Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:15:
Ik "trakteer" het duurste Netflix abonnement, al zolang als dit beschikbaar is in NL, aan mijn kroost. Het merendeel heeft het huis al verlaten maar de traktatie loopt door. Als ik stop met Netflix (dus trakteren), dan dienen ze zelf een abonnement te gaan regelen en als ik even reken dan komt dit op minimaal 4x het voordeligste abonnement. Ze zullen het beslist allemaal aangaan want, in tegenstelling tot mijzelf, wordt Netflix erg regelmatig gebruikt door allen. Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?
Dat moet de achterliggende gedachte wel zijn. Ik deel mijn abonnement ook met vrienden, waardoor het duurste abo me maar € 7 pm kost.
hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:46:
[...]
Waar is dat aantal op gebaseerd? Eigen ervaringen in directe omgeving misschien?
Ik heb die info wel eens ergens gevonden. Check: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180417_03467236. 125 miljoen gebruikers, waarvan 119 miljoen betalend.... dit zullen wel de 6 miljoen gebruikers in de proefperiode of actieperiode zijn. Ik denk dat van de 119 miljoen betalende gebruikers (accounts) 25% ofzo gedeeld wordt? Dat is dan voornamelijk wat ik om me heen zie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik "trakteer" het duurste Netflix abonnement, al zolang als dit beschikbaar is in NL, aan mijn kroost. Het merendeel heeft het huis al verlaten maar de traktatie loopt door. Als ik stop met Netflix (dus trakteren), dan dienen ze zelf een abonnement te gaan regelen en als ik even reken dan komt dit op minimaal 4x het voordeligste abonnement. Ze zullen het beslist allemaal aangaan want, in tegenstelling tot mijzelf, wordt Netflix erg regelmatig gebruikt door allen. Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?
Je kinderen praten niet met elkaar? Of zijn ze gewoon niet slim genoeg om dan zelf samen 1 abonnement te delen? >:)

:+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wild Chocolate schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:14:
[...]
Je kinderen praten niet met elkaar? Of zijn ze gewoon niet slim genoeg om dan zelf samen 1 abonnement te delen? >:)

:+
4 kinderen, met partner. Reken jij even uit wat het gaat kosten bij delen? Of moet ik dat even aan één van mijn kinderen vragen? O-)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Het zesde seizoen van de populaire vrouwengevangenisserie Orange is the New Black verschijnt op Netflix vanaf vrijdag 27 juli 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
Het werd eens tijd. Wel weer zin om een nieuw seizoen the binge-watchen. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Na Ray Donovan nu weer een race tegen de klok. Gisteren las ik dat The Killing per 1 aug gaat verdwijnen. Ik heb nog 38 van de 44 afleveringen te gaan.... Bijna twee afleveringen per dag. Ik weet niet of ik dat ga redden. Hopelijk komen in ieder geval S3 en S4 weer terug, want deze zijn samen met Neflix geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?
Wellicht, bij de introductie heb ik netflix gebeld en gevraagd of ik toestemming kreeg om te delen en die kreeg ik (beetje raar, maar de telefonische Nederlandse helpdesk vond het prima). Ik trakteer ook mensen in mijn straat en mijn schoonouders op netflix trouwens, dus ik hoop dat het niet veel duurder gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:52
hardware-lover schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:56:
[...]

4 kinderen, met partner. Reken jij even uit wat het gaat kosten bij delen? Of moet ik dat even aan één van mijn kinderen vragen? O-)
Ehm, nog steeds de kosten van één abonnement, dus even afwachten dan weet je de prijs. Als ze het nu met 4 schermen kunnen doen, kunnen ze dat in de toekomst toch ook? Als ze 2 schermen per koppel willen, kunnen ze per twee stellen een 4 schermen abo delen toch? En waarom zou jij moeten betalen?

Ik betaal nu ook voor 4 schermen en deel dit met mijn schoonouders (zodat mijn dochters daar tekenfilms kunnen kijken als ze daar minstens 1 keer per week zijn) en mijn moeder. Als het te duur gaat worden (te duur is relatief) ga ik naar twee schermen en mag mijn moeder zelf een abo afsluiten. Als ik merk dat we dan met 2 schermen niet uitkomen, dan gaat ook voor mijn schoonouders het abo op schluss... (En zowel mijn schoonouders als moeder zullen geen eigen abo aanschaffen, dus dan verliest Netflix weer wat geld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
En dan nog blijft het goedkoop voor wat je krijt. Vergeet niet dat de enige legale optie enkele jaren geleden was dure blu-ray seizoenen kopen a 40 euro per box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:34
Lijkt me niet de meestgebruikte vergelijking..... Bovendien was downloaden lange tijd legaal....

[ Voor 32% gewijzigd door Rallye op 12-07-2018 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:23
@barrymossel Als je dochter bij je zoonouders is, dan zijn jullie waarschijnlijk aan het werk dus gebruiken jullie geen Netflix.

Daarnaast deel ik ook een abonnenemt met mijn schoonouders die ook op mijn kinderen passen. Daar betaal ik ze niets voor dus mogen ze prima meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:52
jongetje schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:43:
@barrymossel Als je dochter bij je schoonouders is, dan zijn jullie waarschijnlijk aan het werk dus gebruiken jullie geen Netflix.

Daarnaast deel ik ook een abonnenemt met mijn schoonouders die ook op mijn kinderen passen. Daar betaal ik ze niets voor dus mogen ze prima meekijken.
Klopt helemaal, maar dat betekent niet dat als wij thuis zijn, zij geen Netflix kijken. En mijn zwager woont nog thuis dus die kan ook via de KPN settopbox kijken. Als zij toevallig tegelijk kijken, kunnen wij dus niet kijken. Of als een van onze dochters thuis op een tablet kijkt en een scherm bij mijn schoonouders in gebruik is, kunnen mijn vrouw en/of ik dus geen scherm benutten. Ik zie dus situaties waar het mogelijk mis gaat. Dus mocht dat voorkomen dan gaat de stekker er voor de anderen uit. Ik betaal, dus ik bepaal ;)
Ronwiel schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:35:
En dan nog blijft het goedkoop voor wat je krijt. Vergeet niet dat de enige legale optie enkele jaren geleden was dure blu-ray seizoenen kopen a 40 euro per box.
Tsja, dus keek ik toen gewoon "gratis" TV en wachtte ik tot een serie of film op TV kwam. Handig? Nee. Maar dat is zo leuk met vooruitgang. Er zijn nu goedkopere alternatieven en daar wil ik best gebruik van maken. Echter als deze te duur worden, dan ga ik dat heroverwegen. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als concurrentie en andere alternatieven, zodat ik niet 1-2-3 terug naar TV kijken hoef.

