Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hellboy! schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:19:
De serie Ragnarok is wel een aanrader. Had er geen hoge verwachtingen van, maar vond deze leuk en creatief.
Dank voor de tip! d:)b

Ben inmiddels bij aflevering 3. Komt een beetje langzaam op gang. Maar de omgeving en de niet-zo-standaard-hollywood-stijl-en-setting, is ook wat waard!

Heb trouwens wel de originele Noorse (gesproken) taal ingesteld met NL ondertiteling. Want die nagesynchroniseerde Engelse uitvoering is afschuwelijk.

Mooie Plaatjes   

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:27
ehtweak schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:57:
[...]

Dank voor de tip! d:)b

Ben inmiddels bij aflevering 3. Komt een beetje langzaam op gang. Maar de omgeving en de niet-zo-standaard-hollywood-stijl-en-setting, is ook wat waard!

Heb trouwens wel de originele Noorse (gesproken) taal ingesteld met NL ondertiteling. Want die nagesynchroniseerde Engelse uitvoering is afschuwelijk.
Nasynchronisatie is misschien wel het ergste wat televisieland ooit is overkomen.
Je mist heel veel omgevingsgeluiden en essentie van het gesprokene daarmee. Emoties en andere factoren komen met nasynchronisatie totaal niet tot hun recht.

Daarom luister ik alles in oorspronkelijke taal met ondertiteling.

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
Mick1990 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:50:
Bedankt voor de tip! Eindelijk is Netflix weer vloeiend op mijn semi-smart Sony Sony KDL-32WD600 televisie welke geen Android tv heeft, maar een eigen implementatie. Sinds die trailers automatisch afspeelden, was de app echt ondragelijk traag. Nu eindelijk weer op de Netflix-knop op de afstandsbediening rammen, i.p.v. een Chromecast gebruiken....

Nog meer mensen met zo'n Bravia 'smart' gedeelte waarbij Netflix niet meer lekker werkte?

[Afbeelding]
Netflix niet maar de rest ook niet. Om de x aantal weken is de tv alle netwerk instellingen kwijt. Weer een reset naar fabrieksinstellingen en het gaat weer een x aantal weken goed.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:13
Ragnarok had echt toch net meer kunnen zijn.
Net iets te traag. Ze hadden dit bijna makkelijk in 2 of 3 episodes kunnen steken.
Maar al bij al 7/10 voor mij.

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

kazzzdafke schreef op zondag 16 februari 2020 @ 20:22:
Ragnarok had echt toch net meer kunnen zijn.
Net iets te traag. Ze hadden dit bijna makkelijk in 2 of 3 episodes kunnen steken.
Maar al bij al 7/10 voor mij.
Ze moeten nog iets voor seizoen 2 bewaren ;)

Vermoeden:
spoiler:
één van de gezinsleden zal wel achter hem aankomen om hun vader/man te wreken.

Owja, die griet in de dug-out gaat ook nog een rol krijgen toen ze zei dat "hun" er maar maar iets aan moesten gaan doen. Stond als een bepaalde naam beschreven in de intro. Ben er alleen even de naam van kwijt..

[Voor 20% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-02-2020 22:14]

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Samen met de kinderen Kipo uitgekeken. Was lauwwarm over de eerste aflevering, maar uiteindelijk toch een erg leuke reeks geworden. Alleen spijtig dat de reeks zeer abrupts stopt middenin het verhaal. Alsof ze een bestaand seizoen in twee gehakt hebben ofzo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

boe2 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:33:
Samen met de kinderen Kipo uitgekeken. Was lauwwarm over de eerste aflevering, maar uiteindelijk toch een erg leuke reeks geworden. Alleen spijtig dat de reeks zeer abrupts stopt middenin het verhaal. Alsof ze een bestaand seizoen in twee gehakt hebben ofzo.
Was bij trollenjagers ook zo... Zeker 2e seizoen. Leken gehele afleveringen te ontbreken (leukereeks trouwens voor de kids)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 25-03 14:20
cheiron schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:43:
Heeft iemand anders ook het volgende probleem? Ik heb onder mijn Netflix account 3 profielen: 1 voor mij, 1 voor mijn vrouw en 1 voor de kids. Nu krijg ik al een behoorlijke tijd alles dat mijn kids onder hun profiel kijken ook te zien in mijn profiel. Consequentie? Mijn volledige "verder kijken" lijst en het gros van aanbevelingen bestaan uit kinderseries.

De series die mijn vrouw kijkt komen dan weer niet in mij profiel terecht, noch ziet zij de series van de kids in haar profiel.
De oorzaak weet ik niet, maar ik weet wel hoe je de "verder kijken" lijst kan opschonen:

1. Log in op je Netflix-account (via een browser)
2. Ga naar het menu linksboven
3. Kies voor Mijn account
4. Kies onder het kopje Mijn profiel voor Kijkactiviteit
5. Scroll door al je bekeken films en series tot je bij de titel bent die je wilt verwijderen
6. Klik op het kruisje rechts naast een film of aflevering om deze te verwijderen

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:59
Titans blijft toch een bijzonder vermakelijke serie moet ik zeggen _/-\o_

https://alletop5lijstjes.nl

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
Bedankt voor alle tips. Ondertussen heb ik het profiel van de kids weggegooid en opnieuw aangemaakt. Daarnaast alle "verder kijken" shows weggegooid en de rest van de kinderseries thumbs down gegeven.
Mijn eigen profiel kon ik niet weggooien.

