• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:49
Verdorie zeg, ook The Expanse. Ik weet niet of het een goede serie is, maar stond op mijn nog te kijken lijstje. Dit betekent dus dat het geen zekerheid is dat series/films met het ‘netflix original’ logo voor altijd op netflix blijven.

Daarnaast toch ook weer homeland, the sons en how i met per 8 oktober weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The Expanse is overgenomen door Amazon, grote kans dus dat die snel op Amazon Prime Video komt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• meesje
Trevor schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:49:
The Expanse is overgenomen door Amazon, grote kans dus dat die snel op Amazon Prime Video komt.
Thanks!
Helemaal vergeten, maar je hebt inderdaad ‘netflix original’ en ‘netflix original’..... (eigen produktie of niet)

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Sons of Anarchy, Homeland en Gomorrah allemaal weg? Vreemde zet van Netflix.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tigerblood schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:20:
[...]

Netflix bepaalt niet in zijn eentje wat er te zien is. Het is een kwestie van vraag en aanbod met de rechthebbenden. Het kan best zijn dat prijzen gestegen zijn, er veel minder mensen kijken, dat andere partijen opeens veel meer ervoor bieden, en waarschijnlijk nog vele andere mogelijkheden.

Netflix gaat contracten aan met de rechthebbenden voor een bepaalde tijd en een bepaald bedrag. Allerlei factoren hebben dus invloed op het verlengen ervan.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Tigerblood schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:20:
[...]

Nog helemaal niet zeker. Vorige maand zijn bovengenoemde series (excl, Gormorra) ook op het laatste moment verlengd. Wat wel kan zijn is dat bijvoorbeeld de eerste 2 of 3 seizoenen verwijderd worden.

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
meesje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:28:
[...]

Verdorie zeg, ook The Expanse. Ik weet niet of het een goede serie is, maar stond op mijn nog te kijken lijstje. Dit betekent dus dat het geen zekerheid is dat series/films met het ‘netflix original’ logo voor altijd op netflix blijven.

Het nieuwe seizoen van The Expanse (s4) is opgepakt door Amazon, dus alle seizoenen zullen wel naar Amazon Prime gaan.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

meesje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:28:
[...]

HIMYM was eerder al eens een tijdje weg, SoA volgens mij ook. Kans is dus best aanwezig dat die nog terug komen, maar dat er voor nu nog geen nieuw contract is.

En netflix betaald sommige netwerken om ze als eigen productie uit te mogen zenden buitenland van productie, maar de rechten blijven dan bij de originele product. Dus afhankelijk van hoe dat contact gaat kan er een 'netflix original' verdwijnen.

• meesje
ArnoutV schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:33:
[...]

Het nieuwe seizoen van The Expanse (s4) is opgepakt door Amazon, dus alle seizoenen zullen wel naar Amazon Prime gaan.
Dan maar tzt een keertje een maandje Amazon doen. Ze hebben een app voor de ATV4(K).

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ArnoutV schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:33:
Ik vond het al zo lang duren voordat seizoen 3 kwam, maar die heeft Netflix nooit gehaald zie ik nu dus. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sinds een tijdje heb ik last dat Netflix niet meer onthoud waar ik gebleven ben.

Meer mensen last hiervan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:23
Slasher schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:43:
Sinds een tijdje heb ik last dat Netflix niet meer onthoud waar ik gebleven ben.

JA! Heel irritant!
Ik dacht dat het kwam door tvOS 12 update (kijk op de AppleTV4).

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:43:

Op de Xbox geen last van. Misschien een appletv probleem.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Yup ook ervaren en inderdaad op de AppleTV. Het lijkt erop dat die app niet helemaal lekker werkt.
Overigens lijkt het beter te gaan als je bewust eerst uit de app gaat voordat je de AppleTV uitschakelt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ryur schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:30:
[...]

