Cititzen of Ladonia
Ja, inderdaad, wij hadden moeite met kijken. We zijn nog niet heel ver, dus of het zo bedoeld is of niet, geen idee (ze zeggen wel zelf: "these are dark days", maar of ze dat zo letterlijk nemenHE1 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:23:
Ben het tweede seizoen van a series of unfortunate events aan het kijken maar het valt me op hoe donker de scenes zijn , jammer soms zie je haast niet wat er gebeurt
Nochtans best vermakelijk ... hoewel ze het een seizoen te lang hebben doorgetrokken.Geteisem schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:12:
Gisteren met een half oog de eerste aflevering van Helix gezien. Echt enthousiast word ik er niet van.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Wordt niet beter. Heel bizarre serie. Had wel potentie, maar na een hoop onlogische wendingen helemaal ontspoord.Geteisem schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:12:
Gisteren met een half oog de eerste aflevering van Helix gezien. Echt enthousiast word ik er niet van.
avotar schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:01:
[...]
Nochtans best vermakelijk ... hoewel ze het een seizoen te lang hebben doorgetrokken.
Hmmm klinkt ook niet echt heel veelbelovend dat laatste dan. Maar goed ik geef het een kans.Olga2000 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:54:
[...]
Wordt niet beter. Heel bizarre serie. Had wel potentie, maar na een hoop onlogische wendingen helemaal ontspoord.
welke tv hebben jullie en kan die ook HDR aan? bij mijn philips 49pus7181 lijkt het te komen door HDR....seizoen 1 had geen HDR en die is wat minder donkerphYzar schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:25:
[...]
Ja, inderdaad, wij hadden moeite met kijken. We zijn nog niet heel ver, dus of het zo bedoeld is of niet, geen idee (ze zeggen wel zelf: "these are dark days", maar of ze dat zo letterlijk nemen) Verder wel erg goede humor naar mijn smaak
Samsung 4k geen hdr, Netflix 4k abo. 1e seizoen was wel goed inderdaad.HE1 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:22:
[...]
welke tv hebben jullie en kan die ook HDR aan? bij mijn philips 49pus7181 lijkt het te komen door HDR....seizoen 1 had geen HDR en die is wat minder donker
[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:05 ]
geen hdr? ok....als ik zonder hdr kijk (op mijn apple tv met netflix app) is het wel wat lichter, met hdr op mijn built-in netflix app 4k is het helemaal donker dus.phYzar schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:31:
[...]
Samsung 4k geen hdr, Netflix 4k abo. 1e seizoen was wel goed inderdaad.
zie inmiddels dat meer mensen hier last van hebben met verschillende tv's met hdr......
Wat zag gisteren nog sterren als beoordeling op de Apple TV?Ivysaur schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:15:
Al mijn beoordelingen foetsie. Netflix overgestapt naar dat duimpje op, duimpje onder. Er is geen duimpje neutraal. Lekker zwart wit weer. Zeggen ze dat ik niet zo zwart wit moet denken, maar nu wordt dat ook nog eens door Netflix er in gedrukt.
@Verwijderd Titan was wel oke. Ging me net iets te snel alsof ze het afraffelden enzo.

Tevens zag ik dat de 1e maand gratis is. Weet iemand toevallig of er ergens nog een andere actie loopt? Of dat er standaard kortingscodes zijn wellicht? Zou lullig zijn als ik er na het afsluiten achter kom dat ik iets had kunnen besparen natuurlijk
fookin mad fer it
Je moet even kijken of jouw VPN Netflix ondersteund. Mocht het inderdaad niet ondersteund worden, dan zal jou inderdaad de toegang worden ontzegd. Zelf gebruik ik NordVPN die Netflix gewoon ondersteund.DikkeBMW schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:34:
Ik wil een dezer dagen ook een Netflix abbo gaan afsluiten, maar wilde nog even iets vragen. Thuis heb ik regelmatig een VPN aanstaan tijdens mijn gewone internet gebruik. Zal dit problemen geven met Netflix? Ik gebruik ExpressVPN. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik op bepaalde websites een melding krijg dat het ip-adres geweerd is, of dat het gebruik van een VPN niet is toegestaan (ze herkennen het dus). Als ik in NL woon, en een NL abbo afsluit, kan Netflix dan toegang blokkeren als ik kijk vanaf een bekend VPN ip-adres? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
Shikata ga nai.
