Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En daarom mis ik het oude ratingsysteem van Netflix zo erg.

Waar ik tot vorig jaar nog heel veel dingen keek die ik anders nooit zou zien loop ik nu veel meer de gebaande wegen. Veel meer afhankelijk van tips hier en op andere fora waardoor ik best interessante series zie, maar veel minder die dingen die veel anderen niet, maar ik wel erg leuk vind.

Maar goed, die discussie hebben we verder al vaak genoeg gehad, en het zal ook heus niet terug komen. Maar jammer vind ik het wel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Trevor schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:49:
En daarom mis ik het oude ratingsysteem van Netflix zo erg.

Waar ik tot vorig jaar nog heel veel dingen keek die ik anders nooit zou zien loop ik nu veel meer de gebaande wegen. Veel meer afhankelijk van tips hier en op andere fora waardoor ik best interessante series zie, maar veel minder die dingen die veel anderen niet, maar ik wel erg leuk vind.

Maar goed, die discussie hebben we verder al vaak genoeg gehad, en het zal ook heus niet terug komen. Maar jammer vind ik het wel.
Wat voor ratingssysteem was er dan voor de huidige 5 sterren methode?
Ik vond dat like systeem echt een ramp en ik zou gelijk de personen ontslaan die er verantwoordelijk voor zijn geweest om dat door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 23:17

Trouble

Everything is awesome

sanre4l schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Wat voor ratingssysteem was er dan voor de huidige 5 sterren methode?
Ik vond dat like systeem echt een ramp en ik zou gelijk de personen ontslaan die er verantwoordelijk voor zijn geweest om dat door te voeren.
Het 5-sterren systeem ís het oude systeem, het huidige systeem is het like-systeem.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Trouble schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

Het 5-sterren systeem ís het oude systeem, het huidige systeem is het like-systeem.
Wat grappig want ik heb gister nog wat gerate op Netflix en dit was volgens het 5 sterren systeem.
Ik dacht dat ze hem weer terug in hadden gevoerd, had ik het toch mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:51
Tweakmans schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Ja, er komt een tweede seizoen van Mindhunter. De eerste details over het verhaal vind je hier.
Thanks, dat is goed nieuws d:)b . Ik kijk er naar uit.
sanre4l schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Wat grappig want ik heb gister nog wat gerate op Netflix en dit was volgens het 5 sterren systeem.
Ik dacht dat ze hem weer terug in hadden gevoerd, had ik het toch mis.
Via de browser viel me die mogelijkheid gisteren plots ook weer op. Maar nu ik beter kijk moet ik dan echt naar de reviews toe en dan zelf een review schrijven. Dan pas kan ik sterren geven. Verder is het helaas nog gewoon duimpje omhoog/omlaag. Maar netflix kennende kan dit per persoon verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46
Tweakmans schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Ja, er komt een tweede seizoen van Mindhunter. De eerste details over het verhaal vind je hier.
Super, ik vond seizoen 1 bijzonder boeiend. Goed gemaakte, intelligente televisie die de tijd neemt om een verhaal te vertellen en karakters uit te diepen. Meer van dat graag :-)

David Fincher (Fight Club & Seven) is trouwens één van de regisseurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:34
Aegir81 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:31:
[...]

Super, ik vond seizoen 1 bijzonder boeiend. Goed gemaakte, intelligente televisie die de tijd neemt om een verhaal te vertellen en karakters uit te diepen. Meer van dat graag :-)

David Fincher (Fight Club & Seven) is trouwens één van de regisseurs.
Fargo al gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46
Ja, heerlijke tv ook 😀

De eerste 2 seizoenen heb ik al achter de kiezen, net begonnen aan S3. Thanks voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

Net klaar met seizoen 1 van Mindhunter. Wat een heerlijke serie! Kan niet wachten op seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:58
Ook ik heb me prima vermaakt met The Babysitter. Beetje uit de categorie Scream / I know what you did last summer en neemt zichzelf gelukkig niet zo serieus.

De regisseur in McG van Fastlane en volgens mij ook The OC. Allebei iig series waar ik me vroeger prima mee vermaakt heb.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sanre4l schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:16:
Ik weet dat het subjectief blijft maar kom op, een 8.3 voor zo'n show? Sorry, compleet ongeoorloofd in mijn optiek. Vooral als je hem naast andere series gaat zetten welke ook rond datzelfde cijfer zitten.
Sowieso afgaan op ratings of je daar druk om maken. Ik snap dat niet. Kijk gewoon wat jezelf leuk vindt, klaar.

Mensen die naar The Expanse kijken, vinden de serie (genre) nou eenmaal goed, anders kijk je niet 10 afleveringen, dat zie je terug in het cijfer op op IMDB. Dat is gelijk de reden waarom series bijna altijd van die hoge cijfers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:41
The Visit 2015 van het weekend gezien wel grappig, maar je moet ervan houden.. (horror)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Homerius schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Ik heb Mindhunter gister ook uitgekeken. Boeiende serie, niet perfect maar wel goed. Ik ben benieuwd of er een tweede seizoen volgt. Daar is qua verhaal en ontwikkelingen wel ruimte voor wat mij betreft :)

Daarna iets heel anders (maar een beetje gerelateerd) gekeken: The Babysitter. Over the top, voorspelbare horror, maar ik vond 'm toch wel erg vermakelijk. Ik moest er zelfs een paar keer hardop om lachen.
Ook gezien, ik vond het wel hilarisch :D

spoiler:
Die scene met die borst _O- _O- En later dat dat mens nog steeds leeft en loopt te blerren dat hij pervers is. De film was inderdaad echt over the top flauw.

