Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
loekf2 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:08:
[...]

Enige minpuntje vind ik dat ze met een soort ND filter filmen, waardoor elke scene erg donker is, zelfs bij daglicht. Dolby Vision is er wel, maar het dynamisch bereik in scenes is nou niet zo dat je alles donkerder moet zijn. Denk dat het een "artistieke" keuze is (Ozark is een donker gat, soort donkere krochten van de US).

Iron Fist seizoen 2 is ook in DV 4K, maar dat ziet er veel mooier uit.
Ja dat viel mij ook al op, echt elke scene is heel donker, het heeft wel wat hoor maar zodra er ook maar een beetje (zon)daglicht op je TV valt zie je afentoe geeneens meer wie je nu in beeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Iron Fist seizoen 2, aflevering 1 gekeken, viel mij op dat het beeld sneller ging als normaal, zo "soap" effect, had niks veranderd aan mijn tv.

Meer mensen dit gemerkt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

avotar schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:01:
[...]
Apart dat de serie toch nog zoveel aanhang had.
Ik vond het concept zo sterk, maar het verviel zo snel in een "case of the week" serie met een totaal niet boeiende rode draad (hoewel dat niet boeiende deels kwam omdat Maggie Q totaal niet geloofwaardig was).

Maar misschien hoopte ik meer op een serie met de kwaliteit van HoC.
Nieuw seizoen designated survivor hoeft voor mij ook niet meer. Zoals ik eerder al gezegd heb: Ik ergerde me vooral dat Amerika neergezet werd als de grote lieve wereldleider die door de rest van de wereld aanboden wordt. De schurkenstaat die Amerika niet aanbidt? Vallen ze wel even binnen, en mirakel, een maand later is er plots een succesvolle democratie geinstalleerd.

Een house of cards heb ik dan wel weer zin in. Frank Underwood IS voor mij echter House of Cards, ik weet niet of de serie kan blijven boeien zonder hem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:24:
Iron Fist seizoen 2, aflevering 1 gekeken, viel mij op dat het beeld sneller ging als normaal, zo "soap" effect, had niks veranderd aan mijn tv.

Meer mensen dit gemerkt?
Wat mij vooral opvalt is dat de nieuwere marvel series op netflix bijna geen grain meer hebben. Ze zie ner een stuk strakker uit in 4k + hdr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

boe2 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:32:
[...]

Nieuw seizoen designated survivor hoeft voor mij ook niet meer. Zoals ik eerder al gezegd heb: Ik ergerde me vooral dat Amerika neergezet werd als de grote lieve wereldleider die door de rest van de wereld aanboden wordt. De schurkenstaat die Amerika niet aanbidt? Vallen ze wel even binnen, en mirakel, een maand later is er plots een succesvolle democratie geïnstalleerd.
Series kijk ik voor entertainment, niet voor realisme :)
Ben wel blij met S3.

Dit weekend paar episodes van La Casa de Papel gekeken. Erg vermakelijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 21:04
Mars18 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:24:

Meer mensen dit gemerkt?
Nee, maar ik heb motion interpolation etc. in mijn Sony XE9305 flink terug geschroefd. Heb het nooit zo op beeld verbeteraars. Kijk wel Netflix via een AppleTV 4K in 4K@60p.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gunner schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:40:
[...]

Dit weekend paar episodes van La Casa de Papel gekeken. Erg vermakelijk.
Met voorsprong men favoriete serie van dit jaar :Y

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 10-09-2018 10:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-10 22:06

DikkeBMW

Live '25

Paradise PD afgekeken. Ik vond het hilarisch. Ik vond Brickleberry al een leuke serie, en dit had uiteraard ongekend veel gelijkenissen. De absurde en extreme humor slaat nergens op, maar dat hoeft bij cartoons ook niet vind ik! Flink moeten lachen, leuke serie.

In ander nieuws: deze maand zou (als ik het goed gezien heb) het nieuwe seizoen American Vandal moeten uitkomen! Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Het eerste seizoen heeft mij aangenaam verrast. Een mocumentary die de draak steekt met standaard docu's en highschool drama's. Goed in elkaar gezet, en ik vond het ook origineel.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

boe2 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:32:
[...]

Nieuw seizoen designated survivor hoeft voor mij ook niet meer. Zoals ik eerder al gezegd heb: Ik ergerde me vooral dat Amerika neergezet werd als de grote lieve wereldleider die door de rest van de wereld aanboden wordt. De schurkenstaat die Amerika niet aanbidt? Vallen ze wel even binnen, en mirakel, een maand later is er plots een succesvolle democratie geinstalleerd.
Deels eens, vond het wel een vermakelijke serie maar niet meer dan dat, maar waar ik nóg slechter tegen kan is niet afgeronde series :P Dus ik hoop dat ze het bij seizoen 3 laten maar het in ieder geval wel afronden en je niet met een cliffhanger het bos in sturen zoals nu :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:09
Iemand "Next Gen" al gezien, niet onaardig voor een eerste grote Netflix poging in de Pixar/Disney/Dreamworks movie animatie space. Vond het aardig op niveau van die drie komen, zowel visual als verhaaltechnisch :)

Leek een beetje op Big Hero 6 en had wat elementen van Wall-E.

