Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Raid stond ooit op netflix

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Gisteren eerste seizoen van Sense8 afgekeken. Serie wordt met de aflevering beter. Ben benieuwd naar het 2e seizoen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Van het weekend, en gisteren, de serie Boss Baby gebinged. Dit is een erg leuke animatie serie gebaseerd op de gelijknamige film.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben nu The Mick aan het kijken. Best een leuke comedy met afleveringen van 20 minuten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Grindtegel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:21:
Ik ben ook gestopt met Maniac, te saai en te veel geneuzel om de boel maar te rekken .
Ik inmiddels ook, na de derde aflevering geen zin meer gehad om hem op te zetten.

Nu bezig met The haunting of hill house. Wow! * pven like

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:19
ZO er is nieuws in het verder kijken debacle. Na dat mijn wachtrij steeds groter werd heb ik een work around ontdekt.

Omdat het soms langer geleden is is het het makkelijkst om alle afleveringen te kijken en dan met de muis naar het eind te skippen zodat je de melding "volgende aflevering" krijgt.

Dan ga je naar "kijk activiteit", maar let op in plaats van de aflevering te verwijderen en daarna serie verbergen te kiezen. Moet je ze allemaal 1 voor 1 verwijderen. Er gaat blijkbaar iets niet goed bij "serie verbergen".

Mij heeft het geholpen het heeft veel geklooi gekost. Maar de zooi is nu uit de rij "verder kijken" verdwenen.

[ Voor 0% gewijzigd door Skywalker27 op 23-10-2018 10:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grindtegel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:21:
Ik ben ook gestopt met Maniac, te saai en te veel geneuzel om de boel maar te rekken .
We hebben hem hier wel afgekeken, maar echt een hele vage serie.. Soms gewoon te bizar voor woorden. Maar uiteindelijk toch best interessant gebleken als je hoogover kijkt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 22:18
He verdorie, vandaag was ik alweer toe aan de laatste episode van S02 van het geweldige Norsemen. Ik heb echt krom gelegen van het lachen bij deze serie, jammer dat de seizoenen maar 6 episodes hebben.
Nu de vraag, is er meer zoals dit te zien op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Tripl3 D schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:43:
Gisteren eerste seizoen van Sense8 afgekeken. Serie wordt met de aflevering beter. Ben benieuwd naar het 2e seizoen.
Je weet dat de stekker uit deze serie is gehaald? Heb zelf ook het eerste seizoen gekeken maar kon er maar moeilijk door komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Gaargod schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:30:
He verdorie, vandaag was ik alweer toe aan de laatste episode van S02 van het geweldige Norsemen. Ik heb echt krom gelegen van het lachen bij deze serie, jammer dat de seizoenen maar 6 episodes hebben.
Lillyhammer al gezien?

@F_J_K Precies... Maar ook een beetje dezelfde humor, misschien juist door die acteurs.

[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 23-10-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er is daar ook veel overlap qua acteurs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 08:43
pven schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:12:
[...]

Ik inmiddels ook, na de derde aflevering geen zin meer gehad om hem op te zetten.

Nu bezig met The haunting of hill house. Wow! * pven like
The Haunting of Hill House is vind ik echt een uitzonderlijk goede serie. Ik kijk weinig horror, maar wat aan deze serie zo mooi is, is de diepgang van de personages. Gecombineerd met uitzonderlijk mooi camerawerk (ook opgenomen in Dolby vision) en een zeer interessant verhaal. Ik ben nu ongeveer op 2/3e en kijk alweer uit naar de volgende aflevering.

Ik kijk deze serie alleen, voor mijn vriendin is hij zeker te heftig. Niet alleen gezien de (niet in extreme getale) schrikmomenten maar ook dus de psychologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

mickjuh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

Je weet dat de stekker uit deze serie is gehaald? Heb zelf ook het eerste seizoen gekeken maar kon er maar moeilijk door komen.
Uiteindelijk hebben ze wel nog een Sense8 film uitgebracht die het verhaal afsluit. Heb 'm nog niet gezien, maar was voor mij wel weer de trigger om verder te kijken. Ik vond S1 erg goed, maar de serie was al gecancelled voordat ik aan S2 kon beginnen. Na een hoop kabaal van fans is dus alsnog die film gekomen om de boel af te sluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:22

gws24

Thinking is hard!

