Wel een kant-tekening, dit zijn de verwachtingen van deze fansiteHahn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:05:
[...]
Die staat voor Q1 gepland, wat dus januari tot en met maart kan zijn: https://www.netflix-neder...hijnen-series-op-netflix/
Dat staat ook op die pagina zelf aangegeven inderdaadRockvee2 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Wel een kant-tekening, dit zijn de verwachtingen van deze fansite
The devil is in the details.
Het ziet er naar uit dat The Walking Dead voorlopig nog niet terug keert naar Netflix.
Zie de Tweet van Netflix NL
https://twitter.com/NetflixNL/status/946413454172344320
Konden we maar zeggen dat het een complot is tussen de Saviors en de Scavengers om ons in deze oneindige leegte te storten. Maar het is eigenlijk een saai verhaal over licenties en verplichte offline periodes.
Blijkbaar moet Netflix The Walking Dead offline houden voor een onbekende verplichte tijd..
Konden we maar zeggen dat het een complot is tussen de Saviors en de Scavengers om ons in deze oneindige leegte te storten. Maar het is eigenlijk een saai verhaal over licenties en verplichte offline periodes.
Blijkbaar moet Netflix The Walking Dead offline houden voor een onbekende verplichte tijd..
Hoewel ik in de regel een hekel heb aan het gesleutel aan 'origins' werkt het in deze serie zeer goed.Ossi schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:14:
[...]
Nice, nu bezig met serie van The Punisher. Ik weet niet wat het is, maar ik vind m altijd 1 van de tofste anti-helden.
De laatste FF is echt een voorbeeld van hoe het niet moet.
Na de eerste aflevering was ik meteen hooked, vooral omdat ik het totaal niet verwacht had. Dacht bij mezelf als dit al de eerste aflevering is hoe zal de rest zijn? Hoe sick het ook is wat er in die aflevering gebeurd, het is weer eens iets anders dan bloemetjes en bijtjes die je in al die "huisvrouwen series" ziet en bewonder ik de durf van de makers. Toch wel een van mijn favoriete series en wat mij betreft verplichte kost voor iedereen gezien het tijdperk waar we in leven.Trevor schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:59:
1 advies, begin niet met seizoen 1 aflevering 1. Als je er een seizoen of zo op hebt zitten is die aflevering prima te doen. Als eerste aflevering is hij erg afstotend. Te veel mensen stoppen met kijken erna en moeten echt overgehaald worden om aflevering 2 te kijken. (dan keren ze wel weer terug ook.)
Trouwens niet omdat het een slechte aflevering is, verre van dat zelfs... maar hij is best heftig.
Klopt, dit had ik ook gezien. En gezien het de laatste twee jaar ook uitkwam in januari hoop ik ook dat het in januari uitkomt. Vandaar de vraag in hoeverre het overzicht klopt welke films/series nog uitgegeven worden. Op zich maakt het me niet zoveel uit om een maand extra te wachten (genoeg te kijken op dit moment), maar was gewoon benieuwd in hoeverre de lijst definitief is.Hahn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:05:
[...]
Die staat voor Q1 gepland, wat dus januari tot en met maart kan zijn: https://www.netflix-neder...hijnen-series-op-netflix/
Zal je ook wel, bij Ziggo XL hebben ze die vroegtijdig per 1 december verwijderd terwijl ze eerst 25 januari aangaven.grote_oever schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:50:
[...]
Is dit alles? Of kan er nog meer komen? Want ik ben aan het wachten op Black Sails seizoen 4. Laatst paar jaar kwam dit uit in januari.
Met de onderstaande video maakte Netflix bekend dat er een vervolg komt op Bright, de recente film waarin een menselijke agent (Will Smith) moet samenwerken met een ork (Joel Edgerton). Bright ging op 22 december 2017 op Netflix in première en was naar verluidt in de eerste week al de best bekeken Netflix-film ooit.
[ Voor 21% gewijzigd door Tweakmans op 03-01-2018 16:57 ]
Dammit!!! De laatste aflevering van Travelers S2 
En dan te bedenken dat het waarschijnlijk nog een hele poos duurt voordat S3 uit is (als die überhaupt nog komt).
spoiler:
Wat een schijtzooi dat ze zijn ontmaskerd en dat Ingram niet gepakt is. Niet perse een slechte aflevering maar potdomme, ik had zo'n lekker gevoel bij de serie en dan moet de finale zo eindigen
. Zou verboden moeten worden 
En dan te bedenken dat het waarschijnlijk nog een hele poos duurt voordat S3 uit is (als die überhaupt nog komt).
spoiler:
Ik hoop overigens niet dat het thema van S3 (als die komt) bestaat uit het hele seizoen achter Ingram aan gaan want dat lijkt me vrij saai.
