Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Sargan schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:35:
[...]

Ah ok, net even in de zoekfunctie 4k ingetypt en de lijst die ik dan krijg te zien is allemaal 4k.
Thanks voor de snelle reply ook @Exocet
Datzelfde kun je bijv ook doen met de zoekterm 'hdr', voor zover relevant ivm met een tv die het ook daadwerkelijk ondersteunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:22:
Iemand Little Evil al gezien? Doet mij denken aan Shaun of the Dead. Echter is hij lang niet zo grappig en ook niet zo goed geacteerd.
ik heb toevallig de trailer gezien, ga hem wel binnenkort een keer kijken denk ik, vond dat jochie in de trailer wel goed acteren, althans hij leek vrij creapy. Ik begreep dat hij grappiger is dan eng, dus als hij niet zo grappig is blijft er weinig over.
Trevor schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:44:
yes, Lucifer en Wyonna Earp zijn toegevoegd. Zeker Lucifer had ik hoog op mijn verlanglijstje staan.
lucifer is echt tof, heb ze wel niet via netflix gezien, maar heerlijke serie. En hij blijft gewoon leuk en interessant. Erg mooi dat die op netflix gekomen is, dikke aanrader.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:30

SaN

SaN schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:05:
[...]

Ik ben begonnen met aflevering 1, maar kom er nog niet direct lekker in zoals bij de vorige seizoenen.
Hier moet ik even op terug komen. De eerste tien minuten zonder pablo zijn even slikken, maar het zit toch wel weer erg lekker in elkaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:26
Ik vond narcos seizoen 3 toch iets minder dan de 1ste 2 seizoenen, maar toch nog sterk genoeg om uit te kijken naar een 4de seizoen.

Wat ik wel jammer vind is dat je een serie niet per seizoen kan beoordelen met het duimpje(ik vind het systeem met het duimpje al niets eigenlijk)

[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 03-09-2017 08:21 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:35
SaN schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:05:
[...]

Ik ben begonnen met aflevering 1, maar kom er nog niet direct lekker in zoals bij de vorige seizoenen.
Ik ben nog niet begonnen aan seizoen 3, maar ik heb steeds het gevoel dat de serie eigenlijk afgelopen had moeten zijn bij seizoen 2. Heb het idee dat ik Pablo ga missen.
avotar schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:13:
En vandaag ineens een nieuw seizoen Vampire Diaries :)
Laatste seizoen? Helaas zijn de laatste twee seizoenen verschrikkelijk van Vampire Diaries. Het gemis van een echte "bad guy" is hier een reden van. En voor elk probleem is een "simpele oplossing". Laatste seizoen is niet zo erg als het laatste seizoen van True Blood, maar had zeker achterwege gelaten mogen worden.

spoiler:
Wel grappig is dat alle acteurs terug komen die in alle seizoenen een belangrijke rol hebben gespeeld

[ Voor 44% gewijzigd door grote_oever op 03-09-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ook dat ik Pablo ging missen in seizoen 3 maar het zit wel zo in elkaar dat je hem eigenlijk niet mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

baco101 schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:20:
Ik vond narcos seizoen 3 toch iets minder dan de 1ste 2 seizoenen, maar toch nog sterk genoeg om uit te kijken naar een 4de seizoen.

Wat ik wel jammer vind is dat je een serie niet per seizoen kan beoordelen met het duimpje(ik vind het systeem met het duimpje al niets eigenlijk)
Net de eerste gekeken maar kon er niet lekker inkomen. Hoop dat het gaandeweg wat pakkender wordt.

Nee duimpje is echt drama. Maar goed wel slim zo krijg je natuurlijk alleen maar positieve feedback op de Netflix site zelf. Sloop dan het hele beoordelingssysteem eruit. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13
Dat hele duimpje omhoog en beneden werkt niet. Bovendien zie ik alsnog titels in de overzicht terugkomen als ik ze een negatieve beoordeling heb gegeven; filter dat dan er gewoon uit. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baco101 schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:20:
Ik beoordeel nooit wat, ik gebruik de ios app iStreamGuide om te zien wat er nieuw is in Nederland en meer ook niet. Ik kijk toch te veel naast netflix om netflix te laten beoordelen wat ik leuk vind, ik heb nog echt minimaal 100 zaken die ik op netflix wil zien en amper tijd, dus ik denk niet dat ik netflix nodig heb voor iets wat ik anders nooit had opgemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb vroegah consistent sterren uitgedeeld. Ik heb het idee dat de Netflix adviezen toen beter waren dan nu. Al kan het ook komen door de bias die er lijkt te zijn voor Netflix-producties :P

Duim omhoog/omlaag is te binair om bruikbaar te zijn, dus dat gebeurt amper. Alleen als ik een >=9 of <=4 zou geven. Dus nu maar puur IMDB gebruiken voor scores.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
F_J_K schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:43:
Ik heb vroegah consistent sterren uitgedeeld. Ik heb het idee dat de Netflix adviezen toen beter waren dan nu. Al kan het ook komen door de bias die er lijkt te zijn voor Netflix-producties :P

Duim omhoog/omlaag is te binair om bruikbaar te zijn, dus dat gebeurt amper. Alleen als ik een >=9 of <=4 zou geven. Dus nu maar puur IMDB gebruiken voor scores.
HIer hetzelfde. Ik voorzag alles wat ik had gekeken van een sterren rating en de aanbevelingen die ik kreeg waren ook best goed. Nu met het duimpjes systeem en dat x% match klopt er vrij weinig meer van. Ben dus ook maar gestopt met rating geven d.m.v. duimpje omhoog of omlaag.

