Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21
Skywalker27 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:38:
Grimm is een van de weinige series die naar mate je verder komt steeds leuker word. Daarnaast zit er ook gewoon een einde aan, en geen Prison Break achtige praktijken ;)
Persoonlijk ben ik wel van mening dat ze na het 3e seizoen hadden moeten stoppen. Het is meer van hetzelfde. Het voelt als een 'beast of the week' serie op een gegeven moment.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:00
Webgnome schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:49:
[...]

Persoonlijk ben ik wel van mening dat ze na het 3e seizoen hadden moeten stoppen. Het is meer van hetzelfde. Het voelt als een 'beast of the week' serie op een gegeven moment.
Dat snap ik maar na drie hebben ze dat goed doorbroken vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

nino_070 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:33:
[...]

Was deze een tegenvaller? Had m’n hoop wel een beetje op suburrah gevestigd omdat dat van dezelfde makers is (de bekende Napoli-voorzitter De Laurentiis)
Het is een leuke serie. Maar komt niet echt serieus over. Meer een zwarte komedie bijna. Het was geen Gomorrah.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
Skywalker27 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:18:
[...]

Vond Grimm in het begin ook wel leuk, maar naarmate de serie vorderde inderdaad meer een freak of the week show.

Wat dat betreft trekt Supernatural en American Horror Story me meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik weet niet hoe nieuw het is, maar het viel me gisteren ineens op dat bij het aanzetten van iets er naast de titel ook ineens het gebruiksprofiel dat het aanzet wordt weergegeven.

Van mij hoeft dat eigenlijk niet, maar heb nog niet gevonden of en hoe dat weer uitgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:26:
[...]

als je geen 4 streams gebruikt is dat wel een goede optie inderdaad.
en geen 4k dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:55

Spotmatic

Ken sent me

sambalbaj schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:40:
Ik weet niet hoe nieuw het is, maar het viel me gisteren ineens op dat bij het aanzetten van iets er naast de titel ook ineens het gebruiksprofiel dat het aanzet wordt weergegeven.

Van mij hoeft dat eigenlijk niet, maar heb nog niet gevonden of en hoe dat weer uitgezet kan worden.
Ik zag het gisteren ook (via Chromeast). Op mijn Samsung Smart TV heb ik het nog niet gezien.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinusz schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:10:
Wow Netflix verhoogd nog een keer de prijs? 13,99 dat is al 4 euro meer dan het ooit was...
Het ligt er een beetje aan wat voor abonnement je voorheen hebt gehad, voor mij wordt dit de eerste prijsverhoging in 4 jaar tijd. Ik heb al die tijd €11.99 betaald voor 4 streams, daar komt nu 2 euro bovenop. Ziggo, als voorbeeld, heeft me bijna ieder jaar wel een verhoging door de neus geboord, alleen dit jaar zijn ze me "vergeten" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik geloof dat er ook hier nogal wat mensen ontstemd waren toen de serie Death Note verdween toen de film uitkwam. Hij is weer terug :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hopelijk is die stijging geen vaste trend. Het is het wel waard, maar nu al totaal 4 euro verhoging voor het 4k pakket sinds een paar maanden dat ik erop zit gaat me toch wat hard.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De vorige verhoging was alweer anderhalf jaar geleden, de tijd gaat snel.

En het abonnement voor 4 streams is al sinds 2014 12 euro. (Dat was ook het moment dat je alleen daarmee 4k kon zien. )

[ Voor 47% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-11-2017 22:18 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
The Sinner is geweldig! Kijken mensen. Ik kon niet stoppen. Erg spannend en redelijk onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:46
Net een downgrade gedaan naar 2 streams. Rond de 10 euro vind ik de max om eraan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 20-11-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 11:13

jeka

Support your local club.

Olga2000 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:57:
The Sinner is geweldig! Kijken mensen. Ik kon niet stoppen. Erg spannend en redelijk onvoorspelbaar.
Ik heb me ook zeer goed vermaakt met the Sinner! Top serie!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:30

ilm

Ik zit momenteel in Spanje en ik dacht om de offline functionaliteit eens te proberen. Windows 10 netflix app geinstalleerd, downloaden van 4 episodes gaat vlotjes (Dirk Gently's holistic detective agency, ook wat Bojack), maar het afspelen lukt me langs geen kanten. Hij heeft nog altijd internet nodig, als er geen internet is krijg je het buffering spiraaltje (zonder % erin) en na een tijdje de error code U7034 (network connectivity issue).

Iemand enig idee hoe het werkende te krijgen? Heb al vanalles geprobeerd:
- herinstall van de netflix app
- logout, login op netflix app
- bestanden zijn goed gedownload, ik zien ze proper staan in de folder
- network adapters allemaal gedisabled (en ook is nen keer 'gereset' via de network settings dialoog)
- windows app store troubleshooter
- etc.

Tenige dat ik kan bedenken is dat ik de series in Spanje heb gedownload, maar dat wanneer ik offline ben de netflix app niet weet dat ik nog in Spanje ben. Het kent alleen men login (Belgisch), en dat de gedownloade content 'Spaans' is en dat het daarom men locatie wilt checken via het internet... De content die ik probeerde zijn echter wel allemaal ook beschikbaar in Belgie, dus dat zou nogal stom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Raar @ilm . Ik kan alleen praten over iOS, ik heb op het hotel wifi in Athene eerst afleveringen gedownload en vervolgens moest ik de dataverbindingen uitzetten. Anders ging de app alsnog proberen via wifi of 3/4g de aflevering te streamen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
@ilm inderdaad raar als ik geen verbinding heb. krijg ik een melding hiervan in netflix met 2 buttons "opnieuw proberen" en "downloads". Als je op "downloads" klikt gaat ie er gewoon heen en kan je ze afspelen. Wat je zou kunnen doen is een herinstallatie maar dan ben je de downloads wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ilm schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:10:
Hij heeft nog altijd internet nodig, als er geen internet is krijg je het buffering spiraaltje (zonder % erin) en na een tijdje de error code U7034 (network connectivity issue).
Er waren gister wereldwijd problemen met Netflix, ikzelf had er ook last van en toen ik ging zoeken op de foutcode kwam ik op een soort van "internationale allestoringen"-site uit waar mensen hetzelfde ondervonden.

