Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Deze maand bog komt Ray Donovan S4 (siked!) en sherlock holmes s4.

Ook zie ik dat vandaag de nieuwe serie over El Chapo is toegevoegd.

Ik kan het aantal goede series op mijn watch list niet meer bijhouden...Momenteel nog te kijken de laatste seizoenen van the bridge, house of cards, top boy, fargo, better call Saul en dan straks nog Ray Donovan en El Chapo erbij :-O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Voor vechtsportliefhebbers. De documentaire Counterpunch is vanaf vandaag beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Minneyar schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:34:
[...]

In het geval van The Expanse is de logica inderdaad erg ver te zoeken, en zouden ze het imo nooit een "Netflix Original"mogen noemen.
Voor zover ik weet was de april/mei release nooit officieel aangekondigd, maar was een gerucht op basis van "Als seizoen 2 klaar is met uitzenden in de VS". Een paar pagina's terug heb ik een twitter bericht gequote van NetflixNL, dat hij op 7 juli beschikbaar zou zijn. Al heb ik daar verder nergens een bevestiging van gezien.
The Expanse seizoen 2 komt 8 Juli op Netflix NL .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:46
Rockvee2 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:46:
[...]

The Expanse seizoen 2 komt 8 Juli op Netflix NL .
Kijk eens aan, nou ja 7 of 8, maakt ook niet veel verschil. Mag ik vragen waar jij die info vandaan hebt? Na dat ene twitter bericht, heb ik verder niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Op de Nederlandse facebook pagina vroeg iemand het ook in een reactie en in een reactie daarop heeft Netflix een dergelijke datum ook doorgegeven.

Ik hoop dat het juist is en we S2 binnenkort kunnen kijken :D

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Minneyar schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:34:
[...]
In het geval van The Expanse is de logica inderdaad erg ver te zoeken, en zouden ze het imo nooit een "Netflix Original"mogen noemen.
Dat vind ik sowieso iets vreemds. Er worden wel meer series "Netflix original" genoemd terwijl dit helemaal niet zo is.

Netflix lijkt "Iemand anders maakt het maar wij hebben de rechten buiten Amerika" als maatstaaf te hanteren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 09:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zelfs een oude anime als Knights of Sidonia is een "Netflix Original" :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is bij jullie de max bitrate van een HD-stream bij het Ultra HD/SuperHD abonnement? Ik heb geen 4K TV en blijf steken op 3.65Mbps wat niet correspondeert met 'up to 3GB per hour' bandbreedte die Netflix aangeeft bij de stream kwaliteit (hoogste).

Ik vraag me dus af of ik op het max haalbare zit vanuit Netflix. Verbinding is Ziggo 150 bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41

Gaitman

The Real One

Aghanim schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 07:39:
Wat is bij jullie de max bitrate van een HD-stream bij het Ultra HD/SuperHD abonnement? Ik heb geen 4K TV en blijf steken op 3.65Mbps wat niet correspondeert met 'up to 3GB per hour' bandbreedte die Netflix aangeeft bij de stream kwaliteit (hoogste).

Ik vraag me dus af of ik op het max haalbare zit vanuit Netflix. Verbinding is Ziggo 150 bedraad.
Ik weet niet waar jij Netflix op af speelt. Maar als ik op mijn Samsung TV op het display knopje druk op de afstandsbediening zie ik precies in welke resolutie er op dat moment gestreamed word. Moet je wel Netflix streamen via de Samsung App op de TV.

[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 17-06-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:13:
[...]

Dat vind ik sowieso iets vreemds. Er worden wel meer series "Netflix original" genoemd terwijl dit helemaal niet zo is.

Netflix lijkt "Iemand anders maakt het maar wij hebben de rechten buiten Amerika" als maatstaaf te hanteren.
De "Netflix Original" term is inderdaad niets (meer) waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gaitman schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Ik weet niet waar jij Netflix op af speelt. Maar als ik op mijn Samsung TV op het display knopje druk op de afstandsbediening zie ik precies in welke resolutie er op dat moment gestreamed word. Moet je wel Netflix streamen via de Samsung App op de TV.
Sony TV en dat werkt daar ook. Ik zie dan 1080P maar de bitrate varieert soms van 2.x tot 3.x en ik ben benieuwd of dit ook hoger kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:05:
[...]