[ Voor 26% gewijzigd door barrymossel op 12-07-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hulleman schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:01:
[...]

Premium heeft nu 4K + HDR en 4 schermen. paar posts hierboven staat een plaatje dat premium € 13,99 blijft met UHD, 4 schermen, maar zonder HDR. Het abo van € 19,99 is het premium abo + HDR.
Lijkt me dat ze er niet zo maar dingen uit gaan halen. Waarschijnlijk zijn er dan gewoon twee premiumvarianten, de oude en de nieuwe (zou handiger zijn als ze dan gewoon een andere naam bedenken). Toen de prijzen verhoogden voor de eerste keer werd dit ook niet meteen gedaan voor bestaande abonnementen.

Na een tijdje zitten er te weinig klanten in dat oude premiummodel (want daar komt niemand meer nieuw bij maar gaan alleen klanten weg) om het nog te ondersteunen en op dat moment zouden ze wel dingen aan kunnen passen of je naar een ander abonnement willen forceren.
Rallye schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:39:
Lijkt me niet de meestgebruikte vergelijking..... Bovendien was downloaden lange tijd legaal....
Een film huren koste 5 gulden ofzo als je verder terug gaat, met inflatie zal dat nu wel 5 euro zijn. En je moest hem zelf nog terugspoelen ook ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 12-07-2018 09:20 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:15:
[...]

Lijkt me dat ze er niet zo maar dingen uit gaan halen.
Dat hebben ze al eerder gedaan....

nieuws: Netflix toont 4k-streams enkel nog bij duurste abonnement

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-07-2018 09:30 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:12
Marzman schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:15:
[...]

Een film huren koste 5 gulden ofzo als je verder terug gaat, met inflatie zal dat nu wel 5 euro zijn. En je moest hem zelf nog terugspoelen ook ;)
Dat ging razendsnel met dit soort gadgets:

http://www.instructables.com/id/Ghetto-DVD-Rewinder/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In dat artikel staat ook 'voor de bestaande klanten veranderd er voorlopig' niets.

De rest van mijn post ging over de periode na voorlopig.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-07-2018 09:50 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.netflix-neder...dt-door-netflix-verfilmd/

Daar ben ik wel benieuwd naar. Is inderdaad een prima boek om in serieformaat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Nice, dus net een maand geen Netflix wil ik weer een abbo afsluiten is het opeens 6,50 duurder dan wat ik eerst had. 13,99 is nu 4K zonder HDR en ATMOS... dat is vrij slap. Standaard 4K op Netflix was al niet al te best vergeleken met een bluray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TweakJerommeke schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:00:
Nice, dus net een maand geen Netflix wil ik weer een abbo afsluiten is het opeens 6,50 duurder dan wat ik eerst had. 13,99 is nu 4K zonder HDR en ATMOS... dat is vrij slap. Standaard 4K op Netflix was al niet al te best vergeleken met een bluray.
Huh? Hebben ze het echt al ingevoerd dan? Het was toch een test nog?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
En het is voor het eerst dat ik nu Atmos voorbij zie komen. Het laatste wat mij bij staat is de term 'beter geluid'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

DennusB schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:22:
[...]

Huh? Hebben ze het echt al ingevoerd dan? Het was toch een test nog?
Ik had vorige maand mijn abbo opgezegd en daar kon ik via mijn LG TV HDR titels bekijken. Nu weer de "premium" gepakt wat ik eerst had maar HDR en Atmos zit er niet bij nu. Ik kan ook nergens mijn abbo wijzigen naar ultra , terwijl dit wel een optie was (er waren ook minstens 2 versies, afhankelijk of je via Firefox of Edge de pagina bekeek) toen ik weer mijn betaling ging doen, erg vaag allemaal. 8)7 Of ik moet iets gemist hebben, zal straks nog eens kijken. Staat ook nergens HDR of Atmos in dat vergelijkings tabeltje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:50
Sinds enkele dagen krijg ik in de Netflix app op mijn LG televisie wel aanduiding van geluid (5.1 voorlopig bij zo goed als alles), dus dat lijkt me ook wel een teken aan de wand dat ze geluidskwaliteit gaan meenemen in de abonnementen.
Of het is puur toeval, dat kan natuurlijk ook.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakJerommeke schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:42:
[...]

Ik had vorige maand mijn abbo opgezegd en daar kon ik via mijn LG TV HDR titels bekijken. Nu weer de "premium" gepakt wat ik eerst had maar HDR en Atmos zit er niet bij nu. Ik kan ook nergens mijn abbo wijzigen naar ultra , terwijl dit wel een optie was (er waren ook minstens 2 versies, afhankelijk of je via Firefox of Edge de pagina bekeek) toen ik weer mijn betaling ging doen, erg vaag allemaal. 8)7 Of ik moet iets gemist hebben, zal straks nog eens kijken. Staat ook nergens HDR of Atmos in dat vergelijkings tabeltje :O
Ik zou ze morgen even bellen en aangeven dat je vrouw of kind of wie dan ook per ongeluk jouw abonnement gestopt heeft, misschien krijg je met wat coulance dan jouw oude abonnement terug, want dit gaat natuurlijk nergens over, je wilt toch ook geen ultra? Opeens meer betalen voor iets dat wij gratis krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Binnenkort pakt Netflix uit met Zoe, een film die zich afspeelt in een wereld waar geavanceerde robots worden gemaakt om mensen gezelschap te houden. Centraal staat een jonge vrouw (Léa Seydoux), die ontdekt dat ze geen mens is maar een geperfectioneerde creatie die amper van echte mensen te onderscheiden is.