Nu over op Narcos gegaan, ik had even geen behoefte meer aan BCS. Lijkt me ook een prachtserie na het zien van de eerste EP.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:08
Ik vind het gebrek aan nieuwe features eigenlijk wel een kwalijk punt van Netflix aan 't worden.

Neem nu bvb het verdwijnen van materiaal. Ik kan daar wel mee leven, maar hoe moeilijk is het nu om dan een feature te maken dat je verwittigd wordt (bvb in de app) als er entries zijn in 'Jouw Lijst' die binnen afzienbare tijd zullen verdwijnen. Dat zou je dan toelaten ze toch nog snel genoeg te bekijken. Nu moet je ineens merken dat er titels weg zijn uit je lijst. Had bvb de Star Wars films daar in zitten omdat zoontje ze ook eens wou zien. Willen we gisteren naar Ep.3 kijken, blijken ze verdwenen te zijn op 14/10. Het feit alleen al dat er bestaansrecht is voor sites als NetflixInBelgie/Nederland illustreert toch dat Netflix op sommige vlakken redelijk tekort schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Twixie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:45:
Ik vind het gebrek aan nieuwe features eigenlijk wel een kwalijk punt van Netflix aan 't worden.

Neem nu bvb het verdwijnen van materiaal. Ik kan daar wel mee leven, maar hoe moeilijk is het nu om dan een feature te maken dat je verwittigd wordt (bvb in de app) als er entries zijn in 'Jouw Lijst' die binnen afzienbare tijd zullen verdwijnen. Dat zou je dan toelaten ze toch nog snel genoeg te bekijken. Nu moet je ineens merken dat er titels weg zijn uit je lijst. Had bvb de Star Wars films daar in zitten omdat zoontje ze ook eens wou zien. Willen we gisteren naar Ep.3 kijken, blijken ze verdwenen te zijn op 14/10. Het feit alleen al dat er bestaansrecht is voor sites als NetflixInBelgie/Nederland illustreert toch dat Netflix op sommige vlakken redelijk tekort schiet.
Bij materiaal dat binnen 2 weken verdwijnt meldt Netflix dit al.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tja, hoe vervelend ook; het is al een tijdje bekend dat Disney al zijn content van Netflix terugtrekt. Er stonden een tijdje terug nog maar een handjevol Disneyanimatiefilms op. Het valt te verwachten dat hetzelfde lot beschoren is voor de Marvel- en Star Warsfilms, m.u.v. de content die Disney samen met Netflix gemaakt heeft. Ik hoop dat Disney binnen afzienbare tijd weer beschikbaar wordt, hetzij via een eigen streamingdienst, hetzij op Netflix, of elders. Ze kunnen natuurlijk gewoon Netflix kopen, dan hebben ze gelijk 100 miljoen klanten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:45:
Neem nu bvb het verdwijnen van materiaal. Ik kan daar wel mee leven, maar hoe moeilijk is het nu om dan een feature te maken dat je verwittigd wordt (bvb in de app) als er entries zijn in 'Jouw Lijst' die binnen afzienbare tijd zullen verdwijnen.
Netflix had een api die dit allemaal kon laten zien, maar ze hebben die api verwijderd een paar jaar terug. Ze willen laten zien wat erbij komt, niet wat eraf gaat, daar trek je namelijk geen klanten mee. Of het klantvriendelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:32
Jorgen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:17:
Tja, hoe vervelend ook; het is al een tijdje bekend dat Disney al zijn content van Netflix terugtrekt. Er stonden een tijdje terug nog maar een handjevol Disneyanimatiefilms op. Het valt te verwachten dat hetzelfde lot beschoren is voor de Marvel- en Star Warsfilms, m.u.v. de content die Disney samen met Netflix gemaakt heeft. Ik hoop dat Disney binnen afzienbare tijd weer beschikbaar wordt, hetzij via een eigen streamingdienst, hetzij op Netflix, of elders. Ze kunnen natuurlijk gewoon Netflix kopen, dan hebben ze gelijk 100 miljoen klanten.
Blijft vaag. Ik geloof nog steeds niet Disney in staat is om een streaming dienst wereld wijd uit te rollen. Zou betekenen dat het gewoon niet te zien is (=> meer kans op piracy) een tijdje.

Andere kant, ga ik naast 10 euro (ongeveer) voor Netflix, Amazon Prime Video ook nog eens 10 euro lappen om altijd Star Wars, Marvel, Indiana Jones, Pixar films etc. te kunnen zien.

Per maand dus...

