☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
FWIW: Ik vond BCS beslist trager dan BB.Magic6399 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:13:
@ByteMe_ : niet luisteren naar @UltraSub. BCS is hetzelfde niveau (en tempo) als BB. Als je dat leuk vondt...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik weet wel wat ik ervan ga verwachtenMagic6399 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:13:
@ByteMe_ : niet luisteren naar @UltraSub. BCS is hetzelfde niveau (en tempo) als BB. Als je dat leuk vondt...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Poeh ja ik kon daar ook echt niet doorheen komen, het was gewoon te tenenkrommend, miss ooit nog eens proberen..meesje schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:26:
[...]
Ik heb The 100 t/m S3 gezien en ik deel je mening. Met als hele negatieve uitschieter de eerste helft van S1. Het is dat het genre me wel aansprak, maar anders was ik echt wel afgehaakt. Het voelde echt als een slechte high school serie.
Bv de s02e08 "Fifi" intro; fantastisch tracking shot... (don't worry, geen spoiler.)
Persoonlijk zou ik wel wat tijd tussen BB & BCS laten. Vooral in S2 & S3 doen er een aantal oude bekenden hun intrede; dan is het mss des te leuker als je ze eigenlijk al half vergeten was
Heerlijke serie. Helaas alweer door seizoen 1 heen.Tweakmans schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:20:
Netflix heeft groen licht gegeven aan nieuwe episodes van de recente serie Ozark. Het tweede seizoen zal - net als het eerste - uit tien afleveringen bestaan.
Zit me alleen dood te ergeren aan de micro stutter op een 10.5" iPad Pro, maar denk dat het komt door de variable refresh (max 120 Hz) met lousy frame rate conversie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Leuke serie vandaag heel seizoen gezien. sluit qua stijl goed aan bij de overige marvel seriesloekf2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:01:
Defenders online !!
Zit me alleen dood te ergeren aan de micro stutter op een 10.5" iPad Pro, maar denk dat het komt door de variable refresh (max 120 Hz) met lousy frame rate conversie.
Echt een aanrader ja! Erg grappig met die lekkere britse humor. Zelfde gasten als in de film Inbetweeners
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik was er al bang voor. Zijn wel maar 8 eps en ga het toch wel weer kijken.Veefje schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:21:
Vond The Defenders tegenvallen. De laatste vier Marvel series op Netflix vallen allemaal tegen. Met Iron Fist als de grootste natte scheet.
Momenteel in de herziening van Daredevil (vrouw had het nog niet gezien). Blijft erg goed en itt velen vind ik seizoen 2 ook gaaf. Ik heb wel een beetje een zwak voor the Punisher (die ook weer een eigen serie krijgt....).
Jessica Jones niet eens afgekeken, Luke Cage een aantal afleveringen overgeslagen en Iron Fist viel ook vies tegen. Die laatste had echt in 6 eps afgerond kunnen worden.
Dit is goed nieuws nadat ik net de laatste aflevering van seizoen 1 heb gezien. Man man man wat een serie. Het is nergens zo goed als Breaking Bad (als in: je hoeft niet op te letten wat er in aflevering 1 gebeurt om te weten wat ook alweer de betekenis er van was in aflevering 6 bijv.) maar het is een leuke afwisseling tussen de vele detective pulp.Tweakmans schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:20:
Netflix heeft groen licht gegeven aan nieuwe episodes van de recente serie Ozark. Het tweede seizoen zal - net als het eerste - uit tien afleveringen bestaan.
Wel gewoon kijken. Altijd zelf even proberen, misschien vindt jij het wel wat. Ik vond het echter tegenvallen. Het is net een voldoende, maar daar is alles mee gezegd.Schimanski81 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:20:
[...]
Ik was er al bang voor. Zijn wel maar 8 eps en ga het toch wel weer kijken.
Momenteel in de herziening van Daredevil (vrouw had het nog niet gezien). Blijft erg goed en itt velen vind ik seizoen 2 ook gaaf. Ik heb wel een beetje een zwak voor the Punisher (die ook weer een eigen serie krijgt....).
Jessica Jones niet eens afgekeken, Luke Cage een aantal afleveringen overgeslagen en Iron Fist viel ook vies tegen. Die laatste had echt in 6 eps afgerond kunnen worden.
Ik vond Daredevil seizoen 2 ook zeer tegenvallen, maar dat lag zeker niet aan The Punisher. Alles ging de plee in toen Elektra werd geïntroduceerd en 1001 The Hand ninja's opeens op mijn scherm verschenen. Toch ben ik benieuwd naar Daredevil seizoen 4.
Ik snap niet dat mensen Ozark in een adem noemen met Breaking Bad. Mijns inziens een belediging.Webgnome schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Dit is goed nieuws nadat ik net de laatste aflevering van seizoen 1 heb gezien. Man man man wat een serie. Het is ergens zo goed als Breaking Bad (als in: je hoeft niet op te letten wat er in aflevering 1 gebeurt om te weten wat ook alweer de betekenis er van was in aflevering 6 bijv.) maar het is een leuke afwisseling tussen de vele detective pulp.
[ Voor 21% gewijzigd door Veefje op 19-08-2017 15:25 ]
Heb mijn post even aangepast. Was de N van nergens vergeten. De vergelijking wordt snel gemaakt gezien het onderwerp. Beide personen zitten / rollen in de rare wereld van de drugs. Maar inderdaad het is een buiten dat niet echt vergelijkingsmateriaal.Veefje schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Ik snap niet dat mensen Ozark in een adem noemen met Breaking Bad. Mijns inziens een belediging.
Ik snap en ik zie wel waarom de vergelijking wordt gemaakt. De kwaliteit vind ik echter allerminst hetzelfde. Vooral niet als je series als BB hebt gezien, dan is Ozark gwn een slap aftreksel. Het is de zoveelste serie over een blanke antiheld die zogenaamd 'briljant' is op werk, maar zijn privéleven is een puinhoop. Ik keek er graag naar, maar ik vond er veel op aan te merken.Webgnome schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:28:
[...]
Heb mijn post even aangepast. Was de N van nergens vergeten. De vergelijking wordt snel gemaakt gezien het onderwerp. Beide personen zitten / rollen in de rare wereld van de drugs. Maar inderdaad het is een buiten dat niet echt vergelijkingsmateriaal.
spoiler:Toch wel jammer dat Del door zijn eigen stomme fout door een paar hersenloze rednecks zijn einde moest vinden in de laatste aflevering.
Het hele Elektra stuk is het grote minpunt idd.Veefje schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Wel gewoon kijken. Altijd zelf even proberen, misschien vindt jij het wel wat. Ik vond het echter tegenvallen. Het is net een voldoende, maar daar is alles mee gezegd.
Ik vond Daredevil seizoen 2 ook zeer tegenvallen, maar dat lag zeker niet aan The Punisher. Alles ging de plee in toen Elektra werd geïntroduceerd en 1001 The Hand ninja's opeens op mijn scherm verschenen. Toch ben ik benieuwd naar Daredevil seizoen 4.
[...]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Luke Cage vond ik veruit het slechtste. Volgens mij ben ik gewoon klaar met die genre, Legends of Tomorrow was ook niet om aan te zien.Veefje schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:21:
Vond The Defenders tegenvallen. De laatste vier Marvel series op Netflix vallen allemaal tegen. Met Iron Fist als de grootste natte scheet.
Vd week begonnen met Better call Saul, en die is wel echt traag, trager dan BB. Heb TM aflevering 8 gezien en nu pas komt het een beetje op gang. Er gebeurd gewoon vrij weinig per aflevering, het is wel net als BB erg mooi in beeld gebracht.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 19-08-2017 19:38 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Klagen dat BCS traag is, oftewel naar mijn mening gewoonweg saai maar bij Jessica Jones stoppen met kijken? Van alle Netflix Marvel series vind ik juist Jessica Jones het sterkst, goeie acteerwerk en gewoon toffe personage. Luke Cage vond ik verreweg het zwakst, ja er zit wat actie in maar qua verhaal?Chaoss schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:37:
Ik vind Luke Cage en Daredevel beide wel goed. Maar vooral bij Luke Cage duurt het even voordat de serie op gang komt, maar hoe verder je komt goed beter. Jessica Jones ben ik halverwege S1 gestopt, te saai.
Vd week begonnen met Better call Saul, en die is wel echt traag, trager dan BB. Heb TM aflevering 8 gezien en nu pas komt het een beetje op gang. Er gebeurd gewoon vrij weinig per aflevering, het is wel net als BB erg mooi in beeld gebracht.
Iron Fist vond ik ook weer goed terwijl de meeste deze weer het minst vinden maar het is wel de meest belangrijke serie voor het verhaal met the Hand, vooral als je the Defenders gaat kijken. Ach ieder zo zijn mening.
Luke Cage vonden wij juist wel vermakelijk en naar Jessica Jones hebben we ook met plezier gekeken. Het was vooral eens fijn naar superhelden te kijken zonder een pakkie aan, underground en iets meer down to earth. Met het hele over the top gebeuren bij the Avengers ben ik ook wel even klaar.Arjantje72 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:32:
[...]
Luke Cage vond ik veruit het slechtste. Volgens mij ben ik gewoon klaar met die genre, Legends of Tomorrow was ook niet om aan te zien.
Ik vind Chaos niet klagen. Hij vindt het alleen te traag. Moet kunnen. BCS is ook een trage serie. Wat mij betreft een van de beste series op televisie, maar qua vertelling is het begrijpelijk dat iemand het saai kan vinden.sjaak88 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:47:
[...]
Klagen dat BCS traag is, oftewel naar mijn mening gewoonweg saai maar bij Jessica Jones stoppen met kijken? Van alle Netflix Marvel series vind ik juist Jessica Jones het sterkst, goeie acteerwerk en gewoon toffe personage. Luke Cage vond ik verreweg het zwakst, ja er zit wat actie in maar qua verhaal?
Iron Fist vond ik ook weer goed terwijl de meeste deze weer het minst vinden maar het is wel de meest belangrijke serie voor het verhaal met the Hand, vooral als je the Defenders gaat kijken. Ach ieder zo zijn mening.
Schaar mij ook maar in het kamp dat Iron Fist door het toilet wilt spoelen. Ook in The Defenders is Iron Fist weer veruit het minste personage. En laat nou net The Hand de hoofdreden zijn dat de tweede seizoenshelft van Daredevil seizoen 2 en seizoen 1 van Iron Fist kut zijn. Maar zoals jij zegt, ieder z'n mening natuurlijk. We can't all like the same things.
Verwijderd
De kwaliteit van Breaking Bad en Ozark verschilt anders niet zo heel veel. Het verschil is dat Breaking Bad in totaal 5 seizoenen kent. De serie werd wat mij betreft ook steeds beter in latere seizoenen. Ozark kent nog maar 1 seizoen. Ik ben benieuwd hoe Ozark zich verder gaat ontwikkelen in seizoen 2.Veefje schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
Ik snap niet dat mensen Ozark in een adem noemen met Breaking Bad. Mijns inziens een belediging.
Op IMDB ontlopen ze elkaar in ieder geval niet veel: Breaking Bad: haalt een 9,5 en Ozark een 8,6.
Inmiddels heel wat anders afgekeken: Roman Empire: Reign of Blood.
Interessante mix van serie en documentaire. En een wat andere keizer Commodus dan in Gladiator.

Ook de Spaanstalige series Gran Hotel, Ingobernable en Velvet doen het goed.
Imho is het karakter ook niet ultiem stoer bedoeld. Ga maar na, good guy beland onterecht in gevangenis, wordt slachtoffer van een experiment. Weet vervolgens niet zo goed wat hij met zijn superkrachten moet en wil zich verbergen.Arjantje72 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:43:
Ik vind de acteur die Luke speelt gewoon verkeerd gecashed. Hij "speelt" het stoer zijn maar is het gewoon niet, vind ik.
En voor wie nog een leuk costuum drama zoekt is The Paradise wel een aanrader. Typische BBC serie zoals er zoveel op Netflix staan dus ook dezelfde kwalitiet, leuk om samen met je vrouw/vriendin te kijken.
[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 20-08-2017 20:07 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jawel juist in de stripboeken was hij een badass, super stoer. Dat vind ik echt niet kunnen in de serie. Cast een badass en het was veel beter overgekomen.Chaoss schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:01:
Gister begonnen met Ozark, bevalt mij wel, andere vibe dan BB, totaal andere opbouw. Ik zou niet weten waarom je die 2 moet vergelijken. Ozark is niet de beste serie ooit maar gewoon goed
[...]
Imho is het karakter ook niet ultiem stoer bedoeld. Ga maar na, good guy beland onterecht in gevangenis, wordt slachtoffer van een experiment. Weet vervolgens niet zo goed wat hij met zijn superkrachten moet en wil zich verbergen.
En voor wie nog een leuk costuum drama zoekt is The Paradise wel een aanrader. Typische BBC serie zoals er zoveel op Netflix staan dus ook dezelfde kwalitiet, leuk om samen met je vrouw/vriendin te kijken.
Ik heb twee weken geleden het derde seizoen van Peaky Blinders gedownload naar ipad om, tijdens een weekje vakantie, offline te kunnen kijken.
Ik heb drie afleveringen (offline) bekeken en wilde gisteren (thuis en online) met de vierde aflevering verder via een apple tv.
Heel seizoen 3 staat, met uitzondering van S3E1, niet meer in in mijn lijst. Volgens Netflix is seizoen 3 gewoon beschikbaar.
Als ik aflevering S3E1 op de apple tv af wil spelen, krijg ik de melding dat deze content niet beschikbaar is in mijn regio.
Op de ipad, die ondertussen weer via wifi online is, staat heel seizoen 3 bij de downloads.
Probeer ik een van de afleveringen te kijken, dan krijg ik weer de regiomelding.
Haal ik de ipad offline (dus wifi uit), dan kan ik opeens wel alle afleveringen van seizoen 3 bekijken.
Wellicht is het een standaard vraag met standaard antwoord, maar is dit één of andere rare DRM kwestie?
(als in: als je het download voor offline gebruik is het online niet meer beschikbaar?)
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik vond S1 ook echt wel lastig om door te komen, S2 en S3 zijn een heel stuk beter te doen[b][message=52293533,noline]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
De vergelijking die sommigen maken met een Spaanstalige House of Cards is overroepen, het is meer een liefdesdrama met een dure productiemachine en een licht "24" sausje. En uiteraard de nodige plotholes en faceplam momenten zoals het een goede soap betaamt.
Er is wel een voordeel: de vele herhaalde zinnen en de duidelijke articulatie zijn perfect om je Spaanse taalkennis bij te schaven!
[ Voor 10% gewijzigd door algalid op 21-08-2017 21:26 ]
Daredevil heb ik tot nu toe enkel seizoen 1 van gezien. Misschien wel een van de beste series die ik sinds aardige tijd heb gezien. In Dolby Vision is die donkere duistere sfeer nog een stukje overtuigender, maar afgezien van het visuele, is vind ik het op alle fronten erg goed. Soms vergeet je bijna dat het technisch gezien een superheldenserie is, en dat is alleen maar positief.Chaoss schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:37:
Ik vind Luke Cage en Daredevel beide wel goed. Maar vooral bij Luke Cage duurt het even voordat de serie op gang komt, maar hoe verder je komt goed beter. Jessica Jones ben ik halverwege S1 gestopt, te saai.
Better Call Saul is misschien nog wel beter dan BB imo. Wellicht beetje traag inderdaad, maar ik heb me geen moment verveeld. Erg verfrissende afwisseling van drama, beetje komische elementen en misdaad.
Vorige week Riverdale ook gezien, ook heel erg leuk
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Er komt nog slechts een finale van ongeveer 2 uur. (Na heel hard schoppen tegen Netflix die eigenlijk gewoon wilde stoppen.)DennusB schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:01:
Sense8 seizoen 2 gisteren afgekeken, erg tof. Ben benieuwd naar seizoen 3.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
O echt? O nou ja, ook prima. Maar dit was zo'n open einde dat ze er wel iets mee moeten...Trevor schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
Er komt nog slechts een finale van ongeveer 2 uur. (Na heel hard schoppen tegen Netflix die eigenlijk gewoon wilde stoppen.)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Netflix NL doet alsof ze niks hoort en antwoord niet.
Wel gelezen dat er The Expanse S2 in september in andere landen beschikbaar komt.

☻/
/▌
Dat meisje gaat zwemmen in het meer, wordt aangevallen, houdt er een klein schrammetje aan over?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Al een paar afleveringen verder, het start wat traag, maar eigenlijk wel mooi om te zien hoe meneer de babbelaar op gang komt.Buzz_Fuzz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:38:
Better Call Saul kan idd gerust naast Breaking Bad gezet worden. Het is iets trager ja, maar daar zou je je niet aan mogen storen. Ik vond het nergens saai ofzo, er zit genoeg diepgang in. En het is nu niet dat BB zo'n supersnelle serie was. Je ziet dat het van dezelfde hand komt, en dat kan alleen maar toegejuigd worden imo. De sfeer, acteerprestaties, de cinematografie, de muziek![]()
Bv de s02e08 "Fifi" intro; fantastisch tracking shot... (don't worry, geen spoiler.)
[video]
Persoonlijk zou ik wel wat tijd tussen BB & BCS laten. Vooral in S2 & S3 doen er een aantal oude bekenden hun intrede; dan is het mss des te leuker als je ze eigenlijk al half vergeten was.
Met die skaters vond ik ook echt humoristisch. 'Niet vermoorden, dat is niet rechtvaardig. Gewoon een been breken per persoon'

Ik ben benieuwd hoe de opvolgende seizoenen zullen worden icm het BB verleden en WW ook in beeld komt...