Vanaf 20 juli 2018 beschikbaar op Netflix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Later deze maand verschijnt ook Extinction, een nieuwe film waarin acteur Michael Peña een vader speelt die geplaagd wordt door nachtmerries. Wanneer een buitenaardse invasie plaatsvindt en blijkt dat zijn dromen eigenlijk visioenen van de toekomst waren, doet hij er alles aan om zijn familie te beschermen.

Vanaf 27 juli 2018 beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier die Adventure Time kijkt? Staan 3 seizoenen van op Netflix. Kan echt genieten van die simpele humor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:45
How it ends is een film over de apocalyps van het gezichtspunt van een "normale mens". Als klein personage in de grootsheid der dingen zie je blijkbaar niets en het is een reeks kleine rampen en mysteries achter elkaar zonder antwoorden. Een pluim voor Forrest Whitaker die erg degelijk acteert maar de film zelf lijkt een intro voor belangrijkere gebeurtenissen die dan vervolgens *niet* getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-10 22:49

DikkeBMW

Live '25

Weet iemand toevallig wanneer US series meestal op Netflix verschijnen nadat de laatste ep daar op tv geweest is? Ik ben verslaafd geraakt aan Brooklyn 99 (briljante show, absolute aanrader) en het 5e seizoen is vorige maand in de VS op tv afgelopen. Nu staat het niet op Netflix en kan ik ook nog nergens een datum hiervoor vinden.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
DikkeBMW schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:00:
Weet iemand toevallig wanneer US series meestal op Netflix verschijnen nadat de laatste ep daar op tv geweest is? Ik ben verslaafd geraakt aan Brooklyn 99 (briljante show, absolute aanrader) en het 5e seizoen is vorige maand in de VS op tv afgelopen. Nu staat het niet op Netflix en kan ik ook nog nergens een datum hiervoor vinden.
Het 4e seizoen staat er nog maar net op, dus reken nog op een jaar ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Volgende maand brengt Netflix de eerste Hindi-horror-miniserie (van drie afleveringen) uit. Het verhaal speelt zich af op een militaire basis en volgt een jonge vrouw die een bijzondere gevangene moet ondervragen. De mysterieuze, demonische gevangene draait echter de rollen om: hij is het die de ergste geheimen van zijn ondervragers achterhaalt en voor chaos zorgt in de afgelegen basis.

Vanaf 24 augustus 2018 beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

algalid schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:46:
How it ends is een film over de apocalyps van het gezichtspunt van een "normale mens". Als klein personage in de grootsheid der dingen zie je blijkbaar niets en het is een reeks kleine rampen en mysteries achter elkaar zonder antwoorden. Een pluim voor Forrest Whitaker die erg degelijk acteert maar de film zelf lijkt een intro voor belangrijkere gebeurtenissen die dan vervolgens *niet* getoond worden.
Mja voor mij is het einde
spoiler:
nogal een anticlimax. Beetje alsof ze de rest weggeknipt hebben. Ik snap dan ook het idee van de film niet helemaal want ze laten wat mij betreft niet de boeiendste dingen van de situatie zien. Die had nog echt een half uur verder moeten gaan om er echt een ontknoping aan te maken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44
DikkeBMW schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:00:
Geniale show, ik ben ook zwaar fan. Alle afleveringen al meerdere keren gezien :P
De serie is recentelijk overgenomen door een andere producent, van Fox naar NBC. En is het dus wellicht de vraag of het nieuwe seizoen nog op Netflix komt. Ik hoop het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tweakmans schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:23:
Binnenkort pakt Netflix uit met Zoe, een film die zich afspeelt in een wereld waar geavanceerde robots worden gemaakt om mensen gezelschap te houden. Centraal staat een jonge vrouw (Léa Seydoux), die ontdekt dat ze geen mens is maar een geperfectioneerde creatie die amper van echte mensen te onderscheiden is.

Vanaf 20 juli 2018 beschikbaar op Netflix

[video]
Omschrijving enz. lijkt op die goede Zweedse serie die helaas na 2 seizoenen gestopt is. Real humans/ äkte manniskor

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 21:33
Gaargod schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:20:
[...]

Geniale show, ik ben ook zwaar fan. Alle afleveringen al meerdere keren gezien :P
De serie is recentelijk overgenomen door een andere producent, van Fox naar NBC. En is het dus wellicht de vraag of het nieuwe seizoen nog op Netflix komt. Ik hoop het wel!
Het goede nieuws is dat er in ieder geval een nieuw seizoen komt i.p.v. cancellation van Fox. Onbegrijpelijk dat ze dat hebben gedaan. Brooklyn Nine-Nine is zó grappig!

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 15:43
Inderdaad en vermakelijke film, met goed acteer werk van Whitaker.

spoiler:
alhoewel het open einde met de vulkaan uitbarsting wel goed is (geen echt happy Hollywood einde)
waren er tijdens de film, vele raadsels die bij het einde niets met elkaar te maken hadden,
zoals de ontspoorde trein, en de soort MadMax taferelen onderweg, die ver weg waren van de uitbarsting,
de uitgevallen satellieten, totale news blackout, (misschien vanwege het einde der wereld, super vulcano uitbarsting ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-10 22:49

DikkeBMW

Live '25

Adlermann schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:23:
[...]

Het 4e seizoen staat er nog maar net op, dus reken nog op een jaar ofzo.
Ah man, dat is minder.
Gaargod schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:20:
[...]

Mocht dat niet gebeuren moet ik naar andere alternatieven zoeken ja ;(

Het is een briljante show ja. Nois. Smort.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:33
absrnd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:34:
[...]

