I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zoeken op ultraHDGunner schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:52:
Is er een mogelijkheid om op netlix.com te zien welke content ze in 4K aanbieden?
Thanks, heb het gevoel dat ik eerst m'n abo moet upgraden voordat ik het zie.
Al heb ik het idee dat deze niet helemaal is bijgewerkt want het aanbod is echt wel groter.
Heeft iemand ook enkel Gomorra seizoen 1 en niet 2? Ik vind het wat bizar dat een oud seizoen overblijft, normaal verwijdert Netflix in omgekeerde volgorde.
Ik heb gewoon een categorie UHD of 4K staan in netflixGunner schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:52:
Is er een mogelijkheid om op netlix.com te zien welke content ze in 4K aanbieden?
Maar heb je wel of geen 4K-abo?G.Scholtens schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:16:
[...]
Ik heb gewoon een categorie UHD of 4K staan in netflix
Die series staan er dan ook al tijden opalgalid schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:58:
Ik ben op het randje Prison Break aan het verwerken dat vandaag zou verdwijnen en heb gezien dat Sons of Anarchy uitstel krijgt tot het einde van de maand. Maar die 7 seizoenen bingen zal tijd kosten. En dan is er nog The Bridge. Jammer dat de goede series er allemaal af gaan.
Heeft iemand ook enkel Gomorra seizoen 1 en niet 2? Ik vind het wat bizar dat een oud seizoen overblijft, normaal verwijdert Netflix in omgekeerde volgorde.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik probeer meestal kortere en/of recente series voorrang te geven. Ik zal de oude niet-Netflix series eens moeten inventariseren voor ze ook verdwijnen (zoals Peaky Blinders). Met die superlange seizoenen en dan nog eens 7 kan ik zeggen dat ik binge-moe ben (ruim 105 uur volgens bingeclock.com ).Martinusz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:39:
Die series staan er dan ook al tijden opfoei tegen jezelf dat je niet eerder hebt gekeken!!

Het zou heel veel schelen als je gewoon een optie had 'gezien' bij het duimpje en plaats in favorieten want je kan ook dingen bij iemand anders kijken of buiten Netflix. En voor series dan ook 'gezien tot' en dat het dan daar verdwijnt.Skywalker27 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:31:
Onder tussen is het probleem met de verder kijken rij nog niet opgelost het wordt echt een zooitje zo
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Toch jammer, zo slecht was het allemaal niet. Ok, ik geef het toe, keek vooral voor Mevrouw Iron Fist (spoiler alert).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bah, wat een stom einde heeft S02 dan. Mag hopen dat ze dan nog wat doen in The Defenders S02. Anders is het wel heel erg openloekf2 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:36:
En de stekker is uit Iron Fist...
Toch jammer, zo slecht was het allemaal niet. Ok, ik geef het toe, keek vooral voor Mevrouw Iron Fist (spoiler alert).

Vanaf 9 november 2018 op Netflix.
Star Trek natuurlijk!Hurtebise schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:05:
Welke sci-fi space serie kunnen jullie aanbevelen of Netflix? BE-zone.
En daar ben je dan wel even zoet mee... Zelfs de original serie uit de jaren 60 is nog leuk als je om de goedkope decors en effecten heen kan kijken. En anders gewoon met Next Generation beginnen. Heerlijk.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
The Expanse is geniaal goed. En Star Trek (uiteraard:-)).Hurtebise schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:05:
The Expanse staat er niet meer opAegir81 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:03:
[...]
The Expanse is geniaal goed. En Star Trek (uiteraard:-)).
Je zou dan verwachten dat ie bij de buren, Amazon, te zien is (want die gaan er mee verder), maar natuurlijk niet, dat zou te voor de hand liggend zijn in rechten land. In de US trouwens wel, maar daar had Netflix niet de rechten.
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 13-10-2018 17:21 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vanaf 16 november 2018 op Netflix.
[YouTube: The Kominsky Method | Officiële trailer [HD] | Netflix]
Wat ziet ie er oud uit ? Leeftijd is natuurlijk met de Marvel anti-aging CGI geen probleem meer ;-)Tweakmans schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:58:
Michael Douglas en Alan Arkin spelen twee mannen die, ondanks hun leeftijd en de daarbij horende kwaaltjes en problemen, het beste van hun leven proberen te maken in de nieuwe Netflix-serie The Kominsky Method.
Vanaf 16 november 2018 op Netflix.
[YouTube: The Kominsky Method | Officiële trailer [HD] | Netflix]
Verwijderd
Ik krijg het hier niet uit, beta zaken had ik al een tijdje terug uitgezet. Beetje raar dat ik iets anders heb dan anderen, al die veranderingen de hele tijd, dat hoeft van mij niet. In een jaar tijd is al 4 keer de hele interface veranderd bij mij, het ziet er nu wel supergelikt uit en bij Marvel series krijg ik een soort straat te zien en komen de hoofdpersonen een soort uitleg geven, mijn zwager die ook netflix heeft wist niet wat hij zag in mijn hoofdmenu, maar die straat met personen erin is zo groot dat ik maar 1 rij materiaal kan zien en dan moet ik eerst weer een stuk naar beneden scrollen.janvanduschoten schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:05:
Ik heb ze (na het uitzetten, linkje staat een stukje terug hier in het topic) niet meer, was ook enorm irritant imo.
