Idem hier! ongelofelijk hoe slecht die kwaliteit op dit moment is!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
EDIT schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:38:
Het lijkt er op dat Netflix op een of andere manier tegenwoordig standaard de Engelse audio selecteert bij niet-Engelstalige shows. Ik vind dit echt zwaar irritant omdat ik graag standaard de originele taal wil horen, maar ik kan, noch in de app, noch op de website ook maar een optie vinden om dit te wijzigen. Wel kan ik een voorkeurstaal kiezen, maar die staat (al jaren) op Nederlands. Iemand toevallig enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten naar standaard de originele audio afspelen?
Eens. Onmeunig irritant. M'n vriendin zette laatst een Noorse serie op en dat begon ook in het Engels. Dat is lipsync issues next level. Dat trek ik echt slecht.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art ~ 100-400 Contemporary

• meesje
  • Nu online
aapelite schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:31:
[...]

Idem hier! ongelofelijk hoe slecht die kwaliteit op dit moment is!
Net naar John Wick gekeken via de Netflix app op de Ziggo Next box, maar de beeldkwaliteit was gewoon goed.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 08:36
Alweer een aardig eindje op weg met het derde seizoen van Ozark. Blijft een heerlijke serie.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Neuzelaar
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 22:45
Hier ook. Nu E5. Wel eerst de wiki pagina gelezen voor een goede recap van S1 en S2. Vond S1 wel het beste.

Acer Chromebook 14 - iPone 8 - iPad 2018 - Roborock S5 - Oral-B Genius X 20100S Black

• Tafellaken
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 26-05 08:43
meesje schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:03:
[...]

Net naar John Wick gekeken via de Netflix app op de Ziggo Next box, maar de beeldkwaliteit was gewoon goed.
Hier Angel has Fallen gekeken daarnet. Geen problemen met beeldkwaliteit via Samsung Netflix app.

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:02

Niku

Alagaesii

Tafellaken schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:42:
[...]

Hier Angel has Fallen gekeken daarnet. Geen problemen met beeldkwaliteit via Samsung Netflix app.
Same here!

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• MoldyInko
dawg schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:32:
[...]

In navolging van jou. :)

1. The Big Bang Theory
2. Vagabond
3. Secret City

Nummer 2 ook Koreaans, nummer 3 Australisch. V.w.b. Australische series zijn Wanted & Pine Gap ook aanraders.
Vagabond! Deze heb ik ook gezien en was ook een leuke serie. Dan ga je Mr. Sunshine en Man to Man iconische humor zeker leuk vinden. Beide ook Koreaans.

• blueface
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 05:54

De hele week al last van super lage bitrate! Gisteravond ook Angel has Fallen gekeken, was ook niet echt om aan te zien(Bitrate 1.58). Dit via Samsung Smart Tv App. Heb een 55 Inch tv. Als ik een 4K stream start met HDR is de bitrate amper 7.62. De helft van wat het normaal is. (15.25). Echt klote kwaliteit! Alles Bekabeld aangesloten rechtstreeks om het modem van Ziggo. Abo 250 Mbit. Met andere downloads geen last, gewoon maximale snelheid.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hahn

Het kijkgedrag en internetgebruik zal in de avonduren niet heel anders zijn dan voor de crisis.
Uhm :? In plaats van dat mensen naar een concert, restaurant, vrienden, bar, feest, bioscoop of wat dan ook gaan, zitten mensen thuis Netflix te kijken. Ook (of misschien zelfs vooral) 's avonds. Dus natuurlijk zal het in de avonduren wel (heel) anders zijn ;)

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-05 19:20
Hier (DE) is 4k Ultra HD nu ook gecapped op 7.62 of zo.Misschien als ik er een scherm naast zet op 15 dat ik dan het verschil zou zien. Wat me wel opviel is de HDR van Netflix, zeker bij Ozark. Vaak donker, grauw, of er een soort grijsfilter op zit. Als ik dan via de Prime app naar Hunters kijk, in HDR, dan spatten de kleuren van het scherm en is alles erg scherp. Voor die 2,99/maand nu pak ik Prime NL ook wel mee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:27
blueface schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:16:
[...]
De hele week al last van super lage bitrate! Gisteravond ook Angel has Fallen gekeken, was ook niet echt om aan te zien(Bitrate 1.58).
Lang leve de EU!
Ipv per land te vragen of er iets aan de bitrate gedaan kan worden in één keer heel Europa gecapped.
Pagina: 1 ... 170 ... 174 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True