kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Red turtle hebben ze hier onlangs op canvas gegeven dacht ik.algalid schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:06:
Om aan te vullen: The Red Turtle zit niet in de lijst van Netflix films. Maar ik kan dat wel begrijpen aangezien het geen in-house production was en er mss andere licentie-overeenkomsten zijn gesloten.
Voor Grave of the Fireflies geldt dat Shinchosa het uitbracht en ze namen Studio Ghibli in dienst voor de animatie, daarom ontbreekt deze film ook.
EDIT: Niet Ghibli wel Netflix: Altered Carbon S2 komt uit op 27 februari!
https://www.ign.com/artic...te-netflix-anthony-mackie
Yazzzz altered carbon vond ik wel vet. Goeie scifi. Hoop dat het net zo degelijk is al eerste seizoen
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Net overigens The Red Turtle op blu-ray besteld. Lumiereshop.be heeft dit weekend een kortingsactie: 50% korting op films vanaf minimaal 3 films.
[ Voor 12% gewijzigd door josh-hill op 25-01-2020 13:46 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
En in de tussentijd maar even wat anders zoeken. Wordt denk ik wel lastig om iets te vinden van ongeveer dezelfde kwaliteit in dit genre, tips zijn welkom!
Hebben kijkers die deze serie zo goed vinden aanraders voor soortgelijke series?
SE kijkt namelijk erg lekker weg qua humor en drama.
[ Voor 9% gewijzigd door Lasmibalsingh op 27-01-2020 09:44 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Sex Education seizoen 2 heb ik proberen te kijken, maar het is misschien niet zo'n goede serie voor in de trein te kijken
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zeer bekend probleem, vooral als je iets aan het kijken bent en de persoon naast je zit vol lop mee te genieten van de expliciet scenesMarzman schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:57:
Sex Education seizoen 2 heb ik proberen te kijken, maar het is misschien niet zo'n goede serie voor in de trein te kijkenDus die heb ik maar weer uitgezet.
Dank, toegevoegd aan de lijst :-)vinom schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:19:
@Roodey How to sell drugs online? Ander onderwerp natuurlijk, maar is niet al te lang en kijkt vlot weg.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 27-01-2020 14:21 ]
Vond de muziek ook erg goed! Met name die bard kan best een aardig deuntje spelen en zingen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Yep, net Serie 4 gekeken, en het was weer top! Op naar S5Hannes59 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:04:
Geen Gomorra kijkers? Geweldige mafia serie van hoge kwaliteit en goed. Inmiddels wat collega's "gek" gemaakt en vinden het heel erg goed.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Net even op m'n computer via de windows 10app gecheckt en serie die op m'n tv 1.99Mbps doet, doet op m'n computer 3.6Mbps wat nogsteeds belabberd is.
Drama zou ik het niet echt noemen. Het is wel erg doorzichtig allemaal, maar enfin, er is enige karakterontwikkeling dus ja soortvan drama.Roodey schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:17:
Net als velen in dit topic heb ik weer erg genoten van Sex Education. Seizoen 2 in dit geval.
Hebben kijkers die deze serie zo goed vinden aanraders voor soortgelijke series?
Waar ik aan moet denken in dat genre: Rita is wel een vergelijkbare serie, iets minder absurdistisch wel maar een vergelijkbare sfeer
Heftig heftig geweld :d
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
The End of the F***ing World, kijkt makkelijk weg, leuke humor.Roodey schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:17:
Net als velen in dit topic heb ik weer erg genoten van Sex Education. Seizoen 2 in dit geval.
Seizoen 2 kun je imo links laten liggen. Verspilde tijd..Mars18 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:53:
The Punisher seizoen 1 afgekeken, wat een heerlijke serie, einde kwam goed op gang.
Heftig heftig geweld :d
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Ik kijk het ook afCryptoNL schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:00:
Ik kijk series altijd helemaal af of ik kijk ze niet. Ik kan geen halve series kijkenIk moet trouwens nog ZOVEEL kijken, bizar. Gisteren begonnen aan de miniserie Rise of Empires Ottoman, uitstekende miniserie
Ga het toch proberen
Bedankt voor de waarschuwing
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://www.netflix.com/nl-en/title/80993062
Maar dat is idd niet best.
