Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Het tweede seizoen van Ozark verschijnt op Netflix vanaf 31 augustus 2018:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Twee nieuwe films die binnenkort verwacht worden, hebben zopas een trailer gekregen:

In Tau wordt Julia (Maika Monroe) ontvoerd door een uitvinder. Hij wil haar en andere proefpersonen gebruiken om de artificiële intelligentie van zijn computerprogramma te verbeteren. Julia's enige kans op overleven is om te ontsnappen aan de drones en andere hoogtechnologische beveiligingsmaatregelen van de robot Tau. De film verschijnt vanaf 29 juni 2018 op Netflix.

How It Ends speelt zich af tijdens een mysterieuze apocalyps die ervoor zorgt dat de stroom uitvalt en levensvoorzieningen schaars worden. Overal breekt chaos uit. Het verhaal draait om Will (Theo James), die samen met zijn schoonvader (Forest Whitaker) op zoek gaat naar zijn zwangere vrouw die duizenden kilometers van hen verwijderd is. De film is op Netflix te bekijken vanaf 13 juli 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Zegt het trouwens tegenwoordig eigenlijk iets als iets op Netflix USA is vertaal in het Nederlands? Komen ze dan ooit naar Nederland?

Bijvoorbeeld. Lucha Underground op Netflix USA heeft de beschrijvijng vertaald in het Nederlands.Maar dit lijkt me een product dat never nooit in Nederland zal werken. (Pro Wrestling)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:58

m-vw

Dus?

Net La casa de papel afgekeken. Wat een sterke serie.

Sterk verhaal, goede acteurs en het decor was ook zeker niet low-budget te noemen.

Vrees alleen voor het nieuwe seizoen. Ben bang voor een Prison Break effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:13
Bij de animatie Voltron krijg ik bij elke aflevering nederlandse audio. Elke keer moet ik die handmatig op de engelse audio zetten(of de japanse) de nederlandse is niet om aan te horen, ook als ik mijn profiel op engels zet krijg ik de verkeerde audio
Is er ook een andere manier om dat automatisch te laten staan op engels of is het regio gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:34
Arjantje72 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:25:
Bij de animatie Voltron krijg ik bij elke aflevering nederlandse audio. Elke keer moet ik die handmatig op de engelse audio zetten(of de japanse) de nederlandse is niet om aan te horen, ook als ik mijn profiel op engels zet krijg ik de verkeerde audio
Is er ook een andere manier om dat automatisch te laten staan op engels of is het regio gebonden?
Wellicht handig om aan te geven op welke devices en versies je dit ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
meesje schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:38:
[...]

Wellicht handig om aan te geven op welke devices en versies je dit ervaart?
Op mijn Shield en mijn telefoon met de nieuwste versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:34
Arjantje72 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 06:15:
[...]

Op mijn Shield en mijn telefoon met de nieuwste versies :)
Dat schiet lekker op: 'mijn telefoon', 'nieuwste versies'..... Wij moeten dan maar wat raden wat dat is. Volgens mij vind je wat je geconstateerd hebt geen groot probleem. Anders was je wel concreter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 17:21
Ik ken het probleem. Ik heb dat met de (meeste) Disney-series die ook een Nederlandse versie heeft.
En dan kijk ik via een AppleTV4.

Wel irritant om steeds te switchen, maar heb helaas nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb je hier al gekeken?
https://www.netflix.com/LanguagePreferences

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ryur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:34:
[...]

Ik ken het probleem. Ik heb dat met de (meeste) Disney-series die ook een Nederlandse versie heeft.
En dan kijk ik via een AppleTV4.

Wel irritant om steeds te switchen, maar heb helaas nog geen oplossing gevonden.
Ik was er ook al bang voor, zal toch wel regio gebonden zijn :)
Yep, dan is het menu van Netflix in het engels maar de audio blijft in het nederlands :)

Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste beelden uit Disenchantment, de nieuwe animatieserie van Matt Groening (The Simpsons, Futurama).

Disenchantment speelt zich af in het middeleeuwse koninkrijk Dreamland, een plek in verval. De serie volgt de rampzalige avonturen van de stevig drinkende prinses Bean, de pittige elf Elfo, en haar persoonlijke demon Luci. Ze ontmoeten allerlei andere maffe personages, waaronder ogres, kabouters, trollen, walrussen en heel wat menselijke idioten. Vanaf 17 augustus 2018 verschijnt de tiendelige serie op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Tweakmans schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:10:
Eerste beelden uit Disenchantment, de nieuwe animatieserie van Matt Groening (The Simpsons, Futurama).

Disenchantment speelt zich af in het middeleeuwse koninkrijk Dreamland, een plek in verval. De serie volgt de rampzalige avonturen van de stevig drinkende prinses Bean, de pittige elf Elfo, en haar persoonlijke demon Luci. Ze ontmoeten allerlei andere maffe personages, waaronder ogres, kabouters, trollen, walrussen en heel wat menselijke idioten. Vanaf 17 augustus 2018 verschijnt de tiendelige serie op Netflix.

[video]
VET VET VET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Mee eens. Ik heb zo’n idee dat het een hit gaat worden. Net als Shrek. Al was Shrek echt ook voor kleintjes, deze waarschijnlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
m-vw schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:59:
Net La casa de papel afgekeken. Wat een sterke serie.

Sterk verhaal, goede acteurs en het decor was ook zeker niet low-budget te noemen.

Vrees alleen voor het nieuwe seizoen. Ben bang voor een Prison Break effect.
Ik denk dat iedereen daar bang voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
In de nieuwe film The Legacy of a Whitetail Deer Hunter kruipt Thanos-acteur Josh Brolin in de huid van de geweldige jager Buck Ferguson. Samen met zijn zoon Jaden (Montana Jordan) en zijn maffe maatje/cameraman (Danny McBride) trekt hij het woud in voor een episch jachtweekendje. Buck hoopt op die manier een betere band te smeden met zijn ietwat vervreemde zoon, een typische stadsjongen.

Het resultaat verschijnt wereldwijd op 6 juli 2018 op Netflix.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Olga2000
Ik vermaak mij bijzonder goed met Salvation. Ik ga niet beweren dat het een hoogvlieger is, maar erg vermakkelijk en met best onverwachte wendingen. Meer van een guilty plesure, om te bingen. Eerste paar afleveringen zijn niet echt representatief voor de rest van de serie. Even doorzetten. Daarna wordt het echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-10 22:49

DikkeBMW

Live '25

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:53:
[...]

Kijk na de tijd ook ff op youtube.
spoiler:
alternatieve theorie, maar wel aannemelijk
https://youtu.be/d3yTgcKhHqU
Damn! Thanks. Er is geen apart topic over deze serie he?

spoiler:
Ik ben echt overtuigd dat hij onschuldig is. Het is zo ongeloofwaardig hoe de DA het bewijs presenteerde en daarnaast mis ik echt de motivatie. Bizar dat die uil theorie zo logisch klinkt. Enige wat ik me afvraag: hoe kan het dat die haren in haar handen in de trial nieteens benoemd zijn?

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03
Tweakmans schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:12:
In de nieuwe film The Legacy of a Whitetail Deer Hunter kruipt Thanos-acteur Josh Brolin in de huid van de geweldige jager Buck Ferguson. Samen met zijn zoon Jaden (Montana Jordan) en zijn maffe maatje/cameraman (Danny McBride) trekt hij het woud in voor een episch jachtweekendje. Buck hoopt op die manier een betere band te smeden met zijn ietwat vervreemde zoon, een typische stadsjongen.
Over een episch jachtweekendje in het woud gesproken... staat ook een nieuwe film genaamd Calibre op Netflix waarin hetzelfde wordt ondernomen. Prima film (in ieder geval een stuk beter dan de laatste zoveel Netflix Originals). Ik zet er maar geen trailer bij, want je moet hem gewoon "blind" kijken.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkeBMW schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:34:
[...]

Damn! Thanks. Er is geen apart topic over deze serie he?

spoiler:
Ik ben echt overtuigd dat hij onschuldig is. Het is zo ongeloofwaardig hoe de DA het bewijs presenteerde en daarnaast mis ik echt de motivatie. Bizar dat die uil theorie zo logisch klinkt. Enige wat ik me afvraag: hoe kan het dat die haren in haar handen in de trial nieteens benoemd zijn?
Ja helaas niet.

spoiler:
Ja niet te begrijpen, maar diegene die voor het om het bloedonderzoek heeft uitgevoerd, ongelovelijk en heeft als eerste bij een andere moordzaak ook voor vrijspraak gezorgd. Ik meende, dat die uil theorie van de buurman afkomstig is en het destijds de zaak al bij de afronding was en dat de verdediging sowieso niet verwacht hadden, dat hij schuldig zou worden bevonden en daarom niet op het laatste moment deze theorie opvoerden. Alleen zet die theorie wel weer vraagtekens bij zijn eigen verhaal, aangezien ze dan buiten al was aangevallen en ook wel het zou uitschreeuwen qua pijn en het moment, dat hij 911 belde, was volgens mij het bloed ook al een tijdje opgedroogd. Al met al zullen we nooit zekerheid krijgen, maar het uil verhaal is sowieso het meest logisch, maar hoe de afloop exact is verlopen. Er staan in youtube ook een comment van iemand die diverse documentaires had gezien, waarbij al het bewijs wordt opgevoerd moet deze zelf ook nog een keer opzoeken. Zijn wel dingen verzwegen in deze documentaire, waarbij je dan toch gaat twijvelen aan Micheal op het gebied van afhandeling.

Edit reactie van SW suze24. Die gaat er nog gigantisch diep op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aangenaam verast door Brain on Fire (trailer). Mooi waargebeurd medisch drama, al had het einde wel iets geloofwaardiger en minder afgeraffeld gekund.

Overigens:
spoiler:
Wellicht dat de film niet goed weergeeft hoe e.e.a. echt is gegaan, maar ik vind het wel bijzonder dat die tekening van die klok in de film aanleiding is om het meer in de neurologische hoek te zoeken terwijl je zou zeggen dat er wel meer indicaties waren dat dit niet zomaar een psychiatrisch dingetje was. Maar goed, ik ben geen arts en die misleidende symptomen waren natuurlijk ook een beetje de draad in de film

Filmpje met IRL ziekenhuis camerabeelden van de persoon waarop de film is gebasseerd: link

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38
Netflix gaat zijn abonnementen wéér herzien ... https://nl.hardware.info/...dere-opties-worden-gekort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

OMX2000

By any means necessary...

