4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ozark is op mijn LG in dolby vision.marcelmg2 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:29:
zeker bij Ozark. Vaak donker, grauw, of er een soort grijsfilter op zit.
Ik vind het nog wel mee vallen.
Ja ikke.Gaargod schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:33:
Al iemand begonnen aan nieuwe serie Freud?
Trailertje hier; YouTube: Freud | Official Trailer | Netflix
Gisteren seizoen 1 van How to get away with murder afgekeken, vanavond maar eens beginnen met Freud.

Ben bij aflevering 6 en het is een onderhoudende serie om te kijken. Al mogen ze van mij best dieper in de materie van Sigmund Freud. Ook al zal ik niet alles snappen, gewoon om meer inzicht te krijgen waar ze mee te maken hebben. Ook is Sigmund Freud lerende, je ziet dat hij meer weet maar dat wordt niet verteld.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ozark op TV (LG C9) via Ziggo kanaal 150 (HDR) of Netflix App (Dolby Vision) is prima. Beide bekabeld aangesloten.jejeh schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:57:
[...]
Ozark is op mijn LG in dolby vision.
Ik vind het nog wel mee vallen.
Kijk ik in bed verder op de tablet via Wifi dan heb ik ook een grauwe filter en veel lagere resolutie, verschil is enorm. Normaal gesproken heb ik dat niet als ik op de tablet kijk. Maakt Netflix verschil in hoe/waarmee je kijkt dan?
Op netflix USA staat supernatural.
In nederland niet want dat kon niet ivm rechten.
Maar hoe kan het dan zijn dat op amazon prime wel supernatural staat en voor Nederland beschikbaar?
Heeft amazon dan gewoon extra geld neergeteld, of is het net zoiets als een vroeger release van een game op een ander platform? Netflix heeft nog niet gereageerd, maar ik snap het niet helemaal.
Burp
Dikgedrukt is je antwoordWii4all schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 08:51:
Iemand die het volgende misschien kan verklaren.
Maar hoe kan het dan zijn dat op amazon prime wel supernatural staat en voor Nederland beschikbaar?
Heeft amazon dan gewoon extra geld neergeteld, of is het net zoiets als een vroeger release van een game op een ander platform? Netflix heeft nog niet gereageerd, maar ik snap het niet helemaal.
En soms zijn de rechten exclusief en soms niet (the good wife die op een bepaald moment en bij netflix, en bij prime, en bij videoland lagen.) Exclusiviteit kost wat meer, maar levert dus ook extra klanten op (hopen ze)
[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-03-2020 09:21 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Videoland gaat een langzame dood sterven uiteindelijk denk ik. Te weinig content.ArthurMorgan schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:04:
Het is een open markt. Amzon prime heeft gewoon de rechten voor Nederland gekocht... Dit gaat altijd over beperkte tijden, dus over 5 jaar zou het weer andersom kunnen zijn, en over 10 jaar bij videoland etc.

Goeie!MoldyInko schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:17:
Misschien even de aankomende een paar posts over een andere boeg gooien. Iedereen zit bijna thuis. Misschien helpen we zelfs de persoon aan een nieuwe leuke serie.
Vraagstelling:
*Welke series staan op dit moment in jouw top 3?
1. How I Met Your Mother.
2. Man To Man.
3. Mr. Sunshine.
Ja, ik ben ook gek op de Koreaanse series.
De nummer 2 en 3 zijn Koreaanse series met Nederlandse ondertiteling.
1. Ozark
2. That 70's Show
3. The English Game
Waarbij 1 en 2 al tijden hoog staan en ik nu toevalligerwijs in 3 verzand ben.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
1. Umbrella Academy (mee bezig)snmght schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:09:
[...]
Goeie!
1. Ozark
2. That 70's Show
3. The English Game
Waarbij 1 en 2 al tijden hoog staan en ik nu toevalligerwijs in 3 verzand ben.
2. Evil Genius (al gezien)
3. Gotham (al gezien)
4. Undercover (al gezien)
Amazon: zeg jongens doe mij is ff de exclusieve streamingrechten voor Supernatural voor de hele wereld?Wii4all schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 08:51:
Iemand die het volgende misschien kan verklaren.
Warner Bros: sgoed, dat is dan $60M per jaar
Amazon: oh. En wat als wereldwijd exclusief maar in de VS en Noord Korea mag de concurrentie ook streamen?
WB: $20M per jaar.
A: oh, doe dan dat maar.