Mijn ervaring is dat er zo veel nieuwe meuk aan series en films per week/maand uitkomt, dat je eigenlijk geen tijd hebt om de "back catalogue" ook nog eens te kijken, op een paar favorieten na. Ga je daar dan ook nog eens 10 euro per maand voor lappen ? Neu...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Bij meer mensen dat de "skip Intro"functie is verdwenen?
Net zoals nu bij nieuwe series nu niet meer de datum staat, wanneer een nieuwe aflevering verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 21:00
Arjantje72 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
Net zoals nu bij nieuwe series nu niet meer de datum staat, wanneer een nieuwe aflevering verschijnt?
Werkte hier gisteren nog normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update van videoland: mijn vrouw is er aardig enthousiast over omdat ze zo probleemloos en in HD the voice of holland en expeditie robinson kan kijken, dat werkt erg fijn. Aanbod is wel stuk minder dan netflix natuurlijk, maar dit soort zaken maken het voor de prijs wellicht wel interessant voor een aantal tweakers hier.
Arjantje72 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
bij mij werkt hij ook, maar bij een aantal series komt hij na 1 of 2 minuten in beeld omdat er eerst wat beelden te zien zijn, hij komt bij mij pas als de intro muziek gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
maartend schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:20:
[...]

Werkte hier gisteren nog normaal
Raar.
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:29:
Nog even een update van videoland: mijn vrouw is er aardig enthousiast over omdat ze zo probleemloos en in HD the voice of holland en expeditie robinson kan kijken, dat werkt erg fijn. Aanbod is wel stuk minder dan netflix natuurlijk, maar dit soort zaken maken het voor de prijs wellicht wel interessant voor een aantal tweakers hier.

[...]

bij mij werkt hij ook, maar bij een aantal series komt hij na 1 of 2 minuten in beeld omdat er eerst wat beelden te zien zijn, hij komt bij mij pas als de intro muziek gaat spelen.
Eerst werkte het ook bij Sons of Anarcy, maar nu in seizoen 2 niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Arjantje72 op 25-10-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:23:
[...]

Bij materiaal dat binnen 2 weken verdwijnt meldt Netflix dit al.
Waar dan?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:29:
Weet jij ergens een actuele lijst met series en films die ze hebben bij Videoland?
De website videoland.nl blinkt uit in non-info..

Edit, gevonden: https://www.videoland.com/nl/aanbod/

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 25-10-2017 12:07 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nieuwe beelden uit Bright, een Netflix Original-film van regisseur David Ayer (End of Watch, Fury, Suicide Squad). Het script is van Max Landis (Chronicle, American Ultra, Victor Frankenstein).

De film speelt zich af in een alternatieve, fantasievolle wereld waar orks, elfen, feeën en mensen al eeuwen naast elkaar bestaan. Twee verschillende agenten - de mens Ward (Will Smith) en de ork Jakoby (Joel Edgerton) - moeten samenwerken om een jonge elfenvrouw (Noomi Rapace) te beschermen. Zij bezit een relikwie dat het lot van alle levende wezens kan bezegelen en niet in de verkeerde handen mag vallen.

Vanaf 22 december 2017 wereldwijd op Netflix te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
@Verwijderd: ik zag een Videoland deal voorbij komen. 35€ voor 9 maanden. Misschien ook maar eens proberen. M’n dame kijkt redelijk wat spul wat erop staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:30:
@Verwijderd: ik zag een Videoland deal voorbij komen. 35€ voor 9 maanden. Misschien ook maar eens proberen. M’n dame kijkt redelijk wat spul wat erop staat.
kan je die info misschien delen met mij? Dan geef ik dat door aan mijn ouders, geen idee of je het op een lopend abonnement kan nemen, maar 4 euro per maand is wel spotgoedkoop zeg.

edit: jeej, moet je dit zien, 9 maand voor 25 euro:

https://filmaanbieder.nl/...oland-slechts-e3499-euro/

8)7

Als ik zoiets ook voor netflix kan vinden zou dat wel heel mooi zijn. Ik snap niet dat het uitkan, betaal je 3 euro per maand.

Nou, dit gaat wat offtopic ,maar dit is ook als je het maar een paar keer gebruikt wel aantrekkelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-09 12:56
@Verwijderd Ik zie een aanbieding uit 2016; “Dit bericht is gepubliceerd op 25-09-2016.” Groupon (de link uit de pagina van Groupon waar jij naar linkt) lijkt hem ook niet meer te kennen, zie https://www.groupon.com/d...becb7474b9&subs_group=afl ?

@Veefje Heb jij een andere link?

[ Voor 5% gewijzigd door Rallye op 25-10-2017 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey,

Ik weet niet op ik wel goed zit, maar ik waag het erop O-)

Mijn setup; Windows 10, Netflix app, Dual monitor en ik wil 4k downloads kijken.

Als ik op scherm A mijn netflix app op fullscreen zet kan ik mijn andere scherm niet gebruiken omdat deze dan de netflix app pauzeert en minimaliseert .

De enige omweg die heb kunnen vinden is Edge of Chrome gebruiken, maar mijn internet is een stukje te langzaam voor de 4k series. Deze download ik normaal, maar dan kan ik dus geen full screen gebruiken :|

Herkend iemand het probleem? De NL netflix chat denkt dat het aan de virus software ligt :F Ik zie dat er veel mensen zoeken, maar ik kan geen oplossing vinden :?