Dat staat er niet. De veronderstelling wordt gewekt dat het gaat veranderen, dat is nog helemaal niet bevestigd door Netflix. Ze zijn het aan het testen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:45
Mochten deze gewijzigde/nieuwe abonnementen worden ingevoerd, dan is dat natuurlijk een slimme zet van Netflix tegen het delen van een abonnement. In de jaren dat ik nu Netflix heb is het abonnement al behoorlijk duurder geworden (ik heb Netflix vanaf de start in NL) en zou dan nu ook nog verder worden beperkt. Nu is het delen van een abonnement natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling, maar als je binnen één huishouden met 2 personen iets verschillends wilt kijken moet je een duurder abonnement gaan nemen en met 3 of meer zelfs het allerduurste. Ultra HD en HDR boeit mij verder niet. Het beeld is goed genoeg op mijn 50” Full HD plasma scherm. :) Kan men het kijken niet beperken tot één IP adres tegelijkertijd?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
OMX2000 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Dat staat er niet. De veronderstelling wordt gewekt dat het gaat veranderen, dat is nog helemaal niet bevestigd door Netflix. Ze zijn het aan het testen.
testen = meestal invoeren tenzij het niet bevalt
maar ik denk dat netflix account sharing niet bevalt en dus ingevoerd zal worden.
ik gebruik netflix haast nooit maar voor de kids die hier komen is het wel leuk, maar dan staan ze hier wel 2 apart films te kijken en straks gaat dat niet meer...
dus is het over en uit voor mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik kijk momenteel naar Good Girls. Moet zeggen dat hij best goed is. Is beetje een mix van Desperate
housewives en Breaking Bad, al moet ik bekennen dat ik de eerste niet gezien heb. Ik kende Christina Hendrcks al van Mad Men, maar hier komt zij beter uir de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:26
Ik zou het schandalig vinden als ik extra moet gaan betalen voor 4K en met name HDR. Zit je dan met je mooie Oled met Dolby Vision. Heb nu al het duurste abbo en die betaal ik nog in mijn eentje ook. Laat ze lekker dat sharen inperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:06:
Ik zou het schandalig vinden als ik extra moet gaan betalen voor 4K en met name HDR. Zit je dan met je mooie Oled met Dolby Vision. Heb nu al het duurste abbo en die betaal ik nog in mijn eentje ook. Laat ze lekker dat sharen inperken.
schandalig is het niet, netflix is voor wat ze in hun catalogus hebben en wat ze wisselen nog steeds 1 van de goedkoopste legale diensten tegen een redelijk scherpe prijs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Ik zie liever modulaire abonnementen.
- 720p, 1080p of 4K
- HDR ja of nee
- 1, 2 of 4 schermen

Opzich is een prijsverhoging niet eens zo'n issue maar laat ze dan ook het aanbod aanzienlijk uitbreiden. Het gat tussen de VS en Europa/Nederland is absurd groot. Nu snap ik dat het écht gezeik is met rechten, maar zoals het nu gaat is het gewoon niet fair. We betalen hetzelfde als de Amerikanen maar krijgen daar minder content voor terug en da's gewoon zuur. Het grote selling point van Netflix zijn hun originals en dat is waarschijnlijk ook de redding. Er is gewoon niks wat daar momenteel tegenop kan boksen.

Ontopic: vandaag de laatste aflevering van GLOW seizoen 2 gekeken. Weer een héél gaaf seizoen maar door de korte afleveringen te snel afgelopen helaas. Maar leuke serie ondanks dat ik echt niks met worstelen heb. Goede acteurs ook en een lekker luchtig verhaal met hier en daar wat serieuze vertakkingen.

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 07-07-2018 15:32 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 17:05
Prijsverhoging is wel een issue, want dat is alweer 5euro in een hele korte tijd wat natuurlijk absurd is. Als er elke jaar een euro of wat bij ziggo extra betaald moet worden klagen mensen al, maar dat is relatief een veel kleinere verhoging.

Kijken hier af en toe op 2 tv's tegelijk maar meestal op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
SomerenV schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:31:
[...]

Ik zie liever modulaire abonnementen.
- 720p, 1080p of 4K
- HDR ja of nee
- 1, 2 of 4 schermen
Heel leuk maar dan ga je precies betalen voor wat je gebruikt en dat heeft Netflix natuurlijk liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Mereco schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:02:
Ik kijk momenteel naar Good Girls. Moet zeggen dat hij best goed is. Is beetje een mix van Desperate
housewives en Breaking Bad, al moet ik bekennen dat ik de eerste niet gezien heb. Ik kende Christina Hendrcks al van Mad Men, maar hier komt zij beter uir de verf.
Die kijken wij ook! Ik herken ook veel Breaking Bad/Desperate Housewives. Ook een beetje Weeds (aanrader als je die nog niet hebt gezien). Verder vind ik Rio (de Gangfriend ;) ), wel wat van Vic uit Orphan Black hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Mereco schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:02:
Wij hebben er inmiddels ook 3 afleveringen opzitten en moet zeggen dat het best bevalt. Misschien niet de allerbeste serie, maar het kijkt wel lekker weg.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu al het duurste abbo hebt dan heb je toch 4K en Dolby Vision?! Snap dus echt niet wat je bedoeld met extra betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
agoNITE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:33:
[...]

Die kijken wij ook! Ik herken ook veel Breaking Bad/Desperate Housewives. Ook een beetje Weeds (aanrader als je die nog niet hebt gezien). Verder vind ik Rio (de Gangfriend ;) ), wel wat van Vic uit Orphan Black hebben.
Weeds staat ook nog op de planning.
De humor is lekker luchtig en Annie is regelmatig hilarisch.
Ben nu bij aflevering zeven en heb het idee dat de situatie nu uit de hand gaat lopen. De actrice die Ruby speelt was hilarisch in Parks and Recreations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:53:
[...]

Als je nu al het duurste abbo hebt dan heb je toch 4K en Dolby Vision?! Snap dus echt niet wat je bedoeld met extra betalen
Omdat te behouden moet je dan extra betalen. Kost nu 14, dan 17 euro. (volgens die test dus.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:26
Ik las zelfs ergens 19,99. Niet leuk meer, als je maar van 1 scherm gebruik wenst te maken maar wel 4K en HDR wil blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Ik vermoed dat we even moeten wachten totdat het concreter is. Ze gaven aan dat het een test was en als ik de reacties mag geloven zal dit niet echt toe slaan. Met name bij de komst van Disney zal Netflix goed na moeten denken wat ze willen. Bedenk nog steeds dat downloaden ook nog steeds een optie is voor veel personen.

