Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:
[...]

volgens mij is dit sinds kort, vorige seizoenen was dit er nog niet meen ik.

[...]

De gemiddelde middelbare scholier krijgt toch nog wel duits? Ik wel op zowel Havo als VWV toendertijd. Mijn moeder kijkt ook alleen maar Duitse krimi's en gewoon zonder ondertiteling (geboren en getogen in Groningen, dus wel dicht bij de grens).

Ik snap nooit wat mensen tegen het Duits hebben. Je krijgt het toch op school, doe er dan wat mee.
Ik wel met ondertiteling ;) maar er waren er een aantal die Engels prefereerden, dat snap ik ook niet. Niks mis met de Duitse taal in de serie!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:
[...]

De gemiddelde middelbare scholier krijgt toch nog wel duits? Ik wel op zowel Havo als VWV toendertijd. Mijn moeder kijkt ook alleen maar Duitse krimi's en gewoon zonder ondertiteling (geboren en getogen in Groningen, dus wel dicht bij de grens).

Ik snap nooit wat mensen tegen het Duits hebben. Je krijgt het toch op school, doe er dan wat mee.
Dat je het op school krijgt betekend nog niet dat je er goed genoeg in bent om een serie goed te kunnen volgen. Daarnaast; ik heb zelf maar 2 jaar duits gehad en was er erg slecht in. Zodoende kan ik ook geen series volgen in het duits zonder ondertitels.

En wat ik er tegen heb? Naamvallen. Maar vind het zelf ook wel een beetje jammer, vind het namelijk wel een grappige taal om te horen (en om vakantie te vieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 13:28
Gropah schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:24:
[...]

Dat je het op school krijgt betekend nog niet dat je er goed genoeg in bent om een serie goed te kunnen volgen. Daarnaast; ik heb zelf maar 2 jaar duits gehad en was er erg slecht in. Zodoende kan ik ook geen series volgen in het duits zonder ondertitels.

En wat ik er tegen heb? Naamvallen. Maar vind het zelf ook wel een beetje jammer, vind het namelijk wel een grappige taal om te horen (en om vakantie te vieren).
Dit dus,

De gemiddelde scholier krijgt véél meer les in Engels, want -1- dat begint al op de basisschool , en 2- blijft tot je laatste jaar middelbare school verplicht, in tegenstelling tot Duits en Frans wat je (in elk geval in mijn tijd), al vrij snel kunt laten vallen als het je niet ligt. Bovendien is de exposure van de Engelse taal natuurlijk 1000x groter dan het Duits. Computers, internet, (pop)muziek, films, veruit de meeste buitenlandse televisieseries, ect., etc. Internationaal is Engels gewoon dé standaard, like it or not (pun intended (no pun intended)). Vergeleken met vroeger is het niveau van Engels onder Duitsers (en Fransen) ook veel hoger, waardoor de noodzaak om naast Nederlands en Engels, ook nog Duits of een andere vreemde taal te spreken ook nog eens is afgenomen.

TLDR: Zo gek is het niet dat niet iedereen het Duits goed genoeg beheerst om het op tv te kunnen volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vraagje, heb sinds deze week ook een Netflix abbo, hoe kan je nu het best Netflix kijken ?. Ik heb het nu geprobeerd via ziggo kanaal 150 en daar hapert hij nog wel soms en ik vind hem niet super snel. Heb daarnaast ook een mediabox en ik heb een apple tv en Chromecast tot mijn beschikking.

Ik ben benieuwd hoe jullie kijken ? :)

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 19-01-2018 09:32 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 12:14
apple tv bevalt al jaren prima bij mij.
GokuSsj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:29:
Vraagje, heb sinds deze week ook een Netflix abbo, hoe kan je nu het best Netflix kijken ?. Ik heb het nu geprobeerd via ziggo kanaal 150 en daar hapert hij nog wel soms en ik vind hem niet super snel. Heb daarnaast ook een mediabox en ik heb een apple tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
Vraagje, heb sinds deze week ook een Netflix abbo, hoe kan je nu het best Netflix kijken ?. Ik heb het nu geprobeerd via ziggo kanaal 150 en daar hapert hij nog wel soms en ik vind hem niet super snel. Heb daarnaast ook een mediabox en ik heb een apple tv en Chromecast tot mijn beschikking.

Wat @joppe113 al aangeeft: een Apple TV.

Maar je kunt ook kijken via een Chromecast. Via je tablet/phone selecteer je in de Netflix app wat je wil kijken en je 'cast' dat naar je TV. Afhankelijk van je HDMI-CEC instellingen kun je dan middels de ab van je tv de serie/film pauzeren/verder kijken.

Ik heb trouwens beide. Mijn voorkeur gaat uit naar de Apple TV 4K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Septimamus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-09 07:28

Ik neem dus aan dat je geen app op je TV kan draaien? In dat geval heb ik het altijd via chromecast gekeken. Werkte altijd top bij mij. Meestal deed ik dit dan via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Septimamus schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Ik neem dus aan dat je geen app op je TV kan draaien? In dat geval heb ik het altijd via chromecast gekeken. Werkte altijd top bij mij. Meestal deed ik dit dan via de telefoon.
Heb inderdaad helaas een Samsung tv die net iets te oud is :). Dank voor de tips, ga het via de chromecast en apple tv proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40
Septimamus schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:33:
[...]