JA! Heel irritant!
Ik dacht dat het kwam door tvOS 12 update (kijk op de AppleTV4).
Ik heb ook het idee dat het door tvos12 komt

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Slasher schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:12:
Ik heb ook het idee dat het door tvos12 komt
zal vast snel een update komen in dat geval, ik had ook wat apps die het op ios12 opeens niet meer deden zoals een webbrowser. Die sloot soms opeens af en vergat ook waar ik was. Erg irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

meesje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:12:
Dan maar tzt een keertje een maandje Amazon doen. Ze hebben een app voor de ATV4(K).
Zeer de moeite waard vind ik, kijk ook even naar foto backup, dat is gratis zolang je klant bent van prime video en krijg je er dus gratis bij, onbeperkte opslag van foto's.

Als je amazon prime video hebt, kijk dan ook gelijk jack reacher en the terror, beiden steengoede series en van een hoger niveau dan de gemiddelde netflix original. Ze zijn beiden meen ik 10 afleveringen, dus dat kan je ook in een maandje zien.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Netflix gaat samen met Nickelodeon een liveactionserie maken die gebaseerd is op Avatar: The Last Airbender, een populaire animatieserie die voor het eerst verscheen in 2003. De originele makers, Michael DiMartino en Bryan Konietzko, zijn als producenten bij het project betrokken. Eerder verscheen al een (niet zo succesvolle) Hollywood-adaptatie van regisseur M. Night Shyamalan. De productie van de nieuwe reeks start volgend jaar, dus het duurt nog wel even voor het resultaat te bekijken valt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 26-09-2018 21:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 22:25

gws24

Thinking is hard!

Norsemen seizoen 2 staat er op, nu al zin in. Eerste seizoen was hilarisch, je moet wel houden van erg droge humor.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Maniac doet zijn titel wel eer aan.
De eerste drie afleveringen kon ik niet wegkijken.

Nu bij ep. 5 (y)

Meneer Hill is flink wat kilo’s kwijt trouwens!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:02
Hebben jullie ook problemen met Iron Fist en the Good cop. Alles bekeken maar hij blijft in verder kijken staan. Zelfs na het wissen van de kijk activiteit. Ze springen na het kijken gewoon weer naar S1 A1 ;(

Andere serie geen problemen trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Skywalker27 op 27-09-2018 10:15 ]

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:54
Ik zal maar proberen om die enkele seizoenen van Homeland en Prison Break nog op te pikken.

Zou seizoen 3 van Gomorrah er nog op komen of is dat vervallen omdat de eerste 2 seizoenen weg zijn? Het is niet erg duidelijk.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:42
Herkennen jullie het 'verder kijken' probleem bij series die wekelijks geüpdatet worden? In mijn geval gaat het om de Vox-documentaire reeks Explained. Elke week komt er een nieuw aflevering bij maar de volgorde in de lijst is aflopend (dus van nieuwste naar oudste). Mijn netflix heeft moeite met het herkennen hiervan en geeft na het kijken van de nieuwste aflevering bij 'verder kijken' toch de op een-na-nieuwste aflevering die ik dus al heb gezien. Nog meer mensen hier last van?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker27
Inmiddels met netflix in gesprek en de TD in Amerca gaat me contacten voor info want er zijn inderdaad problemen met een aantal series en het herkennen van het afspelen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Skywalker27 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:14:
Hebben jullie ook problemen met Iron Fist en the Good cop. Alles bekeken maar hij blijft in verder kijken staan. Zelfs na het wissen van de kijk activiteit. Ze springen na het kijken gewoon weer naar S1 A1 ;(

FWIW: dat viel me inderdaad ook op, althans voor IF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Lasmibalsingh schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:37:
Herkennen jullie het 'verder kijken' probleem bij series die wekelijks geüpdatet worden? In mijn geval gaat het om de Vox-documentaire reeks Explained. Elke week komt er een nieuw aflevering bij maar de volgorde in de lijst is aflopend (dus van nieuwste naar oudste). Mijn netflix heeft moeite met het herkennen hiervan en geeft na het kijken van de nieuwste aflevering bij 'verder kijken' toch de op een-na-nieuwste aflevering die ik dus al heb gezien. Nog meer mensen hier last van?
Ja. Onwijs irritant.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Paulus07
  • Niet online
is er ergens in de windows 10 app een optie om de indeling aan te passen of tenminste altijd de nieuwe/lopende afleveringen gewoon bovenaan te laten staan?