Inderdaad en vermakelijke film, met goed acteer werk van Whitaker.

spoiler:
alhoewel het open einde met de vulkaan uitbarsting wel goed is (geen echt happy Hollywood einde)
waren er tijdens de film, vele raadsels die bij het einde niets met elkaar te maken hadden,
zoals de ontspoorde trein, en de soort MadMax taferelen onderweg, die ver weg waren van de uitbarsting,
de uitgevallen satellieten, totale news blackout, (misschien vanwege het einde der wereld, super vulcano uitbarsting ?)
Gister gezien, einde vind ik maar beetje gaar..

spoiler:
Had idd gewoon nog wat langer door moeten gaan of uitleg hoe of wat er nu gebeurd is..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
Vanaf 20 Juli op Netflix: Dark Tourist. Check de trailer hier: YouTube: Dark Tourist | Official Trailer [HD] | Netflix

knip&plak omschrijving:
The definition of "tourism" is redefined as New Zealand filmmaker David Farrier, who journeyed into the darkest corners of the internet in the hit 2016 documentary Tickled, sets his sights on the world of dark tourism. From nuclear tourism in Japan to Pablo Escobar-inspired tourism in Columbia to frontier tourism in Turkmenistan, David visits the world’s grisly and offbeat destinations, meeting travelers drawn to them, and the people telling these stories day after day. Dark Tourist launches July 20 only on Netflix.

Staat iig al mooi op mijn lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 15:43
Rohit schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:01:
[...]

Gister gezien, einde vind ik maar beetje gaar..

spoiler:
Had idd gewoon nog wat langer door moeten gaan of uitleg hoe of wat er nu gebeurd is..
Ik vond het wel een logisch einde,
spoiler:
de film gaat ook grotendeels om uit te vinden wat er daadwerkelijk nu aan de hand is :)
maar de misleiding tijdens het verhaal maakt het einde een beetje een aderlating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
absrnd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:47:
spoiler:
de film gaat ook grotendeels om uit te vinden wat er daadwerkelijk nu aan de hand is :)
maar de misleiding tijdens het verhaal maakt het einde een beetje een aderlating.
spoiler:
De laatste afleiding dat het een government conspiracy zou zijn komt zo laat dat het je koud laat. Ik kon nog wel inkomen dat er iemand het hele elektriciteitsnetwerk plat legt maar in onze huidige wereld lijkt dat met dagelijkse cyberaanvallen niet echt succesvol.

Grappig genoeg is het in NYC al eens voorgevallen dat een boom ervoor zorgde dat 55 miljoen mensen in het donker zaten maar het gaf weinig paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
Gaargod schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:05:
Vanaf 20 Juli op Netflix: Dark Tourist. Check de trailer hier: YouTube: Dark Tourist | Official Trailer [HD] | Netflix

...

En nu ook op die van mij :) Best shocking sommige beelden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb erg van genoten.
spoiler:
Wellicht een beetje vreemde rampenfilm zonder dat er echt een ramp volledig te zien is. Ik begrijp de opzet wel. Forrest Whitaker is inderdaad geweldig! Nadat hij uit het beeld is ontspoort verhal een beetje. Einde lijkt eerder een cliffhanger.

edit: spoiler tags toegevoegd ivm spoiler :)

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 19-07-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:01

avotar

P0werd by Black Coffee

Misschien een spoilertagje? |:( 8)7

Misschien een topic report? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 19-07-2018 09:02 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 22:45
algalid schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:42:
[...]

spoiler:
De laatste afleiding dat het een government conspiracy zou zijn komt zo laat dat het je koud laat. Ik kon nog wel inkomen dat er iemand het hele elektriciteitsnetwerk plat legt maar in onze huidige wereld lijkt dat met dagelijkse cyberaanvallen niet echt succesvol.

Grappig genoeg is het in NYC al eens voorgevallen dat een boom ervoor zorgde dat 55 miljoen mensen in het donker zaten maar het gaf weinig paniek.
spoiler:
Verschil met de film is dat alle satellieten ook waren uitgevallen, geen GPS, overvliegende F22's, rare weersfenomenen, geen nieuws, geen overheidsberichten. Zelfs de emergency broadcast die op een gegeven moment in de auto te horen was, was een lege "template" zonder een effectief bericht. Denk dat dat wel wat meer paniek zou veroorzaken :|

De oorzaak; who knows. De personages weten het niet, so why should we. Vind het einde wel ok.
Lijkt mij eerder iets met het magnetisch veld van de aarde te maken te hebben. Het kompas dat van slag was, het noorderlicht zo ver zuidelijk, satellieten die hun positie niet meer kunnen houden (geen idee hoe dit werkt) of defect raken door een sterke zonnestorm, de superstorms, het vreemde licht. Maar geen idee hoe de seismische activiteit hierin kan kaderen.

Kvond het zelf wel een van de betere films die ik in lange tijd gezien heb, maar ik heb wel een zwak voor zo'n dystopische films. Idd heel goed geacteerd, en de setting & sfeer vond ik heel beklijvend.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Buzz_Fuzz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:28:
[...]

spoiler:
Verschil met de film is dat alle satellieten ook waren uitgevallen, geen GPS, overvliegende F22's, rare weersfenomenen, geen nieuws, geen overheidsberichten. Zelfs de emergency broadcast die op een gegeven moment in de auto te horen was, was een lege "template" zonder een effectief bericht. Denk dat dat wel wat meer paniek zou veroorzaken :|

De oorzaak; who knows. De personages weten het niet, so why should we. Vind het einde wel ok.
Lijkt mij eerder iets met het magnetisch veld van de aarde te maken te hebben. Het kompas dat van slag was, het noorderlicht zo ver zuidelijk, satellieten die hun positie niet meer kunnen houden (geen idee hoe dit werkt) of defect raken door een sterke zonnestorm, de superstorms, het vreemde licht. Maar geen idee hoe de seismische activiteit hierin kan kaderen.

Kvond het zelf wel een van de betere films die ik in lange tijd gezien heb, maar ik heb wel een zwak voor zo'n dystopische films. Idd heel goed geacteerd, en de setting & sfeer vond ik heel beklijvend.
spoiler:
Mja ach, ik had nog wel even wat uitleg willen zien. Desnoods een shot uit de ruimte dat de aarde nu 90 graden gekantelt is of iets geks. Want nu was het een film zonder uitleg en eigenlijk zonder echt einde...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 07:54:
[mbr]Misschien een topic report? ;) [/]
Jan, je was er snel bij vanochtend nadat ik een report indiende, bedankt!

