Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 19:27
Er is natuurlijk ook niemand die zegt dat het onmogelijk is, maar Netflix zal het niet tegen elke prijs willen. Dat is inherent aan een streamingsdienst waarvoor je slechts een tientje per maand betaald - er moeten simpelweg keuzes gemaakt worden in het aanbod want alles aanbieden gaat niet voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:37
Rallye schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:56:
@Verwijderd Is dat verwend? Of zou de markt deze optie niet ook gewoon moeten bieden en zijn die rechten onnodig belemmerend?
In de ideale wereld wel, maar ik denk dat dat het bedrag van ongeveer 10 euro per maand niet realistisch meer is.Als je een aflevering een dag later op netflix kan kijken dan wachten de meeste mensen wel even met het kijken en loopt de zender/maker dus de reclame inkomsten mis van de reclameblokken voor/na/tussen de aflevering.
Gynnad schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:44:
[...]
Prison Break werd in Nederland op Fox uitgezonden 1 dag na de uitzending in Amerika, iets wat mij betreft prima is.
Prison Break is van de Amerikaanse afdeling van FOX, dus dat verklaard de reden waarom het een dag later al uitgezonden kan worden op de NL FOX.

[ Voor 25% gewijzigd door M@cer op 16-04-2018 13:59 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-09 18:45

DikkeBMW

Live '25

Mindhunter is verslavend goed _O_

Heel rustig en langzaam, maar wel enorm interessant. Interesse in het onderwerp is wel noodzakelijk, maar het is zeker een aanrader.

fookin mad fer it

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:10
@DikkeBMW : Unabomber ook al gezien? Past ook wel in dat straatje.
Heb zelf ook van Mindhunter genoten, hoop dat S02 snel komt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Gaargod schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:45:
@DikkeBMW : Unabomber ook al gezien? Past ook wel in dat straatje.
Heb zelf ook van Mindhunter genoten, hoop dat S02 snel komt :)
Nee, maar die heb ik wel al aan de lijst toegevoegd haha!

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Jorgen schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:46:
Gisteren de eerste aflevering van Lost in Space gezien. Erg gaaf en ziet er heel goed uit met Dolby Vision. Iemand die weet of het ook daadwerkelijk 4k is?
Volgens mijn Is alles wat Netflix zelf maakt 4k.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Lost in Space, kijkt heerlijk weg. Een ding, ik krijg de kriebels van Dr. Smith

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Heeft iemand de Noorse serie 'Occupied' ('Okkupert') gezien, en is dat wat? Kreeg 'm in mijn suggesties voorbij, maar werd niet echt warm van de omschrijving. Heb recentelijk 'Nobel' gekeken, denk dat daar de aanbeveling vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Occupied heb ik helemaal gezien. Vond het een hele goede serie en hoop op een vervolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-09 22:03
Okkupert is inderdaad leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:59
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:25:
Ik krijg de zenuwen van de meeste karakters, alleen John en Judy zijn enigszins te pruimen, de anderen acteren zo slecht.
Kan echt geen empathie krijgen voor de karakters.
Je zou haast denken dat het zo'n goedkope Disney serie is met kartonnen decors die iedere week haastig wordt opgeleverd met daarbij ontzettend slechte acteurs.
En de continue veranderende situaties zijn ook bijzonder.

Wel goed vind ik het verklaren van zaken met de flashbacks, geeft een mooie opbouw aan de grote verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Even terugkomend op Mindhunter (ik heb hem afgekeken).

spoiler:
Het is me alleen niet duidelijk wat nu de rol is van die man die aan het begin van elke aflevering voorkomt. En die dus aan het einde van de laatste aflevering papieren aan het verbranden is. Iemand?

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
DikkeBMW schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:19:
Even terugkomend op Mindhunter (ik heb hem afgekeken).

spoiler:
Het is me alleen niet duidelijk wat nu de rol is van die man die aan het begin van elke aflevering voorkomt. En die dus aan het einde van de laatste aflevering papieren aan het verbranden is. Iemand?
Nog een spoiler, aangezien het een spoiler voor seizoen 2 is.
spoiler:
Dat is de BTK killer, denk dat deze een grotere rol in seizoen 2 krijgt.
Wikipedia: Dennis Rader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Poulske schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:45:
[...]

Nog een spoiler, aangezien het een spoiler voor seizoen 2 is.
spoiler:
Dat is de BTK killer, denk dat deze een grotere rol in seizoen 2 krijgt.
Wikipedia: Dennis Rader
Ow gaaf, dat had ik niet erachter uitgehaald! Had ook niet de link gelegd om te googlen, niet aan gedacht dat het non-fictie was. Thanks, wanneer komt het nieuwe seizoen :9

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
DikkeBMW schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:41:
[...]

