Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lucifer seizoen 4 is een stap dichterbij, opnames zijn klaar:
https://www.netflix-neder...nieuwe-informatie-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
jammer dat er bij films geen DTS onder zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:20
MarcHealthy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:54:
Het is leuk dat Netflix The dark Knight en The Dark knight rises erop heeft gezet, maar als je dan vervolgens de triologie nog een keer wilt gaan kijken, dan is het eigenlijk raar dat deel 1 er niet op staat.
Jammer dat ze niet de Dolby Vision versie erop hebben gezet. Als ik iets “ouds” terug wil kijken, dan wil ik wel een verbeterde versie zien i.p.v. HD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:32
Ivysaur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:39:
[...]

Doet Netflix wel vaker, hoor. Doe het dan gewoon goed, denk ik altijd. :+ Net als series online gooien en waarvan bv de eerste twee seizoenen ontbreken. Breng het dan gewoon niet uit.
Ze willen wel maar waarschijnlijk kunnen ze de rechten niet krijgen, die worden nog steeds per land verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:59
Ik geloof dat bijna alle externe films enkel in HD en Dolby Digital 5.1 uitkomen zonder verbeterde resolutie of soundtracks. De recente Fantastic Beasts and Where to find them is beschikbaar in 4K HDR10 Dolby Atmos op BluRay maar we zitten leuk op HD in Netflix. Ik denk dat enkel een kleine minderheid de hogere resolutie wilt itt helemaal niets en dan toch maar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 19:53
Kan iemand seizoen 3 van The Last Kingdom kijken?

Er staat "kijk nu seizoen 3", maar ik zie alleen de eerste 2 seizoenen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Arrne schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:13:
Nope, ik denk dat er een miscommunicatie is tussen de vertaalafdeling en die van licenties. Voorlopig kan enkel in oa UK en US naar seizoen 3 gekeken worden. Ik wacht ook vol ongeduld op de release. Maar misschien is het binnenkort op het scherm en zijn ze een paar dagen te vroeg (hoop ik vruchteloos).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MarcHealthy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:54:
Gisteren weer The accountant gekeken, Netflix is weer lekker bezig met films. Dat miste ik vooral in het begin nog. Beginnen nu wel wat toppers op te staan :)
Aan het einde van het jaar komen er altijd wat grote titels bij, maar daarna zakt het ook elk jaar weer in als een plumpudding, ik zou dus niet teveel hoop houden. Zelf heb ik film1 erbij (via de website van film1 zelf afgesloten), 8 euro meer per maand, maar dan is de balans tussen series (netflix) en films (vooral film1) wel prima. Wat ik op film1 wel zie en op netflix niet zijn de niet mainstream films, zeg maar de filmhuis films. Netflix heeft altijd B of C kwaliteit films en een paar goede, maar de filmhuisfilms zie je er amper en daarin zitten soms veel mooiere titels dan je in de lokale Pathe kan zien. Volgens mij zijn die ook nog een stuk goedkoper, dus ik snap niet dat netflix die niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

algalid schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:01:
Ik geloof dat bijna alle externe films enkel in HD en Dolby Digital 5.1 uitkomen zonder verbeterde resolutie of soundtracks. De recente Fantastic Beasts and Where to find them is beschikbaar in 4K HDR10 Dolby Atmos op BluRay maar we zitten leuk op HD in Netflix. Ik denk dat enkel een kleine minderheid de hogere resolutie wilt itt helemaal niets en dan toch maar kijken.
Maar ondertussen betaal ik wel extra voor 4K content, waarbij dit dan een makkelijke titel zou zijn.. :F

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Ik zit The Dark Knight te kijken maar ligt het nu aan mij of zit er ontzettend veel ruis in het beeld van deze film? Vind het beeld ook niet echt scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Tigerblood schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:11:
Ik zit The Dark Knight te kijken maar ligt het nu aan mij of zit er ontzettend veel ruis in het beeld van deze film? Vind het beeld ook niet echt scherp.
Net even minuutje gecheckt of het mij ook opviel, en ik vind het inderdaad ook niet heel scherp. Ruis vind ik niet echt storend, maar is wel aanwezig.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-10 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:46:
[...]

