Hier dankzij dit topic nu ook bezig Manhunt: Unabomber. Serie pakt me vanaf het begin, het is maar goed dat ik vakantie heb.
Tnx! Een van de beste series op Netflix wat mij betreft.Tigerblood schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:07:
Net na de gezellige kerstdagen is het weer tijd voor de inktzwarte toekomstvisie van Black Mirror
[video]
Seizoen 4 is vanaf 29 december te zien op Netflix
en het wordt gekker; blijkbaar stond mijn netflix app op mijn vrouw haar account ingesteld.Kheos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:43:
[...]
stond blijkbaar al op mijn list
heb hem via de app er af gehaald en terug opgezet (je weet maar nooit)
netflix op mijn desktop geopened en... staat niet op mijn list.
Als ik onder mijn account zoek (app of desktop), vind ik 'arrested development' niet. Als ik onder mijn vrouw haar account zoek wel. Iemand een idee?
Is dit Netflix Belgie? Aanbod veranderd naargelang de taal die je instelt. Dat kan het verschil verklaren. Kies Engels om alles te zien.Kheos schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:13:
[...]
en het wordt gekker; blijkbaar stond mijn netflix app op mijn vrouw haar account ingesteld.
Als ik onder mijn account zoek (app of desktop), vind ik 'arrested development' niet. Als ik onder mijn vrouw haar account zoek wel. Iemand een idee?
Arrested Development heeft geen Nederlandse subs geloofek en daarom enkel te ziens met taal op Engels.
Ligt het aan mij of is de Kerst-gerelateerde content op Netflix dit jaar echt een stuk minder dan vorig jaar?
thanks; dat was het dusilm schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:58:
[...]
Is dit Netflix Belgie? Aanbod veranderd naargelang de taal die je instelt. Dat kan het verschil verklaren. Kies Engels om alles te zien.
Arrested Development heeft geen Nederlandse subs geloofek en daarom enkel te ziens met taal op Engels.
Is "A Christmas Prince" niet voldoende geweest?Blik1984 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:28:
Ligt het aan mij of is de Kerst-gerelateerde content op Netflix dit jaar echt een stuk minder dan vorig jaar?

En ja... ik heb 'm gekeken

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Voor mijn gevoel zijn er veel minder leuke films te zien en ook minder tekenfilms/series voor de kidsMotrax schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:09:
[...]
Is "A Christmas Prince" niet voldoende geweest?![]()
En ja... ik heb 'm gekeken
***members only***
Seven Seconds is een nieuwe Netflix serie die op 23 februari in première gaat.
In an instant, life is forever changed for Brenton Butler and his family. After a white cop accidentally hits and critically injures a black teenager, a northeastern city explodes with racial tensions, an attempted cover up and its aftermath, and the trial of the century. From creator and executive producer, Veena Sud (The Killing) comes Seven Seconds - a thrilling new anthological crime drama that explores the human stories behind the headlines.
The series stars two-time Emmy winner Regina King (American Crime) alongside breakout British actress Clare-Hope Ashitey (Doctor Foster), Russell Hornsby (Fences), Beau Knapp (Sand Castle), Michael Mosely (Ozark), David Lyons (Safe Haven), Raul Castillo (Special Correspondents), and Zackary Momoh (A United Kingdom).
In an instant, life is forever changed for Brenton Butler and his family. After a white cop accidentally hits and critically injures a black teenager, a northeastern city explodes with racial tensions, an attempted cover up and its aftermath, and the trial of the century. From creator and executive producer, Veena Sud (The Killing) comes Seven Seconds - a thrilling new anthological crime drama that explores the human stories behind the headlines.
The series stars two-time Emmy winner Regina King (American Crime) alongside breakout British actress Clare-Hope Ashitey (Doctor Foster), Russell Hornsby (Fences), Beau Knapp (Sand Castle), Michael Mosely (Ozark), David Lyons (Safe Haven), Raul Castillo (Special Correspondents), and Zackary Momoh (A United Kingdom).
Wij kijken DARK met een appleTV, ondertiteling in het nederlands, gesproken taal duits, maar de hele tijd gelul er om heen om uit te leggen wat er gebeurd. Iemand een idee, want hier worden we een beetje gestoord van.
Misschien heb je de director cut aangezet bij audio, ofzo?satya schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:01:
Wij kijken DARK met een appleTV, ondertiteling in het nederlands, gesproken taal duits, maar de hele tijd gelul er om heen om uit te leggen wat er gebeurd. Iemand een idee, want hier worden we een beetje gestoord van.