Ow gaaf, dat had ik niet erachter uitgehaald! Had ook niet de link gelegd om te googlen, niet aan gedacht dat het non-fictie was. Thanks, wanneer komt het nieuwe seizoen :9
Geen idee, maar ik kan ook niet wachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
La Case De Papel krijgt een derde seizoen! :D

https://twitter.com/NetflixNL/status/986530374460289024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 17:32
ArnoutV schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:
[...]

Ik krijg de zenuwen van de meeste karakters, alleen John en Judy zijn enigszins te pruimen, de anderen acteren zo slecht.
Kan echt geen empathie krijgen voor de karakters.
Je zou haast denken dat het zo'n goedkope Disney serie is met kartonnen decors die iedere week haastig wordt opgeleverd met daarbij ontzettend slechte acteurs.
En de continue veranderende situaties zijn ook bijzonder.

Wel goed vind ik het verklaren van zaken met de flashbacks, geeft een mooie opbouw aan de grote verhaallijn.
Dat gevoel krijg ik nou ook bij het kijken van Lost in Space, het is een soort van Disney achtige serie/film in een The 100 sausje.
Verwacht (tot nu toe) geen diepgang, maar het kijkt wel lekker weg.
En dat ene jongetje (Will geloof ik) vind ik in het begin te 'overacting'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:16
Meh... ik ben nu bijna klaar met het tweede seizoen en hoopte eigenlijk gewoon op een afgerond verhaal. Strik erom, klaar. Maar nu gaan ze het blijkbaar rekken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:55

Martinspire

Awesomeness

Er is nu bekend wat de Nederlandse serie voor verhaal gaat krijgen:
https://nos.nl/artikel/22...onen-uit-gouden-eeuw.html
De allereerste Nederlandse Netflix-serie heeft vooralsnog geen naam, maar de streamingdienst heeft vandaag wel nieuwe details bekendgemaakt. De show, die begin vorige maand werd aangekondigd, bestaat uit acht afleveringen van een half uur.

De serie hint volgens de makers naar de meedogenloze Nederlandse geschiedenis waarop onze welvaart deels is gebaseerd. "In het vrijgevochten Amsterdam geniet een groep jonge studenten van alles wat het leven ze biedt: rijkdom, seks en macht, tot ze een verborgen toegang naar een demonische wereld uit de Gouden Eeuw openen", schrijft Netflix in een persbericht.

Het verhaal is bedacht door filmregisseur Pieter Kuijpers (Riphagen, Van God Los). Kuijpers vindt het een eer om met Netflix samen te werken. "Het is een van de grootste en beste spelers in de wereld van drama en film", zegt hij. Schrijverscollectief Winchester McFly, bekend van onder meer de filmhit Bankier van het Verzet, zal zich buigen over het script.
Vind het een beetje vage opzet, maar we gaan het zien. Ik weet niet of Netflix dit zelf in gedachten had, maar 8x 30 minuten is niet echt veel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46
Martinspire schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:42:
Er is nu bekend wat de Nederlandse serie voor verhaal gaat krijgen:
https://nos.nl/artikel/22...onen-uit-gouden-eeuw.html

[...]

Vind het een beetje vage opzet, maar we gaan het zien. Ik weet niet of Netflix dit zelf in gedachten had, maar 8x 30 minuten is niet echt veel
Ik vind het erg leuk klinken, dus ik ga m zeker kijken. Misschien wordt het toch nog 8 x 50/60 minuten. Klinkt in ieder geval als een script waar je vele kanten mee op kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien al genoemd, sorry if so. Maar tweede seizoen 3% vanaf 27 april, leuk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
2e seizoen 12 Monkeys staat er!

Fijn ook dat van de 3% een tweede seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
posttoast schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:46:
[...]

Meh... ik ben nu bijna klaar met het tweede seizoen en hoopte eigenlijk gewoon op een afgerond verhaal. Strik erom, klaar. Maar nu gaan ze het blijkbaar rekken.
Rekken niet hoor, seizoen 1 + 2 kun je beschouwen als 1 verhaal dat afgerond wordt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Martinusz schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:49:
[...]

Rekken niet hoor, seizoen 1 + 2 kun je beschouwen als 1 verhaal dat afgerond wordt.
Ja, heb het nu gezien inderdaad :) Vond het heel eerlijk gezegd wel ietwat een tegenvaller, maar dat komt misschien omdat iedereen het zo enorm aan het hypen was.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
posttoast schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:32:
[...]

