Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:01
puntje013 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:49:
Het zou goed kunnen dat ze niet zitten te wachten op verplichtingen vanuit de EU en dus zelf vast aan de slag gaan om veel "lokale" content te maken zodat ze kunnen zeggen dat ze goed bezig zijn.
Dan komen ze af met die tienerserie over de Gouden Eeuw. Vraag me af of Netflix expliciet heeft zitten zoeken hoe ze de Nederlandse TV-wereld kunnen "trollen" door met iets abominabel af te komen. Een vervolg voor de familie Flodder is ook een sinkhole waar ze geld in kwijt kunnen.
Zo letterlijk was het niet te nemen maar de serie Ingobernable heeft wel seksscènes op de meest inopportune momenten. Je vindt wel hilarische scènes bij oudere "goedkopere" telenovelas waar alles gewoon al de revue is gepasseerd en ze dan maar knullig proberen te shockeren.

[ Voor 26% gewijzigd door algalid op 08-05-2018 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
GokuSsj schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:47:
Heerlijke 2e aflevering van the 100. Vind het wel leuk dat die nu ook wekelijks op Netflix komt :). Binnenkort ook maar even kijken naar the rain :)
Wij hebben ook weer genoten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Het tweede seizoen van 13 Reasons Why verschijnt op 18 mei 2018 op Netflix.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZGQ6b1e0GFQ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wie van het donkere, duistere genre houdt:

https://www.netflix.com/nl/title/80232914

Le Chalet
Afbeeldingslocatie: https://occ-0-607-769.1.nflxso.net/art/955b2/cd7bccc42609be492dcd861d72f89981736955b2.jpg

Ben nu net een paar afleveringen onderweg; heerlijk. 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
algalid schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Dan komen ze af met die tienerserie over de Gouden Eeuw.
Kruistocht in een spijkerbroek - deel twee - Scheuren onder de knie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR2032 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:08:
Meerdere profielen en een gezamenlijk profiel te maken zijn dan wel aan te raden.
Ik heb het maximaal aantal profielen, maar dat zijn er 2 te weinig helaas. Ik zou het liefst een 6 schermen afnemen voor 16,99 euro ofzo, maar die optie is er helaas niet. Of gewon meer profiel opties, dat zou ook wel handig zijn als je meerdere profielen voor jezelf wilt aanmaken (bijv. een aparte voor manga).

Eigenlijk moet ik de accounts van mijn beide buren enzo terugpakken, maar volgens mij vind iedereen het wel handig dat ik betaal :o

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:41:
[...]

Ik heb het maximaal aantal profielen, maar dat zijn er 2 te weinig helaas. Ik zou het liefst een 6 schermen afnemen voor 16,99 euro ofzo, maar die optie is er helaas niet. Of gewon meer profiel opties, dat zou ook wel handig zijn als je meerdere profielen voor jezelf wilt aanmaken (bijv. een aparte voor manga).

Eigenlijk moet ik de accounts van mijn beide buren enzo terugpakken, maar volgens mij vind iedereen het wel handig dat ik betaal :o
Ik neem aan dat beide buren jou een evenredig deel van het abonnementsgeld betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Dus je doet jezelf tekort doordat je buren ook gebruikmaken van de door jou betaalde dienst?
Ik zou ze, in goed overleg, lekker zelf laten betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gisteren ook The Rain afgekeken. De opzet is leuk, maar ik mis de drama of actie.
Binnenkort maar Sons of Anarchy kijken, die stond al een paar jaar terug op de wenslijst :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Outerspace schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:22:
Gisteren ook The Rain afgekeken. De opzet is leuk, maar ik mis de drama of actie.
Binnenkort maar Sons of Anarchy kijken, die stond al een paar jaar terug op de wenslijst :P
SoA is een grote aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Outerspace schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:22:
The Rain heeft veel tienerdrama. Vele kijkers lijken toch teleurgesteld. Van Deense series verwacht je de rauwe emotie en spannende zoektocht zoals in The Bridge maar dat is hier niet het geval.

Ik heb meteen geskipt naar het eind maar zelfs dat was een makke bedoening (ze proberen wel maar het interesseerde me geen zier of ze het redden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

algalid schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:34:
[...]

The Rain heeft veel tienerdrama. Vele kijkers lijken toch teleurgesteld. Van Deense series verwacht je de rauwe emotie en spannende zoektocht zoals in The Bridge maar dat is hier niet het geval.

