Zet Skype aan en start beide op precies hetzelfde moment de episode. Werkt prima, zo deed ik het met mijn vriendin toen ik voor mijn werk in het buitenland zat.Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Dat is ook zo. Ik dacht aan iets waarmee je het gevoel samen te kijken kon versterken. Het blijft echter gedoe.
Dus ik ga waarschijnlijk gewoon voorstellen dat we allebei gewoon die avond kijken en dan daarna lekker kletsen erover.
Dan kijk je toch nog steeds niet tegelijk?
Da's misschien nog het makkelijkste.Raymon89 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:02:
[...]
Zet Skype aan en start beide op precies hetzelfde moment de episode. Werkt prima, zo deed ik het met mijn vriendin toen ik voor mijn werk in het buitenland zat.
[ Voor 43% gewijzigd door Jorgen op 25-05-2018 14:24 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
beter laat dan nooit:Martinusz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:17:
Iemand nog suggesties voor nieuwe serie?
Zojuist Ray Donovan 4 seizoenen er doorheen gejaagdheerlijk, seizoen 5 zal ergens deze zomer wel verschijnen. Moet dus vooral met actie zijn, maffia wereld en dat soort zaken.
Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad...... EDIT: Better call Saul, Ozark, Manhun Unabomber....
queen of the south!
Zo moeilijk is het toch niet om tegelijk op start te drukken.Jorgen schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Dan kijk je toch nog steeds niet tegelijk?
[...]
Da's misschien nog het makkelijkste.
Wat ik lees, is dat wel een dingetje, maar die paar tellen maken ook niet zoveel uit, dat begrijp ik ookm-vw schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:14:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet om tegelijk op start te drukken.
Gaat me vooral om het feit dat je niet afleveringen verschil gaat krijgen. Hoe meer het op samen kijken lijkt, hoe leuker het is.
Animal Kingdom, seizoen 3 start 29 mei aanstaande.Martinusz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:17:
Iemand nog suggesties voor nieuwe serie?
Zojuist Ray Donovan 4 seizoenen er doorheen gejaagdheerlijk, seizoen 5 zal ergens deze zomer wel verschijnen. Moet dus vooral met actie zijn, maffia wereld en dat soort zaken.
Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad...... EDIT: Better call Saul, Ozark, Manhun Unabomber....
IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )
Derde seizoen The Expanse komt er maar dan op Amazon Prime, PG-13 rating zal verdwijnen: https://www.reddit.com/r/...on_has_officially_picked/
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
heb zelf goede ervaringen met rabbit zag dat er ook een chrome extensie voor was.Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:54:
Heeft er iemand hier ervaring met samen naar dezelfde serie of film kijken, maar op verschillende locaties? Ik wil samen met een vriendin graag beginnen aan Homeland, maar dan is het niet leuk als de ene gaat bingewatchen en de andere nog maar bij aflevering 2 is. We willen er ook gewoon over kunnen kletsen tijdens of na afloop van een aflevering.
Nu lees ik over Chrome add-ons zoals Showgoers of Netflix Party, maar ik krijg het idee dat je dan via je laptop moet kijken. Nu is dat niet perse een probleem, maar met een 55" OLED in de woonkamer, heb ik daar natuurlijk meer zin in. Is er (behalve natuurlijk allebei dezelfde avond gaan kijken) iets wat hierbij kan helpen?

Vergeet Star Trek Discovery, vergeet alle Netflix originals, Star Trek Voyager is de shit!
spoiler:
En dan vandaag het moment dat ze eindelijk thuis komen.....
Eens kijken of ik me net zo kan vermaken met Enterprise
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Heb geprobeerd om The Rain te kijken, maar godsellende wat zat ik me in het eerste kwartier al rot te ergeren aan die kinderen. Kon niet meer verder kijken.
Binnenkort maar een proberen verder te kijken maar als dit zo blijft is het niets voor mij.
Binnenkort maar een proberen verder te kijken maar als dit zo blijft is het niets voor mij.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Als je je vast houdt aan de gedachte dat Rasmussen de Carl (The Walking Dead) van deze serie is...... is er door heen te komenNitroX infinity schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:56:
Heb geprobeerd om The Rain te kijken, maar godsellende wat zat ik me in het eerste kwartier al rot te ergeren aan die kinderen. Kon niet meer verder kijken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dat idee had ik nu helemaal niet.avotar schreef op zondag 27 mei 2018 @ 06:48:
[...]
