Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:46
Volgende keer graag even spoiler alert aanzetten....

janvanduschoten wijzigde deze reactie 30-12-2018 09:29 (33%)

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:40

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

meesje schreef op zondag 30 december 2018 @ 07:40:
[...]

Volgende keer graag even spoiler alert aanzetten....
Volgende keer graag een TR aanmaken, dan kan een mod het eventueel in spoiler tags zetten :)

You've mistaken me for someone who really cares.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
63 nieuwe titels vandaag :D

https://www.justwatch.com/nl/new?providers=nfx

(ik hoop dat de link zo werkt)

I got a bad feeling about this.

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Vernieuwde titels dan toch zeker, de helft heeft volgens mij al eens op Netflix gestaan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:31

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

CR2032 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:28:
Beetje vaag allemaal inderdaad. Wat voor speciaal protocol zou Netflix hiervoor gebruiken dat dit zo kritisch is?

Gelukkig werkte het goed met een Chromecast.
De app moet niet één maar twee paden cachen zodat de film na een keuze vloeiend doorloopt. Kennelijk kan dat alleen in een moderne browser en in de nieuwste versie van de Android en iOS app. En op sommige smart tv's en mediaplayers die de nieuwste versie van de Netflix App hebben. Vreemd dat de Windows 10 app daar niet bij zit trouwens.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• Ewoudb
  • Registratie: november 2006
  • Nu online
Gisteren ook Black Mirror gekeken, eerst chagrijnig dat het niet werkte op chromecast. Vervolgens toch even een workarround bedacht door het scherm van mijn telefoon te casten.

Dat werkte prima en ik kon mijn telefoon gebruiken om de keuzes te maken. In het begin waren er iets te veel keuzes, maar vast om aan het idee te wennen.

Als je eenmaal inzit is het hilarisch, heb me echt vermaakt en heb ook nog diverse opties opnieuw gedaan vanaf het einde.

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
Bandersnatch ook gezien. Zo'n 2u over gedaan. Denk dat ik de meeste eindes gezien heb voor ik het "echte" einde heb gezien
spoiler:
waarbij het echte einde voor mij de keuze was om met moeder mee te gaan en zo te sterven bij de psychiater. Is voor mij ook het "mooiste" einde (voor zover zoiets bestaat in Black Mirror). Kortsluiting in de timelines; klaar...

Sommige keuzes die je maakt zijn inderdaad zinloos, ook iets wat meermaals herhaald wordt; "the illusion of choice". Soms lijken ze zinloos maar bij een 2e iteratie obv dezelfde keuze krijg je soms toch subtiele nuances te zien... En soms hebben ze wel effect en krijg je andere eindes, maar in mijn geval kreeg ik nadien wel altijd de keuze om terug te spoelen, tot na mijn "echt" einde...

flow chart: https://i.imgur.com/HMl78La.png (not mine)

spoiler:
In een van de eindes krijg je na de credits trouwens nog een clip waarbij Stefan naar een ZX Spectrum tape luistert. Iemand heeft die audio omgezet met een emulator die een QR code laat zien. De QR code leidt naar https://tuckersoft.net/ealing20541/history/ :) Meer nog, de pagina ziet er iets anders uit als ik kijk met Chrome vs Chrome Incognito of Firefox... Nohzdyve staat er niet tussen...

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 30-12-2018 12:57 (5%)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:10

Famous

R 400+

Begonnen aan “You” waar bijvoorbeeld sms’jes inbeeld komen, heel leuk vertaald naar het Nederlands.

Als ik de ondertiteling uit zet of op het Engels blijft het Nederlands en klopt het totaal niet met wat er bedoelt wordt.. nogal irritant dus :+

Is dit aan te passen?

(Netflix app op LG tv)

Famous wijzigde deze reactie 30-12-2018 22:21 (6%)

Xbox live: Ghesous

• ArthurMorgan
  • Niet online
Probeer je profiel taal eens in het Engels te zetten.

• Famous

Famous

R 400+

ArthurMorgan schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:41:
Probeer je profiel taal eens in het Engels te zetten.
Inderdaad gezet naar Engels (via de website, kon niet via app).
Op de website wordt de taal direct Engels maar op de TV blijft het in het Nederlands. Volledig afsluiten van de app brengt geen verandering maar het aanpassen van een profielnaam, via internet, is wel direct aangepast op de tv..

• RobbieB
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17-10 22:47
Net mijn eerste playthrough van Bandersnatch gehad en man man man, wat is dit vet gedaan.
Zonder spoilers weg te geven moet ik ze toch nageven dat het filosofische van deze film echt superdiep is.
spoiler:
Alle referenties naar meerdere levens, opnieuw kunnen beginnen, etc. Er zitten zoveel lagen in dit verhaal... fan-fucking-tastisch.

Nu had Black Mirror dat altijd al, maar wat hebben ze dit concept vet geïntegreerd, Dit is echt precies wat je van Black Mirror zou verwachten en dit concept werkt hier zo perfect bij... het is echt heeeeel lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over het concept van een film...

Het deed me trouwens echt superveel denken aan Detroit: Become Human (alhoewel dat echt tig keer complexer is). En sinds ik dat gespeeld heb erger ik me echt aan lineaire games. Ik hoop niet dat dit nu ook voor films gaat gelden, haha.