Op "onze" allestoringen-site staan trouwens ook veel meldingen van gister zie ik:
http://allestoringen.nl/storing/netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik kijk zoveel series de laatste tijd dat ik ze vaak vergeet te posten. Maar van het weekend begonnen aan Broadchurch. Weer zo'n serie die mij van het begin af al redelijk pakt. Zeker een aanrader voor mensen die van een wat rustigere en serieuzere detective/misdaadserie houden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Motrax schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:51:
Raar @ilm . Ik kan alleen praten over iOS, ik heb op het hotel wifi in Athene eerst afleveringen gedownload en vervolgens moest ik de dataverbindingen uitzetten. Anders ging de app alsnog proberen via wifi of 3/4g de aflevering te streamen.
Dat is op zich ook wel apart.
Ik kijk behoorlijk veel downloads van Netflix, maar ik heb nog niet gemerkt dat hij veel van mijn data pakt als ik aan het kijken ben.
Hoewel hij zo nu en dan wel probeert het overzicht te vernieuwen..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Olga2000 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:57:
Aardige serie die beter wordt richting het einde. 8 eps dus lekker kort, zou de serie een 7+ geven.

Nu 3 eps van the Punisher gekeken, tot nu toe behoorlijk sterk. Doet ook wat anders dan de andere Marvel shows wat een dikke plus is imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 19:54

page404

Website says no

Wij zijn wat later ingestapt in Star Trek:Discovery. Maakt niet uit, binnen 2 dagen al weer bijna bij. Toch wel pakkend ondanks de af en toe wat vage concepten.
Designated Survivor seizoen 1 ook afgekeken, kon me ook wel erg pakken!
Wilde Travellers kijken maar vond het begin zo raar, hoop gekrijs en overacting. Concept van de serie is wel tof maar het kwam me wat te geforceerd dramatisch over.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08
Nu GEOblocking niet meer mag in de EU. Gaat Netflix dan ook weer VPN's toestaan om op hun Amerikaanse content te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Lootbox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 05:28:
Nu GEOblocking niet meer mag in de EU. Gaat Netflix dan ook weer VPN's toestaan om op hun Amerikaanse content te komen?
Lees het artikel eens op de frontpage. Netflix etc mag nog wel aan geoblocking doen :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Vandaag in première: Godless.

[YouTube: https://youtu.be/mMUiRYoc76A]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Veefje
Netflix komt in 2019 met hun eerste Belgisch-Nederlandse coproductie genaamd Undercover.

Verhaal
Als één van de grootste XTC-producenten in de wereld heeft Ferry Bouman een fijn leven in zijn villa op de grens van België en Nederland. Dit comfortabele bestaan verandert echter drastisch wanneer twee undercover agenten Bouman’s territorium betreden om zo zijn leven te infiltreren en het netwerk op te rollen.

Regie en cast
De regie is handen van Eshref Reybrouck (Cordon) en Frank Devos (Chaussée D'amour). Hoofdrollen zijn voor Anna Drijver, Frank Lammers, Tom Waes (Nieuw Texas, Tegen de sterren op) en Elise Schaap (Valentino, Ja, ik wil! Matterhorn, Familie Kruys), naast Raymond Thiry (Penoza, Wolf & The Paradise Suite), Tim Haars (New Kids Turbo, Fake), Kevin Janssens (D’Ardennen, Vermist) en Huub Smit (New Kids, Riphagen & Bro’s Before Ho’s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08
Motrax schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:25:
[...]
Lees het artikel eens op de frontpage. Netflix etc mag nog wel aan geoblocking doen :)
Niet cool en oneerlijk :(. Technisch gezien betaal je namelijk voor de content. In mijn ogen is de auteursrechten kwestie dan niet zomaar van toepassing. Ze blokken nu andere landen. |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Lootbox op 22-11-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 21:31
@Lootbox Ze blokken niets, ze hebben een regionaal aanbod.

Afgelopen week Jim & Andy the great beyond gekeken. Best indrukwekkend om te zien hoever hij op ging in deze rol en welke impact de rol op Jim als persoon heeft gehad.

Ik denk dat de documentaire zeker een aanrader is als je Man on the Moon ook wat vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lootbox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:28:
Technisch gezien betaal je namelijk voor de content. In mijn ogen is de auteursrechten kwestie dan niet zomaar van toepassing. Ze blokken nu andere landen. |:(
Technisch gezien krijg je ook gewoon de content waar je voor betaalde en waar mee wordt geadverteerd ;)

Dat het zuigt is een ander verhaal. Maar ja, het zuigt ook dat er wel meer dingen in het leven zijn die ik niet kan kopen.

