Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

ArthurMorgan schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:56:
[...]

IMDB: The Flash - Season 5

Niks een week te laat, gewoon een week geen uitzending in de vs. Vrij standaard rond deze tijd van het jaar met veel feestdagen daar.

The good place heeft dit jaar bijvoorbeeld nog maar 1 uitzending om dan midden januari weer verder te gaan.
IMDB: The Good Place - Season 3

(Ook hier kun je de uitzendschema's vinden https://www.netflix-neder...ash-seizoen-5-op-netflix/ )
Ik snap ook wel dat er soms even niet wordt uitgezonden door bv. feestdagen, maar mijn Netflix hier bleef ook vorige week woensdag gewoon zeggen "nieuwe aflevering vanaf donderdag". Nooit heb ik een melding gezien dat het pas de week erop zou zijn en da's gewoon jammer.

Maar goed, all is well. Life goes on. :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet waarom Netflix alle Sinterklaasfilms verwijderd heeft? Lijkt me juist nu dat iedereen ze weer wil zien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat de licenties ook aangekocht zijn vlak voor sinterklaas. Aangezien die vaak voor 1 of meer jaar worden aangegaan lopen ze dus ook af vlak voor sinterklaas.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Kun je met google home voice command ook een aflvering of film downloaden op Netflix? Op een tablet kun je een nieuwe aflevering downloaden, maar kan dit ook met de Google Home Speaker? Dus dat je bijv. zegt: "hey, google, download breaking bad" of iets dergelijks? En dat die het dan bijv. naar een tablet download of in de speaker, of kan dit niet?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Wildfire schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:54:
[...]

Ik snap ook wel dat er soms even niet wordt uitgezonden door bv. feestdagen, maar mijn Netflix hier bleef ook vorige week woensdag gewoon zeggen "nieuwe aflevering vanaf donderdag". Nooit heb ik een melding gezien dat het pas de week erop zou zijn en da's gewoon jammer.

Maar goed, all is well. Life goes on. :P
in de app kun je toch zien wanneer de volgende afleveringen komen als je kijkt bij afleveringen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ArthurMorgan schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:54:
Omdat de licenties ook aangekocht zijn vlak voor sinterklaas. Aangezien die vaak voor 1 of meer jaar worden aangegaan lopen ze dus ook af vlak voor sinterklaas.
Goed, dat kan ik snappen. Lijkt me alleen dan slimmer om ofwel een korte licentie te kopen die geldt voor de maanden november en december, ofwel om de films die het voorgaande jaar het beste scoorden, te verlengen. Nu is er gewoon geen enkele sinterklaasfilm meer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik zag ergens dat seizoen 4 van Bron/Broen/The Bridge naar Netflix komt/er al is
Toevallig afgelopen 2 weken al via Ziggo Series/Movies gekeken.

Was echt weer een topseizoen!!! Zeker een aanrader!

spoiler:
Wel jammer dat dit het laatste seizoen van Saga was. Geweldig hoe dat personage neergezet werd

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:45:
Iemand die weet waarom Netflix alle Sinterklaasfilms verwijderd heeft? Lijkt me juist nu dat iedereen ze weer wil zien.
Voor wie ze nu nog wilt zien / laten zien aan de kinderen: Videoland heeft ze allemaal nu, je kan videoland een maand gratis proberen en ze zo bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 19:53
Jorgen schreef op maandag 19 november 2018 @ 01:29:
[...]

Goed, dat kan ik snappen. Lijkt me alleen dan slimmer om ofwel een korte licentie te kopen die geldt voor de maanden november en december, ofwel om de films die het voorgaande jaar het beste scoorden, te verlengen. Nu is er gewoon geen enkele sinterklaasfilm meer.
Dat zal Netflix zonder twijfel wel willen, maar er is natuurlijk geen enkele distributeur die daarin trapt. Die begrijpen zelf ook wel dat dan niemand in maart een licentie af wil nemen voor kerst- en sinterklaasfilms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:25
Tripl3 D schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:21:
Ik zag ergens dat seizoen 4 van Bron/Broen/The Bridge naar Netflix komt/er al is
Toevallig afgelopen 2 weken al via Ziggo Series/Movies gekeken.

Was echt weer een topseizoen!!! Zeker een aanrader!
Klopt. Als ik het goed begrijp, heeft dat te maken met dat KRO/NCRV er exclusieve rechten op heeft in Nederland. Ik heb seizoen 4 dan ook via NPO Start Plus gekeken. Ik verwacht dat seizoen 4 ergens volgend jaar op Netflix zal verschijnen.

Top serie idd! Net als The Fall overigens. Deze is gelukkig ook weer verlengd voor degenen die hem nog niet gezien hebben.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

IMDB: The Ballad of Buster Scruggs (2018)

Toevallig dit weekend The ballad of Buster Scruggs gekeken. Een film van de Coen brothers.

