www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik kan het ook niet vindenArrne schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:27:
Die heb ik niet, of ik moet iets volledig over het hoofd zien. App is 3 dagen geleden voor het laatste geupdate, en er zijn geen nieuwe updates beschikbaar.
Edit: versie is ook 5.13.1
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat seizoen 6 nog maar net enkele weken geleden was toegevoegd?
Nog iemand in BE er last van? Of is het puur lokaal vreemd iets?
Probeer eens van profiel te veranderen of in te loggen via een incognito tab? Ik denk dat het lokaal bij jou is. De BE site heeft het er nog op staan.Leffunk schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:04:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat seizoen 6 nog maar net enkele weken geleden was toegevoegd?
Nog iemand in BE er last van? Of is het puur lokaal vreemd iets?
Tot een jaar geleden nooit van gehoord, en dacht waar komt dat opeens vandaan.
Vind het ook een rare naam "Binge" maar het bestaat al veel langer.
Het woord Binge watching bestaat al sinds de jaren 90, maar heeft sinds de opkomst van Netflix zijn huidige populariteit gekregen. In november 2015 koos Collins Engels woordenboek het als woord van het jaar.
Ik dacht dat het met bankhangen te maken zou hebben, en daar zit best wel wat in.
Het is een soort van verslaving.
Een serieverslaving, ook wel bekend onder de Engelse term 'binge watching', is een verslaving aan het onafgebroken kijken naar series. De ene na de andere aflevering wordt weggekeken.
Bronnen: Ensie
en
mens-en-gezondheid.infonu.nl
Ik ben maar eens begonnen met Startrek Voyager, en kijk er ook zo een paar afleveringen achterelkaar door hoor.
Verder kijk ik ook heel veel andere series op Netflix.
Dit was even ter info
Extra functionaliteit, prima. Maar wéér een Android app met een iOS achtig bottom menu row. Ik krijg daar echt jeuk van. Spotify flikte het een half jaar geleden ook al en zelfs YouTube heeft het tegenwoordig. Maak gewoon een hamburger menu (drie streepjes linksboven) die je met een makkelijke swipe vanaf de rand van je scherm tevoorschijn kan toveren zoals de Android designrichtlijnen voorschrijvenGokuSsj schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Hier ook de update en ziet er goed uit!. Vind dat wel een leuke verbetering

Het is gewoon zonde van de de screen real estate en wanneer ik dan ook nog aan het casten ben naar m'n Chromecast heb ik onderin 2 balken boven elkaar waardoor je dus maar iets van 60% van het scherm over hebt om te browsen.
Op 12 maart 2018 komt Annihilation beschikbaar. De film van regisseur Alex Garland (Ex Machina) is gebaseerd op het gelijknamige boek over een biologe (Natalie Portman) die meegaat op een gevaarlijke expeditie waar de wetten van de natuur niet blijken te gelden.
Verwijderd
Ik vind in die redenatie eigenlijk vrij weinig zitten.......MarElo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:07:
Binge watching.
Tot een jaar geleden nooit van gehoord, en dacht waar komt dat opeens vandaan.
Vind het ook een rare naam "Binge" maar het bestaat al veel langer.
Het woord Binge watching bestaat al sinds de jaren 90, maar heeft sinds de opkomst van Netflix zijn huidige populariteit gekregen. In november 2015 koos Collins Engels woordenboek het als woord van het jaar.
Ik dacht dat het met bankhangen te maken zou hebben, en daar zit best wel wat in.
Het is een soort van verslaving.
Een serieverslaving, ook wel bekend onder de Engelse term 'binge watching', is een verslaving aan het onafgebroken kijken naar series. De ene na de andere aflevering wordt weggekeken.
Bronnen: Ensie
en
mens-en-gezondheid.infonu.nl
Ik ben maar eens begonnen met Startrek Voyager, en kijk er ook zo een paar afleveringen achterelkaar door hoor.
Verder kijk ik ook heel veel andere series op Netflix.
Dit was even ter info
"A binge is a behavior engaged in excessively over a short period of time"
Wat dat nou met bankhangen te maken heeft mag Joost weten.
