Ik ga het is een kans geven. Net klaar met seizoen 5 van The Vikings namelijk.Brammos85 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:42:
Zijn er nog mensen die het Spaanse La Casa de Papel hebben gezien?
http://www.imdb.com/title/tt6468322/
Per ongeluk op gestuit bij aanbevelingen, maar kijkt verdomd lekker weg. Een team bij elkaar geraapte criminelen probeert de perfecte 'bankroof' te bewerkstellingen. Spannend van begin tot eind!
Ik heb de serie uitgezet na het vuurgevecht. Zo slecht.Brammos85 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:42:
Per ongeluk op gestuit bij aanbevelingen, maar kijkt verdomd lekker weg. Een team bij elkaar geraapte criminelen probeert de perfecte 'bankroof' te bewerkstellingen. Spannend van begin tot eind!
Leuk. Ik ga 'm bekijken.algalid schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:25:
Vanaf volgende zaterdag komt op BBC "Troy: fall of a city" uit, een 8-delige serie. Netflix zorgt voor de distributie buiten de UK dus we zouden het hier ook moeten zien:
http://www.bbc.co.uk/medi...18/08/troy-fall-of-a-city
Reclame voor de reeks is uitermate low key, ik denk dat de meeste mensen wat uit de lucht komen vallen als dat ineens erop staat. Naar verluid zou het een van de meest dure BBC producties ooit zijn maar voor Netflix net iets onder het budget van The Crown staan (dat was ruim 100 miljoen GBP).
Totaal niet mee eens maar goed ieder zijn mening. Baal alleen dat nog steeds niet alles op Netflix staat van de serie. Van genoten in ieder geval.dindr schreef op maandag 12 februari 2018 @ 06:12:
[...]
Ik heb de serie uitgezet na het vuurgevecht. Zo slecht.
zit te kijken naar Netflix betalen via iTunes. Ik koop regelmatig die kaarten met 15% korting, dus is mijn Netflix abonnement ook goedkoper. Zijn er nog kleine lettertjes waar ik rekening mee moet houden (Ik kan met dat account toch ook gewoon op mijn TV / PS4 aanloggen)?
PSN: TDBtje
Grappig inderdaad. Op aanraden van een vriend begonnen aan de serie en na de eerste tonen van Red Right Hand meteen verkochtRallye schreef op zondag 11 februari 2018 @ 00:42:
Grappig. Ik vind dat nu juist één van de leuke dingen bij Peaky Blinders. Stoort mij zeker niet, integendeel.
S1 van Altered Carbon ook gezien laatst, heerlijke dystopische detective en ongeschikt voor jeugdigen / gevoelige kijkers vanwege full frontal en gore. 8/10, van mij mag S2 snel gemaakt worden
Wilde ik Capt. America: Civil War gaan kijken is deze niet beschikbaar.
Ik zou toch zeren dat ik hem in mijn keuzes heb zien staan. Kan iemand dit bevestigen?
Ik zou toch zeren dat ik hem in mijn keuzes heb zien staan. Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb die film bekeken op Netflix. Was wel in 2017. Misschien dat ie eraf gehaald is?m-vw schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:27:
Zoiets gebeurde ook met Guardians of the Galaxy. Inmiddels is Guardians of the Galaxy weer te zien.
Kloptm-vw schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:27:
https://www.netflix-neder...als-verwacht-in-de-lijst/
Ga er maar niet vanuit. Zal wel vertrekken naar de toekomstige streamingdienst van Disney, net zoals alles van Marvel en Star Wars.m-vw schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:42:
[...]
Jammer. Wellicht nog een keer in de rebound.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ben nu bijna door seizoen 4 heen. Seizoen 3 vond ik eerlijk gezegd ook van een goed niveau. Misschien iets te veel politiek en iets minder actie. Maar alle seizoenen zijn wel echt van een ontzettend goede kwaliteit. De keuze voor de moderne muziek vind ik eerlijk gezegd ook ontzettend goed. Nick Cave is sowieso een baasGeteisem schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28:
Peaky Blinders is best aardig maar zwakte wel wat af in het 3e seizoen vond ik. Binnenkort maar eens aan seizoen 4 beginnen.
Gisteren de laatste aflevering gekeken. De beste van seizoen 4 imho.JanW schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:52:
[...]
Ben nu bijna door seizoen 4 heen. Seizoen 3 vond ik eerlijk gezegd ook van een goed niveau. Misschien iets te veel politiek en iets minder actie. Maar alle seizoenen zijn wel echt van een ontzettend goede kwaliteit. De keuze voor de moderne muziek vind ik eerlijk gezegd ook ontzettend goed. Nick Cave is sowieso een baas
Het verhaal is op zich prima. Gewoon goed. Kijkt lekker weg maar ik kan een serie gewoon niet meer serieus nemen na zo iets slechts.Geteisem schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:12:
[...]