[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 03-01-2018 23:59 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Inmiddels ook door de eerste paar afleveringen van Dark heen. Leuke serie en heeft wel wat weg van Stranger Things. Erg gaaf vond ik het ook dat een voor mij erg bekende Duitse band behoorlijk aanwezig was in de laatste aflevering die ik gekeken heb. Nerd als ik ben even de release maand van dat bewuste album opgezocht maar klopt met de timeline van de serie.
Heb afgelopen periode Unabomber gekeken.
Werd per aflevering beter en kon echt verontwaardiging bij mij opwekken.
Wat een tunnelvisie bij de FBI (niet Fitzgerald dus) en als dat bij alle onderzoeken zo gaat dan begrijp ik wel dat 9/11 niet in de picture was.
Personage van Fitzgerald werd goed weergegeven en de echte Fitzgerald hadden ze daarnaast als adviseur voor deze serie ingeschakeld. Al heeft de echte Fitzgerald nooit de unabomber in zijn cel bezocht.
Een vette 10!
Wat een tunnelvisie bij de FBI (niet Fitzgerald dus) en als dat bij alle onderzoeken zo gaat dan begrijp ik wel dat 9/11 niet in de picture was.
Personage van Fitzgerald werd goed weergegeven en de echte Fitzgerald hadden ze daarnaast als adviseur voor deze serie ingeschakeld. Al heeft de echte Fitzgerald nooit de unabomber in zijn cel bezocht.
Een vette 10!
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Erg goede serie inderdaad!snah001 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:21:
Heb afgelopen periode Unabomber gekeken.
Een vette 10!
spoiler: Postbode
Wat mij o.a. bij bleef: Hoeveel mankrachten/tijd/geld ze kwijt zijn met die actie "Call Nathan R".... en dat het door de postbode is geschreven waar ze na 2 jaar achter komen. In de tussentijd 10.000 Nathan R's nagetrokken.
[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 04-01-2018 13:38 ]
Ben begonnen met seizoen 3 van Lovesick. Blijft zo makkelijk wegkijken die serie. Afleveringen zijn lekker kort en het wordt geen moment saai en de Britse humor is ook leuk. Aanrader!
Ik kijk nu Ozark! Niet zo goed als andere series (Stranger Things, Manhunt: unabomber, The Crown), maar ik vermaak me er opperbest mee.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik ben er helaas ook al doorheen, erg goed seizoen als je het mij vraagt. Vele malen beter dan S1. Kan mij bijna niet indenken dat er geen S3 komt.temp00 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:52:
Dammit!!! De laatste aflevering van Travelers S2
spoiler:Wat een schijtzooi dat ze zijn ontmaskerd en dat Ingram niet gepakt is. Niet perse een slechte aflevering maar potdomme, ik had zo'n lekker gevoel bij de serie en dan moet de finale zo eindigen. Zou verboden moeten worden
spoiler:Ik hoop overigens niet dat het thema van S3 (als die komt) bestaat uit het hele seizoen achter Ingram aan gaan want dat lijkt me vrij saai.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ik vond hem aardig tegenvallen om eerlijk te zijn. Weinig uitdieping van de karakters en soms erg goedkoop.Tweakmans schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:55:
Met de onderstaande video maakte Netflix bekend dat er een vervolg komt op Bright, de recente film waarin een menselijke agent (Will Smith) moet samenwerken met een ork (Joel Edgerton). Bright ging op 22 december 2017 op Netflix in première en was naar verluidt in de eerste week al de best bekeken Netflix-film ooit.
[video]
Wie weet verrast deel 2 wel.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Laat maaral gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 04-01-2018 17:16 ]
Elect a clown, expect a circus.
Het is een Canadese serie, die worden gelukkig veel minder snel gecanceld. Er is dus goed hoop.Gekkenhuis schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Ik ben er helaas ook al doorheen, erg goed seizoen als je het mij vraagt. Vele malen beter dan S1. Kan mij bijna niet indenken dat er geen S3 komt.
Verwijderd
aan de effecten, makeup, omgeving e.d. ligt het niet, maar een stel nieuwe schrijvers zou wel een aanrader zijn (zacht uitgedrukt).Outerspace schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Ik vond hem aardig tegenvallen om eerlijk te zijn. Weinig uitdieping van de karakters en soms erg goedkoop.