Soms staan die heel ver onder en moet ik eerst langs alle niet interessante zooi scrollen.....

• Skywalker27
Mochten jullie problemen hebben start een chat met ze Desiree is mijn contact en het schijnt echt een probleem te zijn en alle Data is welkom zodat ze beter kunnen analyseren

• Lasmibalsingh
Skywalker27 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:11:
[...]

Mochten jullie problemen hebben start een chat met ze Desiree is mijn contact en het schijnt echt een probleem te zijn en alle Data is welkom zodat ze beter kunnen analyseren
Bedankt voor de tip. Het probleem is gemeld, ik kreeg niet echt het idee dat het snel opgelost zal worden maar ze zijn nu in ieder geval op de hoogte van het probleem.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
Nog meer mensen die genoten hebben van 'Happy'?

'k Ben nu 'The Good Cop' aan het kijken. Prima serie, niet bijzonder goed, maar erg fijn om naar te kijken. Leuke personages en een goede flow.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kijk ook naar the good cop, vooral vanwege Tony Danza. Prima serie vat het goed samen inderdaad :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• magnifor
  • Niet online

Zelfde problematiek gehad met Black Mirror. Workaround is de serie verwijderen uit je kijkactiviteit en dan de serie liken zodat de aanbevelingen behouden blijven.

• DutchOwnage
  • Nu online
Ben ik een beetje paranoïde of? Wat is namelijk het geval, het komt bij tijden voor dat ik series/films zie staan in mijn continue to watch balk waarvan ik absoluut zeker weet dat ik die nooit of te nimmer zal gaan kijken of gekeken heb :9

Kan het zijn dat er iemand illegaal met mijn account zit mee te liften? Of simpelweg een bug? Ik share mijn account dus niet, voor de volledigheid.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 27-09-2018 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:54
@DutchOwnage Ga naar de site en klik op "kijkactiviteiten" om te zien of onbekende toestellen en IP adressen er tussen staan.

Indien niet moet je Netflix contacteren, mss word je verward met een andere account voor de continue to watch. Je kan afmelden van alle toestellen en paswoord veranderen als extra veiligheid.

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 23:30

Ja hier net zo.
Ik had het eerste seizoen van Iron Fist ooit via een andere bron bekeken. Nu seizoen 2 via netflix gezien, en het lijkt erop dat seizoen 1 hier daarom nog open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 19:41
Het jammere is dat Netflix geen optie heeft om een serie of film te markeren als gezien; de enige optie is om handmatig van het begin naar het eind te scrollen. Dit zou erg handig zijn als je een film of een aantal afleveringen van een serie bij iemand anders kijkt op zijn account.

Ik heb de helpdesk hierover al gesproken die alsmaar om de vraag draaiden, al hebben ze wel mijn feedback doorgezet als het goed is. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 28-09-2018 01:13 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
La Catedral del Mar is een aanrader op Netflix. Erg spannende serie over een spaanse horige in de middeleeuwen.

Krijgt op IMDb slechts een 7,5 maar wij vonden hen erg goed!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
magnifor schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:55:
[...]

Zelfde problematiek gehad met Black Mirror. Workaround is de serie verwijderen uit je kijkactiviteit en dan de serie liken zodat de aanbevelingen behouden blijven.
Zelfs na het verwijderen van de kijk activiteit blijven de series staan maar het is een bekend probleem bij Netflix. Ik ben gisteren meer dan een uur met ze bezig geweest om van alles uit te sluiten. bv. Ook de verwarring van profielen onderling maar ook van andere accounts enz.

Ik hoop dat ze genoeg hebben en dit probleem snel kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:52
Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 01:06:
Het jammere is dat Netflix geen optie heeft om een serie of film te markeren als gezien; de enige optie is om handmatig van het begin naar het eind te scrollen. Dit zou erg handig zijn als je een film of een aantal afleveringen van een serie bij iemand anders kijkt op zijn account.