Totaal niet mee eens maar goed ieder zijn mening. Baal alleen dat nog steeds niet alles op Netflix staat van de serie. Van genoten in ieder geval.
Ik heb het nog eens opgezocht. Aflevering 1, vanaf 44 minuut en 30 seconden begint het vuurgevecht.
Dan maak je een serie van prima kwaliteit maar dan laat je het vallen op een scene die de aflevering (pilot) kan maken of breken.
Serieus waar, ik heb Wakaliwood (Uganda) films gezien met een budget van 200 dollar die een betere actie scene neer hebben gezet qua videobewerking en geluid van de wapens.
Buiten dit om, prima serie!
Klopt. Werkt gewoon. Ik doe het ook zo (juist ook om die korting). Het is gewoon een manier om Netflix te betalen, zonder invloed op de functionaliteit. Mijn Netflix werkt op de PS4, PC, iPad, iPhone, Android-telefoon, Sony Blu-rayspeler, Philips Android TV, Samsung UE46D8000 en Apple TV 3.TDB schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:13:
zit te kijken naar Netflix betalen via iTunes. Ik koop regelmatig die kaarten met 15% korting, dus is mijn Netflix abonnement ook goedkoper. Zijn er nog kleine lettertjes waar ik rekening mee moet houden (Ik kan met dat account toch ook gewoon op mijn TV / PS4 aanloggen)?
[ Voor 4% gewijzigd door Rallye op 12-02-2018 18:00 ]
The Ritual is super gaaf! Erg spannend en eng.
Ik vond de soundtrack ook prima. Red Right Hand bij Peaky Blinders vond ik net als Nevermind van Cohen bij True Detective echt een prima passende intro. Muziek moet in mijn ogen een bepaald gevoel oproepen dat bij de serie past. Dat het bij een tijd moet horen vind ik nogal vreemd, dat zou vrij lastig worden bij Sci-Fi bijvoorbeeld.JohnnieWbl schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:17:
[...]
Grappig inderdaad. Op aanraden van een vriend begonnen aan de serie en na de eerste tonen van Red Right Hand meteen verkochtDe soundtrack past perfect bij het verhaal en de sfeer en is een verzameling van fantastische nummers die op deze manier een nog breder publiek bereiken. Alle lof voor de makers.
S1 van Altered Carbon ook gezien laatst, heerlijke dystopische detective en ongeschikt voor jeugdigen / gevoelige kijkers vanwege full frontal en gore. 8/10, van mij mag S2 snel gemaakt worden
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
het is nog goedkoper als je met usa itunes kaarten betaald, de dollar is namelijk 80 cent tegenover een euro. Maar ik vermoed dat dit niet meer kan nu ze zo streng zijn op de regio waarin je woont. En het werkte alleen als je familie ofzo had in amerika die die kaarten voor je kon kopen (of je moest een usa creditcard hebben). Nouja, boel gedoe, maar ik heb jaren voor ongeveer 6 euro per maand kunnen kijken op mijn usa netflix account, maar nu betaal ik 15 euro per maand... ach, ook prima.TDB schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:13:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2018 20:27 ]
Ook net La Casa de papel gezien. Maar wat is dat voor zever dat die serie eindigt na 9 afleveringen? Allezja, als je op IMDB kijkt is verhaallijn van aflevering 9 daar hetzelfde als aflevering 13 op Netflix? Waar is de rest en vooral wanneer komt dat op Netflix ? Want das toch nog altijd 1e seizoen waar we deel van missen ?
Wat vinden we van Altered Carbon eigenlijk?
Vond de setting wel gaaf
schijnt dus nog duurder te zijn dan GoT per aflevering...
Vond de setting wel gaaf
Euh, dat was toch Handsome Family met Far from any road?Mugwump schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:02:
net als Nevermind van Cohen bij True Detective
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet in seizoen twee.Gonadan schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Euh, dat was toch Handsome Family met Far from any road?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik heb me er prima mee vermaaktAight! schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:00:
Vond de setting wel gaafschijnt dus nog duurder te zijn dan GoT per aflevering...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Oh die durfde ik niet te kijken. Één vond ik zo tof dat ik bang was dat twee alleen maar tegen mijn vallen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
wie nog wat marvelfilms op zijn lijst heeft staan moet vanavond of morgen daar even tijd voor maken:
https://www.netflix-neder...eries-netflix-verwijderd/
(Voor Captain America: The Winter Soldier is het al te laat, maar die was geloof ik al genoemd in dit topic.)
https://www.netflix-neder...eries-netflix-verwijderd/
(Voor Captain America: The Winter Soldier is het al te laat, maar die was geloof ik al genoemd in dit topic.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Altered Carbon super vette serie en lijkt in andere opzichten wel op gotAight! schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:00:
Vond de setting wel gaafschijnt dus nog duurder te zijn dan GoT per aflevering...