Ik heb meteen geskipt naar het eind maar zelfs dat was een makke bedoening (ze proberen wel maar het interesseerde me geen zier of ze het redden).
Mja, het was een vrij voorspelbaar verloop. Ik zal over het einde even in spoiler plaatsen:
spoiler:
Bovendien heeft het einde veel weg van The Last Of Us. Iemand die er lang bij is en waarvoor de andere personages veel hebben gedaan, moet helaas sterven om een oplossing voor een ziekte te kunnen maken. En ook hier (stoorde er me tijdens TLOU ook aan), wil men het grote offer niet maken. Terwijl het mij logisch lijkt dat er heel veel mensen geholpen kunnen worden met een dergelijk medicijn. En natuurlijk Apollon is een evil bedrijf met evil medewerkers, maar het sterven van zoveel mensen gaat wat mij betreft alsnog voor. Ik had het al aan voelen komen en dan is het vrijwel een 1 op 1 met die game. Ook het grote gebrek aan antwoorden of ontdekking is erg jammer. Wat is er met de overheid gebeurd, is het ook elders? En waarom is de regen nu niet meer dodelijk en daarvoor (niet heel veel daarvoor zelfs) wel. Waarom krijgen we niks te weten van Apollon? En hoezo komen ze er nu pas achter dat die gozer ineens heftig besmettelijk is? Waarom zijn al die bunkers eigenlijk nog tjokvol? Of zijn die militairen zo laks met moorden? Waarom is er verder geen noodhulp met voedselpakketen en whatnot?

Ik weet niet of ik een nieuw seizoen nog ga volgen. Het had een aardig verzonnen uitgangspunt, maar weet daar niet echt origineel op verder te bouwen. Ik stoorde me eigenlijk niet echt aan het tienerdrama stuk of de acteurs, maar wel jammer dat ze daarna wel gepresenteerd worden als dertien in een dozijn karakters.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2018 15:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
De eerste beelden zijn verschenen uit de nieuwe Netflix Original-serie You. Het verhaal gaat over Joe, een obsessieve, verliefde man die in een stalker verandert om het hart veroveren van Beck, de vrouw van zijn dromen. Alleen haar beste vriendin Peach lijkt in de gaten te hebben dat Joe niet zuiver op de graat is...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qgWSRddQrA4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:13
Net aflevering 8 afgekeken, vond The Rain echt heerlijk wegkijken.
Slechte acteurs vielen mij niet op, kijk uit naar seizoen 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:52

Wat een "raar" probleem en wat een simpele oplossing: sluit nog een abbo af voor het dubbele aantal profielen. Hou 1 account voor je eigen 5 profielen (Manga / mannen-actie / arthouse / jeugdsentiment / gasten) en laat de overige kennissen/familie/buren het andere account delen. Zij blij want jij betaald, jij blij want alle 5 profielen voor jezelf (en je gemiddelde boodschap in veel posts is: ik betaal graag voor meer gemak en content keuzes).

Ben trouwens door de posts in dit topic even blijven hangen bij Lost in Space (wilde hem na een halve aflevering al stoppen). Best vermakelijk uiteindelijk, maar geen topper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
bartus1989 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:28:
Net aflevering 8 afgekeken, vond The Rain echt heerlijk wegkijken.
Slechte acteurs vielen mij niet op, kijk uit naar seizoen 2!
Ik ben nu bij afl. 6 en ik merk inderdaad ook niks van slechte acteurs. Je moet alleen even wennen aan het scandinavische taaltje. Hetzelfde als bij The Bridge en The Killing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:33

d0s

sssst

The Rain kom ik echt niet meer doorheen. En dat slechte acteerwerk komt echt niet door t taaltje. De bizarre keuzes van de hoofdpersonen helpt ook niet.

Achjah, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde goed vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:13
Iemand al Safe gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
[...]

Tja, als ze niet mee betalen dan is de oplossing simpel zoals je zelf al zegt, pak je profielen terug, even het ww veranderen.
Ik zou ze wel ff op de hoogte brengen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Na twee seizoenen wordt de tv-serie Sense8 binnenkort afgesloten met een twee uur durende special. Het resultaat verschijnt op Netflix op 8 juni 2018.

Op dezelfde datum verschijnt ook Alex Strangelove, een romantische komedie over een jongen die het schijnbaar allemaal voor elkaar heeft: goede punten op school, een leuke vriendin, fijne vrienden en een veelbelovende toekomst in het vooruitzicht. Wanneer hij in het laatste jaar besluit om zijn maagdelijkheid te verliezen en toevallig een charmante homo ontmoet, wordt zijn leven plots een stuk ingewikkelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vraagje: sinds enkele dagen loopt het geluid in netflix achter, met pauzeren en weer hervatten wordt dit voor een 20-30 seconden opgelost voor het weer de kop op steekt..
gebeurd op verschillende tijden van de dag,
Gebruik de officiele windows 10 app, heb deze daarstraks al verwijderd en opnieuw geinstalleerd
draait op een i7 6700k die max 10% belast is, 24GB ram dat max 30% bezet is

iemand een idee in welke hoek ik het kan zoeken? er zijn geen wijzigingen aan het systeem geweest in de vorm van installlaties van patches/updates of nieuwe programma's..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lucifer gecanceld na drie seizoenen
https://www.netflix-neder...nen-safelucifer-ontploft/

:(

en gisteren ook Brooklyn 99 al

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-05-2018 08:00 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
Trevor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 07:58:

Balen zeg, ik vond lucifer echt zo'n fijne serie om gewoon tussendoor te kijken.
Het was geen binge watch serie maar tijdens een verloren uurtje was het lekker kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

MarElo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 04:23:
[...]