The devil is in the details.
@satya Dat klinkt alsof audiobeschrijvingen is ingeschakeld.
Dank je. Het zal een oprisping geweest moeten zijn want in de config staat het uit, en na een herstart is het er niet meer.hcQd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:43:
@satya Dat klinkt alsof audiobeschrijvingen is ingeschakeld.
En, wat vinden we van Bright? Reviews zijn alvast vernietigend

Heb hem gezien vanmorgen. Ik vond het reuze meevallen, het is niet briljant, maar gewoon een buddies cop film met Will Smith, en een twist vanwege de elfjes en Orcs.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:22:
Zou hem een 7.5 geven. Zeker geen verloren tijd en kijk eigenlijk wel uit naar een vervolg.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik heb de serie uitgekeken en ja goeie serie. Wel een beetje geleend bij bv Twin Peaks, maar toch leuk dat we ook in Europa dit soort series kunnen maken, via Netflix. Er komt een tweede seizoen, wat niet gek is na de cliffhanger in ep10.satya schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:43:
[...]
Dank je. Het zal een oprisping geweest moeten zijn want in de config staat het uit, en na een herstart is het er niet meer.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een ongelofelijk slechte film, Bright!
De eerste film sinds tijden die ik echt niet kon uitzitten.
De eerste film sinds tijden die ik echt niet kon uitzitten.
Ik dacht bij Bright ook wtf? Al tijdens de intro ligt de "racisme" ondertoon er zo dik bovenop, dat het de hele film domineert.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Peaky Blinders seizoen 4 staat er ook op sinds gisteren.
Mooi dat ik toevallig gisteren (eindelijk) klaar ben met seizoen 3
Mooi dat ik toevallig gisteren (eindelijk) klaar ben met seizoen 3
Sowieso schrijf je zo!
Iets na halverwege de film werd ik wakker gemaakt door mn vrouw omdat ik in slaap gevallen was. Het kon me geen moment echt boeien.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:22:
Fikse tegenvaller, zag er op voorhand best wel goed uit. Op de productie an sich is weinig aan te merken maar het is allemaal zo oppervlakkig dat het gewoon niet boeit. Ook helemaal geen klik tussen de “buddy cops”, voelt erg geforceerd aan.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:22:
Hier had veel meer in gezeten maar kom niet verder dan een onvoldoende: vijfje.
Bright....
Called it!
Called it!
Tigerblood schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:44:
Gisteren de trailer van Bright gezien. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een topkandidaat wordt voor slechtste film van het jaar. WTF...
Geen uitblinker, maar kijkt wel leuk weg verder als je er maar niet teveel bij na gaat denken. 7/10Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:22:
De racisme-ondertoon en daarmee de vergelijking met de rassenrellen in amerika (want waarom zouden ze dat anders doen?) is wel wat storend. Reden is een vage vergelijking naar een gebeurtenis in het verleden die ze 2x in de film genoemd hebben. Alleen een hoop achtergrondinfo wordt er niet gegeven, daarmee is het complete verhaal niet goed onderbouwd.
Acteerwerk & special effects zijn wel van prima kwaliteit, Actie-kwaliteit is wel van het type wat je van Will Smith films kan verwachten, niet al te hoog dus. De typische humor uit andere Will Smith films is er ook wel lichtelijk aanwezig.
Het is wel een flinke mengsel van fantasy-elementen uit andere films. Elfen, orcs etc. is nou niet echt uniek te noemen.
ja heerlijke serie... kan met moeite tv uitzetten nu...ik222 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:48:
Hier dankzij dit topic nu ook bezig Manhunt: Unabomber. Serie pakt me vanaf het begin, het is maar goed dat ik vakantie heb.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Net Dark uitgekeken en ben positief verrast door deze ijzersterke serie. Ik had er vantevoren niet echt superveel van verwacht maar de serie klopt gewoon op alle vlakken, verhaal, setting, audiovisueel, etc. De beste Netflix productie van dit jaar wat mij betreft.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik vond Bright echt prima kijkbaar. Van mij zouden ze het mogen omzetten naar een serie. Denk dat dat best goed zou werken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb me er ook prima mee vermaakt, al scheelt het misschien dat ik geen oscar-materiaal verwachte. En ook helemaal niet wil dat de hele 'lore' wordt uitgelegd. Alles was uit de context hartstikke duidelijk. En niet de standaard klik uit buddy movies vond ook ook een pluspunt
Maar geen heel sterk verhaal of acteren. Een zeven. En inderdaad, als serie zal het misschien beter werken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
geen idee wat het is, maar ik ga het ook niet opzoeken. Ik ga het gewoon bekijken, als ik al zie hoeveel duimpjes omhoog jouw bericht heeft en dat er meerderen zijn die niet kunnen stoppen.ik222 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:48:
Ben benieuwd.