Ja, heb het nu gezien inderdaad :) Vond het heel eerlijk gezegd wel ietwat een tegenvaller, maar dat komt misschien omdat iedereen het zo enorm aan het hypen was.
Het einde of de complete serie tegenvallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
Martinusz schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:36:
[...]

Het einde of de complete serie tegenvallen?
Ik vond de serie wel sterk beginnen, maar had meer gehoopt op een heist-verhaal zoals bijvoorbeeld Ocean's Eleven. Waarbij je continu op het verkeerde been gezet wordt en je elke keer denkt "potverdrie, dat is slim bedacht". Dat was hier niet zo. Ook zaten er mij iets teveel toevalligheden in.

Het einde vond ik ook wat ver gezocht:

spoiler:
Hoe lang zat de professor daar al niet te wachten met zijn twee glazen wijn? :P

Maar goed, het was prima entertainment al met al.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 21:47
posttoast schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:38:
[...]

Ik vond de serie wel sterk beginnen, maar had meer gehoopt op een heist-verhaal zoals bijvoorbeeld Ocean's Eleven. Waarbij je continu op het verkeerde been gezet wordt en je elke keer denkt "potverdrie, dat is slim bedacht". Dat was hier niet zo. Ook zaten er mij iets teveel toevalligheden in.

Het einde vond ik ook wat ver gezocht:

spoiler:
Hoe lang zat de professor daar al niet te wachten met zijn twee glazen wijn? :P

Maar goed, het was prima entertainment al met al.
Idd happy end , rammelt van alle kanten maar was wel fun om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

Reinier

\o/

Timmy Tijd en Penelope zijn verdwenen :(
Hoe moet mijn dochter van 3 nu vemaakt worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:29

Arrogant

S.F.W.

Reinier schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:01:
Happy Tree Friends >:)

Niet doen, hoor!

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
die is helaas verwijderd

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gisteren Life gekeken, wel een toffe film met Eddy Murphy en Martin Lawrence.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:57
Gisteren lost in space uit gekeken. En morgen zeggen het is best een leuke serie. Maar het einde? Dat is wel heel erg geforceerd

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Is er een mogelijkheid om uit te schakelen dat in het hoofdmenu van Netflix die trailers automatisch worden afgespeeld? Ik erger mij hier mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 22:11
ghighoegha schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:20:
Is er een mogelijkheid om uit te schakelen dat in het hoofdmenu van Netflix die trailers automatisch worden afgespeeld? Ik erger mij hier mateloos aan.
Vind ik inderdaad ook erg irritant, maar helaas lijkt Netflix bijzonder weinig instellingsvrijheid te willen geven aan z'n gebruikers.

Er zijn zelfs sites die er hele artikelen aan wijden: https://www.polygon.com/2...ews-trailers-rian-johnson

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 22-04-2018 12:41 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:12
Ben begonnen met "the alienist" waar erg hoog van wordt opgegeven. Maar na 1 aflevering weet ik het nog niet

Mensen deze al gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:42:
Ben begonnen met "the alienist" waar erg hoog van wordt opgegeven. Maar na 1 aflevering weet ik het nog niet

Mensen deze al gekeken?
Ik ben nu bij aflevering 5, begin me er goed mee te vermaken, eerste aflevering zou ik hem een 4 geven, nu een 6.5 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Webgnome schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:00:
Gisteren lost in space uit gekeken. En morgen zeggen het is best een leuke serie. Maar het einde? Dat is wel heel erg geforceerd
Komt omdat het ook geen einde is.. deel 2 komt in 2019 dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07
MEN-O schreef op zondag 22 april 2018 @ 19:14:
[...]

Deel 1 is ook eigenlijk een soort prequel, epiloog... zonder in spoilers te blijven hangen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Heb dus nu na Mindhunters ook Manhunt: Unabomber gekeken. De eerste vond ik duidelijk beter dan de 2e, maar beide waren wel tof.

Wat kunnen jullie mij aanraden in dit straatje?

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:43
DikkeBMW schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:18:
Heb dus nu na Mindhunters ook Manhunt: Unabomber gekeken. De eerste vond ik duidelijk beter dan de 2e, maar beide waren wel tof.

Ben net begonnen aan the Alienist. Iets ander tijdperk, maar volgens mij wel in hetzelfde straatje.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:42:

Mensen deze al gekeken?
Na aflevering 5 gaat de serie van een 6,5 naar een 7, hij begint steeds beter te worden. Leuk om al die opsporingsmethoden uit eind 1800 te zien (vingerafdrukken voor het eerst, psychologie en psychiatrie zijn echt in de kinderschoenen). Ik ga er meer en meer van genieten, het is ook nu spannender aan het worden.