Als je je vast houdt aan de gedachte dat Rasmussen de Carl (The Walking Dead) van deze serie is...... is er door heen te komen
Of het moet zijn dat hij de problemen aantrekt ... hmja
Enterprise is ook vermakelijk. Jammer dat het na 4 seizoenen gestopt is...temp00 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:10:
[afbeelding]
Vergeet Star Trek Discovery, vergeet alle Netflix originals, Star Trek Voyager is de shit!. Tijdje geleden begonnen aan deze serie en na 7 seizoenen vandaag de laatste episode mogen zien. Vroeger toen ik nog een klein ventje was vond ik deze serie al mooi en damn, wat een nostalgische trip was het. The Borg, Species 8472, 7of9, Janeway, Tuvok, Harry, Shields, Phasers etc. etc, alles kwam weer voorbij (kon me gelukkig niet alles meer herinneren).
spoiler:En dan vandaag het moment dat ze eindelijk thuis komen.....
Eens kijken of ik me net zo kan vermaken met Enterprise
Ah, Scott Bakula. Ik had wat moeite om niet aan Quantum Leap te denken, maar Enterprise was inderdaad goed.
Ik vond 'm ook erg vermakelijk.Mars18 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:31:
Gisteren seizoen 2 van Zoo afgekeken, heerlijke serie over dieren.
Season 3 wel minder legaal moeten kijken (Netflix... why).
Je weet dat 'ie gecanceld is? Met die kennis vooraf had ik 'm waarschijnlijk niet gekeken...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nee, dus seizoen 3 is de laatste ?TommyGun schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:21:
[...]
Ik vond 'm ook erg vermakelijk.
Season 3 wel minder legaal moeten kijken (Netflix... why).
Je weet dat 'ie gecanceld is? Met die kennis vooraf had ik 'm waarschijnlijk niet gekeken...
En zit er dan wel een soort van einde aan?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
KloptMars18 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Nee, dus seizoen 3 is de laatste ?
En zit er dan wel een soort van einde aan?
En uh nee, totaal open einde.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat vonden jullie van Safe? Ben nu op de helft, maar iedere week lijkt het verhaal gekker en ongeloofwaardiger te worden. Ze houden nergens de focus op en iedere week komen er ineens weer random acties waardoor zaken compleet anders worden. Does it get better?
In een paar dagen afgekeken. 'lekker wazig met bizarre humor en flink wat geweld' is inderdaad de correcte beschrijvingpuntje013 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:10:
Net begonnen aan Happy! ,een bizarre serie over een ex-agent die huurmoordenaar is en een meisje moet redden met behulp van het denkbeeldige vriendje van dat meisje.
Heb 2 aflevering gezien en het bevalt me wel, lekker wazig met bizarre humor en flink wat geweld.
Ook een leuke cameo van Jerry Springer in de 2e aflevering.
[video]
Ik herkende Christopher Meloni uit Law en order bijna niet.
Sowieso schrijf je zo!
Vierde seizoen bedoel jeLasmibalsingh schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:25:
Derde seizoen The Expanse komt er maar dan op Amazon Prime, PG-13 rating zal verdwijnen: https://www.reddit.com/r/...on_has_officially_picked/
Derde seizoen is nog niet op netflix, maar deze wordt wel op syfy uitgezonden.
Kort antwoord: nee. Ben zelf afgehaakt 2-3 afleveringen voor het einde.Brammos85 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:14:
Wat vonden jullie van Safe? Ben nu op de helft, maar iedere week lijkt het verhaal gekker en ongeloofwaardiger te worden. Ze houden nergens de focus op en iedere week komen er ineens weer random acties waardoor zaken compleet anders worden. Does it get better?
Hahaha wat vrienden van mij deden dit vroeger op IRC.Raymon89 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:02:
[...]
Zet Skype aan en start beide op precies hetzelfde moment de episode. Werkt prima, zo deed ik het met mijn vriendin toen ik voor mijn werk in het buitenland zat.