De eerste aflevering had ik aan het begin van wat moet ik ermee, maar ik vind het gedurende de aflevering toch een boeiende serie dat ik toch benieuwd ben hoe het afloopt
Voor diegene die van een wat mysterieuze en wat donkere serie houden is het best een aanrader
2250 WP Zuid PVoutput
Klinkt erg goed maar zit bij aflevering 3, maar vind het nog niet wowMdO82 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:51:
Vamdaag begonnen met de serie Dark,
De eerste aflevering had ik aan het begin van wat moet ik ermee, maar ik vind het gedurende de aflevering toch een boeiende serie dat ik toch benieuwd ben hoe het afloopt
Voor diegene die van een wat mysterieuze en wat donkere serie houden is het best een aanrader
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft iemand anders dit al eens meegemaakt? Ik vind het wel heel toevallig dat dit gebeurt net nadat Netflix is vrijgegeven in heel Europa. Van de andere kant, waarom zou het vanaf mijn mobiele telefoon dan wel goed gaan.
Netflix is sinds kort in heel de EU te streamentiguan schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:09:
Is Netflix vrijgegeven in Europa? Heb ik iets gemist?
PSN: TDBtje
Hele sterke serie. Kan niet wachten op het volgende seizoen.MdO82 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:51:
Vamdaag begonnen met de serie Dark,
De opbouw is vrij lang. Puzzelstukjes vallen pas laat in de serie op zijn plaats, maar het is erg creatief gedaan allemaal. Ik heb zeker geen spijt gehad van het kijken :-)Mars18 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 07:48:
[...]
Klinkt erg goed maar zit bij aflevering 3, maar vind het nog niet wow
Het is inderdaad een erg mooie serie maar van mij hoeft er geen tweede seizoen te komen. Het verhaal is eigenlijk wel een beetje 'af'. Althans. In de sfeer van denk er zelf maar eens over na hoe dingen in elkaar steken.Geteisem schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:12:
[...]
Hele sterke serie. Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Afgelopen week nog Ritual gekeken en As Above, so Below. Beide vermakelijk, maar geen hoogstaande films.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zie dat Casa de Papel seizoen 2 vanaf vandaag beschikbaar is, kunnen we daar weer verder mee!

Float like a butterfly, sting like a bee.
Oewh meen je, dag weekendMartinusz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:01:
Ik zie dat Casa de Papel seizoen 2 vanaf vandaag beschikbaar is
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 06-04-2018 16:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja maar die komt er toch. Allang aangekondigd en ik kan er persoonlijk niet op wachten.Webgnome schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:57:
[...]
Het is inderdaad een erg mooie serie maar van mij hoeft er geen tweede seizoen te komen. Het verhaal is eigenlijk wel een beetje 'af'. Althans. In de sfeer van denk er zelf maar eens over na hoe dingen in elkaar steken.
Wachten wij ook op, einde van de maand de 1e tochCLB schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:58:
Eens! Ik wacht op het nieuwe seizoen van The 100 op Netflix...
Afgelopen week nog Ritual gekeken en As Above, so Below. Beide vermakelijk, maar geen hoogstaande films.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Helaas lees ik net dat het 4de seizoen ook tevens het laatste seizoen is. Heel jammer, want had van mij wel even verder mogen gaan.
@CLB Seizoen 5 komt op 24 april uit. Vorige keer liep netflix één week achter op The CW.
[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 06-04-2018 21:20 ]
Dank voor de info! Hmm elke week één aflevering, ik denk dat ik dan even wacht en bingewatchgrote_oever schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:18:
@CLB Seizoen 5 komt op 24 april uit. Vorige keer liep netflix één week achter op The CW.
Hier hetzelfde probleem. Mijn advies is om de serie vanaf aflevering 1.1 weer te gaan kijken. Het origineel is namelijk ook niet zo opgedeelt als dat Netflix heeft gedaan. Je mist door de grote pauze de spanning die je bji de laatste aflevering gewoon nog wel had.Geteisem schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 00:49:
Eerste aflevering van het nieuwe deel/seizoen van La Casa de Papel gekeken. Maar kan er niet makkelijk inkomen. Misschien ligt het aan mijn bui vandaag maar hopelijk wordt het beter...