Ik had zelf de spoiler niet gelezen, wel de film How it ends gezien vanochtend, heb ervan genoten. Had van mij ook wel een serie mogen worden, ben gek op dit soort spul (al vond ik the rain wel wat minder en dat is toch hetzelfde genre, maar young adult is niet echt voor mij).

spoiler:
How it ends vind ik wel een 7 waard, je gaat hem geen 2e keer zien, maar heerlijke film om even te zien als het te warm is om buiten te zitten. En het laatste deel vond ik juist erg goed (ik houd er heel erg van het zelf te moeten invullen), Forrest Whitaker was inderdaad echt uitstekend, top vent. Vooral in het begin, mijn god, het zou je schoonvader maar zijn :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 16:15
Gaargod schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:05:

Ook bij mij dit lijkt me echt cool
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 00:01:
[...]

Ik had zelf de spoiler niet gelezen, wel de film How it ends gezien vanochtend, heb ervan genoten. Had van mij ook wel een serie mogen worden, ben gek op dit soort spul (al vond ik the rain wel wat minder en dat is toch hetzelfde genre, maar young adult is niet echt voor mij).
Soms maakt het mystery de film sterker dit is zo'n film. De film maakte me nieuwsgierig zodat ik wou blijven kijken.

[ Voor 41% gewijzigd door Skywalker27 op 20-07-2018 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 00:01:
[...]

Jan, je was er snel bij vanochtend nadat ik een report indiende, bedankt!

spoiler:
How it ends vind ik wel een 7 waard, je gaat hem geen 2e keer zien, maar heerlijke film om even te zien als het te warm is om buiten te zitten. En het laatste deel vond ik juist erg goed (ik houd er heel erg van het zelf te moeten invullen), Forrest Whitaker was inderdaad echt uitstekend, top vent. Vooral in het begin, mijn god, het zou je schoonvader maar zijn :X
Teovallig heb ik hem ook gekeken gisteren.... maar mijn hemel wat was ik teleurgesteld. Wat een gemiste kans. En inderdaad wat @Martinspire zegt.... dat is wel het minste wat ze hadden kunnen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 20-07-2018 09:55 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Dit lijkt me ook een pareltje Nightflyers.

En natuurlijk Iron Fist S02 voor na de vakantie

De eerste beelden van Stranger Things daar kijk ik echt naar uit maar dat duurt nog tot 2019:

[ Voor 62% gewijzigd door Skywalker27 op 22-07-2018 07:32 . Reden: stranger things toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
avotar schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 07:54:
[...]

Misschien een spoilertagje? |:( 8)7

[mbr]Misschien een topic report? ;) [/]
Sorry, het leek mij dat ik zo algemeen schreef dat er geen spoiler tags nodig waren.
Als je schrijft “held gaat dood”, dan inderdaad spoiler tags nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Iemand al de nieuwe update op tv mogen ontvangen? Die het navigeren makkelijker moet maken door links een keuze balk toe te voegen? Hier een 7serie Samsung tv ,helaas nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 22:57
CallmeGod schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:18:
Iemand al de nieuwe update op tv mogen ontvangen? Die het navigeren makkelijker moet maken door links een keuze balk toe te voegen? Hier een 7serie Samsung tv ,helaas nog geen update.
Jazeker, hier op de Sony tv ontvangen, ziet er prima en overzichtelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Skywalker27 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:14:
Dit lijkt me ook een pareltje Nightflyers.

Vanaf 27 juli 2018 beschikbaar op Netflix.
Is dat niet pas in de herfst? Zowel op Syfy als Netflix: http://www.syfy.com/night...os/nightflyers-first-look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papzy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 15:21
Ik heb via de Netflix-app voor de PC een serie gedownload en het staat op de c-schijf, maar ik kan de locatie niet vinden.

Weet iemand waar het zou moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Papzy schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:29:
Ik heb via de Netflix-app voor de PC een serie gedownload en het staat op de c-schijf, maar ik kan de locatie niet vinden.

Weet iemand waar het zou moeten staan?
Deze website zegt waar de bestanden staan, maar je hebt er de Netflix-app voor nodig. Het gaat namelijk niet om normale bestanden die je met een videoplayer kunt afspelen (of kopiëren), als dat je bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Ik heb het bij de trailer zien staan maar kan het nergens meer vinden, dat zou jammer zijn moeten we nog langer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:14
Na de positieve verhalen hier over How It Ends ook gisteravond gekeken. Man man wat een matige troep zeg met moeite uitgekeken. Ik haaat open eindes maar dit was wel héél slecht. Meer vragen dan antwoorden. Dit is de 2e Netflix film die ik deze week heb gekeken (Bright was de andere, iets beter) en ik word er niet vrolijk van.

Gelukkig zijn er een hoop goede series die wél de moeite waard zijn. Straks beginnen Better Call Saul, El Chapo en Ozark gelukkig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Een verse, uitgebreide trailer met nieuwe beelden uit Disenchantment, de nieuwe animatieserie van Matt Groening (The Simpsons, Futurama).

Disenchantment speelt zich af in het middeleeuwse koninkrijk Dreamland, een plek in verval. De serie volgt de rampzalige avonturen van de stevig drinkende prinses Bean, de pittige elf Elfo, en haar persoonlijke demon Luci. Ze ontmoeten allerlei andere maffe personages, waaronder ogres, kabouters, trollen, walrussen en heel wat menselijke idioten. Vanaf 17 augustus 2018 verschijnt de tiendelige serie op Netflix.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YItrfCDSPVg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
DutchOwnage schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:52:
Na de positieve verhalen hier over How It Ends ook gisteravond gekeken.
Zo positief is het hier niet: om even te duiden voor andere "slachtoffers", de film heeft enkel Forest Whitaker als goed punt. Enkel te zien bij een dood moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Hey ehm, waarom heeft Suits seizoen 6 maar 10 afleveringen op Netflix? Volgens IMDB moeten dat er 16 zijn?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Willybubba schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:29:
Hey ehm, waarom heeft Suits seizoen 6 maar 10 afleveringen op Netflix? Volgens IMDB moeten dat er 16 zijn?
Wekelijks nieuwe afleveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Tigertje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:45:
[...]