Het leek één grote vechtscene. Dat ging vervelen. Ik vond de premisse goed maar verder... Mwah.Outerspace schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Ik vond hem aardig tegenvallen om eerlijk te zijn. Weinig uitdieping van de karakters en soms erg goedkoop.
Als dit geen goed bekeken seizoen word/is dan weet ik het ook niet meer hoor, dan kun je echt 90% cancellen.xippie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Het is een Canadese serie, die worden gelukkig veel minder snel gecanceld. Er is dus goed hoop.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Dit. Van cliches aan elkaar hangend. Leek die slechte sf serie wel die ook op mtv geweest is.Outerspace schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Deze week het nieuwe seizoen van Peaky Blinders gekeken, blijft een sterke serie alhoewel de ontknoping in dit laatste seizoen wat minder sterk was.
Hiervoor Godless al in een rap tempo uitgekeken. Een van de betere series, goed verhaal, prachtige cinematics, goed gebruikt van HDR, toppertje.
Hiervoor Godless al in een rap tempo uitgekeken. Een van de betere series, goed verhaal, prachtige cinematics, goed gebruikt van HDR, toppertje.
[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 05-01-2018 08:35 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ontkoppeling of ontknoping?Chaoss schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:25:
Deze week het nieuwe seizoen van Peaky Blinders gekeken, blijft een sterke serie alhoewel de ontkoppeling in dit laatste seizoen wat minder sterk was.
Fijn om te lezen dat het nog steeds goed is, ik moet het laatste seizoen nog zien maar was erg onder de indruk van de vorige seizoenen.
Heb ik al bekeken en die wordt met iedere aflevering beter en onverwachter!!LuPo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:26:
Ik kijk nu Ozark! Niet zo goed als andere series (Stranger Things, Manhunt: unabomber, The Crown), maar ik vermaak me er opperbest mee.
Vond het een puike serie en kan niet wachten op seizoen 2.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ik vond Ozark juist een van de betere Netflix Originals. Sterk acteerwerk met een goed verhaal en prachtig gefilmd.
Ozark was ook voor mij de beste nieuwe Netflix Original van het afgelopen jaar. Mede ook door de rol van Jason Bateman, die ik eigenlijk alleen kende van comedy achtige rollen maar nu in de rol van Marty Byrde een totaal andere kant laat zien. Geweldig geacteerd. Naast Bateman vind ik ook Julia Garner als Ruth helemaal top.
Willen jullie ophouden zulke goede series te posten....
Mijn lijst is inmiddels te groot LOL.
* Roodey added Ozark to Netflix list
Mijn lijst is inmiddels te groot LOL.
* Roodey added Ozark to Netflix list
Ozark is zeker een van de betere Netflix releases. Binge waardig.
De serie Dark is toch wel een van de betere series vind ik.Geteisem schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:01:
Inmiddels ook door de eerste paar afleveringen van Dark heen. Leuke serie en heeft wel wat weg van Stranger Things. Erg gaaf vond ik het ook dat een voor mij erg bekende Duitse band behoorlijk aanwezig was in de laatste aflevering die ik gekeken heb. Nerd als ik ben even de release maand van dat bewuste album opgezocht maar klopt met de timeline van de serie.
1e aflevering is even wennen, daarna wordt het steeds beter, kortom echt een aanrader.
Mijn stem voor beste nieuwe NF original gaat naar Dark. Maar ik vond Ozark ook tof, blijft voor het mooie net wat te veel aan de oppervlakte.DutchOwnage schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:
Ozark was ook voor mij de beste nieuwe Netflix Original van het afgelopen jaar. Mede ook door de rol van Jason Bateman, die ik eigenlijk alleen kende van comedy achtige rollen maar nu in de rol van Marty Byrde een totaal andere kant laat zien. Geweldig geacteerd. Naast Bateman vind ik ook Julia Garner als Ruth helemaal top.
Nu met de vrouw bezig aan Atypical, heb toch wel een zwak voor dit soort series/films. Fijne mix van drama/comedy/coming of age. Lekker.
Deze serie ziet er ook interessant uit, vandaag toegevoegd:
YouTube: The End of the F**king World | Official Trailer [HD] | Netflix
Drie bevriende obers (Adam Devine, Anders Holm en Blake Anderson) werken in een hotel en komen terecht in een gijzelingssituatie. Met z'n drieën besluiten ze om zélf de boel dan maar te redden in Game Over, Man!, een nieuwe film van de makers van de komische tv-serie Workaholics. Vanaf 23 maart 2018 op Netflix.
Net de laatste aflevering van Godless gekeken. Briljante serie met een mooi slot. Schitterend gefilmd allemaal. Toch wel een van de toppers van het afgelopen jaar.
