Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:35
De animated series Castlevania is er weer, dit derde seizoen met 10 afleveringen. Ik weet weer wat te kijken vanavond :)

De release schedule van Netflix is de laatste tijd ook niet puur op vrijdagen. Zowel deze serie als Altered Carbon kwamen op donderdag uit, het is wel opvallend dat ze aan het spreiden zijn.

Vrijdag de 13e is wel een hoogdag voor horror en zombies, die blijft wel aanlokkelijk als lanceerdatum :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:25
Oh ja, 27 Maart seizoen 3 van Ozark!! Kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:19
Gaargod schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:07:
Oh ja, 27 Maart seizoen 3 van Ozark!! Kom maar op :)
Ik verheug me er nu al op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:05
Oh yeah, de donkere Ozarks sfeer, ik heb ze gemist. Ideaal voor deze grauwe tijd van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Een serie gebaseerd op een waar gebeurd verhaal in een ongewone combinatie van Yiddish, Engels en Duits (26 maart)
[YouTube: Unorthodox | Trailer | Netflix]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
algalid schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:37:
De animated series Castlevania is er weer, dit derde seizoen met 10 afleveringen. Ik weet weer wat te kijken vanavond :)
Ben net door S3 heen, en kan gerust zeggen dat dit het beste seizoen tot noch toe is van Castlevania. Veel kijkplezier! *O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Met Altered Carbon is weinig mis. Door alle negatieve reviews S01 overgeslagen maar het bevalt allemaal prima. Origineel verhaal en het acteerwerk en camerawerk is prima. Er wordt denk ik vooral negatief nagepraat en degene die het positief vinden hoor je niet. Zoals wel vaker met reviews op Internet.

Het duurde even voordat ik Joel Kinnaman / Kovacs weer herkende. Van The Killing!
Toen was hij wat minder breed. Puike serie, ook op Netflix.

Afbeeldingslocatie: https://www3.pictures.zimbio.com/fp/Joel+Kinnaman+Joel+Kinnaman+Set+Killing+Rbu6kXN7wN3l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CR2032 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:54:
Met Altered Carbon is weinig mis. Door alle negatieve reviews S01 overgeslagen maar het bevalt allemaal prima. Origineel verhaal en het acteerwerk en camerawerk is prima. Er wordt denk ik vooral negatief nagepraat en degene die het positief vinden hoor je niet. Zoals wel vaker met reviews op Internet.

Het duurde even voordat ik Joel Kinnaman / Kovacs weer herkende. Van The Killing!
Toen was hij wat minder breed. Puike serie, ook op Netflix.

[Afbeelding]
Aah zonde. Ik ben nog niet helemaal door seizoen 2 maar vond het eerste beduidend beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19
Ik vond seizoen 1 qua opbouw van het verhaal veel beter voor mensen die nog niet met het verhaal van altered carbon bekend waren. Seizoen 2 lijkt meer te zijn ontwikkeld voor de die-hard altered carbon fans die al veel meer met het achtergrondverhaal en personages bekend zijn. Ondanks dit alles vond ik seizoen 2 wel beter dan seizoen 1, enige nadeel was dus dat ik tijdens of na de aflevering bepaalde dingen die ik niet begreep moest googelen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
On My Block is verrassend goed. Ben nu op 75% van de serie in 2 avonden kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 08:32
Ik ben nu begonnen met "the missing" seizoen 2. Eerste vond ik wel aardig. Hoe zijn de andere seizoenen? 1e aflevering van seizoen 2 vind ik maar verwarrend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:26
jaydenjarno schreef op zondag 8 maart 2020 @ 08:04:
Ik ben nu begonnen met "the missing" seizoen 2. Eerste vond ik wel aardig. Hoe zijn de andere seizoenen? 1e aflevering van seizoen 2 vind ik maar verwarrend
Gisteren begonnen met seizoen 3, leuk dat het plaatsvindt in Amsterdam maar tot nu toe vind ik het minste.
Seizoen 2 vond ik beter dan 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:01
Eens indd, leuk in A'dam maar ben toch afgehaakt. Haalt het niveau van S1 en 2 helaas niet.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Missing heb ik nog niks van gezien, zal die ook op mijn lijst zetten.

Ik ben nu Replicas aan het kijken, wat een freak is keanu reeves daar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:55
Drive To Survive seizoen 2 erg leuk. Jammer dat dat maffe Haas zoveel in beeld komt :P

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Steiner is volgens mij de grootste reden van het succes van deze serie. :-D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Iemand nog aanraders voor een spannende thriller/actie serie? Zoals bijv. Homeland, Banshee, De Dag etc.

