Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Trevor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Bewaar aflevering 1 van seizoen 1 even tot een later tijdstip. Te veel mensen die om die reden de serie hebben laten liggen, erg zonde.
Heb hem net aangezet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Bewaar aflevering 1 van seizoen 1 even tot een later tijdstip. Te veel mensen die om die reden de serie hebben laten liggen, erg zonde.
Wat op zich zonde is, want hij is erg sterk.
Aight! schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Heb hem net aangezet :P.
Ben jaloers.

Het is een van die series waarvan ik wou dat ik ze nog niet gezien had...... zodat ik ze zonder voorkennis nog een keer zou kunnen kijken

[ Voor 34% gewijzigd door avotar op 04-07-2017 14:08 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:15
Marzman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:13:
[...]
Goede vraag, sorry daarvoor :) Ik zal op een oude pagina hebben gezeten.
Ok, prima.

Qua tips, House of Cards UK, Top Boy en Love/Hate.

[ Voor 11% gewijzigd door driedees op 04-07-2017 14:23 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
[...]

Moet je er wel even bij vermelden dat elke aflevering op zichzelf staat en een compleet nieuw verhaal is. Het maakt dus niet uit waar je begint met kijken! Maar sla de allereerste misschien even over ja - al vond ik die persoonlijk niet slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06
driedees schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Ok, prima.

Qua tips, House of Cards UK, Top Boy en Love/Hate.
Love/hate staat dacht ik al niet meer op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:15
@Tito129 je hebt helemaal gelijk, jammer dat Love/Hate er niet meer op staat.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Eergisteren begonnen met El Chapo....heerlijk 8) zelfde sfeer als Narco, gaat natuurlijk over dezelfde periode ook en in dezelfde landen.

Ik hou van dit soort series :Y

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
Martinusz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:40:
Eergisteren begonnen met El Chapo....heerlijk 8) zelfde sfeer als Narco, gaat natuurlijk over dezelfde periode ook en in dezelfde landen.

Ik hou van dit soort series :Y
El Chapo is toch Mexico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jep, maar hij reist ook, heeft ook ontmoeting met Pablo etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
Martinusz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Jep, maar hij reist ook, heeft ook ontmoeten met Pablo etc. :)
Ah ok, ben nog niet begonnen dus dat wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Blik1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:54:
[...]

Ah ok, ben nog niet begonnen dus dat wist ik niet
Aanrader als je Narco ook hebt gezien en tof vond.
Je ziet in dit verhaal ook goed hoe zo'n type als El Chapo zo is geworden, welke belangrijke momenten in zijn leven hem hebben gemaakt zoals die is. Zal verder niets verklappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor Icarus, een documentaire over massaal dopinggebruik in de sportwereld, naar aanleiding van het Russische schandaal bij de Olympische Spelen.

Vanaf 4 augustus 2017 beschikbaar op Netflix - één dag voor de start van het WK atletiek in Londen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jgOc_AruHvo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:29

ilm

Kwam expanse seizoen 2 vandaag 7/7 niet op netflix? Alsook Castlevania. Nog niets te zien, mss ben ik te ongeduldig.

Ah Castlevania zie ik, het zijn maar korte 4 episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Klopt 7 juli voor The Expanse. Zie https://twitter.com/NetflixNL/status/866233055765303296

Ik zie hem ook nog niet erop .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:56
Ik zie net dat doctor strange op Netflix staat best wel vlot vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
baco101 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:45:
Ik zie net dat doctor strange op Netflix staat best wel vlot vind ik
Bedankt! Dat komt trouwens door de deal met Marvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
meesje schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Bedankt! Dat komt trouwens door de deal met Marvel.
Met Disney?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Volgens zijn er twee deals: Marvel (daardoor snel de nieuwste Marvel films en voor Netflix gemaakte series) en Disney (tekenfilms, films, waaronder ook Star Wars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

jpg97 zal bedoelen dat Marvel onderdeel is van Disney.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Even iets geks:

Sinds vanmiddag besluit Netflix (WebOS app op LG C7; maar ook Windows 10 app op mijn laptop) ineens om de favoriete tekenfilmserie van mijn dochter (Puffin Rock) standaard Engels gesproken en met ondertiteling af te spelen. Ik heb geprobeerd om het zowel tijdens de aflevering, alsook bij het overzicht van de serie weer terug te zetten op NL zonder subs. Toch doet hij het vanzelf weer. Voorheen speelde hij gewoon standaard elke aflevering Nederlands zonder ondertitels. Hoe zet ik dit terug? Ik heb de TV al opnieuw opgestart; Netflix afgesloten via het recents menu van de tv; en Netflix opnieuw geladen via de app. Alle zonder resultaat. Net op mijn laptop gekeken: daar speelt Puffin Rock ook ineens in het Engels met NL subs. Andere tekenfilm afgespeeld: Peppa Big heeft hetzelfde probleem. Bij The 100 heb ik ineens ondertiteling met enkel hoofdletters. Ergens gaat er iets niet goed, maar wat? Met de hulpfunctie van Netflix kom ik er niet uit. Op Reddit lees ik mensen met soortgelijke problemen door de jaren heen. Een oplossing heb ik echter nog niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:37:
[...]

Volgens zijn er twee deals: Marvel (daardoor snel de nieuwste Marvel films en voor Netflix gemaakte series) en Disney (tekenfilms, films, waaronder ook Star Wars).
Maar Marvel is weer van Disney toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:25:
Even iets geks:

Sinds vanmiddag besluit Netflix (WebOS app op LG C7; maar ook Windows 10 app op mijn laptop) ineens om de favoriete tekenfilmserie van mijn dochter (Puffin Rock) standaard Engels gesproken en met ondertiteling af te spelen. Ik heb geprobeerd om het zowel tijdens de aflevering, alsook bij het overzicht van de serie weer terug te zetten op NL zonder subs. Toch doet hij het vanzelf weer. Voorheen speelde hij gewoon standaard elke aflevering Nederlands zonder ondertitels. Hoe zet ik dit terug? Ik heb de TV al opnieuw opgestart; Netflix afgesloten via het recents menu van de tv; en Netflix opnieuw geladen via de app. Alle zonder resultaat. Net op mijn laptop gekeken: daar speelt Puffin Rock ook ineens in het Engels met NL subs. Andere tekenfilm afgespeeld: Peppa Big heeft hetzelfde probleem. Bij The 100 heb ik ineens ondertiteling met enkel hoofdletters. Ergens gaat er iets niet goed, maar wat? Met de hulpfunctie van Netflix kom ik er niet uit. Op Reddit lees ik mensen met soortgelijke problemen door de jaren heen. Een oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
Als je op netflix.nl inlogt en naar de settings van het profiel kijkt, staat het daar wel goed?
Bij mij is deze nog wel nederlandstalig op het kids profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Verwijderd Dan zou ik het even moeten checken bij de andere profielen, begrijp ik?
Edit: mijn profiel, en de 4 andere profielen staan allemaal op Nederlands. Vreemd.

[ Voor 33% gewijzigd door Jorgen op 08-07-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Donstil schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 20:22:
[...]

Maar Marvel is weer van Disney toch?
Net even gegoogled, maar je hebt helemaal gelijk. Op 31 dec 2009 heeft Disney Marvel overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:00:
@Verwijderd Dan zou ik het even moeten checken bij de andere profielen, begrijp ik?
Edit: mijn profiel, en de 4 andere profielen staan allemaal op Nederlands. Vreemd.
Ik meen dat ik dit ook een keer gehad heb en toen heb ik het profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt en werkte het weer. Het probleem van die methode is wel dat je alles kwijt bent wat er bekeken is. Misschien is dat geen probleem bij het kids profiel, maar het lost het denk ik op.