De series die de kids gister hebben gekeken zijn nog niet verschenen bij mij, dus wellicht is het opgelost.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 30-03 10:46
meesje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:44:
Is er al iets bekend of de serie Batwoman naar Netflix komt? Ik wil namelijk starten met de laatste seizoenen van Arrow, The Flash, DC Legends en Supergirl. Echter er is een cross-over met Batwoman...
Helaas is het contract met CW stop gezet, maar nog niks vernomen over Batwoman. Hopelijk komt die serie wel naar Netflix.
Wat ik begrijp is dat de DC's series allemaal naar HBO max gaan in de VS. De vraag is dus in hoeverre Netflix de rechten voor andere landen nog kan krijgen.
LOT is wel te zien, je mist dan alleen de afleveringen van Batwoman.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Sunfalls schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:02:
[...]

Wat ik begrijp is dat de DC's series allemaal naar HBO max gaan in de VS. De vraag is dus in hoeverre Netflix de rechten voor andere landen nog kan krijgen.
LOT is wel te zien, je mist dan alleen de afleveringen van Batwoman.
Wat bedoel je met ‘LOT’?

• Tartarus
meesje schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:10:
[...]

Wat bedoel je met ‘LOT’?
Legends of Tomorrow

• Tartarus
Edit: dubbelpost

[Voor 91% gewijzigd door Tartarus op 17-02-2020 17:22]

• meesje
  • Nu online
Ah helder, in mijn eerdere bericht noemde ik deze serie al DC Legends.
Misschien toch maar deze series op Netflix kijken. Dan mis ik maar 1 van de 5 afleveringen (van de cross-over).

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:54
Vanaf 20 maart verschijnt The Letter For The King op Netflix:

Het is een jeugdserie en ik verwacht niet dat het heel hoogstaand zal worden. Maar De brief voor de Koning van Tonke Dragt is nog altijd mijn favoriete jeugdboek, dus ik ga het zeker kijken :)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:22

PcDealer

HP ftw \o/

GSX-MAN schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:12:
[...] Ik ben benieuwd naar se02 van Formula 1: Drive to Survive.
28-02!

LinkedIn WoT Cash Converter

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:15
Meestal doe ik wel langer over een serie dan 1 week. Maar ik heb Locke and Key binnen 1 week gekeken.
Erg leuk

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

streamnl schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:08:
Maar ik heb Locke and Key binnen 1 week gekeken.
Erg leuk
Ditto hier.

Heb 'm ook in een weekje afgekeken. Was idd wel vermakelijk.
Beetje jammer weer van het 'bekende' einde. Weer zo'n einde dat alles weer net zo hard opnieuw kan beginnen.
Kom aan, Hollywood, verzin eens wat nieuws... dan de eeuwige vervolgseries... ;w

Mooie Plaatjes   

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:59
Wat vonden jullie van De bende van Jan de Lichte? Lijkt wel wat weg te hebben van de oude Nederlandse serie De legende van de Bokkenrijders

https://alletop5lijstjes.nl

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:33

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

streamnl schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:08:
Meestal doe ik wel langer over een serie dan 1 week. Maar ik heb Locke and Key binnen 1 week gekeken.
Erg leuk
Ik begin er nu aan. Interessante schrijver, ik ben een beetje bevooroordeeld.

रातो चटनीमा ती बलहरू, तपाईलाई थाहा छ?

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:51

avotar

P0werd by Black Coffee

CryptoNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:44:
Wat vonden jullie van De bende van Jan de Lichte? Lijkt wel wat weg te hebben van de oude Nederlandse serie De legende van de Bokkenrijders
Leuke serie en setting.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:09
ehtweak schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:36:
[...]

Ditto hier.

Heb 'm ook in een weekje afgekeken. Was idd wel vermakelijk.
Beetje jammer weer van het 'bekende' einde. Weer zo'n einde dat alles weer net zo hard opnieuw kan beginnen.
Kom aan, Hollywood, verzin eens wat nieuws... dan de eeuwige vervolgseries... ;w
Volgens mij is Netflix geen Hollywood. De strip is van afgeweken, maar biedt nog voldoende interessant materiaal voor een aantal seizoenen. Wel denk ik dat als ze een beetje trouw willen blijven aan de strip de rek eruit is na 3 seizoenen.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:39
meesje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:44:
Is er al iets bekend of de serie Batwoman naar Netflix komt? Ik wil namelijk starten met de laatste seizoenen van Arrow, The Flash, DC Legends en Supergirl. Echter er is een cross-over met Batwoman...
Helaas is het contract met CW stop gezet, maar nog niks vernomen over Batwoman. Hopelijk komt die serie wel naar Netflix.
Toch alleen in de US of gaat kabel monopolist Ziggo hier de CW series uitzenden ?

Gaan verhalen dat HBO Max hier ook komt, maar zie het gebeuren dat het gewoon bij Ziggo's pay TV komt.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:50
Gekkenhuis schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:04:
[...]

Ze moeten nog iets voor seizoen 2 bewaren ;)

Vermoeden:
spoiler:
één van de gezinsleden zal wel achter hem aankomen om hun vader/man te wreken.