Ik dacht dat er wel voldoende animo voor was. Na het eerste seizoen gezien te hebben, had ik al besloten om te stoppen. Maar wel zonde voor de mensen die verder willen kijken, gezien ze met een cliffhanger eindigen.
Shikata ga nai.
[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 07-04-2018 19:54 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Verwijderd
Wij zijn er net mee begonnen na het lezen van jouw berichtgrote_oever schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:18:
Poeh, ben nu bijna op het einde van het 4de seizoen van Black Sails! Wat een seizoen is dit zeg! Gewoon elke seconden genieten. In tijden niet zo genoten van een serie als deze.
Zijn een groot fan van Hornblower e.d. , dus dit gaat vast goed bevallen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2018 22:56 ]
Bij Black Sails vond ik ze in s4 juist wel erg grote stappen maken. Dat had best over twee seizoenen gespreid kunnen worden, eerdere seizoenen hadden ook meer opbouw in het verhaal. Maar wel een hele sterke serie die genieten was.
Nu bezig met het tweede seizoen van Gomorra.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 07-04-2018 23:15 ]
Zet ik de VPN aan, dan kan ik ook voor NL subs kiezen.
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar ik heb seizoen twee al een keer gestart (een aantal seconden) voordat deze in NL beschikbaar was.
edit: zowel app op android als windows via chromebrowser
edit 2: ik heb nu ff de hele serie verwijderd in kijkactiviteit
[ Voor 15% gewijzigd door Pinin op 08-04-2018 19:14 ]
www.casarodriguillo.com
Edit: ik kijk scheel blijkbaar, ze staan er wel gewoon

[ Voor 21% gewijzigd door posttoast op 08-04-2018 21:40 ]
Ik had laatst trouwens Bad Boys I en II op mijn watchlist gezet om nog eens te gaan kijken, maar die zijn kennelijk verwijderd. Ik vind dat Netflix wel iets duidelijker mag zijn in wanneer ze films gaan verwijderen, zeker als ze op je watchlist staan.
Geen last en snap de hype wel. Maar goed ieder zijn smaak en voorkeur natuurlijk. Ook is de serie een beetje te knullig zo nu en dan maar dat geeft het juist wat charme vind ik.ghighoegha schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:43:
Heb drie afleveringen van casa del papel gezien en snap de hele hype niet. Het is at best vermakelijk. Maar vind het allemaal redelijk cliché en het verhaal tot nu toe vrij zwak
Lijkt me wel tof. Helemaal omdat de vergelijking getrokken wordt met Event Horizon wat nog steeds één van mn favo space horrors is. Echter is hij van Syfy en die hebben me in het verleden nog nooit heel erg weten te boeien. De schrijver daarintegen kennen we natuurlijk allemaal
[ Voor 18% gewijzigd door Kenny_026 op 10-04-2018 12:38 ]
ik werd er niet warm of koud van nadat ik Cloverfield series heb gezien. Dit lijkt zeg maar een remake van die film(s).kbloem schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:37:
Nightflyers
Lijkt me wel tof. Helemaal omdat de vergelijking getrokken wordt met Event Horizon wat nog steeds één van mn favo space horrors is. Echter is hij van Syfy en die hebben me in het verleden nog nooit heel erg weten te boeien. De schrijver daarintegen kennen we natuurlijk allemaal
inderdaad, ze kondigen ook altijd aan als er wat te zien valt, dan kunnen ze misschien ook een berichtje/melding geven als iets van je watchlist afgaat.Sjurm schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:15:
Ik zag dat de Bourne films nu ook op Netflix staan (op de meest recente na). Toch maar weer eens die eerste 3 kijken als een soort miniserie, blijven goede films.
Ik had laatst trouwens Bad Boys I en II op mijn watchlist gezet om nog eens te gaan kijken, maar die zijn kennelijk verwijderd. Ik vind dat Netflix wel iets duidelijker mag zijn in wanneer ze films gaan verwijderen, zeker als ze op je watchlist staan.