Aan het einde van het jaar komen er altijd wat grote titels bij, maar daarna zakt het ook elk jaar weer in als een plumpudding, ik zou dus niet teveel hoop houden. Zelf heb ik film1 erbij (via de website van film1 zelf afgesloten), 8 euro meer per maand, maar dan is de balans tussen series (netflix) en films (vooral film1) wel prima. Wat ik op film1 wel zie en op netflix niet zijn de niet mainstream films, zeg maar de filmhuis films. Netflix heeft altijd B of C kwaliteit films en een paar goede, maar de filmhuisfilms zie je er amper en daarin zitten soms veel mooiere titels dan je in de lokale Pathe kan zien. Volgens mij zijn die ook nog een stuk goedkoper, dus ik snap niet dat netflix die niet heeft.
Er staan best wel wat filmhuisfilms op. Maar deze vallen ook niet altijd op, omdat het algoritme van Netflix je vaak naar hollywoodfilms pusht. En filmhuisfilms zijn vaak ook gewoon matig, vaak ook een 7tje op IMDB en dan vallen ze ook niet op. Daar komt nog bij dat de rechten niet in heel europa worden aangekocht, dus daardoor missen we wellicht een aantal mooie franse/duitse filmhuisfilms

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Arrne schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:13:

Er staat "kijk nu seizoen 3", maar ik zie alleen de eerste 2 seizoenen. 7(8)7
Ik zie 2 seizoenen staan in NL, maar ik zie geen mededeling over dat je seizoen 3 kan bekijken?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ivysaur schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:08:
- Die nieuwe Mowgli van Netflix is een goed film, zeg. Beter te pruimen dan die van Disney.
- Bridget Jonges: Edge of Reason was wel oke. Vond deeltje 1 een stuk beter. Ben benieuwd naar deel 3 en 4. Volgens mij is ze daar een stuk dunner en veel aan der gezicht laten doen. Brrrr

Nog een aantal dagen en het is 21 December. Kan niet wachten op Bird Box!
M.b.t. Mowgli ben ik het schreeuwend eens met de 'critici'.
Te lang, te duister, niet geschikt voor kinderen en niet boeiend genoeg voor volwassenen. Maar op zich wel een prima film, maar zeker niet bioscoopwaardig naar mijn mening.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• algalid
Hahn schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:15:
Net even minuutje gecheckt of het mij ook opviel, en ik vind het inderdaad ook niet heel scherp. Ruis vind ik niet echt storend, maar is wel aanwezig.
Ik heb de BluRay versie en die is redelijk scherp en met weinig ruis. De Netflix versie lijkt hier en daar last te hebben van die ruis, het zal de sterke compressie zijn.

Nu de internetsnelheden voor de meeste mensen verhoogd zijn vind ik wel dat Netflix hoger mag mikken dan 7 Mbps voor HD en 15 Mbps voor 4K. De trucjes met betere codecs kunnen maar zoveel doen en zelfs 5 jaar geleden kloegen mensen steen en been dat de gereduceerde bitrate nefast was voor beeldkwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Op zoek naar een nieuwe serie. Bad Blood een aanrader volgens de leden van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 02-10 12:58
hoe vinden jullie "colony"?
eerste seizoen vond ik wel goed. tweede seizoen lijk ik maar niet in te komen. nu bij aflevering 4 maar er gebeurd niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-10 14:21
boe2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:31:
De nieuwe ghost in the shell film is ook al op netflix? Is toch vrij uitzonderlijk dat dit zo kort gebeurt nadat hij in de cinema is geweest. Is die wat het kijken waard, of is het een even groot drama als andere real life adaptations van anime titels?
Ik zou het geen drama noemen, maar het is zeker lang niet zo goed als het origineel.
Een heel krap 6-je wat mij betreft. Het is zeg maar een leeg omhulsel.. om een beetje in thema te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Yay. Travelers S3 is er!

