Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
algalid schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:37:
House of Cards S6 is uit! Ze hebben Kevin Spacey zelfs van de "Previously on..." proberen te schrappen, hij flitst enkel nog voorbij in cameo's.
Die staat sowieso top 3 meest oninteressante characters om een serie op te baseren.De Doug Stamper spin-off is geschrapt, dus het is het definitieve eind.
Samen met onder die schrijver waar Claire het vorig seizoen met hokte.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Zijn maar 8 eps, die ga ik nog wel kijkenPoulske schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:29:
Ik ga geen HoC meer kijken. Spacey was de kracht van de serie en zonder hem vind ik er niets meer aan. #metoo of niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 97% gewijzigd door snah001 op 02-11-2018 20:48 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.207.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door F_J_K op 03-11-2018 22:30 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:07 ]
Wel goede serie trouwens.
Verwijderd
Kon seizoen 1 echt niet serieus nemen, afgehaakt na een paar afleveringen. Gore is er eigenlijk niet, het moet wel een tienerserie blijven......Ivysaur schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:55:
Shannara Chronicles seizoen 2 is een tijdje uit. Leuke serie, hoor. Met een hele sexy actrice. Het lijkt kinderlijke, maar er is veel gore, enzo.
Mijn tentamens zijn bijna voorbij en ik kan wel een LOTR marathon gebruiken
Op Google kom ik genoeg tegen over dat LOTR-films sinds 1 november op Netflix staan. Alleen dus niet in Nederland.adzer schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:54:
Ik las laatst een bericht op Facebook dat alle delen van LOTR op Netflix komen ergens in November. Kan het echter nergens terugvinden en vroeg me af of een van jullie weet of dit echt zo is of een onzin verhaal.
The devil is in the details.
Voor een echte marathon moet je de extended editions kijken 😁adzer schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:54:
Ik las laatst een bericht op Facebook dat alle delen van LOTR op Netflix komen ergens in November. Kan het echter nergens terugvinden en vroeg me af of een van jullie weet of dit echt zo is of een onzin verhaal.
Ik denk idd dat het enkel gaat over Netflix UK en consoorten:Hahn schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:59:
Op Google kom ik genoeg tegen over dat LOTR-films sinds 1 november op Netflix staan. Alleen dus niet in Nederland.
https://winteriscoming.ne...ember-united-states-next/
Maar het kan zijn dat licentiebesprekingen gaande zijn voor de Benelux, dan is het even wachten.
Ik ben op zoek naar een serie over een elite eenheid. Een beetje zoals Strike Back. En dan ook nog het liefst brits.
Ik had Line of Duty op het oog, maar alleen seizoen 3 en 4 staan op Netflix, helaas.
Klopt, hier ook. Somehow vind ik vocalen in stereo wel veel duidelijker dan bij 5.1Arjantje72 schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:45:
Bij mij is de serie Bodyguard in stereo en niet in 5.1, bij jullie ook zo?
Ik luister op een yamaha ysp2700 en bij 5.1 uitzendingen moet ik altijd clear voice aanzetten om spraak beter te kunnen horen.
[ Voor 46% gewijzigd door jaihel op 04-11-2018 21:03 ]
Mij waren ze kwijt tijdens een scene waarin elfjes dansten op technoVerwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:06:
[...]
Kon seizoen 1 echt niet serieus nemen, afgehaakt na een paar afleveringen. Gore is er eigenlijk niet, het moet wel een tienerserie blijven......
Nu was het zo van tja wat moeten we ermee.
2250 WP Zuid PVoutput
Niet Brits, wel speciale eenheid, maar wellicht niet precies wat je zoekt, ik noem hem toch even: Faudajaihel schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:00:
Heeft iemand nog een goede kijktip voor me?
Ik ben op zoek naar een serie over een elite eenheid. Een beetje zoals Strike Back. En dan ook nog het liefst brits.
Ik had Line of Duty op het oog, maar alleen seizoen 3 en 4 staan op Netflix, helaas.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Erg treurig.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Omdat ze ooit toegevoegd zijn een maand voor sinterklaas met licenties die 1 of meerdere jaren duurden. Hetzelfde zie je voor andere tijdsgebonden feesten als halloween en kerst.Mars18 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:02:
Waarom zijn alle Sinterklaas films verwijderd van Netflix, net een maand voor Sinterklaas.