Of: NF had al rechten in de VS voor bijv nog een jaar, dus Amazon kon dat niet 'verbieden' door een zak geld te geven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ben ik ook mee bezig, heeel bizar vooral.Marzman schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:41:
Tiger King lees ik ook wel over dat het een aanrader is. Soort documentaire/true crime denk ik. Moet het ook nog kijken.
Op NF:MoldyInko schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:17:
Misschien even de aankomende een paar posts over een andere boeg gooien. Iedereen zit bijna thuis. Misschien helpen we zelfs de persoon aan een nieuwe leuke serie.
Vraagstelling:
*Welke series staan op dit moment in jouw top 3?
1. Vikings
2. Sex Education
3. Inside Bill's brain (over B. Gates)
ik tel dan Star Trek Enterprise even niet mee, ik ben alle ST series vanaf TNG aan het kijken tijdens crosstrainer-lopen en ben (niet alleen deze Corona-periode maar al wat langer bezig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik vind alleen Daredevil de juiste mix hebben tussen drama en superhelden actie, bij de andere series is het vooral drama. Maar wellicht komt dat ook, omdat Daredevil een kostuum draagt en de andere karakters niet, waardoor het al snel meer typisch superheld is.
Zowel op xboneX als op mijn tv heb ik dit probleem.
Netflix support wijst enkel met de vinger naar mijn eigen netwerk, maar verbinding is uitstekend.
Iemand anders hier ook last van?
1 Vis à Vis
2 The Rain (om maar even in de corona sfeer te blijven)
3 Elite (zal vooral jongere mensen aanspreken)
- Dit weekend komt La Casa de Papel mijn top 3 weer binnenwandelen -
Vagabond kan wel aan mijn kijklijst toegevoegd wordendawg schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:32:
[...]
In navolging van jou.
1. The Big Bang Theory
2. Vagabond
3. Secret City
Nummer 2 ook Koreaans, nummer 3 Australisch. V.w.b. Australische series zijn Wanted & Pine Gap ook aanraders.
Ik ben nu bij de derde aflevering. Aparte plotwending, maar het begint ook iedere keer dat die kerel in de gevangenis zit dus daar zal het verhaal wel naartoe leiden.SemperFidelis schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:46:
[...]
Ben ik ook mee bezig, heeel bizar vooral.
Raar land ook, de VS. Ik denk niet dat dit in Europa mogelijk is. Er woont een aantal dorpen verder hier wel iemand in een bos die zoiets met uilen doet, maar dan zit je denk ik wel op het randje al van wat mag met wilde dieren. Ben daar ook wel eens geweest met mijn vrouw.
/▌
Wat ik nog veel vreemder vind dat in de serie heel veel kleine vergrijpen worden aangewend om iemand voor een groot vergrijp wat bijna niet bewezen kan worden eigenlijk daarvoor veroordeeld kan worden want dan zal hij dat ook wel gedaan hebben.Marzman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:24:
[...]
Ik ben nu bij de derde aflevering. Aparte plotwending, maar het begint ook iedere keer dat die kerel in de gevangenis zit dus daar zal het verhaal wel naartoe leiden.
Raar land ook, de VS. Ik denk niet dat dit in Europa mogelijk is. Er woont een aantal dorpen verder hier wel iemand in een bos die zoiets met uilen doet, maar dan zit je denk ik wel op het randje al van wat mag met wilde dieren. Ben daar ook wel eens geweest met mijn vrouw.
Een kijkje achter de schermen bij een van de grootste voetbalclubs in Engeland tijdens hun allerslechtste seizoenen. En tegelijkertijd een mooi inkijkje in de pure Engelse voetbalcultuur waar hele gezinnen diehard fan zijn en geen wedstrijd missen.
Zeker in deze tijd zonder voetbal een aanrader.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
volgens Netflix : 25 megabit per seconde - Aanbevolen voor Ultra HD-kwaliteit.
daarvoor betaal ik 13.99 per maand .
Nu twijfel ik aan de kwaliteit omdat ze de bitrade hebben verlaagd .
Moeten ze nu tarief ook niet aanpassen ?
Volgens gegevens die ik opvroeg is nog steeds UHD 2160
Maar niet meer met minimaal 25MBPS maar nu 7.62 MBPS.
Ik kan dat zien op mijn Oled 65 inch Philips Smart tv .
:strip_exif()/f/image/vl5zdQskq8M09rrXjQwG99On.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik merg je topic met Netflix Nederland en België, daar past je vraag prima en heb je ook meer mede- of tegenstanders.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 03-04-2020 11:30 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verder krijg je gewoon UHD en HDR en 4 streams. Ik vraag me af of in de voorwaarden iets staat over de bitrate, dus of je contractueel recht hebt op meer. Maar goed, als de kwaliteit te slecht is kun je altijd (tijdelijk) stoppen natuurlijk. Maar volgens mij is recht op tegemoetkoming lastig omdat je ondanks de lagere bitrate dus wel gewoon krijgt waarvoor je betaald, alleen in mindere kwaliteit.