Auteursrecht is een 'noodzakelijk kwaad'. Anders doen is erg simpel uit te leggen: maak zelf betere series en geef ze vrij via CC of verkoop de rechten aan iedereen die betalen wil. Vraag en aanbod doet dan de rest. Al vermoed ik dat de meeste mensen die dat kunnen, liever hun investering terug zien :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Skywalker27 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:22:
@ilm inderdaad raar als ik geen verbinding heb. krijg ik een melding hiervan in netflix met 2 buttons "opnieuw proberen" en "downloads". Als je op "downloads" klikt gaat ie er gewoon heen en kan je ze afspelen. Wat je zou kunnen doen is een herinstallatie maar dan ben je de downloads wel kwijt.
Ik krijg ook die melding, de netflix app weet dus dat het offline is. Als ik dan doorklik naar 'My downloads' zie ik alle gedownloade afleveringen staan samen met descriptie etc., maar als ik play klik heeft hij internet nodig.

Ik heb nu volgende ticket gevonden (samen met heel wat onnuttige 'hulp' van de support medewerkers):
https://answers.microsoft...-af8b-cf89eb7f7755?auth=1

De discussie daar is van de laatste dagen, dus ik ben niet de enige. Het zou een maand geleden nog gewerkt hebben. Hopelijk snel een netflix app update of windows update.

* ik heb netflix terug geinstalleerd en terug een aflevering gedownload met hetzelfde probleem. Dus het ligt niet aan een wereldwijde netflix storing (zou ook straf zijn, netflix servers die een probleem vormen voor offline kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Net gezien dat godless erbij is gezet dat ziet er wel tof uit zeg alleen weer een nieuwe serie pas 1 seizoen dan ben ik altijd een beetje huiverig om te beginnen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Wii4all schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:36:
Net gezien dat godless erbij is gezet dat ziet er wel tof uit zeg alleen weer een nieuwe serie pas 1 seizoen dan ben ik altijd een beetje huiverig om te beginnen
Het is een mini-serie hè. Dus het blijft bij een seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ok dat s wel mooi!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Skywalker27 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:18:
[...]

Ik mis Grimm nog een beetje. Ja, het was soms voorspelbaar, maar af en toe is dat best lekker.

• Gonadan
  • Laatst online: 17:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
-O-

In mijn ogen speelt hij in elke film of reclame nog steeds gewoon Berry. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal dagen een HD Netflix abonnement (in Belgie) en heb een beeldkwaliteit die wisselt van film/aflevering tot film/aflevering.

Ik gebruik een Google Chromecast en een Android tablet met de Netflix app voor streaming. Als ik met de Netflix testsite fast.com mijn internetsnelheid test, zit ik altijd rond de 75 Mbps wat meer dan voldoende is voor HD streaming. In mijn Netflix configuratie heb ik als kwaliteit "hoog" ingesteld.

Ik vind het beeld van sommige films/afleveringen niet voldoende details hebben en niet scherp genoeg zijn voor HD kwaliteit.
Als ik via een PC en de Google Chrome browser Netflix statistieken/info bekijk (via alt + ctrl + shift + s) tijdens het spelen van een film, dan zie ik dat afhankelijk van de film/aflevering de Netflix CDN's een maximale bitrate van 1,1 Mbps tot 4 Mbps ondersteunen. Als ik een aflevering bekijk van Arrow, dan is dit maximum 1,87 Mbps voor een aantal afleveringen.

Voor HD is deze maximale bitrate eigenlijk te laag. Men zou minstens 3 tot 4 Mbps moeten hebben.

Zijn er nog mensen die dit hebben vastgesteld? Kan ik hier iets aan doen want de limiet is opgelegd door de Netflix CDN's?

Mijn netwerk is in elk geval meer dan snel genoeg. Voor HD heeft men 5 Mbps nodig volgens Netflix en ik heb altijd boven de 70 Mbps.

• Gonadan

Gonadan

Je provider vragen of ze een caching server in jouw regio willen hangen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:37:
Ik denk dat dit het probleem niet oplost want soms heb ik 4 Mpbs, afhankelijk van de film/aflevering die ik bekijk.
Als ik bijvoorbeeld op een bepaald tijdstip kijk naar een aflevering met een max bitrate (vanuit Netflix) van 1,87 Mbps en ik kijk 3 seconden later naar een andere film/aflevering, kan het zijn dat ik een max bitrate van 4 Mbps (vanuit Netflix) heb. Keer ik terug naar die aflevering, dan heb ik terug 1,87 Mbps. Keer ik dan terug naar de film, dan is het weer 4 Mbps.
Ze kunnen dus gemakkelijk de 4 Mbps aanbieden. Dit lijkt echter afhankelijk van naar wat je kijkt.

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:37:
Als ik het bekende test-filmpje (23.976) speel, heb ik altijd een max bitrate van 4,42 Mbps onafhankelijk van wanneer ik het speel.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:43:
Ik denk dat dit het probleem niet oplost want soms heb ik 4 Mpbs, afhankelijk van de film/aflevering die ik bekijk.
Als ik bijvoorbeeld op een bepaald tijdstip kijk naar een aflevering met een max bitrate (vanuit Netflix) van 1,87 Mbps en ik kijk 3 seconden later naar een andere film/aflevering, kan het zijn dat ik een max bitrate van 4 Mbps (vanuit Netflix) heb. Keer ik terug naar die aflevering, dan heb ik terug 1,87 Mbps. Keer ik dan terug naar de film, dan is het weer 4 Mbps.
Ze kunnen dus gemakkelijk de 4 Mbps aanbieden. Dit lijkt echter afhankelijk van naar wat je kijkt.
Precies. Dat bedoel ik. Wellicht heeft jouw provider locale caches maar staat daar die ene film wel op maar die serie niet. Zoek maar eens in het Tweakers nieuws, daar is vaker gedoe over geweest. Bijvoorbeeld ook met Ziggo.

Overigens kan het ook aan je apparaat liggen. Bij mij is Netflix op mijn TV af en toe gewoon traag en komt dan niet boven de 1 Mbit. Start ik hem dan op een ander apparaat dan gaat het prima.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:49:
[...]

