@Verwijderd en @
SomerenV Iedereen die nu een bekentenis doet of wordt beschuldigd, wordt idd gekruisigd. Eens, en het kan gevaarlijke situaties opleveren. Maar in dit geval is het juist, vind ik. Spacey spookt in het verleden wat uit en komt vervolgens met een statement die helemaal de plank misslaat. Inplaats dat hij concreet wordt doet hij halfbakken én kiest hij het compleet verkeerde moment om uit de kast te komen. Hij zegt dat hij het zich niet herinnert en dat het dan waarschijnlijk ongepast dronken gedrag was. Dan nog: die gozer was 14 destijds en Spacey 26. Dan kun je je niet zo gedragen. En als je zijn statement leest, dan lijkt het of hij zijn seksualiteit als excuus gebruikt. Dat vind ik schandalig. Ik ben bang dat er nog meer onthullingen over Spacey zullen komen. Ik denk niet dat we de kant op moeten gaan dat we zeggen: ‘het valt toch allemaal wel mee’. Ik ben het eens met jou @
SomerenV dat er gedegen onderzoek gedaan moet worden, anders kunnen mensen onterecht aan de schandpaal genageld worden. Maar in de gevallen die nu allemaal bekend worden zien we allemaal dat waar rook is ook vuur is.
@Verwijderd Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen dan series die stoppen. Als acteurs dingen op hun kerfstok hebben en zich ongepast gedragen moeten ze daarvoor veroordeeld worden. Het kan niet zo zijn dat jij en ik bijvoorbeeld veroordeeld zouden worden voor dit gedrag, maar een beroemd acteur er maar mee weg mag komen omdat hij in een goede serie speelt.
Edit: Er circuleren al sinds 2015 (en eerder) veel verhalen over Spacey. Dus, helaas, er zullen meer verhalen naar buiten komen. Kijk maar naar dit artikel genaamd: ‘People keep telling us about Kevin Spacey’s agressive love for men’.
http://defamer.gawker.com...y-s-aggressive-1686507320
Los van dit: House of Cards mocht toch wel stoppen? Ik denk dat de meesten het erover eens zijn dat HoC z’n langste tijd gehad heeft. 6 Seizoenen is meer dan genoeg.
[
Voor 10% gewijzigd door
Veefje op 31-10-2017 04:32
]