Meest bekend van binge drinking oftewel comazuipen, maar door het Netflix model (1 seizoen meteen online pleuren) veelal gebruikt voor binge watching. Oftewel zo snel mogelijk, liefst in 1 ruk, een heel seizoen van een serie erdoor jagen.
En bij de goede series is dat het begrijpelijk!
Zoals bij altered carbon, hier op got niet al te populair, maar wij vonden het thuis echt een geweldige serie. Goed verhaal, mooie beelden en setting, enorm veel stof die nog verdiept kan worden. Geef mij maar nog een seizoen!
Ik zei dat het ter info is niks meer en minder.
Wat onaardig...het voegde niet minder toe dan jouw post.MarElo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:26:
@Verwijderd Je had je hele post achterwegen kunnen laten, want het voegt niks toe.
Ik zei dat het ter info is niks meer en minder.
En die serie ziet er wel leuk uit die @Verwijderd noemde
Verwijderd
Maar wel meer hoop iknino_070 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:36:
[...]
Wat onaardig...het voegde niet minder toe dan jouw post.
En die serie ziet er wel leuk uit die @Verwijderd noemde
Gewoon ter info dit he jongens, dan hoef je er niet op te reageren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hf_YjzEvYeQ]
Ik heb gisteren wel de trailer gekeken en leek mij wel wat! Maar nog niet aan begonnen, was ook wel benieuwd naar de meningen van andere (nederlanders).SomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:32:
Iemand hier al Everything Sucks gezien? Ik ben er in een paar dagen doorheen gegaan en het is (voor een kind uit de 90's) best een herkenbare serie. Prima verhaal ook en de acteurs doen het ook goed. Lekker luchtige serie met een serieus ondertoontje.
[video]
Tuurlijk mag je er op reageren, en indien nodig zal ik er op reageren, maar daar is dit topic niet voor.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:03:
[...]
Maar wel meer hoop ik![]()
Gewoon ter info dit he jongens, dan hoef je er niet op te reageren.
Nou is de Amerikaanse cultuur wel wat anders dan de Nederlandse, maar dat mocht de pret niet drukken. Overigens lijkt me een dergelijke serie maar dan in Nederland me ook wel geinig.Hennie-M schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:37:
[...]
Ik heb gisteren wel de trailer gekeken en leek mij wel wat! Maar nog niet aan begonnen, was ook wel benieuwd naar de meningen van andere (nederlanders).
Ja die trailer was er al een tijdje maar is nu ineens een Netflix film zo lijkt het.Tweakmans schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:28:
Op 12 maart 2018 komt Annihilation beschikbaar. De film van regisseur Alex Garland (Ex Machina) is gebaseerd op het gelijknamige boek over een biologe (Natalie Portman) die meegaat op een gevaarlijke expeditie waar de wetten van de natuur niet blijken te gelden.
[video]
Hopen maar dat dit niet weer een Cloverfield deal wordt (Film gedumpt op Netflix)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zijn al reviews van uit en ze lijken grotendeels positief. Ik ga hem wel bekijken. Cloverfield Paradox is een zeldzaam dieptepunt.Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:20:
Ja die trailer was er al een tijdje maar is nu ineens een Netflix film zo lijkt het.
Hopen maar dat dit niet weer een Cloverfield deal wordt (Film gedumpt op Netflix)
Ja ik ga hem ook wel kijken, trailer is wel oke.algalid schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:54:
[...]
Er zijn al reviews van uit en ze lijken grotendeels positief. Ik ga hem wel bekijken. Cloverfield Paradox is een zeldzaam dieptepunt.
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat Cloverfield Paradox een zeldzaam dieptepunt is eigenlijk. De films die Netflix tot nu toe zelf geproduceerd heeft zijn maar sporadisch echt goed, over het algemeen is het op zijn best middelmatig naar mijn mening.
Ik heb hem dit weekend in 1x doorgekeken!SomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:32:
Iemand hier al Everything Sucks gezien? Ik ben er in een paar dagen doorheen gegaan en het is (voor een kind uit de 90's) best een herkenbare serie. Prima verhaal ook en de acteurs doen het ook goed. Lekker luchtige serie met een serieus ondertoontje.
[video]
Verheug mij nu al op seizoen 2.
Leuk al die referenties van de jaren '90. En leuke muziek (o.a. Oasis, Duran Duran).
En nu al op Social Media een hele bekende scene ("I like you").
Was deze alweer vergeten. Ga van het weekend een poging wagen.SomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:32:
[video]
Daar is ook nog een film van geweest. Met Heather Graham en Matt Leblanc. Danger Will Robinson.Tweakmans schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:33:
Vanaf 13 april verschijnt Lost in Space, over een familie die een kolonie moet oprichten, maar neerstort op een verloren planeet en daar moet zien te overleven. De serie is een moderne remake van de gelijknamige reeks uit de jaren zestig.
[video]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Een 89% op RT met een cijfer van 7,7. Op IMBD zit het boven de 8. Gelukkig dus geen dieptepunt a la The Cloverfield Paradox. Misschien vanavond ook even opzettenDonstil schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:20:
[...]
Ja die trailer was er al een tijdje maar is nu ineens een Netflix film zo lijkt het.
Ooh is hij vandaag al uit? Dacht later.SomerenV schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:51:
[...]
Een 89% op RT met een cijfer van 7,7. Op IMBD zit het boven de 8. Gelukkig dus geen dieptepunt a la The Cloverfield Paradox. Misschien vanavond ook even opzetten
IMDb vind ik persoonlijk ook altijd wel wat waard. Al zijn er nu nog wel te weinig stemmen (1100) om een goed cijfer te vormen.
Mijn Netflix zegt "Vanaf 12 maart". Dat komt overeen met andere landen. Enkel de bioscoop versie is al uit, oa in verenigde staten.Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:59:
Ooh is hij vandaag al uit? Dacht later.
Ziet er interessant uit. Bij deze op mijn to watch list.Tweakmans schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:33:
Vanaf 13 april verschijnt Lost in Space, over een familie die een kolonie moet oprichten, maar neerstort op een verloren planeet en daar moet zien te overleven. De serie is een moderne remake van de gelijknamige reeks uit de jaren zestig.
[video]
The Walking Dead staat niet op NL netflix. Zit jij op de Belgische Netflix?nedius004 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:41:
Zie dat seizoen 7 van The Walking Dead sinds vandaag op netflix staat
Ja is in BelgieRockvee2 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:37:
[...]
The Walking Dead staat niet op NL netflix. Zit jij op de Belgische Netflix?
Het werkt ook enkel als de Netflix menutaal in het Engels of Frans staat want er zijn (nog) geen Nederlandse ondertitels.Rockvee2 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:37:
The Walking Dead staat niet op NL netflix. Zit jij op de Belgische Netflix?
Hij kwam bovenaan in Netflix, vantevoren niets van gezien toch maar aan geklikt en ik heb in 1 avond het hele seizoen gezien.SomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:32:
[video]
Ik vond het juist een vrij serieuze serie, hij wordt ook steeds serieuzer in de latere afleveringen. Het sprak me in ieder geval aan, aanrader!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vandaag er ook maar even doorheen gejaagd. Leuke serie idd en erg herkenbaar als je toen een tiener was. Maar wat was dat voor cliffhangerSomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:32:
[video]
[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 25-02-2018 01:46 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 25-02-2018 01:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Shikata ga nai.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Trailer sprak me al niet erg aan ondanks dat ik een super grote fan ben van Scifi series en films. Daarom maar 9 aflevingen achter elkaar gekeken van the expansealgalid schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:45:
De sci fi film Mute (van Duncan Jones) is uit vandaag, maar lijkt helaas een teleurstelling te zijn, ik zal het een kans geven.
