Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Deze serie heb ik sindskort ook in mijn lijst staan. Netflix deed een aanbeveling hiervoor omdat ik Luther had gezien. Ik lees er ook goede verhalen over in de reviews. Weet jij of het een beetje vergelijkbaar is met Luther of toch wel degelijk anders?
Ik heb Luther nooit gezien dus die vergelijking kan ik niet maken.
meesje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik heb ooit eens S1 gezien. In dit topic heb ik gelezen dat S2 nog goed was, maar S3 niet. Hoe heb jij het laatste seizoen ervaren?
S3 is idd. wat minder, omdat het verhaal wat opgerekt lijkt te worden. Maar ik heb met plezier gekeken.

Ik moet nu trouwens weer op zoek naar een nieuwe serie. Ik ben er weer doorheen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik heb ooit eens S1 gezien. In dit topic heb ik gelezen dat S2 nog goed was, maar S3 niet. Hoe heb jij het laatste seizoen ervaren?
eerste twee seizoenen zijn heel sterk. Op zich is de verhaallijn van s3 ook wel ok als afronding, maar de opzet is minder geslaagd en eigenlijk had het wel in 3 afleveringen gepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Deze serie heb ik sindskort ook in mijn lijst staan. Netflix deed een aanbeveling hiervoor omdat ik Luther had gezien. Ik lees er ook goede verhalen over in de reviews. Weet jij of het een beetje vergelijkbaar is met Luther of toch wel degelijk anders?
Heb beide series gezien. Persoonlijk vind ik the Fall de betere serie, in principe 1 lang verhaal in de 3 seizoenen, wel slechts 6 afleveringen per seizoen. Aanradertje.

Overeenkomst tussen beide series; redelijk donker, kwaliteit, BBC, detective en last but not least; laatste seizoen van beide zijn overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Langzaamaan begonnen aan Dark (zit nu op E04) maar 't kan mij niet echt bekoren. Beetje 13 in een dozijn en te traag voor mij.

De nieuwe serie Dope vind ik wel gaaf. Bijna een exacte kopie van Drugs Inc op NatGeo welke ik ook graag keek.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 20:05
Had ik toch gelijk!!! Komt dus toch in januari uit in tegenstelling het ontbreken van de serie in de lijst met serie's die januari naar Netflix komen.

Ga gelijk kijken vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Schimanski81 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Heb beide series gezien. Persoonlijk vind ik the Fall de betere serie, in principe 1 lang verhaal in de 3 seizoenen, wel slechts 6 afleveringen per seizoen. Aanradertje.

Overeenkomst tussen beide series; redelijk donker, kwaliteit, BBC, detective en last but not least; laatste seizoen van beide zijn overbodig ;)
Net ook begonnen aan Luther. De eerste afleveringen vond ik toch net wat minder dan The Fall.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:32
Schimanski81 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Bedankt. Ik vond Luther echt een goede serie vooral de karakterontwikkeling die de personages doorlopen is tamelijk briljant. Zal binnekort maar aan The Fall beginnen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:46
Het zal op Netflix een goede sci-fi maand worden. Star Trek Discovery gaat bijna eindigen maar vrijdag is er Altered Carbon en op 23 februari Mute (met Alexander Skarsgard, van regisseur Duncan Jones):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:03
Ik las op Reddit dat Babylon Berlin, de duurste Duitse productie ooit en in de geest van The Sopranos en Boardwalk Empire beschikbaar is gekomen op Netflix,

Maar helaas.... Niet in Nederland, hier staat ie op Videoland. Hopelijk komt ie wel nog naar Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Vanavond maar eens aan de laatste aflevering van La Casa de Papel. Toch wel leuker dan verwacht. Jammer dat ik er alweer bijna doorheen ben. Maar goed nog zat te kijken voorlopig.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
Geteisem schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:14:
Vanavond maar eens aan de laatste aflevering van La Casa de Papel. Toch wel leuker dan verwacht. Jammer dat ik er alweer bijna doorheen ben. Maar goed nog zat te kijken voorlopig.
Let even op, dit is de laatste aflevering op Netflix, maar niet van het seizoen! Er zitten nog 2 afleveringen achter maar geen idee wanneer deze op Netflix komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Poulske schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Let even op, dit is de laatste aflevering op Netflix, maar niet van het seizoen! Er zitten nog 2 afleveringen achter maar geen idee wanneer deze op Netflix komen.
Goed om te weten. Apart. Hmmm misschien toch uitwijken naar andere middelen wellicht. Dat is ondanks het ruime aanbod wel weer een nadeel van Netflix. Nou ook niet echt een serie waar ik maanden wil wachten met de 'afronding'.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vraagje, ik ben sinds een maand Netflix aan het kijken en bevalt me beter dan ik dacht. Ik heb naast Netflix ook nog een mediabox omdat ik zoveel series kijk.