Maar goed, dat de prijs omhoog gaat dit jaar of volgend jaar is zeker. Enige vraag met hoeveel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik heb deze week opgezegd, wat er op Netflix staat aan series heeft mijn smaak niet. Heel vaak begin ik ergens aan om dan heel snel weer af te haken. Of dat het eerste seizoen eigenlijk redelijk is maar dat het volgende seizoen het verhaal nergens meer over gaat. Het is allemaal kwantiteit en geen kwaliteit op Netflix.

Deze week wel een dieptepunt, kreeg een grote foto van 'Chronicles of Riddick' in m'n email die als 'nieuw op Netflix' werd geadverteerd. Dat is een film uit 2004 die ik al 100x gezien heb ... Qua films stelt Netflix weinig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
Over "nieuw op Netflix" gesproken. Ik kreeg 2 dagen geleden de notificatie dat ik Calibre nog niet gezien heb, maar die heb ik dus maandag al gekeken. Bovendien heb ik hem volgens Viewing Activity op dinsdag gekeken, maar dan zou ik hier op GoT erover gepost hebben nog voordat ik hem gezien had (wat niet zo is). Vreemde bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

DutchOwnage schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:51:
Ik las zelfs ergens 19,99. Niet leuk meer, als je maar van 1 scherm gebruik wenst te maken maar wel 4K en HDR wil blijven gebruiken.
het 4K aanbod is mager en er komt nauwelijks wat bij.
misschien eens een andere streaming aanbieder proberen?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43
okay, ze hebben de premium abbo herbenoemt naar Ultra (en 'm duurder gemaakt), en een uitgeklede versie ervan "premium" genoemt, en die dezelfde prijs gegegeven.

Enig idee of dit alleen voor nieuwe abbo's geld, of ook bestaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peschinl schreef op zondag 8 juli 2018 @ 00:18:
okay, ze hebben de premium abbo herbenoemt naar Ultra (en 'm duurder gemaakt), en een uitgeklede versie ervan "premium" genoemt, en die dezelfde prijs gegegeven.

Tot nu toe alleen voor nieuwe abonnees en het enige verschil is het geluid kennelijk.
Is dat nieuwe abonnement net online gekomen? Het was er vorige week toch nog niet? Ik wil ook wel beter geluid, maar kan er niet voor kiezen als bestaande klant.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 21:52
Ik kijk nu Designated Surviviour. Ben ik de enige die een hekel heeft aan die aangedikte stemmen van vooral mannen de hele tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 07:34
Wat verandert er aan het geluid bij Ultra? Ik zie niets wijzigen aan geluid op https://nl.hardware.info/...dere-opties-worden-gekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:46:
[...]
Tot nu toe alleen voor nieuwe abonnees en het enige verschil is het geluid kennelijk.
Is dat nieuwe abonnement net online gekomen? Het was er vorige week toch nog niet? Ik wil ook wel beter geluid, maar kan er niet voor kiezen als bestaande klant.
Ik zie ook nog niets staan aan andere abonnementen?

https://www.netflix.com/nl/#this-is-netflix

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
peschinl schreef op zondag 8 juli 2018 @ 00:18:

Alle voorgaande veranderingen zijn ook altijd voor bestaande klanten geweest.

Wel heel gaar dat ze die van €14 van 4 naar 2 streams tegelijk gaan doen -O- Mits het waar is.
De veranderingen zijn dan ook nog niet doorgevoerd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
staan er gewoon op:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zhO8w5p.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tnzou48.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Niet iedereen ziet hetzelfde. Ik zie nog steeds alleen maar de €7,99, €10,99 en €13,99-abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:17:
[...]

Niet iedereen ziet hetzelfde. Ik zie nog steeds alleen maar de €7,99, €10,99 en €13,99-abonnementen.
dat is heel vreemd, kijk je wel bij de daadwerkelijke aanmeld pagina en niet een eventuele niet bijgewerkte help pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
mschol schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:19:
[...]

dat is heel vreemd, kijk je wel bij de daadwerkelijke aanmeld pagina en niet een eventuele niet bijgewerkte help pagina?
Ik kijk letterlijk op https://www.netflix.com/nl/#this-is-netflix (de frontpage en dan 'Kies je prijs'). En zo vreemd is het niet dat verschillende mensen verschillende dingen zien, ze zullen vast ook verschillende versies testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvestris
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:14
grote_oever schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 23:33:
Met name bij de komst van Disney zal Netflix goed na moeten denken wat ze willen.
Het is iets waar ze m.b.t. de Amerikaanse klanten inderdaad rekening mee moeten houden. Voorlopig komt er nog geen Disney streamingsdienst naar andere landen behalve de VS, maar dat wil niet zeggen dat de concurrentie van andere partijen hier niet een rol speelt.

Videoland, Amazon en Film1 gaan hier in Nederland zeker aantrekkelijker worden voor mensen met een beperkt budget als Netflix nog een (verkapte) prijsverhoging gaat doorvoeren. Amazon zit bijvoorbeeld als globale internetgigant op heel veel geld en kan de dienst hier lekker verliesgevend laten zijn en gewoon ver onder de prijs van de concurrentie laten blijven en als Netflix dan ook nog eens duurder wordt, dan denk ik zeker dat er een Nexit (pun intended) bij een groep mensen gaat plaatsvinden.

Ja, Netflix is wel de grootste groeier als het gaat om original content, maar het lijkt vooral om zoveel mogelijk producties te draaien en niet per definitie om zo goed mogelijke content. Amazon lijkt meer op kwaliteit te gokken, en ik vrees voor Netflix dat dit voor de toekomst een goede gok blijkt te zijn.

En dan hebben we in Nederland nog RTL en John de Mol die zeker nog alles uit de kast gaan halen om de Nederlander aan Videoland gebonden te krijgen. Het is vooral afhankelijk van Netflix of ze daarin gaan slagen. (Lees prijs/kwaliteitverhouding.)