Owja, die griet in de dug-out gaat ook nog een rol krijgen toen ze zei dat "hun" er maar maar iets aan moesten gaan doen. Stond als een bepaalde naam beschreven in de intro. Ben er alleen even de naam van kwijt..
Ik heb me prima vermaakt met Ragnarok. Ik hou wel van buitenlandse maar niet Amerikaanse series. Dark is bijvoorbeeld mijn favoriete Netflix serie. Ragnorak gaf me een beetje hetzelfde gevoel als Dark. Al vind ik het verhaal van Dark sterker.
Wat jij aangeeft in de spoiler klopt denk ik wel. Het tweede punt wat je aanhaalt lag er idd wel dik bovenop. Ben benieuwd naar een tweede seizoen.

• meesje
  • Nu online
loekf2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:45:
[...]

Toch alleen in de US of gaat kabel monopolist Ziggo hier de CW series uitzenden ?

Gaan verhalen dat HBO Max hier ook komt, maar zie het gebeuren dat het gewoon bij Ziggo's pay TV komt.
Ik hoop dat het inderdaad alleen US betreft. Wellicht komt Batwoman eerdaags wel naar NL.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-03 17:46
Ik weet niet waarom enkel Aziatische Netflix-kanalen ervoor reclame maken maar de redelijk succesvolle zombie-serie Kingdom komt op 13 maart terug:

• knoal
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 16:45
meesje schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:24:
[...]

Ik hoop dat het inderdaad alleen US betreft. Wellicht komt Batwoman eerdaags wel naar NL.
Batwoman staat in duitsland op amazon prime

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18:53
GSX-MAN schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:54:
[...]

Ik begin er nu aan. Interessante schrijver, ik ben een beetje bevooroordeeld.
Ik vond het niks, leuk verhaal maar die hoofdrolspelers zijn zo slecht :X
vooral de moeder..

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
algalid schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:18:
Ik weet niet waarom enkel Aziatische Netflix-kanalen ervoor reclame maken maar de redelijk succesvolle zombie-serie Kingdom komt op 13 maart terug:
[YouTube: Kingdom season 2 | Teaser | Netflix]
ah mooi. ik vond deze erg vermakelijk. :+

• Joost.B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15:16
DidierB schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 08:00:
[...]

Kijk ook eens naar Disjointed. Zeer grappige comedie serie over een marihuana apotheek.
Ik heb een aflevering zitten kijken maar deze serie is geen match met bv Sex Education. Omschrijving leek me wel grappig maar kan me nu al niet meer herinneren wat de clou van de aflevering was..

• MarElo
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

MarElo

Ik zie je wel!

Gisteren begonnen met Ragnarok.
Zeer vermakend, ik houd wel van de Scandinavische series.

Narcos - Mexico al uitgekeken. was goed!
Wacht met smart op seizoen 5 van Better Call Saul

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10:42

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Laatst online: 10:42
Nee ik zit bij KPN _/-\o_

Ik heb geen toegang tot die link ..

[Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2020 11:50]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• CR2032
  • Registratie: juli 2016
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:03:
[...]

Dit! Zeker kijken maar alleen tot seizoen 3. De rest is bocht
Inderdaad! De afleveringen met Nathan (Robert Sheehan) zijn van Misfits de best. Top accentje heeft die gast.
Daarna veranderde er veel te veel.

[Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 21-02-2020 22:55]

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
technisch vraagje: met netflix kan je shows downloaden naar je foon/tablet etc.
Binnenkort zit ik weekje vakantie in duitsland dus zat eraan te denken om wat te downloaden (scheelt data verbruik). Kan ik die dan makkelijk via ene kabel/chromecast op de tv weer afspelen dat jullie weten? Of werkt het via USB eventueel?

Jullie ervaringen mee?

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• teaser
  • Laatst online: 14:40
[...]
Disagree. Seizoenen 4 en 5 waren misschien een tikkeltje minder geniaal dan hun voorgangers, maar ik heb nog steeds van deze seizoenen genoten, meer dan vele series die ik sindsdien heb gezien. Ik was er eigenlijk niet rouwig om dat Nathan na seizoen 2 uit de serie verdween, zijn continue irriteren-om-te-irriteren-gedrag ging me op den duur.. irriteren. En Rudy was een waardige vervanger, die in de volgende seizoenen ook meer diepgang kreeg.

• Silvestris
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 29-03 13:10
Paulus07 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:07:
technisch vraagje: met netflix kan je shows downloaden naar je foon/tablet etc.
Binnenkort zit ik weekje vakantie in duitsland dus zat eraan te denken om wat te downloaden (scheelt data verbruik). Kan ik die dan makkelijk via ene kabel/chromecast op de tv weer afspelen dat jullie weten? Of werkt het via USB eventueel?

Jullie ervaringen mee?
Als je het op een groter scherm wil kijken, is alleen dowloaden op je laptop en dan met hdmi verbinden een optie. Chromecast lukt alleen als je via het internet streamt.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:21
Je kunt ook een kabeltje kopen om je telefoon/ tablet aan een scherm te koppelen. Casten kun je thuis testen toch?

[Voor 38% gewijzigd door jongetje op 22-02-2020 21:41]

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:45
Als je netflix op Engels zet heb je MIB International. Viel me toevallig op dat er alleen subs in het engels zijn.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Locke & Key uitgekeken: Vonden we erg leuk, alleen weer die seizoen cliffhanger die je bij veel netflix series van ver ziet aankomen.