Hoe groot is de kans dat series als SealTeam/CBS of Chicago PD/NBC of Agents of shield/ABC of Blindspot/NBC ooit ook wekelijks op Netflix komen ?

Ik kijk zoals je ziet heel veel series en ben benieuwd of er series van CBS of NBC ooit ook nog naar Netflix komen ?

Ben overigens al blij dat er toch redelijk wat series zijn die wekelijks op Netflix nieuwe afleveringen komen, dit was een paar jaar terug niet volgens mij.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:17
GokuSsj schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:43:
Vraagje, ik ben sinds een maand Netflix aan het kijken en bevalt me beter dan ik dacht. Ik heb naast Netflix ook nog een mediabox omdat ik zoveel series kijk.

Hoe groot is de kans dat series als SealTeam/CBS of Chicago PD/NBC of Agents of shield/ABC of Blindspot/NBC ooit ook wekelijks op Netflix komen ?

Ik kijk zoals je ziet heel veel series en ben benieuwd of er series van CBS of NBC ooit ook nog naar Netflix komen ?

Ben overigens al blij dat er toch redelijk wat series zijn die wekelijks op Netflix nieuwe afleveringen komen, dit was een paar jaar terug niet volgens mij.
Die kans is niet heel groot. Netflix zet meer in op 'eigen' materiaal.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er komt een Netflix original uit Denemarken aan:
http://www.superguide.nl/...serie-the-rain-news-27123
Nadat een dodelijk virus het grootste deel van de mensheid heeft vernietigd, ligt Denemarken in puin. Slechts enkele mensen hebben de uitbraak overleefd en houden zich schuil in de ondergrondse bunkers. Zes jaar na de ramp besluiten twee jonge overlevenden hun veilige schuilplaats achter zich te laten om op zoek te gaan naar hun vader. Maar daarvoor moeten ze wel dwars door het rampgebied reizen dat voorheen Denemarken was.

[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 31-01-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ziet er leuk uit. Alleen is dit een veel gebruikt en redelijk uitgemolken concept. Maar wellicht is het deze keer boeiender dan de meeste pogingen. Ga zeker een poging wagen als deze begint.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Opvallend dat Netflix nog geen Nederlandstalige original serie of film aandurft. Ik las vorig jaar wel verhalen over een samenwerking met het Vlaamse VRT omtrent een serie maar daar blijft het de laatste tijd ook wel angstvallig stil over.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
Lasmibalsingh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:53:
Opvallend dat Netflix nog geen Nederlandstalige original serie of film aandurft. Ik las vorig jaar wel verhalen over een samenwerking met het Vlaamse VRT omtrent een serie maar daar blijft het de laatste tijd ook wel angstvallig stil over.
Die komt er zeker wel, maar vanaf 2019 pas. Vandaar dat je er op dit moment weinig over hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Geteisem schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Ziet er leuk uit. Alleen is dit een veel gebruikt en redelijk uitgemolken concept. Maar wellicht is het deze keer boeiender dan de meeste pogingen. Ga zeker een poging wagen als deze begint.
Des te mooier als ze het op de kwaliteit kunnen krijgen die veel van hun series hebben. Ik vind het concept namelijk altijd best leuk, ook in films. Maar heel vaak is het inderdaad nogal hetzelfde of zelfs abominabel slecht. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 16:13
Sjurm schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Die komt er zeker wel, maar vanaf 2019 pas. Vandaar dat je er op dit moment weinig over hoort.
Die is er wel (Beau Séjour), maar dus blijkbaar enkel op de Belgische Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
ennekke schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:58:
[...]

Nog niet eerder van deze serie gehoord maar heb het nu wel toegevoegd aan mijn lijst. Als ik de titel opzoek kan ik het wel vinden en bekijken op Netflix NL. Wel apart dat deze serie niet onder tabblad Nederlands staat maar aan de andere kant ook wel logisch. Misschien kunnen ze er beter tabblad Nederlandstalig van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Er is ook nog Code 37. Dat gaat over zedendelicten.

Bij het verschijnen van Beau Séjour is er een media-outlet die een lijstje had gemaakt maar het was niet zo groot. En het is inderdaad moeilijk zoeken op Netflix naar Nederlandstalige producties, ze staan soms onder obscure secties.