* App ChromeCast 2
* App op TV

Via kanaal 150 is waardeloos, net als de Ziggo Mediabox. Werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:16

Pierre

Van nature lui!

wvkreg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:24:
[...]

* App ChromeCast 2
* App op TV

Via kanaal 150 is waardeloos, net als de Ziggo Mediabox. Werkt niet goed
Ik kijk ook via kanaal 150 bij Ziggo zelden een probleem mee tot op heden (nock on wood)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40
Geen 4K/UHD, Hapering. afhankelijk van coax. Decoder is nou niet echt een snelheidsmonster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 11:17

bij de tv kijk ik over het algemeen via de xbox one, doordat die op 1 of andere manier sneller de geselecteerde serie/film laad dan als ik via de tv-ontvanger van KPN kijk (die ook nog wel eens terug wilt vallen op slechtere beeldkwaliteit).
maar kijk ook vaak netflix op de computer tijdens het gamen (voordeel van 2 schermen :) ) of via mijn mobiel als ik in m'n eentje moet afwassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Martinusz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:02:
[...]

Ik wel met ondertiteling ;) maar er waren er een aantal die Engels prefereerden, dat snap ik ook niet. Niks mis met de Duitse taal in de serie!
Over ondertiteling gesproken. Ik heb een beetje last van dyslexie en heb daarom graag mijn ondertiteling in het geel. Ik heb dit aangepast via de browser en dit werkte perfect op de PS4, maar sinds kort word de ondertiteling niet meer getoond zoals ik dat heb aangegeven en soms valt de ondertiteling ineens weg en dat is (zeker in het geval van niet Engels gesproken series zoals Dark en Casa Del Papel) erg irritant.

Meer mensen hier last van op de PS4?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 17:35

Tim Schuhmacher

abasios

meesje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Afhankelijk van je HDMI-CEC instellingen kun je dan middels de ab van je tv de serie/film pauzeren/verder kijken.
Oh wat voel ik me stom, nog nooit geweten dat dit werkt!

[ Voor 7% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 19-01-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:14:
[...]

Over ondertiteling gesproken. Ik heb een beetje last van dyslexie en heb daarom graag mijn ondertiteling in het geel. Ik heb dit aangepast via de browser en dit werkte perfect op de PS4, maar sinds kort word de ondertiteling niet meer getoond zoals ik dat heb aangegeven en soms valt de ondertiteling ineens weg en dat is (zeker in het geval van niet Engels gesproken series zoals Dark en Casa Del Papel) erg irritant.

Meer mensen hier last van op de PS4?
Niet op een PS4 maar wel op een Sony Bravia tv. Af en toe valt de ondertiteling een tiental seconden uit. Gemiddeld 1 keer per episode. Komt niet voor op andere apparaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Aegir81 Dan zou het dus een Sony dingetje kunnen zijn,vreemd genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39

Hier Ziggo kanaal 150, werkt uitstekend sinds laatste update van Horizon software.
Als backup nog Apple TV of NUC tot mijn beschikking en zelfs nog een PS3 :P (of mobiel, Ipad of Laptop)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:29
Ik heb voor Netflix de keuze uit de app op mijn Samsung UE46D8000 TV (erg oude app, kent nog geen profielen, start langzaam), de PS4 (start ook langzaam), de Chromecast (in principe goed, maar telefoon of iPad nodig en als enige via wifi), de settopbox van Telfort (alleen stereo geluid) en een Apple TV 3rd generation. Ik kies meestal voor de Apple TV, start snel en is bedraad aangesloten op mijn netwerk.

Stoppen en vooruitspoelen etc. werkt op de PS4 en de Chromecast inderdaad ook via de afstandsbediening van de Samsung.

[ Voor 7% gewijzigd door Rallye op 21-01-2018 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wij kijken alleen nog netflix op de nvidia shields hier in huis, niet heel goedkoop (zelfs duur), maar oh boy, dat is toch wel een wereld van verschil met bijvoorbeeld de toch wel redelijk goede ipad app. Gelijk na het aanklilkken volledig scherp hd beeld, een echt heel mooi menu (geen idee waarom de ipad dit niet zo heeft, moet het denk ik ook wel aankunnen), ik heb nog nooit een betere ervaring gehad met netflix.

Alleen tja, de prijs. Als je het alleen voor netflix doet wil je niet 200+ euro per tv gaan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:29:
Wij kijken alleen nog netflix op de nvidia shields hier in huis, niet heel goedkoop (zelfs duur), maar oh boy, dat is toch wel een wereld van verschil met bijvoorbeeld de toch wel redelijk goede ipad app. Gelijk na het aanklilkken volledig scherp hd beeld, een echt heel mooi menu (geen idee waarom de ipad dit niet zo heeft, moet het denk ik ook wel aankunnen), ik heb nog nooit een betere ervaring gehad met netflix.