Ik heb hem gisteravond gezien, matige Cop film met een flinterdun verhaaltje welke lekker meelift op de racisme hype. 6/10Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:22:
Je ziet alles van ver aankomen en dat getuigd niet van originaliteit helaas.
spoiler:
Ze worden uiteindelijk toch “vrienden”. Will blijkt een bright. Allemaal enorm voorspelbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 23-12-2017 12:56 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik juist wel. Hoezo Orks en Rusland. En die Elven.F_J_K schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:37:
Ik heb me er ook prima mee vermaakt, al scheelt het misschien dat ik geen oscar-materiaal verwachte. En ook helemaal niet wil dat de hele 'lore' wordt uitgelegd. Alles was uit de context hartstikke duidelijk. En niet de standaard klik uit buddy movies vond ook ook een pluspuntMaar geen heel sterk verhaal of acteren. Een zeven. En inderdaad, als serie zal het misschien beter werken.
Don't leave me hanging.
Het is wachten op de serie... of is er ergens een boek waar dit allemaal op gebaseerd was?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
edit:
Voer voor een offtopic discussie, weggehaald
Voer voor een offtopic discussie, weggehaald
[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 24-12-2017 08:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb Bright gezien en vond het ook niet echt goed, maar het viel mij nog wel mee. De wisselwerking tussen Smith en Edgerton was wel aardig en de leefwereld op zich veelbelovend. Het verhaal bleef echter te wazig, te op de vlakte. En idd, de film is vrij voorspelbaar en weet nergens te verrassen. Ik snap de 6 van @Donstil wel, ik zou zelf waarschijnlijk een 5 of 5.5 erop plakken.
Ik lees hier niet zo veel over de layout van de Windows 10 app.
Ik heb nu een maandje een Netflix account, maar ik erger me kapot aan het horizontaal moeten scrollen, om alle titels te kunnen zien. Daarnaast veranderen de locatie en afbeeldingen van veel titels per dag. De ene keer staan de series waarmee je bezig was bovenaan de lijst, en een dag later staan ze zo weer halverwege de lijst. Het zelfde met series en films die in verschillende categorieën worden weergegeven en daardoor meerdere keren in de lijst voorkomen.
In de settings zie ik geen mogelijkheid om dit aan te passen.
Is er een manier om toch enigszins orde te scheppen in de layout chaos van de Netflix app?
Ik heb nu een maandje een Netflix account, maar ik erger me kapot aan het horizontaal moeten scrollen, om alle titels te kunnen zien. Daarnaast veranderen de locatie en afbeeldingen van veel titels per dag. De ene keer staan de series waarmee je bezig was bovenaan de lijst, en een dag later staan ze zo weer halverwege de lijst. Het zelfde met series en films die in verschillende categorieën worden weergegeven en daardoor meerdere keren in de lijst voorkomen.
Is er een manier om toch enigszins orde te scheppen in de layout chaos van de Netflix app?
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Dit is hetzelfde in de Android app, lijkt me dat ze dit volledig met opzet doen.kendo schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:57:
Kan me er iets bij voorstellen, ze willen dat je nieuwe zaken voorbij ziet komen en uitgaat proberen, denk ik.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Vind het vooral lastig dat je niet makkelijk films en series kan onderscheiden.Tukk schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:21:
[...]
Dit is hetzelfde in de Android app, lijkt me dat ze dit volledig met opzet doen.
Kan me er iets bij voorstellen, ze willen dat je nieuwe zaken voorbij ziet komen en uitgaat proberen, denk ik.
idd. ook het onderscheid tussen films en series is vaak niet te zien.
Na een maand gebruik, ben ik niet echt onder de indruk van Netflix. Zowel van het aanbod als van de interface.
Na een maand gebruik, ben ik niet echt onder de indruk van Netflix. Zowel van het aanbod als van de interface.
