Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 19:05
Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:55:
[...]

Inderdaad indrukwekkende docu, niet alleen inhoudelijk maar ook visueel.

En het is visueel helemaal een pareltje voor de gelukkige bezitters van een LG Oled tv; Netflix zendt een Dolby Vision hdr-signaal mee. De kleuren van het koraal spatten werkelijk van het scherm af.
Oh, top! Blij dat ik een LG G6 heb :). En ook nog eens in 18:9 ook. Ik kan nou alleen niet echt zien of het daadwerkelijk Dolby Vision toont. Ik krijg geen melding of zo als ik kijk op de Netflix-app. 't Is ook maar een klein schermpje hè, dus lastig om helemaal immersive te gaan ;)

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Utopia, S1 & S2 staan er op. Veel goeds over gelezen, vanavond ff aanzwengelen! :*)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:57
DennusB schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Ik krijg dus nooit dat HDR popupje op m'n TV, tenzij ik het via de NetFlix app op de TV doe..
Heb je dan mischien niet de goede HDMI hiervoor in gebruik?
HDMI instelling wel op optimaal, voor de juiste ondersteuning ingesteld??
Je X Box direct op de tv of via een AVR? Mischien ondersteunt je AVR geen HDR?
Welke TV gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dinandus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Heb je dan mischien niet de goede HDMI hiervoor in gebruik?
HDMI instelling wel op optimaal, voor de juiste ondersteuning ingesteld??
Je X Box direct op de tv of via een AVR? Mischien ondersteunt je AVR geen HDR?
Welke TV gebruik je?
Gaat via een receiver, die 4K en HDR support. Ik heb de 65EF950V!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben er inmiddels achter dat ik geen NW-2-5 melding krijg als ik de opendns servers gebruik, bij gebruik van Google of Ziggo dns heb ik wel problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:57
DennisB :
Je HDMI op Deep Color gezet?
Bijgeleverde HDMI kabel van X Box One S hiervoor gebruikt?
Mischien heb je een andere mogelijk heid om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
dinandus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:48:
Mike0001: heb je wel een 4K Abo, ik had zelf een prijsgarantie vanwege de vroege instap bij hen, dit was inclusief het 4K, 4 schermen Abo. Echter na afloop prijsgarantie terug gezet naar instap Abo, dus zelf snel geüpgraded.
Jazeker heb ik een 4k abonnement. Ik zie ook in de titel zelf wel als het 4k is, maar heb geen 4k overzicht meer zoals in jet begin. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben of mensen met 4k die ook dat handig overzicht kwijt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dinandus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:57:
DennisB :
Je HDMI op Deep Color gezet?
Bijgeleverde HDMI kabel van X Box One S hiervoor gebruikt?
Mischien heb je een andere mogelijk heid om te testen?
Moet de input er voor op Deep Color? Om HDR aan de gang te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Ozark serie staat erop! Bedankt Netflix voor de reminder in de email! :D

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Martinusz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:09:
Wisselende reviews, dus heel erg benieuwd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

alwaysleft schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:42:
[...]

wtf, hij staat er nog maar net op?! 8)7

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
KillerBee schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:52:
[...]

wtf, hij staat er nog maar net op?! 8)7
Van recensies in USA. Google maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Aha, dit verklaard :) , excusez moi! :$ ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Martinusz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:09:
Ik had hem al opgeschreven. Ben benieuwd. Na het weekend maar eens mee beginnen.
Even Fargo seizoen 3 nog afkijken en dan ga ik deze serie een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:53
sambalbaj schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:58:
Die nieuwe Netflix comedy Friends from College is wel heel erg slecht zeg.
Ik vind het wel een vermakelijke serie om samen met de vrouw te kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Eerste aflevering van Friends from College gezien. :N
Toen overgestapt naar Crashing, die's een heul stuk leuker. :Y

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bra-Jo schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:24:
Eerste aflevering van Friends from College gezien. :N
Toen overgestapt naar Crashing, die's een heul stuk leuker. :Y
Goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sambalbaj schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:58:
Die nieuwe Netflix comedy Friends from College is wel heel erg slecht zeg.
Zo dat had ik ook, wij (mijn vrouw en ik) moesten twee keer over de eerste aflevering doen en daarna besloten het hierbij te laten. Wat een matige zooi, vooral de afro amerikaanse hoofdrol speler vind ik echt tenenkrommend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor Bright, een Netflix Original-film van regisseur David Ayer (End of Watch, Fury, Suicide Squad). Het script is van Max Landis (Chronicle, American Ultra, Victor Frankenstein).

