[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Was opzich wel een leuke aflevering :)

Ik ben nu ook helemaal bij met de comics, en ik moet zeggen WAUW!
Het is echt een stuk beter qua alles dan de tv serie.

Even wat spoilers over de comics t/m 108.
spoiler:
Er zit veel meer verschil in tussen de serie en de comics dan ik had verwacht.
Ik ben benieuwd of Michonne de Governor ook zo gaat toetakelen als in de comic, of dat ze het hierbij laten...
En ik moet zeggen, de dood van Tyreese en Glenn erg bruut en vet gedaan was! Al vindt ik het erg jammer, want het waren vette characters.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
Lees net dit topic, en zie mensen speculeren over de laatste drie afleveringen van deze geweldige serie! Ben helemaal fan!

Voor de mensen die willen weten wat er in de laatste 3 afl gaat gebeuren.. Het gaat anders dan je denkt. ;)

Spoiler:
spoiler:
De Governer valt in de volgende afl de prison aan en Rick raakt gewond. Wat blijkt er zit een verrader in Ricks groep. Rick weet te ontkomen met behulp van Martinez. Michonne en Andrea komen weer bij elkaar. In de laatste afl pleegt de verrader zelfmoord. Drie keer raden wie is de verrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
[quote]jasper2603 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:41:
Lees net dit topic, en zie mensen speculeren over de laatste drie afleveringen van deze geweldige serie! Ben helemaal fan!

Voor de mensen die willen weten wat er in de laatste 3 afl gaat gebeuren.. Het gaat anders dan je denkt. ;)

Fix de spoilertag AUB :'(

EDIT: Danku :)

[ Voor 31% gewijzigd door triesvan op 16-03-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Fix je quote ff :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Sorry is gefixt, hoop niet dat ik de show voor je heb verpest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
jasper2603 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:43:
Sorry is gefixt, hoop niet dat ik de show voor je heb verpest..
Haha nee dat valt wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Top Serie!

[ Voor 88% gewijzigd door jasper2603 op 16-03-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
jasper2603 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:46:
spoiler:
Mij valt het toch een beetje tegen wat er de laatste aflevering wordt geboden..
Alles wat gebaseerd is op wat er nog moet komen (ook je mening over wat je eerder in een spoiler hebt gelezen), alsjeblieft in een [spoiler]-tag plaatsen!

Teleurstelling, verbazing, blijdschap is ook gewoon een spoiler als het gebaseerd is op iets wat je eerder in een spoiler zette!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:45
Kan nu alweer niet meer wachten tot maandag :p Preview beloofd weer veel goeds, laatste twee afleveringen waren beetje langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:46

Spotmatic

Ken sent me

Inmiddels heb ik ook alle comics t/m issue 108 gelezen. Ik denk niet dat ik nu wel kan stoppen met het volgen van de TV serie, want zoals eerder in dit topic geschreven zijn de verschillen toch best wel fors. Een voorbeeld: Tyreese is in de comics onvergelijkelijk veel belangrijker dan Shane. Terwijl het in de TV serie compleet omgekeerd is. Sophia is in de TV serie al snel verdwenen terwijl ze in de comics nog steeds springlevend is (of spoiler ik nu teveel??? ;))

Ik heb zin in de laatste aflevering van TWD! :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:30

Vrijdag

De Zwarte

Wat een ondankbare rol heeft Laurie Holden toch zeg :P Je zou toch maar zo'n ontzettend domme doos moeten spelen. En wat ontzettend goedkoop om ineens van alle kanten zombies te hebben in dat bos langs de weg. Net alsof je die niet ziet aankomen...
Ben benieuwd of de Governor los gaat op haar of dat ze nog wordt gered door die twijfelaar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat een aflevering zeg. Lijkt het erop dat Andrea de Governor aardig te grazen genomen heeft in die fabriek. Heeft de beste man zich toch weten te redden en Andrea op kunnen sporen vlakbij de gevangenis van Rick. Nu is ze zelf helaas het haasje en ik vrees dat 'the biters' haar niet zullen gaan sparen. Of heeft ze toch een engeltje op haar schouder zitten die haar uit de brand helpt.

Wel vraag ik me af wie die zombiepit in de hens gezet heeft. Aan de reactie te zien was het niet Tyreese of zijn zus. Ik denk dat Milton het gedaan heeft. Hij heeft tenslotte ook gezien wat de Governor wil gaan doen in zijn workshop met die walkers en daar wil ie niet aan meewerken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Inderdaad, wat heeft zij een pech. Zwaait ze naar Rick wordt ze net gegrepen door de Governor en Rick weer denken dat hij iets ziet wat er niet is ...

Dit zijn leuke details waar ik van houd in een serie. Rick die een tijdje waanbeelden heeft en dan later echt iets ziet en dan denkt tie dat het weer een waanbeeld is.

Ik denk ook dat Milton de pyromaan is, al zou het wel een verrassing zijn als het dien latino kerel is, de huidige "leider" van de troepen van de Governor.

Ook zat de aflevering vol met "achtergrond" informatie. Zoals het begin, Michonne en Andrea (waarbij ik dacht dat dit weer een opvul aflevering zou worden :P), of de twijvel bij Tyreese, etc.