Ik heb de helpdesk hierover al gesproken die alsmaar om de vraag draaiden, al hebben ze wel mijn feedback doorgezet als het goed is. :+
Wanneer je een film een beoordeling geeft door middel van die duimpjes, markeer je hem als gelezen voor Netflix. Ik doe dat ook vaker en deze films zijn dan bij mijn Opnieuw Bekijken categorie te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:28

TDB

vanaf vandaag weer een nieuwe seizoen "the good place". grappige serie.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Skywalker27 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:36:
[...]

Zelfs na het verwijderen van de kijk activiteit blijven de series staan maar het is een bekend probleem bij Netflix. Ik ben gisteren meer dan een uur met ze bezig geweest om van alles uit te sluiten. bv. Ook de verwarring van profielen onderling maar ook van andere accounts enz.

Ik hoop dat ze genoeg hebben en dit probleem snel kunnen oplossen.
Dat had ik weer niet, soms helpt het een serie eerst te verwijderen uit de kijkactiviteit en daarna de app te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Iemand nog tips voor een steengoede komedieserie op Netflix?

Van de week Friends laatste aflevering gekeken en dat is echt een topper!
HIMYM vindt mijn vrouw niet leuk, dus die kijk ik alleen.
Modern Family wachten we nog steeds op het laatste seizoen.
1e aflevering Brooklyn 99 gekeken en die was vooralsnog meh, maar die blijf ik nog wel proberen.

Iemand nog een andere aanrader?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB

TDB

Tripl3 D schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:45:

1e aflevering Brooklyn 99 gekeken en die was vooralsnog meh, maar die blijf ik nog wel proberen.

the good place

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redrohX
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Ja, The Good Place is leuk en ik vond zelf Santa Clarita Diet ook wel geinig. Zit een beetje in hetzelfde straatje qua humor als The Good Place.

Ik snap zelf ook niet echt waarom Brooklyn Nine-Nine door iedereen zo wordt geprezen. Ben na vier afleveringen gestopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08
redrohX schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:15:
[...]
Ik snap zelf ook niet echt waarom The Good Place en Santa Clarita Diet door iedereen zo worden geprezen.
FTFY. Die series zijn dan weer niet niet voor mij weggelegd. Zoveel mensen, zoveel wensen ;)

@LuPo bedankt voor de tip, ik heb 'Cathedral of the Sea' toegevoegd aan mijn lijst.

@Tripl3 D heb je Master of None gezien? Probeer het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

@Gaargod nee nog niet gezien. Ik ga hem een uitproberen. Thanks!

@TDB en @redrohX bedankt voor de tips, ik ga ze uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
redrohX schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:15:
[...]

Ja, The Good Place is leuk en ik vond zelf Santa Clarita Diet ook wel geinig. Zit een beetje in hetzelfde straatje qua humor als The Good Place.

Ik snap zelf ook niet echt waarom Brooklyn Nine-Nine door iedereen zo wordt geprezen. Ben na vier afleveringen gestopt.
Ik vind the good place dan weer ontzettend overhyped. Het is best aardig hoor. En Kristin Bell en die Danson spelen leuk. Maar veel grappen vind ik vrij matig en de personages van Jason en Tahani vind ik echt tenenkrommend slecht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Ja ieder zijn eigen humor natuurlijk. ;) Misschien geef ik Brooklyn nog wel eens een kans, maar ik vind die hoofdrolspeler zo ontzettend irritant en niet grappig.

Master Of None was ik even vergeten, maar die kan ik ook aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TDB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:11:
Nice! Erg leuke serie. En niet alleen door Kristen Bell :P
Enig idee of het seizoen in 1 keer geplaatst wordt of elke week een aflevering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
redrohX schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:12:
Ja ieder zijn eigen humor natuurlijk. ;) Misschien geef ik Brooklyn nog wel eens een kans, maar ik vind die hoofdrolspeler zo ontzettend irritant en niet grappig.