[ Voor 32% gewijzigd door thekvnz op 09-03-2020 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
@thekvnz, heb je Bodyguard al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Jazeker! Was echt een toffe serie. Heb je nog meer suggesties of een lijstje:) Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Phoe, ik kan er nog wel wat opgooien natuurlijk maar ik vergeet er ongetwijfeld genoeg :)
Wat zo even te binnen schiet @thekvnz:
Midnight Sun
Ozark
The Bridge
Mindhunter
How to get away with Murder
The Stranger
House of Cards (natuurlijk)
Gomorra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net begonnen met Elite Seizoen 1. Ziet er best wel veelbelovend uit eigenlijk! Hoe vonden jullie hem?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Na het 2e seizoen komt de animatiefilm uit (ongeveer 1,5 uur) op 19 maart:

De animatiestijl ziet er nog OK uit, wel een videogame gevoel maar het is nog te pruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 15:02
thekvnz schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:07:
Iemand nog aanraders voor een spannende thriller/actie serie? Zoals bijv. Homeland, Banshee, De Dag etc.
Niet echt zoals de series die je noemt maar: Quicksand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben met The Missing begonnen (net een aflevering), geen thriller ofzo (of nog niet, ik heb geen idee) maar wel een verhaal waarvan je benieuwd bent hoe het zich ontwikkeld (is ook spanning)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 10-03-2020 07:43 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:58
algalid schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:37:
Ik vind 'm erg goed! Nog twee afleveringen te gaan. Op IGN gaven ze dit seizoen een 10 geloof ik maar dat gaat mij wat te ver. Het sfeertje is erg prettig en er gebeurt genoeg waardoor je wil blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 17:22
Als je van Italiaanse mafia houdt?

- Gomorra!
- Suburra!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Iron Fist seizoen 2 afgekeken (eindelijk) vermakelijke serie voor tussendoor.
Het is nu klaar met de serie.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:04

Frituurman

Mjam!

Meestal niet de beste films, maar een verbazingwekkend vermakelijke horror op Netflix is Aterrados. Alles draait om perspectief, zeg maar. Denk dat het beter uitgewerkt had kunnen worden, maar de premise is erg leuk.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 23:12
Gekkenhuis schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:42:
Nee, Locke & Key is niets voor mij. Als ik 2x binnen 5 minuten een hartverzakking krijg houdt ik het voor gezien.. Nou ben ik al geen horror-fan maar dacht dat dit nog een redelijke kinderserie zou zijn.

Dan ben ik maar een mietje :+
Van welke scene heb jij een hartverzakking gekregen?
Ik ben aan de serie begonnen, maar heb moeite om wakker te blijven. Er gebeurt niks, maar dan ook echt niks dat enigszins spannend of eng te noemen is. House on Haunted Hill was hier eng bij, en dat vond ik al een kinderserie.
Ik vind Moeder en jongste zoontje wel extreem naief in handelswijze, zelfs de oudere kinderen zijn verstandiger dan de moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

AcidBurn schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:56:
[...]

Van welke scene heb jij een hartverzakking gekregen?
Ik ben aan de serie begonnen, maar heb moeite om wakker te blijven. Er gebeurt niks, maar dan ook echt niks dat enigszins spannend of eng te noemen is. House on Haunted Hill was hier eng bij, en dat vond ik al een kinderserie.
Ik vind Moeder en jongste zoontje wel extreem naief in handelswijze, zelfs de oudere kinderen zijn verstandiger dan de moeder.
Toen Tyler met die griet in bed lag en met de spiegeldeur tijdens het omdraaien. Ligt meer aan mij hoor, ben echt niets gewend wat dat betreft O-) :X

Laatste aflevering nog een keer maar zover zul je nog niet zijn :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 11-03-2020 17:29 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ben begonnen met Dope om af en toe een aflevering te kijken van deze serie.