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:53
jaydenjarno schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:31:
hoe vinden jullie "colony"?
eerste seizoen vond ik wel goed. tweede seizoen lijk ik maar niet in te komen. nu bij aflevering 4 maar er gebeurd niet zoveel
Ik heb alle drie de seizoenen met veel plezier gekeken, vooral die Proxy Snyder is zo lekker achterbaks. Verwacht trouwens geen antwoord op al je vragen, want na het derde seizoen hebben ze de stekker eruit getrokken. :(

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Ah nice. Net door Ozark heen, kunnen we mooi meteen met deze verder:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

iemand enig idee waarom het volume niet kan worden gewijzigd bij Daredevil en andere series/films op netlfix? Er staat 'surround sound' in beeld, maar ik kan dat surround sound nergens uitzetten.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:16
En in HDR ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
The Bridge seizoen 4 vanaf 1 januari!
https://www.netflix-neder...mst-the-bridge-seizoen-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Wat zijn de verborgen pareltjes op Netflix? Ik vond occupied geweldig bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn netflix start door het promoten van Roma nu op in zwartwit met gele letters (profiel kiesscherm op android tv) :/

Ik had en heb experimentele zaken uitstaan :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 21:36
Gomorra seizoen 3 afgekeken. Was weer een mooi seizoen. Het mooie van Gomorra vind ik dat niemand heilig is, iedereen kan en gaat dood. Einde was wel even slikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 22:18
jaydenjarno schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:01:
Wat zijn de verborgen pareltjes op Netflix? Ik vond occupied geweldig bijvoorbeeld
Midnight Sun
Master of None (in een ander genre)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:15
Salvatron schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:34:
iemand enig idee waarom het volume niet kan worden gewijzigd bij Daredevil en andere series/films op netlfix? Er staat 'surround sound' in beeld, maar ik kan dat surround sound nergens uitzetten.
Ik vermoed dat jij netflix kijkt via een apparaat aangesloten op je tv (zoals de shield)
Bij de shield zou dat moeten kunnen door in de instellingen van de shield surround sound uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 114% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:13:
Mijn netflix start door het promoten van Roma nu op in zwartwit met gele letters (profiel kiesscherm op android tv) :/

Ik had en heb experimentele zaken uitstaan :/
Hier hetzelfde by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

avec_style schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:52:
[...]

Ik vermoed dat jij netflix kijkt via een apparaat aangesloten op je tv (zoals de shield)
Bij de shield zou dat moeten kunnen door in de instellingen van de shield surround sound uit te zetten.
het bleek te liggen aan een instelling in netflix, waar je ook de ondertiteling kunt kiezen. Nogal onduidelijk allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Rake

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:15
The Americans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Die heb ik gezien. Erg goed ja. Aanrader voor.iedereen. ben met Bad blood begonnen. Best goed ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 14:37
Top serie de eerste 4 seizoenen, daarna slaapverwekkend saai helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 12:05

HE1

Ik ben het tweede seizoen van Colony aan het kijken, wat een spannende serie is dat zeg, en het wordt steeds spannender. Echt een aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

jaydenjarno schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:03:
[...]

Die heb ik gezien. Erg goed ja. Aanrader voor.iedereen. ben met Bad blood begonnen. Best goed ook
Leuke serie ja, snelheid zit er goed in.
In twee dagen uitgekeken :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waar ik seizoen 2 nog erg goed vond ben ik nu bij aflevering 3 van S3 en vraag ik mij nog steeds af waar ik naar zit te kijken. Heb echt geen flauw idee waar ze nou precies naartoe willen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat vind ik zelf de kracht. De directeur doet maar wat, ten minste dat denk ik :D Je ziet steeds meer de vertwijfeling toeslaan, toch blijven ze er wel aan vasthouden, want anders wat?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:15
baronruud schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:56:
[...]