Vond alleen het einde een beetje mwahSkywalker27 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:06:
[...]
Altered Carbon super vette serie en lijkt in andere opzichten wel op got
Maar heb me er goed mee vermaakt, ook alles in 3 dagen gezien
Netflix geeft weer veel geld uit om een producer binnen te halen, en misschien om Disney een hak te zetten.
300 miljoen voor Ryan Murphy producer van oa American Horror Story en American Crime Story
https://www.hollywoodrepo...netflix-mega-deal-1084640
300 miljoen voor Ryan Murphy producer van oa American Horror Story en American Crime Story
[ Voor 18% gewijzigd door baco101 op 14-02-2018 08:43 . Reden: Aanpassingen ]
Oorspronkelijk bestaat het eerste deel uit 9 afleveringen, maar NetFlix heeft zitten knippen daarin zodat het nu 13 afleveringen zijn. Het tweede deel werd uitgezonden oktober-november 2017 en komt naar verwachting in april dit jaar naar Netflix.Leffunk schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:01:
Ook net La Casa de papel gezien. Maar wat is dat voor zever dat die serie eindigt na 9 afleveringen? Allezja, als je op IMDB kijkt is verhaallijn van aflevering 9 daar hetzelfde als aflevering 13 op Netflix? Waar is de rest en vooral wanneer komt dat op Netflix ? Want das toch nog altijd 1e seizoen waar we deel van missen ?
Hmm. Dat is zelfs €1,01 meer dan het duurste abonnement?Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:26:
maar nu betaal ik 15 euro per maand... ach, ook prima.
@Verwijderd betaalt graag meer....Rallye schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:56:
[...]
Hmm. Dat is zelfs €1,01 meer dan het duurste abonnement?
Voor Netflix maak ik nog steeds gebruik van een US account (betaling via CC). Daardoor wat voordeliger uit vanwege de wisselkoers.
Verwijderd
Misschien haal ik spotify family en netflix 4 schermen door elkaar
, ik had eerst een usa account, maar ik daar wat mee en toen heb ik met behulp van de helpdesk het omgezet naar een nl account een paar jaar terug, ben alleen kwijt waarom dat ook alweer moest. Volgens mij hadden de Amerikanen door dat ik een NL creditcard gebruikte, ik meen dat ik steeds geblokkeerd werd.
Beetje jammer dat wij daar weer op moeten wachten. Maar goed april is te doen.Wally2002 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:47:
[...]
Oorspronkelijk bestaat het eerste deel uit 9 afleveringen, maar NetFlix heeft zitten knippen daarin zodat het nu 13 afleveringen zijn. Het tweede deel werd uitgezonden oktober-november 2017 en komt naar verwachting in april dit jaar naar Netflix.
Ik maak me niet zo druk over Disney. Gister in 1 ruk the end of the fucking world gekeken, dat zijn producties waar Netflix mee uitblinkt. Hoeveel geld Disney er ook tegenaan kan gooien, zo'n serie ga je daar toch niet tegenkomen.baco101 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:41:
Netflix geeft weer veel geld uit om een producer binnen te halen, en misschien om Disney een hak te zetten.
Eens. Hier ook van genoten.CopyCatz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Ik maak me niet zo druk over Disney. Gister in 1 ruk the end of the fucking world gekeken, dat zijn producties waar Netflix mee uitblinkt. Hoeveel geld Disney er ook tegenaan kan gooien, zo'n serie ga je daar toch niet tegenkomen.
Dat laatste is natuurlijk niets meer dan een enorme aanname. De zakken van Disney zijn veel dieper, dus bieden of kopen van talent/scripts is moet geen enkel probleem zijn.CopyCatz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Ik maak me niet zo druk over Disney. Gister in 1 ruk the end of the fucking world gekeken, dat zijn producties waar Netflix mee uitblinkt. Hoeveel geld Disney er ook tegenaan kan gooien, zo'n serie ga je daar toch niet tegenkomen.
Ik zie daarom geen enkele gegronde reden om te verwachten dat Disney geen goeie series gaat maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 15-02-2018 11:31 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik doelde meer op de inhoud. Een low key komedie over een seriemoordenaar in de dop ga je bij Disney echt niet vinden.Donstil schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Dat laatste is natuurlijk niets meer dan een enorme aanname. De zakken van Disney zijn veel dieper, dus bieden of kopen van talent/scripts is moet geen enkel probleem zijn.