[ Voor 13% gewijzigd door Flight777 op 10-09-2018 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Flight777 schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:09:
Iemand "Next Gen" al gezien, niet onaardig voor een eerste grote Netflix poging in de Pixar/Disney/Dreamworks movie animatie space. Vond het aardig op niveau van die drie komen, zowel visual als verhaaltechnisch :)

Leek een beetje op Big Hero 6 en had wat elementen van Wall-E.
van het weekend ook gezien met m'n zoontje, vonden hem allebei leuk om te kijken.
Je vergelijkingen kan ik me ook wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe het nummer aan het eind van Iron Fist S02E01 heet? Begint rond 53:00. Ik herken het wel... De bekende websites (Tunefind e.d.) laten niets zien en Google herkent het fragment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Wanneer hun school wordt vernield door een aardbeving, belanden drie jongeren uit het arbeidersmilieu op een eliteschool van Las Encinas. Daar maken ze kennis met de exclusieve wereld van de opperste klasse. Een tot de verbeelding sprekende wereld vol geld, drank, drugs, seks en... moord.

De nieuwe serie Elite is vanaf 5 oktober 2018 beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zag ik nou goed dat er weer meer Marvel films op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
sambalbaj schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:50:
Zag ik nou goed dat er weer meer Marvel films op staan?
Dat zag je goed. Er staan er ineens een heleboel op. Is dit als 'goedmakertje' voor de ellende die straks met Disney gaat komen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk niet. Dat hele Disneyverhaal is (vooralsnog) gewoon alleen USA (en Canada misschien). Disney gaat echt niet al die streamingrechten elders in de wereld stof laten happen en zo heel veel geld mislopen.

Overigens is het wel zo dat rechten op deze films vaak maar voor een echt beperkte periode (3 maanden tot een jaar) zijn vaak. Dus wil je ze zien zet ze dan niet achteraan op je kijklijst :)

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-09-2018 06:48 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Trevor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 06:43:
Waarschijnlijk niet. Dat hele Disneyverhaal is (vooralsnog) gewoon alleen USA (en Canada misschien). Disney gaat echt niet al die streamingrechten elders in de wereld stof laten happen en zo heel veel geld mislopen.

Overigens is het wel zo dat rechten op deze films vaak maar voor een echt beperkte periode (3 maanden tot een jaar) zijn vaak. Dus wil je ze zien zet ze dan niet achteraan op je kijklijst :)
Ik moet dat hele Disney streaming verhaal nog zien. Disney gaat natuurlijk ook te maken krijgen met het EU content quota geneuzel, waardoor je die dienst niet alleen met in de US geproduceerde films en series kunt volproppen.

In de US heb je ook nog DC Universe, maar die zie ik ook niet komen hier. Misschien UK na de Brexit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Trevor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 06:43:

Laat Disney de Marvel films maar eens in 4K HDR op Netflix zetten. Bezopen dat het alleen HD is. Officieel is de 4K Blu-ray van bv. Black Panther en de Avenger films hier ook niet te koop. De Duitse en Engelse versies hebben niet eens NLse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:04:
[...]

Laat Disney de Marvel films maar eens in 4K HDR op Netflix zetten. Bezopen dat het alleen HD is. Officieel is de 4K Blu-ray van bv. Black Panther en de Avenger films hier ook niet te koop. De Duitse en Engelse versies hebben niet eens NLse ondertitels.
off topic:

Ik zag gisteren dat deadpool 2 op Pathe Thuis stond, wilde even kijken wat het zou kosten om die te gaan kijken.... Wordt gewoon alleen SD aangeboden :X

[ Voor 53% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-09-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Trevor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:39:
[...]

off topic:

Ik zag gisteren dat deadpool 2 op Pathe Thuis stond, wilde even kijken wat het zou kosten om die te gaan kijken.... Wordt gewoon alleen SD aangeboden :X
Infnity War trouwens ook. Joepie voor 4,99 euro. Zo te zien blockbusters in SD, en meer arthouse films in HD. Wonder als ze daar klanten mee trekken.

Vind ik wel een dingetje worden. Netflix Originals zijn tegenwoordig meer en meer in 4K (HDR) of 2K HDR, films van studios alleen in 2K. Volgens mij is iTunes een aanbieder van 4K hier in Nederland, maar wie gaat er nou 5 euro betalen voor een film streamen of 17 euro voor "kopen" (wat ook streamen is, je mag hem alleen onbeperkt zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Trevor schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:39:
off topic:

Dat is wel raar, want deze (en Infinity War) is wel in HD te huur en te koop in de Android (TV) app van Pathe Thuis, maar op de site alleen in SD (of het wordt gewoon niet goed aangegeven, ik ga het niet testen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 18:46
Gisteravond "Je ne suis pas un homme facile" gekeken. Wanneer je van Europese films houdt en een bizarre film wilt zien, dan moet je deze echt kijken. Niet van te voren de trailer kijken, gewoon jezelf laten verrassen. Het zet je ook echt aan het denken over het stereotype man - vrouw beeld die je onbewust toch nog hebt, ondanks dat je denkt heel geëmancipeerd te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

masterjorie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:00:
Gisteravond "Je ne suis pas un homme facile" gekeken. Wanneer je van Europese films houdt en een bizarre film wilt zien, dan moet je deze echt kijken. Niet van te voren de trailer kijken, gewoon jezelf laten verrassen. Het zet je ook echt aan het denken over het stereotype man - vrouw beeld die je onbewust toch nog hebt, ondanks dat je denkt heel geëmancipeerd te zijn.
Ja, dat vonden we thuis ook een grappige en verfrissende film. Dat denk momentje hadden wij ook ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 04:22
Atypical seizoen 2 <3 love it.
masterjorie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:00:
Staat al tijden op mn watchlist die ik eigenlijk zelden bekijk, dus thanks voor de reminder.