Wekelijks nieuwe afleveringen?
Nope. Suits knallen ze er altijd in 1 keer op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vind ik ook vreemd idd, ben benieuwd wanneer de rest komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Yep, komt later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Willybubba schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:29:
Er zat in pauze in het seizoen, afl 11 is een dikke 4 maanden na 10 pas weer uitgezonden. Dat geldt eveneens voor seizoen 7.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 22-07-2018 18:11 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 20-08 17:21
Iemand die mij hier misschien kan helpen. Zit in Indonesië - Sumatra en vlieg morgen naar Java. Ik probeer wat afleveringen te downloaden hier via de WiFi. Zodat ik deze offline kan bekijken tijdens me verdere reis. Alleen blijft alles in de app in de wachtrij staan. Iemand enig idee? Bedankt!

Edit: blijkt dat Indonesië de boel blokkeert. Heb al VPN draaien en het werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door GovertNL op 25-07-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Mensen die het door mij eerder genoemde 'Dark Tourist' al gecheckt hebben? Wat vinden jullie ervan?
Ik heb de 1e 2 afleveringen nu gezien, maar het nodigt niet echt uit om verder te kijken vind ik. Op zich is het idee leuk, er zijn mooie plaatjes te zien, maar de presentatie vind ik nogal 'meh'. Misschien als ik ergens tijd overhoud dat ik nog een enkele episode met aansprekend onderwerp eruit pik, maar met toppers zoals Better Call Saul & Ozark op komst zie ik dat niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Gaargod schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:54:
Mensen die het door mij eerder genoemde 'Dark Tourist' al gecheckt hebben? Wat vinden jullie ervan?
Er zaten een paar leuke afleveringen tussen zoals de laatste met die mensen die 3 maanden met een uitgedroogde mumie rond lopen te slepen enz. Die waren wel leuk maar de aflevering europe met het na spelen van oorlogje enz. dat vond ik niets aan. En dat stuk over de Narco's kon mij ook niet erg bekoren. Maar dat over die voodoo zooi was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:53

pro_6or

amateur_60r

DutchOwnage schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:52:
Na de positieve verhalen hier over How It Ends ook gisteravond gekeken. Man man wat een matige troep zeg met moeite uitgekeken. Ik haaat open eindes maar dit was wel héél slecht. Meer vragen dan antwoorden. Dit is de 2e Netflix film die ik deze week heb gekeken (Bright was de andere, iets beter) en ik word er niet vrolijk van.

Gelukkig zijn er een hoop goede series die wél de moeite waard zijn. Straks beginnen Better Call Saul, El Chapo en Ozark gelukkig weer.
was idd ontzettend matig. een stijloefening voor de regisseur of zo maar total niet uitgewerkt, afgeraffeld op allerelei gebieden. Netflix moet wel een beetje oppassen met dit soort meuk (iig met de marketing eromheen, beloof niet zo veel).

heb zelf na een periode niet net weer eens Netflix genomen, qua series vond ik lost in space wel aardig (maar ik ben ook zo'n goodie two shoes type) en the last kingdom vond ik ook een lekkere binge watcher.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik heb Final Space gekeken op Netflix. Leuk zoethoudertje tot Rick and Morty weer terugkeert, maar de humor is helaas lang niet zo goed. Wel mooie animatie en een doorlopend verhaal met wat interessante momenten. Best ontspannend om te kijken in de hitte.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb de 1e 2 afleveringen nu gezien, maar het nodigt niet echt uit om verder te kijken vind ik. Op zich is het idee leuk, er zijn mooie plaatjes te zien, maar de presentatie vind ik nogal 'meh'. Misschien als ik ergens tijd overhoud dat ik nog een enkele episode met aansprekend onderwerp eruit pik, maar met toppers zoals Better Call Saul & Ozark op komst zie ik dat niet snel gebeuren.
Ik zie het vooral beoordeeld worden als een slap aftreksel van Louis Theroux.
Het heeft mij doen overtuigen het heel laag op mijn kijklijst te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 15:28
Niet kunnen sharen is simpelweg geen abbo voor netflix. dus hoop dat ze het niet doorzetten anders hoop ik dan weer dat 20% van de abbo's verdwijnen.

Daarnaast ook nog +-60Euro ziggo + extra zenders, usenet abbo, IP-spoof abbo,Netflix abbo, afentoe naar de bios.. gaat een beetje de verkeerde kant op qua kosten..

En ondertussen maar weer begonnen met BreakingBad vanwege het aanbod..

[ Voor 45% gewijzigd door Sniffels op 25-07-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:41:
[...]

Ik ben ook groot Marvel fan, maar de series trekken mij totaal niet. Meestal gaan de verhalen echt nergens over in dat soort series (zeg maar "Ik ben superheld maar uiteindelijk doe ik alleen iets in mijn eigen woonwijk"-idee) :P
Ik ben totaal geen Marvel fan en vind Luke Cage juist wél leuk.

Tenminste niet van dat over the top superhelden gedoe :X

---

In afwachting van Better Call Saul *O*

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 25-07-2018 16:06 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is een interessant concept en hij komt op interessante plaatsen, maar ik vind die presentator gewoon barslecht. Overigens wel een probleem met meer moderne docuseries op netflix.

Heb nu seizoen 2 van Designated Survivor uitgekeken en begon me eigenlijk wel te ergeren aan hoe extreem de USA wordt neergezet als de heilige internationale wereldleider die over iedereen heerst en de grote redder is in ieder conflict.
spoiler:
Ze verklaren de oorlog aan een fictief Iran, een week later is het voorbij en krijgen we te horen dat er voor het eerst een succesvolle democratie geinstalleerd wordt. Landen die verklaren onafhankelijk te willen zijn van de US krijgen tegenslag en moeten in een vlaag van "told you so" terugkruipen naar de US. Iedere wereldleider die een confrontatie aangaat met de president moet uiteindelijk het onderspit delven "want anders verliezen ze steun van de US".

De serie lijkt bij momenten op een power fantasy van Trump :|.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 25-07-2018 16:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
boe2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:39:
[...]

Het is een interessant concept en hij komt op interessante plaatsen, maar ik vind die presentator gewoon barslecht. Overigens wel een probleem met meer moderne docuseries op netflix.