Het zal je verbazen dat buitenlandse films/series vaak beduidend beter zijn dan de amerikaanse meuk die voorgeschoteld word.
Ik ben er wel een fan van.
Ze zouden ook gewoon de vraag kunnen stellen of je een actiefilm, romantische film of tekenfilm wilt zien en daarna pas losgaan met hun algoritme. Je kan wel een categorie kiezen, maar volgens mij zijn dat geen aanbevelingen maar gewoon een lijst films binnen die categorie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Designated Survivor ook na twee seizoenen :-(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:02

Brooklyn 99 is alweer "uncanceld"....NBC pikt de serie op.

http://www.ismyshowcancel...vives-brooklyn-nine-nine/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gelukkig! Brooklyn 99 door. In mijn ogen een van de weinige echt leuke comedys van dit moment.

Designated survivor is geen verassing. Alles met Kiefer Sutherland vergelijk je met 24. Hoewel dat niet realistisch was, was dat wel echt rete spannend. DS was niet echt spannend, niet realistisch en imo veel focus op ‘we lossen ff een diplomatieke clash op in 40 minuten’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06
Iemand al wat van Evil Genius gezien? Zou er sinds gisteren op moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of zowel lucifer als designated survivor die beiden gecancelled zijn nu wel een einde aan de serie hebben?

Verder kwam ik op netflix nederland een link tegen naar de DC series op netflix, vind het zeer handig en ik ga het gebruiken (heb nog niks ervan gezien op een pilot aflevering van 1 of 2 series na):

https://flash-arrow-order.herokuapp.com

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:26:
Kan iemand mij vertellen of zowel lucifer als designated survivor die beiden gecancelled zijn nu wel een einde aan de serie hebben?
Ik heb Designated Survivor gezien op de laatste twee aflevering na en kan niet anders dan concluderen dat het cancelen meer dan terecht is. Het eerste orginele seizoen het was bedoeld als 10 afleveringen voor seizoen 1) was best aardig maar toen ze dat verlengde naar 21 afleveringen ging het verhaal al in grote lijnen de deur uit.

In Seizoen 2 is het een echte Case of the Week serie geworden en dan ook nog eens geen sterke variant. Matig acteerwerk. Oplossingen die je van mijlen ver zag aankomen en ga zo maar door.

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze in de laatste twee afleveringen die ik nog moet kijken er een bevredigend eind aan maken. Die afleveringen waren immers allang afgelopen voor de beslissing om te stoppen werd genomen.

Als je er nog niet aan bent begonnen moet je het lekker laten liggen. Er is zoveel beters te vinden op Netflix dan deze serie, je gaat het niet missen.
Bartske schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:08:
Iemand al wat van Evil Genius gezien? Zou er sinds gisteren op moeten staan.
Staat er ook op.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 12-05-2018 12:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Ik heb Designated Survivor gezien op de laatste twee aflevering na en kan niet anders dan concluderen dat het cancelen meer dan terecht is. Het eerste orginele seizoen het was bedoeld als 10 afleveringen voor seizoen 1) was best aardig maar toen ze dat verlengde naar 21 afleveringen ging het verhaal al in grote lijnen de deur uit.

In Seizoen 2 is het een echte Case of the Week serie geworden en dan ook nog eens geen sterke variant. Matig acteerwerk. Oplossingen die je van mijlen ver zag aankomen en ga zo maar door.

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze in de laatste twee afleveringen die ik nog moet kijken er een bevredigend eind aan maken. Die afleveringen waren immers allang afgelopen voor de beslissing om te stoppen werd genomen.

Als je er nog niet aan bent begonnen moet je het lekker laten liggen. Er is zoveel beters te vinden op Netflix dan deze serie, je gaat het niet missen.

[...]

Staat er ook op.
Seizoen 2 is inderdaad een stuk minder, vooral omdat het ineens verhaallijnen betreft (vooral het niet-politieke deel) wat een beetje dertien in een dozijn is. Die relatie, etc. En ook een aantal plotpoints zijn niet bepaald origineel.

Maar van het eerste seizoen vind ik nog steeds zeker de eerste helft prima gedaan. Daarvoor kun je de serie best aanzetten. En het is niet alsof Netflix bomvol staat met series als deze. Dus in die zin vult het prima een gat op. Maar het had wel wat origineler gemogen. De manier waarop de hele zaak ten einde komt is tot 2 keer toe wel een beetje een anticlimax. Ook het FBI gedeelte vond ik persoonlijk vrij zwak. En waarom dat speciale team steeds maar uit 2 tot 4 man bestaat, snap ik ook niet helemaal (daar zijn minimaal 100 man voor beschikbaar).