En de Governor begint ook echt zijn psycho-self te laten zien! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het kan haast niet anders dan dat Milton die put in de fik gezet heeft, hij is de enige met een rede om dat te doen. De reactie van Tyreese leek me wel oprecht.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie ook nog wel gebeuren dat Milton wellicht Woodbury verlaat en Hershell opzoekt in de prison. Al is het alleen maar om die groep in te lichten over de situatie waarin Andrea zich nu bevind.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 19-03-2013 08:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Zeror schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:20:
Ik zie ook nog wel gebeuren dat Milton wellicht Woodbury verlaat en Hershell opzoekt in de prison. Al is het alleen maar om die groep in te lichten over de situatie waarin Andrea zich nu bevind.
Dit denk ik ook,hij voelt zich snel steeds minder "woodburry" door hoe de governer doet (hij herkent zijn oude vriend niet meer) gaat of naar de gevangenis,en blijft daar of wordt meer een soort spion,maar de governer vertrouwd hem ook niet meer

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het was heel duidelijk Milton, de Governor sprak hem er eigenlijk direct op aan zelfs. "Ik heb de dader al gevonden" oid. Miltons gezicht sprak ook boekdelen (de kunst van acteren!)

Ik kan echt niet wachten op hoe dit afloopt! Het liefst zou ik nu alvast de scripts doorlezen :*) Ahh de goeie ouwe tijd rond de Lost finale en alle gelekte stukjes script/casting calls. Heerlijk was dat.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Collaborator schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:59:
Het was heel duidelijk Milton, de Governor sprak hem er eigenlijk direct op aan zelfs. "Ik heb de dader al gevonden" oid. Miltons gezicht sprak ook boekdelen (de kunst van acteren!)

Ik kan echt niet wachten op hoe dit afloopt! Het liefst zou ik nu alvast de scripts doorlezen :*) Ahh de goeie ouwe tijd rond de Lost finale en alle gelekte stukjes script/casting calls. Heerlijk was dat.
Daar zijn de comics toch voor?:P
Heb er zelf geen behoefte aan, spanning van t wachten maakt het alleen maar beter :)

Overigens vond ik het wel een vette aflevering, zeker dat stukje met Andrea die bijna er is en dan nog wordt gevangen. De manier van afwisseling van Woodbury naar de gevangenis vind ik ook wel vet, aan de ene kant zie je de Governour psycho worden en de andere aflevering gaat het weer meer over Rick(die af en toe ook niet helemaal 100% is 8)7 ) en zijn groepje.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:45
Ik vond de laatste aflevering wel een 'opvul aflevering'. Enige wat er gebeurd is, is dat Andrea gevangen genomen is en dat die excuus-neger twijfelt over de goede bedoelingen van de Governor.

Ook vond ik het nep hoe de Governor tot 2x aan toe Andrea wist te vinden in the middle of nowhere en dat het einde van de EP wel erg cliche matig werd met de Governor die toch aan de bijters wist te ontkomen en net op tijd kon voorkomen dat Andrea Rick inlichtte.

Normaal gesproken ben ik enthousiast, maar vond dit toch een van de mindere afleveringen.

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dreanor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:14:
.

Ook zat de aflevering vol met "achtergrond" informatie. Zoals het begin, Michonne en Andrea (waarbij ik dacht dat dit weer een opvul aflevering zou worden :P), of de twijvel bij Tyreese, etc.
Ik had even gedacht dat dit de aflevering zou worden waarin we meer over Michonne te weten zouden krijgen. Hopelijk komt dat later nog wel, het zou haar namelijk meer diepgang geven, nu is ze nog steeds een beetje eendimensionaal hoewel ze stukje bij beetje meer "ontdooit".

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Dreanor kon nog wel eens gelijk hebben dat het Martinez is.

Milton ligt zo enorm voor de hand dat ze hem net zo goed duidelijk in beeld brengen. Heeft hooguit geholpen.
En Martinez zag je in de vorige aflevering ook al even twijfelen of de Governor het wel goed deed....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Onoffon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:30:
Ik vond de laatste aflevering wel een 'opvul aflevering'. Enige wat er gebeurd is, is dat Andrea gevangen genomen is en dat die excuus-neger twijfelt over de goede bedoelingen van de Governor.
Ik zou Tyreese nou niet echt excuus-neger noemen in de serie ;) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zoals ik zei verwacht ik dat Milton het is, dat ligt er zo dik bovenop.

Maar omdat het er (te) dik bovenop ligt zou ik het leuk/verrassend vinden als het Martinez is en daarvoor heb ik nog drie (mogelijke) redenen om dit te onderbouwen.

1. Zijn gesprek met Daryl vorige aflevering.

2. Hij zag de ruzie/woede in Tyreese, dat dit toch echt fout is.

3. Hij is misschien ook nog vriend/loyaal aan Merle??? Deze is wat vergezocht tbh.

(4. Hij is een karakter die langer in de serie zou kunnen blijven (puur gevoel, geen reden verder). Bij sommige zie je gewoon dat ze geen lang leven in een serie hebben en bij sommige juist wel.)

Het zou een leuke twist zijn als Martinez het was en Milton voor niks gestraft wordt/dood gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

afvalzak schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:06:
[...]