Ik heb deze film gezien en het is geen slechte film, wel vermakelijk zelfs. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met Blade Runner maar bij Mute is het hele verhaal een beetje te rommelig verteld naar mijn mening.algalid schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:45:
De sci fi film Mute (van Duncan Jones) is uit vandaag, maar lijkt helaas een teleurstelling te zijn, ik zal het een kans geven.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ligt dit aan de compressie die Netflix toepast? Wat zijn jullie ervaringen met het kijken van dergelijk materiaal (concertregistraties) op Netflix?
Verwijderd
Ik wist niet dat er concerten op netflix staan? Ik zal morgen even het bekijken, Hans Zimmer nog wel, waarom heb ik dat gemist? Ik heb alleen geen 5.1 set, maar wel 2.1. Ik kom er morgen even op terug, iedereen slaapt hier al in huis en dat is wat lastig testen met het geluid hard en ik heb ook wat bier op en Zimmer wil ik wel ervaren, zou helemaal top zjin als Max Richter er ook opstaat, maar zoveel feest zal het wel niet zijn.Yonix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:43:
Ligt dit aan de compressie die Netflix toepast? Wat zijn jullie ervaringen met het kijken van dergelijk materiaal (concertregistraties) op Netflix?
Ik kijk zelf met de nvidia shield (adroid tv) en die heeft wel de irritante bug dat na 2 dagen het geluid zachter gaat, vanochtend hadden de kinderen het geluid op volume 90 staan omdat het anders niet te horen was. Moderne techniek , fantastisch

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 22:17 ]
Verwijderd
https://www.viva.nl/werk-...bijna-niemand-m-af-kijkt/
De horrorfilm Veronica (er zijn er 2 op netflix, het is die van 1 uur en 45 minuten). Ik heb hem nog niet gezien, maar wil de link even delen voor de horror liefhebbers. Ik ga hem denk ik morgen kijken (mijn vrouw is nogal een die hard horror fan en deze kent ze niet, maar ze slaapt al).
Thanks voor de tip,ik wist dat ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Ik wist niet dat er concerten op netflix staan? Ik zal morgen even het bekijken, Hans Zimmer nog wel, waarom heb ik dat gemist? Ik heb alleen geen 5.1 set, maar wel 2.1. Ik kom er morgen even op terug, iedereen slaapt hier al in huis en dat is wat lastig testen met het geluid hard en ik heb ook wat bier op en Zimmer wil ik wel ervaren, zou helemaal top zjin als Max Richter er ook opstaat, maar zoveel feest zal het wel niet zijn.
Netflix is soms heel erg onoverzichtelijk met het aanbod, er is bovoorbeeld geen topic met concerten.
24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler
Was voor mij ook een aangename verrassing! Heb Hans Zimmer ooit live mogen zien spelen en dat was fantastisch!Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Ik wist niet dat er concerten op netflix staan? Ik zal morgen even het bekijken, Hans Zimmer nog wel, waarom heb ik dat gemist? Ik heb alleen geen 5.1 set, maar wel 2.1. Ik kom er morgen even op terug, iedereen slaapt hier al in huis en dat is wat lastig testen met het geluid hard en ik heb ook wat bier op en Zimmer wil ik wel ervaren, zou helemaal top zjin als Max Richter er ook opstaat, maar zoveel feest zal het wel niet zijn.
Ik kijk zelf met de nvidia shield (adroid tv) en die heeft wel de irritante bug dat na 2 dagen het geluid zachter gaat, vanochtend hadden de kinderen het geluid op volume 90 staan omdat het anders niet te horen was. Moderne techniek , fantastischGelukkig is dat wel op te lossen (doordat ik elke 2 dagen het geluid opnieuw instel, ach er zijn ergere dingen). Maar ik kom erop terug.
Anyhow, top als je even zou willen checken hoe het bij jou thuis klinkt!
Bij mijn setup hoef ik niet al teveel omhoog te schroeven (nouja 5 dB).Yonix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:43:
Ik kijk nu naar 'Hans Zimmer: Live in Praque', maar ik vind het geluid een beetje tegenvallen. Ik moet hier met een Sonos 5.1-setup het volume toch best aardig omhoog gooien - volume staat nu veel hoger dan vij films op Netlix. En ja, alle instellingen kloppen.