Overigens kan het ook aan je apparaat liggen. Bij mij is Netflix op mijn TV af en toe gewoon traag en komt dan niet boven de 1 Mbit. Start ik hem dan op een ander apparaat dan gaat het prima.
Aan mijn apparaat kan het niet liggen want de maximale bitrate beperking is opgelegd vanuit Netflix.
Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat ik een ganse film 4 Mbps kan gebruiken zonder problemen en als ik dan direct daarna een aflevering bekijk, ik maar maximaal 1,87 Mbps zou hebben.

De beeldkwaliteit binnen een film/aflevering is constant. Er is alleen een verschillende kwaliteit tussen films/afleveringen.en die komt door de max bitrate die de Netflix CDN's ondersteunen voor die bepaalde film/aflevering.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 15:03 ]

Verwijderd

[...]
Dat komt volgens mij doordat je dan waarschijnlijk via een andere Netflix CDN, met een hogere max bitrate, streamt. Of omdat je apparaat een betere wireless verbinding heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 14:58 ]

Verwijderd

[...]

Precies. Dat bedoel ik. Wellicht heeft jouw provider locale caches maar staat daar die ene film wel op maar die serie niet.
Denk je dat ISP lokale caches hebben van Netflix streams die ze dan gebruiken om te streamen naar de Netflix gebruiker en dat die dan bepalen wat de maximum bitrate is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 15:10 ]

Verwijderd

Weet iemand waar de datacenters van Netflix gelegen zijn? Ik dacht dat die allemaal in Brussel waren?
Lees net dat ze geen data centers meer hebben en alles naar Amazon Cloud hebben gezet.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 15:17 ]

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:54:
Aan mijn apparaat kan het niet liggen want de maximale bitrate beperking is opgelegd vanuit Netflix.
Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat ik een ganse film 4 Mbps kan gebruiken zonder problemen en als ik dan direct daarna een aflevering bekijk, ik maar maximaal 1,87 Mbps zou hebben. De Netflix servers in Belgie staan volgens mij trouwens allemaal in Brussel op dezelfde plaats.
Welke provider heb je? Want tot nu toe lees ik alleen aannames.
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:55:
Dat komt volgens mij doordat je dan waarschijnlijk via een andere Netflix CDN met een hogere max bitrate, streamt. Of omdat je apparaat een betere wireless verbinding heeft.
Alles 200 Mbit, daar ligt het niet aan. Maar je merkt dat m'n TV niet constant is, die heeft soms problemen terwijl andere apparaten dat niet hebben. Dat heeft niets met Netflix te maken, maar ligt volledig aan de TV.
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:09:
Denk je dat ISP lokale caches hebben van Netflix streams die ze dan gebruiken om te streamen naar de Netflix gebruiker en dat die dan bepalen wat de maximum bitrate is?
Ik wéét dat ze die hebben. En dan is het niet gegarandeerd dat alles op die server staat, dat zal ook afhankelijk zijn van populariteit van content.

Zie ook:
https://openconnect.netflix.com/en/

offtopic:
Je weet dat je een edit-knop hebt voor je posts? Dat vinden Tweakers wel prettig als je die gebruikt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:20:
[...]

Welke provider heb je? Want tot nu toe lees ik alleen aannames.

[...]

Alles 200 Mbit, daar ligt het niet aan. Maar je merkt dat m'n TV niet constant is, die heeft soms problemen terwijl andere apparaten dat niet hebben. Dat heeft niets met Netflix te maken, maar ligt volledig aan de TV.

[...]

Ik wéét dat ze die hebben. En dan is het niet gegarandeerd dat alles op die server staat, dat zal ook afhankelijk zijn van populariteit van content.

Zie ook:
https://openconnect.netflix.com/en/

offtopic:
Je weet dat je een edit-knop hebt voor je posts? Dat vinden Tweakers wel prettig als je die gebruikt.
Mijn provider is Proximus.
Ik heb zo het vermoeden dat de max bitrate afhankelijk zal zijn van de plaats vanwaar de stream komt.

Blijft nog altijd het probleem dat ik regelmatig aan max 1,87 Mbps stream terwijl dat veel sneller zou kunnen. Dit is dan ook eigenlijk geen HD kwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 15:27 ]

• Gonadan

Gonadan

Wellicht maar eens contact opnemen met Netflix?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:44:
Wellicht maar eens contact opnemen met Netflix?
Heb ik gedaan. Ze weten het ook niet.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:54:
[...]

Heb ik gedaan. Ze weten het ook niet.
Proximus dan? Op hun forum staat ook heel veel over Netflix.

Kijk je via dat Proximus kastje?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:59:
[...]

Proximus dan? Op hun forum staat ook heel veel over Netflix.

Kijk je via dat Proximus kastje?
Ik kijk digitale TV via Telenet. Netflix via Proximus internet en een Google Chromecast.
Maar ik zal eens op het Proximus forum kijken. Bedankt voor de tip.

Proximus biedt natuurlijk ook Netflix aan. Telenet nog niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:13:
Weet iemand waar de datacenters van Netflix gelegen zijn? Ik dacht dat die allemaal in Brussel waren?
Lees net dat ze geen data centers meer hebben en alles naar Amazon Cloud hebben gezet.
Al jaren zitten ze in de cloud...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Moest iemand het zelfde probleem hebben. Het afspelen van offline content met de windows 10 app werkt nu.

Een dag geleden kreeg ik de melding dat de feature update gereed was. Na installatie, kreeg ik ineens de melding dat de netflix app was bijgewerkt (vreemd, want daarvoor had ik dat al expliciet gechecked).