Misschien komt het omdat ik ook marvel unlimited (stripboeken) heb en dat heb ik op hetzelfde emailadres van Netflix genomen, maar als ze nu eens stoppen met mijn hoofdmenu steeds bewegender en interactiever te maken zou dat fijn zijn, die zaken tussen episodes storen me niet, maar die bewegende en pratende hoofdpersonen van Marvel wel.
Hebben jullie ook die pratende Marvel figuren die zich voorstellen of ben ik daarin ook de enige?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2018 22:42 ]
Killjoys gaat over bounty hunters in space. Je hebt nog The 100 waar er ruimte-stukken in zitten maar da's mss net te weinig om in dat genre te plaatsen. En Star Trek en Star Wars zijn al vermeld. Je zou er nog Doctor Who en Lost in Space bij kunnen rekenen.Hurtebise schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:05:
De meeste space sci fi is niet beschikbaar op Netflix (mss omdat het te oud is): Battlestar Galactica, Firefly, Babylon 5, Farscape, Space Above and Beyond, Stargate. Dark Matter en The Expanse zijn verwijderd van het aanbod.
[ Voor 10% gewijzigd door algalid op 14-10-2018 01:03 ]
Cowboy Bebop, Mobile Suit Gundam UC, Knights of Sidonia en ID-0
Weet niet of ze in BE beschikbaar zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Yup, heb ik ook. Sowieso ben ik geen groot fan van de Netflix interface. De dienst werkt erg fijn, maar de interface sluit niet echt aan op de manier dat ik het gebruik. Ik zou veel meer met iets van een playlist willen werken, en pas als ik wat nieuws zoek alle lijsten zoals je die nu ziet.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:41:
[...]
Hebben jullie ook die pratende Marvel figuren die zich voorstellen of ben ik daarin ook de enige?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Je klikt 1 keer mis op een serie die direct begint met spelen, en deze blijft in je playlist staan. Dan moet je weer via de website handmatig die aflevering via een omweg gaan verwijderen.
Of je "My list" staat in de windows app geheel onderaan zodat je eerst langs alle andere items moet scrollen om verder te gaan met series die je aan het volgen bent.
Had gehoopt dat dit bij een betaalde dienst als netflix toch wel beter op orde was dan iets als kodi.
[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:07 ]
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Dat was vroeger nodig vanwege performance, maar is al een tijdje niet meer nodig.Tripl3 D schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:19:
Wordt het eigenlijk niet eens tijd voor een deeltje 2 van dit topic? Normaal is dat vanaf 10.000 berichten en daar zitten we toch al aardig aan.
Heb gisteren 2 afleveringen gekeken. Had na alle recensies hele hoge verwachtingen die niet helemaal werden waargemaakt. Aan de andere kant kun je je ook afvragen hoe goed een film of serie eigenlijk kán zijn. Met andere woorden: mijn verwachtingen waren onrealistisch hoog en de serie is echt wel erg goed. Goede mix van horror/drama/thriller.RobPete89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:47:
Van het weekend The Haunting of Hill House gekeken. Aanradertje voor mensen die van een goede drama/horror houden.
Toen mijn vrouw en ik naar bed gingen kreeg de serie nog een extra dimensie. We waren druk bezig met in slaap vallen toen er opeens iets op de grond viel in de badkamer. Bleek gewoon de wc-brilverkleiner van mijn dochter die was omgevallen, maar na zo'n serie slaat je hart dan toch even over.
Het werd alleen erg vreemd toen onze dochter van 1 's nachts opeens begon te brullen. Mijn vrouw: "Klaas, kijk eens naar mijn wekker." Stond haar wekker precies op 3:03 uur.

Speentje erin en weer slapen. 10 minuten later werd onze andere dochter van 4 wakker. Mijn vrouw vindt het handig om haar wekker 10 minuten voor te laten lopen. Onze tweede dochter werd dus stipt om 3:03 uur op mijn wekker wakker.
Voor wie de eerste 2 afleveringen heeft gezien: je snapt dat ik wel even een raar gevoel in mijn maag kreeg...

Nou succes met de volgende afleveringen 'the bend neck lady' A5KlaasjeNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Heb gisteren 2 afleveringen gekeken. Had na alle recensies hele hoge verwachtingen die niet helemaal werden waargemaakt. Aan de andere kant kun je je ook afvragen hoe goed een film of serie eigenlijk kán zijn. Met andere woorden: mijn verwachtingen waren onrealistisch hoog en de serie is echt wel erg goed. Goede mix van horror/drama/thriller.
....