Interface ben ik met je eens, vooral integratie mis ik (rotten tomatoes, IMDB, etc) en zoek mogelijkheden (bv NL gesproken). Het aanbod, met name Netflix-only, is waanzinnig goed IMHO. Ligt er aan wat je zoekt, de series zijn vaak briljant.kendo schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:05:
idd. ook het onderscheid tussen films en series is vaak niet te zien.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Absoluut een aanrader. Zeer originele Krimi / SciFi / Thriller mix, in het Duits. Ook vindt ik het gebruik van muziek ijzersterk in deze serie. Voor mij de beste serie van het jaar. S2 lijkt er ook te komen...Lasmibalsingh schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 03:32:
Net Dark uitgekeken en ben positief verrast door deze ijzersterke serie. Ik had er vantevoren niet echt superveel van verwacht maar de serie klopt gewoon op alle vlakken, verhaal, setting, audiovisueel, etc. De beste Netflix productie van dit jaar wat mij betreft.
Wat betreft aanbod is het maar net wat je zoekt of verwacht van Netflix. Voor mij persoonlijk is het ook echt super en wordt het alleen maar beter met de Netflix originals. Er komt veel sneller nieuwe content bij dan wat ik bij kan houden om te kijkenTukk schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:10:
[...]
Interface ben ik met je eens, vooral integratie mis ik (rotten tomatoes, IMDB, etc) en zoek mogelijkheden (bv NL gesproken). Het aanbod, met name Netflix-only, is waanzinnig goed IMHO. Ligt er aan wat je zoekt, de series zijn vaak briljant.
Daarentegen als je het ziet als een online videotheek en dus met name films met grote namen zoekt dan kan ik me voorstellen dat je het aanbod als beperkt ervaart.
Sinds vandaag begonnen met Netflix. Leuk om eens andere content te vinden die je normaal gesproken niet zo snel ziet.
Ook leuke content voor de peuters. Net de docu gezien over minimalisme. 6je, te veel open deuren.
Menu is flink wennen, beetje raar dat horizontal scrollen.
Ook leuke content voor de peuters. Net de docu gezien over minimalisme. 6je, te veel open deuren.
Menu is flink wennen, beetje raar dat horizontal scrollen.
Pas ook begonnen aan Godless. Wat een serie. Geweldig. Doet het meeste andere verbleken. Deadwood 2.0 wat mij betreft.
Bright gezien. Ik had na wat comments hier niet zo'n goede film verwacht maar eerlijk gezegd vond ik 'm best goed. 4/5
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dat niet alleen, maar het is bij mij ook zo dat er regelmatig framedrops/haperingen optreden. Terwijl de webplayer hier geen last van heeft. En de prestaties niet vanuit windows worden beperkt oid.kendo schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:57:
Dat gebeurt hier ook heel vaak.Soms blijft het beeld staan met een draaiende cirkel in beeld. Ook heel vaak begint het beeld met een hele lage framerate, om vervolgens over te gaan naar full HD.nino_070 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:32:
[...]
Dat niet alleen, maar het is bij mij ook zo dat er regelmatig framedrops/haperingen optreden. Terwijl de webplayer hier geen last van heeft. En de prestaties niet vanuit windows worden beperkt oid.
Ik heb een stabiele 200/20 verbinding, en andere webcontent heeft er geen last van.
*kuch* Mindhunter..ik222 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:31:
[...]
Wat betreft aanbod is het maar net wat je zoekt of verwacht van Netflix. Voor mij persoonlijk is het ook echt super en wordt het alleen maar beter met de Netflix originals. Er komt veel sneller nieuwe content bij dan wat ik bij kan houden om te kijkenIk kijk dan ook met name series die ik eerder helemaal niet kende maar die voortkomen uit de suggesties of bronnen zoals dit topic.
Daarentegen als je het ziet als een online videotheek en dus met name films met grote namen zoekt dan kan ik me voorstellen dat je het aanbod als beperkt ervaart.
Ben het met je eens dat Netflix prettiger is als je andersom kijkt. Kijken wat er is, niet specifiek iets zoeken.
[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 27-12-2017 08:36 ]
Bright, een film met Will Smith dat is lang geleden.
Sfeer in de film vond ik goed.
Keek allemaal prima weg
Sfeer in de film vond ik goed.
Keek allemaal prima weg
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is ook precies de filosofie van Netflix en wordt sinds pagina 1 van het topic al genoemd.Tukk schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:36:
Kijken wat er is, niet specifiek iets zoeken.
Het is een dienst die graag veel mooie content wil bieden zodat velen veel te kijken hebben. Het is _niet_ een vervanger van FTD of je torrent zoekmachine.