Goed, het is geen perfecte serie, maar hij kijkt wat mij betreft prima weg. Al haalt het het niet bij Madam Secretary imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Donstil schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Ik was hier al bang voor. Ik moet seizoen 2 nog steeds kijken, want hou er niet van om een week te wachten voor een nieuwe aflevering. Maar met alle netflix series weet ik niet wat ik eerst of laatst moet kijken. Helaas trekt het me dan niet om seizoen 2 te gaan kijken. Is het begin wel het kijken waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
grote_oever schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:44:
Ik was hier al bang voor. Ik moet seizoen 2 nog steeds kijken, want hou er niet van om een week te wachten voor een nieuwe aflevering. Maar met alle netflix series weet ik niet wat ik eerst of laatst moet kijken. Helaas trekt het me dan niet om seizoen 2 te gaan kijken. Is het begin wel het kijken waard?
Als je door wilt kijken voor “het verhaal” dan kan je seizoen 2 in zijn geheel overslaan want daar gaan ze nagenoeg niet op verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 11:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:26:

Verder kwam ik op netflix nederland een link tegen naar de DC series op netflix, vind het zeer handig en ik ga het gebruiken (heb nog niks ervan gezien op een pilot aflevering van 1 of 2 series na):

https://flash-arrow-order.herokuapp.com
Je mist alleen constantine en vixen op netflix, maar die zitten er niet strak aan verbonden eigenlijk.
Ik heb op een gegeven moment bijgekeken tot de Crossovers .... dat loont wel...
Dan heb je dus 1 verhaal verspreid over Arrow, Flash, Supergirl en Legend of Tomorrow, waarbij die laatste serie voelt als karakters die geen plek meer hebben in 1 van de series, maar leuk genoeg leken om te handhaven... zoals Sarah Lance en later Wally West.

Maar ik kan er wel van genieten... zeker omdat ze de prison break combi maken... heel leuk gedaan... maar goed, als je net gaat kijken, kom je daar nog.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ga er vanavond aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Ik was na seizoen 1 van Designated Survivor afgehaakt. De eerste 10 afleveringen was het echt vernieuwend en leuk, daarna werd het verhaal voor mij steeds zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vd week Happy afgerond, briljante serie, grappig en hier en daar wat luguber.

Nu begonnen met the Rain, ik geloof dat ik bij aflevering 5 ben, bevalt ook prima tot nu toe.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:31:
[...]

Je mist alleen constantine en vixen op netflix, maar die zitten er niet strak aan verbonden eigenlijk.
Ik heb op een gegeven moment bijgekeken tot de Crossovers .... dat loont wel...
Dan heb je dus 1 verhaal verspreid over Arrow, Flash, Supergirl en Legend of Tomorrow, waarbij die laatste serie voelt als karakters die geen plek meer hebben in 1 van de series, maar leuk genoeg leken om te handhaven... zoals Sarah Lance en later Wally West.

Maar ik kan er wel van genieten... zeker omdat ze de prison break combi maken... heel leuk gedaan... maar goed, als je net gaat kijken, kom je daar nog.
Ik heb nu 4 arrows gekeken, ik ben nog wel een tijd bezig :D , bizar zeg wat een afleveringen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:51:
[...]

Ik heb nu 4 arrows gekeken, ik ben nog wel een tijd bezig :D , bizar zeg wat een afleveringen
Ooh Arrow. Sterkte!

Edit: Dat geld voor alle The CW DC series trouwens 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 13-05-2018 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:51
Gisteren de eerste 5 afleveringen van safe gekeken, moet zeggen het bevalt me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vraagje, wanneer komen er nou precies nieuwe afleveringen op Netflix, is dat elke maandag of ?. Ik volg bijvoorbeeld the 100. Kon hem eigenlijk al streamen vanaf 9/5 maar wacht netjes op Netflix.

Zie nergens op Netflix wanneer een aflevering online komt, is dat een week later of waar kan je dat zien ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:56
GokuSsj schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:23:
Vraagje, wanneer komen er nou precies nieuwe afleveringen op Netflix, is dat elke maandag of ?. Ik volg bijvoorbeeld the 100. Kon hem eigenlijk al streamen vanaf 9/5 maar wacht netjes op Netflix.

Zie nergens op Netflix wanneer een aflevering online komt, is dat een week later of waar kan je dat zien ?
https://nieuwdezeweek.nl/
Daar staat dagelijks wat er op de diverse streamingsites is bijgekomen. (helaas niet wat er af is...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
GokuSsj schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:23:

Naast nieuwdezeweek heb je bv ook netflix-nederland.nl. Middels een verwijderalarm bericht geeft deze site aan wat er gaat verdwijnen.
Je kunt ook gebruik maken van de Justwatch app. Deze toont ook alle nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 21:50
meesje schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:46:
[...]

Naast nieuwdezeweek heb je bv ook netflix-nederland.nl. Middels een verwijderalarm bericht geeft deze site aan wat er gaat verdwijnen.
Je kunt ook gebruik maken van de Justwatch app. Deze toont ook alle nieuwe content.
De iOS app van JustWatch heeft alleen een irritante bug dat ie (af en toe) niet refreshed. Killen en opnieuw starten lost het op.

Casa de Papel (Money Heist) afgekeken. Top serie, laatste paar aflveringen kwam een beetje gehaast over. Maar smaakt naar meer, deze Spaanse variant van Ocean's 11 (zeg maar), maar doordat een serie is zit er veel meer diepgang in.