Ik denk dat het "normaal" is. De muziek van Hans Zimmer met koor en helft klassieke muziekinstrumenten is gezet op een lager volume, beetje zoals CD's van klassieke muziek. Veelgehoorde klacht is "ik hoor niets in de auto". Bij te hoog volume is het dynamisch bereik kapot daarom klinkt het stiller.
Klassieke muziek gaat van het volume van gefluister tot geschreeuw. Popmuziek is altijd even luid. Om het "nulpunt" te vinden is het dus veel makkelijker voor gewone muziekconcerten. Ik denk evenwel dat het nulpunt hier hoger staat dan bij een puur klassiek concert maar lager dan een popconcert.
Zoiets is er al: Fort AlphaSomerenV schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:53:
[...]
Nou is de Amerikaanse cultuur wel wat anders dan de Nederlandse, maar dat mocht de pret niet drukken. Overigens lijkt me een dergelijke serie maar dan in Nederland me ook wel geinig.
Bitrate van geluid is bedroevend laag op NF. Zou heel graag zien (horen..) dat hier eens wat meer aandacht aan besteed wordt.Yonix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:43:
Ik kijk nu naar 'Hans Zimmer: Live in Praque', maar ik vind het geluid een beetje tegenvallen. Ik moet hier met een Sonos 5.1-setup het volume toch best aardig omhoog gooien - volume staat nu veel hoger dan vij films op Netlix. En ja, alle instellingen kloppen.
Verwijderd
Op mijn 2.1 set is het net zo hard als andere zaken op netflix, ik hoef niets bij te stellen. Ik vermoed dat mijn netflix stereo pakt en niet 5.1 omdat ik op mijn nvidia shield ernaar kijk en daarop heb ingegeven dat ik geen 5.1 geluidsset heb.Yonix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:28:
Anyhow, top als je even zou willen checken hoe het bij jou thuis klinkt!
Misschien is het 5.1 geluid zachter dan het stereo geluid?
Nu The Frankenstein Chronicles. Brits, 1827, fijn sfeertje en een sterke cast met Sean Bean.
Je hebt geen idee waar dit naar toe gaat, behalve dat het goed fout zit.

Shikata ga nai.
Verwijderd
Ben er nu ook aan begonnen, goede 1e aflevering, straks verder kijken. Bedankt voor de tip.CR2032 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:56:
Nu The Frankenstein Chronicles. Brits, 1827, fijn sfeertje en een sterke cast met Sean Bean.
Je hebt geen idee waar dit naar toe gaat, behalve dat het goed fout zit.
Ja en wij vonden het de moeite waard, het is weer eens iets anders.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:59:
Heeft iemand 'Mute' trouwens al gezien? Ik vind het zelf maar een saai, onsamenhangend gebeuren waar geen doorkomen aan is.En dat moet dan het zogenaamde magnum opus van Duncan Jones voorstellen.
A remote Alaskan town that has been overrun by paranormal forces and local outcast Roman Mercer (Jogia) must overcome the town's prejudices and his own personal demons if he's to harness his repressed psychic powers and save everyone from the mass haunting that's threatening to destroy them all.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Hij is wel leuk en aardig, maar om hem nou niet af te kijken. Vind ik beetje overdreven. Zitten wel wat spannende momenten in. Maar geen schrik momenten ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:25:
Zat naar een vakantieadres te zoeken en kwam op de viva site terecht (forum) en zag vervolgens dit:
https://www.viva.nl/werk-...bijna-niemand-m-af-kijkt/
De horrorfilm Veronica (er zijn er 2 op netflix, het is die van 1 uur en 45 minuten). Ik heb hem nog niet gezien, maar wil de link even delen voor de horror liefhebbers. Ik ga hem denk ik morgen kijken (mijn vrouw is nogal een die hard horror fan en deze kent ze niet, maar ze slaapt al).
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
(De beeldkwaliteit is qua scherpte wel OK maar, zoals gezegd, vrij helder/licht. Bij andere series op Netflix zie ik dit niet).
Reactie verplaatst naar Netflix topic.