Nu kreeg ik andere foutmeldingen (downloaded failed, etc.), paar keer netflix geherinstalleerd, logout/login, winows restarts en nu werkt het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tweakmans schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:27:
Eerste beelden uit Godless, een zevendelige Netflix Limited-serie ...
Wat bedoelt Netflix met 'limited series'?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

@Marzman potentieel N seizoenen, maar korter dan "gewone" series. En op Netflix dus een wat onzinnig onderscheid IMHO.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F_J_K schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:45:
@Marzman potentieel N seizoenen, maar korter dan "gewone" series. En op Netflix dus een wat onzinnig onderscheid IMHO.
Ah thanks. Ik dacht dat hij misschien beperkt beschikbaar was maar kon dat al niet rijmen met 'Netflix original' :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
@F_J_KIs Potentieel N seizoenen = potentieel nieuwe seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
@Veefje Een potentieel x-aantal seizoenen. Limited wijst erop dat ze wel bereid zijn om meerdere seizoenen te maken, maar eerst willen kijken of de serie wel succes heeft. Daarom beginnen ze dus met een 'beperkt' aantal afleveringen (en dus niet meteen 22 episodes of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Veefje schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:04:
@F_J_KIs Potentieel N seizoenen = potentieel nieuwe seizoenen?
Komt op hetzelfde neer, maar ik bedoelde het iets anders: N is een duiding van een onbekende integer. Misschien 1, misschien 2/3/4/.. :)

Edit: zeg ik als spuit 11.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 25-11-2017 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
@TweakmansIk weet wat het betekent. Ik ben zoveel bezig met series dat het beschamend zou zijn als ik het niet wist. Kon alleen de ‘N seizoenen’ even niet plaatsen in het bericht. Wist niet zeker wat @F_J_K ermee bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
@Veefje Gewoon typisch nerdtaaltje van @F_J_K dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof dat deathnote (manga) weer terug is, hij was tijdens mijn vakantie eraf gehaald en ik was bij aflevering 20 van de 37. Ook fijn dat netlix nog wist waar ik was. Nu even snel afkijken voordat hij straks weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:13:
De streaming data komt meestal van een van de Netflix caches (Open Connect). Deze staan over de wereld verspreid, meestal bij je ISP. AWS gebruiken ze voor video encoding, vullen van de caches, website, app etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The Crown seizoen 2 begint ook weer heel aardig. Blijft een goede serie, dat terwijl dit echt niet per se m’n ding is.

Na dit seizoen wordt Claire Foy vervangen door Olivia Colman, die een oudere versie van koningin Elizabeth gaat spelen. Enigzins jammer, maar ben ook wel erg benieuwd naar Colman in deze rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

zo net even Mars aangehad, echt nog nooit zo'n slechte pilot van serie gezien.
Dit was nog slechter dat de slechtste aflevering van deadliest catch gekruist met de beste van dat goudzoekers programma op Discovery.
Dat een pilot niet gelijkt pakt ben ik wel gwend, maar wat snaps van space-x en een flut verhaal over een moeilijke landing - dat is geen aflevering, dat is het werk van een 10 jarige op YT (en die kan het beter).

edit iets meer duiding:
Het is een rare mix van slechte video van Elon Musk en Space-X (dat moet het verleden voorstellen, al streamt Space-X HD live vanaf een tweede trap ...) en een soort lego mensjes in een raket die oh oh oh maar net land en dan doet de rover het ook nog niet en moeten ze lopen en moet het spannend worden om te kijken of ze hun toekomstige basis gaan halen ... echt het eerste seizoen van GTST begon geloofwaardiger. /rant

[ Voor 34% gewijzigd door franssie op 26-11-2017 22:39 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vandaag The Punisher 1ste seizoen afgekeken. Geweldige serie, soms leek het wel te rustig te gaan, maar als je alles gezien heb is dat maar goed ook. :)

Acteer werk van iedereen, plus het verhaal is gewoon helemaal goed.

Nu ben ik benieuwd als er ooit een 2de seizoen aankomt en wat de reden moet worden om Frank Castle weer als The Punisher te werk moet gaan.

Het enige wat ik gemist heb is muziek van Metallica uit de trailer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Larrs schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:27:
Vandaag The Punisher 1ste seizoen afgekeken. Geweldige serie, soms leek het wel te rustig te gaan, maar als je alles gezien heb is dat maar goed ook. :)

Acteer werk van iedereen, plus het verhaal is gewoon helemaal goed.

Nu ben ik benieuwd als er ooit een 2de seizoen aankomt en wat de reden moet worden om Frank Castle weer als The Punisher te werk moet gaan.

Het enige wat ik gemist heb is muziek van Metallica uit de trailer.
Seizoen 2 is al bevestigd dacht ik.
En over dat tweede punt. Frank krijgt vast weer een tweede doel, daar zou ik mij geen zorgen om maken :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epias schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:07:
[...]
De streaming data komt meestal van een van de Netflix caches (Open Connect). Deze staan over de wereld verspreid, meestal bij je ISP. AWS gebruiken ze voor video encoding, vullen van de caches, website, app etc...
Ik meen inderdaad gelezen te hebben dat er bij Ziggo een stel staan. Ik zou er thuis wel eentje willen, kan ik mooi dat ding loskoppelen als ze weer eens iets willen verwijderen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
House of Cards gaat volgende maand hoogstwaarschijnlijk weer verder met de productie.