Daarna Dracula op 2 dagen tijd erdoor gejaagd. Heel sterke serie....zolang je de laatste 5 minuten van de laatste aflevering vergeet. Alsof de schrijver van de reeks plots een hersenbloeding kreeg, maar gedwongen werd om nog snel het verhaal af te schrijven voordat men hem naar het ziekenhuis wou brengen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:45
[...]

Heb Misfits vroeger in zijn geheel gezien, vond ook na seizoen 3 nog leuk. Maar deze staat toch helemaal niet op Netflix? Zou hem best nog eens willen zien.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:35
Yessss, eigenlijk 😀

https://www.mupload.nl/img/cc3psfzw.jpg

[Voor 35% gewijzigd door Albert020 op 26-02-2020 16:08]

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

algalid schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:18:
[YouTube: Kingdom season 2 | Teaser | Netflix]
f*ck yeah. Eentje waar ik echt naar uit zat te kijken. S1 was supersterk en eindigde best wel spannend.

Cannot wait!

• teaser
sverzijl schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Heb Misfits vroeger in zijn geheel gezien, vond ook na seizoen 3 nog leuk. Maar deze staat toch helemaal niet op Netflix? Zou hem best nog eens willen zien.
Stond er in 2018 op, toen heb ik hem gezien. Weet niet wanneer het verdwenen is van Netflix.

• teaser
Ik twijfel nog, nu al beginnen kijken of wachten tot ze er allemaal zijn .

• Hoijong
Morgen Altered Carbon S2 en ik zag ook I am not okay with this langskomen, die staat er al op. Genoeg te kijken weer.

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:36

pro_6or

amateur_60r

State Of Happiness (Lykkeland) vond ik ook een aanrader. Locke en Key kon ik niet echt doorheen komen, 1,5 aflevering geprobeerd. Vond ik een beetje een "fox" channel achtige pulp serie. Dat is op zich het mooie van Netflix, je probeert lekker wat je wil en is het voor jou niks dan gewoon weer door. Ze houden die "vooraf" info ook bewust heel beperkt, zo is/blijt het toch telkens een verrassing.

een treffende spreuk

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
Famous schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:08:
Gister The Stranger afgekeken maar wat een bout einde..
Alsof alles effe snel in de laatste episode moest 8)7
Ik zit nu op de helft, en vind het tot zover een goede spannende serie. Ben benieuwd waar het heengaat.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:41
paragon schreef op zondag 23 februari 2020 @ 18:41:
Als je netflix op Engels zet heb je MIB International. Viel me toevallig op dat er alleen subs in het engels zijn.
Is ook gewoon beschikbaar als je NL geselecteerd hebt, zelfs met NL-ondertiteling: https://www.netflix.com/title/81057361

PSN: KADR777

• sverzijl
Hoijong schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:13:
Morgen Altered Carbon S2 en ik zag ook I am not okay with this langskomen, die staat er al op. Genoeg te kijken weer.
I am not okay with this, eerste aflevering gezien, is wel aardig.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:09:
[...]

Is ook gewoon beschikbaar als je NL geselecteerd hebt, zelfs met NL-ondertiteling: https://www.netflix.com/title/81057361
volgens mij sinds vandaag Nederlandse ondertiteling. Afgelopen dagen gekeken en had toen alleen engels (en was dus ook alleen te vinden met de taal op engels staan :) )

I got a bad feeling about this.

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:45
Lasmibalsingh schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:09:
[...]

Toen iig nog niet

• Hoijong
Castlevania S3 is ook van er komt nog een seizoen aan naar 5 maart gegaan. Dat is al snel.

• Hellboy!
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 28-03 08:26
Begonnen met Locke & Key, vind het een geweldige serie.

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
'I'm not okay with this' is een best wel een vermakelijke serie. Gaat over een tiener chick die leert dat ze superkrachten heeft maar ze niet heel goed kan beheersen.

Prima vermaak. :)

• Tartarus
WernerL schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:46:
'I'm not okay with this' is een best wel een vermakelijke serie. Gaat over een tiener chick die leert dat ze superkrachten heeft maar ze niet heel goed kan beheersen.

Prima vermaak. :)
Kreeg dat net via de mail als suggestie van Netflix.
Toch maar eens kijken of ‘t wat is voor mij.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 30-03 21:32

Sméagol

Master of Mayhem

Holy shit.. Die Frank Sinatra cover in de openingsscene van Altered Carbon. Daar werd ik even stil van.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• jpg97
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-03 12:48
CR2032 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:55:
[...]

Inderdaad! De afleveringen met Nathan (Robert Sheehan) zijn van Misfits de best. Top accentje heeft die gast.
Daarna veranderde er veel te veel.

[YouTube: MISFITS one lunchtime]
Dit precies! Zelden zo gelachen bij absurde situaties

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
net klaar met the Trials of Gabriel Fernandez, mini docu serie.

Ik heb al aardig wat schokkends met mijn 43 jaar gezien, maar pfff...dit is echt beyond your imagination en dan nog 45x erger.

Gaat over de mishandeling/marteling/moord op 8 jarige Gabriel Fernandez door zijn moeder en haar vriend. En het enorm (understatement) falen van de maatschappelijk werkers en politie van Los Angeles (County) in deze zaak en in zijn geheel in die periode.