Of je de film leuk vindt, moet je zelf oordelen, maar wat heb ik mij immens geïrriteerd aan de slechte beeldkwaliteit van de film. Allemaal leuk in 4k en HDR, maar continu de "kringen" in de lucht bij de kleine kleurverschillen. Gigantische compressie problemen.

Als je de Coen brothers kent, Ken je de langzame scènes. Deze western heeft dat ook zodat je continu het gebrek aan kleurweergave kan waarnemen.

Laat de film dan in 1080p zonder HDR maar met hogere bitrate om de kwaliteit te waarborgen.

Taal van andere films en series die hier geen last van hebben, maar bij deze film uitermate storend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hann1BaL schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:14:
IMDB: The Ballad of Buster Scruggs (2018)

Toevallig dit weekend The ballad of Buster Scruggs gekeken. Een film van de Coen brothers.

Of je de film leuk vindt, moet je zelf oordelen, maar wat heb ik mij immens geïrriteerd aan de slechte beeldkwaliteit van de film. Allemaal leuk in 4k en HDR, maar continu de "kringen" in de lucht bij de kleine kleurverschillen. Gigantische compressie problemen.

Als je de Coen brothers kent, Ken je de langzame scènes. Deze western heeft dat ook zodat je continu het gebrek aan kleurweergave kan waarnemen.

Laat de film dan in 1080p zonder HDR maar met hogere bitrate om de kwaliteit te waarborgen.

Taal van andere films en series die hier geen last van hebben, maar bij deze film uitermate storend.
Dit viel mij ook op in deze film op mijn 4ktv. Vooral de scenes met woestijn landschap, daar leek alles heel de tijd te switchen van bitrate ofzo.

Verder wel een vermakelijk rare film.

[ Voor 0% gewijzigd door Dinictus208 op 20-11-2018 09:48 . Reden: typo ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dinictus208 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:48:
[...]

Dit viel mij ook op in deze film op mijn 4ktv. Vooral de scenes met woestijn landschap, daar leek alles heel de tijd te switchen van bitrate ofzo.

Verder wel een vermakelijk rare film.
Mee eens. Het einde vond ik wel wat slapper worden, maar de rest zeker de moeite waard. Echt zonde dat ze niet een wat meer variabele bitrate hebben zodat ze bij dit soort films de compressie wat kunnen verlagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 16:35

pro_6or

amateur_60r

Ik vond verhaal 5 echt grijpend, gebeurt me haast nooit meer.

Leuke film hoe het ook verloopt van heel luchthartig naar heel zwaar.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:59
Wat een teleurstelling, nog altijd geen seizoen 3 van The Last Kingdom (overgenomen door Netflix). De UK geniet al van verleden maandag. Een andere serie in het genre "Knightfall" is wel op Netflix verschenen (ik zou die serie toch vermijden, beetje te veel drama).

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Klippy

Still Game

algalid schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:49:
Paar nieuwe series en films die de komende 2 maanden op het scherm verschijnen:
[...]
1983 (eerste Poolse Netflix serie) op 30 november:
[YouTube: 1983 | Officiële trailer | Netflix]
1983 ga ik wel eens proberen. Trailer ziet er best goed uit.
Als het een US serie zou zijn zou het me totaal niks boeien denk ik, 13 in een dozijn verhaal waarschijnlijk. Maar die Oost Europese koude oorlog sfeer met bijbehorend decor spreekt me best wel aan, sfeer is ook wel heel donker zo te zien, lijkt me ideaal voor een koude winter avond :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 20:08
algalid schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:43:
Wat een teleurstelling, nog altijd geen seizoen 3 van The Last Kingdom (overgenomen door Netflix). De UK geniet al van verleden maandag. Een andere serie in het genre "Knightfall" is wel op Netflix verschenen (ik zou die serie toch vermijden, beetje te veel drama).
Ja vrij kansloos, zet hem er dan gewoon op met UK subs
Terwijl ik Netflix heb toch maar de Netflix Webrips gedownload ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wat heeft narcos s04 trouwens voor aspect ratio? Zet ik beeld/ resolutie op 16:9(1920*1080) heb ik alsnog kleine zwarte balken boven en onder? Zet ik het op 21:9 (2560*1080) is het weer 16:9 formaat en is er links rechts zwart.....

Nu kan ik het wel met een mode op tv wat afstellen maar vroeg me af of meer mensen die balkjes hebben op 16:9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 04:22
IMDb zegt dit over Narcos Mexico :
Aspect Ratio
2.00 : 1 (UHD)
4:3 (archival footage)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm crap :P

Gaan filmmakers weer kiezen voor een ratio tussen 16:9 en 21:9.....

http://vashivisuals.com/the-hot-new-filmmaking-aspect-ratio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 13:16
Ik vraag me inderdaad af waarom je dat zou willen. TV’s zijn 16:9. Waarom zou je je publiek lastig willen vallen met balken? Lijkt meer pesterij dan een artistieke keuze........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:47
Paulus07 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:41:
hmmm crap :P

Gaan filmmakers weer kiezen voor een ratio tussen 16:9 en 21:9.....

http://vashivisuals.com/the-hot-new-filmmaking-aspect-ratio/
House of cards heeft volgens mij ook een 2:1 aspect ratio. Het was in het begin wel even wennen maar na een paar episodes stoorde ik me er niet meer aan. Al vind ik wel dat series deze aspect ratio niet nodig hebben.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 13:16
Volgens https://www.redsharknews....nivisium-2-1-aspect-ratio zal je 2:1 nog veel vaker gaan zien:
“it seems as though Univisium is making a strong comeback in the world of streaming. In fact, Netflix's own production and post production requirements state that they "prefer content up to 2:1 aspect ratio" and "anything wider must be evaluated and discussed". New and prominent drama series such as Netflix's Stranger Things, House of Cards and Amazon Studio's Transparent have all gone Univisium. Even the new Star Trek: Discovery, a franchise that has used a mixture of 4:3, 16:9 and 2.35:1 in its lifetime, has boldly gone to Univisium. This growing trend has ensured a unified future and helped to quash the aforementioned Jurrasic World argument. Whereas other ratios like 16:9 (the widescreen TV choice) and 2.35:1 (the cinematic anamorphic choice) have preset associations and commonalities, 2:1 is pretty neutral — although it might be at risk of being branded as the "streaming choice".”

Nogsteeds geen uitleg over waarom je series die zijn gemaakt voor streaming en niet voor de bios niet gewoon 16:9 doet......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
murphylee schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:48:
[...]

Ik heb Ozark nog niet gezien maar aangezien meerdere personen hier in dit topic het aanraden, dan ga ik die vanavond eens aanslingeren. :)

Of het B.B of GOT overtreft..?
We zullen zien. :P (smaken verschillen)

Haunting vond ik zeker niet slecht! Kan het ook iedereen wel aanraden. Ik vond het acteerwerk echt super! Op tja ... Huisman na. In GoT doet die het uitstekend maar in haunting vond ik het ondermaats. Wat toch jammer is.
Ik vind het een prachtige serie met leugens en intriges, gisteren laatste aflevering gezien. Beter dan BB? Dat niet. Maar het gaat zeker wel die kant op van onschuldig naar sinister. Nu weer wachten tot deel 3 :(

En ik moet maar weer wat nieuws zien te vinden, hoewel ik ook nog even Narcos seizoen 4 mexico moet doorlopen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 08:18
ByteMe_ schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:23:
[...]

Ik vind het een prachtige serie met leugens en intriges, gisteren laatste aflevering gezien. Beter dan BB? Dat niet. Maar het gaat zeker wel die kant op van onschuldig naar sinister. Nu weer wachten tot deel 3 :(

En ik moet maar weer wat nieuws zien te vinden, hoewel ik ook nog even Narcos seizoen 4 mexico moet doorlopen.
Ozark heeft wel heel veel weg van BB, zeker qua verhaal en opzet, in positieve zin hoor, erg vermakelijke serie.

Of het beter is dan BB? Moeilijk te zeggen aangezien Ozark natuurlijk pas 2 seizoenen heeft gehad maar het gaat wel een goede kant op, als je van BB genoten hebt zul je in ieder geval ook heel erg genieten van Ozark.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

"Wat gaan we vanavond eens kijken? He, een nieuwe western op netflix. Eens wat reviews googlen"
Gisteravond naar The Ballad of Buster Scruggs gekeken. Het valt me op dat mijn mening over films/series de laatste tijd wel vaker enorm afwijkt van pers/rottentomatoes ratings, en dit is deze keer ook weer het geval.
92% op rottentomatoes, en zelfs een perfecte score door Washington post. De film is een verzameling van kortverhalen, en begint met twee verhalen die zo absurd zijn dat het best wel grappig is om te kijken. Daarna duikt het imo echter vrij hard in elkaar en werd het ronduit saai om te kijken. Ik heb an sich niets tegen lange gesprekken/monologen in films, maar hier leiden ze letterlijk nergens naartoe.

Over absurd gesproken: De thaise netflix original: Girl from Nowhere is best wel te pruimen. Als je iets speciaal zoekt: De eerste aflevering geeft een goed idee over hoe de serie is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Kan je per apparaat instellen of het wel of niet bijhoudt wat je bekeken hebt? Ik gebruik mijn profiel op mijn laptop om series te kijken maar heb op de gezamenlijke tv (Android tv) ook Netflix staan als andere er gebruik van willen maken (zelfde profiel, alle andere profielen zijn al in gebruik) maar als daar naar een serie gekeken wordt die ik zelf ook kijk verpest dat waar ik zelf gebleven ben.

