Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, star wars allemaal op 1 na weg, walking death weg morgen, komt er uberhaupt nog wat bij? Man man man, straks is er nog minder aanbod dan in het begin.

Lekker moment om iedereen te mailen dat het een stukje duurder gaat worden netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:13:
nou, star wars allemaal op 1 na weg, walking death weg morgen, komt er uberhaupt nog wat bij? Man man man, straks is er nog minder aanbod dan in het begin.

Lekker moment om iedereen te mailen dat het een stukje duurder gaat worden netflix.
Wat vind je van het huidige aanbod, dan? Zou je lid blijven als de dienst binnenkort een persbericht eruit gooit waarin wordt aangegeven dat tzt ze het meer moeten hebben van originals dan content van andere aanbieders? Ik merk namelijk online dat veel mensen bezig zijn met deze afweging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Elke dag komt er wel wat bij op Netflix zie : https://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik vind het aanbod van Netflix ook steeds beter worden. Tussen de Netflix Originals zitten voor.mij heel veel goede series.

En dan erbij, je zult altijd houden dat er soms ook dingen verdwijnen. Is ook niet erg, gezien is gezien en als ik het niet gezien heb kies ik wel wat anders.

[ Voor 39% gewijzigd door ik222 op 11-10-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:13:

Nou wat dacht je van alle netflix eigen producties, dat alleen is al een tientje per maand waard en ook nog eens een veelvoud van het start aanbod. Dus op de vraag of er nog wel wat bij komt kun je met volle zekerheid “Jazeker!” antwoorden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Veefje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:33:
Wat vind je van het huidige aanbod, dan? Zou je lid blijven als de dienst binnenkort een persbericht eruit gooit waarin wordt aangegeven dat tzt ze het meer moeten hebben van originals dan content van andere aanbieders? Ik merk namelijk online dat veel mensen bezig zijn met deze afweging.
Eigenlijk is het vrij simpel. Ik blijf lid zolang ik genoeg te kijken heb. Zodra ik het gevoel heb dat ik niets leuks meer vindt of geen zin meer heb in wat er op staat, dan zeg ik wellicht op. Maar dat staat in mijn optiek helemaal los van wie de content maakt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Lucifer, Supergirl, Legends of Tomorrow allemaal de nieuwe aflevering direct na uitzending VS.
Prima hoor.

Alleen The Flash ligt nog meer dan een seizoen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
sambalbaj schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:43:
Lucifer, Supergirl, Legends of Tomorrow allemaal de nieuwe aflevering direct na uitzending VS.
Prima hoor.

Alleen The Flash ligt nog meer dan een seizoen achter.
En zelfde geldt voor Riverdale, Dinasty, Arrow, Crazy Ex-Girlfriend, Designated Survivor, Shooter, The 100, The Good Place, Better Call Saul, Fargo en dan vergeet ik vast nog een paar wekelijkse releases. De deal met The CW (als je tenminste wat hebt met hun series) is toch lekker, scheelt toch weer wat ‘illegale’ praktijken die worden uitgevoerd achter de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:33:
Dan zou ik het houden, maar videoland erbij nemen ofzo. Maar er gaat me wel teveel af, misschien moet ik meer kijken zodat ik er minder last van heb.

Ik kijk nu met veel plezier jack travels with father, soms kom ik niet meer bij van het lachen. Dus mijn avond is weer goed :D
Maar ik zpu het wel leuk vinden als er weer eens leuk spul bij kwam ipv leuk spul eraf gaat...

Ik zal een netflix original zo eens opstarten, nooit gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

Dan zou ik het houden, maar videoland erbij nemen ofzo. Maar er gaat me wel teveel af, misschien moet ik meer kijken zodat ik er minder last van heb.

Ik kijk nu met veel plezier jack travels with father, soms kom ik niet meer bij van het lachen. Dus mijn avond is weer goed :D
Maar ik zpu het wel leuk vinden als er weer eens leuk spul bij kwam ipv leuk spul eraf gaat...

Neem een app als Upflix dan zie je hoeveel erbij komt. Het zal niet allemaal je smaak zijn maar ik heb via die app toch al geregeld dingen aan mijn kijklijst toegevoegd die Netflix voor mij "buiten beeld" hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:51:
Neem een app als Upflix dan zie je hoeveel erbij komt. Het zal niet allemaal je smaak zijn maar ik heb via die app toch al geregeld dingen aan mijn kijklijst toegevoegd die Netflix voor mij "buiten beeld" hield.
Ik heb zo'n app, ben even de naam kwijt, maar dat werkt wel fijn inderdaad. Maar ik zal eens kijken naar upflix, de app die ik nu heb crashed elke keer met IOS 11 als ik een titel aanklik om meer info te krijgen, kan je bij upflix ook alleen Nederland als regio aanklikken en blijft hij dat onthouden als je de app sluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja bij uplflix moet je zelfs het land kiezen dat je wilt gebruiken, ook is er een tabblad met content die gaat verdwijnen. (maar geen idee of er verschillen zijn tussen de IOS versie en de Android versie die ik gebruik.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coromandel
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik heb upflix op een iOS device, en daar ontbreekt het tabblad met de content die gaat verdwijnen...(of hij is voor mij onvindbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op plaatjes op google zie ik het eigenlijk ook niet, ook niet op de eigen site. Misschien is het een onderdeel van de remove adds package?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 01:28
Hier zie je de expiring tab in Upflix : Google Play: Upflix - Netflix Updates
Maar op iOS zie ik deze inderdaad ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Op het Fok! forum loopt er een Netflix topic waarbij het door een user behoorlijk goed bijgehouden wordt. Zowel de toevoegingen als de verwijderingen.
Ik weet niet wat de policy is hier met het linken naar andere fora, anders had ik het hier wel gezet.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

Je hebt nog nooit een NF OG gezien?! Dan Kun je wel weer even vooruit.

Edit: Narcos, house of cards, stranger things, the killing, Daredevil kun je mee beginnen 😊

[ Voor 7% gewijzigd door Schimanski81 op 12-10-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 13:39
Veefje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:00:
[...]