Burp
Syfy heeft met Battlestar Galactica en the expanse toch wel twee van de betere Syfy series gemaakt in mijn ogen. Ik hoop dat deze serie het niveau van die twee series haalt.kbloem schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:37:
Nightflyers
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Seizoen 2 is laatst uitgekomen. Heb er twee gezien, en de tweede vond ik ook weer erg leuk.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=v1EPLNJBfQU"]YouTube: The Standups - Season 2 | Official Trailer [HD] | Netflix[/video]
Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken.Geteisem schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:33:
Vanavond alweer de laatste van Casa de Papel kijken. Althans dat is het plan
Mooie serie, mogen er van mij wel meer van komen.
Al zie ik van deze serie niet heel snel een deel 2 komen (ow naja, deel 3 dan).
Eigenlijk was deel 1 en deel 2 gewoon 1 geheel.
Weet ik. Maar ze moeten niet meer knippen. Gewoon zonde.TripleQ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:35:
[...]
Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken.
Mooie serie, mogen er van mij wel meer van komen.
Al zie ik van deze serie niet heel snel een deel 2 komen (ow naja, deel 3 dan).
Eigenlijk was deel 1 en deel 2 gewoon 1 geheel.
Op de Spaanse televisie is het ook in 2 delen uitgezonden, dus wss moest Netflix gewoon wachten tot de wachttijd verstreken was. Ze konden er uiteraard ook voor kiezen om tot nu te wachten, maar goed.Geteisem schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:50:
Weet ik. Maar ze moeten niet meer knippen. Gewoon zonde.
Het gaf wel de nodige verwarring. Het aantal afleveringen is op Netflix anders dan op TV (blokken van 45 min ipv 90) en mensen dachten dat IMDB het verkeerde aantal afleveringen gaf omdat Netflix begon uit te zenden nadat de 2 delen uit waren maar enkel het 1e deel buiten Spanje mocht uitzenden. In discussies hadden sommige mensen alles al gezien terwijl Netflix kijkers zaten te klagen "het is toch niet voorbij"? Nog nooit een serie meegemaakt waar mensen zo naast elkaar zaten te praten.
Velen denken dat het een echte Original is maar tis internationaal aangekocht "origineel".
Hopen dat seizoen 3 niet te lang op zich laat wachten..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ik heb nu 4 afleveringen van seizoen 1 gezien, maar het pakt ons niet echt. Wordt het nog beter? Ik vind een paar rollen echt vreemd gecast (vooral Eleanor Guthrie als Eleanor Guthrie en Tom Hopper als Billy Bones), maar bovenal vind ik het gewoon saai. Er gebeurd niet veel, gaan ze uberhaupt nog wat beleven?grote_oever schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:18:
Poeh, ben nu bijna op het einde van het 4de seizoen van Black Sails! Wat een seizoen is dit zeg! Gewoon elke seconden genieten. In tijden niet zo genoten van een serie als deze.
Helaas lees ik net dat het 4de seizoen ook tevens het laatste seizoen is. Heel jammer, want had van mij wel even verder mogen gaan.
Ik weet het niet, ik twijfel echt, wanneer gaat deze serie echt leuk worden? Of had dit al zo moeten zijn na 4 afleveringen? Als ik hier een zoekopdracht op deze serie doe zie ik iedereen alleen maar juichen namelijk, dus ik vermoed dat het nog goed gaat worden?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 22:54 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lost in Space is aanrader. Niet te kinderachtig, spannend, kijkt lekker weg.
Eens! Topserie. Heb je Suburra ook gezien / al op je lijst staan? Zit in hetzelfde sfeertjeM@cer schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:41:
Vanavond staat de laatste aflevering van seizoen 2 van Gomorra voor mij op planning, wat een geweldige serie is dat, zelden een serie zo snel achter elkaar gekeken...
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Zo ben ik lang geleden ook begonnen aan deze serie, maar het kon mij ook niet echt boeien. Vorige week was ik thuis na een ingreep in de kaak en toen toch maar eens besloten om verder te kijken. Het wordt later in seizoen 1 echt veel beter en seizoen 2 is sowieso al een heeeel stuk beter. Even doorbijten die eerste paar afleveringenVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:49:
[...]