Verwijderd
Nieuwe seizoen Dirk Gently en love sick
De eerste geniaal als je van sci fi en Britse humor houdt en 2de ook lekker Brits, maar qua thema liefde erg goed uitgewerkt.
De eerste geniaal als je van sci fi en Britse humor houdt en 2de ook lekker Brits, maar qua thema liefde erg goed uitgewerkt.
Dit lijkt me typisch iets voor de Amerikaanse markt. Ik heb ooit geprobeerd Workaholics te kijken (en ook It's Always Sunny in Philadelphia) en het kan me echt gewoon niet bekoren. Deze trailer ook. Drie kneusjes die de dag moeten redden... En ze blowenTweakmans schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:26:
Drie bevriende obers (Adam Devine, Anders Holm en Blake Anderson) werken in een hotel en komen terecht in een gijzelingssituatie. Met z'n drieën besluiten ze om zélf de boel dan maar te redden in Game Over, Man!, een nieuwe film van de makers van de komische tv-serie Workaholics. Vanaf 23 maart 2018 op Netflix.
[video]
En het dan maar raar vinden dat men illegaal gaat downloaden... met dit soort gezeik werk je dat in de hand...Rockvee2 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:30:
Het ziet er naar uit dat The Walking Dead voorlopig nog niet terug keert naar Netflix.
Ik heb alle seizoenen van The Walking Dead op Netflix gekeken en braaf, braaf, erg braaf gewacht tot een nieuw seizoen zou komen. En toen werd The Walking Dead opeens compleet verwijderd. En gaat er voorlopig ook geen Walking Dead op Netflix komen.
Tsja.. vind je het gek dat ik m'n NAS maar heb aangeslingerd?
Kijk ik snap wat je bedoeld hoor maar het consumeren van content is geen recht natuurlijk.Wildfire schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:41:
En het dan maar raar vinden dat men illegaal gaat downloaden... met dit soort gezeik werk je dat in de hand...
Onze conclusie zou dan moeten zijn “He jammer dan wacht ik wel wat langer”, niet “Nou dan steel ik het wel van het internet”.
Niet dat je wat mist als je de laatste seizoenen Walking Dead niet kijkt maar dat is weer een andere discussie.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
The walking dead is een dag nadat het in Amerika is uitgezonden toch ook gewoon legaal op FOX te zien ? is dan natuurlijk niet te bingen
kingfriko
Verwijderd
Ach komop, hoe vaak moet er nog uitgelegd worden dat het geen stelen is, maar overtreden van de auteurswet. Dat zijn 2 heel verschillende zaken.Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:56:
Onze conclusie zou dan moeten zijn “He jammer dan wacht ik wel wat langer”, niet “Nou dan steel ik het wel van het internet”.
Je hebt diefstal en je hebt het overtreden van een regel (de auteurswet). Dat is echt wezenlijk anders.
En je reactie zou inderdaad moeten zijn : jammer, dan heb ik pech voor nu (het komt vast wel terug op netflix).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 16:33 ]
Fan-tas-tisch mee vermaakt!Schimanski81 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:03:
[...]
Mijn stem voor beste nieuwe NF original gaat naar Dark. Maar ik vond Ozark ook tof, blijft voor het mooie net wat te veel aan de oppervlakte.
Nu met de vrouw bezig aan Atypical, heb toch wel een zwak voor dit soort series/films. Fijne mix van drama/comedy/coming of age. Lekker.
Deze serie ziet er ook interessant uit, vandaag toegevoegd:
YouTube: The End of the F**king World | Official Trailer [HD] | Netflix
Was al even beschikbaar via andere kanalen, maar nu ook op Netflix inderdaad.
Nou gemiste inkomsten dan, ook prima.Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:32:
[...]
Ach komop, hoe vaak moet er nog uitgelegd worden dat het geen stelen is, maar overtreden van de auteurswet. Dat zijn 2 heel verschillende zaken.
Je hebt diefstal en je hebt het overtreden van een regel (de auteurswet). Dat is echt wezenlijk anders.
En je reactie zou inderdaad moeten zijn : jammer, dan heb ik pech voor nu (het komt vast wel terug op netflix).
Queen of the south is trouwens ook een aanrader.
Ik vond die niet erg sterk in het begin. Eerste 5 afleveringen echt doorbijten. Daarna wordt het spannender en interessanter. Ben nu bij aflevering 9. Ik heb 'mixed feelings' over de serie. Slecht is die niet, maar zo warrig... niet altijd logisch... ik snap de hippe niet.Hellboy! schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:28:
[...]