Ben eigenlijk wel benieuwd of Netflix niet een daling in het aantal gegeven ratings heeft gemerkt sinds het verdwijnen van het sterrensysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:48
F_J_K schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:43:

ik vind het zelf wel jammer dat je op sites als IMDB, rotten tomatoes enz. niet kan selecteren dat je alleen de Netflix content in een bepaalde regio te zien krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:24
Ik begin hier ook wel de meest absurde suggesties te krijgen. Bvb bij 'omdat je Star Wars Episode VII bekeken hebt' verscheen Peppa Pig 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

nino_070 schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:43:
[...]
ik vind het zelf wel jammer dat je op sites als IMDB, rotten tomatoes enz. niet kan selecteren dat je alleen de Netflix content in een bepaalde regio te zien krijgt.
Draai het om: ik vind het jammer dat je binnen Netflix niet kan zien wat het IMDB cijfer is ;-)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:32
Twixie schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:37:
Ik begin hier ook wel de meest absurde suggesties te krijgen. Bvb bij 'omdat je Star Wars Episode VII bekeken hebt' verscheen Peppa Pig 8)7 .
Dat is bij mij altijd al zo geweest. Ik doe niet aan duimpjes en sterren. Zo heb ik ooit wel eens bij de suggesties naast elkaar een horror film en een disney film gehad. Ook is netflix niet als te slim. Als je na 10 minuten iets afzet komt netflix vrolijk met een suggestie omdat je dit hebt gekeken moet je ook dat kijken. Bij de suggesties worden ook vaak films/series aabevolen die ik al (op netdlix, dus dat kunnen ze zien) bekeken heb.

Ik wordt een beetje moe van die aanbevelingen. Laatst heb ik toevallig twee documentaires na elkaar bekeken. Nu krijg ik vooral aanbevelingen voor andere documantaires. Dat hele aanbevelingensysteem mag er van mij uit. Als ik iets kijk op aanbeveling is dat alstijd op een aanbeveling van buiten netflix (vrienden, collega's, websites enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Motrax schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:22:
Draai het om: ik vind het jammer dat je binnen Netflix niet kan zien wat het IMDB cijfer is ;-)
Dat ja, aangezien IMDB geen actueel-aanbod-per-land gaat krijgen van Netflix. Goed idee, ik zal er een een feature request van maken. (Ik ben benieuwd of IMDB naast de algemene cijfers ook de detailcijfers zoals IMDB: The Shawshank Redemption (1994) - User ratings laat zien via de API, dan wordt het nog wat beter).

Al is de kans groot dat men bedankt roept en het onderaan de stapel legt. IMDB-cijfers zijn niet altijd een thumbs-up.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

F_J_K schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:55:
[...]

Dat ja, aangezien IMDB geen actueel-aanbod-per-land gaat krijgen van Netflix. Goed idee, ik zal er een een feature request van maken. (Ik ben benieuwd of IMDB naast de algemene cijfers ook de detailcijfers zoals IMDB: The Shawshank Redemption (1994) - User ratings laat zien via de API, dan wordt het nog wat beter).

Al is de kans groot dat men bedankt roept en het onderaan de stapel legt. IMDB-cijfers zijn niet altijd een thumbs-up.
Voornaamste reden om het niet te doen is dat Netflix de aanbevelingen zelf in de hand wil houden en aan de hand van je kijkgedrag en beoordelingen betere voorstellen wil doen. Door IMDB cijfers te gebruiken is het te generiek.

Maar de voorstellen van Netflix zijn soms ruk, maar als ik op het account van mijn vrouw kijk, zie ik wel grote verschillen. Dus het lijkt wel grotendeels te werken _O-

"When the hearts call" een ripoff van Dr Quinn :X :D

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Motrax schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:22:
[...]
Ook dat. Er zijn trouwens wel sites die per Netflix aanbod de beoordelingen van IMDB en Rotten tomatoes erbij zoeken, alleen door het wisselende aanbod van Netflix kloppen deze steevast niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53
Damn, ben ik eindelijk begonnen met Dexter, een paar afleveringen in seizoen drie gezien nu. Krijg ik ineens de melding in beeld dat de serie per 30 september verdwijnt |:(
Mijn vrouw en ik zijn best goed in bingewatchen, maar bijna 70 afleveringen in nog geen vier weken tijd gaat wel krap worden. Blijft toch een groot nadeel van Netflix, dat content steeds verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Begonnen aan Happy Valley dit weekeinde. Lekkere en boeiende serie. Vult het gat van Hinterland weer op :)

[ Voor 6% gewijzigd door Geteisem op 04-09-2017 12:29 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Weet iemand trouwens of Netflix een nieuwsbrief heeft waar je op kunt abonneren via bijv. de mail waarop wordt medegedeeld wat er van Netflix afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 23:36

Trouble

Everything is awesome

nino_070 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:49:
Weet iemand trouwens of Netflix een nieuwsbrief heeft waar je op kunt abonneren via bijv. de mail waarop wordt medegedeeld wat er van Netflix afgehaald?
Netflix zelf heeft dat niet (voor zover ik weet). De site en nieuwsbrief van netflix-nederland zijn wel oke. Maar die hebben niets met Netflix te maken verder, en werken zelfstandig.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:57
Ossi schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:47:
[...]