Als dat zo doorgaat komt hij misschien wel op een 8 uit als ik klaar ben. Die rustige opbouw bevalt me eigenlijk best goed, het tijdperk vind ik ook erg interessant. Ben benieuwd hoe het verder gaat, nu ik op de helft zit denk ik: dit mag ook wel een seizoen 2 krijgen van mij. Maar geen idee of dat mogelijk is omdat ik nog aardig wat te zien heb :9
ghighoegha schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:20:
Ik vind dat vreemd genoeg eigenlijk heel fijn, maar ik kijk ook erg graag trailers. Ik vind het wel jammer dat ze wel wat kort zijn, vanavond toevallig 10 minuten door wat films zo zitten scrollen om te zien welke me aanspreken en dan vind ik autoplay van dit soort intro's echt fijn, maar kan me goed voorstellen dat het ook heel irritant kan zijn. Zou wel mooi zijn als je het aan/uit zou kunnen zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2018 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Laatst online: 02-09 11:09

The Night Off
True detective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Toch weer twee Indies gekeken vanavond. Orbit 9 is niet heel origineel (zie bv. Ascension), maar toch wel aardig verhaal. Sun Dogs gaat over een wannebe soldaat/terroristen jager/conspiracy dromer. Kon mij wel boeien. Met Melissa Benoist (Supergirl), dus dat is zowiezo ok, en die acteur van Al Bundy.

Morgen eens The Alienist proberen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Masha en de beer
Bernard
Vaiana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 21:02
Gisteravond met mijn vriendin 'Requiem' afgekeken en tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk gewoon een slechte serie is. Alles komt net iets té abrupt tot een einde, met aardig wat 'loose ends'. Uiteindelijk waren het 7 afleveringen lucht. :P

Next in line: 'The Alienist'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Janet_ schreef op maandag 23 april 2018 @ 02:50:
[...]

Masha en de beer
Bernard
Vaiana
Wanda en de Alien O+
Ben en Holly :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:52
Gisteren de Netflix Original film "Je ne suis pas un homme facile" gezien. Het is een Franse comedy over een zelfingenomen rokkenjager die na een ongeval ontwaakt in een wereld gedomineerd door vrouwen, waarin echt alle stereotiepe manvrouwrollen zijn omgedraaid tot in het kaartspel toe. Vermakelijke film maar zet ook aan tot nadenken. Aanrader.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:57
MEN-O schreef op zondag 22 april 2018 @ 19:14:
[...]

Dat weet ik wel maar het voelt te geforceerd als in er moet een tweede seizoen komen. Het was mooi geweest ( ergens) als ze het hierbij hadden gelaten. Mede ook door de opzet van de serie. Denk aan situaties die elke keer toch op een of andere miraculeuze wijze worden opgelost etc.

offtopic:
En wat ik al helemaal niet snap is dat je de wanabe dr. smith mee neemt in je schip.. had haar gewoon op het laatste moment gedumpt of zo?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Masha en de beer
Bernard
Vaiana
Peppa Big
Nijntje

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

loekf2 schreef op zondag 22 april 2018 @ 23:53:
Toch weer twee Indies gekeken vanavond. Orbit 9 is niet heel origineel (zie bv. Ascension), maar toch wel aardig verhaal. Sun Dogs gaat over een wannebe soldaat/terroristen jager/conspiracy dromer. Kon mij wel boeien. Met Melissa Benoist (Supergirl), dus dat is zowiezo ok, en die acteur van Al Bundy.

Morgen eens The Alienist proberen.
tssss.... je bedoelt Meneer Ed O'Neill. :N ;(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Voor de kookliefhebbers.. Great British menu staat op Netflix en is ook wel leuk om te kijken. Korte aflevering waarin per aflevering 3 mensen strijden om het beste gerecht te maken. Zou leuk zijn als daar een Nederlandse variant van komt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod

Een zijstraatje: Midnight Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
Dark afgekeken, ik snap er werkelijk waar NIETS van

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Poulske schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:18:
[...]

Ga je echt geen spijt van krijgen, ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! :D
Vet 8) ik hou gewoon van dit soort series :P seizoen 1 er al bijna doorgejaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 12:55
Gaargod schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:11:
[...]