Erg treurig.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waarschijnlijk omdat ze er vorig jaar rond deze tijd op zij gekomen en de licentie nu verlopen is.Mars18 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:02:
Waarom zijn alle Sinterklaas films verwijderd van Netflix, net een maand voor Sinterklaas.
Erg treurig.
Ik verwacht ze volgende week ofzo wel weer terug.
Edit : eerst f5 voordat je wat typt
[ Voor 5% gewijzigd door puntje013 op 05-11-2018 10:08 ]
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Enige oplossing is inderdaad taal op Engels.
Tabula Rasa en Beau Sejour zijn ook aanraders.algalid schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:14:
Over België gesproken, een aantal VRT series staan nu ook op Netflix (zie link): Bevergem, Eigen Kweek, De Ridder en Tytgat Chocolat.
Had van beide al eens enkele afleveringen gezien toen ze gewoon uitgezonden werden, maar nooit gevolgd.
Van de RTBF is La Treve (The Break) ook wel goed. Al vind ik het wel minder dan TR en BS.
The Unit (is wel Amerikaans).jaihel schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:00:
Of is deze serie onlangs van Netflix verwijderd?
Heb seizoen 1 een paar jaar geleden gekeken, wist niet dat er een seizoen 2 was. Bedankt voor de tip!Martinusz schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:49:
[...]
Niet Brits, wel speciale eenheid, maar wellicht niet precies wat je zoekt, ik noem hem toch even: Fauda
Denk het wel indd, staat er niet meer tussenBaseman77 schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:25:
[...]
The Unit (is wel Amerikaans).
Of is deze serie onlangs van Netflix verwijderd?
Heb je Elite Squad (Tropa de Elite) gezien? Helaas staat alleen het 2e deel (Enemy Within) op Netflix, maar vind die echt supervet. Gaat over de squads die de favela's in Brazilie ingaan om de drugs / gang problematiek aan te pakken.jaihel schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:00:
Ik merkte, of eigenlijk hoorde het gisteren ook. Wel jammer! Ik heb maar extended stereo aangezet op mijn receiver en het klonk gelijk een stuk beter.Arjantje72 schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:45:
Bij mij is de serie Bodyguard in stereo en niet in 5.1, bij jullie ook zo?
Klopt!Marzman schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:42:
Ik heb de taal van Netflix op Engels gezet en heb nu andere films die ik eerst niet had. Films zonder Nederlandse ondertitels. Ocean 11, 12, 13, The Losers en vast nog wel meer. Het kan ook komen omdat ik in Belgie woon (tweetalig land, de films hebben wel Franse ondertitels). Eigenlijk zou je in de settings in moeten kunnen stellen welke talen en met welke subs Netflix films mag laten zien als ze niet alles vertaald hebben.
Daarnaast zijn ook alle Harry Potters te vinden wanneer je in het Engels instelt. (Is pas sinds begin deze maand dat die films erop staan dus dit is nog vrij onbekend)
[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 06-11-2018 01:22 ]
?Marzman schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:42:
Ik heb de taal van Netflix op Engels gezet en heb nu andere films die ik eerst niet had. Films zonder Nederlandse ondertitels. Ocean 11, 12, 13, The Losers en vast nog wel meer. Het kan ook komen omdat ik in Belgie woon (tweetalig land, de films hebben wel Franse ondertitels). Eigenlijk zou je in de settings in moeten kunnen stellen welke talen en met welke subs Netflix films mag laten zien als ze niet alles vertaald hebben.
Mijn netflix staat ook op Engels maar ik zie die films niet? Waar heb je dat exact ingesteld?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als taal in mijn account. Beschrijvingen zijn nu ook in het Engels.Willybubba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:00:
[...]
?
Mijn netflix staat ook op Engels maar ik zie die films niet? Waar heb je dat exact ingesteld?