[...]

Gisteren aan begonnen, heerlijk weg te kijken inderdaad!
Doet wel wat denken aan The Wolf of Wall Street. Maar dan minder serieus :P

Nu twee afleveringen gezien, tot nu toe nog steeds aan te raden :*)
F****** white gold. Van het weekend erg van genoten.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-09 15:52
Jorizzz schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:26:
Damn, ben ik eindelijk begonnen met Dexter, een paar afleveringen in seizoen drie gezien nu. Krijg ik ineens de melding in beeld dat de serie per 30 september verdwijnt |:(
Mijn vrouw en ik zijn best goed in bingewatchen, maar bijna 70 afleveringen in nog geen vier weken tijd gaat wel krap worden. Blijft toch een groot nadeel van Netflix, dat content steeds verdwijnt...
Wees blij, het is eigenlijk maar goed tot en met seizoen 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 20:53
Dundave1909 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:36:
[...]

Hahaha, wie weet zijn we er op uitgekeken voordat we... uitgekeken zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Dundave1909 schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:36:
[...]

Idd, vanaf dan kun je gewoon stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:30
Er wordt nu eindelijk een waarschuwing weergegeven op welke datum een film of serie verdwijnt. Dit is alleen het geval wanneer het binnen een paar weken verdwijnt volgens mij. Functie werkt op ps4 app.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:44:
Er wordt nu eindelijk een waarschuwing weergegeven op welke datum een film of serie verdwijnt. Dit is alleen het geval wanneer het binnen een paar weken verdwijnt volgens mij. Functie werkt op ps4 app.
op de ipad werkt het ook, ik vind het wel storend, heb nu in een paar jaar tijd al 3 keer gehad dat ik halverwege iets was en het verdween :(

Maarja, genoeg moois erop. Had wel een tijd de hoop dat CSI erop kwam, maar dat is naar Videoland gegaan. Mijn moeder heeft daarop een abonnement en die zat het nu te kijken, elke dag kwam er daar een seizoen bij. Toch jammer dat zo'n mooie show naar de concurrent is gegaan, ik heb daar namelijk veel interesse in. Het is dat ik nog genoeg op netflix te zien heb , anders had ik videoland er nu bijgenomen. Maar twee van deze sites is teveel, dat lukt me niet naast mijn werk om te benutten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2017 22:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Interessant nieuws: Netflix heeft zopas Ratched besteld, een nieuwe serie die gemaakt wordt door Ryan Murphy (schrijver, regisseur en producent van reeksen zoals American Horror Story, Scream Queens, Feud en Glee). Het gaat om een prequel van One Flew Over the Cuckoo's Nest, de klassieker met Jack Nicholson. De film won vijf Oscars in 1976, waaronder die voor Beste Film. Het idee komt van Evan Romansky, een pas afgestudeerde filmstudent die het script schreef en meteen al een grote deal te pakken heeft.

De serie draait om de jonge jaren van Nurse Ratched. Het verhaal begint in 1947 en laat zien hoe de verpleegster uitgroeit tot een moordzuchtig monster. De rol van Ratched wordt vertolkt door de bekende actrice Sarah Paulson, die in verschillende seizoenen van American Horror Story meespeelde.

Er worden meteen twee seizoenen gemaakt, samen goed voor 18 afleveringen. Het resultaat laat nog even op zich wachten, want de productie start pas halfweg 2018.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren na vele maanden verder gegaan met Designated Survivor, we hadden de eerste 10 (of 11) afleveringen gezien maar verder niets. Wat blijft het toch een goede serie, meteen 4 afleveringen achter elkaar gekeken.

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:56:
Er worden meteen twee seizoenen gemaakt, samen goed voor 18 afleveringen. Het resultaat laat nog even op zich wachten, want de productie start pas halfweg 2018.
Ze kunnen ook zeggen, we maken 3 seizoenen en elk seizoen krijgt 6 afleveringen. 18 afleveringen was tot een paar jaar terug nog niet eens 1 seizoen 8)7

Maar interessante show lijkt het me, dus ik klaag niet. Maar het zou wel mooi zijn als we weer eens shows met 24 afleveringen per seizoen krijgen, toch een stuk mooier.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:02:
[...]
Maar het zou wel mooi zijn als we weer eens shows met 24 afleveringen per seizoen krijgen, toch een stuk mooier.
Nope! Aub niet, zeg. Dat is het broadcastmodel, niet het model van streamingsdiensten. Netflix heeft voor de meeste van hun series al moeite om 13 boeiende afleveringen te maken, laat staan 24. Nope, bad idea.

En in ander nieuws: de Marvel en Disney films gaan vanaf 2019 naar de Disney. Was al bekend maar hier meer aanvullende informatie.

http://deadline.com/2017/...y-ott-service-1202163292/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
Veefje schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:11:
[...]

Nope! Aub niet, zeg. Dat is het broadcastmodel, niet het model van streamingsdiensten. Netflix heeft voor de meeste van hun series al moeite om 13 boeiende afleveringen te maken, laat staan 24. Nope, bad idea.

En in ander nieuws: de Marvel en Disney films gaan vanaf 2019 naar de Disney. Was al bekend maar hier meer aanvullende informatie.

In Belgie blijven ze gewoon staan op Netflix

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Veefje schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:11:
[...]

Dat is toch al een maand bekend? Overigens voorlopig alleen USA, in Nederland gewoon nog bij Netflix.

• Veefje
@nedius004 en @Tigertje Ja, weet ik. Geef het ook aan in de laatste alinea. Een van de hoge bazen van Disney gaf meer aanvullende informatie over hun plannen, dus daarom de link. Vooral ook omdat er hier aardig wat over gesproken is.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou Disney niet veel beter gewoon Netflix kunnen kopen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Verwijderd

Jorgen schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:04:
Zou Disney niet veel beter gewoon Netflix kunnen kopen?
Ik vermoed dat ze dat ook doen en dat een eigen netflix opzetten een proefballon is om de reacties te peilen. Ik heb alleen geen idee of ik dit positief of negatief moet vinden, 1 echt supergrote aanbieder van online materiaal is ook niet helemaal ideaal denk ik, maar het raakt nu, zeker in Amerika wel erg versplinterd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:14:
[...]

Ik vermoed dat ze dat ook doen en dat een eigen netflix opzetten een proefballon is om de reacties te peilen. Ik heb alleen geen idee of ik dit positief of negatief moet vinden, 1 echt supergrote aanbieder van online materiaal is ook niet helemaal ideaal denk ik, maar het raakt nu, zeker in Amerika wel erg versplinterd.
Laten we hopen dat Disney nooit Netflix over gaat kopen. Dan krijg je nog meer Disney pulp om de oren. Nu heb je nog in ieder geval het idee dat het van alles en nog wat is dat op Netflix staat.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Vandaag komt The Expanse S2 er bij *O*

Ik weet niet wat mijn vrouw van het weekend gaat doen, maar ik ben niet bereikbaar :+

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Motrax schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:05:
Vandaag komt The Expanse S2 er bij *O*

Ik weet niet wat mijn vrouw van het weekend gaat doen, maar ik ben niet bereikbaar :+
mijn vrouw moet ergens heen en heeft geen rijbewijs... daar gaat mijn expanse weekend..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Webgnome schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]

mijn vrouw moet ergens heen en heeft geen rijbewijs... daar gaat mijn expanse weekend..
Tsja. Er rijden ook treinen. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Geteisem schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:08:
[...]

Tsja. Er rijden ook treinen. 8)
Er rijden geen treinen naar de f.. middle of nowhere.. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 08-09-2017 20:35 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:23

Shabbaman

Got love?

Ik zat naar Disjointed te kijken (met moeite een aflevering doorgeworsteld overigens), maar daar zit dus om de paar minuten een reclameblokje in verwerkt. Eerst dacht ik nog dat het om matig uitgevoerde product placement ging, maar nee. Reclame. Als Netflix dit doorzet is het einde van mijn abonnement nabij.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Is dat niet bewust gedaan door de producers van de serie? http://www.adweek.com/tv-...ts-new-pot-themed-sitcom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:24:
Ik zat naar Disjointed te kijken (met moeite een aflevering doorgeworsteld overigens), maar daar zit dus om de paar minuten een reclameblokje in verwerkt. Eerst dacht ik nog dat het om matig uitgevoerde product placement ging, maar nee. Reclame. Als Netflix dit doorzet is het einde van mijn abonnement nabij.
Lol, precies de reactie waar ze op gehoopt hadden _O-
Webgnome schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:25:
Laten we hopen dat Disney nooit Netflix over gaat kopen. Dan krijg je nog meer Disney pulp om de oren. Nu heb je nog in ieder geval het idee dat het van alles en nog wat is dat op Netflix staat.
voor de kinderen vind ik dat disney spul wel prima, nu gaat Jessie eraf wat ze hier al 10.000 keer gezien hebben, dat is wel een nadeel, was een ideale show om ze voor te zetten als ik even iets moest doen wat concentratie vereiste.

Maar disney heeft ook ESPN voor sport wat ik graag zou willen en Star Wars en Marvel meen ik ook, dat Marvel dark universe zou mooi kunnen uitpakken met nieuwe series, dat is wel spek voor mijn bek. En ik vind de originele disney ook niks, maar wat ze met star wars gedaan hebben (boekenreeks) bevalt me wel heel goed, ze durven wel keuzes te maken en die zijn zeker in het voordeel van de fans.

Maar in het artikel wat hier stond gaat het over B films van disney en die hoef ik ook echt niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
man! Is de lachband kapot bij disjointed? Het lijkt wel alsof ze het gebruiken als leesteken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Trevor schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:59:
man! Is de lachband kapot bij disjointed? Het lijkt wel alsof ze het gebruiken als leesteken.
Is Disjointed een van de slechtste series van het jaar... I think so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Webgnome schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]

Zo, een avondje en we zitten alweer op de helft. Wat een mooie serie. Goed overgenomen van de boeken

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
Veefje schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:48:
[...]

Is Disjointed een van de slechtste series van het jaar... I think so.
The Mist verdient ook zeker een nominatie.

Sinds gisteren staat er een nieuw seizoen van Bojack Horseman op Netflix. Wat vinden jullie van het nieuwe seizoen?

[ Voor 19% gewijzigd door Halfwas op 09-09-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Halfwas schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:52:
[...]

The Mist verdient ook zeker een nominatie.

Sinds gisteren staat er een nieuw seizoen van Bojack Horseman op Netflix. Wat vinden jullie van het nieuwe seizoen?
Ja, The Mist is zeker genomineerd. Dat zijn er al 2 voor 'de slechtste series van 2017'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk momenteel the mist, ik vind vooral de moeder met haar dochter storend. Dat lijken twee zussen. Hoe iemand op het idee kwam haar een moeder te maken. Volgens imdb zou het gezien de leeftijden nog wel kunnen ,maar wat vind ik die moeder irritant.

Ik kijk hem wel af denk ik, afleveringen duren gelukkig niet al te lang.

edit: episode 4 was wel redelijk ok (misschien zelfs wel meer dan ok voor een serie als dit, heb er wel van genoten, toffe dominee ook in deze aflevering :D ), er is nog enige hoop. Mijn vrouw herkent trouwens (als altijd) alle acteurs, de man die aan het einde van episode 4 komt is wel een goede acteur trouwens. En tof dat ze veel jericho (een van onze favorieten) acteurs erin hebben.
spoiler:
Maar die moeder en dat kind moeten dood, maar imdb zegt helaas dat ze tot episode 10 erin blijven, dus die zullen wel blijven leven :X

Had even de hoop dat 1 van de 2 doodging , maarja, helaas.

Ik kijk the mist even af omdat ik voor het laatst iets ervan gezien heb toen ik 12 ofzo was, ik ben het hele verhaal kwijt, het begint nu wel wat boeiender te worden. Maar een paar acteurs zijn erg irritant. Gelukkig niet allemaal.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
Ik zit "the fall"te kijken. Eerste 2 seizoenen erg goed. Nu 2 afleveringen van seizoen 3 maar het lijkt wel een ziekenhuis serie geworden. Wordt het nog beter of is het een aflopende zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
jaydenjarno schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:15:
Ik zit "the fall"te kijken. Eerste 2 seizoenen erg goed. Nu 2 afleveringen van seizoen 3 maar het lijkt wel een ziekenhuis serie geworden. Wordt het nog beter of is het een aflopende zaak?
Dat laatste, in het begin ziekenhuis, daarna advocaten en psychologen. Moet er nog 1 kijken. Stuk minder dan de vorige seizoenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 09-09-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
Hhnmmm. Misschien maar andere serie gaan kijken dan. Dank je wrl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Atypical is best wel een leuke serie ... gaat over een gezin met een autistische zoon.
soms een beetje stereotiep, maar over het algemeen best wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Narcos wordt weer iets beter nu ik wat verder in het 3e seizoen zit al haalt t het niet bij de eerste 2.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:28:
[...]

Dat laatste, in het begin ziekenhuis, daarna advocaten en psychologen. Moet er nog 1 kijken. Stuk minder dan de vorige seizoenen.
Compleet overbodig seizoen wat afbreuk doet aan de serie. Had in 2 afleveringen afgedaan kunnen worden als het echt moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 17:30
The Expanse is in de pocket. Top serie wat mij betreft, en seizoen 3 lijkt alweer in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:11
satya schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:43:
The Expanse is in de pocket. Top serie wat mij betreft, en seizoen 3 lijkt alweer in ontwikkeling.
Ga zometeen de eerste afleveringen kijken, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zie net dat er de komende paar dagen zo'n 75 Disney-titels van Netflix gaan verdwijnen (tijdelijk?), en een hoop daarvan kijken mijn dochters de laatste paar weken vaak (Phineas & Ferb, Pirates of the Caribbean, nig een aantal). Dat is imo toch wel het allergrootste nadeel van Netflix: de schijnbare willekeur waarmee films en series verwijderd worden, of ze er nu al 2 jaar op staan of pas een maand.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Bra-Jo schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:40:
Ik zie net dat er de komende paar dagen zo'n 75 Disney-titels van Netflix gaan verdwijnen (tijdelijk?), en een hoop daarvan kijken mijn dochters de laatste paar weken vaak (Phineas & Ferb, Pirates of the Caribbean, nig een aantal). Dat is imo toch wel het allergrootste nadeel van Netflix: de schijnbare willekeur waarmee films en series verwijderd worden, of ze er nu al 2 jaar op staan of pas een maand.
Klopt, ze hadden een overeenkomst tot 12 september. Het is overigens geen willekeur, ze zijn er niet heel transparant in maar deze informatie was al een wel een tijdje bekend. Vermoedelijk zal er wel een nieuw overeenkomst komen. Tot medio 2019 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:40:
dat vind ik ook een reuzegroot nadeel. Het is hier in Nederland ook veel erger dan in Amerika naar mijn idee. Ik heb namelijk erg lang een usa account gehad voordat netflix hier kwam en daar had ik nooit de ellende dat er zaken verdwenen. Misschien valt het me nu meer op, maar ik baal er wel van.

Ik durf soms gewoon niet aan een serie te beginnen die meerdere seizoenen heeft, als ik 60+ afleveringen moet kijken kost het mij wel 2 jaar tijd, de kans dat het weg is is toch aanzienlijk :(

voor disney komt er wel een nieuwe overeenkomst, maar ze zeggen ook dat er andere zaken van disney komen en ook wat huidig materiaal, tja... dat zegt me niks. Ik zou graag Jessie erop willen houden voor de kinderen (ook al hebben ze dat 10 keer gezien 8)7 ), probeer Jessie maar eens in het Nederlands te downloaden... (dit is trouwens geen oproep om mijn nzb's of torrents te sturen, de kids zoeken maar wat nieuws ipv die in mijn ogen baggerserie :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:44:
Zo, een avondje en we zitten alweer op de helft. Wat een mooie serie. Goed overgenomen van de boeken
@Webgnome ik heb de boeken gekocht, maar ben er nog niet aan begonnen, ook niet aan de tv serie. Wat raad je aan om eerst te doen? Lezen of kijken?