Groetjes,

Koen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
gisteren seizoen 1 van "the bridge" gekeken. Vermakelijke serie, maar ook weer niet heel bijzonder. Kan ook zijn door het deens en zweeds haha. Is het de moeite waard om seizoen 2 te gaan kijken of toch maar wat anders zoeken?

The Fall was ook erg goed tot seizoen 3 geloof ik. Toen was het ineens drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Ik vond serie drie de minste, maar toch nog zeer aanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:25
Yes stranger things 2 vandaag, dat wordtbinge watchen

[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 27-10-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:27
jaydenjarno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:22:
gisteren seizoen 1 van "the bridge" gekeken. Vermakelijke serie, maar ook weer niet heel bijzonder. Kan ook zijn door het deens en zweeds haha. Is het de moeite waard om seizoen 2 te gaan kijken of toch maar wat anders zoeken?

S3 van the Fall is inderdaad slecht. Als je s1 en s2 hebt gezien, niet kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21
jaydenjarno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:22:

Als je seizoen 1 van the Bridge niet goed vond dan moet je gewoon stoppen. Het wordt er niet beter op laten we het zo maar benoemen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
dan gaan we maar beginnen met de zoektocht naar iets nieuws om te kijken. Stranger things seizoen 2 in ieder geval, maar wat dan... keuzes keuzes keuzes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Bezig met Suburrah nu na ik door Gomorrah ben heen gevlogen. Echte vervanger is het niet maar sappig zeker wel. Ik ben weer even zoet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 15:37
jaydenjarno schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:04:
dan gaan we maar beginnen met de zoektocht naar iets nieuws om te kijken. Stranger things seizoen 2 in ieder geval, maar wat dan... keuzes keuzes keuzes :-)
Lucifer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is de Nederlandse ondertiteling altijd zo slecht geweest? De laatste tijd irriteer erger ik mij aan de spelfouten, verkeerde vertalingen van spreekwoorden en zaken die gewoon niet kloppen. Ik weet dat Netflix enkele maanden terug een programma heeft gelanceerd waarbij er een soort van freelancers/vrijwilligers ingehuurd werden voor de vertalingen. Ik hoop niet dat dit het resultaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had gisteren een leuke, star trek (1966) seizoen 1, aflevering 10.

Nederlands: "Dr Noel, hij staat paraat in de transportkamer"
Engels:"Dr Noel, standing by in the transporter room now."

2 seconden later zie je dat het een vrouw is.... hoe slecht moet je geheugen zijn om dan niet je eerdere vertaling aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik heb een keer de Netflix test gedaan. Het goed kunnen vertalen is toch een vak apart. Maar liever dan vertaling die soms dubieus is, dan bijna geen NL ondertiteling zoals op Prime Video. Aangezien ik bijna alles wat ik niet op streaming kijk, kijk met Engelse ondertiteling maakt het niet veel uit. Toch is NL-ondertiteling wel zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hier vandaag eens bezig geweest met Netflix integreren in Kodi. Met Kodi 18 nightly en de nieuwe Netflix plugin werkt het eindelijk native en voor zover ik het nu kan zien ook gewoon goed op Full HD (Ultra HD wordt nog niet ondersteund maar daar heb ik zelf toch nog geen abbo / tv voor).

Enige nadelen zover zijn dat Netflix de voortgang niet registreert (binnen Kodi zelf werkt dat wel maar kan lastig zijn als je naar een ander apparaat wil switchen) en dat de installatieprocedure nog niet erg gepolijst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
Veefje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:25:
Ik heb een keer de Netflix test gedaan. Het goed kunnen vertalen is toch een vak apart. Maar liever dan vertaling die soms dubieus is, dan bijna geen NL ondertiteling zoals op Prime Video. Aangezien ik bijna alles wat ik niet op streaming kijk, kijk met Engelse ondertiteling maakt het niet veel uit. Toch is NL-ondertiteling wel zo handig
Mja.... ik zie het punt persoonlijk niet echt. Als ik al ondertiteling gebruik, is het Engels.
Heb een hekel aan NL ondertiteling, onder andere vanwege de vele fouten erin.

Nederland is een van de betere Engels sprekende landen van Europa (waar het niet de eerste taal is), dus waarom zoveel mensen NL ondertiteling willen is me een raadsel. Kinderen kan ik begrijpen, maar volwassenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AcidBurn schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Mja.... ik zie het punt persoonlijk niet echt. Als ik al ondertiteling gebruik, is het Engels.
Heb een hekel aan NL ondertiteling, onder andere vanwege de vele fouten erin.

Nederland is een van de betere Engels sprekende landen van Europa (waar het niet de eerste taal is), dus waarom zoveel mensen NL ondertiteling willen is me een raadsel. Kinderen kan ik begrijpen, maar volwassenen?
Dat raadsel is vrij simpel op te lossen: er zijn meer dan genoeg mensen die de Engelse taal niet goed genoeg machtig zijn om een serie of film te volgen zonder Nederlandse ondertiteling. Goed om te lezen dat jij dat niet nodig hebt maar er zijn genoeg mensen die er wel prijs op stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

AcidBurn schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Kinderen kan ik begrijpen, maar volwassenen?
Ja, iedereen spreekt tenslotte engels, vooral een leuk schots dialect ofzo prima te volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mijn Engels is prima voor een normale conversatie. En serie volgen met alleen Engelse ondertiteling is meestal ook prima te doen. Maar mijn woordenschat is echt niet zo groot dat ik dan echt alles meekrijg. Soms mis ik zelfs een essentieel woord, en moet ik dat uitzoeken.