Ik zie daarom geen enkele gegronde reden om te verwachten dat Disney geen goeie series gaat maken.
Klopt, maar het zou me niet echt verbazen als ze toch besluiten om de rechten buiten de VS even te houden om mocht het daar gelijk een groot succes zijn snel uit te breiden maar andere landen.Rallye schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:57:
Maar goed, Disney richt zich vooreerst op de VS.......
Weer een aanname, de toekomst gaat het uitwijzen, wil je breder als Disney moet je toch meerdere groepen aanboren.CopyCatz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:33:
Ik doelde meer op de inhoud. Een low key komedie over een seriemoordenaar in de dop ga je bij Disney echt niet vinden.
Die serie is trouwens geen Netflix productie, Netflix heeft de rechten gekocht nadat de serie in de Uk op de tv is geweest.
Dat was gelukkig bij Netflix ook nooit een echte beperkingRallye schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:57:
Maar goed, Disney richt zich vooreerst op de VS.......
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 15-02-2018 14:30 ]
Da's een behoorlijke aanname.Donstil schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:00:
[...]
Weer een aanname, de toekomst gaat het uitwijzen, wil je breder als Disney moet je toch meerdere groepen aanboren.
Gisteravond de eerste aflevering gezien maar ik vond het behoorlijk braafjes allemaal. Wordt het nog 'beter'?JohnnieWbl schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:17:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je het nog niet saai vindt: geef het 4 afleveringen maar voor deze serie zit je dan al haflweg. Vind je het te traag gaan: stop er dan maar mee. De serie heeft "hevige" voor- en tegenstanders, als je het in het begin niets vindt, dan wordt het voor jou niet beter.Chaoss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:25:
Gisteravond de eerste aflevering gezien maar ik vond het behoorlijk braafjes allemaal. Wordt het nog 'beter'?
Aangezien veel FX series op Netflix staan lijkt het me eerder een zet om dezelfde lijn van programmering verder te kunnen zetten dan een rechtstreeks schaden van Disney.baco101 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:41:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar valt jullie het verschil tussen vrouwen en mannen series ook zo op? Mijn vriendin kijkt series als Girl Boss of Unbreakable Kimmy Schmidt en ik kan het gewoon niet aanzien. Andersom heeft ze dat ook bij mijn series.
Oh was prima te doen hoor, geen hoog tempo maar wel een interessante setting.algalid schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Als je het nog niet saai vindt: geef het 4 afleveringen maar voor deze serie zit je dan al haflweg. Vind je het te traag gaan: stop er dan maar mee. De serie heeft "hevige" voor- en tegenstanders, als je het in het begin niets vindt, dan wordt het voor jou niet beter.
Maar in de post die ik hiervoor quote wordt gesteld dat de serie nogal wat gore en full frontal nude heeft, terwijl dat in de eerste aflevering niet voorkomt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
In de latere afleveringen lopen er wel naakte vrouwen rond en zijn er afgerukte ledematen. Amerikanen vinden het in het algemeen kindonvriendelijk maar die hebben vooral problemen met de naakte borsten.Chaoss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:00:
Maar in de post die ik hiervoor quote wordt gesteld dat de serie nogal wat gore en full frontal nude heeft, terwijl dat in de eerste aflevering niet voorkomt.
Het is een prima SF serie en heb met plezier ernaar gekeken.algalid schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:13:
[...]
In de latere afleveringen lopen er wel naakte vrouwen rond en zijn er afgerukte ledematen. Amerikanen vinden het in het algemeen kindonvriendelijk maar die hebben vooral problemen met de naakte borsten.
Alleen de cast is echt dramatisch slecht. Kovacs (Joel Kinnaman) vind ik gewoon geen acteur die rollen veel dynamiek kan geven en eigenlijk irriteer ik mij alleen maar aan zijn arrogante hoofd. Die Kristin (Martha Higareda) speelt gewoon dramatisch slecht. Haar nude scenes maakten dat maar gedeeltelijk weer goed
Anyway, just my 2 cents
Haha nee dat is geen aanname. Maar goed laat maar je begrijpt niet wat ik bedoel waarschijnlijk.
Zei er iemand Gore? Vanavond maar eens aan beginnen.JohnnieWbl schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:17:
[...]
Niet doorkijken dan, als het verhaal tot nu toe niet boeit. Als je veel full frontal en gore verwacht dan heb ik blijkbaar verkeerde verwachtingen geschept. Het komt voor in voor mij prima proporties, het is geen nadruk die hierop ligt, meer subtiel gebruikt om de sfeer te creëren.Chaoss schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:25:
Gisteravond de eerste aflevering gezien maar ik vond het behoorlijk braafjes allemaal. Wordt het nog 'beter'?