Ook gisteren begonnen met Narcos Mexico seizoen 1,
Vond de normale Narcos erg boeiend.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wie van jullie kijkt de Blacklist via Netflix? Aangezien ze op tv al verder zijn in seizoenen, ik heb moeite om door seizoen 6 heen te komen. Lijkt wel alsof dit seizoen een stuk saaier is dan de vorige seizoenen, hadden jullie dit ook?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:25:
Wie van jullie kijkt de Blacklist via Netflix? Aangezien ze op tv al verder zijn in seizoenen, ik heb moeite om door seizoen 6 heen te komen. Lijkt wel alsof dit seizoen een stuk saaier is dan de vorige seizoenen, hadden jullie dit ook?
Ik ben ooit gestopt omdat ze zeiden dat het gestopt was. Gaat het verhaal daarna nog wel ergens over? Want het leek me ook wel een beetje klaar.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marzman schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:37:
[...]

Ik ben ooit gestopt omdat ze zeiden dat het gestopt was. Gaat het verhaal daarna nog wel ergens over? Want het leek me ook wel een beetje klaar.
Weet niet waar je gestopt bent, maar het eind van seizoen 5 was best schokkend en mindblowing :o.
Toevallig gisteren halverwege seizoen 6 hebben we antwoord gekregen op dat eind in een onwijs mooie aflevering, maar de rest daarvoor vond ik een beetje saai of langdradig. Als ik jou was zou ik nog wel even doorkijken tot de finale van seizoen 5 als je deze nog niet hebt gezien.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:39:
[...]

Weet niet waar je gestopt bent, maar het eind van seizoen 5 was best schokkend en mindblowing :o.
Toevallig gisteren halverwege seizoen 6 hebben we antwoord gekregen op dat eind in een onwijs mooie aflevering, maar de rest daarvoor vond ik een beetje saai of langdradig. Als ik jou was zou ik nog wel even doorkijken tot de finale van seizoen 5 als je deze nog niet hebt gezien.
Iets met Kirk ofzo uit mijn hoofd.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marzman schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:40:
[...]

Iets met Kirk ofzo uit mijn hoofd.
Ik zou het nog een kans geven en na de finale van seizoen 5 nogmaals een beoordeling geven >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
Hier op einde seizoen 6 van blacklist. Alleen de laatste nog, en de een na laatste hadden we nog niet moeten kijken, kan niet wachten op de laatste nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

robkrekel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:41:
Hier op einde seizoen 6 van blacklist. Alleen de laatste nog, en de een na laatste hadden we nog niet moeten kijken, kan niet wachten op de laatste nu!
Hoezo had je de een na laatste niet moeten kijken? :)

spoiler:
de episode bij mij ging gisteren over wie Reddington echt is en dat werd ook onthuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:45:
[...]

spoiler:
de episode bij mij ging gisteren over wie Reddington echt is en dat werd ook onthuld
spoiler:
Ik zou verder kijken als ik jou was 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:45:
[...]

spoiler:
Omdat ik de laatste ook direct wou kijken, maar dat ging tijdtechnisch niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Tartarus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:56:
[...]

spoiler:
Ik zou verder kijken als ik jou was 🙃
Ik kijk sowieso verder , hoop alleen dat na deze aflevering alles weer leuker en spannender word.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2020 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:57

Spotmatic

Ken sent me

Jullie zullen me vast een beetje meewarig aankijken omdat die serie door velen eigenlijk als een "chick flick" (maar dus eigenlijk serie) wordt aangemerkt, maar ik ben helemaal verslingerd aan Outlander. Ik snap eigenlijk niet waarom er niet meer mannen naar kijken. Er is voor alle geslachten immers een hoop eye candy aanwezig (Caitriona! <3) en afgezien van wat minpunten (die elke serie wel heeft) is de serie erg mooi qua aankleding, actie, landschappen en de dialogen zijn ook vrij sterk. De personages raken mij ook meer dan bijvoorbeeld die in Game of Thrones, maar dat is natuurlijk persoonlijk. In dit geval ook wel een beetje verklaarbaar want ik ben in Schotland geweest en de afleveringen die zich daar afspelen zijn een feest der herkenning.

Je moet je wel even door de (noodzakelijke) pilot-aflevering heen bijten, maar daarna kun je niet meer stoppen. Echt niet. 8)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
  • Nu online
Outlander is inderdaad leuk. Wel een gekke verdeling over Netflix en Ziggo, maar inderdaad mooie plaatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:14:
[...]