Sony TV en dat werkt daar ook. Ik zie dan 1080P maar de bitrate varieert soms van 2.x tot 3.x en ik ben benieuwd of dit ook hoger kan.
Ligt aan de serie. Ik heb ook een gewoon 2 schermen HD abo (dus geen 4K) en heb met bv Mad Men een bitrate van 7,x Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

voor HD weet ik niet, voor 4k content toevallig laatst naar gekeken, en daar zat ik op 15 Mbps.
Maar dat is dan wel op een 4k TV met 4k netflix abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Ligt idd aan de serie. HD variërend van 3 tot 7 Mbps. UHD is altijd vast op 15.26 Mbps. Ik stream via de app op m'n Samsung tv.

Ik twijfel wel enigszins of ik dat UHD abbo nog wel moet houden. UHD content ziet er prima uit hoor, en dan met name sommige HDR content zoals Chef's Table, maar om nou te zeggen dat ik veel verschil zie met HD content nou nee niet bepaald. 15 Mbps is ook gewoon te weinig voor UHD eigenlijk...

De HD content ziet er gewoon heel, heel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:26:
Ligt idd aan de serie. HD variërend van 3 tot 7 Mbps. UHD is altijd vast op 15.26 Mbps. Ik stream via de app op m'n Samsung tv.

Ik twijfel wel enigszins of ik dat UHD abbo nog wel moet houden. UHD content ziet er prima uit hoor, en dan met name sommige HDR content zoals Chef's Table, maar om nou te zeggen dat ik veel verschil zie met HD content nou nee niet bepaald. 15 Mbps is ook gewoon te weinig voor UHD eigenlijk...

De HD content ziet er gewoon heel, heel erg goed uit.
Heb je een voorbeeld van een serie die richting de 7 gaat? Fargo is bij mij bijvoorbeeld 3.65Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:56

ilm

Volgens mij is de bitrate ook adaptief en zeggen die cijfers niet zoveel? Het lijkt me een momentopname van het begin van de video (van wanneer het naar hd switched). Voor dezelfde serie (en seizoen) zien ik zo soms grote verschillen, 1.5mbps maar ook 3mbps. Ligt wss aan het feit dat voor die eerste het juist een donkere scene was met weinig variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Aghanim schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Heb je een voorbeeld van een serie die richting de 7 gaat? Fargo is bij mij bijvoorbeeld 3.65Mbps.
Als ik me niet vergis was dat Black Sails...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Valt me net trouwens op dat nu alle DC series van the CW op netflix staan.
Dus naast Arrow nu ook Flash, Supergirl en DC legends of tomorrow. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Aghanim schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Zie mijn vorige post...Vanavond counterpunch gekeken en die zat ook op 7mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:54:
Valt me net trouwens op dat nu alle DC series van the CW op netflix staan.
Dus naast Arrow nu ook Flash, Supergirl en DC legends of tomorrow. d:)b
dat viel me ook op, zijn er volgens mij van de week bijgekomen. Het zijn niet echt gelijk de series die ik graag bekijk, maar supergirl vind ik wel leuk om af en toe op te zetten, dus dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tgoatje
  • Laatst online: 10-03-2023
Waar is seizoen 4 van The 100 plots naartoe ? Gisterenavond nog gekeken , vandaag verdwenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tgoatje schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:55:
Waar is seizoen 4 van The 100 plots naartoe ? Gisterenavond nog gekeken , vandaag verdwenen ?
Bij mij is die er nog?

Sta je niet als 1 van je kinderen ingelogd (gebeurd mij steeds wel).

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Na Knights of Sidonia ben ik begonnen aan Death Note als anime-snack tussendoor. :D

Jaaaaaren geleden fanatiek anime gekeken maar daarna eigenlijk nooit meer, wel geinig om weer eens wat van dat jeugdsentiment terug te pakken. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
Cowboy Bebob staat er ook sinds april op, blijft briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01

Wat zegt de Example Short film ? https://www.netflix.com/watch/70136810

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
September komt de nieuwe Star Trek serie op Netflix. Kan ik me in de tussentijd nog bezig houden met de andere series.

Ben wel met de original gestopt na een aantal afleveringen, is echt gedateerd.

DS9 heb ik afgekeken en staat voor mij nog steeds overeind na al die jaren.

TNG was moeilijk door te komen in het begin, maar vanaf 3e seizoen wordt het stukken beter.