Ze noemden het 'synchronized watching' en probeerde synchroon te kijken en dan in IRC er over te ouwehoeren
Het kan echt hilarische citaten opleveren
★ What does that mean? ★
Gisteren in één ruk Evil Genius gekeken. Erg goede documentaire (serie).
Bij Making a Murderer had ik het gevoel dat Netflix zich focuste op de onschuld van Steven Avery.
In Evil Genius zijn ze een stuk gematigder en komt het een stuk neutraler over.
Bij Making a Murderer had ik het gevoel dat Netflix zich focuste op de onschuld van Steven Avery.
In Evil Genius zijn ze een stuk gematigder en komt het een stuk neutraler over.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ja absoluut.Brammos85 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:14:
Behoorlijk verrassend einde.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nog 3 afleveringen. Even op de tanden bijten dan nog maar. Als het slecht is geef ik jou de schuld
Puzzelstukjes vallen op het eind mooi in elkaar. Prima serie om met 'de vrouw' te kijken.Brammos85 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:19:
[...]
Nog 3 afleveringen. Even op de tanden bijten dan nog maar. Als het slecht is geef ik jou de schuld
Ik ben op dit moment 'de vrouw' aan het overtuigen dat ik echt het einde wil zien, maar merk dat ik langzaam met steeds betere argumenten moet komenmarcelmg2 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:14:
[...]
Puzzelstukjes vallen op het eind mooi in elkaar. Prima serie om met 'de vrouw' te kijken.
Heeft het ook zin om je netflix account naar een UltraHD over te zetten als je een normale 1080p tv (plasma) hebt.
m.a.w. heb je dan nog beeld-verbetering in verglijking met Standaard HD.
m.a.w. heb je dan nog beeld-verbetering in verglijking met Standaard HD.
Nee, natuurlijk heb je geen beeldverbetering, je tv kan alleen de HD streams tonen waar je met een goedkoper abonnement ook al toegang tot hebt.
Het enige voordeel zou kunnen zijn dat je dan 4 i.p.v. 2 streams tegelijk kan laten lopen.
Het enige voordeel zou kunnen zijn dat je dan 4 i.p.v. 2 streams tegelijk kan laten lopen.
ok,,,,Arrne schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:44:
Nee, natuurlijk heb je geen beeldverbetering, je tv kan alleen de HD streams tonen waar je met een goedkoper abonnement ook al toegang tot hebt.
En maar gedaan. Laatste aflevering weer enigszins geërgerd, ga het tweede seizoen niet kijken in ieder geval, tenzij ik me stierlijk aan het vervelen ben.NitroX infinity schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:56:
spoiler:
Resident Evil, maar in plaats van dat men in zombies veranderd, gaan ze gewoon dood.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Mr Selfridge
Hier ook nog wat tips voor een nieuwe serie?
Gezien en bevallen:
Nobel
The Sinner
Dexter
Prison Break
Breaking Bad
La Casa de Papel
The Killing
Le Mante
Gezien en bevallen:
Nobel
The Sinner
Dexter
Prison Break
Breaking Bad
La Casa de Papel
The Killing
Le Mante
Daarnet 'Cargo' proberen te kijken ... Verdict? It's bad. Ik houd er niet van als personages onwijs domme dingen doen om het plot een beetje op gang te brengen. I call that lazy writing.

FaudaDirk0s schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:45:
Hier ook nog wat tips voor een nieuwe serie?
Gezien en bevallen:
Nobel
The Sinner
Dexter
Prison Break
Breaking Bad
La Casa de Papel
The Killing
Le Mante
Ray Donovan
Peaky Blinders
Queen of the South
Midnight Sun
Ray Donovan staat op de lijst van te verwijderen series : 26 juni. Dus daar zou ik niet nog aan beginnen nu.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
The Americans seizoen 5 staat sinds deze week op Netflix, dus ik ga ook weer verder kijken.Rene44 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 00:14:
The Americans was zo geweldig dat ik se 05 en zes elders ben gaan kijken. Vooral 6 is ongekend goed.
Een paar weken geleden verder gegaan met S3, nu bezig met S4 en straks lekker door met S5. Ik vind het een goede serie. Had niet van te voren verwacht dat dit genre (drama/spanning?) me zou bevallen.Wild Chocolate schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:24:
[...]
The Americans seizoen 5 staat sinds deze week op Netflix, dus ik ga ook weer verder kijken.