Ik kijk sowieso verder , hoop alleen dat na deze aflevering alles weer leuker en spannender word.
Ik krijg door jullie ook wel weer zin om toch verder te kijken :), misschien na the missing.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Outlander is best leuk hoor :)

Ik vind de boeken (alleen doorgebladerd, (nog) niet echt gelezen) meer chickflick dan de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marzman schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Ik krijg door jullie ook wel weer zin om toch verder te kijken :), misschien na the missing.
@Tartarus

Oeps ik blijk al bij de ene laatste episode te zijn van seizoen 6, dat had ik gisteren niet de gaten.
Ondanks ik het een saaier seizoen vond ben ik er toch redelijk onbewust snel doorheen gegaan :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Spotmatic schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:14:
Jullie zullen me vast een beetje meewarig aankijken omdat die serie door velen eigenlijk als een "chick flick" (maar dus eigenlijk serie) wordt aangemerkt, maar ik ben helemaal verslingerd aan Outlander.
Hoe ver ben je? Ik heb zowel de boeken als de serie geprobeerd, en vond bij allebei hetzelfde: begint heel sterk, zowel qua eye candy (m/f) als cinematografie (omgeving, mooie beelden, goeie actie enz) maar na 3 seizoenen (of boeken) was de rek er voor mij wel uit. Het chick-flick-gehalte werd me wat te hoog, en het werd me te langdradig. Beetje hetzelfde als 50 shades, films niet gezien maar na 1 boek is het wel klaar.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Bra-Jo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:07:
[...]

Hoe ver ben je? Ik heb zowel de boeken als de serie geprobeerd, en vond bij allebei hetzelfde: begint heel sterk, zowel qua eye candy (m/f) als cinematografie (omgeving, mooie beelden, goeie actie enz) maar na 3 seizoenen (of boeken) was de rek er voor mij wel uit. Het chick-flick-gehalte werd me wat te hoog, en het werd me te langdradig. Beetje hetzelfde als 50 shades, films niet gezien maar na 1 boek is het wel klaar.
Ik ben pas driekwart gevorderd in S3 en ik was inderdaad al gewaarschuwd dat dit zou gebeuren. Sowieso hangt het soms wat al te veel van toevalligheden aan elkaar maar op zich vind ik dat de pluspunten de minpunten nog overstijgen. Dat heeft misschien meer te maken met de chemie tussen de hoofdpersonen, en deels ligt het ook aan de uitmuntende art direction, maar voor mij is het nog geen reden ermee te stoppen. Misschien is S5 wel beter geworden? Ik probeer reviews over S5 angstvallig te vermijden want ik ben bang voor spoilers :)

Maar inderdaad, S1 is absoluut het beste seizoen. Die ga ik nog wel een keer opnieuw kijken.

Edit: aflevering "A. Malcolm" (S3E06) is echt het toppunt van emotie. Dat heb ik in GoT nooit zo ervaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Spotmatic op 13-03-2020 17:44 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10 10:30
Heeft iemand hoop dat John Wick 2 ook op Netflix komt? Deel 1 staat er al op en deel 3 komt, maar wat zou ik het fijn vinden als deel 2 ook komt.

Er kwamen ook meer delen van The Matrix dan aangekondigd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 23:12
Gekkenhuis schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:27:
[...]

Toen Tyler met die griet in bed lag en met de spiegeldeur tijdens het omdraaien. Ligt meer aan mij hoor, ben echt niets gewend wat dat betreft O-) :X

Laatste aflevering nog een keer maar zover zul je nog niet zijn :P
Heb de hele serie inmiddels gezien, en al hoe wel het de laatste 2 afleveringen eindelijk wat leuker begint te worden, heb ik werkelijk geen moment een gevoel van spanning of angst gehad.

Mijn enige reden om het af te kijken was de ontwikkeling van Kinsey, en hoe de relatie met haar broer Tyler zich ontwikkeld. Nina en Bode vond ik zwaar irritante karakters.

Ik kan de serie bij lange na niet eng noemen. Hooguit wat teen-angst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:24
Aah crap.

De laatste Star Trek films vind ik niet meer terug op Netflix :'(

Verleden jaar stonden ze er allemaal nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:59
Over naar Disney+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is Star Wars, dat is niet hetzelfde ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Heeft er nog iemand issues met Netflix?
Ik heb een sterk vermoeden dat ik gehacked ben, om de simpele reden dat ik ineens een log in waarschuwing van US kreeg en gisteren rond 00:30 dat mijn email adres aangepast was.
Ik kan dus geen nieuw ww opvragen of zelfs niet via gsm nummer, alles is aangepast.

Wat moet ik nu in eerste instantie doen, want deze wordt via paypal betaald?