/▌
Vreemd, dat heb ik al jaren zo en toch is mijn aanbod gewoon "normaal", dus zonder Harry Potter etc.Marzman schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:07:
[...]
Als taal in mijn account. Beschrijvingen zijn nu ook in het Engels.
EDIT: komt dan denk ik idd door Belgie, ik vind deze 'hack' ook alleen op Belgische sites terug. Jammer.
[ Voor 15% gewijzigd door Willybubba op 06-11-2018 13:30 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De films hebben Franstalige ondertitels, ik denk dat dit de reden is dan ja.Willybubba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:24:
[...]
Vreemd, dat heb ik al jaren zo en toch is mijn aanbod gewoon "normaal", dus zonder Harry Potter etc.
EDIT: komt dan denk ik idd door Belgie, ik vind deze 'hack' ook alleen op Belgische sites terug. Jammer.
/▌
Volgende week dinsdag wordtie pas geaired.Wildfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:49:
Waar is de nieuwe aflevering van The Flash? S05E05 had er al op moeten staan maar nog steeds is de meest recente die van vorige week...
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Waarom is dat nou weer? Elke donderdag een nieuwe aflevering, maar nu dus niet? Waarom vermeld Netflix dat dan niet? Dit werkt alleen maar verwarring op.vuurtjih schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:56:
[...]
Volgende week dinsdag wordtie pas geaired.
Ach ja.... /firstworldproblem
[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 08-11-2018 22:02 ]
Don't shoot the messengerWildfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:58:
[...]
Waarom is dat nou weer? Elke donderdag een nieuwe aflevering, maar nu dus niet? Waarom vermeld Netflix dat dan niet? Dit werkt alleen maar verwarring op.
Maar geen idee waarom, zie het wel vaker gebeuren bij series dat er ineens een week tussen zit.
Netflix vermeldt dat wel. Bij mij staat er al een aardige tijd dat de volgende aflevering van The Flash er op 15 november zal zijn.Wildfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:58:
[...]
Waarom is dat nou weer? Elke donderdag een nieuwe aflevering, maar nu dus niet? Waarom vermeld Netflix dat dan niet? Dit werkt alleen maar verwarring op.
Nope, Netflix vermeldt hier niet meer dan "nieuwe aflevering vanaf donderdag".Hahn schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:18:
[...]
Netflix vermeldt dat wel. Bij mij staat er al een aardige tijd dat de volgende aflevering van The Flash er op 15 november zal zijn.
-- Edit: dan heb ik het over zowel de Netflix app op m'n LG TV als de Netflix website zelf.
[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 08-11-2018 22:21 ]
Ja, volgende week donderdag. Wat vandaag, ook donderdag, misschien wat verwarrend is. Maar tot en met gisteren stond er, in ieder geval bij mij, heel duidelijk 15 november.Wildfire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:20:
[...]
Nope, Netflix vermeldt hier niet meer dan "nieuwe aflevering vanaf donderdag".
Klopt!Hahn schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:21:
[...]
Ja, volgende week donderdag. Wat vandaag, ook donderdag, misschien wat verwarrend is. Maar tot en met gisteren stond er, in ieder geval bij mij, heel duidelijk 15 november.

Je bent niet de enige.. De cijfers op imdb liegen er niet om; geen enkele aflevering komt boven een 5 uit. IMDB: House of Cards - Season 6m-vw schreef op maandag 5 november 2018 @ 05:43:
Dit weekend HoC gekeken.
spoiler:Blijkbaar ben ik niet de enige die Kevin Spacey mist. Wat een waardeloze verhaallijn. (Mijn mening.)
http://hawvie.deviantart.com/
Wat mij betreft ook volledig terecht.HawVer schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:41:
[...]
Je bent niet de enige.. De cijfers op imdb liegen er niet om; geen enkele aflevering komt boven een 5 uit. IMDB: House of Cards - Season 6
Dat einde ook.... man man man...
Voor een serie waarvan men op het moment van schrijven al weet dat het klaar is, hadden ze wel iets van een effort mogen doen. Echt bijna een einde á là Lost.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Mowgli op 7 december:
Dogs of Berlin op 7 december:
[YouTube: Dogs of Berlin | Officiële trailer | Netflix]
1983 (eerste Poolse Netflix serie) op 30 november:
Gisteren aan aflevering 1 begonnen, maar niet eens afgekeken. Spacey IS de serie zo ongeveer.HawVer schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:41:
[...]
Je bent niet de enige.. De cijfers op imdb liegen er niet om; geen enkele aflevering komt boven een 5 uit. IMDB: House of Cards - Season 6
7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A + extra baterij onderweg, wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming
Dit gebeurt alleen maar bij shows die niet van Netflix zelf zijn. Die worden in licentie genomen door Netflix en een dag na de uitzending in de VS door netflix uitgezonden. Eerder kan gewoon niet.Sniffels schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:52:
Elke week nieuwe aflevering is en blijft erg vervelend en eigenlijk zwaar irritant. Daarvoor heb ik geen Netflix genomen.
Dit inderdaad.robkrekel schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:04:
[...]
Gisteren aan aflevering 1 begonnen, maar niet eens afgekeken. Spacey IS de serie zo ongeveer.
Niet dat de rest van de cast niet goed is... Maar Kevin had gaf de serie een onheilspellende sfeer welke vanaf de 1e minuut in S06 ontbreekt. Mijn inziens had Kevin gewoon de serie af moeten/mogen maken waarbij de opbrengst geheel/deels naar zijn slachtoffers (mits een rechter hem veroordeeld) gaat.
Maar goed... dan zou uiteraard half/heel de USA Netflix gaan boycotten. Ik begrijp de keuze vanuit Netflix hun perspectief wel echter is het mijn inziens niet terecht geweest om Kevin zijn carriere (en deze serie) op deze wijze af te kappen.
@redrohX Ozark S2 was er bij mij in 2 dagen doorheen.
Hopelijk kunnen ze dit niveau nog even volhouden
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 10-11-2018 08:24 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb de serie een kans gegeven en het is inderdaad een goede serie, ik ben benieuwd naar deel 2. Ik had trouwens niet verwacht dat de serie zo duister en af en toe zo bloederig zou zijn, desondanks blijft de serie wel luchtig en humorvol om naar te kijken. De talentvolle cast helpt hier wel bij.Olga2000 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Deze serie is super! Ik zit bij aflevering 3. Je hoeft niet van tiener series te houden om ervan te genieten.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Er is een alternatief wat ze blijkbaar toepassen voor Titans - wachten tot de hele serie is uitgezonden en dan pas beschikbaar maken.ArthurMorgan schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:24:
[...]
Dit gebeurt alleen maar bij shows die niet van Netflix zelf zijn. Die worden in licentie genomen door Netflix en een dag na de uitzending in de VS door netflix uitgezonden. Eerder kan gewoon niet.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ja maar mensen die dat willen kunnen dat door zelfbeheersing alsnog doen. De mensen die het gelijk willen zien als het uit is hoeven niet de dupe te zijn van mensen die die optie liever hebben. Zeker voor fans die op fora over die series willen praten zou dat een groot nadeel opleveren.Robtimus schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 14:54:
[...]
Er is een alternatief wat ze blijkbaar toepassen voor Titans - wachten tot de hele serie is uitgezonden en dan pas beschikbaar maken.
En inderdaad het verschilt per serie, omdat de aanbieders allemaal andere voorwaarden hebben. er is dus wel een deal met CW, en met sommige andere netwerken, maar bijvoorbeeld niet met de BBC (Doctor Who bijvoorbeeld.)
Maar als het kan is het (IMHO) onzin om het niet te doen, omdat een deel het niet wil, terwijl een ander deel het juist erg fijn vindt.
[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-11-2018 15:19 ]
Jammer dat al het nadere nu zo tegen valt. The Haunting of Hill House in het bijzonder, vier afleveringen gekeken maar ik stop er mee, ik vind het ontiegelijk saai maar ik voel me een beetje de enige.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Seizoen 1 echt non-stop gekeken, benieuwd of s2 in de buurt komt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb echt genoten van de bodyguard! Ook hele mooi shots en gebruik van de belichting gemaakt!Veertien14 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:37:
Momenteel bij aflevering 2 van Bodyguard. Tot nu toe een erg fijne serie. Hiervoor had ik Daredevil S3 gekeken en die was ook al zo sterk, vooral vergelijken met de vorige 2 seizoenen. Het deed mij zelfs even denken aan the The Dark Knight wat betreft volwassenheid, sfeer, shots..
