Serieus, ik ben nog 2 pagina's terug maar, en lees regelmatig wat een geweldige aflevering? Aub zeg, dit was echt de druppel hoe middelmatig het weer was (net als heel seizoen 3). Dus naar deze aflevering heeft het hele seizoen zich opgebouwd..... Bah!!! Oke, wat me nog het meeste tegenviel was de 1 on 1 tussen Rick en The Gouvernor, die kwam dus (weer) niet.... Philip had deze episode gewoon echt dood gemoeten, PUNT. Ik vond het opzich tof dat ze in de prison een soort van hinderlaag hadden opgezet, maar had wel verwacht dat ze nu van plek zouden vluchten... Oke, achteraf hoeft het dan misschien weer niet omdat de Gouvernor niet meer zo sterk is met zijn mankrachten... Maar come on, dit seizoen is zo ontiechelijk saai en statisch.... waar is het rennen en vluchten, het elke dag niet zeker zijn van een veilige plaats? (sure, als je het bekijkt vanuit hun oogpunt is de prison redelijk veilig dus waarom zou je iets anders zoeken? maar voor ons als kijker is het echt gaap gaap....)
Een andere tegenvaller (buiten dat ze er zo irritant en onrealistisch lang over deed om haar laarzen uit te doen en die verrekte tang te pakken, joh, tijd zat he!): Toen Andrea opgesloten zat met die bimbo, dacht ik serieus ah die komt er wel uit, niet dus. Mooi verrassing, prima einde van haar zo... Maar toen ze zei ik kan het zelf, dacht ik dus echt dat ze de gouvenor nog wilde vermoorden! Dat was veel beter geweest. 2 scenarios: ze wacht in de ruimte waar ze opgesloten zat totdat hij terugkwam en pang pang OF (deze zou echt super zijn geweest) haar een granaat geven en allah akbar op the gouvernor afstoren en haarzelf en hem opblazen (payback). Ze ging toch al dood en turnen, dus waarom dan niet gebruik maken van de situatie? Jammer!!
+ punt: Carl die ff ice ice baby die gast door z'n tiktok knalde

That's more like it!
Meh, nee, seizoen 3 heeft me echt teleurgesteld, elke aflevering had ik weer hoop, ah nu zal het vast spannender worden, maar zelfs in de F-king laatste episode nog niet. Oke ik geef toe, een hoop gebeurd en veel actie, een helemaal doorgedraaide gouvenor (mooi) maar t was gewoon niet genoeg.... Season 2 blijft de beste tot nu toe, ik hoop op meer van zulke taferelen.
Nu weet je al hoe seizoen 4 verder gaat, althans een paar belangrijke gegevens. De groep = relatief veilig qua schuilplek en de gouvenor leeft natuurlijk nog gewoon.
[
Voor 9% gewijzigd door
peakaboo op 01-04-2013 23:14
]