Voor wie de eerste 2 afleveringen heeft gezien: je snapt dat ik wel even een raar gevoel in mijn maag kreeg...
Eerste 5 nu gezien en zo zeg, wat een serie. Wat een creepy stukjes zitten erin, vooral de stukken van toen ze nog kind waren.RobPete89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:47:
Van het weekend The Haunting of Hill House gekeken. Aanradertje voor mensen die van een goede drama/horror houden.
Ben nu 20 minuten in aflevering 6, tot nog toe is het opgenomen in 1 shot, erg impressie en voelt apart aan.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Kan je net zo goed weer gaan downloaden.

Tevens heb ik ook Bojack Horseman afgekeken. Ik twijfelde om eraan te beginnen een tijd geleden, maar ben heel blij dat ik het gedaan heb. Wat een goede serie zeg. Het lijkt vreemd, doordat het dieren zijn die praten en een normaal leven hebben, maar het heeft wel heel goede diepgang. Ondanks dat het een comedy is en ik vaak hartelijk heb gelachen, werden er ook serieuze zaken zoals mentale ziektes etc. behandeld. Absoluut een aanrader.
Nu ben ik op zoek naar iets nieuws om te kijken. Is er iemand die mij toevallig iets vergelijkbaars als Bojack Horseman kan aanraden? Het hoeft niet perse cartoon te zijn
fookin mad fer it
Neem aan dat je Rick and Morty al hebt gezien?DikkeBMW schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:33:
Ik heb dit weekend Big Mouth S2 afgekeken, man wat blijf ik dat een hilarisch serie vinden
Tevens heb ik ook Bojack Horseman afgekeken. Ik twijfelde om eraan te beginnen een tijd geleden, maar ben heel blij dat ik het gedaan heb. Wat een goede serie zeg. Het lijkt vreemd, doordat het dieren zijn die praten en een normaal leven hebben, maar het heeft wel heel goede diepgang. Ondanks dat het een comedy is en ik vaak hartelijk heb gelachen, werden er ook serieuze zaken zoals mentale ziektes etc. behandeld. Absoluut een aanrader.
Nu ben ik op zoek naar iets nieuws om te kijken. Is er iemand die mij toevallig iets vergelijkbaars als Bojack Horseman kan aanraden? Het hoeft niet perse cartoon te zijn
Big Mouth, heerlijke serie. Ook in 1 weekend er doorheen gejaagd. Zelf heb ik BoJack nooit gekeken maar Brooklyn Nine Nine is ook hilarisch.DikkeBMW schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:33:
Ik heb dit weekend Big Mouth S2 afgekeken, man wat blijf ik dat een hilarisch serie vinden
edit: opgelost.
Serieus? Dan wacht je toch even een paar dagen? Stel je voor zeg....Terranova schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:32:
Netflix is goed bezig met al z'n CW series, ipv een dag na Amerika gaat het nu al naar meerdere dagen...
Kan je net zo goed weer gaan downloaden.
De serie weet me aardig vast te houden. En dat terwijl ik de gemiddeld huis-spook-families film wel gezien heb en zat ben. Mooie freaky momenten, gelukkig niet continu.RobPete89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:47:
Geen gebonk in de muren gehoord?KlaasjeNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Heb gisteren 2 afleveringen gekeken. Had na alle recensies hele hoge verwachtingen die niet helemaal werden waargemaakt. Aan de andere kant kun je je ook afvragen hoe goed een film of serie eigenlijk kán zijn. Met andere woorden: mijn verwachtingen waren onrealistisch hoog en de serie is echt wel erg goed. Goede mix van horror/drama/thriller.
Toen mijn vrouw en ik naar bed gingen kreeg de serie nog een extra dimensie. We waren druk bezig met in slaap vallen toen er opeens iets op de grond viel in de badkamer. Bleek gewoon de wc-brilverkleiner van mijn dochter die was omgevallen, maar na zo'n serie slaat je hart dan toch even over.
Het werd alleen erg vreemd toen onze dochter van 1 's nachts opeens begon te brullen. Mijn vrouw: "Klaas, kijk eens naar mijn wekker." Stond haar wekker precies op 3:03 uur.![]()
Speentje erin en weer slapen. 10 minuten later werd onze andere dochter van 4 wakker. Mijn vrouw vindt het handig om haar wekker 10 minuten voor te laten lopen. Onze tweede dochter werd dus stipt om 3:03 uur op mijn wekker wakker.
Dark moest de nieuwe horrorsensatie zijn ruim een half jaar geleden, maar dat begon me al na 5 afleveringen te vervelen. Geen echte horror, vooral mysterie.
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 16-10-2018 15:46 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Poulske schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:40:
[...]
Big Mouth, heerlijke serie. Ook in 1 weekend er doorheen gejaagd. Zelf heb ik BoJack nooit gekeken maar Brooklyn Nine Nine is ook hilarisch.
ArthurMorgan schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:43:
Paradise PD zit ook wel in de Big Mouth en Bojack categorie vind ik, erg grappig.
Yes, die heb ik allen al gezienTimminator schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:40:
[...]
Neem aan dat je Rick and Morty al hebt gezien?
fookin mad fer it
Ook wel wat gebonk, maar ik weet vrij zeker dat dat de buurman was... Toch? ...ByteMe_ schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:40:
[...]
De serie weet me aardig vast te houden. En dat terwijl ik de gemiddeld huis-spook-families film wel gezien heb en zat ben. Mooie freaky momenten, gelukkig niet continu.
[...]
Geen gebonk in de muren gehoord?
Dark moest de nieuwe horrorsensatie zijn ruim een half jaar geleden, maar dat begon me al na 5 afleveringen te vervelen. Geen echte horror, vooral mysterie.
Dark viel mij ook wat tegen. Ben groot fan van Stranger Things en Dark werd dan aangeprezen als interessant alternatief. Dat viel mij toch wat tegen. Wel aardig, maar soms ook wat lastig te volgen en niet echt eng. Bovendien vond ik de setting wat minder interessant dan ST.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tja, als dat mijn enige reden is dat ik Netflix nog heb...Tigertje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Serieus? Dan wacht je toch even een paar dagen? Stel je voor zeg....
En bovendien ben ik diehard fan van de comicboek series en volg ik ook een aantal YouTube kanalen. Wat er dus voor zorgt dat ik een paar dagen geen YouTube kan bekijken ivm spoilers. Tja lastig he inleven in andere mensen en dan zo'n reactie plaatsen

Ja de muziek is misschien wel het beste van de serie. Adrian Younge heet de muzikant. Op Spotify staan een aantal albums van hem die ongeveer hetzelfde klinken.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:53:
Ik ben Luke Cage seizoen 2 aan het kijken, wat een lekkere soundtrack heeft deze serie zeg. Ik ben bijna op het einde van het seizoen en naar mijn mening is dit seizoen de balans ook een stuk beter. Luke is wat meer kwetsbaar, hij moet meer aan zelfreflectie doen en de antagonist is veel toffer en gelijkwaardiger dit seizoen.
Al kan je twee weken geen TV/YT kijken, daarmee verkrijg je geen enkel recht om je te verlagen tot een illegale handeling.Terranova schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:54:
[...]
Tja, als dat mijn enige reden is dat ik Netflix nog heb...
En bovendien ben ik diehard fan van de comicboek series en volg ik ook een aantal YouTube kanalen. Wat er dus voor zorgt dat ik een paar dagen geen YouTube kan bekijken ivm spoilers. Tja lastig he inleven in andere mensen en dan zo'n reactie plaatsen
Nog los daarvan snap ik niet waarom je dat ook nog eens hier moet gaan lopen verkondigen.
Dat zeg ik niet? Ik zeg dat als Netflix niet bij is dan het ook geen enkele meerwaarde heeft en dat je dan net zo goed kan gaan downloaden. Want Netflix heeft er juist voor gezorgd dat het downloaden overbodig is. Maar als ze dan opeens niet meer gelijk series erop zetten(wat ze de afgelopen jaren wel hebben gedaan) dan werken ze het downloaden juist weer in de hand, want ik ben echt niet de enige die de dag na uitzending in Amerika wil kijken, zeker als de voorgaande tv seizoenen wel kon. Dus blijf vooral de moraalridder uit gaan hangen ipv daadwerkelijk lezen wat er in posts staat.Tigertje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:23:
[...]
Al kan je twee weken geen TV/YT kijken, daarmee verkrijg je geen enkel recht om je te verlagen tot een illegale handeling.
Nog los daarvan snap ik niet waarom je dat ook nog eens hier moet gaan lopen verkondigen.
rens-br schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Dat was vroeger nodig vanwege performance, maar is al een tijdje niet meer nodig.
Nice. Dat betekent dus meer zoekresultaten binnen topics vanaf nu
Ik begrijp hem wel. Niets zo vervelend als dat je op YT/een andere website per ongeluk tegen een spoiler aanloopt (het ontbreken van spoileraankondiging dus, zodat het is gespoilerd).Tigertje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:23:
[...]
Al kan je twee weken geen TV/YT kijken, daarmee verkrijg je geen enkel recht om je te verlagen tot een illegale handeling.
En waarom zou Netflix het niet de dag erna kunnen uitbrengen? Alsof de producers die paar dagen ertussen nog significante inkomsten hier in Europa binnenkrijgen, lijkt me sterk. Lijkt me gewoon heel slecht onderhandeld door Netflix en een kwestie van prioriteiten die ergens anders liggen.
[ Voor 61% gewijzigd door nino_070 op 17-10-2018 01:21 ]
Je begrijpt hoop ik toch wel dat Netflix hier ook weinig aan kan doen he? Netflix is niet de partij die voorwaarden kan stellen.Terranova schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:17:
[...]