Geen top acteerprestaties maar heb heb mij er persoonlijk nooit echt aan gestoord. Kinnaman vond ik perfecte combo van nonchalance, badassness en droge humor.Xecuter NL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:23:
Het is een prima SF serie en heb met plezier ernaar gekeken.
Alleen de cast is echt dramatisch slecht. Kovacs (Joel Kinnaman) vind ik gewoon geen acteur die rollen veel dynamiek kan geven en eigenlijk irriteer ik mij alleen maar aan zijn arrogante hoofd. Die Kristin (Martha Higareda) speelt gewoon dramatisch slecht. Haar nude scenes maakten dat maar gedeeltelijk weer goedVerder is Bancroft (James Purefoy) gewoon een B-acteur met ook maar 1 uitdrukking, die ik nog nooit op een top prestatie heb weten te betrappen. De originele Kovacs (Will Yun Lee) vind ik dan wel weer een interessante acteur, die wat mij betreft juist de hoofdrol had mogen hebben, maar dat komt meer door zijn martial arts kunde.
Anyway, just my 2 cents
Verwijderd
Re:mind gezien, 11 meisjes van een jaar of 18 in schooluniformpjes, opgesloten in een kamer.
En het is slecht, zo slecht en totaal onbegrijpbaar en irritant en echt alles is bagger, ik vind dat ik een schadevergoeding moet krijgen voor de 2 uur die ik dit heb volgehouden, heb nog het einde bekeken en dat was nog slechter dan met een hamer op je vinger slaan totdat hij eraf valt.
Ga dit nooit zien, als ik het kon zou ik dit per direct wissen.
En het is slecht, zo slecht en totaal onbegrijpbaar en irritant en echt alles is bagger, ik vind dat ik een schadevergoeding moet krijgen voor de 2 uur die ik dit heb volgehouden, heb nog het einde bekeken en dat was nog slechter dan met een hamer op je vinger slaan totdat hij eraf valt.
Klinkt ook meer als het scenario van een pornofilm.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:30:
Re:mind gezien, 11 meisjes van een jaar of 18 in schooluniformpjes, opgesloten in een kamer.
Netflix raadde het aan, maar ik had al mijn twijfels bij het zien van de ratings. Sowieso nog wel genoeg te kijken. De documentairereeks Dirty Money is wel aardig, al zitten er ook mindere afleveringen tussen.En het is slecht, zo slecht en totaal onbegrijpbaar en irritant en echt alles is bagger, ik vind dat ik een schadevergoeding moet krijgen voor de 2 uur die ik dit heb volgehouden, heb nog het einde bekeken en dat was nog slechter dan met een hamer op je vinger slaan totdat hij eraf valt.
No worries, die streaming service van Disney wordt "family friendly", dus je zal er echt geen series als Altered Carbon (blote lichaamsdelen onder de gordel) of series met bloed (Narcos) op aan gaan treffen. Netflix staat bekend om veel meer vrijheid voor producenten en regisseurs.baco101 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:41:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Inderdaad, de film vond ik een hoge productiewaarde hebben.Olga2000 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:33:
The Ritual is super gaaf! Erg spannend en eng.
Ik had er niet zo'n hoge verwachting van toen ik de film opstartte maar de film wordt gedurende de looptijd ervan alleen maar beter. Het weet een soort van natuurlijke angst op te wekken zoals weinig horrorfilms/(psychologische)thrillers dat kunnen doen en leunt dus vrijwel niet op jump scares.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dafuq, wat is dit nu weer? Ik had er 13 gezien toen het stopte op netflix en ging er vanuit dat dat het hele seizoen was en ze daarna door gingen. Nu zie ik op IMDB nog 2 afleveringen staan? Wat is dit voor chaos?Leffunk schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:01:
Dit is meerdere malen al in dit topic voorbij gekomen maar dit komt door creatief knip en plak werk van Netflix. Ze hebben ook al aangegeven dat de rest van de afleveringen en seizoen 2 vanaf April beschikbaar zijn.Brammos85 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:28:
[...]
Dafuq, wat is dit nu weer? Ik had er 13 gezien toen het stopte op netflix en ging er vanuit dat dat het hele seizoen was en ze daarna door gingen. Nu zie ik op IMDB nog 2 afleveringen staan? Wat is dit voor chaos?
Nog een serie opgestart van de week Ash vs Evil Dead. Bevalt goed. Lekker simpel tussendoortje. Ook de films maar weer eens een keer kijken binnenkort.