Het alternatief is dat je bv met The Flash moet wachten tot april of mei voor het hele seizoen beschikbaar is.Sniffels schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:52:
Elke week nieuwe aflevering is en blijft erg vervelend en eigenlijk zwaar irritant. Daarvoor heb ik geen Netflix genomen.
Ik vermoed dat ze dat ook veel kijkers zal kosten vanwege het downloaden.
Maar irritant is het wel.
Het zorgt er wel voor dat ik bv veel meer series tegelijk volg momenteel.
[ Voor 10% gewijzigd door avotar op 11-11-2018 07:42 ]
Beter dan Breaking Bad zelfs? Hmmm, misschien moet je eerst iets heel anders kijken: Arrested Development bijvoorbeeld, waar ik Jason Bateman oorspronkelijk van ken. Meestal speelt hij in komedies, dus ik vond het verassend toen ik hem in een serieuze rol in Ozark zag (en inderdaad best goed acteerde).snmght schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:02:
Is er leven na Ozark? Niets dat ik kijk vind ik op dit moment de moeite waard, man wat heb ik genoten van Ozark! Meer dan van Prison Break, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Suits en GoT. Niet een enkeling die schitterend acteert maar nagenoeg de hele cast vind ik uitmuntend!![]()
Jammer dat al het nadere nu zo tegen valt. The Haunting of Hill House in het bijzonder, vier afleveringen gekeken maar ik stop er mee, ik vind het ontiegelijk saai maar ik voel me een beetje de enige.
Breaking bad en Suits in 1 opsomming? Hmm.
Ozark - en een boel anderen - staan nog op mijn lijst. Maar ja, eerst de goede niet-NF series kijken (voordat die opeens verdwijnen) en dat kost al "wat" tijd...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Herinner me dat ik die serie ooit eerder probeerde en wat saai vond, maar ik ben ook geen groot fan van komedie. Ik vind hem ook niet het sterkst spelen maar vooral de rollen van Wendy, Ruth, Mason, Petty en Darlene vond ik zeer sterk. En enkele andere ook nog wel beter dan Bateman, al vond ik hem zeker niet slecht.redrohX schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:20:
[...]
Beter dan Breaking Bad zelfs? Hmmm, misschien moet je eerst iets heel anders kijken: Arrested Development bijvoorbeeld, waar ik Jason Bateman oorspronkelijk van ken. Meestal speelt hij in komedies, dus ik vond het verassend toen ik hem in een serieuze rol in Ozark zag (en inderdaad best goed acteerde).
Mij heeft Ozark ook enorm verrast. Eraan begonnen omdat het me werd aangeraden en erg blij dat ik het heb gedaan. Of het echt breaking bad benaderd twijfel ik aan maar het is echt een ijzersterke serie met goed acteerwerk en prima verhaal lijn.snmght schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:02:
Is er leven na Ozark? Niets dat ik kijk vind ik op dit moment de moeite waard, man wat heb ik genoten van Ozark! Meer dan van Prison Break, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Suits en GoT. Niet een enkeling die schitterend acteert maar nagenoeg de hele cast vind ik uitmuntend!![]()
Tweede seizoen ook goed? Heb vorig jaar het eerste seizoen gekeken en vond het wel een aardige serie maar had niet meteen de 'wow' factor.Miki schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:48:
[...]
Mij heeft Ozark ook enorm verrast. Eraan begonnen omdat het me werd aangeraden en erg blij dat ik het heb gedaan. Of het echt breaking bad benaderd twijfel ik aan maar het is echt een ijzersterke serie met goed acteerwerk en prima verhaal lijn.
Kan overigens weer echt genieten van better call saul. Kijkt zo lekker weg en cinematografisch vind ik die serie ook erg sterk.