Verwijderd

Niemand die hier The Affair kijkt? Deze week achtergekomen bij toeval en dat is best wel een goede serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:42

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Afgelopen week begonnen met Sick Note (IMDB: Sick Note (TV Series 2017– )) erg grappige serie met bekende namen zoals Rupert Grint, Don Johnson en Lindsay Lohan. Seizoen 1 & 2 er in een paar dagen doorheen gedraaid. Afleveringen duren "maar" een half uur, en erg vermakelijke humor.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
janvanduschoten schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:34:
Afgelopen week begonnen met Sick Note (IMDB: Sick Note (TV Series 2017– )) erg grappige serie met bekende namen zoals Rupert Grint, Don Johnson en Lindsay Lohan. Seizoen 1 & 2 er in een paar dagen doorheen gedraaid. Afleveringen duren "maar" een half uur, en erg vermakelijke humor.
Toevallig eergisteren de eerste aflevering gekeken, maar ik vond het hoofdpersonage maar een akelig mannetje. Het trekt me dan niet om verder te kijken. Don Johnson vond ik wel lekker over the top.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Droefsnoet schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:54:
[...]

Toevallig eergisteren de eerste aflevering gekeken, maar ik vond het hoofdpersonage maar een akelig mannetje. Het trekt me dan niet om verder te kijken. Don Johnson vond ik wel lekker over the top.
Dat is Rupert Grint / Ron Wemel (uit Harry Potter). Heeft een bijzonder uiterlijk ;)
We hebben er in ieder geval erg om moeten lachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 17:12

marapuru

db.

boe2 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:43:
"Wat gaan we vanavond eens kijken? He, een nieuwe western op netflix. Eens wat reviews googlen"
Gisteravond naar The Ballad of Buster Scruggs gekeken. Het valt me op dat mijn mening over films/series de laatste tijd wel vaker enorm afwijkt van pers/rottentomatoes ratings, en dit is deze keer ook weer het geval.
92% op rottentomatoes, en zelfs een perfecte score door Washington post. De film is een verzameling van kortverhalen, en begint met twee verhalen die zo absurd zijn dat het best wel grappig is om te kijken. Daarna duikt het imo echter vrij hard in elkaar en werd het ronduit saai om te kijken. Ik heb an sich niets tegen lange gesprekken/monologen in films, maar hier leiden ze letterlijk nergens naartoe.
[...]
Zo heb ik er juist van genoten! De muziek was goed, interessante casting en sterk camerawerk. Het verhaal was leuk en vermakelijk. En juist de korte 'films' maken het tot een leuk geheel. Voor mij waren de ratings prima in lijn met de film :)

Meningen... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 04:22
Daredevil ook gecancelled na drie seizoenen. Jammer. Seizoen drie was heel sterk.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
nadroJ schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 06:41:
Daredevil ook gecancelled na drie seizoenen. Jammer. Seizoen drie was heel sterk.
Wel met een redelijk afgerond verhaal, dus zat er aan te komen.

Wat hebben we nu nog aan Marvel series ? Jessica Jones S3 en The Punisher S2 ? Zou me niets verbazen als daar ook de stekker uitgaat ivm met de komst van Disney+ en dat Disney het liefst z'n "properties" binnen de deur wil houden.

Ben trouwens wel benieuwd naar Mowgli, die vanaf vandaag te zien is. Reviews ook weer zozo trouwens.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

janvanduschoten schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:34:
Gisteravond eerste seizoen in 1 ruk uitgekeken, we vonden het beiden fantastisch d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadroJ schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 06:41:
Ja vind het ook zonde, aan de ene kant hoop ik dat alles gewoon doorgaat op het Disney platform zonder wijzigingen in cast en verhaal aan de andere kant dwingt je dat weer richting een ander platform enkel voor Marvel.
Als het echt gecanceld is zonder enig vervolg dan snap ik er niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:59
Vandaag zijn Baby (Italiaans drama) en 1983 (Poolse scifi) uit.