Daar is de interface dan ook op gebouwd. Overigens zie je op een TV wel snel of het een serie is of film, waarschijnlijk omdat ze meer kwijt kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ook maar eens begonnen aan Dark. Op voorhand zou ik niet snel naar een Duitse serie kijken maar deze is echt wel top hoor! Ben nu op de helft.
Het heeft wel wat Stranger Things invloeden maar is ook wat serieuzer en minder geschikt voor kinderen denk ik. Een Duitse collega vertelde me dat de meeste acteurs nog vrij onbekend zijn.
Komt samen met Better Call Saul en The Crown in mijn Netflix top 3 dit jaar (sorry Stranger Things!
).
Het heeft wel wat Stranger Things invloeden maar is ook wat serieuzer en minder geschikt voor kinderen denk ik. Een Duitse collega vertelde me dat de meeste acteurs nog vrij onbekend zijn.
Komt samen met Better Call Saul en The Crown in mijn Netflix top 3 dit jaar (sorry Stranger Things!
Mag ik Midnight Sun nog even tippen? Een Frans/Zweedse productie die nog het makkelijkste is aan te duiden als een combinatie van Seven en Insomnia.
Is van de bedenkers van the Bridge.
YouTube: Midnight Sun - trailer
Gisteren ben ik begonnen met The Punisher. Naast Daredevil S1 vind ik dit één van betere Netflix Marvel servies.
Dank! De trailer zit er veelbelovend uit, heb hem toegevoegd aan mijn lijstSchimanski81 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:30:
Mag ik Midnight Sun nog even tippen? Een Frans/Zweedse productie die nog het makkelijkste is aan te duiden als een combinatie van Seven en Insomnia.
Verwijderd
Wat een fantastische serie, in 1 keer uitgekeken en dat is echt een uitzonderlijke situatie hier in huis.ik222 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:48:
La casa de papel (2017–) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Thriller | Runtime: 70 min | MPAA: N/A Gisteren met deze serie begonnen. Ik moest zeggen de eerste aflevering verraste enorm. Heeft iemand deze serie al eens gezien en zo ja wat vond je er van? | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Travelers 2e seizoen staat er in z'n geheel op. De eerste was al goed, dit seizoen is nog beter.. mocht je van scifi houden natuurlijk.
kostte me even om er in te komen.. miste de recap van S1.loekf2 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:57:
Travelers 2e seizoen staat er in z'n geheel op. De eerste was al goed, dit seizoen is nog beter.. mocht je van scifi houden natuurlijk.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dat vind ik vaak ook lastig. Wat ik tegenwoordig meestal doe is de laatste 2 afleveringen van het seizoen ervoor kijken. Daarna pikt mijn geheugen de belangrijke dingen over het algemeen wel weer op.avotar schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:53:
[...]
kostte me even om er in te komen.. miste de recap van S1.
Ik ben nu bij aflevering 9, ik vind het een leuke serie. Soms misschien net iets te langdradig maar niet storend.Webgnome schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:18:
Genereer je eigen UBB code review
La casa de papel (2017–) [afbeelding] IMDb: 7.6 | Genre: Thriller | Runtime: 70 min | MPAA: N/A Gisteren met deze serie begonnen. Ik moest zeggen de eerste aflevering verraste enorm. Heeft iemand deze serie al eens gezien en zo ja wat vond je er van?[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]7 / 10
Ik ben ben helemaal verknocht aan de arrow universe. Nu is er een 4 delige crossover tussen Arrow, Supergirl, DC Legends en The Flash. Nu mis ik deel 3 (die in The Flash seizoen valt). Want dit seizoen van de flash is nog lang niet uit op Netflix Nederland. Nu kan ik de rest ook niet kijken want dan mis ik een heel deel in het verhaallijn.
Dit vind ik toch echt jammer!
Xbox: Gulpener88
Ja snap ik ook niets van. Zo te zien in JustWatch heeft ook niemand de streaming rechten in NL. Ik heb hem maar op de oude bekende weg gekeken.Gertjuhjan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:11:
Ik ben ben helemaal verknocht aan de arrow universe. Nu is er een 4 delige crossover tussen Arrow, Supergirl, DC Legends en The Flash. Nu mis ik deel 3 (die in The Flash seizoen valt). Want dit seizoen van de flash is nog lang niet uit op Netflix Nederland. Nu kan ik de rest ook niet kijken want dan mis ik een heel deel in het verhaallijn.
Paar dagen geduld. Seizoen 3 van the Flash verschijnt 1 januari op Netflix Nederland.