Dat zeg ik niet? Ik zeg dat als Netflix niet bij is dan het ook geen enkele meerwaarde heeft en dat je dan net zo goed kan gaan downloaden. Want Netflix heeft er juist voor gezorgd dat het downloaden overbodig is. Maar als ze dan opeens niet meer gelijk series erop zetten(wat ze de afgelopen jaren wel hebben gedaan) dan werken ze het downloaden juist weer in de hand, want ik ben echt niet de enige die de dag na uitzending in Amerika wil kijken, zeker als de voorgaande tv seizoenen wel kon. Dus blijf vooral de moraalridder uit gaan hangen ipv daadwerkelijk lezen wat er in posts staat.
Ik ben het met je eens dat de industrie (dus niet Netflix) zo aardig bezig is met de eigen ruiten ingooien, tot zover ben ik het met je eens.
Ik zie namelijk geen enkele reden waarom we dan tot downloaden zouden moeten overgaan, aangezien er zoveel méér op Netflix te kijken is, dan deze ene serie.
Ik ga ondertussen gewoon verder met een (of twee) andere series, en wacht gewoon af totdat de betreffende serie erop staat (in zijn geheel, of wekelijks een aflevering).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Over niet per direct een serie uitzenden: een dagje vertraging t.o.v. uitzending in de eerste tijdzone in de VS komt vast ook wel omdat er in tig talen goede (in tegenstelling tot sommige in de minderlegale wereld) ondertitels moeten komen voor vele series. Die subs weglaten zou voor de gemiddelde Tweaker geen punt zijn bij de VS series, maar het is voor een significant deel van de klanten geen optie.
Al blijft Terranova dan terecht kunnen zeggen dat het voor hem geen toegevoegde waarde heeft. Ieder z'n eigen ding.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat snap ik, alleen in het geval van bijvoorbeeld Arrow hebben ze aangekondigd dat het de dag na de uitzending uit zou komen om vervolgens een dag van te voren het alsnog een aantal dagen op te schuiven. Terwijl het bij The Flash maar 2 dagen later was ipv 5 bij Arrow nu. Dus dan lijkt het er op dat in dit geval Netflix de reden is. Misschien dat ze geen capaciteit hebben om te ondertitelen oid.KillerBee schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:10:
[...]
Je begrijpt hoop ik toch wel dat Netflix hier ook weinig aan kan doen he? Netflix is niet de partij die voorwaarden kan stellen.
Ik ben het met je eens dat de industrie (dus niet Netflix) zo aardig bezig is met de eigen ruiten ingooien, tot zover ben ik het met je eens.
Ik zie namelijk geen enkele reden waarom we dan tot downloaden zouden moeten overgaan, aangezien er zoveel méér op Netflix te kijken is, dan deze ene serie.
Ik ga ondertussen gewoon verder met een (of twee) andere series, en wacht gewoon af totdat de betreffende serie erop staat (in zijn geheel, of wekelijks een aflevering).
Maar het is iets wat eerst wel kon. Vandaar dat Netflix(dat al steeds minder werd voor mij, met alle dingen die verdwijnen) zijn waarde gaat verliezen. En dat is gewoon jammer, aangezien het idee van een Netflix fantastisch is en hierdoor het downloaden van series overbodig was geworden
Ik hoop dan ook dat het alleen momenteel even uitgesteld is bij Netflix en niet voor de rest van de afleveringen van de series.
Ik en mijn vrouw zitten dan helemaal klaar!Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:08:
Ik las net dat bodyguard op netflix komt op 24 oktober, erg mooi. [...] maar die serie pak ik mee, [...].
Denk een dikke aanrader voor over een maandje.
YouTube: Bodyguard: Trailer - BBC
Deze was onze trigger (bloederige scenes):
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 17-10-2018 17:18 ]
Verwijderd
Zo, dat ziet er meer dan prima uit zeg! Ik heb iets minder dan de helft gekeken (heb zelf geen last van spoilers, maar weet nu al dat het mooit gaat worden en de rest komt over een weekje wel).PcDealer schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:17:
[...]
Ik en mijn vrouw zitten dan helemaal klaar!
Deze was onze trigger (bloederige scenes):
Weet iemand of die serie nog beter wordt?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik vond Maniac een prima serie, het is de soort serie waarbij de hoofdpersonen niet helemaal in orde zijn, door onverwerkte jeugdtrauma's bijvoorbeeld, en werkelijkheid en fantasie door elkaar halen, waarbij ze in de fantasiewereld samen verder fantaseren. Als je dat mooi vind, dan blijven kijken, want dan is het één van de betere in die soort.boe2 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:52:
Gisteravond Maniac gekeken, maar na de derde aflevering hadden we beiden niet veel zin om verder te kijken. Het is wel ERG vage zooi: Die derde aflevering was niet alleen enorm saai, het lijkt ook amper relevant voor het verhaal.
Maar het blijft vaag gedoe.
Nee, wordt helaas alleen maar slechter. Alleen de eerste 2 afleveringen waren goed. Vond de retro-futuristische setting wel interessant, maar het overgrote deel van de serie gaat over de (vage) dromen die ze hebben, dat duurde me veel te lang.boe2 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:52:
Gisteravond Maniac gekeken, maar na de derde aflevering hadden we beiden niet veel zin om verder te kijken. Het is wel ERG vage zooi: Die derde aflevering was niet alleen enorm saai, het lijkt ook amper relevant voor het verhaal.
[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 19-10-2018 09:25 ]
Ik kwam dit net tegen op het internet. Netflix is verantwoordelijk voor maar liefst 15 procent van al het internetverkeer wereldwijd. Grappig dat de PlayStation downloads ook een leuke bijdrage leveren.

https://www.statista.com/...lobal-downstream-traffic/
[ Voor 9% gewijzigd door GovertNL op 19-10-2018 09:24 ]
Grappig dat je dit noemt, want van alle legale ondertitels vind ik de kwaliteit van Netflix onderaan bungelen (ok, National Geographic etc kunnen er ook wat van). Het is alsof er vaak geheel contextvrij vertaald wordtF_J_K schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:26:
Over niet per direct een serie uitzenden: een dagje vertraging t.o.v. uitzending in de eerste tijdzone in de VS komt vast ook wel omdat er in tig talen goede (in tegenstelling tot sommige in de minderlegale wereld) ondertitels moeten komen voor vele series.
Hier hebben we het 4 afleveringen volgehouden maar toen ook niet meer verder gekeken.sverzijl schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
Nee, wordt helaas alleen maar slechter. Alleen de eerste 2 afleveringen waren goed. Vond de retro-futuristische setting wel interessant, maar het overgrote deel van de serie gaat over de (vage) dromen die ze hebben, dat duurde me veel te lang.
Het is te wazig met die vage dromen. Hier komen we er totaal niet in
Ik deed een aanname, want schakel als het even kan (dus niet bij Zweedse TV..) overal de subs uitRukapul schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:26:
[...]
Grappig dat je dit noemt, want van alle legale ondertitels vind ik de kwaliteit van Netflix onderaan bungelen (ok, National Geographic etc kunnen er ook wat van). Het is alsof er vaak geheel contextvrij vertaald wordt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wij hebben hem wel afgekeken. Ben zo iemand die dan toch wil weten hoe het eindigt. Daarna weer verder gegaan met Better Call Saul, die nu ineens nog briljanter leekmike0001 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:45:
[...]
Hier hebben we het 4 afleveringen volgehouden maar toen ook niet meer verder gekeken.
Het is te wazig met die vage dromen. Hier komen we er totaal niet in
De laatste aflevering gaf wel een aardige/licht grappige afsluiting na alle vaagheid. Duurt ook maar 25 min, die zou je nog wel kunnen kijken, kan je de rest van de afleveringen gewoon overslaan.mike0001 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:52:
[...]
Is het dan afkijken voor het afkijken? of wordt die toch nog wel een beetje interessant? Ik heb werkelijk geen idee welke richting de serie opgaat en ook dat is vage shit haha
[ Voor 35% gewijzigd door sverzijl op 19-10-2018 09:59 ]
Is het dan afkijken voor het afkijken? of wordt die toch nog wel een beetje interessant? Ik heb werkelijk geen idee welke richting de serie opgaat en ook dat is vage shit hahasverzijl schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Wij hebben hem wel afgekeken. Ben zo iemand die dan toch wil weten hoe het eindigt. Daarna weer verder gegaan met Better Call Saul, die nu ineens nog briljanter leek
Hier heb ik gisteravond 2 afleveringen van gekeken en ik kan niet anders zeggen dan: dank voor de tip! Interessante serie, de eerste aflevering smaakte al naar meer en dat gebeurt me niet zo vaak.RobPete89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:47:
Saved by the buoyancy of citrus
Trailer van Narcos S04 is ook uit btw, met Michael Pena:
YouTube: NARCOS Season 4 Trailer (2018) Narcos Mexico
Pena speelt Kiki Camarena. Spoiler alert... niet klikken als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren met deze DEA agent:
Wikipedia: Kiki Camarena
Dit werk?Rukapul schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:26:
[...]
Grappig dat je dit noemt, want van alle legale ondertitels vind ik de kwaliteit van Netflix onderaan bungelen (ok, National Geographic etc kunnen er ook wat van). Het is alsof er vaak geheel contextvrij vertaald wordt

[ Voor 6% gewijzigd door Brammos85 op 19-10-2018 15:37 ]
Als je een goede vage serie wil zien moet je Legion kijken , helaas niet van Netflix. Die serie is nog veel vager dan Maniac maar zo ontzettend veel beter
En dan moet ik nog zeggen dat ik tot afl 3 nog twijfelde om hem heel snel af te zien. Vanaf afl 4 werd hij voor mij pas echt goed. Als het verhaal en karakters allemaal wat meer vorm krijgt.Cyphax schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Hier heb ik gisteravond 2 afleveringen van gekeken en ik kan niet anders zeggen dan: dank voor de tip! Interessante serie, de eerste aflevering smaakte al naar meer en dat gebeurt me niet zo vaak.