Deze explainer van Netflix thumbnails is ook leuk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Hebben meer mensen hier dat netflix op de tvapp steeds lagere resolutie heeft?
Tot gisteren had ik gewoon fullhd en uhd maar vandaag zit me dochter netflix te kijken dan begint het met 1028 dan 720 en dan iets van 360 ziet er dan niet uit.
Heb het modem en router al een reset gegeven en als ik een download aanzet heb ik gewoon de volle snelheid 110/30.
Dus bij kpn ligt het niet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
Gomorra S3! 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Kan deze serie niet sterk genoeg aanraden. Ronduit subliem. In mijn persoonlijke top 3 aller tijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Aangenaam verrast van Bodyguard! De inspiratieloze titel en cover deden me vermoeden dat het een slap verhaal zou zijn, maar aangezien ik in dit topic recommendations zag, trok het zo toch mijn aandacht.
Ik zit nog niet zo lang op Netflix dus heb veel "in te halen" en het is wel leuk om dit topic regelmatig is te bekijken! :)

Kritiek omtrent Netflix: jammer dat je List gewoonweg geen sorteer of filteropties heeft. Ik frustreer mij eraan dat films en series random door elkaar staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:53
Zojuist Errementari gezien. dat was een stuk beter dan ik verwacht had.Het is zeker geen blockbuster, maar voor het budget is er een mooie donkere fantasy film uitgekomen.
Af en toe pakken die onbekende-film-suggesties van Netflix best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:25:
Tot gisteren had ik gewoon fullhd en uhd maar vandaag zit me dochter netflix te kijken dan begint het met 1028 dan 720 en dan iets van 360 ziet er dan niet uit.
Heb het modem en router al een reset gegeven en als ik een download aanzet heb ik gewoon de volle snelheid 110/30.
Had hetzelfde, reset van beide werkte ook niet en download was gewoon goed. Tv paar minuten van de stroom af werkte wel. Ik speel af via de ingebouwde app. Was behoorlijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 08:56:
[...]

Had hetzelfde, reset van beide werkte ook niet en download was gewoon goed. Tv paar minuten van de stroom af werkte wel. Ik speel af via de ingebouwde app. Was behoorlijk irritant!
Oke ga ik dat ook even proberen. Was het enigste wat ik nog niet had gedaan.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gomorrah seizoen 3 toegevoegd
Brooklyn nine-nine seizoen 5 toegevoegd
Family Guy seizoen 16 toegevoegd (ok daar wordt hier wat minder over gevraagd, maar zelf blijf ik dat enorm leuk vinden :D )

[ Voor 47% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-12-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-10 10:29
Iemand nog goeie series/films in Ultra HD/4K op Netflix?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik ben met veel plezier de nieuwe Poolse Netflix Original "1983" aan het kijken. Lekker duister sfeertje, goede karakters en tot dusver spannend verhaal.

Next up, Brooklyn Nine Nine S05 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Gomorra seizoen 3 is tot nu toe weer ontzettend goed! Thanks voor de heads up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:11

tuinïnen

Eventus stultorum magister

algalid schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:43:
Hier toch wel Knightfall aangezwengeld en valt niet tegen hoor. Nee het is geen Game of Thrones maar even als tussendoortje prima weg te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Niet zo heel lang geleden was er hier een database site gepost van Netflix aanbod met een goede user interface. De achtergrond van de website was zwart en de sliders roze of paars. Je kon van alles filteren en minimale ratings instellen om je film of serie te vinden. Ik ben de link echter kwijt maar ik kan hem ook niet in dit topic meer vinden op een of andere manier. Als iemand weet waarover ik het heb kan hij/zij de link dan even posten? Je kon op die site trouwens ook andere streamingdiensten selecteren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 16:42
Lasmibalsingh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:34:
Niet zo heel lang geleden was er hier een database site gepost van Netflix aanbod met een goede user interface. De achtergrond van de website was zwart en de sliders roze of paars. Je kon van alles filteren en minimale ratings instellen om je film of serie te vinden. Ik ben de link echter kwijt maar ik kan hem ook niet in dit topic meer vinden op een of andere manier. Als iemand weet waarover ik het heb kan hij/zij de link dan even posten? Je kon op die site trouwens ook andere streamingdiensten selecteren.
Was het deze?

https://www.justwatch.com/nl/new

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Bedankt voor de hulp maar dit was hem niet. Ik heb het ondertussen gevonden via de browser history van safari op mijn iphone, wat was dat lang scrollen zeg (!).

Het gaat om de site flickmetrix trouwens, deze zoekmachine combineert en weegt verscheidene beoordelingssites af om tot afgewogen ratings te komen. Tijdens mijn zoektocht kwam ik ook nog een andere zeer bruikbare search engine tegen genaamd flixable.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, lekkere films erbij vandaag. Lord of the Rings alle 3, Fantastic Beasts, the Dark Knight en nog een paar erg leuke. (De eerste Blade Runner, ik geloof dat ik die nog steeds niet gezien heb, dus na 35 jaar maar eens gaan doen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ArthurMorgan schreef op donderdag 6 december 2018 @ 06:43:
Zo, lekkere films erbij vandaag. Lord of the Rings alle 3, Fantastic Beasts, the Dark Knight en nog een paar erg leuke. (De eerste Blade Runner, ik geloof dat ik die nog steeds niet gezien heb, dus na 35 jaar maar eens gaan doen :D )
Nice! Waar zie je dat / is dat bij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hou verschillende sites u de gaten, deze komen van justwatch.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Zit nu met ms snmght in Sick Note, geinig, lekker kort en laagdrempelig. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is goed inderdaad. Was al een tijd van plan om de originele Blade Runner te kijken aangezien ik veel te jong was toen die eerst uitkwam. Handig dat ik het legaal kan houden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 14:58
Gewoon deze site houd ik zelf bij: https://nieuwdezeweek.nl/netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36
chucky666 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:25:
Ditto.