Iedereen (dus geen acteurs) komt aan het woord; politie, verpleegster, Gabriel's lerares, OvJ, Openbaar Ministerie/Openbaar Aanklager etc.
Zelfs de jury leden van deze rechtszaak komen aan het woord; en je hoort hun dillemma's/afwegingen.
Tevens is vrijwel de gehele rechtszaak gefilmd.

Dit is zo'n beetje Amerika's meest verschrikkelijke kindermishandelingscase ooit geweest.

sidenote: er komt echt zéér ernstig beeldmaterieel voorbij. En ook dit is een understatement

[Voor 14% gewijzigd door Geert1976 op 29-02-2020 12:06]

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Narcos Mexico S2 net afgekeken, toch weer enorm mee vermaakt. Ze kunnen wat mij betreft nog 10 seizoenen maken als de kwaliteit zo blijft. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MarElo
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

MarElo

Ik zie je wel!

teaser schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:04:
[...]

Ik twijfel nog, nu al beginnen kijken of wachten tot ze er allemaal zijn .
Dat heb ik ook met Better Call Saul seizoen 5 :X
Pas als het er helemaal op staat ga het in 1x helemaal kijken.

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 27-03 14:12
Net in een avond “ I am not okey with this” afgekeken. 7 afleveringen van 25 min. Super gaf! Ik val denk ik niet in doelgroep, maar die is gewoon leuk. Aanrader.

• djerror
  • Laatst online: 14:56
[quote]Geert1976 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:58:
net klaar met the Trials of Gabriel Fernandez, mini docu serie.

Ik heb al aardig wat schokkends met mijn 43 jaar gezien, maar pfff...dit is echt beyond your imagination en dan nog 45x erger.

hmm skip deze maar ff denk ik (als papa van 2 kids) :X

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:15
Door de top 10 hebben wij net "all the bright places" gekeken.
Niet van te voren op IMDb gekeken wat ze daar zeggen maar gewoon op play gedrukt.

Moet ik vaker doen ;)

We vonden het beide een hele goeie film.

(Ja, ik weet dat IMDb niet heilig is, maar het helpt soms wel)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-03 11:26
Is Drive to Survive nu in 4k te kijken?
Op mijn netflix app op mijn samsung tv zie ik geen 4K logo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:56
Mars18 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:23:
Is Drive to Survive nu in 4k te kijken?
Op mijn netflix app op mijn samsung tv zie ik geen 4K logo
Bij mij staat er HDR bij voor zo ver ik weet is het dan altijd in 4K

• Rallye
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17:42
Ik vind het beeld van Drive to survive in HDR overigens op momenten niet best. Het lijkt een mix tussen goede beelden, waarschijnlijk de door Netflix zelf geschoten, en aangekochte beelden. Vooral racebeelden of beelden van circuits lijken overscherp en met teveel contrast te worden weergegeven. Valt iemand anders dit op?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 15:48
S5E3 Better Call Saul staat er nog niet op. Hoe laat zal dit gebeuren?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoijong
Altered Carbon seizoen 2 uiteindelijk flink gebinged. Begon wat traag, maar richting het einde werd het steeds spannender en kon je het verhaal wel raden.

spoiler:
Dacht alleen dat die Elders altijd als een soort engel beschreven waren, in die construct zag dat er toch wat anders uit......

Ook vond ik het wel gaaf en treurig dat Poe zijn eigen zelf opgeofferd lijkt te hebben om Takeshi te kunnen redden. Het wordt niet expliciet benoemd, die andere AI heeft het over een fout, maar het lijkt me een opzettelijke actie van Poe.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:51

avotar

P0werd by Black Coffee

mr.JamesBond schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 08:31:
S5E3 Better Call Saul staat er nog niet op. Hoe laat zal dit gebeuren?
Meestal staan nieuwe dingen om 9:00 op Netflix.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

avotar schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:38:
[...]

Meestal staan nieuwe dingen om 9:00 op Netflix.
Hij staat er nu inderdaad op :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik lig ziek op bed en heb alles in 1 ruk gekeken :')

Heb me prima vermaakt met deze serie. Vond het leuk om te zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd wat je anders nooit meekrijgt. Kreeg wel een beetje medelijden met Williams ook.

Ook mooi gedaan dat Anthonio nog flink wat aandacht kreeg.

[Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-03-2020 13:23]

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Dinictus208
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou ik heb s2 van altered carbon uitgekeken. Wat ontspoort die serie verschrikkelijk zeg. Reviews zijn goed maar wat een karakters allemaal joh. En dan zo'n vergezocht scenario waar in s1 compleet niet over gerept wordt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Nu online

Mach

Elysium Hoplite Forever

Dinictus208 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 17:54:
Nou ik heb s2 van altered carbon uitgekeken. Wat ontspoort die serie verschrikkelijk zeg. Reviews zijn goed maar wat een karakters allemaal joh. En dan zo'n vergezocht scenario waar in s1 compleet niet over gerept wordt.
Ik zit zelf in ep3 maar twijfel erg om door te kijken. Het niveau haalt het inderdaad bij lange na niet tov seizoen 1

DUGG

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
Altered Carbon S2 valt mij ook tegen. Ben bij aflevering 4. S1 is stukken beter iig.