Sowieso schrijf je zo!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand een idee wanneer black panter word toegevoegd hoopte eigenlijk deze week

• ArthurMorgan
  • Niet online
vanaf 28 september weer wekelijks the Good Place

https://www.netflix-neder...lijks-op-netflix-te-zien/

Blijf het een van de leukere comedies vinden.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:52

avotar

P0werd by Black Coffee

Trevor schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:07:
vanaf 28 september weer wekelijks the Good Place

https://www.netflix-neder...lijks-op-netflix-te-zien/

Blijf het een van de leukere comedies vinden.
Ik hoop wel dat ze het niveau van het eerste seizoen weer wat meer kunnen gaan benaderen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

S_Chief schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:10:
Heeft iemand enig idee hoe het nummer aan het eind van Iron Fist S02E01 heet? Begint rond 53:00. Ik herken het wel... De bekende websites (Tunefind e.d.) laten niets zien en Google herkent het fragment niet.
YouTube: The Dragon Within

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hey dat is vreemd, zoals al eerder gemeld is Ray Donovan van Netflix gehaald. Ik woon in Spanje, maar kijk alles in principe in NL met een (gedeelt) NL abo.

Tot mijn verbazing zie ik dat ray donovan er opeens weer op staat, nu incl. seizoen 5. Maar ik heb (nog) enkel Spaans of Engelse ondertitels. Zien jullie Ray Donovan ook weer op netflix terug?

www.casarodriguillo.com

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:00
Pinin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:34:
Hey dat is vreemd, zoals al eerder gemeld is Ray Donovan van Netflix gehaald. Ik woon in Spanje, maar kijk alles in principe in NL met een (gedeelt) NL abo.

Tot mijn verbazing zie ik dat ray donovan er opeens weer op staat, nu incl. seizoen 5. Maar ik heb (nog) enkel Spaans of Engelse ondertitels. Zien jullie Ray Donovan ook weer op netflix terug?
Geen Ray Donovan in NL.
Ik heb een US abonnement maar zie alleen NL aanbod. Het aanbod is afhankelijk van je locatie.

Verwijderd

avotar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:24:
Ik hoop wel dat ze het niveau van het eerste seizoen weer wat meer kunnen gaan benaderen.
dat hoop ik ook, seizoen 2 vond ik echt wat minder en op een gegeven moment zelfs saai. Ik weet ook niet of het idee nu wel zo leuk is voor nog een seizoen, maar ik ga hem toch bekijken, vind de acteurs best aardig in deze serie, maar het mag van mij wel wat meer Engelse humor of wat groffer/schunniger. Het was tot nu toe wel heel braaf Amerikaans allemaal.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:21:
[...]

dat hoop ik ook, seizoen 2 vond ik echt wat minder en op een gegeven moment zelfs saai. Ik weet ook niet of het idee nu wel zo leuk is voor nog een seizoen, maar ik ga hem toch bekijken, vind de acteurs best aardig in deze serie, maar het mag van mij wel wat meer Engelse humor of wat groffer/schunniger. Het was tot nu toe wel heel braaf Amerikaans allemaal.
Het = the good place. Eens. Ook vanwege de twist die maar eenmaal kon komen.. toch mag er best een s3 komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:52

avotar

P0werd by Black Coffee

F_J_K schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:06:
[...]

Het = the good place. Eens. Ook vanwege de twist die maar eenmaal kon komen.. toch mag er best een s3 komen.
Helemaal mee eens, maar ze moeten het niet te ver gaan uitmelken.

Ik zit nu bv de serie Weeds te kijken. Erg leuk, maar nu halverwege S7 bedenk ik me dat ze eigenlijk al 2 seizoen te lang zijn doorgegaan. En dat moet ik S8 ook nog.
Ik kijk het af, want ik wil het einde nu ook wel zien. Maar toch.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

meesje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:48:
[...]

Geen Ray Donovan in NL.
Ik heb een US abonnement maar zie alleen NL aanbod. Het aanbod is afhankelijk van je locatie.
Als mijn zus bij mij op visite is en mijn wifi gebruikt dan heeft ze een ander aanbod als ik (ik woon in Belgie en heb een Belgisch abonnement, zij woont in Nederland en heeft een Nederlands abonnement). Maar het zou ook kunnen dat dit alleen bij EU landen zo werkt en dat het vanwege een of andere regel is dat we Netflix in de hele EU moeten kunnen gebruiken.