Met andere woorden: als ik eerst ga kijken, verpest ik dan mijn leesplezier? Bij the game of thrones was dat niet zo het geval omdat de boeken echt een aanvulling waren met veel meer details, maar bij deze serie twijfel ik wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:41:
[...]

dat vind ik ook een reuzegroot nadeel. Het is hier in Nederland ook veel erger dan in Amerika naar mijn idee. Ik heb namelijk erg lang een usa account gehad voordat netflix hier kwam en daar had ik nooit de ellende dat er zaken verdwenen. Misschien valt het me nu meer op, maar ik baal er wel van.
Neehoor, ik denk dat het iets is van de laatste jaren. Netflix USA loopt momenteel ook leeg. Erger dan in Europa zelfs, heb ik wel eens gelezen. De pioneer status is een beetje voorbij. Er komen steeds meer kapers op de kust. Hoeft niet persé nadelig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tigertje schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:16:
[...]

Neehoor, ik denk dat het iets is van de laatste jaren. Netflix USA loopt momenteel ook leeg. Erger dan in Europa zelfs, heb ik wel eens gelezen. De pioneer status is een beetje voorbij. Er komen steeds meer kapers op de kust. Hoeft niet persé nadelig te zijn.
Ik zie er anders weinig voordelen in. In het allergunstigste geval wordt Netflix goedkoper omdat ze minder kunnen aanbieden (0,001% kans). Daar staat tegenover dat je, als je dezelfde content wil kunnen blijven bekijken, extra streaming-abonnementen moet gaan afsluiten (Amazon Prime, straks Disney), à een tientje per maand of meer. En het alternatief is terug naar downloaden, lijkt me dat de filmmaatschappijen daar ook niet blij van worden. Maar goed, laten we het de consument vooral niet te makkelijk of te goedkoop aanbieden, daar wordt niemand beter van. |:(

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:44:
[...]

@Webgnome ik heb de boeken gekocht, maar ben er nog niet aan begonnen, ook niet aan de tv serie. Wat raad je aan om eerst te doen? Lezen of kijken?

Met andere woorden: als ik eerst ga kijken, verpest ik dan mijn leesplezier? Bij the game of thrones was dat niet zo het geval omdat de boeken echt een aanvulling waren met veel meer details, maar bij deze serie twijfel ik wat.
Ik zou eerst de serie kijken en later de boeken lezen. Als je het andersom doet erger je je dood aan de dingen die missen in de serie en die wel in het boek zitten. Zo doe ik het eigenlijk altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:44:
[...]

Zelf heb ik eerst seizoen 1 gezien op netflix en daarna aan de boeken begonnen. Ik denk dat het beter is als je eerst boek 1 en 2 leest en daarna de serie kijkt. Ik vond het in ieder geval prettig zodat ik soms wat missende stukjes kon vullen met de info uit de boeken.

Al moet ik zeggen dat ze de boek -> tv conversie erg goed hebben gedaan.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb eerst de boeken gelezen en daarna de serie gezien. Imho in dit geval de juiste volgorde. Sommige dingen worden niet uitgelegd in de serie (o.a. Belter taaltjes, de tatoeages, de verschillende OPA fracties). De boeken geven juist wat meer inzicht vooraf over de complexe samenleving waar alles afspeelt.

Ik snap dat de serie daar niet altijd op kan in gaan, maar daar is juist het boek voor. Ik hou er van als een serie je niet teveel aan de hand meeneemt, maar veel dingen presenteert als "dit weet iedereen" en "dit is normaal, dat hoor je niet uit te leggen".

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Motrax schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:57:
Ik hou er van als een serie je niet teveel aan de hand meeneemt, maar veel dingen presenteert als "dit weet iedereen" en "dit is normaal, dat hoor je niet uit te leggen".
Dit is helaas het probleem van heel veel series. Vooral van de Amerikaanse netwerkzenders. Soms wordt nog net niet in je oor gefluisterd wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Het is op een boek gebasseerd. Goh. Dan gaan we die er bij pakken, ik vind het namelijk een erg sterke serie.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:39
Geteisem schreef op zondag 10 september 2017 @ 01:16:
Narcos wordt weer iets beter nu ik wat verder in het 3e seizoen zit al haalt t het niet bij de eerste 2.
Ik vond Narcos seizoen 3 zeker niet slechter dan seizoen 2. Nu waren we natuurlijk onze grote vriend Pablo kwijt, maar moet zeggen dat de belevenissen van het Cali kartel er ook mochten zijn. Nu gingen de seizoenen van Escobar over de opkomst en ondergang van hem. Seizoen 3 ging over de ondergang van het Cali kartel.
Het kwam daardoor soms wat gehaast over, omdat er weinig achtergronden gegeven werden. Hoewel... in seizoen 1 en 2, de Rodriguez broers al voorkwamen natuurlijk.

Ik had verwacht dat ze in seizoen 4 (al bekend dat die er komt) verder zouden gaan met bv. het Norte del Valle en North Coast, maar afgaan op de laatste aflevering gaat men zich richten op Mexico.

[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 11-09-2017 13:58 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

Ben nu over de helft van the mist heen, blijf het een wat rare serie vinden, aflevering 4 was wel ok, aflevering 5 was echt matig. Daar klopt echt geen ene hout van wat daar allemaal gebeurd, echt... man man man, het lijkt wel of de de schrijver van de serie halverwege de serie een joint is gaan roken en een paar bier achterover sloeg, want wat er dan allemaal in die aflevering gebeurd gaat echt nergens over. Het is bijna zo fout dat het grappig gaat worden, maar ze bedoelen het allemaal zo serieus en dat is wel pijnlijk.

Hoop toch dat net nivo van aflevering 4 weer terugkomt, anders gaat het nog een lange zit worden tot het einde. Ik ga niet opgeven, maar pfff, het doet wel pijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 22:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Netflix heeft groen licht gegeven aan een tweede seizoen (tien afleveringen) van Atypical. De eerste reeks volgde de belevenissen van Sam, een achttienjarige jongen met autisme die op zoek gaat naar een vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 16:10:
Ik kijk the mist even af omdat ik voor het laatst iets ervan gezien heb toen ik 12 ofzo was, ik ben het hele verhaal kwijt, het begint nu wel wat boeiender te worden. Maar een paar acteurs zijn erg irritant. Gelukkig niet allemaal.
Ik heb nog lang niet alles gezien, en het is misschien een beetje appels met peren, maar imo kan de serie bij lange na niet tippen aan de film The Mist. Die vibe en sfeer in de film is alleen al zoveel sterker, nog even los van het feit dat er daar tenminste fatsoenlijke acteurs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

avotar schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:23:
Het is op een boek gebasseerd. Goh. Dan gaan we die er bij pakken, ik vind het namelijk een erg sterke serie.
Sterker nog, meerdere boeken ;) Voordeel is dat ze voor de tv-serie al een verhaallijn hebben voor de komende seizoenen... _/-\o_

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Inmiddels ook door Narcos heen. Vanavond maar weer verder met House of Cards.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Tweakmans schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:36:
Netflix heeft groen licht gegeven aan een tweede seizoen (tien afleveringen) van Atypical. De eerste reeks volgde de belevenissen van Sam, een achttienjarige jongen met autisme die op zoek gaat naar een vriendin.
Die ken ik nog niet. Ga ik kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:41:
[...]
probeer Jessie maar eens in het Nederlands te downloaden... (dit is trouwens geen oproep om mijn nzb's of torrents te sturen, de kids zoeken maar wat nieuws ipv die in mijn ogen baggerserie :+ )
Baggerserie? Ik vind het altijd wel leuk om naar Debby Ryan & Peyton List te kijken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vond Narcos SE3 wat interessanter dan SE1 en SE2 ofzo, keek lekker weg, nu door met The Mist :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Er bestaat een kans dat How I Met Your Mother (en 30 Rock) worden verwijderd van Netflix. Heeft alles te doen met een Hulu deal. Nu is Hulu niet in Nederland te ontvangen dus vermoedelijk ontspringen we, net als met Disney, voorlopig de dans. Maar mocht je de serie nog niet hebben afgekeken, dan is dit het moment om dat nog wel te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:45
Tigertje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:57:
Nu is Hulu niet in Nederland te ontvangen dus vermoedelijk ontspringen we, net als met Disney, voorlopig de dans. Maar mocht je de serie nog niet hebben afgekeken, dan is dit het moment om dat nog wel te gaan doen.
Ach fronzen is bv (wederom) verwijderd en verbaasd me niets als er steeds meer (disney)film verdwijnen als de looptijd voorbij is wegens niet verlengen.

Mailen wil wel eens helpen als het in grote getallen gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

A4-tje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:15:
[...]

Mailen wil wel eens helpen als het in grote getallen gebeurd
https://help.netflix.com/nl/titlerequest ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
American Vandal staat vanaf vandaag op Netflix. Is een mockumentaire op het true crime genre. Heerlijke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:30:
American Vandal staat vanaf vandaag op Netflix. Is een mockumentaire op het true crime genre. Heerlijke serie.
Heb de eerste aflevering ook gekeken, maar is niet mijn soort humor. Ik haak dan ook direct af. Keek er wel naar uit, nadat ik de trailer had gezien. Wist toen alleen niet dat het een comedy zou zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:42:
[...]

Heb de eerste aflevering ook gekeken, maar is niet mijn soort humor. Ik haak dan ook direct af. Keek er wel naar uit, nadat ik de trailer had gezien. Wist toen alleen niet dat het een comedy zou zijn |:(
Begrijp het. Het wordt na de eerste ep wel serieuzer qua toon. Dan gaat de serie wel dieper in op bepaalde thema's en verdwijnen de grollen iets meer naar de achtergrond.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13
'American Vandal' is best lachen. Hoe serieus er wel niet ingegaan kan worden op het tekenen van penissen op auto's. _O- In ieder geval een leuke parodie op docu's als 'Making a Murderer' enz.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Begonnen aan Gomorra gisteren. Zit goed in elkaar zo op het eerste gezicht. Hoef ik niet helemaal af te kicken van mijn dagelijkse portie Mafia en onderwereld praktijken. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gisteren met mijn vriendin de serie Limitless afgekeken. We vonden hem erg leuk en keken uit naar seizoen 2. Blijkt die gecanceld te zijn :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

TripleQ schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
Gisteren met mijn vriendin de serie Limitless afgekeken. We vonden hem erg leuk en keken uit naar seizoen 2. Blijkt die gecanceld te zijn :(
Doet de naam geen eer aan dus :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:52
De film al gezien? Die is ook best entertainend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Aegir81 schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:43:
[...]

De film al gezien? Die is ook best entertainend.
Ja, we hadden eerst aflevering 1 gekeken van de serie. En daarna de film..wel grappig om de overeenkomsten dan te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 11:35
Volledig mee eens, erg leuke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:01:
Ben nu over de helft van the mist heen, blijf het een wat rare serie vinden, aflevering 4 was wel ok, aflevering 5 was echt matig. Daar klopt echt geen ene hout van wat daar allemaal gebeurd, echt... man man man, het lijkt wel of de de schrijver van de serie halverwege de serie een joint is gaan roken en een paar bier achterover sloeg, want wat er dan allemaal in die aflevering gebeurd gaat echt nergens over. Het is bijna zo fout dat het grappig gaat worden, maar ze bedoelen het allemaal zo serieus en dat is wel pijnlijk.

Hoop toch dat net nivo van aflevering 4 weer terugkomt, anders gaat het nog een lange zit worden tot het einde. Ik ga niet opgeven, maar pfff, het doet wel pijn.
je zal er inmiddels wel doorheen zijn, maar het wordt beter gelukkig.
Het is dat mijn vrouw zo'n Stephen King fan was, anders had ik het einde niet gehaald.
Motrax schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:57:
[...]
Sterker nog, meerdere boeken ;) Voordeel is dat ze voor de tv-serie al een verhaallijn hebben voor de komende seizoenen... _/-\o_
Dat is wel heel fijn.
Ik heb te veel series gelezen die later op tv dermate verkracht zijn...... The Seeker of Truth om maar een voorbeeld te noemen. :F
hoewel Kahlan erg prettige eyecandy was....

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

avotar schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:07:
Dat is wel heel fijn.
Ik heb te veel series gelezen die later op tv dermate verkracht zijn...... The Seeker of Truth om maar een voorbeeld te noemen. :F
Maar... die boeken waren ook al niet echt top. Gooi er een budget serie tegen aan, dan weet je dat het niet goed komt :X :P

Over budgetseries gesproken: ik ben benieuwd hoe de nieuwe Star Trek gaat vallen. Ik hoop voor de franchise dat het een goede serie is (en dat het dus stiekem geen budget serie is :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 18-09-2017 08:46 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Once Upon a Time seizoen 1-5 verdwijnen binnenkort van Netflix, terwijl ze wel seizoen 6 gaan toevoegen. Logica ontgaat mij even maar goed.. We zijn nu dus bezig met een sprint om S05 af te ronden voordat hij de 26e weg is. Nu bij episode 14/23 beland. :P Hopelijk halen we het (doel is iig 1 episode per dag te kijken, in het weekend meer), en dan kunnen we meteen door met seizoen 6 en zijn we weer bij. Lastige met lange series is dat je soms afhaakt, zoals we bij Suits hebben gehad, daar zijn we halverwege seizoen 3 oid gestopt omdat het te eentonig werd en je weet dat je nog 3 seizoenen moet inhalen. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je een bron van het verwijderen, want op netflix zie ik er geen datum bij staan. Ook in mijn andere bronnen van verwijdering zie ik het nergens staan. Ben pas ergens seizoen 2 en kijk maar een paar afleveringen per week ervan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:38
Best wel genoten van de serie Gypsy, Naomi Watts is altijd fijn om naar te kijken en het verhaal sprak me erg aan. Helaas kwam ik er achter dat deze serie niet vervolgd wordt.. Jammer weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
avotar schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:07:
Dat is wel heel fijn.
Kahlan eye-candy?
Doe mij die andere in de leren pakjes maar :9 O+
Motrax schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:46:
[...]
Maar... die boeken waren ook al niet echt top. Gooi er een budget serie tegen aan, dan weet je dat het niet goed komt :X :P
Ik vind de boeken anders best leuk leesvoer, maar inderdaad, de serie is van het niveau van Hercules en Xena :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

Angeloonie schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:17:
Once Upon a Time seizoen 1-5 verdwijnen binnenkort van Netflix, terwijl ze wel seizoen 6 gaan toevoegen. Logica ontgaat mij even maar goed.. We zijn nu dus bezig met een sprint om S05 af te ronden voordat hij de 26e weg is. Nu bij episode 14/23 beland. :P Hopelijk halen we het (doel is iig 1 episode per dag te kijken, in het weekend meer), en dan kunnen we meteen door met seizoen 6 en zijn we weer bij. Lastige met lange series is dat je soms afhaakt, zoals we bij Suits hebben gehad, daar zijn we halverwege seizoen 3 oid gestopt omdat het te eentonig werd en je weet dat je nog 3 seizoenen moet inhalen. :P
Trevor schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:36:
Heb je een bron van het verwijderen, want op netflix zie ik er geen datum bij staan. Ook in mijn andere bronnen van verwijdering zie ik het nergens staan. Ben pas ergens seizoen 2 en kijk maar een paar afleveringen per week ervan.
Hier nog iemand die zich afvraagt waar je dat hebt gezien?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Trevor schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:36:
Wailing_Banshee schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:18:
[...]

[...]

Hier nog iemand die zich afvraagt waar je dat hebt gezien?
Zodra we de serie aanzetten toont/toonde hij bovenin "This show will be available until September 26th".
Trouwens niet op gelet of dit nu nog getoond wordt (op een gegeven moment ben je immuun voor dat soort meldingen), misschien is het inmiddels weer aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 18-09-2017 12:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 114 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.