http://deadline.com/2017/...right-netflix-1202214615/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
franssie schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:16:
Dit was nog slechter dat de slechtste aflevering van deadliest catch gekruist met de beste van dat goudzoekers programma op Discovery.
Dat een pilot niet gelijkt pakt ben ik wel gwend, maar wat snaps van space-x en een flut verhaal over een moeilijke landing - dat is geen aflevering, dat is het werk van een 10 jarige op YT (en die kan het beter).

edit iets meer duiding:
Het is een rare mix van slechte video van Elon Musk en Space-X (dat moet het verleden voorstellen, al streamt Space-X HD live vanaf een tweede trap ...) en een soort lego mensjes in een raket die oh oh oh maar net land en dan doet de rover het ook nog niet en moeten ze lopen en moet het spannend worden om te kijken of ze hun toekomstige basis gaan halen ... echt het eerste seizoen van GTST begon geloofwaardiger. /rant
Dit moet je ook niet als serie zien maar educatief aangevuld met een geacteerd verhaal.
Als Nat Geo event werkte het beter. Komt nog een S2 begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

sambalbaj schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:25:
[...]

Dit moet je ook niet als serie zien maar educatief aangevuld met een geacteerd verhaal.
Als Nat Geo event werkte het beter. Komt nog een S2 begin volgend jaar.
oh ha het was dus echt Nat Geo? Dan nog totaal waardeloos. Leuk voor een basisschool les hooguit - echt een soort sinterklaasjournaal niveau.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Veefje schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:58:
House of Cards gaat volgende maand hoogstwaarschijnlijk weer verder met de productie.

http://deadline.com/2017/...right-netflix-1202214615/
Alweer uitgesteld , ze kunnen er gewoon beter mee stoppen nu .

Totale hysterie weer , beschuldigingen over en weer in diverse sexuele aanrandingen en helemaal niemand die aangeklaagd wordt of naar de gevangenis gaat .

Hoe was het ook weer USA first of zoiets ?

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
Iedereen bedankt voor het adviseren van The Sinner.
8 eps gekeken binnen 1 week met mijn vrouw. Dat is voor ons ongekend!
Nog meer aanraders a la The Sinner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
leekers schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:09:
[...]
Alweer uitgesteld , ze kunnen er gewoon beter mee stoppen nu .
Mee stoppen? Absoluut niet die serie verdient een goed einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het wel een toffe serie. Sommige personages ken ik inmiddels wel uit andere films en series (waardoor ik me wel ben gaan afvragen hoe kleinschalig het 'Wilde Westen' was. Niet meer dan een paar dorpjes met een treinstation in 'the middle of nowhere' schjinbaar.

/▌

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Veefje
Roodey schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:04:
Ik ga er van uit dat je het dan hebt over een soort mysterie?

Alias Grace

The Missing

The Night Of

Big Little Lies

Liar

The Disappearance

[ Voor 6% gewijzigd door Veefje op 28-11-2017 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:58

edit iets meer duiding:
Ik heb Mars ook gekeken. Ik vond hem wel vermakelijk. Ik kijk ook de serie Salvation (ook leuk) en de hoofdrolspeler moet een soort Elon Musk voorstellen. In de aflevering die ik net heb gezien wordt een raket gelanceerd en je ziet dan 'Elon Musk' meekijken met grond control en even later naar buiten rennen om de raket te zien wegvliegen. Exact die scene, maar dan met de echte Elon Musk is te zien in Mars. Dat soort details (in Salvation) kan ik wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Als ik een tekenfilmserie kijk(Voltron in dit geval. :) ) , begint de audio altijd in het Nederlands. Zet ik de taal op Engels dan begint de volgende aflevering weer in het Nederlands. Iemand een idee hoe ik dat blijvend kan veranderen? Mijn profiel op Engels zetten werkt niet in iedergeval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:39

Spooksel

Spooksel!

edit iets meer duiding:
Ik heb deze serie afgelopen weekend toevallig ook liggen kijken, als space fanaat was het niet zo moeilijk om helemaal uit te zitten :)

De fictionele delen waren hier en daar wel wat vreemd inderdaad. Ik kan met niet voorstellen dat zo'n crew in werkelijkheid bepaalde risico's zouden nemen zoals weergegeven in de serie. Ook op andere momenten zitten wat rariteiten dat je denkt... wow, design fail.

Voorbeeldjes uit episode 5, waarin ze te maken hebben met een dikke power failure en daar bovenop een zandstorm die ze 2mnd in het donker zet. Ze zitten dan keihard op energie reserves, maar op een gegeven moment zie je een shot van de basis van buitenaf en dan branden alle lampen vrolijk d'r op los... zet die dan uit als het allemaal zo kritisch is :P Of even later wanneer iemand een deur opent in de hydroponics ruimte waardoor een heel deel van de basis decompressed, whut? Waarom heeft zo'n ruimte uberhaupt een enkele deur naar buiten! En als mensen daar al zo nodig naar buiten zouden moeten, waarom is het dan geen volledige luchtsluis met dubbele deuren, etc.

Verder vond ik het wel super vermakelijk als serie :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Roodey schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:04:
Zelf ook begonnen nu, goeie serie. 6eps gezien dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit weekend herbegonnen aan Mindhunter. Ep1 half opnieuw gekeken, want die hadden we gezien toen m'n vrouw half aan het bevallen was :+
Nu 2 eps gezien, en bevalt wel. Hele rustige serie om te kijken, en nog niet echt het gevoel waar het heen gaat. Krijg wel een heel erg "True Detective" gevoel tot nu toe. Ben benieuwd hoe het verder verloopt in ieder geval. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ben ik de enige die niet alles krijg gekeken? Ik lees vaak over Netflix (in Nederland) dat het aanbod veel en veel te karig is. Na de gratis proefmaand hebben de meeste mensen al alles gezien. Mijn probleem is dat mijn dag uit slechts 24 uur bestaat en ik een full time baan heb. Ook speel ik af en toe nog en spelletje op de pc met vrienden, waardoor mijn tijd beperkt is.