Gaargod schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:30:
'Au service de la France' is dan wel iets voor je. Gaat over de franse geheime dienst rond 1960 maar wel eentje die nogal apart werkt :)

[YouTube: A Very Secret Service]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

mickjuh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:15:
Uhmm..... Nee. Had hem ooit op een lijstje gezet dat dit een aanrader was en ben hem nu dus eindelijk gaan kijken.
redrohX schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:08:
Uiteindelijk hebben ze wel nog een Sense8 film uitgebracht die het verhaal afsluit. Heb 'm nog niet gezien, maar was voor mij wel weer de trigger om verder te kijken. Ik vond S1 erg goed, maar de serie was al gecancelled voordat ik aan S2 kon beginnen. Na een hoop kabaal van fans is dus alsnog die film gekomen om de boel af te sluiten.
Oeh, gelukkig! Ben benieuwd of die dan ook op Netflix te vinden is. Vanavond maar eens zoeken.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Tripl3 D schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:51:
[...]

Uhmm..... Nee. Had hem ooit op een lijstje gezet dat dit een aanrader was en ben hem nu dus eindelijk gaan kijken.

[...]

Oeh, gelukkig! Ben benieuwd of die dan ook op Netflix te vinden is. Vanavond maar eens zoeken.
Ik weet wel dat seizoen 2 met een extra lange aflevering begon (2 uur). Ergens rond de feestdagen uitgezonden terwijl de rest een half jaar later pas kwam. De serie was te duur (vanwege al die verschillende film locaties over de wereld) en te weinig kijkers.

De "film" is gewoon de laatste aflevering van het seizoen en duurt 2,5 uur. Toen er al aangekondigd werd dat de serie er mee zou stoppen werd er geloof ik wel direct verteld dat ze er een mooi einde aan gingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:14

DikkeBMW

Live '25

Ik zag het nieuws voorbij komen dat Brooklyn 99 zou beginnen met filmen voor het 6e seizoen en ik werd meteen weer boos dat S5 nog niet op Netflix staat ;( In de comments op Facebook las ik dat het in sommige delen van de wereld dus wel al online staat :o

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:32
Kent iemand de serie bodyguard? Ik zie hem net staan en zag dat het een vrij recente BBC serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

baco101 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:26:
Kent iemand de serie bodyguard? Ik zie hem net staan en zag dat het een vrij recente BBC serie is.
Ik heb onlangs de trailer gezien, ik zet 'm in ieder geval in mijn watchlist :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

mickjuh schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:09:
[...]
De "film" is gewoon de laatste aflevering van het seizoen en duurt 2,5 uur. Toen er al aangekondigd werd dat de serie er mee zou stoppen werd er geloof ik wel direct verteld dat ze er een mooi einde aan gingen maken.
Ah ja, die hebben ze inderdaad gewoon aan het eind van S2 geplakt. Dit is wel het slot zo te zien. Deze is pas in juni van 2018 uitgebracht. De rest van het tweede seizoen ruim een jaar eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 03-10 13:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ja, van de week helemaal gezien. Vond het wel een goede serie.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Stormtrooper schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:20:
[...]

Ja, van de week helemaal gezien. Vond het wel een goede serie.
Ik heb vandaag de eerste 5 afleveringen gezien het bevalt me heel goed tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

baco101 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

Ik heb vandaag de eerste 5 afleveringen gezien het bevalt me heel goed tot nu toe
En 6 (en gelijk de laatste) is echt heel spannend! Veel kijkplezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://www.rtlnieuws.nl/...-films-komen-naar-netflix

Het mocht tijd worden, alle Harry Potter films vanaf 1 november a.s. op Netflix beschikbaar *O*

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
KillerBee schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:40:
https://www.rtlnieuws.nl/...-films-komen-naar-netflix

Het mocht tijd worden, alle Harry Potter films vanaf 1 november a.s. op Netflix beschikbaar *O*
in het stukje staat belgie.

