Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:02
Martinusz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:23:
Ik ken mijn klassiekers duidelijk niet :P wat komt er naar Netflix?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/889988913099554816/EZbXkuIA.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Friends vind ik nou echt een serie die ik vroeger leuk vond, maar nu niet meer kan kijken. Ook een goed voorbeeld van een serie die halverwege echt bergafwaarts ging. Maar wel goed voor de fans dat het er nu op komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nieuwjaarsdag lekker lam in bed, tv aan en friends kijken. I like it :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:54
Aha oke, nooit gevolgd vandaar ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:02
Dat vond ik toen echt een slechte serie. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:10
Ik merkte dat Firefly(2002) ook toegevoegd is :)
Mooie opvolger nadat ik net The Expanse S2 heb afgerond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Waarom zijn Modern Family en Family Guy niet downloadbaar :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Friends is geen bal aan, zonde van het geld dat ze daaraan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:24:
Friends is geen bal aan, zonde van het geld dat ze daaraan betalen.
Dat is jouw mening. dat maakt het nog geen feit.

Het schijnt de meest aangevraagde serie voor op netflix te zijn dus velen zijn het blijkbaar sowieso niet met je eens.

[ Voor 21% gewijzigd door RodeStabilo op 05-12-2017 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:06
Friends nooit echt fan van geweest, heb liever dat ze Seinfeld er op knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ongeacht wat ik zelf van Friends vind, is het natuurlijk wel een goede move van Netflix. Het aanbod moet zo breed en divers mogelijk zijn. Het grote publiek vindt Friends gewoon een hele leuke serie. Hetzelfde geldt voor een Big Bang. Dus begrijpelijk dat Netflix de rechten verwerft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 22:00
Slimme zet. Friends is nostalgie voor de een, en veel jongere kids zijn nieuwsgierig door de verhalen die ze er over horen van oudere familieleden of vrienden. M.a.w. de 90s zijn weer hot. Win win voor Netflix dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RodeStabilo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:31:
[...]
Dat is jouw mening. dat maakt het nog geen feit.
Vanzelfsprekend, ik begrijp alleen niet waarom iedereen nu zo om deze serie zit te vragen, ik heb hem nooit begrepen en zat volgens mij wel in de doelgroep toen hij uitgezonden werd. Ik was meer van de x-files en dat soort spul.
wiemelen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:51:
Ik merkte dat Firefly(2002) ook toegevoegd is :)
Mooie opvolger nadat ik net The Expanse S2 heb afgerond
Dit is voor mij dan wel weer erg mooi nieuws

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:20
Friends is natuurlijk wel een serie die je goed kan bingewatchen. Veel mensen hebben dan ook nog vakantie, dus die hebben het dan in een week uit. Beetje rare timing om dat dan tijdens een vakantie erop te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
ikbenerniet schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:19:
Friends is natuurlijk wel een serie die je goed kan bingewatchen. Veel mensen hebben dan ook nog vakantie, dus die hebben het dan in een week uit. Beetje rare timing om dat dan tijdens een vakantie erop te zetten..
Waarom is dat raar :?

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

Pierre

Van nature lui!

baco101 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:52:
Friends nooit echt fan van geweest, heb liever dat ze Seinfeld er op knallen
Met de soepnazi _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Seinfeld staat op Prime Video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Friends is echt een bazenserie _/-\o_

Goed dat ze die erop zetten.

Iedereen heeft een mening over een serie waarom die er wel of niet op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:00
Rockvee2 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:23:
Friends is echt een bazenserie _/-\o_

Goed dat ze die erop zetten.

Iedereen heeft een mening over een serie waarom die er wel of niet op moet.
Yes beter dan The Ranch the 70's show wannabee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 21:06
Ik ga geen prime video nemen zolang ze niet chromecast ondersteunen of de fire TV stick voor een normale prijs aanbieden. Las net dat Google en Amazon aan het bakkeleien zijn dus kan nog ff duren die chromecast ondersteuning.

Wel jammer want ik zou prime video best naast Netflix erbij willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:43
Nadeel van Prime is dat maar een klein gedeelte Nederlandse ondertiteling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
baco101 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:09:
[...]