Ik vind het camerawerk en het script ook erg goed. De manier waarop ze sommige scènes weg laten of een niet voor de hand liggend camera shot nemen vond ik erg voor elkaar. Twee voorbeelden in spoiler tags, maar zo werd ik in dat opzicht ook meermaals aangenaam verrast.Miki schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:48:
[...]
Mij heeft Ozark ook enorm verrast. Eraan begonnen omdat het me werd aangeraden en erg blij dat ik het heb gedaan. Of het echt breaking bad benaderd twijfel ik aan maar het is echt een ijzersterke serie met goed acteerwerk en prima verhaal lijn.
2: als Wendy aan Mason probeert te ontsnappen zie je een shot van veraf waardoor je haar goed bij het huis kunt zien wegrennen. Bij die scène is dat logisch. Maar waar het ook logisch zou zijn om in te zoomen op de worsteling of het gezicht van Wendy als ze teruggesleept wordt blijft het verre shot aangehouden.
Ik vond S2 beter.
[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 11-11-2018 14:03 ]
Verwijderd
Komt die niet pas op 21 december?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:39:
Vanaf hoelaat kunnen we genieten van Bird BOX 2018 met Sandra Bullock vandaag ? Ik zit momenteel ziek thuis en zou hem graag willen zien alleen is hij nog niet beschikbaarOp netflix
Wikipedia: Bird Box (film)
[ Voor 44% gewijzigd door CopyCatz op 12-11-2018 14:57 ]
Nee. 12 november komt 'ie op dat filmfestival. Op 21 december komt 'ie op Netflix. Dus je zal nog even moeten wachten.
Ik heb Ozark nog niet gezien maar aangezien meerdere personen hier in dit topic het aanraden, dan ga ik die vanavond eens aanslingeren.snmght schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:02:
Is er leven na Ozark?
Jammer dat al het nadere nu zo tegen valt. The Haunting of Hill House in het bijzonder
Of het B.B of GOT overtreft..?
We zullen zien.
Haunting vond ik zeker niet slecht! Kan het ook iedereen wel aanraden. Ik vond het acteerwerk echt super! Op tja ... Huisman na. In GoT doet die het uitstekend maar in haunting vond ik het ondermaats. Wat toch jammer is.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Nee!murphylee schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:48:
[...]
Ik heb Ozark nog niet gezien maar aangezien meerdere personen hier in dit topic het aanraden, dan ga ik die vanavond eens aanslingeren.
Of het B.B of GOT overtreft..?
We zullen zien.(smaken verschillen)
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
/▌
Verwijderd
Je bedoelt dat zwart grijs wordt als er witte ondertitels zichtbaar zijn op donkere scenes? Dat heeft niks met HDR te maken en ga je ook hebben als je je abonnement downgrade.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:23:
Klopt het dat ik HDR kan "uitzetten" door m'n abo te downgraden naar 2 devices ipv 4? Kan het met geen mogelijkheid uitzetten op m'n smart tv en het verstoort het beeld behoorlijk in donkere scenes icm subtitles. Ik heb een LCD tv. Op een OLED bestaat dit probleem niet.
Verwijderd
Ik merk het niet bij non-HDR series. Het "gloei" effect is behoorlijk aanwezig bij HDR in donkere scenes.Hahn schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:06:
[...]
Je bedoelt dat zwart grijs wordt als er witte ondertitels zichtbaar zijn op donkere scenes? Dat heeft niks met HDR te maken en ga je ook hebben als je je abonnement downgrade.
Maar heb je ook een antwoord op de vraag?
Was "ga je ook hebben als je je abonnement downgrade" niet antwoord genoeg?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:19:
[...]
Ik merk het niet bij non-HDR series. Het "gloei" effect is behoorlijk aanwezig bij HDR in donkere scenes.
Maar heb je ook een antwoord op de vraag?
Mocht je me niet geloven, probeer het uit, je kunt altijd weer upgraden.
Wat wel schijnt te helpen is subtitles een backgroundkleur geven in de instellingen: https://www.netflix.com/SubtitlePreferences
[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 13-11-2018 19:25 ]
In hdr zijn de ondertitels gewoon te scherp, te veel nits. Daar helpt downgrading wel tegen.