Misschien wel even onderbreken met Ray Donovan. Ik moet nog S3 en S4 kijken. Hopelijk lukt het om 24 afleveringen te kijken voor 27 juni.
better call saulSiebeh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:53:
Iemand nog kijk tips op basis van wat ik heb gezien?
The Good Wife
Suits
Voor jonge kijkers is Rilakkuma and Kaoru op komst, een schattige stop-motionserie over enkele dieren die bij een vrouw wonen en allerlei avonturen beleven.
Meer geschikt voor oudere kijkers wordt Super Drags, een tekenfilmserie over drie vrienden die overdag in een warenhuis werken, maar zich 's nachts als diva's verkleden om de misdaad te bestrijden.
Meer geschikt voor oudere kijkers wordt Super Drags, een tekenfilmserie over drie vrienden die overdag in een warenhuis werken, maar zich 's nachts als diva's verkleden om de misdaad te bestrijden.
Jammer, dat wist ik niet. Daar gaat mijn hoop op S05 op NetflixTrevor schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:29:
Ray Donovan staat op de lijst van te verwijderen series : 26 juni. Dus daar zou ik niet nog aan beginnen nu.
Mocht je een abo bij Ziggo hebben, dan kun je daar S05 kijken.Gaargod schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Jammer, dat wist ik niet. Daar gaat mijn hoop op S05 op Netflix
Deze documentaire is op een iets andere manier opgebouwd dan de vele reconstructies van 13 november: de makers baseren zich op de getuigenissen van slachtoffers en hulpverleners om een navertelling te doen van minuut tot minuut.
Waar je bij de kranten en tv stukken meer abstractie maakt over het aantal doden, achterliggende motieven en zelfs wereldpolitiek is deze documentaire een persoonlijk relaas. Mensen vertellen dat ze hun zoon kwijt zijn en moeten terug vinden, een vriend dood zien liggen, lichaamsdelen op straat. Het grijpt wel naar de keel. Als buitenstaander is het al ongemakkelijk om te kijken, maar ik denk dat voor de slachtoffers deze manier van vertellen het bijna onmogelijk maakt. Nochtans zie je eigenlijk geen cheesy reconstructies waar acteurs het naspelen, je verbeelding vult alles in (het is zo al chilling genoeg).
Kortom: ik vind hem erg goed gemaakt. Voor extra duiding zijn er uiteraard andere programma's maar ondertussen weten we toch al grotendeels wie er achter zit en waarom. Dan is de focus op slachtoffers een goede insteek.
Je kan je mss afvragen waarom er nog geen films zijn (zoals de USA er altijd op springt): elke poging om 13 november te verfilmen kreeg een enorm negatieve reactie in Frankrijk en niemand durft nog. Het zit er nog te vers in.
[ Voor 9% gewijzigd door algalid op 02-06-2018 15:49 ]
Wil er ook zo snel mogelijk aan beginnen. Afschuwelijk maar vreselijk intrigerend tegelijk...
@algalid In jouw bericht staat de Franse trailer. Voor ieders gemak is hier de Nederlands ondertitelde versie:
Top tip! Dankmeesje schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 15:23:
[...]
Mocht je een abo bij Ziggo hebben, dan kun je daar S05 kijken.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Wij hebben jaren geen Suits gekeken, dit weekend verder gegaan met seizoen 3, valt mij op dat maar tot seizoen 5 er op staat, terwijl Suits al bij seizoen 8 is?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik neem aan dat het wel weer verlengd zal worden?Gaargod schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Jammer, dat wist ik niet. Daar gaat mijn hoop op S05 op Netflix
Ga ik wel van uit.avotar schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Ik neem aan dat het wel weer verlengd zal worden?
Hmmm.... aannames.... gevaarlijk. Destijds werd The Walking Dead ook niet meer verlengd.avotar schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Ik neem aan dat het wel weer verlengd zal worden?
Ben de serie Safe aan het bekijken, eerste aflevering was even inkomen, maar de het wordt steeds mysterieuzer en spannender.
The Rain is blijkbaar vanaf episode 3 gedubbed en niet beschikbaar in origineel audio. Iemand idee hoe dit te fixen?