Ik ga geen prime video nemen zolang ze niet chromecast ondersteunen of de fire TV stick voor een normale prijs aanbieden. Las net dat Google en Amazon aan het bakkeleien zijn dus kan nog ff duren die chromecast ondersteuning.

Wel jammer want ik zou prime video best naast Netflix erbij willen hebben
Hier idem. Zeker de gezien de lage prijs van Prime Video is een leuke aanvulling op Netflix. Naast een chromecast heb ik ook een Apple TV 4k. Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat er voor Amazon een app zou komen voor de ATV 4(k), maar helaas al een tijdje er niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Dit kun je ook (beter) melden in het amazon video topic: [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
.

[ Voor 125% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-12-2017 11:28 . Reden: laat ook maar, zou vast een zinloze discussie uitlokken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:30:
[...]

Vanzelfsprekend, ik begrijp alleen niet waarom iedereen nu zo om deze serie zit te vragen, ik heb hem nooit begrepen en zat volgens mij wel in de doelgroep toen hij uitgezonden werd. Ik was meer van de x-files en dat soort spul.
Volgens mij was de focus toch wel vrouwen. Niet alleen vrouwen, maar daar lijken ze zich toch meer op te hebben gericht.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
hexta schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:23:
[...]

Volgens mij was de focus toch wel vrouwen. Niet alleen vrouwen, maar daar lijken ze zich toch meer op te hebben gericht.
Ik ken sowieso geen een vrouw uit mijn vriendenkring die Friends leuk vindt. Laat staan mannen. Ik vind heel veel vrouwenseries veel te oppervlakkig. Maar dat heb ik bij superheldenseries vaak ook. Ik zal vast niet de enige zijn.

Van mij mogen ze er meer historische content opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

4Br0k3n3rr0r schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:41:
[...]

Van mij mogen ze er meer historische content opzetten.
Er staan best veel oude, uitstekende films op Netflix vind ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
meesje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:31:
[...]

Hier idem. Zeker de gezien de lage prijs van Prime Video is een leuke aanvulling op Netflix. Naast een chromecast heb ik ook een Apple TV 4k. Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat er voor Amazon een app zou komen voor de ATV 4(k), maar helaas al een tijdje er niks over gehoord.
De app is nu beschikbaar voor Apple tv. Volgens mij vanaf morgen ook voor Apple tv 4k.

https://tweakers.net/nieu...mt-uit-voor-apple-tv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Veefje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:19:
[...]

De app is nu beschikbaar voor Apple tv. Volgens mij vanaf morgen ook voor Apple tv 4k.

https://tweakers.net/nieu...mt-uit-voor-apple-tv.html
Sinds gisteren ook beschikbaar voor 4K. Zie de/mijn berichten in de Primevideo en Apple TV topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 19:39
En de Apple TV 3..... Staat mooi naast de Netflix-app (dan zijn we terug on topic) ;-)

[ Voor 60% gewijzigd door Rallye op 07-12-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

mooie update hebben ze gemaakt voor android overigens.
Werkt veel intuitiever en eindelijk kunnen we fatsoenlijk voor- en terugspoelen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Grappig, ik VPN nu regelmatig naar Duitsland, omdat ze daar alle 10 seizoenen van Friends momenteel beschikbaar hebben. Vraag me af of ie er daar dan per 1 januari afgaat als wij hem er dan bij krijgen.

Firefly is trouwens ook.echt een toppertje. Als je van sci-fi in een western setting houdt is dat echt een must-see. Blijft een van de grootste blunders ooit van Fox, dat ze die serie na 1 seizoen al cancelde.

Gelukkig is er nog wel een film van gekomen, Serenity, om het enigszins af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
@kazuka Rechten worden per land geregeld. Dat Friends er in NL bijkomt zegt niets over de situatie in Duitsland.....

Heb je via Duitsland wel NL ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:44
Ligt het aan mij of kan ik Firefly niet vinden op de Nederlandse Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik ook niet, waarschijnlijk België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46
ChuckyDevil schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:22:
Ik ook niet, waarschijnlijk België?
Hier in België lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:14
Ja dat dacht ik al. Ik heb em al 3x gezien. Mooie serie vooral toen der tijd. Blijft zonde dat ie gecanceld is door FOX. Serenity ook een aanrader na de serie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vanaf 8 maart 2018 is het tweede seizoen van Marvel's Jessica Jones wereldwijd beschikbaar op Netflix:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xc2uA271m2U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Tweakmans schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:32:
Vanaf 8 maart 2018 is het tweede seizoen van Marvel's Jessica Jones wereldwijd beschikbaar op Netflix:

[video]
Nice, nu bezig met serie van The Punisher. Ik weet niet wat het is, maar ik vind m altijd 1 van de tofste anti-helden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Een aanrader is Dark, een Duitse Original van Netflix, met Dolby Atmos ondersteuning.
Mooie serie, beetje in trend van Twin Peaks in combinatie met Stranger Things.
Verdwijnen steeds meer jeugdigen....

[ Voor 0% gewijzigd door dinandus op 13-12-2017 11:31 . Reden: Tikfoutje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
dinandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:30:
Een aanrader is Dark, een Duitse Original van Netflix, met Dolby Atmos ondersteuning.
Heb hem ook gezien, echt een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Jup is een toffe serie. Moet nog 2 eps kijken.

Maar met dolby atmos joh? Ze kunnen beter de bitrate van het geluid verbeteren (maar dat verkoopt niet)..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
Misschien een guilty pleasure maar ben een tijdje geleden begonnen aan Teen Wolf, het eerste seizoen is redelijk vermaak maar seizoen twee steekt daar echt met kop en schouders bovenuit.Moet ook bekennen dat de make-up effects echt goed gedaan voor deze budget serie.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Rallye schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:21:
@kazuka Rechten worden per land geregeld. Dat Friends er in NL bijkomt zegt niets over de situatie in Duitsland.....

Heb je via Duitsland wel NL ondertitels?
Ik zie nu zowel Friends als Firefly op de Duitse Netflix. kan het niet zo zijn dat Netflix 'pakketten' koopt die ze vervolgens rouleren in de verschillende landen? Ik neem aan dat het voor Netflix duurder is als ze Friends in meerdere landen tegelijk aanbieden dan in een enkel of slechts een klein aantal landen?

Geen NL ondertitels, wel Duitse audio maar dat wil je niet :+

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zal er binnenkort ook eens aan beginnen hoor er veel goeds over.

Met de vriendin kijk ik momenteel de Punisher op Netflix. Niet super maar leuk tussendoortje.
Zelf ben ik daarnaast nog bezig met Trapped. Best aardige Ijslandse politieserie.

Vanaf morgen weer een nieuw seizoen van El Chapo. Verwacht ik veel van zeker na het einde van het eerste seizoen.

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Trevor schreef op dinsdag 3 december 2013 @ 10:21:
Vandaag weer een aantal aanvullende films waaronder back to the future deel 1 en 2
is back to the future 1 en 2 er weer af? Ik zat net in deel 1, maar viel in slaap en wilde van de week verder kijken, maar ik kan hem in iedergeval niet meer vinden?

Ik moet de volgende keer wel iets afkijken, bedenk me net dat ik nog event horizon moet afzien, straks even doen voordat die ook weg is. Niet dat het er snel afgaat als ik zie dat back to the future er kennelijk 4 jaar opgestaan heeft, wel dikke pech dat ik weer net hem half heb gezien (maar heb die film al 6 keer gezien, dus echt erg is het ook weer niet).

Hoop wel dat neflix eens aan de ondertiteling gaat sleutelen zodat je daar wat meer mee kan, dat zou wel fijn zijn.

• Rallye
Wat zou je willen met die ondertitels dan? Bij Amazon Prime heb ik er vorige week mee zitten spelen (witte ondertitels vielen weg tegen het beeld bij de Grand Tour) maar daar is het het allemaal net niet.....

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
De mogelijkheid om de ondertitels te verplaatsen (verhogen/verlagen) zou erg fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 20:31
Ik kan hier weinig reviews/info over Frontier vinden. Ik ben er mee begonnen en vind het onderwerp van de series zeer interessant (rivaliserende naties/bedrijven in Oost-Canada die aan de frontier strijden om handel in huiden), maar de uitwerking ervan komt toch een beetje low-budget en kinderachtig over (ondanks enkele gore-scenes). Tot nu toe 4 afleveringen gezien en ga waarschijnlijk wel rustig door, maar is dit het niveau van de hele serie of wordt het, á la The 100, beter na een x aantal afleveringen?

Verder nog gezien:
The Punisher: 7.5/10. Prima vermaak, goede keus hoofdrol imho, lekker thema "niemand is 100% goed of 100% slecht.
Stranger Things S2: 8/10. Volle punten voor de 80's sfeer en Bill's character,
spoiler:
minpuntjes voor een wat geforceerd einde en uitvoering van El's "training".

Godless: 8.5/10. Heerlijke verrassing: Goede acteerprestaties, mooie uitwerking/diepgang van de characters, lekkere subtiele/sarcastische humor.

Binnenkort maar eens met Dark beginnen als ik de verhalen hier zo lees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik gisteren Dark ook maar geprobeerd, maar ik kan me zoooo lastig over dat Duits zetten. Heb bijna het idee dat ik E01 nog een keer moet kijken..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21

Grudgie

PSN: Grudgie7

DennusB schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:41:
Ik gisteren Dark ook maar geprobeerd, maar ik kan me zoooo lastig over dat Duits zetten. Heb bijna het idee dat ik E01 nog een keer moet kijken..
Je bent niet de enige hoor. Ik kan ook geen films of series kijken die gesproken zijn in het Duits. Dat kijkt gewoon niet lekker en het is irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 26-09 11:17
JohnnieWbl schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:39:
Ik kan hier weinig reviews/info over Frontier vinden. Ik ben er mee begonnen en vind het onderwerp van de series zeer interessant (rivaliserende naties/bedrijven in Oost-Canada die aan de frontier strijden om handel in huiden), maar de uitwerking ervan komt toch een beetje low-budget en kinderachtig over (ondanks enkele gore-scenes). Tot nu toe 4 afleveringen gezien en ga waarschijnlijk wel rustig door, maar is dit het niveau van de hele serie of wordt het, á la The 100, beter na een x aantal afleveringen?
Ik kan het absoluut waarderen, in tegenstelling tot The 100, waar ik me af en toe doorheen moest slepen. En als je er al 4 gehad heb, zit je al op 1/3, dus lekker doorkijken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55
Voor de liefhebbers van toetjes, vage manga en gewoon Japan/Tokyo kan ik Kantaro: The Sweet Tooth Salaryman aanraden. Geloof dat het gebaseerd is op een (Japanse) manga strip.

Gaat over een verkoper van boeken/tijdschriften die een geheime liefde voor desserts heeft en tijdens werkuren het ene na andere restaurant induikt om zich te goed te doen aan allerlei gerechten. De filmpjes tijdens het eten zijn af en toe erg vaag en hilarisch (hij komt bijna klaar zeg maar).

Oh en Troll Hunters Part II is online, de animatie serie van Guillerno del Torro. Er schijnt een derde seizoen te komen. Vraag me dan alleen af wat ze met de inmiddels overleden Anton Yelchin doen (vreemd ongeluk nog steeds, met die auto die over hem heen reed).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 09:24
DennusB schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:41:
Je kunt ook de audio naar engels omzetten. Altans ik kijk via de playstation app en daar kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Via de Xbox of Samsung Smart TV kan dit ook (audio naar engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28
@loekf2 Als je dat leuk vind, vind je Midnight Diner Tokyo Stories en Samurai Gourmet mischien ook wel leuk. Gekke Japanners :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Grudgie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:43:
[...]

Je bent niet de enige hoor. Ik kan ook geen films of series kijken die gesproken zijn in het Duits. Dat kijkt gewoon niet lekker en het is irritant.
Dat is dan toch een persoonlijk dingetje, je kan het de serie niet kwalijk nemen, het speelt in Duitsland, ze spreken Duits, heel authentiek toch.

Als je de taal enigzins beheerst is het goed te volgen zonder ondertitel en klinkt het ook heel natuurlijk.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Martinusz
Iedereen heeft altijd kritiek op Duitsers dat ze alles nasynchroniseren, en nu gaan mensen een Duitse serie in het Engels kijken? :N :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ben ook bezig met Trapped momenteel. In het Ijslands maar stoor mij er totaal niet aan. Andere taal zou ook ongepast zijn ivm setting etc.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Ik heb gisteren even seizoen 2 van 'Frontier' afgekeken, wat dat betreft wel makkelijk dat het lekker behapbaar is met 6 afleveringen maar weer.

Terug zoekende in dit topic zie ik dat het toch alweer afgelopen januari was dat ik de 6 eps van het eerste seizoen gezien heb. Dat brak me bij de 1e van dit seizoen toch wel een beetje op, want ik had echt totaal geen idee meer wat er nou precies ook alweer gebeurt was allemaal.

Anyway, het was verder wel weer vermakelijk. Nergens echt op en top ofzo, maar toch entertaining genoeg om twee avondjes te vullen :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58

Robtimus

me Robtimus no like you

Larrs schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:27:
Nu ben ik benieuwd als er ooit een 2de seizoen aankomt en wat de reden moet worden om Frank Castle weer als The Punisher te werk moet gaan.
spoiler:
Ik heb vandaag pas de laatste afleveringen gezien, en ik wist meteen al dat Billy terug zal komen als Jigsaw. Ik kende Jigsaw wel al, maar ik wist niet dat hij Billy Russo heette, anders had ik die link al eerder gelegd.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Lekker dan zo'n opmerking. Zet het even in een spoiler alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iemand al iets gezien over Dirk Gently seizoen 2? Zie net dat deze op 5 januari 2018 bij UK beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Yo-L schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:41:
Iemand al iets gezien over Dirk Gently seizoen 2? Zie net dat deze op 5 januari 2018 bij UK beschikbaar komt
Q1 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

loekf2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:57:
Voor de liefhebbers van toetjes, vage manga en gewoon Japan/Tokyo kan ik Kantaro: The Sweet Tooth Salaryman aanraden. Geloof dat het gebaseerd is op een (Japanse) manga strip.

Gaat over een verkoper van boeken/tijdschriften die een geheime liefde voor desserts heeft en tijdens werkuren het ene na andere restaurant induikt om zich te goed te doen aan allerlei gerechten. De filmpjes tijdens het eten zijn af en toe erg vaag en hilarisch (hij komt bijna klaar zeg maar).

Oh en Troll Hunters Part II is online, de animatie serie van Guillerno del Torro. Er schijnt een derde seizoen te komen. Vraag me dan alleen af wat ze met de inmiddels overleden Anton Yelchin doen (vreemd ongeluk nog steeds, met die auto die over hem heen reed).
Net trollhunters uitgekeken. Degelijk alleen lijken er op het einde wel heel kort geknipt. Lijken volledige stukken te ontbreken. Volgens mij waren het meer afleveringen maar netflix beslist om gewoon in 13 eps te zetten.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rallye schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:58:
Wat zou je willen met die ondertitels dan? Bij Amazon Prime heb ik er vorige week mee zitten spelen (witte ondertitels vielen weg tegen het beeld bij de Grand Tour) maar daar is het het allemaal net niet.....
de hoogte aanpassen zou wel ok zijn, maar het gaat mij vooral om het formaat en lettertype dat ik wil aanpassen. Ik wil ze eigenlijk gewoon hetzelfde als op Nederland 1 / RTL 4 etc.

Het is nu echt per apparaat verschillend. Als ik kijk met mijn nvidia shield mediaspeler, dan ziet het eruit als A, maar als ik dan op de tv zelf kijk met de app, dan heb ik met dezelfde instellingen type B , kijk je vanaf de ipad en stream je naar de chromecast, dan heb je met dezelfde instellingen type C zeg maar.

Het is gewoon per app en per apparaat verschillend, ook al heb je dezelfde instellingen. Dat is toch raar? Kodi e.d. kunnen toch prima overweg met lettertypes, al mijn mediaspelers die ik had en heb trouwens ook, alleen die ondertiteling van netflix. Het is of SUPERGROOT of heel klein of een beetje normaal.

Ik heb nu aan elke tv een nvidia shield hangen en gebruikt lettertype blokkeren, slagschaduw en tekstgrootte normaal en dat is prima, maar het zou wel fijn zijn als je wat meer kon aanpassen zodat het werkt zoals je als Nederlander gewend bent van de tv zenders.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dit is wat er zeker in Januari op Netflix komt

Bron :
https://www.netflix-neder...-januari-2018-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren Salvation afgekeken. Wat een gave serie is dat hé! :) Een soort Last Ship, maar dan met een meteoriet. Heel tof.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 18-12-2017 22:40 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
The Crown S02 gekeken. Wauw, het was weer van zeer hoog niveau.

Chapeau Netflix!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

LuPo schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:46:
The Crown S02 gekeken. Wauw, het was weer van zeer hoog niveau.

Chapeau Netflix!
Was erg goed ja. Leek wel of er meer budget was voor dit seizoen, zaten veel stukken in die in buitenlocaties en in andere landen plaats vinden.

Enige waar ik me aan stoorde was de casting van sommige personages. Michael C. Hall als Kennedy vond ik totaal niet passen en zag alleen maar elke keer Dexter voor me :P Ook de Game Of Thrones acteurs die voorbij kwamen (Qyburn, Yara) en de love interest van Claire Underwood uit House of Cards haalden me een beetje uit de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

holy shit.. op 1.1 The Flash, Weeds én how to get away with murder.
Where to start.. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Mensen hier al begonnen met Manhunt: Unabomber?

Nu 2 afleveringen gezien, maar ik vind het wel sterke serie so far!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:00
G3kko0 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:25:

Dankzij collega staat deze ook op mijn lijst. Schijnt een goede te zijn.
Zelf nog geen ervaring mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Ik heb ook al 3 afleveringen gezien, tot nu toe best vet! Vanavond maar weer verder kijken :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:15
Ah eindelijk komt Homeland seizoen 6 er ook op te staan. Ik stond op het punt om seizoen 6 op een alternatieve wijze te bekijken als het nog langer zou duren voordat het op Netflix zou komen te staan.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:52:
[...]

Ah eindelijk komt Homeland seizoen 6 er ook op te staan. Ik stond op het punt om seizoen 6 op een alternatieve wijze te bekijken als het nog langer zou duren voordat het op Netflix zou komen te staan.
Hier ook, blij dat ik in januari eindelijk kan gaan kijken.

The Punisher is _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Veefje
Manhunt: Unabomber is idd een goede serie. Ik zeg kijken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mee eens! Manhunt is heel erg gaaf! in 2 dagen afgekeken , en dat gebeurd niet vaak met een serie :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55
DennusB schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:06:
[...]

Ik heb ook al 3 afleveringen gezien, tot nu toe best vet! Vanavond maar weer verder kijken :D
Goeie serie, maar erger me een beetje aan de (duur woord) chronologie. Waarom niet gewoon de laatste jaren toen ze echt achter die idioot aan gingen in lineaire volgorde. Ook het gedoe rond de hoofdpersoon (de profiler) kan mij eigenlijk gestolen worden.

Ook top cast.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik vroeg me zelf ook af waarom het niet chronologisch kon. Gelukkig stoorde ik me er niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mis ik nu wat in het januari overzicht op netflix-nederland.nl?
The Flash S3 komt per 1 januari. En S4b per 17 januari. Waar S4a?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huibert_d
  • Laatst online: 22-09 06:59
Fresh meat, Engelse onderbroeken lol die lekker wegkijkt:

IMDB: Fresh Meat (TV Series 2011– )

kwam ik op via the Inbetweeners die via UK netflix te bekijken is:
IMDB: The Inbetweeners (TV Series 2008–2010)

Niet hoogstaand maar beide erg grappig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 22:00
Net na de gezellige kerstdagen is het weer tijd voor de inktzwarte toekomstvisie van Black Mirror

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OekH3m7Bcdg]

Seizoen 4 is vanaf 29 december te zien op Netflix

[ Voor 22% gewijzigd door Tigerblood op 19-12-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
loekf2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:07:
[...]

Goeie serie, maar erger me een beetje aan de (duur woord) chronologie. Waarom niet gewoon de laatste jaren toen ze echt achter die idioot aan gingen in lineaire volgorde. Ook het gedoe rond de hoofdpersoon (de profiler) kan mij eigenlijk gestolen worden.

Ook top cast.
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om behind the scenes redenen, misschien conflicterende schema's en/of dat ze het tegen het einde van het verhaal aan niet willen afraffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Ja, eerste 3 eps achter de kiezen. Best wel lekker hoor. Ik was wel in het begin even in de war met die Timothy Mcveigh..

Is trouwens de eerste gedramatiseerde serie van Discovery. Hebben ze goed gedaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Vanaf 22 december beschikbaar op Netflix (Netflix eigen productie)
BRIGHT --- met o.a. Will Smith.
De trailer is i.i.g. wel leuk ... valt alleen te hopen dat dit niet de beste fragmenten van de film zijn :)

https://www.youtube.com/watch?v=LXA87t0_3I0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:31
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:52:
[...]

Deze komt ook elk jaar in rond februari op BNN(VARA). De verwachting is dat seizoen 7 daar ook te zien zal zijn. Hoef je niets alternatiefs voor te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Laatst online: 22:18

Kheos

FP ProMod
ik heb een gek issue: als ik op mijn desktop zoek naar de serie "arrested development" vind Netfix niks, maar stelt wel 'gelijkaardige series' voor.
Als ik zoek op de app op mijn foon, dan vind hij hem wel.
Beide toestellen zitten op hetzelfde wifi netwerk, gebruiken geen VPN ofzo...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pfff, zondag The Meyerowitz Stories gekeken.. Mag ik die 112 minuten van mijn leven terug aub? Wat een prut.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58
Werd je gedwongen het af te kijken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:39:
Pfff, zondag The Meyerowitz Stories gekeken.. Mag ik die 112 minuten van mijn leven terug aub? Wat een prut.
Met Adam Sandler en Ben Stiller in de cast had ik niet veel anders verwacht.
Alhoewel films van Dustin Hoffman en Emma Thompson meestal best te pruimen zijn.
Maar als je dan ook nog leest dat de film in Cannes meedeed voor een gouden palm, dan weet ik al dat het geen spek voor mijn selectieve bekje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Arrne schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:54:
Werd je gedwongen het af te kijken? :+
Nee, maar je weet nooit of het aan het einde beter wordt.
wiemelen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:57:
[...]

Met Adam Sandler en Ben Stiller in de cast had ik niet veel anders verwacht.
Alhoewel films van Dustin Hoffman en Emma Thompson meestal best te pruimen zijn.
Maar als je dan ook nog leest dat de film in Cannes meedeed voor een gouden palm, dan weet ik al dat het geen spek voor mijn selectieve bekje is.
Hoho, Adam Sandler en Ben Stiller acteerden echt wel goed, misschien wel het beste wat ik van ze gezien heb.

Maar het verhaal.. Echt.. Ik had een Hail Caesar!-déjà vu bij de aftiteling: WTF heb ik nou gezien? Wat was het verhaal?

Dit soort films zijn echt niet mijn ding blijkbaar, alleen lastig dat je dit pas weet zodra de aftiteling in beeld is en je dus tevergeefs hoopt dat het verhaal nog iets gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:05
Ossi schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:14:
[...]

Nice, nu bezig met serie van The Punisher. Ik weet niet wat het is, maar ik vind m altijd 1 van de tofste anti-helden.
Zelf ben ik een groot Marvel fan, maar op één of andere manier kom ik niet door "The Punisher". Misschien komt het doordat ik het verhaal bij daredevil al afgesloten had. Of dat dat de vorige serie's toch beetje tegenvielen (luke cage/iron fist). Had er gewoon iets meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

grote_oever schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:11:
[...]

Zelf ben ik een groot Marvel fan, maar op één of andere manier kom ik niet door "The Punisher". Misschien komt het doordat ik het verhaal bij daredevil al afgesloten had. Of dat dat de vorige serie's toch beetje tegenvielen (luke cage/iron fist). Had er gewoon iets meer van verwacht.
Ik ben ook groot Marvel fan, maar de series trekken mij totaal niet. Meestal gaan de verhalen echt nergens over in dat soort series (zeg maar "Ik ben superheld maar uiteindelijk doe ik alleen iets in mijn eigen woonwijk"-idee) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:41:
[...]
(zeg maar "Ik ben superheld maar uiteindelijk doe ik alleen iets in mijn eigen woonwijk"-idee) :P
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kheos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:37:
ik heb een gek issue: als ik op mijn desktop zoek naar de serie "arrested development" vind Netfix niks, maar stelt wel 'gelijkaardige series' voor.
Als ik zoek op de app op mijn foon, dan vind hij hem wel.
Beide toestellen zitten op hetzelfde wifi netwerk, gebruiken geen VPN ofzo...

iemand een idee?
En als je hem in je lijst zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Laatst online: 22:18

Kheos

FP ProMod
Martinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:10:
[...]

En als je hem in je lijst zet?
stond blijkbaar al op mijn list
heb hem via de app er af gehaald en terug opgezet (je weet maar nooit)
netflix op mijn desktop geopened en... staat niet op mijn list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Darker ga ik ook kijken, wel met engelse audio ;)
Trailer is tof.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Laatst online: 22-09 06:59
Ash vs Evil dead:
Spin-off van de film trilogy. Verwacht over the top humoristische horror, moet je wel kijken met een biertje en het liefst wat vrienden.
IMDB: Ash vs Evil Dead (TV Series 2015– )

Master of none:
Heerlijke humor over een (vrijgezelle) acteur in NY met Aziz Ansari.
IMDB: Master of None (TV Series 2015– )
Met als hoogte punt s2e6 waar diverse levens vol humor door elkaar heen lopen. Echt heel goed gedaan.
IMDB: "Master of None" New York, I Love You (TV Episode 2017)

Aquarius:
Hank Moody does the 60ies, lekker wegkijkende detective rond de sekte van Charles Manson. Mooi tijdbeeld, goeie muziek en een spannend verhaal. Een aanrader als je van David Duchovny houd.
IMDB: Aquarius (TV Series 2015–2016)

The way back:
Een ouwetje, volgt de ontsnapping van een aantal gevangenen uit een USSR gulach in siberie. fascinerend verhaal, geweldige locaties en goed acteer werk.
IMDB: The Way Back (2010)

The team:
Een crossing-borders EURO thriller serie over een reeks moorden waarna een internationaal team wordt samengesteld om ze op te lossen. Minder gepolijst drama met sterke vrouwen en ruimte voor diversiteit, acteerwerk kan afentoe beter maar kijkt lekker weg.
IMDB: The Team (TV Series 2015– )

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Schimanski81 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:01:
[...]

Ja, eerste 3 eps achter de kiezen. Best wel lekker hoor. Ik was wel in het begin even in de war met die Timothy Mcveigh..

Is trouwens de eerste gedramatiseerde serie van Discovery. Hebben ze goed gedaan,
De serie had mij goed te pakken want heb nu alle episodes gezien, maar damn zeg wat een goede serie! Top acteerwerk en erg interessant stukje geschiedenis. Heel tof gedaan door Discovery. _/-\o_

Had liever wel gezien dat alles gewoon chronologisch verteld werd, maar desalniettemin een toffe serie. Benieuwd waarmee ze met een 2e seizoen gaan komen, als deze er komt uiteraard.
Pagina: 1 ... 120 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.