Ik zou als ik Netflix was dus niet al te overmoedig worden met al deze gegevens. Nu zijn ze nog marktleider, maar dat kan zo ineens verschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Wat ik zie mijzelf doen is voor een paar maanden Netflix nemen en dan voor een paar maanden opzeggen. Een beetje vervelend, maar dat deed ik ook met Film1. Ik keek bijna alles wat ik wilde en dan voor gemiddeld 5 euro per maand. Dat Film1 nu onDemand voor 6,67 per maand gaat aanbieden (bij jaar vooruit betaling) is gewoon super slim van ze.

Nu wordt Netflix maandelijks betaald. Als ik iets wil kijken, dan neem ik abo, kijk ik het in maandje of twee en zeg op. In tussentijd is er Amazone en NPO Start die veel goedkoper zijn. En af en toe sterke series hebben. Netflix is kwantiteit. Er zijn wel sterke series, maar daarvoor hoef je eigenlijk niet voortdurend betalen.

Probleem echter is, dat als iedereen dat gaat doen, dan is het niet best voor Netflix. En uiteindelijk voor ons allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mschol schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:19:
[...]
Ik kan twee verschillende (NL) abonnement pagina's tevoorschijn halen. De ene pagina waar de versie met €16,99 tevoorschijn komt (4 vormen dus), en een andere via de officiële link; https://www.netflix.com/signup?locale=nl-NL waarbij €13,99 nog steeds de duurste vorm is. Lekker duidelijk?

Edit: Nu ook daar weer 4 verschillende vormen. Ze zijn me kwijt daar.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 08-07-2018 21:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit worden de nieuwe abonnementen van netflix:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/18fyop.png

Hoe kom je hier? Log uit op netflix in de webbrowser en ga naar https://www.netflix.com/nl/ en selecteer kijk een maand gratis. Dan zie ik bovenstaande.

Het rare is dat er vanochtend beter geluid stond met een X bij de huidige abonnementen, maar nu staat er weer iets anders, het maakt dus kennelijk per uur van de dag uit welke opties je krijgt 8)7 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 17:21
hardware-lover schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:16:
[...]

Ik kan twee verschillende (NL) abonnement pagina's tevoorschijn halen. De ene pagina waar de versie met €16,99 tevoorschijn komt (4 vormen dus), en een andere via de officiële link; https://www.netflix.com/signup?locale=nl-NL waarbij €13,99 nog steeds de duurste vorm is. Lekker duidelijk?

Edit: Nu ook daar weer 4 verschillende vormen. Ze zijn me kwijt daar.
Als ik op "pornomodus" (incognito modes) naar die links ga zie ik ook alle 4; dit omdat ik aangemeld ben bij Netflix ;).

Ik ben heel benieuwd wanneer ik als actieve Netflix gebruiker officieel bericht krijg.
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:19:

Hoe kom je hier? Log uit op netflix in de webbrowser en ga naar https://www.netflix.com/nl/ en selecteer kijk een maand gratis. Dan zie ik bovenstaande.
Of zoals ik heb gedaan: incognito modes. Scheelt weer uitloggen/inloggen!

[ Voor 21% gewijzigd door Ryur op 08-07-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk het verschil tussen hd, ultra hd en hdr? Ik meende dat hdr 4k beeld was, maar wat is dan ultra hd?
Silvestris schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:31:
En dan hebben we in Nederland nog RTL en John de Mol die zeker nog alles uit de kast gaan halen om de Nederlander aan Videoland gebonden te krijgen. Het is vooral afhankelijk van Netflix of ze daarin gaan slagen. (Lees prijs/kwaliteitverhouding.)
Ziggo kan ook een belangrijke speler gaan worden, hebben nu al HBO en zie wat ik net las: https://www.totaaltv.nl/n...emol-exclusief-aanbieden/

Als Ziggo samenvoegt met Videoland, dan heeft netflix echt een serieuze concurrent in Belgie en Nederland, dan heb je alles van RTL, HBO, alle discoverykanalen etc. in 1 pakket + alles wat ziggo nu al heeft in haar movies en series xl :o

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2018 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:21:
wat is eigenlijk het verschil tussen hd, ultra hd en hdr? Ik meende dat hdr 4k beeld was, maar wat is dan ultra hd?
Ultra HD is juist 4K. HDR betekent een hogere contrast in je videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Via Edge op mijn mobiel (niet ingelogd dus). 8)7

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/84vofnqpf85y9.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:26:
Via Edge op mijn mobiel (niet ingelogd dus). 8)7

[afbeelding]
Op mijn ipad met 4G krijg ik een optie voor beter geluid net als vanochtend :D

We kunnen hier wel een ruil-je-netflix abonnement opzetten, post iedereen wat hij/zij heeft en gaan we ruilen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Net even gekeken: ik zie de versie met betere audio. Het is dus gewoon een extra abonnement. Prima toch? Meer keuze is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tigertje schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:48:
Net even gekeken: ik zie de versie met betere audio. Het is dus gewoon een extra abonnement. Prima toch? Meer keuze is goed.
En zie jij daar bij het abonnement van €13,99 ook nog HDR, naast UHD, zoals dit op dit moment wel het geval is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:21:
Strikt gezien is HD eigenlijk 720p en Full HD 1080p, maar Netflix bedoelt met HD 1080p.

UHD = Ultra HD = 4k

HDR = High Dynamic Range = betere kleuren, heeft niks met resolutie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Hahn schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:07:
[...]

Strikt gezien is HD eigenlijk 720p en Full HD 1080p, maar Netflix bedoelt met HD 1080p.