Ook The Rain afgekeken. Tja, wat moet ik er van zeggen. Het is niet zo slecht als velen roepen. Zijn maar 8 aflveringen, dus je bent er zo door heen. Is een soort kruising van "The 100", "The Maze" en Resident Evil zeg maar, incl. "evil corp" (Ambarella Corp.) ... wel op een budget.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ik heb dit lange weekend in 1 adem Safe uitgekeken. Moest wel even wennen aan een 'Britse' Michael C Hall, maar het verhaal bleef mij boeien. Erg leuke serie en een aanrader voor even tussendoor.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

d0s schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:53:
Iemand the Rain al gezien?
Wij zijn gisteren begonen en hebben er meteen vier gekeken. Goede serie, al gaan dingen soms wel erg snel.
Doet mij (logisch) een beetje denken aan I Am Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 11:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Gitarist schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:23:
[...]

Wij zijn gisteren begonen en hebben er meteen vier gekeken. Goede serie, al gaan dingen soms wel erg snel.
Doet mij (logisch) een beetje denken aan I Am Legend.
Nog 1 aflevering te gaan.
Ik vind het concept leuk, maar het gaat erg van de hak op de tak en ik zie (te) veel overeenkomsten met TWD. Incl de rol die Rasmus vervuld als een grote blonde Carl.

Maar leuk genoeg om af te kijken.

Zelf was ik begonnen aan Lucifer, maar kreeg jeuk van de flauwe woordgrappen...... misschien verder kijken in een niet zo slechte bui...
Dus maar Happy opgezet. En daar word ik Happy van.

[ Voor 15% gewijzigd door avotar op 14-05-2018 14:31 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:58:
De iOS app van JustWatch heeft alleen een irritante bug dat ie (af en toe) niet refreshed. Killen en opnieuw starten lost het op.
Een nog grotere bug daarin is dat je videoland niet kan zien, nu is dit een netflix topic, maar ik heb ook videoland en het was zo handig om alles in 1 app te hebben, maar dat is sinds een paar maand gewoon kapot en niemand lost daar iets op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:53
Iemand nog suggesties voor nieuwe serie?

Zojuist Ray Donovan 4 seizoenen er doorheen gejaagd :) heerlijk, seizoen 5 zal ergens deze zomer wel verschijnen. Moet dus vooral met actie zijn, maffia wereld en dat soort zaken.
Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad...... EDIT: Better call Saul, Ozark, Manhun Unabomber....

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 15-05-2018 15:59 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Martinusz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:17:

Zojuist Ray Donovan 4 seizoenen er doorheen gejaagd :) heerlijk, seizoen 5 zal ergens deze zomer wel verschijnen. Moet dus vooral met actie zijn, maffia wereld en dat soort zaken.
Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad......
Heb je TV van Ziggo? Daar kun je seizoen 5 van Ray Donovan kosteloos on demand kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Poulske schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Heb je TV van Ziggo? Daar kun je seizoen 5 van Ray Donovan kosteloos on demand kijken. :+
Heb wel Ziggo ja, maar geen Movies XL of zoiets, maar goed komt vanzelf wel op Netflix, ik verwacht volgende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Poulske schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Daar heb je wel Movies & Series L (via Vodafone of bij de mediabox XL) of XL voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30

Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad......
The Americans; Peaky Blinders; Black Mirror.
Better Call Saul als je Breaking Bad goed vond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Sjurm schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:49:
[...]

The Americans; Peaky Blinders; Black Mirror.
Better Call Saul als je Breaking Bad goed vond
Better Call Saul ook al gezien, ook geniaal :)
Anderen toegevoegd aan de lijst! Denk dat The Americans als eerste van die 3 bekeken gaat worden. Kwam er ook achter dat we Homeland nog 3 seizoenen moeten kijken :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
jongetje schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:40:
[...]

Daar heb je wel Movies & Series L (via Vodafone of bij de mediabox XL) of XL voor nodig.
Aah oke, ik heb die %#@ Mediabox XL dus ik dacht dat deze voor iedereen gratis was. Maar ben benieuwd of die volgende maand op Netflix komt. Eerst nog ondertussen seizoen 4 doorkijken.

Peaky Blinder is inderdaad dan wel een aanrader. En The Americans ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:10

- Ozark
- Manhunt: Unabomber

En in iets andere hoek:
- Noble
- Midnight Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gaargod schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:45:
[...]

- Ozark
- Manhunt: Unabomber

En in iets andere hoek:
- Noble
- Midnight Sun
Eerste 2 suggesties ook al gehad :P

Andere 2 ken ik niet, zal eens kijken!

Edit:
Noble == Nobel?
Midnight Sun kan ik niet vinden op Netflix :?

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 15-05-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:10
Martinusz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:59:
[...]

Eerste 2 suggesties ook al gehad :P

Andere 2 ken ik niet, zal eens kijken!