Als je dit toch vervelend vind zou ik even bellen met Netflix, misschien kunnen die het op afstand oplossen.

Bij mij werkt het in iedergeval nog zoals jij het tot nu toe had, ik heb het na het lezen van jouw melding getest.
meesje schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:01:
Net even gegoogled, maar je hebt helemaal gelijk. Op 31 dec 2009 heeft Disney Marvel overgenomen.
Meestal zijn die overnames geen goed teken, maar ik moet zowel bij Marvel als bij Star Wars bekennen dat Disney echt alles doet om de merken steviger te maken. Was elk bedrijf maar zo begaan als een Disney bij overnames.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Verwijderd Thanks. Ik zit nu met Netflix op de chat. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar we werken eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 22:07:
@Verwijderd Thanks. Ik zit nu met Netflix op de chat. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar we werken eraan.
Als je bij de USA chat uitkomt is het wellicht handig nog even morgen te bellen met de Nederlandse helpdesk. Ik weet niet precies welke tijden ze hanteren. De NL helpdesk heeft zaken voor mij weten op te lossen, ben erg tevreden over de klantenservice. Laat je nog even weten hoe het afloopt? Dan weet ik dat mocht ik het nog een keer tegenkomen. Is toch een stuk fijner voor de kinderen als het gelijk in het Nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Verwijderd Ik heb contact gehad met Netflix NL via de chat. De problemen met de ondertiteling hadden te maken met een Testcel waar mijn profiel kennelijk in was beland. De problemen met de taal zijn bekend bij Netflix. De bedoeling is dat een taalkeuze blijft staan als je langer dan 20 minuten kijkt. Bij tekenfilms is het probleem echter dat veel afleveringen korter dan diezelfde 20 minuten duren en dus kan Netflix de instelling niet onthouden. Ik heb mijn account van de TV moeten uitloggen en de tv moeten "ontladen"(?) en de ondertitels moeten resetten, maar dit werkte uiteindelijk allemaal niet. De oplossing was ofwel wachten tot de test voorbij was en de taalbug gefixt werd, ofwel proberen of het verwijderen van mijn profiel hielp. Ik heb de voortgang van de series die ik volg genoteerd en daarna mijn profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt. Nu werkt alles weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan lijkt een veel simpelere oplossing om iets van een uur of meer te bekijken..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Klopt, maar daarmee was ik nog niet uit de testcel. Nu kan je ook dat weer ergens handmatig veranderen, maar nu werkt het ook :)

Edit: Bah. Tussendoor even een film gekeken op Pathé Thuis. Check ik Netflix nog even en wat denk je? Weer dezelfde problemen met de gesproken taal en de ondertiteling. :(

[ Voor 40% gewijzigd door Jorgen op 09-07-2017 01:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een knuppels zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik houd je wel op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:29

ilm

Castlevania afgekeken. Heb het nooit gespeeld maar kende het wel en keek dan ook uit naar de anime (setting en atmosfeer leken me wel wat voor een serie).

De toon wordt meteen gezet in aflevering 1, donkere en volwassen sfeer. Direct meegezogen en de luttele 4 afleveringen gekeken. Een aanrader, deed me wat denken aan een donkere sword and sorcery qua genre (Conan...) met wat donkere humor ook. Animatie kwaliteit is ook zeer goed.

Spijtig genoeg is het minstens een jaar wachten op een volwaardig seizoen, en dan nog onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
ilm schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:41:
Spijtig genoeg is het minstens een jaar wachten op een volwaardig seizoen, en dan nog onder voorbehoud.
Een tweede seizoen (van 8 in plaats van 4 afleveringen) heeft al officieel groen licht gekregen, maar het zal inderdaad nog even duren voor je ze kunt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 16:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Martinusz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Aanrader als je Narco ook hebt gezien en tof vond.
Je ziet in dit verhaal ook goed hoe zo'n type als El Chapo zo is geworden, welke belangrijke momenten in zijn leven hem hebben gemaakt zoals die is. Zal verder niets verklappen :)
Als je dit soort verhalen leuk vind zou ik "Pablo Escobar: El Patron del mal" ten zéérste willen aanraden. Iets van 75 afleveringen over Pablo Escobar van begin tot eind. In mijn opinie een veel betere serie dan die van Netflix zelf (al is die ook leuk natuurlijk).

Ben nu bezig met El Chapo, ook geweldig.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
kuusj98 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:26:
[...]

Als je dit soort verhalen leuk vind zou ik "Pablo Escobar: El Patron del mal" ten zéérste willen aanraden. Iets van 75 afleveringen over Pablo Escobar van begin tot eind. In mijn opinie een veel betere serie dan die van Netflix zelf (al is die ook leuk natuurlijk).

Net Cannabis gestart, in huidige tijdperk in Frankrijk, Spanje, Marokko. Tot nu toe ook interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kan niet meer afspelen met custom rom.
Error 2.101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 17:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Werkt niet.
Op mijn tablet met normale rom werkt afspelen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Soldaatje schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:57:
Kan niet meer afspelen met custom rom.
Error 2.101.
Dat hadden ze toch ooit aangekondigd,dat het niet meer zou werken bij toestellen met root. Bij mij werkt het volgens mij nog wel, als ze dat blokkeren dan heb ik niet zo veel meer aan Netflix. Het werkt niet op mijn Raspberry Pi met Kodi, als het dan op mijn telefoon ook niet meer werkt dan zou het alleen nog voor op de laptop zijn (op het werk is het ook al geblokkeerd ;), kan netflix niks aan doen natuurlijk maar voor mij persoonlijk maakt dat wel uit).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Dat hadden ze toch ooit aangekondigd,dat het niet meer zou werken bij toestellen met root. Bij mij werkt het volgens mij nog wel, als ze dat blokkeren dan heb ik niet zo veel meer aan Netflix. Het werkt niet op mijn Raspberry Pi met Kodi, als het dan op mijn telefoon ook niet meer werkt dan zou het alleen nog voor op de laptop zijn (op het werk is het ook al geblokkeerd ;), kan netflix niks aan doen natuurlijk maar voor mij persoonlijk maakt dat wel uit).
Toen was het alleen niet meer direct uit de Play Store te halen, nu kan ik ook echt niet meer afspelen.

Dan inderdaad maar weer opgezegd, als Netflix het fixt dan kom ik misschien wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:07
kuusj98 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:26:
[...]

Wij zijn met El Patron de mal gestopt na een aflevering of 15. Er gebeurde werkelijk niks, muziek en acteurs waren gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
*knip* bespreken van manieren om beveiliging te omzeilen.

[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
*knip* reactie op illegale zaken

[ Voor 94% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2017 23:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe trailer voor Ozark, een Netflix Original-serie over een man die geld witwast voor een van de grootste drugskartels in Mexico. Wanneer zijn partner geld achterhoudt en betrapt wordt door het kartel, moet hij verhuizen. Marty (Jason Bateman), zijn vrouw Wendy (Laura Linney) en hun kinderen verlaten het drukke Chicago en belanden in Missouri Ozarks. Maar daar krijgt de familie het aan de stok met een criminele familie van drugsdealers.

Vanaf 21 juli 2017 op Netflix beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tweakmans schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:47:
Nieuwe trailer voor Ozark, een Netflix Original-serie over een man die geld witwast voor een van de grootste drugskartels in Mexico. Wanneer zijn partner geld achterhoudt en betrapt wordt door het kartel, moet hij verhuizen. Marty (Jason Bateman), zijn vrouw Wendy (Laura Linney) en hun kinderen verlaten het drukke Chicago en belanden in Missouri Ozarks. Maar daar krijgt de familie het aan de stok met een criminele familie van drugsdealers.