Alleen tja, de prijs. Als je het alleen voor netflix doet wil je niet 200+ euro per tv gaan uitgeven.
Met de Apple TV 4K precies hetzelfde (performance en ook de prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Wij zijn ook aan het kijken of we Netflix nemen maar wij vinden het aanbod een beetje raar..
Zo willen wij Doctor Who gaan volgen maar er staan maar 5 seizoenen op.. ze zijn inmiddels al bij S10-11 wanneer komt de rest (6-10) op Netflix.
Ook Star Wars is alleen Rogue One op Netflix beschikbaar o0

Dus mijn vraag . Zijn dat verdwenen titels komen die nog terug? was het geld op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Rechten... Iedere rechthebbende moet voor zichzelf beslissen of / wanneer / voor welk bedrag / in welk land / voor welke periode de rechten te verkopen. En dan moet Netflix idd nog het geld er voor over hebben. Of en wanneer wel: your guess is as good as mine.

offtopic:
Gelukkig maar, anders hadden we een monopolie en dat is op lange termijn voor iedereen slecht.

Kijk Netflix niet vanwege 1 specifieke serie (behalve als die door Netflix zelf is gemaakt), doe het omdat er zat is om je te vermaken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Doctor Who stond er eerder wel helemaal op, maar de oudere seizoenen zijn stapsgewijs verwijderd. Dit geldt voor veel meer series gedeeltelijk (Family Guy) of geheel (Farscape) zijn verdwenen. Ik verwacht niet dat ze nog terug zullen komen. Als je specifieke series/films zoekt is Netflix misschien niet het juiste platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Ineens is Chrome op Windows 10 onbruikbaar geworden om Netflix te kijken: trage, enorm schokkerige beelden, ook na opnieuw opstarten. Naja, dan maar Edge gebruiken, waarin het wel goed gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 21-01-2018 09:05 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is raar, hier geen enkel probleem. Heb het getest na het lezen van je post en werkt gewoon normaal.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Vreemd, het zal wel door de een of andere update komen (Windows zelf of Chrome). Ik blijf de komende tijd proberen en anders is er geen man overboord: genoeg manieren om wel te kijken.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:29:

Op mijn Mibox 3 (een stuk goedkoper als de Shield) werkt Netflix ook heel soepel en meteen scherp. Het is een mooie app voor Android TV, maar Youtube werkt eigenlijk net zo goed (scherp, stottert nooit etc). Maar ik gebruik geen 4k (schijnt wel te kunnen met de Mibox maar ik weet niet hoe goed). Maar lijkt me zeker een optie, de prijs is niet zo veel hoger als van een Chromecast (en Chromecast support zit ook in Android TV).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hcQd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:02:
Doctor Who stond er eerder wel helemaal op, maar de oudere seizoenen zijn stapsgewijs verwijderd. Dit geldt voor veel meer series gedeeltelijk (Family Guy) of geheel (Farscape) zijn verdwenen. Ik verwacht niet dat ze nog terug zullen komen. Als je specifieke series/films zoekt is Netflix misschien niet het juiste platform.
Doctor Who zit nu bij Ziggo movies en series, ik heb alleen geen idee hoe die de rechten in kopen, ze hebben soms ook namelijk hetzelfde materiaal als Ziggo.

Netflix kan je inderdaad het beste gebruiken door te kijken wat je daar ziet en daarmee te beginnen, dan komt je echt zoveel moois tegen, maar zoeken op titels werkt niet, bij geen enkele dienst (op eigenlijk spotify na) werkt dat fijn. Dan is het altijd een teleurstelling, maar als je gewoon in het menu gaat bladeren en iets probeerd, damn, dan ga je er veel plezier aan beleven.

Ben zelf gisteren begonnen met house of cards, wat is dat bizar goed. Wel jammer dat ik nu weet dat er geen seizoen 6 komt, maar man, ik geniet!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Volgens mij stond Doctor Who ook al bij Ziggo toen ik er nog zat, een jaar of drie geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Gisteren begonnen aan La Case de Papel. Vond de eerste aflevering best sappig en ben erg benieuwd naar de rest. Vanavond maar weer even verder.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Geteisem schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:16:
Gisteren begonnen aan La Case de Papel. Vond de eerste aflevering best sappig en ben erg benieuwd naar de rest. Vanavond maar weer even verder.
1e ep was dan ook het leukst ;) afgehaakt na 4 eps. Werd me wat te soap-achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:42
Ziggo is onderdeel van fox en heeft dus een groot moederbedrijf achter zich die de rechten regelt voor uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:29
A4-tje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:08:
Ziggo is onderdeel van fox en heeft dus een groot moederbedrijf achter zich die de rechten regelt voor uitzenden.
??? Ziggo is onderdeel van Vodafone en Liberty Global. Ook grote bedrijven, natuurlijk. Ik vraag me echter af of de rechten (excl. F1 en HBO) niet toch lokaal geregeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Martinusz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:55:
[...]

