Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Holy shit die Ozark trailer is heftig zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Zag hem gisteren ook langskomen. Ziet er erg goed uit. Maar dat is bij de meeste netflix series wel. Hoop dat het een toppertje wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Zie dat War Machine er ook op staat nu, eens kijken of ik daar dit weekend tijd voor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Whow mooie anderhalve week met Netflix.

Dinsdag House of Cards en Sarah Silverman.
Vrijdag Flaked en dan volgende vrijdag Orange is the new black.

Gelukkig is het te warm om naar buiten te gaan :)
Mx. Alba schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:03:
Ook beginnen aan White Collar. De dynamiek van de serie doet me denken aan Suits, en de muziek doet me denken aan Better Call Saul. Serieus. De aftiteling van White Collar is echt pure BCS-muziek!
Dat van Suits klopt wel idd. Zelfde zender enz.
Suits kwam alleen wel wat later.

White collar begint erg sterk maar de seizoenen in het midden zijn wel heel erg Case of the week. In de latere seizoen pakken ze het verhaal weer wat op en dan wordt het weer wat beter.

Mozzy is ook erg geinig trouwens :)
DigitalError schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:06:
Zie dat War Machine er ook op staat nu, eens kijken of ik daar dit weekend tijd voor heb :)
Erg mooie acteer prestatie van Brad vond ik. Verhaal ook wel interessant maar de uitwerking helaas wat minder.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 29-05-2017 00:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik heb White Collar eigenlijk nooit durven aan te klikken, was een beetje bang voor bang voor een mindere versie van Suits, maar toch maar eens proberen.

Ondertussen in een wat rustigere periode wat series af proberen te maken om binnenkort weer verder te gaan met Designated Survivor, House of Cards (wut!), BCS en dan maar White Collar ook maar eens proberen.

Ozark in de zomer lijkt me ook niet verkeerd. Al zie ik bij Jason Bateman altijd Michael Bluth voor me uit Arrested Development :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Gisteren final gekeken van the 100 seizoen 4. Blijft toch echt een vermakelijke serie.
Geruchten zijn dat seizoen 5 ergens begin feb 2018 op netflix zullen komen.

Enige wat ik jammer vond is dat ze ineens een sprong maakten van 6 jaar op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 09:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

mike0001 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:15:
Gisteren final gekeken van the 100 seizoen 4. Blijft toch echt een vermakelijke serie.
Geruchten zijn dat seizoen 5 ergens begin feb 2018 op netflix zullen komen.

Enige wat ik jammer vond is dat ze ineens een sprong maakten van 6 jaar op het eind.
Spoiler alert! Ik heb die laatste aflevering(en) nog niet gezien. :D

Maar op zich niet vreemd dat ze die 5 jaar in de bunker skippen... Dat zou wel een interessante storyline zijn maar totaal niet in de geest van hoe de serie tot nu toe is geweest dus dan zouden ze veel van de fanbase kwijt raken. Maar het zou me niet verbazen als veel dingen die in die 5 jaar gebeurd zijn in een volgend seizoen als flashbacks terugkomen, zoals je ook in eerdere seizoenen flashbacks had van gebeurtenissen op de Ark en van daarvoor.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tigerblood schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:01:
Holy shit die Ozark trailer is heftig zeg!
Ja, ik verwacht veel goeds _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-05-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Tweakmans schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:09:
Eerste trailer voor Ozark, een nieuwe Netflix Original-serie over een man die geld witwast voor een van de grootste drugskartels in Mexico. Wanneer het te gevaarlijk wordt, slaat hij op de vlucht. Marty (Jason Bateman) verhuist met zijn vrouw Wendy (Laura Linney) en twee kinderen van drukke Chicago naar het rustige Missouri Ozarks.

Het resultaat verschijnt op Netflix vanaf 21 juli 2017.

[video]
Dat wordt er weer 1 om te volgen 8) 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:46
Martinusz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:30:
[...]

Dat wordt er weer 1 om te volgen 8) 8)
Dit lijkt mij ook wel wat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:46:
[...]

Spoiler alert! Ik heb die laatste aflevering(en) nog niet gezien. :D

Maar op zich niet vreemd dat ze die 5 jaar in de bunker skippen... Dat zou wel een interessante storyline zijn maar totaal niet in de geest van hoe de serie tot nu toe is geweest dus dan zouden ze veel van de fanbase kwijt raken. Maar het zou me niet verbazen als veel dingen die in die 5 jaar gebeurd zijn in een volgend seizoen als flashbacks terugkomen, zoals je ook in eerdere seizoenen flashbacks had van gebeurtenissen op de Ark en van daarvoor.
Wel een hele slechte spoiler dan haha.
Maar inderdaad. Ze zullen wel flashbacks gaan geven. Ik vind het een leuke serie. in het begin had ik er echt een hoog "weer zo'n tiener serie" gehalte bij, maar hij heeft mij positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

mike0001 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:44:
[...]