Edit:
Noble == Nobel?
Midnight Sun kan ik niet vinden op Netflix :?
Jep, Nobel idd. Excuus.

Midnight Sun kan ik gewoon vinden (en zelf ook recent gekeken :)), vreemd dat die er bij jou niet tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gaargod schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:12:
[...]

Jep, Nobel idd. Excuus.

Midnight Sun kan ik gewoon vinden (en zelf ook recent gekeken :)), vreemd dat die er bij jou niet tussen staat.
Heb het uitgevogeld, hij staat bij mij als midnattsol 8)7 op z'n Zweeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
Gisteren seizoen 2 van Zoo afgekeken, heerlijke serie over dieren.

En wil nog Designated Survivor kijken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mars18 op 16-05-2018 08:59 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Eerder bekeken: Gomorra, suburra, narcos, la casa de papel, El chapo, Marseille, Mindhunter, Dark, Breaking Bad...... EDIT: Better call Saul, Ozark, Manhun Unabomber....
Zag al de uitstekende suggesties van Peaky Blinders, Midnight Sun en Nobel genoemd worden.

Aanvullingen;

Homeland
Fauda (Israelische serie - soortement van Homeland)
Dare Devil
Punisher
The Killing (US)
Happy Valley

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:43

Queen of the South?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:46

DikkeBMW

Live '25

Iemand nog een goede recap video van 13 Reasons Why Season 1 tegen gekomen? Ik zie dat er genoeg zijn, heeft hier iemand eentje gekeken? Wil voor S2 even alles nog eens gezien hebben, maar dit is niet een serie waarvan ik het seizoen overnieuw kan kijken (als je weet wat er komt is de spanning weg).

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Happy
Orange is the new black
Black mirror

dat zijn mijn toppers

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:54
Dat is een aanrader, vond het een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Idd een goede serie, ik hoop dat seizoen 2 snel op Netflix komt aangezien seizoen 3 in de US binnenkort weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DikkeBMW schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:23:
Iemand nog een goede recap video van 13 Reasons Why Season 1 tegen gekomen? Ik zie dat er genoeg zijn, heeft hier iemand eentje gekeken? Wil voor S2 even alles nog eens gezien hebben, maar dit is niet een serie waarvan ik het seizoen overnieuw kan kijken (als je weet wat er komt is de spanning weg).
Jep, dat zou ik ook graag nog even zien! :) Let me know als je een goede hebt gevonden

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
Voor diegene die fan zijn, 25 mei komt Trollhunters Part 3, laatste deel volgens mij.

Daarna komt er een nieuwe serie van Del Torro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:31
corset schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:24:
Happy
Orange is the new black
Black mirror

dat zijn mijn toppers
Happy is echt geniaal! jammer maar 8 afleveringen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:56
U2psv schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:09:
[...]

Happy is echt geniaal! jammer maar 8 afleveringen...
Ik had eerst whaaaaaaat wat ben ik aan het kijken? Oh cooool. Wel zieke geesten die dit bedacht hebben ;)

Iemand nog zin aan een balletje gehakt?

[ Voor 7% gewijzigd door Skywalker27 op 18-05-2018 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
Sinds een week is de kleine van mij helemaal verslaafd aan "The Powerpuff girls". Leuk, want dat keek ik vroeger ook altijd toen we nog cartoon network hadden. Samen met Dexter en Cow&Chicken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 11:53
grote_oever schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:31:
Sinds een week is de kleine van mij helemaal verslaafd aan "The Powerpuff girls". Leuk, want dat keek ik vroeger ook altijd toen we nog cartoon network hadden. Samen met Dexter en Cow&Chicken.
Ik neem aan dat je Dexter's Laboratory bedoelt? Dexter is niet echt geschikt voor kinderen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
DikkeBMW schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:23:
YouTube: 13 Reasons Why | Season 1: Recap [HD] | Netflix

Deze is toch wel prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Nadat ik de trailer had gezien van het 2e seizoen van 13 Reasons Why was ik al niet enthousiast en vele reviews zijn redelijk negatief. Ik ga het nog even opzij houden tot een dood moment in de zomer. Het 1e seizoen was een mooi geheel, velen betwijfelden al of ze uit die citroen nog iets konden persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16
Vanochtend de laatste aflevering van 'The Alienist' gekeken. Conclusie: een prima serie, waar mijn vriendin en ik ons prima mee vermaakt hebben! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Netflix pakt volgende maand uit met Set It Up, een romantische komedie waarin twee onderbetaalde en overwerkte assistenten (Zoey Deutch en Glen Powell) besluiten om hun bazen (Lucy Liu en Taye Diggs) aan elkaar te koppelen zodat ze zelf eindelijk eens wat vrije tijd hebben.