Rest nog Voyager en Enterprise.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 20:26
Mx. Alba schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:40:
Na Knights of Sidonia ben ik begonnen aan Death Note als anime-snack tussendoor. :D

Jaaaaaren geleden fanatiek anime gekeken maar daarna eigenlijk nooit meer, wel geinig om weer eens wat van dat jeugdsentiment terug te pakken. :)
De enige reden dat ik Death note heb gekeken is omdat het ook op netflix stond. Leuke anime die niet al te veel afleveringen heeft (ong 35). Probeer anders Shingeki No Kyoujin, dat is echt een aanrader. (niet op netflix
btw :P)

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Pas geleden begonnen met Orange is the new black. Leuke serie moet ik zeggen.
Daarnaast nog bezig met The Americans. Ijzersterk vind ik die nog steeds.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik moet mezelf soms dwingen om meer van Netflix gebruik te maken. Op die manier kom ik echter wel op series die ik anders nooit had gekeken. Destijds al Breaking Bad bekeken, momenteel nog bezig met Orange is the New Black en Designated Survivor. Ook 13 Reasons Why vond ik een goede serie.

Met Designated Survivor ben ik gisteren pas gestart, maar dat vind ik wel een erg goed concept. Qua films vind ik het wat minder tegenwoordig op Netflix; er komt steeds meer Netflix Originals materiaal naar voren maar ik wil ook "gewone" enigszins recente (2015/2016) films ertussen hebben en die zijn wat schaarser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Eerste paar afleveringen van GLOW kijken lekker weg. Kan een hitshow worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:59:
Ik moet mezelf soms dwingen om meer van Netflix gebruik te maken. Op die manier kom ik echter wel op series die ik anders nooit had gekeken. Destijds al Breaking Bad bekeken, momenteel nog bezig met Orange is the New Black en Designated Survivor. Ook 13 Reasons Why vond ik een goede serie.

Met Designated Survivor ben ik gisteren pas gestart, maar dat vind ik wel een erg goed concept. Qua films vind ik het wat minder tegenwoordig op Netflix; er komt steeds meer Netflix Originals materiaal naar voren maar ik wil ook "gewone" enigszins recente (2015/2016) films ertussen hebben en die zijn wat schaarser.
Ook al met better call saul begonnen?. Prequel van breaking bad met de focus de achtergrond van Saul Goodman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:21:
[...]

Ook al met better call saul begonnen?. Prequel van breaking bad met de focus de achtergrond van Saul Goodman.
Nee, meer omdat ik BB wilde houden zoals het was aan het eind en geen spin-off wilde zien. Heb ik met meer series zo (Joey bijv. na Friends). Misschien t.z.t. nog eens. Wel begonnen (ook) met Narcos welke me ook erg bevalt, dus Netflix kan de komende tijd meer gebruikte bandbreedte van me verwachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Exorcist schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:25:
[...]

Nee, meer omdat ik BB wilde houden zoals het was aan het eind en geen spin-off wilde zien. Heb ik met meer series zo (Joey bijv. na Friends). Misschien t.z.t. nog eens. Wel begonnen (ook) met Narcos welke me ook erg bevalt, dus Netflix kan de komende tijd meer gebruikte bandbreedte van me verwachten 8)
Better Call Saul is een van de betere series die ik ken, het doet niet onder voor Breaking Bad. Het is de beste spinoff ooit. Het speelt zich niet af post-BB, maar meer pre.

Het staat eigenlijk volledig op eigen benen; briljant geschreven en de personages uit BB worden vanuit een ander daglicht bekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:59
Slurpie Blauw schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:12:
Eerste paar afleveringen van GLOW kijken lekker weg. Kan een hitshow worden.
Inderdaad, lekker en figuurlijk rete goeie serie. Afleveringen zijn maar 30 minuten dus met vijf uurtjes ben je er door heen.

Net als Stranger Things heerlijk back to the 80s.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54
Slurpie Blauw schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Better Call Saul is een van de betere series die ik ken, het doet niet onder voor Breaking Bad. Het is de beste spinoff ooit. Het speelt zich niet af post-BB, maar meer pre.