De meeste Vlaamse zenders hebben hun eigen platform en daar zit delen met Netflix niet bij. De openbare zender heeft een "net gemist" platform wat letterlijk te nemen is, na een maand is het al in een archief in de kelder. Zelfs nieuwsuitzendingen...

Het grappige is wel dat ze dan ineens zitten te juichen als Stephen King Beau Séjour begint aan te prijzen. En dan klagen dat niemand van het buitenland iets Vlaams wil zien...

[ Voor 35% gewijzigd door algalid op 31-01-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:36

SomerenV

It's something!

Lasmibalsingh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:53:
Hier heb je Videoland (en NL Ziet?) die concurreren met Netflix en waarschijnlijk sneller de Nederlandse series/films voor zich weten te winnen. Een beetje jammer want het meeste wat uit Nederland komt qua producties is echt om te janken dus ik zal van m'n leven daar geen abonnement op nemen. Maar áls er dan een leuke serie uit ons landje komt dan is de kans dat we die mislopen op Netflix vrij groot.

M'n vriendin kijkt graag naar Nederlandse series/programma's/films maar die is prima met het NL aanbod op Netflix en de dingetjes die ze kan kijken via KIJK. Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat als Videoland zou integreren met Netflix ze een veel groter publiek aan kunnen spreken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:29
ennekke schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:58:
[...]

Nee hoor. Ook op de Nederlandse. Goede serie (ik heb hem via de Belgische TV gevolgd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:17

Croga

The Unreasonable Man

GokuSsj schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:43:
De kans voor Agents of Shield is in ieder geval nagenoeg nul. Die is ondertussen in eigendom van Disney, die met hun eigen on demand video dienst gaan komen. Ik verwacht dat alle Marvell spul daar heen zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Maar in Europa voorlopig nog niet, dus dat maakt de kans wat groter......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De kans van Agents of Shield is verder afgenomen. Seizoen 1 tot 4 staan sinds vandaag op Videoland.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:14
Trevor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:17:
De kans van Agents of Shield is verder afgenomen. Seizoen 1 tot 4 staan sinds vandaag op Videoland.
Ik ben zo vrij geweest om een Videoland topic aan te maken (en zo brutaal om er hier "reclame" mee te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 23:26
Trevor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:17:
Net Ziggo Series & Movies gecheckt (niet L of XL): ze hebben S1 t/m S4 van Agents of Shield. Ooit heb ik via Ziggo al eens S1 en S2 gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Vandaag is de nieuwste, en duurste, serie van NF gereleased. Hoop op een knaller.

YouTube: Altered Carbon | Official Trailer [HD] | Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Schimanski81 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
Vandaag is de nieuwste, en duurste, serie van NF gereleased. Hoop op een knaller.

YouTube: Altered Carbon | Official Trailer [HD] | Netflix
Gemengde reacties tot nu toe:
https://www.manners.nl/altered-carbon-kijken-waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ik lees de reviews niet, wil er graag blanco in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:58

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik heb al een tijdje netflix maar deed er tot voor kort weinig mee. Toch zitten kijken en die netflix originals zijn naar mijn mening echt geweldig! Boven aan die lijst staat bij mij nu Shot in the dark. Dat liet echt een extreme indruk achter.

Voor de rest merk ik dat ook steeds meer docu's (ala discovery/nationalgeogrp/history) beschikbaar komen.

Erg tof allemaal!

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 12:14
aflevering 1 gezien, niet op mijn grote tv en zonder surround e.d. maaaar i am hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 09:40
Ben ook hooked, zie zoveel bekende gezichten die ik van andere series ken. Gisteravond de eerste ep. gekeken en buiten dat het verhaal mij aanspreekt ziet het er ook nog eens érg nice uit in HDR met al dat neonlicht. Spat van je scherm!

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 03-02-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een mooie serie, het is wel even doorbijten de eerste 20 minuten omdat het verhaal erg lastig llijkt, maar daarna valt alles op zijn plaats. Heerlijk. Hoop dat er veel vuurgevechten inzitten zoals in aflevering 1, echt tof.

Ik heb ook geen surround hier meer in huis, maar ik denk dat dat wel veel toevoegt met deze serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Moord en mysterie in het 19e-eeuwse New York in The Alienist, vanaf 19 april op Netflix.