Ik heb nu 4 afleveringen van seizoen 1 gezien, maar het pakt ons niet echt. Wordt het nog beter? Ik vind een paar rollen echt vreemd gecast (vooral Eleanor Guthrie als Eleanor Guthrie en Tom Hopper als Billy Bones), maar bovenal vind ik het gewoon saai. Er gebeurd niet veel, gaan ze uberhaupt nog wat beleven?
Ik weet het niet, ik twijfel echt, wanneer gaat deze serie echt leuk worden? Of had dit al zo moeten zijn na 4 afleveringen? Als ik hier een zoekopdracht op deze serie doe zie ik iedereen alleen maar juichen namelijk, dus ik vermoed dat het nog goed gaat worden?
Seizoen 3 al gezien. Doet zeker niet onder voor de andere seizoenen.M@cer schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:41:
Vanavond staat de laatste aflevering van seizoen 2 van Gomorra voor mij op planning, wat een geweldige serie is dat, zelden een serie zo snel achter elkaar gekeken...
Ik vroeg aan een klant uit Italië (Milaan) of ze de serie ook keek maar ze vond het te gewelddadig en ze kon het bijna niet verstaan. Blijkbaar erg veel dialect in de serie.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Hoe heb ik dat kunnen missen...
[ Voor 27% gewijzigd door Gaargod op 13-04-2018 22:04 ]
Ik kan het ook moeilijk verstaan, maar ik spreek ook geen Italiaans. Gelukkig hebben we ondertitels. Je bent in ieder geval je leven niet veilig daar en je kan elke dag een kogel verwachten.. vond het einde van seizoen 2 ook behoorlijk heftig.wodkabuikje schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:30:
[...]
Seizoen 3 al gezien. Doet zeker niet onder voor de andere seizoenen.
Ik vroeg aan een klant uit Italië (Milaan) of ze de serie ook keek maar ze vond het te gewelddadig en ze kon het bijna niet verstaan. Blijkbaar erg veel dialect in de serie.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Notificatie niet aan...Gaargod schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:01:
Seizoen 4 Brooklyn Nine Nine staat online
Hoe heb ik dat kunnen missen...
Eerste aflvering gezien, weet nog niet precies wat ik ervan moet denken. Wat is jouw mening over de serie?puntje013 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:56:
Zometeen maar eens aan lost in space gaan beginnen, kijken of het iets is.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ik heb nu 2 aflevering gezien, het is een opeenstapeling van "rampen", de ene crisis is net afgelopen of jet volgende probleem staat alweer om de hoek en naar mijn mening komt dat de verhaallijn niet ten goede.Gekkenhuis schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:36:
[...]
Eerste aflvering gezien, weet nog niet precies wat ik ervan moet denken. Wat is jouw mening over de serie?
In dit tempo van problemen komen de karakters ook niet echt goed naar voren.
Ik kijk het nog een aflevering of 2 aan om te kijken of er nog een beetje een goede verhaallijn in komt of dat het een rampenserie blijft.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ben nu bij aflevering 5 en ik ben helemaal geen sci-fi fan maar ik ben van plan dit in 1 ruk uit te kijken .
Gister ook begonnen aan colony ( met een hoop bekende gezichten) waarvan ikzelf de eerste aflevering
ook erg goed vond maar de tweede was naar mijn mening al een stuk minder .
kingfriko
Colony is een aanrader. Blijf kijken. Verhal wordt steeds spannender. Seizoen 2 staat op Amerikaanse Netflix. Die is nog beter dan eerste. Het boeide mij nooit om Amerikaanse Netflix te benaderen, maar voor Colony seizoen 2 heb ik wel de moeite gedaan.kingfriko schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:11:
Ik vind het een geweldige serie , lost in space : spanning , humor mooie beelden ( dolby vision ) en leuke acteurs , vooral de kinderen zijn geweldig vind ik .
Ben nu bij aflevering 5 en ik ben helemaal geen sci-fi fan maar ik ben van plan dit in 1 ruk uit te kijken .