Verwijderd
toen ik hem keek (dag na uitkomen ongeveer) was hij nog wel in de originele taal te vinden. Raar, denk dat snelste manier om het op te lossen is om even met netflix klantenservice te chatten.lapino schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:33:
The Rain is blijkbaar vanaf episode 3 gedubbed en niet beschikbaar in origineel audio. Iemand idee hoe dit te fixen?
Ik heb even snel gekeken naar aflevering 3, 4 en 5 en ik zie gewoon Deense audio... op welk apparaat heb je dat en heb je het bijvoorbeeld ook bij Dark?lapino schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:33:
/edit: https://www.reddit.com/r/...ed_to_dubbed_english_any/ en https://www.reddit.com/r/...y_no_more_japanese_audio/
je was/bent blijkbaar niet de enige.
[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-06-2018 05:56 ]
Is op een LG OLED, eerste twee afleveringen hebben Deense audio, vanaf aflevering 3 is het gedubbed 
edit: net even gekeken, op pc is de originele audio er wél
edit: net even gekeken, op pc is de originele audio er wél
[ Voor 24% gewijzigd door lapino op 06-06-2018 07:18 ]
Vaag op mijn LG tv (4k, niet OLED) heb ik bij aflevering 3 gewoon de Deense audio erbij staan.
Hier met The Rain gewoon Deense audio, echter wel op een PS4. Op mijn Sony TV is de Netflix app te onstabiel. Maar wat hobbykok al zegt, gewoon contact opnemen met de Netflix klantenservice.
Was er ook aan begonnen maar had op dat moment even geen zin in Deens, dus ben ik aan the 100 begonnen.lapino schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:33:
Goed om te weten dus. Zal een nieuwe poging wagen...
Ik kijk trouwens via Apple TV, weet nog niet tot welke aflevering het Deens is.
Je kon sowieso al kiezen voor dubs voor the rain, Netflix bied bijna altijd engelse dubs aan omdat (buiten Nederland) de voorkeur bijna altijd dubs is boven subs.
http://www.indiewire.com/...ult-subtitles-1201937425/
http://www.indiewire.com/...ult-subtitles-1201937425/
Hij is toch al verfilmd door Clint Eastwood? (The 15:17 to Paris)? Met de helden als acteurs. Ik vond het eigenlijk al vrij snel, 9/11 duurde een stuk langer volgens mij voordat er films over kwamen.algalid schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 15:46:
[video]
Je kan je mss afvragen waarom er nog geen films zijn (zoals de USA er altijd op springt): elke poging om 13 november te verfilmen kreeg een enorm negatieve reactie in Frankrijk en niemand durft nog. Het zit er nog te vers in.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Netflix maakte zopas bekend dat het zesde seizoen van de populaire vrouwengevangenisserie Orange is the New Black verschijnt op vrijdag 27 juli 2018.
Daarnaast kondigde het een derde seizoen aan van de Braziliaanse reeks 3%. De wereld is verwoest en in twee erg tegenstrijdige kampen verdeeld. Er is een samenleving waar mensen in luxe kunnen leven, maar slechts 3% slaagt erin om dat paradijs te bereiken.
Ook verscheen een nieuwe trailer voor Sacred Games, de eerste van meerdere Netflix India Originals. Het verhaal speelt zich af in de corrupte onderwereld van Mumbai. De serie gaat in première op 6 juli 2018.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rvvg8DAi4qQ]
Daarnaast kondigde het een derde seizoen aan van de Braziliaanse reeks 3%. De wereld is verwoest en in twee erg tegenstrijdige kampen verdeeld. Er is een samenleving waar mensen in luxe kunnen leven, maar slechts 3% slaagt erin om dat paradijs te bereiken.
Ook verscheen een nieuwe trailer voor Sacred Games, de eerste van meerdere Netflix India Originals. Het verhaal speelt zich af in de corrupte onderwereld van Mumbai. De serie gaat in première op 6 juli 2018.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rvvg8DAi4qQ]
Dat was een ander incident op 21 augustus 2015 waar geen doden bij vielen. Voor de Fransen was er meer opluchting dan trauma rond de Thalys aanslag. Amerikanen zijn er meer bezig omdat de helden 3 Amerikaanse soldaten waren.Marzman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:04:
Hij is toch al verfilmd door Clint Eastwood? (The 15:17 to Paris)? Met de helden als acteurs. Ik vond het eigenlijk al vrij snel, 9/11 duurde een stuk langer volgens mij voordat er films over kwamen.