Maar die VPN-truuk werkt toch ook niet meer? Overigens heb ik in de VS wel vluchtig gekeken naar mijn Netflix aanbod maar ik zag niet echt andere titels. Al moet ik toegeven dat ik ook maar kort gekeken heb omdat ik geen fatsoenlijk internet had (deelde 4G van familieleden, ze gebruikten dat zelf ipv vast internet dmv wifihotspots op hun telefoons maar ik zag het niet zo zitten om daar Netflix op te gaan kijken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• meesje
Marzman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:15:
[...]

Als mijn zus bij mij op visite is en mijn wifi gebruikt dan heeft ze een ander aanbod als ik (ik woon in Belgie en heb een Belgisch abonnement, zij woont in Nederland en heeft een Nederlands abonnement). Maar het zou ook kunnen dat dit alleen bij EU landen zo werkt en dat het vanwege een of andere regel is dat we Netflix in de hele EU moeten kunnen gebruiken.

Maar die VPN-truuk werkt toch ook niet meer? Overigens heb ik in de VS wel vluchtig gekeken naar mijn Netflix aanbod maar ik zag niet echt andere titels. Al moet ik toegeven dat ik ook maar kort gekeken heb omdat ik geen fatsoenlijk internet had (deelde 4G van familieleden, ze gebruikten dat zelf ipv vast internet dmv wifihotspots op hun telefoons maar ik zag het niet zo zitten om daar Netflix op te gaan kijken).
Ik ben vanaf dag 1 gebruiker van Netflix toen dit in NL beschikbaar kwam. Toen kon je nog middels VPN een US account aanmaken en US aanbod bekijken. Nu gebruik ik dit account nog steeds, het levert per maand een beetje voordeel op (gezien de dollar-euro koers).

• Tweakmans
De bekroonde Hilda-graphics novels van Luke Pearson krijgen een geanimeerde tv-serie die vanaf 21 september op Netflix verschijnt. Centraal staan de fantasievolle belevenissen van een jonge meid in een magische wereld vol elfen, reuzen, trollen en andere mythische wezens.

• Tweakmans
De bekende broers/schrijvers/regisseurs Joel en Ethan Cohen (Fargo, The Big Lebowski, No Country for Old Men, True Grit) pakken binnenkort uit met The Ballad of Buster Scruggs, een maffe, zesdelige film/miniserie die zich afspeelt in het Wilde Westen. Vanaf 16 november 2018 op Netflix.

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand een idee waneer black panter word toegevoegd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 17:06
Atypical seizoen twee net afgerond! Kijkt weer erg lekker weg.

Kijktip als je van een beetje drama comedy-series houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ben er schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:06:
Iemand een idee waneer black panter word toegevoegd
Die verwacht ik pas op zijn vroegst over een maand of 3, maar waarschijnlijker nog een poos later. Is pas veel te kort uit de bioscoop. Nu eerst de blue ray verkopen en betaalde streams (Pathe en dergelijke) voor ze naar partijen als Netflix gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 21:45
Slabbysl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:38:
Atypical seizoen twee net afgerond! Kijkt weer erg lekker weg.

Kijktip als je van een beetje drama comedy-series houdt!
Zo'n enorme 'Lieve' serie is dit toch, heb er geen andere woorden voor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Marzman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:15:
[...]
Maar die VPN-truuk werkt toch ook niet meer? Overigens heb ik in de VS wel vluchtig gekeken naar mijn Netflix aanbod maar ik zag niet echt andere titels.
gekende VPN's worden geblokkeerd, maar als je zelf een goedkope virtuele server huurt (heb je voor een paar euro per maand) en daar een VPN server op installeert lijkt me toch dat Netflix dat helemaal niet kan detecteren :).

Al kan ik niet direct series verzinnen waarvoor ik dit zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 11:54
Vrijdag a.s. kunnen we dan eindelijk kijken naar 'Maniac'... Ik ben zeer benieuwd!
Trailer kwam hier al eens eerder voorbij in dit topic.

Zit nu trouwens Fauda S02 te kijken, beetje 'meh'. Misschien moet ik er nog inkomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:03
boe2 schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:35:
[...]

gekende VPN's worden geblokkeerd, maar als je zelf een goedkope virtuele server huurt (heb je voor een paar euro per maand) en daar een VPN server op installeert lijkt me toch dat Netflix dat helemaal niet kan detecteren :).

Al kan ik niet direct series verzinnen waarvoor ik dit zou doen.
Nord VPN werkt anders prima. Kijk geregeld uit Amerika, Belgie, en nog andere landen ermee.

Edit: Werkt ook gewoon met Amazon Primevideo

[ Voor 4% gewijzigd door Cave_Boy op 17-09-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:30
American Vandal seizoen twee staat op Netflix maar het begint meteen al ongeloofwaardig. Niet het incident zelf, maar het feit dat de politie, minderjarigen zonder ouders of advocaat verhoort. Dat mag volgens mij helemaal niet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Acteur Dan Stevens speelt een man die zijn zus probeert te redden van een religieuze sekte in Apostle, een nieuwe film die geregisseerd werd door Gareth Evans (The Raid). Vanaf 12 oktober op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Laatst online: 12:07
Ik zit momenteel ook geregeld even te netflixen, momenteel voornamelijk StarTrek TNG. Echter heb ik netflix op tv en mediaplayer, beide hebben vaak moeite om op te starten. Soms na tv uit(via knop achterkant) werkt het weer, maar geregeld weer niet.
Soms met foutmelding, maar meestal landurend ronddraaiend ding in beeld. Tv via wifi, mediaplayer via kabel. Maar als ik dan mijn telefoon pak over wifi, boom bats en hij speelt het af. Waarom de tv en mp dan niet...