The Rain, de eerste Deense Netflix Original-serie, verschijnt in het voorjaar van 2018. Het verhaal volgt een broer en zijn zus die proberen te overleven in een wereld waar een virus zich via de regen verspreidt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Voor diegene die benieuwd zijn naar die serie over die huizen. Deze heet:

“The world’s most extraordinary homes”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:53
Ik snap de matige reviews eigenlijk niet zo. Persoonlijk vind ik het een heerlijke serie. Wat dat betreft kon ik mij wel vinden in deze review over de reviews:
https://www.forbes.com/si...ix-original/#afa977569636

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Coach Snoop. Wat een aanrader! Ook als je geen fan bent van Snoop Dogg. Prachtige documentaireserie over een American football jeugdcompetitie voor kansarme jongeren. Echte feelgood tv en half uurtje per aflevering. Kijkt makkelijk weg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:16
Mugwump schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:51:
[...]

Ik snap de matige reviews eigenlijk niet zo. Persoonlijk vind ik het een heerlijke serie. Wat dat betreft kon ik mij wel vinden in deze review over de reviews:
Zijn nu bij aflevering 4, en moet eerlijk gezegd nog een beetje wennen, niet fantastisch, maar ook niet slecht :)

het enigste waar ik me mateloos aan irriteer, is die verplicht gesponsorde sigaret die hij elke keer weer opsteekt, en duidelijk niet echt rookt 8)7

En de media moet maar eens ophouden om alles de GOT opvolger te noemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absrnd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:48:
En de media moet maar eens ophouden om alles de GOT opvolger te noemen |:(
Volgens mij is dat alleen gebasseerd omdat het ook van een boekenreeks afkomstig is, dat is echt werkelijk de enige overeenkomst, er was eerst een serie boeken en toen een tv serie.

Dan kan je alles wel een opvolger van iets noemen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
In Mute, de nieuwe film van Duncan Jones (Moon, Source Code, Warcraft), speelt Alexander Skarsgård een stomme barman met een gewelddadig verleden. In het futuristische Berlijn van 2052 gaat hij op zoek naar zijn verdwenen vriendin. Verschijnt op Netflix vanaf 23 februari 2018.

Irreplaceable You volgt Abbie (Gugu Mbatha-Raw) en Sam (Michiel Huisman). Ze kennen elkaar al sinds hun jeugd, zijn verloofd en hebben grootse toekomstplannen. Tot bij Abbie onverwacht kanker wordt vastgesteld en hun relatie danig op de proef wordt gesteld. Beschikbaar op Netflix vanaf 16 februari 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mugwump schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:51:
[...]
Ik kan mij daar wel in vinden. Het ziet er fantastisch uit, kijkt lekker weg maar er gebeurd buiten vechten eigenlijk erg weinig. Zo is het verhaal wel erg dun bijvoorbeeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 22:42
Donstil schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Ik kan mij daar wel in vinden. Het ziet er fantastisch uit, kijkt lekker weg maar er gebeurd buiten vechten eigenlijk erg weinig. Zo is het verhaal wel erg dun bijvoorbeeld.
Ik had moeite om er in te komen, maar in tegenstelling tot veel Netflix series die slechter worden in het tweede deel omdat de ideeen opraakten, wordt het steeds beter.

Vooral EP7 met de backstory is geweldig moet ik bekennen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Ik had moeite om er in te komen, maar in tegenstelling tot veel Netflix series die slechter worden in het tweede deel omdat de ideeen opraakten, wordt het steeds beter.

Vooral EP7 met de backstory is geweldig moet ik bekennen.
Ik heb tot en met ep6 gezien dus ben benieuwd zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik heb Altered Carbon helemaal uitgekeken. Er lopen wel veel verschillende verhaallijnen door elkaar en ze zijn niet goed aan mekaar geweven maar ik vond het erg vermakelijk.

De cinematografie doet me wat denken aan Marvel series, vooral de actie-scènes (blijkbaar werkte Martin Ahlgren aan Daredvil mee). Dat is zeer goed in elkaar gestoken en er is duidelijk geld tegenaan gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Donstil schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Zoals Loek al zei wordt dat wel beter in de tweede helft. Het is misschien geen serie die in mijn top tien allertijden komt , maar het kijkt echt heerlijk weg.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Begonnen aan the End of the F***ing World. Lekker vaag en daar hou ik wel van. Korte afleveringen is ook best fijn als tussendoortje.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:06
Gisteren laatste paar afleveringen van Dark gekeken en ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant is het een geniale serie omdat je echt goed op moet letten wie wie is en wanneer maar aan de andere kant heb ik bij het einde een gevoel van "is dit het?". Dat komt eigenlijk alleen maar omdat we voor mijn gevoel nog zoveel onbeantwoord is..