De serie Dark is toch wel een van de betere series vind ik.
1e aflevering is even wennen, daarna wordt het steeds beter, kortom echt een aanrader.
Dark is voor mij toch ook en van de beste series van vorig jaar.... De sfeer, de soundtrack, de soundeffecten, het verhaal. Staat voor mij toch vlot boven Stranger Things.
Toegegeven, moeilijk te volgen, het is geen serie die je elke week 1 uurtje wil zien, want je vergeet snel hoe alles met elkaar te maken heeft en wiens jong gezicht nu op welk oud personage moet gekleefd worden.
Also: kijk aub in het Duits en niet in het Engels... Voor iig Noah, Ulrich & Tannhaus hebben ze echt wel de verkeerde stemacteurs ingehuurd...
Toegegeven, moeilijk te volgen, het is geen serie die je elke week 1 uurtje wil zien, want je vergeet snel hoe alles met elkaar te maken heeft en wiens jong gezicht nu op welk oud personage moet gekleefd worden.
Also: kijk aub in het Duits en niet in het Engels... Voor iig Noah, Ulrich & Tannhaus hebben ze echt wel de verkeerde stemacteurs ingehuurd...
Ik vind de Lumiere series op Netflix toch wel verslavend. Na Bron/Broen heb ik gisteren ook de laatste aflevering van Midnattsol gekeken. Ik vond net zo goed eigenlijk. Volgens mij is er nog een serie over een reporter. Morgen maar eens mee beginnen.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Midnattsol is dan ook van dezelfde makerskendo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:06:
Ik vind de Lumiere series op Netflix toch wel verslavend. Na Bron/Broen heb ik gisteren ook de laatste aflevering van Midnattsol gekeken. Ik vond net zo goed eigenlijk. Volgens mij is er nog een serie over een reporter. Morgen maar eens mee beginnen.
Haha geweldig, held van mij zit er in,Tweakmans schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:26:
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Deze week The End of the F***king World gezien. Ik kwam er al niet heel erg lekker in en na de laatste aflevering had ik zoiets van "wat dit 't?" De serie steekt wel lekker in elkaar en de acteerprestaties zijn prima, maar het voelde allemaal vrij gehaast met een einde dat gewoon niet bevredigend is. Had wel iets meer uitgerekt mogen worden wat mij betreft.
Ik wil even terugkomen op mijn opmerking van dat Ozark een van de betere Netflix series is.
Heb vandaag Godless afgekeken, deze serie ovetreft alles. Vooral het camerwerk is fenomenaal.
Heb vandaag Godless afgekeken, deze serie ovetreft alles. Vooral het camerwerk is fenomenaal.
Camerawerk en kleur/omgeving is echt subliem. Genot om naar te kijken. Doet veel series verbleken wat dat betreft.Poulske schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:10:
Ik wil even terugkomen op mijn opmerking van dat Ozark een van de betere Netflix series is.
Ik heb Five came back gekeken... Heeft een diepe indruk op me gemaakt!
Discovery gaat weer verder met nieuwe afleveringen.
Nieuw seizoen van The Flash.
Nieuw seizoen van Travellers.
Nieuw seizoen van Dirk Gently.
Voorlopig weer genoeg nieuws te zien op Netflix!
Nieuw seizoen van The Flash.
Nieuw seizoen van Dirk Gently.
Voorlopig weer genoeg nieuws te zien op Netflix!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hoe zit het eigenlijk met Star Trek Discovery. Ik zie geen nieuwe aflevering in mijn lijst. EP 9 is bij mij de laatste.
Er staat wel bij: Elke week een nieuwe aflevering.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Klikkerdeklik voor uitzendschema van Star Trek: Discovery!kendo schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:
Hoe zit het eigenlijk met Star Trek Discovery. Ik zie geen nieuwe aflevering in mijn lijst. EP 9 is bij mij de laatste.
Travelers heb ik heel vlot gekeken. Seizoen 1 nog met mijn vrouw, seizoen 2 haakte ze toch af. Teveel sci-fi (alsof S1 dat niet wasMx. Alba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:09:
Aflevering 10 is inderdaad toegevoegd!djmelvee schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Klikkerdeklik voor uitzendschema van Star Trek: Discovery!
Ik wist dat ie al was uitgezonden. Maar de afgelopen dagen, verscheen hij niet in de Discovery submap. Pas toen ik net vanuit het hoofdmenu naar de series submap ging, werden de series vernieuwd. En stond ook aflevering 10 in de lijst.djmelvee schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Klikkerdeklik voor uitzendschema van Star Trek: Discovery!