Master Of None was ik even vergeten, maar die kan ik ook aanraden.
Master of none is inderdaad een verborgen parel op Netflix. Niet alleen maar humoristisch maar het zet je ook wel regelmatig aan het denken. Persoonlijk kon ik me kwa omstandigheden ook wel redelijk met het hoofdpersonage identificeren en ik denk dat dat voor heel veel anderen ook geldt. Het tweede seizoen gaat iets te veel de artistieke kant uit naar mijn mening maar blijft ook nog wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB

TDB

Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:18:
[...]

Nice! Erg leuke serie. En niet alleen door Kristen Bell :P
iedere vrijdag een nieuwe aflevering. Die van vandaag (1e aflevering van 3e seizoen) staat er inmiddels op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:36:
[...]

Master of none is inderdaad een verborgen parel op Netflix. Niet alleen maar humoristisch maar het zet je ook wel regelmatig aan het denken. Persoonlijk kon ik me kwa omstandigheden ook wel redelijk met het hoofdpersonage identificeren en ik denk dat dat voor heel veel anderen ook geldt. Het tweede seizoen gaat iets te veel de artistieke kant uit naar mijn mening maar blijft ook nog wel leuk.
Grappig, vond het echt een waardeloze serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tripl3 D schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:45:

Ken je arrested development. Vind alleen de laatste seizoenen tegenvallen, maar de eerste 3 briljant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:48:

Ken je arrested development. Vind alleen de laatste seizoenen tegenvallen, maar de eerste 3 briljant _/-\o_
Nee, ken ik niet. Maar ben nu met Ozark bezig en zo te zien moet ik deze niet tegelijkertijd kijken, anders raak ik nogal verward met het Marty personage. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 19:41
Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:18:
[...]
Elke week weer een nieuwe aflevering, omdat we moeten wachten op NBC die per week een aflevering uitzend.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vandaag zijn 2 afleveringen in 1. Normaal is het een aflevering van een klein half uur.

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:01:
Krijgt op IMDb slechts een 7,5 maar wij vonden hen erg goed!
Een 7,5 op imdb is echt een heel hoog cijfer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:06:
[...]

Een 7,5 op imdb is echt een heel hoog cijfer.
Voor een serie is een 7.5 niet hoog, voor een film wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
gws24 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:06:
Norsemen seizoen 2 staat er op, nu al zin in. Eerste seizoen was hilarisch, je moet wel houden van erg droge humor.
Mede door jou post toch eens gaan kijken en het is echt geniaal bedacht. Een soort kantoorhumor maar dan met Vikingen als setting.

Het doet mij als eerste denken aan Monty Python de 2018 versie . Zit nu ook in seizoen 2 en dit seizoen is net zo goed als het vorige.

Ben benieuwd of er een derde seizoen komt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bedankt voor de tip, net de trailer bekeken en deze ga ik zeker kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren Dragon Pilot bekeken, een netflix original anime. Omschrijving klonk als een enorm cliche anime plot (draken die in gevechtsvliegtuigen veranderen, met meisjes als piloot), dus besloot ik om deze op mijn eentje te bekijken.

2 afleveringen later even on hold gezet om de eerste aflevering aan mijn vrouw te laten zien, want wat is dit waanzinnig goed zeg! Leuke tekenstijl, grappige humor en leuke personages. Heeft dan ook meteen de goedkeuring van vrouw gekregen om samen verder te kijken d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:24:
Gisteren Dragon Pilot bekeken, een netflix original anime. Omschrijving klonk als een enorm cliche anime plot (draken die in gevechtsvliegtuigen veranderen, met meisjes als piloot), dus besloot ik om deze op mijn eentje te bekijken.
Dat ziet er heerlijk jaren 80 stijl uit, die ga ik straks ook opzetten, zo te horen ook goede Engelse stemmen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dank je. Stond wel in mijn lijst, maar erg laag. Dacht dat het een soort budget Vikings was :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Trevor schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:57:
[...]