Verder wil ik via Netflix support bellen: gewoon bezettoon. Live chat? 24 min geduld en dan eindelijk op 1 min, en daar blijft dat dan meer dan een uur op hangen.
Ik krijg NIEMAND van netflix aan de lijn..

Iemand hulp?

Edit: paypal is al gestopt, dus dat is getackeld. Echter bestaat mijn email adres en andere gegevens voor netflix niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door kazzzdafke op 19-03-2020 09:45 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-10 21:44
kazzzdafke schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:42:
Ik heb een sterk vermoeden dat ik gehacked ben, om de simpele reden dat ik ineens een log in waarschuwing van US kreeg en gisteren rond 00:30 dat mijn email adres aangepast was.
Ik kan dus geen nieuw ww opvragen of zelfs niet via gsm nummer, alles is aangepast.

Verder wil ik via Netflix support bellen: gewoon bezettoon. Live chat? 24 min geduld en dan eindelijk op 1 min, en daar blijft dat dan meer dan een uur op hangen.

Iemand hulp?

Edit: paypal is al gestopt, dus dat is getackeld. Echter bestaat mijn email adres en andere gegevens voor netflix niet meer.
Gebruik je het wachtwoord van Netflix nog voor andere dingen? Anders zou ik die vlug wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand al de Spencer film gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iemand hulp?

Je zal gehacked zijn. Dat kan alleen Netflix oplossen, inderdaad paypall stoppen of je creditcardmaatschappij op de hoogte brengen.

Blijf het maar een paar keer proberen, maar het zal wel druk zijn met alle quarantaines en thuiswerkers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Ik ben al van gisterenavond 19:30 aan het proberen van de moment dat ik het merkte..

Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Iemand hulp?

Als ik in de app kijk (android), dan kan ik rechts onderin op de 3 streepjes drukken en daar op "Account " tappen en bijvoorbeeld de download apparaten zien en ook verwijderen, wachtwoord wijzigen, etc. Kom je daar nog wel?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Neen omdat ik direct krijg dat mijn login gegevens niet meer gekend zijn bij Netflix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:24
kazzzdafke schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:37:
Neen omdat ik direct krijg dat mijn login gegevens niet meer gekend zijn bij Netflix..
Volgens alle storingen zijn er aanmeld problemen bij de Netflix sinds gisteravond.

In de app op mijn phone geen probleem, in de setop box van mijn provider staat dat Netflix niet beschikbaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Ok net iemand aan de lijn gehad en effectief account was gehacked.
Zonder dat ik het wist was dit hetzelfde ww als mijn oude linkedin ww, wat ik al had verandert.

Maar ik heb (mijn fout) een paar keer de waarschuwingen van LastPass naast me neergelegd dat dit ww een issue had. Dus in tussentijd sta ik nu op 100% safe in LastPass + waar ik kon overal 2FA geactiveerd.

Ik moest enkel mijn Paypal betalingsID aan netflix bevestigen en die man kon direct terug mijn email ingeven. Alles ok nu. Hij gaf wel toe dat er meerdere hacks waren door auto bots blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Nu online
Ze zijn wel bezig. Ik had deze week ook al een melding dat een Netflix-account was aangemaakt op één van mijn mailadressen. Ook vanuit de V.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:00
Netflix verlaagt beeldkwaliteit door coronacrisis
De coronacrisis heeft ook gevolgen voor de beeldkwaliteit van streamingplatformen als Netflix. Een lagere kwaliteit moet overbelasting van het internet voorkomen.

Binnenlandredactie 19-03-20, 19:52 Laatste update: 20:00
3
Netflix verlaagt in Europa dertig dagen de kwaliteit van beelden om overbelasting van het internet te voorkomen. Het dataverkeer wordt met een kwart teruggebracht.

‘Verstoppen’
Het was een van de voorstellen die de Europese Commissie in Brussel met Netflix heeft besproken. Ze vroeg streamingplatformen hun doorvoer van data aan te passen. De scherpere HD-kwaliteit van films of series vergt meer datacapaciteit dan de standaardkwaliteit. Netflix heeft met deze maatregel dus gereageerd op de oproep. Volgens heb bedrijf krijgen de klanten ondanks de beperking een dienst van ‘goede kwaliteit’.