Ik vraag me af omdat de films recentelijk vaak op sbs gezien zijn geweest of ze ook op de nederlandse netflix komen.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Gosh, my bad ;w
Het stond al op verschillende NL sites, vandaar mijn iets te snelle conclusie.
Ik blijf maar weer verder hopen... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baco101
Vandaag bodyguard zitten bingewatchen goeie serie, een aanrader

@Stormtrooper laatste aflevering was spannend

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De film Bird Box is groots aangekondigd door Netflix. Het is de nieuwe blockbuster waarmee de streamingdienst wil gaan scoren tijdens de kerstvakantie. Op 21 december gaat de film in première. Daarin spelen Sandra Bullock, Trevante Rhodes, Sarah Paulson en John Malkovich de hoofdrollen en moeten ze vluchten voor een mysterieuze kracht, die er voor zorgt dat de wereld met uitsterven bedreigd wordt. Er is één plek waar ze kunnen overleven, maar die plek moeten ze zien te bereiken terwijl ze geblinddoekt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Exocet schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:54:
De film Bird Box is groots aangekondigd door Netflix. Het is de nieuwe blockbuster waarmee de streamingdienst wil gaan scoren tijdens de kerstvakantie. Op 21 december gaat de film in première. Daarin spelen Sandra Bullock, Trevante Rhodes, Sarah Paulson en John Malkovich de hoofdrollen en moeten ze vluchten voor een mysterieuze kracht, die er voor zorgt dat de wereld met uitsterven bedreigd wordt. Er is één plek waar ze kunnen overleven, maar die plek moeten ze zien te bereiken terwijl ze geblinddoekt zijn.

[YouTube: BIRD BOX | Officiële trailer [HD] | Netflix]
Dit is toch echt een voor op het verlanglijstje! Thanks voor de headsup! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 21:52
KillerBee schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:51:
Gosh, my bad ;w
Het stond al op verschillende NL sites, vandaar mijn iets te snelle conclusie.
Ik blijf maar weer verder hopen... ;)
https://www.nu.nl/film/55...-nederlandse-netflix.html
Helaas nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

baco101 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:21:
Vandaag bodyguard zitten bingewatchen goeie serie, een aanrader

@Stormtrooper laatste aflevering was spannend
Ja, vond ik ook. Serie begint erg goed, aflevering 4 en 5 vind ik iets minder. Maar einde maakt dat zeker weer goed. Lastig om een serie aan te bevelen zonder iets te spoilen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Jup: Verwijderd in "Netflix Nederland en België"

Net twee afleveringen gekeken met mijn vrouw. Rare wending in twee vonden wij.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik las dit even later ook idd, erg jammer.

Het wordt echt eens tijd dat alles in Europa gelijk getrokken wordt, qua content op streamingdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:51

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

PcDealer schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Jup: Verwijderd in "Netflix Nederland en België"

Net twee afleveringen gekeken met mijn vrouw. Rare wending in twee vonden wij.
Ja dat vonden wij ook! Wel vette shots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

gws24 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:44:
[...]

'Au service de la France' is dan wel iets voor je. Gaat over de franse geheime dienst rond 1960 maar wel eentje die nogal apart werkt :)

[YouTube: A Very Secret Service]
Staat die op Netflix? Zie hem niet in België.

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:14
t0mmiiiii schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:10:
[...]

The Haunting of Hill House is vind ik echt een uitzonderlijk goede serie. Ik kijk weinig horror, maar wat aan deze serie zo mooi is, is de diepgang van de personages. Gecombineerd met uitzonderlijk mooi camerawerk (ook opgenomen in Dolby vision) en een zeer interessant verhaal. Ik ben nu ongeveer op 2/3e en kijk alweer uit naar de volgende aflevering.

Ik kijk deze serie alleen, voor mijn vriendin is hij zeker te heftig. Niet alleen gezien de (niet in extreme getale) schrikmomenten maar ook dus de psychologie.
Nou inderdaad. Ik verwacht altijd een slap verhaal, een slechte cast en ontzettend voorspelbare "schrik"momenten bij dergelijke "horror" films of series.

Maar deze zat/zit wel goed in elkaar. Het keek verdomd lekker weg terwijl je soms toch even zit van "huh? Aha!".

Best een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:22

gws24

Thinking is hard!

Marzman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:37:
[...]
In Nederland in ieder geval wel dus misschien weer een rechten kwestie dat jij hem niet ziet.