Top serie de eerste 4 seizoenen, daarna slaapverwekkend saai helaas
Seizoen 5 was wat aan de saaie kant inderdaad. Seizoen 6 vond ik echt wel een mooie afsluiter. Helaas staat die nog niet op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 12:12
Nieuwe serie "The protector" - voor de liefhebbers van het superhero genre.
Heb net aflevering 1 gezien. Niet slecht, maar zeker niet "super" :)
Wel even wennen aan het Turks als taal t.o.v. het Engels of Scandinavisch.
https://www.netflix-neder...tor-seizoen-2-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:51
wiemelen schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:43:
Nieuwe serie "The protector" - voor de liefhebbers van het superhero genre.
Heb net aflevering 1 gezien. Niet slecht, maar zeker niet "super" :)
Wel even wennen aan het Turks als taal t.o.v. het Engels of Scandinavisch.
https://www.netflix-neder...tor-seizoen-2-op-netflix/
Daar was ik ook aan begonnen, maar na twee afleveringen hield ik het voor gezien... Dan heb je een shirt, waarom zou je het uittrekken? Die rare reacties na het overlijden... Beetje erg gespeeld, maar misschien dat het mij ook niet aanspreekt omdat het niet Engels/Amerikaans is en er een soort van nationalistisch Turks gevoel bij mij naar boven komt in die serie

Net zoals Bollywood mij niet aanspreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bollywood vind ik wel tof, dat is net zoiets als een kerstfilm je weet al hoe het afloopt en dat ze nog ergens halverwege gaan dansen en zingen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
Iemand enig idee waarom ik wel een melding en in app reclame krijg dat Travelers S3 beschikbaar is, maar als ik er vervolgens op klik alleen maar S1 en S2 zie?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

ph4ge schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:30:
Iemand enig idee waarom ik wel een melding en in app reclame krijg dat Travelers S3 beschikbaar is, maar als ik er vervolgens op klik alleen maar S1 en S2 zie?
Soms werkt het voor mij nog wel eens om in de app van profiel te wisselen.
Vaak ververst hij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
avotar schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:32:
[...]

Soms werkt het voor mij nog wel eens om in de app van profiel te wisselen.
Vaak ververst hij dan.
Thanks, opgelost _/-\o_

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:09
Net klaar met Black Sails, wat een geweldige serie. Zij hebben perfect het piratenleven in beeld gebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
ph4ge schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:30:
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb hetzelfde probleem met Broklynn 99, ik krijg seizoen 4 maar niet te zien. Ik zie enkel 1, 2 en 3 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 20:47
Aegir81 schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:54:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb hetzelfde probleem met Broklynn 99, ik krijg seizoen 4 maar niet te zien. Ik zie enkel 1, 2 en 3 staan.
Heb je Netflix NL? Ik heb NL en ik zie dat 5 seizoenen beschikbaar zijn voor brooklyn 99. Misschien even opnieuw inloggen of dergelijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Lasmibalsingh schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:09:
[...]

Heb je Netflix NL? Ik heb NL en ik zie dat 5 seizoenen beschikbaar zijn voor brooklyn 99. Misschien even opnieuw inloggen of dergelijk.
Nee, Netflix België. Maar volgens https://netflixinbelgie.b...lyn-nine-nine-op-netflix/ zouden er wel 4 seizoenen beschikbaar moeten zijn.

Ik ben net even aan het chatten met de helpdesk hierover en hun antwoord was kort en bondig: dat alle beschikbare seizoenen getoond worden.