PS. Absurd dat ik het nog niet via mijn AppleTV kon kijken, maar gelukkig had ik nog een PS4. Het lijkt een one-off, maar als ze dit vaker willen doen, moeten ze het toch echt breder uitgaan rollen.

RobbieB wijzigde deze reactie 31-12-2018 01:26 (12%)

• frumper
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:45
Famous schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:21:
Begonnen aan “You” waar bijvoorbeeld sms’jes inbeeld komen, heel leuk vertaald naar het Nederlands.

Als ik de ondertiteling uit zet of op het Engels blijft het Nederlands en klopt het totaal niet met wat er bedoelt wordt.. nogal irritant dus :+

Is dit aan te passen?

(Netflix app op LG tv)
Wij hadden bij de eennalaatste aflevering de sms’jes ineens in het Deens/Zweeds... was ook niet echt handig :(
Wel leuke serie om even te kijken trouwens!

Life is what happens while you're busy making other plans

• Famous

Famous

R 400+

frumper schreef op maandag 31 december 2018 @ 01:03:
[...]

Wij hadden bij de eennalaatste aflevering de sms’jes ineens in het Deens/Zweeds... was ook niet echt handig :(
Wel leuke serie om even te kijken trouwens!
Dat is gek!
Hier is het nu wel opeens Engels, moet zeggen dat dit pas later kwam. Episode 6 of 7 pas.

Ben nu bij aflevering 8, morgen eens kijken. Kijkt inderdaad wel lekker weg maar ben benieuwd of het na episode 7 ook nog lekker weg kijkt?
Over de hoofrolspeelster is in elk geval niets te zeggen :D

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
The Affair seizoen 4 staat er op. Leuke verassing.

Bad Blood is best aardig, al is het wel exact het format van Gangland Undercover maar dan met maffia.

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18:58
Bandersnatch was leuk, maar op een gegeven moment was ik er wel een beetje klaar mee door herhalende scenes vanwege alles te proberen. Ik ben groot fan van Black Mirror en dit was absoluut leuk om een keer mee te maken, maar ik hoop toch niet dat interactieve films een trend gaan worden. Misschien was het ook wel te laat en was ik al moe en had ik geen zin meer. :P De flowchart die gemaakt is, is wel handig, daar kon ik in zien dat ik toch wel heel veel al had gedaan.

Bird Box vond ik best een goede film, alleen dat einde... hoe kan je een goed verhaal kapot maken.. zo dus.

• Exocet
  • Niet online

Exocet wijzigde deze reactie 01-01-2019 10:18 (56%)

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19:32
Famous schreef op maandag 31 december 2018 @ 01:11:
[...]

Dat is gek!
Hier is het nu wel opeens Engels, moet zeggen dat dit pas later kwam. Episode 6 of 7 pas.
Ik heb mijn Netflix account op NL staan.

Bij aflevering 1 had ik de SMSjes in het Engels (en dan NL ondertitelt).
Vanaf aflevering 2 zijn ze ineens in het NL

(Zit bij Episode 4)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Jammer dat ik ze bijna allemaal heb gezien. Pokemon Ik kies jou moet ik nog zien, trouwens. 8)

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:16

SomerenV

It's something!

Fire69 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:51:
[...]

spoiler:
Wat een k*t-einde was dat zeg!
Maakt toch geen enkel verschil waar ze op het einde terecht komen? Hadden ze net zo goed in dat huis kunnen blijven...
spoiler:
Ik zei al tegen m'n vriendin zo halverwege de film, hopelijk toont Netflix wat ballen en gaat iedereen dood op het einde, maar helaas. De film zelf is wel oké voor een filmavondje. Het begin mocht van mij wat langzamer. Niet iedereen die opeens leip wordt maar stukje bij beetje. Nu was het eerst die vrouw in het ziekenhuis en daarna leek iedereen wel gek te zijn. En er zijn wat teveel onbeantwoorde vragen. Waardoor worden mensen nou gek? Waarom veranderen de ogen? Waarom plegen de meesten zelfmoord maar sommigen niet? Hoe hebben ze 5 jaar overleefd in dat huis? Op een gegeven moment moet je toch wel door je voorraden heen zijn lijkt me, inclusief voorraden van de woningen om je heen. Waarom reageren de vogeltjes op de 'entiteit'?

Overigens werd het begin, dus de introductie van het hoofdpersonage, wel heel erg gerushed. Dit is de persoon die we gaan volgen, dit zijn haar issues, zus en zo is er gebeurd, pats boem chaos. Daardoor mis je wat affectie of hoe je het ook moet noemen. De film ziet er wel goed uit, acteerprestaties zijn goed en er zit voldoende spanning in, maar het is geen hoogvlieger ofzo. Wel een vet concept vind ik. Uitwerking is alleen wat lala op sommige momenten.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:05
SomerenV schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 02:14:
[...]

spoiler:
Ik zei al tegen m'n vriendin zo halverwege de film, hopelijk toont Netflix wat ballen en gaat iedereen dood op het einde, maar helaas. De film zelf is wel oké voor een filmavondje. Het begin mocht van mij wat langzamer. Niet iedereen die opeens leip wordt maar stukje bij beetje. Nu was het eerst die vrouw in het ziekenhuis en daarna leek iedereen wel gek te zijn. En er zijn wat teveel onbeantwoorde vragen. Waardoor worden mensen nou gek? Waarom veranderen de ogen? Waarom plegen de meesten zelfmoord maar sommigen niet? Hoe hebben ze 5 jaar overleefd in dat huis? Op een gegeven moment moet je toch wel door je voorraden heen zijn lijkt me, inclusief voorraden van de woningen om je heen. Waarom reageren de vogeltjes op de 'entiteit'?