Wel een hele slechte spoiler dan haha.
Maar inderdaad. Ze zullen wel flashbacks gaan geven. Ik vind het een leuke serie. in het begin had ik er echt een hoog "weer zo'n tiener serie" gehalte bij, maar hij heeft mij positief verrast.
Yup, het is alsof de serie zelf, net als de acteurs, door de puberteit heen is. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Yup, het is alsof de serie zelf, net als de acteurs, door de puberteit heen is. :)
Al mogen ze wel wat extra geld uitgeven aan special effects. Dat is soms ook niet om aan te zien (geen spoiler alert :P , maar zie de laatste aflevering met de komst van de storm. Tenenkrommende special effects)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 22:33

HE1

SYQ schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:00:
[...]

Klopt. Heb dit zelf ervaren tijdens een business trip. Tablet volgeladen met series maar downkoads waren niet meer beschikbaar nadat ik was verbinden met hotel WiFi. Gelukkig had ik nog m'n externe HD bij me :)
als je dan toch wifi hebt kan je ze toch weer online bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

HE1 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 01:23:
[...]

als je dan toch wifi hebt kan je ze toch weer online bekijken?
Niet als je gedownloade series niet beschikbaar zijn in het land waar je zit ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:08:
Niet als je gedownloade series niet beschikbaar zijn in het land waar je zit ;)
canada had wel een goed netflix archief, ik keek er jaren terug veel sf op. Maar je mist wel de nl ondertiteling.
Ik vond canada vaak beter dan amerika's netflix, maar het is maar net wat voor genre je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 13:35
Tnx! stond nog op m'n lijstje om S2 te gaan kijken. Dat laat ik nu maar zitten als ik de reacties zo lees (geen afsluiting, cliffhanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hier ook the 100 uitgekeken, ik kon de 6 jaar sprong wel waarderen mede omdat die echt onverwachts kwam, daarnaast levert het een flinke cliffhanger op.

Vd week ook begonnen met Master of none, topserie eigenlijk de eerste sitcom op Netflix die ik echt kan waarderen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
sverzijl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:55:
[...]

Tnx! stond nog op m'n lijstje om S2 te gaan kijken. Dat laat ik nu maar zitten als ik de reacties zo lees (geen afsluiting, cliffhanger)
Had net seizoen 2 afgekeken en het is duidelijk afgesloten met flinke cliffhangers , niet gedacht dat het zou stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vind het echt bizar dat ze niet gewoon zeggen ok, nog 3 afleveringen om het af te sluiten.
Ze gaan steeds meer lijken op gewone tv maatschappijen, maar dan zonder vast uitzendschema.

Ik snap dat je dingen cancelt die niet rendabel zijn, maar voor je bibliotheek is het toch beter als het gewoon een afsluiting heeft. Dan heb je in elk geval een doelgroep die het alsnog kijkt, nu verlaag je de waarde van wat je al gemaakt hebt. Ik ga nu ook niet meer seizoen 2 kijken terwijl ik seizoen 1 echt tof vond.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Tweakmans schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:09:
Eerste trailer voor Ozark, een nieuwe Netflix Original-serie over een man die geld witwast voor een van de grootste drugskartels in Mexico. Wanneer het te gevaarlijk wordt, slaat hij op de vlucht. Marty (Jason Bateman) verhuist met zijn vrouw Wendy (Laura Linney) en twee kinderen van drukke Chicago naar het rustige Missouri Ozarks.

Het resultaat verschijnt op Netflix vanaf 21 juli 2017.

[video]
Sinds Arrested Development mag ik graag naar Jason Bateman kijken. Trailer van deze serie zag er goed uit. Ben benieuwd waar het accent op gaat liggen: drama of crime.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
ben wel blij dat The Americans seizoen op netflix staat. blijft een heerlijke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Neeeeeeeeeee!!! Ze kunnen ons toch niet zoals bij Firefly laten hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:56

ilm

Mx. Alba schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Neeeeeeeeeee!!! Ze kunnen ons toch niet zoals bij Firefly laten hangen?
Voel me een beetje schuldig. Ik kijk meestal nooit meteen nieuw series en seizoenen. Ik wacht dan een paar maanden tot zelfs een jaar, uitgesteld kijken tot in het extreme :-)

Ik denk ook wel dat meerdere mensen dat doen, dus kijkcijfers zijn eigenlijk niet echt meer representatief. Zo wacht ik nu ook nog met House of cards (eerst even star trek afkijken :) ), Orange is the new black, etc. Alhoewel deze laatste er inderdaad nooit meer van gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Was het zo'n open einde dan?
Heb sense destijds op mijn backlog gezet en nog niet opgepikt, misschien maar goed ook dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sense8 gecanceled met een open einde?
* Bra-Jo haalt S8 van Netflix Playlist :(

Erg jammer, maar stiekem wel een beetje blij dat ik nog niet met S02 begonnen ben.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Chaoss schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:27:
Hier ook the 100 uitgekeken, ik kon de 6 jaar sprong wel waarderen mede omdat die echt onverwachts kwam, daarnaast levert het een flinke cliffhanger op.