Anyways. Het is een goede serie :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Netflix heeft vannacht na de Superbowl onverwacht de derde Cloverfield film gereleased. Staat nu online zo te zien.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
MrAngry schreef op maandag 5 februari 2018 @ 07:33:
Netflix heeft vannacht na de Superbowl onverwacht de derde Cloverfield film gereleased. Staat nu online zo te zien.
Hier is ie te vinden:
https://www.netflix.com/nl/title/80134431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 20:05
Toch moet ik even wennen aan de manier waarop Netflix released. Normaal wordt ik eerste gehyped door een trailer en moeten ik weken uitkijken naar de film, maar nu staat hij er opeens op zonde dat ik wist dat er een derde deel kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dit is wel echt een superbowl ding natuurlijk. Ad midden in die onverwacht is en dan gokken op direct daarna allemaal mensen naar Netflix lokken.
Op basis van Reddit lijkt dat best goed gewerkt te hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tja, nieuw is het wel. Maar ik vind het wel een vette actie. Niemand die het verwacht en dan BOEM : Overal opeens een nieuwe film online haha. Ze zetten er wel een nieuwe "trend" mee neer wat mij betreft

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Webgnome schreef op maandag 5 februari 2018 @ 06:54:
Gisteren laatste paar afleveringen van Dark gekeken en ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant is het een geniale serie omdat je echt goed op moet letten wie wie is en wanneer maar aan de andere kant heb ik bij het einde een gevoel van "is dit het?". Dat komt eigenlijk alleen maar omdat we voor mijn gevoel nog zoveel onbeantwoord is..

Anyways. Het is een goede serie :)
je vragen worden misschien nog beantwoord. Er komt een 2e seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:06
Zojuist bevestigd gekregen door netflixnl @ twitter. De laatste twee afleveringen plus 9 andere afleveringen worden medio April beschikbaar

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
loekf2 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Je beschrijft perfect het Netflix-probleem: weinig series van hen halen een constant niveau. Tweede seizoenshelft wordt vaak slechter, te lange afleveringen, te veel afleveringen, langdradigheid, gerek van afleveringen, lange pozen dat er in meerdere afleveringen niks tot weinig gebeurt. Nee, ze hebben de formule niet onder de knie. Je merkt ook duidelijk dat de series met minder afleveringen tot de betere Originals horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Veefje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:41:
[...]

Je beschrijft perfect het Netflix-probleem: weinig series van hen halen een constant niveau. Tweede seizoenshelft wordt vaak slechter, te lange afleveringen, te veel afleveringen, langdradigheid, gerek van afleveringen, lange pozen dat er in meerdere afleveringen niks tot weinig gebeurt. Nee, ze hebben de formule niet onder de knie. Je merkt ook duidelijk dat de series met minder afleveringen tot de betere Originals horen.
Is dat specifiek een Netflix probleem? Volgens mij geldt dat voor bijna alle grote producenten van series.
Voor elke topserie zijn er tien 'flopseries'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Super vreemd. Ineens was er iets.

Is dit echt film 3? Of meer een film in hetzelfde universum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Super vreemd. Ineens was er iets.

Is dit echt film 3? Of meer een film in hetzelfde universum.
10 Cloverfield Lane was ook geen vervolg op Cloverfield. You do the rest of the math ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:44:
[...]

10 Cloverfield Lane was ook geen vervolg op Cloverfield. You do the rest of the math ;)
Ja dat is ook zo.
Vond de eerste echt vreselijk, maar 10 Cloverfield Lane wel tof.

Ga zo de derde dus maar starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Mugwump schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:50:
[...]

Is dat specifiek een Netflix probleem? Volgens mij geldt dat voor bijna alle grote producenten van series.
Voor elke topserie zijn er tien 'flopseries'.
Ik doel meer op zo ‘straight to the point’ als mogelijk het verhaal vertellen. Dus niet 13 eps maken als je maar verhaal voor 8-10 hebt, etc. Maak geen afleveringen van een uur, als dat betekent dat de afleveringen grotendeels maar voortkabbelen en het vaak (als je eerlijk bent) gewoon saai is. Maak niet bijna elke serie een lange film, want het is tenslotte een serie. Ik zou uit het hoofd waarschijnlijk meer dan 20 Originals kunnen noemen waar je hetzelfde patroon ziet. That’s not a good thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

algalid schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:44:
Ik heb Altered Carbon helemaal uitgekeken. Er lopen wel veel verschillende verhaallijnen door elkaar en ze zijn niet goed aan mekaar geweven maar ik vond het erg vermakelijk.