Het staat eigenlijk volledig op eigen benen; briljant geschreven en de personages uit BB worden vanuit een ander daglicht bekeken.
Het eerste seizoen was wel een beetje lastig door te komen, maar het tweede en derde seizoen zijn echt weer ouderwets BB goed..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
M@cer schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Het eerste seizoen was wel een beetje lastig door te komen, maar het tweede en derde seizoen zijn echt weer ouderwets BB goed..
Mee eens. En daarbij; ik vind Saul een interessanter personage dan Walter White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hadden jullie al het [Serie] Better Call Saul topic gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Netflix trekt de stekker uit Girlboss, de recente serie die sinds 21 april te bekijken was. Er komt dus geen tweede seizoen van de serie waarin Britt Robertson de jonge oprichtster van het modemerk Nasty Girl vertolkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 17:40
Tweakmans schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:14:
Netflix trekt de stekker uit Girlboss, de recente serie die sinds 21 april te bekijken was. Er komt dus geen tweede seizoen van de serie waarin Britt Robertson de jonge oprichtster van het modemerk Nasty Girl vertolkt.
Dat begrijp ik wel, na 3 afleveringen heb ik het opgegeven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben begonnen aan Crazyhead. Grappige serie. Een beetje in de trant van Misfits. Bovennatuurlijke zaken met een lekkere dosis Britse humor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:18:
Een beetje in de trant van Misfits.
you don't have to say more.

direct bovenaan mijn lijstje van ongeveer 200 dingen op mijn watchlist gezet :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik kan weer raten met sterren \o/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
F_J_K schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:51:
Ik kan weer raten met sterren \o/
Ligt volgens mij aan het device. Ik doe al mijn ratings in de windows app, die heeft altijd zijn sterren behouden. Mijn apple TV 3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Trevor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:55:
Ligt volgens mij aan het device. Ik doe al mijn ratings in de windows app, die heeft altijd zijn sterren behouden. Mijn apple TV 3 ook.
Ah dat zal het zijn. Ik gebruik de Windows 10-app niet zo vaak. Al zou ik zweren dat het ook daar was verdwenen. Blijkbaar niet :$

Recent ben ik het nieuwe seizoen van The Ranch aan het kijken. De lachband negerend vind ik het (gezien mijn verwachtingen) verrassend onderhoudend.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik ben op zoek naar natuurfilms op Netflix. Je hebt wat BBC-producties, Tales of Light, 72 Places/animals, PBS-producties en her en der een goede losse serie/film (Secrets of the Earth, Wild Colombia) maar je kan niet echt makkelijk zoeken.

Weet iemand nog meer van dit soort series en films?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16
Mx. Alba schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:18:
Ik ben begonnen aan Crazyhead. Grappige serie. Een beetje in de trant van Misfits. Bovennatuurlijke zaken met een lekkere dosis Britse humor. :)
Misfits _O_

Crazyhead stond ook op mijn "to-watch" list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Trailer voor To the Bone, een nieuwe Netflix-film van regisseuse Marti Noxon (schrijfster Buffy the Vampire Slayer, Fright Night, UnREAL). Het verhaal gaat over Ellen, een twintigjarige meid (Lily Collins) met een extreme vorm van anorexia. Na een aantal mislukte pogingen waarbij ze alleen nog meer gewicht verloor, belandt ze bij de bijzondere hulpgroep van dokter William Beckham (Keanu Reeves). Hij wil haar laten ontdekken hoe ze haar dodelijke ziekte kan aanpakken en haar leven zin opnieuw kan geven.

Het resultaat is vanaf 14 juli 2017 op Netflix te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 16:23
Aegir81 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:08:
[...]

Dat begrijp ik wel, na 3 afleveringen heb ik het opgegeven ;-)
Ik vind het jammer. Vond het een leuke serie (en altijd leuk om naar Britt te kijken O+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Als dat alles is, vind ik het eigenlijk flink tegenvallen... Ik heb > 90% al gezien...

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ardana schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Als dat alles is, vind ik het eigenlijk flink tegenvallen... Ik heb > 90% al gezien...
Docu valt ook tegen op Netflix, zou graag de BBC series van Brian Cox willen zien, maar het zit er niet in. Docu's worden goed gewaardeerd, maar matig bekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Zijn er meer mensen ook eigenlijk helemaal klaar met de app/site/Playstation app van Neflix?
  • Ik wil gewoon zelf filters kunnen instellen (als ik een thriller wil, wil ik niet een Horror thriller)
  • Zelf genre/favo lijstjes maken
  • Die takke auto-start van de muziek kunnen uitzetten
  • Dat al die irritante stand-up comedians hun eigen categorie krijgen
  • Vooral een quickbutton om iets in je lijstje zetten zonder eerst de film aan te hoeven zetten
  • Films uit het 'verder kijken' lijstje verwijderen (die er prompt inkomt als je even door iets heen spoelt om te kijken)
etc etc etc :(