Dank je. Stond wel in mijn lijst, maar erg laag. Dacht dat het een soort budget Vikings was :-D
Staat nu ook op de mijne ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op die van mij :P
TDB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:11:
Heb net ook de pilot gezien van seizoen 3, ik was niet helemaal zeker of ik het zou blijven volgen, maar deze eerste aflevering was erg leuk, beter dan ik dacht dat het zou worden.

Vraagje over het einde van de aflevering (in spoiler tag):
spoiler:
Wie was trouwens die jongen aan het einde? Die bad guy? Hij komt wat bekend voor, maar ik plaats het zo even niet, is dat die man die Michael aan het ontmaskeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
magnifor schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:04:
[...]

Dat had ik weer niet, soms helpt het een serie eerst te verwijderen uit de kijkactiviteit en daarna de app te herstarten.
Ook dat werkt niet, het lijkt zelfs bij alle series na S2 van Iron fist te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
algalid schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:22:
@DutchOwnage Ga naar de site en klik op "kijkactiviteiten" om te zien of onbekende toestellen en IP adressen er tussen staan.

Indien niet moet je Netflix contacteren, mss word je verward met een andere account voor de continue to watch. Je kan afmelden van alle toestellen en paswoord veranderen als extra veiligheid.
Zo, dat was ff schrikken. Zag nogal wat onbekende IP adressen voorbijkomen bij "kijkactiviteiten" . Apart, enige verklaring is dat ik een half jaar geleden mijn vorige tv doorverkocht heb en dat diegene daar nu onder mijn profiel aan het meekijken was. Had er toen niet aan gedacht om dingen te wijzigen e.d.

Inmiddels afgemeld van mijn toestellen en nieuw wachtwoord aangemaakt. Zou nu verholpen moeten zijn. Dank nogmaals.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-10 22:06

DikkeBMW

Live '25

Ik heb vorige week het 2e seizoen American Vandal gekeken. Absoluut een aanrader! Ik vind het zelf een geweldige serie. Heerlijke mocumentary die serieus is, met een dosis highschool humor. Erg uniek vind ik zelf! Zijn er mensen die mij wellicht vergelijkbare series kunnen aanraden?

Oh en ik ben nu ook bezig met BoJack Horseman; man wat kan ik daar van genieten _O_ Ik was erg sceptisch, en vond de eerste aflevering ook erg vreemd, maar ik ben wel verslaafd geraakt nu :D

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:52:

Vraagje over het einde van de aflevering (in spoiler tag):
spoiler:
Wie was trouwens die jongen aan het einde? Die bad guy? Hij komt wat bekend voor, maar ik plaats het zo even niet, is dat die man die Michael aan het ontmaskeren is?
spoiler:
dat is Trevor, die gast uit de bad place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
Is seizoen 4 van Brooklynn 99 al beschikbaar? Netflix toont het icoon met nieuwe afleveringen' maar ik zie enkel t.e.m. S3.

Vandaag vergat Netflix ook mijn voortgang in That 70's show, hij startte opnieuw van aflevering 1 terwijl ik midden seizoen 3 zit. Nog iemand al meegemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Jep, S04 van B99 staat er (bij mij) op @Aegir81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
een algemene vraag voor de kenners:

Netflix is voor een x percentage 16:9 content en voor films bijvoorbeeld 21:9.
Nu zit ik hier met een 21:9 verhouding/resolutie. Voor films/blurays/games/etc perfect. Echter via de netflix windows 10 app krijg je dan die "fijne" zwarte balken links en rechts.

Is er een manier om dit in netflix alsnog fullscreen te krijgen zonder dat ik handmatig resolutie op 1920*1080 moet zetten bijvoorbeeld?