Kan er iemand anders uit België even checken hoeveel seizoen er beschikbaar zijn? Ik vraag me af of het een bug is of dat de website verkeerde info toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:26
hotymoty schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:25:
Net klaar met Black Sails, wat een geweldige serie. Zij hebben perfect het piratenleven in beeld gebracht!
Idd was ook zot van deze serie. Die beschieting van die stad ... waanzinnig knap in beeld gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1

HE1

HE1 schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:04:
Ik ben het tweede seizoen van Colony aan het kijken, wat een spannende serie is dat zeg, en het wordt steeds spannender. Echt een aanrader!!!
Niemand die Colony kijkt of heeft gekeken? Vet spannende serie...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afgelopen week deze afgerond IMDB: Bodyguard (TV Series 2018– )
Was toffe serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
HE1 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:45:
[...]

Seizoen vond ik erg goed. Seizoen 2 vind ik tot nu toe erg zwak. Ben nu op aflevering 4. Pakt me niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:26
Ik vond het persoonlijk mwah, hij hangt iets te veel de held uit en belemmerd ook de politie in de eerste aflevering, zou je normaal gesproken dan niet opgepakt worden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:09
Yarisken schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:27:
[...]

Idd was ook zot van deze serie. Die beschieting van die stad ... waanzinnig knap in beeld gebracht.
Zo inderdaad, die scene was echt heeeeeel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Aegir81 schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:23:
[...]
Kan er iemand anders uit België even checken hoeveel seizoen er beschikbaar zijn? Ik vraag me af of het een bug is of dat de website verkeerde info toont.
Belgische account hier, ik krijg 5 seizoenen te zien. Interfacetaal staat wel in het Engels, dit kan blijkbaar een verschil uitmaken voor series waarvoor er wel een licentie is, maar geen NL ondertitels beschikbaar zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:25:
[...]

Ik vond het persoonlijk mwah, hij hangt iets te veel de held uit en belemmerd ook de politie in de eerste aflevering, zou je normaal gesproken dan niet opgepakt worden?
In het echt al het waarschijnlijk wel wat anders lopen inderdaad.
Maar keek lekker weg en 6 afleveringen was ook prima lengte voor deze opzet/verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 21:22

Winkiller

De Mopperpot

HE1 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:45:
[...]

Zeker wel, we gaan aan S2 beginnen, beter dan alle Xmas meuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

afgelopen week pine gap gekeken. heel erg spannende serie. slechts 6 afleveringen, ik hoop dat er een seizoen 2 komt.

aanrader als je van spionage en inlichtingen houdt! qua realisme en stijl deed de serie me denken aan eye in the sky. :)

[ Voor 14% gewijzigd door dawg op 18-12-2018 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hotymoty schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:25:
Ik vond de 1e twee seizoenen goed, maar op een gegeven moment werd het verhaal wel erg slecht. Daarnaast vond ik het feminisme te sterk in de serie die in zich een mannentijdperk afspeelt. Heb S4 daarom nog niet afgekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:34
Laatst Sacred Games gekeken, erg goed. Politieman doet onderzoek naar grote boef en heeft last van corrupte politiewereld. Je moet wel openstaan voor de Indiase wereld, al is dit zeker geen Bollywood.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:15
bregweb schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:34:
Laatst Sacred Games gekeken, erg goed. Politieman doet onderzoek naar grote boef en heeft last van corrupte politiewereld. Je moet wel openstaan voor de Indiase wereld, al is dit zeker geen Bollywood.
Klopt. Indiase series hebben al snel een bollywood gehalte. Deze serie vind ik echter zeer sterk en kan zich wat mij betreft meten met goede Amerikaanse series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 20:47
bregweb schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:34:
Hangt er van af wat je interpretatie van Bollywood is. Dit soort Indiase Netflix producties (series en films) zijn in principe niet iets nieuws in de Bollywood filmindustrie. De industrie daar word echter door enkele supergrote maatschappijen (zoals Zee, Star, etc) gecontroleerd waardoor er altijd op safe werd gespeeld door een zoete saus over hun producties te gooien en vaak in de vorm van musicals. Wat dat betreft is het een zegen dat dit soort films en series nu wel een kans bij het grote publiek krijgen door streamingdiensten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z___Z schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:18:
[...]