Man man wat zit dat toch eigenlijk k#t in elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:52:
Films uit het 'verder kijken' lijstje verwijderen (die er prompt inkomt als je even door iets heen spoelt om te kijken)
Kan dat überhaupt wel? In de Panasonic TV app kan dat namelijk ook niet. Wellicht dat je 'm via je kijkactiviteit in je account moet weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Magic6399 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Kan dat überhaupt wel? In de Panasonic TV app kan dat namelijk ook niet. Wellicht dat je 'm via je kijkactiviteit in je account moet weghalen.
Nee dat bedoel ik.. dat kan dus niet.. Als iemand weet hoe?

Ik zou graag die functie willen, dat ik met 1 druk op een knop dat kan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 28-06-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

poor Leno schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:45:
[...]

Nee dat bedoel ik.. dat kan dus niet.. Als iemand weet hoe?

Ik zou graag die functie willen, dat ik met 1 druk op een knop dat kan doen.
Op de website inloggen. Daar kan je in je accountgegevens je kijkhistorie zien en dingen eruit verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mx. Alba schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Op de website inloggen. Daar kan je in je accountgegevens je kijkhistorie zien en dingen eruit verwijderen.
Thnx, ik kijk vooral via de PS app, en kom vrijwel nooit op de site.. Maar dat is toch eigenlijk van de zotte dat ik dat niet op de PS kan doen :?

En de rest van mijn lijstje? Zijn die ook op de site te fixen? Want dat zie ik nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:50
poor Leno schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:52:
Zijn er meer mensen ook eigenlijk helemaal klaar met de app/site/Playstation app van Neflix?
  • Ik wil gewoon zelf filters kunnen instellen (als ik een thriller wil, wil ik niet een Horror thriller)
  • Zelf genre/favo lijstjes maken
  • Die takke auto-start van de muziek kunnen uitzetten
  • Dat al die irritante stand-up comedians hun eigen categorie krijgen
  • Vooral een quickbutton om iets in je lijstje zetten zonder eerst de film aan te hoeven zetten
  • Films uit het 'verder kijken' lijstje verwijderen (die er prompt inkomt als je even door iets heen spoelt om te kijken)
etc etc etc :(

Man man wat zit dat toch eigenlijk k#t in elkaar..
Dat zijn idd zaken die beter kunnen, maar heel erg storen vind ik het nou ook weer niet. Uiteindelijk staat bij mij thuis de ps4 vaker aan voor netflix dan voor games..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:45
Heb gisteravond de docu what the health gezien. Hij zette mij wel aan het denken. Leuke is als je met je laptop/ tablet tussendoor zoekt vind je ook allemaal bevestigingen van die onderzoeken die verteld / uitgelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

poor Leno schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Thnx, ik kijk vooral via de PS app, en kom vrijwel nooit op de site.. Maar dat is toch eigenlijk van de zotte dat ik dat niet op de PS kan doen :?

En de rest van mijn lijstje? Zijn die ook op de site te fixen? Want dat zie ik nergens..
Je zou met aparte profielen kunnen werken. Je kan volgens mij maar 1 "mijn lijst" maken.
En wellicht eens op de site kijken van Netflix.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

poor Leno schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Dat ligt niet aan de PS app. Dat is namelijk in elke Netflix app niet mogelijk; kan alleen vanaf je profielinstellingen op de website. Waarschijnlijk is het het niet waard om die functie in de verschillende apps te implementeren omdat vrijwel niemand het gebruikt? Ik ga eens in de zoveel tijd daar eens heen om e.e.a. op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 17:40
Cave_Boy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:22:
Heb gisteravond de docu what the health gezien. Hij zette mij wel aan het denken. Leuke is als je met je laptop/ tablet tussendoor zoekt vind je ook allemaal bevestigingen van die onderzoeken die verteld / uitgelegd worden.
Bedankt voor de tip. Die zet ik in mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Cave_Boy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:22:
Lees deze comments er dan even bij voor de nodige counterbalance:
https://www.reddit.com/r/..._health_film_that_health/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:45
Yo-L schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Die zag ik ook. Zelf vermoed ik dan ook maar dat het ertussen in zit. Delen klinken goed aannemelijk maar om dan tot uiterste te denken vind ik ook ver gezocht maar dat het een effect kan hebben denk ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
En Peaky Blinders seizoen 3 staat online 😁