Hoe doen jullie dit met bijvoorbeeld deze resoluties en/of ultrawide monitoren/tv's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@Paulus07 een echte oplossing weet ik niet maar wat gebeurd er als je dit in Microsoft Edge doet? Meestal doet die browser wonderen met Netflix. Kan me voorstellen dat de app niet echt fijne ultrawide support heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door polopolo150 op 01-10-2018 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Net Calibre gezien, de film is echt een aanrader voor wie van thrillers houd. Goede setting, sfeer en een aangrijpend plot. Zal er verder niets over verklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
Gaargod schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:32:
Jep, S04 van B99 staat er (bij mij) op @Aegir81.
Vreemd, ik krijg het niet te zien, al blijft de app melden dat eet nieuwe afleveringen zijn. Al op 3 apparaten geprobeerd.

Zal de klantendienst eens contacteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:24:
Net Calibre gezien, de film is echt een aanrader voor wie van thrillers houd. Goede setting, sfeer en een aangrijpend plot. Zal er verder niets over verklappen.
Jep, ook laatst gekeken en was er aardig enthousiast over.
Netflix gaf mij toen de suggestie om 'Bad Day for the Cut' te kijken, die viel mij ook goed in de smaak. Beetje zelfde 'stijltje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:08:
Ik heb opgemerkt dat Netflix bij donkere scenes veel ruis heeft, hebben meer mensen hier last van? Als ik bronmateriaal afspeel op mijn tv dan heb ik geen last van ruis in donkere scenes. Aan mijn internetverbinding kan het niet liggen 50Mbps up en down.
Het viel me gisteren ook opeens op na een film uit een andere bron gekeken te hebben (ook streaming) hoe veel ruis er in Netflix zit. Een beetje dat oude telefooncamera effect :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Marzman schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Het viel me gisteren ook opeens op na een film uit een andere bron gekeken te hebben (ook streaming) hoe veel ruis er in Netflix zit. Een beetje dat oude telefooncamera effect :p
Dat ervaar ik ook af te toe (in dit geval in series). Waar dit aan ligt, weet ik niet. Het lijkt wel dat dit gebeurt op piek momenten en/of de internet snelheid niet optimaal is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Zo, gister de laatste aflevering van Midnight Sun gekeken. Erg toffe serie! Aanrader voor wie van Zweedse detective series houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Marzman schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Ik erger me dood aan de 'ruis' tijdens The Americans. Het lijkt wel alsof ze een SD versie hebben geupscaled naar 1080p ofzo. In andere series heb ik het niet zo heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
Zo Ozark seizoen 2 ook klaar, kom maar door met seizoen 3 :)

Nu weer op zoek naar iets anders :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
redrohX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Ik erger me dood aan de 'ruis' tijdens The Americans. Het lijkt wel alsof ze een SD versie hebben geupscaled naar 1080p ofzo. In andere series heb ik het niet zo heftig.
Heb je een Philips TV? Ik had voorheen ontzettend veel ruis bij Luther. Nadat ik een andere TV heb gekocht (Sony) heb ik de ruis nooit meer gezien. Zo heb ik ook The Americans op die Sony gekeken maar ben geen ruis tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Poulske schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Heb je een Philips TV? Ik had voorheen ontzettend veel ruis bij Luther. Nadat ik een andere TV heb gekocht (Sony) heb ik de ruis nooit meer gezien. Zo heb ik ook The Americans op die Sony gekeken maar ben geen ruis tegengekomen.
Ik heb een Sony :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Poulske schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Haha, nee ik heb juist een Sony sinds begin dit jaar. Bij The Americans heb ik het heel erg, of daar viel het me gewoon heel erg op. Het kan ook zijn dat de makers het expres hebben gedaan. Maakt het wat rauwer en realistischer, maar dan is het raar dat jij het niet ziet. Ik zal eens op mijn mobiel checken of ik het nog zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:15:
Zo Ozark seizoen 2 ook klaar, kom maar door met seizoen 3 :)

Nu weer op zoek naar iets anders :?
Is het de moeite waard? Ik kom met moeite de tweede aflevering door eigenlijk. Het eerste seizoen was best sterk maar dit tweede seizoen.. Nee het mist iets voor mijn gevoel