Ik vond de 1e twee seizoenen goed, maar op een gegeven moment werd het verhaal wel erg slecht. Daarnaast vond ik het feminisme te sterk in de serie die in zich een mannentijdperk afspeelt. Heb S4 daarom nog niet afgekeken.
Same here. Ik vond het 3e seizoen ook een stuk minder.
Toch ga ik wel een poging wagen met s4, ik was toch al op zoek naar iets om Netflix weer eens voor aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
boe2 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:27:
[...]

Belgische account hier, ik krijg 5 seizoenen te zien. Interfacetaal staat wel in het Engels, dit kan blijkbaar een verschil uitmaken voor series waarvoor er wel een licentie is, maar geen NL ondertitels beschikbaar zijn.
Ik probeerde net de ondertitels op Engels te zetten, maar er doken geen extra afleringen op. Of bedoel je dat je bij de accountinstellingen de interface ook op Engels gezet hebt? Dat laatste is niet echt een optie omdat ik niet de enige gebruiker ben van Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Taalinstellingen zijn per profiel, helpt dat?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:25:
Taalinstellingen zijn per profiel, helpt dat?
Geniaal, dat was het! Ik had al de taalinstelling van de account gevonden en de taal bij de serie zelf gevonden. Ik wist niet dat er ook nog een 3e optie was!

Ik weet al wat ik vanavond ga kijken! Bedankt!!

• Ivysaur
  • Niet online
-

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Ivysaur schreef op donderdag 20 december 2018 @ 01:16:
Trotski gekeken. Leuke, interessante serie. Betreft scenes, acteerprestaties helemaal top. Historisch is het vol valse geschiedenis, propaganda, enz. Net zoiets als Shaka Zulu. Anders, geromantiseerd. enzovoort.

Maar, maar. Ik ben er niet bij geweest. Dus ik kan ook niet oordelen wat echt, juist, onjuist of nep is. Heb het maar neutraal beoordeel. Geeft me wel een soort beeld van Trotki's regeerperiode, enzovoort.

Ik zou aanraden om te kijken. Wel met een kritisch oog.
Ik heb tot nu toe alleen de 1e aflevering gezien. Wat vond je geromantiseerd? Ik had niet het gevoel dat Trotski opgehemeld werd. In 1e aflevering laat hij rucksichtsloos een heel bataljon letterlijk decimeren door elke 10e soldaat te executeren.

• Ivysaur
  • Niet online
-

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nog twee afleveringen van Prison Break S05 te gaan, voelt zeer uitgemolken aan en eigenlijk interesseert Prison Break mij niet meer echter toch afkijken omdat ik benieuwd ben naar het verhaal :')

En het kijkt lekker weg, dat dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Aggretsuko heeft net een kerstspecial gekregen :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff gisteren Salvation uitgekeken (S1 en S2), echt een leuke serie die makkelijk wegkeek.
Ik kijken wanneer S3 begint... Is het gewoon gecancelled...
Leuk zo'n open eind in een serie.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Net 'Eigen Kweek' gekeken, top serie met hilarische typetjes. Breaking Bad, maar dan met Vlaamse boeren en wat sympathieker :)

/▌

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Marzman schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:21:
Net 'Eigen Kweek' gekeken, top serie met hilarische typetjes. Breaking Bad, maar dan met Vlaamse boeren en wat sympathieker :)
Eigen Kweek is geniaal. Met tranen in de ogen gezeten vanwege het West-Vlaams-Engels. Dat Engels is daar echt zo slecht trouwens

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De intro is al tof met dat zware neuriën. Geeft zo'n cowboy gevoel, maar dan zie je een traktor rijden in somber weer. En die typetjes vind ik geweldig, dat hele gezin, pa, ma die twee zonen, Chantal, Julita en dan inderdaad dat slechte engels.

