Laat me raden, een paar maanden geleden een update naar Android 4.2 op de S2 geïnstalleerd en sindsdien gaat het accu veel sneller leeg?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:38:
[...]
bedankt voor alle tips mensen.
de gsms zijn goed en had ik zelf al gevonden echter de batterij is veelste zwak.
haar grootste nr 1 prio is de batterij.
ze is fanatiek bezig op haar gsm altijd.
ze heeft nu een s2 en die gaat 4x per dag leeg.
ze wilt een gsm die de hele dag meegaat en alleen snachts de lader op moet.
er zijn gsms met 4000mah + maar die zijn qua rest specs te slecht. zodoende..
powerbank heb ik ook gezegt tegen haar. maar dat wilt ze niet.
iemand anders nog een tip ?
Zo ja, dan moet je een back-up van je contacts maken mits je niet met de cloud synced en vervolgens een firmware reset doen. Dan ben je al je instellingen kwijt en je apps moet je opnieuw installeren, maar de accu gaat dan tenminste weer een dag mee.
Daar heb je ook helemaal gelijk in maar als maar genoeg mensen roepen dat blauw groen is, dan is het op een gegeven moment groen. Mensen roepen maar wat. Het ligt nml. aan de antenne en niet aan de chip.Mistraller schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:12:
Mbt GPS op MediaTek chips...ik heb nu een weekje mijn AMOI N828 (MT6589) in gebruik en ik gebruik vaak runkeeper en Waze.
Verkrijgen van een fix duurt niet heel lang, en eenmaal een fix, dan blijft ie ook. Snelheden kloppen, en geen rare sprongen of zo. Zelfs binnen krijg ik soms een fix.
Moet zeggen dat ik geen reden tot klagen heb mbt GPS. Lijkt erop dat het toestel zelf (antenne, bouw, ROM, etc) er toch veel meer mee te maken heeft dan puur de chip.
Ik heb sinds afgelopen weekend een Chinese tablet (ifive x2) en die heeft ook een prima wifi chip, zit alleen niet zo'n beste wifi antenne in. Precies hetzelfde verhaal.
[ Voor 32% gewijzigd door FlowDesign op 12-12-2013 00:46 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S