Enige leuke is de allerlaatste aflevering, als mevrouw in de spiegel kijkt.
Voor de rest:

Dat alles had ook in 1 film(pje) gekund van ruim een uur.
Dan heb je niet echt goed gekekenehtweak schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:26:
Afgelopen week 1-Land op Netflix gekeken.
a-typical, the end of the fucking world(idd) en ik ben zelf fan van Unbreakeble kimmy smith maar is volgens mij toch wel heel iets anders.Roodey schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:17:
Festina lente
Everything sucks vond ik ook erg leuk. Jammer dat daar geen 2e seizoen van kwamHonesty schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:17:
[...]
a-typical, the end of the fucking world(idd) en ik ben zelf fan van Unbreakeble kimmy smith maar is volgens mij toch wel heel iets anders.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Que? Wat bedoel je? Ik snap 'm niet...CopyCatz schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:13:
[...]
[1-Land]
Dan heb je niet echt goed gekeken
1-land of i-land?
/▌
The devil is in the details.
Volgens mij is het een 'I' (Romeinse 1), want er was ook sprake van een 'II'/2-Land...
Dus dan maakt het toch niet uit of één-land I-land of 1-land schrijft?
Spreek het eens hardop uit.ehtweak schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:58:
[...]
Volgens mij is het een 'I' (Romeinse 1), want er was ook sprake van een 'II'/2-Land...
Dus dan maakt het toch niet uit of één-land I-land of 1-land schrijft?
/▌
Maar of je 'ai' lend uitspreekt en in het Engels I(s)Land schrijft, was dat nou juist de hint die de scenario schrijvers maakten. De kijker laten denken dat het I(s)land is, maar later werd er ook een II-Land genoemd, m.a.w. ze bedoelden 1-Land en 2-Land imho.
...of je noemt de serie gewoon bij de officiële naam, in plaats van wat ze volgens jou insinueren/bedoelen? Kan een hoop verwarring voorkomen, plus dat je nu blijkbaar ook al een spoiler weggeeft eigenlijk*.ehtweak schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:03:
We kunnen er natuurlijk een semantische discussie van maken.![]()
Maar of je 'ai' lend uitspreekt en in het Engels I(s)Land schrijft, was dat nou juist de hint die de scenario schrijvers maakten. De kijker laten denken dat het I(s)land is, maar [knip], m.a.w. ze bedoelden [knip] imho.
* Ik was gelukkig na de eerste aflevering al afgehaakt, ik vond het vrij slecht, en gezien de scores en artikelen die ik op Google tegenkom ben ik niet de enige.
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 29-01-2020 21:10 ]
The devil is in the details.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
/▌
Yes. Dit was hem.Marzman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:55:
The Good Place is nu wel klaar denk ik? Laatste aflevering duurde 50 minuten enspoiler:iedereen behalve Michael is sterrenstof ofzo
Mooi einde wel.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Wat een tegenvaller zeg, ik zat eigenlijk tot aflevering 6 te wachten tot er iets gaat gebeuren. Sommige series hebben nou eenmaal een trage start..
En na 6 afleveringen gaat hij eindelijk op de vuist met zijn tegenstander... Je verwacht een episch gevecht, maar met een bliksem die inslaat is het gevecht al weer klaar
Zonde van de tijd als je het mij vraagt
Aantal slechte acteurs. Ik vond Rosa wel ok. Maar Jacob? Haar vader? Jezus wat in en in slecht. En dan die muziek. De muziek veroest voor een zeer groot deel de serie. Kom op? Hoe komt dit door de eindmontage? Continu spannende muziek. Rare camerabeelden terwijl er geen reet gebeurt!
Ergens zou er in de verhaallijn best potentie kunnen zitten maar helaas compleet verkeerd uitgewerkt. Het leek wel een stageproject van 3e jaar MBO Media studenten.