/▌

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:28:
[...]

Eigen Kweek is geniaal. Met tranen in de ogen gezeten vanwege het West-Vlaams-Engels. Dat Engels is daar echt zo slecht trouwens
Ik zag 'm ook in de lijst staan, maar eerste ingeving (pure aanname) was een soort B-keus 'Hollands hoop'?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 98% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

boe2 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:28:
[...]

Zijn meerdere goede vlaamse series hoor. Heerlijk drama maar je met momenten plat ligt,van het lachen. Quiz me quick, clan, van vlees en bloed, eigen kweek, bevergem, safety first (nog meer slecht engels) :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

azz_kikr schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:05:
[...]

Zijn meerdere goede vlaamse series hoor. Heerlijk drama maar je met momenten plat ligt,van het lachen. Quiz me quick, clan, van vlees en bloed, eigen kweek, bevergem, safety first (nog meer slecht engels) :D
Ben zelf Vlaming, dus ja, meeste hiervan heb ik gezien :p
Een meer serieuze titel, maar imo het beste dat Vlaanderen aan te bieden heeft op netflix is Tabula Rasa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:58:
Ik zag 'm ook in de lijst staan, maar eerste ingeving (pure aanname) was een soort B-keus 'Hollands hoop'?
Volgens mij is het juist andersom, al heb ik Hollands Hoop niet gezien, maar volgens mij is die serie juist een reactie op het succes van Eigen Kweek.

In het zelfde straatje past Crimiclowns, een serie die niet uit te leggen valt maar gewoon gezien moet worden. Een vreemde mix van absurde clowns en brute miscaad. Johnny de Mol met hanenkam in tutu. Een soort "Insane Clown Posse" maar dan als TV-serie.

Ik heb geprobeerd om een fragment op youtube te vinden dat de absurditeit van deze serie laat zien maar het is haast niet in één fragment te vatten. Onderstaande fragment (uit de film) geeft een beetje een indruk:

[ Voor 7% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 21-12-2018 16:17 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:51:
[...]

Volgens mij is het juist anders, al heb ik Hollands Hoop niet gezien, maar volgens mij is die serie juist een reactie op het succes van Eigen Kweek.

In het zelfde straatje past Crimiclowns, een serie die niet uit te leggen valt maar gewoon gezien moet worden. Een vreemde mix van absurde clowns en brute miscaad. Johnny de Mol met hanenkam in tutu. Een soort "Insane Clown Posse" maar dan als TV-serie.

Ik heb geprobeerd om een fragment op youtube te vinden dat de absurditeit van deze serie laat zien maar het is haast niet in één fragment te vatten. Onderstaande fragment (uit de film) geeft een beetje een indruk:
[YouTube: CRIMI CLOWNS: DE MOVIE - HEFTIG FRAGMENT]
Fantastische serie crimiclowns, volgens mij moet ik nog steeds 1 deel zien, maar zijn niet zo eenvoudig meer te kijken?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Bird Box' gekeken. Oef. Heb gemengde gevoelens. Enerzijds vind ik het een tof film. Anderzijds zat ik me twee uur lang te ergeren aan dat omgebouwde gezicht van Sandra Bullock. Het einde was ook wel leuk gevonden/ Vond de laatste twintig minuten wel wat snel gaan.

Drie sterren gegeven. Wellicht dat ik er iets te veel naar uit keek. Nu wachten op die Black Mirror-film. Wil trouwens nog steeds Train to Busan zien op Netflix NL :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
The Revenant en Birdman toegevoegd. Not bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:35:
Pfff gisteren Salvation uitgekeken (S1 en S2), echt een leuke serie die makkelijk wegkeek.
Ik kijken wanneer S3 begint... Is het gewoon gecancelled...
Leuk zo'n open eind in een serie.. :(
Serieus, zag je dat niet aankomen? De wendingen in s2 sloegen helemaal nergens op en het einde was letterlijk en figuurlijk dusdanig bij elkaar gefantaseerd dat ik het afgekeken heb puur om het afkijken. Het eerste seizoen was sterk, tweede seizoen sloeg nergens op. Dat deze serie gecancelled is leek mij niet meer dan logisch, zat min of meer op bevestiging te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HE1

HE1

jaydenjarno schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:24:
[...]