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV's zijn over het algemeen erg sloom met netflix, als ik hier het bekijk op de nieuwe 4k tv van mijn buren... man man man, je moet elke keer wachten.

Ik bekijk hier alles op nvidia shields die aan elke tv hangen en dat is werkelijk gelijk volledig hd beeld, gelijk starten, geen enkele vertraging, gewoon in 1 keer zoals het hoort. Ga ik echter casten via de chromecast, dan moet hij weer laden, gaat kwaliteit omhoog (begint laag dus) en als het draait werkt het prima.

Ik denk dat het vooral aan de apparaten ligt, geen idee welke mediaspeler je hebt, maar het is voor netflix kennelijk niet de vlotste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:30:
[...]

TV's zijn over het algemeen erg sloom met netflix, als ik hier het bekijk op de nieuwe 4k tv van mijn buren... man man man, je moet elke keer wachten.

Ik bekijk hier alles op nvidia shields die aan elke tv hangen en dat is werkelijk gelijk volledig hd beeld, gelijk starten, geen enkele vertraging, gewoon in 1 keer zoals het hoort. Ga ik echter casten via de chromecast, dan moet hij weer laden, gaat kwaliteit omhoog (begint laag dus) en als het draait werkt het prima.

Ik denk dat het vooral aan de apparaten ligt, geen idee welke mediaspeler je hebt, maar het is voor netflix kennelijk niet de vlotste.
Qua mp > zie handtekening, dune pro 4k.. 1 van de snelste en beste op dit moment...

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46
Het verschil tussen 4K en full HD: is dat goed te zien op een 4K tv? Hier komt deze week een 49 inch exemplaar te staan (kijkafstand 2,8m) en ik ben erg benieuwd of ik mijn abonnement moet gaan upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Op mijn Mibox is het ook meteen spelen en het is best een gelikte app van Netflix met die previews die spelen in de kaders. Raar dat veel duurdere tv's dat dan niet kunnen want die Mibox kost maar een paar tientjes. De chromecast functionaliteit duurt ook iets langer en vaak is er de eerste twee/drie seconden een hapering waarna het wel goed verder speelt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
D-e-n schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:57:
Het verschil tussen 4K en full HD: is dat goed te zien op een 4K tv? Hier komt deze week een 49 inch exemplaar te staan (kijkafstand 2,8m) en ik ben erg benieuwd of ik mijn abonnement moet gaan upgraden :)
Ik heb een 55" 4K TV, met een kijkafstand van +/- 2m en ik zie het verschil echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Ik zie het op zich wel, maar HDR content zie ik over het algemeen wat beter. 65 inch, 5 meter kijkafstand, bekabeld ethernet (mocht dat nog uitmaken).

Wat betreft kwaliteit Netflix apps. Android TV zit ingebouwd in mijn televisie en dat werkt voor Netflix prima. Soms moet ie even verbinding maken nadat de TV uit heeft gestaan, maar het is over het algemeen smooth sailing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een oled 55 inch en zit op tussen de 2 en 3 meter. Het verschilt heel erg per content vind ik. Sense8 groot verschil. Al die comedyshows in 4k... zonde van de bandbreedte.
Maar het verschilt ook per persoon. Ik had afgelopen jaar nog een methode om Amerikaanse Netflix te kijken en die hadden life 2 (of earth, weet het niet weer uit mijn hoofd) een natuur docu. Mijn internet haperde een beetje zodat ik op een bepaald moment wat tussen de verschillende modi heen en weer switchte. Ik zag het steeds direct, mijn vrouw totaal niet.

(overigens eens met dat HDR belangrijker is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-10 21:37
[...]