Helaas is deze crossover in season 4 van the Flash.Trevor schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:33:
Paar dagen geduld. Seizoen 3 van the Flash verschijnt 1 januari op Netflix Nederland.
Xbox: Gulpener88
Dit komt max 2 weken later.Gertjuhjan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:20:
[...]
Helaas is deze crossover in season 4 van the Flash.
https://www.netflix-neder...-januari-2018-op-netflix/
Even geduld....
Maar morgen komt Black Mirror S4, dus je hebt wel wat beters te kijken
Ik moet er nog aan beginnen maar volgens mijn vriendin is die helemaal geweldig. Ben benieuwd.Webgnome schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:18:
Genereer je eigen UBB code review
La casa de papel (2017–) [afbeelding] IMDb: 7.6 | Genre: Thriller | Runtime: 70 min | MPAA: N/A Gisteren met deze serie begonnen. Ik moest zeggen de eerste aflevering verraste enorm. Heeft iemand deze serie al eens gezien en zo ja wat vond je er van?[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]7 / 10
En daarom ben ik ook gestopt met Arrow en The Flash, zo veel crossovers. Toen er nog de andere series bij kwamen had ik het wel gezien.Gertjuhjan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:11:
Oei wij vonden er geen bal aan, veel te traag voor een Western, INHOUDLOOS.Geteisem schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:53:
Pas ook begonnen aan Godless. Wat een serie. Geweldig. Doet het meeste andere verbleken. Deadwood 2.0 wat mij betreft.
Serieus, waarom ben je zo hyper ?
Ik ben niet hyper Meneer de Azijnzeiker. Kwestie van smaak. Inhoudsloos? Welnee character building juist.Winkiller schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:12:
[...]
Oei wij vonden er geen bal aan, veel te traag voor een Western, INHOUDLOOS.![]()
Serieus, waarom ben je zo hyper ?
Nu heb ik voor mijn schoonouders een account aangemaakt, ze wonen net over de grens bij Nijmegen in Duitsland. Nu zie ik dat er een gedeelte alleen Engels/Duist ondertiteld is, maar een gedeekte ook nederlands klopt dit?
Of is het zo dat content dat in Nederland voor hun beschikbaar is ook in duitsland met nederlandse sub is?
De taal en voorkeuren staan allemaal op nederlands.
Of is het zo dat content dat in Nederland voor hun beschikbaar is ook in duitsland met nederlandse sub is?
De taal en voorkeuren staan allemaal op nederlands.
Duitsland lijkt gedeeltelijk wat content met Nederlandse ondertitels te hebben, zoals wij sommige content met Poolse ondertiteld hebben. Maar het is onafhankelijk van het Nederlandse aanbod.
@U2psv Dat komt omdat de content bepaald wordt door je locatie (ipadres) en niet door instellingen. Daarom gebruiken sommigen een VPN om bijvoorbeeld Amerikaanse content te zien.
Mopperpot bedoel je, Godless was jammer genoeg voor ons niet wat jij er van vond, kan gebeuren.Geteisem schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:26:
[...]
Ik ben niet hyper Meneer de Azijnzeiker. Kwestie van smaak. Inhoudsloos? Welnee character building juist.
Wtf... Black Mirror S04E01 is leuk hoor, Star Trek parodie met enge nerd die iets te veel fan is.avotar schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:25:
[...]
Dit komt max 2 weken later.
Even geduld....
Maar morgen komt Black Mirror S4, dus je hebt wel wat beters te kijken![]()
Okay duidelijk, jammer dat je dan niet de bed SUV’s krijgt bij content van Duitsland, veel Netflix originalis hebben wel bed sub.jongetje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:30:
@U2psv Dat komt omdat de content bepaald wordt door je locatie (ipadres) en niet door instellingen. Daarom gebruiken sommigen een VPN om bijvoorbeeld Amerikaanse content te zien.
Ik ben het lijstje met de 1001 beste films ter wereld (IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd) afgegaan en gekeken welke op Netflix beschikbaar zijn.
Voor de geïnteresseerden >> klik
USS Callister was al direct een schot in de roos. Typisch Black Mirror; en met momenten grappig zelfs.
Net The OA uitgekeken en ben wel onder de indruk van deze serie. Als je van series houd die je tot nadenken aanzetten zoals Dark dan is dit ook een goeie.
Ik ga bu denk ik beginnen aan Black Mirror. Er gebeurt alleen iets vreemds op de pagina van de serie. De seizoenen lopen daar niet op volgorde maar zo: 4-3-2-1. Zit hier een bepaalde gedachte achter of kan ik het gewoon op 1-2-3-4 volgorde bekijken?