Ah, ik had de datum ook niet opgezocht. Ik dacht dat de documentaire ook over het thalysverhaal ging. Er is ook veel gebeurd in een korte periode in Frankrijk.algalid schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:19:
[...]
Dat was een ander incident op 21 augustus 2015 waar geen doden bij vielen. Voor de Fransen was er meer opluchting dan trauma rond de Thalys aanslag. Amerikanen zijn er meer bezig omdat de helden 3 Amerikaanse soldaten waren.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Deze show was ik alweer helemaal vergeten, maar ooit seizoen 1 gekeken in een dag en vond het toch wel erg fijn! Dank voor de reminder dat er nog een 2e seizoen was en ik daarna ook aan 3 kan beginnen, hoezee!Tweakmans schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:30:
[video]
Safe kijkt inderdaad best goed weg. Al heb ik betere series (Happy Valley, Broadchurch, Wallander) gezien in dit genre. Ik vond het Duitse Dark ook erg goed.Hellboy! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:14:
Ben de serie Safe aan het bekijken, eerste aflevering was even inkomen, maar de het wordt steeds mysterieuzer en spannender.
Leuk om te lezen dat er een derde seizoen komt van het Braziliaanse 3% al ben ik toch niet echt gaan binge watchen met het tweede seizoen terwijl ik dit wel had met het eerste seizoen. Ik moet het tweede seizoen nog afkijken.
Ik zit te wachten op seizoen 2 van Marcella die morgen (8 juni) beschikbaar komt.
Ray Donovan S05 is helaas niet meer beschikbaar bij Ziggo On Demand. Aangezien deze serie per 26 juni gaat verdwijnen op Netflix, vorige week snel S03 gekeken en nu bezig met S04. Ik dacht van dan gelijk door te kunnen gaan met S05 bij Ziggo. Helaas niet dus.
Wellicht biedt dit trouwens wel goede hoop dat Ray Donovan verlengd gaat worden bij Netflix. Ziggo heeft kennelijk de rechten (ze hadden nu alleen nog S05) niet meer deze serie.
Wellicht biedt dit trouwens wel goede hoop dat Ray Donovan verlengd gaat worden bij Netflix. Ziggo heeft kennelijk de rechten (ze hadden nu alleen nog S05) niet meer deze serie.
Dan is er inderdaad een kans dat Netflix de rechten voor S05 erbij heeft gekocht... Maar dat weten we pas als die al dan niet op Netflix verschijnt...meesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:49:
Ray Donovan S05 is helaas niet meer beschikbaar bij Ziggo On Demand. Aangezien deze serie per 26 juni gaat verdwijnen op Netflix, vorige week snel S03 gekeken en nu bezig met S04. Ik dacht van dan gelijk door te kunnen gaan met S05 bij Ziggo. Helaas niet dus.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Geloof me, dat is een zegen. Kijk het lekker tot einde 5 en dan afscheid nemen. Het wordt echt alleen maar slechter.Mars18 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 06:50:
Wij hebben jaren geen Suits gekeken, dit weekend verder gegaan met seizoen 3, valt mij op dat maar tot seizoen 5 er op staat, terwijl Suits al bij seizoen 8 is?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Op 21 september 2018 pakt Netflix uit met The Good Cop: een komische, tiendelige serie over Tony Sr., een voormalige agent met een slechte reputatie, en zijn zoon Tony Jr., een doodeerlijke detective die alle regels nauwgezet volgt.