Ik ben hem nu aan het kijken 😉
Vond godless niet heel veel aan, had er meer van verwacht. Acteer / camerawerk werk was wel subliem.Geteisem schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:31:
[...]
Camerawerk en kleur/omgeving is echt subliem. Genot om naar te kijken. Doet veel series verbleken wat dat betreft.
Maar qua verhaal / actie vond ik het niet super.
Dat kan. Vond het juist erg goed als geheel. Lekker langzaam ook maar dat paste er mijn inziens goed bij. Zoveel smaken...G.Scholtens schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:29:
[...]
Vond godless niet heel veel aan, had er meer van verwacht. Acteer / camerawerk werk was wel subliem.
Maar qua verhaal / actie vond ik het niet super.
El Chapo bijna klaar voor mij, daarna verder met Dark denk ik of Stranger Things 2, weet het nog niet
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ben nog bezig met het laatste seizoen van Narcos. Wil ook graag aan Chapo S2 beginnen, maar 2 narco's door elkaar kijken lijkt me niet zo handig
En inderdaad, wordt het Stranger Things 2 of Dark. Keuzes, keuzes
[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 11-01-2018 10:53 ]
Seizoen 2 van Zoo zijn wij aan het kijken, ook weer fijn.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Over ZOO... er zijn afleveringen die je met engelse subs moet bekijken omdat de gedeelten in het Frans niet ondertiteld zijn. Best wel vaag
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bijna klaar inmiddels met het 2e seizoen van El Chapo. Best vermakelijk.
Ook weer begonnen met Sense8 maar ik vraag mij werkelijk af wat ik daar nou zo leuk aan vond...
Ook weer begonnen met Sense8 maar ik vraag mij werkelijk af wat ik daar nou zo leuk aan vond...
Peaky Blinders
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik dacht dat het zo hoordeTrevor schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:41:
Over ZOO... er zijn afleveringen die je met engelse subs moet bekijken omdat de gedeelten in het Frans niet ondertiteld zijn. Best wel vaag
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Is in meerdere series en meerdere talen helaas zo.Trevor schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:41:
Ik vermaak mij goed met Netflix nog steeds maar ze zijn wel wat lui/makkelijk met bepaalde dingen. Zo missen behoorlijk wat series de (al dan niet vertaalde) titels van de afleveringen.
Zit ik de trailer van de nieuwe Jurassic film te kijken. Krijg je dat liedje én een actrice van Black Mirror te zien.
* Gonadan is danig in de war
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja sommige acteurs en actrices doen wel eens meerdere dingen. Iets met vaste lasten betalen enzGonadan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:16:
Zit ik de trailer van de nieuwe Jurassic film te kijken. Krijg je dat liedje én een actrice van Black Mirror te zien.
Ze zat trouwens eerder in Jurassic world dan in Black Mirror
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 13-01-2018 00:51 ]
Je begrijpt dat het om de combinatie met de muziek gaat hoop ik?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha ik had inderdaad geen link gelegd tussen “Anyone who knows what love is” (van Irma Thomas) en Black Mirror, dat nummer is ook al zovaak ergens gebruikt.Gonadan schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:32:
Je begrijpt dat het om de combinatie met de muziek gaat hoop ik?
Ik zie nu echter op Google dat Black Mirror daar meer dan 6 jaar geleden ook een cover van heeft gebruikt in de tweede aflevering van het eerste seizoen (11 december 2011)
Jij hebt dus een beter geheugen dan ikzelf, na al die jaren is dat hier niet blijven hangen
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 13-01-2018 12:58 ]
Ja dat nummer hoor je minstens elk seizoen langs komen, dus die heeft wat mij betreft wel een link.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ondanks de goede kritieken hier kon ik me niet echt door Dark heen worstelen, pak het waarschijnlijk over een tijdje wel op omdat ook werd aangegeven dat het later beter zou worden.
Als "makkelijk vermaak" S1 en 2 van Lucifer gekeken, prima te doen maar had liever een vervolg van Constantine op Netflix gezien, wat een stukje donkerder/rauwer was. Ook in rap tempo Travelers gekeken, erg goede sci-fi serie: 8.5/10.
Nog op de te-kijken-lijst:
Peaky Blinders
Black Mirror
Edit: Lees net dat er een geanimeerde versie van Constantine in de maak is. Geen idee hoe die te kijken maar mooi dat deze character weer wat aandacht krijgt
Als "makkelijk vermaak" S1 en 2 van Lucifer gekeken, prima te doen maar had liever een vervolg van Constantine op Netflix gezien, wat een stukje donkerder/rauwer was. Ook in rap tempo Travelers gekeken, erg goede sci-fi serie: 8.5/10.