Maarja, tegen die tijd ben ik wel door seizoen 3 heen en ga ik weer verder met andere series..
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja maar het rare is... er zijn best nog veel fans, ondanks dat de start echt totaal ruk is. Ik ben nooit verder gekomen dan de 2e afleveringmiicker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:58:
Net S01E01 van The 100 gekeken. Ik geef het een 2 (op een schaal van 1000?) nee, wat een bagger. Slecht geacteerd, geen opbouw van personages. Een iemand is enorm behulpzaam, waarom? Omdat haar vader zo was? Een stoer iemand oppert om achterlijke dingen te doen, iemand anders zegt dat het niet slim is, geeft een duidelijke uitleg, vervolgens kiest iedereen om een achterlijk plan te volgen. Komop zeg, je verwacht toch dat op z'n minst 20 mensen van die 100 slim genoeg zijn.
Dat meisje gaat zwemmen in het meer, wordt aangevallen, houdt er een klein schrammetje aan over?

☻/
/▌
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Bf12qwPWDVI]
Op zich kan ik me voorstellen dat de mensen die dagelijks goede tijden kijken deze serie ook goed vindenMotrax schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:24:
[...]
Ja maar het rare is... er zijn best nog veel fans, ondanks dat de start echt totaal ruk is. Ik ben nooit verder gekomen dan de 2e aflevering
Hehe, ik herken me wel in je kritiek, maar ik kijk toch lekker verdermiicker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:58:
Net S01E01 van The 100 gekeken. Ik geef het een 2 (op een schaal van 1000?) nee, wat een bagger. Slecht geacteerd, geen opbouw van personages. Een iemand is enorm behulpzaam, waarom? Omdat haar vader zo was? Een stoer iemand oppert om achterlijke dingen te doen, iemand anders zegt dat het niet slim is, geeft een duidelijke uitleg, vervolgens kiest iedereen om een achterlijk plan te volgen. Komop zeg, je verwacht toch dat op z'n minst 20 mensen van die 100 slim genoeg zijn.
Maar heb je ooit een serie meegemaakt waarin iedereen de keuzes maakt die jij ook zou maken? Want ik ken ze niet. Is dat ook niet een beetje de charme van series? Het zelf beter weten en er over nadenken hoe jij het gedaan zou hebben?
Atypical is wel een serie die liefde als hoofdthema heeft hoewel het karikaturale autistische hoofdpersonage niet te pruimen is. Wie het seizoen in 1 keer kan bingen heeft een stevige maag, Het is mildly entertaining door de andere personages die hun eigen issues hebben. Maar over 10 jaar spreekt niemand meer over deze serie, je kijkt en je vergeet het vlug.
Verwijderd
Netflix heeft twee soorten originals (the mist is ook een andere netflix originals dan bijvoorbeeld een echte original). Je kan hem ook downloaden natuurlijk, hoef je niet te wachtenMotrax schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:44:
@ArnoutV ik ben een beetje klaar met wachten op The Expanse S2 op Netflix. Netflix Original? Hah. Laat mij niet lachen prutsers. Wel telkens showen als Original, maar ondertussen niet kunnen releasen omdat niet een echte Original is...

Ja, dat hoort niet zo, maar hoe denk je dat ik nu de laatste paar afleveringen van death note ga kijken omdat ik net niet klaar was en nu is de serie net weggehaald...
het blijft wat behelpen, maar aan de anderre kant, ik werd wel heel blij toen ik net zag dat de film cowboy & aliens op netflix stond, die wilde ik altijd nog zien, dus ik vermaak me er wel mee naast af en toe wat ergernisjes. Netflix heeft ook goede zaken, gelijk een heel seizoen online bevalt me erg erg goed, dan erger ik me weer aan mijn hbo abonnementje waar ik elke keer een week moet wachten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2017 17:17 ]
Uit nieuwsgierigheid: wat vond je van The Walking Dead?miicker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:58:
Nu Sons of Anarchy eindelijk afgerond, begin dit jaar aan begonnen. Absolute topserie, goeie acteurs en verhaal blijft boeien. Ze slaan alleen qua geweld een beetje erg door in de laatste paar seizoenen.
Grappig, ik heb deze serie toevallig van de week in één avond uitgekeken. Niet hoogstaand, maar ik was toch benieuwd wat er allemaal zou gebeuren qua verloop. Aan het hoofdpersonage ergerde ik me niet, maar daarentegen werkt Jennifer Jason Leigh irriterend.algalid schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:31:
Atypical is wel een serie die liefde als hoofdthema heeft hoewel het karikaturale autistische hoofdpersonage niet te pruimen is. Wie het seizoen in 1 keer kan bingen heeft een stevige maag, Het is mildly entertaining door de andere personages die hun eigen issues hebben. Maar over 10 jaar spreekt niemand meer over deze serie, je kijkt en je vergeet het vlug.
Shikata ga nai.
Het is verreweg de grootste slechtst geacteerde onzin die ik bij een serie heb mogen zien. Het gehele eerste seizoen is bagger, en je hebt flink wat doorzettingsvermogen nodig om alle a-logische beslissingen te doorgronden. Toch is het een serie die ik nog steeds volg. In latere seizoenen hebben ze het teenager gehalte van zich afgeworpen, en lijkt het vaak op een thriller met regelmatig veel geweld, vreselijke dilemma's en warempel: redelijk acteerwerk. Het enige nare vind ik dat sommige plotlijnen ietwat ver gezocht zijn. Ik verheug me eigenlijk op het nieuwe seizoen.miicker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:58:
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Hahaha, dat is op zich een goede beschrijving van The 100.wcduck schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:09:
[...]
Het is verreweg de grootste slechtst geacteerde onzin die ik bij een serie heb mogen zien. Het gehele eerste seizoen is bagger, en je hebt flink wat doorzettingsvermogen nodig om alle a-logische beslissingen te doorgronden. Toch is het een serie die ik nog steeds volg. In latere seizoenen hebben ze het teenager gehalte van zich afgeworpen, en lijkt het vaak op een thriller met regelmatig veel geweld, vreselijke dilemma's en warempel: redelijk acteerwerk. Het enige nare vind ik dat sommige plotlijnen ietwat ver gezocht zijn. Ik verheug me eigenlijk op het nieuwe seizoen.
Niet gezien, hoezo?Tigertje schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:48:
[...]
Uit nieuwsgierigheid: wat vond je van The Walking Dead?
@wcduck ik ga het proberen, vanavond S01E02 kijken
Mijn vriendin vond het ook zeer slecht, terwijl haar standaard voor series toch een stuk lager ligt dan die van mij.
Erg moedig om nog 12 afleveringen van het eerste seizoen doorploeteren. Ik hoop dat je me niet vervloekt na een paar uur kijken.miicker schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:15:
[...]
Niet gezien, hoezo?
@wcduck ik ga het proberen, vanavond S01E02 kijken
Mijn vriendin vond het ook zeer slecht, terwijl haar standaard voor series toch een stuk lager ligt dan die van mij.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Haha meestal als ik een serie begin dan kijk ik hem ook wel uit.burgt schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:23:
Als je een serie wil zien waar de personages echt tenenkromende keuzes maken dan moet je Shadowhunters kijken (vergelijkbaar met Arrow.. maar daar ben ik helemaal bij afgehaakt)
Hier hebben we precies de 3 series waarbij dat echt niet opgaat
the 100, aflevering 1
shadowhunters , met hangen en wurgen eerste seizoen afgemaakt
Arrow, ik keek zo eens in de paar maanden een aflevering nog, maar
Verwijderd
Dat laatste klinkt mij wel lekker in de oren, ik zoek eigenlijk een Banshee vervanging (van HBO) en daar zat superveel geweld in, ik ga sons of anarchy eens proberen. Nadeel is wel dat ik niks met motoren heb.sambalbaj schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:48:
Nu Sons of Anarchy eindelijk afgerond, begin dit jaar aan begonnen. Absolute topserie, goeie acteurs en verhaal blijft boeien. Ze slaan alleen qua geweld een beetje erg door in de laatste paar seizoenen.
Strike Back? Ook van Cinemax, Banshee is van Cinemax. Spartacus (Starz). Black Sails (Starz), hoewe niet zo violent en grimmig. Into the Badlands (AMC). Hunted (Cinemax).Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Dat laatste klinkt mij wel lekker in de oren, ik zoek eigenlijk een Banshee vervanging (van HBO) en daar zat superveel geweld in, ik ga sons of anarchy eens proberen. Nadeel is wel dat ik niks met motoren heb.
Banshee is wel one of a kind. Die mix van pulp en over-de-top, maar toch tof, vindt je niet vaak.
Slechter dan de eerste paar afleveringen van The 100 kan het toch niet zijnwcduck schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:20:
[...]
Erg moedig om nog 12 afleveringen van het eerste seizoen doorploeteren. Ik hoop dat je me niet vervloekt na een paar uur kijken.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik ook totaal niet, maar vond het een topserie.Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Dat laatste klinkt mij wel lekker in de oren, ik zoek eigenlijk een Banshee vervanging (van HBO) en daar zat superveel geweld in, ik ga sons of anarchy eens proberen. Nadeel is wel dat ik niks met motoren heb.
The devil is in the details.
Ook seizoen 6 en 7Hahn schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 00:23:
Same here, ik heb ook weinig met motoren, maar Sons of Anarchy vind ik de beste serie die ik de afgelopen jaren gezien heb

Yep, in z'n geheel. Laatste seizoenen werden wel ietsje minder, maar ook die vond ik nog goed.
The devil is in the details.
Er zijn behoorlijk wat mensen in een ruimte station, al 100 jaar. Er worden 100 mensen naar de aarde gestuurd, waarvan de oudste een jaar of 30 is? Iedereen is erg jong in ieder geval, niemand heeft dus ooit de aarde gezien, maar niemand is nieuwsgierig of zo. Ze weten meteen dat ze zich in een bos bevinden, niemand die zegt "Wow dus zo ziet een bos er uit". Iedereen vind het (tot nu toe) ook wel prima om op de plek te blijven waar ze geland zijn..
Huh, dan mis je iets hoor, want ze hebben het zeker weten over het bos en dat er frisse lucht is etc..? Of bedoel je meer, ohhh kijk een boom! Ohhh kijk een plant!! ?miicker schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:59:
Gisteren S01E02 van The 100 gekeken, blijft slecht, maar vond hem wel al iets beter te pruimen dan de eerste aflevering. Op alle zeer onlogische keuzes en acties van personages na vind ik eigenlijk het meest ongeloofwaardige tot nu toe:
Er zijn behoorlijk wat mensen in een ruimte station, al 100 jaar. Er worden 100 mensen naar de aarde gestuurd, waarvan de oudste een jaar of 30 is? Iedereen is erg jong in ieder geval, niemand heeft dus ooit de aarde gezien, maar niemand is nieuwsgierig of zo. Ze weten meteen dat ze zich in een bos bevinden, niemand die zegt "Wow dus zo ziet een bos er uit". Iedereen vind het (tot nu toe) ook wel prima om op de plek te blijven waar ze geland zijn..
En iedereen is nieuwsgierig, maar ze mogen niet zomaar (soort van dictatuur op dat ruimteschip)
Ik vond de eerste twee afleveringen echt tenenkrommend, net zo'n slechte puberserie. Maar daarna wordt het daadwerkelijk steeds beter, zou nog even verder kijken dusmiicker schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:59:
Gisteren S01E02 van The 100 gekeken, blijft slecht,
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Stukje ongevraagd advies omdat ik ondanks een slecht begin vd serie toch erg heb genoten van de rest: Verwacht niet al te veel van de eerste helft van seizoen 1, haal een keer diep adem en probeer seizoen 1 helemaal af te kijken. Ik verwacht dat je aan het einde van S1 wel een goed beeld hebt of je de rest de moeite waard gaat vinden, de 2e helft zou iig een stuk minder tenenkrommend moeten zijn dan de 1e..miicker schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:59:
Gisteren S01E02 van The 100 gekeken, blijft slecht, maar vond hem wel al iets beter te pruimen dan de eerste aflevering.
Moet persoonlijk juist zeggen dat ik seizoen 1 wel prima vond, maar dat het met seizoen 2, voor mij in ieder geval, bergafwaarts gaat zowel qua setting als qua acteerprestatieJohnnieWbl schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Stukje ongevraagd advies omdat ik ondanks een slecht begin vd serie toch erg heb genoten van de rest: Verwacht niet al te veel van de eerste helft van seizoen 1, haal een keer diep adem en probeer seizoen 1 helemaal af te kijken. Ik verwacht dat je aan het einde van S1 wel een goed beeld hebt of je de rest de moeite waard gaat vinden, de 2e helft zou iig een stuk minder tenenkrommend moeten zijn dan de 1e..
Mensen komen voor het eerst op de aarde en het enige wat ze zeggen is "lekker die frisse lucht" niet echt realistisch i.m.h.o. ik had meer verwacht dat ze bij het zien van een meer al hysterisch zouden worden, maar het lijkt ze allemaal niet echt te boeien.Vorkie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:14:
[...]
Huh, dan mis je iets hoor, want ze hebben het zeker weten over het bos en dat er frisse lucht is etc..? Of bedoel je meer, ohhh kijk een boom! Ohhh kijk een plant!! ?
En iedereen is nieuwsgierig, maar ze mogen niet zomaar (soort van dictatuur op dat ruimteschip)
Dat kan uiteraard, en is in dit topic eerder genoemd dus die kans is er ookGropah schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:30:
Moet persoonlijk juist zeggen dat ik seizoen 1 wel prima vond, maar dat het met seizoen 2, voor mij in ieder geval, bergafwaarts gaat zowel qua setting als qua acteerprestatie
Nee, realisme is soms niet altijd dichtbij in de serie (en met een kritische blik kun je op nog veel meer slakken zout leggen), op andere vlakken scoort het wat mij betrefd prima en is het zoals gezegd de moeite waard om de ogen de eerste 5 afleveringen met stokjes open te houdenmiicker schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:36:
Mensen komen voor het eerst op de aarde en het enige wat ze zeggen is "lekker die frisse lucht" niet echt realistisch i.m.h.o. ik had meer verwacht dat ze bij het zien van een meer al hysterisch zouden worden, maar het lijkt ze allemaal niet echt te boeien.
[ Voor 33% gewijzigd door JohnnieWbl op 27-08-2017 12:40 ]
Dit is eigenlijk het moment (je ergeren aan dit soort zaken) waarop een serie duidelijk niet voor jou is.miicker schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:59:
Gisteren S01E02 van The 100 gekeken, blijft slecht, maar vond hem wel al iets beter te pruimen dan de eerste aflevering. Op alle zeer onlogische keuzes en acties van personages na vind ik eigenlijk het meest ongeloofwaardige tot nu toe:
Je hebt natuurlijk een punt. Er is heel veel onlogisch en niet goed aan deze serie. Ik had hetzelfde met The Walking Dead (vandaar mijn vraag daarover aan jou eerder). En ik had hetzelfde met deze serie.
Maar deze serie leunt zwaar op het verhaal. Als je het kan op brengen, kijk S1 uit en als je bij de cliffhanger aan het einde van het seizoen niet een beetje om bent, laat het 'm dan verder liggen.
overigens worden een aantal van de door jou genoemde ergernissen later in het seizoen logischer
[ Voor 9% gewijzigd door ArnoutV op 31-08-2017 14:34 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
En misschien toch maar The 100 nog een kans geven na de discussie boven
Make lovecraft not warcraft.
Meestal is het op de vrijdag en dan tussen 9-11 dat een nieuwe serie of seizoen online wordt gezet.Tomski1986 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
Mogen we Narcos S3 rond middernacht verwachten? Dan ga ik direct bingewatchen!
De vrouw was blij hieravotar schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:13:
En vandaag ineens een nieuw seizoen Vampire Diaries
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren aan begonnen, heerlijk weg te kijken inderdaad!Erulezz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:30:
[...]
Echt een aanrader ja! Erg grappig met die lekkere britse humor. Zelfde gasten als in de film Inbetweeners
Doet wel wat denken aan The Wolf of Wall Street. Maar dan minder serieus
Nu twee afleveringen gezien, tot nu toe nog steeds aan te raden
Ik ben begonnen met aflevering 1, maar kom er nog niet direct lekker in zoals bij de vorige seizoenen.Tomski1986 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:33:
Mogen we Narcos S3 rond middernacht verwachten? Dan ga ik direct bingewatchen!
Klopt inderdaadOssi schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:47:
[...]
[...]
Gisteren aan begonnen, heerlijk weg te kijken inderdaad!
Doet wel wat denken aan The Wolf of Wall Street. Maar dan minder serieus![]()
Nu twee afleveringen gezien, tot nu toe nog steeds aan te raden
Ik heb vanavond mijn netflix abbo ge-upgrade naar de 4k abbo. Volgens een medewerker van netflix gaat dat per direct in. Kun je zien, in het overzicht, welke series en films 4k hebben? Of is het maar gewoon afwachten of je een serie/film kijkt in 4k?
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Zoeken op '4k'.Sargan schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:06:
Vraagje,
Ik heb vanavond mijn netflix abbo ge-upgrade naar de 4k abbo. Volgens een medewerker van netflix gaat dat per direct in. Kun je zien, in het overzicht, welke series en films 4k hebben? Of is het maar gewoon afwachten of je een serie/film kijkt in 4k?
Binnen het netflix menu op mijn tv of gewoon op internet?
Zoeken naar "4K" in Netflix zelfSargan schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 20:28:
[...]
Binnen het netflix menu op mijn tv of gewoon op internet?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ah ok, net even in de zoekfunctie 4k ingetypt en de lijst die ik dan krijg te zien is allemaal 4k.
Thanks voor de snelle reply ook @Exocet
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2017 21:33 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.