Een zijstraatje: Midnight Sun.
Erg leuke serie ik ben er zelf geweest om te werken misschien ben ik niet helemaal neutraal ;)

Lulea dan he

[ Voor 3% gewijzigd door Skywalker27 op 23-04-2018 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Lasmibalsingh schreef op maandag 23 april 2018 @ 07:18:
Gisteren de Netflix Original film "Je ne suis pas un homme facile" gezien. Het is een Franse comedy over een zelfingenomen rokkenjager die na een ongeval ontwaakt in een wereld gedomineerd door vrouwen, waarin echt alle stereotiepe manvrouwrollen zijn omgedraaid tot in het kaartspel toe. Vermakelijke film maar zet ook aan tot nadenken. Aanrader.
Wij hebben hem thuis toevallig ook afgelopen week gekeken, leuke film. Geen lachen, gieren, brullen film maar een leuke film waar je stiekem toch over nas gaat denken. Ben het volledig eens met de omschrijving hierboven

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[...]

Masha en de beer
Bernard
Vaiana
Kazoops heeft erg leuke liedjes.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik zou het eerder een zege noemen :P

Maar wat hier ook erg bevalt is:
- Boss Baby
- Tip de Muis
- Wissper
- Lego Friends
- Ben en Holly
- Casper en Lisa

Zo kun je weer even vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 11:53
Morgen begint seizoen 5 van The 100 op The CW. Ik kan nergens vinden wanneer dit ook op Netflix gaat verschijnen. Iemand die die info wél heeft? Ik zit er al een tijdje met smart op te wachten namelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:17
Jorizzz schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:20:
Morgen begint seizoen 5 van The 100 op The CW. Ik kan nergens vinden wanneer dit ook op Netflix gaat verschijnen. Iemand die die info wél heeft? Ik zit er al een tijdje met smart op te wachten namelijk!
Op 30 april volgens https://the100.nl/netflix...the-100-seizoen-5-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Martinusz schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:10:
[...]

Ik zou het eerder een zege noemen :P

Maar wat hier ook erg bevalt is:
- Boss Baby
- Tip de Muis
- Wissper
- Lego Friends
- Ben en Holly
- Casper en Lisa

Zo kun je weer even vooruit ;)
Ben en Holly vind ik geniaal. Volgens mij hebben de makers en acteurs de grootste lol bij het inspreken van de stemmen. Die kabouter met zijn dieet bijvoorbeeld :D

En ik ben een elf, Peeeeeeeep!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nieuwe trailer voor The Rain, de eerste Deense Netflix Original-serie. Het verhaal volgt een broer en zijn zus die proberen te overleven in een postapocalyptische wereld. Zes jaar geleden verspreidde een gevaarlijk virus zich via de regen en werd bijna de hele Scandinavische bevolking uitgeroeid. Samen met enkele andere jongeren gaan ze nu op zoek naar andere overlevenden.

De afleveringen verschijnen vanaf vrijdag 4 mei 2018 op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nu een paar afleveringen gezien van La Mante. Beter dan verwacht moet ik zeggen. Leuke detective wederom en dat Frans nemen wij maar voor lief. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Reinier schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:47:
[...]

Ben en Holly vind ik geniaal. Volgens mij hebben de makers en acteurs de grootste lol bij het inspreken van de stemmen. Die kabouter met zijn dieet bijvoorbeeld :D

En ik ben een elf, Peeeeeeeep!
Baby boss is ook lachen, is zelfs leuk om mee te kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:47:
Occupied heb ik helemaal gezien. Vond het een hele goede serie en hoop op een vervolg!
Ik dacht even dat het tweede seizoen er ook op stond, maar helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 15:24

GSX-MAN

de/het/een

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:25:
Ik wil dr. Smith wurgen en in het bos achterlaten. En ik ben pas bij aflevering 6.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinusz schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:21:
Baby boss is ook lachen, is zelfs leuk om mee te kijken :p
erg vermakelijk inderdaad, heb de film nu ook 2 keer gezien (1 keer in de bios en 1 keer op film1). De reeks op netflix is gewoon van dezelfde makers als de film volgens mij. Hoop dat ze vaker een reeks maken van dit soort films die de kinderen ook leuk vinden, kan je er nog wat langer van genieten.

Hoop ook dat netflix wat meer old school tekenfilms online gaat zetten, kijk nu zelf de tekenfilmreeks van young justice en dat is echt heerlijk als je in de jaren 80 he-man e.d. keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:44:
[...]

erg vermakelijk inderdaad, heb de film nu ook 2 keer gezien (1 keer in de bios en 1 keer op film1). De reeks op netflix is gewoon van dezelfde makers als de film volgens mij. Hoop dat ze vaker een reeks maken van dit soort films die de kinderen ook leuk vinden, kan je er nog wat langer van genieten.