Op 29 juni 2018 verschijnt het tweede seizoen van de worstelserie GLOW:
Daarnaast maakt Netflix ook bekend dat er in 2019 een derde seizoen komt van 13 Reasons Why:
Op 29 juni 2018 verschijnt het tweede seizoen van de worstelserie GLOW:
Daarnaast maakt Netflix ook bekend dat er in 2019 een derde seizoen komt van 13 Reasons Why:
Nieuwe beelden uit het tweede seizoen van Marvel's Luke Cage, dat op 22 juni 2018 op Netflix verschijnt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N6oaoghxsAY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N6oaoghxsAY]
Yes!! Mijn favoriete acteur die de bad guy speelt. Ik ben normaal niet van Bollywood dingen, hoewel ik er wel mee ben opgegroeid, maar hij speelt altijd geweldige rollen. Die agent (Saif Ali Khan) is wel een grote acteur, toen ik een klein meisje was, was ik zwaar verliefd op hem 😂Tweakmans schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:30:
[video]
Ik hoop dat het geen Bollywood is maar denk dat de trailer ze misleidend heeft weggelaten (die wordt door een ander team samengesteld). Ik verwacht toch zingen en dansen en dus tandenknarsende kritieken in Westerse media haha.Janet_ schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:57:
Yes!! Mijn favoriete acteur die de bad guy speelt. Ik ben normaal niet van Bollywood dingen, hoewel ik er wel mee ben opgegroeid, maar hij speelt altijd geweldige rollen. Die agent (Saif Ali Khan) is wel een grote acteur, toen ik een klein meisje was, was ik zwaar verliefd op hem 😂
Jessica Jones en Luke Cage weten me niet echt te boeien. Jessica jones S2 ook nog maar 1 aflevering gekeken. Kijk dan wel weer uit naar daredevil waarvan er dit jaar ook een nieuw seizoen uit komt.Tweakmans schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:17:
Nieuwe beelden uit het tweede seizoen van Marvel's Luke Cage, dat op 22 juni 2018 op Netflix verschijnt:
[video]
Zoveel series, je moet tegenwoordig echt keuzes maken anders red je het niet haha.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Is het tegenwoordig nog altijd mogelijk om het duurste account (netflix op 4 schermen), te delen met anderen?
yes: https://www.netflix-neder...en-in-met-vierde-seizoen/
Lucifer krijgt een vierde seizoen, gemaakt door Netflix
Lucifer krijgt een vierde seizoen, gemaakt door Netflix
[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-06-2018 06:59 ]
Je kunt elk account delen, alleen loopt je dan sneller tegen de limiet aan van het aantal streams.Rubberen schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:27:
Is het tegenwoordig nog altijd mogelijk om het duurste account (netflix op 4 schermen), te delen met anderen?
Full metal alchemist heeft geen ondertiteling bij intro.İemand enige idee hoe je ondertiteling krijgt bij intro?
Als je na de intro wel ondertiteling hebt, dan heeft de intro bij Netflix blijkbaar geen ondertiteling. Kan je verder niks aan doen.Sub-madara1310 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:08:
Full metal alchemist heeft geen ondertiteling bij intro.İemand enige idee hoe je ondertiteling krijgt bij intro?
The devil is in the details.
Je kan nog kijken of Engels cc het wel ondertitelt. Soms werkt dat. Die is voor slechthorenden, bij muziek gebruik ik dat soms.
nee helaas, Ik kijk anime standaard met engels ondertitelingTrevor schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:32:
Je kan nog kijken of Engels cc het wel ondertitelt. Soms werkt dat. Die is voor slechthorenden, bij muziek gebruik ik dat soms.
Van het weekend begonnen met The Staircase. Aangrijpende documentaire over een schrijver die zijn vrouw dood vind onderaan de trap en beschuldigt wordt van moord. Je word als kijker in het stoeltje van de jury gezet.
Aanrader voor de mensen die Making a Murderer leuk vonden.
Ik ben dit weekend begonnen met de serie 'Historia de un Clan'. Gaat over een familie in Argentinie die mensen kidnapt en in hun huis vasthouden in een cel. Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Aanrader! Trailer: YouTube: Historia de un Clan - Trailer ENGLISH SUBS
Ook heb ik de nieuwe Netflix film 'Beirut' gekeken. Beviel prima! Goede (bekende) cast, interessante setting en OK plot. Kijkt lekker weg.
Ook heb ik de nieuwe Netflix film 'Beirut' gekeken. Beviel prima! Goede (bekende) cast, interessante setting en OK plot. Kijkt lekker weg.
Verwijderd
Kijk na de tijd ook ff op youtube.Poulske schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:18:
Van het weekend begonnen met The Staircase. Aangrijpende documentaire over een schrijver die zijn vrouw dood vind onderaan de trap en beschuldigt wordt van moord. Je word als kijker in het stoeltje van de jury gezet.
spoiler:
alternatieve theorie, maar wel aannemelijk
https://youtu.be/d3yTgcKhHqU
Ondertussen al halverwege seizoen 2 van 'The 100' en hoewel op zich niet slecht... begin ik nu al te merken dat de boel wordt uitgemolken...