Vd week ook begonnen met Master of none, topserie eigenlijk de eerste sitcom op Netflix die ik echt kan waarderen.
Zit seizoen 3 of 4, ben benieuwd , nog steeds erg leuk.
House of Cards seizoen 3, net begonnen erg leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

jaydenjarno schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:39:
ben wel blij dat The Americans seizoen op netflix staat. blijft een heerlijke serie!
Dat duurde wel heel erg lang. Heb seizoen 5 al bijna uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik was net klaar met Sense8, ik was zó ontzettend blij dat er een serie was die zo divers was. En toen kwamen ze met het bericht dat ze gingen stoppen... Ik wilde graag weten hoe het afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Maar hoe gaan ze bij Netflix eigenlijk om met het fenomeen 'oh het is een eigen serie, zet maar op de kijklijst want dat komt ooit nog wel want die verdwijnen niet'. Lijkt me lastig 'kijkcijfers' meten als veel mensen niet eigen content voorrang geven vanwege de licentie kwesties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nieuw op Netflix, Top Boy https://www.netflix.com/title/70236561

Erg goede Britse drama serie (2 seizoenen) over jonge drugsdealers in een wijk in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilm schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:05:
Zo wacht ik nu ook nog met House of cards (eerst even star trek afkijken :) ), Orange is the new black, etc. Alhoewel deze laatste er inderdaad nooit meer van gaat komen.
die moet ik ook nog allemaal bekijken, star trek gaat gewoon voor. House of cards is er over 5 jaar ook nog wel en dan kan ik in 1 keer alles zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07
Tweakmans schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:54:
Eerste trailer voor Okja, een nieuwe Netflix-film van regisseur Bong Joon Ho (The Host, Snowpiercer) met rollen voor bekende acteurs onder wie Tilda Swinton, Paul Dano, Lily Collins, Steven Yeun, Devon Bostick, Daniel Henshall, Shirley Henderson, Giancarlo Esposito en Jake Gyllenhaal.

Het verhaal draait om de vriendschap tussen Mija en Okja, een soort gigantisch supervarken dat een revolutie kan betekenen binnen de voedselindustrie. Wannaar haar genetisch gemanipuleerde vriend wordt ontvoerd door een internationaal bedrijf dat in het vlees geïnteresseerd is, zet het dappere meisje de achtervolging in. Ze krijgt daarbij de hulp van een groep dierenliefhebbers.

De film draait momenteel op het Filmfestival van Cannes en is beschikbaar op Netflix vanaf 28 juni 2017.

[video]
Redelijk vermakelijke film, met een uitstekende Tilda Swinton (what else is new?) en een vreselijk slechte Jake Gyllenhaal. En een zowaar te pruimen Paul Dano. Maar de echte winnaar is de CGI, die verbluffend is, met als hoogtepunt een briljante achtervolging door een winkelcentrum.

De hele boodschap erachter is dan weer een beetje simplistisch. De bioindustrie is slecht, dat is het wel zo'n beetje. Daar heb ik geen film voor nodig...

Ik hoop dat Netflix de promotie een beetje groots opzet, want Bong verdient een groot publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:20
Hoe kijken jullie eigenlijk naar netflix?
Ik kijk al jaren netflix via een chromecast icm een "domme" tv, aangestuurd door een iphone (netflix app).

Echter sinds de laatste update van de netflix app werkt dit niet meer. Netflix wil niet meer connecten met de chromecast.. waar andere apps (bv. youtube) zonder problemen werken.
Wat er in resulteert dat ik al ong. een week geen netflix meer hebben kunnen kijken via de tv en dus aangewezen ben op een laptop of tablet.

Hebben jullie wellicht betere / stabielere setups?

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:32
Hmm. Nog geen klachten gehad van de dames die hier in huis via de app (en soms de Chromecast 1, danwel 2) kijken. Ik kijk zelf meestal via de Apple TV (3, een oud model); dan loopt alles via een bedrade verbinding. Geeft iets meer stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Bedraad via WD-live. Oud apparaatje maar helaas nog niets beters gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:33

Nitai

Live the life you love.

Memphisto schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:10:
Ik kijk al jaren netflix via een chromecast icm een "domme" tv, aangestuurd door een iphone (netflix app).

Echter sinds de laatste update van de netflix app werkt dit niet meer. Netflix wil niet meer connecten met de chromecast.. waar andere apps (bv. youtube) zonder problemen werken.
Wat er in resulteert dat ik al ong. een week geen netflix meer hebben kunnen kijken via de tv en dus aangewezen ben op een laptop of tablet.

Ik kijk via een Nvidia Shield in de woonkamer en een Mii Box op de slaapkamer. Werkt beiden prima.
Misschien je Chromecast een keer resetten oid?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Hier werkt het gewoon, heb het na het lezen van je post even getest. Alles up to date hier.

(Zelf kijk ik bijna alles via smart tv en apple tv 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17:20

Heb je Netflix op je iPhone al een keer gereset? Tijd geleden had ik hetzelfde probleem, na een reset (volgens mij had ik 'm verwijderd en weer geïnstalleerd) werkte het weer :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Via de smarthub van de tv.
En boven via het tv kastje van telfort.
Op zolder op me oude asus tablet.
Nergens geen problemen mee.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Via de app op de TV (Sony 2014). Ik bedien dit dan wel via mijn tablet/telefoon, dat werkt precies hetzelfde als met een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik kijk op mijn mediacenter pc, dus via de officiële Windows 10 Netflix app. Ik gebruik daarbij NetflixRemoteControler zodat ik mijn Logitech Harmony kan gebruiken voor de bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik kijk Netflix voornamelijk op mijn domme 55" tv met de Netflix client op mijn Arcadyan settopbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Chromecast 2 op tv, geen problemen.
Kan ook via smart BD speler maar die is veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:56:
Bedraad via WD-live. Oud apparaatje maar helaas nog niets beters gevonden.
Ik had / heb meerdere wd-live boxjes hier liggen (alleen nog 1 aangesloten op tv slaapkamer). Ik ben nu over naar de nvidia shield en dat is wel een heel grote klasse beter, helaas de prijs ook... maar afgezien daarvan, de netflix ervaring op de shield is zo goed, het is zoveel beter dan op mijn pc , laptop, ipad of wat dan ook. Als je 1 keer op de shield netflix hebt gekeken kan je alleen heel lastig nog terug naar de wd tv live.

dus als je wat anders zoekt en 250+ euro hebt liggen, check die nvidia shield. Meesterlijk ding. Maar de goede oude wd tv live blijf een oude liefde van mij, meer dan 6 jaar geniet ik er al van en op x265 na speelt hij alles af. Jammer dat wd nooit meer een opvolger heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Ik had / heb meerdere wd-live boxjes hier liggen (alleen nog 1 aangesloten op tv slaapkamer). Ik ben nu over naar de nvidia shield en dat is wel een heel grote klasse beter, helaas de prijs ook... maar afgezien daarvan, de netflix ervaring op de shield is zo goed, het is zoveel beter dan op mijn pc , laptop, ipad of wat dan ook. Als je 1 keer op de shield netflix hebt gekeken kan je alleen heel lastig nog terug naar de wd tv live.

dus als je wat anders zoekt en 250+ euro hebt liggen, check die nvidia shield. Meesterlijk ding. Maar de goede oude wd tv live blijf een oude liefde van mij, meer dan 6 jaar geniet ik er al van en op x265 na speelt hij alles af. Jammer dat wd nooit meer een opvolger heeft gemaakt.
Ik had iets specifieker moeten zijn: Nvidia Shield draait Android, is voor mij een dealbreaker. Ik vind AppleTV eigenlijk ook beter dan de WD-live maarja, die ondertitels staan daar nog steeds belachelijk hoog.
Dus de WD-live is voor mij de beste om hele andere redenen dan beeldkwaliteit en vormgeving enzo. Had ik duidelijker moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Ondertitels te hoog op de Apple TV? Is mij nooit opgevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rallye op 05-06-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:33
Bloodline zit echt bizar goed in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:15
iemand enig idee hoe ik sommige titels van de lijst met verder kijken kan verwijderen?

Heb al meerdere malen dingen door gespoeld tot het einde enzo maar ze staan er nog steeds tussen..

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
VirgoMossel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:13:
iemand enig idee hoe ik sommige titels van de lijst met verder kijken kan verwijderen?

Heb al meerdere malen dingen door gespoeld tot het einde enzo maar ze staan er nog steeds tussen..
Ergens bij instellingen (makkelijkste is via de website) is een optie om je kijklijst te bewerken. Als je ze daar weggooit verdwijnen ze uit je lijst(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
makkelijkste is om op de pc ze te verwijderen uit deze lijst:

https://www.netflix.com/viewingactivity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:02:
Sense8 gecanceled met een open einde?
* Bra-Jo haalt S8 van Netflix Playlist :(

Erg jammer, maar stiekem wel een beetje blij dat ik nog niet met S02 begonnen ben.
Helaas een super open en super interessant einde. Seizoen was ook een stuk beter dan Seizoen 1. Het is alleen één van de duurste Netflix series (ik las ergens >100m per seizoen) en kwam qua populairiteit niet in de buurt van iets als house of cards (60m per seizoen).

The get down was zelfs nog duurder.

Erg spijtig, maar zakelijk gezien te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Zie net dat Suits seizoen 5 beschikbaar gekomen is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sense8...

"Het was te duur want gefilmd op 10 locaties op de hele wereld." Waren ze niet net allemaal in Londen aangekomen?

"Ratings zijn niet zo goed." Duh. Witte, zwarte, aziatische, hetero, homo, lesbie, trans, gemengde relaties, vrij expliciete seksscenes, drugsgebruik... Heel veel redenen voor mensen om de show een slecht rating te geven om redenen die niets met de show zelf te maken hebben.