Hoop ook dat netflix wat meer old school tekenfilms online gaat zetten, kijk nu zelf de tekenfilmreeks van young justice en dat is echt heerlijk als je in de jaren 80 he-man e.d. keek.
De serie vind ik zelfs nog beter dan de film ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Gaargod schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:16:
Helemaal mee eens @M@cer . Ik trok ook altijd 'alles' binnen en dat went heel snel. Halverwege vorig jaar de stap naar Netflix gemaakt, en sindsdien ook nooit meer series via andere wegen binnengehaald. Dat ik bij sommige series (nog) niet verder kan kijken (Ray Donovan, How to get away with murder, Brooklyn 99) neem ik voor lief. Het leuke is dat je ook weer nieuwe series ontdekt door het gebruik van Netflix (suggesties etc.) en dat er zoveel content opstaat dat je idd tijd tekort komt :)
Meh, mijn vriendin 'heeft' wel Netflix maar ik begin er niet aan.
Niet alleen is het aanbod te karig maar wat te denken van andere aanbieders;

HBO
Amazon
Videoland, etc.

Disney gaat Netflix verlaten dus des te meer reden om toch gewoon te blijven downloaden...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 15:17
TommyGun schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:29:
[...]

HBO
Amazon
Videoland, etc.

Disney gaat Netflix verlaten dus des te meer reden om toch gewoon te blijven downloaden...
Niet mee eens, door niet / minder te downloaden leer je selectiever te zijn in je keuze ipv rommel te kijken.
Mede dankzij dit topic heb ik al fijne series gezien, die me op het eerste zicht maar niets leken.

Netflix heeft voor mij een mooi aanbod van kwaliteit series met voor elk wat wils.

De paar goede series of films die je 'mist', kijk je dan maar in bios of kijk je niet.
Dan kijk ik wel iets anders.

Je handtekening onder je avatar is tevens mijn mening naar de versplintering van het aanbod volledig, bv Disney: 'Stik er maar in' ;).

[ Voor 7% gewijzigd door ennekke op 25-04-2018 08:46 . Reden: spelling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

HBO
Amazon
Videoland, etc.

Bedankt voor je nuttige bijdrage aan het netflix topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:05:
[...]

Bedankt voor je nuttige bijdrage aan het netflix topic 8)7
Gelukkig is jouw post wel ontzettend nuttig :z
ennekke schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:34:
[...]

Niet mee eens, door niet / minder te downloaden leer je selectiever te zijn in je keuze ipv rommel te kijken.
Mede dankzij dit topic heb ik al fijne series gezien, die me op het eerste zicht maar niets leken.

Netflix heeft voor mij een mooi aanbod van kwaliteit series met voor elk wat wils.

De paar goede series of films die je 'mist', kijk je dan maar in bios of kijk je niet.
Dan kijk ik wel iets anders.
Dat klinkt als "Wat je niet kent, dat mis je niet", maar stiekem mis je dan toch wel leuke / goede series (The Grand Tour op Amazon, Silicon Valley en Game of Thrones op HBO; om maar wat te noemen). Maar goed, als dat voor jou geen probleem is dan even goede vrienden ;)

Een ander perspectief; Unabomber kende ik niet, maar werd ik op geattendeerd door een vriend. En anders had ik het wel gevonden via IMDB, dus om nou te zeggen dat je series niet leert kennen als gevolg van het niet hebben van Netflix; neh.
Je handtekening onder je avatar is tevens mijn mening naar de versplintering van het aanbod volledig, bv Disney: 'Stik er maar in' ;).
:D

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 25-04-2018 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:37
[...]

HBO
Amazon
Videoland, etc.

Maar zelfs als er een dienst is waar wel alles op staat is wel weer een andere smoes om te blijven downloaden. Dan is de beeldkwaliteit waarschijnlijk niet goed genoeg of staan er taalfouten in de ondertitels.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

M@cer schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:20:
[...]

Maar zelfs als er een dienst is waar wel alles op staat is wel weer een andere smoes om te blijven downloaden. Dan is de beeldkwaliteit waarschijnlijk niet goed genoeg of staan er taalfouten in de ondertitels.
Wellicht, maar Spotify gebruik ik bijv. wel (Premium abo) omdat het een heel groot deel van het beschikbare materiaal bevat. Bij video is het veel te versplinterd.