...dat belooft...
...dat belooft...
Ik vond de verhaallijn uit seizoen 1 prima, maar toen Anya op de proppen kwam, vond ik het een stuk minder leuk. Vanaf Lexa ging het weer omhoog.PinusRigida schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:13:
Ondertussen al halverwege seizoen 2 van 'The 100' en hoewel op zich niet slecht... begin ik nu al te merken dat de boel wordt uitgemolken...
...dat belooft...
Ah, ok dan, sst!
Vind het niet slecht he, heb al erger gezien *kuch*ST-D*kuch* maar heb wel het gevoel dat het wat in een dipje zit en dat is toch heel vroeg in de serie... Maar blij om te horen dat het terug verbetert.
Erg onder de indruk van de serie 'The Staircase'. Wat een goede serie.
Ik vond de verandering van seizoen 1 naar 2 juist heel apart. Het begon als standaard tienerdrama show maar pakt langzamerhand alle belangrijke thema's in de maatschappij aan. Goed acteerwerk, ieder seizoen afwisselend, karakters ontwikkelen gedurende de seizoenen, ik ben fan!PinusRigida schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:13:
...dat belooft...
Ja, dat vond ik dus ook, het was gisterenavond dat ik van S1 naar S2 overging en ik zei nog na de eerste aflevering van S2 "leuk, het begint eindelijk interessant te worden"... Ik vond het begin van S2 spannender dan wat ik in S1 zag...Brammos85 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:45:
[...]
Ik vond de verandering van seizoen 1 naar 2 juist heel apart. Het begon als standaard tienerdrama show maar pakt langzamerhand alle belangrijke thema's in de maatschappij aan. Goed acteerwerk, ieder seizoen afwisselend, karakters ontwikkelen gedurende de seizoenen, ik ben fan!
Om dan een aflevering of 5 later het gevoel te hebben dat de boel wat begint aan te modderen... maar zo te lezen komen ze nogal snel uit dit dipje dus ik kijk gewoon verder.
En ineens is jurassic world verdwenen, net terwijl je er naar wilde kijken.
Hmmmmm, alle Marvel en DC series zijn "op" dus ben ik maar aan The Originals begonnen. Best een leuke serie!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wow thanks!Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:53:
[...]
Kijk na de tijd ook ff op youtube.
spoiler:alternatieve theorie, maar wel aannemelijk
spoiler:
Interessante theorie, en voor mij aannemelijker dan moord.
@Mx. Alba Cloak & Dagger? Luke Cage seizoen 2 op 22 Juni?
Maar goed ook.satya schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:58:
En ineens is jurassic world verdwenen, net terwijl je er naar wilde kijken.

Zojuist Alterered Carbon afgerond. Visueel erg sterk, verhaaltechnisch iets minder. Veel naakt wat je niet zou verwachten bij een Amerikaanse serie. Mogelijk komt er nog een tweede seizoen
Niet zou verwachten bij een Amerikaanse serie? Waar heb jij gezeten de afgelopen 10 jaarSteveWoz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:23:
[...]
Maar goed ook.![]()
Zojuist Alterered Carbon afgerond. Visueel erg sterk, verhaaltechnisch iets minder. Veel naakt wat je niet zou verwachten bij een Amerikaanse serie. Mogelijk komt er nog een tweede seizoen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Er komt meen ik een seizoen 2, de boekenreeks waarop de serie gebaseerd is heeft meerdere delen. Ik denk wel andere acteurs (hij wordt overgezet in een ander lichaam).SteveWoz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:23:
Veel naakt wat je niet zou verwachten bij een Amerikaanse serie. Mogelijk komt er nog een tweede seizoen
De mogelijkheden zijn eindeloos natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:08:
[...]
Er komt meen ik een seizoen 2, de boekenreeks waarop de serie gebaseerd is heeft meerdere delen. Ik denk wel andere acteurs (hij wordt overgezet in een ander lichaam).
Ik vond het ook eigenlijk wel een sterk verhaal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.