Hier Ziggo kanaal 150, werkt uitstekend sinds laatste update van Horizon software.
Als backup nog Apple TV of NUC tot mijn beschikking en zelfs nog een PS3 :P (of mobiel, Ipad of Laptop)
Hier werkt apple tv ook erg lekker!. zal even kijken naar die update. Kanaal 150 werkt natuurlijk een stuk gemakkelijker als hij lekker werkt :). Wanneer is die update live gegaan ?. Hier vorige week dus nog wat traagheid bij kanaal 150, weet niet of de update daarna is gekomen >?

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 22-01-2018 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rallye schreef op maandag 22 januari 2018 @ 06:58:
??? Ziggo is onderdeel van Vodafone en Liberty Global. Ook grote bedrijven, natuurlijk. Ik vraag me echter af of de rechten (excl. F1 en HBO) niet toch lokaal geregeld worden.
Ik meen HBO wel, maar doctor who is van de BBC (die ook een Amerikaanse tak hebben) en niet van HBO of FOX.

Maar zou wel mooi zijn als netflix het ook weer krijgt, ik vind de ziggo app toch minder dan die van netflix en netflix kan ik op mijn android tv devices kijken en ziggo is altijd een gedoe met casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Schimanski81 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:28:
[...]

Same.. tijdens 3 of zo afgehaakt. Nog ff door laten lopen 'op de achtergrond'.. maar werd er niet beter van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:32
Over BBC-series gesproken, een aantal weken geleden ben ik begonnen met Sherlock. Een zeer vermakelijke serie, de afleveringen duren wel anderhalf uur maar er is eigenlijk continu spanning afgewisseld met drama en humor waardoor telkens je het gevoel hebt dat er maar 45 minuten voorbij zijn gegaan ipv 90.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Schimanski81 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:28:
[...]

Montaner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Same.. tijdens 3 of zo afgehaakt. Nog ff door laten lopen 'op de achtergrond'.. maar werd er niet beter van.
Hmmm belooft niet veel goeds maar goed wellicht hou ik t wel vol om door te kijken :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:43
Geteisem schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]

[...]

Hmmm belooft niet veel goeds maar goed wellicht hou ik t wel vol om door te kijken :9
Totaal niet mee eens, af en toe wat romance maar ik heb seizoen 1 in 2 dagen gekeken. Vond het veel te spannend om te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Geteisem schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]

[...]

Zeker doen! Ondanks dat het inderdaad af en toe was 'soap'-achtig kan aanvoelen hield de serie mij wel echt aan het beeld gekluisterd. Ik heb de vraag: 'Hoe redden ze zich hier nou weer uit?' redelijk vaak gesteld. Ik kan dan ook echt niet wachten op het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Poulske schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Totaal niet mee eens, af en toe wat romance maar ik heb seizoen 1 in 2 dagen gekeken. Vond het veel te spannend om te stoppen.
Ja ben wel benieuwd nu maar helaas moet er vandaag ook nog 'gewerkt' worden. Maar goed vanavond weer even een aflevering.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 12:53
Net laatste aflevering van Shameless afgekeken op netflix (us). Wat een ontzettend toffe serie.
Echt een beetje een showhole nu. Misschien toch eens aan Homeland beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 06:13
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Ben zelf gisteren begonnen met house of cards, wat is dat bizar goed. Wel jammer dat ik nu weet dat er geen seizoen 6 komt, maar man, ik geniet!
Seizoen 6 komt ook, alleen zonder Kevin Spacey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

sverzijl schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:00:
[...]

Leuke serie maar kan mij daar echt heel weinig positiefs bij voorstellen. Maar ik laat mij graag verrassen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:41:
[...]

Leuke serie maar kan mij daar echt heel weinig positiefs bij voorstellen. Maar ik laat mij graag verrassen.
Claire zou hoe dan ook toch president worden :P Nu dus alleen maar sneller haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Vandaag even black lightning zitten kijken van netflix en dc.
Vond het een beetje op luke cage lijken kwa overeenkomsten.
Zal het nog 2 afleveringen aan kijken of het wat is maar wordt er nu nog niet warm van.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

hcQd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:02:
Zou eerder zeggen dat nieuwere seizoenen zijn verwijderd :D .. nu staat, volgens een linkje die ik via Google vond, seizoen 1 t/m 5 erop .. en niet 6 t/m 10 :D

Maarja . ik hoor dat ze wel op Ziggo (on demand? gratis?) staan. Nu heb ik nog Tele2 maar we gaan 1 feb over naar Ziggo :D

Nu kan ik de meeste series wel downloaden maar dan moet ik het bijhouden.
Heb s7 t/m s10 van Doctor Who maar die zijn h265 .. mijn media spelert doet dat niet afspelen.
Ook is Doctor Who niet het enige wat ik wil zien hoor maar was een voorbeeld van wat ik op Netflix zag dat series (en reeks films) er gewoon niet compleet opstaan.
Dat vind ik wel een nadeel .