Zo heb ik de laatste tijd Shannara Chronicles, The Flash en IT Crowd gekeken. Hierdoor heeft het even geduurd voordat ik Stranger Things 2 kon kijken en nu ik daar klaar mee ben kan ik aan The Punisher beginnen. Inmiddels is er ook weer een seizoen Family Guy toegevoegd, wat ik lekker vindt wegkijken voor tijdens het avondeten.

Er zijn zoveel series die als goed worden bestempeld, dat ik het niet voor elkaar krijg om ze allemaal te kijken. Vaak moet ik ook de afweging maken, kijk ik 's avonds een film van anderhalf uur of toch maar twee afleveringen van een serie. Als je echter een film niet tijdig kijkt loopt je risico dat die uit het assortiment wordt gehaald.

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie trucjes om meer dan 24 uur uit een dag te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:22
Droefsnoet schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:51:
Ben ik de enige die niet alles krijg gekeken? Ik lees vaak over Netflix (in Nederland) dat het aanbod veel en veel te karig is. Na de gratis proefmaand hebben de meeste mensen al alles gezien. Mijn probleem is dat mijn dag uit slechts 24 uur bestaat en ik een full time baan heb. Ook speel ik af en toe nog en spelletje op de pc met vrienden, waardoor mijn tijd beperkt is.
Nee, je bent absoluut niet de enige. En ik ben vrij zeker dat dit voor de meesten geldt.

Een karig aanbod was voornamelijk in de eerste tijd nadat Netflix geïntroduceerd werd in Nederland. Degenen die nu nog klagen over een gebrekkig aanbod doen dat naar mijn idee voornamelijk omdat ze een specifieke serie of film willen kijken die dan niet in het aanbod blijkt te zitten. Als dat je insteek is zal het inderdaad vaak zo zijn dat je bij Netflix teleurgesteld zal worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arrne schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:58:
Een karig aanbod was voornamelijk in de eerste tijd nadat Netflix geïntroduceerd werd in Nederland. Degenen die nu nog klagen over een gebrekkig aanbod doen dat naar mijn idee voornamelijk omdat ze een specifieke serie of film willen kijken die dan niet in het aanbod blijkt te zitten. Als dat je insteek is zal het inderdaad vaak zo zijn dat je bij Netflix teleurgesteld zal worden.
Dat argument wordt vaak in discussies gebruikt als het gaat om illegaal downloaden en downloaders het 'beperkte' aanbod gebruiken om hun eigen downloadgedrag goed te praten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Droefsnoet schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:51:

Zo heb ik de laatste tijd Shannara Chronicles, The Flash en IT Crowd gekeken. Hierdoor heeft het even geduurd voordat ik Stranger Things 2 kon kijken en nu ik daar klaar mee ben kan ik aan The Punisher beginnen. Inmiddels is er ook weer een seizoen Family Guy toegevoegd, wat ik lekker vindt wegkijken voor tijdens het avondeten.

Er zijn zoveel series die als goed worden bestempeld, dat ik het niet voor elkaar krijg om ze allemaal te kijken. Vaak moet ik ook de afweging maken, kijk ik 's avonds een film van anderhalf uur of toch maar twee afleveringen van een serie. Als je echter een film niet tijdig kijkt loopt je risico dat die uit het assortiment wordt gehaald.

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie trucjes om meer dan 24 uur uit een dag te halen?
Hier hetzelfde probleem, te veel te doen / kijken en te weinig tijd daarvoor :p
Nu bezig met "The good wife", leuke serie om met m'n vrouw te kijken. Maar het zijn 7 seizoenen met 23 afleveringen van 45 minuten. Dan wil ik zelf ook nog wat anders kijken zoals The Punischer, Dark, The Sinner, Godless en nog wat films / series. En dan ook nog even spelen op de Xbox :+

Ik heb meeeer dan voldoende te kijken :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:22
Gunner schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:01:
[...]

Dat argument wordt vaak gebruikt in discussies gebruikt als het gaat om illegaal downloaden en downloaders het 'beperkte' aanbod gebruiken om hun eigen downloadgedrag goed te praten.
Dat ook, maar van die discussie wilde ik eigenlijk maar wegblijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat ik wel vervelend vind is als TV-zenders rechten overnemen van Netflix om dan te stoppen met uitzenden na een enkel seizoen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gunner schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:01:
[...]

Dat argument wordt vaak in discussies gebruikt als het gaat om illegaal downloaden en downloaders het 'beperkte' aanbod gebruiken om hun eigen downloadgedrag goed te praten.
Mwah, wij kijken aardig veel Netflix maar ik mis echt wel veel content. Ja leuk dat er zoveel Netflix Originals komen (waarvan ik maar een handvol interessant vind) maar ik wil ook gewoon AAA-blockbuster films terugzien, en dat aanbod is gewoon erg karig.

Series hebben ze goed voor elkaar, maar in het film-aanbod moeten ze echt nog wel even sleutelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Veefje
De eerste teaser van Altered Carbon is uit. Dit lijkt een hele interessante serie te worden.

Zou jij het eeuwige leven willen als je de kans kreeg? En tegen welke prijs? 300 jaar in de toekomst zijn de mogelijkheden eindeloos, zoals te zien is in de nieuwste Netflix Original serie Altered Carbon. Hoofdrollen zijn voor Joel Kinnaman (House of Cards, The Killing), James Purefoy (The Following, Rome), Byron Mann (Arrow), Chris Conner (American Crime Story: The People v. O.J. Simpson) en Martha Higareda.