Brussel vreest dat het groeiende gebruik van videostreamingdiensten het internet kan ‘verstoppen’. Door allerlei maatregelen, bijvoorbeeld de sluiting van bioscopen, cafés en theaters, zoeken steeds meer mensen hun toevlucht tot het internet. Daarnaast werken veel mensen thuis en maken daarbij gebruik van het internet bijvoorbeeld voor videoconferenties.
https://www.ad.nl/nieuws/...or-coronacrisis~a3a73cba/

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Maar wat is nu de nieuwe bitrate? 4K HDR was altijd rond de 15Mb/s. Ik zie nergens iemand iets zeggen over wat het nu is. Als het echt een drastische verlaging is dan zeg ik mijn abonnement op voor de tijd dat het duurt of anders (als het om een paar procenten gaat) verlaag ik het abonnement van 4K naar bijv. HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Cubic X schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:00:
[...]

Maar wat is nu de nieuwe bitrate? 4K HDR was altijd rond de 15Mb/s. Ik zie nergens iemand iets zeggen over wat het nu is. Als het echt een drastische verlaging is dan zeg ik mijn abonnement op voor de tijd dat het duurt of anders (als het om een paar procenten gaat) verlaag ik het abonnement van 4K naar bijv. HD.
Nu zie ik dat het nog steeds 15Mb/s is.
Weet ook niet wanneer dit precies ingaat.

Ik meen gelezen te hebben dat ze de bitrate met 25% terugbrengen.
Dat zou dan inhouden dat we 11Mb/s over hebben.

Zit dan tussen HD en 4K in ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:04

sebasd

loopt op espresso

Gisteren begonnen met het eerste seizoen van Sunderland 'Til I Die. Tot nu toe erg leuk om te kijken, het schiet er tegenwoordig een beetje bij in maar was vroeger groot fan van Engels voetbal en de cultuur er omheen.

Ook goed nieuws dat er binnenkort een tweede seizoen op Netflix komt, maar eerst deze maar eens afkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 18:15
MdO82 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:34:
[...]

Ik vind het een vaag verhaal. Netflix heeft peering caches bij de providers staan. Ik heb hier geen problemen nog gezien. Zelfs Youtube kan nog in 1080p.

Ik heb een UHD abbo bij Netflix, mogen ze geld teruggeven als het HD wordt. Dit is iets anders dan die zeik ouders bij de kinderopvang (sorry, moest ik even kwijt).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik was begonnen met Riverdale, maar na driekwart van de eerste aflevering afgezet. Ik kon er niet inkomen en dacht dat het spannender was maar het lijkt een soort tienersoap. Wordt dat nog wat als je verder kijkt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Brief voor de koning aka Letter for the king...

Gefilmd in Nieuwe Zeeland zo te zien. LOTR vibes bij sommige scenes. Mocht wat kosten. Valt mij erg mee deze serie. Volgt redelijk het boek van Tonke Dragt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Oh is er nu ook een serie? Ik zag de reclame maar nam aan dat het voor de film was. Dan ga ik nog wel even kijken. Heb die boeken als kind stukgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Volgens Tonke Dragt is het niet echt een verfilming maar meer heel erg geïnspireerd door de boeken. Verwacht dus veel afwijking ervan. (het is sowieso veel meer gemoderniseerd en naar de huidige maatstaven omgezet.)

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-03-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Mars18 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:54:
Spencer Confidential?

Leuke actiefilm met wat donkere randjes maar over het algemeen erg vermakelijk.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Mars18 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:54:
As we speak, op zich wel ok. Ik hou wel van een actiefilm met een beetje humor. Wel het zoveelste corrupte agentenplot...

Edit: Voor de vindbaarheid, het is Spenser Confidential, Spenser met 2 s-en.

[ Voor 12% gewijzigd door Wild Chocolate op 20-03-2020 11:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 17:22
Spencer is wel OK humor + actie :) niet meer dan dat

[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 20-03-2020 11:55 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:56
Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Voorspelbaar, maar kijkt wel redelijk weg.
Verwacht niet de beste film ooit en je hebt 1h51m vermaakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53
MdO82 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:34:
[...]

Net ff geheckt van vanaf 6.05 tot 7.62Mbps is het 1440P daarboven gaat het over op 2160P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
loekf2 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Ik vind het een vaag verhaal. Netflix heeft peering caches bij de providers staan. Ik heb hier geen problemen nog gezien. Zelfs Youtube kan nog in 1080p.