Overigens werd het begin, dus de introductie van het hoofdpersonage, wel heel erg gerushed. Dit is de persoon die we gaan volgen, dit zijn haar issues, zus en zo is er gebeurd, pats boem chaos. Daardoor mis je wat affectie of hoe je het ook moet noemen. De film ziet er wel goed uit, acteerprestaties zijn goed en er zit voldoende spanning in, maar het is geen hoogvlieger ofzo. Wel een vet concept vind ik. Uitwerking is alleen wat lala op sommige momenten.
Volledig met je eens.

spoiler:
Ze introduceren een aantal elementen in het verhaal die echt belangrijk zijn en op het einde compleet negeren.
En ook, ze kunnen 5 jaar in dat huis overleven. Ze zitten nu midden in een woud, compleet geïsoleerd van de rest van de wereld (waarom anders 48 uur op die rivier zitten?), hoe geraken ze dan nu aan voorraden? Gaan die blinden even lekker een wandelingetje maken of zo...

Hoelang moet je in dit topic spoilers blijven gebruiken eigenlijk? :S

Zolang je inhoudelijke spoilers blijft posten :)

janvanduschoten wijzigde deze reactie 02-01-2019 08:57 (3%)

Move along folks, nothing interesting to see here.

• meesje
.

meesje wijzigde deze reactie 02-01-2019 12:30 (126%)

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 15:36

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik weet dat dit het Netflix topic is, maar aangezien hier ook genoeg serie fans ronddwalen:

Is er een app of site waar je kunt zien wanneer bepaalde series die je volgt in NL beschikbaar komen?
Wellicht ook nog te filteren naar welke diensten je zelf hebt?

Netflix doet dit zelf, maar Six begon laatst weer op Fox en had die gemist als een collega dat niet die dag nog tegen me had gezegd. En Homeland was laatst eerder op de publieke dan op Netflix.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tripl3 D schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:25:
Ik weet dat dit het Netflix topic is, maar aangezien hier ook genoeg serie fans ronddwalen:

Is er een app of site waar je kunt zien wanneer bepaalde series die je volgt in NL beschikbaar komen?
Wellicht ook nog te filteren naar welke diensten je zelf hebt?

Netflix doet dit zelf, maar Six begon laatst weer op Fox en had die gemist als een collega dat niet die dag nog tegen me had gezegd. En Homeland was laatst eerder op de publieke dan op Netflix.
Als de serie een topic heeft zie je het ook daar aan als je dat volgt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Fire69 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 06:24:
[...]

Volledig met je eens.

spoiler:
Ze introduceren een aantal elementen in het verhaal die echt belangrijk zijn en op het einde compleet negeren.
En ook, ze kunnen 5 jaar in dat huis overleven. Ze zitten nu midden in een woud, compleet geïsoleerd van de rest van de wereld (waarom anders 48 uur op die rivier zitten?), hoe geraken ze dan nu aan voorraden? Gaan die blinden even lekker een wandelingetje maken of zo...

Hoelang moet je in dit topic spoilers blijven gebruiken eigenlijk? :S

[mbr] Zolang je inhoudelijke spoilers blijft posten :) [/]
Die blinden kunnen gewoon boodschappen doen zoals ze gewend zijn. Een blinddoek maakt voor hun geen verschil.

/▌

• Fire69
Marzman schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:46:
[...]

Die blinden kunnen gewoon boodschappen doen zoals ze gewend zijn. Een blinddoek maakt voor hun geen verschil.
spoiler:
Dat besef ik natuurlijk ook wel, maar wat is voor hun dan het nut van die afgelegen locatie waar niks te vinden is km's rondom?

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 15:36

Tripl3 D

Brother in Arms

Marzman schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:45:
Als de serie een topic heeft zie je het ook daar aan als je dat volgt.
Ik weet niet of ik zien heb om tientallen serie topics te gaan volgen. Sowieso volg ik er maar 1: GoT, maar dan met een vertraging van 2 dagen, omdat ik meestal pas later kijk dan de meesten.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:22
Ik ben nu in episode 9 van you en bij mij zijn de iMessage tekstberichten ook opeens naar een andere taal (waarschijnlijk een Scandinavische) veranderd. Heb het probleem wel vermeld in Netflix viewing activity. In de voorgaande episodes waren de iMessage berichten gewoon in het Nederlands.

Edit: in episode 10 is het probleem trouwens niet meer aanwezig.

Lasmibalsingh wijzigde deze reactie 02-01-2019 20:51 (12%)

PSN: KADR777

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17:57
Ben nu halverwege aflevering 8 van You. Leuke serie met een verfrissend point of view. Bij mij blijven de smsjes gewoon Engelstalig, niks vreemd aan gemerkt. En inderdaad, Elisabeth Lail is absoluut geen straf om naar te kijken, ik kende haar al van Dead of Summer.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:12
The Protector ff vandaag er doorheen gebinged. Kijk hem wel in de originele taal gewoon, Turks dus.

Eerste “original” van Netflix voor Turkije en ja best wel goed. Gelukkig komt er een tweede seizoen, want smaakt naar meer.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

BÖRÜ is enige leuke turkse serie op Netflix.

• loekf2
De serie You is toch wel een pareltje hoor. Hoofdpersoon Joe is een stalker meets Watchdogs (die game) meets Silence of the Lambs meets James Dean.

Bizarre serie, na drie afleveringen wordt het nog niet saai.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Famous

Famous

R 400+

loekf2 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:50:
De serie You is toch wel een pareltje hoor. Hoofdpersoon Joe is een stalker meets Watchdogs (die game) meets Silence of the Lambs meets James Dean.

Ik moest ook denken aan James Dean :+
Verder keek het zeker lekker weg, al zou het geen parel noemen.

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
Heel s1 van You er inmiddels doorheen gejaagd. De laatste aflevering is echt een rollercoaster waarbij ik me meermaals afvroeg hoe het ging eindigen, erg goed gedaan. De laatste scene is eigenlijk wel voorspelbaar, maar ik verwachtte dat niet meer.
spoiler:
Leeft Candace toch nog. of is het een fantasie van Joe?

• Famous

Famous

R 400+

AcidBurn schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:41:
Heel s1 van You er inmiddels doorheen gejaagd. De laatste aflevering is echt een rollercoaster waarbij ik me meermaals afvroeg hoe het ging eindigen, erg goed gedaan. De laatste scene is eigenlijk wel voorspelbaar, maar ik verwachtte dat niet meer.
spoiler:
Leeft Candace toch nog. of is het een fantasie van Joe?
spoiler:
Ik denk zelf dat ze nog leeft.
Bij andere mensen, zoals haar manager, zie je dat er iets gebeurd is. Bij Candace is dit niet gebeurt en bleef het “vaag”.

Hij heeft natuurlijk ook een FB of Instagram laten zien aan Beck met recente foto’s. Althans, Beck kreeg geen argwaan.

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Van de week Bandersnatch gepoogd te kijken, blijkt m'n Samsung TV het niet te ondersteunen. Welliswaar een wat ouder TV'tje maar wel een Smart TV met alle apps e.d. Beetje lame dat m'n TV niet wordt ondersteund. Zal er wel mee te maken hebben dat de TV een grote hoeveelheid flash geheugen moet hebben om alles goed te kunnen preloaden / cachen voor een vloeiende ervaring? Iets anders kan ik me niet bedenken. Was toch wel erg benieuwd naar het interactieve in die film.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Fire69
temp00 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:20:
Van de week Bandersnatch gepoogd te kijken, blijkt m'n Samsung TV het niet te ondersteunen. Welliswaar een wat ouder TV'tje maar wel een Smart TV met alle apps e.d. Beetje lame dat m'n TV niet wordt ondersteund. Zal er wel mee te maken hebben dat de TV een grote hoeveelheid flash geheugen moet hebben om alles goed te kunnen preloaden / cachen voor een vloeiende ervaring? Iets anders kan ik me niet bedenken. Was toch wel erg benieuwd naar het interactieve in die film.
Je kan het ook gewoon op je pc kijken als je wil :)

• loekf2
Ben erg benieuwd of de week na het uitkomen van S2, Netflix hier ook de stekker uittrekt.

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

@Fire69 Ga ik idd binnenkort even doen ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:27:
[...]

Ben erg benieuwd of de week na het uitkomen van S2, Netflix hier ook de stekker uittrekt.
Het is typisch geen serie waar je 5 seizoenen van moet proberen te maken. Kwaliteit staat voorop.

En kan ook zomaar zijn dat Disney wil dat er een einde komt aan deze Marvel / NF deal dus ik zou er niet gek van opkijken.

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15-10 18:04
Ik las op Mixmag dat Idris Elba een aanmodderende DJ gaat spelen in de serie Turn Up Charlie. Vanaf 15 maart op Netflix.

Ik kijk hier eigenlijk wel naar uit. Elba is een goede acteur die in zijn vrije tijd daadwerkelijk, niet onverdienstelijk, plaatjes draait als House DJ. Voor wie benieuwd is, bekijk hier is een video van een van zijn sets.

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:10
Bandersnatch had ik met PS4 gekeken wat goed werkt ervoor, controller begint te trillen vlak voordat de keuze er aan komt.

Uitwerking vond ik wat tegenvallen, illusie van controle (iets waar ze wel op inspeelden op de film) want je wordt gewoon terug geleid en soms hele scènes twee keer kijken. Einde abrupt, en weet na twee weken amper nog welk einde we hadden eigenlijk, iig ben ik niet gemotiveerd geraakt om 'm vaker te kijken voor de andere eindes.

• Hertog_Martin
Paulus07 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:15:
Serie happy aan het kijken. Beste kerstserie in tijden 😀
Helaas moeten we nog even wachten op seisoen 2, maart geloof ik. Volgens mij leek het de bedoeling dat die ook voor kerst zou komen.

Netflix repte ooit over twee seizoenen per jaar voor series, maar ze gaan eerder richting gemiddelde van seizoen per twee jaar. Serie landschap is daarin wel verandert, vroeger was het 22 a 24 afleveringen tussen oktober en mei en dan wat zomerseries.

Nu zie je dat het eerder tien afleveringen is met wisselende release periodes en veel tijd er tussen.

Productie kwaliteit opzich wel omhoog, maar zijn nog maar paar echt goede series die lange wachten waard zijn, verder veel Netflix originals die het steeds net-niet-helemaal zijn. Al is oa. Happy een positieve uitschieter.