En zelfde geldt voor Riverdale, Dinasty, Arrow, Crazy Ex-Girlfriend, Designated Survivor, Shooter, The 100, The Good Place, Better Call Saul, Fargo en dan vergeet ik vast nog een paar wekelijkse releases. De deal met The CW (als je tenminste wat hebt met hun series) is toch lekker, scheelt toch weer wat ‘illegale’ praktijken die worden uitgevoerd achter de pc.
Denk dat Veronica nog de rechten voor Arrow heeft... helaas. Op bv de Duitse Netflix is The Big Bang Theory te zien, denk dat Veronica hier de rechten ook nog.

Blijft natturlijk slecht dat rechten voor series exclusief zijn met linear en streaming op een grote hoop. Moeten ze gewoon splitsen.

Dynasty kan mij nog niet boeien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
loekf2 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Denk dat Veronica nog de rechten voor Arrow heeft... helaas. Op bv de Duitse Netflix is The Big Bang Theory te zien, denk dat Veronica hier de rechten ook nog.

Blijft natturlijk slecht dat rechten voor series exclusief zijn met linear en streaming op een grote hoop. Moeten ze gewoon splitsen.

Dynasty kan mij nog niet boeien.
Nee, Netflix heeft een deal met The CW. Supergirl, Legends of Tomorrow, The 100, Crazy Ex-Girlfriend, Riverdale, Dynasty en Arrow worden een dag na de uitzending in Amerika hier uitgezonden. Er staan 5 seizoenen van Arrow op Netflix en de verwachting is dat seizoen 6 wekelijks te zien is op Netflix. Alleen The Flash, Jane the Virgin en Izombie worden volgens mij pas nadat het volledige seizoen is uitgezonden in Amerika op Netflix gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb eerste aflevering van nieuwe Dynasty gezien. Enorm van genoten. Had niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verse beelden uit het tweede seizoen van Stranger Things, dat vanaf 27 oktober op Netflix verschijnt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_VwgEkuG2n8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:04
Olga2000 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:
Ik heb eerste aflevering van nieuwe Dynasty gezien. Enorm van genoten. Had niet verwacht.
Het is idd amusant. De cast is sterk verjongd en de CW stempel gaat samen met het origineel: backstabbing bitches (inclusief haar trekken), romantische spanningen en een machtsgeile patriarch.

Ik vrees wel dat in de huidige TV markt deze serie geen potten zal breken zoals het origineel. Het blijft niet echt hangen en een talking topic op feestjes zal het ook niet worden. Een leuke passtime, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 13:39
Tweakmans schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:08:
Verse beelden uit het tweede seizoen van Stranger Things, dat vanaf 27 oktober op Netflix verschijnt.

[video]
Oh yes ... ziet er erg goed moet ik zeggen. Qua hype 11/10 :9

(dat wordt bingen volgend weekend)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:
bedankt, gelijk aan mijn vrouw verteld, had het zelf niet door omdat de iconfolder of hoe die afbeelding ook heet als er iets nieuws is een donkere jongen was en ik had niet gelijk iets van: oh, dat is dus de nieuwe dynasty, Wel tof dat ze dit ook een aflevering per week doen.
Schimanski81 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:37:
[...]

Je hebt nog nooit een NF OG gezien?! Dan Kun je wel weer even vooruit.

Edit: Narcos, house of cards, stranger things, the killing, Daredevil kun je mee beginnen 😊
Nou, dat bleek niet helemaal juist, ik heb de knop originals inmiddels ingedrukt op mijn netfilx profiel en daar zie ik stranger things staan dat ik in 1 keer heb gezien en nu kijk ik dus die zoon die met zijn vader aan het reizen is en dat is kennelijk ook een netflix original, maar de rest nog niet gezien.

moet alleen nog een week keihard werken (zelf mijn weekeinde is er niet meer door het werk), dus het wordt even na volgende week. Ik wil ook dolgraag star trek kijken omdat ik daar een grote fan van ben, maar ook nog geen tijd gehad. En na 10 a 11 uur werken op een dag heb ik het wel geprobeerd, maar ik viel na 15 minuten al in slaap. Maar ik kan even vooruit, had niet door dat er al zoveel was.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:53:
Op het Fok! forum loopt er een Netflix topic waarbij het door een user behoorlijk goed bijgehouden wordt. Zowel de toevoegingen als de verwijderingen.
Ik weet niet wat de policy is hier met het linken naar andere fora, anders had ik het hier wel gezet.
Fok was van tweakers tot 2004, dus ik neem aan dat het geen probleem is.

Zie plan: Tweakers.net neemt afscheid van FOK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit weekend Icarus gekeken, een documentaire over het dopinggebruik van de Russen tijdens een groot aantal olympische spelen. Interessant onderwerp en het feit dat de documentaire draait om een klokkenluider (Russisch Directeur van het doping test laboratorium klapt uit de school) maakt het ook een stuk meer 'relevant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Mindhunter gezien. Goede serie, maar zeker het nodige op aan te merken. Denk dat er zeker te weinig gebeurt om het grote publiek te bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Veefje schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:58:
Mindhunter gezien. Goede serie, maar zeker het nodige op aan te merken. Denk dat er zeker te weinig gebeurt om het grote publiek te bekoren.
Was er al bang voor. De trailer is al behoorlijk traag imo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Erg jammer dat het plot in de tekst van de aflevering staat. Ik selecteer een nieuwe om te gaan kijken en zie in één oogopslag de twist. Beetje jammer, omdat ik het eigenlijk bewust al niet lees.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Veefje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:14:
[...]