"Wordt niet door veel mensen gekeken." Prove it! Show me the numbers! Maar Netflix laat noot cijfers zien. En gezien dezelfde redenen als hierboven, gecombineerd met het feit dat het een heel complex plot is, is het niet zo vreemd dat er niet overweldigend veel mensen naar kijken.

Een geweldige serie die staat voor inclusiviteit valt ten prooi aan "draagvlak"... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:00
Echter sinds de laatste update van de netflix app werkt dit niet meer. Netflix wil niet meer connecten met de chromecast..
[...]
Apart, ik heb 2x een chromecast in huis, die ik exact voor hetzelfde gebruik als jij. Werken beiden feilloos icm netflix op iOS en Android apparaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ik222 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:41:
Zie net dat Suits seizoen 5 beschikbaar gekomen is :)
Oh, dan lopen ze maar 2 seizoenen achter. 12 juli begint S07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
sverzijl schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:05:
[...]

Oh, dan lopen ze maar 2 seizoenen achter. 12 juli begint S07
Dat is altijd met Netflix, ik zit er niet mee. Op televisie series kijken met reclame doe ik toch niet. Ik wacht rustig tot het op Netflix staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

ik222 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:31:
[...]

Dat is altijd met Netflix, ik zit er niet mee. Op televisie series kijken met reclame doe ik toch niet. Ik wacht rustig tot het op Netflix staat.
Klopt. En is ook nog altijd beter dan HBO. Daar staan meestal alleen de laatste seizoenen erop omdat de rechten voor eerdere seizoenen verkocht zijn - aan bijvoorbeeld Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Mx. Alba schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:05:
[...]

Klopt. En is ook nog altijd beter dan HBO. Daar staan meestal alleen de laatste seizoenen erop omdat de rechten voor eerdere seizoenen verkocht zijn - aan bijvoorbeeld Netflix.
Dat laatste komt helemaal niet zoveel voor hoor - zover ik weet eigenlijk alleen bij producties waar naast HBO ook andere partijen rechten hebben. Bijvoorbeeld Deadwood waar CBS ook ergens tussen zit. Maar bijvoorbeeld Game of Thrones, Band of Brothers en Boardwalk Empire (om maar wat voorbeelden te noemen) ga je niet terugvinden op andere streamingsdiensten .

Waarom ze die oude seizoenen niet gewoon online zetten is me ook een raadsel, het enige wat ik kan bedenken is een poging om de verkoop van fysieke media te stimuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik heb movie en series XL van Ziggo. De enige manier nu nog om (legaal) HBO te kijken, maar daar staan gewoon alle seizoenen van GoT, Band of Brothers, Boardwalk Empire, Banshee enz. op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:43

Ik ken het probleem. Heb een Chrome Cast 2 en stuur de Netflix verzoeken van android apparaten. Youtube, Chrome browser etc gaat goed, Netflix vaak niet.
Wat ik deed (nu komt het niet meer zo vaak voor namelijk) is de Chrome Cast nieuw laten starten via de Google Home (Cast) app en de Netflix app geheel sluiten en daarvan de chache verwijderen (android specifiek).

Kijk tegenwoordig veelal via de Horizon box van Ziggo. Werkt goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Hijdaar95 op 08-06-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb echt nergens last van, met de app op Android.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 20:00
Hier ook sinds een maand al problemen met de Netflix app op Android (S5+). Werkte altijd goed, maar een update gooit roet in het eten. Gedownloade content geen probleem. Meestal op wifi geen probleem, 4G+ bijna altijd na een paar minuten stopt de video. Dan gaat ie laden en kan ik wel op het goede moment verder kijken, maar dan stopt ie weer na een paar minuten. Een enkele keer stopt heel de app. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Echt enorm irritant.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
kimiferrari schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:36:
Ik heb movie en series XL van Ziggo. De enige manier nu nog om (legaal) HBO te kijken, maar daar staan gewoon alle seizoenen van GoT, Band of Brothers, Boardwalk Empire, Banshee enz. op.
Dat klopt maar dat is dus pas sinds het bij Ziggo in handen is. HBO heeft dat zelf nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

nadroJ schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:11:
Hier ook sinds een maand al problemen met de Netflix app op Android (S5+). Werkte altijd goed, maar een update gooit roet in het eten. Gedownloade content geen probleem. Meestal op wifi geen probleem, 4G+ bijna altijd na een paar minuten stopt de video. Dan gaat ie laden en kan ik wel op het goede moment verder kijken, maar dan stopt ie weer na een paar minuten. Een enkele keer stopt heel de app. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Echt enorm irritant.
Klinkt als een buffer underrun. Wat heb je ingesteld bij "Instellingen voor afspelen"? Als die op Hoog staat dan blijft hij misschien geforceerd op hoge kwaliteit ook als de bandbreedte even ontoereikend is. Probeer die eens op Automatisch te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Mx. Alba schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:42:
[...]