Daar zijn de comics toch voor?:P
Heb er zelf geen behoefte aan, spanning van t wachten maakt het alleen maar beter :)
De comics verschillen inhoudelijk vrij veel van de serie.. Dus ik verwacht niet daar te lezen hoe dit TV seizoen zal eindigen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Denk niet dat Milton die zombies in de fik heeft gestoken. Ik zie hem er niet voor aan om ongemerkt 's nachts in z'n eentje weg te sluipen met een auto. Lijkt me zo'n Martinez die de beveiliging doet meer voor de hand te liggen. Dacht ook even dat het misschien iemand van de prison was. Merle weet ook af van die put.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Vond het echt een super aflevering!
spoiler:
Ik denk dat Morgan de zombies in de fik heeft gezet en hebben jullie gelijk na de aflevering de preview gezien? Wat er met Merle gebeurd, had ik niet verwacht!

[ Voor 4% gewijzigd door jasper2603 op 19-03-2013 15:06 . Reden: spoiler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
SPOILER!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Hoezo spoiler, dit heeft iedereen toch kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
jasper2603 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:01:
Er zijn een hoop mensen die de aflevering meteen uitzetten, om niets van de preview te zien (waaronder ik). Ik vind het dus niet heel leuk om dat dan alsnog hier te lezen :) Normaal gesproken wordt in dit soort topics ook de info uit de previews na de afleveringen nog tussen spoiler tags gezet.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
jasper2603 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:01:
Zie de topic waarschuwing.
"Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Knap dat je meteen de aflevering uit kunt zetten. Staat in spoilertags nu. ;)

spoiler:
Merle veranderd in een zombie en wordt zoals ik het kon zien door z'n broer Daryl of the Governor doodgeschoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

ik het t niet gezien maar wat lame dat ze dat in een preview gooien...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

jasper2603 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:08:
Knap dat je meteen de aflevering uit kunt zetten. Staat in spoilertags nu. ;)

spoiler:
Merle veranderd in een zombie en wordt zoals ik het kon zien door z'n broer Daryl of the Governor doodgeschoten..
spoiler:
Ik weet niet welke preview jij gezien hebt maar ik heb er nu 3 keer naar zitten kijken en ik zie dat echt niet gebeuren hoor... Dus ik denk dat je spoken ziet of een andere preview gekeken hebt (extended version? )

Verder; wat een trage ruk aflevering, blegh. Hoop dat de laatste 2 aflevering wat meer bieden dan dit ;). Zal wel weer een cliffhanger worden waar je U tegen zegt.

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 19-03-2013 16:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vind dat ze de spanning juist echt heel mooi weten op te bouwen voor een epic finale.....

spoiler:
heeft jasper2603 niet gewoon een willekeurige zombie aangezien voor merle??

Ben trouwens wel benieuwt hoe het met de Governor gaat. Leek toch aardige krassen in het gezicht te hebben en hij leek ook iets onder de jas te verbergen.....
Volgens mij waren krassen al voldoende voor infectie van de wond.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Iedereen is al geïnfecteerd. Je hoeft alleen maar dood te gaan om een zombie te worden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

maar met een geïnfecteerde wond ga je vaak wel iets sneller.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sjaool schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:39:
Iedereen is al geïnfecteerd. Je hoeft alleen maar dood te gaan om een zombie te worden.
I know....vandaar dat ik zei "infectie van de wond"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
sjaool schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:39:
Als het een beetje de verhalen volgt van andere zombie films:
iedereen is infected, dus verandert in een zombie bij sterfte. Echter, een beet van een zombie zorgt wel voor infectie met de dood als gevolg (los van het hele turnen om dus). Daarna verander je alsnog in een zombie (omdat iedereen infected is).

Mij lijkt het sterk dat de governor verandert in een zombie, dan hadden ze wel wat meer aandacht gegeven aan zijn verwondingen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
heb net even gegoogled en weet niet of ik een link mag geven, maar alles staat er al op van de laatste afleveringen met fotos en al.

spoiler:
Je ziet op die site ook een foto van Merle als zombie. Je ziet dat Michonne geboeid wordt uitgeleverd aan The Governor, Merle vechten met the Governor. Volgens mij mist Rick een aantal vingers en Merle ook op de fotos.. kijk zelf maar op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-03-2024
nou wil ik die bron weten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Dit is de link:

http://twdfanpage.blogspot.nl/

[ Voor 24% gewijzigd door jasper2603 op 19-03-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ja op die pagina zie je idd de fotos wel maar die waren niet in de spoiler van volgende week ;)

Maakt verderniet uit overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

spoiler:
Alleen is er niet te zien dat Rick vingers mist, enkel Merle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Zeror schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:43:
spoiler:
Alleen is er niet te zien dat Rick vingers mist, enkel Merle.
Dan heb ik dat via een andere link op youtube gezien, kijk daar maar eens bij de reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
OK, dus ik was allemaal spoilerberichten aan het lezen waarvan ik dacht dat die over de preview gingen (die ik heb gezien), maar nu heb ik dus allemaal ander spoilermateriaal lopen lezen wat werkelijkwaar niet in de preview zat (leek me al, gezien het niet bekend voor kwam)? Thnx!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

LiquidT_NL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:01:
OK, dus ik was allemaal spoilerberichten aan het lezen waarvan ik dacht dat die over de preview gingen (die ik heb gezien), maar nu heb ik dus allemaal ander spoilermateriaal lopen lezen wat werkelijkwaar niet in de preview zat (leek me al, gezien het niet bekend voor kwam)? Thnx!
Daarom staat het ook in spoiler tags. En als het niet bekend voorkwam misschien stoppen met lezen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
wontcachme schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:21:
[...]