Nee, Netflix heeft een deal met The CW. Supergirl, Legends of Tomorrow, The 100, Crazy Ex-Girlfriend, Riverdale, Dynasty en Arrow worden een dag na de uitzending in Amerika hier uitgezonden. Er staan 5 seizoenen van Arrow op Netflix en de verwachting is dat seizoen 6 wekelijks te zien is op Netflix. Alleen The Flash, Jane the Virgin en Izombie worden volgens mij pas nadat het volledige seizoen is uitgezonden in Amerika op Netflix gezet.
The flash word door fox nl uitgezonden, maar hoe dat met nieuwe seizoen zit?

Alleen is het jammer dat alle cw series onder Linux (kodi) niet in HD tezien zijn op Netflix, terweil de rest wel in hd tezien is(is extra drm ofzo op cw series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-strike schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:35:
The flash word door fox nl uitgezonden, maar hoe dat met nieuwe seizoen zit?

Alleen is het jammer dat alle cw series onder Linux (kodi) niet in HD tezien zijn op Netflix, terweil de rest wel in hd tezien is(is extra drm ofzo op cw series)
CW is ook overactief geweest op usenet met takedowns voor o.a. arrow, dus het zou me niet verbazen dat er een extra laag drm op zit. Beetje triest, je belemmert er alleen maar klanten mee die iets gekocht hebben, de series staan toch al op internet, niet dat iemand ze nu gaat rippen van netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Ja slaat ook nergens op waarom die series niet gewoon in HD tezien zijn als je niet via officele goedgekeurde browser/app kijkt, immers blijft alles intakt onder kodi dus ook drm(widevine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:31:
[...]

CW is ook overactief geweest op usenet met takedowns voor o.a. arrow, dus het zou me niet verbazen dat er een extra laag drm op zit. Beetje triest, je belemmert er alleen maar klanten mee die iets gekocht hebben, de series staan toch al op internet, niet dat iemand ze nu gaat rippen van netflix.
Met alle respect, we gaan toch geen conclusies verbinden aan Netflix kijken via een niet officieel ondersteund platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die regelmatig problemen hebben met aanmelden op netflix en zoeken van content zowel op website, app als smarttv netwerk en ook op G4.. netflix zegt dat ze nooit problemen hebben... Grrr .. https://drive.google.com/...AVaNQFPbUEY0lGVHgxc3RnREk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Fok was van tweakers tot 2004, dus ik neem aan dat het geen probleem is.

Zie plan: Tweakers.net neemt afscheid van FOK!
Fok is geen eigendom geweest van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:04:
Fok is geen eigendom geweest van Tweakers.
Ah ok, ik meen dat het ooit was opgericht door tweakers ofzo, maakt ook niet uit.
Maar toch ben ik benieuwd naar die link met dat overzicht :P

Ik kan natuurlijk ook zelf op fok kijken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:11:
[...]

Niet doen, het verlaagd in 1x je IQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Oh yes ... ziet er erg goed moet ik zeggen. Qua hype 11/10 :9

(dat wordt bingen volgend weekend)
Volgend weekend bingen kan niet helaas, het staat 27 okt pas online, het weekend na volgend weekend dus :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:11:
[...]

Ah ok, ik meen dat het ooit was opgericht door tweakers ofzo, maakt ook niet uit.
Maar toch ben ik benieuwd naar die link met dat overzicht :P

http://forum.fok.nl/topic/2401563
Arjantje72 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:39:
[...]

Niet doen, het verlaagd in 1x je IQ :)
QFT

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:09
Tweakmans schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:08:

[video]
Holy moly kan niet wachten tot 27 okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:45

Spotmatic

Ken sent me

Skywalker27 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:11:
[...]
Holy moly kan niet wachten tot 27 okt
Het is niet vreemd waarom ik hier meer naar uitkijk dan naar The Walking Dead. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Spotmatic schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Het is niet vreemd waarom ik hier meer naar uitkijk dan naar The Walking Dead. ;)
Nee zeker niet en al helemaal niet als je de jaren 80 heb mee gemaakt als tiener. Die hele 80's nerd sfeer er om heen ;)

Ik was wat kleiner Geb. 1980 maar er toch genoeg van mee gekregen.

[ Voor 9% gewijzigd door Skywalker27 op 16-10-2017 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Stranger Things was vorig jaar voor mij de reden om een abonnement te nemen op Netflix. Ik verheug me daarom ook zeer op het nieuwe seizoen. Naar mijn mening is dit de beste Netflix productie samen met The Crown, in de afgelopen 12 maanden ben ik nog geen betere serie tegengekomen, het meeste andere wat Netflix produceert kan mij niet echt boeien. Ik kijk voornamelijk films en series die door Netflix aangekocht zijn.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Ik moet zeggen dat die zin wel een beetje komt nu ik samen met vrouwlief in het laatste seizoen van The Good Wife zit.

Negan <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Volg samen met mijn vriendin Riverdale en Designated Survivor.
Riverdale is een beetje cheesy, maar op zich wel aangenaam om te volgen. Zitten ook mooie vrouwen in!

Designated Survivor is goed. Nadeel van beide series is dat er slechts één episode per week online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yogibeer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:57:
Volg samen met mijn vriendin Riverdale en Designated Survivor.
Riverdale is een beetje cheesy, maar op zich wel aangenaam om te volgen. Zitten ook mooie vrouwen in!

Designated Survivor is goed. Nadeel van beide series is dat er slechts één episode per week online komt.
Daarom wacht ik vaak met dat soort series tot er weer een heel seizoen op staat. Alleen voor the good place en Lucifer maak ik een uitzondering.

Het nadeel van wachten is overigens wel dat ik series op een gegeven moment vergeet. Zo zit ik bij BCS nog maar ergens seizoen 2 en ben ik zelfs nooit aan Fargo begonnen hoewel ik zeker weet dat ik ze erg zou waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Trevor schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Het nadeel van wachten is overigens wel dat ik series op een gegeven moment vergeet. Zo zit ik bij BCS nog maar ergens seizoen 2 en ben ik zelfs nooit aan Fargo begonnen hoewel ik zeker weet dat ik ze erg zou waarderen.
Veel plezier dan met Fargo! Alles is nu immers bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
[...]