Nog op de te-kijken-lijst:
Peaky Blinders
Black Mirror
Edit: Lees net dat er een geanimeerde versie van Constantine in de maak is. Geen idee hoe die te kijken maar mooi dat deze character weer wat aandacht krijgt
[ Voor 21% gewijzigd door JohnnieWbl op 14-01-2018 14:57 ]
Kon het doormiddel van zoeken niet vinden.
Sinds vandaag ook een 4k tv in huis, kan je 4k aanbod alleen zien via de tv app of ook op een Xbox One of Ps4 ?
Abbo van Netflix is al op 4k gezet.
Sinds vandaag ook een 4k tv in huis, kan je 4k aanbod alleen zien via de tv app of ook op een Xbox One of Ps4 ?
Van het weekend begonnen met met Casa de Papel. Heb pas twee afleveringen gezien maar ik vind het nu al razend spannend.
Beter leren zoeken, voilà.Mars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:16:
Van het weekend in één adem "Hip-Hop Evolution' gekeken. Echt heel toffe 4-delig docu-serie
Dikke aanrader. Ook al houd je niet van hip-Hop.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alleen als je console ook 4k aan kan. De standaard One en PS4 kunnen geen 4k content streamenMars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:16:
Erg spannende serie inderdaad.Poulske schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:59:
Van het weekend begonnen met met Casa de Papel. Heb pas twee afleveringen gezien maar ik vind het nu al razend spannend.
Inderdaad dat is een erg leuk serie, alleen wel jammer dat de 2 laatste afleveringen van S01 nog ontbreken op Netflix en dat ook niet bekend is wanneer die erop komen. Het heeft nu eigenlijk totaal geen einde.
Ik wist eigenlijk niet dat er twee afleveringen miste? Want het ' einde ' dat je nu hebt is toch echt wel een einde voor een nieuw seizoenik222 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:13:
[...]
Inderdaad dat is een erg leuk serie, alleen wel jammer dat de 2 laatste afleveringen van S01 nog ontbreken op Netflix en dat ook niet bekend is wanneer die erop komen. Het heeft nu eigenlijk totaal geen einde.
spoiler:
Gaan ze er achter komen dat de professor het brein is achter alles? Om er maar een te noemen
Geen ideeWebgnome schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:21:
[...]
Ik wist eigenlijk niet dat er twee afleveringen miste? Want het ' einde ' dat je nu hebt is toch echt wel een einde voor een nieuw seizoen
spoiler:Gaan ze er achter komen dat de professor het brein is achter alles? Om er maar een te noemen
spoiler:
maar ik denk dat ze er uit eindelijk wel achter komen, maar dat ze dan al lang en breed verdwenen zijn. Ik hoop echt op een goed einde voor onze Steden
Verrassend goede serie: The End of the F***ing World.
Heeft de nodige Quentin Tarantino momenten. Grafisch ook een plaatje.
“I’m 17, and I’m pretty sure I’m a psychopath.”
Krijg bizar hoge review scores en terecht. Je blijft kijken.
https://www.demorgen.be/t...d-f-ing-subliem-bb8f7aac/
[ Voor 16% gewijzigd door Corrigan op 15-01-2018 22:18 ]
ik ben er ook mee begonnen en heb steeds het idee dat het vooral een heel goede serie is als ik 16 jaar en zoekende naar mezelf was geweest.Corrigan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:16:
Klinkt misschien als een enorm waardeoordeel, maar is het niet. De serie pakt me niet echt en ik heb het idee dat bovenstaande de reden is.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik heb twee afleveringen gezien en vind er helemaal niets aan.Corrigan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:16:
Niet echt mijn ding, terwijl ik wel groot Tarantino fan ben.
Smaken verschillen natuurlijk. De vergelijking met Stranger Things wordt volop gemaakt. Al kun je dat ook afdoen als een kids serie. The End of the F**cking World is echter veel donkerder.YellowCube schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:07:
[...]
...
De serie pakt me niet echt en ik heb het idee dat bovenstaande de reden is.
Bijzonder goede Britse Netflix Original serie. Op Internet inmiddels een grote hit.
De hoofdpersoon James heeft ook eens in Black Mirror gespeeld. Die gaan we vaker zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Corrigan op 16-01-2018 08:59 ]
Dit dus. Na 3 eps weer van de lijst afgekieperd.YellowCube schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:07:
[...]
ik ben er ook mee begonnen en heb steeds het idee dat het vooral een heel goede serie is als ik 16 jaar en zoekende naar mezelf was geweest.