• nst6ldr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:52

nst6ldr

gold noob report

Dinictus208 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 17:54:
De reviews zijn minstens net zo waardeloos naar mijn mening, ook opvallend is hoe ver de cijfers van het publiek en de professionele reviews uit elkaar liggen.

We hebben dit trouwens te danken aan Alison Schapker, die heeft gewoon hele rare keuzes gemaakt. Ik ben in ieder geval ook erg teleurgesteld, heb hier twee jaar naar uitgekeken.

[Voor 6% gewijzigd door nst6ldr op 03-03-2020 19:37]

Rheinmetall Borsig <3

Acties:
  • +3Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:58
Het lijkt er op dat Netflix op een of andere manier tegenwoordig standaard de Engelse audio selecteert bij niet-Engelstalige shows. Ik vind dit echt zwaar irritant omdat ik graag standaard de originele taal wil horen, maar ik kan, noch in de app, noch op de website ook maar een optie vinden om dit te wijzigen. Wel kan ik een voorkeurstaal kiezen, maar die staat (al jaren) op Nederlands. Iemand toevallig enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten naar standaard de originele audio afspelen?

[Voor 7% gewijzigd door EDIT op 03-03-2020 19:39]

• Hoijong
nst6ldr schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:36:
[...]

De reviews zijn minstens net zo waardeloos naar mijn mening, ook opvallend is hoe ver de cijfers van het publiek en de professionele reviews uit elkaar liggen.

We hebben dit trouwens te danken aan Alison Schapker, die heeft gewoon hele rare keuzes gemaakt. Ik ben in ieder geval ook erg teleurgesteld, heb hier twee jaar naar uitgekeken.
Hoe kan een review waardeloos zijn? Het is een mening en dit seizoen is gewoon minder actie en meer diepgang en verhaallijn. Dat kan je tegenvallen, maar maakt de serie niet slecht.....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Hoijong schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:57:
[...]

Hoe kan een review waardeloos zijn? Het is een mening en dit seizoen is gewoon minder actie en meer diepgang en verhaallijn. Dat kan je tegenvallen, maar maakt de serie niet slecht.....
Ik denk dat je per ongeluk het eerste seizoen weer hebt gekeken. De reviews zijn waardeloos omdat ze dermate weinig overeenkomst met die van de kijkers vertonen, dat het haast doorgestoken kaart lijkt. Gekocht, of onderdeel van een zekere napraat-clique, ik weet het niet, maar er klopt gewoon weinig van. Dat een reviewer iets hoger of lager scoort dan een gemiddelde kijker is niet ongewoonlijk, maar dat het gemiddelde van beide bijna 6 punten uit elkaar ligt is wel heel extreem. Dan klopt er gewoon iets niet.

De serie is overigens daadwerkelijk slecht. Het volstaat niet als opvolger, het acteren is erg matig, de karakters uit S1 zijn niet of amper te herkennen en er zitten veel emoties in geforceerd, veel van de gemaakte keuzes voelen niet logisch, één van de karakters zit er overduidelijk alleen voor de diversiteit in en is daarnaast dan ook nog eens compleet vergetelijk en irrelevant, het tempo ligt compleet overhoop, en al volgen veel afleveringen het format en de kwaliteit van de gemiddelde NCIS aflevering.

Rheinmetall Borsig <3

• Hoijong
nst6ldr schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat je per ongeluk het eerste seizoen weer hebt gekeken. De reviews zijn waardeloos omdat ze dermate weinig overeenkomst met die van de kijkers vertonen, dat het haast doorgestoken kaart lijkt. Gekocht, of onderdeel van een zekere napraat-clique, ik weet het niet, maar er klopt gewoon weinig van. Dat een reviewer iets hoger of lager scoort dan een gemiddelde kijker is niet ongewoonlijk, maar dat het gemiddelde van beide bijna 6 punten uit elkaar ligt is wel heel extreem. Dan klopt er gewoon iets niet.

De serie is overigens daadwerkelijk slecht. Het volstaat niet als opvolger, het acteren is erg matig, de karakters uit S1 zijn niet of amper te herkennen en er zitten veel emoties in geforceerd, veel van de gemaakte keuzes voelen niet logisch, één van de karakters zit er overduidelijk alleen voor de diversiteit in en is daarnaast dan ook nog eens compleet vergetelijk en irrelevant, het tempo ligt compleet overhoop, en al volgen veel afleveringen het format en de kwaliteit van de gemiddelde NCIS aflevering.
Voorbeelden? Wat willekeurige zaken opsommen die niet van toepassing zijn kan iedereen.

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Ik zie dat de discussie hier nu over Altered Carbon gaat, en ik ben zelf aan het twijfelen om seizoen 2 te gaan kijken. Ik heb zelf S1 een tijdje geleden gereviewed in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je?": markdm in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]" Om mijn lange review maar heel kort samen te vatten: ik vond dat de serie heel veel potentie had maar vaak oppervlakkig overkwam. Zowel het verhaal als de wereld, met alle vraagstukken die het sleeve-principe op moet wekken, miste diepgang en echte impact. Ik vond de personages en actie daarentegen wel degelijk genoeg om nog vermakelijk te zijn. Dus daarom mijn vraag voor iedereen die het nu aan het kijken is, raden jullie het voor mij aan om verder te kijken, dus worden mijn punten van kritiek beter in seizoen 2?