De scene met Jacob en Rosa op het einde was zat wel humor in. Verder gewoon te donker en te vaag soms.
Waarom de zelfmoorden en wat is Bael nou? Een soort moddermonster of zo, met een onbekend verleden.
Gezien het verleden van Rosa haar moeder, hadden ze eigenlijk direct met de horror kunnen beginnen, Door Bael direct bij haar te laten spoken, waardoor je een leidraad kan creëren waaruit het verhaal verteld kan worden.
Je moet de kijker wel voeden met een verhaal over datgene wat eng zou moeten zijn.
Maar Rosa zag in ieder geval wel leuk uit.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
En, in eerste instantie, de 1ste paar afleveringen, had ik ook zo, van, tjonge, wat donker, het schiet niet op, kom aan zeg.
Maar ik moet zeggen, vanaf aflevering 5 komt er wat vaart in. En de 'verrassings' effecten worden steeds beter.
Dan de finale/plot; wel origineel moet ik zeggen. En heftig; eindelijk echte trammelant in de tent!
En o wee als de zwarte vingertjes van Jacob je geraakt hebben; dan loopt het slecht met je af!

En als iemand zich afvraagt wie Beal is... dan kijk nog eens terug en begrijp dan wat Beal is...
Een soortement van wraak/vergelding voor alles wat de geldbeluste Hollanders de afgelopen honderden jaren hebben uitgespookt. Fraai en beeldend (ahum) gevisualiseerd.
https://www.heavenofhorro...es-ares-ending-explained/
Ik zie het meer als een finale wraak exercitie na eeuwenlange uitbuiting, exploitatie en onderdrukking. Je zou het zelfs nog kunnen projecteren naar de huidige tijdgeest.
Blijft het feit dat grote gedeeltes zo donker zijn, dat je je afvraagt; wat gebeurt er nou?
Denk dan ook nog eens terug aan de betekenis van Ares:
Wikipedia: Ares (mythologie)
Hij is de god van de oorlog en personificatie van de krijgslust.
Op het begin was het ook niet "episode XXX" maar "the final episode".Marzman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:55:
The Good Place is nu wel klaar denk ik? Laatste aflevering duurde 50 minuten enspoiler:iedereen behalve Michael is sterrenstof ofzo
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Het gaat hierbij om het automatisch afspelen van trailers tijdens het browsen en de volgende aflevering na 10 seconden afspelen.
Dit kan via een browser aangepast worden door je eigen profiel te bewerken:

Aah goeie tip, doorkijken vind ik wel fijn maar die trailers heel irritant.VirinR schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:07:
Autoplay kan vanaf nu uitgeschakeld worden.
Het gaat hierbij om het automatisch afspelen van trailers tijdens het browsen en de volgende aflevering na 10 seconden afspelen.
[Afbeelding: Autoplay Netflix]
Nog meer mensen met zo'n Bravia 'smart' gedeelte waarbij Netflix niet meer lekker werkte?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Gelijk ook hier doorgevoerd heel fijn dat dit eindelijk kan.VirinR schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:07:
Mijn wish list die overblijft (geen specifieke volgorde):
- Het hoofd account (admin) alleen de rechten geven om de instellingen te wijzigen (met een extra wachtwoord)
- De mogelijkheid hebben om bijv. op een kindertablet standaard een bepaald profiel te openen of alleen (kinder) profiel x en y te laten zien
- Ook zou het fijn zijn als de admin van het account (ik) de kinder accounts ook (peuters en kleuters) op kan schonen qua kijkgeschiedenis zonder het profiel eerst om te zetten naar 'voor alle leeftijden' dan kijkgeschiedenis zaken wissen en dan weer profiel terug te zetten naar voor peuters en kleuters.