Maar iemand zei al dat ik zoveel moois kan gaan zien op netflix en er zeker geen spijt van gaat krijgen.
Nu moet ik nog een Media speler kopen die Netflix kan spelen en ook h265 bestanden (Nee ik heb geen smart TV ofzo)

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
chucky666 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:42:
Vandaag even black lightning zitten kijken van netflix en dc.
Vond het een beetje op luke cage lijken kwa overeenkomsten.
Zal het nog 2 afleveringen aan kijken of het wat is maar wordt er nu nog niet warm van.
Het is van the CW network. Dan weet u genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jasphur schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Claire zou hoe dan ook toch president worden :P Nu dus alleen maar sneller haha
Vond Spacey juist er sterk in deze serie. De rol was hem ook op het lijf geschreven bleek later. Huehuehue. Maar ben wel benieuwd naar het laatste seizoen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Van de week heb ik Rita ontdekt. Wederom een Scandinavische serie. Tot nog toe vermaak ik me er prima mee. Leuke serie!

Ik heb dagen dat ik niets kijk op Netflix, omdat ik gewoon niets interessants kan vinden. En dan ontdek ik ineens weer een nieuwe serie.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:13
Solid Seal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:58:
[...]
Maar iemand zei al dat ik zoveel moois kan gaan zien op netflix en er zeker geen spijt van gaat krijgen.
Nu moet ik nog een Media speler kopen die Netflix kan spelen en ook h265 bestanden (Nee ik heb geen smart TV ofzo)

:)
Wat ik gebruik:
AppleTV4 met Infuse.

De Netflix app op AppleTV vind ik verschrikkelijk goed!
En Infuse (kan je per jaar betalen, kan je ook eenmalig afkopen) is echt super goed! Kan alles afspelen :) Ik laat hem gewoon streamen van mijn PC, maar je kan ook vanuit een NAS aansturen of dat soort spul!

[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 24-01-2018 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:33:
[...]

Vond Spacey juist er sterk in deze serie. De rol was hem ook op het lijf geschreven bleek later. Huehuehue. Maar ben wel benieuwd naar het laatste seizoen.
Dat vind ik ook. Vond het laatste stuk van het afgelopen seizoen ook al wat saaier worden omdat het meer naar Claire ging.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
avotar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:36:
[...]

Dat vind ik ook. Vond het laatste stuk van het afgelopen seizoen ook al wat saaier worden omdat het meer naar Claire ging.
spoiler:
Het leek me toch een geplande actie te worden: Spacey die contacten opdeed in de bedrijfswereld en daarom zijn partner naar voren schoof als presidente om zo invloed uit te kunnen oefenen vanuit zowel de politiek als het bedrijfsleven. Maar dat verhaal zal nu toch herschreven moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:00:
[...]

ah mooi, dacht dat hij gewoon gestopt was, te meer omdat ik nu las dat netflix 40 miljoen moest afschrijven omdat Spacey weg moest, hoop dat er dan wel een mooi einde aan de serie komt.

Ik moet nog 4 seizoenen x 13 afleveringen, dus als netflix over een maand of 2 seizoen 6 online zet kan ik mooi in 1 keer doorkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:13:
[...]

ah mooi, dacht dat hij gewoon gestopt was, te meer omdat ik nu las dat netflix 40 miljoen moest afschrijven omdat Spacey weg moest, hoop dat er dan wel een mooi einde aan de serie komt.

Ik moet nog 4 seizoenen x 13 afleveringen, dus als netflix over een maand of 2 seizoen 6 online zet kan ik mooi in 1 keer doorkijken :P
Ik heb S5 gekeken rondom de perikelen in het echt, ben ook benieuwd naar seizoen 6.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 20:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit weekend The Sinner gekeken. Erg geslaagde serie en de drang om snel de volgende aflevering te kijken was constant aanwezig. Acteerwerk van Bill Pullman en Jessica Biel vond ik erg goed. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:27
kendo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:18:
Van de week heb ik Rita ontdekt. Wederom een Scandinavische serie. Tot nog toe vermaak ik me er prima mee. Leuke serie!

Ik heb dagen dat ik niets kijk op Netflix, omdat ik gewoon niets interessants kan vinden. En dan ontdek ik ineens weer een nieuwe serie.
Rita is inderdaad echt een aanrader. Sinds vorige week staat seizoen 4 erop en die heb ik in 1x achter elkaar gekeken }:O Beste seizoen tot nu toe :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 16:10
Rita is inderdaad echt een aanrader. Sinds vorige week staat seizoen 4 erop en die heb ik in 1x achter elkaar gekeken }:O Beste seizoen tot nu toe :)
Sluiten ik en zeker mijn vrouw ons ook bij aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb gisteren seizoen 4 ook afgerond. Tenminste, Ik neem aan dat het de laatste aflevering was. Echt een aanrader idd.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 06:13
Solid Seal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Zou eerder zeggen dat nieuwere seizoenen zijn verwijderd :D .. nu staat, volgens een linkje die ik via Google vond, seizoen 1 t/m 5 erop .. en niet 6 t/m 10 :D