Dus...toch liever Nederlands, en stuk ontspannender. Ik schakel wel even tijdelijk over op het Engels als ik vermoed dat er iets niet goed gaat, en bij muziek. Vaak is dat ondersteunend en leuk om te zien wat er precies gezongen word. In de Engelse ondertiteling voor slechthorenden (is vaak een tweede stream naast Engels voor alleen de gesproken tekst) kun je dat dan zien.

Overigens ben ik slechthorend en heb dus per definitie een ondertitel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
@AcidBurn Ik snap wat je zegt, maar zoals door anderen al aangeven: niet iedereen spreekt (en begrijpt) natuurlijk even goed Engels. Ik krijg regelmatig screeners binnen en ik kan je zeggen dat het dan knap lastig is om een dik Iers, Schots of Engels accent goed te verstaan. Laat staan voor de mensen die al moeite hebben met ‘normaal verstaanbaar’ Engels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik wilde niemand voor het hoofd stoten wat betreft talenkennis en/of interesse/moeite om eea te volgen. Ik heb geen rekening gehouden met andere factoren waar ik zelf niet mee te maken heb. Dat gebeurd vaker dan ik me realiseer, bij deze mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baco101 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
Yes stranger things 2 vandaag, dat wordtbinge watchen
Ik kwam er net achter, dacht dat het 24 augustus was, liep 4 dagen achter :D
Gaat een mooie avond worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
1922 gister gezien was naar een boek van Steven King.... Mwoah vond hem niet zo...beetje traag en kon nooit echt bekoren

Burp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rallye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe vaak blijven ze komen met die melding over de prijsverhoging?
Nu al 5 keer gehad, Android app, en het begint over te komen alsof ok niet de gewenste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:01:
Nu al 5 keer gehad, Android app, en het begint over te komen alsof ok niet de gewenste optie is.
ik heb hem nog helemaal niet gehad?

Aangezien je hem toch 5 keer gehad hebt, wanneer gaat hij nu voor klanten in? In november?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/xbmlc0.jpg

26 november geeft de melding hier, weet niet of er een afwijking is in betalingscycly en dus anders kan zijn per persoon.

[ Voor 16% gewijzigd door sambalbaj op 28-10-2017 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb al diverse malen dat scherm gehad (android app) met de datum 28 november.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:12

Gaitman

The Real One

janvanduschoten schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:43:
Ik heb al diverse malen dat scherm gehad (android app) met de datum 28 november.
Ligt denk ik aan de datum waarop je abonnement is begonnen.

Zo heb ik de melding ook nog niet gehad. Maar mijn afschrijving zit rond de 16e

[ Voor 13% gewijzigd door Gaitman op 29-10-2017 04:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een raar nieuws, 32 jaar later, geen bewijs, vanochtend een beschuldiging die in Nederland na 20 jaar al verjaard zou zijn en dan 32 jaar later house of cards stopzetten voor zoiets.

Kan de prijsverhoging ook wel weer omlaag als je zo met je hitseries omgaat, dan blijft er denk ik weinig over als je zo gaat reageren op iets in het nieuws, straks stoppen meer series, Kiefer Sutherland drinkt heel graag, daar is vast ook van alles over te vertellen, zijn we die serie en vast velen anders straks ook opeens kwijt :X
janvanduschoten schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:43:
Ik heb hem nu ook gehad, ik ga 30 november meer betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
sambalbaj schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:01:
Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat je login met de hele familie gedeeld is, dus moet ieder apparaat op zich ingelicht worden. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:15

SomerenV

It's something!

Da's de ellende van dat hele circus rondom #MeToo. Ik geloof best dat sommige mensen aangerand/verkracht zijn, maar herinneringen zijn vaak geen exacte waarheden. Zeker niet als het al 30+ jaar geleden is. Maar doe je verhaal in de context van MeToo en de vermoedelijke dader wordt direct zonder mededogen aan het kruis genageld. En dan krijg je situaties zoals nu met House of Cards. Om dat nou direct te stoppen na dit seizoen omdat iemand nogal lang geleden mogelijk iets mee heeft gemaakt vind ik echt ronduit debiel. Iets met eerst onderzoek doen en dan pas conclusies trekken.