- Wat betreft thumbs down geven valt het mij op dat je een serie/film niet volledig kan verbannen uit je overzicht (die nog steeds dramatisch is naar mijn idee). Ik zat dat bij sommige tienerseries die worden weggezet als 'AL' alle leeftijden die ik dan een thumbs down geef, maar toch worden ze nog voorgesteld in omdat je x hebt gekeken vind je misschien dit ook leuk en kunnen daardoor alsnog gekeken worden.
- Zelf je home screen kunnen bepalen wat je daar wilt zien, het is nu een overload aan rijen/selecties die veelal je favorieten lijst, verder kijken lijsten verstopt onder aanbevelingen van Netflix e.d.
Cheer is geweldig, het zijn precies die karakters uit films over sport die je terug zie. De supergetalenteerde ster met te veeleisende ouders die al haar passie hebben verpest, die ene die iedereen wil zien winnen maar die nét niet goed genoeg is, de bikkelharde coach die koste wat kost die nederlaag van vorig jaar op de buren wil winnen maar die ook wel weer hart voor haar team heeft en die gast die 10000% ervoor gaat ook al lijkt het nog zo kansloos.kezzza schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:24:
[...]
Zijn er hier ook mensen die kijken naar Last chance U en Cheer? Ik heb American Football altijd een mooie sport gevonden en ben daarom Last Chance U gaan kijken, en vind de manier waarop ze in deze documentarie serie de mensen belichten fantastisch en fascinerend. Cheer is van hetzelfde team en volgt 1 van de beste College cheerleader teams van Amerika, mooi om te zien hoe ieder zich volledig inzet voor zijn passie en probeert het beste bij elkaar naar boven te halen. Beide zijn wat mij betreft aanraders voor mensen welke kunnen genieten van een goede documentaire serie.
Ook goed gedaan hoe je al die doodsmakken die ze daar maken niet ziet, je hoort alleen die doffe klap als weer zo'n arm meisje van 5 meter hoog op de grond terecht komt en je ziet reacties van de omstanders.
And to think they once said that computers would take away jobs.
In BE is S4 zelf nog niet beschikbaar, grrrrr!Hannes59 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:04:
Geen Gomorra kijkers? Geweldige mafia serie van hoge kwaliteit en goed. Inmiddels wat collega's "gek" gemaakt en vinden het heel erg goed.
Ik heb de eerste en een stuk van de tweede gezien. Wil ook wel door kijken maar dat is meer vanwege het mysterie, vind het acteer werk bijvoorbeeld niet zo best.Olga2000 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:34:
Locke&Key heeft serieuze The Stranger Things wibe. Volgens mij een nieuwe toppertje. Ik kan niet stoppen met kijken.
Wordt een stuk beter en verhaal is origineel. Meeslepend.Donstil schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:39:
[...]
Ik heb de eerste en een stuk van de tweede gezien. Wil ook wel door kijken maar dat is meer vanwege het mysterie, vind het acteer werk bijvoorbeeld niet zo best.
Werkt hier niet. Trailers blijven afspelen op de Apple TV, al van account geswitched etc, blijven afspelen.VirinR schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:07:
[Afbeelding: Autoplay Netflix]
Dacht er eindelijk van verlost te zijn. Niet dus…
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Laat je niet misleiden door de enorm melige eerste minuten in de reeks, dit is een zeer bizarre reeks.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
The Intern (2015) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.1 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 121 min | MPAA: PG-13 Gewoon een lekkere feel good movie met weinig diepgang en komt gewoon lekker langzaam op gang. Zoals je ook verwacht bij een film over een bejaarde die stagiair wordt bij een internetbedrijfje, gewoon de zakdoek en vriend of vriendin naast je op de bank en lekker genieten. Enige storende vind ik een beetje het overacting van Robert de Niro maar als die het niet doet mis je het ook weer. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn inziens staan er te weinig echt goede films op netflix, maar sommige zijn tenminste nog de moeite waard om te zien.