Klinkt als een buffer underrun. Wat heb je ingesteld bij "Instellingen voor afspelen"? Als die op Hoog staat dan blijft hij misschien geforceerd op hoge kwaliteit ook als de bandbreedte even ontoereikend is. Probeer die eens op Automatisch te zetten...
Ga ik proberen. Heb Mobiel dataverbruik nu ingesteld op Normaal en niet Automatisch. Worth a shot.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Tigertje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:46:
[...]

Dat klopt maar dat is dus pas sinds het bij Ziggo in handen is. HBO heeft dat zelf nooit gedaan.
Niet altijd, maar seizoen 1 van Outlander is bijvoorbeeld vorig jaar van HBO naar Netflix gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor Gypsy, een nieuwe Netflix Original-serie waarin Naomi Watts de rol van Jean Holloway vertolkt, een succesvolle therapeute uit Manhattan. De grenzen tussen haar professionele leven en haar persoonlijke fantasieën vervagen wanneer ze zich overgeeft aan haar lustgevoelens en intieme en verboden relaties begint met mensen uit het leven van haar dagelijkse patiënten.

Beschikbaar op Netflix vanaf 30 juni 2017.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EecM592inlw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46
Dat klinkt interessant, vind Naomi Watts altijd wel leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik vraag me alleen serieus af waarom die serie Gypsy heet? In die hele trailer zie ik in ieder geval niets wat met Romani te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Mx. Alba schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:04:
Ik vraag me alleen serieus af waarom die serie Gypsy heet? In die hele trailer zie ik in ieder geval niets wat met Romani te maken heeft...
"Gypsy is een Engelse meisjesnaam. Het betekent `dwaler`."

Wie weet komt het daarvan. Voor de rest ook geen flauw idee..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Mx. Alba schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:37:
Sense8...

"Het was te duur want gefilmd op 10 locaties op de hele wereld." Waren ze niet net allemaal in Londen aangekomen?

"Ratings zijn niet zo goed." Duh. Witte, zwarte, aziatische, hetero, homo, lesbie, trans, gemengde relaties, vrij expliciete seksscenes, drugsgebruik... Heel veel redenen voor mensen om de show een slecht rating te geven om redenen die niets met de show zelf te maken hebben.

"Wordt niet door veel mensen gekeken." Prove it! Show me the numbers! Maar Netflix laat noot cijfers zien. En gezien dezelfde redenen als hierboven, gecombineerd met het feit dat het een heel complex plot is, is het niet zo vreemd dat er niet overweldigend veel mensen naar kijken.

Een geweldige serie die staat voor inclusiviteit valt ten prooi aan "draagvlak"... ;(
Ik heb aan het Nederlandse deel van sense8 gewerkt en ik denk dat er wel wat meer speelde. Maar daar mag ik niks over zeggen want non disclosure enzo ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
SmooK schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:18:
[...]

Ik heb aan het Nederlandse deel van sense8 gewerkt en ik denk dat er wel wat meer speelde. Maar daar mag ik niks over zeggen want non disclosure enzo ;)
Zeg dan gewoon niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

SmooK schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:18:
[...]

Ik heb slechts de redenen onderuit uitgehaald die Netflix heeft gegeven. Als er meer redenen zijn dan is dat niet naar buiten gebracht en daar kan ik dus niets mee. :)

Maar wel cool dat je aan die serie hebt gewerkt!
Danny.G schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:08:
"Gypsy is een Engelse meisjesnaam. Het betekent `dwaler`."

Wie weet komt het daarvan. Voor de rest ook geen flauw idee..
Het is alsof je een serie maakt die "Negro" heet (wat op zich al vreemd is) en dan zit er niet eens een zwart persoon in. Slaat nergens op, toch?

[ Voor 33% gewijzigd door Mx. Alba op 09-06-2017 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
https://www.bleedingcool....ow-thats-slur-apparently/
Netflix has a new original series and they decided to call it Gypsy. This is willful ignorance at its best because you cannot tell us that there wasn’t anyone in Netflix who knows that “gypsy” is rapidly turning into a slur for the Romani people.

The worst part is the series appears to be playing off of the word “gyp” or the idea to commit fraud or swindle someone. In this case doing the opposite of what the doctor, played by Naomi Watts, is saying she’s supposed to do. The title is racist, there is no way around it, and it should be changed right away.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Oh boo hoo, my bleeding heart. Politiek correct gezeik...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
Ongelofelijk dom van Netflix dit en dat terwijl ze juist op de goede weg waren met series die vooroordelen, ongelijkheid en institutioneel racisme in de samenleving aankaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 09-06-2017 10:55 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mx. Alba schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:00:
[...]

[...]

Het is alsof je een serie maakt die "Negro" heet (wat op zich al vreemd is) en dan zit er niet eens een zwart persoon in. Slaat nergens op, toch?
Kan ook gewoon heel donker zijn toch?

Ik zit nu na Vampire Diaries de serie The Originals te kijken.
Je kan van die serie zeggen wat je wil, maar origineel is hij is :+ :+ ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Wat irritant dat je niet meer kan zien (Andoid app) of bij een serie die wekelijks nieuwe afleveringen alle afleveringen beschikbaar zijn. Was begonnen aan Better call Saul, was onder de indruk dat alle afleveringen erop staan want er stonden geen nog niet beschikbare afleveringen achter in de lijst. Wist nog niet dat ze dat die niet meer laten zien, of kijk ik er langs?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bra-Jo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Oh boo hoo, my bleeding heart. Politiek correct gezeik...
Zoals ik zei... Wat als ze met een serie komen die "Negro" heet, en die dan totaal niet gaat over zwarte mensen, cultuur, geschiedenis, etc, en zonder ook maar één zwarte acteur in de cast... Dan zou de wereld te klein zijn en zou iedereen direct zien dat het racistisch is. "Gypsy" is niet anders. Geen gezeik. Gewoon realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:40
Wat een gedoe om een titel hey.. ik ga toch ook niet klagen over die achterlijk slechte serie "Dear White People"? Dat durft Netflix dan weer niet, een serie maken met de titel "Dear Black People"

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
Mx. Alba schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:00:
[...]

Ik heb slechts de redenen onderuit uitgehaald die Netflix heeft gegeven. Als er meer redenen zijn dan is dat niet naar buiten gebracht en daar kan ik dus niets mee. :)

Maar wel cool dat je aan die serie hebt gewerkt!

[...]

Je hebt helemaal geen redenen van Netflix onderuit gehaald, dat denk je zelf wel maar kun je totaal niet onderbouwen met feiten. De meest plausibele verklaring is simpelweg dat het commercieel gezien niet interessant is om te investeren in deze serie die blijkbaar relatief duur is om te maken.

Sowieso kan een topic als dit zo'n hele racisme discussie missen als kiespijn, kan dat niet in een topic in AWM als dat zo nodig moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
Weet iemand hoe het kan dat de app van Netflix mij altijd by default twee push berichten stuurt als er iets nieuws (en meestal oninteressant) uit is? Heeft dat te maken met dat ik twee profielen heb (eentje voor mijzelf en een voor mijn vrouw)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Mijn account heeft ook meerdere profielen, maar ik krijg nooit meer dan 1 push bericht tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Arrne schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:03:
Je hebt helemaal geen redenen van Netflix onderuit gehaald, dat denk je zelf wel maar kun je totaal niet onderbouwen met feiten. De meest plausibele verklaring is simpelweg dat het commercieel gezien niet interessant is om te investeren in deze serie die blijkbaar relatief duur is om te maken.
Zoals ik zei, inclusiviteit legt het af tegen "draagvlak". :)
Sowieso kan een topic als dit zo'n hele racisme discussie missen als kiespijn, kan dat niet in een topic in AWM als dat zo nodig moet?
Is de de keuze van Netflix welke series wel en niet doorgaan, en de titel die Netflix aan een serie geeft niet gerelateerd aan Netflix dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 09-06-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Svennie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:31:
Wat irritant dat je niet meer kan zien (Andoid app) of bij een serie die wekelijks nieuwe afleveringen alle afleveringen beschikbaar zijn. Was begonnen aan Better call Saul, was onder de indruk dat alle afleveringen erop staan want er stonden geen nog niet beschikbare afleveringen achter in de lijst. Wist nog niet dat ze dat die niet meer laten zien, of kijk ik er langs?
Als er een nieuwe aflevering komt en je hebt er al iets van gekeken, komt het wel terug in je verder kijken lijst....
Webgnome schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:55:
Weet iemand hoe het kan dat de app van Netflix mij altijd by default twee push berichten stuurt als er iets nieuws (en meestal oninteressant) uit is? Heeft dat te maken met dat ik twee profielen heb (eentje voor mijzelf en een voor mijn vrouw)
Ik krijg er maar eentje en vaak is die wel gerelateerd aan wat ik kijk of wat netflix denkt dat interessant voor me is... .Girl Boss dan even uitgezonderd.
Maar ik krijg bv vandaag wel een reminder voor een nieuwe ep van Fargo, maar niet van OITNB. ze hebben net mijn klacht gelezen geloof ik :o

[ Voor 2% gewijzigd door avotar op 09-06-2017 14:20 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
avotar schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Als er een nieuwe aflevering komt en je hebt er al iets van gekeken, komt het wel terug in je verder kijken lijst....
dat klopt maar ik kijk het liefst in keer een seizoen zonder elke keer een week te moeten wachten. Daarom wacht ik altijd tot alle afleveringen erop staan. Beter opletten de volgende keer of kijken op imdb bv of het seizoen nog loopt. Er staat bij "New episodes weekly", als ze dat consequent doen is het ook goed.

EDIT:
dan doen ze dus niet consequent, bij Fargo staat er alleen bij "New episodes" maar dat seizoen loopt nog 2 afleveringen :( Dat stond er bij Better call Saul waarschijnlijk ook en daarom ben ik gaan kijken, dacht dat het hele seizoen erop stond

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 09-06-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Svennie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:56:
[...]

dat klopt maar ik kijk het liefst in keer een seizoen zonder elke keer een week te moeten wachten. Daarom wacht ik altijd tot alle afleveringen erop staan. Beter opletten de volgende keer of kijken op imdb bv of het seizoen nog loopt. Er staat bij "New episodes weekly", als ze dat consequent doen is het ook goed.