En dan in ander nieuws, er zijn weer veel geweldige films van studio Ghibli op gezet! Princess Mononoke, Spirited Away en Castle in the Sky zijn echt geweldig. Voor de andere nieuwe films vind ik Edge of Tomorrow een aanrader. Volgende week John Wick 3: Parabellum, daar kijk ik ook naar uit.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Acties:
  • +3Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-03 17:46
Noorse horror vanaf vrijdag de 13e:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Hoijong schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:10:
[...]

Voorbeelden? Wat willekeurige zaken opsommen die niet van toepassing zijn kan iedereen.
[...]

https://www.rottentomatoes.com/tv/altered_carbon/s02

38% tegenover 83%
De serie is overigens daadwerkelijk slecht. Het volstaat niet als opvolger, het acteren is erg matig,
spoiler:
Laten we beginnen met Anthony Macky. Hoe kan het in godsnaam dat een vrouwelijk aziatische zangeres een betere Kovacs neerzet dan de mannelijk hoofdrolspeler die hiervoor was ingehuurd? Maar dan alleen in karakter overigens, want dat hij in z'n rug wordt geschoten ligt natuurlijk niet in de lijn der verwachtingen gezien zijn achtergrond.
de karakters uit S1 zijn niet of amper te herkennen en er zitten veel emoties in geforceerd,
spoiler:
Ja? Jij vond Kovac's interactie met Poe volkomen natuurlijk? Zo uit het niks uit hij z'n frustraties over hoe teleurgesteld hij wel niet is dat hij zich buggy gedraagt, de tranen rollen bij beide heren zowat over hun wangen. Dat voelt compleet niet aan als iets wat beide karakters zouden doen. Ik noem ze niet emotieloos, maar melodramatisch waren ze in S1 absoluut niet.
veel van de gemaakte keuzes voelen niet logisch,
spoiler:
Een voltallige gewapende SFOR eenheid duikt op bij een plaats delict, en niemand schijnt dat raar te vinden? Danica gedraagt zich als een kind tot op het irritante af. Trepp valt iemand aan zonder enige reden en raakt daardoor in de cel? Jij vind dit niet allemaal erg onlogisch en onnatuurlijk?
één van de karakters zit er overduidelijk alleen voor de diversiteit in en is daarnaast dan ook nog eens compleet vergetelijk en irrelevant,
spoiler:
Trepp natuurlijk. Zonder haar had het hooguit een actiescene of twee gescheeld, en zonder enige aanleiding is ze plots bijna net zo goed in knokken als Kovacs, een 100+ jaar oude oorlogsveteraan met beide formele- en guerilla training in een lichaam dat alleen wordt gebruikt door SFOR eenheden. Uhuh.
het tempo ligt compleet overhoop,
spoiler:
Aflevering 1: Kovacs duikt onder als zangeres, komt terecht in een scheve deal die in een schietpartij eindigt, wordt neergeschoten door een bountyhunter, neemt een draagbare Poe meer naar Harlan's, wordt daar gerecruiteerd door een hoogstaande politicus, die wordt vermoord, de planeet krijgt een staak-het-vuren met de Quellists, Poe krijgt een/zijn hotel terug, Kovacs wordt gevangengenomen door de Yakuza en blijkt dan nauwe banden met ze te hebben, met als klap op de vuurpijl dat er een tweede beleving aan de moord wordt toegevoegd zijnde Quell's inmenging.
Aflevering 3: Kovacs moet vechten.
en volgen veel afleveringen het format en de kwaliteit van de gemiddelde NCIS aflevering.
spoiler:
Gebeurtenis -> Kovacs gaat op onderzoek uit -> probleem -> Kovacs lost op en komt een stapje dichterbij Quell.

spoiler:
Meta-spoiler: vervang laatste stap voor oplossen van Quell's eigen struggle.
markdm schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:27:
Ik zie dat de discussie hier nu over Altered Carbon gaat, en ik ben zelf aan het twijfelen om seizoen 2 te gaan kijken. Ik heb zelf S1 een tijdje geleden gereviewed in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je?": markdm in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]" Om mijn lange review maar heel kort samen te vatten: ik vond dat de serie heel veel potentie had maar vaak oppervlakkig overkwam. Zowel het verhaal als de wereld, met alle vraagstukken die het sleeve-principe op moet wekken, miste diepgang en echte impact. Ik vond de personages en actie daarentegen wel degelijk genoeg om nog vermakelijk te zijn. Dus daarom mijn vraag voor iedereen die het nu aan het kijken is, raden jullie het voor mij aan om verder te kijken, dus worden mijn punten van kritiek beter in seizoen 2?
De actie neemt af en de personages zijn niet vergelijkbaar met deel 1 ook al zijn het dezelfde karakters, dus op (onder andere) die vlakken is het een degradatie.

Rheinmetall Borsig <3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:58
Ik ben na aflevering 1 afgehaakt in het tweede seizoen. Het begin
spoiler:
met die vrouw
begon veelbelovend, maar de
spoiler:
acteur die het daarna overnam klikte voor mij niet als Kovacs
. Zonde, ik vond het eerste seizoen geweldig en keek heel erg uit naar de tweede.

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:58
Ik vond de eerste aflevering van het tweede seizoen ook niks, maar de derde aflevering was best goed.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10:40
[...]