Het resultaat, geregisseerd door Claire Scanlon (The Office, Brooklyn Nine-Nine, Fresh Off the Boat, Unbreakable Kimmy Schmidt), verschijnt op 15 juni 2018 op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015

DikkeBMW

Live '25

Ja en ik zag dat er ook voor de start van ep 1 nog een recap kwam haha.

fookin mad fer it

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
Kersverse Oscarwinnaar Guillermo del Toro (The Shape of Water, Pan's Labyrinth, Hellboy, Pacific Rim) gaat voor Netflix een griezelige serie maken. De originele reeks luistert naar de naam Guillermo del Toro Presents 10 After Midnight en wordt naar verluidt een verzameling van tien horrorverhalen. Sommige zullen door Del Toro zelf worden geschreven en geregisseerd, andere zullen worden gemaakt door een team van filmmakers die hij zelf uitkiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 20:53
The Americans was zo geweldig dat ik se 05 en zes elders ben gaan kijken. Vooral 6 is ongekend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Begin van dit weekend begonnen aan het tweede seizoen van The Last Kingdom. Het blijft toch zeker wel een vermakelijke serie. Tweede seizoen is toch ook zeker een aanrader

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:44

m-vw

Dus?

Pas begonnen met Penny Dreadful.

Mooi gemaakte serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
De voormalige Amerikaanse president Barack Obama en zijn vrouw Michelle hebben een samenwerkingsakkoord gesloten met Netflix. Specifieke details zijn er nog niet, maar het bekende duo zal zich via hun Higher Ground Productions bezighouden met het produceren van uiteenlopende content (series, films en documentaires).

Volgens Netflix-topman Ted Sarandos zijn de Obama's uniek geplaatst om verhalen te ontdekken en onder de aandacht te brengen, met name verhalen van mensen die een verschil maken in hun gemeenschap en ernaar streven om de wereld te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Mars18 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:31:
Gisteren seizoen 2 van Zoo afgekeken, heerlijke serie over dieren.
Heerlijke serie? :D

Ik erger me groen en geel aan die serie. En dan voornamelijk aan Mitch Morgan die eigenlijk dierenarts is, maar stiekem ook geneticus, laborant, techneut, chemist en paleontoloog is. Weet regelmatig in zijn eentje binnen een middag een medicijn of vaccin te maken.
Dat ze verder denken dat je met één verdovingspijl verschillende dieren kan uitschakelen of juist lukraak meerdere verdovingspijlen kan gebruiken op één dier, tja dat valt in het zelfde straatje als nooit hoeven te herladen.

Maar ondanks dat ik me opvrat over de nonsens die door moet gaan voor wetenschap heb ik de serie wel in één keer uitgekeken. Het kijkt toch wel lekker weg. Jammer dat seizoen 3 er nog niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:33
Gisteren de laatste twee afleveringen van The Sinner gekeken. Voel me nog steeds wat ongemakkelijk van aflevering 7. Dat was een goede aflevering zeg. De hele aflevering lang zit je met een ongemakkelijk gevoel te kijken omdat je weet dat er iets gaat gebeuren.

spoiler: MAJOR
De opbouw naar de dood van haar zusje, het uiteindelijke moment, de reanimatie en de daaropvolgende breuk van haar borstbeen. Omdat het de hele serie niet echt duidelijk is wat er met Phoebe is gebeurt, hoe ze is overleden etc. komt dit wel echt goed aan.

[ Voor 35% gewijzigd door JanW op 24-05-2018 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 16:13
Yonix schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:39:
Vanochtend de laatste aflevering van 'The Alienist' gekeken. Conclusie: een prima serie, waar mijn vriendin en ik ons prima mee vermaakt hebben! _/-\o_
Dat is inderdaad echt een top (mini)serie. Heerlijke sfeer, mooi gemaakt en een spannend verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
JanW schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Gisteren de laatste twee afleveringen van The Sinner gekeken. Voel me nog steeds wat ongemakkelijk van aflevering 7. Dat was een goede aflevering zeg. De hele aflevering lang zit je met een ongemakkelijk gevoel te kijken omdat je weet dat er iets gaat gebeuren.

spoiler: MAJOR
De opbouw naar de dood van haar zusje, het uiteindelijke moment, de reanimatie en de daaropvolgende breuk van haar borstbeen. Omdat het de hele serie niet echt duidelijk is wat er met Phoebe is gebeurt, hoe ze is overleden etc. komt dit wel echt goed aan.
Prachtige serie, ben wel benieuwd wat ze met seizoen 2 willen doen. Heb ook 3 dagen lang dat liedje in m'n hoofd gehad. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
Vanaf 17 augustus 2018 verschijnt Disenchantment op Netflix. De nieuwe, tiendelige animatieserie werd gemaakt door Matt Groening, de geestelijke vader van The Simpsons en Futurama. De allereerste afbeeldingen verraden alvast zijn bekende tekenstijl.