Dat is geen vreemde opmerking, want TWD (wat ik ook graag volg) is kritisch gezien niet de beste serie. Populair, ja. Een van de betere series op tv, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 24-09 01:39
Enigste jammere vind ik van Netflix aanbod (ben er tevreden over hoor), dat ik beetje de oudere series mis. Ik bedoel, zoveel kan het niet kosten aan licenties, om The Hulk, The Dukes of Hazzard, Knight Rider, Macgyver, A-Team, Airwolf, Miami Vice, Looney Tunes, Alf, Family Ties, Muppet Show, Freggles, Webster etc....

En dan heb ik het nog niet gehad over een hele sloot aan Nederlandse series waar ook aardige dingen tussenzaten, zowel voor de jeugd als voor volwassenen.

Tuurlijk heb ik een groot aantal gezien, maar het zou best makkelijk en aardig zijn, om ze weer eens te kunnen opzetten via Netflix

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
ginod schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:48:
Enigste jammere vind ik van Netflix aanbod (ben er tevreden over hoor), dat ik beetje de oudere series mis. Ik bedoel, zoveel kan het niet kosten aan licenties, om The Hulk, The Dukes of Hazzard, Knight Rider, Macgyver, A-Team, Airwolf, Miami Vice, Looney Tunes, Alf, Family Ties, Muppet Show, Freggles, Webster etc....

En dan heb ik het nog niet gehad over een hele sloot aan Nederlandse series waar ook aardige dingen tussenzaten, zowel voor de jeugd als voor volwassenen.

Tuurlijk heb ik een groot aantal gezien, maar het zou best makkelijk en aardig zijn, om ze weer eens te kunnen opzetten via Netflix
Ik denk dat dat gewoon met rechten te maken heeft. Veel zenders hebben de rechten voor die series nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Enigste jammere vind ik van Netflix aanbod (ben er tevreden over hoor), dat ik beetje de oudere series mis.
Yup, ik zou die graag kunnen streamen. Zou ook wel een extra reden zijn om lid te blijven. Vervelende is: het is denk ik voor weinig mensen reden om lid te worden. En min of meer de enige vraag die NF etc. stellen bij aankoop van content is: gaat het meer leden opleveren?

De licenties zullen misschien niet veel kosten (niet nul, maar omzet is omzet voor hele oude series die nu niets aan DVD-verkoop meer opleveren). Maar het überhaupt geschikt maken voor streamen kost naar ik begrijp al snel een bedrag met zes cijfers voor de komma. Ik denk dat NF dat zeker voor NL content niet gaat doen, voor de Amerikaanse series zijn de kosten grotendeels te delen met de rest vd wereld maar ik denk dat de VS niet zit te wachten op Unit13 of Bassie en Adriaan :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste beelden uit Godless, een zevendelige Netflix Limited-serie van schrijver/regisseur Scott Frank (Logan, Minority Report) en producent Steven Soderbergh (Ocean's Eleven, The Knick). Het verhaal speelt zich af in het wilde Westen.

Frank Griffin (Jeff Daniels) is een beruchte crimineel die met zijn bende outlaws wraak wil nemen op Roy Goode (Jack O’Connell). De jongeman verraadde hun groep en is op de vlucht. Roy zoekt onderdak bij Alice Fletcher (Michelle Dockery), een kranige weduwe die haar mannetje staat in La Belle, een verlaten mijndorpje dat voornamelijk door vrouwen wordt gerund. Wanneer bekend raakt dat Griffin op komst is, moeten de inwoners van La Belle de handen ineenslaan om hun thuis te beschermen tegen de moordzuchtige gangsters.

Beschikbaar vanaf 22 november 2017 op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is voor mij ook een grote wens, al vermaak ik me nu wel meer en echt meer dan prima met Jack Whitehall: Travels with my father, ik stikte net zowat van het lachen over het gedeelte in Combodja, maar de oudere series, komop, dat moet er gewoon bij.

Alf had ik vorige week meen ik ook al genoemd, maar de Freggles, hallelujah _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 22:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 20:53
Als we dan toch om meer oude series op Netflix gaan roepen, dan graag Tour of Duty, mét de originele muziek erbij. Daar zou ik echt ultiem gelukkig van worden. Je kunt ToD nog wel op DVD kopen, maar daar hebben ze i.v.m. de rechten bijna alle muziek uitgesloopt |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Skywalker27 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Nee zeker niet en al helemaal niet als je de jaren 80 heb mee gemaakt als tiener. Die hele 80's nerd sfeer er om heen ;)

Ik was wat kleiner Geb. 1980 maar er toch genoeg van mee gekregen.
Zelfde hier ook uit 1980. Leuk dat deze serie toch erg populair blijkt te zijn. Kijk er ook naar uit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:29
Jorizzz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:15:
Als we dan toch om meer oude series op Netflix gaan roepen, dan graag Tour of Duty, mét de originele muziek erbij. Daar zou ik echt ultiem gelukkig van worden. Je kunt ToD nog wel op DVD kopen, maar daar hebben ze i.v.m. de rechten bijna alle muziek uitgesloopt |:( |:( |:(
Man , man Tour of Duty. Jeugdherrineringen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

YouTube: Tour of Duty - Paint it Black

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 17-10-2017 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb hem al eens doorgegeven via het wishlist formulier, als jullie dat ook doen is de kans misschien weer wat groter dat hij ooit komt:

https://help.netflix.com/nl/titlerequest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 20:53
Trevor schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:57:
Ik heb hem al eens doorgegeven via het wishlist formulier, als jullie dat ook doen is de kans misschien weer wat groter dat hij ooit komt:

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:Y

Maar inderdaad, helaas weinig kans. Dat geldt ook voor andere series, om een of andere reden had men er in 1987 niet aan gedacht om de rechten voor ook DVD, Bluray en internet af te kopen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ik had echt nul verwachting van Narcos Se03. Maar tering wat is dat seizoen goed!
Zit er weer helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

Dan zou ik misschien nog wel eens gaan bingen! Die echte jaren '80 series....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Dan zou ik misschien nog wel eens gaan bingen! Die echte jaren '80 series....
Het zou leuk zijn maar ik denk dat ik dergelijke series niet meer trek. Te traag, te simpel, te kinderlijk (in The A Team gaat bijvoorbeeld nooit iemand dood). Ik heb het geprobeerd met Twin Peaks maar er was voor mij niet doorheen te komen, zo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trevor schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Daarom wacht ik vaak met dat soort series tot er weer een heel seizoen op staat. Alleen voor the good place en Lucifer maak ik een uitzondering.