UHD = Ultra HD = 4k

HDR = High Dynamic Range = betere kleuren, heeft niks met resolutie te maken.
En UHD is niet noodzakelijk 4K. 8K is namelijk ook UHD. Je hebt 4K UHD en 8K UHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
hardware-lover schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:54:
[...]

En zie jij daar bij het abonnement van €13,99 ook nog HDR, naast UHD, zoals dit op dit moment wel het geval is?
Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
josh-hill schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:16:
[...]

En UHD is niet noodzakelijk 4K. 8K is namelijk ook UHD. Je hebt 4K UHD en 8K UHD.
Dat klopt deels, eigenlijk heb je UHD en FUHD. Het eerste is 4K het tweede 8K.

Alleen net zoals HD en FHD alle twee HD genoemd wordt noemen we UHD en FUHD alle twee UHD.

Edit: Maar goed er is wel meer onduidelijk aan dat soort dingen. Bij de oude generatie (720/1080) keken we naar de resolutie in de hoogte (720 of 1080 pixels) en nu is dat met 4K ineens de breedte worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 08-07-2018 22:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

ik zie dus bovenstaande, maar dan met 1, 1, 2 of 4 schermen/streams tegelijkertijd :'(

Afbeeldingslocatie: https://bit.ly/2L0vX7R

ik heb dus de 2e variant op dit moment en daar komen we met 3 mensen in een gezin mee uit, maar ik zou dus straks naar de EUR 13,99 variant moeten upgraden terwijl ik geen 4K scherm heb gewoon zodat onze zoon zijn eigen serie/film kan kijken in zijn kamer terwijl mama en papa iets anders kijken.

In paar jaar tijd van EUR 6,99 naar EUR 13,99 :/

[ Voor 5% gewijzigd door Yucko op 09-07-2018 06:43 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Tigertje schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:48:
Ik zie in de hier weergegeven schermprints nergens een verschil in audio. Wat zie jij?

In het geval van Netflix is er niet meer keuze, alleen een prijsverhoging door de features van het oude duurste abbo door te schuiven naar een nieuw nog duurder abbo.....

Meer keuze zou zijn als je bijvoorbeeld een keuze voor meer schermen zou kunnen combineren met niet-UHD beeld. Ik betaal nu voor UHD omdat mijn huishouden meer schermen nodig heeft, maar heb geen behoefte aan UHD omdat ik daar geen apparatuur voor heb. Of een keuze voor UHD met maar één scherm voor éénpersoons huishoudens met een dure TV......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan nog tot in de treure over gepraat worden, maar tenzij Netflix met een keuzemodel tussen de opties komt heb je de abonnementen te slikken die ze aanbieden of anders geen Netflix meer.
Ik wil geen schermen, maar wel UHD en HDR, de ander juist andersom. Zo blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze verschillende varianten aan het testen zijn, om zo te kunnen kijken welke versies het beste werken. Wat precies de uiteindelijke versies worden, zal moeten blijken.

Ik hoop zelf in ieder geval dat ze het €13,99-abonnement wel op 4 schermen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hahn schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:13:
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze verschillende varianten aan het testen zijn, om zo te kunnen kijken welke versies het beste werken. Wat precies de uiteindelijke versies worden, zal moeten blijken.

Ik hoop zelf in ieder geval dat ze het €13,99-abonnement wel op 4 schermen houden...
Misschien dat ze het sharen van accounts tussen vrienden aan willen pakken.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10
Marzman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:24:
[...]

Als dat het doel is zouden ze 3 basis abonnementen moeten doen:
SD, HD en UHD voor 1 scherm
Dan kun je voor bijv. 1 euro per maand betere audio erbij kiezen en/of voor nog een X bedrag 1 of 3 extra schermen/streams. Dat lijkt me het eerlijkst, dan hoeven de mensen die alleen beter geluid en/of UHD HDR niet meteen ook voor die 4 schermen te betalen (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat te veel opties de gemiddelde klant onzeker maakt. En maakt het makkelijker om minder te betalen als je wel A maar niet B wilt.
Marzman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:24:
[...]
Dat kan veel makkelijker, door bv max. (4 schermen en) 2 IP-adressen tegelijk te accepteren. Sterker nog: het zou me erg verbazen als ze niet precies weten wie dat doet, Netflix kan immers naar de patronen in IP-adressen (en kijkgedrag) kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F_J_K schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:56:
Ik denk dat te veel opties de gemiddelde klant onzeker maakt. En maakt het makkelijker om minder te betalen als je wel A maar niet B wilt.

[...]

Dat kan veel makkelijker, door bv max. (4 schermen en) 2 IP-adressen tegelijk te accepteren. Sterker nog: het zou me erg verbazen als ze niet precies weten wie dat doet, Netflix kan immers naar de patronen in IP-adressen (en kijkgedrag) kijken.
Ik weet niet of dat tegenwoordig nog makkelijk kan, veel mensen kijken ook via mobiele netwerken en er is ook nog IPV6. Dan zijn vier schermen al snel 4 ipadressen. Mijn schoonfamilie in de VS gebruikt helemaal geen vast internet meer, die zitten allemaal op een mobiele verbinding die ze soms ook delen met een laptop.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:19:

[afbeelding]

Het rare is dat er vanochtend beter geluid stond met een X bij de huidige abonnementen, maar nu staat er weer iets anders, het maakt dus kennelijk per uur van de dag uit welke opties je krijgt 8)7 8)7
Lelijk... enige reden dat ik het duurste abo heb is 4K HDR. 4K boeit me niet meer, omdat dat nagenoeg niet zichtbaar is bij Netflix. Maar HDR geeft het beeld echt een stuk meer impact, dat vind ik wel gaaf. Dus nu moet ik € 3pm extra betalen voor alleen HDR support. Aantal gebruikers die tegelijkertijd kunnen kijken zou me worst zijn.