EDIT:
dan doen ze dus niet consequent, bij Fargo staat er alleen bij "New episodes" maar dat seizoen loopt nog 2 afleveringen :( Dat stond er bij Better call Saul waarschijnlijk ook en daarom ben ik gaan kijken, dacht dat het hele seizoen erop stond
Je kan ook kijken bij "Episodes", dan zie je meteen welke episodes beschikbaar zijn - bij die die nog niet beschikbaar zijn staat een datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Mx. Alba schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:38:
[...]

Je kan ook kijken bij "Episodes", dan zie je meteen welke episodes beschikbaar zijn - bij die die nog niet beschikbaar zijn staat een datum.
dat is precies mijn probleem, die staan er niet meer (Android app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Videoland die de rechten van Twin Peaks 2017 koopt voor NL. Netflix begint goedkoop te worden buiten de VS. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Mx. Alba schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:42:
[...]

Geprobeerd maar heeft helaas geen oplossing geboden. Heel raar, maar in de reviews op Google Play zie ik meer van dit soort berichten. Nu download ik gewoon de hele zwik, maar niet alles is te downloaden. Gek dat niemand hier er last van heeft.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit weekend SE4 gekeken van The 100, heerlijke serie weer zeg :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:24
Slurpie Blauw schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:57:
Videoland die de rechten van Twin Peaks 2017 koopt voor NL. Netflix begint goedkoop te worden buiten de VS. Bah!
Videoland is zwaar verlieslatend en RTL is ook zwalkende, Videoland gaat nooit kunnen concurreren met Netflix qua content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:52
Slurpie Blauw schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:57:
Jammer, kijken we die niet...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat hij over een jaar of zo wel bij Netflix komt.
Doet me een klein beetje denken aan die James Bond deal die ze hadden. Enorm groot uitpakken dat ze alle films ervan hadden, maar het was slechts een deal van een paar maand of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:39
Blik1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Videoland is zwaar verlieslatend en RTL is ook zwalkende, Videoland gaat nooit kunnen concurreren met Netflix qua content
Ik heb ook videoland, voornamelijk mijn vrouw gebruikt deze voor de series enz. Krijg het idee dat ze behoorlijk veel content erop aan het zetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor Nobody Speak, een documentaire over de persvrijheid in Amerika. Naar aanleiding van het sekstapeschandaal van Hulk Hogan en diens rechtszaak tegen online mediaplatform Gawker, ontdekt men dat rijke zakenmensen hun miljoenen gebruiken om kranten op te kopen en zo redacties het zwijgen op te leggen.

Beschikbaar op Netflix vanaf 23 juni 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Zit er nog een logica in de release data voor NL van series die al dan niet in samenwerking met Netflix gemaakt zijn of als Netflix Original uitgebracht worden?

In dit geval the Expanse.
Seizoen 2 is begin dit jaar al uitgezonden op SyFy. (Feb tot eind april)
Bij whats-on-netflix staat een release van april/mei. Maar ik kan er verder niets over terug vinden.

Nu begin ik wel een beetje ongeduldig te worden aangezien ik door de meeste series heen ben die ik wilde kijken en ik zowat elke film ken die erop staat.
(Ben letterlijk een half uur aan het zoeken naar iets wat ik nog niet ken en bijna een uur naar iets wat ik ook daadwerkelijk leuk vind en nog niet ken)

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:46
Morelleth schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:27:
Zit er nog een logica in de release data voor NL van series die al dan niet in samenwerking met Netflix gemaakt zijn of als Netflix Original uitgebracht worden?

In dit geval the Expanse.
Seizoen 2 is begin dit jaar al uitgezonden op SyFy. (Feb tot eind april)
Bij whats-on-netflix staat een release van april/mei. Maar ik kan er verder niets over terug vinden.

Nu begin ik wel een beetje ongeduldig te worden aangezien ik door de meeste series heen ben die ik wilde kijken en ik zowat elke film ken die erop staat.
(Ben letterlijk een half uur aan het zoeken naar iets wat ik nog niet ken en bijna een uur naar iets wat ik ook daadwerkelijk leuk vind en nog niet ken)
In het geval van The Expanse is de logica inderdaad erg ver te zoeken, en zouden ze het imo nooit een "Netflix Original"mogen noemen.
Voor zover ik weet was de april/mei release nooit officieel aangekondigd, maar was een gerucht op basis van "Als seizoen 2 klaar is met uitzenden in de VS". Een paar pagina's terug heb ik een twitter bericht gequote van NetflixNL, dat hij op 7 juli beschikbaar zou zijn. Al heb ik daar verder nergens een bevestiging van gezien.
Pagina: 1 ... 108 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.