Topdrukte met topseries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Yo-L schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:56:
Dit soort documentaires moet je altijd met een pallet zout nemen. Met een goed, wetenschappelijk onderbouwd verhaal zonder wankele (im)populaire conclusies ga je geen grote getalen kijkers trekken. Het blijft commercieel ingestoken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Trailer voor Death Note, een Netflix Original-film die gebaseerd is op de gelijknamige strip uit Japan, waarvan eerder ook al een succesvolle tekenfilmserie verscheen.

De film, geregisseerd door Adam Wingard (You're Next, Blair Witch), volgt het verhaal van de jonge Light Turner. Zijn leven verandert wanneer hij het bijzondere notitieboek van de god van de doden vindt. Hij ontdekt dat de persoon van wie hij de naam in het boek schrijft, sterft. Light beslist om het recht in eigen handen te nemen en mensen te vermoorden van wie hij vindt dat ze de dood verdienen.

Het hoofdpersonage wordt vertolkt door Nat Wolff (Light Turner), de stem van de god (Ryuk the Shinigami) wordt ingesproken door Willem Dafoe. Death Note is beschikbaar op Netflix vanaf 25 augustus 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Schimanski81 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
En Peaky Blinders seizoen 3 staat online
*O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Yes!
Van het Netflix Facebook account:
Het gaat gebeuren. De 2 uur durende seizoensfinale is in de maak. Tell your cluster. #sense8

Hier het hele verhaal:
http://www.hollywoodrepor...le-set-at-netflix-1017948

[ Voor 31% gewijzigd door Exocet op 29-06-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik hoop dat Stargate nog eens op Netflix verschijnt, SG-1, Atlantis en de films.. Ook de Star Trek films mogen van mij er wel op..

Dat is mijn wens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Atlantis heeft erop gestaan. Kan natuurlijk altijd weer terugkomen, maar ik verwacht van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik ben blij verrast door een tip uit dit topic voor " The Americans" die spionage serie uit de koude oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

stormfly schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:09:
Ik ben blij verrast door een tip uit dit topic voor " Americans" die spionage serie uit de koude oorlog.
In Nederland op Netflix of kijk ik er overheen. Kan hem namelijk niet vinden :?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arsenius schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:46:
Ik hoop dat Stargate nog eens op Netflix verschijnt, SG-1, Atlantis en de films.. Ook de Star Trek films mogen van mij er wel op..

Dat is mijn wens..
dat zou tof zijn, op de amerikaanse netflix stond hij wel een paar jaar terug. Ik zou dan als wens willen toevoegen: criminal minds. Ohja, CSI en CSI Miami ook graag. Die stonden ook allemaal op netflix usa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
Pierre schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:13:
[...]

In Nederland op Netflix of kijk ik er overheen. Kan hem namelijk niet vinden :?
https://www.netflix.com/title/70269397 werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Peaky Blinders seizoen 3 staat nu op Netflix. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Hoi yes dit doet het wel gelijk even in mijn lijst gezet bedankt _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:53

Dat wordt weer bingewatchen! Heerlijk die jaren 20 sfeer, top serie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:32
Erg leuk inderdaad. Heb ze al op de BBC gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 17:30
Ben ik de enige die ongelooflijke jeuk krijgt van de docu: what the health?!

Tuurlijk zitten er redelijke punten in, maar komop zeg. Tenenkrommend om te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
duc848 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:42:

Tuurlijk zitten er redelijke punten in, maar komop zeg. Tenenkrommend om te kijken.
Hetzelfde als Cowspiracy. Totale activistische bullshit. Pseudo science gemengd met half-juist geïnterpreteerde onderzoeksresultaten. Niet serieus te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
duc848 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:42:

Haha precies had hetzelfde, halverwege afgezet hoop onzin..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nice, van de week weer mee verder dan :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 22:03

YellowCube

Wait...what?

Ik ben net begonnen met Peaky Blinders :$ en ben nu al serieus hooked.
Laten we eerlijk zijn, als je begint met Nick Caves "Red Right Hand" kun je bij mij al niet veel meer fout doen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Net ff trailer van Peaky Blinders gekeken, spreekt me wel aan binnenkort maar eens aan beginnen.