Ik heb een UHD abbo bij Netflix, mogen ze geld teruggeven als het HD wordt. Dit is iets anders dan die zeik ouders bij de kinderopvang (sorry, moest ik even kwijt).
Het probleem ligt op dit moment niet bij Netflix ;)
Dit was een verzoek vanuit de EU ivm beschikbare bandbreedte overall

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Je houdt dus ook gewoon UHD en HDR iets lagere bitrate..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
paragon schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:24:
Je houdt dus ook gewoon UHD en HDR iets lagere bitrate..
Inderdaad, that’s all. En dan al die berichten van geld terug of stop mijn abonnement....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
meesje schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:27:
[...]

Inderdaad, that’s all. En dan al die berichten van geld terug of stop mijn abonnement....
Netflix heeft natuurlijk veel knoppen voor H.264 of HEVC waar ze aan kunnen draaien. Je kunt de PSNR een paar dB lager zetten, zonder dat veel mensen het merken.

Youtube zie ik nu wel 720p of SD kiezen standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weteden
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-09 20:27
Voorlopig geeft mijn netflix in België nog steeds 15.25 mbps (kingdom getest)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Die 15.25 mbps is wat de TV 'ziet' aan dataverkeer vanuit de app, want de werkelijke bitrate die een router aangeeft is nu veel lager dan gisteren. Ook is de bitrate sterk variabel, maar daarvoor moet je naar het dataverkeer in je router kijken.

Gisteren fluctueerde de bitrate gemiddeld nog zo tussen de 12-15 Mb/s terwijl die gemiddelde bitrate nu nog nauwelijks boven de 7 Mbps uitkomt. En ja, de TV Info rapporteert nog steeds braaf 15.25 Mbps continu, net als gisteren. Er is dus goed aan de compressieknop gedraaid.

Was dus tijd om Netflix goodbye te zeggen, want daar heb ik geen duur UHD abbo voor. ;w
Zoals de providers zelf al aangaven is hier in Nederland geen reden voor, maar in de minder ontwikkelde EU kennelijk wel.
Nog genoeg te kijken bij Amazon. Ook lagere bitrate, maar dan wel 'gratis' bij Prime.
En misschien een mooi moment om Blu-rays te kijken, voordat die retro zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je router maakt daar toch niet magisch meer data van? Of bedoel je dat de app liegt?

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 20-03-2020 20:04 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobblier
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 14:00
Wat is hier nou van waar? Want er klopt iets niet. Ik heb net een aflevering Altered Carbon gekeken. De TV (LG) rapporteert 15mbps, 2160P. Ik vind de kwaliteit erg goed.

Ik kijk op mijn router .. ik zie dat de start van de stream langzaam opbufferd .. tot een 50mbps. Inzakt en rond de tussen de 13 - 16mbps hangt.

Ik hoop dat Ars Technica er een artikel aan wijdt. Klagen en dreigen Netflix op te zeggen is een beetje stemmingmakerij. Uiteindelijk is het je eigen afweging om Netflix op te zeggen. Ik zou het plezier dat je er uit haalt de afweging laten zijn. Niet het aantal bitjes. (Toegegeven dat ik best wel een nerd ben en dat ook wel interessant vind.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:02
Marzman schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:58:
Ik was begonnen met Riverdale, maar na driekwart van de eerste aflevering afgezet. Ik kon er niet inkomen en dacht dat het spannender was maar het lijkt een soort tienersoap. Wordt dat nog wat als je verder kijkt?
Als je het nu al een tienersoap vind moet je zeker niet verder kijken :)
Seizoen 1 vond ik nog best meevallen qua soap gehalte.

Seizoen 2 en verder zijn heel erg qua soap! Wel vermakelijk hoor, maar je moet er van houden (en Lili <3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
Ik had laatst (ver voor deze aangekondigde bitrate drop) The Endless Trench gekeken en die had echt een hele lage bitrate. Dat was eigenlijk niet echt om aan te gluren. Wel mooie film overigens! Normaal is de bitrate gelukkig een stuk hoger.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Volgens mij had minimaal 99% van de gebruikers echt helemaal niks ervan gemerkt als Netflix het niet had genoemd...

Serieuze vraag overigens: belooft Netflix ook maar ergens dat je een minimale bitrate mag verwachten?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:30:
[...]

Als je het nu al een tienersoap vind moet je zeker niet verder kijken :)
Seizoen 1 vond ik nog best meevallen qua soap gehalte.