Festina lente
Kunt beter nooit verwachtingen hebben zodat het alleen maar kan meevallen.Hellboy! schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:19:
De serie Ragnarok is wel een aanrader. Had er geen hoge verwachtingen van, maar vond deze leuk en creatief. Kan niet wachten op seizoen 2
Verwijderd
Bron: https://help.netflix.com/nl/node/16282
Verwijderd
Is zeker nieuws. Ze hebben het sinds hun introductie aangeboden en per vandaag niet meer.jongetje schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:58:
Is dat nu nieuws? Inmiddels weet iedereen toch wel wat netflix is. Die gratis maand kost Netflix gewoon veel geld.
Ik vind ook dat dit nieuwswaarde heeft. Zoals @Verwijderd al aangeeft, was die proefperiode al sinds de introductie van Netflix in Nederland beschikbaar.jongetje schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:58:
Is dat nu nieuws? Inmiddels weet iedereen toch wel wat netflix is. Die gratis maand kost Netflix gewoon veel geld.
Videoland, Disney+, Amazon Prime, Apple TV+ en NPO Start Plus hebben allemaal gratis proefperiodes mede omdat Netflix dit wereldkundig heeft gemaakt.
Dat zegt Neflix zelf ook in de omschrijvingOlga2000 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:34:
Locke&Key heeft serieuze The Stranger Things wibe. Volgens mij een nieuwe toppertje. Ik kan niet stoppen met kijken.
/▌
Verwijderd
Klopt. En als Netflix stopt hiermee zullen anderen ook wel volgen.VirinR schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:13:
[...]
Ik vind ook dat dit nieuwswaarde heeft. Zoals @Verwijderd al aangeeft, was die proefperiode al sinds de introductie van Netflix in Nederland beschikbaar.
Videoland, Disney+, Amazon Prime, Apple TV+ en NPO Start Plus hebben allemaal gratis proefperiodes mede omdat Netflix dit wereldkundig heeft gemaakt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Edit - behalve dan dat de "Echo" niet eerst te zien is terwijl Bode niet kijkt.
[ Voor 15% gewijzigd door ErikT738 op 10-02-2020 16:27 ]
Gisteren heb ik Fenix afgekeken, kwam er wat slecht in, maar uiteindelijk wel een boeiend verhaal. Wie heeft deze serie nog meer gekeken?
wij zijn halverwege ep1 gekomen (toen begon de baby te huilen) maar sprak mij zeer aan!ErikT738 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:26:
Als fan van de comic ben ik tot nu toe (zit bij aflevering 3) erg tevreden over Locke & Key! Het wijkt hier en daar af van het originele verhaal maar ik heb nog geen veranderingen kunnen ontdekken waar ik me echt aan stoor.
Edit - behalve dan dat de "Echo" niet eerst te zien is terwijl Bode niet kijkt.
Do { Ping } while ( LOL )
Echter zoals je wel zult herkennen zijn we nu op zoek naar een leuke serie welke dus een beetje in dat straatje past, echter zowel Shameless als Weeds welke ik denk dat wel beetje vergelijkbaar zijn staan niet op Netflix. Iemand die weet waar we deze wel kunnen kijken, of die nog andere aanbevelingen heeft?
Dan ben ik maar een mietje
Verwijderd
Dan moet je de strip maar niet lezen, ze hebben de serie juist aangepast om de sfeer minder duister te maken en meer op de humor in te zoomen (die ook in de strip zit). Ik kan beide enorm waarderen, de strip vloog ik zo doorheen en de serie kijkt leuk weg. Ben benieuwd of er nog kritieke aanpassingen zijn gemaakt voor de adaptatie. Het is wel een mooi afrond verhaal, als ze de strip daarin volgen dan ben je na een paar seizoenen wel klaar met dit verhaal.Gekkenhuis schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:42:
Nee, Locke & Key is niets voor mij. Als ik 2x binnen 5 minuten een hartverzakking krijg houdt ik het voor gezien.. Nou ben ik al geen horror-fan maar dacht dat dit nog een redelijke kinderserie zou zijn.
Dan ben ik maar een mietje
Lijkt me sterk dat je met een boek opeens een hartverzakking krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:06:
[...]