[ Voor 59% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-04-2020 11:40 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Sorry dat ik het zeg, maar is het echt zo lastig om niet overal financieel gewin in te zien? De hele wereld zit in de ellende en dan maak jij je druk over een paar euro compensatie omdat je bitrate wat lager is ?Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:24:
Bekend is dat Netflix en you tube -Prime de bitrade hebben verlaagd .
[Afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je maakt er ook meer gebruik van toch nu je meer binnen zit? Moeten ze dan het tarief niet aanpassen?Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:24:
Bekend is dat Netflix en you tube -Prime de bitrade hebben verlaagd .
[Afbeelding]
De client schijnt wel veel verschil te maken, dus als je de kwaliteit heel slecht vind (sommige mensen hebben het over een grijs filter) dan zou ik eens een ander apparaat proberen. Ik denk dat bijna iedereen inmiddels wel meerdere manieren heeft om Netflix te kunnen kijken.
/▌
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is wel veel ineens wat ik nog 'moet' kijken. Ozark moet ik ook nog aan beginnen. Tigerking en The Blacklist was ik mee bezig. Ik mis in Belgie alleen nog een seizoen van Brooklyn Nine Nine en The Big Bang Theory (die seizoenen zag ik wel toen ik in Vietnam was maar toen had ik geen tijd om ze te kijkenQuad schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:38:
Nieuw seizoen van La Casa de Papel staat erop. Wordt weer bingewatchen komende dagen.
En er staan ook opeens weer allemaal nieuwe films in mijn lijst. Gisteren The Comuter gekeken, best een redelijke actiefilm. Maar ik zie ook allemaal oude Indiana Jones films die ik wel weer een keer wil zien, en een Zorro film.
/▌
Hier hetzelfde haha. Vorige week het nieuwe seizoen van Elite afgekeken en nu ben ik halverwege seizoen 4 van La Casa de Papel dus daar ben ik na dit weekend ook al weer mee klaar.Marzman schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:52:
[...]
Het is wel veel ineens wat ik nog 'moet' kijken. Ozark moet ik ook nog aan beginnen. Tigerking en The Blacklist was ik mee bezig. Ik mis in Belgie alleen nog een seizoen van Brooklyn Nine Nine en The Big Bang Theory (die seizoenen zag ik wel toen ik in Vietnam was maar toen had ik geen tijd om ze te kijken)
En er staan ook opeens weer allemaal nieuwe films in mijn lijst. Gisteren The Comuter gekeken, best een redelijke actiefilm. Maar ik zie ook allemaal oude Indiana Jones films die ik wel weer een keer wil zien, en een Zorro film.
Ozark en Tigerking staan ook nog op mijn lijstje. Community wil ik ook wel een kans geven, maar niet om te bingen, meer als serie voor af en toe even tussendoor.
En dan moet ik nog de rest van mijn lijstje

Ozark is een ramp met Netflix, ik heb ook wazig beeld met een 250mbit lijntje.Koptelefoontje schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:47:
Sinds kort problemen met lage resolutie. Ik heb een 1Gb connectie maar als ik Ozarks kijk haal ik nog net 480p - en dan moet ik soms ook nog bufferen. Als ik dan een andere serie aanzet (bijv. Our Planet) springt hij snel naar 4K.
Zowel op xboneX als op mijn tv heb ik dit probleem.
Netflix support wijst enkel met de vinger naar mijn eigen netwerk, maar verbinding is uitstekend.
Iemand anders hier ook last van?
Ik vind het een schande ik betaal voor 4K en krijg SD lijkt het wel, waardeloos.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ze hebben de datadichtheid van hun streams teruggeschroefd. Dat is iets anders dan uitschakelen.AllSeeyinEye schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:29:
Ik dacht dat Netflix 4k voorlopig had uitgeschakeld?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heb je al de even de aflevering gestopt en daarna weer opnieuw gestart?Winkiller schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:02:
[...]
Ozark is een ramp met Netflix, ik heb ook wazig beeld met een 250mbit lijntje.
Ik vind het een schande ik betaal voor 4K en krijg SD lijkt het wel, waardeloos.
Je moet hiervoor bij de Europese commissie zijn , die hebben dit opgelegd.Winkiller schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:02:
[...]
Ozark is een ramp met Netflix, ik heb ook wazig beeld met een 250mbit lijntje.