Maarja . ik hoor dat ze wel op Ziggo (on demand? gratis?) staan. Nu heb ik nog Tele2 maar we gaan 1 feb over naar Ziggo :D
Van Dr Who staan nu seizoen 5-9 op Netflix. Komt goed uit want ik was net aangekomen bij season 5 via andere bronnen en wist niet eens dat ie ook op Netflix stond. Wel jammer dat ze dan ook niet 1-4 hebben (en 10). Als je aan die serie wilt beginnen wil je toch bij season 1 beginnen lijkt me, en niet halverwege.
Ik vermaak me er uitstekend mee in ieder geval, al moet ik toegeven dat ik de afleveringen die zich in het verleden afspelen toch vaak oversla.

[ Voor 16% gewijzigd door sverzijl op 25-01-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Seizoen 2 van Van Helsing deze week gekeken, moest er weer even inkomen... Vond SE1 wel beter.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 16:10
En vergeet ook vooral de korte spinoff van Rita niet nl Hjordis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam een review tegen op youtube over travelers, net een goed stuk gezien, wat een meesterlijke SF serie zeg. Hoe kan ik dit gemist hebben.

Moet zeggen dat youtube, netflix, videoland en ziggo movies en series (waar ik allemaal abonnementen op heb op youtube na) zo goed bevallen dat ik eigenlijk nooit meer illegaal download, wat een mooie tijd is dit toch. We kijken ook geen tv uitzendingen meer trouwens, mijn vrouw kijkt wel expeditie robinson en the voice enzo, maar allemaal via de videoland app zonder reclame.

HEERLIJK! mooie snack tussen de andere dingen die ik op netflix kijk door, ik merk dat ik vaak 1 heel seizoen kijk en dan weer een heel seizoen van een andere serie, er is nog zoveel dat ik wil zien dat ik nu echt denk: waarom zou je nog normale tv kijken (ik heb wel een abonnement op de krant voor het nieuws).

Ik heb ook een mooie serie over aparte huizen over de hele wereld gezien, vooral de huizen in de bossen waren fantastisch, ben alleen de naam kwijt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nog steeds bezig met La Case de Papel. Heerlijke verfrissende serie en kan mij totaal niet vinden in het Soap commentaar van sommigen in dit topic.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:07:
Kwam een review tegen op youtube over travelers, net een goed stuk gezien, wat een meesterlijke SF serie zeg. Hoe kan ik dit gemist hebben.

Moet zeggen dat youtube, netflix, videoland en ziggo movies en series (waar ik allemaal abonnementen op heb op youtube na) zo goed bevallen dat ik eigenlijk nooit meer illegaal download, wat een mooie tijd is dit toch. We kijken ook geen tv uitzendingen meer trouwens, mijn vrouw kijkt wel expeditie robinson en the voice enzo, maar allemaal via de videoland app zonder reclame.

HEERLIJK! mooie snack tussen de andere dingen die ik op netflix kijk door, ik merk dat ik vaak 1 heel seizoen kijk en dan weer een heel seizoen van een andere serie, er is nog zoveel dat ik wil zien dat ik nu echt denk: waarom zou je nog normale tv kijken (ik heb wel een abonnement op de krant voor het nieuws).

Ik heb ook een mooie serie over aparte huizen over de hele wereld gezien, vooral de huizen in de bossen waren fantastisch, ben alleen de naam kwijt.
Travelers wil ik denk ik ook nog wel zien. Goed dat je mij daaraan herinnert.
Als je weet hoe die serie over die huizen heet, post je het dan hier? Lijkt me interessant. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jorgen schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Travelers wil ik denk ik ook nog wel zien. Goed dat je mij daaraan herinnert.
Als je weet hoe die serie over die huizen heet, post je het dan hier? Lijkt me interessant. :)
Net even opgezocht. Ziet er zeker interessant uit. Nog een voor het lijstje. Kom echt tijd te kort... :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 10:17
1e aflevering gekeken van End of the fucking world, als deze zo goed blijft, heb ik er een nieuwe favoriet bij.
Ook paar afleveringen geprobeerd van Ash vs Evil Dead, maar deze serie vind ik echt te slecht. Weet niet, waarom deze zo'n hoge rating krijgt op IMDB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hellboy! schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:30:
1e aflevering gekeken van End of the fucking world, als deze zo goed blijft, heb ik er een nieuwe favoriet bij.
Ook paar afleveringen geprobeerd van Ash vs Evil Dead, maar deze serie vind ik echt te slecht. Weet niet, waarom deze zo'n hoge rating krijgt op IMDB.
Ash vs evil dead slecht 8)7

Ben je bekend met de films? Toegeven deel 1 en 2 hebben geen komische ondertoon, waarbij de serie de stijl van film 3 overneemt en die conversie is goed gedaan.