De film speelt zich af in een alternatieve, fantasievolle wereld waar orks, elfen, feeën en mensen al eeuwen naast elkaar bestaan. Twee verschillende agenten - de mens Ward (Will Smith) en de ork Jakoby (Joel Edgerton) - moeten samenwerken om een jonge elfenvrouw (Noomi Rapace) te beschermen. Zij bezit een relikwie dat het lot van alle levende wezens kan bezegelen en niet in de verkeerde handen mag vallen.

Vanaf 22 december 2017 wereldwijd op Netflix te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Gisteren de trailer van Bright gezien. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een topkandidaat wordt voor slechtste film van het jaar. WTF... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:44:
Gisteren de trailer van Bright gezien. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een topkandidaat wordt voor slechtste film van het jaar. WTF... :X
Wat is er dan zo slecht volgens jou? Trailer ziet er helemaal niet zo slecht uit. Ja, hij wint geen Oscar voor de beste film, maar dit hoeft ook niet. Regie is dik in orde, acteurs zijn niet verkeerd en tevens is er een flink budget om wat moois te maken. Slechtste film van het jaar kun je dan ook uit je hoofd zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:08:
[...]

Wat is er dan zo slecht volgens jou? Trailer ziet er helemaal niet zo slecht uit. Ja, hij wint geen Oscar voor de beste film, maar dit hoeft ook niet. Regie is dik in orde, acteurs zijn niet verkeerd en tevens is er een flink budget om wat moois te maken. Slechtste film van het jaar kun je dan ook uit je hoofd zetten.
1. Deze mash-up van een storyline is echt te bizar voor woorden. Het is geen actiethriller noch fantasy film. Vlees noch vis. Tel daar nog een goedkoop blik flauwe Hollywood grappen bovenop. Nee, top...
2. Die blauwe wezens zien er uit als een slechte mix van de wezens in Avatar en die Orcs uit World of Warcraft.
3. Will Smith heeft in de afgelopen vijf jaar welgeteld in één geen goede film gespeeld: Concussion
4. Supporting cast is zo goed als nonexistent op Naomi Rapace na.
5. Als je alle actie al in de trailer moet stoppen weet je dat de rest van de film zeer vrijwel zeker zeer zwak is (Suicide Squad anyone? :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Tigerblood op 21-07-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het lijkt mij wel leuk. Sowieso een originele wereld waarin het zich afspeelt.

"We might be in a prophecy".
"We're not in a prophecy; we're in a stolen Toyota Corolla."

_/-\o_

En Will Smith heeft in meer goede films gespeeld de afgelopen tijd. Maar alles naar je smaak natuurlijk.
Zo vond ik Focus een goede film.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:26:
[...]

1. Deze mash-up van een storyline is echt te bizar voor woorden. Het is geen actiethriller noch fantasy film. Vlees noch vis. Tel daar nog een goedkoop blik flauwe Hollywood grappen bovenop. Nee, top...
2. Die blauwe wezens zien er uit als een slechte mix van de wezens in Avatar en die Orcs uit World of Warcraft.
3. Will Smith heeft in de afgelopen vijf jaar welgeteld in één geen goede film gespeeld: Concussion
5. Als je alle actie al in de trailer moet stoppen weet je dat de rest van de film zeer vrijwel zeker zeer zwak is (Suicide Squad anyone? :+ )
Oke dan. Ik zie nog steeds geen reden waarom deze film kans maakt op de titel slechtste film van het jaar. Maar we zullen het aan het einden van het jaar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Will Smith is sowieso niet echt een goed acteur toch? Hij zit meer in "leuk bedoelde" films dan "goeie" films naar mijn mening. Van die "kijkt lekker weg op zondag" films.

Vind ik ook wel gelden voor de Netflix films in het algemeen tot nu toe, ik heb nog geen echte hoogstandjes gezien zoals ze dat soms op Serie gebied wel hebben (Al wordt dat ook snel minder),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:37
Van die leuk bedoelde films als "I am Legend"? Type-casting is altijd vervelend voor acteurs, zeker als ze meer in hun mars hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:32

Pierre

Van nature lui!