Klinkt misschien als een enorm waardeoordeel, maar is het niet. De serie pakt me niet echt en ik heb het idee dat bovenstaande de reden is.
De lijst wordt weer aangevuld met Homeland S6 die vandaag online is gekomen
Stranger Things vind ik prachtig door de 'subtiele' referenties naar prachtige jaren '80 films.Corrigan schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:57:
[...]
Smaken verschillen natuurlijk. De vergelijking met Stranger Things wordt volop gemaakt. Al kun je dat ook afdoen als een kids serie. The End of the F**cking World is echter veel donkerder.
Bijzonder goede Britse Netflix Original serie. Op Internet inmiddels een grote hit.
De hoofdpersoon James heeft ook eens in Black Mirror gespeeld. Die gaan we vaker zien.
Maar ook wel een beetje door het unieke verhaal :-).
Wow Dark al weer bijna doorheen, wat een goede serie is dat! (en gewoon in het Duits natuurlijk!)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het nieuwe seizoen van Homeland staat op Netflix, vanavond direct maar aan beginnen
Blijft voor mij toch een van de allerbeste series.
Dit dus. Als de intro zijn ronde doet, dan krijg ik meteen de '80's vibe. Heerlijk deuntje trouwensennekke schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Stranger Things vind ik prachtig door de 'subtiele' referenties naar prachtige jaren '80 films.
Maar ook wel een beetje door het unieke verhaal :-).
Gisteren ook Dark uitgekeken, ik ben benieuwd naar seizoen 2.
Ik denk dat er nog wel het eea onduidelijk is betreffende de tijdlussen.
Had hem pas einde van de week verwacht, snel kijken inderdaad.ik222 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:29:
Het nieuwe seizoen van Homeland staat op Netflix, vanavond direct maar aan beginnenBlijft voor mij toch een van de allerbeste series.
Je bent zo oud als je je voelt.Schimanski81 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:44:
[...]
Dit dus. Na 3 eps weer van de lijst afgekieperd.
De lijst wordt weer aangevuld met Homeland S6 die vandaag online is gekomen
Binnenkort komt seizoen 2 van The New American Crime Story op Netflix uit.
The Assassination Of Gianni Versace. Zeer benieuwd. Het eerste seizoen over O.J. Simpson was top.
Hij komt deze week pas uit in Amerika, lijkt me sterk dat hij dan al snel op Netflix komt aangezien seizoen 1 ook even geduurd heeft. Heb je een bron?Corrigan schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:58:
[...]
Je bent zo oud als je je voelt.![]()
Binnenkort komt seizoen 2 van The New American Crime Story op Netflix uit.
The Assassination Of Gianni Versace. Zeer benieuwd. Het eerste seizoen over O.J. Simpson was top.
Ik had recent wel gezien dat seizoen 3 van the flash beschikbaar was gekomen op netflix,
maar gisteren ontdekte ik dat Flash nu ook net als arrow, supergirl en dc legends nu ook direct elke week de nieuwste aflevering krijgt.
maar gisteren ontdekte ik dat Flash nu ook net als arrow, supergirl en dc legends nu ook direct elke week de nieuwste aflevering krijgt.
Ja, het heeft even geduurd, maar nu ook helemaal bij. Ook wel fijn met die cross overs. Fox had de rechten voor NL.M a r c o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:44:
Ik had recent wel gezien dat seizoen 3 van the flash beschikbaar was gekomen op netflix,
Verwijderd
volgens mij is dit sinds kort, vorige seizoenen was dit er nog niet meen ik.M a r c o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:44:
De gemiddelde middelbare scholier krijgt toch nog wel duits? Ik wel op zowel Havo als VWV toendertijd. Mijn moeder kijkt ook alleen maar Duitse krimi's en gewoon zonder ondertiteling (geboren en getogen in Groningen, dus wel dicht bij de grens).Martinusz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:49:
Wow Dark al weer bijna doorheen, wat een goede serie is dat! (en gewoon in het Duits natuurlijk!)
Ik snap nooit wat mensen tegen het Duits hebben. Je krijgt het toch op school, doe er dan wat mee.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 22:26 ]
Klopt, seizoen 3 staat er zelfs nog maar sinds kort op.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:
[...]
volgens mij is dit sinds kort, vorige seizoenen was dit er nog niet meen ik.
De andere 3 series van CW liepen wel al langer "synchroon".
Waarschijnlijk zoals hier al aangegeven omdat er in nederland nog een exclusieve tv licentie liep.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.