Ik ga bu denk ik beginnen aan Black Mirror. Er gebeurt alleen iets vreemds op de pagina van de serie. De seizoenen lopen daar niet op volgorde maar zo: 4-3-2-1. Zit hier een bepaalde gedachte achter of kan ik het gewoon op 1-2-3-4 volgorde bekijken?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Elke Black Mirror-aflevering staat helemaal los, dus het maakt niet uit of je 1-2-3-4 kijkt of 4-2-1-3 of wat dan ookLasmibalsingh schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:51:
Net The OA uitgekeken en ben wel onder de indruk van deze serie. Als je van series houd die je tot nadenken aanzetten zoals Dark dan is dit ook een goeie.
1 advies, begin niet met seizoen 1 aflevering 1. Als je er een seizoen of zo op hebt zitten is die aflevering prima te doen. Als eerste aflevering is hij erg afstotend. Te veel mensen stoppen met kijken erna en moeten echt overgehaald worden om aflevering 2 te kijken. (dan keren ze wel weer terug ook.)
Trouwens niet omdat het een slechte aflevering is, verre van dat zelfs... maar hij is best heftig.
Trouwens niet omdat het een slechte aflevering is, verre van dat zelfs... maar hij is best heftig.
Haha, herkenbaar. Ik had precies hetzelfde, na aflevering 1 van seizoen 1 was ik gelijk afgehaakt en heb ik het pas een paar jaar later weer een kans gegeven.Trevor schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:59:
1 advies, begin niet met seizoen 1 aflevering 1. Als je er een seizoen of zo op hebt zitten is die aflevering prima te doen. Als eerste aflevering is hij erg afstotend. Te veel mensen stoppen met kijken erna en moeten echt overgehaald worden om aflevering 2 te kijken. (dan keren ze wel weer terug ook.)
Maar misschien dat deze waarschuwingen een beetje helpen
Dan moet ik die toch maar weer een kans geven. Ik vond S01E01 echt niks dus ik ben meteen gestopt.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Eigenlijk staat elke aflevering op zichzelf. Beetje zelfde thema, maar compleet andere verhalen.Robtimus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:37:
Dan moet ik die toch maar weer een kans geven. Ik vond S01E01 echt niks dus ik ben meteen gestopt.
The OA was een goede mindfuck ja.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:51:
Ik zit nu Mindhunters te kijken, jezus wat een goede serie zeg.
(eind jaren 60 over het begin van criminal-profiling.)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
zit wel wat in, maar ik vond die aflevering wel de enige die vandaag de dag ook wel zou kunnen gebeuren. en dat maakt het wel extra wrang, schokkend, etc.Trevor schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:59:
Net begonnen met Bron/Broen. Toch nog een leuke serie gevonden.
Heerlijke droogkloot die Saga😁
Heerlijke droogkloot die Saga😁
Typisch, 75% heb ik al gezien, de resterende 25% interesseert me maar matig.robcoenen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:35:
Ik ben het lijstje met de 1001 beste films ter wereld (IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd) afgegaan en gekeken welke op Netflix beschikbaar zijn.
Het was toch even verschieten die eerste scene, ik vreesde al dat het de hele aflevering zo zou verdergaanBuzz_Fuzz schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:51:
USS Callister was al direct een schot in de roos. Typisch Black Mirror; en met momenten grappig zelfs.
Vandaag kwamen er weer allemaal nieuwe dingen op Netflix. Iemand enig idee hoe laat dit is? De nieuwe die aangekondigd zijn staan er bij mij nog niet op
@jaydenjarno check https://www.netflix.com/browse/just-added, nieuwe seizoen van The Flash staat er bij mij op.
Dacht dat Homeland en Blacklist het nieuwe seizoen ook vandaag zou komen. Die zie ik alleen nog niet....
Bezig met het nieuwe seizoen van Black Mirror. Best vermakelijk maar lijkt wat zwakker dan de voorgaande seizoenen. Kan ook zijn omdat de nieuwigheid eraf is maar goed afkijken doen wij het sowieso hier.
Vorige week begonnen aan Peaky Blinders. Wat een topper! Heerlijke grauwe en harde serie. Past helemaal in mijn straatje!
Genieten geblazen!
Genieten geblazen!
Homeland 16 jan, blacklist 19 januarijaydenjarno schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:23:
Dacht dat Homeland en Blacklist het nieuwe seizoen ook vandaag zou komen. Die zie ik alleen nog niet....