Dan moet je de strip maar niet lezen, ze hebben de serie juist aangepast om de sfeer minder duister te maken en meer op de humor in te zoomen (die ook in de strip zit). Ik kan beide enorm waarderen, de strip vloog ik zo doorheen en de serie kijkt leuk weg. Ben benieuwd of er nog kritieke aanpassingen zijn gemaakt voor de adaptatie. Het is wel een mooi afrond verhaal, als ze de strip daarin volgen dan ben je na een paar seizoenen wel klaar met dit verhaal.
[YouTube: Altered Carbon | Seizoen 2 - Trailer | Netflix]
Mm ben nu ruim over de helft maar acteer werk is helaas niet echt beter geworden. Wel vind ik de mysterie nog steeds leuk, daar kijk ik voor verder.Olga2000 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:35:
[...]
Wordt een stuk beter en verhaal is origineel. Meeslepend.
Vond seizoen 1 anders best wel goed te pruimen. Kijk wel uit naar seizoen 2 om die reden.algalid schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:54:
De trailer geeft me hoop dat het 2e seizoen beter zal zijn.
[YouTube: Altered Carbon | Seizoen 2 - Trailer | Netflix]
Edit:
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 11-02-2020 21:28 ]
Ik heb Shameless op Netflix US gekeken. Met VPN moet het lukken. Zeker leuk!garrow schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:19:
We zijn net klaar met Sex Education, waarbij ik moet zeggen dat we echt hebben gelachen en dat dit na Califonication echt de beste comedie serie is welke wij de afgelopen Jaren hebben gekeken.
Echter zoals je wel zult herkennen zijn we nu op zoek naar een leuke serie welke dus een beetje in dat straatje past, echter zowel Shameless als Weeds welke ik denk dat wel beetje vergelijkbaar zijn staan niet op Netflix. Iemand die weet waar we deze wel kunnen kijken, of die nog andere aanbevelingen heeft?
V-Strom 650
Er zijn nog landen (US) waar je een free trial kunt krijgen, net gecontroleerd. In Polen bijv. was het al een jaar geleden niet meer mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:19:
Klopt. En als Netflix stopt hiermee zullen anderen ook wel volgen.
Sex Education is inderdaad bizar goed. Kijk dan ook eens naargarrow schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:19:
We zijn net klaar met Sex Education, waarbij ik moet zeggen dat we echt hebben gelachen en dat dit na Califonication echt de beste comedie serie is welke wij de afgelopen Jaren hebben gekeken.
Derry Girls
The End of the F**cking World
Misfits
Skins
Allemaal uit de UK en met heel veel vaart.
[ Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 12-02-2020 22:22 ]
Nu begonnen aan de docuserie I Am a Killer.
Iemand die al gezien?
Mitsfits was briljant!CR2032 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:18:
[...]
Sex Education is inderdaad bizar goed. Kijk dan ook eens naar
Derry Girls
Misfits
Skins
[YouTube: Misfits - Series Trailer]
Althans tot en met seizoen 3...
Dit! Zeker kijken maar alleen tot seizoen 3. De rest is bochtjpg97 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:07:
[...]
Mitsfits was briljant!
Althans tot en met seizoen 3...
[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 13-02-2020 22:03 ]
Lijkt ook nog afhankelijk waar je Netflix mee kijkt: https://www.reddit.com/r/...orm_dependant_censorship/JipJapGoedje schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:51:
Merk ineens dat ze niet meer mogen vloeken?? Zit nieuwe seizoen van Van Helsing te kijken, zijn gewoon alle vloekwoorden gemute. Wat is dit nu weer?
Blijkbaar op welke audiostream je het hebt staan. Want daar staat dat je ze wel hoort als de audiostream op engels 5.1 zet.Rallye schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Lijkt ook nog afhankelijk waar je Netflix mee kijkt: https://www.reddit.com/r/...orm_dependant_censorship/
Thanks,CR2032 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:18:
[...]