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Blacklist seizoen 6 is begonnen. Ik ben benieuwd wanneer deze op Netflix verschijnt. Als ie ooit komt ...

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• meesje
pven schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:13:
Blacklist seizoen 6 is begonnen. Ik ben benieuwd wanneer deze op Netflix verschijnt. Als ie ooit komt ...
Ik ben benieuwd wanneer dit seizoen in NL op RTL5 komt. Vorig jaar (seizoen 5) iets van eind jan.?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik krijg nu fast and Furious 7 als tip, maar 6 hebben ze nog steeds niet. Ik krijg nu wel betere tips als voorheen, ik kan beter de films die mijn vrouw kiest uit een ander profiel halen :)

/▌

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:38

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

pven schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:13:
Gezien seizoen 5 net op netflix is gereleased, schat ik dus dat netflix standaard een seizoen achterloopt en dat het ongeveer een jaar duurt voor het laatste seizoen op netflix komt (als ze hetzelfde release schema aan blijven houden)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Afgelopen jaren zond Videoland gedurende het seizoen steeds wekelijks de aflevering van the Blacklist uit. Blijkbaar hebben die de eerste rechten dus.

• meesje
ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:56:
Afgelopen jaren zond Videoland gedurende het seizoen steeds wekelijks de aflevering van the Blacklist uit. Blijkbaar hebben die de eerste rechten dus.
Of anders wekelijks RTL5 volgen.

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 15-10 22:14

Snap de hype rond deze serie echt niet. Ben na vier afleveringen gestopt. Vond het op zijn best redelijk vermakelijk.

Irriteerde me vooral aan die constante voiceover die de hele tijd hun gedachten verteld. Plus dat die chick en haar vriendinnengroep echt de meest ergerlijke personages ooit zijn.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:25
Ik vond You erg vermakelijk en intrigerend. Want het gaat om een psychopatische stalker, maar het is zo gedaan dat je (of in ieder geval, ik) toch voor hem gaat zijn, ondanks de dingen die dingen die 'ie doet.

Seizoen 2 is ook al aangekondigd, maar ik weet niet of ik dat een goed idee vind :P Maar dat zal moeten gaan blijken of het in een tweede seizoen nog steeds zo sterk is.

The devil is in the details.

• stane
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:19
Hertog_Martin schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:42:
Bandersnatch had ik met PS4 gekeken wat goed werkt ervoor, controller begint te trillen vlak voordat de keuze er aan komt.

Uitwerking vond ik wat tegenvallen, illusie van controle (iets waar ze wel op inspeelden op de film) want je wordt gewoon terug geleid en soms hele scènes twee keer kijken. Einde abrupt, en weet na twee weken amper nog welk einde we hadden eigenlijk, iig ben ik niet gemotiveerd geraakt om 'm vaker te kijken voor de andere eindes.
Dit gevoel kreeg ik ook! Als je een verkeerde keuze gemaakt kreeg je een scène opnieuw te zien en moest je wel de juiste keuze maken.. Was gewoon echt net niet wat.

Idee is leuk, uitvoering kon velen malen beter.

• loekf2
Hahn schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:38:
Ik vond You erg vermakelijk en intrigerend. Want het gaat om een psychopatische stalker, maar het is zo gedaan dat je (of in ieder geval, ik) toch voor hem gaat zijn, ondanks de dingen die dingen die 'ie doet.

Seizoen 2 is ook al aangekondigd, maar ik weet niet of ik dat een goed idee vind :P Maar dat zal moeten gaan blijken of het in een tweede seizoen nog steeds zo sterk is.
Ik zie op Amazon dat het tweede boek "Hidden Bodies" heet van Caroline Kepnes. Ik raad aan om niet de reviews te lezen, want daarin wordt het hele verhaal uitgekauwd.

En nee, we zijn nog niet van Joe af... afgaande op de reviews, is deel 2 net zo goed.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik was door de vele lovende commentaren ook aan You begonnen... nee niet mijn ding. Maar ik lijk wel vaker wat af te wijken, Bird Box vond ik echt goed :D

Net begonnen aan de Belgische advocatenserie "de Ridder" eerste aflevering vond ik zeer veelbelovend.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hertog_Martin
Bird Box vond ik eerste half uur wel spannend daarna dodelijk saai.
Maar bij gebrek aan beter qua films op Netflix kijken dus al snel 45 miljoen accounts er naar en wordt de lat voor een kaskraker niet heel hoog gelegd

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Dionysiou
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:35
Na een aantal lovende reacties over You in dit topic ook maar begonnen. Maar wat een toffe serie. En wat een genot om naar Elizabeth Lail (Beck) te kijken. You heeft op IMDB al een 8,1 en dat is helemaal terecht.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18:18
Vandaag aan de documentaireserie murder mountain begonnen. De serie gaat over Humboldt county in Californië, waar kennelijk al decennialang veel wiet wordt geteeld, wat ook de nodige criminaliteit met zich meebrengt.
Komen wel bijzondere verhalen voorbij in de serie. Veel van de geïnterviewden bevestigen ook wel het idee dat overmatig gebruik van wiet niet heel goed voor je is. :P

How many Prolog programmers does it take to change a lightbulb? Yes.