Heb nu seizoen 2 van Designated Survivor uitgekeken en begon me eigenlijk wel te ergeren aan hoe extreem de USA wordt neergezet als de heilige internationale wereldleider die over iedereen heerst en de grote redder is in ieder conflict.
spoiler:
Ze verklaren de oorlog aan een fictief Iran, een week later is het voorbij en krijgen we te horen dat er voor het eerst een succesvolle democratie geinstalleerd wordt. Landen die verklaren onafhankelijk te willen zijn van de US krijgen tegenslag en moeten in een vlaag van "told you so" terugkruipen naar de US. Iedere wereldleider die een confrontatie aangaat met de president moet uiteindelijk het onderspit delven "want anders verliezen ze steun van de US".

Dat je überhaupt S1 hebt afgekeken...Slechte serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

baronruud schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:22:
[...]

Dat je überhaupt S1 hebt afgekeken...Slechte serie.
begon sterk, kakte snel ineen inderdaad

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

boe2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:39:
[...]

spoiler:

Ik ben daar ook zo'n beetje afgehaakt ja.

Concept was zo leuk, maar in plaats van een post apocalyptisch USA, wordt het een "conflict of the week" serie met hele saaie volledig ongeloofwaardige rode draden.
Sniffels schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:18:
Niet kunnen sharen is simpelweg geen abbo voor netflix. dus hoop dat ze het niet doorzetten anders hoop ik dan weer dat 20% van de abbo's verdwijnen.

Daarnaast ook nog +-60Euro ziggo + extra zenders, usenet abbo, IP-spoof abbo,Netflix abbo, afentoe naar de bios.. gaat een beetje de verkeerde kant op qua kosten..

En ondertussen maar weer begonnen met BreakingBad vanwege het aanbod..
Ik snap niet met al je extra's dat je ook nog een Netflix account hebt.

Ik vermoed dat het wel mee zal vallen met het verdwijnen van die abbo's. Een deel zal gecompenseerd gaan worden door nieuwe abbo's, waar men ongetwijfeld ook van uit gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 26-07-2018 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Net extinction gekeken. Best wel een goeie film eigenlijk, originele twist. Ook zo'n typische netflix film, ik las dat ie eigenlijk voor de bioscoop bestemd was, maar ik neem aan dat men dit weer te "lastig" vond voor een doorsnee publiek. Toch fijn dat we daar netflix voor hebben tegenwoordig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• algalid
Een van de betere animaties op Netflix, ik kijk er naar uit (26 oktober)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:06:
Een van de betere animaties op Netflix, ik kijk er naar uit (26 oktober)!
[video]
Deze duurde ook erg lang, vond em erg leuk vorig jaar.
Nu nog one punch man seizoen 2 en nog wat seizoenen adventure time en ik ben happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:58
CopyCatz schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:30:
Net extinction gekeken. Best wel een goeie film eigenlijk, originele twist. Ook zo'n typische netflix film, ik las dat ie eigenlijk voor de bioscoop bestemd was, maar ik neem aan dat men dit weer te "lastig" vond voor een doorsnee publiek. Toch fijn dat we daar netflix voor hebben tegenwoordig.
Ik vond het echt een verschrikkelijk rommelige film met slecht acteerwerk en slecht geschreven rollen, met als hoogtepunt die bloedirritante jank kinderen. Dan komt de acteur die Luke Cage speelt ook ineens voorbij. Soms lijkt het alsof acteurs in loondienst zijn bij Netflix en van het ene naar het andere project worden gestuurd simpelweg omdat ze toch al voor Netflix hebben gewerkt. Alsof Netflix geen tijd of moeite wil nemen om andere acteurs te casten voor rollen in nieuwe producties.

De belichting is in veel scènes ook erg slecht. Verhaal is ook een soort slechte mengelmoes van War of the Worlds en Ex Machina met een vleugje van de tv serie Humans.

Netflix moet zich meer op kwaliteit gaan richten en minder op kwantiteit, want hun recente releases zijn vrijwel stuk voor stuk echt om te huilen. Vooral de films zijn van een dusdanige B-film kwaliteit dat je je echt afvraagt hoe een serieus bedrijf hier groen licht voor kan geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Tigerblood op 28-07-2018 19:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• algalid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22
Is het normaal dat Netflix content uit films knipt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 10:54:
Is het normaal dat Netflix content uit films knipt ?
Geef eens een voorbeeld? Want van sommige films zijn er sowieso verschillende versies (theatrical, unrated, director's cut...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Tweakmans schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:00:
[...]

Geef eens een voorbeeld? Want van sommige films zijn er sowieso verschillende versies (theatrical, unrated, director's cut...).
Bij AmericanPie 2

Daar mis ik een stuk in het ziekenhuis wat erg komisch is en die zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Netflix knipt niet zelf. Maar koopt het in zoals het is. Alleen bieden maatschappijen vaak verschillende versies aan. Het ligt er dan maar net aan welke versie Netflix gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:06:
Bij AmericanPie 2

Daar mis ik een stuk in het ziekenhuis wat erg komisch is en die zit er niet in.
Trevor schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:32:
Netflix knipt niet zelf. Maar koopt het in zoals het is. Alleen bieden maatschappijen vaak verschillende versies aan. Het ligt er dan maar net aan welke versie Netflix gekocht heeft.
De hospital scene is zo te lezen inderdaad langer in de unrated version. Dan zal Netflix de kortere theatrical version aangekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Tweakmans schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:56:
[...]

[...]

De hospital scene is zo te lezen inderdaad langer in de unrated version. Dan zal Netflix de kortere theatrical version aangekocht hebben.
Dat is toch knap lullig,,, je mist zo een paar minuten van de film.

Vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:12:
[...]

Dat is toch knap lullig,,, je mist zo een paar minuten van de film.

Vind ik niet kunnen.
waarom niet? in de bioscoop zag je die scene ook niet (hence theatrical release)

vaak zijn dat volgens mij scenes die de rating negatief beinvloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
mschol schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:15:
[...]
waarom niet? in de bioscoop zag je die scene ook niet (hence theatrical release)

vaak zijn dat volgens mij scenes die de rating negatief beinvloeden
Waarom zal dat de rating negatief beinvloeden ? Op tv knippen ze ook scenes weg, maar als ik ervoor betaal wil ik wel de hele film zien.