Daarom staat het ook in spoiler tags. En als het niet bekend voorkwam misschien stoppen met lezen?
True, het was ook niet hele harde kritiek, zeker gezien de user zelf ook door de war was. Maar als ik spoilertags zie, met daarboven dat het over de preview ging die ik ook heb gezien, dan lees ik het. En pa na het lezen ging ik er over nadenken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Je zou kunnen afspreken dat mensen voortaan ook het title-attribuut invullen

Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler
[spoiler=title]spoiler tekst[/spoiler]

resulteert in:
spoiler: title
spoiler tekst

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 20-03-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
Het zal vast wel al een keer genoemd zijn dat de Walking Dead in elk geval een 4e seizoen gaat krijgen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

En een vijfde was ook al bevestigd (dacht ik). Werd in dezelfde zin gezegd dat een 4e en 5e seizoen zeker komen. Dacht zelfs dat ze 7 seizoen zouden willen maken indien de kijkcijfers dat toelaten.

Heb helaas geen bron afgezien van mijn wazige geheugen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

BtM909 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:
Je zou kunnen afspreken dat mensen voortaan ook het title-attribuut invullen

Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler
[spoiler=title]spoiler tekst[/spoiler]

resulteert in:
spoiler: title
spoiler tekst
Poe, dat kon wel eens lang gaan duren voor mensen dat kunnen en ook doen. Pas sinds een paar weken is het vrij consequent altijd comics in spoilertags, en dat heeft ook best wel even geduurd.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ben toch maar weer verder gegaan met deze serie vanaf waar ik gebleven was (2x04), nu inmiddels bij 3x02.

Ik zie dat de TS die dit topic van mij over zou nemen/heeft genomen enkel de OP heeft gekopieerd en geplakt en het verder nooit heeft geüpdate :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Er is inderdaad voor 7 seizoenen getekend.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:46

Spotmatic

Ken sent me

Mooi, weer 4 jaar aan de buis gekluisterd zitten. Door de comics heb ik wel ongeveer een idee waar het heen zou kunnen gaan, maar ik ben ook benieuwd of het zo hard gaat worden als in de comics. Maar in ieder geval moet het tempo wel iets omlaag als ze nog wat van het originele verhaal over willen houden. Ze kunnen er natuurlijk ook voor kiezen een andere weg in te slaan (dat is in veel opzichten al gebeurd).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:36:
ik ben ook benieuwd of het zo hard gaat worden als in de comics.
Dat geloof ik niet, gezien er behoorlijk wat landen zullen zijn waar het laten zien van de dingen die de verschillende mensen elkaar aandoen in de comics op TV niet zomaar rond prime-time toegestaan al zijn.
spoiler: serie-comic vergelijkingen
Verkrachtingen en verminkingen? Glenn tot pulp meppen? Carl met een kapot hoofd? Qua gruweldaden is de serie in z'n geheel vrij mak. De grofste dingen zijn tot dusver govvie z'n oog en de zombies zelf. Tegen deze tijd in de comic kon Rick al niet meer jongleren, Michonne's mishandeling hebben we ook niet gekregen en de schade aan de Governor is een lachertje in de serie vergeleken met de schade die hij opliep in de comic. En het neermaaien van een pasgeboren baby met een volautomaat geloof ik eigenlijk ook pas als ik het zie :+ De kinderen hebben we ook niet onthoofd zien worden tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Is het misschien een idee om een apart topic aan te maken voor de comics? De lijnen lopen dusdanig uit elkaar en dat scheelt ook weer een hoop gespoiler en zou volgens mij best een goed topic kunnen worden :Y

Ik wil best meehelpen met een nieuwe topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Laten we dat maar doen dan. Het wordt zo wel erg moeilijk met comic spoilers, preview spoilers en de serie zelf. Er komt alleen maar 1 comic per maand uit dus het zal niet zo druk worden gok ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

BtM909 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:04:
Is het misschien een idee om een apart topic aan te maken voor de comics? De lijnen lopen dusdanig uit elkaar en dat scheelt ook weer een hoop gespoiler en zou volgens mij best een goed topic kunnen worden :Y

Ik wil best meehelpen met een nieuwe topicstart :)
Ik vraag me af of dat enig effect zal hebben, er wordt hier wel over de comics gepraat maar eigenlijk alleen maar als reactie op en vergelijking met wat er in de TV serie gebeurt, als je een comic topic maakt heb je of een topic waar amper gepost wordt, of twee topics naast elkaar die het beiden over de TV serie hebben, dat maakt het alleen maar verwarrend denk ik.

Don't get me wrong, comic topics zou ik heel graag zien hier, ik weet zo genoeg zowel mainstream DC, Marvel en Dark Horse als Indy comic series die van mij zo topics mogen krijgen om lekker over te discussiëren, ware het niet dat ik het idee heb dat daar niet heel veel animo voor is hier. Maar het 'probleem' dat we hier hebben zal denk ik niet opgelost worden door een Walking Dead Comic topic.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Inderdaad Spike, dat er over de comincs gesproken wordt komt enkel omdat de TV serie zo populair is. Als de TV serie er niet was werd er hier ook niet over de comics gesproken. Zoals je al zei, de comics worden alleen aangehaald door de vergelijking met de serie of het tempo van de serie (aka x comics per TV seizoen verbruik).

Ik denk dat we gewoon een titel, of even zeggen waar de spoiler over gaat, de enige "oplossing" is.