Ook genoten van 'Dix pour cent', dit is geen serie zoals Norsemen of au service de la france, iets serieuzer maar nog steeds komisch. https://www.netflix.com/title/80133335

[ Voor 25% gewijzigd door gws24 op 25-10-2018 11:21 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Exocet schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:54:

[YouTube: BIRD BOX | Officiële trailer [HD] | Netflix]
Ik heb niet het idee dat dit het soort films is wat de massa gaat overhalen. Vreemde doelgroep dit. Fans van Bullock vinden dit genre toch helemaal niks?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2018 11:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:59
Marzman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:37:
Hij is beschikbaar in België maar enkel als je taal "Engels" is. Geen idee waarom de Nederlandstalige subs er niet zijn, wss een rechtenprobleem met een zender (iets voor 23 uur op één denk ik). Die Harry Potters zullen ook geen Nederlandstalige subs hebben, dus ik vraag me af hoeveel Vlamingen daar naar gaan kijken.

Ondertussen ben ik aan Dicte begonnen dat er volgende week zou uit vliegen. Ben maar halverwege het eerste seizoen geskipt naar het derde. Het eerste seizoen had wel erg veel toevalligheden waar de doden elke afleveringen rond het hoofdpersonage vielen en die toevallig op de juiste plek zat voor misdaadsporen. De rare sprongen tussenin naar Sex and the City toestanden zitten ook niet lekker. Het derde seizoen is veel beter opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:36:
Hij is beschikbaar in België maar enkel als je taal "Engels" is.
Is er voor de netflix in Nederland ook meer aanbod als je de taal op Engels zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:08:
Is er voor de netflix in Nederland ook meer aanbod als je de taal op Engels zet?
Helaas heb ik daar geen weet van. The Walking Dead is in Vlaanderen beschikbaar in het Engels, maar denk dat het in NL niet meer op staat. Er is ook Poldark, valt te proberen.

De specifieke situatie met 2 "mediagebieden" in BE maakt dat er wel wat vreemde zaken zijn in het aanbod waar er wordt geworsteld met Nederlands en Frans (of Engels). Ik zou niet hopen op een enorme wereld die open gaat omdat de taal Engels wordt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Netflix houdt zich ook niet netjes aan haar eigen opties:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ugxx5UB.png

Maar dan toch nog even een leuke mail er uitgooien over een of andere Halloween serie. 8)7

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
True schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:43:
Netflix houdt zich ook niet netjes aan haar eigen opties:
[Afbeelding]

Maar dan toch nog even een leuke mail er uitgooien over een of andere Halloween serie. 8)7
Daar kun je ze natuurlijk op aanspreken met de avg in de hand. Dat mogen ze namelijk wettelijk gezien niet meer.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

True schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:43:
Maar dan toch nog even een leuke mail er uitgooien over een of andere Halloween serie.
Hier ook, maar ik denk dat het een "foutje in het systeem" :9 was, normaal krijg ik nooit dit soort mail van NetFlix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:47
Ik kreeg net een mail van netflix een met een uitnodiging om de Dark Baptism van tienerheks Sabrina Spellman bij te wonen :') . Er gaat volgens mij iets niet lekker daar bij Netflix.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe kan je in Netflix zien of je echt in 4k/HDR aan het kijken bent? Je ziet die logo's wel bij de series, maar ik was even benieuwd of je dat op een andere manier kunt bekijken.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-10 21:37
Als je de ingebouwde app op een Samsung tv gebruikt bijvoorbeeld kun je dit zien als je op info drukt. Dan zie je de huidige resolutie en netwerksnelheid linksboven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:27:
[...]

Daar kun je ze natuurlijk op aanspreken met de avg in de hand. Dat mogen ze namelijk wettelijk gezien niet meer.
Er is gewoon al heel lang anti spam wetgeving die niks met de avg te maken heeft. Grappig genoeg wilde ik deze serie wel zien...was de mail niet voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:01:
Ik kreeg net een mail van netflix een met een uitnodiging om de Dark Baptism van tienerheks Sabrina Spellman bij te wonen :') . Er gaat volgens mij iets niet lekker daar bij Netflix.
Deze serie is super! Ik zit bij aflevering 3. Je hoeft niet van tiener series te houden om ervan te genieten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
Castlevania seizoen 2 is uit. Er is minder actie, maar de arc is nu wel deftig afgesloten. In 8 afleveringen is het geheel meer afgerond, erg aangenaam om naar te kijken. Op naar seizoen 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Begonnen aan "designated survivor" en bevalt me aardig goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16
Paulus07 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:58:
Begonnen aan "designated survivor" en bevalt me aardig goed :D
De serie begint erg sterk maar weet in mijn ogen het niveau in de opvolgende seizoenen niet meer vast te houden. Laatste seizoen was afgeraffeld had ik het idee.