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ik heb S02 van Ozark er in één weekend doorheen gejaagd, echt met net zoveel plezier als S01 zitten kijken :)
Misschien net ff verkeerde timing @Webgnome? Soms moet je er maar net zin in hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Webgnome schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Is het de moeite waard? Ik kom met moeite de tweede aflevering door eigenlijk. Het eerste seizoen was best sterk maar dit tweede seizoen.. Nee het mist iets voor mijn gevoel
Ik vond van wel :Y moet ff nadenken voor de eerste afleveringen (ik heb het redelijk verspreid gekeken namelijk), maar in ieder geval de laatste 4 a 5 afleveringen zat ik aandachtig vol spanning te kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
redrohX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

Haha, nee ik heb juist een Sony sinds begin dit jaar. Bij The Americans heb ik het heel erg, of daar viel het me gewoon heel erg op. Het kan ook zijn dat de makers het expres hebben gedaan. Maakt het wat rauwer en realistischer, maar dan is het raar dat jij het niet ziet. Ik zal eens op mijn mobiel checken of ik het nog zie.
Ja probeer dat eens, ben wel benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
even snel gegoogled op the americans and grainy:

"With that being said, the one constant feel was to make the images seem more filmic. Since the show is shot digitally using the Arri Alexa cameras, the show’s creators and DP were looking for ways to make it feel more representative of the period. One of our first discussions was the use of film grain. We wanted to treat the footage with the right amount of grain for specific set-ups. For example, brighter day scenes may have a touch more grain then darker night scenes. The goal was to convey the feel of a more nostalgic look as one may expect from that time period."

Dus er zit ook gewoon echt bewuste ruis in die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

@ArthurMorgan Ha thanks. Een artistieke keuze dus. Ik zie het inderdaad ook op mijn telefoon, maar omdat het een klein scherm is valt het daar minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik begin net met Fauda, alleen elke ondertitelzin staat tussen [ haakjes ] iemand enig idee waarom??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Martinusz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:19:
Ik begin net met Fauda, alleen elke ondertitelzin staat tussen [ haakjes ] iemand enig idee waarom??
Dat is waarschijnlijk om aan te geven dat het geen Engels gesproken is .. of zoiets.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Webgnome schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Dat is waarschijnlijk om aan te geven dat het geen Engels gesproken is .. of zoiets.
Alles is Arabisch, maar verder door in de aflevering is het weer zonder haakjes :?

Edit: Arabisch is tussen haakjes, Hebreeuws zonder. Van mij mogen de haakjes weg :p

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 04-10-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Goede serie trouwens Fauda. De Israëlische Homeland die weer gebaseerd is op een Israëlisch boek :p

Trailer van Daredevil s3, zin in:

YouTube: Marvel’s Daredevil: Seizoen 3 | Officiële trailer [HD] | Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Schimanski81 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:05:
Goede serie trouwens Fauda. De Israëlische Homeland die weer gebaseerd is op een Israëlisch boek :p

Trailer van Daredevil s3, zin in:

YouTube: Marvel’s Daredevil: Seizoen 3 | Officiële trailer [HD] | Netflix
Net begonnen met Fauda, kijkt lekker weg tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rick and Morty staan op de lijst van de te verwijderen content, 31 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:24
ArthurMorgan schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 06:12:
Rick and Morty staan op de lijst van de te verwijderen content, 31 oktober...
En Gomorra (hebben ze nog 1 maand verlengd) en The Bridge.

Zal seizoen 4 van The Bridge wel niet meer op Netflix verschijnen, tenzij ze het contract weer een jaar of zo weten te verlengen. Heb zelf seizoen 4 via NPO Start Plus gekeken, omdat het me allemaal te lang duurde.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag trailers van andere series na het bekijken van een aflevering en beta functies staat niet aan. Ik vind het zelf fijn, maar als je je eraan stoort, het zit in iedergeval nu in mijn account.. dus waarschijnlijk straks bij iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 13:16
Dus tussen twee afleveringen van dezelfde serie komen trailers van andere series langs? Dat lijkt me vreselijk..... Kun je die trailers overslaan/doorspoelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Rallye op 10-10-2018 06:51 ]

Pagina: 1 ... 138 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.