Ik heb een budget model 4K tv van Samsung. (UE50MU6100) Netflix start daar direct en afspelen start ook nagenoeg zonder laden, soms 1 of 2 seconden. Het beeld is dan ook gelijk in de hoogste resolutie.
Toen ik hem net had was ik ook verbaasd dat het zo soepel, snel en goed werkte. Op mijn oude FHD Samsung die nu in de slaapkamer staat gaat het allemaal een heel stuk trager en die start ook in 480p en het duurt een tijd eer die op 1080p draait.
Tizen is een heel stuk sneller geworden in der tijd. Samsung maakt over het algemeen niet de beste tv's, tenzij je de hoofdprijs betaalt, maar Tizen werkt wel het beste en snelst van alle ingebouwde software op tv's tegenwoordig. Vele malen sneller dan Android en fijner dan bijvoorbeeld Webos. Ik vind dat er goed mee te werken valt. Naast een losse unit zoals een shield, vind ik het momenteel het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:34:
Tizen is een heel stuk sneller geworden in der tijd. Samsung maakt over het algemeen niet de beste tv's, tenzij je de hoofdprijs betaalt, maar Tizen werkt wel het beste en snelst van alle ingebouwde software op tv's tegenwoordig.
De buren hebben volgens mij een Philips, kennelijk zit daar geen Tizen chip in. Aangezien wij voor een volgende tv een Samsung willen gaan kopen is dit wel een mooi gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-10 21:37
Mijn schoonouders hebben ook een Philips. Is al wel een wat ouder model, maar dat ding is echt niet vooruit te branden. Om over de ondersteuning nog maar te zwijgen. Ik geloof een jaar of iets meer terug hadden ze besloten een hele reeks smart tv's niet meer te ondersteunen, waardoor het hele smart gedeelte onwerkbaar is geworden. Mja, toen het nog wel werkte was het eigenlijk ook onwerkbaar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:36
Renegade666 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:22:
Ik zit momenteel ook geregeld even te netflixen, momenteel voornamelijk StarTrek TNG. Echter heb ik netflix op tv en mediaplayer, beide hebben vaak moeite om op te starten. Soms na tv uit(via knop achterkant) werkt het weer, maar geregeld weer niet.
Soms met foutmelding, maar meestal landurend ronddraaiend ding in beeld. Tv via wifi, mediaplayer via kabel. Maar als ik dan mijn telefoon pak over wifi, boom bats en hij speelt het af. Waarom de tv en mp dan niet...
Ik heb American Vandal 2 in 2 dagen erdoorheen gejaagd. Zeker op sommige momenten erg ongeloofwaardig toch heb ik me er wel mee vermaakt. Vergeleken met deel 1 vond ik het verhaal misschien wel iets meer boeien. Al denk je wel op het eind dat het verhaal wel heel ver gezocht is en in de verste verte in werkelijkheid nooit zou kunnen. Het is dan ook een mockumentary die je met flink wat zout moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 02-10 17:57
Probeer het eens. Je kunt volgens mij elke maand wijzigen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 06:19
Ik word echt gestoord van die trailers die ongevraagd beginnen te spelen. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• meesje
Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:59:
Ik word echt gestoord van die trailers die ongevraagd beginnen te spelen. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Dat is inderdaad echt super irritant! Sowieso bij het openen van de app, maar helemaal al je even je scherm kleiner hebt gemaakt en weer full screen. Krijg je gewoon het geluid van de trailer dwars door je serie/film..... :(
Ik heb er geen oplossing voor. Hopelijk opgelost bij de eerstvolgende Netflix app update.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-10 19:52
Meestal zitten er ook behoorlijke spoilers in de automatische trailer-filmpjes. De laatste tijd zie ik ook steeds vaker dat ze niet meer een generiek muziekje eroverheen monteren maar gewoon de audio van de film gebruiken. Heel apart en volgens mij niet zoals het hoort.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• meesje
meesje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:16:
[...]

Dat is inderdaad echt super irritant! Sowieso bij het openen van de app, maar helemaal al je even je scherm kleiner hebt gemaakt en weer full screen. Krijg je gewoon het geluid van de trailer dwars door je serie/film..... :(
Ik heb er geen oplossing voor. Hopelijk opgelost bij de eerstvolgende Netflix app update.
Me zelf even quoten. ;) De update van vandaag heeft in ieder geval het kleiner maken en dan full screen probleem opgelostl. Ik krijg nu niet het geluid van de trailer er door heen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:59:
Via de app op m'n LG TV ook, erg irritant. Ik kon nergens een instelling vinden om dat uit te zetten.

We kijken op dit moment Arrested development, die afleveringen zijn circa 20 minuten, dus die ongevraagde trailers komen vaak voorbij.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.netflix.com/DoNotTest

op uit zetten en weg trailers :)

• Serena
Ook op de Apple TV?
Had dit laatst volgens mij al eens gedaan, maar dat werkte niet. Of had ik het schuifje juist aan staan? Hmmm…

• Serena
Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:28:
[...]

Ook op de Apple TV?
Had dit laatst volgens mij al eens gedaan, maar dat werkte niet. Of had ik het schuifje juist aan staan? Hmmm…
Werkt dus niet op de Apple TV. 😡

• meesje
Na het uitzetten van deze optie toont de Netflix app nog steeds trailers.
Sowieso wel een goede optie om uit te zetten. Wel bijzonder dat ie aan stond bij mij. Ik heb deze nooit aangezet.

[ Voor 18% gewijzigd door meesje op 19-09-2018 14:37 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:34:
[...]

Werkt dus niet op de Apple TV. 😡
Heb je uitgelogd? Hij moet echt helemaal opnieuw verbinding met netflix maken. Ik heb al lang geen apple tv meer gebruikt, maar toen ik hem had moest ik vaak wel wat meer moeite doen om veranderingen op de site ook daar doorgevoerd te krijgen. Gewoon netflix afsluiten was zelden voldoende.

@Meesje, ik heb het alleen over de trailers tussen afleveringen door, Andere zijn inderdaad geen test.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-09-2018 14:38 ]

• Serena
Trevor schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:37:
[...]

Heb je uitgelogd? Hij moet echt helemaal opnieuw verbinding met netflix maken. Ik heb al lang geen apple tv meer gebruikt, maar toen ik hem had moest ik vaak wel wat meer moeite doen om veranderingen op de site ook daar doorgevoerd te krijgen. Gewoon netflix afsluiten was zelden voldoende.