Net 2 seizoenen Fauda er doorheen gejaagd. Wat een serie zeg, kon me er van te voren niets bij voorstellen maar dit keek heerlijk weg. “Homeland on steriods” zeg maar. Aanrader als je van dat genre houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 27-10-2018 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Miki schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:26:
[...]

De serie begint erg sterk maar weet in mijn ogen het niveau in de opvolgende seizoenen niet meer vast te houden. Laatste seizoen was afgeraffeld had ik het idee.
Ook lekker om te verklappen voor iemand die net start trouwens -O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:23
Martinspire schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Dat is toch fijn om te weten? Ik heb alleen S1 gezien en ga nu niet met S2 aan de slag.
Als de reactie nu een spoiler had bevat, had ik je reactie nog wel begrepen. We praten hier toch regelmatig over hoe slecht/goed een serie is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Martinspire schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Je kan ook overdrijven. Hij verklapt letterlijk niks uit de serie, hij zegt alleen dat hij de latere seizoenen (ook al zijn er pas 2 seizoenen :+) minder goed vindt. En dat ben ik met 'm eens, ook al heb ik me prima vermaakt met seizoen 2.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16
Hahn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:28:
[...]

Je kan ook overdrijven. Hij verklapt letterlijk niks uit de serie, hij zegt alleen dat hij de latere seizoenen (ook al zijn er pas 2 seizoenen :+) minder goed vindt. En dat ben ik met 'm eens, ook al heb ik me prima vermaakt met seizoen 2.
Ik volg zoveel series dat ik niet geheel scherp heb hoeveel afleveringen of tweede seizoens gedeelten er zijn :+ Volgens mij had deze serie ergens in seizoen 2 een break van een korte periode als ik me het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hebben mensen een oplossing voor de kleine stottering in het beeld met netflix? Ik stream met een android tablet netflix via een google chromecast. Echter zit er een kleine hapering in het beeld, ik gok dat dit wordt veroorzaakt doordat we in europa 50Hz beeld hebben terwijl ze in de VS 60 Hz hebben, of dat film 24 beelden per seconde heeft terwijl de TV er 25 weergeeft. Hoe kom je van deze stottering in het beeld af?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Salvatron schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:38:
Hebben mensen een oplossing voor de kleine stottering in het beeld met netflix? Ik stream met een android tablet netflix via een google chromecast. Echter zit er een kleine hapering in het beeld, ik gok dat dit wordt veroorzaakt doordat we in europa 50Hz beeld hebben terwijl ze in de VS 60 Hz hebben, of dat film 24 beelden per seconde heeft terwijl de TV er 25 weergeeft. Hoe kom je van deze stottering in het beeld af?
Nieuwe Chromecast? Want lees wel meer dat die kan haperen.

50Hz vs 60Hz zal het niet zijn, dan zou je er veel meer over horen. En onze tv's kunnen prima 24 én 25 beelden per seconde tonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hahn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:42:
[...]

Nieuwe Chromecast? Want lees wel meer dat die kan haperen.

50Hz vs 60Hz zal het niet zijn, dan zou je er veel meer over horen. En onze tv's kunnen prima 24 én 25 beelden per seconde tonen ;)
Ja, een nieuwe chromecast V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Salvatron schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:43:
[...]

Ja, een nieuwe chromecast V3
Dan ben ik bang dat het daar aan ligt. 2 van de 3 reviews hebben het ook over haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hahn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:45:
[...]

Dan ben ik bang dat het daar aan ligt. 2 van de 3 reviews hebben het ook over haperingen.
Die reviews gebruiken geen netflix maar als dat hetzelfde is dan zal dat neem ik aan wel door een update verbeterd worden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
Ik kijk nu the Confession Tapes. Zeer interessant als Making a Murderer en The Staircase je ding zijn. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:12:
Hoe kan je in Netflix zien of je echt in 4k/HDR aan het kijken bent? Je ziet die logo's wel bij de series, maar ik was even benieuwd of je dat op een andere manier kunt bekijken.
Met "test patterns" voor 4k.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Overigens is die hapering van het beeld een regelmatige hapering waarbij er 1 beeld lijkt te ontbreken, precies zoals wanneer de video van oorsprong niet 25 beelden per sec is, maar bij 24, of 30. Lijkt dus aan het bronmateriaal te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 21:32
Ik zit nog steeds met spanning te wachten op serie 5 van the blacklist, is er al bekend wanneer hij komt op Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als je een chromevast gebruikt met Europese series moet je deze even op 50Hz zetten met de Home-app, anders gaat het beeld hakkelen (jammer dat dit niet automatisch kan). Lang niet iedereen heeft hier last van, vandaar dat je niet zoveel klachten hierover ziet, anders zou ook niemand Netflix op een Horizon gebruiken, dat is met zo'n ramp bij Amerikaans series en films.