[ Voor 5% gewijzigd door defiant op 06-03-2018 22:45 ]
Wha valt wel mee, is natuurlijk als het om normaal dd zou gaan idd wat aan lage kant, voor digital plus wat betere compressie heeft echter goed. tuurlijk kan altijd beter maar voor streaming prima.Schimanski81 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:08:
[...]
Bitrate van geluid is bedroevend laag op NF. Zou heel graag zien (horen..) dat hier eens wat meer aandacht aan besteed wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door Lasmibalsingh op 07-03-2018 11:56 . Reden: Niet de topicwaarschuwing gelezen ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Jessica jones en Luke cage laat ik denk ik aan me voorbij gaan dit jaar, hebben niet echt indruk gemaakt in het vorige seizoen hier.
Het tweede seizoen van A Series of Unfortunate Events, dat vanaf 30 maart beschikbaar is, heeft ook een nieuwe trailer.
Als laatste kondigt een teaser het allerlaatste seizoen aan van House of Cards, dat dit najaar wordt verwacht.
Verwijderd
Hier is de serie hetzelfde als andere series, als ze ingezoomed zijn op een gezicht zie je het wel duidelijk (net als in game of thrones). Maar ik zie verder geen verschil op de tv's die ik heb (5 jaar oud ongeveer).Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:52:
We zijn pas begonnen met de Frankenstein Chronicles. Het valt mij op dat de beeldkwaliteit van deze serie erg helder is. Aangezien ik pas een nieuwe TV heb (Sony 55XE9305) en nog aan de beeldinstellingen bezig ben wilde ik hier eens vragen of dit voor deze serie bij anderen ook zo overkomt?
(De beeldkwaliteit is qua scherpte wel OK maar, zoals gezegd, vrij helder/licht. Bij andere series op Netflix zie ik dit niet).
[mbr]Reactie verplaatst naar Netflix topic.[/mbr]
Wel een toffe serie, ik ben net bij seizoen 2 aangekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 22:37 ]
Zin in Lost en Space en het laatste seizoen van House of Cards. Jaren geleden nooit gedacht dat Netflix zo goed zou bevallen. Inmiddels zijn mijn vriendin en ik al een paar jaar grootverbruikerTweakmans schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:41:
Nieuw voorproefje van Lost in Space. Centraal staat de familie Robinson die een buitenaardse kolonie moet oprichten, maar neerstort op een verloren planeet en daar moet zien te overleven. De serie is een moderne remake van de gelijknamige reeks uit de jaren zestig. Vanaf 13 april op Netflix.
[video]
Het tweede seizoen van A Series of Unfortunate Events, dat vanaf 30 maart beschikbaar is, heeft ook een nieuwe trailer.
[video]
Als laatste kondigt een teaser het allerlaatste seizoen aan van House of Cards, dat dit najaar wordt verwacht.
[video]
Het probleem is alleen dat ik nogal graag wil weten hoe een verhaallijn af loopt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Das mijn favo 'humorvolle wegkijkserie', heb alle S01 t/m S03 episodes al meerdere keren gezienLasmibalsingh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:54:
Ik heb in 1 maand tijd 3 seizoenen Brooklyn Nine Nine bekeken, echt een aanrader als humorvolle wegkijkserie (20 min per aflevering). Jammer dat de Netflix NL niet de vervolgseizoenen aanbiedt, gelukkig de Engelse en Amerikaanse wel.
Hoop dat ze nog eens komen met seizoen 4 / 5...
Ben nu net bezig met Bordertown, een Finse detective / crimi. Bevalt goed, spannend verhaal.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Probeer Mindhunter dan ook eens, mocht je die nog niet gehad hebbenMartinusz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:28:
Unabomber aan het kijken, bevalt ook erg goed, eerste keer dat ik mij niet zo stoor aan het "reizen" door de tijd constant in het verhaal.
Magnum opus is wat overdreven, het is wel een passie project van Duncan wat hij graag wou maken.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:59:
Heeft iemand 'Mute' trouwens al gezien? Ik vind het zelf maar een saai, onsamenhangend gebeuren waar geen doorkomen aan is.En dat moet dan het zogenaamde magnum opus van Duncan Jones voorstellen.
Ik vond hem wel goed eigenlijk, het is inderdaad geen explosie popcorn film, maar verder valt het allemaal mooi in elkaar.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Zegt mij niks, maar zal het eens opzoeken!Gaargod schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:55:
[...]
Probeer Mindhunter dan ook eens, mocht je die nog niet gehad hebben
Wat nog op het lijstje staat: Godless, Peaky Blinders, Altered Carbon, Better call Saul, Ozark en Bloodine
Maffia kant: Gomorra en Suburra aanradersSlomy schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:57:
Nu geheel bij met House of Cards, Narcos, Designated Survivor, GoT en Westworld (niet allen Netflix). Nog bezig met Breaking Bad en The Crown. Aan het kijken naar een serie die ergens daar tussen past.
Wat nog op het lijstje staat: Godless, Peaky Blinders, Altered Carbon, Better call Saul, Ozark en Bloodine
El chapo ook trouwens, vooral S2.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 10-03-2018 16:15 ]
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Wij hebben S1 verslonden en zijn met S2 ergens halverwege de derde of vierde aflevering gestopt.
Het verhaal pakt niet (meer) en we komen er gewoon niet in.
Damnation zou je nog aan je lijst kunnen toevoegen als Godless bevaltSlomy schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:57:
Nu geheel bij met House of Cards, Narcos, Designated Survivor, GoT en Westworld (niet allen Netflix). Nog bezig met Breaking Bad en The Crown. Aan het kijken naar een serie die ergens daar tussen past.
Zijn er nog Bates Motel kijkers onder ons? S04 staat nu op Netflix.
Ik ben het met je eens dat seizoen 1 idd een stuk beter was.Koerski schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:29:
Ik zag nog niet echt iemand iets opmerken over Jessica Jones S2. Ik heb seizoen 1 met plezier en in spanning gekeken maar heb aflevering 1 van S2 bekeken en kwam er met moeite doorheen. Wordt voor mijn gevoel nogal geforceerd een nieuwe verhaallijn opgezet.
Ik zit nu op aflevering 10 van het 2e seizoen maar het kijkt idd niet zo lekker weg als het eerste seizoen, desondanks kijk ik gewoon verder omdat ik toch wil weten hoe het afloopt.
Seizoen één vond ik al middelmatig, dus ik laat seizoen twee maar even voor wat het is. Misschien dat ik eraan begin als er ooit nog eens een tweede seizoen komt van 'The Defenders'.Koerski schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:29:
Ik zag nog niet echt iemand iets opmerken over Jessica Jones S2. Ik heb seizoen 1 met plezier en in spanning gekeken maar heb aflevering 1 van S2 bekeken en kwam er met moeite doorheen. Wordt voor mijn gevoel nogal geforceerd een nieuwe verhaallijn opgezet.
Shikata ga nai.
Playstation 5
Totaal niet serieus maar gewoon even lachen.
Amateur bakkers die niet zo heel erg goed zijn ( en dat is licht uitgedrukt ) die proberen iets na te maken wat een ervaren bakker heeft gemaakt.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Shikata ga nai.
Thx voor de tip!puntje013 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:28:
Voor de mensen hier die kookshows kijken is nailed it ook een leuke afwisseling.
Totaal niet serieus maar gewoon even lachen.
Amateur bakkers die niet zo heel erg goed zijn ( en dat is licht uitgedrukt ) die proberen iets na te maken wat een ervaren bakker heeft gemaakt.
[video]
Ik kijk nooit naar kookshows maar dit ziet er wel lachen uit xD
4 delige HBO docu-serie over Jimmy Iovine en Dr. Dre.
En vanaf morgen beschikbaar de special van Ricky Gervais
[ Voor 24% gewijzigd door puntje013 op 12-03-2018 19:52 ]
Ah Natalie Portman en SciencefictionBuzz_Fuzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:09:
Annihilation sinds vandaag beschikbaar. Blijkbaar enkel in de VS in de bioscopen, en daarbuiten "straight-to-netflix".