Sex Education is inderdaad bizar goed. Kijk dan ook eens naar
Derry Girls
Misfits
Skins
[YouTube: Misfits - Series Trailer]
We hebben Derry Girls & The End of the F**cking World geprobeerd, helaas allebei niet echt wat we zochten. Dit weekend Skins maar eens proberen...Misfits helaas niet beschikbaar op Netflix.
Daar staat die op. Ik merk het pas sinds deze week. Ben een maand op vakantie geweest en geen Netflix gebruikt.Gaitman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:49:
[...]
Blijkbaar op welke audiostream je het hebt staan. Want daar staat dat je ze wel hoort als de audiostream op engels 5.1 zet.
Alsof alles effe snel in de laatste episode moest

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Stranger Things Season 4 Teaser
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Cool, heb ik weer een extra optie, wist niet of er uberhaupt een vervolg kwam. Ik ben ook weer eens verder gegaan met Vikings..Ivan4you schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:36:
Narcos Mexico seizoen twee is begonnen.Reeds twee afleveringen gezien,en de sfeer zit er direct in.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dacht dat dit over de reeds bestaande en oudere Narcos serie ging, maar blijkbaar bestaat er nu dan ook een Narcos: Mexico serie. Hebben deze 2 series dan enig verband of staan ze volledig los van elkaar ?Ivan4you schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:36:
Narcos Mexico seizoen twee is begonnen.Reeds twee afleveringen gezien,en de sfeer zit er direct in.
die hebben zeker verband met elkaarjos707 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:27:
[...]
Dacht dat dit over de reeds bestaande en oudere Narcos serie ging, maar blijkbaar bestaat er nu dan ook een Narcos: Mexico serie. Hebben deze 2 series dan enig verband of staan ze volledig los van elkaar ?
Kijk ook eens naar Disjointed. Zeer grappige comedie serie over een marihuana apotheek.garrow schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:19:
De series die mijn vrouw kijkt komen dan weer niet in mij profiel terecht, noch ziet zij de series van de kids in haar profiel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kijken de kinderen niet ‘per ongeluk’ gewoon onder jouw account?cheiron schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:43:
Heeft iemand anders ook het volgende probleem? Ik heb onder mijn Netflix account 3 profielen: 1 voor mij, 1 voor mijn vrouw en 1 voor de kids. Nu krijg ik al een behoorlijke tijd alles dat mijn kids onder hun profiel kijken ook te zien in mijn profiel. Consequentie? Mijn volledige "verder kijken" lijst en het gros van aanbevelingen bestaan uit kinderseries.
De series die mijn vrouw kijkt komen dan weer niet in mij profiel terecht, noch ziet zij de series van de kids in haar profiel.
Ik heb ook zo een kids profiel in mijn account en moet nog de eerste kinder serie tegenkomen in mijn eigen profiel.
Dat was het eerste dat ik dacht. Echter, de kinderen kijken op 2 apparaten en ze selecteren altijd netjes hun "kids" account. Daarom heb ik met de kids account weleens een nieuwe serie aangezet, later geswitched naar mijn account en jawel; daar stond hij tussen.Tartarus schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:52:
[...]
Kijken de kinderen niet ‘per ongeluk’ gewoon onder jouw account?
Ik heb ook zo een kids profiel in mijn account en moet nog de eerste kinder serie tegenkomen in mijn eigen profiel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Of de kinderen zitten (per ongeluk) onder jouw account te kijken?cheiron schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:43:
Heeft iemand anders ook het volgende probleem? Ik heb onder mijn Netflix account 3 profielen: 1 voor mij, 1 voor mijn vrouw en 1 voor de kids. Nu krijg ik al een behoorlijke tijd alles dat mijn kids onder hun profiel kijken ook te zien in mijn profiel. Consequentie? Mijn volledige "verder kijken" lijst en het gros van aanbevelingen bestaan uit kinderseries.
Gooi het profiel van je kinderen (of die van jou) een keer weg en maak het opnieuw aan? Of maak eerst een nieuwe aan
Helaas is het contract met CW stop gezet, maar nog niks vernomen over Batwoman. Hopelijk komt die serie wel naar Netflix.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.