[video]
Zag hem gisteren al, ziet er goed uit _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrutalCoding
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

[video]
Even onthouden deze, ik ben namelijk weer door mijn series heen die ik aan het kijken was (El Chapo, Cannabis). d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[video]
Interessant wellicht. Ik ga weer tijd/slaap tekort komen zo :*)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Netflix komt in oktober met een nieuwe Italiaanse mafia serie van de makers van het fantastische Gomorra.

[ Voor 15% gewijzigd door Tigerblood op 13-07-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tigerblood schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:02:
Netflix komt in oktober met een nieuwe Italiaanse mafia serie van de makers van het fantastische Gomorra.

[video]
*O* ik word wel op mijn wenken bediend met al die series in de maffia/drugs hoek. Gomorra was ook d:)b
Gomorra seizoen 3 moet ook nog komen *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 13-07-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Martinusz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:57:
[...]

Even onthouden deze, ik ben namelijk weer door mijn series heen die ik aan het kijken was (El Chapo, Cannabis). d:)b
Daar heb je gewoon de 'add to my list' knop voor he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ircghost schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Daar heb je gewoon de 'add to my list' knop voor he ;)
Ik gebruik dat eigenlijk zelden, wist ook niet dat vooraankondigingen je in je lijst kon zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 26-09 16:54
Sinds een week ongeveer krijg ik een foutmelding als ik iets wil afspelen op mijn galaxy s6.
Krijg de melding:
er is een probleem opgetreden met het afspelen. Probeer het opnieuw ( 5.2 )
Uit en inloggen werkt niet. App opnieuw installeren werkt niet. Telefoon herstarten werkt niet. Iemand nog een ander idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Tigerblood schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:02:

[video]
Volgens mij is dit eerder ook een film geweest? Maar het ziet er wel heerlijk grimmig uit, zoals ze dit goed in Italië kunnen. Me like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:57:
Sinds een week ongeveer krijg ik een foutmelding als ik iets wil afspelen op mijn galaxy s6.
Krijg de melding:
Uit en inloggen werkt niet. App opnieuw installeren werkt niet. Telefoon herstarten werkt niet. Iemand nog een ander idee?
Ik kreeg zojuist iets mee dat het te maken had met een update van Samsung...? Verder geen idee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Teaser voor het derde seizoen van Narcos (beschikbaar op Netflix vanaf 1 september 2017):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tweakmans schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:29:
Teaser voor het derde seizoen van Narcos (beschikbaar op Netflix vanaf 1 september 2017):

[video]
*O* *O* nog meer op het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Schimanski81 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:02:
[...]

Ik kreeg zojuist iets mee dat het te maken had met een update van Samsung...? Verder geen idee
Zoiets lees ik ook her en der, maar nog nergens een werkende oplossing. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 11:09
MADG0BLIN schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:57:
Krijg de melding:
Heb je root toegang ? zo ja dan ligt het daaraan denk ik.

http://bgr.com/2017/05/16...etflix-on-rooted-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MEN-O schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:20:
[...]

Heb je root toegang ? zo ja dan ligt het daaraan denk ik.

http://bgr.com/2017/05/16...etflix-on-rooted-android/
Nope, geen root. Gewoon normale install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Nope, geen root. Gewoon normale install.
Je kan de oude 4.x versie proberen van Netflix, die kan je downloaden van een website die apk's aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Netflix is op de hoogte van die foutmelding (5.2.XXX)

https://help.netflix.com/...90?ba=GSButtonClick&q=5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Schimanski81 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:01:
[...]

Volgens mij is dit eerder ook een film geweest? Maar het ziet er wel heerlijk grimmig uit, zoals ze dit goed in Italië kunnen. Me like.
Hier is idd al een film van. Ook subbarra genaamd. Erg toffe film ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die nieuwe Netflix comedy Friends from College is wel heel erg slecht zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor degenen die ze op hun lijst hebben staan maar nog niet bekeken:

http://www.netflix-nederl...s-op-netflix-is-bijna-om/

De star wars licentie verloopt bijna.

