Dat moet de achterliggende gedachte wel zijn. Ik deel mijn abonnement ook met vrienden, waardoor het duurste abo me maar € 7 pm kost.hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:15:
Ik "trakteer" het duurste Netflix abonnement, al zolang als dit beschikbaar is in NL, aan mijn kroost. Het merendeel heeft het huis al verlaten maar de traktatie loopt door. Als ik stop met Netflix (dus trakteren), dan dienen ze zelf een abonnement te gaan regelen en als ik even reken dan komt dit op minimaal 4x het voordeligste abonnement. Ze zullen het beslist allemaal aangaan want, in tegenstelling tot mijzelf, wordt Netflix erg regelmatig gebruikt door allen. Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?
Ik heb die info wel eens ergens gevonden. Check: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180417_03467236. 125 miljoen gebruikers, waarvan 119 miljoen betalend.... dit zullen wel de 6 miljoen gebruikers in de proefperiode of actieperiode zijn. Ik denk dat van de 119 miljoen betalende gebruikers (accounts) 25% ofzo gedeeld wordt? Dat is dan voornamelijk wat ik om me heen zie.hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:46:
[...]
Waar is dat aantal op gebaseerd? Eigen ervaringen in directe omgeving misschien?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |