Martinusz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:23:
Ik ken mijn klassiekers duidelijk nietwat komt er naar Netflix?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Martinusz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:23:
Ik ken mijn klassiekers duidelijk nietwat komt er naar Netflix?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Aha oke, nooit gevolgd vandaar
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat vond ik toen echt een slechte serie.Michaelg schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:
Friends baby!!!!
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dat is jouw mening. dat maakt het nog geen feit.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:24:
Friends is geen bal aan, zonde van het geld dat ze daaraan betalen.
[ Voor 21% gewijzigd door RodeStabilo op 05-12-2017 12:34 ]
Verwijderd
Vanzelfsprekend, ik begrijp alleen niet waarom iedereen nu zo om deze serie zit te vragen, ik heb hem nooit begrepen en zat volgens mij wel in de doelgroep toen hij uitgezonden werd. Ik was meer van de x-files en dat soort spul.RodeStabilo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:31:
[...]
Dat is jouw mening. dat maakt het nog geen feit.
Dit is voor mij dan wel weer erg mooi nieuwswiemelen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:51:
Ik merkte dat Firefly(2002) ook toegevoegd is
Mooie opvolger nadat ik net The Expanse S2 heb afgerond
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 15:39 ]
Waarom is dat raarikbenerniet schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:19:
Friends is natuurlijk wel een serie die je goed kan bingewatchen. Veel mensen hebben dan ook nog vakantie, dus die hebben het dan in een week uit. Beetje rare timing om dat dan tijdens een vakantie erop te zetten..
The devil is in the details.
Met de soepnazibaco101 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:52:
Friends nooit echt fan van geweest, heb liever dat ze Seinfeld er op knallen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Yes beter dan The Ranch the 70's show wannabeeRockvee2 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:23:
Friends is echt een bazenserie![]()
Goed dat ze die erop zetten.
Iedereen heeft een mening over een serie waarom die er wel of niet op moet.
Ik ga geen prime video nemen zolang ze niet chromecast ondersteunen of de fire TV stick voor een normale prijs aanbieden. Las net dat Google en Amazon aan het bakkeleien zijn dus kan nog ff duren die chromecast ondersteuning.Trevor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:42:
Seinfeld staat op Prime Video.
Hier idem. Zeker de gezien de lage prijs van Prime Video is een leuke aanvulling op Netflix. Naast een chromecast heb ik ook een Apple TV 4k. Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat er voor Amazon een app zou komen voor de ATV 4(k), maar helaas al een tijdje er niks over gehoord.baco101 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:09:
[...]
Ik ga geen prime video nemen zolang ze niet chromecast ondersteunen of de fire TV stick voor een normale prijs aanbieden. Las net dat Google en Amazon aan het bakkeleien zijn dus kan nog ff duren die chromecast ondersteuning.
Wel jammer want ik zou prime video best naast Netflix erbij willen hebben
Dit kun je ook (beter) melden in het amazon video topic: [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideoTrevor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:42:
Seinfeld staat op Prime Video.
[ Voor 125% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-12-2017 11:28 . Reden: laat ook maar, zou vast een zinloze discussie uitlokken ]
Volgens mij was de focus toch wel vrouwen. Niet alleen vrouwen, maar daar lijken ze zich toch meer op te hebben gericht.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:30:
[...]
Vanzelfsprekend, ik begrijp alleen niet waarom iedereen nu zo om deze serie zit te vragen, ik heb hem nooit begrepen en zat volgens mij wel in de doelgroep toen hij uitgezonden werd. Ik was meer van de x-files en dat soort spul.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik ken sowieso geen een vrouw uit mijn vriendenkring die Friends leuk vindt. Laat staan mannen. Ik vind heel veel vrouwenseries veel te oppervlakkig. Maar dat heb ik bij superheldenseries vaak ook. Ik zal vast niet de enige zijn.hexta schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:23:
[...]
Volgens mij was de focus toch wel vrouwen. Niet alleen vrouwen, maar daar lijken ze zich toch meer op te hebben gericht.
Er staan best veel oude, uitstekende films op Netflix vind ik.4Br0k3n3rr0r schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:41:
[...]
Van mij mogen ze er meer historische content opzetten.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
De app is nu beschikbaar voor Apple tv. Volgens mij vanaf morgen ook voor Apple tv 4k.meesje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:31:
[...]
Hier idem. Zeker de gezien de lage prijs van Prime Video is een leuke aanvulling op Netflix. Naast een chromecast heb ik ook een Apple TV 4k. Een tijdje geleden werd er bekend gemaakt dat er voor Amazon een app zou komen voor de ATV 4(k), maar helaas al een tijdje er niks over gehoord.
Sinds gisteren ook beschikbaar voor 4K. Zie de/mijn berichten in de Primevideo en Apple TV topics.Veefje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:19:
[...]
De app is nu beschikbaar voor Apple tv. Volgens mij vanaf morgen ook voor Apple tv 4k.
https://tweakers.net/nieu...mt-uit-voor-apple-tv.html
[ Voor 60% gewijzigd door Rallye op 07-12-2017 23:03 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hier in België lukt het wel.ChuckyDevil schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:22:
Ik ook niet, waarschijnlijk België?
Nice, nu bezig met serie van The Punisher. Ik weet niet wat het is, maar ik vind m altijd 1 van de tofste anti-helden.Tweakmans schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:32:
Vanaf 8 maart 2018 is het tweede seizoen van Marvel's Jessica Jones wereldwijd beschikbaar op Netflix:
[video]
[ Voor 0% gewijzigd door dinandus op 13-12-2017 11:31 . Reden: Tikfoutje ]
Heb hem ook gezien, echt een aanrader.dinandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:30:
Een aanrader is Dark, een Duitse Original van Netflix, met Dolby Atmos ondersteuning.
Mooie serie, beetje in trend van Twin Peaks in combinatie met Stranger Things.
Verdwijnen steeds meer jeugdigen....
Jup is een toffe serie. Moet nog 2 eps kijken.dinandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:30:
Een aanrader is Dark, een Duitse Original van Netflix, met Dolby Atmos ondersteuning.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Ik zie nu zowel Friends als Firefly op de Duitse Netflix. kan het niet zo zijn dat Netflix 'pakketten' koopt die ze vervolgens rouleren in de verschillende landen? Ik neem aan dat het voor Netflix duurder is als ze Friends in meerdere landen tegelijk aanbieden dan in een enkel of slechts een klein aantal landen?Rallye schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:21:
@kazuka Rechten worden per land geregeld. Dat Friends er in NL bijkomt zegt niets over de situatie in Duitsland.....
Heb je via Duitsland wel NL ondertitels?
Zal er binnenkort ook eens aan beginnen hoor er veel goeds over.dinandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:30:
Verwijderd
is back to the future 1 en 2 er weer af? Ik zat net in deel 1, maar viel in slaap en wilde van de week verder kijken, maar ik kan hem in iedergeval niet meer vinden?Trevor schreef op dinsdag 3 december 2013 @ 10:21:
Vandaag weer een aantal aanvullende films waaronder back to the future deel 1 en 2
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je bent niet de enige hoor. Ik kan ook geen films of series kijken die gesproken zijn in het Duits. Dat kijkt gewoon niet lekker en het is irritant.DennusB schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:41:
Ik gisteren Dark ook maar geprobeerd, maar ik kan me zoooo lastig over dat Duits zetten. Heb bijna het idee dat ik E01 nog een keer moet kijken..
Ik kan het absoluut waarderen, in tegenstelling tot The 100, waar ik me af en toe doorheen moest slepen. En als je er al 4 gehad heb, zit je al op 1/3, dus lekker doorkijkenJohnnieWbl schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:39:
Ik kan hier weinig reviews/info over Frontier vinden. Ik ben er mee begonnen en vind het onderwerp van de series zeer interessant (rivaliserende naties/bedrijven in Oost-Canada die aan de frontier strijden om handel in huiden), maar de uitwerking ervan komt toch een beetje low-budget en kinderachtig over (ondanks enkele gore-scenes). Tot nu toe 4 afleveringen gezien en ga waarschijnlijk wel rustig door, maar is dit het niveau van de hele serie of wordt het, á la The 100, beter na een x aantal afleveringen?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je kunt ook de audio naar engels omzetten. Altans ik kijk via de playstation app en daar kan dat.DennusB schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:41:
Ik gisteren Dark ook maar geprobeerd, maar ik kan me zoooo lastig over dat Duits zetten. Heb bijna het idee dat ik E01 nog een keer moet kijken..
Dat is dan toch een persoonlijk dingetje, je kan het de serie niet kwalijk nemen, het speelt in Duitsland, ze spreken Duits, heel authentiek toch.Grudgie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:43:
[...]
Je bent niet de enige hoor. Ik kan ook geen films of series kijken die gesproken zijn in het Duits. Dat kijkt gewoon niet lekker en het is irritant.
Cititzen of Ladonia
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Larrs schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:27:
Nu ben ik benieuwd als er ooit een 2de seizoen aankomt en wat de reden moet worden om Frank Castle weer als The Punisher te werk moet gaan.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Q1 2018Yo-L schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:41:
Iemand al iets gezien over Dirk Gently seizoen 2? Zie net dat deze op 5 januari 2018 bij UK beschikbaar komt
Net trollhunters uitgekeken. Degelijk alleen lijken er op het einde wel heel kort geknipt. Lijken volledige stukken te ontbreken. Volgens mij waren het meer afleveringen maar netflix beslist om gewoon in 13 eps te zetten.loekf2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:57:
Voor de liefhebbers van toetjes, vage manga en gewoon Japan/Tokyo kan ik Kantaro: The Sweet Tooth Salaryman aanraden. Geloof dat het gebaseerd is op een (Japanse) manga strip.
Gaat over een verkoper van boeken/tijdschriften die een geheime liefde voor desserts heeft en tijdens werkuren het ene na andere restaurant induikt om zich te goed te doen aan allerlei gerechten. De filmpjes tijdens het eten zijn af en toe erg vaag en hilarisch (hij komt bijna klaar zeg maar).
Oh en Troll Hunters Part II is online, de animatie serie van Guillerno del Torro. Er schijnt een derde seizoen te komen. Vraag me dan alleen af wat ze met de inmiddels overleden Anton Yelchin doen (vreemd ongeluk nog steeds, met die auto die over hem heen reed).
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verwijderd
de hoogte aanpassen zou wel ok zijn, maar het gaat mij vooral om het formaat en lettertype dat ik wil aanpassen. Ik wil ze eigenlijk gewoon hetzelfde als op Nederland 1 / RTL 4 etc.Rallye schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:58:
Wat zou je willen met die ondertitels dan? Bij Amazon Prime heb ik er vorige week mee zitten spelen (witte ondertitels vielen weg tegen het beeld bij de Grand Tour) maar daar is het het allemaal net niet.....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 19:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 18-12-2017 22:40 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Was erg goed ja. Leek wel of er meer budget was voor dit seizoen, zaten veel stukken in die in buitenlocaties en in andere landen plaats vinden.LuPo schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:46:
The Crown S02 gekeken. Wauw, het was weer van zeer hoog niveau.
Chapeau Netflix!
holy shit.. op 1.1 The Flash, Weeds én how to get away with murder.Rockvee2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:14:
Dit is wat er zeker in Januari op Netflix komt
Bron :
https://www.netflix-neder...-januari-2018-op-netflix/
Dankzij collega staat deze ook op mijn lijst. Schijnt een goede te zijn.G3kko0 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:25:
Mensen hier al begonnen met Manhunt: Unabomber?
Nu 2 afleveringen gezien, maar ik vind het wel sterke serie so far!
Ik heb ook al 3 afleveringen gezien, tot nu toe best vet! Vanavond maar weer verder kijkenG3kko0 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:25:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ah eindelijk komt Homeland seizoen 6 er ook op te staan. Ik stond op het punt om seizoen 6 op een alternatieve wijze te bekijken als het nog langer zou duren voordat het op Netflix zou komen te staan.Rockvee2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:14:
Dit is wat er zeker in Januari op Netflix komt
Bron :
https://www.netflix-neder...-januari-2018-op-netflix/
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hier ook, blij dat ik in januari eindelijk kan gaan kijken.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:52:
[...]
Ah eindelijk komt Homeland seizoen 6 er ook op te staan. Ik stond op het punt om seizoen 6 op een alternatieve wijze te bekijken als het nog langer zou duren voordat het op Netflix zou komen te staan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
www.degroot-it.nl
Goeie serie, maar erger me een beetje aan de (duur woord) chronologie. Waarom niet gewoon de laatste jaren toen ze echt achter die idioot aan gingen in lineaire volgorde. Ook het gedoe rond de hoofdpersoon (de profiler) kan mij eigenlijk gestolen worden.DennusB schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:06:
[...]
Ik heb ook al 3 afleveringen gezien, tot nu toe best vet! Vanavond maar weer verder kijken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 22% gewijzigd door Tigerblood op 19-12-2017 15:08 ]
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om behind the scenes redenen, misschien conflicterende schema's en/of dat ze het tegen het einde van het verhaal aan niet willen afraffelen.loekf2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:07:
[...]
Goeie serie, maar erger me een beetje aan de (duur woord) chronologie. Waarom niet gewoon de laatste jaren toen ze echt achter die idioot aan gingen in lineaire volgorde. Ook het gedoe rond de hoofdpersoon (de profiler) kan mij eigenlijk gestolen worden.
Ook top cast.
Ja, eerste 3 eps achter de kiezen. Best wel lekker hoor. Ik was wel in het begin even in de war met die Timothy Mcveigh..G3kko0 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:25:
Deze komt ook elk jaar in rond februari op BNN(VARA). De verwachting is dat seizoen 7 daar ook te zien zal zijn. Hoef je niets alternatiefs voor te doenLasmibalsingh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:52:
[...]
Ah eindelijk komt Homeland seizoen 6 er ook op te staan. Ik stond op het punt om seizoen 6 op een alternatieve wijze te bekijken als het nog langer zou duren voordat het op Netflix zou komen te staan.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Met Adam Sandler en Ben Stiller in de cast had ik niet veel anders verwacht.Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:39:
Pfff, zondag The Meyerowitz Stories gekeken.. Mag ik die 112 minuten van mijn leven terug aub? Wat een prut.
Nee, maar je weet nooit of het aan het einde beter wordt.
Hoho, Adam Sandler en Ben Stiller acteerden echt wel goed, misschien wel het beste wat ik van ze gezien heb.wiemelen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:57:
[...]
Met Adam Sandler en Ben Stiller in de cast had ik niet veel anders verwacht.
Alhoewel films van Dustin Hoffman en Emma Thompson meestal best te pruimen zijn.
Maar als je dan ook nog leest dat de film in Cannes meedeed voor een gouden palm, dan weet ik al dat het geen spek voor mijn selectieve bekje is.
Zelf ben ik een groot Marvel fan, maar op één of andere manier kom ik niet door "The Punisher". Misschien komt het doordat ik het verhaal bij daredevil al afgesloten had. Of dat dat de vorige serie's toch beetje tegenvielen (luke cage/iron fist). Had er gewoon iets meer van verwacht.Ossi schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:14:
[...]
Nice, nu bezig met serie van The Punisher. Ik weet niet wat het is, maar ik vind m altijd 1 van de tofste anti-helden.
Ik ben ook groot Marvel fan, maar de series trekken mij totaal niet. Meestal gaan de verhalen echt nergens over in dat soort series (zeg maar "Ik ben superheld maar uiteindelijk doe ik alleen iets in mijn eigen woonwijk"-idee)grote_oever schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:11:
[...]
Zelf ben ik een groot Marvel fan, maar op één of andere manier kom ik niet door "The Punisher". Misschien komt het doordat ik het verhaal bij daredevil al afgesloten had. Of dat dat de vorige serie's toch beetje tegenvielen (luke cage/iron fist). Had er gewoon iets meer van verwacht.
Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:41:
[...]
(zeg maar "Ik ben superheld maar uiteindelijk doe ik alleen iets in mijn eigen woonwijk"-idee)
En als je hem in je lijst zet?Kheos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:37:
ik heb een gek issue: als ik op mijn desktop zoek naar de serie "arrested development" vind Netfix niks, maar stelt wel 'gelijkaardige series' voor.
Als ik zoek op de app op mijn foon, dan vind hij hem wel.
Beide toestellen zitten op hetzelfde wifi netwerk, gebruiken geen VPN ofzo...
iemand een idee?
stond blijkbaar al op mijn list
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De serie had mij goed te pakken want heb nu alle episodes gezien, maar damn zeg wat een goede serie! Top acteerwerk en erg interessant stukje geschiedenis. Heel tof gedaan door Discovery.Schimanski81 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:01:
[...]
Ja, eerste 3 eps achter de kiezen. Best wel lekker hoor. Ik was wel in het begin even in de war met die Timothy Mcveigh..
Is trouwens de eerste gedramatiseerde serie van Discovery. Hebben ze goed gedaan,
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq