Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Heb het wel vaker gezien bij series/films die gingen verdwijnen.Wailing_Banshee schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:24:
[...]
Ik heb nog nooit iets gezien van een einddatum, volgens mij wordt dat in de app niet getoond... laten we hopen dat het een foutje was, anders hebben wij een probleem (wij zijn iets verder dan @Verwijderd, maar niet veel!)
Wij kijken via Android app op de TV. Zeker 2 weken lang was die melding er.
Kan het thuis niet checken maar hier in de browser toont hij het nu inderdaad niet meer. Misschien dat de boel nog net niet rond was met ABC ofzo
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
(Had best wel groot nieuws geweest op bijvoorbeeld netflix-nederland.nl)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je kan per serie/documentaire/film kijken op netflix.com of je programma verdwijnt. En daar staat niks bij .
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.netflix.com/search?q=4k
Ik geloof dat (bijna) alle echte netflix originals sowieso in 4k getoond worden.
[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2017 21:01 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Bedankt, dit lijstje is inderdaad een stuk langer. De app laat er dus maar maximaal twintig zien als je ergens op zoekt.Trevor schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:59:
Dit is een van de makkelijkste manieren om te zoeken:
https://www.netflix.com/search?q=4k
Ik geloof dat (bijna) alle echte netflix originals sowieso in 4k getoond worden.
Wel een hoop titels die de resolutie niet waard zijn trouwens. Van die standup meuk is de pixels niet waard.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mee eens!grote_oever schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:07:
Net shooter seizoen 2 gezien. Ben ik de enige die seizoen 1 heel gaaf vond, maar seizoen 2 een slap aftreksel?
Ik vond seizoen 2 echt tegenvallen.
Verhaal was soms ook best wel wazig.
Ik kijk nu op de website van netflix en daar zie ik onder andere de volgende titels staan:
World War Z, It Follows, Insidious, Spectre en nog veel meer.
Ga ik via de Ziggo horizon box of via de app op mijn tv naar Netflix dan zie ik deze titels er niet tussen staan...
Hoe kan dit?
Edit:
ik bedenk me nu pas dat ik op het werk via Ierland op internet zit dus daar zal het wel mee te maken hebben
Ik werd al helemaal blij met het aanbod
[ Voor 20% gewijzigd door Sargan op 20-09-2017 08:05 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Klopt, het helpt ook nog eens niet dat ze bij aflevering 8 hebben moeten stoppen i.v.m. een beenbreuk van Bob Lee. Ik trek het nog wel moet ik zeggen al haalt het niet het niveau van seizoen 1 en dat terwijl er volgens mij genoeg mogelijkheden zijn om een interessant verhaal te vertellengrote_oever schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:07:
Net shooter seizoen 2 gezien. Ben ik de enige die seizoen 1 heel gaaf vond, maar seizoen 2 een slap aftreksel?
[ Voor 6% gewijzigd door Chrosser op 20-09-2017 10:30 ]
The Walking Dead: Beschikbaar tot 13-10-2017Rockvee2 schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:14:
Once Upon a Time verdwijnt (voorlopig) niet van Netflix.
Je kan per serie/documentaire/film kijken op netflix.com of je programma verdwijnt. En daar staat niks bij .
Het zou wel jammer zijn, ben net klaar t/m seizoen 6, maar hoop seizoen 7 (en inmiddels 8 ) die nog niet op Netflix hebben gestaan ook nog wel te kunnen zien
Kon hem inderdaad ook nergens vinden online, maar hij gaf het echt iedere keer tijdens het kijken. Nu dus niet meer, dus false alarmTrevor schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:36:
Ik heb allerlei lijstjes van Nederland, Belgie en VS nagelopen, maar nergens heeft die waarschuwing gestaan voor zover ik kan zien. En de nederlandse lijst bekijk ik elke paar dagen... Dus geen idee wat er aan de hand geweest is, maar op de verwijderlijst heeft hij naar mijn beste weten de afgelopen tijd niet gestaan.
(Had best wel groot nieuws geweest op bijvoorbeeld netflix-nederland.nl)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
(Overigens vond ik ze beiden niet echt interessant, bij dexter ergens halverwege seizoen 1 gestopt en TWD geloof ik al na 2 afleveringen. Vooral die laatste vond ik wat hysterisch zo af en toe.)
[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-09-2017 11:19 ]
Je had ook t/m seizoen 6 moeten kijken. Dan zie je 'Trevor'Trevor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:18:
... en TWD geloof ik al na 2 afleveringen. Vooral die laatste vond ik wat hysterisch zo af en toe.)..
http://www.imdb.com/character/ch0552311/
Vorig jaar werd op 13-10 seizoen 6 toegevoegd. Licentie is meestal 1 jaar geldig. Ook toen was er sprake van dat TWD zou verdwijnen van netflix maar dat is niet gebeurd maar werd dus juist uitgebreid met 1 seizoen.phYzar schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:50:
[...]
The Walking Dead: Beschikbaar tot 13-10-2017
Het zou wel jammer zijn, ben net klaar t/m seizoen 6, maar hoop seizoen 7 (en inmiddels 8 ) die nog niet op Netflix hebben gestaan ook nog wel te kunnen zien
Ik verwacht dat dit jaar hetzelfde gebeurd.
Bij deze:Robtimus schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:05:
Van mij mogen ze overigens wel laten weten dat films of series die je in je watch-list hebt staan gaan verdwijnen. Ik kwam er gisteren achter dat er zeker 3 films opeens weg zijn, en ook niet meer in de search results terug komen. Als ik dat eerder had geweten had ik ze wat eerder gekeken.
https://www.moviemeter.nl/netflix/lastchance
Elke week een keer die pagina bezoeken en je weet welke films gaan verdwijnen.
Alternatief is: https://www.netflix-neder...lms-en-series-op-netflix/horizon1978 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:17:
[...]
Bij deze:
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
http://www.upflix.net/
vind ik zelf de prettigste ervaring voor nieuwe en verdwijnende content.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H2plHQeaxTc]
horizon1978 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:17:
[...]
Bij deze:
Bedankt allemaal, ik zal deze zeker in de gaten houden.Trevor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:32:
Of op je telefoon:
http://www.upflix.net/
vind ik zelf de prettigste ervaring voor nieuwe en verdwijnende content.
Overigens wel opvallend hoeveel Disney films er deze maand verwijderd zijn volgens https://www.netflix-neder...lms-en-series-op-netflix/. Ik dacht dat ze zeiden dat Disney in NL/BE nog wel een tijd actief zou blijven...
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Verwijderd
Het proces is erg pijnlijk om lang vol te houden, dus ik ben er nog niet doorheen. Vanavond aflevering 6 gezien, oei oei oei wat had ik het lastig. Het is in mijn geval ook mijn vrouw die hem toch af wilt kijken, maar damn, ik trek een paar acteurs echt heel slecht. Die oude vrouw in de kerk ben ik nu wel helemaal zat, maar die moeder en dochter weten bizar goed op mijn irritatiefactor in te spelen, het is gewoon een pure vorm van zelfkastijding voor mij.avotar schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:07:
je zal er inmiddels wel doorheen zijn, maar het wordt beter gelukkig.
Het is dat mijn vrouw zo'n Stephen King fan was, anders had ik het einde niet gehaald
Ik kijk persoonljk nog liever 3 afleveringen van the bold and the beautiful dan 1 aflevering van the mist

Aflevering 6 begon wel heel tof, maarja, als ze die moeder en dat kind en die oude vrouw in de kerk die mij nu ook al erg gaat irriteren eruit halen was het nog best te doen. Op zich is het verhaal ook niet heel slecht en gebeuren er wel interessante dingen, maar de uitvoering... pfff, ik hoop dat netflix er niet veel voor betaald heeft. Vooral die moeder en dochter, die zorgen echt dat de serie gewoon slecht is. Puur die 2, laat ze aub snel doodgaan. Maarja, imdb zegt van niet....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 21:49 ]
Ziet er wel heel gaaf uit hoor.Tweakmans schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:51:
Eerste trailer voor The Punisher, de nieuwste Netflix-reeks die - net zoals Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist en The Defenders - gebaseerd is op de heldhaftige strips van Marvel.
[video]
Hopen dat het zo "bruut/meedogenloos" wordt als de strips.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb je daredevil gezien met the punisher? Vermoed dat het niet veel bruter wordt als in deze serie, maar ze de trend doorzetten.Donstil schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:57:
[...]
Ziet er wel heel gaaf uit hoor.
Make lovecraft not warcraft.

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Als wij zo'n serie hebben, die m'n vrouw wel leuk vindt en ik niet of vv, dan kijken we die gewoon wanneer de ander niet thuis is of wat anders te doen heeft. Klinkt alsof je misschien wat meer afstand van je vrouw moet nemen.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:48:
[...]
Het proces is erg pijnlijk om lang vol te houden, dus ik ben er nog niet doorheen. Vanavond aflevering 6 gezien, oei oei oei wat had ik het lastig. Het is in mijn geval ook mijn vrouw die hem toch af wilt kijken, maar damn, ik trek een paar acteurs echt heel slecht. Die oude vrouw in de kerk ben ik nu wel helemaal zat, maar die moeder en dochter weten bizar goed op mijn irritatiefactor in te spelen, het is gewoon een pure vorm van zelfkastijding voor mij.
Ik kijk persoonljk nog liever 3 afleveringen van the bold and the beautiful dan 1 aflevering van the mist![]()
Aflevering 6 begon wel heel tof, maarja, als ze die moeder en dat kind en die oude vrouw in de kerk die mij nu ook al erg gaat irriteren eruit halen was het nog best te doen. Op zich is het verhaal ook niet heel slecht en gebeuren er wel interessante dingen, maar de uitvoering... pfff, ik hoop dat netflix er niet veel voor betaald heeft. Vooral die moeder en dochter, die zorgen echt dat de serie gewoon slecht is. Puur die 2, laat ze aub snel doodgaan. Maarja, imdb zegt van niet....
Nomen nescio
Heb sinds ik een Chromecast heb easier toegang tot Netflix en deze staat aangevinktDonstil schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:57:
Ziet er wel heel gaaf uit hoor.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik spreek nu specifiek voor mezelf: Zowel S1 als S2 was abominabel. M’n dame kijkt het en die zal ook S3 erdoorheen jagen. Heb de eerste 6 eps van S1 zodoende gezien en sommige eps van S2. Met kwaliteit heeft het he-le-maal niks te maken. Maar then again: ik denk niet dat de meeste mensen het wel daarvoor kijken. Het is nostalgie voor velen, denk ik.Trouble schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:16:
Nieuw seizoen van Fuller House staat erop, maar jemig wat is dat infantiel zeg. Heb de vorige seizoenen ook gezien, kan me niet herinneren dat het zo slecht was
Ik ben er aan begonnen omdat ik Full House vroeger wel leuk vond. De eerste aflevering heb ik gezien, daarna ben ik afgehaakt. Jammer.Veefje schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:03:
[...]
Ik spreek nu specifiek voor mezelf: Zowel S1 als S2 was abominabel. M’n dame kijkt het en die zal ook S3 erdoorheen jagen. Heb de eerste 6 eps van S1 zodoende gezien en sommige eps van S2. Met kwaliteit heeft het he-le-maal niks te maken. Maar then again: ik denk niet dat de meeste mensen het wel daarvoor kijken. Het is nostalgie voor velen, denk ik.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Eerste seizoenen heb ik gezien, vooral de eerste was leuk omdat het inderdaad wat nostalgisch was. En nu kijk ik het niet meer, vind het echt tenenkrommend.Veefje schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:03:
[...]
Ik spreek nu specifiek voor mezelf: Zowel S1 als S2 was abominabel. M’n dame kijkt het en die zal ook S3 erdoorheen jagen. Heb de eerste 6 eps van S1 zodoende gezien en sommige eps van S2. Met kwaliteit heeft het he-le-maal niks te maken. Maar then again: ik denk niet dat de meeste mensen het wel daarvoor kijken. Het is nostalgie voor velen, denk ik.
Morgen begint The Good Place, daar heb ik betere verwachtingen van
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Dat lijkt mij ook een stuk leukerTrouble schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:08:
Morgen begint The Good Place, daar heb ik betere verwachtingen van
Heb een aflevering van FH gezien, maar snel afgehaakt.
Ben wel benieuwd naar The Good Place. Het idee spreekt me in elk geval erg aan. Ben nu bezig met Lucifer, dus weet waar ze eigenlijk zou horen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hoe zit het met de CW deal voor NL, gaan wel hier de CW series ook vlotjes na verschijning te zien krijgen?
Dat is toch al het geval? Riverdale, Arrow, Crazy Ex-Girlfriend en The 100 worden (als het seizoen bezig is) wekelijks online gegooid op Netflix. Legends of Tomorrow, The Flash en Supergirl, daar staan alle seizoenen van op. Frequency werd ook wekelijks uitgezonden, maar is nu gecanceld. Izombie staat er op en Jane the Virgin. Volgens mij The Originals en The Vampire Diaries ook. Weet niet of Supernatural op Netflix staat. Maar kortom: de deal is gewoon intact.sambalbaj schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:47:
Tsja Kristen Bell is meestal wel een +1
Hoe zit het met de CW deal voor NL, gaan wel hier de CW series ook vlotjes na verschijning te zien krijgen?
/rant
Ik vind Netflix op het gebied van blockbusters echt heel erg tegenvallen.
De obscure films die je zelfs via torrents lastig binnenkrijgt staan er dan wel best compleet op, geen idee of dat aan de films ligt die ik toevallig op zocht de afgelopen tijd, maar die zijn iig een stuk completer dan films die wel enigszins populair zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door ikbenerniet op 22-09-2017 21:25 ]
Is dat niet tijdelijk, samen met een hoop andere Disney films. Ik dacht toch alleszins dat die vrij snel terug gingen komen.ikbenerniet schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:25:
Ik zag een tijdje geleden Star Wars Ep 7 op Netflix staan. Die maar uitgesteld totdat ik een degelijk geluidssetje bij mijn tv heb(want dat verdient zo'n film wel), blijkt die inmiddels verwijderd?
Dat is wel meteen het probleem waar veel streaming diensten tegen aan lopen. Van het een op andere moment films of seizoenen van series die gewoon niet meer beschikbaar zijn om weet ik veel wat voor reden. Het feit dat Disney met een eigen dienst gaat komen belooft ook niet veel goed. Grote kans dat vrijwel alles van Disney (dus ook Star Wars en Marvel) in de nabije toekomst van Netflix verdwijnt.ikbenerniet schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:25:
Ik zag een tijdje geleden Star Wars Ep 7 op Netflix staan. Die maar uitgesteld totdat ik een degelijk geluidssetje bij mijn tv heb(want dat verdient zo'n film wel), blijkt die inmiddels verwijderd?![]()
/rant
Ik vind Netflix op het gebied van blockbusters echt heel erg tegenvallen.
De obscure films die je zelfs via torrents lastig binnenkrijgt staan er dan wel best compleet op, geen idee of dat aan de films ligt die ik toevallig op zocht de afgelopen tijd, maar die zijn iig een stuk completer dan films die wel enigszins populair zijn.
Reden dat TFA verwijderd is komt overigens door een verlopen licentie. En ik zie het niet snel gebeuren dat die licentie weer vernieuwd gaat worden. En alles vanaf 2019 van Disney zal sowieso niet naar Netflix komen. Maar goed, ik verrek het nóg eens een tientje neer te leggen voor de fractie van het Disney-aanbod wat ik wil kijken.
Licenties gaan nu vaak per maand of kwartaal, en dat moet in mijn ogen op de schop. Doorlopende licenties zou een stuk beter zijn, al helemaal bij oudere series/films. Licentiekosten op basis van views, iets wat nu volgens mij niet gebeurt. Een beetje het model wat ook bij Youtube en in de muziekwereld gebruikt wordt. Daar is alles gebaseerd op views en kliks, terwijl het in de filmwereld vooral gebaseerd is op vaste prijzen voor een vaste periode.
[ Voor 26% gewijzigd door SomerenV op 22-09-2017 22:44 ]
Vind ik prima. Al veel Hidden gems ontdekt zo. Zolang netflix de goede keuzes maakt...
Nu volledig in de expanse. Eerste episode is weer wat moeilijk in te komen net zoals het eerste seizoen maar kijkt vlotjes nu en heeft een goed tempo. Er mogen wel wat meer hardere scifi shows opkomen.
[ Voor 10% gewijzigd door ilm op 22-09-2017 23:13 ]
Episode VII zie ik hier gewoon staan hoor... of is er een verschil tussen BE en NL ?ikbenerniet schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:25:
Ik zag een tijdje geleden Star Wars Ep 7 op Netflix staan. Die maar uitgesteld totdat ik een degelijk geluidssetje bij mijn tv heb(want dat verdient zo'n film wel), blijkt die inmiddels verwijderd?![]()
/rant
Yep, zowel Frequency als No Tomorrow zijn gecanceld. Samen met Riverdale waren dat de nieuwe series van CW van het afgelopen seizoen.Trevor schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:27:
Frequency gecanceld? Dat is balen, was echt een leuke serie.
Ik moet dat nog zien, kan me niet voorstellen dat Disney wereldwijd een streaming service gaat uitrollen. Zal wel US only in het begin zijn. Maar slechte zaak die versnippering.SomerenV schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:34:
[...]
Reden dat TFA verwijderd is komt overigens door een verlopen licentie. En ik zie het niet snel gebeuren dat die licentie weer vernieuwd gaat worden. En alles vanaf 2019 van Disney zal sowieso niet naar Netflix komen. Maar goed, ik verrek het nóg eens een tientje neer te leggen voor de fractie van het Disney-aanbod wat ik wil kijken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Shikata ga nai.
US only denk ik ook. Voorlopig althans.loekf2 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:47:
[...]
Ik moet dat nog zien, kan me niet voorstellen dat Disney wereldwijd een streaming service gaat uitrollen. Zal wel US only in het begin zijn. Maar slechte zaak die versnippering.
En die versnippering kan slecht uitpakken maar het hoeft niet. Je krijgt gerichte content op een vaste plek die zeer waarschijnlijk niet meer wordt verwijderd. Je hoeft uiteraard niet alle abo's af te nemen maar je kunt switchen. Het is voor alle aanbieders vermoedelijk van groot belang dat het je dit zo min mogelijk moeite kost want zij begrijpen ook wel dat als ze switchen gaan tegenwerken dat je niet meer terugkomt. Door te switchen hou je je kosten beperkt en zie je wat je wil zien en kun je de aanbieders die, voor jou, niet interessante content aanbieden links laten liggen. Ik denk dat het allemaal meer voordelen dan nadelen heeft.
Joepie! Versplintering onder het mom 'dan sluit het beter aan bij de specifieke wensen van de klant'.Veefje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:50:
Ik denk ook dat meer aanbod alleen maar voordelen oplevert. Je abonneert je gewoon op de diensten die de content leveren waar jij interesse in hebt. Het is ook niet meer realistisch om te denken dat 1 bepaalde dienst het merendeel van de content zal hebben. Dat is nu ook niet het geval. Het zal steeds meer gaan naar ons tevreden stellen met de diensten die ongeveer hebben wat we willen zien en er vrede mee hebben dat bepaalde dingen ontbreken. Netflix heeft genoeg, maar ook daar ontbreekt veel. Hetzelfde geldt voor de US, UK en DE Amazon Prime: staat genoeg op, maar er ontbreekt ook veel. Dat is iets waar we gewoon rekening mee moeten houden.

Zo werkt het bij muziek streaming toch ook niet? Je hebt Spotify, Apple Music, Google Play Music, Deezer of wat dan ook en ze hebben bijna allemaal hetzelfde aanbod. Het is ook geen wonder dat de enige streaming service met exclusive deals het zo bagger slecht doet en op sterven na dood is (hoi, Tidal!

Maar de filmstudio's denken weer dat ze het zelf beter weten en zowaar een eigen service moeten opzetten. Donder toch op man, met die ordinaire geldklopperij. Ik hoefde vroeger voor Disney DVDs toch ook niet per sé naar één specifieke winkel?

Heb je gelijk in, alleen moeten we wel afgaan op wat we nu zelf zien en meemaken. En dat is, jammer genoeg, dat alles versplintert en waarschijnlijk zal deze trend alleen maar toenemen. CBS heeft CBS Access, HBO heeft z’n HBO now (On Demand), Showtime z’n eigen dienst, FX en AMC hebben in Amerika ook zo een subscription gebeuren. Dan heb je nog Hulu, Amazon Prime en Netflix. Dan wilt dus ook Disney daar bij komen. Het ligt, helaas, dus gewoon voor de hand dat de meeste diensten hun eigen content voor hun eigen diensten zullen bewaren en alleen de content licensen aan aanbieders die opereren in gebieden waar ze zelf niet actief zijn.Tigerblood schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:07:
[...]
Joepie! Versplintering onder het mom 'dan sluit het beter aan bij de specifieke wensen van de klant'.![]()
Zo werkt het bij muziek streaming toch ook niet? Je hebt Spotify, Apple Music, Google Play Music, Deezer of wat dan ook en ze hebben bijna allemaal hetzelfde aanbod. Het is ook geen wonder dat de enige streaming service met exclusive deals het zo bagger slecht doet en op sterven na dood is (hoi, Tidal!)
Maar de filmstudio's denken weer dat ze het zelf beter weten en zowaar een eigen service moeten opzetten. Donder toch op man, met die ordinaire geldklopperij. Ik hoefde vroeger voor Disney DVDs toch ook niet per sé naar één specifieke winkel?
Het probleem ook met series verkopen aan Netflix, Hulu en Amazon is dat zenders hun eigen aanbod minder aantrekkelijk maken. Ja, de zenders krijgen er goed voor betaald, maar de streamingsdiensten worden geindentificeerd met series die niet eens van hen zijn. Maw, zijn krijgen de shine en de netwerken waar de series van afkomstig zijn niet. Je ziet het nu al met de Amazon en Netflix series die aangeduid worden als ‘Originals’, terwijl ze dat helemaal niet zijn. De echte televisievolger (zoals velen op dit forum) weten het verschil, maar het grote publiek écht niet. En dat kun je mensen die er minder mee bezig zijn niet eens kwalijk nemen, want zelf op dit forum heb ik users series zien verdedigen die volgens hen wel degelijk ‘echte’ Netflix Orginals zijn.
Daarom geeft Netflix (Amazon en Hulu geven ook steeds meer jaarlijks uit) jaarlijks ook zoveel geld uit aan eigen content. De eigen dienst moet aantrekkelijk zijn en op eigen benen kunnen staan, zonder afhankelijk te zijn van content van buitenaf. Het is ook inspelen op het onvermijdelijke: steeds minder content van buitenaf. Je ziet ook veel gebruikers in andere landen opmerken dat er steeds, bijv, meer af gaat. Of we het leuk vinden of niet: de versplintering is een feit.
En dus heb je straks 10 diensten en gemiddeld genomen zal een persoon maar 30 euro uit willen geven terwijl het in totaal 100 euro zal kosten in totaal. En dat is dan 100 euro voor veel content die je nooit zult kijken. Zo kijk ik van HBO alleen GoT en Westworld, van Amazon alleen Top Gear, van Disney alleen Star Wars en ga zo maar door. Het is dus in elk opzicht om hetzelfde model te nemen als wat je in de muziekwereld ziet.Veefje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:35:
[...]
Heb je gelijk in, alleen moeten we wel afgaan op wat we nu zelf zien en meemaken. En dat is, jammer genoeg, dat alles versplintert en waarschijnlijk zal deze trend alleen maar toenemen. CBS heeft CBS Access, HBO heeft z’n HBO now (On Demand), Showtime z’n eigen dienst, FX en AMC hebben in Amerika ook zo een subscription gebeuren. Dan heb je nog Hulu, Amazon Prime en Netflix. Dan wilt dus ook Disney daar bij komen. Het ligt, helaas, dus gewoon voor de hand dat de meeste diensten hun eigen content voor hun eigen diensten zullen bewaren en alleen de content licensen aan aanbieders die opereren in gebieden waar ze zelf niet actief zijn.
Het probleem ook met series verkopen aan Netflix, Hulu en Amazon is dat zenders hun eigen aanbod minder aantrekkelijk maken. Ja, de zenders krijgen er goed voor betaald, maar de streamingsdiensten worden geindentificeerd met series die niet eens van hen zijn. Maw, zijn krijgen de shine en de netwerken waar de series van afkomstig zijn niet. Je ziet het nu al met de Amazon en Netflix series die aangeduid worden als ‘Originals’, terwijl ze dat helemaal niet zijn. De echte televisievolger (zoals velen op dit forum) weten het verschil, maar het grote publiek écht niet. En dat kun je mensen die er minder mee bezig zijn niet eens kwalijk nemen, want zelf op dit forum heb ik users series zien verdedigen die volgens hen wel degelijk ‘echte’ Netflix Orginals zijn.
Daarom geeft Netflix (Amazon en Hulu geven ook steeds meer jaarlijks uit) jaarlijks ook zoveel geld uit aan eigen content. De eigen dienst moet aantrekkelijk zijn en op eigen benen kunnen staan, zonder afhankelijk te zijn van content van buitenaf. Het is ook inspelen op het onvermijdelijke: steeds minder content van buitenaf. Je ziet ook veel gebruikers in andere landen opmerken dat er steeds, bijv, meer af gaat. Of we het leuk vinden of niet: de versplintering is een feit.
In de muziekwereld heb je EMI, WMG, SME, UMG en nog tal van andere kleinere groepen. Maar daar heb je diverse diensten waarin alles ondergebracht wordt en elke dienst heeft z'n eigen sterke of zwakke punten. Er is geen fatsoenlijke reden te bedenken waarom dit voor films en series niet mogelijk is. Dat model is echt 1 op 1 over te nemen. De enige reden om het niet te doen is geld. De muziekindustrie verdient nu minder met streaming dan met de verkoop van CD's vroeger, maar dat overleven ze wel. In de filmindustrie willen ze dat niet mee maken dus willen ze allemaal een hele taart terwijl het aantal taarten maar beperkt zijn. Genoegen nemen met minder is dus voor iedereen een beter idee.
De versnippering zal eerder leiden tot mensen die overal enkel een maandje abonnement willen nemen. En in sommige gevallen is het goedkoper om de blu ray te kopen, het is niet dat Disney de Star Wars reeks tegelijkertijd met de bioscoopversie gaat uit brengen.SomerenV schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:45:En dus heb je straks 10 diensten en gemiddeld genomen zal een persoon maar 30 euro uit willen geven terwijl het in totaal 100 euro zal kosten in totaal. En dat is dan 100 euro voor veel content die je nooit zult kijken. Zo kijk ik van HBO alleen GoT en Westworld, van Amazon alleen Top Gear, van Disney alleen Star Wars en ga zo maar door. Het is dus in elk opzicht om hetzelfde model te nemen als wat je in de muziekwereld ziet.
Het kan goed zijn dat uiteindelijk een nieuw model het licht ziet. Vroeger werd gedacht dat een a la carte online lineair TV abonnement waar je zenders kon kiezen de toekomst was, maar da's door Netflix begraven voor het gekomen is.
MGM koos voor Stargate een dedicate site met een fee van $20 voor de Stargate series en films. Er is dus misschien een markt voor nog meer finetuned content.
Verwijderd
Echt tof zeg, ik heb wat bier op en in combi met mijn creditcard gaat dat meestal fout (kom ik op aliexpress ofzo uit en ga ik los), dus ik test het nu nog even niet, het zal vast ook niet werken voor ons Nederlanders, maar voor 20 euro alles van stargate? Niet verkeerd zeg, al bevalt de einddatum in 2018 mij niet, het is best veel om dan te zien , 350+ afleveringen in een half jaar.algalid schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:12:
MGM koos voor Stargate een dedicate site met een fee van $20 voor de Stargate series en films. Er is dus misschien een markt voor nog meer finetuned content.
Dat doen we meestal al, maar het komt sporadisch voor dat we beiden wat kijken. Momenteel is dat game of thrones (maarja, nu wachten op nieuw seizoen) en ncis en dit. Mijn vrouw kijkt nu alleen die film van disney met dat beest (ben de naam kwijt, maar niks voor mij, iets met die emma wadson ofzo erin) en ik zit aan het bier op tweakers rond te kijkenBra-Jo schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:11:
[...]
Als wij zo'n serie hebben, die m'n vrouw wel leuk vindt en ik niet of vv, dan kijken we die gewoon wanneer de ander niet thuis is of wat anders te doen heeft. Klinkt alsof je misschien wat meer afstand van je vrouw moet nemen.
Dus die ene keer in de week dat we samen kijken, ik houd het nog wel even vol en dan hopelijk vinden we een nieuwe serie die we wel samen kunnen waarderen. We kijken al amper samen omdat we echt een compleet andere smaak hebben, mijn vrouw kijkt ouderwetse meuk en kostuumdrama's vooral en ik kijk gewoon goed spul
bijna alle films die ik kijk doe ik zonder er uberhaupt wat over te lezen, geweldig. Kan heel goed en soms ook heel heel heel slecht uitpakken, maar het is toch een stuk leuker dan vooraf lezen waarover iets gaat.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:41:
Ik heb de gok gewaagd en ben blindelings 'The Good Place' ingegaan. Wat een verfrissende serie zeg, elke aflevering is weer een verrassing op zich.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 22:26 ]
Al die on-demand diensten van de Amerikaanse 'networks' zijn niet van toepassing op de Nederlandse situatie en zijn ook beter te vergelijken met NPO Plus of RTLXL dan met Netflix, Hulu of Amazon Prime. Ze bieden alleen eigen content aan en het aanbod is ook vaak van tijdelijke of beperkte aard.Veefje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:35:
[...]
Heb je gelijk in, alleen moeten we wel afgaan op wat we nu zelf zien en meemaken. En dat is, jammer genoeg, dat alles versplintert en waarschijnlijk zal deze trend alleen maar toenemen. CBS heeft CBS Access, HBO heeft z’n HBO now (On Demand), Showtime z’n eigen dienst, FX en AMC hebben in Amerika ook zo een subscription gebeuren. Dan heb je nog Hulu, Amazon Prime en Netflix. Dan wilt dus ook Disney daar bij komen. Het ligt, helaas, dus gewoon voor de hand dat de meeste diensten hun eigen content voor hun eigen diensten zullen bewaren en alleen de content licensen aan aanbieders die opereren in gebieden waar ze zelf niet actief zijn.
Al het andere wat je noemt is ook totaal irrelevant voor de constatering dat versplintering echt niets gaat opleveren voor de consument en ook totaal geen doel leent behalve mogelijke maar onzekere omzetstijging voor de grote spelers in Hollywood.
De eigen content die Netflix en Amazon maken heeft zeker toegevoegde waarde, maar ik zie niet zo snel waarom dat dan afdoet aan het belang om ook bestaande topseries beschikbaar te hebben als streamingdienst. Netflix kan mij echt niet een jaar geboeid houden met alleen haar eigen titels. Het lijkt mij ook niet het doel van Netflix om zichzelf helemaal om te scholen tot content creator i.p.v. content platform. Is schaaltechnisch gewoon niet haalbaar.
Niemand gaat 5 streamingabonnementen nemen die ze maar gedeeltelijk benutten. Als versplintering zich doorzet jagen ze mensen gewoon weer richting 'creatieve' oplossingen net zoals men deed met home-taping van vinyl en dubben van VHS banden, het kopiëren van CDs en DVDs en daarna het downloaden van muziek en films. Met streaming gaan mensen elkaar gewoon logins lenen, wat natuurlijk nu ook al gebeurd, maar dan op veel grotere schaal. Nu hebben ze eindelijk een manier gevonden om veel meer mensen weer te laten betalen voor hun content, is het weer niet goed genoeg. Ze verwachten toch niet dat ze nog lang inkomsten zullen zien uit de verkoop van DVDs en Blu-Rays? Dat gaat precies dezelfde kant op als CDs.SomerenV schreef op zaterdag 23 september 2017 [~Dikkiedikdik] 21:45:
[...]
En dus heb je straks 10 diensten en gemiddeld genomen zal een persoon maar 30 euro uit willen geven terwijl het in totaal 100 euro zal kosten in totaal. En dat is dan 100 euro voor veel content die je nooit zult kijken. Zo kijk ik van HBO alleen GoT en Westworld, van Amazon alleen Top Gear, van Disney alleen Star Wars en ga zo maar door. Het is dus in elk opzicht om hetzelfde model te nemen als wat je in de muziekwereld ziet.
In de muziekwereld heb je EMI, WMG, SME, UMG en nog tal van andere kleinere groepen. Maar daar heb je diverse diensten waarin alles ondergebracht wordt en elke dienst heeft z'n eigen sterke of zwakke punten. Er is geen fatsoenlijke reden te bedenken waarom dit voor films en series niet mogelijk is. Dat model is echt 1 op 1 over te nemen. De enige reden om het niet te doen is geld. De muziekindustrie verdient nu minder met streaming dan met de verkoop van CD's vroeger, maar dat overleven ze wel. In de filmindustrie willen ze dat niet mee maken dus willen ze allemaal een hele taart terwijl het aantal taarten maar beperkt zijn. Genoegen nemen met minder is dus voor iedereen een beter idee.
Ben het verder volledig met je eens. Wat houdt de TV- en filmindustrie tegen om het businessmodel van muziekstreamingdiensten over te nemen? Ik kan me echt niet voorstellen dat exclusiviteit in een versplinterde markt lucratiever is dan het licensen van je content aan meerdere dominante partijen die al een grote user base en gevestigde reputatie hebben.
Jij denkt serieus dat mensen van abonnement naar abonnement gaan springen? Veel te veel gedoe (vind ik zelf dan).algalid schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:12:
[...]
De versnippering zal eerder leiden tot mensen die overal enkel een maandje abonnement willen nemen. En in sommige gevallen is het goedkoper om de blu ray te kopen, het is niet dat Disney de Star Wars reeks tegelijkertijd met de bioscoopversie gaat uit brengen.
Het kan goed zijn dat uiteindelijk een nieuw model het licht ziet. Vroeger werd gedacht dat een a la carte online lineair TV abonnement waar je zenders kon kiezen de toekomst was, maar da's door Netflix begraven voor het gekomen is.
Hele kleine stotteringen, ik heb het op meerdere apparaten met verschillende videokaarten. En in de browser gebeurt het niet. Dat het aan de internetverbinding ligt is ook uitgesloten.
Of dat je maar een paar maand per jaar een abbo hebt bij een streamingdienst. Heb zelf Netflix, videoland en Spotify. Opnemen in de cloud eruit enz. Alleen standaard tv en merk dat we die nog amper gebruiken. Zit voor volgend jaar te overwegen om alleen internet te nemen scheelt weer €17,- en dit op te vullen met een extra streamingdienst.algalid schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:12:
[...]
De versnippering zal eerder leiden tot mensen die overal enkel een maandje abonnement willen nemen. En in sommige gevallen is het goedkoper om de blu ray te kopen, het is niet dat Disney de Star Wars reeks tegelijkertijd met de bioscoopversie gaat uit brengen.
Verwijderd
Onzin, ik heb meerdere streamingdiensten (meer dan 5) en gebruik ze amper. En logins van elkaar lenen? Misschien als je student bent.Tigerblood schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 23:16:
Niemand gaat 5 streamingabonnementen nemen die ze maar gedeeltelijk benutten.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2017 13:13 ]
Ik denk dat het inderdaad zoiets zal worden, de klant wordt wispelturig. Sommigen lijken hier sceptisch maar een abonnement nemen moet zo simpel worden als links of rechts swipen en onmiddellijk af te zeggen of te vernieuwen, anders is de klant gewoon permanent weg.Hellboy! schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:53:
Of dat je maar een paar maand per jaar een abbo hebt bij een streamingdienst. Heb zelf Netflix, videoland en Spotify.
Over een recentere serie Neo Yokio: het ziet eruit als een anime maar het plot over een verwend joch met een irritante stem is niet uit te houden. Jammer, ik had er nochtans goede hoop in, de Netflix sponsored anime series van 2018 zullen deze flop hopelijk doen vergeten.
Wat betreft Disney gaat het waarschijnlijk sowieso genoeg leden krijgen, die hebben zo veel kinder series en fils dat heel veel gezinnen met kinderen dan toch wel lid worden. (Netflix gaat er goed in hier bij de kinderen)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ingesproken door Jaden Smith, dat verklaart een hoop.algalid schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:08:
[...]
Over een recentere serie Neo Yokio: het ziet eruit als een anime maar het plot over een verwend joch met een irritante stem is niet uit te houden. Jammer, ik had er nochtans goede hoop in, de Netflix sponsored anime series van 2018 zullen deze flop hopelijk doen vergeten.

Shikata ga nai.
Dan moet jij wel heel veel tijd op de bank doorbrengen zeg...Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:02:
[...]
Onzin, ik heb meerdere streamingdiensten (meer dan 5) en gebruik ze amper. En logins van elkaar lenen? Misschien als je student bent.
Ik ben ook best bereid tot meerdere diensten. Maar dan moeten ze wel goed zijn. Zelf vind ik dat videoland en prime nog veel te kort komen op vooral technisch vlak. Daarom heb ik ze weer gestopt, maar als ze die dingen verbeteren dan neem ik ze er zo bij. tot een euro of 20-30 per maand heb ik er wel voor over.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hier anders over denken, uit principe (1 streamingdienst willen die zo veel mogelijk content beschikbaar heeft) en/of uit financiële overwegingen (als je het niet te breed hebt liggen de financiële prioriteiten waarschijnlijk niet bij meerdere diensten voor maximaal aanbod).Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:02:
Onzin, ik heb meerdere streamingdiensten (meer dan 5) en gebruik ze amper. En logins van elkaar lenen? Misschien als je student bent.
Het zijn zeker niet alleen studenten die naast hun "normale" abbo's (tv/internet/mobiel) zich niet al te veel maandelijkse diensten kunnen permitteren. Hier zit uiteraard een mate van prioriteit in, iemand die veel plezier uit het kijken van de nieuwste content haalt zal eerdere voor meer betaalde diensten kiezen, maar er zijn al genoeg die de enige streamingdienst die ze gebruiken op iemand anders' naam kijken.
Ik zelf denk erover om bijvoorbeeld voor 2 of 3 wintermaanden, naast een netflix abbo, HBO te nemen om zo hun 2 goede series te kunnen kijken. Account sharing of een abbo afsluiten voor slechts enkele maanden na toevoeging van erg goede content is echt wel interessant voor meer mensen dan studenten.
Edit, sorry voor de wat off-topic reactie, OT:
- Nog steeds bezig met ST:TNG, solide 9,5 wat mij betreft met uiteraard enkele afleveringen die beetje beneden niveau zijn.
- Op basis van 4/5 afleveringen The Mist: een mager 5,5-je.. Het verhaal is veelbelovend maar acteren is niet geweldig en soms zelf irriterend (herkenbare comments hier over de moeder+dochter)
- Net de eerste paar afleveringen van Ozark gezien na het lezen van goede comments, valt toch wat tegen. Het voelt als een mindere versie van BB, minder diepgang, minder gevoel met de (hoofd)personages. Vraag me af of dit zo blijft of dat het later beter wordt? 6-je tot nu toe.
[ Voor 20% gewijzigd door JohnnieWbl op 24-09-2017 15:05 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
fantastisch, ik kwam letterlijk niet meer bij van het lachen bij an idiot abroad, Net even de trailer gekeken en dit is toch een hoogtepunt, ik moet nog even een uur werken op deze zondag, maar ik weet wat ik vanavond ga bekijken en dat is dit:Erulezz schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:55:
Net 2 afleveringen gezien van Jack Whitehall: Travels With My Father en wat is dat toch geweldigVolgens mij staat het er pas sinds vandaag op (zag het als aanbeveling) want op IMDb kan ik het ook niet vinden. Als je bijvoorbeeld An Idiot Abroad leuk vind dan ga je dit ook geweldig vinden
YouTube: Jack Whitehall: Travels With My Father | Official Trailer [HD] | Net...
Oh boy, wat heb ik hier zin in. Mag ik u hartelijk danken voor deze gouden tip?
Nog nooit gezien eerlijk gezegd en alles van Netflix wordt hier in de app gekeken. De browser wordt nooit gebruikt omdat de app zo goed werkt.nino_070 schreef op zondag 24 september 2017 @ 01:36:
Een simpele vraag maar ervaren jullie ook vaak haperingen op de Windows 10 app van Netflix?
Hele kleine stotteringen, ik heb het op meerdere apparaten met verschillende videokaarten. En in de browser gebeurt het niet. Dat het aan de internetverbinding ligt is ook uitgesloten.
De meeste streamingdiensten werken al makkelijk.algalid schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:08:
[...]
Ik denk dat het inderdaad zoiets zal worden, de klant wordt wispelturig. Sommigen lijken hier sceptisch maar een abonnement nemen moet zo simpel worden als links of rechts swipen en onmiddellijk af te zeggen of te vernieuwen, anders is de klant gewoon permanent weg.
Zoek alleen nog een dienst voor F1 en voor NPO heb je gratis uitzending gemist. Ik wil alleen nog een betere settopbox voor streaming, gebruik nu de chromecast 2 i.c.m. netwerk adapter. Maar zit toch te denken om straks een Apple tv 4k te kopen. Het beeld enz schijnt beter te zijn?
Ben hier net de eerste 5 minuten aan het kijken. Snap het niet zo goed. Is dit fictie of.. ? Is die Jack een echt persoon? Ziet er wel leuk uit.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:40:
[...]
fantastisch, ik kwam letterlijk niet meer bij van het lachen bij an idiot abroad, Net even de trailer gekeken en dit is toch een hoogtepunt, ik moet nog even een uur werken op deze zondag, maar ik weet wat ik vanavond ga bekijken en dat is dit:
YouTube: Jack Whitehall: Travels With My Father | Official Trailer [HD] | Net...
Oh boy, wat heb ik hier zin in. Mag ik u hartelijk danken voor deze gouden tip?
Verwijderd
ja, het is een cabaratier (nouja, eigenlijk comedian, maar ik weet niet goed wat de juiste vertaling is) en dit is ook zijn vader. Hij heeft een droogkloot vader, lijkt exact, maar dan ook exact op een collega van mij, dus ik lig elke keer al dubbel als ik dat hoofd zie. Echt 100% die collega van mij, geniaal gewoon, die heeft precies dezelfde humor als die vader en laat ook nooit wat blijken (maar hij weet dondersgoed wat hij doet)Tomski1986 schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:17:
[...]
Ben hier net de eerste 5 minuten aan het kijken. Snap het niet zo goed. Is dit fictie of.. ? Is die Jack een echt persoon? Ziet er wel leuk uit.
Wikipedia: Jack Whitehall
Ik weet niet zo goed wat je er mee wilt zeggen mr inderdaad: https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l/Rallye schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:54:
@JohnnieWbl Hoe wil je HBO nemen? Dat kan (in Nederland) alleen via Ziggo Movies en Series......
Kan je toch www.ziggosporttotaal.nl voor nemen? Of rtl, maar dat is pro Duits, dus anti Verstappen, En t is Kai Edel...
Niet noodzakelijk. GoT bijvoorbeeld is ook nog steeds via 'ouderwetse media' te zien, de klassieke mediadragers.Rallye schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:02:
Als je (bepaalde) HBO-series wilt zien, dan kan dat enkel via Ziggo.