Alleen er zijn op dit moment wel grotere problemen dan een bitrate op netflix..
Heb zelf op meerdere devices geprobeerd - ook bedraad. Routers / modem gereset, niks helpt.meesje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:48:
[...]
Heb je al de even de aflevering gestopt en daarna weer opnieuw gestart?
Maar als ik dan een andere serie/film pakt werkt het gewoon.
Ozark pakt ie soms met 480, laatst zelfs 320... echt niet om aan te zien op een 65”4K HDR tv, ook niet echt wat je van Netflix mag verwachten
Ja idd alles is blauw en dolby vision springt wel aan.Koptelefoontje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:14:
[...]
Heb zelf op meerdere devices geprobeerd - ook bedraad. Routers / modem gereset, niks helpt.
Ozark pakt ie soms met 480, laatst zelfs 320... echt niet om aan te zien op een 65”4K HDR tv, ook niet echt wat je van Netflix mag verwachten
Prima allemaal maar dan moeten ze niet 14 euro afschrijven.
Ik ben dus flink over de zeik, corona of geen corona crisis.
Gisteren had ik op mijn iPad opeens dat een aflevering van Peaky Blinders er niet uit zag. Je zag bij een gezicht, een beetje in de verte, nog wel dat het een gezicht was, maar mond en ogen waren niet meer te onderscheiden. Het kan natuurlijk even een hikje geweest zijn in mijn WiFi of internet, maar even stoppen hielp.Koptelefoontje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:14:
[...]
Heb zelf op meerdere devices geprobeerd - ook bedraad. Routers / modem gereset, niks helpt.
Het blijft bijzonder dat men niet continu een slecht(er) beeld heeft en dat dit per film/serie/aflevering(?) kan schelen. Ach, gezien de huidige crisis, even wat andere content kijken en later nog een keer proberen. Flink over de zeik zou ik er in ieder geval niet van worden.
Reguliere tv is een ramp, dan blijft Plex over. Maar wordt je ook niet boos als ze 14 euro afschrijven en je SD kwaliteit (of erger) leveren ? ik ga een klacht indienen.meesje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:28:
[...]
Flink over de zeik zou ik er in ieder geval niet van worden.Dan maar wat anders kijken: reguliere tv, misschien nog een opname, of andere streaming dienst.
In de huidige situatie zal ik pas geërgerd zijn als het meer dan een incident is en alles wat je probeert af te spelen niet om aan te zien is. Daarnaast zou ik niet een klacht indienen, maar het gewoon als een storing melden.Winkiller schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:32:
[...]
Reguliere tv is een ramp, dan blijft Plex over. Maar wordt je ook niet boos als ze 14 euro afschrijven en je SD kwaliteit (of erger) leveren ? ik ga een klacht indienen.
Eens maar het was al een paar dagen minder op 2 tv's. Ik heb even gechat met een helpdesk medewerker.meesje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:43:
[...]
In de huidige situatie zal ik pas geërgerd zijn als het meer dan een incident is en alles wat je probeert af te spelen niet om aan te zien is. Daarnaast zou ik niet een klacht indienen, maar het gewoon als een storing melden.
Netflix app afsluiten gedaan, tv uitgezet een paar minuten, weer aan en het beeld is weer wat scherper.
Vreemde aan dit verhaal is dat ik deze stappen gisteravond zelf al had doorlopen zonder resultaat.
Nu even naar boven en de andere tv even aanzetten en de beeldkwaliteit checken.
Eerste drie afleveringen van S4 gezien maar vind er eerlijk gezegd geen zak aan nogQuad schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:38:
Nieuw seizoen van La Casa de Papel staat erop. Wordt weer bingewatchen komende dagen.

Do { Ping } while ( LOL )
Drommels. Ben iets verder, maar heb t zelfde. Lijkt wel beetje of ze naar The Walking Dead hebben gekeken met al die stomme momenten waarop er telkens wat mis gaat.Shadow_Agent schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:18:
[...]
Eerste drie afleveringen van S4 gezien maar vind er eerlijk gezegd geen zak aan nog
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wordt niet veel beter.... heb s4 klaar, mweh....Shadow_Agent schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:18:
[...]
Eerste drie afleveringen van S4 gezien maar vind er eerlijk gezegd geen zak aan nog
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik ervaar hetzelfde. Beetje veel herhaling in een net iets ander jasje.
Klopt, maar ze hadden beter alleen de max. bitrate kunnen cappen voor UHD content en de rest ongewijzigd laten. De HD content ziet nu namelijk vaak onkijkbaar slecht uit. Een film als "Yes Man" bijvoorbeeld wordt gestreamed op 0,9Mbit. Overal artefacts en detailverlies.Rockvee2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:50:
[...]