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2017 07:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die graag goede documentaires kijken is Chasing Coral een aanrader. Deze docu laat goed zien hoe het koraal ontstaat en leeft en uiteindelijk sterft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Trevor schreef op zondag 16 juli 2017 @ 07:59:
Voor degenen die ze op hun lijst hebben staan maar nog niet bekeken:

http://www.netflix-nederl...s-op-netflix-is-bijna-om/

De star wars licentie verloopt bijna.
Om precies te zijn 15 augustus maar het kan zijn dat hij erop blijf staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:35
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 08:47:
Voor de mensen die graag goede documentaires kijken is Coral Reef een aanrader. Deze docu laat goed zien hoe het koraal ontstaat en leeft en uiteindelijk sterft.
Je bedoelt Chasing Coral (https://www.netflix.com/title/80168188) ? 'Coral Reef' kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:56:
[...]

Je bedoelt Chasing Coral (https://www.netflix.com/title/80168188) ? 'Coral Reef' kan ik niet vinden.
Ja, die inderdaad haha. Zat er met mijn hoofd niet helemaal bij. Heb het aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Sinds een paar maanden hebben we hier ook een Netflix abonnement.
We bekijken Netflix via de bijgeleverde app van de tv (Panasonic TX-50CX800).
Het geluid speel ik af via mijn geluidsinstallatie via een Marantz receiver.
Nu valt het mij telkens op dat het geluid toch eigenlijk van mindere kwaliteit is.
In vergelijking met het geluid van tv zenders of bestanden die ik via mijn NAS kijk,
moet ik het geluid van mijn receiver opmerkelijk harder zetten en zelfs dan is het geluid niet zo denderend.
Herkennen jullie dit ook? Of kan dit liggen aan de app van de TV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

sambalbaj schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:58:
Die nieuwe Netflix comedy Friends from College is wel heel erg slecht zeg.
Hij wordt wel iets beter over de helft, maar welke knuppel ooit durfde te suggeren dat het het nieuwe HIMYM zou kunnen worden, heeft er toch echt weinig kijk op.

Maar die Keegan-Michael Key, wat is dat een one-trick pony zeg......
Kende hem verder niet, maar heb nog niets gemist.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste trailer voor Atypical, een nieuwe Netflix-serie over Sam, een achttienjarige jongen met autisme die op zoek gaat naar een vriendin. De afleveringen zijn beschikbaar vanaf 11 augustus 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tweakmans schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:41:
Eerste trailer voor Atypical, een nieuwe Netflix-serie over Sam, een achttienjarige jongen met autisme die op zoek gaat naar een vriendin. De afleveringen zijn beschikbaar vanaf 11 augustus 2017.

[video]
Ziet er leuk uit, alleen waar dat uber Amerikaanse sausje erover heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Tweakmans schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:41:

[video]
Erg leuk zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:59
avotar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:04:
[...]

Hij wordt wel iets beter over de helft, maar welke knuppel ooit durfde te suggeren dat het het nieuwe HIMYM zou kunnen worden, heeft er toch echt weinig kijk op.

Maar die Keegan-Michael Key, wat is dat een one-trick pony zeg......
Kende hem verder niet, maar heb nog niets gemist.
Volkomen mee eens, wat een bagger serie. Het is gewoon niet leuk. Terwijl bv. Cobie Smulders er in mee speelt en nog een paar andere bekende gezichten. Aan de acteurs heeft het niet gelegen, slechte schrijvers. Toch maf dat dit een ok van Netflix gekregen heeft. Meestal zitten ze wel goed.

Comedies en Netflix.... het eerste seizoen van Kimmy Schmidt was wel leuk, vooral die Titus. 2e en 3e seizoen kan mij niet boeien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

wiemelen schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:06:
Sinds een paar maanden hebben we hier ook een Netflix abonnement.
We bekijken Netflix via de bijgeleverde app van de tv (Panasonic TX-50CX800).
Het geluid speel ik af via mijn geluidsinstallatie via een Marantz receiver.
Nu valt het mij telkens op dat het geluid toch eigenlijk van mindere kwaliteit is.
In vergelijking met het geluid van tv zenders of bestanden die ik via mijn NAS kijk,
moet ik het geluid van mijn receiver opmerkelijk harder zetten en zelfs dan is het geluid niet zo denderend.
Herkennen jullie dit ook? Of kan dit liggen aan de app van de TV?
Ik kijk dan niet via een versterker via mijn Panasonic Viera TX-P55VT50, maar het valt mij ook op dat het geluid van Netflix zachter is. Kwaliteit let ik verder niet op.

Dus zal het wel aan de app liggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
@avotar en @loekf2 Zelf nog niet gezien, maar Master of None schijnt een ondergewaardeerde, komische reeks te zijn van Netflix (krijgt 8,3 op IMDb en 100% op RottenTomatoes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tweakmans schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:31:
@avotar en @loekf2 Zelf nog niet gezien, maar Master of None schijnt een ondergewaardeerde, komische reeks te zijn van Netflix (krijgt 8,3 op IMDb en 100% op RottenTomatoes).
Hele goede serie, vooral seizoen 2 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Klopt. S1 heel sterk, S2 mag er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Begonnen met El Chapo van het weekend. Moet zeggen dat het met de aflevering beter wordt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Leuke trailer, thx voor de tip.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
ben niet verder gekomen dan aflevering 3, niet mijn humor denk ik.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sinds dit weekend kan ik de Netflix app op Mijn ps4 en xbox niet meer gebruiken: error NW-2-5. Nu heb ik via hetzelfde netwerk geen problemen op mijn iPhone of iPad. Volgens Netflix ligt het aan Ziggo, maar die zeggen van niets te weten.

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 14:32
https://help.netflix.com/nl/node/14424

Doen de internetfuncties van je PS4 het verder wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 15:45
shoombak schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:53:
Sinds dit weekend kan ik de Netflix app op Mijn ps4 en xbox niet meer gebruiken: error NW-2-5. Nu heb ik via hetzelfde netwerk geen problemen op mijn iPhone of iPad. Volgens Netflix ligt het aan Ziggo, maar die zeggen van niets te weten.

Meer mensen dit probleem?
Uiteraard ook een standaard antwoord van Ziggo helaas.
Het is niet van ons dus jammer voor je.

Het is gewoon het afschuiven tussen bedrijven.
Netflix kan er in principe niks aan doen omdat die alleen een dienst aanbieden.
Ziggo heeft zijn netwerk gewoon niet op orde en vertikt het om hier ook maar iets aan te doen.

Zelf heb ik elke keer Netflix-fout U7353.
Ook op het Ziggo netwerk, maar het opnieuw installeren van de app en opnieuw inloggen maakt niks uit.

We klikken wel 2 keer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MdO82 op 19-07-2017 19:52 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:59
2e seizoen van Shooter is begonnen, een aflevering per week.

Gebaseerd op de film, maar vond serie erg goed.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:52:
2e seizoen van Shooter is begonnen, een aflevering per week.

Gebaseerd op de film, maar vond serie erg goed.
Inderdaad, seizoen 1 was super. Maar ik wacht nog wel even totdat S02 er helemaal op staat. Elke week 1 aflevering heb ik geen zin meer in dankzij Netflix :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 08:47:
Voor de mensen die graag goede documentaires kijken is Chasing Coral een aanrader. Deze docu laat goed zien hoe het koraal ontstaat en leeft en uiteindelijk sterft.
Inderdaad indrukwekkende docu, niet alleen inhoudelijk maar ook visueel.

En het is visueel helemaal een pareltje voor de gelukkige bezitters van een LG Oled tv; Netflix zendt een Dolby Vision hdr-signaal mee. De kleuren van het koraal spatten werkelijk van het scherm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Netflix had bij mij altijd de topic 4k staan. Dit is sinds kort weg. Heeft iemand een idee hoe je dit wel kan zien in een overzicht? Vond het altijd wel handig om in een overzicht te zien welke 4k films/series er waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:55:
[...]

Inderdaad indrukwekkende docu, niet alleen inhoudelijk maar ook visueel.

En het is visueel helemaal een pareltje voor de gelukkige bezitters van een LG Oled tv; Netflix zendt een Dolby Vision hdr-signaal mee. De kleuren van het koraal spatten werkelijk van het scherm af.
Werkt dat HDR nou eigenlijk ook als je de NetFlix app gebruikt op een Xbox One S? 4K gaat prima, maar k weet niet hoe ik kan checken of HDR aan staat..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:57
Mike0001: heb je wel een 4K Abo, ik had zelf een prijsgarantie vanwege de vroege instap bij hen, dit was inclusief het 4K, 4 schermen Abo. Echter na afloop prijsgarantie terug gezet naar instap Abo, dus zelf snel geüpgraded.

DennisB: op de Xbox One S staat de HDR helaas nog standaard aan, ook als de content dit (oorspronkelijk) niet bevat. Zou met een nieuwe Update aangepast kunnen/moeten worden. Zodra je de App opstart gaat je tv over in HDR modus, dus zou je hiervan melding krijgen door middel van een pop up berichtje in je tv scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Yep, zowel op mijn Xbox als PS4 werken de internetfuncties (en Youtube) zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dinandus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:48:
DennisB: op de Xbox One S staat de HDR helaas nog standaard aan, ook als de content dit (oorspronkelijk) niet bevat. Zou met een nieuwe Update aangepast kunnen/moeten worden. Zodra je de App opstart gaat je tv over in HDR modus, dus zou je hiervan melding krijgen door middel van een pop up berichtje in je tv scherm.
Ik krijg dus nooit dat HDR popupje op m'n TV, tenzij ik het via de NetFlix app op de TV doe..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:15
Weet iemand nog iets over het tweede seizoen van The Expanse? Eerder werd er door Netflix zelf gezegd dat deze op 7 juli zou verschijnen, maar ik zie hem nog steeds niet :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DennusB schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:21:
[...]

Werkt dat HDR nou eigenlijk ook als je de NetFlix app gebruikt op een Xbox One S? 4K gaat prima, maar k weet niet hoe ik kan checken of HDR aan staat..
Ja hdr zou ook met de Xbox One S moeten werke; dan is het alleen geen Dolby Vision maar hdr10. Hoe je dat kan checken? Ik denk dat je tv dat wel aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

posttoast schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:54:
Weet iemand nog iets over het tweede seizoen van The Expanse? Eerder werd er door Netflix zelf gezegd dat deze op 7 juli zou verschijnen, maar ik zie hem nog steeds niet :)
Nu word augustus gezegd. Ik vind het maar een rare gang van zaken voor een "Netflix Original". Het devalueert het begrip "Original" tot niets.

Ik ben ook benieuwd wat het verhaal er achter is, maar ik denk niet dat het bekend wordt.

Vanuit het Expanse topic:
Minneyar schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:13:
[...]

Yep, zag ook al weer een Netflix NL tweet voorbij komen die het nu ineens over eind augustus heeft :(.

[ Voor 21% gewijzigd door Motrax op 20-07-2017 10:10 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:15
Motrax schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:09:
[...]
Nu word augustus gezegd. Ik vind het maar een rare gang van zaken voor een "Netflix Original". Het devalueert het begrip "Original" tot niets.

Ik ben ook benieuwd wat het verhaal er achter is, maar ik denk niet dat het bekend wordt.

Vanuit het Expanse topic:

[...]
Hmmm, lekker dan. Nou ja, dan toch maar eens in de wat meer schimmige hoek gaan zoeken.

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 110 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.