Onlangs zag ik op een forum in een discussie over illegaal downloaden iemand zeggen dat het onmogelijk was om GoT te kijken als je geen Ziggo thuis hebt. In principe is dat natuurlijk onzin maar werd gebruikt als argument om het downloaden van de nieuwste episodes goed te praten.
[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 25-09-2017 08:06 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Genuanceerder dan. Het is bijna onmogelijk om op sociale media te zitten en geen spoilers te krijgen als je GoT legaal wil kijken zonder dat je ziggo hebt.Gunner schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:04:
[...]
Onlangs zag ik op een forum in een discussie over illegaal downloaden iemand zeggen dat het onmogelijk was om GoT te kijken als je geen Ziggo thuis hebt.
Vind het overigens wel lomp dat je via de xbox store als je je settings op Engeland zet je wel GoT kan kopen (season pass ca. 16,99). Nadeel is alleen dat je ff iemand moet kennen of een fictief adres op moet gaan geven voor de creditcard. Heb het geprobeerd, maar liep daar tegen aan. Toen de poging legaal te kijken maar opgegeven. Wachten had ik geen zin in, en andere opties heb ik niet gevonden.
Wellicht nog via iTunes oid?
Maar moet eerlijk zeggen op GoT na en heel af en toe een (nieuwe) film dat ik niet meer download sinds ik Netflix heb. Nu komt dat vooral door de vele series die ik (in een heel rap tempo) er doorheen jaag en niet de films, maar toch.
Baal er alleen wel van dat de Netflix originals zo lang er over doen om een nieuw seizoen erbij te zetten ookal is dat al langer uit. (bv the expanse, die er nu eindelijk opstaat, maar ik al 3 weken eerder maar gedownload en gekeken had omdat ik het wachten beu was)
[ Voor 51% gewijzigd door Morelleth op 25-09-2017 08:22 ]
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Het is geen Netflix Original toch? Het is een co-productie met, of zelfs alleen van, CBS en die mikken het na de eerste aflevering achter een paywall. Of het een lang leven beschoren is vraag ik me dan ook af.Motrax schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:27:
Yes nieuwe Star Trek is er! Alleen zit ik nu op mijn werk via een Duitse proxy en zit ik uberhaupt niet in Nederland. Ik ga er vanavond in het hotel achterkomen of een Netflix Original wereldwijd wordt gelanceerd

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Netflix heeft de rechten. Dus is wekelijks, elke maandag, te zien op Netflix.AtleX schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:42:
[...]
Het is geen Netflix Original toch? Het is een co-productie met, of zelfs alleen van, CBS en die mikken het na de eerste aflevering achter een paywall. Of het een lang leven beschoren is vraag ik me dan ook af.
Nu komt het leuke; via de Duitse proxy op mijn werk zie ik al 2 afleveringen staan, in NL ook?Veefje schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:46:
[...]
Netflix heeft de rechten. Dus is wekelijks, elke maandag, te zien op Netflix.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Weet niet precies hoe het met de CW deal zit, maar IZombie heeft alleen S1 en S2 terwijl S3 al helemaal uitgezonden is, dus wat IZombie betreft zijn er geen afleveringen per week.Veefje schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:56:
[...]
Dat is toch al het geval? Riverdale, Arrow, Crazy Ex-Girlfriend en The 100 worden (als het seizoen bezig is) wekelijks online gegooid op Netflix. Legends of Tomorrow, The Flash en Supergirl, daar staan alle seizoenen van op. Frequency werd ook wekelijks uitgezonden, maar is nu gecanceld. Izombie staat er op en Jane the Virgin. Volgens mij The Originals en The Vampire Diaries ook. Weet niet of Supernatural op Netflix staat. Maar kortom: de deal is gewoon intact.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
iZombie season 3 Q2 2018
Maar ook geen idee waarom dat zo verschilt per serie. En waarom bijvoorbeeld supernatural ook nooit bij ons erop is gekomen. (Ook CW)
Jack Whitehall is echt een geweldige droogkloot. Die komt dus op m'n lijstje! And Idiot Abroad was ook echt geweldigErulezz schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:55:
Net 2 afleveringen gezien van Jack Whitehall: Travels With My Father en wat is dat toch geweldigVolgens mij staat het er pas sinds vandaag op (zag het als aanbeveling) want op IMDb kan ik het ook niet vinden. Als je bijvoorbeeld An Idiot Abroad leuk vind dan ga je dit ook geweldig vinden
Fijn, exclusiviteitsrechten. Tijdelijke exclusives heb ik weinig moeite mee, maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat je genoegen neemt met één distributiekanaal dat bereid is wat meer te betalen dan twee (of meer) kanalen die samen nóg meer betalen dan dat ene kanaal.Trevor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:37:
Voor degenen die hoopten op Dexter snel terug te zien in het aanbod van Netflix, die kans is klein. Videoland heeft blijkbaar de rechten gekocht: https://streamingaanbod.nl/dexter-videoland-serie/
[ Voor 35% gewijzigd door SomerenV op 27-09-2017 13:56 ]
Nomen nescio
Het downloaden is inderdaad ideaal voor in de trein. Vaak zet ik hem dan zelfs op de vliegtuigstand omdat ik tussen Turnhout en Lier hele stukken geen bereik heb en dat trekt meer accu dan het bekijken van een film of serie. Afgelopen week het seizoen American Vandal gekeken in de trein en nu ben ik bezig met Jack Whitehall: Travels with my Father. Alleen als het druk is in de trein en ik moet naast iemand zitten dan zet ik een podcast aan in de trein en soms een film,die kijk ik dan voor een stuk op de heenweg en de rest op de terugweg.Rallye schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:21:
Net gedownload om in de trein te kijken. Ouderwetse Star Trek! Leuk hoor.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Door je bericht werd ik nieuwsgierig en daarom had ik gister de eerste aflevering gekeken. Althans, poging tot. Over smaak valt niet te twisten maar voor mij is de serie echt niks. Flauwe humor, helemaal niet spontaan - alles is scripted - en het is ook erg voorspelbaar. Nogmaals, ieder voor zich, maar duidelijk niet voor mij weggelegd.Erulezz schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:55:
Toch bedankt voor de tip!
Als je het 4k abonnement hebt wel. Steeds meer. Dolby vision en hdr+ ook.Webgnome schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:29:
Staat er nog leuk 4k materiaal op Netflix tegenwoordig? We hebben net een nieuwe 4k oled tv gekocht en ik wil toch wel kunnen genieten hiervan
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.