Voor mij wordt La Casa de Papel een slow burn want ik ben slecht bestand tegen de telenovella elementen die er tussen zitten. Het is wel een redelijk goede serie maar geen binge voor mij.
ik heb deze gister op aanraden van een vriend van me gekeken, hij was er, net als jullie, lyrisch over.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:31:
[...]
Inderdaad, de film vond ik een hoge productiewaarde hebben.
Ik had er niet zo'n hoge verwachting van toen ik de film opstartte maar de film wordt gedurende de looptijd ervan alleen maar beter. Het weet een soort van natuurlijke angst op te wekken zoals weinig horrorfilms/(psychologische)thrillers dat kunnen doen en leunt dus vrijwel niet op jump scares.
maar wat een slechte film vond ik dit. vooral toen ze eenmaal bij die “uitverkorenen?” aangekomen waren en het gevaar in beeld kwam. dat einde werd ook nogal afgeraffeld.
Wat had je dan op het eind verwacht?dawg schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:56:
[...]
ik heb deze gister op aanraden van een vriend van me gekeken, hij was er, net als jullie, lyrisch over.
maar wat een slechte film vond ik dit. vooral toen ze eenmaal bij die “uitverkorenen?” aangekomen waren en het gevaar in beeld kwam. dat einde werd ook nogal afgeraffeld.
Ik ken weinig (horror)films die na het eind nog even de aftermath bij langs gaan, met daarbij:
- uitleg aan de politie en pers wat er is gebeurd
- met een krankzinnig verhaal bij familieleden (van de overleden maten) langsgaan
- voor gek verklaard worden
- jarenlang psychiatrische hulp
- revalidatie
- etc.
Ik vond het zelf op zich wel een prima film, een 6je zeg maar.
Hele toffe serie. Nooit serieus en geweldige over the top goreGeteisem schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:07:
Nog een serie opgestart van de week Ash vs Evil Dead. Bevalt goed. Lekker simpel tussendoortje. Ook de films maar weer eens een keer kijken binnenkort.
Ik ben gisteren ook aan Ash vs evil dead beginnen, idd een heel toffe serie.JanW schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Hele toffe serie. Nooit serieus en geweldige over the top gore
Ik schaam me er alleen een beetje voor dat ik Lucy lawless pas herkende na de naakt scene
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Hoe ontkoppel je de app op de mobiele telefoon van de IPTV decoder? De app moet niet meer actief worden als afstandsbediening wanneer Netflix direct op de decoder wordt gebruikt.
Dat hoofd herkende ik meteen. Jeugdsentiment... Xena!puntje013 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:21:
[...]
Ik ben gisteren ook aan Ash vs evil dead beginnen, idd een heel toffe serie.
Ik schaam me er alleen een beetje voor dat ik Lucy lawless pas herkende na de naakt scene
Ik vind het zo jammer dat Netflix niet veel meer investeert in series 'van toen'. Zo ontzettend veel kunnen die rechten toch niet kosten?Geteisem schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:04:
[...]
Dat hoofd herkende ik meteen. Jeugdsentiment... Xena!
Charmed, Buffy, Xena, X-Files (de hoek van mijn voorkeur is wel duidelijk, maar het geldt natuurlijk ook voor andere genres
Ja al is vernieuwing ook wel welkom. Maar qua oude hitseries is het dungezaaid. Wellicht iets voor in de toekomst van Netflix.Trevor schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Ik vind het zo jammer dat Netflix niet veel meer investeert in series 'van toen'. Zo ontzettend veel kunnen die rechten toch niet kosten?
Charmed, Buffy, Xena, X-Files (de hoek van mijn voorkeur is wel duidelijk, maar het geldt natuurlijk ook voor andere genres)
Als ik het zo zie stond het er een aantal jaren terug wel op in USA en Canada maar is de licentie verlopen. Het doelpubliek zal er wel te klein voor zijn en nu Netflix zich richt op eigen producties valt het helemaal van de radar vrees ik.Geteisem schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:34:
Ja al is vernieuwing ook wel welkom. Maar qua oude hitseries is het dungezaaid. Wellicht iets voor in de toekomst van Netflix.
De eerste aflevering van Altered Carbon gekeken. De eerste 20 minuten dacht ik echt, waar kijk ik naar? Toen ook maar gestopt en gaan slapen. Vanochtend de rest van de aflevering gezien en helemaal te gek! Vanmiddag maar de 2e aflevering kijken.