Duke Nukem is ook gebasseerd op Ash. Wellicht moet het je gewoon liggen, maar ik vind het zelf jammer, dat er weinig series zijn die horror op een grappige manier presenteren.

End of the fucking world is goed alleen erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Ben je bekend met de films? Toegeven deel 1 en 2 hebben geen komische ondertoon, waarbij de serie de stijl van film 3 overneemt en die conversie is goed gedaan.
Ben jij wel bekend met de films? :P
Deel 2 heeft toch zeker een komische ondertoon.

Achteraf wordt er zelfs gezegd dat de eerste als komedie is bedoelt, maar erg grappig is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-09 17:16

SaN

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:52:
[...]

knip
Ik vond er ook niks aan. Niet dat dat betekent dat de serie slecht is natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat het een meesterwerk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droefsnoet schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Ben jij wel bekend met de films? :P
Deel 2 heeft toch zeker een komische ondertoon.

Achteraf wordt er zelfs gezegd dat de eerste als komedie is bedoelt, maar erg grappig is die niet.
Erg bekend inmiddels niet meer erg lang geleden. :P

Vond beiden niet erg luchtig tov van deel 3 en wat ik bij de serie heb.
SaN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:48:
[...]

Ik vond er ook niks aan. Niet dat dat betekent dat de serie slecht is natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat het een meesterwerk is..
Meesterwerk niet, maar in zijn klasse helaas wel uniek. Qua series zou ik dit formaat wel meer willen zien. Denk aan de film tucker and dale vs evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Hellboy! schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:30:
Ik vond the end of the fucking world de beste serie die ik in de afgelopen tijd heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
orf schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Ik vond the end of the fucking world de beste serie die ik in de afgelopen tijd heb gezien.
Ik vond hem niet slecht maar dacht na elke aflevering wel "Wtf heb ik gezien, en vind ik het nou echt leuk? Of ben ik gewoon benieuwd wat er gaat gebeuren"...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
DennusB schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Ik vond hem niet slecht maar dacht na elke aflevering wel "Wtf heb ik gezien, en vind ik het nou echt leuk? Of ben ik gewoon benieuwd wat er gaat gebeuren"...
Dat wat in het vet gezet is. Maar prachtige plaatjes. In de Uk heb je wel meer van dit soort gebieden, maar ze hebben de 'pareltjes' er wel echt uitgehaald hoor. wauw.

oh,en om eerlijk te zijn. Ik hoef eigenlijk geen seizoen 2 van The End Of The F***** World :P

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 26-01-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 20:31
Wist weinig over Travelers maar deel je mening de 2 seizoenen waren er in no-time doorheen. Nu aan Peaky Blinders begonnen, ook geweldig.. Theme/soundtrack van Nick Cave, PJ Harvey en Johnny Cash tot nu toe, kan niet stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Peaky Blinders is best aardig maar zwakte wel wat af in het 3e seizoen vond ik. Binnenkort maar eens aan seizoen 4 beginnen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

https://www.netflix-neder...lienist-april-op-netflix/

Seizoen 1 van de serie The Alienist vanaf 19 april compleet beschikbaar op Netflix. Zo'n beetje 'vers van de pers' (en tevens een goede actie tegen het illegaal downloaden d:)b )

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Geteisem schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28:
Peaky Blinders is best aardig maar zwakte wel wat af in het 3e seizoen vond ik. Binnenkort maar eens aan seizoen 4 beginnen.
S4 is weer als vanouds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Snel maar eens aan beginnen dan. Ben benieuwd. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58
Geteisem schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:02:
[...]

Net even opgezocht. Ziet er zeker interessant uit. Nog een voor het lijstje. Kom echt tijd te kort... :'(
Ik ben ook benieuwd naar die huizen serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dirk0s schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar die huizen serie :)
Full House oOo (kon het niet laten)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

KillerBee schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28:
https://www.netflix-neder...lienist-april-op-netflix/

Seizoen 1 van de serie The Alienist vanaf 19 april compleet beschikbaar op Netflix. Zo'n beetje 'vers van de pers' (en tevens een goede actie tegen het illegaal downloaden d:)b )
Nice, tnx voor de tip. Ik had de 1e aflevering al gedownload, maar dan stel ik de rest wel ff uit.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 20:05
Leuke serie inderdaad. Heb voor een jaar terug seizoen 1 al gezien. Moest er wel flink inkomen bij seizoen 2, maar ook deze is wel leuk. Alhoewel ik wel van mening ben dat het eigenlijk bij 1 seizoen moet hadden gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
Maar eens aan de CBS serie Salvation begonnen, over een meteroriet die dreigt alle leven op aarde te vernietigen. Ja, wetenschappelijk klopt er geen biet van (hoewel... de EM drive is eerst ook een failure... andere kant real time beelden van satelliet boven Jupiter ??), maar kijkt toch wel lekker weg. Komt ook 2e seizoen van.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:11:
Maar eens aan de CBS serie Salvation begonnen, over een meteroriet die dreigt alle leven op aarde te vernietigen. Ja, wetenschappelijk klopt er geen biet van (hoewel... de EM drive is eerst ook een failure... andere kant real time beelden van satelliet boven Jupiter ??), maar kijkt toch wel lekker weg. Komt ook 2e seizoen van.
Ik kon maar niet door het slechte acteerwerk en de toevallige situaties heen kijken. Vooral die blonde hoofdrolspeelster vond ik echt heel slecht.