Eens kijken wat ik ga doen... Het probleem is dat er in NL niet echt goede alternatieven voor Netflix zijn.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Het lijkt me duidelijk dat we even moeten afwachten. Zoveel variaties, dat kan niet kloppen.
Netflix zal niet zomaar de prijs met 3 euro omhoog gooien zonder dat dit een extra abonnementsvorm is. Dan prijzen ze zichzelf teveel uit de markt. Zeker niet, nu Disney eraan komt.
kijk nu net weer even en nu zie ik helemaal geen 16,99 abonnement meer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EjRGjvPdXS02Ad3oT8Ztelbk/full.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Tigertje op 09-07-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:50:
kijk nu net weer even en nu zie ik helemaal geen 16,99 abonnement meer
Die is weg inderdaad, ze hebben een nieuw abonnement nu van 19,99 euro :X :X :X :X :X :X

Plaatje van mijn chrome incognito venster, geen idee waarom hij Engels is:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/aoq3k9.png

Als het 20 euro gaat worden, dan ga ik mijn abonnement wel opzeggen, ik begon notebene met 6,30 euro (Netflix USA voordat het in Nederland was) en nu een paar jaar later 20 euro? Dan kan ik beter gaan downloaden, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Dus HDR id €6 per maand duurder. :o Hoeveel content is er eigenlijk in HDR op Netflix en is dit nou echt zo’n groot verschil bij streaming video?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
PatrickC schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:07:
Dus HDR id €6 per maand duurder. :o Hoeveel content is er eigenlijk in HDR op Netflix en is dit nou echt zo’n groot verschil bij streaming video?
Wordt steeds meer. Nieuwe Netflix orginal series zijn vaak in HDR (soms Dolby Vision). HDR maakt de blits op Netflix. Erg groot verschil met SDR content, mits je een tv hebt die knap HDR kan weergeven. Op een LG Oled C7 geeft het een mooi plaatje. UHD is niet zo boeiend op Netflix.

Maar als ze € 6pm extra gaan vragen voor HDR dan zeg ik per direct mijn abonnement op.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 11:46
Hulleman schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Wordt steeds meer. Nieuwe Netflix orginal series zijn vaak in HDR (soms Dolby Vision). HDR maakt de blits op Netflix. Erg groot verschil met SDR content, mits je een tv hebt die knap HDR kan weergeven. Op een LG Oled C7 geeft het een mooi plaatje. UHD is niet zo boeiend op Netflix.

Maar als ze € 6pm extra gaan vragen voor HDR dan zeg ik per direct mijn abonnement op.
Hoezo? Er verandert toch niets? Er komt alleen een hoger abonnement bij. Of heeft de huidige premium ook HDR en halen ze dat er straks vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ossi schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:59:
[...]

Hoezo? Er verandert toch niets? Er komt alleen een hoger abonnement bij. Of heeft de huidige premium ook HDR en halen ze dat er straks vanaf?
Premium heeft nu 4K + HDR en 4 schermen. paar posts hierboven staat een plaatje dat premium € 13,99 blijft met UHD, 4 schermen, maar zonder HDR. Het abo van € 19,99 is het premium abo + HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 11:46
Hulleman schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:01:
[...]

Premium heeft nu 4K + HDR en 4 schermen. paar posts hierboven staat een plaatje dat premium € 13,99 blijft met UHD, 4 schermen, maar zonder HDR. Het abo van € 19,99 is het premium abo + HDR.
Ai, dat zou wel heel sneu zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Die is weg inderdaad, ze hebben een nieuw abonnement nu van 19,99 euro :X :X :X :X :X :X

Plaatje van mijn chrome incognito venster, geen idee waarom hij Engels is:

[afbeelding]

Als het 20 euro gaat worden, dan ga ik mijn abonnement wel opzeggen, ik begon notebene met 6,30 euro (Netflix USA voordat het in Nederland was) en nu een paar jaar later 20 euro? Dan kan ik beter gaan downloaden, bizar.
hier op mijn mobiel in chrome is het nog steeds 16,99
op firefox heb ik de oude abbonenmenten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 01-10 20:35

Robtimus

me Robtimus no like you

Echt vreemd al die verschillende pagina's. In Chrome's incognito mode staat er niks over HDR, en zijn de screen counts 1, 1, 2 en 4. In Firefox staat HDR er wel bij (als "Highest quality audio") en zijn de screen counts 1, 2, 4 en 4. In beide gevallen kost Ultra €16,99. Bij anderen is dat weer €19,99...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ze zijn gewoon aan het A/B (C D E) testen om te zien wat voor effect de verschillende prijsstellingen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
Dat lijkt me heel handig. Je klanten op stang jagen om te bepalen tot hoever je ze uit kunt persen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 15:15
SomerenV schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:31:
[...]

Ontopic: vandaag de laatste aflevering van GLOW seizoen 2 gekeken. Weer een héél gaaf seizoen maar door de korte afleveringen te snel afgelopen helaas. Maar leuke serie ondanks dat ik echt niks met worstelen heb. Goede acteurs ook en een lekker luchtig verhaal met hier en daar wat serieuze vertakkingen.
Glow is fantastisch, en Allison Brie steelt de show! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 16:38