Ben nu met Under the dome bezig, ooit al eens A1 en 2 gekeken, had me toen niet echt te pakken, en nu maanden later verder gegaan en was toen wel hooked. Zit nu echter in S2 op zo'n punt dat het weer frustrerend wordt omdat men alleen maar domme keuzes maakt en slechte aannames doet. Ik snap wel dat je als kijker vaak meer info hebt dan de karakters in de serie maar het is vaak wel erg tenenkrommend hoe die mensen soms redeneren.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2017 00:12 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@YellowCube Inderdaad, de muziek is fantastisch. Ik vond Peaky Blinders echt top. Achter de schermen wordt bij de BBC al aan een vierde én vijfde seizoen gewerkt. _/-\o_

@Chaoss Het concept van Under the Dome boeide me wel, maar na een tijdje werd het allemaal wel wat langdradig/meer van hetzelfde. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Tweakmans schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:09:
@Chaoss Het concept van Under the Dome boeide me wel, maar na een tijdje werd het allemaal wel wat langdradig/meer van hetzelfde. Helaas.
en een open einde, serie is gestopt maar het verhaal zou nog verder gaan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:39
Kap maar met UtD, het wordt alleen maar erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Seizoen drie is echt tenenkrommend inderdaad. S1 was nog wel aardig maar daarna werd het snel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 11:13

jeka

Support your local club.

Seizoen 3 was zo slecht dat ik het daarom bleef kijken. Slecht geacteerd en beroerde verhaallijn. Heerlijk!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Iemand nog leuke tips? Ben beetje door mijn feed heen, Jessica Jones en Luke Cage waren top, die fist of dragon was verschrikkelijk, geprobeerd met van Hellsing en Legends of tomorrow maar dat zijn ook geen pareltjes.

Wat ik wel gaaf vond zijn shooter, narco's en eerste seizoenen van House of cards (daarna is de focus verdwenen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
El Chapo, als je Narco gaaf vond. Designated Survivor is een beetje het eerste wat in mij opkomt als je Shooter leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Het boek van Stephen King, waar Under the Dome op gebaseerd is, is wel steengoed. Jammer genoeg haalt de serie dat niveau nooit inderdaad. Ik ben halverwege seizoen 2 ergens afgehaakt.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
ykathmann schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:21:
Het boek van Stephen King, waar Under the Dome op gebaseerd is, is wel steengoed. Jammer genoeg haalt de serie dat niveau nooit inderdaad. Ik ben halverwege seizoen 2 ergens afgehaakt.
Oke, wij halverwege serie 1 al. Serie trok voor geen meter als je het boel al had gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

driedees schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:18:

Als tip voor wie niet zo goed weet hoe Netflix op een simpele tv te krijgen, pricewatch: Western Digital TV Live (2011). Heb ik zelf ook, werkt prima via wifi (ADSL verbinding) en voor € 80 heb je ook gelijk een apparaatje dat 99% van filmformaten aankan.
Voor die prijs heb je ook een Mi Box met Android TV (met Netflix-app en ook Chromecast ondersteuning) en ook Kodi als Androidapp. Dat zou ik dan eerder kopen (ik denk dat je langer updates hebt).

Ik heb nu een Raspberry Pi met Kodi en wel heel lang updates maar geen Netflix :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01
@Marzman waarom reageer je op een post van me uit 2013?!

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

driedees schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:05:
@Marzman waarom reageer je op een post van me uit 2013?!
Goede vraag, sorry daarvoor :) Ik zal op een oude pagina hebben gezeten.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 04-07-2017 12:15 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Aight! schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:06:
Iemand nog leuke tips? Ben beetje door mijn feed heen, Jessica Jones en Luke Cage waren top, die fist of dragon was verschrikkelijk, geprobeerd met van Hellsing en Legends of tomorrow maar dat zijn ook geen pareltjes.

Wat ik wel gaaf vond zijn shooter, narco's en eerste seizoenen van House of cards (daarna is de focus verdwenen)
Black Mirror. Trust me.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
avotar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:12:
[...]

Black Mirror. Trust me.
Bewaar aflevering 1 van seizoen 1 even tot een later tijdstip. Te veel mensen die om die reden de serie hebben laten liggen, erg zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54
Wel al op TV geweest, maar Luther is ook echt een aanrader als je deze serie nog niet gezien hebt..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 109 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.