LG OLED geeft beroerd beeld, Shield speelt alles prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
janvanduschoten schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:02:
[...]

Nice! Waar zie je dat / is dat bij te houden?
Ik gebruik de app Upflix

Daar staan deze nu ook op (de info dat het op netflix staat, niet de films zelf natuurlijk)

Verder vandaag oa The Hangover, V for Vendetta, the Accountant en nog wat dingen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Brammos85 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:54:
[...]

Ditto.

Ik zie hier vandaag ook een lage resolutie in de tekenfilm series die mijn zoontje zat te kijken op de LG 4k lcd televisie. Geen idee hoe het de vorige dagen was.
Soms wordt het beeld ineens wel scherp na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:20
Voor de mensen die onscherp beeld ervaren, hoe is je TV aangesloten? Via kabel of wifi, dat scheelt namelijk nogal. Ik zelf heb 'm via een netwerkkabel aangesloten en heb eigenlijk nooit last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier gewoon via de kabel aangesloten. Net even via de Netflix app op de tv een netwerktest gedaan. Snelheid kwam op 35.6 mbit/s. Meer dan genoeg voor fullhd tekenfilmseries. Heb de 40/4 van ziggo.

Vanuit die app maar eens gekozen voor 'app herstarten' en nu lijkt het al een paar minuten scherp te zijn en te blijven.
Edit: ook na een kwartiertje nog steeds scherp

[ Voor 9% gewijzigd door hars73 op 06-12-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 19:45
Ik heb het 'lage resolutie' probleem ook regelmatig (lees: bijna altijd) als ik op mijn computer Netflix zit te kijken.
Ik kijk dan via Chrome en alles is bedraad.
Ziggo abbo 200mbit down.
Het begint scherp en na een klein tijdje (bijv. 15 minuten) wordt het steeds onscherper.
Als ik de netflix site afsluit en even opnieuw start is hij weer scherp en wordt dan langzaam aan weer onscherp.
Ik heb ook de router reeds diverse keren gereset en speedtests gedaan, maar alles aan de verbinding lijkt prima.

Ik heb het idee dat dit bij Netflix zelf zit op 'peaktimes' om misschien zo het data verkeer in te tomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is het dan niet de provider die dat doet? Ik kijk veel en verspreid over de hele dag en avond. En ik heb altijd de hoogste kwaliteit. (LG OLED 4K, en Caiway -glasvezel- bedraad.)

Overigens weer wat leuke toevoegingen vandaag, Scarface en Back to the Future (1) en natuurlijk Mowgli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

ArthurMorgan schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:02:
Is het dan niet de provider die dat doet? Ik kijk veel en verspreid over de hele dag en avond. En ik heb altijd de hoogste kwaliteit. (LG OLED 4K, en Caiway bedraad.)

Overigens weer wat leuke toevoegingen vandaag, Scarface en Back to the Future (1) en natuurlijk Mowgli.
Wij zijn erg benieuwd naar Mowgli :9~ oOo
Vanavond na het eten gelijk kijken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Net The Accountant gekeken, aardige film over een authistische Jason Bourne figuur die goed is met getalletjes. Ik zag dat er ook een nieuw seizoen (S5) van Prison Break op staat. Die ga ik dan maar als volgende kijken :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36
ArthurMorgan schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:02:
Is het dan niet de provider die dat doet? Ik kijk veel en verspreid over de hele dag en avond. En ik heb altijd de hoogste kwaliteit. (LG OLED 4K, en Caiway -glasvezel- bedraad.)
Zoals gezegd, op mijn Shield is de kwaliteit top notch. Dus dan zou er selectief geknepen moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Bij mij op mijn LG (55C8) is het beeld eigenlijk altijd meteen scherp (4k als beschikbaar), terwijl ik via de Chromecast regelmatig heb dat hij wazig begint, maar dat trekt meestal redelijk snel bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Woy op 07-12-2018 15:37 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:18
De films Argo en Sully zijn ook wel het vermelden waard, recent toegevoegd.

En een niewe Duitse Netflix Original, Dogs of Berlin. Ziet er ook veelbelovend uit.