Btw, ik heb zin aan morgen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Bereid je voor, op een super aflevering. Ik heb in ieder geval genoten.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik denk dat ik ga wachten met kijken tot de aflevering van aankomende zondag er ook is. Dan kijk ik die laatste 2 in één keer. Eén aflevering is meestal zo 'kort'. En het is leuk om de season finale in 1x goed te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Bootje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:40:
Ik denk dat ik ga wachten met kijken tot de aflevering van aankomende zondag er ook is. Dan kijk ik die laatste 2 in één keer. Eén aflevering is meestal zo 'kort'. En het is leuk om de season finale in 1x goed te kijken. :)
Is het seizoen alweer voorbij? Tjeemig, wat gaat dat snel!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hele gave aflevering! Veel spannende momenten. Wel een beetje een dubbel gevoel over de dood van Merle. Aan de ene kant was hij natuurlijk onstabiel en 'gevaarlijk' voor de groep, aan de andere kant was het wel een super goede vechter/schutter wat zeker van pas kwam (en misschien komt). Gelukkig heeft hij nog wat schade kunnen toebrengen aan de 'mannen' van de Govenour.

Verder mooi om te zien dat Daryl zijn broer als zombie walker tegenkwam, gaaf gedaan! Ik hoop wel dat Rick nu besluit gewoon vol op de aanval te gaan, want dat laffe gedoe ben ik een beetje zat :P Ik hoop op een knaller van een finale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Zo, gelukkig is het niet erg dat ik een meisje ben. Want kan ik er gewoon voor uitkomen dat ik wel bijna een traantje moest laten bij het laatste stukje.

Nu nog een weekje wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Merl ;(
Nouja, zo is hij in ieder geval nog eervol ten onder gegaan.
Wel een donkere actie van Philip om hem in zijn borst te schieten en niet door z'n kop. Uiteraard een hele goede zet om zo Daryl het af te laten maken, maar dat laat wel even zien wat een ontzettende eikel Philip is :P

Op naar de finale volgende week!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Razr schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:01:
Hele gave aflevering! Veel spannende momenten. Wel een beetje een dubbel gevoel over de dood van Merle. Aan de ene kant was hij natuurlijk onstabiel en 'gevaarlijk' voor de groep, aan de andere kant was het wel een super goede vechter/schutter wat zeker van pas kwam (en misschien komt). Gelukkig heeft hij nog wat schade kunnen toebrengen aan de 'mannen' van de Govenour.

Verder mooi om te zien dat Daryl zijn broer als zombie walker tegenkwam, gaaf gedaan! Ik hoop wel dat Rick nu besluit gewoon vol op de aanval te gaan, want dat laffe gedoe ben ik een beetje zat :P Ik hoop op een knaller van een finale :D
En bedankt voor de spoiler alert }:|
Moet hem nog kijken maar weet nu al wat er gebeurd

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 12:44

yay

Mon0lith schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:20:
[...]

En bedankt voor de spoiler alert }:|
Moet hem nog kijken maar weet nu al wat er gebeurd
Hier nog één.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:04
Spike_wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
Merl ;(
Wel een donkere actie van Philip om hem in zijn borst te schieten en niet door z'n kop. Uiteraard een hele goede zet om zo Daryl het af te laten maken, maar dat laat wel even zien wat een ontzettende eikel Philip is :P

Had het even in spoilers gezet.
Want dit is jammer dat je me het nu al verklapt

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Clavat schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Had het even in spoilers gezet.
Want dit is jammer dat je me het nu al verklapt
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Je gaat toch niet in dit topic kijken als je de episode nog niet gezien hebt.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.
Het hoeft dus niet in spoilertags

[ Voor 6% gewijzigd door triesvan op 25-03-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Beginnen we daar nu weer over? Het staat zelfs duidelijk in de topic waarschuwing jongens!
Heb je de aflevering nog niet gezien? Kom dan niet in dit topic!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Spike_wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
Merl ;(

Grap is alleen dat hij (Phillip) niet had kunnen weten dat broerlief erachter aan zou komen. De kans was zeer zeker aanwezig maar het had ook X iemand anders uit de ploeg kunnen zijn.

Jammer van Merle maargoed; het zat er natuurlijk wel aan te komen :P Finale van S03
spoiler:
lijkt een beetje de proporties te gaan krijgen van de comics (kijkende naar de preview) maar de vraag is natuurlijk welke details er wel of niet in terug gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Notna schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Grap is alleen dat hij (Phillip) niet had kunnen weten dat broerlief erachter aan zou komen. De kans was zeer zeker aanwezig maar het had ook X iemand anders uit de ploeg kunnen zijn.
Daarmee doelde ik ook meer op story telling dan de motivatie van Philip :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Daryl hakte er wel flink op los moet ik zeggen, zeker voor iemand die net zijn broer weer heeft gevonden enkele weken (?) geleden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik denk vooral een uitting van onmacht, verdriet en woede. Het is ook wel een beetje Merl zijn eigen schuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik vond de aflevering 14 helaas een beetje tegenvallen, zeker na de vorige spannende afleveringen waarin men langzaam een soort suspense creëert. Ik heb 15 nog niet gekeken, wacht nog even op de WEB-DL voor het betere geluid.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Gave aflevering. Wel jammer dat Merle achterbaks die mannen neerschiet en niet gewoon (eerst) even de governor uitschakeld. Maar verhaal technisch wel logisch..
Notna schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Jammer van Merle maargoed; het zat er natuurlijk wel aan te komen :P
Uitspraken over de preview/comic liever wel in een spoiler zetten :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 23:12

Bas90

Addicted2bass

De laatste 2/3 afleveringen vind ik vrij bagger.. Je merkt dat ze eigenlijk alleen maar de hele tijd naar de season finale toe werken. Weinig actie, jammer.. Maar ben nog steeds HOOKED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had dit plaatje dus al een week of 2 geleden op internet gezien, wist dus al dat het eraan zat te komen. Toch raar dat het zo vroeg lekt.