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik vraag me altijd af hoeveel wol er daadwerkelijk vrijkomt bij al het geschreeuw over weer maar een prijsverhoging. Punt blijft dat we buiten het illigale circuit feitelijk geen fatsoenlijk alternatief heb.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 15:15
avotar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:22:
Ik vraag me altijd af hoeveel wol er daadwerkelijk vrijkomt bij al het geschreeuw over weer maar een prijsverhoging. Punt blijft dat we buiten het illigale circuit feitelijk geen fatsoenlijk alternatief heb.
Dit. Mensen onderschatten denk ik hoe immens groot het aanbod van Netflix is daar het niet standaard steeds allemaal voor je wordt getoond. Voorlopig zie ik geen serieuze concurrent. Ziggo probeert het, maar HBO is niet meer wat het geweest was en hoef je op één of twee series na niet meer te kijken. NPO of Videoland etc is vooral interessant voor spul wat al op tv te zien is geweest. Verder vind ik de Netflix app bij uitstek het meest gebruikvriendelijk. Ze hebben inmiddels zo'n monopolie dat een fikse prijsstijging te verwachten is. Het zal ze uiteindelijk ondanks het geklaag nu weinig gaan kosten en wsl gewoon zelfs meer op gaan leveren. Als ze die extra inkomsten nu ook weer in nieuwe series en aankoop van ander aanbod stoppen vind ik het helemaal prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:52
En weer een andere variant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZbQ3bzPALWk6rUB4hNkXnHk8/full.png

Highest quality audio is de USP van het Ultra abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Brammos85 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:31:
[...]

Dit. Mensen onderschatten denk ik hoe immens groot het aanbod van Netflix is daar het niet standaard steeds allemaal voor je wordt getoond. Voorlopig zie ik geen serieuze concurrent. Ziggo probeert het, maar HBO is niet meer wat het geweest was en hoef je op één of twee series na niet meer te kijken. NPO of Videoland etc is vooral interessant voor spul wat al op tv te zien is geweest. Verder vind ik de Netflix app bij uitstek het meest gebruikvriendelijk. Ze hebben inmiddels zo'n monopolie dat een fikse prijsstijging te verwachten is. Het zal ze uiteindelijk ondanks het geklaag nu weinig gaan kosten en wsl gewoon zelfs meer op gaan leveren. Als ze die extra inkomsten nu ook weer in nieuwe series en aankoop van ander aanbod stoppen vind ik het helemaal prima.
Goed, in mijn optiek moet het niet te duur worden natuurlijk. Ik heb naast Netflix een abonnement op een private tracker en kost mij 30 euro per 3 maanden en daar heb ik geen issues met het aanbod in tegen stelling tot Netflix. Ik snap de inflatie en toenemende kosten maar het moet wel allemaal in perspectief blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Rallye schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:12:
Dat lijkt me heel handig. Je klanten op stang jagen om te bepalen tot hoever je ze uit kunt persen......
Dat heeft weinig met op stang jagen te maken. Ze meten gewoon een aantal varianten door om te bepalen wat de meeste ideale abonnement structuur is.
Oftewel wat is de markt wel of niet bereid te betalen (en waarvoor), lijkt mij een gezonde commerciële inslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

barrymossel schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:35:

[afbeelding]

Dat is prima wat mij betreft. Zolang de bestaande abonnementsvormen geen features kwijtraken (HDR) en mensen graag betere audio willen voor een meerprijs kan ik daar prima mee leven. Benieuwd wat die betere audio betekend. Dolby Atmos support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
barrymossel schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:35:

[afbeelding]

Bij deze vormen zie ik HDR nergens staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:52
Nogal uitgebreide test doen ze dus. Met meerdere variabelen zoals prijs, aantal schermen en features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kazuka schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:58:
[...]
Dat is prima wat mij betreft. Zolang de bestaande abonnementsvormen geen features kwijtraken (HDR) en mensen graag betere audio willen voor een meerprijs kan ik daar prima mee leven. Benieuwd wat die betere audio betekend. Dolby Atmos support?
Ik verwacht dat dat verbeterde audio er nu eigenlijk ook al is, net zoals UHD en HDR bij het actuele €13,99 abonnement, maar ze willen het (nieuwe) duurste pakket zo aantrekkelijk mogelijk laten klinken wellicht?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
DanTm schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:57:
Oftewel wat is de markt wel of niet bereid te betalen (en waarvoor), lijkt mij een gezonde commerciële inslag.
Ik zou het eerder een ongezonde commerciële inslag noemen. Goedkoop beginnen en dan als de klant (denkt dat) hij niet meer zonder kan de prijs net tot aan de pijngrens opschroeven is inderdaad een aloude commerciële tactiek. Drugsdealers doen dat ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik "trakteer" het duurste Netflix abonnement, al zolang als dit beschikbaar is in NL, aan mijn kroost. Het merendeel heeft het huis al verlaten maar de traktatie loopt door. Als ik stop met Netflix (dus trakteren), dan dienen ze zelf een abonnement te gaan regelen en als ik even reken dan komt dit op minimaal 4x het voordeligste abonnement. Ze zullen het beslist allemaal aangaan want, in tegenstelling tot mijzelf, wordt Netflix erg regelmatig gebruikt door allen. Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:02
hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:15:
Ik "trakteer" het duurste Netflix abonnement, al zolang als dit beschikbaar is in NL, aan mijn kroost. Het merendeel heeft het huis al verlaten maar de traktatie loopt door. Als ik stop met Netflix (dus trakteren), dan dienen ze zelf een abonnement te gaan regelen en als ik even reken dan komt dit op minimaal 4x het voordeligste abonnement. Ze zullen het beslist allemaal aangaan want, in tegenstelling tot mijzelf, wordt Netflix erg regelmatig gebruikt door allen. Per saldo levert het Netflix dus meer geld op als ik stop met trakteren. Misschien heeft Netflix zoiets ook in het achterhoofd?
Alleen half Nederland verkoopt zijn ongebruikte schermen door om zo alsnog goedkoper uit te zijn. Misschien dat dat voor meer mensen hier een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ikbenerniet schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:34:
[...]
Alleen half Nederland verkoopt zijn ongebruikte schermen door om zo alsnog goedkoper uit te zijn. Misschien dat dat voor meer mensen hier een optie is.
Waar is dat aantal op gebaseerd? Eigen ervaringen in directe omgeving misschien?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 133 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.