En de discussie over dit verhaal stopt hier. De melding dat jij er niet het nut van inziet is prima, maar het voegt niet echt iets toe aan dit topic. Het komt nu erg over als flamen iig.

Ook promoten we het (zeer waarschijnlijke ) illegaal downloaden van content niet.
Vanaf hier dus weer gewoon ontopic reageren :)

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 25-04-2018 10:33 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Op 4 mei 2018 pakt Netflix uit met Anon. De nieuwe Original-film werd geschreven en geregisseerd door Andrew Niccol (Good Kill, In Time, Lord of War, S1m0ne, The Truman Show).

Het verhaal draait om een detective (Clive Owen) en een mysterieuze hacker (Amanda Seyfried). Ze stuiten op een complot in een wereld waar privacy amper nog bestaat. Wanneer alles en iedereen traceerbaar is, is anonimiteit plots erg kostbaar geworden... en levensgevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, die ga ik in de gaten houden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Wil hem toevoegen maar kom hem nog niet tegen... nog maar even geduld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Mx. Alba op 26-04-2018 22:25 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 19:47
jaydenjarno schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:34:
La Casa de papel nu helemaal afgekeken. Best wel een goede serie. Spreek geen woord Spaans maar werd er goed ingezogen. En mooie karakters. Erg goed neergezet.
Lastige is alleen om weer een nieuwe serie te vinden om te kijken...
De 1e 2 afleveringen gisteren bekeken, erg goed, en veel actie.
Snel verder met het vervolg.

Pakt me nu al veel beter dan Dark

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom de Engelse ondertiteling heel groot is en de Nederlandse niet? Heb dit willekeurig bij series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 20:32:
Iemand een idee waarom de Engelse ondertiteling heel groot is en de Nederlandse niet? Heb dit willekeurig bij series.
Het verschil per device, welke series betreft het en op welke apparatuur kijk je? Dan kunnen we het ook even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:00:
[...]

Het verschil per device, welke series betreft het en op welke apparatuur kijk je? Dan kunnen we het ook even bekijken.
Lg OLED 65b7.
Via de tv kijk ik, bijvoorbeeld Ash vs evil dead. Steeds gekeken met Engelse ondertiteling en aflevering 9 is die ineens enorm. De Nederlandse dan weer niet. Andere series lijkt het willekeurig. Alienist bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Er is een instelling voor ondertitel lettergrootte. Weet niet of je die ook in de tv app kunt wijzigen, maar kan zeker via je browser. Mss kun je daar eens mee stoeien, kijken of het na wijzigen op je tv dezelfde grootte blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:04:
Er is een instelling voor ondertitel lettergrootte. Weet niet of je die ook in de tv app kunt wijzigen, maar kan zeker via je browser. Mss kun je daar eens mee stoeien, kijken of het na wijzigen op je tv dezelfde grootte blijft.
Die staat gewoon op normaal, het is alleen vreemd dat de taal zo'n verschil uitmaakt. Engels is 2x zo groot als het niet goed is. Maar niet altijd dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:13:
[...]

Die staat gewoon op normaal, het is alleen vreemd dat de taal zo'n verschil uitmaakt. Engels is 2x zo groot als het niet goed is. Maar niet altijd dus....
Het kan ook zijn dat je de closed captioning (cc) ondertiteling hebt geselecteerd in het Engels. Soms is alleen cc beschikbaar bij Engelse ondertiteling. Het verschilt per afspeelmedium hoe cc wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:25:
[...]

Het kan ook zijn dat je de closed captioning (cc) ondertiteling hebt geselecteerd in het Engels. Soms is alleen cc beschikbaar bij Engelse ondertiteling. Het verschilt per afspeelmedium hoe cc wordt weergegeven.
Dat zal het zijn! Is bij sommige series of afleveringen inderdaad de enige Engelse optie. Jammer dat het dan meteen zo groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 23:17

Trouble

Everything is awesome

Happy! is toegevoegd :D fantastische vage (en gewelddadige en bloedige) serie d:)b

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
Net begonnen aan Happy! ,een bizarre serie over een ex-agent die huurmoordenaar is en een meisje moet redden met behulp van het denkbeeldige vriendje van dat meisje.

Heb 2 aflevering gezien en het bevalt me wel, lekker wazig met bizarre humor en flink wat geweld.

Ook een leuke cameo van Jerry Springer in de 2e aflevering.

Ik herkende Christopher Meloni uit Law en order bijna niet.

[ Voor 7% gewijzigd door puntje013 op 26-04-2018 23:12 ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

puntje013 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:10:
Net begonnen aan Happy! ,een bizarre serie over een ex-agent die huurmoordenaar is en een meisje moet redden met behulp van het denkbeeldige vriendje van dat meisje.