Gister ook begonnen aan colony ( met een hoop bekende gezichten) waarvan ikzelf de eerste aflevering
ook erg goed vond maar de tweede was naar mijn mening al een stuk minder .
Lost in Space is inderdaad erg vermakelijk. Dat was ook mijn observatie: wat zijn kinderen acteurs goed zijn! Ben vooral weg van jongen.
Persoonlijk vind ik de hoofdpersonen en vooral de jongen niet goed acteren. Veel te geforceerd. En in mijn ogen vind ik het allemaal veel te snel gaan. Maar het lijkt wel helemaal in om eerst alles te laten zien en daarna in "flashbacks" alles uit te leggen.Olga2000 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:34:
[...]
Colony is een aanrader. Blijf kijken. Verhal wordt steeds spannender. Seizoen 2 staat op Amerikaanse Netflix. Die is nog beter dan eerste. Het boeide mij nooit om Amerikaanse Netflix te benaderen, maar voor Colony seizoen 2 heb ik wel de moeite gedaan.
Lost in Space is inderdaad erg vermakelijk. Dat was ook mijn observatie: wat zijn kinderen acteurs goed zijn! Ben vooral weg van jongen.
Hun ruimteschip was nagenoeg onbeschadigd en buiten een gebroken enkel niets aan de hand. Het andere ruimteschip volledig in puin. Er klopt gewoon teveel niet. Dat magnesium verhaal bijvoorbeeld. De afstand lijkt veel te ver om af te leggen in de tijd die zij erover hebben gedaan.
Pluspunt is wel dat het er grafisch wel mooi uitziet. Volgens mij is de bitrate ook een stuk hoger dan andere series.
Ik kijk het nog even aan, maar mijn verwachting was toch heel anders gezien de trailer.
[ Voor 4% gewijzigd door Nicap op 14-04-2018 11:27 ]
Na 10 minuten kijken vind ik Colony al vermakelijker dan Lost in Space. Bedankt voor de tip iig, hier was ik anders niet op gekomen.Olga2000 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:34:
[...]
Colony is een aanrader. Blijf kijken. Verhal wordt steeds spannender. Seizoen 2 staat op Amerikaanse Netflix. Die is nog beter dan eerste. Het boeide mij nooit om Amerikaanse Netflix te benaderen, maar voor Colony seizoen 2 heb ik wel de moeite gedaan.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Lijkt erop dat Netflix steeds meer missers produceerd. Paar jaar geleden was bijna elke echte Netflix orgiginal )dus niet die aangekochte dingen waar ze die term op plakken) goed maar die tijd lijkt voorbij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
fookin mad fer it
Your Friendly Neighborhood Moderator
Omdat Disney zijn eigen streamingdienst wil starten in 2019 en er dus steeds minder Disney-content op Netflix staat. Heel veel van Disney/Pixar zelf is al weg, net als een aantal Marvelfilms. Ik verwacht dat zodra de licenties op Star Wars zijn verlopen, deze ook alleen nog bij Disney te zien zullen zijn.posttoast schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:29:
Ik wilde net Finding Nemo voor mijn kinderen aanzetten, maar gek genoeg staat die er alleen nog maar in het Engels op. Waarom zou Netflix dat doen?
Sorry, dubbelpost...
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 15-04-2018 15:49 ]
Mjah, maar dan vind ik het wel apart dat de Engelstalige variant er nog wel op staat. Nou ja, het is niet anders.Jorgen schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:47:
[...]
Omdat Disney zijn eigen streamingdienst wil starten in 2019 en er dus steeds minder Disney-content op Netflix staat. Heel veel van Disney/Pixar zelf is al weg, net als een aantal Marvelfilms. Ik verwacht dat zodra de licenties op Star Wars zijn verlopen, deze ook alleen nog bij Disney te zien zullen zijn.
Sorry, dubbelpost...
fookin mad fer it
Lastige is alleen om weer een nieuwe serie te vinden om te kijken...
Dit dus. Als het over Disney gaat, wordt er maar te pas en te onpas geroepen dat ze een eigen streamingsdienst willen beginnen.posttoast schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:09:
[...]
Mjah, maar dan vind ik het wel apart dat de Engelstalige variant er nog wel op staat. Nou ja, het is niet anders.