Rotten tomatoes gebruiken voor series is ook niet slim. Als een reviewer een zes geeft is het ook een tomaatje. Een serie met alleen maar zessen scoort 100%. Je kunt beter naar het gemiddelde cijfer kijken. En dus op metacritic. Hier scoort de serie een 6,5.

Gebruikers reviews zou ik sowieso altijd negeren. Deze kunnen zeer vertekenend zijn omdat sommige series (zeker spul dat populair is op Reddit) een hele schare die hard fans heeft. Die of overmatig positief zijn of zich door de makers genegeerd voelen en massaal ontzettend negatieve of juist positieve cijfers gaan uitdelen.

• teaser
Ik zit pas aan aflevering 3 van Altered Carbon. Eerst was het er weer even in komen, dat vorige seizoen zat nog vrij ver weg. Zo'n snelle recap voor het begin van de eerste aflevering is nog niet voldoende om je weer alles te herinneren. Maar bij aflevering 3 begin ik het terug goed te vinden. Toch een behoorlijke mindfuck, die circle.

• jongetje
ArthurMorgan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:31:
El Camino direct na BB lijkt me een beetje... tsja hoe zal ik het zeggen.

Het speelt zich direct daarna af, maar diverse acteurs (en een in het bijzonder :D ) zien er na jaren toch wat anders uit.

Verder vond ik het prima tijdverdrijf, maar niet de kwaliteit van BB.
Ik vond het echt helemaal niets. Zat helemaal geen verhaal in naar mijn mening.

spoiler:
Zit ie eerst vat in dat gat met rooster, dan moet ie met die gast mee en dan opeens ie ie op de vlucht. Maar hoe is ie dan ontsnapt? Ik miste echt de hele essentie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

markdm schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:27:
En dan in ander nieuws, er zijn weer veel geweldige films van studio Ghibli op gezet! Princess Mononoke, Spirited Away en Castle in the Sky zijn echt geweldig. Voor de andere nieuwe films vind ik Edge of Tomorrow een aanrader. Volgende week John Wick 3: Parabellum, daar kijk ik ook naar uit.
Echt ijzersterke films. Princess Mononoke en Spirited Away zijn mijn twee absolute favoriete animatiefilms ooit gemaakt, en plots staan ze beiden op netflix met NL ondertiteling. Dit weekend onze kinderen eens wat cultuur bijbrengen :D

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:55

Spotmatic

Ken sent me

boe2 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:22:
[...]

Echt ijzersterke films. Princess Mononoke en Spirited Away zijn mijn twee absolute favoriete animatiefilms ooit gemaakt, en plots staan ze beiden op netflix met NL ondertiteling. Dit weekend onze kinderen eens wat cultuur bijbrengen :D
Spirited Away was jaren geleden al op Netflix beschikbaar, maar daarna heel lang niet. Dit is mooi nieuws voor mij want ik wou hem graag een keertje opnieuw bekijken. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:58
The Tale of the Princess Kaguya is ook een aanrader imo. Hele aparte tekenstijl.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 30-03 21:12

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:43

burgt

Starbass

Ik heb juist wel genoten van het tweede seizoen van Altered Carbon. Qua acteerwerk was trep wat minder, maar stoorde me ook weer niet heel erg. Het verhaal wordt wel beter, vooral rond aflevering 6 meen ik komt het weer bij elkaar en zitten er wat interessante stukken in.
Voor mijn idee was seizoen 1 veel trager.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13:20
jongetje schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:55:
[...]

Ik vond het echt helemaal niets. Zat helemaal geen verhaal in naar mijn mening.

spoiler:
Zit ie eerst vat in dat gat met rooster, dan moet ie met die gast mee en dan opeens ie ie op de vlucht. Maar hoe is ie dan ontsnapt? Ik miste echt de hele essentie.
Dan heb je duidelijk Breaking Bad niet gezien of je bent vergeten hoe dat eindigde. Als je het wel gekeken hebt, is het juist allemaal heel duidelijk. Dus ook hoe hij vrij kwam. Deze film is eigenlijk niet te kijken zonder de serie gezien te hebben.

[Voor 8% gewijzigd door cordonbleu op 05-03-2020 01:43]

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
The Matrix + Reloaded + Revolutions staan (weer) op Netflix :)

v/d week de film The Professor & the Madman zitten kijken, wat een goede film zeg. Aanrader!

• jongetje
cordonbleu schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 01:42:
[...]

Dan heb je duidelijk Breaking Bad niet gezien of je bent vergeten hoe dat eindigde. Als je het wel gekeken hebt, is het juist allemaal heel duidelijk. Dus ook hoe hij vrij kwam. Deze film is eigenlijk niet te kijken zonder de serie gezien te hebben.
Ik heb breaking bad gezien toen het uitkwam en dat is al wat jaren geleden. Zou voor mensen met een wat slechter geheugen zoals ik :9 wel fijn zijn om daar een paar minuten aan te besteden.

• sverzijl
jongetje schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Ik heb breaking bad gezien toen het uitkwam en dat is al wat jaren geleden. Zou voor mensen met een wat slechter geheugen zoals ik :9 wel fijn zijn om daar een paar minuten aan te besteden.
Ik kijk bij vervolgseizoenen van series die wat langer geleden zijn altijd even zo'n recap op youtube. Werkt heel goed al die 'oh ja' momenten :)

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

jongetje schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Volgens mij zit er ook een recap voor toch?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1 ... 168 ... 171 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True