Ben hier trouwens afgelopen week begonnen aan World War 2 in Color. Best een interessante docuserie met kanten van het verhaal die ik nog niet of nauwelijks ken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@Verwijderd en @SomerenV Iedereen die nu een bekentenis doet of wordt beschuldigd, wordt idd gekruisigd. Eens, en het kan gevaarlijke situaties opleveren. Maar in dit geval is het juist, vind ik. Spacey spookt in het verleden wat uit en komt vervolgens met een statement die helemaal de plank misslaat. Inplaats dat hij concreet wordt doet hij halfbakken én kiest hij het compleet verkeerde moment om uit de kast te komen. Hij zegt dat hij het zich niet herinnert en dat het dan waarschijnlijk ongepast dronken gedrag was. Dan nog: die gozer was 14 destijds en Spacey 26. Dan kun je je niet zo gedragen. En als je zijn statement leest, dan lijkt het of hij zijn seksualiteit als excuus gebruikt. Dat vind ik schandalig. Ik ben bang dat er nog meer onthullingen over Spacey zullen komen. Ik denk niet dat we de kant op moeten gaan dat we zeggen: ‘het valt toch allemaal wel mee’. Ik ben het eens met jou @SomerenV dat er gedegen onderzoek gedaan moet worden, anders kunnen mensen onterecht aan de schandpaal genageld worden. Maar in de gevallen die nu allemaal bekend worden zien we allemaal dat waar rook is ook vuur is.

@Verwijderd Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen dan series die stoppen. Als acteurs dingen op hun kerfstok hebben en zich ongepast gedragen moeten ze daarvoor veroordeeld worden. Het kan niet zo zijn dat jij en ik bijvoorbeeld veroordeeld zouden worden voor dit gedrag, maar een beroemd acteur er maar mee weg mag komen omdat hij in een goede serie speelt.

Edit: Er circuleren al sinds 2015 (en eerder) veel verhalen over Spacey. Dus, helaas, er zullen meer verhalen naar buiten komen. Kijk maar naar dit artikel genaamd: ‘People keep telling us about Kevin Spacey’s agressive love for men’.

http://defamer.gawker.com...y-s-aggressive-1686507320

Los van dit: House of Cards mocht toch wel stoppen? Ik denk dat de meesten het erover eens zijn dat HoC z’n langste tijd gehad heeft. 6 Seizoenen is meer dan genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Veefje op 31-10-2017 04:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Matis

Rubber Rocket

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Sinds hij president was geworden vind ik dat HoC eigenlijk alleen maar bergafwaarts is gegaan, met het laatste seizoen als dieptepunt. Al kwam dat misschien wel doordat de politieke realiteit in de VS stukken interessanter en vermakelijker was om te volgen dan de fictionele Netflix variant.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:08
Ik geloof het ook wel, voor de redenen al aangehaald. Maar dan is het toch echt wel een triestige timing om dit aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Er ging gewoon nooit een seizoen 7 komen.

Dat Netflix aankondigt de reeks te cancelen nu de vieze Spacey-verhalen uitkomen, is gewoon een slimme marketingzet. Imago is alles, zeker in Amerika, dus je wil als studio niet overkomen dat je dat pedofielengedrag goedkeurt.

Ondertussen gaat de studio in 2018 wél door met seizoen 6, dat wellicht zo goed als afgewerkt is. Als ze echt een statement hadden willen maken, hadden ze dat seizoen ook wel achtergehouden. Maar er zit al te veel geld in, dus dat willen ze natuurlijk absoluut uitzenden. Door nu al een einde aan te kondigen, vermijden ze alle boze mensen die om een boycot zouden schreeuwen. En evengoed boze fans die meer afleveringen zouden willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Gelukkig morgen wel S8 van Modern Family O+

[ Voor 6% gewijzigd door avotar op 31-10-2017 13:19 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zijn er eigenlijk nog wat interessante series (onder de radar wellicht) op Netflix gekomen. Ik ben eigenlijk een beetje klaar met alles wat ik echt interessant vind.

Sons of Anarchy moet ik eigenlijk nog eens helemaal opnieuw kijken. En nog een paar afleveringen Mindhunter. In die categorie series heb ik eigenlijk alles wel gekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
@Chrosser Alias Grace is vanaf 3 november te zien. The Sinner is vanaf 7 november op Netflix. 17 November verschijnt The Punisher. En 23 november Godless.

[YouTube: https://youtu.be/H2plHQeaxTc]

[YouTube: https://youtu.be/MHnWjhdg5kU]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Veefje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:16:
@Chrosser Alias Grace is vanaf 3 november te zien. The Sinner is vanaf 7 november op Netflix. 17 November verschijnt The Punisher. En 23 november Godless.

[video]

[video]

[video]

[video]
Even de trailers bekeken, zie er allemaal best goed uit, thanks :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
House of Cards is nu stil gelegd

https://nos.nl/l/2200683https://nos.nl/l/2200683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
offtopic:
Dat gebeurt altijd als je vanuit de Nos-app een link wilt kopiëren in iOS, erg irritant :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De 100 jarige man die uit het raam klinkt net gekeken, wel een toffe film. Heb hem voornamelijk gekeken omdat ik niet echt opschoot met de podcast. De film gaat wel in een sneller tempo natuurlijk, ik denk dat ik nog steeds wel doorga met de podcasts af en toe :)
ik222 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:51:
Hier vandaag eens bezig geweest met Netflix integreren in Kodi. Met Kodi 18 nightly en de nieuwe Netflix plugin werkt het eindelijk native en voor zover ik het nu kan zien ook gewoon goed op Full HD (Ultra HD wordt nog niet ondersteund maar daar heb ik zelf toch nog geen abbo / tv voor).