Heel bekend probleem, het wachten is een beetje op een dryspell bij Netflix, dan kan ik weer inhalen. Ik loop hopeloos achter met Designated Survivor en Fargo en heb net het laatste seizoen van Orphan Black gekeken.

Nu gaat mijn wekelijkse tijd weer op aan de CW series, Star Trek: Discovery, The Goodplace, Lucifer en over 10 dagen Stranger Things.

De Marvel series trek ik meestal een weekend voor uit om te bingen.

Ik heb ook HBO tegenwoordig en ga dit weer stopzetten. GoT heb ik inmiddels gezien en verder heeft Ziggo niet zoveel interesssants in dat pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook goedemorgen allen, ik heb nog niet zo lang een Netflix abo en was begonnen met The Walking Dead (ja echt bij seizoen 1, aflevering 1), echter nu blijven steken ergens eind seizoen 5 en nu kan ik niet verder kijken! Sinds deze week begonnen met Stranger Things, holy crap, aflevering 5 nu en man wat spannend.

Ik neem eigenlijk aan dat dit wel een beetje mijn smaak weergeeft. Zijn er nog tips voor series die hierop zouden kunnen volgen? (heb trouwens alles van Marvel/DC ook nog op m'n kijklijstje staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:29
Trevor schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:57:

Ook gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:45:
Ook goedemorgen allen, ik heb nog niet zo lang een Netflix abo en was begonnen met The Walking Dead (ja echt bij seizoen 1, aflevering 1), echter nu blijven steken ergens eind seizoen 5 en nu kan ik niet verder kijken! Sinds deze week begonnen met Stranger Things, holy crap, aflevering 5 nu en man wat spannend.

Ik neem eigenlijk aan dat dit wel een beetje mijn smaak weergeeft. Zijn er nog tips voor series die hierop zouden kunnen volgen? (heb trouwens alles van Marvel/DC ook nog op m'n kijklijstje staan)
Tip: check netflix-nederland.nl voor welke content gaat verwijderen. Daar staat TWD ook tussen. Op dit moment zijn er nog geen aanwijzingen dat Netflix de licentie verlengd. Hopelijk (voor jou) gebeurt dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren de eerste aflevering van Norsemen gezien. Best grappig. Noorse serie die zowel in het Noors als Engels is opgenomen blijkbaar (elke scene is meerdere keren gespeeld). Noren die Engels spreken kennen we al van Lilyhammer, net als veel acteurs (en ook van Occupied, Dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal het juiste topic, maar ik wil naast netflix nu ook een abonnement op videoland nemen. Dit omdat op videoland NCIS (seizoen 1 t/m 13) en CSI staat en nog wat meer series die ik mis op netflix (vooral ouder jaren 80 materiaal wat ik echt mis op netflix).

Heeft iemand nog ergens een actie voor een maand gratis gezien of is het nu overal bij videoland 2 weken gratis?

Opgelost, heb jaarabonnement gratis gekregen van mijn ouders toen ik vroeg naar ervaringen van mijn moeder met videoland. Dus ik ben de komende tijd voorzien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:01:
Niet helemaal het juiste topic, maar ik wil naast netflix nu ook een abonnement op videoland nemen. Dit omdat op videoland NCIS (seizoen 1 t/m 13) en CSI staat en nog wat meer series die ik mis op netflix (vooral ouder jaren 80 materiaal wat ik echt mis op netflix).

Heeft iemand nog ergens een actie voor een maand gratis gezien of is het nu overal bij videoland 2 weken gratis?

Opgelost, heb jaarabonnement gratis gekregen van mijn ouders toen ik vroeg naar ervaringen van mijn moeder met videoland. Dus ik ben de komende tijd voorzien.
Is het wat? Heb nooit echt gekeken naar het aanbod, maar weet wel dat ze veel meer Nederlands spul hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb het erbij, zitten een paar series op die wel aardig zijn. Maar ik zou blind voor Netflix gaan als ik zou moeten kiezen.

Als slechthorende is het sowieso al niet echt heel fijn hoeveel er ondertiteld is van het nederlandse materiaal, al gaat het wel de goede kant op. Maar ook de manier van onthouden wat je kijkt, als je iets 2(?) weken niet verder kijkt vergeet het gewoon waar je gebleven was. En ook de content als geheel vind ik matig. Als aanvulling naast netflix niet verkeerd.
(ik heb een halfjaar abonnement voor 6,49 per maand, in een keer betalen, na dat half jaar is de afschrijving van datzelfde bedrag wel maandelijks.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe beelden uit The Punisher, de nieuwste Netflix-reeks die - net zoals Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist en The Defenders - gebaseerd is op de heldhaftige strips van Marvel. Het verhaal draait om Frank Castle (vertolkt door Jon Bernthal), die op een complot stuit dat veel verder reikt dan de criminele onderwereld van New York.