Mooie vrouwen en aliens. Is daar niet een hentai-categorie van?Trevor schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Charmed, Buffy, Xena, X-Files (de hoek van mijn voorkeur is wel duidelijk, maar het geldt natuurlijk ook voor andere genres)
Verwijderd
Ik heb net aflevering 7 gekeken waarbij veel op zijn plek valt. De eerste 3 afleveringen heb ik zelf wel aantekeningen zitten maken van de namen e.d. , het is even belangrijk dat je die scherp hebt omdat soms alleen een naam genoemd wordt en als je dan niet weet wie het is mis je een belangrijke clue van het verhaal.Cheezborger schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:01:
De eerste aflevering van Altered Carbon gekeken. De eerste 20 minuten dacht ik echt, waar kijk ik naar? Toen ook maar gestopt en gaan slapen. Vanochtend de rest van de aflevering gezien en helemaal te gek! Vanmiddag maar de 2e aflevering kijken.
Geniale serie verder, ga zo aflevering 8 t/m 10 kijken en dan heb ik het hele seizoen in 1 weekeinde gezien. Er zijn amper series die mij zo weten te boeien, maar dit is zo goed. Eindelijk eens een lastig verhaal in een serie, niet een serie waarbij je ook nog iets anders kan doen, als je even niet oplet mis je gewoon echt wat. Als je moe bent is het ook niet handig
Ben nooit echt een Xena fan geweest, ik legde de link met gladiator spartacus, vandaar pas de herkenning bij de naaktsceneGeteisem schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:04:
[...]
Dat hoofd herkende ik meteen. Jeugdsentiment... Xena!

Edit: het is idd spartacus zoals Trevor zegt.
Hoe kan ik die fout nu maken

[ Voor 14% gewijzigd door puntje013 op 19-02-2018 09:57 ]
Spartacus toch?
Ook een paar dagen terug begonnen aan en inmiddels alweer bijna door Re:mind heen. Bevalt goed en zeker niet standaard of heel Westers (duh). Lekker apart hou ik wel van.
Ik zie point break tussen de films staan maar kan deze alleen toevoegen aan mijn lijst en niet bekijken. Hebben meer mensen hier last van?
Heb ik namelijk nooit eerder gezien. Dat een film erop stond maar niet te bekijken is.
Heb ik namelijk nooit eerder gezien. Dat een film erop stond maar niet te bekijken is.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik vind het verhaal absoluut interessant, ik kan mij echter niet van het gevoel ontdoen dat ik naar een halve softporn serie aan het kijken ben, zoveel onnodig naakt... en ik ben alles behalve preuts.Cheezborger schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:01:
Wat is of welke scenes zijn onnodig naakt dan?Ircghost schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:05:
[...]
Ik vind het verhaal absoluut interessant, ik kan mij echter niet van het gevoel ontdoen dat ik naar een halve softporn serie aan het kijken ben, zoveel onnodig naakt... en ik ben alles behalve preuts.
Sinds afgelopen weekend Suburra gaan kijken, heerlijk
leuke plot twists in het verhaal etc.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Leuke serie ja. Wacht op een volgend seizoen.Martinusz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:22:
Sinds afgelopen weekend Suburra gaan kijken, heerlijkleuke plot twists in het verhaal etc.
zit in seizoen 4 van de Blacklist. Eerste 3 seizoenen waren erg goed. Alleen seizoen 4 begint toch wel onrealistisch te worden en meer hetzelfde. Gaat dit beter worden na de eerste 4 afleveringen of is de koek op?
Bedankt voor deze tip. Heb er met veel plezier naar zitten kijken.Brammos85 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:42:
niet dat ik perse uitleg of verantwoording verwachtte, maar ik vond het niet echt passend, die uitverkorenen. en voor een horrorfilm vond ik het gevaar (om niet te spoileren noem ik het maar even zo) zo slecht. inspiratieloos en slecht qua effects. ook het einde vond ik wel heel erg makkelijk gaan.ikbenerniet schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Wat had je dan op het eind verwacht?
Ik ken weinig (horror)films die na het eind nog even de aftermath bij langs gaan, met daarbij:
- uitleg aan de politie en pers wat er is gebeurd
- met een krankzinnig verhaal bij familieleden (van de overleden maten) langsgaan
- voor gek verklaard worden
- jarenlang psychiatrische hulp
- revalidatie
- etc.
Ik vond het zelf op zich wel een prima film, een 6je zeg maar.
Afgelopen weekend in een ruk The Sinner uitgekeken, spannende serie waar je toch weer steeds de volgende aflevering wilt kijken om snel antwoord op vragen te krijgen.
Verhaal is wel interessant, althans je wilt graag weten wat er precies met Bankcroft is gebeurd.Ircghost schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:05:
[...]
Ik vind het verhaal absoluut interessant, ik kan mij echter niet van het gevoel ontdoen dat ik naar een halve softporn serie aan het kijken ben, zoveel onnodig naakt... en ik ben alles behalve preuts.
Weinig spanning vond ik zelf, zoveel naakt zit er niet in toch? Althans geen softporn.