[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-11-2018 19:39 ]
Verwijderd
En @Hahn enorm bedankt voor je ontzettend behulpzame houding.
Het zou ook enorm worden gewaardeerd als je de volgende keer het sarcasme achterwege zou laten
[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 13-11-2018 21:40 ]
[ Voor 106% gewijzigd door janvanduschoten op 13-11-2018 21:41 ]
Direct even gecheckt voor Gommora, maar helaas geen seizoen 3 (die nu al een jaar uit is). Iemand een idee wanneer Netflix dit voor NL gaat releasen?ArthurMorgan schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:01:
Gomorra, Dicte en the Bridge (Bron) zijn weer terug
En de Deense "biker serie" Kriger is beschikbaar op Netflix:
[ Voor 31% gewijzigd door algalid op 14-11-2018 15:52 ]
Verwijderd
Echt een pareltje (al moet ik nog 1 aflevering, dus even zien hoe het einde is). Ik hoop dat netflix vaker met de BBC gaat samenwerken, zoveel beter in mijn ogen dan veel Amerikaans werk waar gewoon minder aandacht is voor details (al geniet ik daar ook van).
Oh, mochten er hier net zulke gekken als mijzelf rondlopen, hier kan je per aflevering zien welke muziek in de episode zit: https://www.bbc.co.uk/programmes/b0bjckgv/episodes/player
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 22:12 ]
ik denk als hij niet meer te zien is bij KPN (Plus pakket)righthand schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:15:
[...]
Direct even gecheckt voor Gommora, maar helaas geen seizoen 3 (die nu al een jaar uit is). Iemand een idee wanneer Netflix dit voor NL gaat releasen?
Je bedoeld Narcos: Mexico?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Onlangs uit gekeken, imho een fantastische niet-alledaagse serie met schitterend acteerwerk (niet in het minst van Jonah Hill in rollen die ik toch niet gewend ben van hem). En af en toe wat zwarte humor omdat de serie gewoon zichzelf niet altijd even serieus neemt. Dikke aanrader.
[ Voor 100% gewijzigd door Exocet op 16-11-2018 22:37 ]
Verwijderd
Die ongein moet echt stoppen, zowel KPN als Ziggo (mijn provider), gaat werkelijk nergens over. Providers moeten internet leveren, niet tv series kapen. Net of ik naar KPN ga om dit te bekijken nu (of dat iemand anders naar Ziggo gaat voor game of thrones).johnb52 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:46:
ik denk als hij niet meer te zien is bij KPN (Plus pakket)
Bizarre acties allemaal
De aflevering die vorige week donderdag online had moeten komen is dus pas gisteren online gekomen. Een volledige week later.vuurtjih schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:56:
[...]
Volgende week dinsdag wordtie pas geaired.
Echt stom dat Netflix geen melding geeft dat er even een weekje wordt overgeslagen.
Ik ga weer hetzelfde zeggen, en jij waarschijnlijk ook, maar: Netflix heeft, in ieder geval bij mij, wél duidelijk gezegd dat de volgende aflevering pas deze donderdag zou zijn.Wildfire schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:52:
[...]
De aflevering die vorige week donderdag online had moeten komen is dus pas gisteren online gekomen. Een volledige week later.
Echt stom dat Netflix geen melding geeft dat er even een weekje wordt overgeslagen.
Ik heb meerdere keren de melding gezien dat de volgende aflevering 15 november zou zijn.
[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:13 ]
IMDB: The Flash - Season 5Wildfire schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:52:
[...]
De aflevering die vorige week donderdag online had moeten komen is dus pas gisteren online gekomen. Een volledige week later.
Niks een week te laat, gewoon een week geen uitzending in de vs. Vrij standaard rond deze tijd van het jaar met veel feestdagen daar.
The good place heeft dit jaar bijvoorbeeld nog maar 1 uitzending om dan midden januari weer verder te gaan.
IMDB: The Good Place - Season 3
(Ook hier kun je de uitzendschema's vinden https://www.netflix-neder...ash-seizoen-5-op-netflix/ )
[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-11-2018 01:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.