Na 4 afleveringen daarom maar mee gestopt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:22
Vrijdag- en zaterdagavond Sinner gekeken. Beviel goed en was minder voorstelbaar als dat ik had verwacht. Mijn vrouw vond het wat lijken op een hele lange CSI aflevering. Grote verschil met CSI in mijn opinie is dat ik daarbij na 15 minuten al zou haken ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie eens wat anders wil proberen dat heel tof is, bij deze:

- old boy
- the way back
- tucker & dale vs evil

laat je verrassen en lees er niks over, gewoon kijken als je in bent voor iets wat je misschien nog niet kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:44:

- old boy
- the way back
- tucker & dale vs evil

laat je verrassen en lees er niks over, gewoon kijken als je in bent voor iets wat je misschien nog niet kent.
Nou Old Boy (Kijk het orgineel, niet de Amerikaanse remake!) en Tucker & Dale zijn wel van het type “lees jezelf juist wel even in”.

Dat is niet zomaar voor iedereen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:44:

- old boy
- the way back
- tucker & dale vs evil

Mag ik dan van harte de Australische serie Rake in datzelfde rijtje zetten.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Afgelopen weekend "the fall" gebinged. Wederom een serie waarvan ik niet wist dat die bestond. Maar ik heb me weer best vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Gisteren maar eens the end of the fucking world geprobeerd en jeetje. Wat een ontzettend goede serie. Hebben nu de eerste 5 afleveringen gezien en hebben elke keer zoiets van .. Wat is dit.. Maar het blijft boeien.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Webgnome schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:05:
Gisteren maar eens the end of the fucking world geprobeerd en jeetje. Wat een ontzettend goede serie. Hebben nu de eerste 5 afleveringen gezien en hebben elke keer zoiets van .. Wat is dit.. Maar het blijft boeien.
Bizar goede serie idd. Je denkt eerst van de zoveelste road trip, tot je geen idee hebt waar dit naar toe gaat. Ik ben benieuwd of er nog 2e seizoen gaat komen.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMzhhMTczMDQtNWE0Yy00OTJiLTlmYjgtNWU1MmVkYTVlYWVhXkEyXkFqcGdeQXVyNjEwNTM2Mzc@._V1_SY1000_CR0,0,675,1000_AL_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ook maar eens aan beginnen na al die positieve berichten. Maar eerst even verder met La Case de Papel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van jouw bericht hieraan begonnen, fantastisch. Lekkerre korte serie om even tussen de grotere series door te kijken.
Donstil schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:57:
Nou Old Boy (Kijk het orgineel, niet de Amerikaanse remake!)
Het origineel staat op netflix :)

Ik zou juist wel zeggen: kijk films of kijk uberhaupt alles zonder erover te lezen, ga juist achteraf erover lezen en doe dan nieuwe gedachten op en kijk het wellicht nog een keer. Maar ik ben ook iemand die de films in de bios e.d. bekijkt zonder erover te lezen, ik heb geen flauw idee wat ik ga zien bij films, is een heerlijke manier om films (en series) te zien, gewoon compleet blanco erin. Maar inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Het zijn in iedergeval niet de standaard werken die men op netflix bekijkt en de moeite van het proberen waard.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2018 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Helemaal mee eens. Top serie!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Black Sails S4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:32
kendo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:50:
Afgelopen weekend "the fall" gebinged. Wederom een serie waarvan ik niet wist dat die bestond. Maar ik heb me weer best vermaakt.
Deze serie heb ik sindskort ook in mijn lijst staan. Netflix deed een aanbeveling hiervoor omdat ik Luther had gezien. Ik lees er ook goede verhalen over in de reviews. Weet jij of het een beetje vergelijkbaar is met Luther of toch wel degelijk anders?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Top! Afgelopen weekend wilde ik daarmee gaan beginnen op Ziggo (Movies&Series). Echter daar was ie al verdwenen. Had al een hoop dat ie snel op Netflix zou verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
kendo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:50:
Ik heb ooit eens S1 gezien. In dit topic heb ik gelezen dat S2 nog goed was, maar S3 niet. Hoe heb jij het laatste seizoen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op de ipad de app Justwatch om te zien wat er nieuw is op netflix EN videoland, maar videoland wordt al sinds 2 januari niet meer geupdate.

Heeft iemand een app in gebruik voor IOS die wel netflix en videoland laat zien die nog wel werkt?
Videoland ziet er namelijk nu zo uit: https://www.justwatch.com/nl/provider/videoland/new

Voor netflix is hij nog wel werkende, maarja, ik heb beide diensten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 12:43 ]

Pagina: 1 ... 123 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.