Afbeeldingslocatie: http://www.best-horror-movies.com/images/merle-zombie-2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Preau op 25-03-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zag ik nou een Dawn of the Dead zombie op een gegeven moment? :D Met een rood/zwart geblokt houthakkershemd?

Leek op deze:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-RB0z_4YfWNM/TaaQ8SDb5nI/AAAAAAAAMWE/1GsViqRl4XE/s1600/dawn%2Bof%2Bthe%2Bdead%2B1978%2Bzombie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit vond ik eigenlijk wel een goeie aflevering. Je ziet van zowel Michonne als Daryl een kant die niet zo zeer zou verwachten. Michonne die ineens een hele andere is in het bijzijn van Merle. Ze lijkt min of meer begrip voor hem te hebben. En dan de emotionele kant van Daryl wanneer hij zijn broer ziet als zombie. Dat was wel ff een slik-momentje. Erg mooi in beeld gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wauw ... wat een aflevering zeg!!!

Dit is misschien wel de beste aflevering van de serie. Maar er gebeurde zoveel verschillende dingen tegelijk.

Rick die duidelijk maakt dat hij de groep moet kunnen vertrouwen (iets waar ik eerder kritiek op had) en dat ze niet alle beslissingen aan hem over moeten laten. Dat ze het als groep moeten doen. Geweldig en eindelijk.

Michonne die in deze (en ook vorige) aflevering eindelijk karakter krijgt en wat mag zeggen. Waar ze inderdaad begrip blijkt te hebben voor Merle en hem eigenlijk probeert te redden.

Merle, die was sterk zeg. Michonne vrij laten is een groter gebaar dan de "zelfmoord actie". Hij zit dronken in zijn auto zombies te verzamelen wat duidelijk maakt dat hij gewoon dood wil, hij kan het gewicht van de mensen die hij heeft vermoord niet aan. Dat hij dan gewoon Michonne vrij kan laten en probeert de governor te doden ...

Dit is eigenlijk, van alle mogelijke manieren waarop hij dood zou gaan DE manier die ik hem niet gun! Was hij maar een eikel gebleven en dat Daryl of Rick hem dan kilt vond ik een beter einde voor hem dan zo ...

En dat Daryl dan zo machteloos zijn broer moet afmaken is gewoon ... ... ... Ben benieuwd hoe Daryl dit verlies verwerkt. Hopelijk richt hij zijn woede (en pijlen) op de governor en niet Rick('s groep). Hopelijk is de band met hem/de groep groot genoeg om dit verlies te verwerken.

En als laatste Glenn die Maggie gewoon ten huwelijk vraagt is ook een geweldig detail. Dat er in deze puinhoop van ellende gewoon zoiets moois mogelijk is. Dat zie je gewoon in de ogen van Hershel ...

Hopelijk is de finale van deze proporties en meer! :D

ps. Over die spoiler dat je in een preview zag dat Merle als zombie voorbij komt kan ik niet terug vinden. Ik heb de preview meerdere malen bekeken maar het zit er toch echt niet in ...

Edit: Ik vroeg mij trouwens af ... is het mogelijk dat iemand (in dit geval de Governor) zo gemakkelijk 2 vingers van Merle eraf bijt? Mijn gevoel zegt van niet namelijk (althans niet met je snijtanden)?

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 25-03-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Artjuh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:19:
Gave aflevering. Wel jammer dat Merle achterbaks die mannen neerschiet en niet gewoon (eerst) even de governor uitschakeld. Maar verhaal technisch wel logisch..

[...]

Uitspraken over de preview/comic liever wel in een spoiler zetten :|.
Ik heb compleet niets gespoiled; als je de preview gezien hebt en de comics gelezen hebt weet je waar ik naar hint anders niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Notna schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:03:
[...]

Ik heb compleet niets gespoiled; als je de preview gezien hebt en de comics gelezen hebt weet je waar ik naar hint anders niet ;)
Het is geen grote spoiler, daar niet van. Ik heb de preview niet gezien en wel de comics gelezen. Maar je doet wel een uitspraak over de preview in vergelijking met de comic, waarmee je dus indirect iets over de preview zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Dat gevecht van darl vond ik beetje mwoa, niet dat ie de governator neer knalt. gaat ie wat voetvolk neer peunen om vervolgens in gevecht van 10 seconden gesloopt te worden. maar goed we komen in de buurt van de final. Ben benieuwd met welke groep ze season 4 in gaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Bas90 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:21:
De laatste 2/3 afleveringen vind ik vrij bagger.. Je merkt dat ze eigenlijk alleen maar de hele tijd naar de season finale toe werken. Weinig actie, jammer.. Maar ben nog steeds HOOKED!
Bij mij geldt precies het tegendeel. Teveel actie zou voor mij de serie te "goedkoop" maken. Dat geldt trouwens voor veel andere "horror" films/series. Het verhaal eromheen, de spanning zonder de echte actie, suspense en de menselijke maat, dat is wat dat extra is wat een verhaal maakt of breekt.