Vanaf 17 november 2017 wereldwijd beschikbaar op Netflix.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5tbGTSjqZAE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@Tweakmans Laten we hopen dat dit eindelijk weer een goede Marvel serie wordt. Iron Fist, Inhumans en The Defenders zijn vrij zwak tot slecht. Daredevil S2 en Luke Cage ben ik ook niet enthousiast over, dus ik hoop echt dat The Punisher wel in orde is. Toch vrees ik voor het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
ik mis community en american dad op netflix. ik heb familie in duitsland en die hebbe netflix. Netflix duitsland heeft wel meer films. sherlock holmes beide delen. laatste deel van hunger games, batman dark knight rises.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Community zit bij Amazon Prime geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@Veefje The Punisher wordt sowieso de donkerste en meeste gewelddadige uit de reeks, vermoed ik. Nu maar hopen dat het verhaal goed loopt, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Is het wat? Heb nooit echt gekeken naar het aanbod, maar weet wel dat ze veel meer Nederlands spul hebben.
Mwa, wel veel rtl spul, maar csi, ncis en criminal minds zit erop en dat bekijk ik graag en is genoeg om me een jaar bezig te houden. Verder net de docu holland, natuur in de delta gezien en die beviel goed en ik zie nog wat docu’s staan en het filmaanbod is iets beter, maar het is geen netflix.

Dus tja, voor mij is het prima nu, maar ik stoor me wel aan de rtl meuk die erop staat, echt alles zeg maar. Als je graag rtl kijkt is het wel de heilige graal. Maar ik denk voor de meesten hier is het niets. App is matig, maar chromecast is beter uitgewerkt dan op netflix.

Wel leuk erbij, maar 9 euro wat het volgens mij nu kost is wel wat veel als je alle rtl zaken niet kijkt. Moet wel zeggen dat als je geen kabeltv hebt videoland en netflix wel bijna alles opvullen en je mist dan alleen het journaal e.d., ik heb dat beiden liever dan alle zenders die ik van ziggo heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Band of Brothers ;) Ook zo'n fantastisch meesterwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:44:
[...]

Mwa, wel veel rtl spul, maar csi, ncis en criminal minds zit erop en dat bekijk ik graag en is genoeg om me een jaar bezig te houden. Verder net de docu holland, natuur in de delta gezien en die beviel goed en ik zie nog wat docu’s staan en het filmaanbod is iets beter, maar het is geen netflix.

Dus tja, voor mij is het prima nu, maar ik stoor me wel aan de rtl meuk die erop staat, echt alles zeg maar. Als je graag rtl kijkt is het wel de heilige graal. Maar ik denk voor de meesten hier is het niets. App is matig, maar chromecast is beter uitgewerkt dan op netflix.

Wel leuk erbij, maar 9 euro wat het volgens mij nu kost is wel wat veel als je alle rtl zaken niet kijkt. Moet wel zeggen dat als je geen kabeltv hebt videoland en netflix wel bijna alles opvullen en je mist dan alleen het journaal e.d., ik heb dat beiden liever dan alle zenders die ik van ziggo heb.
En Twin Peaks 2017 toch? Lijkt me een van de belangrijkste series op Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:13:
En Twin Peaks 2017 toch? Lijkt me een van de belangrijkste series op Videoland.
Jazeker, maar ik meende ook dat die op netflix stond, kennelijk dus niet. Ik heb twin peaks nooit zo begrepen, ook al was hij de originele op tv toen ik net op kamers ging wonen, ik keek eigenlijk alleen maar de x-files toendertijd.

Ik zal dit weekeinde eens verder zien wat erop staat, ik zag in iedergeval wel een docu over het rijksmuseum en die lijkt mij erg interessant, eerst maar eens dat aanbod van docu's bekijken en ondertussen kijk ik op netflix mindhunter. Ik vind het alleen tot nu toe een wat vage serie, ik begrijp in iedergeval niet echt welke kant het nu opgaat, de 1e aflevering begint heel anders dan dat hij eindigt, maar mijn vrouw kent alle jaren 70 en 80 serial killers e.d. en de serie speelt zich af in 1977 en ik vermaak me er goed bij, je moet alleen niet te moe zijn, de dialogen zijn nogal lastig te volgen met een half oog open zeg maar. Het is niet een simpele case of the week serie waarbij je zonder geluid en zonder ondertitels het allemaal nog kan volgen.

En helaas is Jack Whitehall hier er bijna doorheen, echt flink van genoten, kwam hem hier als tip tegen. Echt op bepaalde momenten bijna gestikt van het lachen, maar ik vond a stranger abroad iets beter in elkaar zitten, humor is wel vergelijkbaar en echt goed.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:18:
[...]

Jazeker, maar ik meende ook dat die op netflix stond, kennelijk dus niet. Ik heb twin peaks nooit zo begrepen, ook al was hij de originele op tv toen ik net op kamers ging wonen, ik keek eigenlijk alleen maar de x-files toendertijd.

Ik zal dit weekeinde eens verder zien wat erop staat, ik zag in iedergeval wel een docu over het rijksmuseum en die lijkt mij erg interessant, eerst maar eens dat aanbod van docu's bekijken en ondertussen kijk ik op netflix mindhunter. Ik vind het alleen tot nu toe een wat vage serie, ik begrijp in iedergeval niet echt welke kant het nu opgaat, de 1e aflevering begint heel anders dan dat hij eindigt, maar mijn vrouw kent alle jaren 70 en 80 serial killers e.d. en de serie speelt zich af in 1977 en ik vermaak me er goed bij, je moet alleen niet te moe zijn, de dialogen zijn nogal lastig te volgen met een half oog open zeg maar. Het is niet een simpele case of the week serie waarbij je zonder geluid en zonder ondertitels het allemaal nog kan volgen.

En helaas is Jack Whitehall hier er bijna doorheen, echt flink van genoten, kwam hem hier als tip tegen. Echt op bepaalde momenten bijna gestikt van het lachen, maar ik vond a stranger abroad iets beter in elkaar zitten, humor is wel vergelijkbaar en echt goed.
Ik heb Jack Whitehall ook zitten kijken en mij verbaast hoeveel afstand er tussen vader en zoon is. En dat eigenlijk de zoon hem nog steeds kwalijk neemt dat hij op een internaat moest. Daarnaast wel mooi om te zien hoe de relatie zich tijdens de reis zich ontwikkeld en hoe ze tot elkaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij advies geven over een app om te zien wat er nieuw is op netflix en die werkt op de ipad? Ik heb iStreamGuide ooit gekocht en die was erg goed, maar ik kan nu niet meer op een titel klikken om naar netflix te gaan, dan stopt de app met werken.