Hier moest ik gewoon hardop van lachen
Wat een vertaling zeg..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe heet Jimmy straks? "Saul Goodman", sjonge jonge.
Nou ja, goed, als je de serie(s) niet kent en zuiver op het gehoor moet vertalen, sja.
[ Voor 44% gewijzigd door NaN op 19-10-2018 18:03 ]
Nee hoor, de vertaler heeft het in dit geval goed.Sangroid schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:54:
Let op de laatste zin die Jimmy (Saul) zegt in de seizoensafsluiting, volgens mij maakt de vertaler daar ook maar rare soep van...
spoiler:"Het is allemaal goed, man"
Hoe heet Jimmy straks? "Saul Goodman", sjonge jonge.
Nou ja, goed, als je de serie(s) niet kent en zuiver op het gehoor moet vertalen, sja.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Lijkt me niet perse verkeerd. Het is misschien te letterlijk uit het engels vanwege de term 'stag party'Poulske schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:00:
Zo was ik gisteren Friends aan het kijken, daarin werd bachelorparty als hengstenfeest vertaald. Terwijl we er gewoon een Nederlands woord voor hebben: vrijgezellenfeest
Heb zelf geen klachten over ondertiteling op Netflix (te letterlijke vertalingen zie je veel vaker op custom subs van goedwillende amateurs).
Over Saul Goodman; het is een beetje dubbel. Saul Goodman is natuurlijk een verbastering van ' It 's all good Man'. maar ik had het pas vreemd gevonden als het vertaald was als Saul Goodman
[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 19-10-2018 18:21 ]
I stand corrected.KillerBee schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:08:
[...]
Nee hoor, de vertaler heeft het in dit geval goed.spoiler:Jimmy heeft het zelf (sorrie, ik weet niet welk seizoen/welke aflevering) al eens uitgelegd dat Saul Goodman afgeleid is van 'it's all ('t s'all) good man'. En dit is ook wat hij zegt (met een knipoog uiteraard) in die laatste zin.
Shikata ga nai.
Bah en dan vandaag het nieuws dat Luke Cage ook gecancelled is. S2 was inderdaad minder sterk, maar ook weer niet zo slecht. Iron Fist S1 was matigjes en S2 niet veel beter. Dus dat begreep ik dan nog wel.loekf2 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:07:
Tja.. na het kijken van de eerste aflevering van Daredevil S03 is het eigenlijk geen verrassing dat ze Iron Fist de nek omdraaide.
Daredevil vond ik overigens vanaf S1 keisterk. The Defenders waren echt tenenkrommend slecht. Dus snap wel dat Netflix niet koste wat kost vasthoudt aan de losse series.
Anyways, punisher afkijken en dan lekker met S3 van daredevil beginnen!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Toegevoegd aan m'n lijst!Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:21:
Waarschijnlijk zal iedereen deze film over het hoofd zien, maar geef 'The Night Comes For Us' een kans. Brute actie die lekker expliciet in beeld wordt gebracht.
Maak me echter wel 'zorgen' als ik de Netflix 'more like this' aanbevelingen bij de film zie haha: Beauty and the Beast, animatiefilms en chick flicks
Die stond gisteren prominent bovenaan met een trailer toen ik Netflix opende. Ziet er interessant uit. Wat dat betreft klopt de content targeting wel :-) Wat ik zag deed me een beetje denken aan het The Raid films, die ik ook geweldig vond.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:21:
Waarschijnlijk zal iedereen deze film over het hoofd zien, maar geef 'The Night Comes For Us' een kans. Brute actie die lekker expliciet in beeld wordt gebracht.
De hoofdrolspeler is ook de hoofdrolspeler in de Raid films.redrohX schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:29:
[...]
Die stond gisteren prominent bovenaan met een trailer toen ik Netflix opende. Ziet er interessant uit. Wat dat betreft klopt de content targeting wel :-) Wat ik zag deed me een beetje denken aan het The Raid films, die ik ook geweldig vond.
Van de 58 horror films die ik gezocht heb op Netflix heb ik er slechts 3 gevonden. Jammer dat het zo slecht gesteld is met het horror-aanbod op Netflix. Zijn ook niet de minste titels qua waardering en populariteit dacht ik zo.