Je moet hiervoor bij de Europese commissie zijn , die hebben dit opgelegd.
Alleen er zijn op dit moment wel grotere problemen dan een bitrate op netflix..
_██_
(ಠ_ృ)
Aflevering 8 (de laatste) was imo wel heel goed.Roodey schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:25:
Wij zijn bij S04 E03 gebleven. Jullie berichten motiveren ons erg om door te kijken haha.
Ik ervaar hetzelfde. Beetje veel herhaling in een net iets ander jasje.
In de rest van seizoen 4 gebeurde inderdaad niet veel.
Niet om t een of t ander.Grindtegel schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 23:10:
casa de papel had gewoon moeten stoppen na seizoen 2, seizoen 3 was al een gedrocht en ik ben na afl 1 van het 4e seizoen definitief klaar met de serie, wat een uitgemolken bagger zeg.
Maar er zijn nog maar 2 seizoenen geweest.
Alleen waren zowel seizoen 1 als seizoen 2 in 2en gedeeld.
Netflix zelf noemt het ook 4 seizoenen. Dus snap de verwarring wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Kasper op 06-04-2020 10:54 ]
[ Voor 13% gewijzigd door CryptoNL op 06-04-2020 09:52 ]
Het eerste seizoen vooral, dat was echt iets nieuws met veel slimme plotwendingen. Dit seizoen lijkt het een standaard Amerikaanse serie met voorspelbare momenten en van alles wat net wel of niet lukt.CryptoNL schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:52:
La Case de Papel wat een bazenserie. Tokioooooooooooo![]()
![]()
Niet mee eens. Dit soort series draaien simpelweg om 1 ding een bank overvallen en ja dat is repetitief, maar een serie als Ozark, GoT of whatever is dat ook. Er staat altijd 1 onderwerp centraal en tja dat is repetitief. Ik verbaas mij erg over de sterke acteerprestaties van bijvoorbeeld Palermo en El ProfessorExocet schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:03:
[...]
Het eerste seizoen vooral, dat was echt iets nieuws met veel slimme plotwendingen. Dit seizoen lijkt het een standaard Amerikaanse serie met voorspelbare momenten en van alles wat net wel of niet lukt.
Die muziek maakt de serie juist. Veel series hebben dat niet, dat is ook een van de reden waarom deze serie zo'n succes is en die andere wat minder. Acteerprestaties zijn juist van een ongekend hoog niveau, maar je gaat je eraan storen, omdat je de serie waarschijnlijk niet zo leuk vind. Dat kan, maar juist het acteerwerk is ontzettend sterk in deze serie.JanW schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:52:
Ieder z'n ding natuurlijk. Met seizoen 3 (of seizoen 2, net hoe je het bekijkt) was ik er wel klaar mee, nog wel afgekeken omdat m'n vriendin het nog wel leuk vond. Alles moet zo gemaakt episch zijn, 90% van de scenes zijn gefilmd in Michael Bay draai camera technieken en dan nog die epische opzwepende muziek in zowat iedere scene, ook al zit er bij wijze van spreken iemand in z'n neus te peuteren. Het overdreven acteerwerk van de rest draagt daar ook aan bij samen met alle domme keuzes die ze maken.
Is wel bij meer series het geval. Van die Nordic series hebben allemaal een mysterieuze moord erin, of een karakter dat heel lang verdwenen was en ineens terugkomt.
Geef mij maar Ragnarok, Dark, Umbrella corp, peaky B. Maarja, smaak he.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Kan ik op een samsung ook nagaan wat de bitrate is?
Want verhalen over 320p en dergelijke, dat kan ik maar moeilijk geloven.
En klacht indienen, dat is er toch echt wel een beetje over.
Never ever financial advice...
Ook allemaal leuke seriesDinictus208 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:34:
Als ik het script lees van Casa de Papel dan moet ik al zuchten. Bankoverval... oh jee wat origineel. Doej.
Is wel bij meer series het geval. Van die Nordic series hebben allemaal een mysterieuze moord erin, of een karakter dat heel lang verdwenen was en ineens terugkomt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Beetje kortzichtig of niet? Denk je ook bij Breaking Bad, ooh jee, alweer een drugsserie. Of bij The Sopranos, mafia, dat heb ik al veel te vaak gezien. Evenals The Wire, ooh jee, weer een politieserie.Dinictus208 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:34:
Als ik het script lees van Casa de Papel dan moet ik al zuchten. Bankoverval... oh jee wat origineel. Doej.
Nu wil ik niet zeggen dat La Casa De Papel hetzelfde niveau als deze series heeft, maar je snapt het punt.