@Meesje, ik heb het alleen over de trailers tussen afleveringen door, Andere zijn inderdaad geen test.
Tussen de afleveringen door?
Ik bedoel gewoon de trailers als je de uitleg van een serie wilt lezen waar je langs scrolt.
En ja, had uitgelogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:41:
[...]

Ik bedoel gewoon de trailers als je de uitleg van een serie wilt lezen waar je langs scrolt.
En ja, had uitgelogd.
ah ok, dan vrees ik dat het niet uitschakelbaar is.

Tegenwoordig krijg je als je bingewatcht tussen de afleveringen door ook trailers van andere shows. Door je uit het testprogramma te halen krijg je die niet meer.

• Gaargod
  • Laatst online: 11:54
Anderhalve week terug nog Ozark S02 gebinged in het weekend, geen enkele trailer tussendoor gehad :>
Is het een A/B test oid? Of is het pas iets van de laatste dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gaargod schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:23:
Anderhalve week terug nog Ozark S02 gebinged in het weekend, geen enkele trailer tussendoor gehad :>
Is het een A/B test oid? Of is het pas iets van de laatste dagen?
nieuws: Netflix draait bij deel gebruikers test met promovideo's tussen aflev...

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Ze moeten echt stoppen met die troep er tussendoor als ik reklame wil of trailers kies ik wel voor sbs6 oid !!

En niet uit te zetten die rotzooi knop reageerd niet natuurlijk dus ik zal ze eens even fijn bellen en vertellen wat ik van dergelijke waanzin vindt !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Serena
leekers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 06:07:
[...]

Ze moeten echt stoppen met die troep er tussendoor als ik reklame wil of trailers kies ik wel voor sbs6 oid !!

En niet uit te zetten die rotzooi knop reageerd niet natuurlijk dus ik zal ze eens even fijn bellen en vertellen wat ik van dergelijke waanzin vindt !
Dat zal ze leren!!! _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
leekers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 06:07:
[...]

Valt wel uit te zetten, zolang het nog een test is: https://www.netflix.com/DoNotTest

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Hahn schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:20:
[...]

Valt wel uit te zetten, zolang het nog een test is: https://www.netflix.com/DoNotTest
Ik kan klikken wat ik wil maar blijft terug naar "aan" gaan

ik bel ze wel gaat sneller ook

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46
Serena schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:41:
[...]

En ja, had uitgelogd.
Die zijn irritant inderdaad. Het geluid staat ook zo hard. Heb je net een serie gekeken waar het geluid hard moet, komt er zo'n keiharde trailer voorbij.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog niet tegengekomen op mijn chromecast eigenlijk.

Zolang ze het gebruiken als opvulling op het "druk om volgende aflevering te starten" scherm, waar je anders een leeg scherm hebt zou ik het eigenlijk best ok vinden: Wat netflix trailers kijken terwijl mijn vrouw naar het toilet moet. Maar dan moet het geluidsvolume wel degelijk genormaliseerd zijn :)

• sambalbaj
  • Niet online
Net zoals ze ook wel een vinkje mogen maken om die skip introknop permanent uit ze zetten. Ik wil elke aflevering gewoon wel de intro.

• sverzijl
  • Laatst online: 08:50
sambalbaj schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:13:
Net zoals ze ook wel een vinkje mogen maken om die skip introknop permanent uit ze zetten. Ik wil elke aflevering gewoon wel de intro.
En ik wil ze bij bingewatchen het liefst niet zien :) configurabel zou wel handig zijn ja, al vind ik de huidige manier ook prima.

• Rallye
  • Laatst online: 02-10 17:57
leekers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:22:
[...]

Ik kan klikken wat ik wil maar blijft terug naar "aan" gaan

ik bel ze wel gaat sneller ook
Heb ik ook (Safari op de iPad).

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:34
Dan druk je er toch gewoon niet op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Dit is echt een non-issue. Als je het niet wilt gebruiken, dan gebruik je het niet....

The devil is in the details.

• Serena
Hahn schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:03:
[...]

Dit is echt een non-issue. Als je het niet wilt gebruiken, dan gebruik je het niet....
Nou, de helft van de tijd komt die knop in beeld en springt dan meteen zelf door. Ik hoef nergens op te drukken. (Apple TV 4K)

Dus, het is niet helemaal een optie om het niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:50:
De eerste trailer voor Maniac is verschenen, een nieuwe serie met Jonah Hill en Emma Stone. Hun personages nemen deel aan een experimenteel onderzoek naar de menselijke geest.

Het resultaat verschijnt vanaf 21 september 2018.

[YouTube]
Staat erop. Net begonnen, maar tot zover bijna 2 episodes gezien erg genieten.

Alleen vreemd, dat er bij staat limited serie, wellicht kort op netflix of slechts 1 seizoen, maar eerste keer, dat ik zoiets op netflix tegenkom.

Edit blijkbaar staat de orginele serie uit Noorwegen ook op netflix met toepasselijk dezelfde naam en deze heeft helaas 1 seizoen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2018 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 22:25

gws24

Thinking is hard!

Heb ook net de eerste 2 afleveringen van Maniac gezien en tot nu toe erg goed. Vooral mooi hoe het aan de ene kant zich afspeelt in de toekomst (hoe de maatschappij zich misschien ontwikkelt zoals de adbuddy :D ) maar aan de andere kant veel jaren 80 techniek laat zien.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 06:38
gws24 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:29:
Heb ook net de eerste 2 afleveringen van Maniac gezien en tot nu toe erg goed. Vooral mooi hoe het aan de ene kant zich afspeelt in de toekomst (hoe de maatschappij zich misschien ontwikkelt zoals de adbuddy :D ) maar aan de andere kant veel jaren 80 techniek laat zien.
Hier vanavond ook de eerste twee afleveringen gezien, love it so far! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:54:
[...]

Dan druk je er toch gewoon niet op?
zelfs al druk ik er niet op, slaat netflix de intro wel over.. zowel in browsers als in de windows 10 app.

mensen hier die bij dragon prince (animatie serie, maar in het algemeen bij animatie series/films) ook zo'n enorme hoeveelheid stottering ervaren?

met netflix originals lijkt het erger te zijn dan bij normale maar het is wel opvallend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 22:57
mschol schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:48:
[...]

zelfs al druk ik er niet op, slaat netflix de intro wel over.. zowel in browsers als in de windows 10 app.
Ik merk als ik zit te 'bingwatchen' (dus meerdere afleveringen achter elkaar) dat Netflix wel de intro's automatisch skipt.
Als ik losse afleveringen steeds doe, dan krijg ik wel deze keuze om te skippen.

(Note: ik skip ze eigenlijk altijd, dus ben blij met die functie)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat bodyguard op netflix komt op 24 oktober, erg mooi. Ik download amper, maar die serie pak ik mee, is dus ook niet meer nodig.

Denk een dikke aanrader voor over een maandje.

YouTube: Bodyguard: Trailer - BBC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 21:45
gws24 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:29:
Jaaa, Maniac! Hier zelfs nog maar één aflevering gezien maar smaakt zo enorm naar meer (met een baby van 6 weken oud heb je gek genoeg niet heel veel Netflix tijd meer :+). De combinatie van 80's met futuristische dingen, een Jonah Hill in topvorm, de wat zwartgallige humor én Emma Stone doen mij besluiten dit zeker eens een keer af te gaan kijken!

Edit: Zie dat IMDB het ook met ons eens is, 8,4 so far.

[ Voor 3% gewijzigd door Brammos85 op 24-09-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Vind maniac ook erg tof tot nu toe (heb vier episodes gezien). Hoop wel dat het aan het eind van het verhaal allemaal een beetje duidelijk is. En ik niet, zoals bij een David Lynch film, heb dat ik nog steeds geen idee heb waar ik nou eigenlijk naar heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verhaal aan het eind is vrij duidelijk. Enige nadeel dat ik zie is dat er niet zo makkelijk een 2e seizoen gemaakt kan worden :|

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
gws24 schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:03:
Verhaal aan het eind is vrij duidelijk. Enige nadeel dat ik zie is dat er niet zo makkelijk een 2e seizoen gemaakt kan worden :|
Dat gaat er dan ook niet komen:

https://www.netflix-neder...-maniac-en-dit-is-waarom/
Overigens niet aanklikken als je spoilers haat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Graag had ik meer gezien van deze serie door het imho goede verhaal, acteerwerk en productie maar ben ik aan de andere kant toch wel blij dat het blijkbaar een limited serie is. Zoals in het artikel gelinked door @Verwijderd gesteld wordt is juist het feit dat er geen 2e seizoen komt er een 'afronding' mogelijk en niet een halfslachtige voortzetting van het verhaal. Als ik 1 ding niet waardeer in de hedendaagse series is het wel het conitu voortkabbelen/uitmelken om maar een volgend seizoen te halen. Voorbeelden daarvan zijn wat mij betreft Lost en ook 'the Walking dead', series die mij in het begin fascineerden maar later tegen gingen staan door het alsmaar uitrekken van de verhaallijn en nooit tot een conclusie te komen. Beter snel en goed dan langzaam en slaapverwekkend.

edit:
Netflix is trouwens aardig bezig met het maken van series\films. Veel van wat ze maken is echt b-garnituur maar ze komen nu toch steeds vaker met titels waar in A-list acteurs spelen zoals Maniac maar ook bijvoorbeeld een sci-fi film met Jamie foxx en Joseph gordon Levitt: onbekende titel. Alleen hopen dat het niet een volgende Bright wordt alhoewel ik die ook wel aardig vond.

[ Voor 24% gewijzigd door gws24 op 24-09-2018 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
gws24 schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:03:
Het is bij mij weten ook een mini-serie

Sorry, had je laatste reactie niet gezien

[ Voor 7% gewijzigd door ghighoegha op 24-09-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghighoegha schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:52:
[...]

Het is bij mij weten ook een mini-serie

Sorry, had je laatste reactie niet gezien
Het is ook een soort remake van de Noorse serie. Ook wel benieuwd of iemand deze gezien heeft. Staat onder dezelfde naam op netflix.

Iemand toevallig ook al the good cop gezien?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:55:
[...]

Iemand toevallig ook al the good cop gezien?
Yep ik vind hem persoonlijk een beetje tegenvallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
even opletten, veel (goede) films eraf over een paar dagen:

https://www.netflix-neder...lix-voor-einde-september/

Pagina: 1 ... 137 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.