Gezocht: Psycho, Alien, The Shining, Jaws, Diabolique, The Cabinet of Dr. Caligari, Rosemary's Baby, Let the Right One In, Young Frankenstein, Night of the Living Dead, Nosferatu, The Bride of Frankenstein, King Kong, Frankenstein, Reuplsion, Halloween, The Thing, The Exorcist, Shaun of the Dead, Freaks, Evil Dead II, Invasion of the Body Snatchers, The Birds, Peeping Tom, What Ever Happened to Baby Jane, Eraserhead, Suspiria, The Fly, Eyes Without a Face, The Evil Dead, Don't Look Now, The Texas Chain Saw Massacre, The Vanishing, The Wicker Man, The Devil's BAckbone, Faust, A Nightmare on Elm Street, I saw the Devil, An American Werewolf in London, [REC], What We Do in the Shadows, The Skin I Live In, Carrie, Grindhouse, 28 Days Later, The Innocents, Braindead, Zombieland, Sweeney Todd, The Tenant, Manhunter, The Phantom Carriage, Videodrome, Ringu, Tucker and Dale vs Evil, Re-Animator, Dawn of the Dead, Audition.
Gevonden: Shaun of the Dead, The Fly, The Thing.
Nomen nescio
Daarmee is het slecht gesteld inderdaad. Op Netflix staat wel de parel ‘under the shadow’, een echte horror/thriller die angstgevoelens opwekt zoals bijvoorbeeld in ‘the shining’ in plaats van te leunen op goedkope jump-scares. Ik kreeg echt kippenvel bij het zien van deze film, dat heb ik bij heel weinig films gehad.robcoenen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:43:
Het is weer oktober, de tijd van Halloween en de tijd dat de donkere avonden aanbreken. Tijd voor gezellig wat horror films dacht ik.
Van de 58 horror films die ik gezocht heb op Netflix heb ik er slechts 3 gevonden. Jammer dat het zo slecht gesteld is met het horror-aanbod op Netflix. Zijn ook niet de minste titels qua waardering en populariteit dacht ik zo.
Gezocht: Psycho, Alien, The Shining, Jaws, Diabolique, The Cabinet of Dr. Caligari, Rosemary's Baby, Let the Right One In, Young Frankenstein, Night of the Living Dead, Nosferatu, The Bride of Frankenstein, King Kong, Frankenstein, Reuplsion, Halloween, The Thing, The Exorcist, Shaun of the Dead, Freaks, Evil Dead II, Invasion of the Body Snatchers, The Birds, Peeping Tom, What Ever Happened to Baby Jane, Eraserhead, Suspiria, The Fly, Eyes Without a Face, The Evil Dead, Don't Look Now, The Texas Chain Saw Massacre, The Vanishing, The Wicker Man, The Devil's BAckbone, Faust, A Nightmare on Elm Street, I saw the Devil, An American Werewolf in London, ~~~[REC], What We Do in the Shadows, The Skin I Live In, Carrie, Grindhouse, 28 Days Later, The Innocents, Braindead, Zombieland, Sweeney Todd, The Tenant, Manhunter, The Phantom Carriage, Videodrome, Ringu, Tucker and Dale vs Evil, Re-Animator, Dawn of the Dead, Audition.
Gevonden: Shaun of the Dead, The Fly, The Thing.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Toch... ik vermoedde het al, maar ik wist het niet zeker :-)Exocet schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:54:
[...]
De hoofdrolspeler is ook de hoofdrolspeler in de Raid films.
Ik zag het meteen, maar ik herken gezichten op het irritante af 😁. Er zitten nog meer dezelfde acteurs in trouwens.redrohX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:55:
[...]
Toch... ik vermoedde het al, maar ik wist het niet zeker :-)
Jammer dat de the Raid films niet op Netflix staan.
Overigens staat Headshot er wel op, ook met Iko Uwais.
www.netflix.com/title/80109145?source=android
Dank voor de tip, Line of Duty is extreem goed en dit lijkt er qua sfeer en beelden zo te zien op, dus dat is positief. Alleen het verhaal doet me een beetje "Amerikaans" aan als ik de trailer bekijk.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:08:
Ik las net dat bodyguard op netflix komt op 24 oktober, erg mooi. Ik download amper, maar die serie pak ik mee, is dus ook niet meer nodig.
Denk een dikke aanrader voor over een maandje.
YouTube: Bodyguard: Trailer - BBC
Maar ik ga hem zeker kijken, denk dit weekend eens mee beginnen, ben net klaar met Ozark en Better Call Saul dus wel weer tijd voor wat nieuws.
Ben erg benieuwd al hou ik denk ik zelf wat wat rustiger tempo in een Britse politie serie, maar ik laat me verassen. IMDb cijfer is best hoog in elk geval en ik ben blij dat hij zo snel naar Netflix komt.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik vond S2 bijzonder slecht...B-Bandit schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Bah en dan vandaag het nieuws dat Luke Cage ook gecancelled is. S2 was inderdaad minder sterk, maar ook weer niet zo slecht. Iron Fist S1 was matigjes en S2 niet veel beter. Dus dat begreep ik dan nog wel.
Daredevil vond ik overigens vanaf S1 keisterk. The Defenders waren echt tenenkrommend slecht. Dus snap wel dat Netflix niet koste wat kost vasthoudt aan de losse series.
Anyways, punisher afkijken en dan lekker met S3 van daredevil beginnen!
Al dat “ge-nigger”, ik vond het helemaal niets en ben om die reden definitief afgehaakt.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.