Seizoen 2 en verder zijn heel erg qua soap! Wel vermakelijk hoor, maar je moet er van houden (en Lili <3 )
Hier een Sabrina fan en ik had gehoopt dat Riverdale meer daar op leek. Dat blijkt voor mij in ieder geval niet zo. Genoeg andere series die ik leuker vind om te kijken en met beperkte tijd dus ook eerder kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:56
Hahn schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 01:35:
Serieuze vraag overigens: belooft Netflix ook maar ergens dat je een minimale bitrate mag verwachten?
Aangezien ze al een tijdje bezig zijn met het uitrollen van films/series gecodeerd met de AV1 codec, welke bij dezelfde kwaliteit een lagere bitrate nodig heeft, zou dat ook niet erg logisch zijn.

Natuurlijk hoop ik ook dat ze het andersom doen, dus de bitrate van AV1 gelijk houden en de beeldkwaltieit verbeteren, maar dat is wss wishfull thinking.. :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Flitzer schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:02:
Was dus tijd om Netflix goodbye te zeggen, want daar heb ik geen duur UHD abbo voor. ;w
Heb niet opgezegd maar van het Premium abo naar het standaard HD abo. Helaas gaat het pas in na de volgende facturering, dat is dus voor mij 16 april :X

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Gunner schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 11:49:
[...]

Heb niet opgezegd maar van het Premium abo naar het standaard HD abo. Helaas gaat het pas in na de volgende facturering, dat is dus voor mij 16 april :X
Dan ga je er qua kwaliteit verder op achteruit dan wat Netflix doet.
Het verlagen van de bitrate is niet gelijk aan het verlagen van de resolutie.
Uiteraard is de keuze aan jezelf om te doen wat je wilt met je abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tartarus schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 11:52:
[...]

Dan ga je er qua kwaliteit verder op achteruit dan wat Netflix doet.
Het verlagen van de bitrate is niet gelijk aan het verlagen van de resolutie.
Uiteraard is de keuze aan jezelf om te doen wat je wilt met je abonnement.
Het is voor mij meer dan dat. voor de 4K content hoef je het niet perse te doen en van de rest van de extra's (meer schermen en downloads) gebruik ik ook bijna niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
ArthurMorgan schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:33:
(het is sowieso veel meer gemoderniseerd en naar de huidige maatstaven omgezet.)
Je bedoelt er wat verplichte donkere (hoofd) personages ingezet? Ik ben helemaal voor diversiteit maar niet omdat het moet. Bv in de Witcher donkere elven strookt niet helemaal met het beeld van elven wat ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:00
Drumatiko schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:16:
[...]

Ben net door S3 heen, en kan gerust zeggen dat dit het beste seizoen tot noch toe is van Castlevania. Veel kijkplezier! *O*
heb zojuist het seizoen afgekeken maar het heeft een rare nasmaak. Want het is echt een gigantisch open einde. Of heb ik niet goed op zitten letten?

spoiler:
Verder vraag ik mij af wat de rol van Saint Germain nou precies was? Als ik het zo terug kijk heeft heel die storyline 0,0 uitgemaakt eigenlijk. Althans het voelt achteraf alsof het er net zo goed uitgesneden had kunnen worden

[ Voor 23% gewijzigd door Webgnome op 21-03-2020 13:29 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Net de eerste aflevering van the letter to the king gekeken. Maar weet het nog niet..trekt toch niet echt.

Misschien toch maar eens the walking dead gaan kijken..nog nooit gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paragon
@jaydenjarno heb precies het zelfde met die serie. Wel in aflevering 2 want m'n vriendin vindt het leuk.

4K is hier nu standaard 7.62Mbps wat dus een halvering is. En 1080P heeft in sommige gevallen minder dan de helft over. Hoe bedoel je 25% verlaging...

[ Voor 51% gewijzigd door paragon op 22-03-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Krijgen we hiervoor iets van compensatie denken jullie?
Anders zeg ik het tijdelijk op en ga ik weer downloaden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
wimpie007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:58:
Krijgen we hiervoor iets van compensatie denken jullie?
Anders zeg ik het tijdelijk op en ga ik weer downloaden ;-)
Waarvoor moet je gecompenseerd worden? Je krijgt nog steeds waarvoor je betaalt, bijvoorbeeld in het duurste abonnement 4k en 4 streams tegelijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Hahn schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:00:
[...]

Waarvoor moet je gecompenseerd worden? Je krijgt nog steeds waarvoor je betaalt, bijvoorbeeld in het duurste abonnement 4k en 4 streams tegelijk.
Heb liever goeie 1080P dan 4K met bagger bitrate
Pagina: 1 ... 169 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.