Nu heb ik inmiddels Tiger King ook af, dus ben gisteren met The Stranger begonnen...
Nee dan niet. Met drugs of mafia kan je veel meer kanten op dan met alleen een bankoveral.Poulske schreef op maandag 6 april 2020 @ 13:45:
[...]
Beetje kortzichtig of niet? Denk je ook bij Breaking Bad, ooh jee, alweer een drugsserie. Of bij The Sopranos, mafia, dat heb ik al veel te vaak gezien. Evenals The Wire, ooh jee, weer een politieserie.![]()
Nu wil ik niet zeggen dat La Casa De Papel hetzelfde niveau als deze series heeft, maar je snapt het punt.
Of het kortzichtig is weet ik niet overigens.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik heb me er wel mee vermaakt weer. Maar...-World- schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:58:
[...]
Aflevering 8 (de laatste) was imo wel heel goed.
In de rest van seizoen 4 gebeurde inderdaad niet veel.
P.O. Box schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:25:
[...]
Ik heb me er wel mee vermaakt weer. Maar...
spoiler:De rode draad in dit seizoen was niet de overval, maar die ontsnapte bewaker. En dat vond ik jammer. Van mij had die binnen 2 afleveringen wel afgeknald/definitief ontsnapt/teruggepakt mogen zijn.
Hebben nog meer mensen de imitatie van Vis à Vis gezien bij de TV Kantine?
Toevallig net gezien, echt verschrikkelijk slecht zeg.-World- schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:43:
[...]
spoiler:Eens, vooral die scènes waarbij hij niet geraakt werd ondanks 200 kogels die door 6 personen op hem werden afgevuurd waren eigenlijk belachelijk.
De verhaallijnen tussen John Pilgrim en Billy Russo komen nooit samen, maar in elk geval was Frank Castle met beide zaken bezig, in tegenstelling tot seizoen 1 waar het Lewis verhaaltje zo goed als los stond van het grote Kandahar verhaal.Online wordt seizoen 2 ook niet zo goed gevonden, dus waarschijnlijk ben ik de rare in dit geval
De nieuwe functie's opgesomd:
* pincode per profiel mogelijk
* films/series niet tonen in een bepaald profiel (handmatig invoeren)
Wat kan wel, maar kost nog steeds een extra handeling:
Om de kijkgeschiedenis van een 'Kids' profiel aan te passen moet je nog steeds het Kids profiel vinkje even uitzetten om de geschiedenis op te schonen.
Het lijkt geleidelijk te worden uitgerold. Ik zag de functies eerst niet staan, maar inmiddels wel via de 'YourAccount' pagina kun je alles instellen.
Kijk voor meer informatie ook de volgende pagina's:
- De nieuwste instellingen voor ouderlijk toezicht
- Ouderlijk toezicht op Netlix
- Leeftijdsclassificaties kiezen of series blokkeren
- Profielen vergrendelen of ontgrendelen / Je accountpincode beheren
Ik krijg alleen het nog niet voor elkaar om terwijl ik ben ingelogd als 'admin' het account van de jongste qua kijkactiviteit op te schonen 'Hoe verberg ik titels in mijn kijkactiviteit?'. Hier moet ik dus nog steeds het kinder account aanpassen naar een volwassen acocunt om de kijkgeschiedenis te wissen. Er staat op de pagina dan ook nog steeds "Titels in Kids-profielen kunnen niet worden verborgen." Dat is wel nog steeds erg onhandig.
Screenshot profielen overzicht | Screenshot Kids profiel instellingen
Overigens op CNBC vind je ook een mooi stappenplan en wat screenshots.
[ Voor 11% gewijzigd door funrider op 07-04-2020 21:16 ]
Ik heb seizoen 1 gezien, nu is de serie gecanceld, is seizoen dan wel te kijken, ik bedoel dus geen open eind?Droefsnoet schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:47:
Ik heb Punisher seizoen 2 gekeken. O
Seizoen 2 heeft geen open einde.U2psv schreef op woensdag 8 april 2020 @ 00:24:
[...]
Ik heb seizoen 1 gezien, nu is de serie gecanceld, is seizoen dan wel te kijken, ik bedoel dus geen open eind?
Weg
Dat is mijn probleem met de meeste series: Al de reacties/momenten worden voorspelbaar. Hoewel ik best snel alweer door Casa heen aan het gaan ben en het leuk vindt, is er maar 1 echt origineel stuk en dat is Gardia (of hoe die heet).CryptoNL schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:08:
[...]