Nu heb ik upflix for netflix geprobeerd via de gratis versie, maar die is ook niet heel uitgebreid, ik overweeg hem te kopen, maar misschien is er een beterer app?

Wat ik heel graag wil is net als in iStreamGuide zoeken op genre en dan subgenres. Ik hoef alleen Nederland en het zou heel fijn zijn als er trailers in te bekijken zijn (bijv. link met imdb) en ik wil een serie of film starten met de app.

Iemand een goede tip of is upflix momenteel de beste keuze?
Ik heb al wel een mailabonnement op netfix-nederland enzo, maar ik zoek dus een app.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:38:
Kan iemand mij advies geven over een app om te zien wat er nieuw is op netflix en die werkt op de ipad?
Misschien de app Just Watch? Daar kun je zien wat er nieuw is op Netflix, Amazon Prime Video, Videoland, Pathé Thuis, Apple ITunes en Google Play Movies. Je kunt hier ook zoeken op genre.

https://www.justwatch.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:38:

Iemand een goede tip of is upflix momenteel de beste keuze?
Ik heb al wel een mailabonnement op netfix-nederland enzo, maar ik zoek dus een app.
Geen idee of er betere zijn maar Upflix doet voor mij precies wat het moet doen: laten zien wat er allemaal op Netflix verschijnt. Ik heb de betaalde versie (weet eerlijk gezegd niet wat dat voor extra's geeft). Als ik wat zie dat op mijn wishlist moet start ik de serie via Upflix op, stop 'm in de Netflix app en zet 'm op mijn wishlist.
ik kijk nooit Netflix op de iPad vanwege de idiote ondertitels maar dan kan ik dus wel op TV kijken daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Misschien de app Just Watch? Daar kun je zien wat er nieuw is op Netflix, Amazon Prime Video, Videoland, Pathé Thuis, Apple ITunes en Google Play Movies. Je kunt hier ook zoeken op genre.

https://www.justwatch.com/nl
Die ga ik eerst even installeren, dan heb ik gelijk videoland erbij wat wel ok is.
Tigertje schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:56:
ik kijk nooit Netflix op de iPad vanwege de idiote ondertitels maar dan kan ik dus wel op TV kijken daarna
Je kan ze wel redelijk ok krijgen door het lettertype aan te passen, nadeel is wel dat je het past goed te zien krijgt als je de app eerst helemaal weer kaal maakt via het instellingsmenu in ios zelf (vinkje bij netflix opnieuw instellen), maar ondertitelingen en netflix is altijd irritant, per apparaat ziet eenzelfde lettertype er soms gewoon anders uit. Een update voor de ondertiteling met meer instelmogelijkheden zou wel fijn zijn, zo lastig lijkt me dat nu ook weer niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Just watch gebruik ik ook, maar de afgelopen weken zaten er wel wat foutjes in. Er stonden een aantal series en films bij die zouden zijn toegevoegd maar die dat niet waren. Het is een paar dagen geleden wel gecorrigeerd. Maar het komt zo nu en dan eens voor. (het blijft mensenwerk ;))
Maar ondanks dat een zeer fijne app inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 uur geleden is just watch gedownload, ik ga hem nu even checken en wellicht doe ik upflix erbij, bedankt.

edit: just watch is heerlijk, werkt fijn voor wat ik wil. Stuk beter dan de betaalde apps, ook raar. Ik zie ook geen reclame tot nu toe in de app, helemaal mooi weer.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Disney heeft de eerste content al weggehaald ;) mijn zoon keek altijd maar mickey mouse clubhuis maar dat staat er nu niet meer bij

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28
De meeste tekenfilms van Disney zijn weg. Ook zijn alle Star Wars films weg. Alleen Rogue One staat er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:06:
[...]

Die ga ik eerst even installeren, dan heb ik gelijk videoland erbij wat wel ok is.

[...]

Je kan ze wel redelijk ok krijgen door het lettertype aan te passen, nadeel is wel dat je het past goed te zien krijgt als je de app eerst helemaal weer kaal maakt via het instellingsmenu in ios zelf (vinkje bij netflix opnieuw instellen), maar ondertitelingen en netflix is altijd irritant, per apparaat ziet eenzelfde lettertype er soms gewoon anders uit. Een update voor de ondertiteling met meer instelmogelijkheden zou wel fijn zijn, zo lastig lijkt me dat nu ook weer niet.
Je kan alles aanpassen maar niet de hoogte. En ze staan idioot hoog. Ik zou meteen overstappen naar een AppleTV of kijken via de iPad als ze dat een naar normale Nederlandse standaard zouden aanpassen. Maarja, Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:16:
Je kan alles aanpassen maar niet de hoogte. En ze staan idioot hoog. Ik zou meteen overstappen naar een AppleTV of kijken via de iPad als ze dat een naar normale Nederlandse standaard zouden aanpassen. Maarja, Apple...
Ik kijk nu meestal via de chromecast 2 (die met die ronde circelvorm en niet die usb stick) en daar is het de laatste tijd verbeterd en staan ze onderaan weer (voorheen inderdaad in het midden). Maar het verschilt per lettertype en ik heb een jaar of twee terug ook wel gehad dat het opeens anders was en ik heb ook een tijd gehad dat ze geel waren en ik kreeg ze niet meer wit (heb toen maar een nieuw abonnement afgesloten en toen had ik weer witte letters). Dat was helemaal erg, grote gele letters midden in het scherm :X
Momenteel is bij mij de hoogte prima, maar ik vind ze net iets te klein en de volgende stap is gelijk mega groot 8)7

Ik zal het straks nog eens bekijken hoe het op de ipad zelf is, meestal gebruik ik hem als een veredelde afstandsbediening en kijk ik het via de chromecast op de tv. Misschien is het daar ook beter geworden, ik zal eens zien wat die bij mij doet. Maar ik herken het probleem wel, ik ergerde me er ook aan en met kodi of mijn good old wd tv live mediaspelers kan ik alles instellen, ook de hoogte. Je zou toch denken dat netflix de ondertiteling als .srt bestandje ofzo meestuurt, het ziet er namelijk ook op elk apparaat anders uit.