[video]
De serie gaat over de politie in Flint, een stad onder de rook van Detroit, waar de armoe en daarmee criminaliteit heeft toegeslagen. Na jarenlange bezuinigingen is het voor de politie niet meer dan dweilen met de kraan wagenwijd open.
Moest overigens wel erg aan Nightcrawler denken bij het zien van al het leed in zo mooi mogelijke shots.
[ Voor 31% gewijzigd door josh-hill op 13-03-2018 17:58 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
And to think they once said that computers would take away jobs.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c-7sAUT9Tds]
De eerste aflevering moest ik al 2 keer kijken omdat ik mijn concentratie er niet meer bij kon houden en ben net ook maar gestopt met de 2de aflevering.
Series met verschillende verhaallijnen door elkaar dat je op moet letten hoe het op zijn plek komt is het niet voor mij denk ik
2250 WP Zuid PVoutput
Ik heb het hier volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar deze week is bekend gemaakt dat in het komende seizoen van The Crown, Hugh Laurie (Dr. House, The Night Manager) mogelijk de rol van prins Philip zal overnemen van Matt Smith, Laurie moet de rol nog accepteren.
Eerder is al bekend gemaakt dat Olivia Colman (Broadchurch, The Night Manager) de rol van koningin Elizabeth zal overnemen van Claire Foy.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Gisteren even gekeken, maar best redelijke film.Buzz_Fuzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:09:
Annihilation sinds vandaag beschikbaar. Blijkbaar enkel in de VS in de bioscopen, en daarbuiten "straight-to-netflix".
[video]
Ik heb dit seizoen ook maar afgekeken om te weten hoe het afloopt, maar eigenlijk kan je dit seizoen beter skippen. Ik vind dit misschien wel het slechtste seizoen van het Netflix Marvel universe...puntje013 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:12:
[...]
Ik ben het met je eens dat seizoen 1 idd een stuk beter was.
Ik zit nu op aflevering 10 van het 2e seizoen maar het kijkt idd niet zo lekker weg als het eerste seizoen, desondanks kijk ik gewoon verder omdat ik toch wil weten hoe het afloopt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Redelijk is wat mij betreft het goede woord ja.G.Scholtens schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:51:
[...]
Gisteren even gekeken, maar best redelijke film.
Het is echt niks he? Je kan ook aan alles merken dat de maker een vrouw is.Conscience NL schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:19:
[...]
Ik heb dit seizoen ook maar afgekeken om te weten hoe het afloopt, maar eigenlijk kan je dit seizoen beter skippen. Ik vind dit misschien wel het slechtste seizoen van het Netflix Marvel universe...
Al die oninteressante dingen, ben maar gestopt bij aflevering 6.
Heb nog maar 2 afleveringen gezien, maar vind het opzich wel prima lijken. Maar goed, 2 afleveringen is te weinig om echt een mening te hebben.Conscience NL schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:19:
[...]
Ik heb dit seizoen ook maar afgekeken om te weten hoe het afloopt, maar eigenlijk kan je dit seizoen beter skippen. Ik vind dit misschien wel het slechtste seizoen van het Netflix Marvel universe...
Maar moet eerlijk zeggen dat ik alles waar iron fist in zit het minste vind. Iron fist eerste seizoen een kans gegeven maar vind het niets. Defenders alleen maar gekeken voor overarching storyline.
Klinkt ook interessant. Ik kom wederom tijd te kort. Deze gaat op de lijst.josh-hill schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:57:
Gisteren aan Flint Town begonnen. Dit is denk ik wel een (docu)serie die ik zeer mag waarderen. Eerste aflevering zat in ieder geval goed in elkaar.
De serie gaat over de politie in Flint, een stad onder de rook van Detroit, waar de armoe en daarmee criminaliteit heeft toegeslagen. Na jarenlange bezuinigingen is het voor de politie niet meer dan dweilen met de kraan wagenwijd open.
Moest overigens wel erg aan Nightcrawler denken bij het zien van al het leed in zo mooi mogelijke shots.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.