Niet mee eens. Dit soort series draaien simpelweg om 1 ding een bank overvallen en ja dat is repetitief, maar een serie als Ozark, GoT of whatever is dat ook. Er staat altijd 1 onderwerp centraal en tja dat is repetitief. Ik verbaas mij erg over de sterke acteerprestaties van bijvoorbeeld Palermo en El Professor
Ik ben ook erg benieuwd naar Ozark weer.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
An sich was het wel weer vermakelijk allemaal, maar waar in het eerste verhaal (de munt) dat vreemde lachje van Denver nog wel geinig was begin ik me d'r nu steeds meer aan te irriteren. Net zoals het enorm uitdagende en overdreven 'in je personal space hangen' van Tokio telkens.
En dan tja... de shocker van episode 6:
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Gisteravond S04 van Casa de Papel afgekeken en daarna je spoiler gelezen.-World- schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:43:
[...]
spoiler:Eens, vooral die scènes waarbij hij niet geraakt werd ondanks 200 kogels die door 6 personen op hem werden afgevuurd waren eigenlijk belachelijk.
Waar ik me ook aan begin te storen is o.a. dat belerende toontje van de Professor. Elke keer weet hij alleen de oplossing. En het gemak waarmee ze elke keer de hulp krijgen van andere groepen. Nooit gerept over de groep die kan graven en opeens hebben ze die groep tot hun beschikking. Naast dat het de beste gravers zijn kunnen ze ook nog een politieteam moeiteloos overvallen.... Zucht. Hetzelfde geldt voor de hacker in Pakistan.
Ik hoop dat ze het in S05 tot een einde brengen en dat Arturo het loodje legt, wat is die gast irritant.
S01 en S02 waren nog origineel met de wendingen. Einde frustratie.
Roodey schreef op zondag 12 april 2020 @ 09:19:
[...]
Gisteravond S04 van Casa de Papel afgekeken en daarna je spoiler gelezen.
spoiler:Ik sluit me ook aan bij jullie, wat een nepscene. Gewoon onwerkelijk.
Waar ik me ook aan begin te storen is o.a. dat belerende toontje van de Professor. Elke keer weet hij alleen de oplossing. En het gemak waarmee ze elke keer de hulp krijgen van andere groepen. Nooit gerept over de groep die kan graven en opeens hebben ze die groep tot hun beschikking. Naast dat het de beste gravers zijn kunnen ze ook nog een politieteam moeiteloos overvallen.... Zucht. Hetzelfde geldt voor de hacker in Pakistan.
Ik hoop dat ze het in S05 tot een einde brengen en dat Arturo het loodje legt, wat is die gast irritant.
S01 en S02 waren nog origineel met de wendingen. Einde frustratie.
Op zich is het nog wel te verklaren want ze kunnen natuurlijk iedereen veel geld betalen.
Maar eerst was alleen Rio hun ICT'er en nu hebben ze aan de andere kant van de wereld een hele groep, dus het blijft wel een beetje vreemd.
Ik hoop dat Manila Arturo gaat martelen in S5 en dat Bogota, Tokio of Helsinki een einde maakt aan het leven van Gandhia.
Snap ook niet echt waarom ik andere Harmon shows echt niet kan trekken. Rick & Morty vind ik half niet zo grappig als deze show.
Voor iedereen die hem gemist heeft toendertijd, echt een must watch!
Hierbij artikel op MijnSerie voor S04 van The Last Kingdom met dezelfde trailer als hierboven, maar ook met een kijkje achter de schermen.
https://www.mijnserie.nl/...ast-kingdom-seizoen-vier/
Concreet pas op 9 januari 2020 in NL terwijl het buitenland al op 19 november 2018. Het is te hopen dat het vierde seizoen eind april uitkomt en niet geruisloos onzichtbaar blijft!
Ik zie al aflveringen op de bekende plaatsen staan, geloof twee. Ik heb 26 april in mijn agenda staan:algalid schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:27:
Bij ons kwam seizoen 3 pas maanden later op Netflix omdat BBC First er een (ongebruikte) licentie voor had. In het buitenland was iedereen vrolijk aan het kijken maar officieel was het pas recent beschikbaar op onze Netflix.
Concreet pas op 9 januari 2020 in NL terwijl het buitenland al op 19 november 2018. Het is te hopen dat het vierde seizoen eind april uitkomt en niet geruisloos onzichtbaar blijft!
https://www.superguide.nl...etflix-kunt-kijken-series
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als ik het goed lees op het internet was dat de deal tussen de BBC en Netflix voor seizoen 3. Voor seizoen 4 is die afspraak er niet en ga ik ervan uit dat eind april S04 op Netflix staat.algalid schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:27:
Bij ons kwam seizoen 3 pas maanden later op Netflix omdat BBC First er een (ongebruikte) licentie voor had. In het buitenland was iedereen vrolijk aan het kijken maar officieel was het pas recent beschikbaar op onze Netflix.