[ Voor 4% gewijzigd door hcQd op 28-10-2018 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
D.deJong schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:32:
Ik zit nog steeds met spanning te wachten op serie 5 van the blacklist, is er al bekend wanneer hij komt op Netflix.
Die rechten zijn in Nederland gegeven aan RTL (die heeft het afgelopen jaar uitgezonden) en is te zien op Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 21:32
Daar was ik al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

jongetje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:57:
[...]

Die rechten zijn in Nederland gegeven aan RTL (die heeft het afgelopen jaar uitgezonden) en is te zien op Videoland.
Videoland heeft er een handje van om latere/nieuwere seizoenen van een serie binnen te hengelen, terwijl een deel (eerdere seizoenen) op Netflix staan. Zo ook met de serie Broadchurch een tijdje geleden.
Tuurlijk moet je je concurrentie in alles voor zijn, maar ik vind dit toch wel een smerige manier. En het werkt uiteindelijk het illegaal downloaden weer in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
@KillerBee Dat zie je verkeerd om. RTL heeft de rechten om een uitzending op televisie uit te zenden. Misschien voor Netflix kijkers vreemd, maar de meeste series komen vaak eerst op TV (en aangezien Videoland van RTL is dus ook daar). Exact hetzelfde met het laatste seizoen van Homeland, komt eerst op de NPO en staat daarom ook nog niet op Netflix.

Je hoeft dus helemaal niet illegaal te downloaden. Met gewoon TV kijken of een goede videorecorder kom je een heel eind. En anders neem je een abonnement op Videoland, kost 8,99 per maand en is maandelijks opzegbaar dus lijkt me nu ook niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

jongetje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:23:
@KillerBee Dat zie je verkeerd om. RTL heeft de rechten om een uitzending op televisie uit te zenden. Misschien voor Netflix kijkers vreemd, maar de meeste series komen vaak eerst op TV (en aangezien Videoland van RTL is dus ook daar). Exact hetzelfde met het laatste seizoen van Homeland, komt eerst op de NPO en staat daarom ook nog niet op Netflix.

Je hoeft dus helemaal niet illegaal te downloaden. Met gewoon TV kijken of een goede videorecorder kom je een heel eind. En anders neem je een abonnement op Videoland, kost 8,99 per maand en is maandelijks opzegbaar dus lijkt me nu ook niet zo'n groot probleem.
Ik zeg niet dat ik illegaal download :P , maar dit soort versnippering van content via div. diensten, werkt het wél in de hand en dat vind ik geen goede ontwikkeling (puur mijn mening ;) ).

Ik maak nu gebruik van twee streaming diensten (Netflix en Amazon), een situatie als deze houdt dus eigenlijk in dat ik nóg meer abonnementen moet afsluiten om bepaalde series in zijn geheel te kunnen zien (even uitgaande van eerder genoemde situatie, waarbij een serie versnipperd is over twee diensten).
Het gaat mij niet om het geld (alhoewel ik nog eens 9 euro extra in de maand toch wel een ding vind hoor...), het gaat mij meer om het principe. Voor de kijker is dit echt een behoorlijk nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

hcQd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:54:
Als je een chromevast gebruikt met Europese series moet je deze even op 50Hz zetten met de Home-app, anders gaat het beeld hakkelen (jammer dat dit niet automatisch kan). Lang niet iedereen heeft hier last van, vandaar dat je niet zoveel klachten hierover ziet, anders zou ook niemand Netflix op een Horizon gebruiken, dat is met zo'n ramp bij Amerikaans series en films.
Op 50Hz doet black mirror (europees) het inderdaad goed, maar Star Trek Discovery niet (amerikaans). Waarom heeft niet iedereen hier last van? Gebruiken die een apparaat die dit probleem niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Veel mensen zien het domweg niet, of vinden het niet echt hinderlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
jongetje schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:23:

Er zijn mensen die al jaren geen tv meer kijken omdat tegenwoordig reklameblokken van 10 min heel gewoon zijn en er afspraken zijn onder verschillende zenders om de reklameblokken op zelfde tijd uit te zenden

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 03-10 13:16
Afspraken klinkt een beetje paranoïde. Ieder zijn ding, maar ik kies voor deze: https://www.nrc.nl/nieuws...amen-af-11877263-a1378883

Overigens zijn die reclameblokken, naast de programmering natuurlijk, wel een belangrijke reden voor mij om geen commerciëlen meer te kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 23:10
leekers schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 06:31:
[...]
Er zijn mensen die al jaren geen tv meer kijken omdat tegenwoordig reklameblokken van 10 min heel gewoon zijn en er afspraken zijn onder verschillende zenders om de reklameblokken op zelfde tijd uit te zenden
Als ik ueberhaupt nog naar de commerciele zenders kijk is het iets waarvan we van tevoren weten dat we het willen zien. We nemen het dan op en kijken het op een later tijdstip terug, met 'skip 8 minuten' bij start van ieder reclameblok. Iets zegt me dat dit op termijn ook niet meer mogelijk is met online 'opnemen' (symlink plaatsen). Tenzij je een ouderwetse videorecorder gebruikt, maar wie heeft nog zo'n ding staan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sverzijl schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:14:
[...]

Als ik ueberhaupt nog naar de commerciele zenders kijk is het iets waarvan we van tevoren weten dat we het willen zien. We nemen het dan op en kijken het op een later tijdstip terug, met 'skip 8 minuten' bij start van ieder reclameblok. Iets zegt me dat dit op termijn ook niet meer mogelijk is met online 'opnemen' (symlink plaatsen). Tenzij je een ouderwetse videorecorder gebruikt, maar wie heeft nog zo'n ding staan?:)
Ik heb nu NL Ziet, bij SBS is dit soms al niet meer mogelijk (en een andere keer zit er geen reclame in, misschien experimenteren ze er mee, ik kijk eigenlijk heel weinig naar die zender.

Bij Southpark (CC) zit ook al heel lang reclame in de stream. Soms willen ze drie reclames laten zien, maar hebben ze geen drie reclames. Dan laten ze drie keer dezelfde reclame zien waarna het weer door speelt :p Gewone televisie (digitaal en analoog) gaat er op termijn helemaal uit denk ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 20:19
[...]

Zucht die goeie oude tijd. Ik had in het verleden in Mediacenter gebouwd op basis van Windows met Kodi. Daarin zat een plug-in die zwarte beelden herkende i.c.m. dat logo's uit het beeld verdwenen. Die knipte automatisch de reclame er uit. En toen kwam HD. En toen was dit eigenlijk niet meer te doen betreft beveiliging enz.

resultaat geen Live TV meer ik ben er klaar mee. (Cut the Cable) en bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 12:12
[...]
Tenzij je een ouderwetse videorecorder gebruikt, maar wie heeft nog zo'n ding staan?:)
Kan ook via een losse digitale recorder ... werkt nog makkelijker dan een "ouderwetse videorecorder" want je kan dit bedienen via de tv guide op je TV.
Kost wel wat meer moeite en je gebruikt best een tv met 2 CI+ slots, in geval je op hetzelfde moment een ander programma wil zien.
Wij gebruiken het best vaak (vooral de kinderen dan) en ze kunnen nooit verhinderen dat je reclame overslaat.
En als je eens vergeet iets op te nemen, dan kan je dit vaak nog wel online terugkijken, helaas dan wel met reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:17:
Ik zeg niet dat ik illegaal download :P , maar dit soort versnippering van content via div. diensten, werkt het wél in de hand en dat vind ik geen goede ontwikkeling (puur mijn mening ;) ).
We hebben nu nog niets te klagen, disney en apple komen volgend jaar met een eigen dienst en dit jaar komen er nog twee voor mij onbekenden bij in Nederland, zie https://www.totaaltv.nl/n...oor-netflix-en-videoland/

Straks heb je meer abonnementen dan tv kanalen in het verleden 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
19 november voor het nieuwe seizoen van The Last Kingdom (lijkt wel meer van hetzelfde, maar entertainend):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Geloof dat Tycho Gernant ook een rolletje heeft in het derde seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik ben door Sons of Anarchy geraakt, maar denk dat ik de ervaring gemist heb mocht het een wekelijkse uitzending zijn. De 7 seizoenen na mekaar zien geeft heel wat eentonigheid, hoewel de continuïteit van de personages een sterk punt is. Maar als kijker is het wat saai als je zelf kan bedenken wat de volgende scène brengt, zoals je het vervolg van een melodie kunt zingen.