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14:32

avotar

P0werd by Black Coffee

Hertog_Martin schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:58:
Bird Box vond ik eerste half uur wel spannend daarna dodelijk saai.
Maar bij gebrek aan beter qua films op Netflix kijken dus al snel 45 miljoen accounts er naar en wordt de lat voor een kaskraker niet heel hoog gelegd
Ach. Aquaman is ook een kaskraker.
De lat ligt sowieso niet hoog momenteel.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:26

Zeker, Zeker, vanavond laatste 2 afleveringen kijken _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• loekf2
Toch wel bijzonder dat Netflix een paar Golden Globes scoort voor series/films die mij nog niet konden boeien:

The Kominksy Method
Roma

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bird Box was ok, maar helemaal niet de "super intense horror" die ze er in de media van maakten.
We zijn eindelijk naar Narcos beginnen kijken. Hadden we veel eerder moeten doen, wat een fantastische serie :D. New Mexico volgt zodra de originele 3 seizoenen zijn uitgekeken.
Van de week Bandersnatch gepoogd te kijken, blijkt m'n Samsung TV het niet te ondersteunen.
Hier op de xbox360 gekeken want men andere apparaten konden het inderdaad niet.
IMO mis je niet veel. Het was wel leuk om eens te doen, maar ik zie dit echt niet aanslagen in de toekomst (terwijl de mogelijkheid al bestaat sinds DVD). Zijn een tweetal uur bezig geweest met alle paden te verkennen en uiteindelijk blijf je wat onbevredigd achter omdat er geen 'perfect' einde is.

Alsook, nieuw seizoen van Series of Unfortunate Events :D. Weten we al wat kijken na Narcos.

boe2 wijzigde deze reactie 07-01-2019 09:50 (52%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• meesje
Een beetje off-topic, maar omdat de afgelopen gesproken was over The Blacklist: seizoen 6 start op 16 januari op RTL5.
https://www.superguide.nl...an-start-bij-rtl-5-series
Als je niet wekelijks wil kijken, kun je, net als de voorgaande seizoenen, volgend jaar in januari op Netflix naar seizoen 6 kijken.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:38
meesje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:37:
Een beetje off-topic, maar omdat de afgelopen gesproken was over The Blacklist: seizoen 6 start op 16 januari op RTL5.
https://www.superguide.nl...an-start-bij-rtl-5-series
Als je niet wekelijks wil kijken, kun je, net als de voorgaande seizoenen, volgend jaar in januari op Netflix naar seizoen 6 kijken.
Of als je televisie hebt met een ontvanger waarin je een serie van een programma kunt opnemen: open tv gids -> opnemen -> neem hele serie op -> klaar :-) Kun je in april alles achter elkaar kijken (of zoals genoemd via Videoland wat van RTL is).

• azerty
  • Registratie: maart 2009

azerty

McFly

boe2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:43:
Alsook, nieuw seizoen van Series of Unfortunate Events :D.
Het laatste ook ;)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:56
De vertalers bij Netflix hebben het nu toch wel echt bont gemaakt bij DS9: "walking frown" ➡ "wandelende graftak". Het is niet alleen gewoon slecht vertaald, maar past totaal niet binnen Star Trek. 🤔🤦🏻‍♂️

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
Ik ben begonnen aan de serie "The Protector". Ligt het aan mij of de lipsync in deze serie bijzonder slecht? Zit een half uur te kijken en wordt nu al helemaal gek.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18:18
Jorgen schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:17:
De vertalers bij Netflix hebben het nu toch wel echt bont gemaakt bij DS9: "walking frown" ➡ "wandelende graftak". Het is niet alleen gewoon slecht vertaald, maar past totaal niet binnen Star Trek. 🤔🤦🏻‍♂️
Inderdaad, dat had gewoon Frons de Boer moeten zijn.

How many Prolog programmers does it take to change a lightbulb? Yes.

• RHE218
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:31
grote_oever schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:06:
Ik ben begonnen aan de serie "The Protector". Ligt het aan mij of de lipsync in deze serie bijzonder slecht? Zit een half uur te kijken en wordt nu al helemaal gek.
Die lipsync is dramatisch inderdaad, en een verschrikkelijk Amerikaans accent bovendien! Wij hebben het “geluid” terug gezet naar originele taal (Turks) en de ondertiteling aan en dat hielp bij ons enorm in de beleving.. de gesproken tekst in het Turks was heel even wennen maar al vrij snel normaal (net als het Spaans van Casa)

RHE218 wijzigde deze reactie 08-01-2019 00:10 (9%)

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• Jorgen
grote_oever schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:06:
Ik ken de serie niet, maar uit deze reactie ...
RHE218 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 00:08:
[...]

Die lipsync is dramatisch inderdaad, en een verschrikkelijk Amerikaans accent bovendien! Wij hebben het “geluid” terug gezet naar originele taal (Turks) en de ondertiteling aan en dat hielp bij ons enorm in de beleving.. de gesproken tekst in het Turks was heel even wennen maar al vrij snel normaal (net als het Spaans van Casa)
... begrijp ik dat de originele taal Turks is. Op zich is het dan wel logisch dat je dan bij de Engelse taal sync problemen krijgt ;)

Dat gezegd hebbende, kunnen maar weinig landen zo goed nasynchroniseren als de Duitsers. Ten eerste hoor je de originele stemmen er niet ook nog dwars doorheen; en verder heeft elk personage zijn eigen stem + goede sync.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:26
Famous schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:08:
[...]

spoiler:
Ik denk zelf dat ze nog leeft.
Bij andere mensen, zoals haar manager, zie je dat er iets gebeurd is. Bij Candace is dit niet gebeurt en bleef het “vaag”.