In de eerste plaats is dat pas in 2019 en vooralsnog alleen in de USA (de rest van de wereld op zijn vroegst in 2020). Ik denk dat Disney maar al te graag zijn content nog tot die tijd wil uitstallen bij andere streamingdiensten. Het levert ongetwijfeld een behoorlijke smak geld op. En om die geldkraan nu maar even een paar maanden tot jaren dicht te draaien...
'Tuurlijk, maar dat is wel de reden waarom er steeds minder Disney-dingen te zien zijn op Netflix. Het aanbod tekenfilmseries (bijv. Sofia het Prinsesje en Mickey Mouse Clubhuis) is verkleind; er staat nog maar een handvol Disney/Pixarfilms op en ook Marvel is niet meer compleet. Ik weet niet of het mogelijk is voor Netflix om licenties te verlengen of nieuwe te nemen bij Disney. Ik verwacht dus voorlopig eerder minder, dan meer content van Disney op Netflix.Tigertje schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:27:
[...]
Dit dus. Als het over Disney gaat, wordt er maar te pas en te onpas geroepen dat ze een eigen streamingsdienst willen beginnen.
In de eerste plaats is dat pas in 2019 en vooralsnog alleen in de USA (de rest van de wereld op zijn vroegst in 2020). Ik denk dat Disney maar al te graag zijn content nog tot die tijd wil uitstallen bij andere streamingdiensten. Het levert ongetwijfeld een behoorlijke smak geld op. En om die geldkraan nu maar even een paar maanden tot jaren dicht te draaien...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Tot op heden kijkt het lekker weg. Ja er zitten fouten in
Ook in basic elementen falen ze nogal. De andere jupiter die was gecrashed bijvoorbeeld. Zijn partner ligt er twee meter vandaan en ze valt hem pas op als hij er bijna over struikelt. Totaal geen emotie als blijkt dat ze dood is. Tevens hebben ze altijd meteen het antwoord op iets of een probleem. Echt super jammer. Het had echt een goede serie kunnen zijn.
Het verloop is wel erg serieel. Dwz tegenslag A - afgehandeld - tegenslag B - afgehandeld - tegenslag C etc. Dat had wat gecompliceerder gemogen van mij.
Acteernivo is heel behoorlijk als men in het achterhoofd het scripmateriaal houdt - acteurs kunnen maar tot zover gaan in beter zijn dan de lijnen die ze gegeven worden. Het ziet er mooi uit, dat is geregeld minder in scifi-ish series.
Het familieaspect speelt een grote rol maar dat weet men van te voren als men naar een Lost in Space serie of film kijkt. Ik vond het niet ergelijk en soms zelfs sterk gedaan - misschien kan ik me omdat ik zelf vader ben (van een 10 jarig dochtertje) er makkelijker in verplaatsen dan menig kijker die (nog) geen kinderen heeft?
Was begonnen aan O Mecanismo, maar geloof niet dat ik het ga volhoudenjaydenjarno schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:34:
La Casa de papel nu helemaal afgekeken. Best wel een goede serie. Spreek geen woord Spaans maar werd er goed ingezogen. En mooie karakters. Erg goed neergezet.
Lastige is alleen om weer een nieuwe serie te vinden om te kijken...

Verwijderd
Het enige nadeel van Netflix is dat het vaak wel erg achterloopt met series, seizoenen komen vaak pas online zodra er een heel seizoen op tv is geweest. Maar dit is niet voor alle series het geval.
Het probleem is dat we (lees veel mensen) jarenlang te verwend waren omdat heel veel mensen alle afleveringen al dan niet illegaal ging downloaden de dag nadat de serie was uitgezonden in bv Amerika en binnen een paar dagen was er een acceptabele vertaling beschikbaar. Bij Netflix moeten ze wel netjes betalen voor de series en rekening houden met de rechten wanneer ze uitgezonden mogen worden.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:57:
Ik ben zelf erg tevreden over Netflix, ook erg voordelig als je het account deelt met anderen. Je kunt namelijk verschillende profielen binnen je Netflix aanmaken, en zo kun je met 4 personen tegelijkertijd naar Netflix kijken zonder last te hebben van elkaar.