Ik begrijp je wel, het toewerken naar de finale en dat is natuurlijk ook wel zo.
Het jammere is dat het verhaal welke uitgesmeerd wordt over x seizoenen inderdaad in de overgang een knaller moet zijn. Je wilt als producent uiteraard je schare kijkers de wil geven om na x maanden weer massaal te laten afstemmen op je serie. Het principe van seizoen, met daartussen een aardig lange pauze stuurt het verhaal dus in grote mate. En zeker als je weet dat er seizoenen zijn dan verwacht je als kijker gewoon een goed seizoen einde. Een dergelijk verhaal zou qua verdeling van inhoud beter af zijn met continue uitzending. Dan krijg je als kijker niet het onbewuste "naar het einde toe werken" gevoel en kan het verhaal meer "random" voorzien worden van knallers en meer diepgang. Dat zou het geheel meer "onverwacht" maken.

(ik vraag mij trouwens nu af waarom series altijd in seizoenen zijn. Is het om d etijd te hebben het vervolg te schieten en te editen? Moeten de acteurs op vakantie? Of zijn wij dan met vakantie?)

Over deze aflevering:

Merle...

Het klinkt wellicht raar, maar op één of andere manier "mag" ik die gozer wel. Afgezien van de botheid en niet echt iemand om mee op vakantie te gaan of uit te nodigen op mijn verjaardag en dat het eigenlijk iemand is die je kan missen als kiespijn, zag ik 'm graag en zeker op die momenten (al waren ze zeer schaars) dat er ietsepietsie doorschemert van iemand die het eigenlijk allemaal wel goed zou willen doen maar dit nooit heeft kunnen doen, voor wat voor reden dan ook.

Ik zie liever dit einde voor hem, waarbij hij uiteindelijk kiest voor de groep en daar zichzelf voor wil opofferen dan dat hij in een ruzie door de eigen groep het leven laat.

Drie hoeraatjes voor Merle... _/-\o_ ;w

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Xymox schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:30:
(ik vraag mij trouwens nu af waarom series altijd in seizoenen zijn. Is het om d etijd te hebben het vervolg te schieten en te editen? Moeten de acteurs op vakantie? Of zijn wij dan met vakantie?)
Editten, productiekosten, vakanties, weerseizoenen, aantal beschikbare kijkers, filmen + setbouwen, scripts schrijven etc.....

Ik meen dat één ep van TWD gemiddeld 2 tot 2.5 week filmen is. Dan heb je nog niet eens het starttraject met casten, scripts, sets, oefenen, uittesten, goedkeuringen zender/productiemaatschappij enz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Dreanor schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:45:
[...]
Edit: Ik vroeg mij trouwens af ... is het mogelijk dat iemand (in dit geval de Governor) zo gemakkelijk 2 vingers van Merle eraf bijt? Mijn gevoel zegt van niet namelijk (althans niet met je snijtanden)?
Onder normale omstandigheden denk ik van niet, maar die gast zal ongetwijfeld vol met adrenaline enz. hebben gezeten.. Overigens vermoed ik dat de meeste 'trekkracht' van je vingers in het vlees zitten. Koop de volgende keer dat je bij de slager ben maar eens een bieflap. Rauw krijg je die nog best makkelijk kapot met je snijtanden. Eenmaal een stuk ingescheurd scheur je er zo een heel stuk af. Ik vermoed dan ook dat als je bijt in iemands vingers en tot op het bot weet door te dringen dat je zo de rest van het vlees er mee aftrekt. Of de botten dan ook wegzijn durf ik niet te zeggen, maar ik kan mij voorstellen dat die mee worden getrokken mits je de pezen die ze verbinden met de rest van de hand ook kapot weet te krijgen.
Ooit heb ik de kans gekregen mijn eigen vinger open te zien liggen en het zag er niet zo spectaculair uit. De kracht die ervoor nodig was dat ding open te splijten was hooguit 100N over het hele oppervlakte. Ik ben sindsdien ook niet meer zo onder de indruk van de sterkte van ons lichaam. Dat valt namelijk allemaal behoorlijk mee. Wat mij dan wel altijd weer blijft verbazen is de kracht die verscholen zit in het lichaam. Zo was ooit op discovery te horen hoe iemand verhaalde dat hij een grote rotsblok op hem af kreeg van een berg. Het lukte hem om die plaat van tegen de ton van zich af te houden en zo te blijven leven. Het koste hem wel de pezen in zijn lichaam omdat ze los werden getrokken van de botten door de kracht van de spieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
wontcachme schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:43:
[...]

Editten, productiekosten, vakanties, weerseizoenen, aantal beschikbare kijkers, filmen + setbouwen, scripts schrijven etc.....

Ik meen dat één ep van TWD gemiddeld 2 tot 2.5 week filmen is. Dan heb je nog niet eens het starttraject met casten, scripts, sets, oefenen, uittesten, goedkeuringen zender/productiemaatschappij enz.....
Ach, er zijn ook "series" die het hele jaar door 5 afleveringen per week maken :P
Maar die zijn dan ook zo enorm slecht, dat alleen vrouwen er naar kijken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Artjuh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:42:
[...]