In tegenstelling tot eerder gegeven adviezen zou ik wel willen adviseren om ze op volgorde te kijken. Hoewel de verhalen los staan zijn er wel subtiele verwijzingen naar andere afleveringen in details. Ik vind dat best een leuke toevoeging die je anders gaat missen.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:51:
Zoals gezegd kunnen de eerste afleveringen je wat ontmoedigen, maar je moet er ook aan wennen. Seizoen één heeft drie afleveringen. Ram daar gewoon doorheen en bedenk bij jezelf dat het vanaf seizoen twee nog veel beter wordt.
Iedereen die al eerder gestopt is vanwege aflevering één zou ik hetzelfde alsnog adviseren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben groot fan van Black Mirror en ik heb alles op de standaard volgorde gekeken, maar kan me niet heugen dat ik referenties gezien heb. Zou je er een (paar) in spoiler-tags willen zetten?Gonadan schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:29:
[...]
In tegenstelling tot eerder gegeven adviezen zou ik wel willen adviseren om ze op volgorde te kijken. Hoewel de verhalen los staan zijn er wel subtiele verwijzingen naar andere afleveringen in details. Ik vind dat best een leuke toevoeging die je anders gaat missen.
Pfoe da's wel lastig uit m'n hoofd, maar ik probeer wat. Met Google vind je er vast nog meer.Hahn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Ik ben groot fan van Black Mirror en ik heb alles op de standaard volgorde gekeken, maar kan me niet heugen dat ik referenties gezien heb. Zou je er een (paar) in spoiler-tags willen zetten?
spoiler:
Op de tv's zie je vaak programma's die eerder zijn geweest, zoals die talenten show. Was ook een aanplakbiljet van ergens.
Ook dat nieuwe experiment met VR spel werd later aangekondigd als release.
En volgens mij kwam die zaak van die rare gevangenis (dorpje met geheugenverlies en steeds vluchten) ook nog een aantal keer terug.
Het is vaak erg subtiel en niet nodig voor het verhaal, maar ik vond het wel lollig.
Ook dat nieuwe experiment met VR spel werd later aangekondigd als release.
En volgens mij kwam die zaak van die rare gevangenis (dorpje met geheugenverlies en steeds vluchten) ook nog een aantal keer terug.
Het is vaak erg subtiel en niet nodig voor het verhaal, maar ik vond het wel lollig.
Edit:
Kijk wel uit met googelen want ik doe dat nu even en lees nu al dat seizoen vier nog veel meer referenties heeft. Kan snel spoileren wellicht.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 01-01-2018 13:44 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat liedje van 16 million merits komt ook wel eens een paar keer terug dacht ik.
Prachtig nummer trouwens.
Prachtig nummer trouwens.
Vooral dat hé. Wij hadden hetzelfde ook met Stranger Things..... Of twd wat dat betreft.Geteisem schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:30:
Bezig met het nieuwe seizoen van Black Mirror. Best vermakelijk maar lijkt wat zwakker dan de voorgaande seizoenen. Kan ook zijn omdat de nieuwigheid eraf is maar goed afkijken doen wij het sowieso hier.
Begonnen met Black Mirror. De eerste drie afleveringen. Bizar goed!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb net Black Mirror seizoen 4 afgekeken en er zaten weer een paar goede bij
Aflevering 1 was een goede binnenkomer van het nieuwe seizoen, maar aflevering 4 en 6 waren allebei ook wel erg goed.
Aflevering 1 van seizoen 4 vind ik zelfs één van de beste afleveringen van Black Mirror so far, dus ik kan me niet helemaal vinden in wat Geteisem en avotar hierboven zeiden
Aflevering 1 van seizoen 4 vind ik zelfs één van de beste afleveringen van Black Mirror so far, dus ik kan me niet helemaal vinden in wat Geteisem en avotar hierboven zeiden
Is dit alles? Of kan er nog meer komen? Want ik ben aan het wachten op Black Sails seizoen 4. Laatst paar jaar kwam dit uit in januari.Trevor schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:14:
[...]
Homeland 16 jan, blacklist 19 januari
Die staat voor Q1 gepland, wat dus januari tot en met maart kan zijn: https://www.netflix-neder...hijnen-series-op-netflix/grote_oever schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:50:
[...]
Is dit alles? Of kan er nog meer komen? Want ik ben aan het wachten op Black Sails seizoen 4. Laatst paar jaar kwam dit uit in januari.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.