Hij heeft natuurlijk ook een FB of Instagram laten zien aan Beck met recente foto’s. Althans, Beck kreeg geen argwaan.
Wat een serie, wat een serie.
Hier geen problemen met de ondertiteling gezien.

Kan niet wachten op seizoen 2
spoiler:
Wat een sick fuck.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• robkrekel
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-10 12:48
[...]

Ook in het Turks gekeken. Gaat prima. Wel even je telefoon aan de kant leggen, bij Engels gesproken series kan je nog wel op je tel kijken omdat je het toch wel volgt, dat is bij Turks (voor mij 8) ) helemaal uitgesloten

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
[...]

Ahh, dat kan verklaren waarom de beleving zo slecht was :) Turks lijkt me wel apart kijken, maar geef het vanavond nog even eens kans.

• ArthurMorgan
  • Niet online
grote_oever schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:55:
[...]

Ahh, dat kan verklaren waarom de beleving zo slecht was :) Turks lijkt me wel apart kijken, maar geef het vanavond nog even eens kans.
Dat is de reden dat Netflix meestal voor nasynchronisatie kiest. Deden ze bij Dark ook. Veel kijkers hebben liever Engels als gesproken taal.
Persoonlijk zet ik het altijd direct terug naar de taal waarin het is.

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:17
loekf2 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:52:
Toch wel bijzonder dat Netflix een paar Golden Globes scoort voor series/films die mij nog niet konden boeien:

The Kominksy Method
Roma
Dat is met de Oscars toch niet anders? De meest saaie, lange, vervelende films winnen altijd.
Ik kan me daar ook nooit in vinden. Gelukkig verschillen smaken :)

• Skywalker27
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 10:55
Dat gaat veel vaker scheef in Parfum wordt "Staatsanwalt" vertaald als rechercheur ipv Openbaar aanklager. Als je zit te kijken zie je zonder de betekenis te weten of te begrijpen dat het niet klopt.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Het kan nog bonter: JanW in "Netflix Nederland en België" :X

• Jorgen
@Skywalker27 dat is ook slecht inderdaad
@JanW wow...

• m-vw
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12:57

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Dionysiou schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:47:
Na een aantal lovende reacties over You in dit topic ook maar begonnen. Maar wat een toffe serie. En wat een genot om naar Elizabeth Lail (Beck) te kijken. You heeft op IMDB al een 8,1 en dat is helemaal terecht.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind er niets aan. :P
Skywalker27 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:25:
[...]

Dat gaat veel vaker scheef in Parfum wordt "Staatsanwalt" vertaald als rechercheur ipv Openbaar aanklager. Als je zit te kijken zie je zonder de betekenis te weten of te begrijpen dat het niet klopt.
Die was mij ook opgevallen. Denk dat er tgenwoordig veel meer druk op zit. Vroeger zag je op tv ook vaak dezelfde namen (Van de vertaler zelf, niet van het bedrijf) terugkomen bij series. Dan had je dus te maken met iemand die wist wat hij/zij aan het vertalen was.

Nog even terugkomend op Parfum. Ik moest zonder verder enige kennis van deze serie direct aan het boek/ de film denken.

m-vw wijzigde deze reactie 08-01-2019 13:55 (47%)

Garmin FR245M + HRM-RUN

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:05:
[...]

Dat is de reden dat Netflix meestal voor nasynchronisatie kiest. Deden ze bij Dark ook. Veel kijkers hebben liever Engels als gesproken taal.
Persoonlijk zet ik het altijd direct terug naar de taal waarin het is.
Dark in het Engels kijken is gewoon Heiligschennis :X. En wat betreft de ondertiteling. Daar zeg ik maar even niks over. Het lijkt inderdaad alsof er steeds meer voor minder geld moet gebeuren. En dat komt de ondertiteling NIET ten goede. Op bepaalde punten is zelfs de youtube automagische ondertiteling accurater.

Webgnome wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:09 (24%)

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15-10 18:04
Het kan NOG erger. Ik heb even geen concrete voorbeelden maar in de docuserie Sunderland 'Til I Die heb ik me aflevering na aflevering kapot zitten te ergeren aan de dramatische ondertiteling. En aan Twitter te merken was ik niet de enige. Zelfs simpele dingen zoals namen van spelers, stadions en plaatsen werden verdraaid in de ondertiteling. Simpele voetbaltermen werden totaal verkracht. Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij werd 'in the box' (in het strafschopgebied, oftewel in de zestien) letterlijk vertaald als "in de doos". 8)7

Edit - gevonden: In de doos! In de doos! _O-

Afgezien van de dramatische ondertiteling is Sunderland 'Til I Die wel een aanrader voor voetballiefhebbers. Een interessant en vermakelijk kijkje achter de schermen bij Sunderland, een iconische voetbalclub in het hoge Noorden van Engeland, die weliswaar al jaren aan het tobben is om het hoofd boven water te houden op het hoogste niveau van het Engelse voetbal, de Premier League. Van de trainer tot de hondstrouwe supporters, van de cateringdame tot de technisch directeur. Ze komen allemaal aan bod in deze serie.