Ik heb commentaren gelezen die de serie in 3-4 seizoenen wilden afronden en denk ook dat het iets te lang duurt. Ik kan wel begrijpen dat fans de 7 seizoenen koesteren, de formule zit goed ineen. De serie blijft voorlopig nog op Netflix (ipv te eindigen in oktober), dus anderen kunnen het rustiger aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:14
algalid schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:04:
19 november voor het nieuwe seizoen van The Last Kingdom (lijkt wel meer van hetzelfde, maar entertainend):
[YouTube: The Last Kingdom season 3 trailer]
Ik heb erg genoten van S01 en S02. Deze zal ik dan ook vrij snel afkijken.
Voor mijn gevoel was er elke aflevering leuke actie waardoor het bleef boeien :)
Daarnaast vind ik de setting geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

algalid schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 00:00:
Ik ben door Sons of Anarchy geraakt, maar denk dat ik de ervaring gemist heb mocht het een wekelijkse uitzending zijn. De 7 seizoenen na mekaar zien geeft heel wat eentonigheid, hoewel de continuïteit van de personages een sterk punt is. Maar als kijker is het wat saai als je zelf kan bedenken wat de volgende scène brengt, zoals je het vervolg van een melodie kunt zingen.

Ik heb commentaren gelezen die de serie in 3-4 seizoenen wilden afronden en denk ook dat het iets te lang duurt. Ik kan wel begrijpen dat fans de 7 seizoenen koesteren, de formule zit goed ineen. De serie blijft voorlopig nog op Netflix (ipv te eindigen in oktober), dus anderen kunnen het rustiger aan doen :)
Volgens mij was SOA zo'n groot succes dat ze inderdaad één of twee extra seizoenen hebben gekregen waardoor het inderdaad wat eentonig of langdradig werd.

Ik ben benieuwd of de spin-off over de Mayans ook naar Netflix komt. Niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ben toch wel een klein beetje benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Morgen House of Cards, ik kijk er naar uit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:15
Nu begonnen met sabrina. Moet eerlijk zeggen dat ik eerst dacht dat het een vrouwenserie is, maar valt me toch mee. Of misschien is het een vrouwenserie, maar vind ik het gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Mis zijn baard (of had ie die nog niet in deel 1 en/of 2?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Is er een oplossing voor de kleine schokjes die amerikaanse series en films geven hier in europa? Op 50hz instellen geeft schokjes. Niet op 50Hz betekent dat films niet zo vloeiend zijn als op 50Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:25:
[...]

Mis zijn baard (of had ie die nog niet in deel 1 en/of 2?)
volgens mij is dit een kleding pas test, dus dat zou nog kunnen veranderen? Ik moet zelf de boeken even teruglezen om het op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 03-10 13:16
@Salvatron Met welke device kijk je? Volgens mij komt dit vooral bij de nieuwe Chromecast voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Rallye schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:13:
@Salvatron Met welke device kijk je? Volgens mij komt dit vooral bij de nieuwe Chromecast voor?
Ik heb het ook op mijn Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:20

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De timing rond halloween is ook niet zo heel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Rallye schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:13:
chromecast v3, echter ligt het wel aan het bronmateriaal. Europese series doen het goed bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
House of Cards S6 is uit! Ze hebben Kevin Spacey zelfs van de "Previously on..." proberen te schrappen, hij flitst enkel nog voorbij in cameo's.

Ik ga er toch met veel plezier naar kijken :)

De Doug Stamper spin-off is geschrapt, dus het is het definitieve eind.

[ Voor 15% gewijzigd door algalid op 02-11-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
algalid schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:37:
House of Cards S6 is uit! Ze hebben Kevin Spacey zelfs van de "Previously on..." proberen te schrappen, hij flitst enkel nog voorbij in cameo's.

Ik ga er toch met veel plezier naar kijken :)

De Doug Stamper spin-off is geschrapt, dus het is het definitieve eind.
Top, moest hem wel ophalen in de search op netflix :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 140 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.