De cinematografie doet me wat denken aan Marvel series, vooral de actie-scènes (blijkbaar werkte Martin Ahlgren aan Daredvil mee). Dat is zeer goed in elkaar gestoken en er is duidelijk geld tegenaan gegooid.
Heb Altered Carbon nu ook volledig bekeken. Er loopt van alles door elkaar heen qua verhaallijnen, maar aan het eind is toch wel heel veel duidelijk, al zijn er natuurlijk altijd nog wel wat vragen. Ik vond het een toffe serie, anders kijk ik niet 10 afleveringen in een paar dagen direct na de release. Af en toe wel wat afgeleid door blote tetten, maar goed.. kan ik ook niets aan doen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 11:02
Gomorra nogmaals helemaal gekeken blijft zeer toffe serie!
iemand een suggestie wat hierop lijkt?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 22:39
Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:21:
Suburra volgens mij, daarnaast heb je natuurlijk ook Narcos, El Chapo in de drugs onderwereld.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Martinusz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Suburra volgens mij, daarnaast heb je natuurlijk ook Narcos, El Chapo in de drugs onderwereld.
Narcos heb ik al gezien rest nog niet :)
thanks!

Gomorra s3 komt pas eind oktober op Nedflix :/

[ Voor 10% gewijzigd door Nick25 op 07-02-2018 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 28-09 17:31

YellowCube

Wait...what?

ik beb gisteren met Blacklist begonnen en na 10 minuten episode 1 weer gestopt.

spoiler:
Elizabeth Keen wordt ingeschakeld om met public enemy no. 1 aan de slag te gaan en wordt, totaal onverwacht, met een totaal achterlijk inge-CGI'de Blackhawk helicopter en 8FBI voertuigen, die van alle kanten aan komen zetten, opgehaald.
Ze reageert daar natuurlijk op door heel bijdehand tegen haar vriend te zeggen: "Nou, ik hoef je auto niet te lenen

Dan is het bij mij eigenlijk wel gelijk klaar.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
YellowCube schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:27:
ik beb gisteren met Blacklist begonnen en na 10 minuten episode 1 weer gestopt.

spoiler:
Elizabeth Keen wordt ingeschakeld om met public enemy no. 1 aan de slag te gaan en wordt, totaal onverwacht, met een totaal achterlijk inge-CGI'de Blackhawk helicopter en 8FBI voertuigen, die van alle kant aan komen zetten, opgehaald.
Ze reageert daar natuurlijk op door heel bijdehand tegen haar vriend te zeggen: "Nou, ik hoef je auto niet te lenen

Dan is het bij mij eigenlijk wel gelijk klaar.
Doorzetten ;) geweldige serie voor de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 28-09 17:31

YellowCube

Wait...what?

Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:28:
[...]

Doorzetten ;) geweldige serie voor de rest!
Als jij zegt dat dit de enige scene is die zo in elkaar zit, dan ga ik nog een poging wagen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
YellowCube schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Als jij zegt dat dit de enige scene is die zo in elkaar zit, dan ga ik nog een poging wagen.
Naar 2 a 3 afleveringen dan ga je door kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 10:09
Maar na seizoen 3 hmmmm wordt het wel minder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
YellowCube schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Doe het niet, het niveau blijft zo laag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:23
Haha, Blacklist. Ook geprobeerd, wat een ongeloofwaardige ellende zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nick25 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:21:
Pablo Escobar: El Patrón del Mal. Stuk beter en realistischer dan Narcos imho. Gewoon een ranzige vent en geen geromantiseer wat betreft Pablo. Acteur is ook een stuk gepaster voor de rol dan in Narcos vind ik een echte smeerlap.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Skywalker27 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:44:
Maar na seizoen 3 hmmmm wordt het wel minder ;)
Eens, ben nu bezig met seizoen 5 (nog niet op netflix) maar denk steeds meer aan stoppen met de serie. Eerste 2/3 seizoenen vond ik echt leuk. Maar het wordt echt steeds ongeloofwaardiger. Nee, begin is niet geloofwaardig uiteraard, maar het wordt gewoon steeds 'idioter'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 17:57
Zijn er nog mensen die het Spaanse La Casa de Papel hebben gezien?
http://www.imdb.com/title/tt6468322/