Tigerblood wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:50 (9%)

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Massas dt-fouten ook. Ik begrijp dat het goedkoop moet, maar is kunnen spellen niet een minimumvereiste om ondertitelaar te zijn :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
dat is de reden dat ik met engelse ondertiteling kijk. :)

• Hertog_Martin
La noche de 12 Años een van de betere films op Netflix momenteel!

• Jorgen
Ik heb met Netflix hierover gechat. Zij geven aan het per aflevering door te geven op je account, zodat ze er iets aan kunnen doen.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

m-vw schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:48:
[...]

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind er niets aan. :P
Ik vond You anders toch een behoorlijk frisse wind door serieland met een hele hoop "WTF?!" momenten. De 8,1 op IMDB vind ik helemaal terecht.

Gekkenhuis wijzigde deze reactie 08-01-2019 16:26 (6%)

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:53
Hertog_Martin schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:00:
La noche de 12 Años een van de betere films op Netflix momenteel!
Ik lees overal vooral deprimerende film?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:49
dawg schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:50:
dat is de reden dat ik met engelse ondertiteling kijk. :)
Het stomme is, dat kan vaak alleen als de taal van de serie ook Engels is.

• Rallye
  • Laatst online: 17-10 22:04
Skywalker27 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:25:
[...]

En dan zou ik persoonlijk eerder “Officier van Justitie” zeggen. Openbaar aanklager is een anglicisme...

• Skywalker27
  • Laatst online: 10:55
Rallye schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 18:04:
[...]

En dan zou ik persoonlijk eerder “Officier van Justitie” zeggen. Openbaar aanklager is een anglicisme...
Niet per sé want een Officier van justitie kan de rol hebben van openbaar aanklager. Of nog correcter rechtstreeks vanuit het Duits de rol van rijksadvocaat.

Maar kijkend naar de serie had deze heer inderdaad de rol van een Officier van justitie omdat deze hier eind verantwoordelijke was voor het onderzoek. :)

• Webgnome
  • Nu online
Parfum (2018–)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.8 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 45 min | MPAA: N/A
Heb deze serie vandaag afgerond en ik moet eerlijk zeggen. De serie duurt 7 minuten te lang. Voor de mensen die hem gezien hebben, kijk de laatste aflevering terug en stop hem 7 minuten voor het einde. Dan is het een leuk einde. Maar nu?

En natuurlijk de vertaling van de ondertiteling. Wat een drama is dat zeg. Dat kan echt veel veel beter.

6.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Webgnome wijzigde deze reactie 08-01-2019 21:20 (3%)

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19:53
Ziet er vet uit (25 januari):

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:15
Ziet er zeker vet uit, maar is het nou een film of een serie?

• Stormtrooper
  • Laatst online: 09:25

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Jorizzz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 06:58:
[...]

Ziet er zeker vet uit, maar is het nou een film of een serie?
Zo te zien een film: IMDB: Polar (2019)

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• Hertog_Martin
Martinusz schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:28:
[...]

Ik lees overal vooral deprimerende film?
Meeslepend vind ik betere term dan.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik heb You gebinged en het is al gauw een beetje een guilty pleasure geworden. Ik zou een type serie als dit niet zo gauw aanzetten maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, wat een rollercoaster van emoties die ook nog wat weg hebben van mijn eigen herinneringen. En nu ben ik verliefd op Beck

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

De ondertiteling begint toch echt wel schandalig te worden :X
Allebij,vermeiden,tweedeling ipv divisie, lijden ipv leiden...

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 19:37
shadow4thedark schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 04:24:
BÖRÜ is enige leuke turkse serie op Netflix.
Enige wil ik niet zeggen, ben erna aan The Protector begonnen, maar Börü was wel erg goed.
Veel te snel afgelopen, had niet verwacht dat het al de laatste aflevering van het seizoen was.

Moest wel erg lachen bij de aflevering waarin mensen in een gebouw gegijzeld worden.
Wil niet te veel verklappen, maar ik vermoed dat de scriptschrijver een Die Hard fan is.

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
Heeft iemand weleens per ongeluk een rekening van netflix gestorneerd? Ik heb de termijn van november gestoneerd (was niet de bedoeling, klikte verkeerde regel aan), maar ik heb nog steeds geen verzoek om die opnieuw te betalen. De nieuwe maandtermijnen gaan er wel netjes af. Ik wil hem wel gewoon betalen.

Ik dacht: ze komen vanzelf wel met de vraag of ik de maand november zelf wil betalen, maar tot op heden niks. Dat lijkt me wat raar. Iemand hier ervaring mee? Ik kan natuurlijk een chat opstarten, maar ik had de hoop dat ze het wel zelf ontdekken en opnieuw incasseren ofzo, maar niks tot op heden.
Jorgen schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:21:
Ik heb met Netflix hierover gechat. Zij geven aan het per aflevering door te geven op je account, zodat ze er iets aan kunnen doen.
Dat is toch ook raar. Laat netflix het zelf controleren, wel makkelijk zaken doen dat de klanten het per aflevering moeten gaan melden, straks gaan ze nog contact met je opnemen of je het zelf wilt verbeteren. Daar betaal je toch voor? Of althans, niet als je gaat storneren :D

Hobbykok wijzigde deze reactie 11-01-2019 23:07 (37%)

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-10 13:26
Net begonnen aan Sex education. Doet ons denken aan Everything sucks. Eerste afleveringen zijn erg vermakelijk. En leuk om Scully weer eens ergens in te zien :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Pagina: 1 ... 145 ... 163 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True