Serie inmiddels uitgekeken, wel leuk. Maar meer ook niet vind ik. Heb betere series gezien
Leuke serie ja en Jessica BielPoulske schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:07:
Afgelopen weekend in een ruk The Sinner uitgekeken, spannende serie waar je toch weer steeds de volgende aflevering wilt kijken om snel antwoord op vragen te krijgen.
Ben er gisteren mee begonnen, 1e aflevering beviel goed. Net klaar met Gomorra, dus ik blijf nog ff lekker in hetzelfde sfeertjeMartinusz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:22:
Sinds afgelopen weekend Suburra gaan kijken, heerlijkleuke plot twists in het verhaal etc.
Trouwens: Casa de Papel staat bij mij in NetFlix in ene vermeld als 'Money Heist'. Anderen dit ook opgevallen? Voorheen was het wel Casa de Papel
Dat was al langer de "internationale" naam. Bij mij lijkt het zo wat te wisselen tussen die twee. Mss omdat mensen de naam niet goed vinden. Ik heb al Casa del Papel gehoord of El Casa de Papel en mensen vinden het dan niet...Gaargod schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:57:
Trouwens: Casa de Papel staat bij mij in NetFlix in ene vermeld als 'Money Heist'. Anderen dit ook opgevallen? Voorheen was het wel Casa de Papel
Op 23 maart komt seizoen 2 online van Santa Clarita Diet en dat bestaat uit 10 afleveringen.
Ik heb me met seizoen 1 best vermaakt dus laat maar komen.
Ik heb me met seizoen 1 best vermaakt dus laat maar komen.
Pff...Ik heb best nog wel dingen staan om te kijken. Maar kan me er niet toe zetten.
The Ritual pas gezien dat vond ik een goede film.
Wat ik zoek is eigenlijk een serie die me bij m'n lurven pakt. Die ik MOET bingen zeg maar.
Maar liefst een met een einde. zoals BB, Lost, Weeds, Black Sails, etc
Ik ben me door Altered Carbon aan het worstelen. Heeft alle elementen om voor mij een goede serie te zijn, maar ik kom er maat niet in (nu afl. 7 of 8 geloof ik).
Iemand nog een tip voor een goede serie (met een einde bij voorkeur)?
Wat ik zoek is eigenlijk een serie die me bij m'n lurven pakt. Die ik MOET bingen zeg maar.
Ik ben me door Altered Carbon aan het worstelen. Heeft alle elementen om voor mij een goede serie te zijn, maar ik kom er maat niet in (nu afl. 7 of 8 geloof ik).
Fargo?readytoflow schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:39:
Pff...Ik heb best nog wel dingen staan om te kijken. Maar kan me er niet toe zetten.
Hoeveelheid naakt is ook best overdreven. Af en toe zie je een blote vrouw, heel af en toe een blote man.G.Scholtens schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:14:
[...]
Verhaal is wel interessant, althans je wilt graag weten wat er precies met Bankcroft is gebeurd.
Weinig spanning vond ik zelf, zoveel naakt zit er niet in toch? Althans geen softporn.
Serie inmiddels uitgekeken, wel leuk. Maar meer ook niet vind ik. Heb betere series gezien
Serie is idd leuk, maar niet hoogstaand.
Oh? Dat is klaar na 2 seizoenen? ook echt een einde? Dan is dat wel een aanrader idd.
Zo vond ik die serie dat mensen een kolonie in de prehistorie gingen opbouwen wel leuk maar die werd na 1 seizoen ook gecanceled.
Fargo is inderdaad wel goed, en heb zelf net The Sinner af, is 1 seizoen, maar wel met een einde.readytoflow schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:39:
Elk seizoen is een ander verhaal. Het zijn 3 seizoenen en die eindigen gewoon elk seizoen.readytoflow schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Oh? Dat is klaar na 2 seizoenen? ook echt een einde? Dan is dat wel een aanrader idd.
Zo vond ik die serie dat mensen een kolonie in de prehistorie gingen opbouwen wel leuk maar die werd na 1 seizoen ook gecanceled.
Handig dat je nu in de (android) app kan zien wat ze binnenkort hebben/krijgen

Sinds de laatste update van de android app (versie 5.13.1) heb ik een menu balk onderin. Daar staat het.Arrne schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:20:
Hoe/waar dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Alternative op 22-02-2018 10:26 ]
Die heb ik niet, of ik moet iets volledig over het hoofd zien. App is 3 dagen geleden voor het laatste geupdate, en er zijn geen nieuwe updates beschikbaar. 
Edit: versie is ook 5.13.1
Edit: versie is ook 5.13.1
[ Voor 8% gewijzigd door Arrne op 22-02-2018 10:29 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.