Per ongeluk op gestuit bij aanbevelingen, maar kijkt verdomd lekker weg. Een team bij elkaar geraapte criminelen probeert de perfecte 'bankroof' te bewerkstellingen. Spannend van begin tot eind!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
baronruud schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:09:
Haha, Blacklist. Ook geprobeerd, wat een ongeloofwaardige ellende zeg.
Eens. Dit soort series vallen bij mij onder de noemer “RTL4 serie”. Meuk dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JK

JK

Geteisem schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Pablo Escobar: El Patrón del Mal. Stuk beter en realistischer dan Narcos imho. Gewoon een ranzige vent en geen geromantiseer wat betreft Pablo. Acteur is ook een stuk gepaster voor de rol dan in Narcos vind ik een echte smeerlap.
Je kan ook nog altijd Soy Pablo kijken van Bad Lip Reading :)

Zo'n meesterlijk YT-kanaal. _/-\o_ 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Trailer voor het tweede seizoen van Marvel's Jessica Jones, dat vanaf 8 maart 2018 op Netflix verschijnt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=63P-c6zIlDY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Nou hier ook een nieuwe Netflix UHD gebruiker.. zal het topic eens goed in de gaten houden qua tips en series.

Wat ik me afvroeg en waar ik nog geen echt antwoord op kon vinden op de Netflix site, wanneer telt een 'sessie' mee als actieve stream? Stel ik heb een serie aanstaan op een iPad of tablet. En ik switch naar een andere app zonder Netflix echt af te sluiten. Blijft dat dan een actieve stream die meetelt in het totaal?
Of moet je altijd een bepaalde 'afmeldactie' doen om uit die totaaltelling te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 23:08
Teruggaan naar het menu vanuit de stream lijkt me sowieso genoeg, iemand die door de catalogus aan het browsen telt in ieder geval niet mee als 'stream'. Als ik op mijn (Android) telefoon vanuit de stream meteen terugga naar mijn homescreen, staat bij mijn notificaties dat er een Netflix stream gepauzeerd staat die ik weer direct kan hervatten. Wellicht telt dat wel mee als stream, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Anders probeer je het even? Dan weet je het meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Opgroeien in de jaren negentig gaat niet zonder de typische jeugdproblemen in Everything Sucks!, een nieuwe Netflix Original-serie die vanaf 16 februari 2018 beschikbaar is.

(Bonuspunten voor de herkenbare situatie met een oude, slome modem.)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HnOrjm-TyBw]

[ Voor 13% gewijzigd door Tweakmans op 08-02-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Tweakmans schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:02:
Opgroeien in de jaren negentig gaat niet zonder de typische jeugdproblemen in Everything Sucks!, een nieuwe Netflix Original-serie die vanaf 16 februari 2018 beschikbaar is.

[video]
Oogt redelijk cheesy maar wellicht interessant aangezien ik ook opgegroeid ben in de jaren 90. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Arrne schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:49:
Teruggaan naar het menu vanuit de stream lijkt me sowieso genoeg, iemand die door de catalogus aan het browsen telt in ieder geval niet mee als 'stream'. Als ik op mijn (Android) telefoon vanuit de stream meteen terugga naar mijn homescreen, staat bij mijn notificaties dat er een Netflix stream gepauzeerd staat die ik weer direct kan hervatten. Wellicht telt dat wel mee als stream, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Anders probeer je het even? Dan weet je het meteen.
Ik ga het inderdaad wel even proberen. Ik vermoed ook dat 'pauze' ook een actieve stream is.

Daarnaast wil ik voor mijn kids (9 en 12) eigenlijk instellen dat ze niet zomaar bij de accountgegevens kunnen komen, maar volgens mij kan dat helemaal niet? Zou betekenen dat je als kind je eigen profiel kunt aanpassen? (waarin ik heb ingesteld dat ze alleen maar tot bepaalde leeftijdscategorieen mogen kijken). Of zelf hun eigen profiel weggooien en een nieuwe aanmaken waarmee ze wel alles kunnen bekijken.
En ja, heb de parental controls gevonden, maar daar voorkom je bovenstaande niet direct mee.
Niet dat ik m'n kinderen niet vertrouw hoor, dat zit wel goed. Maar je zou toch verwachten dat het profielbeheer iets verder ging dan dat het nu gaat.

(Nu ik erover nadenk.. ze kunnen natuurlijk ook bij het kijken gewoon mijn profiel kiezen ipv hun eigen.. dat kun je nooit voorkomen, hoe goed je ook iets denkt te beveiligen.)