Enige nadelen zover zijn dat Netflix de voortgang niet registreert (binnen Kodi zelf werkt dat wel maar kan lastig zijn als je naar een ander apparaat wil switchen) en dat de installatieprocedure nog niet erg gepolijst is.
Mij lukt het nog steeds niet, ik mis pycriptodome (wel geinstalleerd) volgens Netflix. Ik zit te denken om een Android TV box te kopen omdat ik toch meer gebruik wil gaan maken van legale content (Netflix, Amazon NL Ziet, ook niet alles tegelijk maar maandje dit, maandje dat ofzo).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 21:48

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Kan iemand mij vertellen waarom alle Star Wars films behalve Rogue One van Netflix zijn gehaald?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:39:
Kan iemand mij vertellen waarom alle Star Wars films behalve Rogue One van Netflix zijn gehaald?
Disney gaat haar eigen kanaal opzetten buiten Nederland en daarom hebben wij kennelijk amper nog Disney of netflix. En Star Wars is (gelukkig) gekocht door Disney die er goede dingen mee doet, maar legaal bekijken kan dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:57:
[...]

Disney gaat haar eigen kanaal opzetten buiten Nederland en daarom hebben wij kennelijk amper nog Disney of netflix. En Star Wars is (gelukkig) gekocht door Disney die er goede dingen mee doet, maar legaal bekijken kan dus niet meer.
Volgens mij betrof het gewoon een aflopend contract. Het zou maar zo kunnen dat het binnenkort weer op Netflix (of andere streaming kanaal) te zien is. En waarom ook niet? Disney schiet zichzelf alleen maar in de voet als ze niet de wereld bedienen buiten hun eigen streamingregio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Is die prijsverhoging er al door?
Heb nog geen mail gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

hjs schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:12:
Is die prijsverhoging er al door?
Heb nog geen mail gehad volgens mij.
Bij mij wel, met ingang van 23 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

big mouth bevalt me meer dan prima, maar ik krijg wel commentaar van mijn vrouw over deze vrouw onvriendelijke foute cartoonshow. Maar hij is heerlijk voor de mannen in de mancave :P
Tigertje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:07:
Volgens mij betrof het gewoon een aflopend contract. Het zou maar zo kunnen dat het binnenkort weer op Netflix (of andere streaming kanaal) te zien is. En waarom ook niet? Disney schiet zichzelf alleen maar in de voet als ze niet de wereld bedienen buiten hun eigen streamingregio.
Laten we het hopen, ik heb het liever op netflix dan dat ik het ergens anders moet zoeken.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren eindelijk begonnen aan Gomorrah. Klopt het dat het geluid (van het eerste seizoen) stereo is? Er wordt wel 5.1 aangegeven als info bij de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:26
Mocht iemand tips hebben wat betreft het beter kunnen filteren van series/films door alleen het tonen van kinderseries voor peuters en kleuters en niet vage documentaries over koninklijke huize of een tiener serie zoals 'Chalk it up' die blijkbaar allemaal onder 'AL' (alle leeftijden) valt, misschien moet dit vanuit Netflix danwel content leverancier wat strikter gemaakt worden.

Het account van mijn dochter (van 4) staat op 'Kids' (aangevinkt) en gefilterd op Peuters en kleuters. Nu zit ik constant dergelijke zaken met duimpje omlaag te verwijderen, maar alles met 'AL' (alle leeftijden) komt er leuk tussen te staan in het kids profiel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgpile.com/nMFr4P.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgpile.com/nMFzt1.png

Daarnaast is de pin functie ook niet handig want dat wordt weer toegepast op alle accounts waardoor je bij elke serie die je wilt zien in ieder profiel een code invullen als je deze op bijv. alles boven peuters/kleuters hebt ingesteld. Tips zijn welkom.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgpile.com/nMWL3C.png

Zie ook: mijn bericht op MacRumors.

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 03-11-2017 18:00 . Reden: afbeeldingen toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe beelden uit het tweede seizoen van The Crown, de Netflix Original-serie over het leven van Queen Elizabeth II. Het resultaat verschijnt wereldwijd op 8 december 2017.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nIwLJA6WKeE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 16:33
Ik heb bij 1 bepaalde serie (Orphan Black) het volgende probleem: de 'press play to watch the next episode' popup verschijnt enkele minuten te vroeg. Dit is zo bij elke aflevering tot nu toe, ondertussen al een stuk of 8 van seizoen 1. Tegen het einde van de aflevering, terwijl er nog actie is of er dialogen bezig zijn, verschijnt de popup waardoor een deeltje van het beeld en de ondertitels bedekt worden. Redelijk vervelend.
Al een geluk dat ik de auto play next al heb afstaan.
Iemand al zoiets meegemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:25:
Het account van mijn dochter (van 4) staat op 'Kids' (aangevinkt) en gefilterd op Peuters en kleuters. Nu zit ik constant dergelijke zaken met duimpje omlaag te verwijderen, maar alles met 'AL' (alle leeftijden) komt er leuk tussen te staan in het kids profiel.
toen mijn kinderen die leeftijd hadden was het nog niet zo ingedeeld als nu, maar als je niet wilt dat alle leeftijden zichtbaar is zou ik gewoon het zelf aanzetten voor je kind. Dat is er niet uit te filteren, alle leeftijden = geschikt voor een kind van 4 namelijk.