Echt een hele fijne serie! Moet wel zeggen dat ik het laatste seizoen wat vond tegenvallen, en dan met name de eind battle.SemperFidelis schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 23:08:
Heb er wel zin in hoor, The Last Kingdom vind ik echt een hele fijne Netflix serie.
Ook irritant dat ze het seizoen 4 noemen. Dit is gewoon aflevering 9 t/m 18 van seizoen 2
Ook wel interessant is dat het initiële plan was om Rio te redden. Waarom ze dan niet gewoon aan het einde met zijn allen in die helikopter stappen....
[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 15-04-2020 15:31 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Op 9 mei komt JW2 op Videoland. Het is dus nog maar de vraag of we deze binnenkort kunnen kijken op Netflix.
Bron: https://www.videoland.com/nl/nieuws/nieuw-in-mei-3/
Ik ben al een week bezig met John Wick 3. Kom er niet doorheen. Mijn hemel, wat een bizar slechte film…VirinR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:39:
Voor diegenen die ook wachten op John Wick 2 (gezien John Wick 1 en John Wick 3 op Netflix staan):
Op 9 mei komt JW2 op Videoland. Het is dus nog maar de vraag of we deze binnenkort kunnen kijken op Netflix.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Voor degene met Ziggo, op Movies & Series staat ook John Wick 2. Ik op Netflix deel 1 gekeken, op Ziggo deel 2 en weer op Netflix deel 3.VirinR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:39:
Voor diegenen die ook wachten op John Wick 2 (gezien John Wick 1 en John Wick 3 op Netflix staan):
@Serena Ik vind deze films (eigenlijk gewoon een mini serie) daarentegen juist super! Drie avonden achter elkaar gekeken. In het eerste deel moest ik een beetje inkomen, maar delen twee en drie vond ik juist steeds beter worden.
thewizard2006 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:29:
spoiler:en dan is seizoen 2 ook nog niet afgelopen
spoiler:Pas als de professor weer een beetje grip krijgt trekt de serie weer wat aan maar dat duurt uh 4 afleveringen ofzo. En dat stuk met Ghadia wordt ook wat uitgemolken.
Ook wel interessant is dat het initiële plan was om Rio te redden. Waarom ze dan niet gewoon aan het einde met zijn allen in die helikopter stappen....
Ik ben wel benieuwd hoe ze ooit het gebouw uit zouden moeten komen.
Vond seizoen 1 nog wel leuk.SemperFidelis schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:50:
Jongens wat is het fijn om Community weer terug te kijken. Voor mij de beste comedy van 't decennium, zo heerlijk scherp, droog en absurd.
Snap ook niet echt waarom ik andere Harmon shows echt niet kan trekken. Rick & Morty vind ik half niet zo grappig als deze show.
Voor iedereen die hem gemist heeft toendertijd, echt een must watch!
Maar seizoen 2 vind ik vreselijk, er zit geen een normale aflevering tussen! Allemaal net té over de kop geworden.
Vond bijv de Paintball aflevering in seizoen 1 leuk, omdat het maar één aflevering was.
Wordt dat later in het seizoen (of in volgende seizoenen) wel beter?
Binged redelijk wel en het is best ok. Wel opvallend dat er iemand op z'n smartphone kijkt. Ik ondekte een telefoon in de kontzak van een van de hoofdrolspelers, maar ze kijkt er nooit op.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vond seizoen 1 tm 3 het leukste! Eigenlijk vind ik die ook heel vergelijkbaar dus kan ook niet echt meepraten over het feit dat 1 tof was en 2 niet..Ryur schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:19:
[...]
Vond seizoen 1 nog wel leuk.
Maar seizoen 2 vind ik vreselijk, er zit geen een normale aflevering tussen! Allemaal net té over de kop geworden.
Vond bijv de Paintball aflevering in seizoen 1 leuk, omdat het maar één aflevering was.
Ryur schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:19:
[...]
Vond seizoen 1 nog wel leuk.
Ik vind seizoen 3 ook beter dan seizoen 2. De latere seizoenen zijn wat minder, misschien omdat dan ook de helft van de groep (in seizoen 6) weg is.SemperFidelis schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:15:
[...]
Ik vond seizoen 1 tm 3 het leukste! Eigenlijk vind ik die ook heel vergelijkbaar dus kan ook niet echt meepraten over het feit dat 1 tof was en 2 niet..
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.