[ Voor 20% gewijzigd door hars73 op 08-02-2018 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
*added to list* :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK

JK

Oh dan heb ik het nog niet gehad over de poezen. Want die zie je ook genoeg.
Maar ook weer naakte mannen. Ik kijk geen GoT, maar het zal wel soortgelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 28-09 22:42
Weet niet of het hier al gepost was, maar toch wel interessant dat de internationale distributie rechten voor Annihilation bij Netflix liggen en deze film alleen in de US, Canada en Zuid Amerika door Paramount in de bioscoop uitgebracht wordt.

Komt op 23 Feb in de US uit, 17 dagen later op Netflix.... vrijdag 16 Maart ?

Gebaseerd op het boek van Jeff Vandermeer. Als ik de recensies mag geloven een goeie film, zeker geen Cloverfield Paradox zeg maar... ondanks dat het voor een sci-fi film ook relatief low-budget was.

Hoewel ik zelf Cloverfield Paradox best te pruimen vond, als je even door het script heen prikt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Volgens Variety zou de interne screening geen succes zijn geweest: te verwarrend, geen happy end, 2 makers die totaal het tegenovergestelde idee hadden, ... Paramount had dan de handdoek in de ring gegooid en gedacht om de kosten via Netflix terug te halen.

Waarschijnlijk verwachten ze dat de film gaat floppen in de US en meer liefde krijgt als "independent movie"onder de Netflix banier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Niemand die David Letterman nog heeft gezien? De eerste met Obama vond ik echt heel boeiend en de 2e zojuist gereleasede aflevering met Clooney bevalt me ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:39:
Niemand die David Letterman nog heeft gezien? De eerste met Obama vond ik echt heel boeiend en de 2e zojuist gereleasede aflevering met Clooney bevalt me ook wel goed.
Ik heb hem wel gezien, maar had op basis van aflevering 1 meer verwacht. Ik ga hem niet meer verder kijken, David is niet meer zo grappig als hij in het verleden was en ik mis diepgang met David erbij. Er had mijn inziens veel meer in kunnen zitten.
Schimanski81 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:08:
Eens. Dit soort series vallen bij mij onder de noemer “RTL4 serie”. Meuk dus.
Dan vraag ik me af wat sbs series zijn, die vind ik nog veel slechter dan spul van rtl :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
kazuka schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:39:
Die met Obama was wel leuk ja, maar met Clooney heb ik helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:08

ricardo246

Life's what you make it!

Geteisem schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Goede serie, te meer omdat hij ook het hele verhaal laat zien van kleine Pablo naar zijn einde. En er zit veel meer achtergrond in verwerkt, met originele beelden..

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Yep, ook deels dezelfde acteurs.
Alleen praat die vent zo monotoon en hij heeft veel tekst. Ook de spanningsopbouwende muziekjes zijn wat storend.
Dik 70 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

sambalbaj schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:09:
Yep, ook deels dezelfde acteurs.
Alleen praat die vent zo monotoon en hij heeft veel tekst. Ook de spanningsopbouwende muziekjes zijn wat storend.
Dik 70 afleveringen.
Vond het juist erg goed erbij passen ook de redelijk suffe muziekjes. Het geheel klopt gewoon. Heb de serie verslonden een jaar terug.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:37:
[...]

[...]

Dan vraag ik me af wat sbs series zijn, die vind ik nog veel slechter dan spul van rtl :P
Zut zoals Hawaï 5-0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 22:13
Tweakmans schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:02:

[video]
Ik kan niet wachten! Vind het nu al super leuk!
Dankje voor de trailer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Bijna door het 4e seizoen van Peaky Blinders heen. Best een aardige serie. Maar die moderne muziek tijdens bepaalde scenes. Doe dat niet pak dan muziek uit die tijd. Heel suf en stoor mij er echt aan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rallye
Grappig. Ik vind dat nu juist één van de leuke dingen bij Peaky Blinders. Stoort mij zeker niet, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Vanaf volgende zaterdag komt op BBC "Troy: fall of a city" uit, een 8-delige serie. Netflix zorgt voor de distributie buiten de UK dus we zouden het hier ook moeten zien:

http://www.bbc.co.uk/medi...18/08/troy-fall-of-a-city

Reclame voor de reeks is uitermate low key, ik denk dat de meeste mensen wat uit de lucht komen vallen als dat ineens erop staat. Naar verluid zou het een van de meest dure BBC producties ooit zijn maar voor Netflix net iets onder het budget van The Crown staan (dat was ruim 100 miljoen GBP).
Pagina: 1 ... 124 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.