Disenchantment speelt zich af in het middeleeuwse koninkrijk Dreamland, een plek in verval. De serie volgt de rampzalige avonturen van de stevig drinkende prinses Bean (Abbi Jacobson), de pittige elf Elfo (Nat Faxon), en haar persoonlijke demon Luci (Eric Andre). Ze ontmoeten allerlei andere maffe personages, waaronder ogres, kabouters, trollen, walrussen en heel wat menselijke idioten (met de stemmen van John DiMaggio, Billy West, Maurice LaMarche, Tress MacNeille, David Herman, Matt Berry, Jeny Batten, Rich Fulcher, Noel Fielding en Lucy Montgomery).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N72dbat.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakmans op 24-05-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:23

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heeft er iemand hier ervaring met samen naar dezelfde serie of film kijken, maar op verschillende locaties? Ik wil samen met een vriendin graag beginnen aan Homeland, maar dan is het niet leuk als de ene gaat bingewatchen en de andere nog maar bij aflevering 2 is. We willen er ook gewoon over kunnen kletsen tijdens of na afloop van een aflevering.

Nu lees ik over Chrome add-ons zoals Showgoers of Netflix Party, maar ik krijg het idee dat je dan via je laptop moet kijken. Nu is dat niet perse een probleem, maar met een 55" OLED in de woonkamer, heb ik daar natuurlijk meer zin in. Is er (behalve natuurlijk allebei dezelfde avond gaan kijken) iets wat hierbij kan helpen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
m-vw schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:28:
Pas begonnen met Penny Dreadful.

Mooi gemaakte serie.
Deze is geniaal! Vooral Eva Green is bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:54:
Heeft er iemand hier ervaring met samen naar dezelfde serie of film kijken, maar op verschillende locaties? Ik wil samen met een vriendin graag beginnen aan Homeland, maar dan is het niet leuk als de ene gaat bingewatchen en de andere nog maar bij aflevering 2 is. We willen er ook gewoon over kunnen kletsen tijdens of na afloop van een aflevering.

Nu lees ik over Chrome add-ons zoals Showgoers of Netflix Party, maar ik krijg het idee dat je dan via je laptop moet kijken. Nu is dat niet perse een probleem, maar met een 55" OLED in de woonkamer, heb ik daar natuurlijk meer zin in. Is er (behalve natuurlijk allebei dezelfde avond gaan kijken) iets wat hierbij kan helpen?
Tikkie omslachtig; https://blog.parsecgaming...-with-parsec-3a819a25ac36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leuk, maar omslachtig inderdaad. Eigenlijk zo Netflix gewoon zelf zo'n functie moeten inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:16:
Leuk, maar omslachtig inderdaad. Eigenlijk zo Netflix gewoon zelf zo'n functie moeten inbouwen.
Maar wat voor functie zoek je dan? Want dat snap ik nog niet helemaal. Je kan toch met elkaar overleggen dat je beide aflevering 1 van seizoen 1 gaat kijken en dan ben je er toch :? Of wat mis ik?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hahn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:23:
[...]

Maar wat voor functie zoek je dan? Want dat snap ik nog niet helemaal. Je kan toch met elkaar overleggen dat je beide aflevering 1 van seizoen 1 gaat kijken en dan ben je er toch :? Of wat mis ik?
Dat is ook zo. Ik dacht aan iets waarmee je het gevoel samen te kijken kon versterken. Het blijft echter gedoe.
Dus ik ga waarschijnlijk gewoon voorstellen dat we allebei gewoon die avond kijken en dan daarna lekker kletsen erover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:26:
[...]

Dat is ook zo. Ik dacht aan iets waarmee je het gevoel samen te kijken kon versterken. Het blijft echter gedoe.
Dus ik ga waarschijnlijk gewoon voorstellen dat we allebei gewoon die avond kijken en dan daarna lekker kletsen erover.
Bel elkaar terwijl je aan het kijken bent :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

hahaha, ja dat kan ook nog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Fauda seizoen 2 vandaag toegevoegd. Seizoen 1 vond ik erg goed te pruimen.

Het is een Israëlische soort Homeland, die weer gebaseerd is op een Israëlisch boek of serie.
Snapt u hem nog?

Uiteraard wat spanning tussen Israël en Palestina. Aanrader als je van het genre houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Schimanski81 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:09:
Fauda seizoen 2 vandaag toegevoegd. Seizoen 1 vond ik erg goed te pruimen.

Het is een Israëlische soort Homeland, die weer gebaseerd is op een Israëlisch boek of serie.
Snapt u hem nog?

Uiteraard wat spanning tussen Israël en Palestina. Aanrader als je van het genre houdt.
Erg goede serie. Zeker een aanrader d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Netflix komt met drie nieuwe afleveringen van The Staircase, een tiendelige serie uit 2004 over het sensationele moordonderzoek naar de schrijver Michael Peterson. Hij wordt verdacht van de moord op zijn vrouw Kathleen nadat haar lichaam onderaan de trap in hun huis in North Carolina werd gevonden. De juridische strijd die daarop volgde duurde maar liefst 16 jaar. De drie nieuwe Netflix Original-episodes breiden de omvang van het veelomvattende onderzoek naar de Peterson-zaak verder uit.

Alle dertien (oude en nieuwe) afleveringen verschijnen op Netflix op 8 juni 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:44

m-vw

Dus?

Jorgen schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:54:

Je kan toch een tweede gebruiker aanmaken?
Pagina: 1 ... 131 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.