Altered Carbon is gebaseerd op de cyberpunk noir klassieker van Richard K. Morgan en is een intrigerend verhaal over moord, liefde, seks en verraad dat zich meer dan 300 jaar in de toekomst afspeelt. De maatschappij is door nieuwe technologie volledig getransformeerd. Zo kan het bewustzijn worden gedigitaliseerd en zijn menselijke lichamen verwisselbaar, wat de dood niet langer permanent maakt. Takeshi Kovacs is een eenzame overlevende soldaat uit een groep elite interstellaire strijders die werd verslagen bij een opstand tegen de nieuwe wereld. Zijn geest is eeuwenlang in ijs gevangen gehouden, totdat de rijke Laurens Bancroft hem een nieuwe kans geeft. In ruil voor een nieuw leven in een nieuw lichaam, moet Kovacs een moord oplossen: de moord op Bancroft zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:23:
De eerste teaser van Altered Carbon is uit. Dit lijkt een hele interessante serie te worden.

Zou jij het eeuwige leven willen als je de kans kreeg? En tegen welke prijs? 300 jaar in de toekomst zijn de mogelijkheden eindeloos, zoals te zien is in de nieuwste Netflix Original serie Altered Carbon. Hoofdrollen zijn voor Joel Kinnaman (House of Cards, The Killing), James Purefoy (The Following, Rome), Byron Mann (Arrow), Chris Conner (American Crime Story: The People v. O.J. Simpson) en Martha Higareda.

Altered Carbon is gebaseerd op de cyberpunk noir klassieker van Richard K. Morgan en is een intrigerend verhaal over moord, liefde, seks en verraad dat zich meer dan 300 jaar in de toekomst afspeelt. De maatschappij is door nieuwe technologie volledig getransformeerd. Zo kan het bewustzijn worden gedigitaliseerd en zijn menselijke lichamen verwisselbaar, wat de dood niet langer permanent maakt. Takeshi Kovacs is een eenzame overlevende soldaat uit een groep elite interstellaire strijders die werd verslagen bij een opstand tegen de nieuwe wereld. Zijn geest is eeuwenlang in ijs gevangen gehouden, totdat de rijke Laurens Bancroft hem een nieuwe kans geeft. In ruil voor een nieuw leven in een nieuw lichaam, moet Kovacs een moord oplossen: de moord op Bancroft zelf.

[video]
Potver, ziet er goed uit. Zie hier waarom ik NF bijna niet bij kan houden ;)

Mensen die klagen over karig aanbod hebben of een hele specifieke smalle smaak of zijn 100% bij met alle content die hen interesseert (downloads dus).

Ben het wel eens met dat er meer recente AAA films op zouden mogen. Aan de andere kant zou mijn to watch list nog groter worden en daarmee de keuzestress (serie / film / game). Oja, ook nog met de vrouw afstemmen welke content het dan wordt dus eigenlijk heb ik 2 to watch lijstjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:23:

[video]
Zit je te lezen en denk je “whow dat klinkt goed” en dan sluit het met “In ruil voor een nieuw leven in een nieuw lichaam, moet Kovacs een moord oplossen: de moord op Bancroft zelf.”

Nou daar gaan we weer denk ik dan. Er moet weer een moord opgelost worden hoor 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
@Schimanski81 Het alles bijhouden heb ik allang opgegeven. Is gewoon niet meer te doen. Het helpt wel dat ik regelmatig screeners krijg, maar dan nog is het een opgave.

@Donstil Zolang het maar niet weer een seriemoordenaar is. Dat heb ik nu wel een beetje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:48
Donstil schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:00:
[...]

Zit je te lezen en denk je “whow dat klinkt goed” en dan sluit het met “In ruil voor een nieuw leven in een nieuw lichaam, moet Kovacs een moord oplossen: de moord op Bancroft zelf.”

Nou daar gaan we weer denk ik dan. Er moet weer een moord opgelost worden hoor 8)7
Ach is weer eens wat anders dan de wereld/het universum redden :)

Ik heb het boek een jaar of 12 geleden gelezen. Ik kon er geen touw aan vastknopen.Er werd me toen ook aangeraden het boek een keer of 2 of 3 te lezen. Nooit toe gekomen. Ik hoop dat de serie beter te volgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Dit ziet er ook wel aardig uit: Wormwood

In deze serie verkent Errol Morris de mysterieuze dood van een Amerikaanse wetenschapper die betrokken was bij het geheime programma MK-Ultra uit de Koude Oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 17:04
Destiny schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:47:
[...]

Ach is weer eens wat anders dan de wereld/het universum redden :)
Maar het is wel weer een volgende "weer tot leven gewekt en als PI aan de slag". Krijgt hij net zoals "2nd chance" ook extra krachten?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Tof al die series op Netflix.

Wormwood
The Sinner.
The Punisher

Tijd vrijmaken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/24302360_1470739519700906_5739754393524706961_o.jpg?oh=0e6604334f5391565b01887421352bc6&oe=5ACB4049

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

w00p w00p. Hoewel inmiddels wat outdated... het blijft een klassiekertje.
Martinusz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:23:
Ik ken mijn klassiekers duidelijk niet :P wat komt er naar Netflix?
Ga je schamen! :D Hit serie uit de jaren '90. Dus als je wat jong bent, dan is dat je enige excuus :+

[ Voor 28% gewijzigd door Motrax op 05-12-2017 09:38 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02
Ik ken mijn klassiekers duidelijk niet :P wat komt er naar Netflix?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:40
Friends baby!!!!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Pagina: 1 ... 119 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.