Het is geen grote spoiler, daar niet van. Ik heb de preview niet gezien en wel de comics gelezen. Maar je doet wel een uitspraak over de preview in vergelijking met de comic, waarmee je dus indirect iets over de preview zegt.
Zo beter schat? :> Heb ik het wel voor jou 'verpest' maar daar kan ik nu weinig meer aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

spoiler: over preview komende aflevering
Ben ik de enige die denkt dat de Governer en z'n leger straks bij een lege gevangenis aankomen?? En misschien zelf wel in een hinderlaag lopen? Ofwel bij de aanval ofwel bij terugkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

L1nt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:17:
spoiler: over preview komende aflevering
Ben ik de enige die denkt dat de Governer en z'n leger straks bij een lege gevangenis aankomen?? En misschien zelf wel in een hinderlaag lopen? Ofwel bij de aanval ofwel bij terugkomst.
spoiler: Alleen lezen als je ook de comic gelezen hebt of gewoon van spoilers houdt
Als men de comic nog deels gaat volgen komt het tot een grote show-down waarbij er nogal wat doden en gewonden gaan vallen. Maar goed in de comic hadden ze ook meer characters die nu al lang en breed de pijp uit zijn om mee te beginnen ;) Het is wel een season finale dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand de pijp uit gaat van het groepje. De vraag is alleen wie (wederom; in de comic waren het Lori en de baby. Lori is a deud, baby nog niet dus we gaan het zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

triesvan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:24:
Je gaat toch niet in dit topic kijken als je de episode nog niet gezien hebt.

[...]

Het hoeft dus niet in spoilertags
Wat een bullsh*t!
Als je dus fan bent van de Walking Dead en je wil meepraten over deze geweldige serie dan mag
je hier dus niet zijn. Straks komt er nog een Walking Dead topic voor mietjes die de laatste afleveringen niet gezien hebben |:(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mon0lith schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:33:
[...]

Wat een bullsh*t!
Als je dus fan bent van de Walking Dead en je wil meepraten over deze geweldige serie dan mag
je hier dus niet zijn. Straks komt er nog een Walking Dead topic voor mietjes die de laatste afleveringen niet gezien hebben |:(
Je mag hier best zijn, maar wees dan up to date met de laatste ep of wacht tot je die gezien hebt. Dat is in ELKE serie topic de regel. Als een ep is uitgezonden mag je er zonder spoiler tags over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Notna schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:23:
[...]

spoiler: Alleen lezen als je ook de comic gelezen hebt of gewoon van spoilers houdt
Als men de comic nog deels gaat volgen komt het tot een grote show-down waarbij er nogal wat doden en gewonden gaan vallen. Maar goed in de comic hadden ze ook meer characters die nu al lang en breed de pijp uit zijn om mee te beginnen ;) Het is wel een season finale dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand de pijp uit gaat van het groepje. De vraag is alleen wie (wederom; in de comic waren het Lori en de baby. Lori is a deud, baby nog niet dus we gaan het zien :) .
spoiler: vergelijking tussen comic en serie
Maar in de comic waren ze niet echt bezig met vluchten, als ik de preview van de volgende aflevering zie dan lijkt het erop dat ze echt vluchten. Mocht dat gebeuren, dan komt er wel een enorm verschil tussen beide qua verhaal.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:33:
[...]

Wat een bullsh*t!
Fijne redenatie....als je dus fan bent die de afleveringen die uitgezonden zijn bekeken hebt moet je met spoiler tags gaan hannesen....Maarjah zoals boven me staat is het al vaak genoeg gezegd wat de regel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Remy!!!! schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:51:
[...]

Maar in de comic waren ze niet echt bezig met vluchten, als ik de preview van de volgende aflevering zie dan lijkt het erop dat ze echt vluchten. Mocht dat gebeuren, dan komt er wel een enorm verschil tussen beide qua verhaal.
Niet allemaal, maar Dale en whatsherface wel bij mijn weten. Achja, we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Notna schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:02:
[...]

Niet allemaal, maar Dale en whatsherface wel bij mijn weten. Achja, we gaan het zien :)
spoiler: preview bespreking
vandaar dat ik ook verwacht dat ze een lege gevangenis gaan aanvallen. En dus eventueel zelf in de val lopen doordat Rick en co. ze van achteren aanvallen en opsluiten met allemaal zombies of dat ze de stad, die inmiddels onderbezet is, overnemen en bij terugkomst de boel afknallen en tevens Andrea bevrijden

Zou het echt zonde vinden als er nog meer leden wegvallen. Dit seizoen zijn we T-dog al verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Voordeel nu Merl/Merle/Darl/Merel dood is: we hoeven niet meer te hannesen met zijn naam :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:24

Cyphax

Moderator LNX
Ik vind het ergens wel jammer dat Merle eruit is, hij was op zich een interessant karakter, juist nadat 'ie Michonne liet gaan en zichzelf eigenlijk min of meer opofferde. Jammer wel dat ie zo in de pan werd gehakt door die nare governor. Ik had 'm wat meer gegund. En nu ben ik helemaal in dubio: ik zou graag willen zien dat Daryl erachter komt dat de governor dit gedaan heeft (ik denk dat we dat wel mogen aannemen) en ik gun hem nu wraak. Oog om oog! Eentje dan. Ik vond het behoorlijk goed geschreven en gefilmd, het einde van die aflevering. Ik was echt kwaad. :)

Maar aan de andere kant zou ik graag zien dat Rick de governor aanpakt. Rick is al veel te lang bezig met oninteressant te zijn: het is een beetje tijd voor een comeback. Ik zie anders niet in wat hij nog voor rol heeft in de serie. Hij wil zelf niet meer de eindbaas uithangen maar wat moet je dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 26-03-2013 10:54 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.