[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 07-12-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Woy schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:37:
Bij mij op mijn LG (55C8) is het beeld eigenlijk altijd meteen scherp (4k als beschikbaar), terwijl ik via de Chromecast regelmatig heb dat hij wazig begint, maar dat trekt meestal redelijk snel bij.
Chromecast moet bufferen, dan heb ik bij eigenlijk elke streaming dienst.

Op mijn pc die al lang niet meer mee zou moeten kunnen, heb ik ook altijd gebuffer in het begin en tussendoor ondanks een kabel. Op mijn goede laptop op wifi heb ik dit nooit.
Is werkgeheugen wellicht niet een factor?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
avotar schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:48:
[...]

Chromecast moet bufferen, dan heb ik bij eigenlijk elke streaming dienst.

Op mijn pc die al lang niet meer mee zou moeten kunnen, heb ik ook altijd gebuffer in het begin en tussendoor ondanks een kabel. Op mijn goede laptop op wifi heb ik dit nooit.
Is werkgeheugen wellicht niet een factor?
Alles moet bufferen, niet alleen de Chromecast :) Dat de één direct scherp is en de ander niet kan aan een aantal zaken liggen. Snelheid van verbinding is een mogelijkheid, net zoals snelheid van processor, die mogelijk even tijd nodig heeft om het bij te benen. Werkgeheugen kan ook, maar aangezien het later wel verbeterd lijkt me dat iets onwaarschijnlijker.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Er hoeft niet gebufferd te worden als je de aflevering vantevoren download met de netflix app, dan is alles meteen scherp en is het ook sneller in beeld. Dit werkt waarschijnlijk niet als je via google home spraakherkenning kijkt, maar wel als je via een telefoon of tablet streamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:06:
[...]

Bedankt voor de hulp maar dit was hem niet. Ik heb het ondertussen gevonden via de browser history van safari op mijn iphone, wat was dat lang scrollen zeg (!).

Het gaat om de site flickmetrix trouwens, deze zoekmachine combineert en weegt verscheidene beoordelingssites af om tot afgewogen ratings te komen. Tijdens mijn zoektocht kwam ik ook nog een andere zeer bruikbare search engine tegen genaamd flixable.
Volgens mij laat Flickmetrix alleen maar films zien. Als je zo gaat filteren komt dat alleen maar tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Inderdaad een enorme riedel "nieuwe" films er bij. Hebben ze ergens een contentdeal rond, is dit altijd net voor de Kerst...? Jammer dat dit niet een beetje verspreid over het jaar was, alsof ik de tijd heb om nu alles te kijken :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:26
Ivysaur schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:30:
Best ik de enige die 'Fantastic Beasts and where to find them' matig vind?
Gisteren gekeken, vond het een vermakelijke film. Lekker sfeertje, mooie beelden, leuk om weer een beetje dat Harry Potter thema beleven. Vond de vrouwelijke hoofdrolspeelster wel minder.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Salvatron schreef op zondag 9 december 2018 @ 00:56:
Er hoeft niet gebufferd te worden als je de aflevering vantevoren download met de netflix app, dan is alles meteen scherp en is het ook sneller in beeld. Dit werkt waarschijnlijk niet als je via google home spraakherkenning kijkt, maar wel als je via een telefoon of tablet streamt.
Sure, als je het downloadt dan hoeft er niet gebufferd te worden, want dan is je download één grote buffer :P Maar het ging hier over TV vs Chromecast, in beide gevallen kan je niks downloaden van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kan je in netflix zelf ook ergens filteren/zien wat er nieuw is bijgekomen? Nu moet ik het altijd maar opvangen via verschillende sites. Binnen netflix zelf heb ik het nog niet gezien mbt promotie/categorie of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:54
Paulus07 schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:39:
kan je in netflix zelf ook ergens filteren/zien wat er nieuw is bijgekomen? Nu moet ik het altijd maar opvangen via verschillende sites. Binnen netflix zelf heb ik het nog niet gezien mbt promotie/categorie of iets dergelijks.
https://www.netflix.com/browse/genre/1592210?so=az

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Laatst online: 30-09 12:36
Brammos85 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:54:
[...]

Ditto.

Kun je op je LG zien in welke kwaliteit afgespeeld wordt?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm handig dat ze die optie dan niet in de windows app hebben zitten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hahn schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:18:
[...]

Sure, als je het downloadt dan hoeft er niet gebufferd te worden, want dan is je download één grote buffer :P Maar het ging hier over TV vs Chromecast, in beide gevallen kan je niks downloaden van Netflix.
Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ik heb een chromecast en kan gewoon een aflevering downloaden op de tablet waardoor er geen problemen zijn met het beeld of de internetverbinding. Ik kan dus gewoon downloaden in netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Salvatron schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:04:
[...]

Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ik heb een chromecast en kan gewoon een aflevering downloaden op de tablet waardoor er geen problemen zijn met het beeld of de internetverbinding. Ik kan dus gewoon downloaden in netflix.
Downloaden bij Netflix kan alleen op tablets en mobiele telefoons. Een tv met Netflix, zonder gebruik te maken van je telefoon of tablet om er naar te streamen, kan niet van Netflix downloaden. Net zoals je op je computer ook niet van Netflix kan downloaden, alleen streamen.

Ik stond er even niet bij stil dat je bij Chromecast altijd vanaf een device cast en als je dus een device gebruikt die wel kan downloaden, je daarvan gebruik kunt maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hahn schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:48:
[...]

Downloaden bij Netflix kan alleen op tablets en mobiele telefoons. Een tv met Netflix, zonder gebruik te maken van je telefoon of tablet om er naar te streamen, kan niet van Netflix downloaden. Net zoals je op je computer ook niet van Netflix kan downloaden, alleen streamen.
Op de Pc (of laptop), draaiend op Windows 10 is dit zeker mogelijk, met de Netflix app.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:48:
[...]
Ik stond er even niet bij stil dat je bij Chromecast altijd vanaf een device cast en als je dus een device gebruikt die wel kan downloaden, je daarvan gebruik kunt maken.
Een Chromecast maakt geen gebruik van je device, die streamt rechtstreeks vanaf de contentprovider (behalve als je screencast doet). Je device is alleen een soort afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DanTm schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:21:
[...]

Een Chromecast maakt geen gebruik van je device, die streamt rechtstreeks vanaf de contentprovider (behalve als je screencast doet). Je device is alleen een soort afstandsbediening.
Dat moet je tegen @Salvatron zeggen, die geeft aan dat hij zonder internet Netflix kan streamen vanaf z'n tablet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:23:
[...]

Dat moet je tegen @Salvatron zeggen, die geeft aan dat hij zonder internet Netflix kan streamen vanaf z'n tablet ;)
Misschien dat hij netflix op z'n device afspeelt, en dan het screen naar z'n tv cast. Anders zal downloaden geen enkele invloed hebben. Je kunt je device ook gewoon uitzetten als je normaal cast.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hier kijk ik wel naar uit, Triple Frontier

https://www.want.nl/triple-frontier-netflix-original/

[ Voor 15% gewijzigd door Exocet op 10-12-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Wow, dat ziet er inderdaad erg nice uit. Geen slechte cast ook. :D

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16
Net begonnen aan Happy en ik ben hooked.

Wauw dit is gewoon leipe shit, ziek, gestoord, grappig, bizar. Dit is gewoon de punisher met een heftige lsd trip. Max Payne meets my litte pony.

Ik heb echt momenten dat ik wtf roep of hard aan het lachen ben. Echt wauw, what did I just see... :D 8)7 :'( :X :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De nieuwe ghost in the shell film is ook al op netflix? Is toch vrij uitzonderlijk dat dit zo kort gebeurt nadat hij in de cinema is geweest. Is die wat het kijken waard, of is het een even groot drama als andere real life adaptations van anime titels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 14:37
boe2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:31:
De nieuwe ghost in the shell film is ook al op netflix? Is toch vrij uitzonderlijk dat dit zo kort gebeurt nadat hij in de cinema is geweest. Is die wat het kijken waard, of is het een even groot drama als andere real life adaptations van anime titels?
Hij werd vorige week ofzo ook al uitgezonden op tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Miki schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:30:
Net begonnen aan Happy en ik ben hooked.

Wauw dit is gewoon leipe shit, ziek, gestoord, grappig, bizar. Dit is gewoon de punisher met een heftige lsd trip. Max Payne meets my litte pony.

Ik heb echt momenten dat ik wtf roep of hard aan het lachen ben. Echt wauw, what did I just see... :D 8)7 :'( :X :r
Ik heb ook ontzettend gelachen om die serie, bizar verhaal. Ook alleen gekeken, m'n vrouw haakte na de 1e scene al gelijk af, " hier ga ik echt niet naar kijken!" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Haha herkenbaar, vergelijkbaar met hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Het is leuk dat Netflix The dark Knight en The Dark knight rises erop heeft gezet, maar als je dan vervolgens de triologie nog een keer wilt gaan kijken, dan is het eigenlijk raar dat deel 1 er niet op staat.

Hebben ze beter gedaan met Lord of the Rings.

Gisteren weer The accountant gekeken, Netflix is weer lekker bezig met films. Dat miste ik vooral in het begin nog. Beginnen nu wel wat toppers op te staan :)

[ Voor 23% gewijzigd door MarcHealthy op 11-12-2018 12:58 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Pagina: 1 ... 142 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.