Ik zie het nut er niet van om scenes weg te knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ratings bepalen voor vanaf welke leeftijd mensen de bioscoop in mogen. Bepaalde uitspraken, lichaamsdelen of andere zaken kunnen een film een hogere rating geven waardoor er minder bezoekers zouden kunnen komen. Zeker in de VS is dat erg belangrijk, en dat bepaalt vaak ook hoe de rest van de wereld het ziet. Vervolgens worden er DVDs geperst en kunnen regisseurs scenes die ze eigenlijk erin wilden hebben alsnog toevoegen.
Zo krijg je verschillende versies van dezelfde film. Netflix kijkt gewoon bij films wat er aangeboden wordt en wat zij het beste in hun portfolio vinden passen en de bijbehorende kosten. In dit geval dus blijkbaar de versie die in de bioscopen is geweest en niet de uitgebreide DVDversie. (Let er ook op dat er soms wel meerdere uitgebreidere dvd versies zijn waarbij versie a scene x erbij heeft en z niet, en versie b weer andersom. Welke zouden ze dan moeten kiezen?)

Maar in elk geval, netflix knipt niet zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-07-2018 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:34
Je hebt ook nog de vliegtuig versies van films, die zijn soms heel erg verkracht om begrijpelijke reden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 01-10 20:35

Robtimus

me Robtimus no like you

Zo schijnt alleen Qantas de vliegveldscene van Rain Man uit te zenden:
For in-flight viewing, several airlines deleted the sequence in which Raymond reels off statistics on airline accidents... except Qantas. They even promoted one of the movie's writers to first class once when he traveled on their airline.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tigerblood schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:47:
[...]

Netflix moet zich meer op kwaliteit gaan richten en minder op kwantiteit, want hun recente releases zijn vrijwel stuk voor stuk echt om te huilen. Vooral de films zijn van een dusdanige B-film kwaliteit dat je je echt afvraagt hoe een serieus bedrijf hier groen licht voor kan geven.
Mee eens, riep ik hier een tijdje geleden ook al eens. Ik heb liever dat ze een stuk minder series of films produceren en zich meer richten op kwaliteit, hogere budgetten en production value. Een beetje zoals HBO doet met zijn series. The Crown en Stranger Things passen wat mij betreft wel in de categorie maar er is ook zoveel middelmaat, waaronder het merendeel van die Marvel series (hoewel ik de Punisher wel best aardig vond).

Ze hebben wel een aantal goede series in hun portfolio maar dat zijn geloof ik niet allemaal originals, zoals Fargo en Better Caul Saul. Blijft natuurlijk ook wel lastig om op voorhand zulk soort series of zelf te produceren of beschikbaar te krijgen op je platform. Ik merk het nu ook weer dat er een aantal sterke series zijn die ik niet op Netflix kan krijgen zoals Yellowstone, Sharp Objects en Castle Rock. Andere aanbieders zitten ook niet stil en komen met hun eigen sterke originals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Tweakmans schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:00:
[...]

Luther, aflevering 1. Na haar verhoor door Luther wordt Alice Morgan vrijgelaten. In de BBC versie (en wat je op Youtube kan vindenop Luther Episode 1) zie cuts tussen Luther die naar huis rijdt en Alice die achter in een politieauto naar huis wordt gebracht. Je ziet Alice in haar hoofd het verhoor naspelen en ze lacht in haarzelf, een duivelse lach die laat zien hoe geslepen ze is.

Op Netflix is dit eruit geknipt, je ziet alleen Luther in zijn auto en Alice die thuiskomt. Een fantastisch moment eruit gehaald voor geen enkele reden die ik kan bedenken. Er is niet eens muziek die eventueel met rechten zit, de muziek is korter maar hetzelfde.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Netflix heeft gewoon simpelweg de rechten voor de internationale versie van Luther. Dat er meerdere versies zijn ligt niet aan Netflix maar aan (in dit geval) de BBC. Ik neem aan dat deze wijzigingen speciaal voor BBC america gemaakt zijn. Als ik het goed heb komen via die route de meeste BBC producties bij Netflix uit.

https://www.movie-censorship.com/list.php?o=25315

Mijn gok in dit geval is dat het gaat om reclame tijd. De BBC heeft geen reclame dus daar duurt een aflevering ongeveer een uur. BBC America heeft wel reclame, dus om tot een uur te komen moeten de afleveringen korter gemaakt worden.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-07-2018 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 07:34
Dan zou er 15-18minuten uit een uur gehaald moeten worden? Dat zou wel droevig zijn ja. En juist bij Luther is de relatie Luther-Alice erg dubbel. Dit wordt in de serie opgebouwd. Jammer dat ze dn zoiets eruit zouden laten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:59
El Chapo seizoen 3 is online *O*

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Eventueel zou je bij je kijkgeschiedenis kunnen rapporteren dat ze een gemangelde versie gebruiken, k verwacht niet dat dat zal helpen, maar misschien voel je je er beter door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
kazuka schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:47:
[...]

Mee eens, riep ik hier een tijdje geleden ook al eens. Ik heb liever dat ze een stuk minder series of films produceren en zich meer richten op kwaliteit, hogere budgetten en production value. Een beetje zoals HBO doet met zijn series. The Crown en Stranger Things passen wat mij betreft wel in de categorie maar er is ook zoveel middelmaat, waaronder het merendeel van die Marvel series (hoewel ik de Punisher wel best aardig vond).

Ze hebben wel een aantal goede series in hun portfolio maar dat zijn geloof ik niet allemaal originals, zoals Fargo en Better Caul Saul. Blijft natuurlijk ook wel lastig om op voorhand zulk soort series of zelf te produceren of beschikbaar te krijgen op je platform. Ik merk het nu ook weer dat er een aantal sterke series zijn die ik niet op Netflix kan krijgen zoals Yellowstone, Sharp Objects en Castle Rock. Andere aanbieders zitten ook niet stil en komen met hun eigen sterke originals.
Ik ben bang dat langzaam het punt bereikt wordt waarop je door de troep de kwaliteit niet meer kan vinden.
Pagina: 1 ... 134 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.