Mijn kinderen klikten zelf trouwens altijd hetzelfde aan, ik zou er niet teveel tijd insteken, het kan heel goed dat over een paar maand je kind er weer heel anders mee omgaat, dat wisselde hier ook geregeld.

Heb je al eens gekeken naar de app van telekids? Die heeft alleen materiaal voor jonge kinderen en dat is wellicht een idee voor nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 22:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:45
Info over Disney:

https://www.netflix-neder...en-tijdelijk-van-netflix/

Het is tijdelijk en zal weer terug komen. Standaard aflopende contracten/licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:26
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:24:
[...]

toen mijn kinderen die leeftijd hadden was het nog niet zo ingedeeld als nu, maar als je niet wilt dat alle leeftijden zichtbaar is zou ik gewoon het zelf aanzetten voor je kind. Dat is er niet uit te filteren, alle leeftijden = geschikt voor een kind van 4 namelijk.

Mijn kinderen klikten zelf trouwens altijd hetzelfde aan, ik zou er niet teveel tijd insteken, het kan heel goed dat over een paar maand je kind er weer heel anders mee omgaat, dat wisselde hier ook geregeld.

Heb je al eens gekeken naar de app van telekids? Die heeft alleen materiaal voor jonge kinderen en dat is wellicht een idee voor nu?
Spijtig dat dit niet eruit te filteren valt. Ook zou het mooi zijn om bijvoorbeeld te werken met touch ID om toegang te krijgen tot sommige account of content dan wordt het al een stuk prettig dan met een wachtwoord te werken wat betreft de extra pincode beveiliging.

Mijn dochter is ook een fervent Zappelin app gebruiker en dat werkt ook erg fijn al mist ze daar wel een optie om per serie afleveringen te kunnen zien om er een aantal achter elkaar te kijken.

Net weer eens naar de Telekids app gekeken op zich mooi dat daar nog wel brandweerman sam opstaat bijvoorbeeld alleen jammer dat er geen optie is om de advertenties weg te komen (eenmalig of per maand).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
Trailer voor Dark, de eerste Duitse Original-serie van Netflix. De tien afleveringen zijn op Netflix beschikbaar vanaf 1 december 2017.

Het verhaal speelt zich af in Winden, een dorpje dat wordt opgeschrikt wanneer twee jongeren op mysterieuze wijze verdwijnen. Enkele families gaan op zoek op naar de dader en ontdekken dat het dorp een duister verleden heeft.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Uba9yO-bo2I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Laatst online: 14:25
Ben nu al 3 dagen bezig om een account aan te maken bij Netflix maar krijg steeds de melding betaalsystemen tijdelijk niet beschikbaar. Zowel iDEAL als PayPal doen hey niet. Gisteren de helpdesk gesproken en die zouden dit bespreken met Amerika.

Tot op heden geen reactie

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hier kijk ik persoonlijk wel naar uit:
Jim & Andy: The Great Beyond
www.netflix.com/title/80209608?source=android

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Voor de mensen die van een kwalitatief goede mysterie/thriller/horror houden zoals bijvoorbeeld 'the shining' dan kan ik '10 cloverfield lane' aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@Lasmibalsingh Ja, vond ik ook een erg goede film. Prima prestatie van de cast ook. Je vraagt je de hele tijd af of de "situatie in de film" wel waar is en hoe je zelf zou reageren als je in hun schoenen stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02
Wow Netflix verhoogd nog een keer de prijs? 13,99 dat is al 4 euro meer dan het ooit was...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 00:09
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:49:
Voor de mensen die van een kwalitatief goede mysterie/thriller/horror houden zoals bijvoorbeeld 'the shining' dan kan ik '10 cloverfield lane' aanraden.
Ja die is inderdaad erg goed en verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinusz schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:05:
[...]

Aha ok, krijg nu pas mail erover :?
Ik denk dat ik ga downgraden naar standaard,
als je geen 4 streams gebruikt is dat wel een goede optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
Geteisem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:58:
Bezig met Suburrah nu na ik door Gomorrah ben heen gevlogen. Echte vervanger is het niet maar sappig zeker wel. Ik ben weer even zoet.
Was deze een tegenvaller? Had m’n hoop wel een beetje op suburrah gevestigd omdat dat van dezelfde makers is (de bekende Napoli-voorzitter De Laurentiis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
nino_070 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:33:
[...]

Was deze een tegenvaller? Had m’n hoop wel een beetje op suburrah gevestigd omdat dat van dezelfde makers is (de bekende Napoli-voorzitter De Laurentiis)
Ik vond ‘em flink tegenvallen, maar ik zou zeggen gewoon altijd zelf kijken. Afgaan op de mening van een ander is leuk en all, maar maybe vind jij het wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zondag begonnen met The Grimm, nu bij episode 10, pakt me wel dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Laatst online: 00:09
Grimm is een van de weinige series die naar mate je verder komt steeds leuker word. Daarnaast zit er ook gewoon een einde aan, en geen Prison Break achtige praktijken ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Skywalker27 op 15-11-2017 07:38 . Reden: typo's ]

Pagina: 1 ... 118 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.