Het enige nadeel van Netflix is dat het vaak wel erg achterloopt met series, seizoenen komen vaak pas online zodra er een heel seizoen op tv is geweest. Maar dit is niet voor alle series het geval.
In het begin heb ik ook wel eens gedacht waarom heb ik in hemelsnaam Netflix als alles zo goed als automatisch binnen komt rollen via Usenet, maar inmiddels kijk ik alleen nog maar Netflix en laat ik Usenet zo goed als links liggen.
Misschien niet altijd de laatste afleveringen beschikbaar, maar er staat zoveel op dat er niet tegenop te kijken is.
Over Ray Donovan gesproken, ik kijk deze ook en vind het echt een top serie. Helaas hoor ik er te weinig mensen over.Gaargod schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:16:
Helemaal mee eens @M@cer . Ik trok ook altijd 'alles' binnen en dat went heel snel. Halverwege vorig jaar de stap naar Netflix gemaakt, en sindsdien ook nooit meer series via andere wegen binnengehaald. Dat ik bij sommige series (nog) niet verder kan kijken (Ray Donovan, How to get away with murder, Brooklyn 99) neem ik voor lief. Het leuke is dat je ook weer nieuwe series ontdekt door het gebruik van Netflix (suggesties etc.) en dat er zoveel content opstaat dat je idd tijd tekort komt
Verwijderd
Helemaal mee eens inderdaad, persoonlijk vind ik het ook veel fijner om een heel seizoen achter elkaar door te kijken en daarna weer een andere serie op te pakken. Al die series door elkaar heen kijken maakt het vaak minder leuk omdat je dan niet echt in het verhaal zit. Op dit moment ben ik Suits aan het kijken, erg leuke serie en al meerdere seizoenen beschikbaar.M@cer schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:07:
[...]
Het probleem is dat we (lees veel mensen) jarenlang te verwend waren omdat heel veel mensen alle afleveringen al dan niet illegaal ging downloaden de dag nadat de serie was uitgezonden in bv Amerika en binnen een paar dagen was er een acceptabele vertaling beschikbaar. Bij Netflix moeten ze wel netjes betalen voor de series en rekening houden met de rechten wanneer ze uitgezonden mogen worden.
In het begin heb ik ook wel eens gedacht waarom heb ik in hemelsnaam Netflix als alles zo goed als automatisch binnen komt rollen via Usenet, maar inmiddels kijk ik alleen nog maar Netflix en laat ik Usenet zo goed als links liggen.
Misschien niet altijd de laatste afleveringen beschikbaar, maar er staat zoveel op dat er niet tegenop te kijken is.
Net ff opgezocht, ik heb hem gelijk aan mijn lijst toegevoegdPoulske schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:52:
[...]
Over Ray Donovan gesproken, ik kijk deze ook en vind het echt een top serie. Helaas hoor ik er te weinig mensen over.
Ga je echt geen spijt van krijgen, ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden!Martinusz schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:01:
[...]
Net ff opgezocht, ik heb hem gelijk aan mijn lijst toegevoegdben benieuwd. Ik denk dat ik O Mecanosmo laat vallen en ga beginnen met deze serie.
Grotendeels mee eens, echter posten de Social Media accounts van deze series vaak teksten, filmpjes of afbeeldingen op basis van deze nieuwe afleveringen, terwijl dit dan spoilers voor ons zijn. Overigens snap ik niet waarom Netflix het niet voor elkaar kan krijgen om deze afleveringen sneller op Netflix te krijgen, Prison Break werd in Nederland op Fox uitgezonden 1 dag na de uitzending in Amerika, iets wat mij betreft prima is.M@cer schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:07:
[...]
Het probleem is dat we (lees veel mensen) jarenlang te verwend waren omdat heel veel mensen alle afleveringen al dan niet illegaal ging downloaden de dag nadat de serie was uitgezonden in bv Amerika en binnen een paar dagen was er een acceptabele vertaling beschikbaar. Bij Netflix moeten ze wel netjes betalen voor de series en rekening houden met de rechten wanneer ze uitgezonden mogen worden.
Overigens kijk ik zelf ook 99.9% van alle afleveringen gewoon via Netflix.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.