Heb 2 aflevering gezien en het bevalt me wel, lekker wazig met bizarre humor en flink wat geweld.

Ook een leuke cameo van Jerry Springer in de 2e aflevering.

[video]

Ik herkende Christopher Meloni uit Law en order bijna niet.
Max Payne meets Crank. Lijkt me vet!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Mars18 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:41:
[...]

De 1e 2 afleveringen gisteren bekeken, erg goed, en veel actie.
Snel verder met het vervolg.

Pakt me nu al veel beter dan Dark
Ook eens begonnen met Money Heist, inderdaad wat een top serie. Komt nog een Part 3 betaald door Netflix.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Kijken nu Lost in Space: Verslavend en met heel fraaie special effects.

Afbeeldingslocatie: https://www.noz-cdn.de/media/2018/04/13/lost-in-space-auf-netflix_201804131539_full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door CR2032 op 28-04-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:26
Happy! uitgekeken! Prima show, spannend en gory én goede humor. :)

Nu zag ik net dat er een nieuw seizoen van 3% is. Gaat ook weer op de lijst, seizoen 1 vond ik erg goed.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:00

SomerenV

It's something!

CR2032 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:22:
Kijken nu Lost in Space: Verslavend en met heel fraaie special effects.

[afbeelding]
Ben er gisteren ook aan begonnen samen met de misses. Inderdaad erg verslavend! Komt ook allemaal goed uit de verf tot nu toe (3 afleveringen gezien). Het enige waar ik bang voor ben is dat die Dr. Smith zo'n stereotype/cliché 'villain' is. Ik stoor me in ieder geval nu al aan d'r manier van praten/lief doen en d'r uitstraling.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 18:37

Matis

Rubber Rocket

Gisteren de documentaire over Avicii gekeken.

Best wel aangrijpend. Ik kan me prima voorstellen dat die jongen uiteindelijk zijn eigen leven nam ;(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:45

Winkiller

De Mopperpot

Matis schreef op zondag 29 april 2018 @ 06:54:
Gisteren de documentaire over Avicii gekeken.

Best wel aangrijpend. Ik kan me prima voorstellen dat die jongen uiteindelijk zijn eigen leven nam ;(
Ja maar waar baseer jij op dat hij zijn eigen leven heeft genomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
Winkiller schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:43:
[...]

Ja maar waar baseer jij op dat hij zijn eigen leven heeft genomen ?
Dat statement van de familie was wel zo suggestief dat het eigenlijk niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
SomerenV schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:10:
[...]

Ben er gisteren ook aan begonnen samen met de misses. Inderdaad erg verslavend! Komt ook allemaal goed uit de verf tot nu toe (3 afleveringen gezien). Het enige waar ik bang voor ben is dat die Dr. Smith zo'n stereotype/cliché 'villain' is. Ik stoor me in ieder geval nu al aan d'r manier van praten/lief doen en d'r uitstraling.
Kan niet wachten op Seizoen 2. Ziet er veelbelovend uit (let op spoilers).

http://www.digitalspy.com...-2-questions-plot-finale/

Grappig ook om de verschillen te zien tussen de jaren 60 versie en die van nu.

Afbeeldingslocatie: https://cdn1us.denofgeek.com/sites/denofgeekus/files/styles/main_wide/public/2018/04/lost-in-space-robot.jpg

Afbeeldingslocatie: https://digitalspyuk.cdnds.net/18/15/640x320/gallery-1523606329-lis-104-sg-a00011r.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Niet alleen is het aanbod te karig
Je ziet dit statement wel vaker maar dit is natuurlijk klinkklare onzin. Ik weet zeker dat jij (en ik) 75% van het aanbod op Netflix helemaal niet gezien hebt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Donstil schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:05:
[...]

Je ziet dit statement wel vaker maar dit is natuurlijk klinkklare onzin. Ik weet zeker dat jij (en ik) 75% van het aanbod op Netflix helemaal niet gezien hebt.
+1 ... mijn te kijken lijst groeit sneller dan ik kijken kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Ik begin meestal aan een voor mij onbekende serie als hij op imdb een 8 of hoger scoort. Dat is voor mij de garantie dat ik de serie blijf kijken, ook al zou ik het van te voren geen kans hebben gegeven. Zo heb ik ontdekt dat Netflix toch vol staat van goede series.

Uitzondering op de regel is trouwens Fargo. Scoort een 9 op imdb, maar het kan mij totaal niet boeien.
Pagina: 1 ... 129 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.