Seizoen vond ik erg goed. Seizoen 2 vind ik tot nu toe erg zwak. Ben nu op aflevering 4. Pakt me niet meer
Seizoen 3 net afgekeken (s3 staat echter nog niet op Netflix).
Hou vol....je wilt echt niet missen wat er nog allemaal komt.

Persoonlijk zit dit in de top3 van alle series die ik gezien heb, maar ja dat is persoonlijk natuurlijk.

Lees wel met pijn in mijn hart dat er geen s4 gaat komen, om een reeks uiteenlopende factoren. Dit verhaal had nog behoorlijk wat jaartjes vervolg kunnen krijgen; jammer. Wie weet wordt het nog weer opgepakt, is vaker gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

netflix gaat steeds automatisch op surround sound, stom dat hij niet op stereo blijft staan ivm google home.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Holy shit, the feels :( Travellers s3 afsluiter. Eén van de weinige Netflix producties die ik wel goed vind. Jammer dat t zo eindigt. Een Google ronde leert dat s4 ook niet zeker is :( Hoop echt dat die er wel komt. Vond s3 iig weer best goed.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 06:19
Ivysaur schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:19:
Het is 21 Dec. Bird Box-dag! En Black Mirror komt eind deze maand met een Black-Mirror film van 90 min. Aiit!
En wat was het een ontzettend teleurstellend slechte film…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heb afgelopen week mijn abbonnement omgezet naar een premium 4k abbonnement.
Ik zie weinig verschil tussen een 4k film of gewoon hd, moet ik soms nog ergens iets instellen ?

Ik kijk direct via de netlix app op m'n lg oled tv en soms via een apple tv 4k

Beide (haast) geen verschil te merken tussen hd en 4k

Hebben jullie dit ook al eens opgemerkt, of heb ik een setting niet goed staan.
Of mankeer ik gewoon wat aan mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:05
Serena schreef op zondag 23 december 2018 @ 08:37:
[...]

En wat was het een ontzettend teleurstellend slechte film…
Met moeite afgekeken gisteravond... Vanavond Mowgli eens aanslingeren, hopelijk boeit ie wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:05
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:46:
Heb afgelopen week mijn abbonnement omgezet naar een premium 4k abbonnement.
Ik zie weinig verschil tussen een 4k film of gewoon hd, moet ik soms nog ergens iets instellen ?

Ik kijk direct via de netlix app op m'n lg oled tv en soms via een apple tv 4k

Beide (haast) geen verschil te merken tussen hd en 4k

Hebben jullie dit ook al eens opgemerkt, of heb ik een setting niet goed staan.
Of mankeer ik gewoon wat aan mijn ogen :)
Jouw LG Oled kan ook HDR (Dolby Vision) toch. Dát zie je namelijk véél beter dan HD tov 4K. Persoonlijk vindt ik HD bij Netflix érg goed, en 4K juist minder. Het verschil is idd te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

DutchOwnage schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:59:
[...]

Jouw LG Oled kan ook HDR (Dolby Vision) toch. Dát zie je namelijk véél beter dan HD tov 4K. Persoonlijk vindt ik HD bij Netflix érg goed, en 4K juist minder. Het verschil is idd te klein.
Ja de tv kan zeker hdr, ik weet niet of dit automatisch gekozen word, of dat ik zelf die instelling moet doen.
Ik zal eens kijken of ik dat kan vinden ergens.
Pagina: 1 ... 143 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.