Hij was alleen leuk in the Fresh Prince daarna niets leuks meer gemaakt

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Pierre schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:15:
Hij was alleen leuk in the Fresh Prince daarna niets leuks meer gemaakt
Bad boys en independence day waren wel vet.
Mib en i robot waren ook nog wel nice...

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

For fuck's sake, wanneer beginnen ze met seizoen 2 van The expanse. Ben bijna geneigd de blu-rays maar te halen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sméagol schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:05:
For fuck's sake, wanneer beginnen ze met seizoen 2 van The expanse. Ben bijna geneigd de blu-rays maar te halen.
Eind augustus pas, de licentie is nog niet rond met TV-zender Syfy voor de exclusieve uitzendrechten voor Netflix Europe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Donstil schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:03:
[...]

Will Smith is sowieso niet echt een goed acteur toch? Hij zit meer in "leuk bedoelde" films dan "goeie" films naar mijn mening. Van die "kijkt lekker weg op zondag" films.

Vind ik ook wel gelden voor de Netflix films in het algemeen tot nu toe, ik heb nog geen echte hoogstandjes gezien zoals ze dat soms op Serie gebied wel hebben (Al wordt dat ook snel minder),
Mwah, ik vind dat hij zeker wel kan acteren. Seven Pounds en The Pursuit of Happyness gezien? Vond ik behoorlijk overtuigend en in beide films een serieuze rol.

Denk dat het de laatste jaren vooral zijn keuze voor films en rollen niet echt de gelukkigste waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Rockvee2 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:13:
[...]

Eind augustus pas, de licentie is nog niet rond met TV-zender Syfy voor de exclusieve uitzendrechten voor Netflix Europe.
Bron ergens? Want ik google 't regelmatig maar ben Augustus nergens tegengekomen. The expanse is in één klap m'n favoriete serie naast Game of thrones, dus ik zit er nogal naar uit te kijken, maar blu-rays zijn een heel stuk sneller in dit geval. Hmm.

Ik heb overigens ook geen probleem met Will Smith. Seven Pounds vond ik ook een mooie film, en hoewel de film zelf niet bijster fantastisch was, vond ik Will Smith wel tof in The suicide squad. Maar ik heb geen trailers gezien van Bright, maar dat klinkt niet echt als iets voor mij.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hcQd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:14:
Van die leuk bedoelde films als "I am Legend"? Type-casting is altijd vervelend voor acteurs, zeker als ze meer in hun mars hebben.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen te vinden al vind ik "i am legend" niet echt een goed voorbeeld daarvoor. De twee films hierboven dekken die lading beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 25-09 16:59
[...]

Zit nu Ep1 te kijken, en het is gewoon top serie. Zeker aanrader.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
[...]

Ben bij aflevering 4. Geniet van iedere scène. Een topper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sméagol schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:53:
[...]

Bron ergens? Want ik google 't regelmatig maar ben Augustus nergens tegengekomen. The expanse is in één klap m'n favoriete serie naast Game of thrones, dus ik zit er nogal naar uit te kijken, maar blu-rays zijn een heel stuk sneller in dit geval. Hmm.

Ik heb overigens ook geen probleem met Will Smith. Seven Pounds vond ik ook een mooie film, en hoewel de film zelf niet bijster fantastisch was, vond ik Will Smith wel tof in The suicide squad. Maar ik heb geen trailers gezien van Bright, maar dat klinkt niet echt als iets voor mij.
Over The Expanse seizoen 2 : https://twitter.com/NetflixNL/status/887623162187436033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Donstil schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:03:
[...]

Imo is het wel een schitterende acteur. Dat de films zelf anders uitdraaien, ligt daarom niet aan hem.
Er worden hier een paar films aangehaald zoals MIB, Independence Day, I Robot & I Am Legend. Vind ik persoonlijk toch geen zondagnamiddag films.
Er kan over gediscussieerd worden of dat echt goeie films zijn of niet, maar da's subjectief. Zelfs scores online houden geen steek meer. Seven Pounds, imdb: 7.7, metascore: 36, RT tomatometer: 27% RT Audience score: 75% ... Tjah, wat is "een goede film" dan eigenlijk?

Anyway, ik wou The Pursuit of Happiness nog vermelden...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collateral Beauty niet gezien afgelopen jaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Dit weekend zijn er op Comic-Con in San Diego nieuwe trailers vrijgegeven voor Netflix-series:

The Defenders, een serie die de helden verenigt uit de vorige reeksen die gebaseerd zijn op de superheldenstrips van Marvel: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist. Het resultaat is wereldwijd beschikbaar vanaf 18 augustus 2017.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YmiR27pyTAc]

Er komt een tweede seizoen van Stranger Things, de serie die zich afspeelt in de jaren tachtig en de belevenissen volgt in een dorp dat geconfronteerd wordt met bovennatuurlijke verschijnselen. De nieuwe afleveringen verschijnen op 27 oktober 2017.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2vsDLYQf-ig]

Star Trek: Discovery brengt nieuwe sciencefictionavonturen voor leden van de Starfleet. De gebeurtenissen vinden ongeveer tien jaar plaats voor Star Trek: The Original Series. Dit is geen Netflix Original-serie, dus de episodes verschijnen niet allemaal in één keer, maar wekelijks vanaf 25 september 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zo weinig reacties over Ozark. Zo'n sterke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:12
Tomski1986 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:14:
Idd! Goede serie, wel klein beetje Breaking Bad idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozark is niet echt origineel, maar kijkt erg lekker weg. En inderdaad, het deed mij verhaaltechnisch ook denken aan Breaking Bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 17:40
Tomski1986 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:14:
Ik zag net de eerste aflevering en die vond ik best goed. Sfeervol, rustig tempo en interessant genoeg verhaal om te willen verder kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
Zit echt te genieten van Ozark. De eerste aflevering zette meteen de toon. Tempo neemt wel sterk af in de volgende afleveringen maar het blijft toch boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:21
Dit weekend Ozark gebingewatched. Morgen laatste aflevering zien. Prima serie. Sommige dingen gaan wat snel en makkelijk. Geen idee of er een 2e seizoen komt, maar er lijkt genoeg te kunnen gebeuren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ozark afgekeken. Zou het een 8 geven. Jason Bateman heeft dan wel de hoofdrol, maar eigenlijk steelt Julia Garner voor mij de show. Er zit een open einde aan, benieuwd of er nog een tweede seizoen komt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hier samen met vrouwlief (gebeurd niet vaak dat ze mee kijkt) ook al 6 afleveringen versleten vna Ozark. Vind het wel een toffe serie.
loekf2 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:31:
Ozark afgekeken. Zou het een 8 geven. Jason Bateman heeft dan wel de hoofdrol, maar eigenlijk steelt Julia Garner voor mij de show. Er zit een open einde aan, benieuwd of er nog een tweede seizoen komt.
Eng wijf, aldus mijn vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Pff wat een top series allemaal.

Ozark wil ik ook kijken.
The Defenders.

Nog zo veel meer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 17:32
Topserie die Ozark. In 2 dagen uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Waar ik wel een beetje schurft hekel aan krijg (je ziet het bijna in elke serie) is dat er dan halverwege ineens een hele aflevering terug in de tijd wordt gegaan om het verhaal te verduidelijken. Ja je snapt dingen beter, maar ik hou meer van chronologische volgorde en niet oud en heden door elkaar heen.

Nog 2 afleveringen Ozark te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Martinusz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:56:
Waar ik wel een beetje schurft hekel aan krijg (je ziet het bijna in elke serie) is dat er dan halverwege ineens een hele aflevering terug in de tijd wordt gegaan om het verhaal te verduidelijken. Ja je snapt dingen beter, maar ik hou meer van chronologische volgorde en niet oud en heden door elkaar heen.
Mensen haken af als de eerste paar afleveringen alleen maar voorbereiding en uitleg bevatten. En raken verveeld als iedere serie de tweede aflevering laat beginnen met een variant op '10 years later...' Ik denk dat ze er dus niet aan ontkomen om het zo te doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 14:32
Het is gewoon een vorm om een verhaal te vertellen, dat doen ze in boeken ook. Ik heb er geen probleem mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
F_J_K schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:00:
[...]

Mensen haken af als de eerste paar afleveringen alleen maar voorbereiding en uitleg bevatten. En raken verveeld als iedere serie de tweede aflevering laat beginnen met een variant op '10 years later...' Ik denk dat ze er dus niet aan ontkomen om het zo te doen.
Daar zit wat in :) Breaking Bad duurde ook even voordat er wat ging gebeuren, zijn heel wat mensen voor seizoen 2 afgehaakt denk ik.
Vind het irritant, eindig je een aflevering met wat spanning, wil je snel verder kijken hoe dat afloopt, krijg je eerst 50 minuten flashback.... -O- maar daarna weer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Martinusz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:18:
[...]
Breaking Bad duurde ook even voordat er wat ging gebeuren,
Haha, over understatement gesproken. Duurde zowat 2,5 seizoen voor het echt een beetje interessant werd. Kan me niet voorstellen dat ik die serie was blijven volgen als ik hem wekelijks op TV had moeten volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 17:32
Flashbacks, langzame opbouw...allemaal geen problemen mee. Als het verhaal interessant is en het is goed gespeeld door de acteurs blijf ik kijken.
Een verhaal wat meteen goed van start gaat (of langzaam) maar slecht geacteerd, daar haak ik sneller van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Ik volg nu de netflix serie Limitless. De film was erg goed, de serie veel minder.

De hoofdpersoon, acteur Jake McDorman, in de serie 28 jaar oud, is zo kinderlijk dat het neigt naar een geestelijke handicap.

Dat terwijl Bradley Cooper in de film juist "bedreigend" intelligent over kwam.

Ik weet nu niet of ik mijn film-tijd hier verder aan wil verspillen.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het lekkere wegkijk-tv. Weinig kwaliteit inderdaad, maar wel vermakelijk. Ik zie het ook meer als een soort comedieserie dan de film, dat was meer drama-achtig. Ik denk zelf dat het voor een wat jonger publiek bedoeld is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BertV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:39:
Ik volg nu de netflix serie Limitless. De film was erg goed, de serie veel minder.

De hoofdpersoon, acteur Jake McDorman, in de serie 28 jaar oud, is zo kinderlijk dat het neigt naar een geestelijke handicap.

Dat terwijl Bradley Cooper in de film juist "bedreigend" intelligent over kwam.

Ik weet nu niet of ik mijn film-tijd hier verder aan wil verspillen.
Limitless is geen Netflix serie maar een serie van CBS. Daardoor haalt het niet het niveau van de film maar al helemaal niet van sommige netflix series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Matt Groening - het brein achter The Simpsons en Futurama - werkt voor Netflix aan Disenchantment, een nieuwe animatieserie voor volwassenen. Het eerste seizoen (tien episodes) verschijnt in 2018.

Volgens het persbericht speelt de fantasievolle reeks zich af in Dreamland, een middeleeuws koninkrijk. De hoofdpersonage zijn een jonge prinses die veel drinkt (Bean, ingesproken door Abbi Jacobson), een pittige elf die haar gezelschap houdt (Elfo, ingesproken door Nat Faxon) en haar persoonlijke demon (Luci, ingesproken door Eric Andre). Samen ontmoeten ze ogers, feeën, harpijen, dwergen, trollen en veel menselijke idioten.

Dat wordt iets om naar uit te kijken... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymon89
  • Laatst online: 23:26
Zojuist de eerste van The Standups gekeken. 6 standup comedians die elk een episode van een half uurtje krijgen. De eerste was leuk, ben benieuwd naar de volgenden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Raymon89 op 25-07-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Ben nu 4 afleveringen in de serie Orphan Black. Tot mijn verbazing erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Trevor schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:29:
Ik vind het lekkere wegkijk-tv. Weinig kwaliteit inderdaad, maar wel vermakelijk. Ik zie het ook meer als een soort comedieserie dan de film, dat was meer drama-achtig. Ik denk zelf dat het voor een wat jonger publiek bedoeld is.
Dat is eigenlijk net zoals ik nu The Flash ervaar.
Eigenlijk is het best slecht, maar het kijkt heerlijk weg.

Vooral (ben nu tegen het einde van S1) de manier waarop een aantal van de schurken gecast zijn en ze ook vooral hun vroegere rollen erin betrokken hebben. (bv Wentworth Miller, Mark Hamill)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01
P107 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:18:
Ben nu 4 afleveringen in de serie Orphan Black. Tot mijn verbazing erg leuk!
Daar ben ik pas mee verder gegaan. Had seizoen één een tijdje terug al gekeken. Paar weken terug begonnen met seizoen twee en zit nu halverwege seizoen vier. Soms heb je wel eens series waarbij er een dipje komt of je een aflevering hebt die bedoelt is als opvulling, die moet ik bij Orphan Black nog tegen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:37
Ik ben onlangs begonnen met Sense8 en ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de productie. Het weet ook op een of ander manier elk van de 8 rollen buitengewoon interessant te maken en houden. Het enige kritiekpuntje is de overdaad aan naakt- en vrijscènes, dat had deze serie helemaal niet nodig.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:09
Ik wil graag de film Contratiempo aanhalen. Ik heb het topic doorzocht en deze film is nog niet genoemd.
Een erg leuke film met een 8 op IMBD. Deze heb ik gisteren gekeken met mijn vrouw. Zij was ook erg onder de indruk.

IMDB: Contratiempo (2016)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:11
Expanse Seizoen 2 WHEN?? oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
Ik ben benieuwd of de Star Trek films ( originele Star Trek en TNG ) ook nog op netflix komen.
Heb wel weer zin in een marathon ( voyage home, undiscovered country en first contact :) ).

Verder ben ik benieuwd of Friends nog ooit op Netflix NL komt en Supernatural.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:49
Ik heb afgelopen week de serie Gomorra gekeken, volgens mij via een tip hier. Wat een geniale serie zeg. Helaas staat seizoen 2 nog niet op Netflix.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:21

YellowCube

Wait...what?

Lasmibalsingh schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:55:
Ik ben onlangs begonnen met Sense8 en ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de productie. Het weet ook op een of ander manier elk van de 8 rollen buitengewoon interessant te maken en houden. Het enige kritiekpuntje is de overdaad aan naakt- en vrijscènes, dat had deze serie helemaal niet nodig.
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYw1zqO_700b.jpg

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
jpg97 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:24:
Ik ben benieuwd of de Star Trek films ( originele Star Trek en TNG ) ook nog op netflix komen.
Heb wel weer zin in een marathon ( voyage home, undiscovered country en first contact :) ).

Ik zie op JustWatch dat echt niemand in NL de rechten voor streaming heeft. Idd vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Eind Augustus volgens Twitter account van Netflix NL & BE.

Tja, heb S02 natuurlijk al lang gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Rogue One 21-8 op Netflix lees ik net. Toch weer lekker rap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 09:30
Lasmibalsingh schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:55:
Sense8 is zeker een vermakelijke serie en zoals je zegt die scènes zijn niet nodig.
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen nieuw seizoen meer komt.

Ben zelf opnieuw begonnen met Sherlock Holmes doordat een nieuw seizoen is uitgekomen en het al zolang geleden is dat ik de andere seizoenen had gezien leek me dat wel een goed idee. Was alleen vergeten dat die afleveringen zolang waren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
XLord schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:57:
[...]

Sense8 is zeker een vermakelijke serie en zoals je zegt die scènes zijn niet nodig.
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen nieuw seizoen meer komt.
Die scenes zitten ook niet in weg wat mij betreft. Er komt nog wel een afsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 09:30
Rallye schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:40:
[...]

Die scenes zitten ook niet in weg wat mij betreft. Er komt nog wel een afsluiting.
zoiets had ik ook gehoord inderdaad, maar had liever gezien dat ze het gewoon lekker door lieten gaan :)
en zei ook niet dat ze in de weg zaten, ze waren alleen niet allemaal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
loekf2 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Ik zie op JustWatch dat echt niemand in NL de rechten voor streaming heeft. Idd vreemd.
Star trek films zijn nu op Film1 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:18

Spotmatic

Ken sent me

Voor de zombie-liefhebbers: Z Nation seizoen 2 staat sinds een paar weken op Netflix. Geweldige SyFy serie die zichzelf niet al te serieus neemt (en ik op dit moment veel beter te pruimen vind dan The Walking Dead).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mensen hier al Litmitess (de serie) gezien? Heeeel erg tof, leuk uitgewerkt en kijkt lekker weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Laatst online: 19-08 12:49
jpg97 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:24:

Friends staat al jaar en dag op Netflix hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nerve schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Friends staat al jaar en dag op Netflix hoor...
Op Netflix USA ja ;) Op NL versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:29

ilm

alwaysleft schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Wel op Netflix BE :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Spotmatic schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:16:
Voor de zombie-liefhebbers: Z Nation seizoen 2 staat sinds een paar weken op Netflix. Geweldige SyFy serie die zichzelf niet al te serieus neemt (en ik op dit moment veel beter te pruimen vind dan The Walking Dead).
niet al te serieus :P zombienado :+ heerlijk om tussendoor te kijken

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 01-08-2017 14:12 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Laatst online: 19-08 12:49
alwaysleft schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Neen op Netflix België... Ik dacht dat we dezelfde catalogus hadden... Blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:38
Ik ben een poging aan het ondernemen om van illegaal downloaden over te stappen naar legaal films en series kijken. Niet omdat ik me er nou echt beter bij voel, maar vooral vanwege betere gebruiksgemak.

Nu heb ik als eerst een aantal dingen geprobeerd op te zoeken op netflix die ik al reeds gedownload had:
The Night Of
Bit Little Lies
Life
Rings

Uiteindelijk maar ARQ opgezet. Die was blijkbaar wel beschikbaar omdat het een Netflix Original is. Geen hele sterke film trouwens.

Dus... 4x op een rij iets tegen gekomen wat niet in hun aanbod zit. Hier schrik ik nogal van. Maar goed, ik zit nog in mijn 1ste maands proefperiode, dus ik wil het nog wel even blijven proberen.

Maar nu ook maar even mijn vraag. Ik mag graag IMDB afstruinen naar films en series, kan ik dan ook eenvoudig zien of die film op Netflix te vinden is, of daar nog op beschikbaar komt? Dus zonder het in Netflix zelf op te zoeken, want als iets over een maand beschikbaar komt wil ik daar ook nog wel op wachten. Iemand hier die daar een handige plugin o.i.d. voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
ikbenerniet schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:40:
Ik ben een poging aan het ondernemen om van illegaal downloaden over te stappen naar legaal films en series kijken. Niet omdat ik me er nou echt beter bij voel, maar vooral vanwege betere gebruiksgemak.

Nu heb ik als eerst een aantal dingen geprobeerd op te zoeken op netflix die ik al reeds gedownload had:
The Night Of
Bit Little Lies
Life
Rings

Uiteindelijk maar ARQ opgezet. Die was blijkbaar wel beschikbaar omdat het een Netflix Original is. Geen hele sterke film trouwens.

Dus... 4x op een rij iets tegen gekomen wat niet in hun aanbod zit. Hier schrik ik nogal van. Maar goed, ik zit nog in mijn 1ste maands proefperiode, dus ik wil het nog wel even blijven proberen.

Maar nu ook maar even mijn vraag. Ik mag graag IMDB afstruinen naar films en series, kan ik dan ook eenvoudig zien of die film op Netflix te vinden is, of daar nog op beschikbaar komt? Dus zonder het in Netflix zelf op te zoeken, want als iets over een maand beschikbaar komt wil ik daar ook nog wel op wachten. Iemand hier die daar een handige plugin o.i.d. voor gebruikt?
The Night Of en Bit Little Lies zijn HBO (original) series, die ga je dus nooit op Netflix terugvinden. Life en Rings zijn films uit dit jaar. Die zijn ook maar zelden op Netflix te vinden.

Daar kun je van schrikken maar dat is nu eenmaal het probleem als je overstapt van de criminele download wereld naar de betaalde legale wereld: je eisen zijn onwerkelijk.
Misschien komt er ooit een tijd dat alles op een legale locatie te vinden is maar nu is dat nog niet zo. Tot die tijd kan ik je maar een tip geven: blijf legaal, op een bepaald moment ontdek je dat er genoeg nieuws en moois naar je toekomt.

Op je vraag: je zult echt zelf moeite moeten doen om iets te vinden. Er zijn gewoon sites, naast Netflix, die dingen aankondigen of bijhouden: Netflix Nederland bijvoorbeeld.

En had ik het al gezegd? Blijf legaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 17:30
ikbenerniet schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:40:

The Night Of
Bit Little Lies
Life
Rings

Deze site doet wel zoiets: http://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/top-100

Per genre kan je dan de top 100 bekijken van films/series die op netflix staan gesorteerd aan de hand van het imdb cijfer.

Maar jij bedoelt volgend mij net iets anders

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste trailer voor Mindhunter, een nieuwe serie waarin twee FBI-agenten (vertolkt door Jonathan Groff en Holt McCallany) in het brein van zware criminelen en psychopaten duiken om antwoorden te vinden die hen kunnen helpen bij het opsporen van een seriemoordenaar.

De afleveringen zijn geregisseerd door David Fincher (Gone Girl), Asif Kapadia (Amy, Senna), Tobias Lindholm (A Hijacking) en Andrew Douglas (The Amityville Horror). Beschikbaar op Netflix vanaf 13 oktober 2017.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mW85l39rIlg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Tigertje schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:17:
[...]

The Night Of en Bit Little Lies zijn HBO (original) series, die ga je dus nooit op Netflix terugvinden. Life en Rings zijn films uit dit jaar. Die zijn ook maar zelden op Netflix te vinden.
Zeg nooit nooit over HBO series, Deadwood kun je gewoon op Netflix bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Outlander ook......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die is niet van HBO maar van Starz. Netflix is niet de enige met een bijzondere kijk op 'original' blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Slurpie Blauw schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:47:
[...]

Zeg nooit nooit over HBO series, Deadwood kun je gewoon op Netflix bekijken.
Uitzondering bevestigt de regel.
Was wel een co-productie met Paramount Television en Paramount was verantwoordelijk voor de internationale distributie.
Maar goed, je hebt wel een punt, zeg nooit nooit.
Laat ik het dan zo zeggen: The Night Of en Bit Little Lies zijn van HBO en zullen de komende 10 jaar niet op Netflix verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

Tweakmans schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:21:
Eerste trailer voor Mindhunter, een nieuwe serie waarin twee FBI-agenten (vertolkt door Jonathan Groff en Holt McCallany) in het brein van zware criminelen en psychopaten duiken om antwoorden te vinden die hen kunnen helpen bij het opsporen van een seriemoordenaar.

De afleveringen zijn geregisseerd door David Fincher (Gone Girl), Asif Kapadia (Amy, Senna), Tobias Lindholm (A Hijacking) en Andrew Douglas (The Amityville Horror). Beschikbaar op Netflix vanaf 13 oktober 2017.

[video]
Ziet er goed uit, ga ik kijken. Fincher is echt een fantastische regisseur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 11:14
DennusB schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:26:
Mensen hier al Litmitess (de serie) gezien? Heeeel erg tof, leuk uitgewerkt en kijkt lekker weg :D
Erg leuke serie inderdaad, helaas gecanceld na 1 seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah dat is jammer. Vond het wel vermakelijk, maar echt goed was het (mijns inziens) ook niet echt te noemen. Toch had ik nog wel meer willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Net Ypman 3 gekeken (1 en 2 helaas ergens anders moeten kijken). Bruce Lee (niet de acteur maar het karakter natuurlijk) heeft ook een klein rolletje. Toffe reeks, deel 4 zal dan wel meer rond Bruce Lee draaien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Eerste beelden uit First They Killed My Father, een nieuwe Netflix Original-film die geregisseerd werd door Angelina Jolie. Aan de basis ligt het gelijknamige boek van Loung Ung, die samen met Jolie het script schreef.

Het aangrijpende, persoonlijke verhaal van Ung laat zien welke stempel het militaire regime van de Rode Khmer drukte op het alledaagse leven in Cambodja tussen 1975 en 1978. Ouders werden vermoord en hun kinderen werden ontvoerd en opgeleid tot soldaten. De film verschijnt op 15 september 2017 op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Pas ook begonnen met House of Cards. Mooi gefilmd en redelijk acteerwerk. Al heb ik erg weinig met politiek. Dus twijfel of ik deze blijf kijken...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Geteisem schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:57:
Pas ook begonnen met House of Cards. Mooi gefilmd en redelijk acteerwerk. Al heb ik erg weinig met politiek. Dus twijfel of ik deze blijf kijken...
Doorkijken, het is in het begin wat politiek maar vooral het acteer/filmwerk en plotselinge gebeurtenissen maken het een erg goede serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Geteisem schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:57:
Ik ben er ook een week geleden aan begonnen. Ik vind het echt geweldig, juist al die politieke spelletjes die gespeeld worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:54

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Marzman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:18:
Net Ypman 3 gekeken (1 en 2 helaas ergens anders moeten kijken). Bruce Lee (niet de acteur maar het karakter natuurlijk) heeft ook een klein rolletje. Toffe reeks, deel 4 zal dan wel meer rond Bruce Lee draaien.
Komt er een deel 4 dan? Vind dat echt vette films, ong bak is er ook zo een. Mooie gemaakt ook :)
Pagina: 1 ... 111 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.