Die Amerikanen vinden onze ondertiteling volgens mij ook alleen maar raar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49
Vanavond met mijn vriendin begonnen aan 'Mindhunters' en we zijn meteen hooked! :) Nu drie afleveringen verder tot de conclusie gekomen dat we toch maar beter naar bed kunnen gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49

SomerenV

It's something!

Lizard schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:11:
De meeste tekenfilms van Disney zijn weg. Ook zijn alle Star Wars films weg. Alleen Rogue One staat er nog op.
No fucking way :| Net nu ik mijn nieuwe vriendin kennis wil laten maken met Star Wars (ze gaat in december mee naar The Last Jedi). Eerst nog laten weten dat het huidige aanbod blijft buiten de VS, maar dan nu opeens toch content verwijderen. *knip* onnodig

[ Voor 16% gewijzigd door Mx. Alba op 21-10-2017 13:55 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:08
Veefje schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:58:
Ik heb Mindhunter gister ook uitgekeken. Boeiende serie, niet perfect maar wel goed. Ik ben benieuwd of er een tweede seizoen volgt. Daar is qua verhaal en ontwikkelingen wel ruimte voor wat mij betreft :)

Daarna iets heel anders (maar een beetje gerelateerd) gekeken: The Babysitter. Over the top, voorspelbare horror, maar ik vond 'm toch wel erg vermakelijk. Ik moest er zelfs een paar keer hardop om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Homerius schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Ik heb Mindhunter gister ook uitgekeken. Boeiende serie, niet perfect maar wel goed. Ik ben benieuwd of er een tweede seizoen volgt. Daar is qua verhaal en ontwikkelingen wel ruimte voor wat mij betreft :)

Daarna iets heel anders (maar een beetje gerelateerd) gekeken: The Babysitter. Over the top, voorspelbare horror, maar ik vond 'm toch wel erg vermakelijk. Ik moest er zelfs een paar keer hardop om lachen.
Klinkt als een leuke film bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Klinkt als een leuke film bedankt voor de tip :D
ik zag hem toevallig gisteren ook op netflix, meesterlijk mooie cover van de film trouwens. Volgens mij een heel fout slasher verhaal met jonge meiden en veel gore, ik denk dat ik mij daar goed mee ga vermaken.

Edit: net de trailer gezien, dit is meer dan ik gehoopt had _/-\o_ :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:08
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

ik zag hem toevallig gisteren ook op netflix, meesterlijk mooie cover van de film trouwens. Volgens mij een heel fout slasher verhaal met jonge meiden en veel gore, ik denk dat ik mij daar goed mee ga vermaken.

Edit: net de trailer gezien, dit is meer dan ik gehoopt had _/-\o_ :D
mooie cover: check
fout slasher verhaal: check
jonge meiden: check
gore: check

En als het niet bevalt kun je 'm na een half uurtje altijd uitzetten 8)

Vanavond maar eens aan seizoen 2 van Slasher beginnen. Seizoen 1 heb ik als het goed is ooit gezien, maar ik kan me er niet veel van herinneren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Homerius schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:04:
Ja, er komt een tweede seizoen van Mindhunter. De eerste details over het verhaal vind je hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ik ben toch maar gestopt met The Expanse na iets meer dan 20 minuten van S02E01.
Het eerste seizoen was het acteerwerk nog te slikken omdat ik hoopte dat het verhaal na een tijdje op zou pakken maar na een heel seizoen denk ik dat het kwalitatief niet beter gaat worden.
Echter merkte in dat ze het verhaal wat duidelijker gaan maken dus dat is wel een plus.
Jammer genoeg blijft het in mijn ogen een wannabe A list show met een hoog budget maar gewoon niet de acteurs en script om het waar te maken.

En tegelijkertijd ga ik mij wat kritischer opstellen tegenover IMDB ratings aangezien de show een 8.3 heeft daar, en sommige episodes krijgen zelfs een 9.
Ik weet dat het subjectief blijft maar kom op, een 8.3 voor zo'n show? Sorry, compleet ongeoorloofd in mijn optiek. Vooral als je hem naast andere series gaat zetten welke ook rond datzelfde cijfer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

sanre4l schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:16:
Ik ben toch maar gestopt met The Expanse na iets meer dan 20 minuten van S02E01.
Het eerste seizoen was het acteerwerk nog te slikken omdat ik hoopte dat het verhaal na een tijdje op zou pakken maar na een heel seizoen denk ik dat het kwalitatief niet beter gaat worden.
Echter merkte in dat ze het verhaal wat duidelijker gaan maken dus dat is wel een plus.
Jammer genoeg blijft het in mijn ogen een wannabe A list show met een hoog budget maar gewoon niet de acteurs en script om het waar te maken.

En tegelijkertijd ga ik mij wat kritischer opstellen tegenover IMDB ratings aangezien de show een 8.3 heeft daar, en sommige episodes krijgen zelfs een 9.
Ik weet dat het subjectief blijft maar kom op, een 8.3 voor zo'n show? Sorry, compleet ongeoorloofd in mijn optiek. Vooral als je hem naast andere series gaat zetten welke ook rond datzelfde cijfer zitten.
The Expanse is m.i. een van de beste sci-fi series van de afgelopen tijd, of misschien zelfs jaren. Kan niet zeggen dat ik me echt gestoord heb aan het acteerwerk. Maar goed, misschien ben ik ook niet kritisch genoeg, want zoveel sci-fi series zijn er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@Koekiemonsterr Tja, ik denk zelf dat we moeten stoppen met ons verontschuldigen voor wat we goed vinden. Het is simpelweg een gegeven: meningen zullen verschillen. Vindt iemand anders het niet goed? Prima.
Pagina: 1 ... 117 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.